Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2228), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1916), Budi (1409), M.ha.yu (1910), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (977), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2472), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (639).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Wat een SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER feest :respect: Heerlijk weertje, geweldig sfeertje.. echt helemaal top!!! :lief:
!!­ kristel !!­
t was weer in een woord geweldig.....op na volgend jaar...
!!­ LAzERQicQ !!­
Verreweg de beste Decibel Outdoor, ik werd echt gek van mn kippevel! Zo ernstig genoten en wat een geluid/bass.. Overdreven niet normaal :respect: Wat een festival, echt niet te geloven! B2S (l) En ja, Showtek.. :respect:
!!!!!NIELS
het was echt geweldig! volgend jaar weer :D
!__!YOJI!__!
was weer vet :D The Prophet & Deepack :D
!jeroentje!
geweldig feessie had alles lekker weer goeie organisatie en de trein had ook de ultieme lig rekken vooor lange manne helaas ginge de deure op de terug weg niet ope maar dat kon de super dag niet meer verpeste en alles ging heel SNEL voorbij
"benny"
mega feestje
#Jelmer'
toch vorig jaar weer overtroffen:D tommyknocker en promo :respect:
tja egt vet mannuhh :K en was weer goed bezope :D haha ! volgend jaar ckers weer :bier:
was super, wil terug :( volgend jr weer los!!!!!!!
Het was weer skon!!!
Was een lekker feestje! (L) Geluid bij main was zeker goed! Alleen jammer dat niemand kon bellen?
'sensual
PERFECTIE gewoon! I (L) Decibel!
wat een gare feest :P was helemaal top samen met mijn schatje (L):D
((Gideon))
GEWELDIG! Die sfeer ook!! Je kon geen 10 meter verder lopen en je stond weer gezellig te mauwen. En natuurlijk veel lekkere muziekskes gehoord!!
GE WEL DIG weer aardig naar de klote, was weer gezellig mensen(Y)(Y)(Y)
(f) Sharon
leuk leuk leuk!!!
(H)...­Twan...­(H)
was wel weer ff rlxe daaro...main knalde wel zwaaaaar over allles heen gekkkk
Was Weer Spr:D(L).
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
echt een super leuke dag gehad en de vip was ook zekers wel leuk,op naar volgend jaar!!!:P
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
ik ga hier waarschijnlijk tot aan mn 122ste verjaardag nog heen :D
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
spacibel was super
*­ GoSsé !!­ O:)
Gewoon weer SUPER VET!!!! _O_
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
*­ » Brenn « *­
SUPERRR!!!!!!!:D:D:D
*­(F)*­Mutsie*­(F)*­
Ondanks dak een beetje ziekjes was... was Decibel zeker weer een geslaagd feessie!! Lekker weertje was ook nog eens aanwezig... Toppie!!!
:cheer: ik sluit me bij de rest aan :cheer: Was weer goei stamp weer :) en goed feestje :P
Mooi Feestje, Super Einde met Paul Elstak !! :respect:
***­ Latoya ***­
:p Heerrrrlijkkk feessie!!!!!! :respect:
***michi***
t was super
**Desmond**
dikste feest oooooiitttttt superrtjeeeeee
**DROOPY**
wat een top feest was gekkehuis Brennan Heart :respect:
**Joycee**
3e decibel, en weer was t super!! (y)
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
*+*+­Hannes+*+*­
GEWELDIG!!!! voor al het touwtje springen daar bij de main!! haha
*..­STRAND SJAAK..*­
in een woord GEWELDIG (y)
Was Superr !!
*_RoedieW!
Super feest, en einde was geweldig ! :respect:
heerlijk feest helemaal los gegaan!! en super weer!
*_Suikerrr
Geweldig feestje..!! :respect:
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
mijn waardering, hoger dan geweldig!!! :respect:
*Kev
Super feestje gehad :yes:! Maatjes bedankt weer(L)(K)
*mario*
zeker weer een zwaar goed feest
*Michael_
The Viper vs DJ Panic! Paul Elstak!! de HELDEN
*Remus*
Dit was me het feestje weer! Goed weer, lekkere muziek en een megasfeer. Alleen jammer dat ik Chantal niet heb gezien, wist niet dat je ging!! :)
*RisS*
Wat n super feest! :D Jah die wc's waren een drama :no: Maar verder weinig te zeiken, hoor :cheer:
*Sebastian
Wat een sfeer weer, wat een dag! Heerlijk! :D Goed vermaakt!(Y)
helemaaaaaaaaaaaaal te
*­Thrill­seeka!­!!­
Was zeker goeie! (L)
Wat een Knaller!!(L) Helemaal loss!!
Geluid(Y) Mensen(Y) WC's (N) Mensen die met karretjes tegen je poten rijden(N),,,Voor de rest goed vermaakt:yes:
- ;;­ Dreams &­nd Realities
geweldig!! gewoon echt een super feestje! mooi geluid lekker weer en leuke mense! decibel 2009 here we come:D
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
- Dennis
geweldig feest! alleen het geluid in de hardcore was echt 3x niks :(
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
- Mandy
helemaal geweldig... schatttttttttt.... nicky... je bent vooor altijd mijn party maat (jufnicky)
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
T was mooi: Vince & Zany :cheer: en Panic & Viper: Pull over!! :respect: (L)
was weer goed te doen ;)alleen een beetje jammer dat het weer zo tegen zat :roflol:
--the ripper
lkkr aan het hek het feest bijgewoond Zware lof voor de Bewaking Van Decibel dat het me niet gelukt is.:respect: 1ste mislukking !
-_TijnTjuh
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet d­e laatste! :D, super setjes van Soutstylers, DBSTF­, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super.­..+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T :respect:
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
-Floris-
telefoonnetwerk was nogal irritant, verder fantastisch feest gehad :respect: H4L(L)B2S(L)D4L
-OLLY-
Een dikke 10!!! Alleen jammer dat de Bass van de Hardcorearea bij de main goed te horen was..
Waanzinnig gezellig weekend achter de rug op de camping :D Eerste keer Decibel dus was benieuwd, zeker niet de laatste 8) 's Middags lekker op de Early gestaan & 's avonds op 1992 is 4 you, was een gezelligheid was dat zeg! Supersfeer, lekker staan housen dus :jaja: Bodylotion, Stanton & Dj Rob en Joe een dikke :respect: Afterparty op de camping was vette shizzle! Till next year!
..­:: Sharon ::..­
Heerlijk Feessie :cheer:
..jordy..
WAT EEN FEEST
.Jonkie.
Super dik feest:respect: H4L, D4L en de mainstage super:D Gezellige sfeer en lekker weertje natuurlijk kon niet beter (Y):respect: volgende jaar weer:D
.×.Lausje.×.
:respect: ECHT MACHTIG!!!!!!! DECIBEL (L) DIT FEEST OVERTREFT ECHT ALLES.. ZELFS GROUND ZERO!! :bier: LOVE IT!
de early was super!!
3 Steps Ahead
:respect:Lenny Dee!!! Noize suppressor:respect: draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!!:no: main kwam er dik boven uit! de rest was zeker(Y) maar toch weer net iets te druk!
81Pope
Ondanks me niet zo hoge verwachtinge (omdat vorig jaar me 1ste keer Decibel was ) viel het me tegen, en wie zegt dat dit jaar Decibel beter was dan vorig jaar verklaar ik bij deze voor Gek !?, Werd pas rond 17:00 (y) gedraait, en de setjes van :respect: Nossie & Paul :respect: waren gewoon toppie :kwijl:
Heeerlijk gewoon!! Zany en Vince early rave was top!! en dat weer dan, niet normaal hoe vet!!!
Decibel was weer ouwerwets gezellig ;) Same me men vrouwke heerlijk gefeest! ik zeg, tot volgend jaar!!! :D
:[ Stylaan :[
het mooiste feest ooit:D wat heb ik me geamuzeert
:bier: no time for you today :bier:
echt :respect: H.H. W.S. &Zatox goed gedraaid:D (de rest ook wel;) paar minpuntje..4 strips 10tje:| pff dan de wc's wat een lucht:O maar wel na me zin gehad:D
:bier:­Raving­__­Loui:bier:
super vet!!!!!!!! echt geweldig:D jammer van mun kapotte benen op ut einde:D
Was weer een goed feesje heb me prima geamuseerd volgend jaar zeker weer van de partij!!!
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
:bounc­e:JANN­UH
mega vet verdwaald feest... geen bereik was een zware minpunt... wc's was slegt geregeld maar verder mega!!!!
:bounc­e:mast­rr_­maik:b­ounce:
relaxt feestje:)
Super feest weer, tot volgend jaar:D
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Godver wat een super vet feest
:cheer: Veertjeuh :cheer:
Super!!!!! Maar wat een drama op de parkeerplaats :s twee uur lang geen beweging in auto's...... pffffffff
:cocktail: Renée :cocktail:
(L)
wat een mega feest:D vele malen beter als vorig jaar. :respect: paultje lekkere afsluiter:D
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
was vet feesje geluid op de main (Y)
;RazZ :jaja:
zwaar gek
<Dave>
Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
>>> Annetje <<<
Wat een feestje zeg :respect: heerlijk op de camping gezeten, was echt een super weekend :lief:
1992 is 4 you :lief: volgend jaar weer :bounce:
Oo MY GOD...:D Dat was wel weer een Toppertje O:) Knalle tot we valle!!! B2s :respect: Afsluiter Paul op main (Y) HEERLIJK
[ r_­AW ] Detoxicated
Wauw.. het was weer super! mijn helden : Armageddon Project, Bodylotion, Darkraver, Noise Suppresor :respect: :D
[070] eNeRGie
Echt een goed feest (Y) een van de beste dit jaar! :bounce:
[>NIK<]
Wát een feest, alleen die WC's :dood: ...
[[Alc0­holic]­]
Geweldig feestje! De tijd vloog voorbij!
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt :D jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit :)
[G]apjee!
Heerlijk feestje weer! Nog goed losgegaan bij Refuse en main stage:respect: Afsluiter mag volgende keer wel iets harder;)
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
[GBBR]­skulle­tje
was zeker een vet feesje :P heb me goed vermaakt :d en AMOK draaide echt lekker
[I][v][o]
Het ging overdag helemaal de verkeerde kant op; driekwart van de mensen was zwaar van de kaart, de sfeer was kut en de muziek nog kutter. Maar Technoboy, The Prophet en Paultje Elstak wisten alles goed te breien! :D Jammer van die vechtpartijen.
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
Top feest (Y)
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan (Y) maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. :respect: Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak(Y)
Geweldig feest :D heb me vooral vermaakt bij Hardbass en de Mainstage :bounce: Charly Lownoise en Mental Theo :respect:
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
[OKP]KNABBEL
Niet normaal feessie was geweldig en zkers volgend jaar weer op de camping gegarandeerd veel onzin daar
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
[UDEN] Sander
in 2 woorden, HEERLIJK en SUPER GEZELLIG
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
^^Michellee
super feest volgend jaar zeker weer:D.
^^NoUd^^
echt super feestje :respect: maar wat een einde:S
Het was echt een geweldig feest!!(L) Next Year!!(Y)
echt TE GE-WEL-DIG!! :respect:
_Chillie
M'n verjaardags cadeau!! Toppie Was! en was gezellig met jullie:D!! verder weer lekker vermaakt net als vorig jaar! Volgend jaar hopelijk alleen weer de wc'tjes buiten bah!!
Accelerators
Zeer geslaagd feesie!! :D
adje_afca !!
:respect:
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
gezellig
AlanR
Hefttig !!! Alleen die kut telefoon paale daar ! (H)
Andy
Leuk feest, maar vorig jaar was stukken beter.Het geluid was in de Hardcore 4 Life niet goed te noemen, de Main viel me tegen, en vorig jaar ging het naar mijn idee meer los. Toch nog lekker kunnen afsluiten met Neophyte Records Allstars:bier:
Tot volgend jaar !
AngelC­ampbel­l
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest::banana:
Arnolio
Was een mooi fistje :respect: Predator :respect: Yves :respect: Bodylotion :respect: Spark Taberner :respect: Stanton :respect: Charly en Mental :respect: Rob AND MC JOE!! :respect: Sorry Vince, maar je had het zwaar na de set van Bodylotion. Ze hadden je beter er nog voor moeten plaatsen. Hilarious ik heb je set gemist. Voor de rest was het geluid goed, behalve in de terror/industrial. Ik weet niet hoe het in de andere tenten klonk, maar bij de Back2School kon het geluid goed open (soms).
Het was een super feestje, maar waar blijven de foto's??
In 1 woord Gruwelijk! erg naar me zin gehad. veel oude bekenden gezien :D goed zonnetje! en top muziek! :respect: AP, Unexist, Fury, Vis, I:Gor & Akiraaaaa :respect:
B_Scott
zekers weer geslaagt , camping was ook zwaar gek , refuse/h4l/1992 zwaar gek alleen bij 1992 stond t geluid een beetje zacht johhh
Babette:rot:
Kon er niet echt in komen maar heb me wel vermaakt :)
Bacchus
super feestje!!
Geweldig:D :respect:
Bad Behaviour
Gewoon klasse(Y):D
De-Ci-Bel!!!! super vermaakt,partypeople thnx, echt gruwelijk in elkaar gezet dit feest Jammer dat de Main de Hardcore overstemde, maar dat maakte de back2school area ceker dubbel en dwars goed Motheeeeeeerfuckeeerr!!!
bartjan
egt goet te doen dit jaar was egt goede muziek
BartJu­:Bounc­e:
Was leuk en goed weer ! vorige jaren was beter mar was zeker niet slecht !
Bas [Red Faction]
Geweldig feest, beetje jammer dat Noize Suppressor zo kut klonk + Paul Elstak is geen afsluiter... Verder goed vermaakt op de main, Hard Bass, Hardcore4Life, Back2School en een kwartiertje Partyraiser vs. DaY-már :D Goed gedaan b2s :respect:
Basjuuh
Ja was echt retevet, toch wat minpunten... Wc's waren stinkend goor, bar was fucking druk, eten was niet normaal duur en je telefoon gebruiken, forget it.... maar al met al een supervette dag gehad :D
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
Bearded Jeffke
Super feestje :D
BETTING. M
Deze editie vond ik NOG beter dan vorig jaar. Het was gewoon GEWELDIG:D
SUPPPEEERRRRBBBBBBBB!!!!!!!! WC's VOLGENDE KEER IN DE OPENLUCHT AUB!!!
Bianca B)
Wat een feest! Back2school:bounce:
BK
Wat een feest! Super geluid en wát een afsluiter op de main!:respect:
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
was weer een mooie dag :respect:
bounty1987
In een woord: GEWELDIG:O
Brabants prinse­sjee__­
was een mooi feesjee!!!!!:bounce:
Meesterlijk !!!!! Paul Elstak, Prophet, Bodylotion............te veel goeds om op te noemen!!!!
GRUWEEEELUUUUUK!!!!! :D
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
Carl O.
Geweldig feest, volgend jaar weer?
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
Cartman&­Dennis
Waanzinnig aangenaam....
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
Ceesjeeee!
heerlijk feestje ZATOX :respect:
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
Jaaah was weer ene goeie (Y)
Charis.
Was zeker een mooi feestje (Y) Paultje op t laatst :respect:
CHEDDAR
heel dik feest en onthoud de balonnen :D
Decibel is gewoon een super feest.
Christ...
zweten in de hardbass en genieten bij Charly Lownoise & Me­ntal Theo:respect:
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
chrizzle
Meer dan geweldig!
Co :bounce:
Prima feestje, heerlijk weertje, fijne hardstyle :lief: main
Cockyyy.
Was een super feestje! :respect:
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
cosper
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
Crazy King
Wat een weertje was het B) Heerlijk! En erg gezellig :yes: Super feestje dus weer :) (y)
Decibel, vetste feest waar ik ooit ben geweest! Was echt super! :D
Credo
Lekker rustig bij de early hardstyle. Zenith was meesterlijk
Top dag! En fijn dat er nog eerlijke mensen zijn die gevonden telefoon's terug geven(H) :respect:
d a v i d o f f :[
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok! _O_
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
D-Jamez
een aardig feestje alleen een finale neerzetten lukt ze nog steeds niet
D.V.D
:Doh wat n feest zeg!:D super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!:D
Da-Toom
Superfeest Zatox Zwaar hard:D Toen nog eve Prophet & PAUL ELSTAK!
Daanak
1 Woord GE-WEL-DIG volgend jaar zeker weer!!!!
DaDi
(y)
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Lekker feestje ja! :D
DaNe-NwK
Beste Decibel ever!!!
Danielletjee
Geeeeeeen woorden vooor!(L)
dann-
3 woorden : GE-WEL-DIG! :D
DaNynX
Gezellig feestje :D maar veel te snel voorbij :( jammer van de het geluid bij de hardcore... daar beukte de main steeds doorheen
Whoehoehoe!! Een Feestje zoals alleen in brabant kan!!
DarkSpacer
K.Kaos ging weer goed los :bounce: en natuurlijk The Godfather Of SCANTRAXX THE PROPHET :respect:
Daske.
Top feest (Y)
Ik ga zo vast sparen voor volgend jaar als een muntje 3 euro is !!!!!
Ben niet anders gewend van Decibel, top feestje
Dennis­:bounc­e:
te gek!
dennisdeuk
PAUL!!!!!! B2S :respect: hij was lekker
jezus wat een feest:respect: de early was echt geniaal!!!!!!!!!!!! bij decibel krijg je echt waar voor je geld! B2S bedankt!!!!!
DH-gabbers
was weer een top feest
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
Diederrrr
gruwelijk vond ik het....echt zwaar de bom :respect:
Pas vrij laat binnen, maar wel erg goed vermaakt! B)
DJ Addict
was echt weer lekker knalluhh
Dj Agonizer
vet mega het blijft (Y) till next jear
Heerlijk feesje zany&beholder en the prophet wat een top set! My name is hardstyle dikke track hoor RAN-D!!!!!
het was loekoe:)
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
Super feestje weer! B2S + Dj's :RESPECT:
Supervet feest! En wat een lekker weer! (Y) Ben weer heel veel bekende tegengekomen. Weer aardig wat km's gelopen hehe. Maar even appart :respect: Nosferatu :respect: set van de avond! :jaja:
DJ Ogre
Allemaal leuk en aardig maar heb betere edities meegemaakt...Unexist brak de tent weer af :honger:
Dj Spindler
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen:S verder :respect: voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
DJ The Reaper
goed dat reiner inviel voor t-junction voor de rest geweldig feest :respect:
Dj Tweaker
Tja wat moet ik er nog aan toe voegen
DJDennizm
het was weer een geslaagd feestje:D geweldig
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting :respect:
djim'013
lekkah feessie vriend
doan
super lekker weer, goed geluid en een uber afsluiter op de main!!! :)
Zwaar Los @ refuse and 1992 is for you,dikke shit,helemaal gek,
Je kon onmetelijk uit je plaat gaan, i love it (L)
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
DURACE­LL:bou­nce:
Supervett!! alleen 1 tip voor volgend jaar... Laat de muziek aan tijdens het vuurwerk!!!
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
Early Gabber PapaWup
heerlijk feest :cheer: alleen charly lownoise & Mental theo waren in t begin wel erg happy / comercieel bezig, maar ze maakten t wel helemaal goed op t eind :respect: - puntjes : de veel te ruige security, en t drinken veel en dan ook VEEL te duur !!! 5 fucking euro,s voor 1 flesje water ! stelletje oplichters ! :nocheer:
Eddy Wally
Refuse was geweldig! :kwijl:
Eel..­HOPPA!­ :woop:
was wel leuk...
EHVrobin
dit feeske houden we er toch in!!
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
Elbert­Rosenb­rand
Het was gewoon een gruwlijk vet feest!!
ellies
Gr-u-we-lijk VET! echt een geniale dag gehad! :D Heerrrlijk zonnetje en leuk volk! Mooi feesje!!
in 1 woord GE-WEL-DIG, iedereen die mee was bedankt voor de vette avond! verder alle main- en hardbassartiesten :respect: volgend jaar zeker weer!
Kan me er nog weinag van herinneren
Eric Greenfield
B2S :respect: Geweldig feest, super geluid!! Lucien Foort meesterlijk (Y)
Ern@
What a beautiful day! Refuse (y)
Erwin,
Best goed feestje hadt iets meer van verwacht grote verhalen van voirg jaar! voor de rest perfect dagj!
Fabian
perfecte dag!
Feke
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
FlowOn­eAndOn­ly
Vette dag gehad, mooi weer en supersets
Foltergeist
Predator, Lenny Dee en Charly & Theo schaarse muzikale hoogtepunten op de dag, voor de rest was het wel super gezellig en lekker zweten :D
Franki3j
Heeeeelemaal los gegaan op The Beholder, vooral met die anthem; Bleeding for the harder Styles(L)
Zo dan. Nou alweer afgelopen? Morge weer? Bij jou thuis!
Fregelnator
Mentale, Charlie en Paultje masterlijk setje gedraaid!!
beste feest 2008
gabba
Het was een GEWELDIG feest, super vermaakt;)
Jammer van de Vloer bij Darkness4Life.:( Laatste 4 uur bij Early Rave :respect:
Goolse Gek
Uiteraard weer zo tof als vorig jaar:D
De Early was weer Top! Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super, in 1 Woord 1 SupervetFeest en Volgend jaar Weer!!!!
hamme
Geweldig feest
de wc was echt gwn slechtgeregeld hadden ze wel wat meer aandacht aan mogen besteden maar voor de verder rest super feestje
Hanske­e:hong­er:
Geweldig feest!!!:D Dione (Y) Panic en The Viper(Y) Mental Theo en Charley Lownoise :respect: - puntje was dat het bij Noize Suppressor veel te druk was:S en mensen niet snappen dat pogoën niet thuis hoort bij Hardcore/Hardstyle!! Zwaar irritant dus..
Zeker weer een knalfeestje! decibel blijft goed! veel gezellige mensen, lekker weertje en dikke muziek(Y)
hardboy-tommy
Was geweldig :D :respect: charly lownoise en Mental theo :respect:
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
Hardcore013
Grootste tegenvaller ooit! Main overheerste de hardcore en absurde drankprijzen na het betalen van 52euro:S
Hardcore_­Dietje
S U P E R !! (H) En dat weer was zo heerlijk :D Super Vèt ! :respect:
Hardstyle girl 28
was een mooi feesie :) :bounce:
super feest geweldig aleen hardbasse tent en het vervoer als je na huis moes waren de minpunten maar voorde rest toppie(Y)
Haringkopje
cker een bruut feest!!!!
WTF dit was egt super vet Geluid in de Hardcore was egt goed alleen jammer dat de main er af en toe boven uit kwam maar daar stoorde ik me neit aan. Geluid In de darkcore was int begin bagger later viel het wel mee. Early was gewoon super zeker met menthal theo en charly lownoise die draaide veel lekkere ouwe gouwe van sommige nummers dacht ik wel moet dit nou maar goed. Gezellige mensen sfeer was goed. en weer nieuwe mensen leren kennen :D
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
Heavnly
WOWWWWWWWWW wat een feestje :respect: (K)
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
Hoedje :/
lekker lekker
Homeboy
helemaal naar de kloten.. de rest mag je zelf invullen......
probeerde steeds Deci te bellen :)
Wat een mega party, helemaal top
kun je dit nog met woorde beschrijve :kwijl:
ILoveH­ardSty­le
Hele dag early hardstyle gestaan! Geniale dag gehad ook al was er bijna niemand muziek hoogstaand :D! voor de rest manu kenton vs maxwalder ook dik :D:D
Into the Wild
I:gor en Hilarious :respect:, geluid was tegenvaller behalve op de main, voorderest super gezellig gehad(Y)
:lief: Heerlijk feestje weer!! Lekker weertje, leuke mensen :lief: Respect to PREDATOR and Charlie Lownoise & Mental Theo :respect:
Isaaq Newton
Geweldig feest_O_! Refuse, back to school, Pussy lounge, UP area's waren super!(Y)
Ivanho de la Penja
Supermoddervet feest! Heb genoten van Vince en Zany, Teknowariors, Charly en Theo, Paul Elstak enz, enz. En wat een supersfeer, B2S had zelfs een maansverduistering geregeld, dat zie je echt nergens!!! :P
Ja nou en (6)
HOLIE SHIT!! het was echt suuuper vet!!
GEWELDIG(h) ik heb me prima vermaakt :cheer: leuk feestje en lekker weertje (H) en een goeie sfeer:D
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
JappyJekko
ging weer lekker losgaan voor tammelingen
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Jasperrr
Deepack, HH vs Wildstylez, J&W en Warphole (L), Bedankt.
je moet gewoon hakkuh
Fucking awesome!! one of the best yet. Schitterende afsluiting van Charly&Theo(Y)
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
JeffreyDK
wie weet of decibel volgend jaar weer terug komt naar BB / als het goed is was het de laatste in BB
vet feestje prima vermaakt :respect:
jessica&­dennis
super goed feessie:D heb me super vermaakt
jimmm!!!!!
vond er niks aan .... hakkkkkeeeeennnnnnn
jlu
was echt een super feest,jammer dat het weer voorbij is
John-ny
was weer een mooi feestje:D. Vince & Zany :respect: Panic & the Viper :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
joost1987
in 3 woorden: Het was GEWELDIG:D
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
JORAM.. ;P
tering wat een goed feest weer !! lekker zonnetje B) Charly Lownoise en metale theo was echt de topper !! :respect:
Was geweldig!! Bodylotion zette een zwaar vette set neer net als Panic vs Viper en niet te vergeten Charly Lownoise & Mental Theo !!
JSwoerden
lekker feesie!
Industrial mag best wel wat harder de volgende keer, maar Day-mar en Partyraiser oeoehhwie Partyraiser heeft wat goed gemaakt betreft de waardeloze indruk die ik van m had... Mèn, wat hadden we geluk met het weer :) Al met al, ge-wel-dig feestje! (maar wie had bedacht de wc's in een tent te zetten :S)
dodelijk feestje weer, op naar Q-base
SUPER FEEST alleen jammer dat ze geen Extra nummertje erbij deden !!!!!!
karretje
eerste decibel, was echt super geweldig,
beste feestje van dit jaar....
Kay...
Supervet! Sparkie, Yves en Panic & The Viper! Meestersets
In een woord 'Geweldig'
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
het feest was super, maar de bussen hoe ze stonden zijn 10x nix, onze bus was al vertrokke!! :S
Klaas Vaag
Wat een geweldig feest! Topgeluid! Alleen drinken halen was op 't einde een drama. Ik heb me prima vermaakt. Volgend jaaar weer! :cheer:
Koeng :d
Ge-wel-dig(L) Sfeer,Weer,Geluid,Setjes,Maatjes :respect: (K)
koenk
Vollebak Hardstyle & Knoerharde Early Rave! BIBBERS :D:D Friends & B2s thank you! Deze vergeet ik niet snel :respect:
was een goeie
veel goed volk daar in het zuiden :D:D hilarious draaide :kwijl: verder was het wel iets te groots en druk voor mij maar toch wel een vet feest :D
krissy­:cheer­:
jaja we hebben weer een vet gezellig feestje achter de rug ; B2S (L) weer heerlijk ! Mainstage (Y) ook weer erg vet . see ya nxt time :bye:
L'Endemange
Héél veel ijsjes verkocht! :D En héél veel mensen gesproken, super naar mn zin gehad!
Lange MafKaAs
SUPER FEESTJE!!!!!!! En darkraverr was weer toppie in de pussy lougne
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
Legion of the Lost
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving :lief: Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok! :respect:
super feestje :D, heerlijk geluid en heerlijke setjes. Elstak en theo & lownoise waren geweldig
life Fast and die Hard!­
gewekdig! zeker beter als vorig jaar! PARTYRAISER & DAYMAR!!! :respect:
Lindsey1987
heerlijk feesie:D, goed geluid, goede sfeer, lekker gedraaid. Toppie volgend jaar weer:bounce:
Lintje
Super feest! Volgend jaar weer!
liza1980
Leuk feestje!!! Back2school was super gaaf!!!!
LJLampje
feest Super! :D alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen :)hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
Was Superrrr!!
Lori
DIKKE 10 echt geweldig
Loudnezz®
Echt weer dik naar mn zin gehad :D hele dag van de early genoten!!! iedereen met n dikke smile op zn gezicht :jaja: Predator, Lenny Dee, Charly & Theo, VETTE SHIT (Y) daarna nog even flink lopen knallen op de camping ;) bedankt allemaal! was "gezellig" haha :respect:
LOUSJE
Maakt me helemaal blij :D!
lucje_b
zker goed vermaakt maar het had nog beter gekunt:P armageddon project arkus p unexist:respect: en als klapper een té dikke set van akira :D maar volgend jaar de d4l weer naar z'n ouwe plek aub ;)
zany & beholder - paul elstak :respect: Zeker volgend jaar weer!
m.nouk
egt een super feest volgend jaar zkr weer!!!!!
Maak
Paul Elstak maakte m'n dag geweldig!
maFKind
gruwelijk vet feesje!!!
mandyh90
Twas echt TE MACHTÛG ! (H) :D
MAR*CELLA
egtt in 1 woord GEWELDIG:D
margootje
super vermaakt!staan stampen,weer ff lekker oudewets :)
had er meer van verwacht... maar was wel gezellig (Y)
Mark //­ F-ACTIVE - GEMS)
Geweldig! Eerst heerlijk afsluiten bij de early en daarna nog een keer met Paul op de main!! :D
martl
Wat een feest!! MCDV8, MC Da Syndrome, Southstylers, Vince, Zany, Beholder en Paul Elstak respect.. Wat een geluid overal, top organisatie!! :):)
master titser
geweldig magisch einde bij mainstage ! hardbass supperrr! :p
Matrixxx a.­k.­a vage appel
het laatse was het mooist!!! paul!! gewoon super gedraait :respect:
MCMalcolMX
gvd joa wat een feest pfffff heb me uitstekend vermaakt alleen jammer van al die rot flesjes op de grond
Wat draaide Zany geweldig!!! Heerlijk genoten van zijn vakmanschap op de vipdeks:-) Gewoon weg een super feest!!!!
Ernstig feest :D en dat geluid (L)
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
Minimaat
Wat een SUPERRRRR VETTTTTT Feest was dat :bounce: :kwijl:
Zo heb me goed vermaakt en het was ook echt een super weertje!!!
Miss da Freeze
Ondanks het korte last-minute bezoekje,alleen de avond, een geweldig feest .volgend jaar vanaf 11 uur :-p
Miss Fantasy!­
Leuk feestje, jmmr van de prijzen! Reiner(A.K.A Radiate) en Ecu (Y)
Miss Pitbull
Het was idd weer een MEGA feest goed vermaakt daar!! :cheer:
Miss Tails
Ondanks mijn ehbo bezoek en zware zonnesteek een zweer goed feestje!!!!! sissels :lief:
MISTER RED D
egt vet feest,ging helemaal los in elke tent,volgend jaar cker weer!!peace
in 2 woorde:helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEERLIJK..Het lijkt wel of Decibel elk jaar alleen maar beter wordt!! Wel zwaar minpunt: 4 munten voor 10 euro?!
mOpkee*
Rielekst!!!! Mooi feessie weer!! Blij dat ik deze keer gewoon weer n keer heb kunnen feesten:D
VET! HELLFISH & BRYAN FURY :respect:
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen:( en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
.
Nabby
helemaal geweldig:bounce:
Was superrrrrrrr !
Nee Toch !?
Op naar Decibel 2009 (Y)!!
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
GEWELDIG! back2school was echt super :D
wat een feessie weer southstylerz charly lownoise en menthal theo wat een afsluiter bij de early rave
nieco
heerlijk =D
nienkeisgek
geweldig feest!!!! super vermaakt!!! gelukkig heb ik mijn vrienden bij toeval weer gevonden want smsen en bellen lukte niet zo goed. jammer. wc's volgende keer maar niet meer overdekt. en de kiss en ride errug onvindbaar voor zowel de feestgangers als mensen die ons opkwamen halen we waren om 2uur pas weg maar verder heb ik me echt geweldig vermaakt!!!
Nikeairmax
Top fesstjuh!!!
Niki...
GEWELDIG vooral het einde was (Y)
NONDEJUU a.­k.­a Roxthedon
Lache, niks speciaals behalve de afsluiting op de early !
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
NulEenDrie
In een woord: GEWELDIG :respect:
God, wat is Decibel toch een HEERLIJK feest!! :respect: Heb weer flink staan :bounce: !! Echt een SUPER dag gehad!! :jaja: Heb genoten van iedereen en vooral genoten van .. DE BESTE!! :lief:
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
Was leuk :) Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval :( Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt :respect:
opie | optjenkere
heb me goed vermaakt .. volgens mij iedereen wel tegengekomen :bier:
Ouwe Seun
GEWELDIG! Super vermaakt, zeker voor herhaling vatbaar!
P@rTy-@n!m@L
WAT EEN SUPERFEEST WEER!!! Respect voor de organisatoren... Gezellig, Knallen, Chillen => helemaal TOP! C Ya Nxt Year
party-chick
het was extreem vetjes!!!!
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
tjaah wat kan ik ervan zeggen...GEWELDIG:D alleen waarom moet de beste dj op zun laast:O toppie;) volgend jaar weer:D
Partykicker-EHV
Hardcore 4 life was goed te doen.. maar over 't algemeen kon 't beter.. Vond Dominator vele malen beter als Decibel !
was echt een top feest! Mooie dag, goede namen en een geweldige sfeer!
Geweldig!
PATRIJSKE
gewoon weer lekker feestje,net als vorig jaar:D maar vond paul elstak nie zo:$ ,promo was beter vorig jaar!!:D
Patrus
Paul elstak opening...!!!!! Superrrrrrrr Feessttttt
PB.
Géwéldig!(L)
PE@NUT
Wat een feest weer zeg! Echt genoten, goed geluid! See you next year :D:D
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Petitje
hahaha.....wa n feest, heeeerlijk!!!
was goei feesie :D
Pinas ®
lekker feest!! t weer zat ook mee!! spacybel B)
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
Plusman
Wat een topfeest was dit zeg!! Die muziek stond vet goed..Lekker hard! Het weer was top! Helemaal goed!! Mij zie je zeker volgend jaar weer terug!! THNX...
PMA
Jeeeutje wat een schandalige decibel :bier:
Project Brainless
werelds feest!!!!
pruikske
blijft een dik feest zeker weer een 10 hopelijk volgend weer op de fiets richting beekse bergen
GEWELDIG HELEMAAL LOS TATAT:D
Rave_Steef
Partyraiser !! geweldige set :respect:
Rebecca//
Was superr :respect:
was weer gek :respect:
reemzz
zeker weer het feest van het jaar! :respect:
Rella:devil:
lekker weer
Renzu
Erg vette party! :bier: :D
René---
Hard Bass... 'T was geweldig!!
Revolution :hyper:
was een goed feestje :D alleen jammer van het geluid bij darkness 4 life
Rianne (k)
Was gewoon echt het beste feest van het jaar!!Heerlijke setjes gehoord van Reiner, Rob en Joe, Panic en Viper en natuurlijk Neophyte Records Allstars!!! De camping was ook weer aardig gek!!
SUPER!! (Y)(Y)
Robin hood
Decibel was super vet:D
RobinH89
Southstylers! alleen jammer dat het zo warm was in hardbass tent, verder alles top
Roed/­Wit-Mestreech
Was weer lekker minder dan vorige jaren en bier naar mijn mening te vroeg op maar toch goed vermaakt
RoEL'
Heerlijk feessie gehad, goed gedraaid op de main en hardbass. En wat zat het weer mee! Geweldig!
super!!
roigerobby
DBSTF, Charlie en Theo, en Paul (Y), Weer een heerlijk feestje
:D:D goed feesie! :D
super te vet gewoon :D
Roykee..
Vooraan in de Hardbass!!(L) Mijn mooiste feestje:jaja:..
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz :respect: Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was :(
Wow wat was het echt weer super(L) Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..:(
RyAn B
decibel rules!!!
S-Bass!!
Tering!!! Die bass op Main, wat een gekkenhuis..
Sabrina,,*
Het was weer SUPER!! :respect: Heb echt genoten! Helemaal loss & het weer was top! :D
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
Scorrupt
JA! SUPER! DIK GELUID! PERFECTE SFEER! overal werd lekker gedraaid! alleen de toiletten bij de main was kut maar verder PERFECT
was weer een vet feestje goed begin van me vakantie :):)
SDumasqo
:respect: Decibel Outdoor :respect: was weer TOP!! Goede afsluiter van het Festival seizoen voor mij!! Heerlijk weer....gezellige mensen...gruwelijk festivalterrein.....en KEIHARDE BASSEN!!!
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
Was een kompleet feestje:p alles gedaan alles gehoord gewoon weer top! Beste decibel tot nu toe!
Sjannes
was weer een geslaagd feestje! wil degene die mijn navigatie systeem heeft mee genomen zich melden heb nog een houder en oplader voor je!
Sjoko
kon eerst mn draai nie vinde met t warme weer, ma later in de middag vond ik het echt super en wat een dikke afsluiter!!! superfeessie met veel bekende en een gezellig groepke:cheer:
geweldig feest:D alleen showtek was beetje kut op main
slam1975
Leuk feest, maar de Refuse-tent vond ik het best (Y)
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Smartie™
Goed vermaakt alleen geluid H4L was best wel bagger
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Sound Division
Super alleen van het geluid achterin de h4l was kut, dat de main erdoorheen komt :S
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody (y)
Steef-C
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest :D
Stefan­ieeee!­!!­
Geweldigg feesje :d alleen wc's in openlucht!!!! ennnuh afsluiting DJ paul was geweldig:d
STELKA
Was supper gezellig Goed vermaakt :yes: en de main maakte niet uit waar ik ging staan ik stond altijd wel in het gang pad :( was wel lekker knus ;)
STFU
veel gelope, veel verknipte mensen maar was erg gezellig en tommy draaide weer uitermate goed:D_O_
Stief
Hele vette shit. Decibel is duidelijk de beste in zijn soort! :respekt:
DBSTF(L) GEWELDIG
Stutje
Woest feest! echt top :D Deepack :respect: wat een feest maakten ze!!! Verder warm in de tent, en planken bij de main volgend Jaar!!
Super Shakira
het kon een goed feestje zijn :(
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
goed naar mn zin gehad :D hopelijk vinden we nog 1 kaart voor ML!!!
Hellfish & Bryan Fury zeer goeie set. I-gor was zeer goed maar te fijntjes. Had wat ruiger gemogen B)
Svensation B)
:cheer:
Takkie
Echt Uber strak :respect:
Tamoko Mikey
dit was mijn 1e Decibel,en zeker niet de laatste;)wat een super vet feest:yes::respect:B2S
TechnoMigs!
Vond het een beetje tegenvallen, kon mijn draai pas heel laat vinden bij de techno... ben daar nu echt in verdwaalt denk ik... Stanton op de old school super (Y)
Tekno
Goed feest! Relaxed weer! Verder Radium en Noize Suppressor!
TernTerror
Was weer een grandioze editie...Op naar de volgende :)
HARDCORE 4 LIFE :kwijl: Jammer dat je smsjes pas ontving toen 't feest afgelopen was, en de wc's waren echt Ranzig! Verder TOP!!
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
The Queen.
Decibel was hard!!! & ook die paal van de Hardcore4life stage.. :S auw! Einde gemist, maar wel de EHBO post gezien van dichtbij. :P
The Rick
goed na me zin gehad volgent jaar zeker weer :D b2s :respect:
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
The Verge Of ObsceNe
Suupercoolll! Geweldig feestje :D
The Vinyl Pimp
Wat een editie weer.. Isaac for president! Wat een fokking dikke set zette hij weer neer. See ya next year (y)
Poeh Poeh ik weet niet wat dat was:P beste feest ever :respect:
was super, maar toch vond ik jaar ervoor beter. Amok moet voortaan altijd en overal afsluiten, dat is een ding dat wel zeer zeker is
thetris
Decibel was het beste buitenfeest van 2008! Alleen die toileten....
:respect: Heeeerlijk feestje
TIM TAG
SUPERRRRRRRRRRR
Timmitty
Geweldig feest
Vet dikke shit,wat ben ik uit me dak gegaan,was weer gezellig Spamhoeren(Y)
Tony the Torment
Was weer een GOED feest van B2S :respect: geluid en de lineup geweldig(Y), maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial :no:Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
Total Confusion
Vette lokatie(y) feest was ook prima geregeld. Unexist dikste setje:respect: partyraiser vs day-mar ook goed te doen:jaja: Decibel(Y)
tr1kz
wat een sfeertje, wat een weertje. ik wil nog een keertje
:bier: charly en theo :respect: armagddon project :respect: :bier:
Trulli'ke :yes:
Geweldig feest,, DJ PAUL :respect:
Isaac! :respect: supervet wat draaien! en wat een geluid.. Decibellen genoeg!
Heerlijk weer, goede sfeer. Gruwelijk feest gewoon (Y)
KNALLEE IN DE EARLY !!!!!!!!!:vaag: en uiteraard was de terugreis ook weer puuuuuuur genieten :drewl: (Y) het EEEEENIGE is dat ik RTC wel zeeeer hard miste :( en jammer genoeg werd deze lege plek naar mijn idee opgevuld met een veelvuldige herhalingen van dezelfde nummertjes.... MAAR HET WAS GEWOON WEER UITERST KNALLEEEEEEEEEEE:D:D:D (+nieuwe hippe trui)
was leuk, vorig jaar 10x beter..
vdz
helemaal dol gek
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk :P
vrouwke
m`n 1ste buitenfeest maar zeker niet de laatste!!en decibel ben ik volgend jaar weer!
Wendy *
Echt Super Vet !! Wat een gruwelijk geluid op de main zeg !! Op Naar Volgend Jaar !! (Y) :bounce:
Wendy - Nescya
In één woord geweldig:D En natuurlijk het mooie weer! :cheer:
Wezzel
Dik Feest!!
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
Vince en Zany en Paul Elstak helden van de avond :respect: ipv dat vuurwerk had ik liever een kwartiertje extra gebeuk gehoord trouwens...
super feestjeee :D lekker druk goeie sfeer :D
X
Jah wat een feest weer!! Heerlijk dat we wat later binnen waren! B2S :respect:
Het Was Geweldig Vogendjaar weer ;):D :bounce:
gruwelijk !
Xerenetox
Geweldig gewoon :D
xjolax
kei gezellig feesie heb me heerlijk vermaakt
xSMNTHx
Het was weer een super feest, leuke afsluiting :respect: alleen het vuurwerk moet op een andere plek gedaan worden
Xtreme­BaSSLi­ne
_O_B2S_O_ hier mag q-dance een voorbeeld aan nemen!! Echt een grandioos festival:D
xx_­nelleke_­xx
charly lownoise en mental theo waren het leukste :D:D:D vooral de happy hardcore :respect: volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn :P:P paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant :no:
Yellow.
Isaac en Paulus ware verschrikkelijk goed! Volgend jaar weer!!
yelsew
TOPFEESSIE!!!! lekker staan knallen bij de main!!!
Zero-Cool
Mega vet!! :respect:Noize Suppressor & Charly Lownoise en Mental Theo:respect
Zro
DEcibel RulEERt altijd heel Zwaar Weer EEn Dkke Topper!!! zoals elk YAAR!
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
~Carpe Diem~
(L) GEWELDIG/SUPER/HETFUCKINGFEESTVANHETJAAR!!! :kwijl:
~marleen~
Weer geweldig zoals altijd :D
©@$
zwaar heftig feest, kan bijna niet meer lopen maar vond vorig jaar wel beter
®em©o™
Dik feest! Was weer RAMMEN
het was geweldig!!! Top feest!(Y)
:respect: PetroChemical!!! :respect::

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)