Verreweg de beste Decibel Outdoor, ik werd echt gek van mn kippevel! Zo ernstig genoten en wat een geluid/bass.. Overdreven niet normaal Wat een festival, echt niet te geloven! B2S En ja, Showtek..
geweldig feessie had alles lekker weer goeie organisatie en de trein had ook de ultieme lig rekken vooor lange manne helaas ginge de deure op de terug weg niet ope maar dat kon de super dag niet meer verpeste en alles ging heel SNEL voorbij
heb me echt super vermaakt goeie afsluiter bij b2s stage...wel jammer dat het geluid bij de rookie overheerst werd door de rest daar werdt ook lekker gedraaid paul elstak super lekkere set in de pussy maar om een lang verhaal kort te maken!!!!!! volgend jaar zeker weer!!!!!!!!
was weer super feest The Driller draaide ook geweldig , alleen jammer dat de Rookie stage zo ver weg en verstopt zat. Promo was super en Neophyte Records Allstars draaide ook echt geweldig!!
b2s netjes geregeld hoor! NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS DE HELE TENT KAPOT
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! Decibel
Ik vond het een heerlijk feessie! Promiss, Stanton en Rob draaiden echt Paul knalde er letterlijk uit Maar het meeste toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn van kon me draai niet vinden de hele dag tot ik bij de oldschool 1992 kwam Dat was echt super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellige sfeer, Sven Wittekind
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!
Zoheej, dit was me er weer eentje zeg! Een van mijn beste feesten ever! Alles was top, behalve de stinkWC's en het lauwe zuipen KEVIN KAOS & LUNA Haagsche knallers!!!
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
GE-WEL-DIG Lekker weertje, Leuke mensen PRIMA vermaaaakt
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
Zeer vet feestje vooral de laatste 2 uurtjes. Bedankjes gaan dan ook uit naar DJ Zentih en Luna meesterlijke setjes..!!
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! Ook nog genoten van de technostage Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar!
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
Heb een top feestje gehad! Geluid in de hardcore was wel slecht, back2school was ook niet overal even goed en de hardbass tent was veel te warm Voor de rest bijna alleen maar pluspunten eigenlijk en dat maakte het weer tot een super editie
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen verder voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting
Superfeest, helden: AP, Vis vs Fury, I:gor en Killswitch en Reset
Super feest alleen vraag ik me af welke EIKEL het in z'n hoofd heeft gehaalt om een Compleet tiolet blok te sluiten om te reinigen???? Die heeft duidelijk geen ervaring met zulke feesten.
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
Geweldig Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!
van begin tot einde me super vermaakt ook fijn dat de wc's zo heerlijk roken hahahah dat ze daar wa aan doen!!
Decibel, wat een feestjes
Southstylers, Isaac, J&W, Noize Supressor, Project 1 & Paul waren echt gruwelijk Alweer no1 festival
Geen fucking wreed weekend maar een super fucking wreed freakend Decibel De mensen De camping Super wreed gewoon! Volgend jaar ZEKER weer...Geweldig! Wat een afsluiter op de main
Partyraiser vs. DaY-mar hoe ziekelijk vet was dat! Wat een wereldset. Verder top vermaakt alleen wat een gedoe om weg te komen met je auto zeg
Ondanks mijn griep, heb ik me aardig staande gehouden Weer perfect, sfeer toppie Back2School Panic vs the Viper Hardcore4Life Promo de dj's braken de tent af stelletje vandalen
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet!
Dikke shit ouwe!! Volgend jaar wweer. Hardbass en Main waren GruwelijK!!!
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar
echt een vet feest zeg, had er niet veel verwachtingen van omdat ik het 2 jaar geleden niet zo bijzonder vond maar dit jaar was het echt geweldig kamperen was ook zeker gezellig bedankt vrienden en vriendin
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok!
feest Super! alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
Hoogtepunten; Refuse Paul Elstak @ main het weer en de mensen // Dieptepunten; Hoog hitgehalte(en veel happyhardcore), toiletten, geen verharde vloer bij Darkness4Life, associaal hoge prijzen!!
Wat een superfeest weer! En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer.
Wat een GEWELDIG feestje...volgend jaar zeker weer van de partij
harde shite heerlijk die anthem op het laatst!!!
Geweldig feestje heb me zeker vermaakt,,volgend jaar weer zeker aanwezig
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
Super dag gehad! Geluid in de HC4Life was vooraan echt super! Radiotor, Mad Dog vs. Tha Playah, Daymar vs Partyraiser en Promo
Supervet feessie Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave Darkness 4 Life Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer adiosss
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
Armageddon Project Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
Wat n dag!!! Kilometers gehakt hehe!! B2S , minpuntje main overrulde hardcore tent , camping was geweldig, wil iedereen bedanken voor de onzinnige opmerkingen en gezelligheid!!
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul als afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier
Gewoon te zalig !!! Laatste 3uur bij main stage ! Zalig goe !! Leuk volk dat naast me stond, mail adres gegeve maar heb hem nog niet gehoord .. DECIBEL tot volgend jaar !!!
leuk feesie gehad, alleen die afstanden die je moet lope en hardcore4life tent omdraaien, mainstage kwam eroverheen met geluid de vuurwerk shows ware geweldig
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG HardBass en Mainstage Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan De afsluiting en het vuurwerk B2S Ik wil terug
Dat geluid overal was echt om te huilen als ik in de hardcore sta en continu de main hoor tijdens breaks is dat echt slecht geregeld gelukkig hebben alle bekenden en de dikke set van promo (en ook die van sven wittekind) de dag nog gered voor mij en mn moppie
het was echt super zwaar loss gegaan daar op naar 2009
Ja dit feest was VET!!!
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
Een mooi einde van mn vakantie! Goed geluid en een goeie sfeer Kortom: Ik heb een top feestje gahad! MAAR WAAROM LIEPEN ER ZOVEEL VAN DIE PENNENLIKKERS ROND?! Nie dat ik er last van had, maar toch.?!
was gezellig main knalde lekker alleen afsluiting beetje van defqon gejat. d4l lekker setje gehoord en ook in h4l geen verkeerde plaatjes. topdagje jammer dat we in a'dam beland zijn ipv arnhem
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht.
Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206
Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon! heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag