Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1895), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (780), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Zany en Vince, Viper en Panic en Charly en Theo. Riot in NYC afsluiter het nummer waarmee het voor mij allemaal mee begon. kippevel
! Jan
Charley Lownoise & Ment­al Theo, meesterlijk hard genieten!! :D :respect:
Het was echt helemaal top!
!!!*WICKED™
Feest van het jaar, respect voor de afsluiter op de Main...:kwijl: PAUL:respect: DECIBEL (Y) en wat is het toch heerlijk als je overal gewoon kunt roken..
!!*­ Claudia *!!­
GEWELDIG..!! :beer: Charly Lownoise & Menthal Theo :respect: Top feest..
Super Feest :D:D Was top met jullie(L) Volgend jaar zeker weer, en dan haal ik me kaartje wel optijd :P:lol:
Geslaagd feestje weer :D
# ,,Elis[a]
Echt een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!
#.Para Lau
GRUWELIJK! :respect:
zeker een top feest! I (L) decibel ;)
Vet feest...goeie sfeer..leuke mensen gezien...volgend jaar weer!!!
de drie ingrediënten zaten erin: Mooi weer, Mooie dames en Mooie muziek!!Dus Superdag gehad!!!Decibel 'Till Next Year!!!
tja egt vet mannuhh :K en was weer goed bezope :D haha ! volgend jaar ckers weer :bier:
'amanda;­ :mixje:
Wat een feestje weer! :jaja:
'Maier­tjahh.­.­
heerlijke tijd gvd, kk kk kkVET
'Sharon .
ooohh superfeestje! wc's gratis(Y) werd lekker gedraaid alleen wel paar x zelfde nmrs gehoord maar had het zekr niet willen missen!
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
wat een gare feest :P was helemaal top samen met mijn schatje (L):D
GE WEL DIG weer aardig naar de klote, was weer gezellig mensen(Y)(Y)(Y)
Zolang het weer geduurt heeft..
(K) Chelleee...­
Was helemaaaaaaallll toppie :D:D:D:D:D zwaar naar me zin gehad !!
Was weer een super feestje (y)
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
spacibel was super
* Cindy *
GEWELDIG, Lucien foort,Charly lownoise&mental theo:respect:,Luna,Technoboy :respect:
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
* Zahne
Heerlijk gefeest met de zon op mijn bol !!
***­ Latoya ***­
:p Heerrrrlijkkk feessie!!!!!! :respect:
Was weer super feestje!! :d
**Daisybel
DOL FEESTJE! :cheer: :respect::
**DROOPY**
wat een top feest was gekkehuis Brennan Heart :respect:
**Roosie**
was een vet feesie!!
Geweldig, 2x decibel maar zkr wel vetter als vorig jaar! Paul Elstak:respect:
*+*+­Hannes+*+*­
GEWELDIG!!!! voor al het touwtje springen daar bij de main!! haha
In éen woord: GEWELDIG :D
*_RoedieW!
Super feest, en einde was geweldig ! :respect:
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
het was zeker geweldig, maar savonds werd het toch wel echt vet.. :D
wat een supervet feest was dit weer zeg.. heerlijk!! (H)
*Lesje
Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak :respect: Unbelievable wat goed!! :D
*Marielske*
WAANZINNIG!!! Jammer vh geluid bij hardcore4life, charly lownoise&mental theo :respect:
lekker knalle daar eg zeeer goed feest weer:D:D
(L) Decibel het was MEGAAAAAAAA :respect:
*Natasch*:-)
Was weer eens helemaal geslaagd...lekker sfeertje, lekkere muziek , mooi weertje en vooral weer veel bekenden ...Back2school en Pussy Lounge echt (y) :D :bounce:
*RisS*
Wat n super feest! :D Jah die wc's waren een drama :no: Maar verder weinig te zeiken, hoor :cheer:
hey zit wat op je neus lol:P
*Sappolz*
Harcore4life (L) Zeker lol gehad!!
*Vanes*
MAXIMAAL :bounce: Helemaal top,Weer super..Hardstyle tent in 1 woord K*T,Remeber (Y)
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
- Dani -
Tot 21:00 een zeer matige feest gehad, de meest waardeloze MC ooit in de "Hard Bass - Hardstyle" gelukkig maakte Zenith DJ & Luna het in de Remember meer dan goed.. wat een knallers.. :respect: :respect:
- Dennis
geweldig feest! alleen het geluid in de hardcore was echt 3x niks :(
- Mandy
helemaal geweldig... schatttttttttt.... nicky... je bent vooor altijd mijn party maat (jufnicky)
- S.­K.­W.­I.­T -
wel ok ... einde was bagger....(N)
Super Feestje! Jammer vant bereik! Maar ja je kunt niet alles hebben.. :)
was weer goed te doen ;)alleen een beetje jammer dat het weer zo tegen zat :roflol:
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
-hooligan-
Was echt een super feest(Y) Geweldig mooi weer:d:d Veel bekenden gezien, alleen jammer dat de main zwaar over de hardcore tent heen ging:s:s Maar verder op en top vermaakt(Y)(Y)
-OLLY-
Een dikke 10!!! Alleen jammer dat de Bass van de Hardcorearea bij de main goed te horen was..
..­::BorN To Be WilD::..­
Weer geweldig zoals ieder jaar :respect:
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
.G.
Was zeker een super feestje!! Vooral savonds enorm genoten!! Wat een set van Paul Elstak :respect: Lang geleden dak zo uit men plaat ben gegaan!!
.Jonkie.
Super dik feest:respect: H4L, D4L en de mainstage super:D Gezellige sfeer en lekker weertje natuurlijk kon niet beter (Y):respect: volgende jaar weer:D
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
zeker wel een super feest :respect: heb me goed vermaakt daar
100%_­Trut:b­ounce:
Was zeker de moeite waard!
5 minuten!!
:respect: REFUSE :respect: :respect: AP :respect:
:[ Stylaan :[
het mooiste feest ooit:D wat heb ik me geamuzeert
the viper en panic :respect: :respect:paul elstak:respect:
:bounce: David
super vermaakt.. heb alleen het einde niet mee kunnen maken K.U.T wouten
mijn eerste decibel met mn maatje wat heb ik me vermaakt zeg.. veel kippevel momenten setjes van dbstn, p1, zatox zo kan nog wel ff door gaan gewelig volgend jaar zeker weer
het was super en het einde oook\!!:bounce:
Super feest weer, tot volgend jaar:D
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Godver wat een super vet feest
:cheer: Inky Pinky :cheer:
3x achter mekaar Decibel & was weer TOP :bounce: Charly Lownoise & Mental Theo met Nobody said it was easy :respect:
:cheer: Veertjeuh :cheer:
Super!!!!! Maar wat een drama op de parkeerplaats :s twee uur lang geen beweging in auto's...... pffffffff
:cocktail: Renée :cocktail:
(L)
:lijn:­[CSR]R­EBELPE­BBEL[C­SR]:li­jn:
de sfeer was echt lekker had ik niet verw8 maar volgend jaar weer;)
:woep:­Swift:­woep:
Volgende keer misschien wat minder security en wat meer mensen achter de bar!? Voor de rest echt n prima feest gehad. Was weer n goeie :D
<~^­Poeletje^­~>
echt was een vet feest geluid was prima dus volgend jaar weer :D
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
[ r_­AW ] Detoxicated
Wauw.. het was weer super! mijn helden : Armageddon Project, Bodylotion, Darkraver, Noise Suppresor :respect: :D
[..­Karstin..­]
bruut feest, weekendje camping was goed te doen (Y)
[B]rainiaX
@ Hardbass, hardcore4life, back2school en darkness4life was het heerlijk.. En de mainstage was egt GE-WEL-DIG!
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt :D jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit :)
[D&­W]Mult!­Groove :respect:
7 uur non stop beuken in de schranzztent!!! Heerlijke sfeer daar!!! :KWIJL:
[FCT] Vincent [HC]
Was Super mooi:bier: Vooral De Hardcore 4 life:D en Paul Elstak mooi afgesloten in de mainstage(Y)
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan (Y) maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. :respect: Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak(Y)
[NFN]J-oey
whoow! wat vet! Die komt volgend jaar weer terug in de agenda:) en zwaar dik geluid!!
[NFN]Souter W.­
Het was echt een super feest! Goed geluid, dj's en voorderest miste ik weinig. Perfect, volgendjaar zeker weer :bounce:
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
Echt een top feestje(Y)
[SF] Karel's ½ :bier:
Dit was een goed festivalletje.. :jaja: Armageddon Project.. :respect: Hellfish&Bryan Fury ook nog ff meegemaakt.. en voor de rest bijna alleen maar in de Refuse tent gestaan.. :respect: parkeren 10 euro..?? :/ asosialen.. (N)
[terro­r]Neop­hyte
jazeker! :d
[UDEN] Sander
in 2 woorden, HEERLIJK en SUPER GEZELLIG
Gewoon een geweldig feest!!
Accelerators
Zeer geslaagd feesie!! :D
gezellig
AlanR
Hefttig !!! Alleen die kut telefoon paale daar ! (H)
Anco
Gruwelijk feest!!!
Andy
Leuk feest, maar vorig jaar was stukken beter.Het geluid was in de Hardcore 4 Life niet goed te noemen, de Main viel me tegen, en vorig jaar ging het naar mijn idee meer los. Toch nog lekker kunnen afsluiten met Neophyte Records Allstars:bier:
angel-007
Ik vond het een heerlijk feessie! :bounce: Promiss, Stanton en Rob draaiden echt (y) Paul knalde er letterlijk uit :bounce: Maar het meeste :respect: toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super (y)
Tot volgend jaar !
AngelC­ampbel­l
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest::banana:
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
Feesie was zeker top, jammer dat ik zo gaar was. Was om 8 uur weer op het vakantiepark. Verder was t weekend echt top!
Aron
Geweldig feestje. Ook fijn dat er muziek was bij het wachten voor de ingang. Supersfeer :respect:
vette shizzle daarzo
B) The Finalist B)
Super feestje gehad. Showtek, Zany, Headhunterz, Zatox... De afsluiting met Paul... allemaal toppers... volgend jaar weer ! :D
B4S1986
SUPPPPPPPPPPPPEEEEEEERVETTT!:D
B_Scott
zekers weer geslaagt , camping was ook zwaar gek , refuse/h4l/1992 zwaar gek alleen bij 1992 stond t geluid een beetje zacht johhh
Babette:rot:
Kon er niet echt in komen maar heb me wel vermaakt :)
barrygoal
Een dikke 10! heerlijk gedraait de hele dag overal! happy hardcore was ook te gek
bartjan
egt goet te doen dit jaar was egt goede muziek
complimenten voor b2s organisatie, alles was goed geregeld... vond wel. dat hardbass in een wat grotere tent mocht. maar voorderest mainstage was echt practhig gedaan.
geweldig
BassmaniaQ
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
BASTARDO!
Geweldig feestje (L)
beste outdoor feest van het jaar!! op naar mijn 4e decibel :D
Be Free!!
in een woord...........GRANDIOOS!!! en wat is er toch gedanst / gestampt / gefeest heerlijk!!! volgend jaar zeker weer!!!
Berry-S
Geweldig Feest! Alle DJ's gezien die ik wilde zien, en super veel bekenden gezien :D B2S :respect:
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
bowiemaster
Wat een wereldfeest ! Alles was top met als positieve uitschieter Neophyte Records Allstars op de afterparty nog een lekker potje pim pam petten gedaan zodat de topdag kon worden afgesloten :)
Brain Insane
Jaja Decibel was weer Fucking Vet! Early Rave en Pussy Lounge super!
Brech-X-je
WOW zo vet :kwijl: ik wil terug *zucht* :)
GRUWEEEELUUUUUK!!!!! :D
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
TOP!!! TOP!!TOP!!TOP!!TOP!!! EGT SUPER!!! VOLGEND JAAR ZEKER WEER KNALLEN KIJK ER NU AL NAAR UIT!!!!
:respect: hardcore4life :respect: was het de hele dag volle bak knallen. Alleen geluid was niet top maar hoe verder je naar voren ging staan des te beter 't ging :P ik vond het weer een topfeest!!!
Capsulized
Super mooie party!!! :D Zeer gezellig! Seeya next year
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
channtal(ll)
gruwlijk feestje, heb me goed vermaakt!
Jaaah was weer ene goeie (Y)
CHEDDAR
heel dik feest en onthoud de balonnen :D
ChemicalCleo
mwah, terrein was wel mooi, muziek was niet echt mijn ding...Hellfish & Bryan Fury(Y)
chillybilly
Top Feest. Viper & Panic :respect: Paul Elsta­k Dikke set ook!!Niet te vergeten Dj Homeboy natuurlijk!!(y)
Chris:)
Master feest beter als defqon1
Christopher Jones ™
Egt Vet ........ :respect:
CjurLjuntje
Top (Y)
Classic Girl
Een heerlijk weertje :D Leuke mensen om me heen (L) en heerlijk genoten van het setje van "Radiate" aka DJ Reiner en jaja Mick ook stiekem van jou;)
Clau5577
super feessie!!! Errug goed vermaakt... Volgend jaar zeker weer bij!! :)
wat VET GAAF volgend jaar weer aanwezig hoor
Corba
B2S :respect:
GE-WEL-DIG Lekker weertje, Leuke mensen PRIMA vermaaaakt:D
d a v i d o f f :[
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok! _O_
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
D-R-K
HELEMAAL TOPPIE
Da HaRdCoRe MaNiAc
Super vet :bier: SLAVEFRIESE LIVE :kwijl::kwijl:
DaanBaa$
Nosferatu's set :respect: Vet feest (Y)
Daann
echt een super vet feest :D
Danielletjee
Geeeeeeen woorden vooor!(L)
Danique(L)
Super feest:D
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! :respect: Ook nog genoten van de technostage :-D Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar! (Y)
DaNynX
Gezellig feestje :D maar veel te snel voorbij :( jammer van de het geluid bij de hardcore... daar beukte de main steeds doorheen
Dass'
Echt een super feest!!! (Y) (Y) (Y)
davidjd_b
Was zeker een goeie (y) wat een feest ! Wat een weer ! Echt helemaal top :D
De echte Raven
Amasing really very good organize work.You never get dicepointed in holland<3
de Liftmonteur
VET VET VET VET VET VET
de sjossa
wie heeft er een foto of een filmpje van mij gemaakt.ik was ff de weg kwijt.
Death By Design
Wat een weer :d. het was weer een top feest zeg niet normaal :D
dennisdeuk
PAUL!!!!!! B2S :respect: hij was lekker
DeQkertje
Absoluut kicken!
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
Dirkkoor
3e decibel het allerbeste van allemaal!
dj flut
leuk feestjuh zo aan t einde van je vakantie
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
Super feestje weer! B2S + Dj's :RESPECT:
DJ Sequence
Topfeessie :respect: Hele dag prima vermaakt ! :yes:
DJ The Reaper
goed dat reiner inviel voor t-junction voor de rest geweldig feest :respect:
Dj X-Fade :bier:
in een woord : WOW :O ! B2S niets meer dan hulde voor jullie _O_ .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP (Y) perfect weertje :jaja: relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel :bounce:
Dj.Larz
Was weer helemaal Top super weer super sfeer op naar 2009!!!!!!!!!!!!!!!
Djazper
Wat een geluid :kwijl: Southstylers, DBSTF, J&W ve­t !! Technoboy en Prophet groot drama. Early HS zaalt­je was ook dik! Alpha2 en Luna _O_
djim'013
lekkah feessie vriend
Djordies
zeer goed feestje veel bekende goede sfeer :) DJ PAUL WAT EEN AFSLUTER WAT EEN HELD _O_
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was een leuk feestje, maar ik heb het er toch wel een beetje mee gehad... En ik vond het k*t met die plee wat een stinkboel in de tent...
DR. uGs
lagge man :D
Was een mooi feestje! :D
DrumDJ
Main was echt dood, hardbass zaal te warm... Maar gelukkig was er Pussy Lounge met Da Tekno Warriors en Early Hardstyle zaal met A2 _O_
Duracell Nico
Carly &theo waren heerlijk bezig :respect: en waar ik ook geweest ben was het lekker stampen geblazen :bounce: :kwijl: denk dat iker volgend jaar weer ben :jaja:
goei weertje en sfeer, Heb me goed vermaakt daar :D
Dvp
Alles was top aan dit feest behalve heineken bier.
EdJuH :bounce:
net als de 2 vorige jare GEWELDIG :D
Eesje
Super super feest!!!
Eierdop..
TOP!! Elk jaar weer! :respect: Charlie en Theo :respect: set van de dag(Y):D
Wat een geweldig feest! :D Charly & Theo _o_
in 1 woord GE-WEL-DIG, iedereen die mee was bedankt voor de vette avond! verder alle main- en hardbassartiesten :respect: volgend jaar zeker weer!
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
Eric Greenfield
B2S :respect: Geweldig feest, super geluid!! Lucien Foort meesterlijk (Y)
ErikE
was weer een lache dagje! partyraiser, daymar en sven wittekind ;) (Y) alleen de afsluiter van Paul Elstak was echt waardeloos..
Ernesto85
was een top feest d&s en paul elstak helden
Zany&Vince en Zany&Beholder was dus echt the bomb!!! MC DV8 op main (Y) :respect:
Esthertje(L)
Super vet feest:bounce: heb er echt van genoten:D
EVITA.
Neophyte Records All Stars wat een afsluiting van een GEWELDIG feestje !! :D
fcdh070#
was weer een geslaagd feestje was leuk ingericht en de muziek was ook knalle :d !!!!! volgend jaar zowiezo weer..
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
Ferryss
Heel fijn feestje! veel uit valkenswaard, gezellig feestje mee gebouwt:D
FlowOn­eAndOn­ly
Vette dag gehad, mooi weer en supersets
Foltergeist
Predator, Lenny Dee en Charly & Theo schaarse muzikale hoogtepunten op de dag, voor de rest was het wel super gezellig en lekker zweten :D
Frankelo
Ongekend lekkerrr was dit! De main was de bom
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
Zo dan. Nou alweer afgelopen? Morge weer? Bij jou thuis!
Jah jah was weer un lekker feestje :cheer:...sund dat het nu al weer voorbij is:(.... en ik wou nog niet naar huis nog langernie nog langernie en ik wou duss echt nog niet naar huis nee nog langernie nog langernie....maaar ckkeerrssss vetjes was het :D
Geen fucking wreed weekend maar een super fucking wreed freakend :D Decibel :respect: De mensen (L) De camping :vaag: Super wreed gewoon! Volgend jaar ZEKER weer...Geweldig! Wat een afsluiter op de main :k
GeileMo!!
was weer lekker feestje:D en wat een weer:) back2school stage lekker om te beginnen(y) verder unexist,mad dog vs the player en promo lekker gedraait:beer:
Weer wreed gebobd ouwe.. :bounce:
gekkegabber
mooie feestje uit nieuwschierigheid bij wittekind gaan kijken en WOW dat was vet :D. vince vs zany :respect: alleen beetje jammer van de bus die zonder ons vertrok
Gieskee
Super feestje:D the prophet zany elstak en noisesuppressor geweldig
gOldie *
goed vermaakt ! egt super feesie!!:d
Gouden­kimmet­je
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo (L) ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes (L) wel top met jull
H4L-Terror-Bachus-NL
De top! 1 nadeel: Groote afstand tussen verschillende muziek terreinen
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
Hardcore_­Octaaf
Super:respect:
Hardstyle girl 28
was een mooi feesie :) :bounce:
super feest geweldig aleen hardbasse tent en het vervoer als je na huis moes waren de minpunten maar voorde rest toppie(Y)
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
Haver
een super vette dag gehad helemaal ge-wel-dig
Hazinh0
Partyraiser vs. DaY-mar :respect: hoe ziekelijk vet was dat! Wat een wereldset. Verder top vermaakt alleen wat een gedoe om weg te komen met je auto zeg :S
HC_­DJ-BEEZZ_­HC
Zeeeer geweldig goe feesje!!! volgend jaar wir:D
HCP4L
Potverdorie dames en heren wat en afsluiting van mn vakantie!! Feest was zeer goed, vooral Predator en Lenny Dee!! (Y) en de after op de camping was echt MEEEEEEGAAAA!!!!! :D :D :D
Heavnly
WOWWWWWWWWW wat een feestje :respect: (K)
Hendriks22
wederom een TOPfeest:D maar het anthem vind ik slecht en dat van mannen als zany en the beholder nog wel:S....
Here's Johny!!­
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER :cheer:. Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise :respect: :beer:.
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
Hrdcr_­Heerlen
veeeeeeeeeeeelste heftig feest!!!
Hyp
Wat een te vet feestje weer! :respect: KEVIN KAOS & LUNA :respect: (L) Idd wel jammer van de lauwe drankjes!
hypokevin
super feest!!! mooie locatie en top weer! Op na Q-base:p
ILoveH­ardSty­le
Hele dag early hardstyle gestaan! Geniale dag gehad ook al was er bijna niemand muziek hoogstaand :D! voor de rest manu kenton vs maxwalder ook dik :D:D
Imkee
:respect:
in2u.
Leuk (Y)
WAT EEN PRACHTIG FEESTJE! dat word em volgend jaar wéer!:D
J Q R D I :banana:
Wat een feest :banana: Heerlijk weertje, super vet en hard geluid.. genieten (L) Alleen jammer van het bereik :x Camping was ook chill (Y)
Ja nou en (6)
HOLIE SHIT!! het was echt suuuper vet!!
JAAC
super feest.....radium(Y)en charly lownoise&mental theo:respect: en de afsluiter in de main(Y)....wat een geluid zeg:kwijl:
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
Echt geweldig :D
Jannietsj
Oioioioioi Super Feest!!! Goed vermaakt voor de 3x! :D
Jansuh86
schon fissje
Jap van de Wap
Geweldig feestje, goed geluid & geen regen gehad (Y)
Dikke shit ouwe!! Volgend jaar wweer. Hardbass en Main waren GruwelijK!!!
Jasco
wanneer komen de foto's online?! :O
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
JdB
Goei fiske, alleen iets met netwerk zou niet slecht zijn. Kut als je iedereen kwijt bent en nietmand kunt bereiken
JeffAFCA
Noize Suppressor B) Tommyknocker en ZEKER NEOPHYTE RECORDS ALLSTART NIET NORMAAAAAL!!
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
Jenzy
Amazing :bounce:
Tog gewoon geweldig!!! Als ze nou allemaal zo waren. :)
Jesse Digital Skills
super feessie weer..wat een geluid zo hoort het :D jammer dat er geen planken bij de main lagen..iets voor volgend jaar (Y)
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Moddervet B) Southstylers (L) Sven Wittekind :cheer:
Was geweldig!! Bodylotion zette een zwaar vette set neer net als Panic vs Viper en niet te vergeten Charly Lownoise & Mental Theo !!
Joyce23
Fantastisch! heerlijk uit me bol gegaan... :D
Joyceke :)
Lekker rondgestuiterd :bounce:
dodelijk feestje weer, op naar Q-base
SUPER FEEST alleen jammer dat ze geen Extra nummertje erbij deden !!!!!!
WAT een sfeer! WAT een geluid! TE DIK! :D
Prachtig! Die afsluiting (L)
Kaat:cheer:
the prophet & paul elstak :respect::respect:
kayleigh
GEWELDIG :D
Kbush
Wat een Feest!! Zwaar losgegaan bij Paul Elstak laatste uurtje op de main!! :respect:
In een woord 'Geweldig'
Kerstman
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
Kevin Kaos
GEWELDIG !!!!! WAT EEN GELUID
Kevin Matthijs
Super vet feest !!!
Topfeestje
Kick Noise >H4H.­FM<
Masterrrlijkk weer :D .. echt super vermaakt:D!!!
wat een knal dag en aaf zeg jeeetje... val mee dat ik m heb overleefd haha:P
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
radium , partyraiser , neophyte records allstars (Y) goed mooi weer :D
Klaas Vaag
Wat een geweldig feest! Topgeluid! Alleen drinken halen was op 't einde een drama. Ik heb me prima vermaakt. Volgend jaaar weer! :cheer:
:respect: Predator, Bodylotion, Sjarel & They :respect: ,dik geluid bij de early, vette sfeer ook :P al met al, geweldig vermaakt :D
Kobie (6)
Volgend jaar geen decibel et enige wat goed was waren de Neophyte Records Allstars voor de rest maar beetje saaie bedoeling
koekerd
ohhhhhhhhh da was weer eens ouderwets ragguhhhhhhhh
koekiejjj :honger:
idiote!!! :respect: vraag me alleen af hoe ik een steen met een houten bankje heb kunnen aanzien:P
Konfliktzone
ja, geslaagde fuif moet ik zeggen, was al lang niet meer op een hardcore feestje geweest en was nogal twijfelachtig over of het me wel zou gaan bevallen... toppertje!
Kraantje pappie
ja zowiezoww vet feesie goed sfeertje supper (y) Noize Suppressor(y)
Goede muziek , goeie sfeer Respect voor de dj's;) was een geweldig feest
Kronox
BOKS OUWE!!! :respect: charly lownoise & mental theo :respect:
Lady Fiesta
master feestje :D Lekker weer B-) Ja heb me op en top vermaakt :D
GEWELDIG!!
Leuk dat ik me vrienden nog een keertje tegen kwam :lol:!
Lange MafKaAs
SUPER FEESTJE!!!!!!! En darkraverr was weer toppie in de pussy lougne
Niet geweldig maar gewoon mega gezellig! :d (Y)
Lee Roy
Wederom super!!
Leviathan
't was wel een relaxt feestje, maar had er wel meer van verwacht eigenlijk.. vind Defqon beter ziet er stukken mooier en verzorgder uitzien want dit was een rotte locatie eigenlijk
lexusz
hmm Zwaar vett hahaha volgend jaar absoluut weer ;) was een zeer geslaagd feestje ;)
Li-z
early rave was heerlijk !!
liekielikje
Dit overtreft alles! Kon niet beter gewoon! Dat weer, de sfeer en de muziek was allemaal super, te vet voor woorden. :respect:
Liesje­gaatlo­s:yes:
Het was weer in 1 woord Geweldig!!!!! :D
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
Little Missy
Super feest !! Lekker weer, leuke sfeer, ­lekkere sets (Partyraiser vs Day- mar & Charly Lownoise & Menthal Theo­ :respect: ) Alleen vind dat ik die 10 euro parkeren wel terug mag krjgen voor wachtgeld ! Wat een Kutzooi was dat dan!!
liza1980
Leuk feestje!!! Back2school was super gaaf!!!!
Was Superrrr!!
Loudnezz®
Echt weer dik naar mn zin gehad :D hele dag van de early genoten!!! iedereen met n dikke smile op zn gezicht :jaja: Predator, Lenny Dee, Charly & Theo, VETTE SHIT (Y) daarna nog even flink lopen knallen op de camping ;) bedankt allemaal! was "gezellig" haha :respect:
Lucjee
Supersuper feestje :D! Vond het echt geweldig.. uitstekende afsluiter van paul elstak :D!!
Luja :cheer:
Kei gaaf!!! Southstylers en Zatox waren SUPER!!! (k)
Luuk/St
Heeel erg dikke dag gehad(Y) indeling terrein had wat mij betreft beter kunnen zijn maar een kleiningheidje houd je altijd..
M ysterious
en wat ging het weer snel :( wel een Top feestie :respect:
Decibel was Grandioos!!!... Paul Elstak was geweldige afsluiter.. alleen de munten waren slecht geregeld tijdens het feest!
mandyh90
Twas echt TE MACHTÛG ! (H) :D
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
Manu Kenton
echt gruwelijk :respect::
Marc o
wat een geweldig feest :respect: Isaac had echt de set van de dag :jaja: Mag dit geen jaar meer missen. :nee: Wat dik zeg :d
Superrr :respect:
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
harde shite (H) heerlijk die anthem op het laatst!!!
MaRisS :cheer:
Was helemaal geweldig kijk al weer uit naar volgend jaar :D jammer van het bereik :(
Mark //­ F-ACTIVE - GEMS)
Geweldig! Eerst heerlijk afsluiten bij de early en daarna nog een keer met Paul op de main!! :D
ECHT EEN BRUUT FEEST!!! :cheers:
MC REMS
Wat een top feestje wat een vette track waar J&W mee afsloten My name is hardstyle :bounce:
MC RG
Het word elk jaar beter (Y) :respect: Beekse Bergen :respect: Reiner thnx ;) volgend jaar vast op de HCstage :P
zeer vet knallend feest , super vette afsluiting en goed geluid :D
Melissa_siny
Was losjes kwa muziek dat sowieso.. maar die vloer.. dat was niet te doen... en die wc's BAH.. maar verder was het wel GENIETEN
Super dag gehad! Geluid in de HC4Life was vooraan echt super! Radiotor, Mad Dog vs. Tha Playah, Daymar vs Partyraiser en Promo :respect:
Miese
super vette dag! vooral :respect:The Prophet en Paul Elstak!:respect:
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
Decibel!! :respect: echt een van de mooiste feesten!
Wat een fantastische dag! (L)
Mirte...
SUPER Feest!!!! :D Het was geweldig!! Alles was goed geregeld! Mijn complimenten voor b2s! _o_
Miss N-Emmy
4e keer Decibel! Wederom super geslaagd! Heerlijk weer gehad, we waren tenminste niet iedereen kwijt na 5 min. Een paar minpuntjes, zoals de aankleding van het park, vond ik persoonlijk minder dan vorig jaar, het geluid in de Hardcore for Life tent die bass hoorde je pas als je je helemaal vooraan door de mensen heen had gewurmeld en dan viel het mij nog tegen... Verder was het geluid op Mainstage errug goed, en maakte dat voor mij weer een TOP feest! :bounce: Volgend jaar zeker weer!
Miss Pitbull
Het was idd weer een MEGA feest goed vermaakt daar!! :cheer:
MISTER RED D
egt vet feest,ging helemaal los in elke tent,volgend jaar cker weer!!peace
Heb me vermaakt :)
Monna
decibel...whats the word? co-caine...you got the job!!
MR. GRUMPY
het was pas leuk toen ik een plaat kreeg van de beste dj die er was daar UNEXIST!!! :respect:
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
Dik feest!!! Sfeer(y) Aankleding(y) Geluid(y) zonnetje(y) Refuse(y) Charly Lownoise & Mental Theo(y) Paul Elstak als afsluiter(y) // WC's(n) Kosten eten & drinken(n)
Super dagje gehad :D !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal :jaja: En heeerlijk weer :D
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen:( en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
op zich een goed feest en het meeste was wel mooi, maar de ligging van sommige tenten waren gewoon niet goed, ik kon er ook niet lekker inkomen, wat erg jammer was... had er ook wat meer van verwacht eigelijk.. maar niettemin een alleraardigst feest
N1CK-
Super wreed !! Op Defqon 2006 na, was dit mijn gruwelijkste feest
Nabby
helemaal geweldig:bounce:
Ut was gewoon te vet voor woorden volgend jaar zekers weer Decibel !!!! :respect: b2s (Y)
Was superrrrrrrr !
Nee Toch !?
Op naar Decibel 2009 (Y)!!
Neerhof :woep:
GE-WEL-DIG :D
Neillcee
Goud goud goud!! wat een feest!! heerlijk!!
wa un fiskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
nieco
heerlijk =D
TOP dag gehad! Echt lekker weer, en toffe mensen! Muziek was zeer goed!!!
Nilio
Echt vet! Super gezellige groep mensen, mooi weer en partyraiser vs daymar :cheer: Volgend jaar uiteraard weer!!
Noisecult (Repeater)
Kevin Kaos heerlijk geopend, J&W koning, Spark Taberner, Sven Wittekind, Radium & Promo :respect:
fokkin vet feestje weer :respect: Refuse & Darkness 4 Life :respect:
NoName­Anymor­e
zoals elk jaar weer een super feesiej! :cheer: lalala ik had t stik nar mn zin! :cheer:
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
NULLICEDO
Geweldig feest!! (l) WECIBEL
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
Oemberto
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
HE WAT ZEG JE!!!!!!! tering dat geluid :kwijl: zany vs the beholder :respect:
opie | optjenkere
heb me goed vermaakt .. volgens mij iedereen wel tegengekomen :bier:
In 1 woord, Geweldig!
Paratronix
Superrr!!! Tot de laatste minuut vermaakt (h) op naar de next one
Party-24/7
Kort samengevat.... BRUUT VET MEGA WERELDS GEWELDIG KNALLLEEE
PartyG­angste­r82
super dik feest weer. op naar decibel 2009 :bounce:
PartyS­tarter­t :facepalm:
Chill weer, lekker muziek. B2S heeft de zaakjes goed voor elkaar (y)
PartyWiel
Vetttt naar me zin gehad was weer toppie :D
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
Patricia
Wat een superfeest! :jaja: Jammer dat de main zo dicht bij de hardcore stond.... :s Muziek was af en toe niet te horen. Daar was niet over nagedacht. Goeie muziek (vooral bij 1992: Stanton ( dat vond de beveiliging ook ;) ) en b2s main: Panic en Viper), leuke mensen ( ;) :lief: ), superlekker weer, veel gelachen! :d Ik heb echt een topdag gehad.
Patriess..
He-le-maal superr!! :D(Y) Lekker weertje erbij! :cheer: Toppiee!!
PE@NUT
Wat een feest weer zeg! Echt genoten, goed geluid! See you next year :D:D
PFSquad MC
Toch echt het beste opgezetten Festival van Nederland. :respect: The Viper, Panic, Charly Lownoise, Mental Theo, Zany, Vince dat waren voor mij echt de mannen van de dag :D.
Pi
OLdScHooL GeZeLLiG:)
Pieter 013
kk bruut feesje weer, deze bewijst zn eige aan vorig jaar:respect:
Pieterrr
Heel de dag staan werken, niet mijn feesje, maar wat een MEESTERLIJK publiek!!!!!!! :D :p :D
pindarotsje
Heb me super vermaakt vooral de eind afsluiting met Charly Lownoise en Mental Theo
Pizr
DECIBEL WAS WEER FUCKIN AWESOME!! Alleen veel te warm in de Hardbass tent, welke idioot maakt die nou dicht! Main was geweldig, wat een afsluiting!
GE-WEL-DIG :LIEF: :BOUNCE:
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
Porkahontas
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
alleen laat dan de trance en truttjes maar thuis de volgende keer kwa lokatie de beste in nederland volgend jaar zo ie zo weer
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
prijntje
was echt lachuh en met akira zwaar los gegoan volgend jaar zeker voor de 6de keer
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
Razer.NL
Was weer geweldig, alleen jammer dat de hardcore niet goed tot zijn recht kwam :(
RB'
wat een geweldig feest ! volgend jaar cker er weer bij :respect:
was weer gek :respect:
reemzz
zeker weer het feest van het jaar! :respect:
Remco -_­- ReMcOrE
Lownoise & Theo helden afsluiters :respect: gas volledig open (L) :9
Rhooooona
Decibel is gewoon te f*cking wreed! Weer een super Party gehad!
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
RIBON
Heeeeel vet feest! En ook VEEL decibellen. Vooraan de main kon ik niet te lang scherp kijken omdat door de bass mijn ogen trilde. (Y)
Prachtig feessie!
Rikson
Wat een vet feest was dit en wat een weer (L) Southstylers, Josh & Wesz, Technoboy, The Prophet en Paul Elstak wat een sets :respect:
RobinH89
Southstylers! alleen jammer dat het zo warm was in hardbass tent, verder alles top
Robscheur
was er pas om 18 uur maar flink goed vermaakt.. ZATOX flink rennen in half lege zaal _0_
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
echt een super feest, heerlijk tot op het laatste moment.. super vermaakt :respect:
roigerobby
DBSTF, Charlie en Theo, en Paul (Y), Weer een heerlijk feestje
rollerman17
wat een feest (H) paul elstak :respect:
:D:D goed feesie! :D
Roowbin
Superfeestjeee!
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
Wow wat was het echt weer super(L) Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..:(
Salvo
.
Geweldig feestje, heerlijk weer, heerlijke setjes, SUPAH ;) :bier:
Sann #
Idd Jann ik vond het ook heel leuk feestje maar vorige jaren beter en jammer dat ik het einde heb gemist!
Sannemeisje
Godverkut wat een HEERLIJK feest weer!!! Masterlijk dagje! :respect:
Geweldig feest! Project 1, Charly/Theo, Southstylers, J&W.. volgend jaar de garderobe beter regelen; wat een HEL!
wat een heerlijk feest. Lekker weer, leuke sfeer, lekkere muziek goed geluid (bijna overal) top :bounce:
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
SDumasqo
:respect: Decibel Outdoor :respect: was weer TOP!! Goede afsluiter van het Festival seizoen voor mij!! Heerlijk weer....gezellige mensen...gruwelijk festivalterrein.....en KEIHARDE BASSEN!!!
sebkuh
is er hier een party!!!!!!
Sierellûh©
Decibel 2008 was weer op en top (Y) beetje jammer dat ik mijn camera was vergeten in mn auto maar voor de rest echt een topdag gehad!!! :respect:
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
Was echt een geweldig feest!!!!:D Heb me echt top vermaakt!!:bounce:
Sjannes
was weer een geslaagd feestje! wil degene die mijn navigatie systeem heeft mee genomen zich melden heb nog een houder en oplader voor je!
Sjoko
kon eerst mn draai nie vinde met t warme weer, ma later in de middag vond ik het echt super en wat een dikke afsluiter!!! superfeessie met veel bekende en een gezellig groepke:cheer:
Sjordy­s:boun­ce:
Showtek :respect:
geweldig feest:D alleen showtek was beetje kut op main
slam1975
Leuk feest, maar de Refuse-tent vond ik het best (Y)
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Smitte..|
Super feest, afsluiter met Paul Elstak was echt super!! Echtt kippenvel.., en maar losgaan!
Sneej
Was egt een goed feestje!! Volgend jaar zeker weer :D
Sneeuwbal!!
1992 is 4 you was toch wel de leukste....Wel jammer dat er veel mensen zonder shirt rondliepen....vieze lui
spoos :banana:
SUPER vet :bounce::respect: kon gewoon niet stil staan!! dat geluid :respect:
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Focking geweldig !! Mad Dog & Tha Playah, Tommyknocker, Prophet en Paul !!!! Helden vd Dag
Goeie dj's goeie sfeer en 1 woord: GEWELDIG:D
Super feestje :respect: Lekker sfeertje (Y) Unexist en Promo :bounce:
Was weer lachen met iedereen!!! Alleen het sandwitch eten mat Daggie was niet zo'n succes haha :P wel lekker gedraaid met Wes hoor mop! (K)
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
Susann*
Super feestje!! Volgend jaar zeker weer! Paul elstak - super afsluiter! :respect:
Hellfish & Bryan Fury zeer goeie set. I-gor was zeer goed maar te fijntjes. Had wat ruiger gemogen B)
Gruwelijk Maddog vs. Playah, Dione, Wittekind, Charly en Theo het was allemaal geweldig:D
shit wat was het vet zeg :D! en wat een mega afsluiter zeg, paul elstak :respect:!
Sweetn­ess31(­L)
wat een top feest (L) alleen jammer dat we 1 uur en een kwartier moeste wachte om van de parkeerplaats af te komen :s slecht geregeld (N)
SyCore Inc
Gruwelijk feest, alleen jammer dat darkness 4 life zo'n kut tent was en dat er zand in de tent lag. was vorig jaar beter bekeken. voor de rest goed vermaakt!!
Sûpje
Decibel ruleszs
T L C™
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG (L) HardBass en Mainstage :cheer: Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan :d De afsluiting en het vuurwerk B2S :respect: Ik wil terug :nocheer:
t@mmy86
sowwww vet!!! vet geluid...echt super... Promo was echt de bom:D
Tamoko Mikey
dit was mijn 1e Decibel,en zeker niet de laatste;)wat een super vet feest:yes::respect:B2S
TB
Dat geluid overal was echt om te huilen :'( als ik in de hardcore sta en continu de main hoor tijdens breaks is dat echt slecht geregeld:S gelukkig hebben alle bekenden en de dikke set van promo (en ook die van sven wittekind) de dag nog gered voor mij en mn moppie (L)
Tedde le grand
owww hij was wel weer lekker lekker
Tekno
Goed feest! Relaxed weer! Verder Radium en Noize Suppressor!
het was echt super :bounce: zwaar loss gegaan daar (Y) op naar 2009 :cheer:
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
Teum NL :bier:
WAS ECHT WEER BRUUD!!! THUISFEESTJE!!
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The Hardest
Dik feest.... echt genoten weer.......
WOEIIIIIIIIIIIIII beter kon mijn vakantie niet beginnen wat een mega feest! tijd voor de after:woop:
The Verge Of ObsceNe
Suupercoolll! Geweldig feestje :D
was super, maar toch vond ik jaar ervoor beter. Amok moet voortaan altijd en overal afsluiten, dat is een ding dat wel zeer zeker is
Jahh Echtt en mega feestje 0uiwuhh!! volgend jaar weer!!:D en hoop weer in beeksebergen!:D:D
THOMAS!­ :bounce:
heerlijk feest! Early was echt super! (L) CHARLY & THEO!! :respect: (Y)
Thriving in the shadow
was gezellig:D main knalde lekker alleen afsluiting beetje van defqon gejat. d4l lekker setje gehoord en ook in h4l geen verkeerde plaatjes. topdagje:) jammer dat we in a'dam beland zijn ipv arnhem:P
tilburg terrorist
asosial harde bas was egt helemaal toppie hardcore 4 life was egt fucking lekker heb me prima vermaakt aleeen die wc,s ........:S da moet egt ff anders verder was het 100% super
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
timm:bier:
Reteketet Decibel Was SUPPPERRR vet
Het feest van het jaar
Toine [Break Zero]
Wooooow wat vet was dit! Wat een weekend!! :D Heldenshit!!
Tom013
Jammer dat "Geweldig" de hoogste beoordeling is , wat een super vet feest was het weer (L):respect:Decibel
zwaaar vet feest gehad, vooral in de hardbass area:respect:
tongboy
was weer top op decibel heb me goed vermaakt .
Tony the Torment
Was weer een GOED feest van B2S :respect: geluid en de lineup geweldig(Y), maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial :no:Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
Bruute shit!!!!!!:D:D
:bier: charly en theo :respect: armagddon project :respect: :bier:
Trebb
Nosferatu :respect:
Tsjabbie
dit was weer een super feest
Isaac! :respect: supervet wat draaien! en wat een geluid.. Decibellen genoeg!
weh! ik denk toch wel weer het beste feest van het jaar..:D
KNALLEE IN DE EARLY !!!!!!!!!:vaag: en uiteraard was de terugreis ook weer puuuuuuur genieten :drewl: (Y) het EEEEENIGE is dat ik RTC wel zeeeer hard miste :( en jammer genoeg werd deze lege plek naar mijn idee opgevuld met een veelvuldige herhalingen van dezelfde nummertjes.... MAAR HET WAS GEWOON WEER UITERST KNALLEEEEEEEEEEE:D:D:D (+nieuwe hippe trui)
Van Gemert
Was zeer geslaagd. Alleen jammer dat het bier niet smaakte :( :respect: Zany & beholder :respect:
vdz
helemaal dol gek
super feest.. :respect: voor paul estak
Zoooo niet normaall gekkehuis gewoon :D
Vin's
GREATTT !! :respect:
Vinnna
geweldig! einde op main gruwelijk!
Vrollie
Ben het helemaal eens met alles wat hierboven staat!
VWRik
Topfeest!!! werd lekker gedraaid in de Hardcore tent! :bounce:
Walch
zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan
Wanderer
Was super gezellig :D
wanorde
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
Wauzzzie
Noize Surpressor / Zatox / Waldhaus & Weichentechnikk _O_ Noize Provider met uberdikke schranz :D. Erg leuke dag gehad :D
wezzzuuh
Zwaar beuken op het eind, ja hij ging lekker(H)top feessie(Y)
Wiezel
geweldig feest ! volgend jaar voor de 3x :) hardbass tent was wel een beetje warm maargoed voor de rest super !
Wilkieway
Supervet feest:D
Vince en Zany en Paul Elstak helden van de avond :respect: ipv dat vuurwerk had ik liever een kwartiertje extra gebeuk gehoord trouwens...
Wooody
Eerste outdoor en die was echt niet verkeerd :D! HARD geluid in de Main! Josh&Wesz :respect: Prophet & Southstylerz (L)! Verder heeft Bodylotion set van de dag :respect:
X-qlusive Stevie
Predator, Southstylers, Vince en Zany, Viper en Panic, The Prophet en Paul :respect: alleen de wctjes waren bagger veel bekenden tegen gekomen en de laatste 2u met een engeltje staan dansen (L)
Xerenetox
Geweldig gewoon :D
xxxjos (k)
Geluid bij de hardcorezaal was om te huilen, te weinig toiletten, terrein vond ik ook te groot... Maar het was wel gezellig! :p
ZONIA
oppie toppie toppie
Zro
DEcibel RulEERt altijd heel Zwaar Weer EEn Dkke Topper!!! zoals elk YAAR!
{L}in
Was super! Jammer dat we steeds iedereen kwijt waren...
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
SUPERFEEST! punt
¥ø®ß€n
SUPER ! EN EEN TOP SFEER :D:D
©@$
zwaar heftig feest, kan bijna niet meer lopen maar vond vorig jaar wel beter
Geweldig feestje, Alleen een beetje duur! 5 euro voor water! das eigenlijk niet normaal! maar voor de rest! TOP!
°*»..Dennie
Masterlijk feest weer! Project 1, the prophet & paul (Y)
ÐebOrahh*­:bounce:
B2S heeft zichzelf wederom weer overtroffen:D Echt super!! Dr. Z. Vago:respect: Waxweazle:respect: Day-már & Partyraiser lekkere set!! Day-már bedankt voor backstage:D(L) Verder Panic & The viper en Mental Theo & Charly Lownoise ook lekker gedraaid!!:bounce: Heeerlijk feest!(L) Volgend jaar weer!:D
× Marissa ×
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)