Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
Ik ben gisteren mijn Sony Ericson K810i verloren, hij zat in een roze hello kitty zakje. Er staan foto's op van mijn nieuwbouwhuis en ik zou daarom graag mijn telefoon terug willen. Ken jij of ben jij degene die deze telefoon heeft gevonden, ik wil hem graag terug en ben bereid 100 euro ervoor te betalen. Stuur even een pb!!
Kwa platen vond ik het wat tegen vallen in de hardcore, kwa geluid trouwens ook. Alleen vooraan en in het midden was het ok. Kon de hele avond niet smssen, waar was iedereen? Dat heineken bier is echt smerig!! Mindere editie van decibel.....
vond het nogal tegenvallen... slechte setjes gehoord (afsluiting paul als toppunt), suffe sfeer tot zoiezo 8 uur en vond het geluid juist niet echt hard staan
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak
Dit was een goed festivalletje.. Armageddon Project.. Hellfish&Bryan Fury ook nog ff meegemaakt.. en voor de rest bijna alleen maar in de Refuse tent gestaan.. parkeren 10 euro..?? asosialen.. (N)
M'n verjaardags cadeau!! Toppie Was! en was gezellig met jullie!! verder weer lekker vermaakt net als vorig jaar! Volgend jaar hopelijk alleen weer de wc'tjes buiten bah!!
Echt een perfect feest! Goede sfeer, lekker weertje en geweldige setjes Noize Suppressor, Southstylers, Jack Of Sound, Vince & Zany, Lenny Dee, Radium, Davide Sonar, Tommyknocker en The Prophet toch wel de uitblinkers
Leuk feest, maar vorig jaar was stukken beter.Het geluid was in de Hardcore 4 Life niet goed te noemen, de Main viel me tegen, en vorig jaar ging het naar mijn idee meer los. Toch nog lekker kunnen afsluiten met Neophyte Records Allstars
mega feest. Zit alleen zwaar in de file met de bus. Een nadeel is dat er iemand over mijn poten heen reed. En daarna snel wegrijden en er kwam geen sorry vanaf.
Waxweazle openen met silence heerlijk , Bodylotion ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Back2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot volgend jaar!
Super feest! Relaxt weer gehad! Dik geluid bij de hardcore vooraan lekkere setjes :repsect: Maar 5 euro voor een flesje water is wel van de zotte!! Daar haal je een paar kuub voor!
Wat een wereldfeest ! Alles was top met als positieve uitschieter Neophyte Records Allstars op de afterparty nog een lekker potje pim pam petten gedaan zodat de topdag kon worden afgesloten
Super vet feest! Southstylers, Max Enforcer, Zatox en Luna op het eind in de early hardstyle ...verder nog polonaise met mc Villian en voor DV8 en da Syndrome!
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
Woorden schieten tekort. Wat een dik feest! Colin mede dankzij jouw een superdag gehad! DJ Yves, Day-Már vs. Partyraiser, Stanton, MC Joe. De Brabantse gezelligheid
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen verder voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
Leuk fezie.... ik klaag normaal nooit, maar helaas was het geluid in de Hardcore niet echt om naar huis te schrijven. Deze werd veelal overstemd door het enorme volume van de Main stage. Organisatie: Echt een slechte zet deze stages met de basses naar mekaar toe te plaatsen, doe dat nooit weer a.u.b. Niet handig, daardoor klonken de sets af en toe ietwat chaotisch terwijl het mijns inziens niet nodig was geweest.
Ja geweldig , wat een gezellige boel . heb er nog steeds koppijn van
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
wat een supper onwijs vet feest net als vorig jaar next year again
Geen fucking wreed weekend maar een super fucking wreed freakend Decibel De mensen De camping Super wreed gewoon! Volgend jaar ZEKER weer...Geweldig! Wat een afsluiter op de main
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes wel top met jull
Was helemaal geweldig... Super geslaagd weekend zo met z'n allen...! Volgend jaar gaan we weer... Bedankt mense
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
radium jammer dat ik er maar ffkes kon zijn! voor de rest was decibel zeer goed en heb me prima vermaakt, goed weer ook! jammer dat het leuke meisje pas aan het eind voorbij komt hehe
Dikke sfeer momenten met Joe Rascal, Genius, Da Pauli, Tekno Warriors, Mc Ruffian, Pavo, Isaac, Dana,Technoboy, The Prophet, Dj Paul. The X-clusive & Mc Villain & Apster
Top Feestje!! was weer lachen mensen Erg naar me zin gehad.
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen Pfoeh pfoeh wat een groot terrein Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!!
Was top feest! Was ook mede doordat ik met hele gezellige mensen was! Prijzen $$ Maar goed doe je niets aan, en het eten: Bah! Maar muziek, sfeer, mensen en het weertje
Hoe doll was dit zeg Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit! Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!
feest Super! alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
was zeker mooi maar jammer van da geluid in de hardcore klonk nie goed vond ik
Echt weer dik naar mn zin gehad hele dag van de early genoten!!! iedereen met n dikke smile op zn gezicht Predator, Lenny Dee, Charly & Theo, VETTE SHIT daarna nog even flink lopen knallen op de camping bedankt allemaal! was "gezellig" haha
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe Es war wir ganz gezellig... JWT
Hoogtepunten; Refuse Paul Elstak @ main het weer en de mensen // Dieptepunten; Hoog hitgehalte(en veel happyhardcore), toiletten, geen verharde vloer bij Darkness4Life, associaal hoge prijzen!!
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog beetje jammer toen kwam predator jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt
4e keer Decibel! Wederom super geslaagd! Heerlijk weer gehad, we waren tenminste niet iedereen kwijt na 5 min. Een paar minpuntjes, zoals de aankleding van het park, vond ik persoonlijk minder dan vorig jaar, het geluid in de Hardcore for Life tent die bass hoorde je pas als je je helemaal vooraan door de mensen heen had gewurmeld en dan viel het mij nog tegen... Verder was het geluid op Mainstage errug goed, en maakte dat voor mij weer een TOP feest! Volgend jaar zeker weer!
GEWELDAGGG FEEST!!!!
HEERLIJK..Het lijkt wel of Decibel elk jaar alleen maar beter wordt!! Wel zwaar minpunt: 4 munten voor 10 euro?!
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
Superrrrrrrrrrr feest! Jammer dat Hardbass binnen was, was zowat niet te doen! Mainstage super, alles super!! Volgend jaar zeker weer!
Wat een machtig feest! Het weer, de sfeer alles was perfect! En idd.. de beste decibel tot nu toe die bij de beekse bergen gehouden is! charly en theo bryan en hellfish
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais . Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur
Eerste keer Decibel, super vet! Pavo superset Verder Brennan Heart, Zatox & Hardstyle Masterz weer top Special thanks to: Volgas Deurne, die het geheel tot een succes hebben gemaakt
echt hét feest van t jaar!!! geweldig!!!!!
HE WAT ZEG JE!!!!!!! tering dat geluid zany vs the beholder
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan
Lekker feestje maar het zou nog beter zijn als er hardcore gedraaid werd op de mainstage. Hardcore werd nu aardig overstemd door de main, dat was een beetje jammer. Dan maar in de tent los, aardig vaag en super goed vermaakt. Niet te geloven dat ik er echt 12 uur rondliep, leek hooguit 4 uurtjes en da's een goed teken! Eusje, leuk om es met je te zijn gaan feesten na al die jaren!
Topfeestje gehad weer, alleen waarom moesten die pishokken zonodig overdekt zijn, wat een stank... Verder was het erg gezellig, goed geluid, en een lekker sfeertje, heb me weer goed vermaakt..
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest Voor de rest super!!
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest
Heb me zeer goed vermaakt alleen vond het vorig jaar toch beter foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net (waarschijnlijk op 28-08-2008 ivm vakantie)
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
Was weer een GOED feest van B2S geluid en de lineup geweldig, maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
was weer SUPERVET!!!!en dat geluid.. !!!!lekker vdk met mijn vriendjes en vriendinnetjes toedeloehoeeeeee volgend jaar weer!!!
schitterende dag gehad met als echte afsluiter charly en theo dj paul had niet meer hoeven te draaien
weh! ik denk toch wel weer het beste feest van het jaar..
Geniaal feest, dik geluid, goeie sfeer en een mooie locatie. Respect voor de setjes van Zany, Vince en Pavo!
geweldig feestje gehad... idd jammer van de afstanden tussen de areas ma dat mag de pret niet drukken het was gewoon weg weer super volgend jaar weer B2S
petje af voor DV8 en Elstak early was ook super relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken
Zat organisatorisch prima in elkaar, muzikaal gezien wel erg hard allemaal dit jaar. Kwam net terug van vakantie dus lag ook aan mezelf, maar kon m'n draai niet helemaal vinden. Toch niet 100% mijn feest dit denk ik. Desondanks wel een dikke duim omhoog voor B2S!
charly lownoise en mental theo waren het leukste vooral de happy hardcore volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant
Topsfeer weer zeg! Veel leuke bekenden weer aanwezig Vond niet altijd dat er even sterk gedraaid werd, maar ik moet toch wel zeggen dat de oude hardstyle van zenith en luna me wel zeer goed beviel op het eind haha!
B2S heeft zichzelf wederom weer overtroffen Echt super!! Dr. Z. Vago Waxweazle Day-már & Partyraiser lekkere set!! Day-már bedankt voor backstage Verder Panic & The viper en Mental Theo & Charly Lownoise ook lekker gedraaid!! Heeerlijk feest! Volgend jaar weer!
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht.
Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206
Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon! heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag