Wat heeft het eigenlijk te betekenen dat ik weet niet hoeveel foto's zijn toegevoegd aan het album onder Decibel 2008 maar die niet eens van Decibel afkomstig zijn, dit is wel irritant zeg..
Heerlijk!! 3e op rij, Decibel wordt elk jaar beter Dikke duim omhoog wederom voor b2s
Dit was mijn 1e decibel en zeker niet mijn laatste was een super gaaf feest is dit en dat geluid in de main pfffffff zo hard heb ik het nog nooit gehoord en het weer wat een heerlijk gewoon ik zeg op naar volgend jaar
KEiihard! Super vermaakt, heerlijk weer, lekkere bass op de main alleen jammer van het afsluiten van de hele toitletblokken
Waanzinnig gezellig weekend achter de rug op de camping Eerste keer Decibel dus was benieuwd, zeker niet de laatste 's Middags lekker op de Early gestaan & 's avonds op 1992 is 4 you, was een gezelligheid was dat zeg! Supersfeer, lekker staan housen dus Bodylotion, Stanton & Dj Rob en Joe een dikke Afterparty op de camping was vette shizzle! Till next year!
Kwa platen vond ik het wat tegen vallen in de hardcore, kwa geluid trouwens ook. Alleen vooraan en in het midden was het ok. Kon de hele avond niet smssen, waar was iedereen? Dat heineken bier is echt smerig!! Mindere editie van decibel.....
Het ging overdag helemaal de verkeerde kant op; driekwart van de mensen was zwaar van de kaart, de sfeer was kut en de muziek nog kutter. Maar Technoboy, The Prophet en Paultje Elstak wisten alles goed te breien! Jammer van die vechtpartijen.
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak
Ik vond het een heerlijk feessie! Promiss, Stanton en Rob draaiden echt Paul knalde er letterlijk uit Maar het meeste toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super
Wat een GRUWELIJK Feest Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper en niet te vergeten hardcore4life. op naar Q-base
super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn van kon me draai niet vinden de hele dag tot ik bij de oldschool 1992 kwam Dat was echt super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellige sfeer, Sven Wittekind
Paul Elstak, wat een vette afsluiter! super feestje en gezellige verplichte after van 2 uur op de parkeerplaats
Heb me super vermaakt enige minpuntje was het geluid van de mainstage door de hardcore 4 life gelukkig loop van de avond werd dat beter Nosferatu mijn held van de avond wat een wereld setje was dat weer volgend jaar maar weer
Waxweazle openen met silence heerlijk , Bodylotion ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Back2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot volgend jaar!
Kon er niet echt in komen maar heb me wel vermaakt
G E W E L D I G...!!!! Heb me S U P E R vermaakt...!!! Heerlijk weertje, geweldig sfeertje..!!! Volgend jaar zeker weer..!! After op de camping was gezellig.. haha
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
geweldig feestje, lekkere muziek en dikke sfeer op het laatst, super afsluiter van Paul en wat een lichtshow zeg..pffff echt geweldig, jammer dat het zo voorbij was!
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
superrr wat een afsluiter mooie lasers alles perfect
beste feest 2008
het was leuk vertoeven daar ! *** Vooral de Hardcore 4 Life, Back 2 School en de Mainstage waren vet ! *** Alleen Noize Suppressor draaide NIET met draaitafels en ook ZEER ZWAK ! *** Verder ook lkkr eten, goed drinken (behalve het bier) en een goede locatie !
mooie feestje uit nieuwschierigheid bij wittekind gaan kijken en WOW dat was vet . vince vs zany alleen beetje jammer van de bus die zonder ons vertrok
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER . Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise .
kun je dit nog met woorde beschrijve
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
radium jammer dat ik er maar ffkes kon zijn! voor de rest was decibel zeer goed en heb me prima vermaakt, goed weer ook! jammer dat het leuke meisje pas aan het eind voorbij komt hehe
Dikke sfeer momenten met Joe Rascal, Genius, Da Pauli, Tekno Warriors, Mc Ruffian, Pavo, Isaac, Dana,Technoboy, The Prophet, Dj Paul. The X-clusive & Mc Villain & Apster
gratis sauna in de hardbass, maar in een woord GEWELDIG.
Super feestje, goeie sfeer, goed geluid, in een woord GEWELDIG
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!!
Vet feest! Super weertje, veel gezelligheid en vette setjes gehoord (ook al vielen sommige ook tegen..) Zany toch weer de vetste set; Metro, Midnight etc. Enige minpuntjes waren de warmte in de Hardbass tent en het kuteind lopen zodat ik om 10 uur toch wel aardig moe was. Maar zo hoort het ook Topdag gehad!
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen Pfoeh pfoeh wat een groot terrein Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!!
jeeh jeeh jeeh mega Feest...dit dat zus zo mop mop gas erop...slapen is voor apen en zieke hoeren!!!!!!!!....en of je schoenen uit wil doen....mop mop ..lkkr weer ok
't was wel een relaxt feestje, maar had er wel meer van verwacht eigenlijk.. vind Defqon beter ziet er stukken mooier en verzorgder uitzien want dit was een rotte locatie eigenlijk
Was goed te doen! Erg naar m'n zin gehad.. Jammer alleen dat er bij mij 's middags voor de verandering weer acuut een ernstige blaas ontsteking kwam opzetten en de ehbo alleen pijnstillers gaf voor hoofdpijn
feest Super! alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe Es war wir ganz gezellig... JWT
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
Weer een geniale editie van Decibel Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor
In 1 woord: :DGEWELDIG
op zich een goed feest en het meeste was wel mooi, maar de ligging van sommige tenten waren gewoon niet goed, ik kon er ook niet lekker inkomen, wat erg jammer was... had er ook wat meer van verwacht eigelijk.. maar niettemin een alleraardigst feest
Wat een machtig feest! Het weer, de sfeer alles was perfect! En idd.. de beste decibel tot nu toe die bij de beekse bergen gehouden is! charly en theo bryan en hellfish
Hardcore4life zaal was echt geweldig. Heb me eigen er prima vermaakt de hele dag ! Neophyte allstars waren echt geweldig. Jammer van de wc's.. stank!!!!
Was leuk Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt
Wat een superfeest! Jammer dat de main zo dicht bij de hardcore stond.... Muziek was af en toe niet te horen. Daar was niet over nagedacht. Goeie muziek (vooral bij 1992: Stanton ( dat vond de beveiliging ook ) en b2s main: Panic en Viper), leuke mensen ( ), superlekker weer, veel gelachen! Ik heb echt een topdag gehad.
Pfffff niet echt een lekker feestje zeg beetje jammer van als die pussy's die niet eens van hardcore hielden ofiets en dan toch daar gaan staan & echt niets geen sfeer die kwam pas by Promo beetje laat maar gelukkig kreeg ik weer un SUPER setje van Evil &zo !
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan
Wat een topfeest was dit zeg!! Die muziek stond vet goed..Lekker hard! Het weer was top! Helemaal goed!! Mij zie je zeker volgend jaar weer terug!! THNX...
alleen laat dan de trance en truttjes maar thuis de volgende keer kwa lokatie de beste in nederland volgend jaar zo ie zo weer
Lekker feestje maar het zou nog beter zijn als er hardcore gedraaid werd op de mainstage. Hardcore werd nu aardig overstemd door de main, dat was een beetje jammer. Dan maar in de tent los, aardig vaag en super goed vermaakt. Niet te geloven dat ik er echt 12 uur rondliep, leek hooguit 4 uurtjes en da's een goed teken! Eusje, leuk om es met je te zijn gaan feesten na al die jaren!
Wow wat was het echt weer super Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..
kon eerst mn draai nie vinde met t warme weer, ma later in de middag vond ik het echt super en wat een dikke afsluiter!!! superfeessie met veel bekende en een gezellig groepke
geweldig feest alleen showtek was beetje kut op main
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Brennan Heart GENIAAL Tommyknocker, Mad Dog vs Tha Playah, Pavo & Neophyte Record Allstars Super geluid en heerlijkweer alleen wat werd er schandalig veel geld gevraagt voor het eten (n)
het was echt super zwaar loss gegaan daar op naar 2009
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk
Lekker weertje en sfeertje Maar damn wat een langgerekt terrein, de nodige kilometers gelopen Lenny Dee was toppie, dat tempo moet er minstens altijd gedraaid worden bij early D4L en Refuse ook nice, alleen beter planken bij D4L neerleggen, kreeg steeds boze gezichten op me gericht vanwege opspattend zand
Topsfeer weer zeg! Veel leuke bekenden weer aanwezig Vond niet altijd dat er even sterk gedraaid werd, maar ik moet toch wel zeggen dat de oude hardstyle van zenith en luna me wel zeer goed beviel op het eind haha!
B2S heeft zichzelf wederom weer overtroffen Echt super!! Dr. Z. Vago Waxweazle Day-már & Partyraiser lekkere set!! Day-már bedankt voor backstage Verder Panic & The viper en Mental Theo & Charly Lownoise ook lekker gedraaid!! Heeerlijk feest! Volgend jaar weer!
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht.
Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206
Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon! heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag