Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1908), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!!!!NIELS
het was echt geweldig! volgend jaar weer :D
!!!*WICKED™
Feest van het jaar, respect voor de afsluiter op de Main...:kwijl: PAUL:respect: DECIBEL (Y) en wat is het toch heerlijk als je overal gewoon kunt roken..
!!!*­youri*!!!­
ckr lekker vermaakt paul elstak was focking goed hardbass was zwaar lekker en back2school was owk zwaar goed(Y) was egt vet volgend jaar weer
de slechtste decibel ooit
Super Feest :D:D Was top met jullie(L) Volgend jaar zeker weer, en dan haal ik me kaartje wel optijd :P:lol:
!!Margot!!
echt supermooi feest :D:cheer: gezellig sfeertje en mooi gedraaid!
Geslaagd feestje weer :D
# ,,Elis[a]
Echt een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!
Heerlijk weer, super sfeer en hele mooie afsluiter, gewoon geweldig !!! :bounce:
' Joey
wat een feestje zeg! voor de 2e keer top;)B2S Respect::respect::
Het was weer skon!!!
'Maier­tjahh.­.­
heerlijke tijd gvd, kk kk kkVET
Was een lekker feestje! (L) Geluid bij main was zeker goed! Alleen jammer dat niemand kon bellen?
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
(6) MiepOv­erdriv­e (6)
Armageddon Project :respect: en PartyRaiser en Day-már ook geweldig gedraait :bounce: prima vermaakt B)
GE WEL DIG weer aardig naar de klote, was weer gezellig mensen(Y)(Y)(Y)
Zolang het weer geduurt heeft..
(K)AR(K)
een GEWELDIG feest weer!! Next year AGAINNNNNNNNNN
HARDBASS (L) Veruit het beste!!! The X-clusive :respect:
* Kim *
Ik ben gisteren mijn Sony Ericson K810i verlore­n, hij zat in een roze hello kitty zakje. Er staan­ foto's op van mijn nieuwbouwhuis en ik zou daarom­ graag mijn telefoon terug willen. Ken jij of ben ­jij degene die deze telefoon heeft gevonden, ik wi­l hem graag terug en ben bereid 100 euro ervoor te­ betalen. Stuur even een pb!!
* Nien ;
gewéldig helemaal vooraan met paultje op 't laatst :kwijl: op naar Q-Base ! (L)
:cheer: ik sluit me bij de rest aan :cheer: Was weer goei stamp weer :) en goed feestje :P
**­ Marcel **­:bounce:
Geweldig feestje :respect: lekker weer, goeie sets.....zonde dat hardbass te warm was en de bediening een jaar duurde !
Mooi Feestje, Super Einde met Paul Elstak !! :respect:
Mooi feesje(Y)
***­(6)Rebelse-Chick(6)***­
Geweldig genoten :cheer: was weer een super feesie!! Op naar de volgende!! :D
******­noesie*****­
kan het volgend weekend gewoon niet nog een keer?'t was helemaal geweldig,maar veel te snel voorbij.
Was weer super feestje!! :d
**Daisybel
DOL FEESTJE! :cheer: :respect::
**­LitllB­LondJ*­*­
Super feestje!!!!!!!!!! jammer dat het weer zo snel voorbij was!!!(L)
**marloes**
echt weer een te vet feestje met superdikke muziek en heel veel gezelligheid
heerlijk feest helemaal los gegaan!! en super weer!
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
Was leuk :D.. Hellfish & Bryan Fury (Y):D..
*Remus*
Dit was me het feestje weer! Goed weer, lekkere muziek en een megasfeer. Alleen jammer dat ik Chantal niet heb gezien, wist niet dat je ging!! :)
*RisS*
Wat n super feest! :D Jah die wc's waren een drama :no: Maar verder weinig te zeiken, hoor :cheer:
*S_uuss
DECIBEL WAS GOED!!!!:bounce:
hey zit wat op je neus lol:P
Wat een Knaller!!(L) Helemaal loss!!
- ;;­ Dreams &­nd Realities
geweldig!! gewoon echt een super feestje! mooi geluid lekker weer en leuke mense! decibel 2009 here we come:D
--->Cokkie<---
Super feestje, toppie dj's en super locatie!!!Op naar volgend jaar:-)
--==KIM==--
(L) LOVE IT! :D Echt helemaal super!!
-Amandaa.
Geweldig feestje :respect: :D
super Geweldig :D Zoals altijd,Op naar volgend jaar!! Bedankt Chickies (L) (K)
-Floris-
telefoonnetwerk was nogal irritant, verder fantastisch feest gehad :respect: H4L(L)B2S(L)D4L
-offensive-
HEEEEERLIJKKKK
-Talitha
het was moooooi :D
..­:: Sharon ::..­
Heerlijk Feessie :cheer:
Twas weer top:bounce:
..­::Linn­ie25::­..­
in 1 woord GEWELDIG!! (Y) top gewoon
..lars..
Toppertje... Zeer goed vermaakt :D
..SandrA..
in 1 woord GEWELDIG!!!:bounce: Decibel is gewoon een SUPER VET feest. Er is voor mij geen beter feest dan decibel:yes:
.×.Lausje.×.
:respect: ECHT MACHTIG!!!!!!! DECIBEL (L) DIT FEEST OVERTREFT ECHT ALLES.. ZELFS GROUND ZERO!! :bier: LOVE IT!
100 % Westlander :smoke:
Was een goed feestje, Ben lekker uit me dak gegaan! Geluid bij de main was echt f*cking bruut!!!
100% Pure Colombian :[
Echt gekste ooit; Mainstage & Hardcore4Life helemaal los :bounce:
1231-1321
Kwa platen vond ik het wat tegen vallen in de hard­core, kwa geluid trouwens ook. Alleen vooraan en i­n het midden was het ok. Kon de hele avond niet sm­ssen, waar was iedereen? Dat heineken bier is echt smerig!! Mindere editie van decibe­l.....
2-one
geweldig!!!!!!!!!
2Fast4­Trance :9
Line-up was iets minder als die van vorig jaar maar de toiletten en het eten was erop vooruitgegaan!(Y) We(L)Noize Suppressor! :D
5 minuten!!
:respect: REFUSE :respect: :respect: AP :respect:
Heeerlijk gewoon!! Zany en Vince early rave was top!! en dat weer dan, niet normaal hoe vet!!!
::RonV::
nice !!!
:bier: no time for you today :bier:
echt :respect: H.H. W.S. &Zatox goed gedraaid:D (de rest ook wel;) paar minpuntje..4 strips 10tje:| pff dan de wc's wat een lucht:O maar wel na me zin gehad:D
:bier: Tekkoman :bier:
4 woorden: dag van me leven! b2s SUPER!!!!!!!
vet feest :respect: Day-mar & Partyraiser :respect: alleen jammer dat er bij darkness4life geen vloer lag!
Was weer een goed feesje heb me prima geamuseerd volgend jaar zeker weer van de partij!!!
super!!! vette party....paul elstak :kwijl:
:bounce:Al Cabone
BRUUT
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
vond het nogal tegenvallen... slechte setjes gehoord (afsluiting paul als toppunt), suffe sfeer tot zoiezo 8 uur en vond het geluid juist niet echt hard staan
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
:jaja: Party_­Roy :jaja:
geweldig feest :jaja: :respect: Paul Elstak :respect:
:woep:­Swift:­woep:
Volgende keer misschien wat minder security en wat meer mensen achter de bar!? Voor de rest echt n prima feest gehad. Was weer n goeie :D
;* Kelly .
Super feest !!! Afsluiter met Paul Elstak... Kippenvel !! Echt geweldig (L)
;;__JANNEKEE
Was leuk, maar andere jaren waren beter!
;NvdB
was wederom geweldig, dat geluid!:P
>>-RijsteWafel
Decibel geweldig feest Paul Elstak dikke dikke afsluiter :respect:
1992 is 4 you :lief: volgend jaar weer :bounce:
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
Oo MY GOD...:D Dat was wel weer een Toppertje O:) Knalle tot we valle!!! B2s :respect: Afsluiter Paul op main (Y) HEERLIJK
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
was kick!!
[b].iianCa
Het was weer een geweldig feesje:D
[C]razygirl
Was een Super feestje
[D&­W]Mult!­Groove :respect:
7 uur non stop beuken in de schranzztent!!! Heerlijke sfeer daar!!! :KWIJL:
[HKZ] Rens
Was weer een gaaf feestje ;) Vooral Mad dog was weer goed :D
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan (Y) maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. :respect: Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak(Y)
[M]ichel81
Geweldig feest.. super geluid.. mooi weer:p.. Respect to B2S en nu op naar Q-Base:d!!
[NL] Bartjuh
DECIBEL !!! super feest :respect: partyraiser & day-mar 2 uur lang heerlijk :respect:dr. z-vago, dione, nosferatu, i-gor, akira !!! :respect:
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
BRUUT maar dan ook een BRUUT feessiej hoor, te gekke sfeer waanzinnig en het lekkere weer erbij toppie !
[OKP]KNABBEL
Niet normaal feessie was geweldig en zkers volgend jaar weer op de camping gegarandeerd veel onzin daar
[R]ickyy*
Lkkr knallen dit jaar !!! Vooral D-Block & S-te-Fan:respect: SUPER!!!
Echt een top feestje(Y)
[SF] Karel's ½ :bier:
Dit was een goed festivalletje.. :jaja: Armageddon Project.. :respect: Hellfish&Bryan Fury ook nog ff meegemaakt.. en voor de rest bijna alleen maar in de Refuse tent gestaan.. :respect: parkeren 10 euro..?? :/ asosialen.. (N)
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
^PIET
Feel the power of Decibel!! GEWELDIG!! :respect:
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
Zeer goed georganiseerd, Main stage superrrrrr geluid........ :bounce:
__BazZ__
Decibel .... Tot volgend jaar:D:D Was helemaal Super
_Chillie
M'n verjaardags cadeau!! Toppie Was! en was gezellig met jullie:D!! verder weer lekker vermaakt net als vorig jaar! Volgend jaar hopelijk alleen weer de wc'tjes buiten bah!!
_Driekus
Geweldige dag!
wat een geweldig feest zeer vermaakt..:D!!! respect voor paul elstak wat een afsluiting :respect:
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
Aars Energy!
Wat een geweldig feest!!! TECHNOBOY!!! man van de dag. Wat een WERELDSET!!!
addiQted
Echt een perfect feest! Goede sfeer, lekker weertje en geweldige setjes :D Noize Suppressor, Southstylers, Jack Of Sound, Vince & Zany, Lenny Dee, Radium, Davide Sonar, Tommyknocker en The Prophet toch wel de uitblinkers :P
adje_afca !!
:respect:
VET VET VET!!!!! Wat een hitte in de middag pfffff! En wat een stank op de WC's....! Maar het was het allemaal waard(L)
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
AlanR
Hefttig !!! Alleen die kut telefoon paale daar ! (H)
Alet
.
Ammie
Geweldig van begin tot eind genoten:D, early :respect:, en wat een gezelligheid :bier: en weertje b), beste vd 3 o­p Beekse Bergen:yes: , nu helaas geen stem meer:/
Anco
Gruwelijk feest!!!
Andy
Leuk feest, maar vorig jaar was stukken beter.Het geluid was in de Hardcore 4 Life niet goed te noemen, de Main viel me tegen, en vorig jaar ging het naar mijn idee meer los. Toch nog lekker kunnen afsluiten met Neophyte Records Allstars:bier:
Tot volgend jaar !
AngelC­ampbel­l
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest::banana:
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
Annsje(F)**
T zou een stuk beter geweest zijn als die kut telefoons gewoon berreik hadde :S beetje met zen 2e rond gekakt! verder wel oke(Y)
Paul Elstak, wat een vette afsluiter! super feestje en gezellige verplichte after van 2 uur op de parkeerplaats (L)
arend071
super feest met een super weertje!
Was weer geweldig!!!
mega feest. Zit alleen zwaar in de file met de bus. Een nadeel is dat er iemand over mijn poten heen reed. En daarna snel wegrijden en er kwam geen sorry vanaf.
Astrid.
Amazing!!
AvanP!!
Waxweazle :respect: openen met silence heerlijk:p ­, Bodylotion(Y) ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Bac­k2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot v­olgend jaar!
B) Mister Marcel B)
JEETJE wat een feest zeg :respect: Paul Elstak lekker afgesloten (Y) Gave locatie !!
B-Jay
Wat een geweldige topdag (Y)!De afsluiting van Paul Elstak was echt gruwelijk vet :bounce:!
B4S1986
SUPPPPPPPPPPPPEEEEEEERVETTT!:D
Bambina
DIE WC'S GATVERDAMME!!! gewoon weer buiten doen aub want die lucht was niet te houde! verder... TOPFEEST!!! echt GE-WEL-DIG! :D
Bart*
Echt super... Technoboy & Hardstyle Masterz en hulde voor de Afsluiter van Charly en Theo
Geweldig!
Ben Lik
heerlijke dag gehad, vanaf de rit heen, tot aan de rit naar huis super vermaakt :)
bitchje
super dagje gehad was echt gezellig en een goede s­feer in de darkness tent partyraiser en daymare :respect:
Bjorn-->>Batsie
Geweldig! :respect: Noize Suppressor (L) Camping was ook super gezellig! :bier: Heerlijk feessie weer! :D Hardcore4Life tent :kwijl: Vrienden, Bedankt(Y) :bounce:
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
GEWELDIG!!! beter dan Defqon1 2008 en decibel 2007, Paul Elstak de HELD! ;)
was weer een mooie dag :respect:
BoSwEg
Super feest! Relaxt weer gehad! Dik geluid bij de hardcore vooraan lekkere setjes :repsect: Maar 5 euro voor een flesje water is wel van de zotte!! Daar haal je een paar kuub voor!
bowiemaster
Wat een wereldfeest ! Alles was top met als positieve uitschieter Neophyte Records Allstars op de afterparty nog een lekker potje pim pam petten gedaan zodat de topdag kon worden afgesloten :)
Brattbakk
Southstylers, Project One, Charley Lownoise & Mental Theo :respect: echt weer een super feest!
Bris
Super feestje!! Kei gezellig, goede sfeer !! Veel drank :P Early rave was weer super: Vince vs. Zany & Panic vs. The Viper, geweldig !! :D :respect:
Geweldig feestje, het is dat er geen overtreffende trap is van geweldig, want het was echt gruwelijk (L) Kevin Kaos opende verrassend lekker :respect:
Bvl
:respect: wat knalde alles er hard op (L) SOUTHSTYLERS, HARDSTYLE MASTERZ (L) :respect:
KNEITERZZ MOOI FEEST!! WHOOPPPPAAAA
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
Carmengirl
het was mij 1ste keer decibel maar het was helemaal GEWELDIG :D :respect:
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
Geweldig naar m'n zin gehad! Fijne muziek, fijne mensen, fijn weer en een lekker sfeertje, ik zeg Decibel was top! Decibel 2009 here I come! :cheer: :D
Decibel is gewoon een super feest.
Leuk feest , gezelligheid ten top maar het beste waren toch wel de loempia's!!!
Christopher Jones ™
Egt Vet ........ :respect:
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
chrizzle
Meer dan geweldig!
cinderella :D
briljant! charly lownoise & mental theo (L) _O_
Classic Girl
Een heerlijk weertje :D Leuke mensen om me heen (L) en heerlijk genoten van het setje van "Radiate" aka DJ Reiner en jaja Mick ook stiekem van jou;)
wat VET GAAF volgend jaar weer aanwezig hoor
:respect: b2s alles klopte nergens te druk je had altijd wel ruimte,weertje en de sfeer :d
Craniax
Super vet feest! Southstylers, Max Enforcer, Zatox en Luna op het eind in de early hardstyle :respect: ...verder nog polonaise met mc Villian en :respect: voor DV8 en da Syndrome!
Crazy_Chica
Was weer helemaal SUPERRRR en lekker WEERTJUHH :D
d a v i d o f f :[
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok! _O_
D á a n t j e !­
Wat Een SuperGaaf Feest.. Met Me Schatjes (L) :cheer::D
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
D-R-K
HELEMAAL TOPPIE
D.V.D
:Doh wat n feest zeg!:D super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!:D
D.v.R.
echt dolll feest ! volgend jaar wer :respect:
Geweldig :respect: Maar die wc's.....DRAMA :frusty:
Da HaRdCoRe MaNiAc
Super vet :bier: SLAVEFRIESE LIVE :kwijl::kwijl:
DaanBaa$
Nosferatu's set :respect: Vet feest (Y)
DaCrazYBoY
super feest met hele goede dj's en zeer goed geluid alleen jammer dat de h4l in de mainstage te horen was
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Lekker feestje ja! :D
Danielle--89
decibel was helemaal geweldig!!! :D:D
super feest!!
Whoehoehoe!! Een Feestje zoals alleen in brabant kan!!
zwaar vermoeide benen maar heb me dan ook zwaar vermaakt:d het was toppie!!!!!!!!!!!!!!!
Heerlijke shizzle :)
De GeKROONde
Woorden schieten tekort. Wat een dik feest! Colin :respect: mede dankzij jouw een superdag gehad! :respect: DJ Yves, Day-Már vs. Partyraiser, Stanton, MC Joe. De Brabantse gezelligheid :lief:
de Liftmonteur
VET VET VET VET VET VET
debster1977
Super feetje:bounce:..Alleen jammer dat je bij de hardcore tent steeds de main hoorde...maar darkness4life maakte dat weer goed:D
Dehlak
heb er maar 1 woord voor... GEWELDIG!
Demolisher
Wat een feest . B2S :respect: DECIBEL word elk jaar beter
dennisdeuk
PAUL!!!!!! B2S :respect: hij was lekker
DeQkertje
Absoluut kicken!
Devon K.­ aka Steft.­
Supertjedikfeest!!! :respect:
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
Diederrrr
gruwelijk vond ik het....echt zwaar de bom :respect:
Dj Agonizer
vet mega het blijft (Y) till next jear
het was loekoe:)
wederom een geslaagd feest Promo en Noize Suppressor rule
DJ Sequence
Topfeessie :respect: Hele dag prima vermaakt ! :yes:
Dj Spindler
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen:S verder :respect: voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
DJ TECHMAN :D :D
dat was echt weer vette shit allemaal en het geluid was weer perfect .ik zal zeggen tot de volgende knoop
Dj Tweaker
Tja wat moet ik er nog aan toe voegen
Djep
:respect:
Zwaar Los @ refuse and 1992 is for you,dikke shit,helemaal gek,
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
Donna Drankie*­
VET VET VET!!!
Donny D
het einde was zoals gewoonlijk: gru-we-lijk;)
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
Dr.­ West - Dutch connection
heeerlijk
DRE :bier:
jammer van het geluid in het begin in de darkness zaal maar voor de rest was darkness echt de shit b)
Dur Klinge
Geweldig feest. Main en Back2School waren te gek! Coone, Charly & Theo en Paul :respect: Goed geregeld en wat een geluid op de Main volgend jaar weer!
dit was nr. 5 alweer en nog steeds top(Y) alleen drinken was probleem :S headhunterz :respect:
Dvp
Alles was top aan dit feest behalve heineken bier.
Døpke
Leuk fezie.... ik klaag normaal nooit, maar helaas was het geluid in de Hardcore niet echt om naar huis te schrijven. Deze werd veelal overstemd door het enorme volume van de Main stage. Organisatie: Echt een slechte zet deze stages met de basses naar mekaar toe te plaatsen, doe dat nooit weer a.u.b. Niet handig, daardoor klonken de sets af en toe ietwat chaotisch terwijl het mijns inziens niet nodig was geweest.
Ja geweldig , wat een gezellige boel :) . heb er nog steeds koppijn van :P
Super! echt beter dan vorige jaren.
eddy terror
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
Eel..­HOPPA!­ :woop:
was wel leuk...
heelll vet feest! heb me zelfs nog beter vermaakt als vorig jaar
Eesje
Super super feest!!!
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
1woord: GEWEEELLLDIIIGGGG
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
super feesje:D Bryan Fury Vs Hellfish en Akira voor mij de helden van de dag:D
in 1 woord GE-WEL-DIG, iedereen die mee was bedankt voor de vette avond! verder alle main- en hardbassartiesten :respect: volgend jaar zeker weer!
Epic noise
Ondanks ik het vorig jaar beter vond , heb ik me toch wel vermaakt . Geluid was niet optimaal maarja .. Partyraiser & day mar :respect: Heerlijke set :cheer:
Ernesto85
was een top feest d&s en paul elstak helden
Zany&Vince en Zany&Beholder was dus echt the bomb!!! MC DV8 op main (Y) :respect:
De hardcore for life HELEMAAL TOP:bounce:. Tommyknocker :respect:
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
decibel:respect:
Feke
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
FemmeF­atale2­4
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
Ferryss
Heel fijn feestje! veel uit valkenswaard, gezellig feestje mee gebouwt:D
vette shit
FlowOn­eAndOn­ly
Vette dag gehad, mooi weer en supersets
Zo dan. Nou alweer afgelopen? Morge weer? Bij jou thuis!
Uitstekend party-weer! Heerlijke dreunen! Perfecte dag!
frisians 4 hardstyle
wat een supper onwijs vet feest;) net als vorig jaar:) next year again
Geen fucking wreed weekend maar een super fucking wreed freakend :D Decibel :respect: De mensen (L) De camping :vaag: Super wreed gewoon! Volgend jaar ZEKER weer...Geweldig! Wat een afsluiter op de main :k
GeileMo!!
was weer lekker feestje:D en wat een weer:) back2school stage lekker om te beginnen(y) verder unexist,mad dog vs the player en promo lekker gedraait:beer:
Glenn89
wat een super de super feesie was dit echt
Gouden­kimmet­je
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo (L) ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes (L) wel top met jull
h4l_wesje
was wel kikke:) aleen jammer da k nerges berijk had daar
De Early was weer Top! Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super, in 1 Woord 1 SupervetFeest en Volgend jaar Weer!!!!
hamme
Geweldig feest
Hannuz™
SUPER FEEST EN SUPER GELUID!!:respect: gewoon geweldig:D
Hanny Jr.
Ieselijk feestje weer!!:D
de wc was echt gwn slechtgeregeld hadden ze wel wat meer aandacht aan mogen besteden maar voor de verder rest super feestje
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
Hardcore_­Dietje
S U P E R !! (H) En dat weer was zo heerlijk :D Super Vèt ! :respect:
Hardstyle girl 28
was een mooi feesie :) :bounce:
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
Haringkopje
cker een bruut feest!!!!
HC_­DJ-BEEZZ_­HC
Zeeeer geweldig goe feesje!!! volgend jaar wir:D
Hellings_
het was weer heerlijk genieten!! _o_ volgend jaar cker weer!
Heerlijk feestje :D :P:cheer:
Zeeer goed feestje, alleen beetje kut met de bus zoeken:P
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
hypokevin
super feest!!! mooie locatie en top weer! Op na Q-base:p
I l s e (F)
Was helemaal geweldig... :respect: Super geslaagd weekend zo met z'n allen...! Volgend jaar gaan we weer... :d Bedankt mense (K)
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
Ilse_S
SUPER FEEST!! Muziek was goed, aankleding etc en natuurlijk het vuurwerk! Minpuntje vond ik hoe het regeld was bij de toiletten.
Imkee
:respect:
radium :respect: jammer dat ik er maar ffkes kon zijn! voor de rest was decibel zeer goed en heb me prima vermaakt, goed weer ook;)! jammer dat het leuke meisje pas aan het eind voorbij komt hehe:P
J-Bo's event support
Dikke sfeer momenten met Joe Rascal, Genius, Da Pauli, Tekno Warriors, Mc Ruffian, Pavo, Isaac, Dana,Technoboy, The Prophet, Dj Paul. The X-clusive & Mc Villain & Apster _O_
JAAC
super feest.....radium(Y)en charly lownoise&mental theo:respect: en de afsluiter in de main(Y)....wat een geluid zeg:kwijl:
GEWELDIG(h) ik heb me prima vermaakt :cheer: leuk feestje en lekker weertje (H) en een goeie sfeer:D
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Jans
Decibel zoals Decibel bedoeld is :respect: Heerlijk feest...
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
Neophyte Records All Stars DE AFSLUITER_0_
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
vet feestje prima vermaakt :respect:
Jesper :D
Top Feestje!! was weer lachen mensen :D Erg naar me zin gehad.
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! :bounce: :vaag: :xtc: Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen :lol: Pfoeh pfoeh wat een groot terrein :O Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad :cheer: !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!! (L)
jlu
was echt een super feest,jammer dat het weer voorbij is
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
John-ny
was weer een mooi feestje:D. Vince & Zany :respect: Panic & the Viper :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
Johnny
mooi feest, jammer dat DJ Paul op de main en Panic op de Earley precies dezelfde set hadden (CD???)
joost1987
in 3 woorden: Het was GEWELDIG:D
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
helemaal super.. alleen wat een stank by de wc.. :S helemaal kicke!!!(y)
jorkie.nl
geweldig feest!! terugreis was te triest voor woorden, ali de meest waardeloze buschauffeur die bestaat!!
Jroennn!;)
The prophet wat een heerlijke live set was dat!! :D thank you b2s! =)
JSwoerden
lekker feesie!
dodelijk feestje weer, op naar Q-base
kapitein_­krab
pavo, technoboy en luna (lekker oude hits)
HEEERLIJK FEEST(L)
Kay...
Supervet! Sparkie, Yves en Panic & The Viper! Meestersets
kayleigh
GEWELDIG :D
Kbush
Wat een Feest!! Zwaar losgegaan bij Paul Elstak laatste uurtje op de main!! :respect:
Keetraver
Back2school :respect: het eind was helemaal super :D
Was top feest! Was ook mede doordat ik met hele gezellige mensen was! Prijzen $$ Maar goed doe je niets aan, en het eten: Bah! Maar muziek, sfeer, mensen en het weertje(Y)
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
Kevin Kaos
GEWELDIG !!!!! WAT EEN GELUID
Topfeestje
kimmekhe
Echt Een TOP FEEST!!! SUPER!! Op Naar 2009!!
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
radium , partyraiser , neophyte records allstars (Y) goed mooi weer :D
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
Kobie (6)
Volgend jaar geen decibel et enige wat goed was waren de Neophyte Records Allstars voor de rest maar beetje saaie bedoeling
Koeng :d
Ge-wel-dig(L) Sfeer,Weer,Geluid,Setjes,Maatjes :respect: (K)
koenk
Vollebak Hardstyle & Knoerharde Early Rave! BIBBERS :D:D Friends & B2s thank you! Deze vergeet ik niet snel :respect:
Goede muziek , goeie sfeer Respect voor de dj's;) was een geweldig feest
GEWELDIG!!
Leuk dat ik me vrienden nog een keertje tegen kwam :lol:!
Super geweldig feestje! Showtek!!! _O_
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
:respect: was weer ongelooflijk goed!!!!
Lieke :bier:
Partyraiser vs Daymar :respect: Super dolle dag! :bier:
was een super feest,,!! volgend jaar zeker weer :cheer:
lippyh
was weer een ouderwetse lekkere decibel!!
LJLampje
feest Super! :D alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen :)hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
was zeker mooi maar jammer van da geluid in de hardcore klonk nie goed vond ik
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Loudnezz®
Echt weer dik naar mn zin gehad :D hele dag van de early genoten!!! iedereen met n dikke smile op zn gezicht :jaja: Predator, Lenny Dee, Charly & Theo, VETTE SHIT (Y) daarna nog even flink lopen knallen op de camping ;) bedankt allemaal! was "gezellig" haha :respect:
LOUSJE
Maakt me helemaal blij :D!
Lua
Heel lekker feest, goed geluid, hele leuke mensen, goeie nummers, heerlijk weer en een lekker biertje maakte dit tot een onvergetelijke dag:D:bounce:
Lucidique Overload
heeeerlijk feestje (L)
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
LunaTick
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij :lief: Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe :D Es war wir ganz gezellig... JWT :|
M A A I K E
Tot volgend jaar!!!! (L)
m-a-r-c
gewellllllllldig:D vorig jaar was wel iets beter maar dit was ook super, geweldig, kicke, wouw, te gek, jippie, yeah :D
M.ha.yu
Hoogtepunten; Refuse :kwijl: Paul Elstak @ main :respect: het weer en de mensen // Dieptepunten; Hoog hitgehalte(en veel happyhardcore), toiletten, geen verharde vloer bij Darkness4Life, associaal hoge prijzen!!
mandyh90
Twas echt TE MACHTÛG ! (H) :D
was supervet fesst, showtek had geweldige set xx
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
MarCore-C
eerste keer,, was rielekst!!! echt vet!!!!:D
Superrr :respect:
Wat een GEWELDIG feestje...volgend jaar zeker weer van de partij :D
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
had er meer van verwacht... maar was wel gezellig (Y)
MaRisS :cheer:
Was helemaal geweldig kijk al weer uit naar volgend jaar :D jammer van het bereik :(
Mark //­ F-ACTIVE - GEMS)
Geweldig! Eerst heerlijk afsluiten bij de early en daarna nog een keer met Paul op de main!! :D
Mark_nmgn
VETT!! (y)
Knalfeest! (Y) B)
masterxess
Charly en Theo :yes:
Gruwelijk feest:D Geluid(Y) Partyraiser vs DAy-Mar 2 uur lang:kwijl: gvd wat was dat hard en vet:D Early was alles ook perfecto:D super feest!
MC REMS
Wat een top feestje wat een vette track waar J&W mee afsloten My name is hardstyle :bounce:
Wat draaide Zany geweldig!!! Heerlijk genoten van zijn vakmanschap op de vipdeks:-) Gewoon weg een super feest!!!!
Menace || Society !­
Tegenvallertje !!!
MerijnvK
lekkah lekkah jwt
in 1 woord geweldig! Wel jammer dat de hardstyle tent 1 grote sauna was.. misschien kunnen ze volgend jaar ook de tenten van de wc's anders doen? O:)
Miese
super vette dag! vooral :respect:The Prophet en Paul Elstak!:respect:
Minimaat
Wat een SUPERRRRR VETTTTTT Feest was dat :bounce: :kwijl:
Zo heb me goed vermaakt en het was ook echt een super weertje!!!
Miss Fantasy!­
Leuk feestje, jmmr van de prijzen! Reiner(A.K.A Radiate) en Ecu (Y)
Miss N-Emmy
4e keer Decibel! Wederom super geslaagd! Heerlijk weer gehad, we waren tenminste niet iedereen kwijt na 5 min. Een paar minpuntjes, zoals de aankleding van het park, vond ik persoonlijk minder dan vorig jaar, het geluid in de Hardcore for Life tent die bass hoorde je pas als je je helemaal vooraan door de mensen heen had gewurmeld en dan viel het mij nog tegen... Verder was het geluid op Mainstage errug goed, en maakte dat voor mij weer een TOP feest! :bounce: Volgend jaar zeker weer!
GEWELDAGGG FEEST!!!!
HEERLIJK..Het lijkt wel of Decibel elk jaar alleen maar beter wordt!! Wel zwaar minpunt: 4 munten voor 10 euro?!
Monna
decibel...whats the word? co-caine...you got the job!!
MR. GRUMPY
het was pas leuk toen ik een plaat kreeg van de beste dj die er was daar UNEXIST!!! :respect:
Mr.wesley
Heerlijk feest! Echt ge-wel-dig :respect: volgend jaar 100% zeker weer
MRHZ
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
murwll
LO-VE-LY(L)
Geweldig feestje!!! Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
Ut was gewoon te vet voor woorden volgend jaar zekers weer Decibel !!!! :respect: b2s (Y)
Neluske
dikke beats b), superfeestje gehad voor de 3e x al weer :woop:
Nesse
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
Superrrrrrrrrrr feest! Jammer dat Hardbass binnen was, was zowat niet te doen! Mainstage super, alles super!! Volgend jaar zeker weer!
NickLok
Keurig feestje weer dit..
Nicobo
Mooie afsluiter van de vakantie!! :yes:
Nicole...­ :flower:
Wat een machtig feest! Het weer, de sfeer alles was perfect! En idd.. de beste decibel tot nu toe die bij de beekse bergen gehouden is! charly en theo :respect: bryan en hellfish (L)
nieco
heerlijk =D
TOP dag gehad! Echt lekker weer, en toffe mensen! Muziek was zeer goed!!!
Nilio
Echt vet! Super gezellige groep mensen, mooi weer en partyraiser vs daymar :cheer: Volgend jaar uiteraard weer!!
NONDEJUU a.­k.­a Roxthedon
Lache, niks speciaals behalve de afsluiting op de early !
NrG010
wel leuk feestje :p
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais :respect:. Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur :S
sjezus, hoeveel bier kan een mens op...
Ome Dennis
Eerste keer Decibel, super vet! Pavo superset :respect: Verder Brennan Heart, Zatox & Hardstyle Masterz weer top (Y) Special thanks to: Volgas Deurne, die het geheel tot een succes hebben gemaakt :bier:
echt hét feest van t jaar!!! geweldig!!!!! :respect:
HE WAT ZEG JE!!!!!!! tering dat geluid :kwijl: zany vs the beholder :respect:
Oww zit dat zo
Paul Elstak was de held van de dag voor mij wat een afsluiter zeg :respect::
Oº°‘¨ Stamp k'nijntje ¨‘°ºO O:)
:D Was echt super vet feestjuh, lekker gewerkt en veel bekende gezien (Y)
P@$©@L
(Y) feessie....i:gor live:respect: wat een geile live set
panenkie
paul elstak :respect:
Para J [JWT]
uber leip ..8) goed feessie Lenny dee :respect: vette shit 8) BOKS
Partys­trijde­r
Entree Paul Elstak en einde was wreed! Decibel 2008 = geweldig:respect:
PartyWiel
Vetttt naar me zin gehad was weer toppie :D
Paula_*
Echt een geweldig feest ! :respect: :D
pauluskap
Was super feest dr werd overal goed gedraaid
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Pielaart
_O_ PAUL ELSTAK _O_
Pieter 013
kk bruut feesje weer, deze bewijst zn eige aan vorig jaar:respect:
Pigmans
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan :D
Piientje
Super vette dag gehad! D-Block & Stefan :respect: Jammer alleen van t lange w88 bij de barre @ main:S!! Verder flink staan stampe:D! Op naar volgend jaar!
Heerlijk feest! :D Heb me goed vermaakt, vooral in de hardcore-tent!
Pimm'
Was echt dik !:kwijl:
Pindaklaatst
Chill feestje :D
Pithune/­Shadow Interaction
MANU KENTON VS MAX WALDER _O_ voorderest, enorm vet, had weinig over te klagen (hoewel wat regen voor de frisheid niet mis zou zijn:D) top!!
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
Professor Wienstra 8)
goed feestje :)
Purson
Hardbass tent :woeptidoe:
Querina
die sportfriek :lol:
Heerlijk zo een weekeindje kamping t was een super feest ;)
GEWELDIG HELEMAAL LOS TATAT:D
Rammi
Wat een SUPER FEEST!! SUPER GELUID OOK !!:respect:
Randy Ramptoerist
Zeker een goed feest! Vooral onze afsluiter Akira! (Y)
Ransom
Super feest! Heb me prima vermaakt en het geluid was, soms iets overdreven, goed verzorgd!! B)
Ratje
Geweldig feest! Supersfeer, gezellige mensen en Deepack, Charly en Theo als HELDEN van de dag!
Raving Butterfly
Lekker feestje maar het zou nog beter zijn als er hardcore gedraaid werd op de mainstage. Hardcore werd nu aardig overstemd door de main, dat was een beetje jammer. Dan maar in de tent los, aardig vaag en super goed vermaakt. Niet te geloven dat ik er echt 12 uur rondliep, leek hooguit 4 uurtjes en da's een goed teken! Eusje, leuk om es met je te zijn gaan feesten na al die jaren!
Rella:devil:
lekker weer
René---
Hard Bass... 'T was geweldig!!
REPRESENT BY EXAMPLE
What the fuck? van dj Promo knalde dubbel zo hard als de rest in de early rave
Revolution :hyper:
was een goed feestje :D alleen jammer van het geluid bij darkness 4 life
Ricc_
Geweldig! Paul Elstak perfecte afsluiter!!
Rik K.
Geweldig feesje! Paul/Held!_O_
Ritchie040
zeer leuke dag gehad!
geweldig feestje , super geluid :P early mega vet :D
Robin_83
Ik vind: Hoe verrotter je de dag erna voelt, hoe beter het feest is geweest. En ik voel me toch een partij klote nu :P
Robscheur
was er pas om 18 uur maar flink goed vermaakt.. ZATOX flink rennen in half lege zaal _0_
Robvoldrop
Super!!!!! tot volgend jaar en het jaar daarna en het jaar daarna ...................
ROCKSTAR#
(L) Heeerlijk feeeessie
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
Tering vet feestje!:respect:
Rownage
Topfeestje gehad weer, alleen waarom moesten die pishokken zonodig overdekt zijn, wat een stank... Verder was het erg gezellig, goed geluid, en een lekker sfeertje, heb me weer goed vermaakt..
was weer leip feesie!!!!
RoyH
Dikke Shizzle :bier:
Royhooo
was zeker laage(B) best zat
ROYKEWILLEM$
:respect: Heerlijk feestjee
Roß
Respect! (Y)
Ru.­ben.­er.­ook
onverslaanbaar!
ruudvaneijk
main, up en hardbass (y) (y) (y) erg naar m'n zin gehad :D
S.­B.­ :bounce:
Heerlijk! Manu Kenton vs. Max Walder & Ronald V :respect:
Sanne
Zenithhhhhh :kwijl:
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
Sh@dow
het wandelen de volgende dag ging errug lastig :P:P:P maar was echt masterlijk
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
SJ-O
Gezegend
Echt een super dag gehad. Geluid lekker hard en de mensen waren geweldig!
Smitte..|
Super feest, afsluiter met Paul Elstak was echt super!! Echtt kippenvel.., en maar losgaan!
wat een feest :respect: volgend jaar weer :P
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Spaaky
wuuhooo Refuse :respect: super feestje
Spike-E
B2S is heer en meester! Dikke :respect: voor het feest van 't jaar!
wat een topfeest zeg!! heb echt genoten yeaaaah
spring musje
was weeeeeer mega vet heb me goed vermaakt!!!
Steef-C
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest :D
Stefan­ieeee!­!!­
Geweldigg feesje :d alleen wc's in openlucht!!!! ennnuh afsluiting DJ paul was geweldig:d
StevE BlappiN
Was zeker lekker, vond de muziek wat tegenvallen maar lekker sfeertje en mooi einde!!!
Struissie
Organisatie was echt top!! Partyraiser vs. Day-mar :respect:
Heerlijk feestje:yes: kon niet beter!!!(L)
Super Shakira
het kon een goed feestje zijn :(
SuperBas
kon niet beter!!!
Hellfish & Bryan Fury zeer goeie set. I-gor was zeer goed maar te fijntjes. Had wat ruiger gemogen B)
Decibel was gewoon echt geniaal! Heb het super naar me zin gehad:bounce:
T@­lletje Triforce
Super vermaakt. :d Maar het geluid in de H4L was niet top....:s
t@mmy86
sowwww vet!!! vet geluid...echt super... Promo was echt de bom:D
Tammy *
Damn.. wat ging de tijd snel!! Maar Het was Ge-wel-dig! :D :respect:
Tamoko Mikey
dit was mijn 1e Decibel,en zeker niet de laatste;)wat een super vet feest:yes::respect:B2S
Tekno
Goed feest! Relaxed weer! Verder Radium en Noize Suppressor!
Terreur_­op_­Wielen
Heb me zeer goed vermaakt alleen vond het vorig jaar toch beter foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net (waarschijnlijk op 28-08-2008 ivm vakantie)
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
Tha Bips
The prophet & paul elstak hebben men dagje weer goed gemaakt :respect: wc's en netwerk wat een drama
HARDCORE 4 LIFE :kwijl: Jammer dat je smsjes pas ontving toen 't feest afgelopen was, en de wc's waren echt Ranzig! Verder TOP!!
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
The Hardest
Dik feest.... echt genoten weer.......
The Incurable
T bruut gewoon
The Rick
goed na me zin gehad volgent jaar zeker weer :D b2s :respect:
The Rienus
HELEMAAL GEWELDIG!! EARLY :respect: zeker volgend jaar weer :D:D
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
TiFoSo
Predator, Josh & Wesz, Showtek, Mad Dog vs Tha Playah!! :respect: Heb weer optimaal genoten alleen wat een kut bereik zeg! Op naar Mysteryland!
TIM TAG
SUPERRRRRRRRRRR
tjikkie
was helemaal goud !!!
Toine [Break Zero]
Wooooow wat vet was dit! Wat een weekend!! :D Heldenshit!!
Tony the Torment
Was weer een GOED feest van B2S :respect: geluid en de lineup geweldig(Y), maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial :no:Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
was weer SUPERVET!!!!en dat geluid..:respect: !!!!lekker vdk met mijn vriendjes en vriendinnetjes :p toedeloehoeeeeee volgend jaar weer!!!
schitterende dag gehad :yes: met als echte afsluiter charly en theo:respect: dj paul had niet meer hoeven te draaien :P
weh! ik denk toch wel weer het beste feest van het jaar..:D
Un Poco Loco
Geniaal feest, dik geluid, goeie sfeer en een mooie locatie. Respect voor de setjes van Zany, Vince en Pavo!
geweldig feestje gehad... idd jammer van de afstanden tussen de areas ma dat mag de pret niet drukken het was gewoon weg weer super volgend jaar weer :respect: B2S :respect:
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
Vage Toellieee O:)
Lekkere muziek lekker weer en een mooie sfeer! vetjesss:D
Vinnna
geweldig! einde op main gruwelijk!
Vipzz
Beste feest van het jaar tot nu toe! Alles was perfect! Bass vooraan was zo hard dat mensen er niet wilde staan :) Handig meer ruimte voor mij :)
vorkje
petje af voor DV8 en Elstak :respect: early was ook supe­­r relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken :P
vrouwke
m`n 1ste buitenfeest maar zeker niet de laatste!!en decibel ben ik volgend jaar weer!
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
VWRik
Topfeest!!! werd lekker gedraaid in de Hardcore tent! :bounce:
Wackiejacky
Zat organisatorisch prima in elkaar, muzikaal gezien wel erg hard allemaal dit jaar. Kwam net terug van vakantie dus lag ook aan mezelf, maar kon m'n draai niet helemaal vinden. Toch niet 100% mijn feest dit denk ik. :) Desondanks wel een dikke duim omhoog voor B2S!
Walch
zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan
Wendy *
Echt Super Vet !! Wat een gruwelijk geluid op de main zeg !! Op Naar Volgend Jaar !! (Y) :bounce:
Wilkieway
Supervet feest:D
Wooody
Eerste outdoor en die was echt niet verkeerd :D! HARD geluid in de Main! Josh&Wesz :respect: Prophet & Southstylerz (L)! Verder heeft Bodylotion set van de dag :respect:
wouter-HC:bier:
goed feest vond de sfeer in begin tegenvallen later wert het better :respect:NEOPHYTE R­ECORDS ALLSTARS:respect: helden van de dag de hele tent naar de kloten
Het Was Geweldig Vogendjaar weer ;):D :bounce:
xx_­nelleke_­xx
charly lownoise en mental theo waren het leukste :D:D:D vooral de happy hardcore :respect: volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn :P:P paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant :no:
yelsew
TOPFEESSIE!!!! lekker staan knallen bij de main!!!
Zero Sanity
Topsfeer weer zeg! Veel leuke bekenden weer aanwezig :D Vond niet altijd dat er even sterk gedraaid werd, maar ik moet toch wel zeggen dat de oude hardstyle van zenith en luna me wel zeer goed beviel op het eind haha! :P
Zero-Cool
Mega vet!! :respect:Noize Suppressor & Charly Lownoise en Mental Theo:respect
ZONIA
oppie toppie toppie
Zro
DEcibel RulEERt altijd heel Zwaar Weer EEn Dkke Topper!!! zoals elk YAAR!
Zwim!
Was echt TE dik weer! Waren wel wat min puntjes maar die vergeten we gewoon :P Op naar volgend jaar!!!
{R.­G.­} Casper The Ghost aka Tankdoppie
Charly en Theo waren helden!!!! Rest van het feest was ook zwaar goed!! Staat al in de planning voor volgend jaar :D
|datdo­etdede­urdich­t|
echt weer een super feestje! en wat een heerlijk geluid bij die mainstage!
|Prod!gy|
leuk einde alleen jammer van dat klote anthem
en het word volgendjaar weer... zeker vet tog feest.. zeker laaste deell :D:D maar da is altijd al geweest.. ;) groetjes.. !!!!
Super!!!!!! :D :D
¥ø®ß€n
SUPER ! EN EEN TOP SFEER :D:D
©laudiaaaaa AKA ©-LoUd :cheer:
Ongelooflijk!! Elk jaar weer GEWELDIG :D
®em©o™
Dik feest! Was weer RAMMEN
ÐebOrahh*­:bounce:
B2S heeft zichzelf wederom weer overtroffen:D Echt super!! Dr. Z. Vago:respect: Waxweazle:respect: Day-már & Partyraiser lekkere set!! Day-már bedankt voor backstage:D(L) Verder Panic & The viper en Mental Theo & Charly Lownoise ook lekker gedraaid!!:bounce: Heeerlijk feest!(L) Volgend jaar weer!:D
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Ik denk wel dat ik het goed naar me zin heb gehad.. Maar weet er niet veel meer over te vertellen,, Goed teken dus :P (Y)
× Marissa ×
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!
:respect: PetroChemical!!! :respect::

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)