Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2222), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1915), Budi (1409), M.ha.yu (1910), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (639).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
!•Stantana•!
Superrrrr!! :respect: , jammer van de hardbass tent dat het binnen veel te heet was
""­ Anouke­poekie
Echt een gaaf feest, werd lekker gedraaid, zag er mooi uit, sfeer was goed en er was zeker mooi vuurwerk! :D :D
# ,,Elis[a]
Echt een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!
Super vermaakt, sfeer was zkr goed!! :D
#Jelmer'
toch vorig jaar weer overtroffen:D tommyknocker en promo :respect:
super feest!! geweldige set van paul elstak :respect: alleen de wc's waren slecht geregeld
tja egt vet mannuhh :K en was weer goed bezope :D haha ! volgend jaar ckers weer :bier:
was super, wil terug :( volgend jr weer los!!!!!!!
wat een gare feest :P was helemaal top samen met mijn schatje (L):D
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
Zolang het weer geduurt heeft..
(H) Perfect by Nature (H)
:bounce: Moddertje vet feestje gewoon!!!! :bounce: Alleen in de Darkness en Hardcore 4 life geweest (Y)
(H)...­Twan...­(H)
was wel weer ff rlxe daaro...main knalde wel zwaaaaar over allles heen gekkkk
Was Weer Spr:D(L).
(K)pin­kylady­(L)Dyl­an(L)
:woop: was echt beste dag sinds tijden weer was lekker en mensen waren geselli en de cameraman :lol: thanks eej:P
* Kim *
Ik ben gisteren mijn Sony Ericson K810i verlore­n, hij zat in een roze hello kitty zakje. Er staan­ foto's op van mijn nieuwbouwhuis en ik zou daarom­ graag mijn telefoon terug willen. Ken jij of ben ­jij degene die deze telefoon heeft gevonden, ik wi­l hem graag terug en ben bereid 100 euro ervoor te­ betalen. Stuur even een pb!!
*­ » Brenn « *­
SUPERRR!!!!!!!:D:D:D
*!DaFFie!*
Super feestje! (L)
:cheer: ik sluit me bij de rest aan :cheer: Was weer goei stamp weer :) en goed feestje :P
Mooi Feestje, Super Einde met Paul Elstak !! :respect:
***­(6)Rebelse-Chick(6)***­
Geweldig genoten :cheer: was weer een super feesie!! Op naar de volgende!! :D
***michi***
t was super
Dit was mijn 1e decibel en zeker niet mijn laatste:D was een super gaaf feest is dit en dat geluid in de main pfffffff zo hard heb ik het nog nooit gehoord en het weer :respect: wat een heerlijk gewoon :D ik zeg op naar volgend jaar
**DROOPY**
wat een top feest was gekkehuis Brennan Heart :respect:
**glenn**
Was echt een dik feestje! Blij dat ik het niet gemist heb.. Geweldig :respect:
**Joycee**
3e decibel, en weer was t super!! (y)
**marloes**
echt weer een te vet feestje met superdikke muziek en heel veel gezelligheid
**­Miss Bitchy**­
:respect: Decibel :respect:
Zwaar vermaakt! super feessie (Y)
Was Superr !!
Geweldig Feestje!!! Toppie
was super..:D:D
*_RoedieW!
Super feest, en einde was geweldig ! :respect:
*_Suikerrr
Geweldig feestje..!! :respect:
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
mijn waardering, hoger dan geweldig!!! :respect:
wat een supervet feest was dit weer zeg.. heerlijk!! (H)
*Kev
Super feestje gehad :yes:! Maatjes bedankt weer(L)(K)
*Kirstenn.
D-Block & S-te-fan, Headhunterz & Wildstylez :respect:
*M.ariska...
heerlijk feestje :respect:
*Natasch*:-)
Was weer eens helemaal geslaagd...lekker sfeertje, lekkere muziek , mooi weertje en vooral weer veel bekenden ...Back2school en Pussy Lounge echt (y) :D :bounce:
Was leuk :D.. Hellfish & Bryan Fury (Y):D..
*Vanes*
MAXIMAAL :bounce: Helemaal top,Weer super..Hardstyle tent in 1 woord K*T,Remeber (Y)
+Flip 0_o
Top geluid(Y) Hardbass was een beetje warm, maar verder prima vermaakt :cheer:
Wat een Knaller!!(L) Helemaal loss!!
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
- Dennis
geweldig feest! alleen het geluid in de hardcore was echt 3x niks :(
Kut feest!
- Mandy
helemaal geweldig... schatttttttttt.... nicky... je bent vooor altijd mijn party maat (jufnicky)
Super Feestje! Jammer vant bereik! Maar ja je kunt niet alles hebben.. :)
Zowwww Zatoxxx :respect: eerder stoppen en tog gewoon doorgaan:P Super Feest!!!! geluid :kwijl:
-- YASMINE ;­ *­
Heerlijk feestje weer :cheer:. Alles was gewoon goed :D .. B2S :respect:
---t-i-m-o---
VET!
--==KIM==--
(L) LOVE IT! :D Echt helemaal super!!
-->Ex-brabander<--
T was weer helemaal superrrr:D
-->Sabje
Zekerrr goed feest... samen met me meisje!..(L) Einde was een klapperr.. Heerlijk gewoon..(L)
--the ripper
lkkr aan het hek het feest bijgewoond Zware lof voor de Bewaking Van Decibel dat het me niet gelukt is.:respect: 1ste mislukking !
-=JoySz=-
Was weer een goed feestjuh! Op naar volgend jaar alweer ;)
-BOUDIE-
WAT EEN FEESTJE WEER KAN ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN!!!!!
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
-OLLY-
Een dikke 10!!! Alleen jammer dat de Bass van de Hardcorearea bij de main goed te horen was..
-Sjors-
Alweer een geweldig feest :respect:
Ging wel. leuk om een keertje mee temaken :)
KEiihard! :D Super vermaakt, heerlijk weer, lekkere bass op de main alleen jammer van het afsluiten van de hele toitletblokken:S
het feestje van het jaar :cheer:
..­::Bekk­ers::.­.­
Lekker geklapperd..Heerlijk geluid! Goeie Sfeer
super feest leuke sweer alleen eruit worden gezet om simpele reden vind ik dan weer kut
..SandrA..
in 1 woord GEWELDIG!!!:bounce: Decibel is gewoon een SUPER VET feest. Er is voor mij geen beter feest dan decibel:yes:
.Koen
GEWELDIG:D
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
073-fretje
paultje elstak als de beste op de laatste minuten, heerlijk lekker raggen
2Fast4­Trance :9
Line-up was iets minder als die van vorig jaar maar de toiletten en het eten was erop vooruitgegaan!(Y) We(L)Noize Suppressor! :D
3LINE
Mijn eerste echte feestje, GE-WEL-DIG
:bier:­Raving­__­Loui:bier:
super vet!!!!!!!! echt geweldig:D jammer van mun kapotte benen op ut einde:D
:bounce: Bjurniee
vet feest:D alleen bereik was ver te zoeken :o darkness area kon ook beter
:bounce: David
super vermaakt.. heb alleen het einde niet mee kunnen maken K.U.T wouten
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
mijn eerste decibel met mn maatje wat heb ik me vermaakt zeg.. veel kippevel momenten setjes van dbstn, p1, zatox zo kan nog wel ff door gaan gewelig volgend jaar zeker weer
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Godver wat een super vet feest
:cocktail: Renée :cocktail:
(L)
:jaja: Party_­Roy :jaja:
geweldig feest :jaja: :respect: Paul Elstak :respect:
:lijn:­[CSR]R­EBELPE­BBEL[C­SR]:li­jn:
de sfeer was echt lekker had ik niet verw8 maar volgend jaar weer;)
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
Hardcore 4 Life Stage:respect: Paul elstak was een zeeer mooie afsluiter in de mainstage met mooi vuurwerk dr bie:D alleen neophyte allstars oook wel willen zien maarja je moet keuzes maken he:P
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
was vet feesje geluid op de main (Y)
Donders mooi feest:bier: Volgend jaar weer:D
:vaag:[HC] DBT [HC]:vaag:
Was cker un goed feest maar lang niet zo goed als vorig jaar
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
<
geweldig !!
<<..A..>>
wasss supperrr vooral de afsluiterrr:k:k:k
>>> Annetje <<<
Wat een feestje zeg :respect: heerlijk op de camping gezeten, was echt een super weekend :lief:
1992 is 4 you :lief: volgend jaar weer :bounce:
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
Oo MY GOD...:D Dat was wel weer een Toppertje O:) Knalle tot we valle!!! B2s :respect: Afsluiter Paul op main (Y) HEERLIJK
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
was kick!!
[079]Matt
dikke party, gratis naar binnen altijd goed :D
in 1 woord GEWELDIG!
[GBBR]­skulle­tje
was zeker een vet feesje :P heb me goed vermaakt :d en AMOK draaide echt lekker
[HKZ] Rens
Was weer een gaaf feestje ;) Vooral Mad dog was weer goed :D
[IMB]L­oentje­e
Zekerzz weer vet feestje:) Charly lownoise & Menthal Theo, Hellfish & Bryan fury :respect: :)
Geweldig feest :D heb me vooral vermaakt bij Hardbass en de Mainstage :bounce: Charly Lownoise en Mental Theo :respect:
[NFN]Souter W.­
Het was echt een super feest! Goed geluid, dj's en voorderest miste ik weinig. Perfect, volgendjaar zeker weer :bounce:
:respect: Industrial & early :respect: Weer goed vermaakt met al die bekende om me heen!!!:D
BRUUT maar dan ook een BRUUT feessiej hoor, te gekke sfeer waanzinnig en het lekkere weer erbij toppie !
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
[terro­r]Neop­hyte
jazeker! :d
[UDEN] Sander
in 2 woorden, HEERLIJK en SUPER GEZELLIG
^PIET
Feel the power of Decibel!! GEWELDIG!! :respect:
_!­Dwaasb­eeek!!­
was gruwelijk feestje
Het was echt een geweldig feest!!(L) Next Year!!(Y)
echt TE GE-WEL-DIG!! :respect:
_Chillie
M'n verjaardags cadeau!! Toppie Was! en was gezellig met jullie:D!! verder weer lekker vermaakt net als vorig jaar! Volgend jaar hopelijk alleen weer de wc'tjes buiten bah!!
_FrZ_
Heel goed geregeld allemaal. Top feest gehad :D
in een woordt SUPERVET !!:respect:
`Roland`
Dodelijk feest alleen parkeren was zwaar kut!!
Aerik
Supervet :D vooral MC Villian in de hardbass bij de afsluiting van zatox
Weer 1 voor in de boeken! Heerlijke dag, super weer en super setjes! Jammer van de bijen en de wc's die erg stonken naar drol :bier:
angel-007
Ik vond het een heerlijk feessie! :bounce: Promiss, Stanton en Rob draaiden echt (y) Paul knalde er letterlijk uit :bounce: Maar het meeste :respect: toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super (y)
SUPERRRRR feessieee :respect: :cheer:
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
Paul Elstak, wat een vette afsluiter! super feestje en gezellige verplichte after van 2 uur op de parkeerplaats (L)
Was weer geweldig!!!
Army Huus
Top feest zaols elk jaar weer!! :yes: idd jammer van het netwerk.. Lekker veel bekende!! geluid was gelukkig iets minder hard bij de Main....(raar om te zeggen:..gelukkig minder hard?!)
Arnolio
Was een mooi fistje :respect: Predator :respect: Yves :respect: Bodylotion :respect: Spark Taberner :respect: Stanton :respect: Charly en Mental :respect: Rob AND MC JOE!! :respect: Sorry Vince, maar je had het zwaar na de set van Bodylotion. Ze hadden je beter er nog voor moeten plaatsen. Hilarious ik heb je set gemist. Voor de rest was het geluid goed, behalve in de terror/industrial. Ik weet niet hoe het in de andere tenten klonk, maar bij de Back2School kon het geluid goed open (soms).
mega feest. Zit alleen zwaar in de file met de bus. Een nadeel is dat er iemand over mijn poten heen reed. En daarna snel wegrijden en er kwam geen sorry vanaf.
Asz
was weer geweldig! beter dan vorig jaar! ondanks dat het veel te druk was weer heel de dag genoten :kwijl:
vette shizzle daarzo
Echt een super dag gehad :bounce:!! Volgend jaar zeker weer!
Topfeestje... Aart, Cor, Rik en Arie de jood bedankt :D
In 1 woord Gruwelijk! erg naar me zin gehad. veel oude bekenden gezien :D goed zonnetje! en top muziek! :respect: AP, Unexist, Fury, Vis, I:Gor & Akiraaaaa :respect:
B-Jay
Wat een geweldige topdag (Y)!De afsluiting van Paul Elstak was echt gruwelijk vet :bounce:!
Geweldig:D :respect:
Baggio :beer:
Respect to all the DJ's !! :respect: PAULTJEEEEE :D:D lekkere afsluiting.. SUPER ! :D
Gaaaaaaf 8) Maar echt tegenvaller dat er na het vuurwerk geen eindliedje meer was! :no:
Bart SFD
wat een topfeest!!
geweldig
BassmaniaQ
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
Beek :)
Beter dan Defqon! Wat n feest!
Bianca B)
Wat een feest! Back2school:bounce:
Bjorn-->>Batsie
Geweldig! :respect: Noize Suppressor (L) Camping was ook super gezellig! :bier: Heerlijk feessie weer! :D Hardcore4Life tent :kwijl: Vrienden, Bedankt(Y) :bounce:
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
GEWELDIG!!! beter dan Defqon1 2008 en decibel 2007, Paul Elstak de HELD! ;)
bounty1987
In een woord: GEWELDIG:O
Bram046
DAMN, Lekker feestje heb hele dag met een smile rond gelopen :D was echt genieten!!:respect: thx B2S
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
Bubje
TOP FEEST! :respect: love you B2S(L)
Bukkem
Goed feest! super geluid! goede sfeer ook! Project One! _0_! (headhunterz vs Wildstylz)
GRUWEEEELUUUUUK!!!!! :D
Butsie
top(Y)
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
TOP!!! TOP!!TOP!!TOP!!TOP!!! EGT SUPER!!! VOLGEND JAAR ZEKER WEER KNALLEN KIJK ER NU AL NAAR UIT!!!!
Caboithes
Wat een geweldig gruwlijk feest! Heerlijk sfeertje en super muziek!!!
Capsulized
Super mooie party!!! :D Zeer gezellig! Seeya next year
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
Carmengirl
het was mij 1ste keer decibel maar het was helemaal GEWELDIG :D :respect:
Cartman&­Dennis
Waanzinnig aangenaam....
Ceesjeeee!
heerlijk feestje ZATOX :respect:
Geweldig naar m'n zin gehad! Fijne muziek, fijne mensen, fijn weer en een lekker sfeertje, ik zeg Decibel was top! Decibel 2009 here I come! :cheer: :D
Decibel is gewoon een super feest.
Christy '
ik wil terug.. :(
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
Cliffie
hele tijd bij de Back2school gestaan :respect: , bleef knallen daarzo!!!!
Cnelle
geweldig feestje tijd ging veel te snel voorbij aftherparty was ook echt super :)
complex lover :rot:
afteren met ruud met een vodka cola ;) (f) zwaaaaarrrr fjistje
:respect: b2s alles klopte nergens te druk je had altijd wel ruimte,weertje en de sfeer :d
D á a n t j e !­
Wat Een SuperGaaf Feest.. Met Me Schatjes (L) :cheer::D
D.V.D
:Doh wat n feest zeg!:D super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!:D
D.v.R.
echt dolll feest ! volgend jaar wer :respect:
Da Lunacy
Vet was het weer! Alleen een telfoonpaal op Beekse Bergen zou niet verkeerd zijn! Predator, The Viper vs Panic en Charly en Theo waren echt té gek! :Bier:
Da Snils
was weer goed te doen dit jaar :respect:
Daann
echt een super vet feest :D
DaNe-NwK
Beste Decibel ever!!!
dann-
3 woorden : GE-WEL-DIG! :D
zwaar vermoeide benen maar heb me dan ook zwaar vermaakt:d het was toppie!!!!!!!!!!!!!!!
Daske.
Top feest (Y)
De FEESTFee B)
Was weer geweldig!! Wederom weer een gezoek naar mensen, plaatsen en andere activiteiten! Maar dit keer wel de pendelbussen goed geregeld!! En wat een afsluiter!! :bounce:
de Liftmonteur
VET VET VET VET VET VET
De_La_KoK
alweer een heerlijke decibel!! het was genieten!!
DeenZ
geweldig feest!!! volgend jaar ga ik er weer heen(Y)
Demolisher
Wat een feest . B2S :respect: DECIBEL word elk jaar beter
DennisA3
Geweldig :respect: .. The Beholder en Zany, wat een set zeg :bounce:
hoe decibel gewoon moet zijn! mooi weer, sfeer, goed muziek en heineken!(H)
DH-gabbers
was weer een top feest
Diva(L)
de wc's Daar hing me een lucht :S:| maar was vet feestje:D Ben Goed Loss Gegaan:D BETER kON GEWOON NIET!
Het was me weer een toppertje :D B2s :respect:
Super feestje weer! B2S + Dj's :RESPECT:
DJ Ogre
Allemaal leuk en aardig maar heb betere edities meegemaakt...Unexist brak de tent weer af :honger:
jah jah was leuk tot zkre zin whahhahahaha next time better
dollarson
Beetje veel insecten
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
Donja||
Heb me zeer goed vermaakt :d Wat een weertje ook b)
Donny D
het einde was zoals gewoonlijk: gru-we-lijk;)
met stoney en pikkie is 't altijd éen groot fist en dan gewoon GAS GEVEN
Je kon onmetelijk uit je plaat gaan, i love it (L)
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
Dun Lepel™
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO HELDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dvp
Alles was top aan dit feest behalve heineken bier.
Ja geweldig , wat een gezellige boel :) . heb er nog steeds koppijn van :P
Eecrov
Geluid was GRUWELIJK
Eef
Echt super vet feestje! :respect: Paul Elstak was echt super afsluiter! :D
Eefjew­entelt­eefje O:)
Was weer (y)(y) :cheer:
EggY
Best geregeld daar, goed vermaakt, hoogtepuntjes darkraver en luna!
Eierdop..
TOP!! Elk jaar weer! :respect: Charlie en Theo :respect: set van de dag(Y):D
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
ellies
Gr-u-we-lijk VET! echt een geniale dag gehad! :D Heerrrlijk zonnetje en leuk volk! Mooi feesje!!
Elza
Blijft 1 van de beste feestjes!!!! :respect: voor de geweldige afsluiter, PAUL !!!!! :)
Wat een geweldig feest! :D Charly & Theo _o_
Kan me er nog weinag van herinneren
Ernesto85
was een top feest d&s en paul elstak helden
Evelien O:)
Jaa was zwaar goed feestje ,, in de main ging het er hard aan toe :D
EVITA.
Neophyte Records All Stars wat een afsluiting van een GEWELDIG feestje !! :D
F.­rréakkyy^­A.­nGéll :sweethug:
In 1 woord Geweldig!
Gwoon in 1 woord supper vet :D
Fc den boschweg :bier:
Weer super vermaakt. Daymar en Partyraiser :respect:
decibel:respect:
Flipkonijn
Gezellig feestje (y), maar weinig actief gefeest... wat was het drukjes seg ;)
FlowOn­eAndOn­ly
Vette dag gehad, mooi weer en supersets
fr 1908 C.­J.­K.­
hardcore 4 life was kk gek!!!!!!!!!!
Frankelo
Ongekend lekkerrr was dit! De main was de bom
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
was weer een super feest :D heerlijke sfeer, super muziek en natuurlijk TOP geluid!! :D was na 1 uur me vrienden al kwijt maar heerlijk gefeest :bounce:
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
Fuck The System!­
Wat een bruut feest!:respect: de beste tot nu toe!:kwijl:
Geen fucking wreed weekend maar een super fucking wreed freakend :D Decibel :respect: De mensen (L) De camping :vaag: Super wreed gewoon! Volgend jaar ZEKER weer...Geweldig! Wat een afsluiter op de main :k
beste feest 2008
Het was weer GEWELDIG! :respect: Alles klopte.. het weer, muziek en sfeer! Was mijn 3e keer, maar zeker niet de laatste! Tot volgend jaar! :bounce:
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaat ut???
:Respect: supervet :respect: IK WIL TERUG!!!! :D
Gabberchamp
_o_Echt Geweldig:D op naar Decibel 2009!!!:D
Weer wreed gebobd ouwe.. :bounce:
GhansCore
Weer een heeerlijk knalfeest !! :D
gOldie *
goed vermaakt ! egt super feesie!!:d
Grandpa B.
Was een gezellig feest, heb me goed vermaakt had alleen meer geluid verw8 in de Darkness tent B2S :respect:
De Early was weer Top! Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super, in 1 Woord 1 SupervetFeest en Volgend jaar Weer!!!!
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Hansse045
SUPER feest.. Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje.. helemaal naar me zin gehad:D
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
Hardcore_­Octaaf
Super:respect:
Hardco­reMeis­juh
Super vet feest!! Volgend jaar weer :D
super feest geweldig aleen hardbasse tent en het vervoer als je na huis moes waren de minpunten maar voorde rest toppie(Y)
HardZwiza
Was zeker een vet feesie, goed geregeld allemaal back2school was vet(Y) alleen erg jammer van het geluid in de hc tent :S en van het overwachts iets vroeger naar huis moeten... Verder alles top :bounce:
Hazinh0
Partyraiser vs. DaY-mar :respect: hoe ziekelijk vet was dat! Wat een wereldset. Verder top vermaakt alleen wat een gedoe om weg te komen met je auto zeg :S
Ondanks mijn griep, heb ik me aardig staande gehouden :cheer: Weer perfect, sfeer toppie Back2School Panic vs the Viper :respect: Hardcore4Life Promo :respect: :O de dj's braken de tent af stelletje vandalen :)
HC_­DJ-BEEZZ_­HC
Zeeeer geweldig goe feesje!!! volgend jaar wir:D
HCP4L
Potverdorie dames en heren wat en afsluiting van mn vakantie!! Feest was zeer goed, vooral Predator en Lenny Dee!! (Y) en de after op de camping was echt MEEEEEEGAAAA!!!!! :D :D :D
Heavnly
WOWWWWWWWWW wat een feestje :respect: (K)
mooi feestje alleen in de Hardcore4Life teveel dezelfde platen gehoord
Hendriks22
wederom een TOPfeest:D maar het anthem vind ik slecht en dat van mannen als zany en the beholder nog wel:S....
Hester*
Wat een top dag hebben we gehad zeg:)
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
probeerde steeds Deci te bellen :)
Hrdcr_­Heerlen
veeeeeeeeeeeelste heftig feest!!!
IsabelleP
Main had iets zachter gemoeten eigenlijk en HC4L iets harder qua volume
itsmeceline
top feest met top mensen,,, alleen wc's waarom alles outdoor en die tering wc's indoor DAT STINKT MAN maar wel volgend jaar weer van de partij :)
J Q R D I :banana:
Wat een feest :banana: Heerlijk weertje, super vet en hard geluid.. genieten (L) Alleen jammer van het bereik :x Camping was ook chill (Y)
JAAC
super feest.....radium(Y)en charly lownoise&mental theo:respect: en de afsluiter in de main(Y)....wat een geluid zeg:kwijl:
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
JANINE.
Vet feest! :D Super weertje, veel gezelligheid en vette setjes gehoord B) (ook al vielen sommige ook tegen..) Zany toch weer de vetste set; Metro, Midnight etc. (L) Enige minpuntjes waren de warmte in de Hardbass tent en het kuteind lopen zodat ik om 10 uur toch wel aardig moe was. Maar zo hoort het ook B) Topdag gehad! :D
Jans
Decibel zoals Decibel bedoeld is :respect: Heerlijk feest...
jans!
was egt een super feest::D paul viel beetje tegen als afsluiter
JappyJekko
ging weer lekker losgaan voor tammelingen
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
JDW
Damn, wat een geluid :D :respect: Decibel!! :respect: Volgend jaar weer!!!!!!
je moet gewoon hakkuh
Fucking awesome!! one of the best yet. Schitterende afsluiting van Charly&Theo(Y)
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
Jenzy
Amazing :bounce:
super super feest alleen beetje stom om de wc's steeds binnen in zo'n zweet tent te maken
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
Joyce23
Fantastisch! heerlijk uit me bol gegaan... :D
(L)
Super feest!! Bodylotion, Promo en Panic vs The viper :respect:
Prachtig! Die afsluiting (L)
kapitein_­krab
pavo, technoboy en luna (lekker oude hits)
karretje
eerste decibel, was echt super geweldig,
kayleigh
GEWELDIG :D
Keetraver
Back2school :respect: het eind was helemaal super :D
Kenneth!
:respect: DECIBEL!! wat een feestje! :respect:
kev84h
Gruwelijk feestje!dik geluid bij de main!en heerlijke setjes bij de hardcore!volgend jaar weer!
Kevin Kaos
GEWELDIG !!!!! WAT EEN GELUID
Topfeestje
Killa-B &­ Soundmill
VET! isaac!! wow wat een set en josh & wesz ! respect voor die mangeng! jwz
Kimm!e...
top feestie weer!.. top weekendje Safari Camping Beekse Bergen!
Vond Het Onwijs Gezellig. echt lekker lkkr los gegaan in de early..eerlijk gezegd had k der meer van verwacht..:(
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord :respect: het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar (L)
Klappertje
hardcore4life & darkness4life:respect: wat een setjes heb ik daar gehoord zeg(L) maar beste set gaat toch echt wel naar dj radium:respect: wat was dat klappen zeg(L)
:respect: Predator, Bodylotion, Sjarel & They :respect: ,dik geluid bij de early, vette sfeer ook :P al met al, geweldig vermaakt :D
lekker lekker _o_
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
KnalFuiF
ZWAAAAAAAAAR LOS WEER TOT VOLGEND JAAR !
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
koenk
Vollebak Hardstyle & Knoerharde Early Rave! BIBBERS :D:D Friends & B2s thank you! Deze vergeet ik niet snel :respect:
Koning!
Zooo vet, Project 1 :respect: Eigenlijk alles :respect:
KRAAK KRAAK
weer geweldig tot volgend jaar
Goede muziek , goeie sfeer Respect voor de dj's;) was een geweldig feest
krissy­:cheer­:
jaja we hebben weer een vet gezellig feestje achter de rug ; B2S (L) weer heerlijk ! Mainstage (Y) ook weer erg vet . see ya nxt time :bye:
krullebol87
Beste feestje tot nu toe!! Headhunterz vs Wildstylez :respect:
Lange MafKaAs
SUPER FEESTJE!!!!!!! En darkraverr was weer toppie in de pussy lougne
langegekske
GEWELDIG!!! :respect: decibell :respect: partyraiser vs daymar super setje!(Y) :bier:
Liesje­gaatlo­s:yes:
Het was weer in 1 woord Geweldig!!!!! :D
Gewelig:love: dat geluid op me main zeg!:D
was zeker mooi maar jammer van da geluid in de hardcore klonk nie goed vond ik
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Lua
Heel lekker feest, goed geluid, hele leuke mensen, goeie nummers, heerlijk weer en een lekker biertje maakte dit tot een onvergetelijke dag:D:bounce:
Lucky_Luke
Het was weer vol gas genieten! Goed weer, toffe sfeer en goeie muziek :bounce:
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
Luja :cheer:
Kei gaaf!!! Southstylers en Zatox waren SUPER!!! (k)
LuUijT.
Super!!! Manu kenton vs max walder was, darkraver, lucien foort waren tog wel de betere sets
Lydidia
Super! Jammer van geluid in HC. Early was geweldig :lief:
Geweldig, op de ontvangst van de telefoons na.... maar ik heb alle vertrouwen dat dat volgend jaar opgelost is!!! :D
GVD in 1 woord SUPER (y) (y) (y)
M.ha.yu
Hoogtepunten; Refuse :kwijl: Paul Elstak @ main :respect: het weer en de mensen // Dieptepunten; Hoog hitgehalte(en veel happyhardcore), toiletten, geen verharde vloer bij Darkness4Life, associaal hoge prijzen!!
MANDY-
Wat een superfeest weer! :respect: En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. :D En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer. :jaja:
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
Marco VDM
Owww, Ik wil terugggg
Geweldig feestje:D heb me zeker vermaakt,,volgend jaar weer zeker aanwezig:bounce:
Mark_nmgn
VETT!! (y)
MarkB
Fucking vet gewoon van begin tot eind :respect:
martl
Wat een feest!! MCDV8, MC Da Syndrome, Southstylers, Vince, Zany, Beholder en Paul Elstak respect.. Wat een geluid overal, top organisatie!! :):)
master titser
geweldig magisch einde bij mainstage ! hardbass supperrr! :p
mc vaag
was vet alleen die kiss & ride haden ze op de trugweg wel beter mogen regelen want nu moesten we een fokking eind lopen !!!!!
Medicine-Man
Heerlijk weer, heerlijk verknipte mensen. :respect: Hellfish, I:gor en Akira :respect: Volgend jaar wel Darkness naar buiten,tussen de bomen. Net als vorig jaar.
zeer vet knallend feest , super vette afsluiting en goed geluid :D
Menace || Society !­
Tegenvallertje !!!
Mikki13
Charly lownoise en Mental Theo waren echt te gruwelijk! goeie oude shit! heb er van genoten(en de mensen om me heen van mij ;))
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
Milka Pimp
Was een top feest,ben flink uit mijn dak gegaan!
MindQo­ntroll­er
PGGGGGHHCHRR**DECIBEL**EEGGHHGHGH
Minimaat
Wat een SUPERRRRR VETTTTTT Feest was dat :bounce: :kwijl:
miranda010:D
blij dat ik er weer bij kon zijn..1992 is 4 me:Lol:
Wat een fantastische dag! (L)
Zo heb me goed vermaakt en het was ook echt een super weertje!!!
Miss da Freeze
Ondanks het korte last-minute bezoekje,alleen de avond, een geweldig feest .volgend jaar vanaf 11 uur :-p
Miss Pitbull
Het was idd weer een MEGA feest goed vermaakt daar!! :cheer:
missy
Was een leuk feessie 8) En de bus doen we volgende x weer over, het was gezellie (K)
MISTER RED D
egt vet feest,ging helemaal los in elke tent,volgend jaar cker weer!!peace
in 2 woorde:helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mmelis
PUSSYLOUNGE AREA HOE BRUUT!devils fiction!!DANA, DARKRAVER beestig goeie!!
Monna
decibel...whats the word? co-caine...you got the job!!
mOpkee*
Rielekst!!!! Mooi feessie weer!! Blij dat ik deze keer gewoon weer n keer heb kunnen feesten:D
Morrizz
Idioot !!
Mr MoUs
Helemaal TOP !!! Super weertje, Geluid was TOP
over het algemeen was dit super geregeld genoeg barren wcs enzo super !!! nu alleen de eristof nog inruilen voor de flesjes smirnof :D:D:D:D
Mr.wesley
Heerlijk feest! Echt ge-wel-dig :respect: volgend jaar 100% zeker weer
Musicslave
Super dik feest!! Beter kan toch niet? Weer was perfect!! en dat geluid :O whoeii :respect: voor B2S!!!!
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen:( en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
op zich een goed feest en het meeste was wel mooi, maar de ligging van sommige tenten waren gewoon niet goed, ik kon er ook niet lekker inkomen, wat erg jammer was... had er ook wat meer van verwacht eigelijk.. maar niettemin een alleraardigst feest
.
Vond het een beetje tegen vallen :/ Ik heb wel mn toppertjes gezien (L) Maar voor de rest (N) D-block & St-e-fan :Respect: Alpha Twins ook wel ok (Y) Tsjaa.. 8)
Nee Toch !?
Op naar Decibel 2009 (Y)!!
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
NickLok
Keurig feestje weer dit..
wat een feessie weer southstylerz charly lownoise en menthal theo wat een afsluiter bij de early rave
nienkeisgek
geweldig feest!!!! super vermaakt!!! gelukkig heb ik mijn vrienden bij toeval weer gevonden want smsen en bellen lukte niet zo goed. jammer. wc's volgende keer maar niet meer overdekt. en de kiss en ride errug onvindbaar voor zowel de feestgangers als mensen die ons opkwamen halen we waren om 2uur pas weg maar verder heb ik me echt geweldig vermaakt!!!
Night
Lekker feesie.Maar zeker niet geweldig
Nikeairmax
Top fesstjuh!!!
flink staan rammelen daar:D volgend jaar zeker weer!!
Noisecult (Repeater)
Kevin Kaos heerlijk geopend, J&W koning, Spark Taberner, Sven Wittekind, Radium & Promo :respect:
Nollemans
Geweldige party heb me kostelijk vermaakt alleen verdomde jammer dat er van die figuren zijn die hun agressie niet kunnen beheersen. Blijf dan van de zooi af en feest nuchter zonder fight. Voor de rest echt geweldige dag gehad:D
NulEenDrie
In een woord: GEWELDIG :respect:
NULLICEDO
Geweldig feest!! (l) WECIBEL
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais :respect:. Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur :S
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
Pablo Escobar Is BACK!!!­
super schik gehad! knoepertje zat maar egt mega gelache!
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
party-chick
het was extreem vetjes!!!!
Partyc­rasher :bounce:
Was weer grof, vooral Pavo , Technoboy , Prophet en de afsluiting in de early tent met Luna was helemaal super! Maatjes bedankt voor de heerlijke dag!
Decibel <3 Charlie Lownoise & Mental Theo <3 Paul Elstak <3
partypind@­(vld)
Beste Decibel ever !!! kostelijk vermaakt Heerlijk weer zelfs de stank van de wc`s was goed!(betekend dat er goed gezopen wordt laten we maar zeggen ):P:P Niet wachten bij muntjes ingang eten ...voorbeeld voor andere feesten.Mensen waren perfect geluid was perfect Partyraiser hartaanval waardig En RESPECT voor alle ouders berm in de tot volgend jaar !!!!!!
Partys­trijde­r
Entree Paul Elstak en einde was wreed! Decibel 2008 = geweldig:respect:
PartyWiel
Vetttt naar me zin gehad was weer toppie :D
PasMaNNi
Wat een gezellig en geweldig feest!!!! Heerlijk setjes Southstylers, Technoboy, en ofcourse Charly lownoise en Mental Theo .. soms wat heet in tenten (hardbass) maar verder :respect:
Paula_*
Echt een geweldig feest ! :respect: :D
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Pi
OLdScHooL GeZeLLiG:)
PimB
jammer van het telefoon ­bereik en de wc's, voor de rest een GEWELDIG feest :respect:
Piraatjuh aKa SpaMafkees
predator :respect:
Pithune/­Shadow Interaction
MANU KENTON VS MAX WALDER _O_ voorderest, enorm vet, had weinig over te klagen (hoewel wat regen voor de frisheid niet mis zou zijn:D) top!!
Pjom :honger:
Wat een dik feest :D Southstylerz - Hardstyle Masterz - Zatox _O_ _O_ _O_
GE-WEL-DIG :LIEF: :BOUNCE:
Poeske
Hij was echt goed !! Vooral het einde.. alleen vorig jaar was beter
Top Feesje Vooral De Afsluiter Op De MainStage Geweldig
HIRRLUKKKK te lekker gewoon hahaha mensen was gezellie (K)
QLUBTEMPO
Wat een SUPERVETTE Decibel zeg! Dat geluid op de main!! Oorverdovend!! Stond soms wel iets te hard,,, HEADHUNTERZ WILDSTYLEZ heerlijk setje! Echt een dikke 10 voor Decibel! Volgend jaar zeker weer!
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
R.C.Keijzer
HET WAS GEWELDIG!!
Heerlijk zo een weekeindje kamping t was een super feest ;)
Ransom
Super feest! Heb me prima vermaakt en het geluid was, soms iets overdreven, goed verzorgd!! B)
Ratje
Geweldig feest! Supersfeer, gezellige mensen en Deepack, Charly en Theo als HELDEN van de dag!
RAY990
Bah bah!!! Wat een knalfeest weer zeg...pfffffff......was weer geweldig gewoon!!!:bounce:
Rella:devil:
lekker weer
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Omg, zo lekker :| .. D-Block & S-Te-Fan .. Brennan Heart .. Paul Elstak. omg, was echt te wreed :D .. Wel kut geluid @ rookie stage :/
Robijntje!
Wat een feest, geweldig! (L) Topdag gehad met iedereen. Isaac man van de dag:respect:
ROCKSTAR#
(L) Heeerlijk feeeessie
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
Roed/­Wit-Mestreech
Was weer lekker minder dan vorige jaren en bier naar mijn mening te vroeg op maar toch goed vermaakt
super!!
Tering vet feestje!:respect:
rollerman17
wat een feest (H) paul elstak :respect:
rontjuh
Super feest! b2s :respect: Bodylotion was geweldig! en ook Partyraiser en Charlie lownoise&mental theo super gedraaid :respect: Echt lekker sfeertje en topweertje! Tot volgend jaar zeker weten!
:D:D goed feesie! :D
Rose*(L)
DECIBEL WAS WEER HELEMAAL TE GEK!!!:D LEKKER STAMPUHHHHH!!!! (L)
Rownage
Topfeestje gehad weer, alleen waarom moesten die pishokken zonodig overdekt zijn, wat een stank... Verder was het erg gezellig, goed geluid, en een lekker sfeertje, heb me weer goed vermaakt..
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
Roykee..
Vooraan in de Hardbass!!(L) Mijn mooiste feestje:jaja:..
Royyyy
Ge-wel-dig!
RyAn B
decibel rules!!!
Sabrina,,*
Het was weer SUPER!! :respect: Heb echt genoten! Helemaal loss & het weer was top! :D
Sandertjee
alle dj's op main geweldig, alleen jammer dat de hardbass tent zo belachelijk warm is.. voor de rest beter--> beste outdoor festival
Sanne
Zenithhhhhh :kwijl:
Sannemeisje
Godverkut wat een HEERLIJK feest weer!!! Masterlijk dagje! :respect:
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
SCHUFKE
VET
Geweldigggge party, vooral de laatste 2 uuuur, waren top
Sharonas :9
Headhunterrrrrzzzzzzz!!!!!!!
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
Sierellûh©
Decibel 2008 was weer op en top (Y) beetje jammer dat ik mijn camera was vergeten in mn auto maar voor de rest echt een topdag gehad!!! :respect:
geweldig feest:D alleen showtek was beetje kut op main
slam1975
Leuk feest, maar de Refuse-tent vond ik het best (Y)
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Snoetje
Was een super mooi feestje:) next time ben ik er zeker weer bij
Ohhhh wat was het weer gezellig!!!!Geweldige sfeer:D Back2school:bounce: en Refuse:kwijl: Sven Wittekind & Amok:respect:
(L)(L)
Speake­rfreak­er!!!­
vond het echt een knetter goed feesie:D:D
spring musje
was weeeeeer mega vet heb me goed vermaakt!!!
STELKA
Was supper gezellig Goed vermaakt :yes: en de main maakte niet uit waar ik ging staan ik stond altijd wel in het gang pad :( was wel lekker knus ;)
Stief
Hele vette shit. Decibel is duidelijk de beste in zijn soort! :respekt:
Goeie dj's goeie sfeer en 1 woord: GEWELDIG:D
Was weer lachen met iedereen!!! Alleen het sandwitch eten mat Daggie was niet zo'n succes haha :P wel lekker gedraaid met Wes hoor mop! (K)
Stutje
Woest feest! echt top :D Deepack :respect: wat een feest maakten ze!!! Verder warm in de tent, en planken bij de main volgend Jaar!!
SuperSok
Weer een heerlijk feestje! :cheer::bounce:
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
Hellfish & Bryan Fury zeer goeie set. I-gor was zeer goed maar te fijntjes. Had wat ruiger gemogen B)
Suzan!
Wat een DIK feest ! Paul elstak (K) Niet normaal ! Jammer dat ik Charly Lownoise en Mental Theo heb gemist !
Helemaal super! Heerlijk weer, leuke mensen, goede muziek.. Wat wil je nog meer?!
Svensation B)
:cheer:
Sûpje
Decibel ruleszs
Taxi_Rowé
gewoon fucking niet normaal! geweldig feest!!:respect:
TechnoMigs!
Vond het een beetje tegenvallen, kon mijn draai pas heel laat vinden bij de techno... ben daar nu echt in verdwaalt denk ik... Stanton op de old school super (Y)
Terror-Timmy
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Tha Clown
Wederom een TOP-editie :D ... Decibel = gewoon altijd goed B)... Armageddon Project de mannen van de dag ;respect: .. Super vermaakt, veel rondgelopen, oftewel: SUPER! B) :D :bounce:
THA ZORICA !!!!­ PARTIZAN
REFUSE ....:LIEF: Dagmar Nikola en Nathalie heb echt gelachen met jullie ;)
HARDCORE 4 LIFE :kwijl: Jammer dat je smsjes pas ontving toen 't feest afgelopen was, en de wc's waren echt Ranzig! Verder TOP!!
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The Hardest
Dik feest.... echt genoten weer.......
The Pacifier
was vet :D
The Queen.
Decibel was hard!!! & ook die paal van de Hardcore4life stage.. :S auw! Einde gemist, maar wel de EHBO post gezien van dichtbij. :P
The Rienus
HELEMAAL GEWELDIG!! EARLY :respect: zeker volgend jaar weer :D:D
Een mooi einde van mn vakantie!:respect::D Goed geluid en een goeie sfeer(Y) Kortom: Ik heb een top feestje gahad!:D MAAR WAAROM LIEPEN ER ZOVEEL VAN DIE PENNENLIKKERS ROND?!:S Nie dat ik er last van had, maar toch.?!:S
Thomderanged
Damn wat een feest :P
tilburg terrorist
asosial harde bas was egt helemaal toppie hardcore 4 life was egt fucking lekker heb me prima vermaakt aleeen die wc,s ........:S da moet egt ff anders verder was het 100% super
Tim ..!
beste feestje oooitt .. D-Block & S-Te-Fan en paultje waren de knallers (L) decibel 2009 weer aanwezig :respect:
TIM TAG
SUPERRRRRRRRRRR
tony de zieke vogel
superrrrrrrr!!!
Tsjabbie
dit was weer een super feest
vavaculo
super vet :D zeker promo:respect:
Vicenzo
was weer lkkr sfeertje, maar geluid was in Hc slecht en er werd ook een beetje onder de maat gedraaid
Vipzz
Beste feest van het jaar tot nu toe! Alles was perfect! Bass vooraan was zo hard dat mensen er niet wilde staan :) Handig meer ruimte voor mij :)
echt te vet gewoon!
Vrollie
Ben het helemaal eens met alles wat hierboven staat!
vrouwke
m`n 1ste buitenfeest maar zeker niet de laatste!!en decibel ben ik volgend jaar weer!
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
wacco
Geweldig feestje, volgend jaar zeker weer:)
Onwijs vet dik gtruwelijk feest ! Mn mooiste tot nu toe!
wallie-wallie
weer was super goeie oldskool en beuqende hardstyle weer een toppertje ja
welyy!!
(L) prima vermaakt lekker feestje
Wiezel
geweldig feest ! volgend jaar voor de 3x :) hardbass tent was wel een beetje warm maargoed voor de rest super !
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
Vince en Zany en Paul Elstak helden van de avond :respect: ipv dat vuurwerk had ik liever een kwartiertje extra gebeuk gehoord trouwens...
X
Jah wat een feest weer!! Heerlijk dat we wat later binnen waren! B2S :respect:
Het Was Geweldig Vogendjaar weer ;):D :bounce:
xjolax
kei gezellig feesie heb me heerlijk vermaakt
Gezellig thuisfisje :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Wes & Dagmar heerlijk setje (Y)
xxxjos (k)
Geluid bij de hardcorezaal was om te huilen, te weinig toiletten, terrein vond ik ook te groot... Maar het was wel gezellig! :p
yelsew
TOPFEESSIE!!!! lekker staan knallen bij de main!!!
Yoranovic
Was weer Super :bier: :D
Zero Sanity
Topsfeer weer zeg! Veel leuke bekenden weer aanwezig :D Vond niet altijd dat er even sterk gedraaid werd, maar ik moet toch wel zeggen dat de oude hardstyle van zenith en luna me wel zeer goed beviel op het eind haha! :P
ZONIA
oppie toppie toppie
{L}in
Was super! Jammer dat we steeds iedereen kwijt waren...
|Prod!gy|
leuk einde alleen jammer van dat klote anthem
~loontje~
Masterlijk feesje weer :bounce:
~marleen~
Weer geweldig zoals altijd :D
©laudiaaaaa AKA ©-LoUd :cheer:
Ongelooflijk!! Elk jaar weer GEWELDIG :D
°*»..Dennie
Masterlijk feest weer! Project 1, the prophet & paul (Y)
» Miekske «
GEWELDIG!!! Refuse, Darkness 4-life en Back2school :respect: En natuurlijk kei gezellige mensen daar :D
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Ik denk wel dat ik het goed naar me zin heb gehad.. Maar weet er niet veel meer over te vertellen,, Goed teken dus :P (Y)
× Marissa ×
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!
het was geweldig!!! Top feest!(Y)

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)