Partyflock

FeestDecibel · Outdoor festival 2008
Datumzaterdag 16 augustus 2008
LocatieBeekse Bergen Site
16 augustus 2008, DE dag van Decibel.

Half tien gaat me wekker af! Snel even ontbijten, omkleden en me haren en make up doen. En dan eindelijk om 11 uur klaar.Gauw met de auto naar Dreumel gereden want daar zou om half twaalf onze bus vertrekken. Eenmaal daar aangekomen stonden er al een hoop mensen te wachten op de bus.

In de bus, gauw alle mensen tellen die der in zaten. Maar de buschauffeur wilde eerst het geld hebben voordat we vertrokken. Dus dat duurde jammer genoeg weer een eeuwigheid:(. Maarja na een tijd reden we gelukkig richting Beekse Bergen:D:D! Iedereen was in een goeie stemming, lekker stuitermuziek op de achtergrond. En gaan met die banaan. En toch nog even stoppen bij het tankstation, omdat een paar van de ladys en (ik ook) natuurlijk moesten plassen.

Jaja, we zagen het feest al voorbij komen aan onze rechterzijde, wat doet onze STOMME buschauffeur die rijdt gewoon door, inplaats van dat ie die afslag pakte. Iedereen meteen schreeuwen je kent het wel! :P We moesten dan toch weer omrijden. En dan eindelijk een kwartiertje á half uurtje later stonden we buiten de bus! :D:D

Met de hele groep er heen gelopen! Voor bij de ingang werd al een lekker muziekje gedraait. Top om even in te komen vond ik zelf! Nou even in de rij gestaan, kaartje gescand. Wordt hij gewoon gescand door mijn shoarma bezorger:p ik lag wel even in een duik.

maar wat krijg je dan. Samen met een jongen werd ik aangehouden. Ikke blijven praten tegen die beveiling, zodat dat jong kon doorlopen. En ja hoor dat deed hij gelukkig:) Hij was binnen. Dus ik dacht ook even mooi door te lopen. Vraagt die kerel, heey jongedame waar heb je dat jong gelaten. Tja ik ken hem niet zo schijnheilig mogelijk gezegt. maar dat hielp niet. (je begrijpt wel wat ik hier allemaal mee bedoel te zeggen toch? )

Binnen vijf minuten stond ik gewoon weer buiten:P. Daar sta je dan. Help je iemand mee naar binnen, sta je zelf gewoon motherf*cking buiten. Nou een goeie maat van mij kwam naar mij. Begonnen ze ook over mijn leeftijd te zeiken. Tja, geen ID of niks bij. Nooit gehad, en altijd binnen gekomen. Dus vond het onnodig om voor deze keer wel mee te nemen:S. Nou die maat van mij zei dat ik in maart jarig was, kwam die kerel van de beveiling naar mij toe en vroeg: wanneer ben je jarig. Oktober zei ik! Ja, toen was het is dus helemaal over met de pret. :@:@:@ Ik hartstikke boos natuurlijk. Maar ik moest me id gaan halen van die beveiling! Dus samen met die maat kaartje terug gevraagd of ik hem dan kon verkopen. Not dus he:P. Blond is zo dom nog niet. :bounce: Hebben we ff een tijdje vooor gestaan bij die DJ VOOR DE INGANG. Nou, ik kan je vertellen daar werd ik ook niet blij van. :(

Zijn we maar rond gaan lopen, kwamen we bij een kantine (soort van dan) terecht bij een tennisbaan. even daar wat met die mensen gedronken. Waren zo vriendelijk om ons binnen te laten, want het was alleen voor personeel. Even mee gebabbeld, tot dat een van die mensen zei dat er nog een ingang was. Ik weer helemaal blij:D Maar het was wel ver lopen zeiden ze. Naja, je moet het er maar voor over hebben. We hebben gelift, gelukkig! Anders waren we er nou nog niet, geloof me! :P Michel was zo vriendelijk om ons helemaal naar de andere kant te brengen. Nou hadden we niet gelift, dan hadden we het nooit gevonden. Over een camping heen, langs een Afrika Club, langs een zwembad. Ik weet niet wat ik allemaal heb gezien. Maar ik dacht dat der geen eind meer aan kwam. Ja hoor daar was de andere ingang, gelukkig! Michel netjes bedankt voor alles, en daar gingen we dan.

Next ingang. En dit maal tegen niemand hoeven te lullen om iemand door te laten. Nou wilde ik gewoon gaan feesten. En ditmaal kon ik gelijk doorlopen:D:D
Meteen muntjes gehaald. En gebeld waar iedereen uit hing. En natuurlijk helemaaal aan de andere kant. Onder het lopen naar de Hardcore4life, kwam ik ook mensen uit de bus tegen. Natuurlijk moesten die weer weten waarom ik der uit was gesodermieterd. Hele verhaal uit legge, en dan gauw door lopen want je wilt natuurlijk losgaan als the f*cking hell! :bounce:

Eenmaal daar aangekomen waar we wilde zijn, zagen we niet echt bekende uit de bus. Dus maar rondje gelopen in de tent. Daar kwam ik al snel bekende tegen even mee staan babbelen en stuiteren. En toen maar weer verder gezocht. Eenmaal aan de andere kant van de tent, stond de rest van de bus. Allemaal geintresseerd, waarom ik er dan uitgegooit was, weer het hele verhaal ach, je kent het wel. Je blijft er mee bezig:P! Maar er werd ontiegelijk goed gedraaid in die tent. Ben helemaal uit mijn plaat gegaan. Zweet stond op me rug. Dacht dat ik beter even op de berg kon gaan zitten bij de rest om af te koelen. Even op adem komen, flesje water derbij. Sigaretje kan ook nog wel. En even chillen! Dat was ik alweer gauw zat, je bent er natuurlijk om ontiegelijk uit je plaat te gaan. Dus ben weer gauw naar binnen gegaan om daar lekker los te gaan. Tienduizend keer wordt je gebeld waar je uithangt, maar het bleren heeft echt geen zin door de telefoon, want de ander verstaat er toch niks van:P En om te smsen, was ik te druk voor aan het stuiteren:P! Dus bij deze sorry als ik je niet heb gezien! :$:$

's avonds ook even bij de mainstage geweest, hier was de verlichting 's avonds erg mooi. Maar overdag vond ik er niet veel aan. Prachtig allemaal die kleurrijke kleuren, I like that (L). Hier had ik eigenlijk snel weer voor gezien. ! Back to the hardcore4life hier nog even staan stuiteren, maar voor je het weet is het al weer elf uur.

Samen met de groep gekeken naar het vuurwerk, wat er weer super uitzag. En dan is het zover, je moet weer terug naar de bus. Maar wat een k*tzooi zeg, nergens onze bus te bekennen. Iedereen bellen maar je kreeg van iedereen de voicemail. Daar zit je dan met een paar man. Gelukkig werd het groepje steeds groter en groter! Nou eindelijk na anderhalf uur als het niet langer heeft geduurd, kwam daar onze bus eindelijk aan kakken. :D:D

Denk je bijna at home te zijn, ongeveer nog tien minuten. Pakt de buschauffeur gewoon de AFSLAG NIET! jezus, dan wordt je echt niet goed. Maaaaaaaaaaar. Al met al een top dag gehad (L)! Pluspunten:
sfeer was echt super! weer, mag zeker niet over geklaagd worden dat ik zo
Muziek, lekker knallen en gas met die zooi! :bounce:

minpunten:
ja dohhh dat ik der werd uitgezet natuurlijk:P
de wc's stonken echt een uur in de wind! en verder heb ik niks te klagen

Op naar volgend jaar!

2 opmerkingen

Werkzaam bij Audiophonik
de wc's stonken echt een uur in de wind!!

Ook wel de hele dag hoor :P
altijd wat met b2s ook al was het bij after the ride outland die me geweigert had omdat ik een 17 jarige naar binnen heb geholpen dus toen werd hij eruit gezet en kwam ik niet meer binnen pfff maarja volgend jaar word vast weer beter als deze keer db ;)