Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2231), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1918), Budi (1409), M.ha.yu (1911), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (978), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2477), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (639).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Jan
Charley Lownoise & Ment­al Theo, meesterlijk hard genieten!! :D :respect:
!!­ LAzERQicQ !!­
Verreweg de beste Decibel Outdoor, ik werd echt gek van mn kippevel! Zo ernstig genoten en wat een geluid/bass.. Overdreven niet normaal :respect: Wat een festival, echt niet te geloven! B2S (l) En ja, Showtek.. :respect:
Het was echt helemaal top!
Prachtig feeeeeeeeeeeeest in de hardcore4life losjes! zeker weer terug '09 (L)
!!!!;AMBER*
Perfecte sfeer, Heerlijk weer, Goed Geluid ! kortom helemaal top ! :D
!!Margot!!
echt supermooi feest :D:cheer: gezellig sfeertje en mooi gedraaid!
!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
Dat het gezellig was!!!
!•Stantana•!
Superrrrr!! :respect: , jammer van de hardbass tent dat het binnen veel te heet was
Geslaagd feestje weer :D
Heerlijk weer, super sfeer en hele mooie afsluiter, gewoon geweldig !!! :bounce:
Tjaaa er zijn altijd mense die weer wa te zeike hebbe over da andere feeste beter zijn maar t was gewoon een SUPER geslaagd feest!
(6) MiepOv­erdriv­e (6)
Armageddon Project :respect: en PartyRaiser en Day-már ook geweldig gedraait :bounce: prima vermaakt B)
(6) Santje (6)
Was eg weer een kkdik feessie!!!! :bounce: En het weer was ook eg perfect :D:D:D
(6)silence is the enemy©­:bier:
ik vond het de minste van de 3 in de beekseB..jammer!! we zijn in brabant dus wat moeten wij bierdrinkers Weer met heineken:S(stond zelfs in de krant dat er meer bier gedronken word als op feesten ergens anders haha) er hing ok niet het sfeertje wat ik 'gewend' ben,jammer maar ik heb verder wel een leuke dag gehad volgend jaar weer proberen..het weer was optimaal:D bereik met telefoon was echt BOUT..wc stonk MAAR goed geregeld,veel en gratis (Y)
(H) Perfect by Nature (H)
:bounce: Moddertje vet feestje gewoon!!!! :bounce: Alleen in de Darkness en Hardcore 4 life geweest (Y)
(h)Allias De Hakkel­aar(h)
Helemaal te gek feest bohhhhhhhh_o_(H)volgend jaar zekers weer
(K) Chelleee...­
Was helemaaaaaaallll toppie :D:D:D:D:D zwaar naar me zin gehad !!
(K)pin­kylady­(L)Dyl­an(L)
:woop: was echt beste dag sinds tijden weer was lekker en mensen waren geselli en de cameraman :lol: thanks eej:P
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
echt een super leuke dag gehad en de vip was ook zekers wel leuk,op naar volgend jaar!!!:P
(L) K_­iiki (L)
was gezellig zoals altijd:D , zeker met wie ik ben gegaan, volgend jaar weer:cheer:
Was weer een super feestje (y)
(L)Dez­iebell­ebeezt­(L)
Ik word toch wel zo gelukkig van dit feestje he! Heb er een jaar naar uitgekeken en het was het weer dik waard. Geeneens woorden voor. Die tattoo op mijn lies komt er met het DB-tekentje. Er is gewoon geen beter feessie, mijns inziens ;)
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
spacibel was super
HARDBASS (L) Veruit het beste!!! The X-clusive :respect:
*#Nadine#*
super feestje, relaxte mensen, heerlijk weertje, maar de toiletten was echt zwaar klote geregeld daar..slechter als vorig jaar
Mooi feesje(Y)
Heerlijk!! 3e op rij, Decibel wordt elk jaar beter :D Dikke duim omhoog wederom voor b2s (Y)
**Daisybel
DOL FEESTJE! :cheer: :respect::
**DROOPY**
wat een top feest was gekkehuis Brennan Heart :respect:
**glenn**
Was echt een dik feestje! Blij dat ik het niet gemist heb.. Geweldig :respect:
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
*­Bjorn :banana:
SUPER DAG GEHAD :respect:
nou t was weer een donders mooi feestje:bounce: prima vermaakt met alles en iedereen :cheer: up to next year!!
*­Don Corleone*­
geweldig feesie, main stage was goed maar charly en mental theo aan het eind bij early steen steen goed
*EZZIE*
Het was superrrrrrrrrr! Alleen ik vond het wel TE DRUK, en die plees GADVERDAMME!!!!
wat een supervet feest was dit weer zeg.. heerlijk!! (H)
*Kev
Super feestje gehad :yes:! Maatjes bedankt weer(L)(K)
*Lesje
Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak :respect: Unbelievable wat goed!! :D
*Marielske*
WAANZINNIG!!! Jammer vh geluid bij hardcore4life, charly lownoise&mental theo :respect:
*Michael_
The Viper vs DJ Panic! Paul Elstak!! de HELDEN
*Natasch*:-)
Was weer eens helemaal geslaagd...lekker sfeertje, lekkere muziek , mooi weertje en vooral weer veel bekenden ...Back2school en Pussy Lounge echt (y) :D :bounce:
*RisS*
Wat n super feest! :D Jah die wc's waren een drama :no: Maar verder weinig te zeiken, hoor :cheer:
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
- Darwinn
super geil:kwijl:
Kut feest!
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
Super Feestje! Jammer vant bereik! Maar ja je kunt niet alles hebben.. :)
-- Anique.
Was echt super !!! :)
---t-i-m-o---
VET!
:D super gehad
was weer goed te doen ;)alleen een beetje jammer dat het weer zo tegen zat :roflol:
-=JoySz=-
Was weer een goed feestjuh! Op naar volgend jaar alweer ;)
-=­terror­gevaar­=­-
was weer een mooi feestje:D
-BOUDIE-
WAT EEN FEESTJE WEER KAN ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN!!!!!
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
-kick
super vet!
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
Gruwelijkste feest in 2008, of toch Defqon... :respect:
-Talitha
het was moooooi :D
..­:: Sharon ::..­
Heerlijk Feessie :cheer:
.­:(K)(S­hirley­)(K):.­
het was weer een toppertje ma de NDT blijft beter srry
.Koen
GEWELDIG:D
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
.×.Lausje.×.
:respect: ECHT MACHTIG!!!!!!! DECIBEL (L) DIT FEEST OVERTREFT ECHT ALLES.. ZELFS GROUND ZERO!! :bier: LOVE IT!
1231-1321
Kwa platen vond ik het wat tegen vallen in de hard­core, kwa geluid trouwens ook. Alleen vooraan en i­n het midden was het ok. Kon de hele avond niet sm­ssen, waar was iedereen? Dat heineken bier is echt smerig!! Mindere editie van decibe­l.....
3DJL
was weer eens erg vet:D thks aan Vision Imposible en B2s :respect:
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Radium & Hellfish vs. Bryan Fury ­ :respect: :kwijl:
::RonV::
nice !!!
:[ Stylaan :[
het mooiste feest ooit:D wat heb ik me geamuzeert
:bier: S.H.F
wat een feestje weer zeg het was weer lekker gezellig :respect: paul elstak :respect: dione:repect:
:bier: Tekkoman :bier:
4 woorden: dag van me leven! b2s SUPER!!!!!!!
:bounce: @­lex :bounce:
super feest(Y) heb me prima vermaakt:D
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
:bounc­e:Shar­onn
Jaaaaa was weer n mooi feestje!! :D
:devil: Little_­witch :devil:
Was weer een toppertje!!!!! :respect:
:jaja: Party_­Roy :jaja:
geweldig feest :jaja: :respect: Paul Elstak :respect:
:woep:­Swift:­woep:
Volgende keer misschien wat minder security en wat meer mensen achter de bar!? Voor de rest echt n prima feest gehad. Was weer n goeie :D
:xtc: kalfsla terror :lijn:
super!!!!!!!!!!!
supper feest! geluid goed alles complate
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
<<..A..>>
wasss supperrr vooral de afsluiterrr:k:k:k
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
[b].iianCa
Het was weer een geweldig feesje:D
[D]ede­msvaar­t84
Geweldig feest!! Helaas wel veel Dj's gemist, maar lekker sfeertje en goed weeer!! Op naar volgend jaar :cheer:
in 1 woord GEWELDIG!
[F.­C.­M.­R.­] Nathaliee :hyper:
Mad dog vs Tha Playah (L):respect: Verder ook goed vermaakt :D
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
[GBBR]­skulle­tje
was zeker een vet feesje :P heb me goed vermaakt :d en AMOK draaide echt lekker
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
Was weer top(Y)!
[NL] Bartjuh
DECIBEL !!! super feest :respect: partyraiser & day-mar 2 uur lang heerlijk :respect:dr. z-vago, dione, nosferatu, i-gor, akira !!! :respect:
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
[S!M0N]
Beste Feest tot nu toe! Echt GEK!
Gruwelijk!!!!! vooral op laatst
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
geweldig feest egt:D heb er geen worden voor(Y):D
__BazZ__
Decibel .... Tot volgend jaar:D:D Was helemaal Super
_FeMmM_
WAS WEER SUPERRRR!!!! Heerlijk feessie!!
Abaddon
daymar vs partyraiser (y))
Ad van de Pad
was egt een superfeest!! wat een geluid weer zeg :respect:
Adorable :sweethug:
was leuk :D maar vorig jaar was de sfeer echt beter..
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
gezellig
AlanR
Hefttig !!! Alleen die kut telefoon paale daar ! (H)
Ammie013
wat was het weer een superfeest :D :bier:
Anco
Gruwelijk feest!!!
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
Paul Elstak, wat een vette afsluiter! super feestje en gezellige verplichte after van 2 uur op de parkeerplaats (L)
Anoussh.
zeker leuke maar ook kut momente mee gemaakt.. nix aan te doen, buiten dat een heerlijk feesie :D
Arie J Beukenoot
wel leuk, maar kon beter.. Charly lownois en mental theo wel vet, Radium ook
Arjan Beukpad
Dik feesje! Goed sfeertje, technoboy still #1 (Y)
Astrid.
Amazing!!
Echt een super dag gehad :bounce:!! Volgend jaar zeker weer!
B_eppieJ
GEWELDIG!!!!!
Babette:rot:
Kon er niet echt in komen maar heb me wel vermaakt :)
Bad Behaviour
Gewoon klasse(Y):D
De-Ci-Bel!!!! super vermaakt,partypeople thnx, echt gruwelijk in elkaar gezet dit feest Jammer dat de Main de Hardcore overstemde, maar dat maakte de back2school area ceker dubbel en dwars goed Motheeeeeeerfuckeeerr!!!
Baggio :beer:
Respect to all the DJ's !! :respect: PAULTJEEEEE :D:D lekkere afsluiting.. SUPER ! :D
Bart SFD
wat een topfeest!!
bartjan
egt goet te doen dit jaar was egt goede muziek
BartStyle10
Weer een Geweldig feestje! (L)
geweldig
Geweldig!
BASTARDO!
Geweldig feestje (L)
Be Free!!
in een woord...........GRANDIOOS!!! en wat is er toch gedanst / gestampt / gefeest heerlijk!!! volgend jaar zeker weer!!!
Bearded Jeffke
Super feestje :D
Bertsubishi
die afsluiting :respect:
Bianca B)
Wat een feest! Back2school:bounce:
Bil
Wat een gruwelijk feestje weer, vooral die Early Rave:D PREDATOR:D
bitchje
super dagje gehad was echt gezellig en een goede s­feer in de darkness tent partyraiser en daymare :respect:
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
Super stoer feest!! :D vorig jaar wat 't wel mooier aangekleed.. MAAR! heb me prima vermaakt :mixje:
Bobbie­:banan­a:
Vet feest!:D Lekker weer, gezellig en goede dj's(H)
GEWELDIG!!! beter dan Defqon1 2008 en decibel 2007, Paul Elstak de HELD! ;)
bounty1987
In een woord: GEWELDIG:O
Brabants prinse­sjee__­
was een mooi feesjee!!!!!:bounce:
Bram046
DAMN, Lekker feestje heb hele dag met een smile rond gelopen :D was echt genieten!!:respect: thx B2S
brintajunky
was goed feestje .. alleen de muziek bij de hardcore tent veel te zacht .jammer dat je de main er steeds door heen hoorde. verder de wc drama ..maar verder goed vermaakt
Bris
Super feestje!! Kei gezellig, goede sfeer !! Veel drank :P Early rave was weer super: Vince vs. Zany & Panic vs. The Viper, geweldig !! :D :respect:
Geweldig feestje, het is dat er geen overtreffende trap is van geweldig, want het was echt gruwelijk (L) Kevin Kaos opende verrassend lekker :respect:
Zoheej, dit was me er weer eentje zeg! Een van mijn beste feesten ever! Alles was top, behalve de stinkWC's en het lauwe zuipen ;) KEVIN KAOS & LUNA :respect: Haagsche knallers!!! (y)(y)
Ceesjeeee!
heerlijk feestje ZATOX :respect:
Charis.
Was zeker een mooi feestje (Y) Paultje op t laatst :respect:
Christy '
ik wil terug.. :(
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
chrizzle
Meer dan geweldig!
ChuPaChup
Sow... wat een feestje weer (L) DecibeL :respect: En ja... voelde me ook erg klote dag erna :D Dus zkr geslaagd :cheer:
cinderella :D
briljant! charly lownoise & mental theo (L) _O_
helemaal geweldig petje af voor b2s (Y)
cosper
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
D á a n t j e !­
Wat Een SuperGaaf Feest.. Met Me Schatjes (L) :cheer::D
Was weer een leuk dagje, tocht t beste vermaakt@1992 is for you
Wat een ongekend vet feesje!:respect: Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan... :P
Danielletjee
Geeeeeeen woorden vooor!(L)
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! :respect: Ook nog genoten van de technostage :-D Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar! (Y)
DaveRave.s
geweldig feest goei weer goei geluid goede dj's alles top !!
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
DE Daan
Was gezellig feessie... maar tog miste er iets.... voorderest prima vermaakt, I:gor, Hilarious :respect:
De_La_KoK
alweer een heerlijke decibel!! het was genieten!!
debster1977
Super feetje:bounce:..Alleen jammer dat je bij de hardcore tent steeds de main hoorde...maar darkness4life maakte dat weer goed:D
DESNAR
was wel leuk!:)
jezus wat een feest:respect: de early was echt geniaal!!!!!!!!!!!! bij decibel krijg je echt waar voor je geld! B2S bedankt!!!!!
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
Pas vrij laat binnen, maar wel erg goed vermaakt! B)
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
Superrr! wat een geluidje!
Diva(L)
de wc's Daar hing me een lucht :S:| maar was vet feestje:D Ben Goed Loss Gegaan:D BETER kON GEWOON NIET!
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
wederom een geslaagd feest Promo en Noize Suppressor rule
Supervet feest! En wat een lekker weer! (Y) Ben weer heel veel bekende tegengekomen. Weer aardig wat km's gelopen hehe. Maar even appart :respect: Nosferatu :respect: set van de avond! :jaja:
Super vet feest!
:k:respect:Feel the power DE-CI-BEL!:respect::k
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting :respect:
Djowie de Cowboy
Wederom een gruwelijk vet feest! alles was goed! Hoogtepunt toch weer Charly Lownoise en MentalTheo :D
Weer een top feest :respect:, mega gezellig en een goei sfeertje
dollarson
Beetje veel insecten
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
Je kon onmetelijk uit je plaat gaan, i love it (L)
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
Killswitch & Reset! Hellfish vs Bryan Fury, I:gor :respect:
Dvp
Alles was top aan dit feest behalve heineken bier.
Ja geweldig , wat een gezellige boel :) . heb er nog steeds koppijn van :P
ED RAKET
Mega Vet!!!! b2s:respect:
Super! echt beter dan vorige jaren.
Theo en Charlie wat een helden
Eddy Wally
Refuse was geweldig! :kwijl:
EHVrobin
dit feeske houden we er toch in!!
Eierdop..
TOP!! Elk jaar weer! :respect: Charlie en Theo :respect: set van de dag(Y):D
eL BlOnDo
Was TE gezellig !! ;p
Elbert­Rosenb­rand
Het was gewoon een gruwlijk vet feest!!
in 1 woord GE-WEL-DIG, iedereen die mee was bedankt voor de vette avond! verder alle main- en hardbassartiesten :respect: volgend jaar zeker weer!
ErikE
was weer een lache dagje! partyraiser, daymar en sven wittekind ;) (Y) alleen de afsluiter van Paul Elstak was echt waardeloos..
Zany&Vince en Zany&Beholder was dus echt the bomb!!! MC DV8 op main (Y) :respect:
Zoo wat een super vet feest :respect:
Esthertje(L)
Super vet feest:bounce: heb er echt van genoten:D
Evelien O:)
Jaa was zwaar goed feestje ,, in de main ging het er hard aan toe :D
decibel:respect:
FemmeF­atale2­4
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
Wat een drama..zo goed :-) !!!!!!!!!!!!!!
Flexxx
Wat was dit een megavet feest zeg :jaja: Vorig jaar dik overtroffen, en volgend jaar zeker weten weer aanwezig :D
Flipkonijn
Gezellig feestje (y), maar weinig actief gefeest... wat was het drukjes seg ;)
FlowOn­eAndOn­ly
Vette dag gehad, mooi weer en supersets
Fosforic
Charly & Theo!!! Wat een Helden! :D
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
Frank.
Alle vriendinnen van de KEERT, en HOE!!! :-) Ik vindt Decibel vet!!!! Hakken en stampen, blote barsten :-) 600 keer op de foto! Begaaid bellenblaas kampion 2008!!!! :-) Hou elkaar overeind en trek door..
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
Zo dan. Nou alweer afgelopen? Morge weer? Bij jou thuis!
was weer een super feest :D heerlijke sfeer, super muziek en natuurlijk TOP geluid!! :D was na 1 uur me vrienden al kwijt maar heerlijk gefeest :bounce:
FREAKERIK
van begin tot einde me super vermaakt ook fijn dat de wc's zo heerlijk roken hahahah dat ze daar wa aan doen!!
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
Prima feestje weer.. tot volgend jaar! :respect: voor de Sovjet-mutsen!
FRL<stephan>
superrr wat een afsluiter mooie lasers alles perfect :)
Fuck Reality!­
was weer een goed feestje!:bier:
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaat ut???
:Respect: supervet :respect: IK WIL TERUG!!!! :D
vet vet vet vet vet vet vet
wat n stank bij de toiletten :rot: wel erg grappig om te zien dat zelfs de beveiliging t naar z'n zin had :d ...STANTON!!!! JOE!!!!!! :respect:
girly 30
Het was supperr!!!!
Goeien­dagsch­otel
beter dan defqon (mijn mening) maar beetje zelfde als 2007 de indeling dan maar was niet erg voor de rest B2S :respect:
Hakkuh Annie
Geluid Early had net als verleden jaar mogen zijn, maar was verders wel goed te doen. Voor de rest was het weer een geslaagd feessie net als het weer :D Heerlijk :P
Hanny Jr.
Ieselijk feestje weer!!:D
Hansse045
SUPER feest.. Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje.. helemaal naar me zin gehad:D
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
top feestje lekker geknald
Hardstyle girl 28
was een mooi feesie :) :bounce:
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
HardZwiza
Was zeker een vet feesie, goed geregeld allemaal back2school was vet(Y) alleen erg jammer van het geluid in de hc tent :S en van het overwachts iets vroeger naar huis moeten... Verder alles top :bounce:
Charly Lownoise & Mental Theo!! :respect: Voor de rest erg gezellig maar kon allemaal net niet tippen aan de editie van vorig jaar... ;)
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
Haver
een super vette dag gehad helemaal ge-wel-dig
Hazard /­ The Unknown Force \ Von Dalez
was mn eerste en zeker niet mijn laatste gewoonweg geweldig! paul Respect!!! wat een afsluiter
Hazinh0
Partyraiser vs. DaY-mar :respect: hoe ziekelijk vet was dat! Wat een wereldset. Verder top vermaakt alleen wat een gedoe om weg te komen met je auto zeg :S
Believe in reincarnation, So I'm back _O_
HCP4L
Potverdorie dames en heren wat en afsluiting van mn vakantie!! Feest was zeer goed, vooral Predator en Lenny Dee!! (Y) en de after op de camping was echt MEEEEEEGAAAA!!!!! :D :D :D
Hellings_
het was weer heerlijk genieten!! _o_ volgend jaar cker weer!
Hendriks22
wederom een TOPfeest:D maar het anthem vind ik slecht en dat van mannen als zany en the beholder nog wel:S....
probeerde steeds Deci te bellen :)
Hugio
geweldig mental theo & charlie lownoise :bounce:
in2u.
Leuk (Y)
innerSpace
In Een Woord: Lekker!
IsabelleP
Main had iets zachter gemoeten eigenlijk en HC4L iets harder qua volume
itsmeceline
top feest met top mensen,,, alleen wc's waarom alles outdoor en die tering wc's indoor DAT STINKT MAN maar wel volgend jaar weer van de partij :)
Iv :hyper:
Super dag gehad, heerlijk weer en perfecte locatie! Afsluiting was ook (Y)
jamyjames
gewoon kanker geniaal heerlijk
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
top feest!!
Dikke shit ouwe!! Volgend jaar wweer. Hardbass en Main waren GruwelijK!!!
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
je moet gewoon hakkuh
Fucking awesome!! one of the best yet. Schitterende afsluiting van Charly&Theo(Y)
Neophyte Records All Stars DE AFSLUITER_0_
JeffreY!:)
Het was geweldig(L)
vet feestje prima vermaakt :respect:
Jesley :bier:
Haha was echt weer toppie allees stink wc's en klote ontvangst met mob:( voorderest super feest :respect:
JeSs *­ (L) *­ Mitch
Wat een super feeest!!Geweldig:cheer:
JJ.­eroen :vaag:
heeelee beste party:D B)
jlu
was echt een super feest,jammer dat het weer voorbij is
super super feest alleen beetje stom om de wc's steeds binnen in zo'n zweet tent te maken
jorkie.nl
geweldig feest!! terugreis was te triest voor woorden, ali de meest waardeloze buschauffeur die bestaat!!
geweldig feest
juki
en het ging veelste snel voor bij (N)
Just [L]*­:looser:
Hardcore4life :bounce: Zeker Beter!!
dodelijk feestje weer, op naar Q-base
Super feest!! Bodylotion, Promo en Panic vs The viper :respect:
kapitein_­krab
pavo, technoboy en luna (lekker oude hits)
HEEERLIJK FEEST(L)
beste feestje van dit jaar....
Kay...
Supervet! Sparkie, Yves en Panic & The Viper! Meestersets
Kerstman
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
wat een knal dag en aaf zeg jeeetje... val mee dat ik m heb overleefd haha:P
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
radium , partyraiser , neophyte records allstars (Y) goed mooi weer :D
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
Knaller :bier:
echt een vet feest zeg, had er niet veel verwachtingen van omdat ik het 2 jaar geleden niet zo bijzonder vond maar dit jaar was het echt geweldig :bounce: kamperen was ook zeker gezellig bedankt vrienden :respect: en vriendin :lief:
superfeest... lekker en gezellie en top weertje :-)
koenk
Vollebak Hardstyle & Knoerharde Early Rave! BIBBERS :D:D Friends & B2s thank you! Deze vergeet ik niet snel :respect:
Koning!
Zooo vet, Project 1 :respect: Eigenlijk alles :respect:
Kristoff
MEGA, net als vorig jaar, tot nu toe beste feesje vant jaar!!!
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
KV.
mega! alleen t geluid in de hardcore4life.... maar toen kwam neophyte records all stars(y)
Kwekkert
Rete vet feest :bounce: Ziekelijk warm in de hardbass tent, maar gruwelijk vet! Zelfs op de parkeerplaats was het nog lang gezellig :cheers::cheer:
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
Lausje Wausje:P
Eerste keer maar het was echt SUPER gelwedig!!! Zo kut dat het was afgelopen kon niet stoppen met stuiteren!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
hemeltje lief wat een mooie dag zeg!
Leviathan
't was wel een relaxt feestje, maar had er wel meer van verwacht eigenlijk.. vind Defqon beter ziet er stukken mooier en verzorgder uitzien want dit was een rotte locatie eigenlijk
liekielikje
Dit overtreft alles! Kon niet beter gewoon! Dat weer, de sfeer en de muziek was allemaal super, te vet voor woorden. :respect:
Liesje­gaatlo­s:yes:
Het was weer in 1 woord Geweldig!!!!! :D
Super!! Goed geregeld, mooi weertje en wat is er goed gedraaid!! Superrrrrr.....Complimenten !!
Gewelig:love: dat geluid op me main zeg!:D
Was Superrrr!!
weer een mooi feest
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
LOUSJE
Maakt me helemaal blij :D!
Lua
Heel lekker feest, goed geluid, hele leuke mensen, goeie nummers, heerlijk weer en een lekker biertje maakte dit tot een onvergetelijke dag:D:bounce:
Luja :cheer:
Kei gaaf!!! Southstylers en Zatox waren SUPER!!! (k)
Luuk/St
Heeel erg dikke dag gehad(Y) indeling terrein had wat mij betreft beter kunnen zijn maar een kleiningheidje houd je altijd..
Lydidia
Super! Jammer van geluid in HC. Early was geweldig :lief:
M N OO N
H E E R L I J K !
M ysterious
en wat ging het weer snel :( wel een Top feestie :respect:
m-a-r-c
gewellllllllldig:D vorig jaar was wel iets beter maar dit was ook super, geweldig, kicke, wouw, te gek, jippie, yeah :D
Maak
Paul Elstak maakte m'n dag geweldig!
Maasje!
geluid in hardbass vooraan (L) ja 1 van mijn betere feesies!:D
MANDY!xx
dodelijkk :respect:
MANDY-
Wat een superfeest weer! :respect: En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. :D En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer. :jaja:
mandyh90
Twas echt TE MACHTÛG ! (H) :D
MAR*CELLA
egtt in 1 woord GEWELDIG:D
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
MarkB
Fucking vet gewoon van begin tot eind :respect:
Marliesje..
Mijn eerste keer Decibel, echt gewoon TOP feessie !! v olgend jaar zeker weer :cheer:
MC RG
Het word elk jaar beter (Y) :respect: Beekse Bergen :respect: Reiner thnx ;) volgend jaar vast op de HCstage :P
MCMalcolMX
gvd joa wat een feest pfffff heb me uitstekend vermaakt alleen jammer van al die rot flesjes op de grond
Medicine-Man
Heerlijk weer, heerlijk verknipte mensen. :respect: Hellfish, I:gor en Akira :respect: Volgend jaar wel Darkness naar buiten,tussen de bomen. Net als vorig jaar.
Mental Maarten
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
MerijnvK
lekkah lekkah jwt
MichelW
The Viper vs Panic _o_
tommyknocker!!!! :respect:
Mikki13
Charly lownoise en Mental Theo waren echt te gruwelijk! goeie oude shit! heb er van genoten(en de mensen om me heen van mij ;))
miranda010:D
blij dat ik er weer bij kon zijn..1992 is 4 me:Lol:
Mirtekke
ging weer mooi en heerlijk weer :yes:
Zo heb me goed vermaakt en het was ook echt een super weertje!!!
Heb me vermaakt :)
in 2 woorde:helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEERLIJK..Het lijkt wel of Decibel elk jaar alleen maar beter wordt!! Wel zwaar minpunt: 4 munten voor 10 euro?!
mr. Brainiac
Ik zeg: EEN FUCKING GESLAAGD FEESTJE!!!!!:d:d:d
VET! HELLFISH & BRYAN FURY :respect:
Geweldig feestje!!! Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
In 1 woord: :DGEWELDIG:D
N1CK-
Super wreed !! Op Defqon 2006 na, was dit mijn gruwelijkste feest
Nabby
helemaal geweldig:bounce:
Ut was gewoon te vet voor woorden volgend jaar zekers weer Decibel !!!! :respect: b2s (Y)
Was superrrrrrrr !
Neerhof :woep:
GE-WEL-DIG :D
Nick-O Sick-O
ging die dag nog maar langer door! Helemaal geweldig
Nicobo
Mooie afsluiter van de vakantie!! :yes:
Nilio
Echt vet! Super gezellige groep mensen, mooi weer en partyraiser vs daymar :cheer: Volgend jaar uiteraard weer!!
Nollemans
Geweldige party heb me kostelijk vermaakt alleen verdomde jammer dat er van die figuren zijn die hun agressie niet kunnen beheersen. Blijf dan van de zooi af en feest nuchter zonder fight. Voor de rest echt geweldige dag gehad:D
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
NrG010
wel leuk feestje :p
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
sjezus, hoeveel bier kan een mens op...
Sven Wittekind dikke HELD!
ge wel dig :D:Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
Oorsplijtend
Keihard lachen met de ballonnen!
Was leuk :) Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval :( Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt :respect:
In 1 woord, Geweldig!
Oww zit dat zo
Paul Elstak was de held van de dag voor mij wat een afsluiter zeg :respect::
paarhaas
Het was weer een topfeest. Respect voor outblast en paul elstak. Alleen stom van de controles op de wc.
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
Partys­tarter :bounce:
Heerlijk feest!!!! H4L en D4L werd enorm gedraait en lkkr geluid :bounce: en dan afsluiten met vet vuurwerk :respect:
PartyWiel
Vetttt naar me zin gehad was weer toppie :D
PasMaNNi
Wat een gezellig en geweldig feest!!!! Heerlijk setjes Southstylers, Technoboy, en ofcourse Charly lownoise en Mental Theo .. soms wat heet in tenten (hardbass) maar verder :respect:
Patrus
Paul elstak opening...!!!!! Superrrrrrrr Feessttttt
Patrííes!
Pfffff :S niet echt een lekker feestje zeg :( beetje jammer van als die pussy's die niet eens van hardcore hielden ofiets en dan toch daar gaan staan :@ & echt niets geen sfeer die kwam pas by Promo beetje laat maar gelukkig kreeg ik weer un SUPER setje van Evil (L) &zo :D!
pauluskap
Was super feest dr werd overal goed gedraaid
peertjuh16
Was n superfeestje, heerlijk genoten, vooral bij de main/afsluting!!
PFSquad MC
Toch echt het beste opgezetten Festival van Nederland. :respect: The Viper, Panic, Charly Lownoise, Mental Theo, Zany, Vince dat waren voor mij echt de mannen van de dag :D.
was goei feesie :D
Piientje
Super vette dag gehad! D-Block & Stefan :respect: Jammer alleen van t lange w88 bij de barre @ main:S!! Verder flink staan stampe:D! Op naar volgend jaar!
polo r line
D E C I B E L WAS WEER ECHT SUPER,VEEEL BETER ALS VORIG JAAR ,MET OPBOUW,LICHT&GELUID JE TRILDE WEG VOORAAN BIJ DE MAIN .
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Project Brainless
werelds feest!!!!
1992 is 4 you geweldig, perfecte plek en leuke mensen (h)! Rob & MC Joe, Stanton :respect: Panic & The Viper :cheer: Charly Lownoise & Mental Theo 8)
Querina
die sportfriek :lol:
Ralf6711
decor op mainstage was wel minder dan vorig jaar, en ik werd toch wel een beetje moe van de hele dag hardstyle. Verder ook hier geen bereik met je telefoon.
Rammi
Wat een SUPER FEEST!! SUPER GELUID OOK !!:respect:
RAY990
Bah bah!!! Wat een knalfeest weer zeg...pfffffff......was weer geweldig gewoon!!!:bounce:
Jaja was weer een TOP-feest!!! Bodylotion was echt prachtig! Precies zoals vorig jaar een dikke 10+ :respect:
was weer gek :respect:
Rella:devil:
lekker weer
Remember! Derb, Alpha Twins! Hoooiiiii
RIBON
Heeeeel vet feest! En ook VEEL decibellen. Vooraan de main kon ik niet te lang scherp kijken omdat door de bass mijn ogen trilde. (Y)
Ricc_
Geweldig! Paul Elstak perfecte afsluiter!!
Rick =­ Wimpie
wereld feestje :respect:
Robijntje!
Wat een feest, geweldig! (L) Topdag gehad met iedereen. Isaac man van de dag:respect:
Robjah
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul a­ls afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier :P
roboo
was een geweldig feestje:D heb me eige wel vermaakt!!! :D
Robvanbeers
Super feestje! Op naar volgend jaar dan maar weer, gaat helemaal goed komen! Isaac, Prophet & Paul helden! ;)
RoEL'
Heerlijk feessie gehad, goed gedraaid op de main en hardbass. En wat zat het weer mee! Geweldig!
super!!
roigerobby
DBSTF, Charlie en Theo, en Paul (Y), Weer een heerlijk feestje
rolf maiskolf
charley lownoise, menthal theo mega vet
rontjuh
Super feest! b2s :respect: Bodylotion was geweldig! en ook Partyraiser en Charlie lownoise&mental theo super gedraaid :respect: Echt lekker sfeertje en topweertje! Tot volgend jaar zeker weten!
Rose*(L)
DECIBEL WAS WEER HELEMAAL TE GEK!!!:D LEKKER STAMPUHHHHH!!!! (L)
Heb betere feesten gehad maar was wel leuk :D
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
was weer leip feesie!!!!
RoyAl-Roy
Had nog nooit van hem gehoord maaruh :respect: voor dj M.... Echt de ene na de andere oldscool klassieker!!!
lekker feesie! :D headhunterz vs wildstylez :respect: leuk afscheidsfeestje met m'n vriendjes! :9
ruudvaneijk
main, up en hardbass (y) (y) (y) erg naar m'n zin gehad :D
S-Bass!!
Tering!!! Die bass op Main, wat een gekkenhuis..
S.­B.­ :bounce:
Heerlijk! Manu Kenton vs. Max Walder & Ronald V :respect:
Saaske
zeer gezellig; geluid mocht alleen wel wat harder en die pishuizen gingen nergens over
Sanderk
TOP B2S is NOg steeds goed bezig :D
Sandertjee
alle dj's op main geweldig, alleen jammer dat de hardbass tent zo belachelijk warm is.. voor de rest beter--> beste outdoor festival
Godverredomme gekkehuis!!!! wat een beukfeest! en wat een geluid! :lief:
Sann #
Idd Jann ik vond het ook heel leuk feestje maar vorige jaren beter en jammer dat ik het einde heb gemist!
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
superrrrrrrrrrr vet er is niet beter. wanneer kan je kaartjes hale voor volgend jaar?
Seth!
Vet feest weer (y) dik geluid..topsets in de hardbass gehoord en op de main van Isaac en J&W. Jammer dat de aflsuiters overal ruk waren en de hardbass er een kwartier eerder mee stopt...
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
Sjeenus
leuk feesie gehad, alleen die afstanden die je moet lope en hardcore4life tent omdraaien, mainstage kwam eroverheen met geluid :O de vuurwerk shows ware geweldig (Y)
sjoekel
geeeeeek feeestjee.. afsluiting op de main was gruwelijkk !!! respect 2 paul !! :respect:
geweldig feest:D alleen showtek was beetje kut op main
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
wat een feest :respect: volgend jaar weer :P
Ohhhh wat was het weer gezellig!!!!Geweldige sfeer:D Back2school:bounce: en Refuse:kwijl: Sven Wittekind & Amok:respect:
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Wat heb ik een HEEEEERLIJK feessie gehad en wat een HEEEEEERLIJKE mensen had ik om me heen :lief:
wat een topfeest zeg!! heb echt genoten yeaaaah
Splendid <Mr.­ Blonde>
Laatste twee uur maakten een matte dag helemaal goed! :9 Zentih & Luna hebben een wereldset neergezet! I'll remember..
Stef fie
Super super super vet! Zeker volgend jaar weer!
Top Dag !! Heerlijk weer,, Alleen geluid was wel slecht op de Main (H)
StevE BlappiN
Was zeker lekker, vond de muziek wat tegenvallen maar lekker sfeertje en mooi einde!!!
Steve Verm
Heb me vermaakt :D
Stoflong.
dat ik op een clubcut vestijn zou belande ok.... maar dit sloeg echt alles... sorry maar ik was toch echt op het verkeerde feestje beland,,, dus ik dacht mss kan de terrorzaal wat goed maken.. maarja als ik zand wil zien ga ik wel naar s'wereld grootste zandbak.. kk gaar dus
Struissie
Organisatie was echt top!! Partyraiser vs. Day-mar :respect:
Stutje
Woest feest! echt top :D Deepack :respect: wat een feest maakten ze!!! Verder warm in de tent, en planken bij de main volgend Jaar!!
SummerQueen
Partyraiser en Day-mar :respect:
Heerlijk feestje:yes: kon niet beter!!!(L)
Suzan!
Wat een DIK feest ! Paul elstak (K) Niet normaal ! Jammer dat ik Charly Lownoise en Mental Theo heb gemist !
Helemaal super! Heerlijk weer, leuke mensen, goede muziek.. Wat wil je nog meer?!
Sven:jaja:
Mooi goed georganiseerd feest . Partyraiser & DaY-mar , Sven Wittekind waren top :jaja: Alleen geluid in Darkness 4 life was minder.
SyCore Inc
Gruwelijk feest, alleen jammer dat darkness 4 life zo'n kut tent was en dat er zand in de tent lag. was vorig jaar beter bekeken. voor de rest goed vermaakt!!
T.
Brennan Heart GENIAAL :kwijl: :respect: Tommyknocker, Mad Dog vs Tha Playah, Pavo & Neophyte Record Allstars (Y) Super geluid en heerlijkweer:D alleen wat werd er schandalig veel geld gevraagt voor het eten (n):S
Takkie
Echt Uber strak :respect:
TB
Dat geluid overal was echt om te huilen :'( als ik in de hardcore sta en continu de main hoor tijdens breaks is dat echt slecht geregeld:S gelukkig hebben alle bekenden en de dikke set van promo (en ook die van sven wittekind) de dag nog gered voor mij en mn moppie (L)
TechnoMigs!
Vond het een beetje tegenvallen, kon mijn draai pas heel laat vinden bij de techno... ben daar nu echt in verdwaalt denk ik... Stanton op de old school super (Y)
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
leuk festival, top weer, hardcore 4 life mijn stek en michelle heb je gemist!
Tha Clown
Wederom een TOP-editie :D ... Decibel = gewoon altijd goed B)... Armageddon Project de mannen van de dag ;respect: .. Super vermaakt, veel rondgelopen, oftewel: SUPER! B) :D :bounce:
THA ZORICA !!!!­ PARTIZAN
REFUSE ....:LIEF: Dagmar Nikola en Nathalie heb echt gelachen met jullie ;)
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
The Rienus
HELEMAAL GEWELDIG!! EARLY :respect: zeker volgend jaar weer :D:D
thetris
Decibel was het beste buitenfeest van 2008! Alleen die toileten....
Thriving in the shadow
was gezellig:D main knalde lekker alleen afsluiting beetje van defqon gejat. d4l lekker setje gehoord en ook in h4l geen verkeerde plaatjes. topdagje:) jammer dat we in a'dam beland zijn ipv arnhem:P
:respect: Heeeerlijk feestje
Tim205gti
:respect: GEWELDIG!!!! :respect: super gezellig gehad!!!:D:D wel dik in de file moeten staan op de terug weg:(
TimmiX
T was geweldig! Topmuziek, topgeluid! Alleen te duur eten en te gore wc`s.
Timo-010
het een super vet feestje alleen beetje jammer dat er te vaak de zelfde nummers werden gedraait voor de rest was het top
Timon!
panic & the viper waren top
Best gezellig, alleen was ik niet goed in de stem­ming!!Early raven :banana:
Echt geweldig!!! Partyraiser en DayMar_O_ MadDog en Tha Playah_O_ Charly Lownoise & Mental Theo_O_ Project One_O_ Sfeer_O_ Weer_O_ Volgende keer bij mij thuis!
Vet dikke shit,wat ben ik uit me dak gegaan,was weer gezellig Spamhoeren(Y)
Ton30071989
supervet:D :respect: maar defqon was beter
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
toot
geluid bij main was vorig jaar 10 x beter... verder heeft decibel wederom laten zien waarom dit feest number 1 is!
Triggah MC
loekoe En Hoe!!!:9
Isaac! :respect: supervet wat draaien! en wat een geluid.. Decibellen genoeg!
TURTLE
een mooie afsluiting van de vakantie. volgend jaar weer:P
Heerlijk weer, goede sfeer. Gruwelijk feest gewoon (Y)
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
Van Gemert
Was zeer geslaagd. Alleen jammer dat het bier niet smaakte :( :respect: Zany & beholder :respect:
vdmale
Wat een heerlijk feestje ;)
Vievje87
Was weer super! :D Het heeft vorig jaar voor mij niet overtroffen, maar dat was dan ook eigenlijk best onmogelijk :P
Zoooo niet normaall gekkehuis gewoon :D
Vinnie_
1992 is 4 you & de febo muur / pita kip stand... geweldig!
VJ Vidolic
topdag gehad!! Dikke sets van J&W, Southstylerz, Deepack en Zany & Beholder:cheer: Geluid ook super dik, en mooie show tijdens de anthem.
echt te vet gewoon!
Von Earth:bier:
Fantastisch beste feest van het jaar, :respect: voor Bodylotion en Paul:bier:
VS*
Bereik van de telefoons was weer niks, maar het feest was top!
wacco
Geweldig feestje, volgend jaar zeker weer:)
wanorde
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
Wappie floor
eerste keer mega goed vermaakt
Wauzzzie
Noize Surpressor / Zatox / Waldhaus & Weichentechnikk _O_ Noize Provider met uberdikke schranz :D. Erg leuke dag gehad :D
welp
jwt gruwelijk
:respect: Super !
kei gaaf man kan niej beter:Dik was kei zat man:P
Wendy - Nescya
In één woord geweldig:D En natuurlijk het mooie weer! :cheer:
wesley!
heerlijk feest gehad! het geluid(L) kevin kaos, josh & wesz, deepack,mad dog vs tha playah en neophyte records allstars! er werd echt te heerlijk gedraaid vandaag, volgend jaar zeker weer(H)
Westbaas
Zeer Goed ! :beer:
wezzzuuh
Zwaar beuken op het eind, ja hij ging lekker(H)top feessie(Y)
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
willmmm!
SUper weer
Wim911
optimaal vermaakt !
Xerenetox
Geweldig gewoon :D
Yellow.
Isaac en Paulus ware verschrikkelijk goed! Volgend jaar weer!!
Zro
DEcibel RulEERt altijd heel Zwaar Weer EEn Dkke Topper!!! zoals elk YAAR!
{TK}TerroR Tijntj­uH{TK}
Jemig wat een feest!! op naar volgend jaar!! was zeer goed georganiseerd!
|datdo­etdede­urdich­t|
echt weer een super feestje! en wat een heerlijk geluid bij die mainstage!
|Prod!gy|
leuk einde alleen jammer van dat klote anthem
~*­FreAkY LiS*­~
phoooooei:bounce:
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
en het word volgendjaar weer... zeker vet tog feest.. zeker laaste deell :D:D maar da is altijd al geweest.. ;) groetjes.. !!!!
Heeeeerlijk zeg ik je... Heb me weer goed vermaakt..!! :-D
~loontje~
Masterlijk feesje weer :bounce:
Super!!!!!! :D :D
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
¥ø®ß€n
SUPER ! EN EEN TOP SFEER :D:D
°*»..Dennie
Masterlijk feest weer! Project 1, the prophet & paul (Y)
het was geweldig!!! Top feest!(Y)

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)