Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1908), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Wat een SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER feest :respect: Heerlijk weertje, geweldig sfeertje.. echt helemaal top!!! :lief:
!!!*WICKED™
Feest van het jaar, respect voor de afsluiter op de Main...:kwijl: PAUL:respect: DECIBEL (Y) en wat is het toch heerlijk als je overal gewoon kunt roken..
machtig uber alles echt vet feestjuhhh
Super Feest :D:D Was top met jullie(L) Volgend jaar zeker weer, en dan haal ik me kaartje wel optijd :P:lol:
Een SUPER feest! Meer kan ik er niet over zeggen..:respect:
!•Stantana•!
Superrrrr!! :respect: , jammer van de hardbass tent dat het binnen veel te heet was
Geslaagd feestje weer :D
# ,,Elis[a]
Echt een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!
$teek
IK HEB GENOTEN!(Y):bounce)
' Joey
wat een feestje zeg! voor de 2e keer top;)B2S Respect::respect::
tja egt vet mannuhh :K en was weer goed bezope :D haha ! volgend jaar ckers weer :bier:
''Harrian''
was egt gruwelijk:P helemaal perfect :vaag:
'Maier­tjahh.­.­
heerlijke tijd gvd, kk kk kkVET
((Gideon))
GEWELDIG! Die sfeer ook!! Je kon geen 10 meter verder lopen en je stond weer gezellig te mauwen. En natuurlijk veel lekkere muziekskes gehoord!!
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
was weer een gef fjistje
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Wat heeft het eigenlijk te betekenen dat ik weet niet hoeveel foto's zijn toegevoegd aan het album onder Decibel 2008 maar die niet eens van Decibel afkomstig zijn, dit is wel irritant zeg.. :o
(K)AR(K)
een GEWELDIG feest weer!! Next year AGAINNNNNNNNNN
Was Weer Spr:D(L).
(K)Glenda(K)
twas echt SUPERRR!! :D heerlijk weertje gehad, super sfeer en de dj's waren top!! vette afsluiting met Paul Elstak!! :D:D:D op naar 2009 :P
(K)lovely Linde(K)
was weer een superfeestje met mijn allerliefste dinnie! thanx sweety!
(K)pin­kylady­(L)Dyl­an(L)
:woop: was echt beste dag sinds tijden weer was lekker en mensen waren geselli en de cameraman :lol: thanks eej:P
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
Hardcore4life! (L) Heerlijk dagje gehad, kijk nu al uit naar Q-Base! 8)
* Kim *
Ik ben gisteren mijn Sony Ericson K810i verlore­n, hij zat in een roze hello kitty zakje. Er staan­ foto's op van mijn nieuwbouwhuis en ik zou daarom­ graag mijn telefoon terug willen. Ken jij of ben ­jij degene die deze telefoon heeft gevonden, ik wi­l hem graag terug en ben bereid 100 euro ervoor te­ betalen. Stuur even een pb!!
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
Mooi Feestje, Super Einde met Paul Elstak !! :respect:
***­(6)Rebelse-Chick(6)***­
Geweldig genoten :cheer: was weer een super feesie!! Op naar de volgende!! :D
***­{{ Loontje }}***­
eerste keer, maar zeker niet de laatste! was erg gezellig, mooi en leuk!!!
**glenn**
Was echt een dik feestje! Blij dat ik het niet gemist heb.. Geweldig :respect:
**Mar[isa]
(L) Decibel :respect: Charly Lown­oise & Mental Theo :respect:
**­Stampe­rtje**­
In 3 woorden: SUPER GEWELDIG PRACHTIG :bounce::D
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
*­Bjorn :banana:
SUPER DAG GEHAD :respect:
het was zeker geweldig, maar savonds werd het toch wel echt vet.. :D
*Fun-E*
Primaa! Van vroeg tot laat prima vermaakt. Misschien fijn om de tenten boven de wc's volgend jaar weg te laten. Groepsknuffel bij de lockers aan het einde was ook ontzettend gezellig (Y)
*Marielske*
WAANZINNIG!!! Jammer vh geluid bij hardcore4life, charly lownoise&mental theo :respect:
*mario*
zeker weer een zwaar goed feest
*Michael_
The Viper vs DJ Panic! Paul Elstak!! de HELDEN
Die ANTHEM! (L) En wat een afsluiting! :respect:
*S_uuss
DECIBEL WAS GOED!!!!:bounce:
hey zit wat op je neus lol:P
*­Thrill­seeka!­!!­
Was zeker goeie! (L)
- # *
:lief: GEWELDIG :bounce: B2S :respect:
- Darwinn
super geil:kwijl:
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
- S.­K.­W.­I.­T -
wel ok ... einde was bagger....(N)
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
--->[KiWi]<---
Fantastisch feest, en echt superlekker weer:D
--->Cokkie<---
Super feestje, toppie dj's en super locatie!!!Op naar volgend jaar:-)
--the ripper
lkkr aan het hek het feest bijgewoond Zware lof voor de Bewaking Van Decibel dat het me niet gelukt is.:respect: 1ste mislukking !
-Alexandra-
Super feestje :-D ook waanzinnig lekker weer... beetje jammer dat ik weer door m'n enkel ben gegaan :-S maar wel een leuk einde :-P
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
-Floris-
telefoonnetwerk was nogal irritant, verder fantastisch feest gehad :respect: H4L(L)B2S(L)D4L
-hooligan-
Was echt een super feest(Y) Geweldig mooi weer:d:d Veel bekenden gezien, alleen jammer dat de main zwaar over de hardcore tent heen ging:s:s Maar verder op en top vermaakt(Y)(Y)
top feest:bounce:
-OLLY-
Een dikke 10!!! Alleen jammer dat de Bass van de Hardcorearea bij de main goed te horen was..
Gruwelijkste feest in 2008, of toch Defqon... :respect:
-Talitha
het was moooooi :D
Super feest weer gehad! :cheer: Alleen die hard bass tent mag volgend jaar wel anders.. wat een hitte :X
.::scar::.
super feest 20 euro uit gegeven haha. 2 min punte­, einde kk lang moeten wachte voor we weg konde en­ dat er zand lag in de terror zaal.
.Jonkie.
Super dik feest:respect: H4L, D4L en de mainstage super:D Gezellige sfeer en lekker weertje natuurlijk kon niet beter (Y):respect: volgende jaar weer:D
zeker wel een super feest :respect: heb me goed vermaakt daar
.×.Lausje.×.
:respect: ECHT MACHTIG!!!!!!! DECIBEL (L) DIT FEEST OVERTREFT ECHT ALLES.. ZELFS GROUND ZERO!! :bier: LOVE IT!
100%_­Trut:b­ounce:
Was zeker de moeite waard!
zeer vet
1231-1321
Kwa platen vond ik het wat tegen vallen in de hard­core, kwa geluid trouwens ook. Alleen vooraan en i­n het midden was het ok. Kon de hele avond niet sm­ssen, waar was iedereen? Dat heineken bier is echt smerig!! Mindere editie van decibe­l.....
19Erwin75
Heerlijk feestje was het, Maar vorig jaar vond ik het persoonlijk toch echt beter... En de loempias (Die waren overheerlijk) :respect:
Decibell weer beter dan Defqon. Jmr dat the Prophet geen hardcore draaide..
5 minuten!!
:respect: REFUSE :respect: :respect: AP :respect:
Decibel was weer ouwerwets gezellig ;) Same me men vrouwke heerlijk gefeest! ik zeg, tot volgend jaar!!! :D
:bier: Joeri :bier:
SUPER !!! :respect: Hardcore 4 Life :respect: Mad dog Vs The Playah En vooral de set van Neophyte Records Allstars en ok het geluid in H4L :respect: echt un super feest volgend jaar 100 % weer :D :bounce:
:bounce: Bjurniee
vet feest:D alleen bereik was ver te zoeken :o darkness area kon ook beter
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
b2s (Y) netjes geregeld hoor! :respect: NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS :respect: DE HELE TENT KAPOT :D :D
:bounce: Teun :bounce:
Was weer een super feessie, geluid op de mainstage was weer behoorlijk lekker. Jammer dat het op het einde iets te druk was met DJ Paul
mijn eerste decibel met mn maatje wat heb ik me vermaakt zeg.. veel kippevel momenten setjes van dbstn, p1, zatox zo kan nog wel ff door gaan gewelig volgend jaar zeker weer
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
(Y) :bier: :vaag:
Super feest weer, tot volgend jaar:D
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
Hardcore 4 Life Stage:respect: Paul elstak was een zeeer mooie afsluiter in de mainstage met mooi vuurwerk dr bie:D alleen neophyte allstars oook wel willen zien maarja je moet keuzes maken he:P
:vaag:[HC] DBT [HC]:vaag:
Was cker un goed feest maar lang niet zo goed als vorig jaar
;;__JANNEKEE
Was leuk, maar andere jaren waren beter!
=jimmy=
super feest:D volgend jaar weer:d
Oo MY GOD...:D Dat was wel weer een Toppertje O:) Knalle tot we valle!!! B2s :respect: Afsluiter Paul op main (Y) HEERLIJK
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
[079]Matt
dikke party, gratis naar binnen altijd goed :D
[>NIK<]
Wát een feest, alleen die WC's :dood: ...
[[Alc0­holic]­]
Geweldig feestje! De tijd vloog voorbij!
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[D]ede­msvaar­t84
Geweldig feest!! Helaas wel veel Dj's gemist, maar lekker sfeertje en goed weeer!! Op naar volgend jaar :cheer:
[G]apjee!
Heerlijk feestje weer! Nog goed losgegaan bij Refuse en main stage:respect: Afsluiter mag volgende keer wel iets harder;)
[HKZ] Rens
Was weer een gaaf feestje ;) Vooral Mad dog was weer goed :D
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
[NFN]J-oey
whoow! wat vet! Die komt volgend jaar weer terug in de agenda:) en zwaar dik geluid!!
Extreem vaag wel goed feessie jammer dat charly en theo het verneukte met de TE happy hardcore :[
[SF] Karel's ½ :bier:
Dit was een goed festivalletje.. :jaja: Armageddon Project.. :respect: Hellfish&Bryan Fury ook nog ff meegemaakt.. en voor de rest bijna alleen maar in de Refuse tent gestaan.. :respect: parkeren 10 euro..?? :/ asosialen.. (N)
[YE] adriaan [ye]
was super vet eej voplgend jaar zoizo weer dus:D:D:D
Zeer goed georganiseerd, Main stage superrrrrr geluid........ :bounce:
__BazZ__
Decibel .... Tot volgend jaar:D:D Was helemaal Super
`Roland`
Dodelijk feest alleen parkeren was zwaar kut!!
addiQted
Echt een perfect feest! Goede sfeer, lekker weertje en geweldige setjes :D Noize Suppressor, Southstylers, Jack Of Sound, Vince & Zany, Lenny Dee, Radium, Davide Sonar, Tommyknocker en The Prophet toch wel de uitblinkers :P
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
AlanR
Hefttig !!! Alleen die kut telefoon paale daar ! (H)
Mooi feestje :) beetje jammer van de wc's en dat je van hot naar her moest lopen voor de hardcore... Laatste uur kwam ik weer helemaal tot leven....
ALLES KAPOT!
wat een feest :D:D:D DECIBEL :respect:
Wat een topdag (L)! Project one :respect:
Weer 1 voor in de boeken! Heerlijke dag, super weer en super setjes! Jammer van de bijen en de wc's die erg stonken naar drol :bier:
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
Paul Elstak, wat een vette afsluiter! super feestje en gezellige verplichte after van 2 uur op de parkeerplaats (L)
ArtStyle
Genieten genieten !!! Wat een heerlijk feest!(H) en wat was dat geluid DIK op de main !!!(mn slokdarm is helemaal los getrild) Heerlijk :bounce:
Astrid.
Amazing!!
Babette:rot:
Kon er niet echt in komen maar heb me wel vermaakt :)
Bacchus
super feestje!!
De-Ci-Bel!!!! super vermaakt,partypeople thnx, echt gruwelijk in elkaar gezet dit feest Jammer dat de Main de Hardcore overstemde, maar dat maakte de back2school area ceker dubbel en dwars goed Motheeeeeeerfuckeeerr!!!
Gaaaaaaf 8) Maar echt tegenvaller dat er na het vuurwerk geen eindliedje meer was! :no:
BartStyle10
Weer een Geweldig feestje! (L)
BassmaniaQ
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
Bijouke (k)
Zalig die Beekse BERG :p
Bjorn-->>Batsie
Geweldig! :respect: Noize Suppressor (L) Camping was ook super gezellig! :bier: Heerlijk feessie weer! :D Hardcore4Life tent :kwijl: Vrienden, Bedankt(Y) :bounce:
BK
Wat een feest! Super geluid en wát een afsluiter op de main!:respect:
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
Super stoer feest!! :D vorig jaar wat 't wel mooier aangekleed.. MAAR! heb me prima vermaakt :mixje:
bossche-turk
zwaar hetig en dat ik zeker volgend jaar er weer bij ben
Brambania™
Super vermaakt daar:D volgend jaar zeker weer!!!:D
Brattbakk
Southstylers, Project One, Charley Lownoise & Mental Theo :respect: echt weer een super feest!
brintajunky
was goed feestje .. alleen de muziek bij de hardcore tent veel te zacht .jammer dat je de main er steeds door heen hoorde. verder de wc drama ..maar verder goed vermaakt
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
KNEITERZZ MOOI FEEST!! WHOOPPPPAAAA
Carl O.
Geweldig feest, volgend jaar weer?
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
Ceesjeeee!
heerlijk feestje ZATOX :respect:
Chan_tie
Wat 'n feest!!!!! HEERLIJK :D! Achterin bij de Main was het goed vertoeven.. Lekker chillen tegen die bult aan, in de zon! B)
Charis.
Was zeker een mooi feestje (Y) Paultje op t laatst :respect:
Chris:)
Master feest beter als defqon1
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
chrizzle
Meer dan geweldig!
Chronical
southstylers max enforcer db&st en hardstyle masterzzzzzzzzzzzzzz_O_
ChuPaChup
Sow... wat een feestje weer (L) DecibeL :respect: En ja... voelde me ook erg klote dag erna :D Dus zkr geslaagd :cheer:
Classic Girl
Een heerlijk weertje :D Leuke mensen om me heen (L) en heerlijk genoten van het setje van "Radiate" aka DJ Reiner en jaja Mick ook stiekem van jou;)
helemaal geweldig petje af voor b2s (Y)
Cliffie
hele tijd bij de Back2school gestaan :respect: , bleef knallen daarzo!!!!
Corne struikA.­K.­A Dj Darrfish
supper feestje;) een ding volgend jaar weer;)
Crazy_Chica
Was weer helemaal SUPERRRR en lekker WEERTJUHH :D
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
D.v.R.
echt dolll feest ! volgend jaar wer :respect:
Da Lunacy
Vet was het weer! Alleen een telfoonpaal op Beekse Bergen zou niet verkeerd zijn! Predator, The Viper vs Panic en Charly en Theo waren echt té gek! :Bier:
DaanBaa$
Nosferatu's set :respect: Vet feest (Y)
DaDi
(y)
Danielle--89
decibel was helemaal geweldig!!! :D:D
DarkSpacer
K.Kaos ging weer goed los :bounce: en natuurlijk The Godfather Of SCANTRAXX THE PROPHET :respect:
Dass'
Echt een super feest!!! (Y) (Y) (Y)
davidjd_b
Was zeker een goeie (y) wat een feest ! Wat een weer ! Echt helemaal top :D
De FEESTFee B)
Was weer geweldig!! Wederom weer een gezoek naar mensen, plaatsen en andere activiteiten! Maar dit keer wel de pendelbussen goed geregeld!! En wat een afsluiter!! :bounce:
de JVR //­ Symbiotic
Gruwelijk!!!! Leep, J&W, Hellfish vs. Brian fury waren de helden van de dag. Een keer niet afgesloten op de main, maar in early hs tent... LUNA :respect:: wat een megatoffe sfeer daar!!!
Death By Design
Wat een weer :d. het was weer een top feest zeg niet normaal :D
DeenZ
geweldig feest!!! volgend jaar ga ik er weer heen(Y)
Deesjuh (L) Joey
Het was echt super!! Willem en Joram helden! :respect:
Demis Haneveer
geweldig naar mijn zin gehad weer :D
super feest.....heb het heel goed naar mun zin gehad(H)...volgend jaar weer:respect:
jezus wat een feest:respect: de early was echt geniaal!!!!!!!!!!!! bij decibel krijg je echt waar voor je geld! B2S bedankt!!!!!
Devon K.­ aka Steft.­
Supertjedikfeest!!! :respect:
Diva(L)
de wc's Daar hing me een lucht :S:| maar was vet feestje:D Ben Goed Loss Gegaan:D BETER kON GEWOON NIET!
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
Heerlijk feesje zany&beholder en the prophet wat een top set! My name is hardstyle dikke track hoor RAN-D!!!!!
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
jah jah was leuk tot zkre zin whahhahahaha next time better
Weer een top feest :respect:, mega gezellig en een goei sfeertje
Dolle (L)
Charly & theo :cheer:
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
met stoney en pikkie is 't altijd éen groot fist en dan gewoon GAS GEVEN
Dragoslav M.
Superfeest, helden: AP, Vis vs Fury, I:gor en Killswitch en Reset
Was een mooi feestje! :D
DrumDJ
Main was echt dood, hardbass zaal te warm... Maar gelukkig was er Pussy Lounge met Da Tekno Warriors en Early Hardstyle zaal met A2 _O_
Duc0
geweldig :bounce: B2S: :respect:
DURACE­LL:bou­nce:
Supervett!! alleen 1 tip voor volgend jaar... Laat de muziek aan tijdens het vuurwerk!!!
DutchD­ynamit­e
Super Feest! Af en Toe moeite met kiezen welke artisten we gingen bekijken. Maar toch super feest gehad!!!! :D:D
Dvp
Alles was top aan dit feest behalve heineken bier.
Døpke
Leuk fezie.... ik klaag normaal nooit, maar helaas was het geluid in de Hardcore niet echt om naar huis te schrijven. Deze werd veelal overstemd door het enorme volume van de Main stage. Organisatie: Echt een slechte zet deze stages met de basses naar mekaar toe te plaatsen, doe dat nooit weer a.u.b. Niet handig, daardoor klonken de sets af en toe ietwat chaotisch terwijl het mijns inziens niet nodig was geweest.
EchtRelaxed
2 keer decibel... T was weer kanker vet.. The UP! :respect: Alleen als ik eerlijk ben heb ik ook een paar klachten... FLESJE WATER 5 EURO?? verder zal ik maar nie gaan..
EdJuH :bounce:
net als de 2 vorige jare GEWELDIG :D
Eef_
bijna hele dag in een niet volle remember gestaan, wel onwijs goede muziek gehoord :D
Eesje
Super super feest!!!
EggY
Best geregeld daar, goed vermaakt, hoogtepuntjes darkraver en luna!
EHVrobin
dit feeske houden we er toch in!!
Eierdop..
TOP!! Elk jaar weer! :respect: Charlie en Theo :respect: set van de dag(Y):D
ellies
Gr-u-we-lijk VET! echt een geniale dag gehad! :D Heerrrlijk zonnetje en leuk volk! Mooi feesje!!
Wat een geweldig feest! :D Charly & Theo _o_
in 1 woord GE-WEL-DIG, iedereen die mee was bedankt voor de vette avond! verder alle main- en hardbassartiesten :respect: volgend jaar zeker weer!
Kan me er nog weinag van herinneren
Endurhh
Geniaal punt.(Y)
Erwin,
Best goed feestje hadt iets meer van verwacht grote verhalen van voirg jaar! voor de rest perfect dagj!
Evelien O:)
Jaa was zwaar goed feestje ,, in de main ging het er hard aan toe :D
Fano
WAT GEWELDIG!
fcdh070#
was weer een geslaagd feestje was leuk ingericht en de muziek was ook knalle :d !!!!! volgend jaar zowiezo weer..
FemmeF­atale2­4
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
FlowOn­eAndOn­ly
Vette dag gehad, mooi weer en supersets
Frankelo
Ongekend lekkerrr was dit! De main was de bom
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
was weer een super feest :D heerlijke sfeer, super muziek en natuurlijk TOP geluid!! :D was na 1 uur me vrienden al kwijt maar heerlijk gefeest :bounce:
Freakandel Speciaal
Hilarious :respect: Stanton :respect: Weer veel partypeople tegen gekomen..Zokkie :lief: Natalie :lief: Kristof :-p Mieke (K)
Uitstekend party-weer! Heerlijke dreunen! Perfecte dag!
frisians 4 hardstyle
wat een supper onwijs vet feest;) net als vorig jaar:) next year again
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
gekkegabber
mooie feestje uit nieuwschierigheid bij wittekind gaan kijken en WOW dat was vet :D. vince vs zany :respect: alleen beetje jammer van de bus die zonder ons vertrok
vet vet vet vet vet vet vet
wat n stank bij de toiletten :rot: wel erg grappig om te zien dat zelfs de beveiliging t naar z'n zin had :d ...STANTON!!!! JOE!!!!!! :respect:
Geweldig feest en heb me uitstekend vermaakt.heel veel lieve leuke en gezellige mensen ontmoet.Dierbare herinneringen.
Grandpa B.
Was een gezellig feest, heb me goed vermaakt had alleen meer geluid verw8 in de Darkness tent B2S :respect:
Geweldig einde! :bounce:
Wat een Topfeest was het weer !!!! B2S Thank You !!! :-)
gezellige dag,lekker weertje, leuke mensen:D Charly Lownoise & Menthal ­Theo helden van de dag:respect:
hamme
Geweldig feest
Hanny Jr.
Ieselijk feestje weer!!:D
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Happy-Generation.­nl
mooi feest, Charly Lownoise & Mental Theo _O_ , fucking hell wat een set!!
Hardcore_­Dietje
S U P E R !! (H) En dat weer was zo heerlijk :D Super Vèt ! :respect:
Hardco­reMeis­juh
Super vet feest!! Volgend jaar weer :D
Charly Lownoise & Mental Theo!! :respect: Voor de rest erg gezellig maar kon allemaal net niet tippen aan de editie van vorig jaar... ;)
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
HC_­DJ-BEEZZ_­HC
Zeeeer geweldig goe feesje!!! volgend jaar wir:D
Heavnly
WOWWWWWWWWW wat een feestje :respect: (K)
:rot:
Hie
wederom weer dikke editie van decibel!! alle area's waar ik geweest ben was het gas geven:D
probeerde steeds Deci te bellen :)
Hrdcr_­Heerlen
veeeeeeeeeeeelste heftig feest!!!
Wat een mega party, helemaal top
Immeasurably
Leuk, geluid stond hard zat. Alleen de afsluiters hadden ze beter moeten regelen.
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
:lief: Heerlijk feestje weer!! Lekker weertje, leuke mensen :lief: Respect to PREDATOR and Charlie Lownoise & Mental Theo :respect:
Isaac Latu
Was weer gezellig met alle bekenden.. Lekker weertje.. goed vermaakt dusz!!
itsmeceline
top feest met top mensen,,, alleen wc's waarom alles outdoor en die tering wc's indoor DAT STINKT MAN maar wel volgend jaar weer van de partij :)
gratis sauna in de hardbass, maar in een woord GEWELDIG.
JAAC
super feest.....radium(Y)en charly lownoise&mental theo:respect: en de afsluiter in de main(Y)....wat een geluid zeg:kwijl:
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
Was écht masterlijk feestje!! Goed geluid!! Dikke 8 zou ik zeggen ;)
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
top feest!!
Dikke shit ouwe!! Volgend jaar wweer. Hardbass en Main waren GruwelijK!!!
JdB
Goei fiske, alleen iets met netwerk zou niet slecht zijn. Kut als je iedereen kwijt bent en nietmand kunt bereiken
Jealousy is a motherf*­cker
Geen woorden voor alleen :respect:
JeffreyDK
wie weet of decibel volgend jaar weer terug komt naar BB / als het goed is was het de laatste in BB
vet feestje prima vermaakt :respect:
Jerom The Tigerman
Topfeestje op naar 2009
Jesley :bier:
Haha was echt weer toppie allees stink wc's en klote ontvangst met mob:( voorderest super feest :respect:
super super feest alleen beetje stom om de wc's steeds binnen in zo'n zweet tent te maken
Superrrrrrrr feest
Johnny
mooi feest, jammer dat DJ Paul op de main en Panic op de Earley precies dezelfde set hadden (CD???)
Johnny Z
gewoon te vet voor woorden..!!!! :bounce:
joost1987
in 3 woorden: Het was GEWELDIG:D
geweldig feest
dodelijk feestje weer, op naar Q-base
Super feest!! Bodylotion, Promo en Panic vs The viper :respect:
SUPER FEEST alleen jammer dat ze geen Extra nummertje erbij deden !!!!!!
Prachtig! Die afsluiting (L)
Kampo007
Gaaf feest. Leuke mensen ontmoet en een lekker sfeertje.
Keetraver
Back2school :respect: het eind was helemaal super :D
Keizertjuh
Super vette decibel:P:P
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
Kevin Kaos
GEWELDIG !!!!! WAT EEN GELUID
Kick Noise >H4H.­FM<
Masterrrlijkk weer :D .. echt super vermaakt:D!!!
kimmekhe
Echt Een TOP FEEST!!! SUPER!! Op Naar 2009!!
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Kl.­eine Blonde
GEWELDIG! Laatste uurtje helemaal top(L)
:respect: Predator, Bodylotion, Sjarel & They :respect: ,dik geluid bij de early, vette sfeer ook :P al met al, geweldig vermaakt :D
Klssy
errug gezellig :bier:
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
Kobie (6)
Volgend jaar geen decibel et enige wat goed was waren de Neophyte Records Allstars voor de rest maar beetje saaie bedoeling
koekiejjj :honger:
idiote!!! :respect: vraag me alleen af hoe ik een steen met een houten bankje heb kunnen aanzien:P
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
Kronox
BOKS OUWE!!! :respect: charly lownoise & mental theo :respect:
Kunning
aaaah geniete feestje gwn :respect: josh en wesh waren fantastiesch
L.inda*
Supervet feestje! (H) Je moest bij de Main alleen wel goed uitkijken of er geen brede mannen elkaar met riemen begonnen te slaan!! :P
L@­dy....­ S@­rik@­
Super vermaakt....... Rob & MC Joe :respect:
Was relaxed Feestjeee :bounce: :rot:,Met goei weer b) Heerlijk vermaakt op de main :respect:
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
Lay-d-Terzah
TOP Feestje!!!!!
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
was GEWELDIG :D heb genoten!!
leroyy'
Supeeeeeeer feestje!
lexusz
hmm Zwaar vett hahaha volgend jaar absoluut weer ;) was een zeer geslaagd feestje ;)
life Fast and die Hard!­
gewekdig! zeker beter als vorig jaar! PARTYRAISER & DAYMAR!!! :respect:
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
Little Missy
Super feest !! Lekker weer, leuke sfeer, ­lekkere sets (Partyraiser vs Day- mar & Charly Lownoise & Menthal Theo­ :respect: ) Alleen vind dat ik die 10 euro parkeren wel terug mag krjgen voor wachtgeld ! Wat een Kutzooi was dat dan!!
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Lori
DIKKE 10 echt geweldig
Lua
Heel lekker feest, goed geluid, hele leuke mensen, goeie nummers, heerlijk weer en een lekker biertje maakte dit tot een onvergetelijke dag:D:bounce:
lucje_b
zker goed vermaakt maar het had nog beter gekunt:P armageddon project arkus p unexist:respect: en als klapper een té dikke set van akira :D maar volgend jaar de d4l weer naar z'n ouwe plek aub ;)
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
Luuk/St
Heeel erg dikke dag gehad(Y) indeling terrein had wat mij betreft beter kunnen zijn maar een kleiningheidje houd je altijd..
Geweldig, op de ontvangst van de telefoons na.... maar ik heb alle vertrouwen dat dat volgend jaar opgelost is!!! :D
M!R@ND@
heerlijk geknalt :bounce: topfeessie (Y) lekker gestampt bij showtek :P next year ì`ll be back(H)
Uiteraard weer een heerlijk feest...:D Ik val helemaal stil... op naar Q-Base
m-a-r-c
gewellllllllldig:D vorig jaar was wel iets beter maar dit was ook super, geweldig, kicke, wouw, te gek, jippie, yeah :D
M.F.A.
EGG WEER VETT FEESSSIE :P
Helemaal TOP...muziek...aankleding...mensen...sfeer! :respect: Maar inderdaad de WC's volgende keer weer buiten wat een hitte en die stank dan blehhh :s
maaii
Leuk feesje & Lekker dichtbij Alleen zand happen bij industrial was heel erg vervelend..
Mama loves Jami <3
Heb me heerlijk vermaakt met me schoonzusje (L)
MANDY!xx
dodelijkk :respect:
MANDY-
Wat een superfeest weer! :respect: En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. :D En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer. :jaja:
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
MaQiNhO
KUTJAN! Decibel het feest van het jaar!!!(Y)
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
Mark //­ F-ACTIVE - GEMS)
Geweldig! Eerst heerlijk afsluiten bij de early en daarna nog een keer met Paul op de main!! :D
Marliesje..
Mijn eerste keer Decibel, echt gewoon TOP feessie !! v olgend jaar zeker weer :cheer:
Marly87
Was top!!! En vooral heel erg gezellig (L) op naar QBASE :D
Knalfeest! (Y) B)
Mayow
Zeer goed vermaakt!!!!!!!!
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Wat draaide Zany geweldig!!! Heerlijk genoten van zijn vakmanschap op de vipdeks:-) Gewoon weg een super feest!!!!
Mental Maarten
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
ik heb me GOED vermaakt op decibel:jaja:
MindQo­ntroll­er
PGGGGGHHCHRR**DECIBEL**EEGGHHGHGH
Minimaat
Wat een SUPERRRRR VETTTTTT Feest was dat :bounce: :kwijl:
Wat een fantastische dag! (L)
Miss Keaut
Ik vond het feest op zich niet zo heel erg bijzonder maar.... Het was wel Super gezellig!!!
Weer een ontzettend vet feestje!! Tot volgend jaar:cheer:
missy
Was een leuk feessie 8) En de bus doen we volgende x weer over, het was gezellie (K)
GEWELDAGGG FEEST!!!!
Heb me vermaakt :)
Super goed geluid op main, en mooi weertje! Heb me prima vermaakt!!
Mmelis
PUSSYLOUNGE AREA HOE BRUUT!devils fiction!!DANA, DARKRAVER beestig goeie!!
Mook
echt n topdagje van gemaakt! (L)
Morrizz
Idioot !!
VET! HELLFISH & BRYAN FURY :respect:
MR. GRUMPY
het was pas leuk toen ik een plaat kreeg van de beste dj die er was daar UNEXIST!!! :respect:
Mr. T.
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij B) Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten :bounce: De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
Dik feest!!! Sfeer(y) Aankleding(y) Geluid(y) zonnetje(y) Refuse(y) Charly Lownoise & Mental Theo(y) Paul Elstak als afsluiter(y) // WC's(n) Kosten eten & drinken(n)
murwll
LO-VE-LY(L)
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen:( en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
mystery man 1986
Dikke knaller!!! Een hoop goeie sets gehoord, lekker sfeer :bounce:
In 1 woord: :DGEWELDIG:D
Was superrrrrrrr !
Neerhof :woep:
GE-WEL-DIG :D
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Nesse
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
Nexus..
Superrrr, alleen de heen reis SNEL vergeten!!
GEWELDIG! back2school was echt super :D
wat een feessie weer southstylerz charly lownoise en menthal theo wat een afsluiter bij de early rave
TOP dag gehad! Echt lekker weer, en toffe mensen! Muziek was zeer goed!!!
Nilio
Echt vet! Super gezellige groep mensen, mooi weer en partyraiser vs daymar :cheer: Volgend jaar uiteraard weer!!
NLinda­ke:bie­r:
leuk leuk leuk :D ondanks dat ik nu bijna niet meer kan lopen :P
no0mpjj
Hardcore4life zaal was echt geweldig. Heb me eigen er prima vermaakt de hele dag ! Neophyte allstars waren echt geweldig. Jammer van de wc's.. stank!!!!
Noisecult (Repeater)
Kevin Kaos heerlijk geopend, J&W koning, Spark Taberner, Sven Wittekind, Radium & Promo :respect:
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
Sven Wittekind dikke HELD!
Was leuk :) Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval :( Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt :respect:
Paratronix
Superrr!!! Tot de laatste minuut vermaakt (h) op naar de next one
Party-24/7
Kort samengevat.... BRUUT VET MEGA WERELDS GEWELDIG KNALLLEEE
PartyG­angste­r82
super dik feest weer. op naar decibel 2009 :bounce:
Partykicker-EHV
Hardcore 4 life was goed te doen.. maar over 't algemeen kon 't beter.. Vond Dominator vele malen beter als Decibel !
partypind@­(vld)
Beste Decibel ever !!! kostelijk vermaakt Heerlijk weer zelfs de stank van de wc`s was goed!(betekend dat er goed gezopen wordt laten we maar zeggen ):P:P Niet wachten bij muntjes ingang eten ...voorbeeld voor andere feesten.Mensen waren perfect geluid was perfect Partyraiser hartaanval waardig En RESPECT voor alle ouders berm in de tot volgend jaar !!!!!!
Patriess..
He-le-maal superr!! :D(Y) Lekker weertje erbij! :cheer: Toppiee!!
PATRIJSKE
gewoon weer lekker feestje,net als vorig jaar:D maar vond paul elstak nie zo:$ ,promo was beter vorig jaar!!:D
Pawns in the Game
SUPER GAAF FEEST XD afsluiting was top (Y) wc,s was idd kut
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Pi
OLdScHooL GeZeLLiG:)
Pigmans
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan :D
Piientje
Super vette dag gehad! D-Block & Stefan :respect: Jammer alleen van t lange w88 bij de barre @ main:S!! Verder flink staan stampe:D! Op naar volgend jaar!
Pimpel
GEWELDIG gewoon..... Industrial en early te vet.... Hellfish en Bryan fury (L)
Pindaklaatst
Chill feestje :D
Pliennie!
Wat een GEWELDIG FEEST!!!! Kippenvel weer op het einde :D:D volgend jaar zeker weer!
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
Armageddon Project :honger: Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
potje poolen.­nl aka ausje
masterlijk supervet feest!! beste outdoorfeest van dit jaar! ben helemaal wild en los gegaan!!
prijntje
was echt lachuh en met akira zwaar los gegoan volgend jaar zeker voor de 6de keer
Profyler
Wederom weer vette shit!!
Project Hardcore
bijna de hele dag bij b2s gestaan was echt super daar tot volgend jaar
QLUBTEMPO
Wat een SUPERVETTE Decibel zeg! Dat geluid op de main!! Oorverdovend!! Stond soms wel iets te hard,,, HEADHUNTERZ WILDSTYLEZ heerlijk setje! Echt een dikke 10 voor Decibel! Volgend jaar zeker weer!
Randy Ramptoerist
Zeker een goed feest! Vooral onze afsluiter Akira! (Y)
RAY990
Bah bah!!! Wat een knalfeest weer zeg...pfffffff......was weer geweldig gewoon!!!:bounce:
ReLSMuRF
Was lachen
Remmco87
Superfeestje! (Y) Alleen wat was het WARM in de Hard Bass :S Die area hadden ze beter buiten kunnen doen
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
riccie .­ /­\RNEMUYDEN
was machtug erremuu was ook van de partij :D
Rienos
was weer lijpos feesie maar vind tog HC moet main zijn :D:p
Rik K.
Geweldig feesje! Paul/Held!_O_
Rikson
Wat een vet feest was dit en wat een weer (L) Southstylers, Josh & Wesz, Technoboy, The Prophet en Paul Elstak wat een sets :respect:
Ro...­:banana:
Refuse zag er op zeker het vetst uit :D Lekkerste muziek ook, vooral 's middags! (Y) Jammer van m'n buikpijn, ben minder uit m'n dak gegaan dan normaal...
Robbery
Wat n dag!!! Kilometers gehakt hehe!! B2S :Respect:, minpuntje main overrulde hardcore tent :S, camping was geweldig, wil iedereen bedanken voor de onzinnige opmerkingen en gezelligheid!!
Roberto -o
Heej Vera, je had bij ons moeten komen staan op de parkeerplaats, wij hebben 2 uur staan feesten daar!!
Robin :bier:
geweldig, alleen bar bij de mainstage minpunt
Robin hood
Decibel was super vet:D
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
super!!
Rootjuh!
echt gwn een knallertje weer
Rose*(L)
DECIBEL WAS WEER HELEMAAL TE GEK!!!:D LEKKER STAMPUHHHHH!!!! (L)
Ru.­ben.­er.­ook
onverslaanbaar!
Rubens®
Wat een geluid! Hardcore4life, early rave en Mainstage!! :respect:
RUDOLF:bier:
lekker feestje hoor kk zat :bier: :d
superr vet! de vetste shit was tog wel noize suppressor :respect:
S-Bass!!
Tering!!! Die bass op Main, wat een gekkenhuis..
S0ezie
Topfeest! :D en wat hadden we een geluk met het weer! :bounce:
Sabrina,,*
Het was weer SUPER!! :respect: Heb echt genoten! Helemaal loss & het weer was top! :D
Sann #
Idd Jann ik vond het ook heel leuk feestje maar vorige jaren beter en jammer dat ik het einde heb gemist!
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
superrrrrrrrrrr vet er is niet beter. wanneer kan je kaartjes hale voor volgend jaar?
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
Simone :cheer:
Alweer een geweldige dag gehad :woep: (L)
Sjefkuh
was goed te doen ja lekker weer goeie muziek hoppaaaaaaaaaaa
Sjoko
kon eerst mn draai nie vinde met t warme weer, ma later in de middag vond ik het echt super en wat een dikke afsluiter!!! superfeessie met veel bekende en een gezellig groepke:cheer:
Sjordy­s:boun­ce:
Showtek :respect:
Was weer een uiterst geslaagde editie van DB, wat betreft entourage en show gaat , als het zo door gaat DefQon nog inhalen. Top feest heb we weer prima vermaakt :)
Smoellie
Weer en sfeer(Y), muziek en geluid :bounce:, sets en stage's:respect: Het was Prachtig.. :D
Sneej
Was egt een goed feestje!! Volgend jaar zeker weer :D
Speake­rfreak­er!!!­
vond het echt een knetter goed feesie:D:D
wat een topfeest zeg!! heb echt genoten yeaaaah
Splendid <Mr.­ Blonde>
Laatste twee uur maakten een matte dag helemaal goed! :9 Zentih & Luna hebben een wereldset neergezet! I'll remember..
spoos :banana:
SUPER vet :bounce::respect: kon gewoon niet stil staan!! dat geluid :respect:
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody (y)
Stan :bier:
Bodylotion! :respect:
Top Dag !! Heerlijk weer,, Alleen geluid was wel slecht op de Main (H)
Stoflong.
dat ik op een clubcut vestijn zou belande ok.... maar dit sloeg echt alles... sorry maar ik was toch echt op het verkeerde feestje beland,,, dus ik dacht mss kan de terrorzaal wat goed maken.. maarja als ik zand wil zien ga ik wel naar s'wereld grootste zandbak.. kk gaar dus
Stokkie.
sorry kut feest !!! vorig jaar veel en veel beter en gezelliger bij de hardcore
Goeie dj's goeie sfeer en 1 woord: GEWELDIG:D
Struissie
Organisatie was echt top!! Partyraiser vs. Day-mar :respect:
SummerQueen
Partyraiser en Day-mar :respect:
Heerlijk feestje:yes: kon niet beter!!!(L)
Super Shakira
het kon een goed feestje zijn :(
SuperSok
Weer een heerlijk feestje! :cheer::bounce:
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
Susann*
Super feestje!! Volgend jaar zeker weer! Paul elstak - super afsluiter! :respect:
Helemaal super! Heerlijk weer, leuke mensen, goede muziek.. Wat wil je nog meer?!
Sven:jaja:
Mooi goed georganiseerd feest . Partyraiser & DaY-mar , Sven Wittekind waren top :jaja: Alleen geluid in Darkness 4 life was minder.
T L C™
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG (L) HardBass en Mainstage :cheer: Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan :d De afsluiting en het vuurwerk B2S :respect: Ik wil terug :nocheer:
TB
Dat geluid overal was echt om te huilen :'( als ik in de hardcore sta en continu de main hoor tijdens breaks is dat echt slecht geregeld:S gelukkig hebben alle bekenden en de dikke set van promo (en ook die van sven wittekind) de dag nog gered voor mij en mn moppie (L)
Ja dit feest was VET!!!
Tessiej
Toch gelukkig nog naar decibel gekunt net een paar uurtjes terug uit spanje:D is elk jaar weer t allerbeste feestje (L)
leuk festival, top weer, hardcore 4 life mijn stek en michelle heb je gemist!
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
The Hardest
Dik feest.... echt genoten weer.......
WOEIIIIIIIIIIIIII beter kon mijn vakantie niet beginnen wat een mega feest! tijd voor de after:woop:
The Pacifier
was vet :D
The Vinyl Pimp
Wat een editie weer.. Isaac for president! Wat een fokking dikke set zette hij weer neer. See ya next year (y)
THOMAS!­ :bounce:
heerlijk feest! Early was echt super! (L) CHARLY & THEO!! :respect: (Y)
TIM TAG
SUPERRRRRRRRRRR
TimmiX
T was geweldig! Topmuziek, topgeluid! Alleen te duur eten en te gore wc`s.
TiMmS
T-Junction, Partyraiser en Dione (Y), The X-Clusive, Unexist, Bodylotion en Neophyte records all stars :respect: :respect: !!! 1 Woord GEWELDIG ! !!
Timo-010
het een super vet feestje alleen beetje jammer dat er te vaak de zelfde nummers werden gedraait voor de rest was het top
Timon!
panic & the viper waren top
Tinuszzz
M­ental Theo & Charly Lownoise :respect:
Best gezellig, alleen was ik niet goed in de stem­ming!!Early raven :banana:
Het feest van het jaar
zwaaar vet feest gehad, vooral in de hardbass area:respect:
tongboy
was weer top op decibel heb me goed vermaakt .
tony de zieke vogel
superrrrrrrr!!!
toot
geluid bij main was vorig jaar 10 x beter... verder heeft decibel wederom laten zien waarom dit feest number 1 is!
schitterende dag gehad :yes: met als echte afsluiter charly en theo:respect: dj paul had niet meer hoeven te draaien :P
Total Confusion
Vette lokatie(y) feest was ook prima geregeld. Unexist dikste setje:respect: partyraiser vs day-mar ook goed te doen:jaja: Decibel(Y)
Trebb
Nosferatu :respect:
Trulli'ke :yes:
Geweldig feest,, DJ PAUL :respect:
Tsjabbie
dit was weer een super feest
Briljant!
weh! ik denk toch wel weer het beste feest van het jaar..:D
Un Poco Loco
Geniaal feest, dik geluid, goeie sfeer en een mooie locatie. Respect voor de setjes van Zany, Vince en Pavo!
waxweazle, charly & theo en zo waren wel zeer leuk­, onder andere... noize suppressor was zwak... geluid in de hardcore4life area kon ook wel wat beter afgesteld..
SUPER FEEST! Heb gewoon heimwee hier... wil terug... :bounce:
Vaatje:bier:
geweldig :respect: paul elstak :respect:
VDK
:respect: echt een geweldig feest :respect:
vdz
helemaal dol gek
Zoooo niet normaall gekkehuis gewoon :D
vorkje
petje af voor DV8 en Elstak :respect: early was ook supe­­r relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken :P
Onwijs vet dik gtruwelijk feest ! Mn mooiste tot nu toe!
wallie-wallie
weer was super goeie oldskool en beuqende hardstyle weer een toppertje ja
wanorde
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
Wappie floor
eerste keer mega goed vermaakt
Wauzzzie
Noize Surpressor / Zatox / Waldhaus & Weichentechnikk _O_ Noize Provider met uberdikke schranz :D. Erg leuke dag gehad :D
kei gaaf man kan niej beter:Dik was kei zat man:P
Wennemans
Helemaal top!!!! D-Block en S-Te-Fan -----> super!!! Luna -----> Heerlijke afsluiter, het allerlaatste beetje energie er uitgedanst!!!
wesley!
heerlijk feest gehad! het geluid(L) kevin kaos, josh & wesz, deepack,mad dog vs tha playah en neophyte records allstars! er werd echt te heerlijk gedraaid vandaag, volgend jaar zeker weer(H)
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
Kon beter...
Wilkieway
Supervet feest:D
Wim911
optimaal vermaakt !
Wooody
Eerste outdoor en die was echt niet verkeerd :D! HARD geluid in de Main! Josh&Wesz :respect: Prophet & Southstylerz (L)! Verder heeft Bodylotion set van de dag :respect:
x SJOUWS!
Geweldig!:)
xjolax
kei gezellig feesie heb me heerlijk vermaakt
Yoranovic
Was weer Super :bier: :D
Yourii_­Hardcore!!­
Heeeeerlijk genoten!! :D
Zero-Cool
Mega vet!! :respect:Noize Suppressor & Charly Lownoise en Mental Theo:respect
ZONIA
oppie toppie toppie
{L}in
Was super! Jammer dat we steeds iedereen kwijt waren...
{NL}Vage_­alco{NL}
Was gewoon een van de betere feesten stik goed gefeest!!!!
{TK}TerroR Tijntj­uH{TK}
Jemig wat een feest!! op naar volgend jaar!! was zeer goed georganiseerd!
SUPERFEEST! punt
~*­FreAkY LiS*­~
phoooooei:bounce:
Super!!!!!! :D :D
~marleen~
Weer geweldig zoals altijd :D

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)