Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1895), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (780), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

Het was echt helemaal top!
!!!!;AMBER*
Perfecte sfeer, Heerlijk weer, Goed Geluid ! kortom helemaal top ! :D
!!!*­youri*!!!­
ckr lekker vermaakt paul elstak was focking goed hardbass was zwaar lekker en back2school was owk zwaar goed(Y) was egt vet volgend jaar weer
!!Margot!!
echt supermooi feest :D:cheer: gezellig sfeertje en mooi gedraaid!
Dat het gezellig was!!!
!•Stantana•!
Superrrrr!! :respect: , jammer van de hardbass tent dat het binnen veel te heet was
"­ Niieekk :mixje:
GEWELDIG Jezus watn feest.. Noize Suppressor - Zatox - Project One - TBY - Paul Elstak - Prophet :respect: Alleen jammer dat de wc's zo guur waren.
""­ Anouke­poekie
Echt een gaaf feest, werd lekker gedraaid, zag er mooi uit, sfeer was goed en er was zeker mooi vuurwerk! :D :D
"benny"
mega feestje
# ,,Elis[a]
Echt een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!
#.Para Lau
GRUWELIJK! :respect:
Super vermaakt, sfeer was zkr goed!! :D
de drie ingrediënten zaten erin: Mooi weer, Mooie dames en Mooie muziek!!Dus Superdag gehad!!!Decibel 'Till Next Year!!!
' Joey
wat een feestje zeg! voor de 2e keer top;)B2S Respect::respect::
Het was weer skon!!!
''Harrian''
was egt gruwelijk:P helemaal perfect :vaag:
'sensual
PERFECTIE gewoon! I (L) Decibel!
Waas goeie verdomme :respect:
((Gideon))
GEWELDIG! Die sfeer ook!! Je kon geen 10 meter verder lopen en je stond weer gezellig te mauwen. En natuurlijk veel lekkere muziekskes gehoord!!
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
(BST) neaf
lenny dee :respect: 1992 is 4 you!!! LEGENDARISCH!!! :respect: promiss :cheer:
Was weer een geslaagd feestje!! (Y)
Helemaal te gek wat een top feest (Y)(Y)(Y) :D
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Wat heeft het eigenlijk te betekenen dat ik weet niet hoeveel foto's zijn toegevoegd aan het album onder Decibel 2008 maar die niet eens van Decibel afkomstig zijn, dit is wel irritant zeg.. :o
(H)...­Twan...­(H)
was wel weer ff rlxe daaro...main knalde wel zwaaaaar over allles heen gekkkk
(h)Allias De Hakkel­aar(h)
Helemaal te gek feest bohhhhhhhh_o_(H)volgend jaar zekers weer
(H)Kre­tzer(H­)
(Y) Feest :bier: Hellfish & Bryan Fury :respect:
(K)AR(K)
een GEWELDIG feest weer!! Next year AGAINNNNNNNNNN
(K)Glenda(K)
twas echt SUPERRR!! :D heerlijk weertje gehad, super sfeer en de dj's waren top!! vette afsluiting met Paul Elstak!! :D:D:D op naar 2009 :P
Was weer een super feestje (y)
(L)Dez­iebell­ebeezt­(L)
Ik word toch wel zo gelukkig van dit feestje he! Heb er een jaar naar uitgekeken en het was het weer dik waard. Geeneens woorden voor. Die tattoo op mijn lies komt er met het DB-tekentje. Er is gewoon geen beter feessie, mijns inziens ;)
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
ik ga hier waarschijnlijk tot aan mn 122ste verjaardag nog heen :D
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
** MarK **
Super feestje :respect:
***­{{ Loontje }}***­
eerste keer, maar zeker niet de laatste! was erg gezellig, mooi en leuk!!!
**Daisybel
DOL FEESTJE! :cheer: :respect::
**DROOPY**
wat een top feest was gekkehuis Brennan Heart :respect:
**­LitllB­LondJ*­*­
Super feestje!!!!!!!!!! jammer dat het weer zo snel voorbij was!!!(L)
**­Robertjuh**­
t weer was een erg lkkr feestje (Y)
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
*..­STRAND SJAAK..*­
in een woord GEWELDIG (y)
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
*B@LLEBO*
Was een super feest!!!:respect: 2 B2S
nou t was weer een donders mooi feestje:bounce: prima vermaakt met alles en iedereen :cheer: up to next year!!
Geweldig!! einde was helemaal heerlijk!
*Edwin*
Top Feessie,, Dik Geluid :respect: B2S :respect:
wat een supervet feest was dit weer zeg.. heerlijk!! (H)
*Marlinda(L)
Wat een heerlijke dag ! :D
*Sammy*
De 1e keer Decibel, en het was echt super :cheer:
*Sebastian
Wat een sfeer weer, wat een dag! Heerlijk! :D Goed vermaakt!(Y)
helemaaaaaaaaaaaaal te
- # *
:lief: GEWELDIG :bounce: B2S :respect:
- ;;­ Dreams &­nd Realities
geweldig!! gewoon echt een super feestje! mooi geluid lekker weer en leuke mense! decibel 2009 here we come:D
- Dani -
Tot 21:00 een zeer matige feest gehad, de meest waardeloze MC ooit in de "Hard Bass - Hardstyle" gelukkig maakte Zenith DJ & Luna het in de Remember meer dan goed.. wat een knallers.. :respect: :respect:
- Darwinn
super geil:kwijl:
Kut feest!
--->[KiWi]<---
Fantastisch feest, en echt superlekker weer:D
--the ripper
lkkr aan het hek het feest bijgewoond Zware lof voor de Bewaking Van Decibel dat het me niet gelukt is.:respect: 1ste mislukking !
-=­terror­gevaar­=­-
was weer een mooi feestje:D
-_TijnTjuh
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet d­e laatste! :D, super setjes van Soutstylers, DBSTF­, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super.­..+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T :respect:
-BOUDIE-
WAT EEN FEESTJE WEER KAN ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN!!!!!
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
-kick
super vet!
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
Ging wel. leuk om een keertje mee temaken :)
Waanzinnig gezellig weekend achter de rug op de camping :D Eerste keer Decibel dus was benieuwd, zeker niet de laatste 8) 's Middags lekker op de Early gestaan & 's avonds op 1992 is 4 you, was een gezelligheid was dat zeg! Supersfeer, lekker staan housen dus :jaja: Bodylotion, Stanton & Dj Rob en Joe een dikke :respect: Afterparty op de camping was vette shizzle! Till next year!
..­::Bekk­ers::.­.­
Lekker geklapperd..Heerlijk geluid! Goeie Sfeer
Twas weer top:bounce:
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
..lars..
Toppertje... Zeer goed vermaakt :D
de early was super!!
100% Pure Colombian :[
Echt gekste ooit; Mainstage & Hardcore4Life helemaal los :bounce:
zeer vet
19Erwin75
Heerlijk feestje was het, Maar vorig jaar vond ik het persoonlijk toch echt beter... En de loempias (Die waren overheerlijk) :respect:
3LINE
Mijn eerste echte feestje, GE-WEL-DIG
81Pope
Ondanks me niet zo hoge verwachtinge (omdat vorig jaar me 1ste keer Decibel was ) viel het me tegen, en wie zegt dat dit jaar Decibel beter was dan vorig jaar verklaar ik bij deze voor Gek !?, Werd pas rond 17:00 (y) gedraait, en de setjes van :respect: Nossie & Paul :respect: waren gewoon toppie :kwijl:
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Radium & Hellfish vs. Bryan Fury ­ :respect: :kwijl:
:bier: S.H.F
wat een feestje weer zeg het was weer lekker gezellig :respect: paul elstak :respect: dione:repect:
:bier: Tekkoman :bier:
4 woorden: dag van me leven! b2s SUPER!!!!!!!
:bounce: @­lex :bounce:
super feest(Y) heb me prima vermaakt:D
:bounce: BasssKick :bounce:
Was wederom een top editie :respect: Tommyknocker, Noize supressor, Theo & Charly, was helemaal geweldig:D
:bounce:vd peej:b­ounce:
Twas Echt Helemaaaaal geweldig :D:D
Was weer een dikke knaller ! :D Heerlijk vermaakt, jammer alleen van het vele wespen-tuig wat het nodig vond om te steken hele tijd ! 2 stijve armen aan overgehouden :(
Beste feest ooit!
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
:respect: ScorpioGirl :respect:
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd :yes: Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! :yes: Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! :respect: Decibel
:woep:­Swift:­woep:
Volgende keer misschien wat minder security en wat meer mensen achter de bar!? Voor de rest echt n prima feest gehad. Was weer n goeie :D
:xtc: kalfsla terror :lijn:
super!!!!!!!!!!!
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
;NvdB
was wederom geweldig, dat geluid!:P
<
geweldig !!
=jimmy=
super feest:D volgend jaar weer:d
Oo MY GOD...:D Dat was wel weer een Toppertje O:) Knalle tot we valle!!! B2s :respect: Afsluiter Paul op main (Y) HEERLIJK
was kick!!
[079]Matt
dikke party, gratis naar binnen altijd goed :D
[[Alc0­holic]­]
Geweldig feestje! De tijd vloog voorbij!
[F.­C.­M.­R.­] Nathaliee :hyper:
Mad dog vs Tha Playah (L):respect: Verder ook goed vermaakt :D
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
Waarom huren ze die Charly Lownoise & Menthal Theo niet bij ieder feest in?? Dan weet je tenminste zeker dat je un knalfeest krijgt;) Geweldig:P
[J].­[A].­[D]-->[.­U.­][.­D.­][.­E.­][.­N.­][.!!.­]
(y)beter als vorig jaar,Geluid ook!!see you next year!!volgens mij is er geen beter feest!!!
[M]ichel81
Geweldig feest.. super geluid.. mooi weer:p.. Respect to B2S en nu op naar Q-Base:d!!
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
Echt een top feestje(Y)
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
^^Michellee
super feest volgend jaar zeker weer:D.
^PIET
Feel the power of Decibel!! GEWELDIG!! :respect:
Gewoon een geweldig feest!!
_FeMmM_
WAS WEER SUPERRRR!!!! Heerlijk feessie!!
_Merijn_
Geweldig..geweldig sfeertje.. weer gezellige mensen onmoet.. early en de main ware knallers en hardbass tent was net als de silverdome warm !!
_Tim
ratatatata arie van de kanarie, wat een geweldige dag! :d
Aars Energy!
Wat een geweldig feest!!! TECHNOBOY!!! man van de dag. Wat een WERELDSET!!!
Abaddon
daymar vs partyraiser (y))
Accelerators
Zeer geslaagd feesie!! :D
addiQted
Echt een perfect feest! Goede sfeer, lekker weertje en geweldige setjes :D Noize Suppressor, Southstylers, Jack Of Sound, Vince & Zany, Lenny Dee, Radium, Davide Sonar, Tommyknocker en The Prophet toch wel de uitblinkers :P
adje_afca !!
:respect:
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
Anne!!!
Het was in 1 woord ; Ge-wel-dig !! & een super afsluiter @ mainstage .. TOPPIEEE :bounce:
arend071
super feest met een super weertje!
Arjan Beukpad
Dik feesje! Goed sfeertje, technoboy still #1 (Y)
Astrid.
Amazing!!
AsyLium
Geweldig feestje
In 1 woord Gruwelijk! erg naar me zin gehad. veel oude bekenden gezien :D goed zonnetje! en top muziek! :respect: AP, Unexist, Fury, Vis, I:Gor & Akiraaaaa :respect:
B_eppieJ
GEWELDIG!!!!!
Bambina
DIE WC'S GATVERDAMME!!! gewoon weer buiten doen aub want die lucht was niet te houde! verder... TOPFEEST!!! echt GE-WEL-DIG! :D
Bart SFD
wat een topfeest!!
BartStyle10
Weer een Geweldig feestje! (L)
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
Baztard
wat een geweldig feest :D 1 voor in de boeken
Beek :)
Beter dan Defqon! Wat n feest!
Berry-S
Geweldig Feest! Alle DJ's gezien die ik wilde zien, en super veel bekenden gezien :D B2S :respect:
Bertsubishi
die afsluiting :respect:
BETTING. M
Deze editie vond ik NOG beter dan vorig jaar. Het was gewoon GEWELDIG:D
Bil
Wat een gruwelijk feestje weer, vooral die Early Rave:D PREDATOR:D
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
BoyvS
wat eeen feeest..:D en dan die knal afsluiter...(L)
Brattbakk
Southstylers, Project One, Charley Lownoise & Mental Theo :respect: echt weer een super feest!
BruNo _o_
Volgende week weer???
Bubje
TOP FEEST! :respect: love you B2S(L)
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
Vette dag gehad, en wat een sound bij de main damn.... :bounce:
KNEITERZZ MOOI FEEST!! WHOOPPPPAAAA
:respect: hardcore4life :respect: was het de hele dag volle bak knallen. Alleen geluid was niet top maar hoe verder je naar voren ging staan des te beter 't ging :P ik vond het weer een topfeest!!!
Caboithes
Wat een geweldig gruwlijk feest! Heerlijk sfeertje en super muziek!!!
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
Cartman&­Dennis
Waanzinnig aangenaam....
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
Leuk feestje!..alleen de afsluiting was slecht....commerciële kut hardcore
Chris:)
Master feest beter als defqon1
Christ...
zweten in de hardbass en genieten bij Charly Lownoise & Me­ntal Theo:respect:
chrizzle
Meer dan geweldig!
wat VET GAAF volgend jaar weer aanwezig hoor
Cloon
zeker geslaagd feestje en afsluiter van zatox in hardbass tent :respect:
Cnelle
geweldig feestje tijd ging veel te snel voorbij aftherparty was ook echt super :)
complex lover :rot:
afteren met ruud met een vodka cola ;) (f) zwaaaaarrrr fjistje
Corne struikA.­K.­A Dj Darrfish
supper feestje;) een ding volgend jaar weer;)
cosper
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
Craniax
Super vet feest! Southstylers, Max Enforcer, Zatox en Luna op het eind in de early hardstyle :respect: ...verder nog polonaise met mc Villian en :respect: voor DV8 en da Syndrome!
Decibel, vetste feest waar ik ooit ben geweest! Was echt super! :D
GE-WEL-DIG Lekker weertje, Leuke mensen PRIMA vermaaaakt:D
Top dag! En fijn dat er nog eerlijke mensen zijn die gevonden telefoon's terug geven(H) :respect:
D'N BAILEY
echt wel leuk maar ze moeten iets met de wc's doen gewoon buiten niet in een tent !!!
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
D-Jamez
een aardig feestje alleen een finale neerzetten lukt ze nog steeds niet
D-R-K
HELEMAAL TOPPIE
D.V.D
:Doh wat n feest zeg!:D super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!:D
Da Lunacy
Vet was het weer! Alleen een telfoonpaal op Beekse Bergen zou niet verkeerd zijn! Predator, The Viper vs Panic en Charly en Theo waren echt té gek! :Bier:
Daann
echt een super vet feest :D
DaDi
(y)
Wat een ongekend vet feesje!:respect: Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
Dani*
TOPFEEST :respect: charly en theo en mad dog vs Tha Playah :kwijl:
Daniel.H
super weertje, geweldig feest, dikke sound bij de main :beer:
Danique(L)
Super feest:D
super feest!!
Daske.
Top feest (Y)
DaveRave.s
geweldig feest goei weer goei geluid goede dj's alles top !!
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
De Bute
KANKER GRUWLIJK VRIEND..
DE Daan
Was gezellig feessie... maar tog miste er iets.... voorderest prima vermaakt, I:gor, Hilarious :respect:
De echte Raven
Amasing really very good organize work.You never get dicepointed in holland<3
De$irable(K)
was echt super!!!Alleen de wc's waren iets minder
Den Boudy
En gaaaaaaaaaaaaaan......................:-D
DJ D-Jackal
Super goed vermaakt Nosferatu bracht ons de shit :respect:
Het was me weer een toppertje :D B2s :respect:
Super feestje weer! B2S + Dj's :RESPECT:
THE PROPHET MAIN!!!! SUPERRRRRRRSET>>>>
Dj Tweaker
Tja wat moet ik er nog aan toe voegen
jah jah was leuk tot zkre zin whahhahahaha next time better
Zwaar Los @ refuse and 1992 is for you,dikke shit,helemaal gek,
dollarson
Beetje veel insecten
Dolle (L)
Charly & theo :cheer:
Donna Drankie*­
VET VET VET!!!
Je kon onmetelijk uit je plaat gaan, i love it (L)
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
DR. uGs
lagge man :D
Was weer dikke shizzle!!! :yes: über kicken zal ik maar zeggen :bounce:
Dun Lepel™
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO HELDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Duracell Nico
Carly &theo waren heerlijk bezig :respect: en waar ik ook geweest ben was het lekker stampen geblazen :bounce: :kwijl: denk dat iker volgend jaar weer ben :jaja:
DURACE­LL:bou­nce:
Supervett!! alleen 1 tip voor volgend jaar... Laat de muziek aan tijdens het vuurwerk!!!
dit was nr. 5 alweer en nog steeds top(Y) alleen drinken was probleem :S headhunterz :respect:
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
eddy terror
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
Eef_
bijna hele dag in een niet volle remember gestaan, wel onwijs goede muziek gehoord :D
Eefjew­entelt­eefje O:)
Was weer (y)(y) :cheer:
Eel..­HOPPA!­ :woop:
was wel leuk...
EggY
Best geregeld daar, goed vermaakt, hoogtepuntjes darkraver en luna!
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
El_Matador24
WAT EEN GELUID UIT DIE SPEAKERS..HULDE!!! goei weer..alleen tja heineken..blijf het kut vinden:)
Wat een geweldig feest! :D Charly & Theo _o_
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
Epic noise
Ondanks ik het vorig jaar beter vond , heb ik me toch wel vermaakt . Geluid was niet optimaal maarja .. Partyraiser & day mar :respect: Heerlijke set :cheer:
Zoo wat een super vet feest :respect:
Esthertje(L)
Super vet feest:bounce: heb er echt van genoten:D
Evelien O:)
Jaa was zwaar goed feestje ,, in de main ging het er hard aan toe :D
Fano
WAT GEWELDIG!
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
decibel:respect:
Fleurr_
Piiiiiiep!! SUPER, knallende afsluiter ook, rampzalig met het drinken laatste uren, geluid bij Hardcore4Life te zacht maar buiten dat; wat een top feest :bounce: :respect:
Foltergeist
Predator, Lenny Dee en Charly & Theo schaarse muzikale hoogtepunten op de dag, voor de rest was het wel super gezellig en lekker zweten :D
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
Frankelo
Ongekend lekkerrr was dit! De main was de bom
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
FREAKERIK
van begin tot einde me super vermaakt ook fijn dat de wc's zo heerlijk roken hahahah dat ze daar wa aan doen!!
Jah jah was weer un lekker feestje :cheer:...sund dat het nu al weer voorbij is:(.... en ik wou nog niet naar huis nog langernie nog langernie en ik wou duss echt nog niet naar huis nee nog langernie nog langernie....maaar ckkeerrssss vetjes was het :D
frisians 4 hardstyle
wat een supper onwijs vet feest;) net als vorig jaar:) next year again
Fuck Reality!­
was weer een goed feestje!:bier:
gaat ut???
:Respect: supervet :respect: IK WIL TERUG!!!! :D
gabba
Het was een GEWELDIG feest, super vermaakt;)
vet vet vet vet vet vet vet
GhansCore
Weer een heeerlijk knalfeest !! :D
Gieskee
Super feestje:D the prophet zany elstak en noisesuppressor geweldig
Leuk feestje, goed geluid overal alleen die stinkwc's waren jammer
Geweldig einde! :bounce:
Super feestje!! (Y)
was weer een toppertje hoor :respect: en wat een geluid en lichtshow :o
gezellige dag,lekker weertje, leuke mensen:D Charly Lownoise & Menthal ­Theo helden van de dag:respect:
Hannuz™
SUPER FEEST EN SUPER GELUID!!:respect: gewoon geweldig:D
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
top feestje lekker geknald
Hazard /­ The Unknown Force \ Von Dalez
was mn eerste en zeker niet mijn laatste gewoonweg geweldig! paul Respect!!! wat een afsluiter
Believe in reincarnation, So I'm back _O_
HCP4L
Potverdorie dames en heren wat en afsluiting van mn vakantie!! Feest was zeer goed, vooral Predator en Lenny Dee!! (Y) en de after op de camping was echt MEEEEEEGAAAA!!!!! :D :D :D
Heavnly
WOWWWWWWWWW wat een feestje :respect: (K)
Hellings_
het was weer heerlijk genieten!! _o_ volgend jaar cker weer!
Hendriks22
wederom een TOPfeest:D maar het anthem vind ik slecht en dat van mannen als zany en the beholder nog wel:S....
Here's Johny!!­
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER :cheer:. Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise :respect: :beer:.
Hester*
Wat een top dag hebben we gehad zeg:)
Hie
wederom weer dikke editie van decibel!! alle area's waar ik geweest ben was het gas geven:D
HMaSte­NBroek­C
was gewoon een knal feest:P
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
probeerde steeds Deci te bellen :)
kun je dit nog met woorde beschrijve :kwijl:
ILoveH­ardSty­le
Hele dag early hardstyle gestaan! Geniale dag gehad ook al was er bijna niemand muziek hoogstaand :D! voor de rest manu kenton vs maxwalder ook dik :D:D
Ilse_S
SUPER FEEST!! Muziek was goed, aankleding etc en natuurlijk het vuurwerk! Minpuntje vond ik hoe het regeld was bij de toiletten.
Imkee
:respect:
Immeasurably
Leuk, geluid stond hard zat. Alleen de afsluiters hadden ze beter moeten regelen.
radium :respect: jammer dat ik er maar ffkes kon zijn! voor de rest was decibel zeer goed en heb me prima vermaakt, goed weer ook;)! jammer dat het leuke meisje pas aan het eind voorbij komt hehe:P
WAT EEN PRACHTIG FEESTJE! dat word em volgend jaar wéer!:D
ItchyTK
OMFG! Te vet gewoon!
Ivanho de la Penja
Supermoddervet feest! Heb genoten van Vince en Zany, Teknowariors, Charly en Theo, Paul Elstak enz, enz. En wat een supersfeer, B2S had zelfs een maansverduistering geregeld, dat zie je echt nergens!!! :P
J Q R D I :banana:
Wat een feest :banana: Heerlijk weertje, super vet en hard geluid.. genieten (L) Alleen jammer van het bereik :x Camping was ook chill (Y)
HEERLIJK, GEWELDIG, gewoon jammer dat het voor bij is!!!! volgend jaar zeker weer!!!!
Hardcore tent was gewoon heerlijk!
Jans
Decibel zoals Decibel bedoeld is :respect: Heerlijk feest...
Jasco
wanneer komen de foto's online?! :O
Jealousy is a motherf*­cker
Geen woorden voor alleen :respect:
Neophyte Records All Stars DE AFSLUITER_0_
JeffAFCA
Noize Suppressor B) Tommyknocker en ZEKER NEOPHYTE RECORDS ALLSTART NIET NORMAAAAAL!!
JeffreyDK
wie weet of decibel volgend jaar weer terug komt naar BB / als het goed is was het de laatste in BB
vet feestje prima vermaakt :respect:
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! :bounce: :vaag: :xtc: Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen :lol: Pfoeh pfoeh wat een groot terrein :O Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad :cheer: !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!! (L)
super
Jochem *
Wat moet er nog gezegt worde...ONGELOFELIJK:D:D:D..Wat een super feest...PERFECT!!!!
jochem =­ mowgli
geweldig feest DJ PAUL was te gek :respect:
joey hunt
egt gruwelijk feest heel erg groot mar zeker mooi
Johnny Z
gewoon te vet voor woorden..!!!! :bounce:
Johnny-Cash
Tijd ging echt te snel :D Was gezellig!!
JoHNSoN
echt een relaxt feest was gezellig
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
helemaal super.. alleen wat een stank by de wc.. :S helemaal kicke!!!(y)
Super Feest!!! ook leuk om charley lownoise en mental theo weer eens samen te zien draaien!!
Industrial mag best wel wat harder de volgende keer, maar Day-mar en Partyraiser oeoehhwie Partyraiser heeft wat goed gemaakt betreft de waardeloze indruk die ik van m had... Mèn, wat hadden we geluk met het weer :) Al met al, ge-wel-dig feestje! (maar wie had bedacht de wc's in een tent te zetten :S)
Just_Peer
Op een organisatie foutje hier en daar na, was het alweer een super feest!
SUPER FEEST alleen jammer dat ze geen Extra nummertje erbij deden !!!!!!
Kampo007
Gaaf feest. Leuke mensen ontmoet en een lekker sfeertje.
kapitein_­krab
pavo, technoboy en luna (lekker oude hits)
Kellog­s:face­palm:
het was weer geweldig,, vooral Partyraiser & daY­-màr heeeerlijk!!!! camping was ook gezellig!!! liefjes!! bedankt (L)
killingscum
GEWELDIG ! davide sonar / alpha twins / prophet / paul elstak (Y)(Y)(Y) b2s zoals altijd weer alles goed voor elkaar (Y) check ook mijn verslag
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
radium , partyraiser , neophyte records allstars (Y) goed mooi weer :D
Kleine Bartje:P
jeeh jeeh jeeh mega Feest...dit dat zus zo:P:D:D mop mop gas erop...slapen is voor apen en zieke hoeren!!!!!!!!....en of je schoenen uit wil doen....mop mop :D..lkkr weer ok :D
:respect: Predator, Bodylotion, Sjarel & They :respect: ,dik geluid bij de early, vette sfeer ook :P al met al, geweldig vermaakt :D
KnalFuiF
ZWAAAAAAAAAR LOS WEER TOT VOLGEND JAAR !
Knaller :bier:
echt een vet feest zeg, had er niet veel verwachtingen van omdat ik het 2 jaar geleden niet zo bijzonder vond maar dit jaar was het echt geweldig :bounce: kamperen was ook zeker gezellig bedankt vrienden :respect: en vriendin :lief:
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
superfeest... lekker en gezellie en top weertje :-)
Koen:bier:
vet feesie lekker weer gehad en :respect: Partyraiser & Hellfish :respect:
Koning!
Zooo vet, Project 1 :respect: Eigenlijk alles :respect:
Kraantje pappie
ja zowiezoww vet feesie goed sfeertje supper (y) Noize Suppressor(y)
krissy­:cheer­:
jaja we hebben weer een vet gezellig feestje achter de rug ; B2S (L) weer heerlijk ! Mainstage (Y) ook weer erg vet . see ya nxt time :bye:
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
Super feest! alleen volgende x neem ik me vouwfiets mee, want alles lag zover uit elkaar! heb er gvd spierpijn van..
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
Was relaxed Feestjeee :bounce: :rot:,Met goei weer b) Heerlijk vermaakt op de main :respect:
langegekske
GEWELDIG!!! :respect: decibell :respect: partyraiser vs daymar super setje!(Y) :bier:
Super geweldig feestje! Showtek!!! _O_
Lausje Wausje:P
Eerste keer maar het was echt SUPER gelwedig!!! Zo kut dat het was afgelopen kon niet stoppen met stuiteren!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
lexusz
hmm Zwaar vett hahaha volgend jaar absoluut weer ;) was een zeer geslaagd feestje ;)
Li-z
early rave was heerlijk !!
Lieke :bier:
Partyraiser vs Daymar :respect: Super dolle dag! :bier:
liekielikje
Dit overtreft alles! Kon niet beter gewoon! Dat weer, de sfeer en de muziek was allemaal super, te vet voor woorden. :respect:
life Fast and die Hard!­
gewekdig! zeker beter als vorig jaar! PARTYRAISER & DAYMAR!!! :respect:
Lintje
Super feest! Volgend jaar weer!
Little Missy
Super feest !! Lekker weer, leuke sfeer, ­lekkere sets (Partyraiser vs Day- mar & Charly Lownoise & Menthal Theo­ :respect: ) Alleen vind dat ik die 10 euro parkeren wel terug mag krjgen voor wachtgeld ! Wat een Kutzooi was dat dan!!
LJLampje
feest Super! :D alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen :)hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
Was Superrrr!!
Loodje82
Heerlijk feesie heb me weer kostelijk vermaakt!!
loosie
GEWELDIG!!
LOUSJE
Maakt me helemaal blij :D!
Luuk/St
Heeel erg dikke dag gehad(Y) indeling terrein had wat mij betreft beter kunnen zijn maar een kleiningheidje houd je altijd..
Lydidia
Super! Jammer van geluid in HC. Early was geweldig :lief:
M!R@ND@
heerlijk geknalt :bounce: topfeessie (Y) lekker gestampt bij showtek :P next year ì`ll be back(H)
Uiteraard weer een heerlijk feest...:D Ik val helemaal stil... op naar Q-Base
Helemaal TOP...muziek...aankleding...mensen...sfeer! :respect: Maar inderdaad de WC's volgende keer weer buiten wat een hitte en die stank dan blehhh :s
m.nouk
egt een super feest volgend jaar zkr weer!!!!!
Decibel was Grandioos!!!... Paul Elstak was geweldige afsluiter.. alleen de munten waren slecht geregeld tijdens het feest!
maFKind
gruwelijk vet feesje!!!
Manu Kenton
echt gruwelijk :respect::
MaQiNhO
KUTJAN! Decibel het feest van het jaar!!!(Y)
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
Geweldig feestje:D heb me zeker vermaakt,,volgend jaar weer zeker aanwezig:bounce:
Matthijs!
topfeest!
Matty Bomba
Echt wat een superfeest:D alles goed sfeer geluid(H) mentol theo en charly afsluiter early(H)(Y)
Gruwelijk feest:D Geluid(Y) Partyraiser vs DAy-Mar 2 uur lang:kwijl: gvd wat was dat hard en vet:D Early was alles ook perfecto:D super feest!
Vond het feest wel okay... alleen geluid van de hardcore tent werd over donderd door die van de main... beetje jammer.. verder veel bekenden gezien en t weer zat zekers mee..
Medicine-Man
Heerlijk weer, heerlijk verknipte mensen. :respect: Hellfish, I:gor en Akira :respect: Volgend jaar wel Darkness naar buiten,tussen de bomen. Net als vorig jaar.
Mooi feestje!
Miss Corsa
Dit was echt weer een super feessie :D!!! Ben blij dat ik toch nog kon gaan!!!
Miss Keaut
Ik vond het feest op zich niet zo heel erg bijzonder maar.... Het was wel Super gezellig!!!
miss marjolijn
Decibel was kei gezellig:D maar WC 's daar moet volgende keer wat anders mee gebeuren die lucht was niet te harde
Miss Pitbull
Het was idd weer een MEGA feest goed vermaakt daar!! :cheer:
Weer een ontzettend vet feestje!! Tot volgend jaar:cheer:
GEWELDAGGG FEEST!!!!
Super goed geluid op main, en mooi weertje! Heb me prima vermaakt!!
Monna
decibel...whats the word? co-caine...you got the job!!
mOpkee*
Rielekst!!!! Mooi feessie weer!! Blij dat ik deze keer gewoon weer n keer heb kunnen feesten:D
KIP-EN-VEL... :respect: Wat een gruwelijk feest! :D
Lowlands eat your fucking heart out!!
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
Mr. T.
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij B) Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten :bounce: De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
Super dagje gehad :D !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal :jaja: En heeerlijk weer :D
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen:( en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
In 1 woord: :DGEWELDIG:D
N[ii]entje
Zon, bekenden, lekkere muziek & een leuke locatie.­. :cheer: & wat een ­afsluiter * Paul Elstak!! :cheer: Op wat mi­npuntjes na weer een leuk feestje.. :cheer:
Nabby
helemaal geweldig:bounce:
Ut was gewoon te vet voor woorden volgend jaar zekers weer Decibel !!!! :respect: b2s (Y)
Wat een feestje! Prophet = en blijft een held! :respect:
Neillcee
Goud goud goud!! wat een feest!! heerlijk!!
Neluske
dikke beats b), superfeestje gehad voor de 3e x al weer :woop:
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
NickLok
Keurig feestje weer dit..
Nilio
Echt vet! Super gezellige groep mensen, mooi weer en partyraiser vs daymar :cheer: Volgend jaar uiteraard weer!!
NLinda­ke:bie­r:
leuk leuk leuk :D ondanks dat ik nu bijna niet meer kan lopen :P
t was weer een lekker feesie!!!!!!!!!!!!!op naar de volgende
suuperrrrr!
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
NrG010
wel leuk feestje :p
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
ge wel dig :D:Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
Oorsplijtend
Keihard lachen met de ballonnen!
In 1 woord, Geweldig!
P@$©@L
(Y) feessie....i:gor live:respect: wat een geile live set
panenkie
paul elstak :respect:
Gewelig feest!:respect:
Partyc­rasher :bounce:
Was weer grof, vooral Pavo , Technoboy , Prophet en de afsluiting in de early tent met Luna was helemaal super! Maatjes bedankt voor de heerlijke dag!
Decibel <3 Charlie Lownoise & Mental Theo <3 Paul Elstak <3
PCILLAAA
eeeeen geweldig feestje!! heb t goed naar m'n zin gehad!!
PE@NUT
Wat een feest weer zeg! Echt genoten, goed geluid! See you next year :D:D
peertjuh16
Was n superfeestje, heerlijk genoten, vooral bij de main/afsluting!!
was goei feesie :D
Pindaj­umper:­bounce­:
Geen woorden voor....Meer dan geweldig!! Heerlijk feest! :jaja: En wat een knaller van een afsluiter..:respect:.
Pjom :honger:
Wat een dik feest :D Southstylerz - Hardstyle Masterz - Zatox _O_ _O_ _O_
Pliennie!
Wat een GEWELDIG FEEST!!!! Kippenvel weer op het einde :D:D volgend jaar zeker weer!
GE-WEL-DIG :LIEF: :BOUNCE:
Poeske
Hij was echt goed !! Vooral het einde.. alleen vorig jaar was beter
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
Profyler
Wederom weer vette shit!!
1992 is 4 you geweldig, perfecte plek en leuke mensen (h)! Rob & MC Joe, Stanton :respect: Panic & The Viper :cheer: Charly Lownoise & Mental Theo 8)
R.C.Keijzer
HET WAS GEWELDIG!!
Heerlijk zo een weekeindje kamping t was een super feest ;)
Ralf6711
decor op mainstage was wel minder dan vorig jaar, en ik werd toch wel een beetje moe van de hele dag hardstyle. Verder ook hier geen bereik met je telefoon.
Ransom
Super feest! Heb me prima vermaakt en het geluid was, soms iets overdreven, goed verzorgd!! B)
Rave_Steef
Partyraiser !! geweldige set :respect:
Razer.NL
Was weer geweldig, alleen jammer dat de hardcore niet goed tot zijn recht kwam :(
RB'
wat een geweldig feest ! volgend jaar cker er weer bij :respect:
Remco -_­- ReMcOrE
Lownoise & Theo helden afsluiters :respect: gas volledig open (L) :9
REPRESENT BY EXAMPLE
What the fuck? van dj Promo knalde dubbel zo hard als de rest in de early rave
RGABeekman
Wat een geweldig feest, alleen volgend jaar de Hardbass ook open lucht maken..!:D
Rhooooona
Decibel is gewoon te f*cking wreed! Weer een super Party gehad!
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Ricooow
Was wel vet feestje! alleen kwa aankleding is er egt geen ruk aan! beetje simpel opgezet..
Ritchie040
zeer leuke dag gehad!
Robin 040
DIK DIK DIK DIK DIK DIK DIK!!!!!!!
RobinH89
Southstylers! alleen jammer dat het zo warm was in hardbass tent, verder alles top
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
Geweldig!!!
:D:D goed feesie! :D
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
RUDOLF:bier:
lekker feestje hoor kk zat :bier: :d
ruudvaneijk
main, up en hardbass (y) (y) (y) erg naar m'n zin gehad :D
S0ezie
Topfeest! :D en wat hadden we een geluk met het weer! :bounce:
Saaske
zeer gezellig; geluid mocht alleen wel wat harder en die pishuizen gingen nergens over
Geweldig feestje, heerlijk weer, heerlijke setjes, SUPAH ;) :bier:
Sanderk
TOP B2S is NOg steeds goed bezig :D
Godverredomme gekkehuis!!!! wat een beukfeest! en wat een geluid! :lief:
Sannemeisje
Godverkut wat een HEERLIJK feest weer!!! Masterlijk dagje! :respect:
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
Geweldigggge party, vooral de laatste 2 uuuur, waren top
SJ-O
Gezegend
Sjoko
kon eerst mn draai nie vinde met t warme weer, ma later in de middag vond ik het echt super en wat een dikke afsluiter!!! superfeessie met veel bekende en een gezellig groepke:cheer:
Echt een super dag gehad. Geluid lekker hard en de mensen waren geweldig!
Snoetje
Was een super mooi feestje:) next time ben ik er zeker weer bij
Project one was niet te houden, (y)
Spike-E
B2S is heer en meester! Dikke :respect: voor het feest van 't jaar!
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody (y)
spring musje
was weeeeeer mega vet heb me goed vermaakt!!!
Stefan­ieeee!­!!­
Geweldigg feesje :d alleen wc's in openlucht!!!! ennnuh afsluiting DJ paul was geweldig:d
Top Dag !! Heerlijk weer,, Alleen geluid was wel slecht op de Main (H)
Stoflong.
dat ik op een clubcut vestijn zou belande ok.... maar dit sloeg echt alles... sorry maar ik was toch echt op het verkeerde feestje beland,,, dus ik dacht mss kan de terrorzaal wat goed maken.. maarja als ik zand wil zien ga ik wel naar s'wereld grootste zandbak.. kk gaar dus
DBSTF(L) GEWELDIG
Stokkie.
sorry kut feest !!! vorig jaar veel en veel beter en gezelliger bij de hardcore
Focking geweldig !! Mad Dog & Tha Playah, Tommyknocker, Prophet en Paul !!!! Helden vd Dag
Goeie dj's goeie sfeer en 1 woord: GEWELDIG:D
Heerlijk feestje:yes: kon niet beter!!!(L)
SuperBas
kon niet beter!!!
shit wat was het vet zeg :D! en wat een mega afsluiter zeg, paul elstak :respect:!
Sweetn­ess31(­L)
wat een top feest (L) alleen jammer dat we 1 uur en een kwartier moeste wachte om van de parkeerplaats af te komen :s slecht geregeld (N)
T@­lletje Triforce
Super vermaakt. :d Maar het geluid in de H4L was niet top....:s
Takkie
Echt Uber strak :respect:
Tante .­S.­ o f i e!­ O:)
te vet voor w0orden heb me zwaar vermaakt(H):respect:
Tante Ellen (L)
Wat een feest ..pff ben nu nog aan het bijkomen... dj rob en mc joe hebben mijn avond helemaal goed gemaakt wat draaide ze top:respect:... main was ook super.. volgend jaar zeker weer van de partij.(K)
Terror-Timmy
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Tha Clown
Wederom een TOP-editie :D ... Decibel = gewoon altijd goed B)... Armageddon Project de mannen van de dag ;respect: .. Super vermaakt, veel rondgelopen, oftewel: SUPER! B) :D :bounce:
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
The Generator
Ja is goed hoor JOANN ;p Wat een heerlyk feest was dit weer zeg!! :respect: The Prophet,Project One :respect:
WOEIIIIIIIIIIIIII beter kon mijn vakantie niet beginnen wat een mega feest! tijd voor de after:woop:
Een mooi einde van mn vakantie!:respect::D Goed geluid en een goeie sfeer(Y) Kortom: Ik heb een top feestje gahad!:D MAAR WAAROM LIEPEN ER ZOVEEL VAN DIE PENNENLIKKERS ROND?!:S Nie dat ik er last van had, maar toch.?!:S
Thijsz_01
Goed vermaakt:)! Southstylers/P1 amai _o_! De afsluiting had ik dit jaar al eerder gezien haha!
Thomderanged
Damn wat een feest :P
TiFoSo
Predator, Josh & Wesz, Showtek, Mad Dog vs Tha Playah!! :respect: Heb weer optimaal genoten alleen wat een kut bereik zeg! Op naar Mysteryland!
Tim ..!
beste feestje oooitt .. D-Block & S-Te-Fan en paultje waren de knallers (L) decibel 2009 weer aanwezig :respect:
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
Timon!
panic & the viper waren top
Toine [Break Zero]
Wooooow wat vet was dit! Wat een weekend!! :D Heldenshit!!
Tom013
Jammer dat "Geweldig" de hoogste beoordeling is , wat een super vet feest was het weer (L):respect:Decibel
zwaaar vet feest gehad, vooral in de hardbass area:respect:
toot
geluid bij main was vorig jaar 10 x beter... verder heeft decibel wederom laten zien waarom dit feest number 1 is!
Total Confusion
Vette lokatie(y) feest was ook prima geregeld. Unexist dikste setje:respect: partyraiser vs day-mar ook goed te doen:jaja: Decibel(Y)
Bruute shit!!!!!!:D:D
tr1kz
wat een sfeertje, wat een weertje. ik wil nog een keertje
Triggah MC
loekoe En Hoe!!!:9
TriX in tha MiX
Wat een heerllijk Verjaardagsfeest:D,Top feessie,super lekker weer,gezellig met mn Skatties,heb me onwijs goed vermaakt!!Organisatie:*WC's IN een tent??Te ranzig voor woorden,­ Hygiene??Inademen van gevaarlijke uitlaatgassen&gifdampen *Echt een slechte zet om de main&hardcorestages met de basses na­ar mekaar toe te plaatsen.....Helaas was dit dus vorig jaar hettzelfde geval:S 3maal is scheepsrecht ..Hope so!
TvdB#
GE-WEL-DIG :D
weh! ik denk toch wel weer het beste feest van het jaar..:D
Vage Toellieee O:)
Lekkere muziek lekker weer en een mooie sfeer! vetjesss:D
VDK
:respect: echt een geweldig feest :respect:
Vievje87
Was weer super! :D Het heeft vorig jaar voor mij niet overtroffen, maar dat was dan ook eigenlijk best onmogelijk :P
Vuurtiéé
heb me zeker goed vermaakt egt een top feest:D
Onwijs vet dik gtruwelijk feest ! Mn mooiste tot nu toe!
Wappie floor
eerste keer mega goed vermaakt
welp
jwt gruwelijk
Wiebski
was een super feestje top geluid en sfeertje
zatox moatje!
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
willmmm!
SUper weer
Wooody
Eerste outdoor en die was echt niet verkeerd :D! HARD geluid in de Main! Josh&Wesz :respect: Prophet & Southstylerz (L)! Verder heeft Bodylotion set van de dag :respect:
x SJOUWS!
Geweldig!:)
X-Side
Tommy Pulse, Bryan Fury vs. Hellfish & I;Gor! :respect:
gruwelijk !
xSMNTHx
Het was weer een super feest, leuke afsluiting :respect: alleen het vuurwerk moet op een andere plek gedaan worden
Gezellig thuisfisje :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Wes & Dagmar heerlijk setje (Y)
{NL}Vage_­alco{NL}
Was gewoon een van de betere feesten stik goed gefeest!!!!
{TK}TerroR Tijntj­uH{TK}
Jemig wat een feest!! op naar volgend jaar!! was zeer goed georganiseerd!
SUPERFEEST! punt
Super!!!!!! :D :D
~marleen~
Weer geweldig zoals altijd :D
ÐebOrahh*­:bounce:
B2S heeft zichzelf wederom weer overtroffen:D Echt super!! Dr. Z. Vago:respect: Waxweazle:respect: Day-már & Partyraiser lekkere set!! Day-már bedankt voor backstage:D(L) Verder Panic & The viper en Mental Theo & Charly Lownoise ook lekker gedraaid!!:bounce: Heeerlijk feest!(L) Volgend jaar weer!:D
× Marissa ×
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!
:respect: PetroChemical!!! :respect::

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)