Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1900), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

SUPERRRRRRRR.....!!!!! :bounce:
Het was echt helemaal top!
machtig uber alles echt vet feestjuhhh
GEWELDIG:D
Dat het gezellig was!!!
!__!YOJI!__!
was weer vet :D The Prophet & Deepack :D
!jeroentje!
geweldig feessie had alles lekker weer goeie organisatie en de trein had ook de ultieme lig rekken vooor lange manne helaas ginge de deure op de terug weg niet ope maar dat kon de super dag niet meer verpeste en alles ging heel SNEL voorbij
#Jelmer'
toch vorig jaar weer overtroffen:D tommyknocker en promo :respect:
' Joey
wat een feestje zeg! voor de 2e keer top;)B2S Respect::respect::
Super feest! Sfeer was helemaal geweldig! Op naar volgend jaar!
'Sharon .
ooohh superfeestje! wc's gratis(Y) werd lekker gedraaid alleen wel paar x zelfde nmrs gehoord maar had het zekr niet willen missen!
(6) Santje (6)
Was eg weer een kkdik feessie!!!! :bounce: En het weer was ook eg perfect :D:D:D
Super feestje!! lekker los gegaan, mooi weer, mooie muziek :)
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
echt een super leuke dag gehad en de vip was ook zekers wel leuk,op naar volgend jaar!!!:P
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
ik ga hier waarschijnlijk tot aan mn 122ste verjaardag nog heen :D
** T **
WWW.SLAPPEKWATSVERKOPEN.NL Mega vet tof feestje 8)
**­(L)Suu­s(L)**­
Wat heb ik een topdagje gehad met super weer!! Echt geweldig!! Vooral Charley Lownoise en Mental Theo :respect: Helemaal Loss toen!! Gewoon PERFECT!!
Super super super :D En wat een weertje:D Paul Elstak :bounce::kwijl: Alleen die wc's.....:no:
Heerlijk!! 3e op rij, Decibel wordt elk jaar beter :D Dikke duim omhoog wederom voor b2s (Y)
**DROOPY**
wat een top feest was gekkehuis Brennan Heart :respect:
**glenn**
Was echt een dik feestje! Blij dat ik het niet gemist heb.. Geweldig :respect:
**­LitllB­LondJ*­*­
Super feestje!!!!!!!!!! jammer dat het weer zo snel voorbij was!!!(L)
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
Geweldig Feestje!!! Toppie
was super..:D:D
*_RoedieW!
Super feest, en einde was geweldig ! :respect:
heerlijk feest helemaal los gegaan!! en super weer!
*bastard046*
:kwijl: DECIBEL (Y) :bier: WAT EEEN FUCKINGG VET FEEEST :RESPECT: GEWELDIG VERMAAKT :BIER:... DECIBEL....(L)it
het was zeker geweldig, maar savonds werd het toch wel echt vet.. :D
*Fun-E*
Primaa! Van vroeg tot laat prima vermaakt. Misschien fijn om de tenten boven de wc's volgend jaar weg te laten. Groepsknuffel bij de lockers aan het einde was ook ontzettend gezellig (Y)
*Kirstenn.
D-Block & S-te-fan, Headhunterz & Wildstylez :respect:
*Lesje
Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak :respect: Unbelievable wat goed!! :D
*M.ariska...
heerlijk feestje :respect:
*RisS*
Wat n super feest! :D Jah die wc's waren een drama :no: Maar verder weinig te zeiken, hoor :cheer:
*Sammy*
De 1e keer Decibel, en het was echt super :cheer:
*Sann*
veelste snel afgelopen!!!heel de dag zo goed vermaakt dat het te kort was :bounce: >>HARDCORE4LIFE, MAINSTAGE & B2S deden t hem:bounce:
helemaaaaaaaaaaaaal te
+_­-*­[J]ulianne*­-_+­
Was echt super vet, goede sfeer, goede muziek en leuke mensen :D
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
- S.­K.­W.­I.­T -
wel ok ... einde was bagger....(N)
-- Anique.
Was echt super !!! :)
-- YASMINE ;­ *­
Heerlijk feestje weer :cheer:. Alles was gewoon goed :D .. B2S :respect:
--==KIM==--
(L) LOVE IT! :D Echt helemaal super!!
egt super feest !! :bounce:
-=-=-=-=--=
Super! Bodylotion:respect:Vince,Lenny Dee....echt top...En wat een leuke gekke mensen allemaal:)
-Floris-
telefoonnetwerk was nogal irritant, verder fantastisch feest gehad :respect: H4L(L)B2S(L)D4L
-offensive-
HEEEEERLIJKKKK
-OLLY-
Een dikke 10!!! Alleen jammer dat de Bass van de Hardcorearea bij de main goed te horen was..
-Talitha
het was moooooi :D
Waanzinnig gezellig weekend achter de rug op de camping :D Eerste keer Decibel dus was benieuwd, zeker niet de laatste 8) 's Middags lekker op de Early gestaan & 's avonds op 1992 is 4 you, was een gezelligheid was dat zeg! Supersfeer, lekker staan housen dus :jaja: Bodylotion, Stanton & Dj Rob en Joe een dikke :respect: Afterparty op de camping was vette shizzle! Till next year!
..­::Linn­ie25::­..­
in 1 woord GEWELDIG!! (Y) top gewoon
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
.­:(K)(S­hirley­)(K):.­
het was weer een toppertje ma de NDT blijft beter srry
.::scar::.
super feest 20 euro uit gegeven haha. 2 min punte­, einde kk lang moeten wachte voor we weg konde en­ dat er zand lag in de terror zaal.
.×.Lausje.×.
:respect: ECHT MACHTIG!!!!!!! DECIBEL (L) DIT FEEST OVERTREFT ECHT ALLES.. ZELFS GROUND ZERO!! :bier: LOVE IT!
100% Pure Colombian :[
Echt gekste ooit; Mainstage & Hardcore4Life helemaal los :bounce:
3 Steps Ahead
:respect:Lenny Dee!!! Noize suppressor:respect: draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!!:no: main kwam er dik boven uit! de rest was zeker(Y) maar toch weer net iets te druk!
3lis4h
I (l)'d it! Volgend jaar weer :D
81Pope
Ondanks me niet zo hoge verwachtinge (omdat vorig jaar me 1ste keer Decibel was ) viel het me tegen, en wie zegt dat dit jaar Decibel beter was dan vorig jaar verklaar ik bij deze voor Gek !?, Werd pas rond 17:00 (y) gedraait, en de setjes van :respect: Nossie & Paul :respect: waren gewoon toppie :kwijl:
Decibel was weer ouwerwets gezellig ;) Same me men vrouwke heerlijk gefeest! ik zeg, tot volgend jaar!!! :D
:bier: Joeri :bier:
SUPER !!! :respect: Hardcore 4 Life :respect: Mad dog Vs The Playah En vooral de set van Neophyte Records Allstars en ok het geluid in H4L :respect: echt un super feest volgend jaar 100 % weer :D :bounce:
:bier: Tekkoman :bier:
4 woorden: dag van me leven! b2s SUPER!!!!!!!
the viper en panic :respect: :respect:paul elstak:respect:
:bounce: BasssKick :bounce:
Was wederom een top editie :respect: Tommyknocker, Noize supressor, Theo & Charly, was helemaal geweldig:D
:bounce: Bjurniee
vet feest:D alleen bereik was ver te zoeken :o darkness area kon ook beter
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
:bounce:Al Cabone
BRUUT
:bounc­e:mast­rr_­maik:b­ounce:
relaxt feestje:)
Was weer een dikke knaller ! :D Heerlijk vermaakt, jammer alleen van het vele wespen-tuig wat het nodig vond om te steken hele tijd ! 2 stijve armen aan overgehouden :(
Beste feest ooit!
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
wat een mega feest:D vele malen beter als vorig jaar. :respect: paultje lekkere afsluiter:D
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
Hardcore 4 Life Stage:respect: Paul elstak was een zeeer mooie afsluiter in de mainstage met mooi vuurwerk dr bie:D alleen neophyte allstars oook wel willen zien maarja je moet keuzes maken he:P
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
was vet feesje geluid op de main (Y)
Donders mooi feest:bier: Volgend jaar weer:D
:vaag:[HC] DBT [HC]:vaag:
Was cker un goed feest maar lang niet zo goed als vorig jaar
<<..A..>>
wasss supperrr vooral de afsluiterrr:k:k:k
> ]\/­[@­niac <
RETE RETE RETE RETE RETE RETE GAAAAAAF
>>> Annetje <<<
Wat een feestje zeg :respect: heerlijk op de camping gezeten, was echt een super weekend :lief:
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
[..­Karstin..­]
bruut feest, weekendje camping was goed te doen (Y)
[070] eNeRGie
Echt een goed feest (Y) een van de beste dit jaar! :bounce:
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt :D jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit :)
[D]ede­msvaar­t84
Geweldig feest!! Helaas wel veel Dj's gemist, maar lekker sfeertje en goed weeer!! Op naar volgend jaar :cheer:
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
Waarom huren ze die Charly Lownoise & Menthal Theo niet bij ieder feest in?? Dan weet je tenminste zeker dat je un knalfeest krijgt;) Geweldig:P
[I][v][o]
Het ging overdag helemaal de verkeerde kant op; driekwart van de mensen was zwaar van de kaart, de sfeer was kut en de muziek nog kutter. Maar Technoboy, The Prophet en Paultje Elstak wisten alles goed te breien! :D Jammer van die vechtpartijen.
[J].­[A].­[D]-->[.­U.­][.­D.­][.­E.­][.­N.­][.!!.­]
(y)beter als vorig jaar,Geluid ook!!see you next year!!volgens mij is er geen beter feest!!!
Was weer top(Y)!
Geweldig feest :D heb me vooral vermaakt bij Hardbass en de Mainstage :bounce: Charly Lownoise en Mental Theo :respect:
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Supertijd gehad, veel vrienden, goeie sfeer VOORAL lekker weer JA Heb genoten(L)
[OKP]KNABBEL
Niet normaal feessie was geweldig en zkers volgend jaar weer op de camping gegarandeerd veel onzin daar
Extreem vaag wel goed feessie jammer dat charly en theo het verneukte met de TE happy hardcore :[
vet feest, en t vuurwerk was geweldig
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
^^Michellee
super feest volgend jaar zeker weer:D.
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
_Chillie
M'n verjaardags cadeau!! Toppie Was! en was gezellig met jullie:D!! verder weer lekker vermaakt net als vorig jaar! Volgend jaar hopelijk alleen weer de wc'tjes buiten bah!!
_Elizaaa1_
twaar weer mooi :D :respect:
wat een geweldig feest zeer vermaakt..:D!!! respect voor paul elstak wat een afsluiting :respect:
VET VET VET!!!!! Wat een hitte in de middag pfffff! En wat een stank op de WC's....! Maar het was het allemaal waard(L)
gezellig
sow niet normaal, muziek & geluid was genieten een prima sfeer lekker weer gehad kortom geweldig. klote dat veel mensen geen bereik hadden met hun telefoon,
Mooi feestje :) beetje jammer van de wc's en dat je van hot naar her moest lopen voor de hardcore... Laatste uur kwam ik weer helemaal tot leven....
Allaaaaaard
Te Bruuut!
Amanda­a:boun­ce:
Niet willen missen!!! geen 10 maaar zelfs nog meer :respect: wel jammer van ruzies die uitbraken om niks bullshit!
Ammie013
wat was het weer een superfeest :D :bier:
Anco
Gruwelijk feest!!!
angel-007
Ik vond het een heerlijk feessie! :bounce: Promiss, Stanton en Rob draaiden echt (y) Paul knalde er letterlijk uit :bounce: Maar het meeste :respect: toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super (y)
SUPERRRRR feessieee :respect: :cheer:
Tot volgend jaar !
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
Anne!!!
Het was in 1 woord ; Ge-wel-dig !! & een super afsluiter @ mainstage .. TOPPIEEE :bounce:
annie is in tha house
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn ­van :nosmile: kon me draai niet vinden de hele dag­ tot ik bij de oldschool 1992 kwam :D Dat was echt­ super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellig­e sfeer, Sven Wittekind :respect:
Feesie was zeker top, jammer dat ik zo gaar was. Was om 8 uur weer op het vakantiepark. Verder was t weekend echt top!
Arie J Beukenoot
wel leuk, maar kon beter.. Charly lownois en mental theo wel vet, Radium ook
Arjan Beukpad
Dik feesje! Goed sfeertje, technoboy still #1 (Y)
Astrid.
Amazing!!
AsyLium
Geweldig feestje
Asz
was weer geweldig! beter dan vorig jaar! ondanks dat het veel te druk was weer heel de dag genoten :kwijl:
AvanP!!
Waxweazle :respect: openen met silence heerlijk:p ­, Bodylotion(Y) ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Bac­k2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot v­olgend jaar!
B) The Finalist B)
Super feestje gehad. Showtek, Zany, Headhunterz, Zatox... De afsluiting met Paul... allemaal toppers... volgend jaar weer ! :D
Babette:rot:
Kon er niet echt in komen maar heb me wel vermaakt :)
De-Ci-Bel!!!! super vermaakt,partypeople thnx, echt gruwelijk in elkaar gezet dit feest Jammer dat de Main de Hardcore overstemde, maar dat maakte de back2school area ceker dubbel en dwars goed Motheeeeeeerfuckeeerr!!!
bappie 101
Yes Yes Yes Yes ! goed feestje
barrygoal
Een dikke 10! heerlijk gedraait de hele dag overal! happy hardcore was ook te gek
bartjan
egt goet te doen dit jaar was egt goede muziek
complimenten voor b2s organisatie, alles was goed geregeld... vond wel. dat hardbass in een wat grotere tent mocht. maar voorderest mainstage was echt practhig gedaan.
BassmaniaQ
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
Be Free!!
in een woord...........GRANDIOOS!!! en wat is er toch gedanst / gestampt / gefeest heerlijk!!! volgend jaar zeker weer!!!
BEGAAISTER.­NL
Twas echt gwn een supper feestje!
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
Boertje J
Wat een geweldig feessie :respect:
bossche-turk
zwaar hetig en dat ik zeker volgend jaar er weer bij ben
BoSwEg
Super feest! Relaxt weer gehad! Dik geluid bij de hardcore vooraan lekkere setjes :repsect: Maar 5 euro voor een flesje water is wel van de zotte!! Daar haal je een paar kuub voor!
Brattbakk
Southstylers, Project One, Charley Lownoise & Mental Theo :respect: echt weer een super feest!
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
Geweldig feestje, het is dat er geen overtreffende trap is van geweldig, want het was echt gruwelijk (L) Kevin Kaos opende verrassend lekker :respect:
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
TOP!!! TOP!!TOP!!TOP!!TOP!!! EGT SUPER!!! VOLGEND JAAR ZEKER WEER KNALLEN KIJK ER NU AL NAAR UIT!!!!
Capsulized
Super mooie party!!! :D Zeer gezellig! Seeya next year
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
channtal(ll)
gruwlijk feestje, heb me goed vermaakt!
Geweldig naar m'n zin gehad! Fijne muziek, fijne mensen, fijn weer en een lekker sfeertje, ik zeg Decibel was top! Decibel 2009 here I come! :cheer: :D
Decibel is gewoon een super feest.
ChemicalCleo
mwah, terrein was wel mooi, muziek was niet echt mijn ding...Hellfish & Bryan Fury(Y)
Classic Girl
Een heerlijk weertje :D Leuke mensen om me heen (L) en heerlijk genoten van het setje van "Radiate" aka DJ Reiner en jaja Mick ook stiekem van jou;)
Cliffie
hele tijd bij de Back2school gestaan :respect: , bleef knallen daarzo!!!!
Cloon
zeker geslaagd feestje en afsluiter van zatox in hardbass tent :respect:
cloudseeker
geweldig!!! de afsluiting van charlie en theo in de B2S was briljant!!!
Cnelle
geweldig feestje tijd ging veel te snel voorbij aftherparty was ook echt super :)
:respect: b2s alles klopte nergens te druk je had altijd wel ruimte,weertje en de sfeer :d
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
Was weer een leuk dagje, tocht t beste vermaakt@1992 is for you
Geweldig :respect: Maar die wc's.....DRAMA :frusty:
Was weer super (L) en het weer kon niet beter b)
Da Killah
was wel leuk maar misstie toch iets daar
Da Lunacy
Vet was het weer! Alleen een telfoonpaal op Beekse Bergen zou niet verkeerd zijn! Predator, The Viper vs Panic en Charly en Theo waren echt té gek! :Bier:
Da-Toom
Superfeest Zatox Zwaar hard:D Toen nog eve Prophet & PAUL ELSTAK!
DaCrazYBoY
super feest met hele goede dj's en zeer goed geluid alleen jammer dat de h4l in de mainstage te horen was
Dani El Madera
Zeer vet feestje vooral de laatste 2 uurtjes. Bedankjes gaan dan ook uit naar DJ Zentih en Luna :D:D meesterlijke setjes..!!
Danielle--89
decibel was helemaal geweldig!!! :D:D
dann-
3 woorden : GE-WEL-DIG! :D
DaNynX
Gezellig feestje :D maar veel te snel voorbij :( jammer van de het geluid bij de hardcore... daar beukte de main steeds doorheen
DarkSpacer
K.Kaos ging weer goed los :bounce: en natuurlijk The Godfather Of SCANTRAXX THE PROPHET :respect:
Dass'
Echt een super feest!!! (Y) (Y) (Y)
De$irable(K)
was echt super!!!Alleen de wc's waren iets minder
deKLOMP
helemaal kapot gegaan bij elstak en zo hoort het!! was weer dol
DESNAR
was wel leuk!:)
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
Pas vrij laat binnen, maar wel erg goed vermaakt! B)
Superrr! wat een geluidje!
Heerlijk feesje zany&beholder en the prophet wat een top set! My name is hardstyle dikke track hoor RAN-D!!!!!
het was loekoe:)
Het was me weer een toppertje :D B2s :respect:
DJ Ogre
Allemaal leuk en aardig maar heb betere edities meegemaakt...Unexist brak de tent weer af :honger:
DJ Reload-R
ELK JAAR WEER GRUWELIJK VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Top (verjaardags)feest gehad! Super mooi weer. Wel 2 minpuntjes: de mainstage ging te hard over de hardcore heen en de wc's waren echt bagger
THE PROPHET MAIN!!!! SUPERRRRRRRSET>>>>
Dj StOOter
TERUG NAAR SCHOOL :bounce:
Dj.Larz
Was weer helemaal Top super weer super sfeer op naar 2009!!!!!!!!!!!!!!!
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting :respect:
Djowie de Cowboy
Wederom een gruwelijk vet feest! alles was goed! Hoogtepunt toch weer Charly Lownoise en MentalTheo :D
Weer een top feest :respect:, mega gezellig en een goei sfeertje
Dopey MHL
vet feest en erg veel bekenden!!
Je kon onmetelijk uit je plaat gaan, i love it (L)
dit was nr. 5 alweer en nog steeds top(Y) alleen drinken was probleem :S headhunterz :respect:
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
Theo en Charlie wat een helden
Eddy Wally
Refuse was geweldig! :kwijl:
Eef
Echt super vet feestje! :respect: Paul Elstak was echt super afsluiter! :D
Eel..­HOPPA!­ :woop:
was wel leuk...
EHV-GABBER
zwaar dik feest volgend jaar weer main was echt vet
in 1 woord GE-WEL-DIG, iedereen die mee was bedankt voor de vette avond! verder alle main- en hardbassartiesten :respect: volgend jaar zeker weer!
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
Zoo wat een super vet feest :respect:
EVITA.
Neophyte Records All Stars wat een afsluiting van een GEWELDIG feestje !! :D
F'M.itch
Wat ging het hard!! aankleding vondk wel tegenvallen!
Gwoon in 1 woord supper vet :D
decibel:respect:
€2,50 voor een muntje??? Pfff... Buiten dat prima vermaakt. Niet geweldig zoals ik gehoopt had.
Flipkonijn
Gezellig feestje (y), maar weinig actief gefeest... wat was het drukjes seg ;)
vette shit
fr 1908 C.­J.­K.­
hardcore 4 life was kk gek!!!!!!!!!!
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
Zo dan. Nou alweer afgelopen? Morge weer? Bij jou thuis!
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
frisians 4 hardstyle
wat een supper onwijs vet feest;) net als vorig jaar:) next year again
FRL<stephan>
superrr wat een afsluiter mooie lasers alles perfect :)
Het was weer GEWELDIG! :respect: Alles klopte.. het weer, muziek en sfeer! Was mijn 3e keer, maar zeker niet de laatste! Tot volgend jaar! :bounce:
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaat ut???
:Respect: supervet :respect: IK WIL TERUG!!!! :D
gabba
Het was een GEWELDIG feest, super vermaakt;)
Gabberchamp
_o_Echt Geweldig:D op naar Decibel 2009!!!:D
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
super
was weer goed feessie :bier: ging dr weer vlotjes in hehe doe wat aan die wc`s gore putlucht gatverdamme :/
Leuk feestje, goed geluid overal alleen die stinkwc's waren jammer
Geweldig einde! :bounce:
h4l_wesje
was wel kikke:) aleen jammer da k nerges berijk had daar
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Happy-Generation.­nl
mooi feest, Charly Lownoise & Mental Theo _O_ , fucking hell wat een set!!
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
Hardcore_­Octaaf
Super:respect:
Hardco­reMeis­juh
Super vet feest!! Volgend jaar weer :D
top feestje lekker geknald
super feest geweldig aleen hardbasse tent en het vervoer als je na huis moes waren de minpunten maar voorde rest toppie(Y)
HardZwiza
Was zeker een vet feesie, goed geregeld allemaal back2school was vet(Y) alleen erg jammer van het geluid in de hc tent :S en van het overwachts iets vroeger naar huis moeten... Verder alles top :bounce:
Haver
een super vette dag gehad helemaal ge-wel-dig
Hazard /­ The Unknown Force \ Von Dalez
was mn eerste en zeker niet mijn laatste gewoonweg geweldig! paul Respect!!! wat een afsluiter
Ondanks mijn griep, heb ik me aardig staande gehouden :cheer: Weer perfect, sfeer toppie Back2School Panic vs the Viper :respect: Hardcore4Life Promo :respect: :O de dj's braken de tent af stelletje vandalen :)
HC_­DJ-BEEZZ_­HC
Zeeeer geweldig goe feesje!!! volgend jaar wir:D
Heavnly
WOWWWWWWWWW wat een feestje :respect: (K)
Super!! mij eerste decibel maar nie me laatste
Hellings_
het was weer heerlijk genieten!! _o_ volgend jaar cker weer!
Here's Johny!!­
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER :cheer:. Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise :respect: :beer:.
Zeeer goed feestje, alleen beetje kut met de bus zoeken:P
hof :bier:
was echt goed wat een heldenfeest :respect:
Homeboy
helemaal naar de kloten.. de rest mag je zelf invullen......
HP-tjuh :bier:
Vet ruig :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Munten alweer duurder, €340 met zn 2 opverbrast
Hyp
Wat een te vet feestje weer! :respect: KEVIN KAOS & LUNA :respect: (L) Idd wel jammer van de lauwe drankjes!
ikhebt­eenlie­fescha­t
was super vooral partyraiser en day maar jonge niet normaal helden
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
Ilse_S
SUPER FEEST!! Muziek was goed, aankleding etc en natuurlijk het vuurwerk! Minpuntje vond ik hoe het regeld was bij de toiletten.
Heerlijk dagje! Paul Elstak (L)
in2u.
Leuk (Y)
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
Ingeping
Erg goed naar mijn zin gehad, volgend jaar weer :bier:
innerSpace
In Een Woord: Lekker!
gratis sauna in de hardbass, maar in een woord GEWELDIG.
Het was weer een fantastische editie van Decibel, echt gruwelijk vet :respect:! Lekker weer, fantastische sfeer, gruwelijke sets :respect:! Op naar Decibel Outdoor 2009 :respect:!
Ja nou en (6)
HOLIE SHIT!! het was echt suuuper vet!!
jamyjames
gewoon kanker geniaal heerlijk
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
top feest!!
Jansuh86
schon fissje
Jap van de Wap
Geweldig feestje, goed geluid & geen regen gehad (Y)
Dikke shit ouwe!! Volgend jaar wweer. Hardbass en Main waren GruwelijK!!!
JdB
Goei fiske, alleen iets met netwerk zou niet slecht zijn. Kut als je iedereen kwijt bent en nietmand kunt bereiken
je moet gewoon hakkuh
Fucking awesome!! one of the best yet. Schitterende afsluiting van Charly&Theo(Y)
Jealousy is a motherf*­cker
Geen woorden voor alleen :respect:
Jenzy
Amazing :bounce:
vet feestje prima vermaakt :respect:
jessica&­dennis
super goed feessie:D heb me super vermaakt
John-ny
was weer een mooi feestje:D. Vince & Zany :respect: Panic & the Viper :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
Superrrrrrrr feest
Johnny
mooi feest, jammer dat DJ Paul op de main en Panic op de Earley precies dezelfde set hadden (CD???)
Moddervet B) Southstylers (L) Sven Wittekind :cheer:
jorkie.nl
geweldig feest!! terugreis was te triest voor woorden, ali de meest waardeloze buschauffeur die bestaat!!
Joyceke :)
Lekker rondgestuiterd :bounce:
Industrial mag best wel wat harder de volgende keer, maar Day-mar en Partyraiser oeoehhwie Partyraiser heeft wat goed gemaakt betreft de waardeloze indruk die ik van m had... Mèn, wat hadden we geluk met het weer :) Al met al, ge-wel-dig feestje! (maar wie had bedacht de wc's in een tent te zetten :S)
juki
en het ging veelste snel voor bij (N)
Jump tent was mega Lethal MG,Chicago Zone,Coone En Gave ware Top:p Manu vs max walder was (y)jammer dat de tent zo klein was en het geluid niet echt hard was maar voor de rest top feest
Just [L]*­:looser:
Hardcore4life :bounce: Zeker Beter!!
SUPER FEEST alleen jammer dat ze geen Extra nummertje erbij deden !!!!!!
Prachtig! Die afsluiting (L)
Geweldig ! en heeeeeeeeeeeeel gezellig :D :D
HEEERLIJK FEEST(L)
Keetraver
Back2school :respect: het eind was helemaal super :D
Kenneth!
:respect: DECIBEL!! wat een feestje! :respect:
Kerstman
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
Kevin Matthijs
Super vet feest !!!
Kl.­eine Blonde
GEWELDIG! Laatste uurtje helemaal top(L)
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
radium , partyraiser , neophyte records allstars (Y) goed mooi weer :D
:kwijl: dat was nog eens een verjaardagsfeest! :cheer:
koekiejjj :honger:
idiote!!! :respect: vraag me alleen af hoe ik een steen met een houten bankje heb kunnen aanzien:P
superfeest... lekker en gezellie en top weertje :-)
koenk
Vollebak Hardstyle & Knoerharde Early Rave! BIBBERS :D:D Friends & B2s thank you! Deze vergeet ik niet snel :respect:
krissy­:cheer­:
jaja we hebben weer een vet gezellig feestje achter de rug ; B2S (L) weer heerlijk ! Mainstage (Y) ook weer erg vet . see ya nxt time :bye:
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
L@­dy....­ S@­rik@­
Super vermaakt....... Rob & MC Joe :respect:
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
super feestje :D, heerlijk geluid en heerlijke setjes. Elstak en theo & lownoise waren geweldig
Leviathan
't was wel een relaxt feestje, maar had er wel meer van verwacht eigenlijk.. vind Defqon beter ziet er stukken mooier en verzorgder uitzien want dit was een rotte locatie eigenlijk
Li-z
early rave was heerlijk !!
:respect: was weer ongelooflijk goed!!!!
Lieke :bier:
Partyraiser vs Daymar :respect: Super dolle dag! :bier:
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
Super!! Goed geregeld, mooi weertje en wat is er goed gedraaid!! Superrrrrr.....Complimenten !!
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
lippyh
was weer een ouderwetse lekkere decibel!!
Was goed te doen! Erg naar m'n zin gehad.. Jammer alleen dat er bij mij 's middags voor de verandering weer acuut een ernstige blaas ontsteking kwam opzetten en de ehbo alleen pijnstillers gaf voor hoofdpijn :S
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
weer een mooi feest
Loodje82
Heerlijk feesie heb me weer kostelijk vermaakt!!
Loose Moose
erug lekkere muziek, neophyte was in vorm
Lori
DIKKE 10 echt geweldig
Lua
Heel lekker feest, goed geluid, hele leuke mensen, goeie nummers, heerlijk weer en een lekker biertje maakte dit tot een onvergetelijke dag:D:bounce:
Lucidique Overload
heeeerlijk feestje (L)
lucje_b
zker goed vermaakt maar het had nog beter gekunt:P armageddon project arkus p unexist:respect: en als klapper een té dikke set van akira :D maar volgend jaar de d4l weer naar z'n ouwe plek aub ;)
Lucjee
Supersuper feestje :D! Vond het echt geweldig.. uitstekende afsluiter van paul elstak :D!!
Luuk/St
Heeel erg dikke dag gehad(Y) indeling terrein had wat mij betreft beter kunnen zijn maar een kleiningheidje houd je altijd..
M ysterious
en wat ging het weer snel :( wel een Top feestie :respect:
M.ha.yu
Hoogtepunten; Refuse :kwijl: Paul Elstak @ main :respect: het weer en de mensen // Dieptepunten; Hoog hitgehalte(en veel happyhardcore), toiletten, geen verharde vloer bij Darkness4Life, associaal hoge prijzen!!
m.nouk
egt een super feest volgend jaar zkr weer!!!!!
maaii
Leuk feesje & Lekker dichtbij Alleen zand happen bij industrial was heel erg vervelend..
Mama_Manon
Ik kan maar 1 ding zeggen: GE-WEL-DIG! :D
mandyh90
Twas echt TE MACHTÛG ! (H) :D
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
Marc o
wat een geweldig feest :respect: Isaac had echt de set van de dag :jaja: Mag dit geen jaar meer missen. :nee: Wat dik zeg :d
Wat een GEWELDIG feestje...volgend jaar zeker weer van de partij :D
Marion1985
whaaaaaaaa:D:D
Mark_nmgn
VETT!! (y)
Marliesje..
Mijn eerste keer Decibel, echt gewoon TOP feessie !! v olgend jaar zeker weer :cheer:
Martinez ©
Super feest! :respect:
ECHT EEN BRUUT FEEST!!! :cheers:
Knalfeest! (Y) B)
mathieu-1988
ik heb zwaar genoten wat een feest:D
Was een heel gruwelijk feestje!
Maxaaa
Sven Wittekind(Y)
Vond het feest wel okay... alleen geluid van de hardcore tent werd over donderd door die van de main... beetje jammer.. verder veel bekenden gezien en t weer zat zekers mee..
MC RG
Het word elk jaar beter (Y) :respect: Beekse Bergen :respect: Reiner thnx ;) volgend jaar vast op de HCstage :P
mc vaag
was vet alleen die kiss & ride haden ze op de trugweg wel beter mogen regelen want nu moesten we een fokking eind lopen !!!!!
MerijnvK
lekkah lekkah jwt
tommyknocker!!!! :respect:
Mikki13
Charly lownoise en Mental Theo waren echt te gruwelijk! goeie oude shit! heb er van genoten(en de mensen om me heen van mij ;))
Decibel!! :respect: echt een van de mooiste feesten!
Minimaat
Wat een SUPERRRRR VETTTTTT Feest was dat :bounce: :kwijl:
Miss Tails
Ondanks mijn ehbo bezoek en zware zonnesteek een zweer goed feestje!!!!! sissels :lief:
Miss-B100
praaachtigg partijtje! super vermaakt vooral bij de B2S stage! :respect: Yves, Bodylotion, Panic vs. the Viper :respect: op de main te veel *(stilstaande)* mensen.. de afsluiter van Charly en Theo leukkkkk (y)
GEWELDAGGG FEEST!!!!
MISTER RED D
egt vet feest,ging helemaal los in elke tent,volgend jaar cker weer!!peace
Monna
decibel...whats the word? co-caine...you got the job!!
Mr Moonen­:smoke­:
geweldig:D volgend jaar weer:D
VET! HELLFISH & BRYAN FURY :respect:
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
MRHZ
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
murwll
LO-VE-LY(L)
Musicslave
Super dik feest!! Beter kan toch niet? Weer was perfect!! en dat geluid :O whoeii :respect: voor B2S!!!!
op zich een goed feest en het meeste was wel mooi, maar de ligging van sommige tenten waren gewoon niet goed, ik kon er ook niet lekker inkomen, wat erg jammer was... had er ook wat meer van verwacht eigelijk.. maar niettemin een alleraardigst feest
Neptunes_23
Heerlijke decibel! vanaf 2005 geweest en tot nu toe is dit de vetste geweest, wat een geluid overal!! (H) Headhunterz & Wildstylez strijken met de beste set van de dag! :respect:
Nesse
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
Superrrrrrrrrrr feest! Jammer dat Hardbass binnen was, was zowat niet te doen! Mainstage super, alles super!! Volgend jaar zeker weer!
Nicole...­ :flower:
Wat een machtig feest! Het weer, de sfeer alles was perfect! En idd.. de beste decibel tot nu toe die bij de beekse bergen gehouden is! charly en theo :respect: bryan en hellfish (L)
nieco
heerlijk =D
Niekos89
Tja wat valt erover te zeggen ;) (y)
nienkeisgek
geweldig feest!!!! super vermaakt!!! gelukkig heb ik mijn vrienden bij toeval weer gevonden want smsen en bellen lukte niet zo goed. jammer. wc's volgende keer maar niet meer overdekt. en de kiss en ride errug onvindbaar voor zowel de feestgangers als mensen die ons opkwamen halen we waren om 2uur pas weg maar verder heb ik me echt geweldig vermaakt!!!
Niki...
GEWELDIG vooral het einde was (Y)
NLinda­ke:bie­r:
leuk leuk leuk :D ondanks dat ik nu bijna niet meer kan lopen :P
Noisecult (Repeater)
Kevin Kaos heerlijk geopend, J&W koning, Spark Taberner, Sven Wittekind, Radium & Promo :respect:
Nollemans
Geweldige party heb me kostelijk vermaakt alleen verdomde jammer dat er van die figuren zijn die hun agressie niet kunnen beheersen. Blijf dan van de zooi af en feest nuchter zonder fight. Voor de rest echt geweldige dag gehad:D
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
Oemberto
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Ouwe Seun
GEWELDIG! Super vermaakt, zeker voor herhaling vatbaar!
Ozuma
Wat een geluid :respect: D-Block & S-te-Fan weer de helden van de dag :P
paarhaas
Het was weer een topfeest. Respect voor outblast en paul elstak. Alleen stom van de controles op de wc.
Pablo Escobar Is BACK!!!­
super schik gehad! knoepertje zat maar egt mega gelache!
Gewelig feest!:respect:
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
Party-Kicker
Wat een geweldig feestje was dit weer zeg :respect: 2 B2S
Partyc­rasher :bounce:
Was weer grof, vooral Pavo , Technoboy , Prophet en de afsluiting in de early tent met Luna was helemaal super! Maatjes bedankt voor de heerlijke dag!
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
Partykicker-EHV
Hardcore 4 life was goed te doen.. maar over 't algemeen kon 't beter.. Vond Dominator vele malen beter als Decibel !
Decibel <3 Charlie Lownoise & Mental Theo <3 Paul Elstak <3
PartyWiel
Vetttt naar me zin gehad was weer toppie :D
super feestje. op naar mystery land
Patries O:)
Wat een dag (L)
Patrííes!
Pfffff :S niet echt een lekker feestje zeg :( beetje jammer van als die pussy's die niet eens van hardcore hielden ofiets en dan toch daar gaan staan :@ & echt niets geen sfeer die kwam pas by Promo beetje laat maar gelukkig kreeg ik weer un SUPER setje van Evil (L) &zo :D!
pauluskap
Was super feest dr werd overal goed gedraaid
Pawns in the Game
SUPER GAAF FEEST XD afsluiting was top (Y) wc,s was idd kut
PE@NUT
Wat een feest weer zeg! Echt genoten, goed geluid! See you next year :D:D
Pi
OLdScHooL GeZeLLiG:)
Heerlijk feest! :D Heb me goed vermaakt, vooral in de hardcore-tent!
PimB
jammer van het telefoon ­bereik en de wc's, voor de rest een GEWELDIG feest :respect:
Pinas ®
lekker feest!! t weer zat ook mee!! spacybel B)
Pindaklaatst
Chill feestje :D
Pliennie!
Wat een GEWELDIG FEEST!!!! Kippenvel weer op het einde :D:D volgend jaar zeker weer!
alleen laat dan de trance en truttjes maar thuis de volgende keer kwa lokatie de beste in nederland volgend jaar zo ie zo weer
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
prijntje
was echt lachuh en met akira zwaar los gegoan volgend jaar zeker voor de 6de keer
Profyler
Wederom weer vette shit!!
Project Hardcore
bijna de hele dag bij b2s gestaan was echt super daar tot volgend jaar
pruikske
blijft een dik feest zeker weer een 10 hopelijk volgend weer op de fiets richting beekse bergen
QLUBTEMPO
Wat een SUPERVETTE Decibel zeg! Dat geluid op de main!! Oorverdovend!! Stond soms wel iets te hard,,, HEADHUNTERZ WILDSTYLEZ heerlijk setje! Echt een dikke 10 voor Decibel! Volgend jaar zeker weer!
Ralf6711
decor op mainstage was wel minder dan vorig jaar, en ik werd toch wel een beetje moe van de hele dag hardstyle. Verder ook hier geen bereik met je telefoon.
RAY990
Bah bah!!! Wat een knalfeest weer zeg...pfffffff......was weer geweldig gewoon!!!:bounce:
reemzz
zeker weer het feest van het jaar! :respect:
REPRESENT BY EXAMPLE
What the fuck? van dj Promo knalde dubbel zo hard als de rest in de early rave
RGABeekman
Wat een geweldig feest, alleen volgend jaar de Hardbass ook open lucht maken..!:D
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Rick =­ Wimpie
wereld feestje :respect:
Rik K.
Geweldig feesje! Paul/Held!_O_
Robbery
Wat n dag!!! Kilometers gehakt hehe!! B2S :Respect:, minpuntje main overrulde hardcore tent :S, camping was geweldig, wil iedereen bedanken voor de onzinnige opmerkingen en gezelligheid!!
Robijntje!
Wat een feest, geweldig! (L) Topdag gehad met iedereen. Isaac man van de dag:respect:
Robin hood
Decibel was super vet:D
RobinH89
Southstylers! alleen jammer dat het zo warm was in hardbass tent, verder alles top
roigerobby
DBSTF, Charlie en Theo, en Paul (Y), Weer een heerlijk feestje
rollerman17
wat een feest (H) paul elstak :respect:
rontjuh
Super feest! b2s :respect: Bodylotion was geweldig! en ook Partyraiser en Charlie lownoise&mental theo super gedraaid :respect: Echt lekker sfeertje en topweertje! Tot volgend jaar zeker weten!
Lekker weertje. Goeie muziek. Pilsje erbij. (Y)
Rowan
:respect:
Rownage
Topfeestje gehad weer, alleen waarom moesten die pishokken zonodig overdekt zijn, wat een stank... Verder was het erg gezellig, goed geluid, en een lekker sfeertje, heb me weer goed vermaakt..
RoyD
was weer superbruut net als vorig jaar en t weer zat ook goed mee :D alleen de tijd is echt voorbijgevloge jmr genoeg !!! Paul elstak :respect:
Royhooo
was zeker laage(B) best zat
Royke AKA DJ Pugnac
:respect:I:gor:respect:PARTYRAISER:respect:
Ruud!
Vette shit ouwe! Was geweldig! Kevin Kaos opende heerlijk. Verder Noize Suppressor, Sven Wittekind, Mad Dog vs. Tha Playah, Radium, Southstylers en Promo echt toppie!!
RyAn B
decibel rules!!!
superr vet! de vetste shit was tog wel noize suppressor :respect:
Saaske
zeer gezellig; geluid mocht alleen wel wat harder en die pishuizen gingen nergens over
Geweldig feest! Project 1, Charly/Theo, Southstylers, J&W.. volgend jaar de garderobe beter regelen; wat een HEL!
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
was weer een vet feestje goed begin van me vakantie :):)
sebkuh
is er hier een party!!!!!!
Sharonas :9
Headhunterrrrrzzzzzzz!!!!!!!
SickRick
Heerlijk knal feestje weer! Paul Elstak !!!
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
Echt een super dag gehad. Geluid lekker hard en de mensen waren geweldig!
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Sneeuwbal!!
1992 is 4 you was toch wel de leukste....Wel jammer dat er veel mensen zonder shirt rondliepen....vieze lui
wat een feest :respect: volgend jaar weer :P
Project one was niet te houden, (y)
Wat heb ik een HEEEEERLIJK feessie gehad en wat een HEEEEEERLIJKE mensen had ik om me heen :lief:
wat een topfeest zeg!! heb echt genoten yeaaaah
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Top Dag !! Heerlijk weer,, Alleen geluid was wel slecht op de Main (H)
STELKA
Was supper gezellig Goed vermaakt :yes: en de main maakte niet uit waar ik ging staan ik stond altijd wel in het gang pad :( was wel lekker knus ;)
StevE BlappiN
Was zeker lekker, vond de muziek wat tegenvallen maar lekker sfeertje en mooi einde!!!
Focking geweldig !! Mad Dog & Tha Playah, Tommyknocker, Prophet en Paul !!!! Helden vd Dag
SummerQueen
Partyraiser en Day-mar :respect:
Suus*
:respect: Wat een feestje weer :D tot volgend jaar :cheer:
T L C™
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG (L) HardBass en Mainstage :cheer: Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan :d De afsluiting en het vuurwerk B2S :respect: Ik wil terug :nocheer:
Takkie
Echt Uber strak :respect:
Tammy *
Damn.. wat ging de tijd snel!! Maar Het was Ge-wel-dig! :D :respect:
Wat een Té Goed feest! De Mensen, de sfeer, de sets, het weer alles PERFECT
TerrOr­iginal­Maniac
Echt mega vet festival, je krijgt echt wel waar voor je geld. :respect: B2S. weer ongelofelijke mix-technieken van hellfish&brain fury gehoord, ze blijven me keer op keer verbazen! en de rees-chinees scheurde net zo lekker als shumacher over een circuit. volgend jaar weer :bounce:
HARDCORE 4 LIFE :kwijl: Jammer dat je smsjes pas ontving toen 't feest afgelopen was, en de wc's waren echt Ranzig! Verder TOP!!
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The Harder­Styles Freak!­
super strak!! mijn helden Project one & Zatox :D Decibel tot volgend jaar maar weer!
The Hardest
Dik feest.... echt genoten weer.......
The Rick
goed na me zin gehad volgent jaar zeker weer :D b2s :respect:
Een mooi einde van mn vakantie!:respect::D Goed geluid en een goeie sfeer(Y) Kortom: Ik heb een top feestje gahad!:D MAAR WAAROM LIEPEN ER ZOVEEL VAN DIE PENNENLIKKERS ROND?!:S Nie dat ik er last van had, maar toch.?!:S
was super, maar toch vond ik jaar ervoor beter. Amok moet voortaan altijd en overal afsluiten, dat is een ding dat wel zeer zeker is
timm:bier:
Reteketet Decibel Was SUPPPERRR vet
TimmiX
T was geweldig! Topmuziek, topgeluid! Alleen te duur eten en te gore wc`s.
TiMmS
T-Junction, Partyraiser en Dione (Y), The X-Clusive, Unexist, Bodylotion en Neophyte records all stars :respect: :respect: !!! 1 Woord GEWELDIG ! !!
Timo-010
het een super vet feestje alleen beetje jammer dat er te vaak de zelfde nummers werden gedraait voor de rest was het top
Echt geweldig!!! Partyraiser en DayMar_O_ MadDog en Tha Playah_O_ Charly Lownoise & Mental Theo_O_ Project One_O_ Sfeer_O_ Weer_O_ Volgende keer bij mij thuis!
Vet dikke shit,wat ben ik uit me dak gegaan,was weer gezellig Spamhoeren(Y)
toot
geluid bij main was vorig jaar 10 x beter... verder heeft decibel wederom laten zien waarom dit feest number 1 is!
Total Confusion
Vette lokatie(y) feest was ook prima geregeld. Unexist dikste setje:respect: partyraiser vs day-mar ook goed te doen:jaja: Decibel(Y)
Triggah MC
loekoe En Hoe!!!:9
Trippen Burgs
Was weer een masterlijke dagg, Main stage was echt super gezellig de muziek daaro LkkR Kei HArddddddd!!!!!! :P:P:PVeel genot en vreugde Untill Next year DeciBel!!!!! Goodbye now..
Trulli'ke :yes:
Geweldig feest,, DJ PAUL :respect:
Tsjabbie
dit was weer een super feest
geweldig feestje gehad... idd jammer van de afstanden tussen de areas ma dat mag de pret niet drukken het was gewoon weg weer super volgend jaar weer :respect: B2S :respect:
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
Vage Toellieee O:)
Lekkere muziek lekker weer en een mooie sfeer! vetjesss:D
super feest.. :respect: voor paul estak
Vin's
GREATTT !! :respect:
Vinnna
geweldig! einde op main gruwelijk!
Virgie.
Was NICE, (Y) !!
VJ Vidolic
topdag gehad!! Dikke sets van J&W, Southstylerz, Deepack en Zany & Beholder:cheer: Geluid ook super dik, en mooie show tijdens de anthem.
echt te vet gewoon!
wacco
Geweldig feestje, volgend jaar zeker weer:)
wallie-wallie
weer was super goeie oldskool en beuqende hardstyle weer een toppertje ja
Wappie floor
eerste keer mega goed vermaakt
Wauzzzie
Noize Surpressor / Zatox / Waldhaus & Weichentechnikk _O_ Noize Provider met uberdikke schranz :D. Erg leuke dag gehad :D
Wendy - Nescya
In één woord geweldig:D En natuurlijk het mooie weer! :cheer:
zatox moatje!
Wim911
optimaal vermaakt !
Wooody
Eerste outdoor en die was echt niet verkeerd :D! HARD geluid in de Main! Josh&Wesz :respect: Prophet & Southstylerz (L)! Verder heeft Bodylotion set van de dag :respect:
X
Jah wat een feest weer!! Heerlijk dat we wat later binnen waren! B2S :respect:
x SJOUWS!
Geweldig!:)
X-qlusive Stevie
Predator, Southstylers, Vince en Zany, Viper en Panic, The Prophet en Paul :respect: alleen de wctjes waren bagger veel bekenden tegen gekomen en de laatste 2u met een engeltje staan dansen (L)
Xtreme­BaSSLi­ne
_O_B2S_O_ hier mag q-dance een voorbeeld aan nemen!! Echt een grandioos festival:D
xxxjos (k)
Geluid bij de hardcorezaal was om te huilen, te weinig toiletten, terrein vond ik ook te groot... Maar het was wel gezellig! :p
yelsew
TOPFEESSIE!!!! lekker staan knallen bij de main!!!
Geweldig feestje, Alleen een beetje duur! 5 euro voor water! das eigenlijk niet normaal! maar voor de rest! TOP!
» Miekske «
GEWELDIG!!! Refuse, Darkness 4-life en Back2school :respect: En natuurlijk kei gezellige mensen daar :D

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)