Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1908), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

SUPERRRRRRRR.....!!!!! :bounce:
!!­ LAzERQicQ !!­
Verreweg de beste Decibel Outdoor, ik werd echt gek van mn kippevel! Zo ernstig genoten en wat een geluid/bass.. Overdreven niet normaal :respect: Wat een festival, echt niet te geloven! B2S (l) En ja, Showtek.. :respect:
de slechtste decibel ooit
!jeroentje!
geweldig feessie had alles lekker weer goeie organisatie en de trein had ook de ultieme lig rekken vooor lange manne helaas ginge de deure op de terug weg niet ope maar dat kon de super dag niet meer verpeste en alles ging heel SNEL voorbij
""­ Anouke­poekie
Echt een gaaf feest, werd lekker gedraaid, zag er mooi uit, sfeer was goed en er was zeker mooi vuurwerk! :D :D
#.Para Lau
GRUWELIJK! :respect:
Super vermaakt, sfeer was zkr goed!! :D
tja egt vet mannuhh :K en was weer goed bezope :D haha ! volgend jaar ckers weer :bier:
'amanda;­ :mixje:
Wat een feestje weer! :jaja:
'sensual
PERFECTIE gewoon! I (L) Decibel!
((Gideon))
GEWELDIG! Die sfeer ook!! Je kon geen 10 meter verder lopen en je stond weer gezellig te mauwen. En natuurlijk veel lekkere muziekskes gehoord!!
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
(BST) neaf
lenny dee :respect: 1992 is 4 you!!! LEGENDARISCH!!! :respect: promiss :cheer:
Was weer een geslaagd feestje!! (Y)
Zolang het weer geduurt heeft..
(f) Sharon
leuk leuk leuk!!!
(H) Perfect by Nature (H)
:bounce: Moddertje vet feestje gewoon!!!! :bounce: Alleen in de Darkness en Hardcore 4 life geweest (Y)
(K)AR(K)
een GEWELDIG feest weer!! Next year AGAINNNNNNNNNN
Was Weer Spr:D(L).
(K)lovely Linde(K)
was weer een superfeestje met mijn allerliefste dinnie! thanx sweety!
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
*­ » Brenn « *­
SUPERRR!!!!!!!:D:D:D
*!DaFFie!*
Super feestje! (L)
** MarK **
Super feestje :respect:
**glenn**
Was echt een dik feestje! Blij dat ik het niet gemist heb.. Geweldig :respect:
**­Miss Bitchy**­
:respect: Decibel :respect:
**­Robertjuh**­
t weer was een erg lkkr feestje (Y)
*+*+­Hannes+*+*­
GEWELDIG!!!! voor al het touwtje springen daar bij de main!! haha
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
nou t was weer een donders mooi feestje:bounce: prima vermaakt met alles en iedereen :cheer: up to next year!!
Geweldig!! einde was helemaal heerlijk!
*­Don Corleone*­
geweldig feesie, main stage was goed maar charly en mental theo aan het eind bij early steen steen goed
*Party Poes*
Had er meer van verwacht maar toch een supper dag :respect:
*RisS*
Wat n super feest! :D Jah die wc's waren een drama :no: Maar verder weinig te zeiken, hoor :cheer:
*Sappolz*
Harcore4life (L) Zeker lol gehad!!
+_­-*­[J]ulianne*­-_+­
Was echt super vet, goede sfeer, goede muziek en leuke mensen :D
+Flip 0_o
Top geluid(Y) Hardbass was een beetje warm, maar verder prima vermaakt :cheer:
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
- Darwinn
super geil:kwijl:
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
--->Cokkie<---
Super feestje, toppie dj's en super locatie!!!Op naar volgend jaar:-)
---t-i-m-o---
VET!
egt super feest !! :bounce:
-->Sabje
Zekerrr goed feest... samen met me meisje!..(L) Einde was een klapperr.. Heerlijk gewoon..(L)
-=-=-=-=--=
Super! Bodylotion:respect:Vince,Lenny Dee....echt top...En wat een leuke gekke mensen allemaal:)
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
:Respect: Duidelijk vet FEESIEJ :D
het feestje van het jaar :cheer:
..­::Bekk­ers::.­.­
Lekker geklapperd..Heerlijk geluid! Goeie Sfeer
..­::BorN To Be WilD::..­
Weer geweldig zoals ieder jaar :respect:
Twas weer top:bounce:
Gewoon Geweldig, Volgend jaar weer !!!
.::scar::.
super feest 20 euro uit gegeven haha. 2 min punte­, einde kk lang moeten wachte voor we weg konde en­ dat er zand lag in de terror zaal.
100%_­Trut:b­ounce:
Was zeker de moeite waard!
19Erwin75
Heerlijk feestje was het, Maar vorig jaar vond ik het persoonlijk toch echt beter... En de loempias (Die waren overheerlijk) :respect:
3DJL
was weer eens erg vet:D thks aan Vision Imposible en B2s :respect:
::Robskee
Geweldig feest!!! Wat een geluid op de Mainstage.. Volgend jaar zeker weer!!:respect:
:@­It's Just Me And Only Me:@­
heb me echt super vermaakt goeie afsluiter bij b2s stage...wel jammer dat het geluid bij de rookie overheerst werd door de rest daar werdt ook lekker gedraaid :respect: paul elstak super lekkere set in de pussy maar om een lang verhaal kort te maken!!!!!! volgend jaar zeker weer!!!!!!!!
the viper en panic :respect: :respect:paul elstak:respect:
:bounce: Early-Streever :bounce:
panic & the viper :respect: paul :respect:
:bounce: ierus :bounce:
was weer super feest :bounce: The Driller draaide ook geweldig :cheer: , alleen jammer dat de Rookie stage zo ver weg en verstopt zat. Promo was super :respect: en Neophyte Records Allstars draaide ook echt geweldig!! :bounce:
b2s (Y) netjes geregeld hoor! :respect: NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS :respect: DE HELE TENT KAPOT :D :D
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
het was super en het einde oook\!!:bounce:
:cocktail: Renée :cocktail:
(L)
:devil: Little_­witch :devil:
Was weer een toppertje!!!!! :respect:
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
:jaja: Party_­Roy :jaja:
geweldig feest :jaja: :respect: Paul Elstak :respect:
:respect: ScorpioGirl :respect:
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd :yes: Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! :yes: Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! :respect: Decibel
;RazZ :jaja:
zwaar gek
<Dave>
Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
<~^­Poeletje^­~>
echt was een vet feest geluid was prima dus volgend jaar weer :D
> ]\/­[@­niac <
RETE RETE RETE RETE RETE RETE GAAAAAAF
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Was weer mooi!!(Y) Op naar volgend jaar!!:D
[ r_­AW ] Detoxicated
Wauw.. het was weer super! mijn helden : Armageddon Project, Bodylotion, Darkraver, Noise Suppresor :respect: :D
[..­Karstin..­]
bruut feest, weekendje camping was goed te doen (Y)
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[b].iianCa
Het was weer een geweldig feesje:D
[D&­W]Mult!­Groove :respect:
7 uur non stop beuken in de schranzztent!!! Heerlijke sfeer daar!!! :KWIJL:
[FCT] Vincent [HC]
Was Super mooi:bier: Vooral De Hardcore 4 life:D en Paul Elstak mooi afgesloten in de mainstage(Y)
[GBBR]­skulle­tje
was zeker een vet feesje :P heb me goed vermaakt :d en AMOK draaide echt lekker
Waarom huren ze die Charly Lownoise & Menthal Theo niet bij ieder feest in?? Dan weet je tenminste zeker dat je un knalfeest krijgt;) Geweldig:P
[HC]*­davidoff*­[HC]
decibel helemaal supper :) :respect: hardcore4life stage :respect: paul elstak :respect:
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
Top feest (Y)
[Mandy]
Geweldig feest! Darkness4Life + Hardcore4Life :respect:
[NFN]J-oey
whoow! wat vet! Die komt volgend jaar weer terug in de agenda:) en zwaar dik geluid!!
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
Was Zeer Goejj Feestjee !
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
_!­Dwaasb­eeek!!­
was gruwelijk feestje
Het was echt een geweldig feest!!(L) Next Year!!(Y)
__*­ Trieske *__­
3e jaar op een rij.:) Was weer echt te gek (Y)
Zeer goed georganiseerd, Main stage superrrrrr geluid........ :bounce:
`Roland`
Dodelijk feest alleen parkeren was zwaar kut!!
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
Aars Energy!
Wat een geweldig feest!!! TECHNOBOY!!! man van de dag. Wat een WERELDSET!!!
Abaddon
daymar vs partyraiser (y))
ABBA
SUPER FEESJE!!! ABSOLUUT... VOLGEND JAAR WEER? WIE GAAT ER MEE?!
adje_afca !!
:respect:
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
Alet
.
ALLES KAPOT!
wat een feest :D:D:D DECIBEL :respect:
Amanda­a:boun­ce:
Niet willen missen!!! geen 10 maaar zelfs nog meer :respect: wel jammer van ruzies die uitbraken om niks bullshit!
Ammie
Geweldig van begin tot eind genoten:D, early :respect:, en wat een gezelligheid :bier: en weertje b), beste vd 3 o­p Beekse Bergen:yes: , nu helaas geen stem meer:/
Ammie013
wat was het weer een superfeest :D :bier:
angel-007
Ik vond het een heerlijk feessie! :bounce: Promiss, Stanton en Rob draaiden echt (y) Paul knalde er letterlijk uit :bounce: Maar het meeste :respect: toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super (y)
Anne!!!
Het was in 1 woord ; Ge-wel-dig !! & een super afsluiter @ mainstage .. TOPPIEEE :bounce:
annie is in tha house
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn ­van :nosmile: kon me draai niet vinden de hele dag­ tot ik bij de oldschool 1992 kwam :D Dat was echt­ super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellig­e sfeer, Sven Wittekind :respect:
Annsje(F)**
T zou een stuk beter geweest zijn als die kut telefoons gewoon berreik hadde :S beetje met zen 2e rond gekakt! verder wel oke(Y)
Was weer geweldig!!!
Arjan Beukpad
Dik feesje! Goed sfeertje, technoboy still #1 (Y)
B-Jay
Wat een geweldige topdag (Y)!De afsluiting van Paul Elstak was echt gruwelijk vet :bounce:!
Babette:rot:
Kon er niet echt in komen maar heb me wel vermaakt :)
Bambina
DIE WC'S GATVERDAMME!!! gewoon weer buiten doen aub want die lucht was niet te houde! verder... TOPFEEST!!! echt GE-WEL-DIG! :D
bappie 101
Yes Yes Yes Yes ! goed feestje
Bart SFD
wat een topfeest!!
bartjan
egt goet te doen dit jaar was egt goede muziek
BartJu­:Bounc­e:
Was leuk en goed weer ! vorige jaren was beter mar was zeker niet slecht !
BassmaniaQ
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
Be Free!!
in een woord...........GRANDIOOS!!! en wat is er toch gedanst / gestampt / gefeest heerlijk!!! volgend jaar zeker weer!!!
Beek :)
Beter dan Defqon! Wat n feest!
BEREND!!!!
was ok..slecht einde en veel te weinig mensen achter de bar bij de manistage!!
Bertsubishi
die afsluiting :respect:
Biervliet :beer:
:respect: Geweldig feestje! :lief:
Bjorn-->>Batsie
Geweldig! :respect: Noize Suppressor (L) Camping was ook super gezellig! :bier: Heerlijk feessie weer! :D Hardcore4Life tent :kwijl: Vrienden, Bedankt(Y) :bounce:
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
Super stoer feest!! :D vorig jaar wat 't wel mooier aangekleed.. MAAR! heb me prima vermaakt :mixje:
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
de tering wat een knal feest en de gezeligheid ten top......:honger:
BoyvS
wat eeen feeest..:D en dan die knal afsluiter...(L)
Brain Insane
Jaja Decibel was weer Fucking Vet! Early Rave en Pussy Lounge super!
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
GRUWEEEELUUUUUK!!!!! :D
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
Bvl
:respect: wat knalde alles er hard op (L) SOUTHSTYLERS, HARDSTYLE MASTERZ (L) :respect:
KNEITERZZ MOOI FEEST!! WHOOPPPPAAAA
Carl O.
Geweldig feest, volgend jaar weer?
Carmengirl
het was mij 1ste keer decibel maar het was helemaal GEWELDIG :D :respect:
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
Zoheej, dit was me er weer eentje zeg! Een van mijn beste feesten ever! Alles was top, behalve de stinkWC's en het lauwe zuipen ;) KEVIN KAOS & LUNA :respect: Haagsche knallers!!! (y)(y)
Chan_tie
Wat 'n feest!!!!! HEERLIJK :D! Achterin bij de Main was het goed vertoeven.. Lekker chillen tegen die bult aan, in de zon! B)
ChemicalCleo
mwah, terrein was wel mooi, muziek was niet echt mijn ding...Hellfish & Bryan Fury(Y)
Leuk feest , gezelligheid ten top maar het beste waren toch wel de loempia's!!!
Leuk feestje!..alleen de afsluiting was slecht....commerciële kut hardcore
Chris:)
Master feest beter als defqon1
Christy '
ik wil terug.. :(
ChuPaChup
Sow... wat een feestje weer (L) DecibeL :respect: En ja... voelde me ook erg klote dag erna :D Dus zkr geslaagd :cheer:
wat VET GAAF volgend jaar weer aanwezig hoor
cloudseeker
geweldig!!! de afsluiting van charlie en theo in de B2S was briljant!!!
Corne struikA.­K.­A Dj Darrfish
supper feestje;) een ding volgend jaar weer;)
cosper
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
GE-WEL-DIG Lekker weertje, Leuke mensen PRIMA vermaaaakt:D
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
D.v.R.
echt dolll feest ! volgend jaar wer :respect:
Geweldig :respect: Maar die wc's.....DRAMA :frusty:
Was weer super (L) en het weer kon niet beter b)
Da haven(*­)pablos
heerlijke dag gehad alles top georganiseerd egt geweldig !!!
Da Lunacy
Vet was het weer! Alleen een telfoonpaal op Beekse Bergen zou niet verkeerd zijn! Predator, The Viper vs Panic en Charly en Theo waren echt té gek! :Bier:
Da-Toom
Superfeest Zatox Zwaar hard:D Toen nog eve Prophet & PAUL ELSTAK!
Wat een ongekend vet feesje!:respect: Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
Dani El Madera
Zeer vet feestje vooral de laatste 2 uurtjes. Bedankjes gaan dan ook uit naar DJ Zentih en Luna :D:D meesterlijke setjes..!!
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! :respect: Ook nog genoten van de technostage :-D Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar! (Y)
Daske.
Top feest (Y)
Ik ga zo vast sparen voor volgend jaar als een muntje 3 euro is !!!!!
De Lange Witte
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
Defqon.1
Geweldig feest weer! WC`s dit jaar makkelijk te vinden.. Gewoon op de geur afgaan! Hehe da ze daar wa aan doen. Verder niets te klagen! :D
Demolisher
Wat een feest . B2S :respect: DECIBEL word elk jaar beter
Den Glade Viking
Amusementswaarde? (Y)
Ben niet anders gewend van Decibel, top feestje
Devon K.­ aka Steft.­
Supertjedikfeest!!! :respect:
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
dickvanpark
het leven is een groot feest, gas erop :D
Paul Elstak was Beestig
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
Superrr! wat een geluidje!
Distractor B)
Heb een top feestje gehad! Geluid in de hardcore was wel slecht, back2school was ook niet overal even goed en de hardbass tent was veel te warm :/ Voor de rest bijna alleen maar pluspunten eigenlijk en dat maakte het weer tot een super editie :respect:
dixeh
het was zo ongelovelijk vet ;), miste alleen wel een beetje de sets zoals elstak in de hardbass, nonstop beats =] maar god, wat een feest !
DJ Addict
was echt weer lekker knalluhh
Dj Agonizer
vet mega het blijft (Y) till next jear
dj dewys
erg vetjes man volgend jaar weer knallen luitjes
Super feestje weer! B2S + Dj's :RESPECT:
:k:respect:Feel the power DE-CI-BEL!:respect::k
Dj Spindler
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen:S verder :respect: voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting :respect:
Donja||
Heb me zeer goed vermaakt :d Wat een weertje ook b)
met stoney en pikkie is 't altijd éen groot fist en dan gewoon GAS GEVEN
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
Dragoslav M.
Superfeest, helden: AP, Vis vs Fury, I:gor en Killswitch en Reset
Super feest alleen vraag ik me af welke EIKEL het in z'n hoofd heeft gehaalt om een Compleet tiolet blok te sluiten om te reinigen???? Die heeft duidelijk geen ervaring met zulke feesten.
Dur Klinge
Geweldig feest. Main en Back2School waren te gek! Coone, Charly & Theo en Paul :respect: Goed geregeld en wat een geluid op de Main volgend jaar weer!
dit was nr. 5 alweer en nog steeds top(Y) alleen drinken was probleem :S headhunterz :respect:
DutchD­ynamit­e
Super Feest! Af en Toe moeite met kiezen welke artisten we gingen bekijken. Maar toch super feest gehad!!!! :D:D
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
Ja geweldig , wat een gezellige boel :) . heb er nog steeds koppijn van :P
eddy terror
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
Eef_
bijna hele dag in een niet volle remember gestaan, wel onwijs goede muziek gehoord :D
eemstar
Hoe geweldig was dit! Vooral de Remember met een vette early hardstyle sets van Luna en de Alpha Twins! Ook Pavo super. Volgend jaar zeker weer!
EggY
Best geregeld daar, goed vermaakt, hoogtepuntjes darkraver en luna!
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
1woord: GEWEEELLLDIIIGGGG
eL BlOnDo
Was TE gezellig !! ;p
Emms
Beste bar van heel decibel dus was relax:D
Eric Greenfield
B2S :respect: Geweldig feest, super geluid!! Lucien Foort meesterlijk (Y)
ErikE
was weer een lache dagje! partyraiser, daymar en sven wittekind ;) (Y) alleen de afsluiter van Paul Elstak was echt waardeloos..
Ern@
What a beautiful day! Refuse (y)
Ernesto85
was een top feest d&s en paul elstak helden
Erwin,
Best goed feestje hadt iets meer van verwacht grote verhalen van voirg jaar! voor de rest perfect dagj!
Esthertje(L)
Super vet feest:bounce: heb er echt van genoten:D
Eva
was goed te doen:D Radium was goeddddd
Fano
WAT GEWELDIG!
Gwoon in 1 woord supper vet :D
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
Flame
Geweldig(Y) Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad:yes: Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser:respect: Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!:bounce:
Foltergeist
Predator, Lenny Dee en Charly & Theo schaarse muzikale hoogtepunten op de dag, voor de rest was het wel super gezellig en lekker zweten :D
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
Franki3j
Heeeeelemaal los gegaan op The Beholder, vooral met die anthem; Bleeding for the harder Styles(L)
FREAKERIK
van begin tot einde me super vermaakt ook fijn dat de wc's zo heerlijk roken hahahah dat ze daar wa aan doen!!
Decibel, wat een feestjes
Southstylers, Isaac, J&W, Noize Supressor, Project 1 & Paul waren echt gruwelijk :) Alweer no1 festival :respect:
Geen fucking wreed weekend maar een super fucking wreed freakend :D Decibel :respect: De mensen (L) De camping :vaag: Super wreed gewoon! Volgend jaar ZEKER weer...Geweldig! Wat een afsluiter op de main :k
Weer wreed gebobd ouwe.. :bounce:
SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!! See You Next Year ;)
Gielke :bounce:
was echt super in de hc4l Mad­ dog Vs The Playah :respect: lekker geluidje vooraan en ook zeker een lkker sfeertje volgend jaar zeker weer:D:D
Paultje, je bent de man ! :respect:
gezellige dag,lekker weertje, leuke mensen:D Charly Lownoise & Menthal ­Theo helden van de dag:respect:
Hansse045
SUPER feest.. Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje.. helemaal naar me zin gehad:D
Hardcore013
Grootste tegenvaller ooit! Main overheerste de hardcore en absurde drankprijzen na het betalen van 52euro:S
goed feest alleen geluid in H4L was niet geweldig
Hardco­reMeis­juh
Super vet feest!! Volgend jaar weer :D
top feestje lekker geknald
super feest geweldig aleen hardbasse tent en het vervoer als je na huis moes waren de minpunten maar voorde rest toppie(Y)
Hazinh0
Partyraiser vs. DaY-mar :respect: hoe ziekelijk vet was dat! Wat een wereldset. Verder top vermaakt alleen wat een gedoe om weg te komen met je auto zeg :S
Ondanks mijn griep, heb ik me aardig staande gehouden :cheer: Weer perfect, sfeer toppie Back2School Panic vs the Viper :respect: Hardcore4Life Promo :respect: :O de dj's braken de tent af stelletje vandalen :)
Hendriks22
wederom een TOPfeest:D maar het anthem vind ik slecht en dat van mannen als zany en the beholder nog wel:S....
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
HP-tjuh :bier:
Vet ruig :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Munten alweer duurder, €340 met zn 2 opverbrast
Icer1x
Neophyte Allstars :respect: geweldig
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
Imke__**
Het was weeer SUPERR !! Op naar volgend jaar !! :bounce:
in2u.
Leuk (Y)
Ingeping
Erg goed naar mijn zin gehad, volgend jaar weer :bier:
Into the Wild
I:gor en Hilarious :respect:, geluid was tegenvaller behalve op de main, voorderest super gezellig gehad(Y)
Isaac Latu
Was weer gezellig met alle bekenden.. Lekker weertje.. goed vermaakt dusz!!
J-Kay
voor het eerst dat de dj zelf niet afsluit maar de computer ???? WTF
J-olie
Me 5e Decibel! Super feestje :cheer: (zoals elk jaar) Paar kleine min puntjes, maja boeie.. See ya next year :D
JAAC
super feest.....radium(Y)en charly lownoise&mental theo:respect: en de afsluiter in de main(Y)....wat een geluid zeg:kwijl:
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Dikke shit ouwe!! Volgend jaar wweer. Hardbass en Main waren GruwelijK!!!
Jasco
wanneer komen de foto's online?! :O
Neophyte Records All Stars DE AFSLUITER_0_
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
Jesse Digital Skills
super feessie weer..wat een geluid zo hoort het :D jammer dat er geen planken bij de main lagen..iets voor volgend jaar (Y)
JJ.­eroen :vaag:
heeelee beste party:D B)
joey hunt
egt gruwelijk feest heel erg groot mar zeker mooi
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Johnny-Cash
Tijd ging echt te snel :D Was gezellig!!
JoHNSoN
echt een relaxt feest was gezellig
Dit was weer een heerlijk feestje!!! :respect:
geweldig feest
Joëlle :cheer:
Wat een super feest!.. geweldig! :lief:
Kenneth!
:respect: DECIBEL!! wat een feestje! :respect:
Kerstman
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
kev84h
Gruwelijk feestje!dik geluid bij de main!en heerlijke setjes bij de hardcore!volgend jaar weer!
Kevin Kaos
GEWELDIG !!!!! WAT EEN GELUID
SUPER FEEST!!!!!!!
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord :respect: het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar (L)
Klaas Vaag
Wat een geweldig feest! Topgeluid! Alleen drinken halen was op 't einde een drama. Ik heb me prima vermaakt. Volgend jaaar weer! :cheer:
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
Knaller :bier:
echt een vet feest zeg, had er niet veel verwachtingen van omdat ik het 2 jaar geleden niet zo bijzonder vond maar dit jaar was het echt geweldig :bounce: kamperen was ook zeker gezellig bedankt vrienden :respect: en vriendin :lief:
koekiejjj :honger:
idiote!!! :respect: vraag me alleen af hoe ik een steen met een houten bankje heb kunnen aanzien:P
koenk
Vollebak Hardstyle & Knoerharde Early Rave! BIBBERS :D:D Friends & B2s thank you! Deze vergeet ik niet snel :respect:
Koning!
Zooo vet, Project 1 :respect: Eigenlijk alles :respect:
Kraantje pappie
ja zowiezoww vet feesie goed sfeertje supper (y) Noize Suppressor(y)
Lady Fiesta
master feestje :D Lekker weer B-) Ja heb me op en top vermaakt :D
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
Ladybug
Wat een vet feest dit zeg! Supermooie locatie ook. Vond het naar mijn mening geslaagder dan Defqon dit jaar. Lieve Johan bedankt!
Prachtig feest! Onwijs genote
Lange MafKaAs
SUPER FEESTJE!!!!!!! En darkraverr was weer toppie in de pussy lougne
langegekske
GEWELDIG!!! :respect: decibell :respect: partyraiser vs daymar super setje!(Y) :bier:
zwaar rlxte dag gehad:).dit was echt een vet feest.
Lee Roy
Wederom super!!
Legion of the Lost
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving :lief: Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok! :respect:
leroyy'
Supeeeeeeer feestje!
super feestje :D, heerlijk geluid en heerlijke setjes. Elstak en theo & lownoise waren geweldig
Li-z
early rave was heerlijk !!
:respect: was weer ongelooflijk goed!!!!
Liesje­gaatlo­s:yes:
Het was weer in 1 woord Geweldig!!!!! :D
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
life Fast and die Hard!­
gewekdig! zeker beter als vorig jaar! PARTYRAISER & DAYMAR!!! :respect:
was een super feest,,!! volgend jaar zeker weer :cheer:
Lintje
Super feest! Volgend jaar weer!
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
Gewelig:love: dat geluid op me main zeg!:D
LJLampje
feest Super! :D alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen :)hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
Was Superrrr!!
loosie
GEWELDIG!!
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
Luja :cheer:
Kei gaaf!!! Southstylers en Zatox waren SUPER!!! (k)
Lydidia
Super! Jammer van geluid in HC. Early was geweldig :lief:
M elody
GE WEL DIG feessie weer, en heb me super vermaakt met alle leuke mensjes!!
M N OO N
H E E R L I J K !
M.ha.yu
Hoogtepunten; Refuse :kwijl: Paul Elstak @ main :respect: het weer en de mensen // Dieptepunten; Hoog hitgehalte(en veel happyhardcore), toiletten, geen verharde vloer bij Darkness4Life, associaal hoge prijzen!!
Maaikee
Top feest!! Bar genoten :bounce:
Maasje!
geluid in hardbass vooraan (L) ja 1 van mijn betere feesies!:D
maFKind
gruwelijk vet feesje!!!
MANDY-
Wat een superfeest weer! :respect: En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. :D En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer. :jaja:
Wat een GEWELDIG feestje...volgend jaar zeker weer van de partij :D
harde shite (H) heerlijk die anthem op het laatst!!!
Geweldig feestje:D heb me zeker vermaakt,,volgend jaar weer zeker aanwezig:bounce:
Marliesje..
Mijn eerste keer Decibel, echt gewoon TOP feessie !! v olgend jaar zeker weer :cheer:
Marly87
Was top!!! En vooral heel erg gezellig (L) op naar QBASE :D
ECHT EEN BRUUT FEEST!!! :cheers:
masterxess
Charly en Theo :yes:
mathieu-1988
ik heb zwaar genoten wat een feest:D
maurice024
Zwaar, zwaar, ZWAAR vet feest (H) afsluiter op de main was super. vuurwerk was top (Y) :D super feest !!!
Was een heel gruwelijk feestje!
Mayow
Zeer goed vermaakt!!!!!!!!
MC RG
Het word elk jaar beter (Y) :respect: Beekse Bergen :respect: Reiner thnx ;) volgend jaar vast op de HCstage :P
zeer vet knallend feest , super vette afsluiting en goed geluid :D
Mental Maarten
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
Super dag gehad! Geluid in de HC4Life was vooraan echt super! Radiotor, Mad Dog vs. Tha Playah, Daymar vs Partyraiser en Promo :respect:
ik heb me GOED vermaakt op decibel:jaja:
tommyknocker!!!! :respect:
MIELE
Super vet :D Lekker weertje! Wat een geluid in de main :respect:
Mikki13
Charly lownoise en Mental Theo waren echt te gruwelijk! goeie oude shit! heb er van genoten(en de mensen om me heen van mij ;))
Milan.W
het was een gekkenhuis! GEWELDIG :D:D
MindQo­ntroll­er
PGGGGGHHCHRR**DECIBEL**EEGGHHGHGH
miranda010:D
blij dat ik er weer bij kon zijn..1992 is 4 me:Lol:
ontzettend mooi feestje..volgend jaar zeker weer.
Miss Keaut
Ik vond het feest op zich niet zo heel erg bijzonder maar.... Het was wel Super gezellig!!!
MISTER RED D
egt vet feest,ging helemaal los in elke tent,volgend jaar cker weer!!peace
Super goed geluid op main, en mooi weertje! Heb me prima vermaakt!!
Mmelis
PUSSYLOUNGE AREA HOE BRUUT!devils fiction!!DANA, DARKRAVER beestig goeie!!
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
VET! HELLFISH & BRYAN FURY :respect:
Lowlands eat your fucking heart out!!
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
Mr. T.
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij B) Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten :bounce: De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
Mr.Lee
SouthStylers Ging Lekker , En warm dat het was :P
MRHZ
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
MVDL89
Teringgg Dik weer (L) :respect: tot volgend jaar:D
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
In 1 woord: :DGEWELDIG:D
n0uky
Wat een feest (L) ik ben er helemaal kapot van! Wat een kilometers heb ik gelopen haha. Decibel heeft wat mij betreft defqon overtroffen :jaja: (l)
Was superrrrrrrr !
Nee Toch !?
Op naar Decibel 2009 (Y)!!
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
was een super weekendje..... camping + decibel was maximaal begaaien daar!!!! :bounce:
Nesse
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
IN 1 WOORD...GENOTEN!!! :D
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
Nexus..
Superrrr, alleen de heen reis SNEL vergeten!!
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
Wat een dag vol verassingen! :lief::respect:
Niekie..
geweldig ;p
NL-TERREUR-NL(l)stress-kip-terreur
respect alweer
Noizemarine
Beter als dit??? Niet te krijgen!!! :respect:
NONDEJUU a.­k.­a Roxthedon
Lache, niks speciaals behalve de afsluiting op de early !
Nora Jeune :cheer:
Wat een vet feest! Prima vermaakt ! :D
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
P@$©@L
(Y) feessie....i:gor live:respect: wat een geile live set
panenkie
paul elstak :respect:
Gewelig feest!:respect:
party-chick
het was extreem vetjes!!!!
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
was echt een top feest! Mooie dag, goede namen en een geweldige sfeer!
Partys­tarter :bounce:
Heerlijk feest!!!! H4L en D4L werd enorm gedraait en lkkr geluid :bounce: en dan afsluiten met vet vuurwerk :respect:
PartyWiel
Vetttt naar me zin gehad was weer toppie :D
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
pauluskap
Was super feest dr werd overal goed gedraaid
PB.
Géwéldig!(L)
Petitje
hahaha.....wa n feest, heeeerlijk!!!
Pieterrr
Heel de dag staan werken, niet mijn feesje, maar wat een MEESTERLIJK publiek!!!!!!! :D :p :D
Pigmans
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan :D
Pimpel
GEWELDIG gewoon..... Industrial en early te vet.... Hellfish en Bryan fury (L)
Pizr
DECIBEL WAS WEER FUCKIN AWESOME!! Alleen veel te warm in de Hardbass tent, welke idioot maakt die nou dicht! Main was geweldig, wat een afsluiting!
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
Armageddon Project :honger: Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
Poeske
Hij was echt goed !! Vooral het einde.. alleen vorig jaar was beter
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
Professor Wienstra 8)
goed feestje :)
GEWELDIG HELEMAAL LOS TATAT:D
Rammi
Wat een SUPER FEEST!! SUPER GELUID OOK !!:respect:
Ransom
Super feest! Heb me prima vermaakt en het geluid was, soms iets overdreven, goed verzorgd!! B)
reemzz
zeker weer het feest van het jaar! :respect:
Remco -_­- ReMcOrE
Lownoise & Theo helden afsluiters :respect: gas volledig open (L) :9
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Ricc_
Geweldig! Paul Elstak perfecte afsluiter!!
Ricooow
Was wel vet feestje! alleen kwa aankleding is er egt geen ruk aan! beetje simpel opgezet..
Ro...­:banana:
Refuse zag er op zeker het vetst uit :D Lekkerste muziek ook, vooral 's middags! (Y) Jammer van m'n buikpijn, ben minder uit m'n dak gegaan dan normaal...
Rob..!
Geweldig! Bodylotion was vet! Nosferatu en Promo geweldig gedraaid! :respect:
Robbery
Wat n dag!!! Kilometers gehakt hehe!! B2S :Respect:, minpuntje main overrulde hardcore tent :S, camping was geweldig, wil iedereen bedanken voor de onzinnige opmerkingen en gezelligheid!!
Roberto -o
Heej Vera, je had bij ons moeten komen staan op de parkeerplaats, wij hebben 2 uur staan feesten daar!!
Robijntje!
Wat een feest, geweldig! (L) Topdag gehad met iedereen. Isaac man van de dag:respect:
Robin 040
DIK DIK DIK DIK DIK DIK DIK!!!!!!!
Robin :bier:
geweldig, alleen bar bij de mainstage minpunt
Robin_83
Ik vind: Hoe verrotter je de dag erna voelt, hoe beter het feest is geweest. En ik voel me toch een partij klote nu :P
RobinH89
Southstylers! alleen jammer dat het zo warm was in hardbass tent, verder alles top
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
Robjah
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul a­ls afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier :P
Robscheur
was er pas om 18 uur maar flink goed vermaakt.. ZATOX flink rennen in half lege zaal _0_
Robvanbeers
Super feestje! Op naar volgend jaar dan maar weer, gaat helemaal goed komen! Isaac, Prophet & Paul helden! ;)
ROCKSTAR#
(L) Heeerlijk feeeessie
Roed/­Wit-Mestreech
Was weer lekker minder dan vorige jaren en bier naar mijn mening te vroeg op maar toch goed vermaakt
Romsie
Decibel WAS VETTTTTTT super vermaakt, Geluid was echt TOP !!!!!! ceker weer volgend jaar !!!!
:D:D goed feesie! :D
Roowbin
Superfeestjeee!
Rubens®
Wat een geluid! Hardcore4life, early rave en Mainstage!! :respect:
RUDOLF:bier:
lekker feestje hoor kk zat :bier: :d
ruudvaneijk
main, up en hardbass (y) (y) (y) erg naar m'n zin gehad :D
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
S0ezie
Topfeest! :D en wat hadden we een geluk met het weer! :bounce:
Geweldig feestje, heerlijk weer, heerlijke setjes, SUPAH ;) :bier:
Sanderk
TOP B2S is NOg steeds goed bezig :D
Geweldig feest! Project 1, Charly/Theo, Southstylers, J&W.. volgend jaar de garderobe beter regelen; wat een HEL!
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Schuim
Geweldig feest. Super goed bij de early. Top eten, eindelijk eens iets waar ik niet van over me nek ga. Schonegemaakte dixie's. Ja helemaal (y) :respect:
Scorrupt
JA! SUPER! DIK GELUID! PERFECTE SFEER! overal werd lekker gedraaid! alleen de toiletten bij de main was kut maar verder PERFECT
Shannake87
Gewoon te zalig !!! Laatste 3uur bij main stage ! Zalig goe !! Leuk volk dat naast me stond, mail adres gegeve maar heb hem nog niet gehoord :( .. DECIBEL tot volgend jaar !!!
Sharonas :9
Headhunterrrrrzzzzzzz!!!!!!!
Sierellûh©
Decibel 2008 was weer op en top (Y) beetje jammer dat ik mijn camera was vergeten in mn auto maar voor de rest echt een topdag gehad!!! :respect:
Was een kompleet feestje:p alles gedaan alles gehoord gewoon weer top! Beste decibel tot nu toe!
Sjeenus
leuk feesie gehad, alleen die afstanden die je moet lope en hardcore4life tent omdraaien, mainstage kwam eroverheen met geluid :O de vuurwerk shows ware geweldig (Y)
sjoekel
geeeeeek feeestjee.. afsluiting op de main was gruwelijkk !!! respect 2 paul !! :respect:
Sneej
Was egt een goed feestje!! Volgend jaar zeker weer :D
Snoessepoess
jajott het was zeerr gezelllig tot dat je van 11 tot 2 uur aant zoeke ben naar je vervoer :P maar twas superrr:D
Speake­rfreak­er!!!­
vond het echt een knetter goed feesie:D:D
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Stanley3x0
Super feestje (Y)
Stef fie
Super super super vet! Zeker volgend jaar weer!
STELKA
Was supper gezellig Goed vermaakt :yes: en de main maakte niet uit waar ik ging staan ik stond altijd wel in het gang pad :( was wel lekker knus ;)
Stephnii.
Was egt super FEEST! zin in v0lgend jaar :cheer:
TOP (Y)
STFU
veel gelope, veel verknipte mensen maar was erg gezellig en tommy draaide weer uitermate goed:D_O_
Goeie dj's goeie sfeer en 1 woord: GEWELDIG:D
Super feestje :respect: Lekker sfeertje (Y) Unexist en Promo :bounce:
Struissie
Organisatie was echt top!! Partyraiser vs. Day-mar :respect:
SuperSok
Weer een heerlijk feestje! :cheer::bounce:
Helemaal super! Heerlijk weer, leuke mensen, goede muziek.. Wat wil je nog meer?!
T L C™
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG (L) HardBass en Mainstage :cheer: Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan :d De afsluiting en het vuurwerk B2S :respect: Ik wil terug :nocheer:
T-town
Mijn beste festival ooit! Heerlijke afwisseling van muziek! Sms'jes kwamen op tijd binnen. En wat een geweldige over the top vuurwerk show zeg!
T@­lletje Triforce
Super vermaakt. :d Maar het geluid in de H4L was niet top....:s
TB
Dat geluid overal was echt om te huilen :'( als ik in de hardcore sta en continu de main hoor tijdens breaks is dat echt slecht geregeld:S gelukkig hebben alle bekenden en de dikke set van promo (en ook die van sven wittekind) de dag nog gered voor mij en mn moppie (L)
het was echt super :bounce: zwaar loss gegaan daar (Y) op naar 2009 :cheer:
Ja dit feest was VET!!!
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The Harder Styles 4 Life
Zeker een GEWELDIG FEEST!!!! goed weer, goeie sfeer, lekker hard geluid overal en top locatie, gewoon in woord SUPER!!! volgend jaar zeker weer!!!! :D:D:D
The Pacifier
was vet :D
Een mooi einde van mn vakantie!:respect::D Goed geluid en een goeie sfeer(Y) Kortom: Ik heb een top feestje gahad!:D MAAR WAAROM LIEPEN ER ZOVEEL VAN DIE PENNENLIKKERS ROND?!:S Nie dat ik er last van had, maar toch.?!:S
Thriving in the shadow
was gezellig:D main knalde lekker alleen afsluiting beetje van defqon gejat. d4l lekker setje gehoord en ook in h4l geen verkeerde plaatjes. topdagje:) jammer dat we in a'dam beland zijn ipv arnhem:P
TIM TAG
SUPERRRRRRRRRRR
Het feest van het jaar
geweldig feeske de afsluiter met paul elstak... zwaar vet....op naar volgend jaar
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
toot
geluid bij main was vorig jaar 10 x beter... verder heeft decibel wederom laten zien waarom dit feest number 1 is!
schitterende dag gehad :yes: met als echte afsluiter charly en theo:respect: dj paul had niet meer hoeven te draaien :P
Bruute shit!!!!!!:D:D
Trulli'ke :yes:
Geweldig feest,, DJ PAUL :respect:
Tsjabbie
dit was weer een super feest
Unique (Freestyle)
Wat een vette dag mensen en wat een weer......helemaal top (Y).... foto`s staan op www.rage-online.be
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
vavaculo
super vet :D zeker promo:respect:
vdmale
Wat een heerlijk feestje ;)
super feest.. :respect: voor paul estak
Vincenze
goei feestje weer, alleen jammer van het telefoon bereik en sommige wc's
Vinnie_
1992 is 4 you & de febo muur / pita kip stand... geweldig!
Vinnna
geweldig! einde op main gruwelijk!
echt te vet gewoon!
Von Earth:bier:
Fantastisch beste feest van het jaar, :respect: voor Bodylotion en Paul:bier:
Vuurtiéé
heb me zeker goed vermaakt egt een top feest:D
Walch
zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan
welyy!!
(L) prima vermaakt lekker feestje
Wendy *
Echt Super Vet !! Wat een gruwelijk geluid op de main zeg !! Op Naar Volgend Jaar !! (Y) :bounce:
Wennemans
Helemaal top!!!! D-Block en S-Te-Fan -----> super!!! Luna -----> Heerlijke afsluiter, het allerlaatste beetje energie er uitgedanst!!!
Westla­ndMiek­ie
Wat een heerlijk feest weer!!!
WKD-diefju­h:boun­ce:
Ik heb me uitstekend vermaakt.. wat een feest :D
X-Side
Tommy Pulse, Bryan Fury vs. Hellfish & I;Gor! :respect:
xjolax
kei gezellig feesie heb me heerlijk vermaakt
Yellow.
Isaac en Paulus ware verschrikkelijk goed! Volgend jaar weer!!
Zwim!
Was echt TE dik weer! Waren wel wat min puntjes maar die vergeten we gewoon :P Op naar volgend jaar!!!
{NL}Vage_­alco{NL}
Was gewoon een van de betere feesten stik goed gefeest!!!!
|Prod!gy|
leuk einde alleen jammer van dat klote anthem
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
en het word volgendjaar weer... zeker vet tog feest.. zeker laaste deell :D:D maar da is altijd al geweest.. ;) groetjes.. !!!!
Super!!!!!! :D :D
~marleen~
Weer geweldig zoals altijd :D
©laudiaaaaa AKA ©-LoUd :cheer:
Ongelooflijk!! Elk jaar weer GEWELDIG :D
Geweldig feestje, Alleen een beetje duur! 5 euro voor water! das eigenlijk niet normaal! maar voor de rest! TOP!
» Miekske «
GEWELDIG!!! Refuse, Darkness 4-life en Back2school :respect: En natuurlijk kei gezellige mensen daar :D
× Marissa ×
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!
:respect: PetroChemical!!! :respect::

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)