Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1900), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Zany en Vince, Viper en Panic en Charly en Theo. Riot in NYC afsluiter het nummer waarmee het voor mij allemaal mee begon. kippevel
! Jan
Charley Lownoise & Ment­al Theo, meesterlijk hard genieten!! :D :respect:
machtig uber alles echt vet feestjuhhh
!!*­ Claudia *!!­
GEWELDIG..!! :beer: Charly Lownoise & Menthal Theo :respect: Top feest..
!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
!__!YOJI!__!
was weer vet :D The Prophet & Deepack :D
"Nikki"
Super feest gehad!! (L) Had van mij een paar uur langer door mogen gaan, baalde zo dat het afgelopen was:(
#.Para Lau
GRUWELIJK! :respect:
tja egt vet mannuhh :K en was weer goed bezope :D haha ! volgend jaar ckers weer :bier:
Super feest! Sfeer was helemaal geweldig! Op naar volgend jaar!
GENIETENN!!:D
'Sharon .
ooohh superfeestje! wc's gratis(Y) werd lekker gedraaid alleen wel paar x zelfde nmrs gehoord maar had het zekr niet willen missen!
wat een gare feest :P was helemaal top samen met mijn schatje (L):D
(BST) neaf
lenny dee :respect: 1992 is 4 you!!! LEGENDARISCH!!! :respect: promiss :cheer:
Zolang het weer geduurt heeft..
(h)Allias De Hakkel­aar(h)
Helemaal te gek feest bohhhhhhhh_o_(H)volgend jaar zekers weer
(H)Kre­tzer(H­)
(Y) Feest :bier: Hellfish & Bryan Fury :respect:
(K)lovely Linde(K)
was weer een superfeestje met mijn allerliefste dinnie! thanx sweety!
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
(W.­M.­Z.­D.­)devil1988
partyraiser vs daymar yeaahhh
)-Diana-(
Zoals elk jaar weer, het blijft super (y) Nu weer een jaartje wachten :(
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
spacibel was super
**­ Marcel **­:bounce:
Geweldig feestje :respect: lekker weer, goeie sets.....zonde dat hardbass te warm was en de bediening een jaar duurde !
** T **
WWW.SLAPPEKWATSVERKOPEN.NL Mega vet tof feestje 8)
Super super super :D En wat een weertje:D Paul Elstak :bounce::kwijl: Alleen die wc's.....:no:
***­(6)Rebelse-Chick(6)***­
Geweldig genoten :cheer: was weer een super feesie!! Op naar de volgende!! :D
**­Miss Bitchy**­
:respect: Decibel :respect:
**Roosie**
was een vet feesie!!
In éen woord: GEWELDIG :D
*­><*­Roel V*­><*­
1000x beter dan alle DefQons bij elkaar, heerlijk die ruimte die je hebt bij alle areas om dol te doen !! Plus dat geluid :kwijl:
Was Superr !!
Geweldig Feestje!!! Toppie
*_Suikerrr
Geweldig feestje..!! :respect:
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
*bastard046*
:kwijl: DECIBEL (Y) :bier: WAT EEEN FUCKINGG VET FEEEST :RESPECT: GEWELDIG VERMAAKT :BIER:... DECIBEL....(L)it
nou t was weer een donders mooi feestje:bounce: prima vermaakt met alles en iedereen :cheer: up to next year!!
*­Don Corleone*­
geweldig feesie, main stage was goed maar charly en mental theo aan het eind bij early steen steen goed
*Kev
Super feestje gehad :yes:! Maatjes bedankt weer(L)(K)
*Kirstenn.
D-Block & S-te-fan, Headhunterz & Wildstylez :respect:
*mario*
zeker weer een zwaar goed feest
*Michael_
The Viper vs DJ Panic! Paul Elstak!! de HELDEN
*Party Poes*
Had er meer van verwacht maar toch een supper dag :respect:
Die ANTHEM! (L) En wat een afsluiting! :respect:
Decibel was helemaal te gek!!! Zany, Technoboy en Paul Elstak :respect:
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
-- YASMINE ;­ *­
Heerlijk feestje weer :cheer:. Alles was gewoon goed :D .. B2S :respect:
---t-i-m-o---
VET!
:D super gehad
was weer goed te doen ;)alleen een beetje jammer dat het weer zo tegen zat :roflol:
-=­terror­gevaar­=­-
was weer een mooi feestje:D
-_TijnTjuh
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet d­e laatste! :D, super setjes van Soutstylers, DBSTF­, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super.­..+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T :respect:
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
-OLLY-
Een dikke 10!!! Alleen jammer dat de Bass van de Hardcorearea bij de main goed te horen was..
-Ralluf-
Vetste outdoor feest ever! (L)
Gruwelijkste feest in 2008, of toch Defqon... :respect:
-Talitha
het was moooooi :D
:Respect: Duidelijk vet FEESIEJ :D
Waanzinnig gezellig weekend achter de rug op de camping :D Eerste keer Decibel dus was benieuwd, zeker niet de laatste 8) 's Middags lekker op de Early gestaan & 's avonds op 1992 is 4 you, was een gezelligheid was dat zeg! Supersfeer, lekker staan housen dus :jaja: Bodylotion, Stanton & Dj Rob en Joe een dikke :respect: Afterparty op de camping was vette shizzle! Till next year!
het feestje van het jaar :cheer:
Twas weer top:bounce:
Super feest weer gehad! :cheer: Alleen die hard bass tent mag volgend jaar wel anders.. wat een hitte :X
..lars..
Toppertje... Zeer goed vermaakt :D
super feest leuke sweer alleen eruit worden gezet om simpele reden vind ik dan weer kut
.Koen
GEWELDIG:D
100%_­Trut:b­ounce:
Was zeker de moeite waard!
1231-1321
Kwa platen vond ik het wat tegen vallen in de hard­core, kwa geluid trouwens ook. Alleen vooraan en i­n het midden was het ok. Kon de hele avond niet sm­ssen, waar was iedereen? Dat heineken bier is echt smerig!! Mindere editie van decibe­l.....
3 Steps Ahead
:respect:Lenny Dee!!! Noize suppressor:respect: draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!!:no: main kwam er dik boven uit! de rest was zeker(Y) maar toch weer net iets te druk!
:bier: no time for you today :bier:
echt :respect: H.H. W.S. &Zatox goed gedraaid:D (de rest ook wel;) paar minpuntje..4 strips 10tje:| pff dan de wc's wat een lucht:O maar wel na me zin gehad:D
:bier: Tekkoman :bier:
4 woorden: dag van me leven! b2s SUPER!!!!!!!
:bounce: David
super vermaakt.. heb alleen het einde niet mee kunnen maken K.U.T wouten
Was weer een goed feesje heb me prima geamuseerd volgend jaar zeker weer van de partij!!!
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
vond het nogal tegenvallen... slechte setjes gehoord (afsluiting paul als toppunt), suffe sfeer tot zoiezo 8 uur en vond het geluid juist niet echt hard staan
Was weer een dikke knaller ! :D Heerlijk vermaakt, jammer alleen van het vele wespen-tuig wat het nodig vond om te steken hele tijd ! 2 stijve armen aan overgehouden :(
wat een mega feest:D vele malen beter als vorig jaar. :respect: paultje lekkere afsluiter:D
:lijn:­[CSR]R­EBELPE­BBEL[C­SR]:li­jn:
de sfeer was echt lekker had ik niet verw8 maar volgend jaar weer;)
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
was vet feesje geluid op de main (Y)
:woep:­Swift:­woep:
Volgende keer misschien wat minder security en wat meer mensen achter de bar!? Voor de rest echt n prima feest gehad. Was weer n goeie :D
1992 is 4 you :lief: volgend jaar weer :bounce:
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Was weer mooi!!(Y) Op naar volgend jaar!!:D
[FCT] Vincent [HC]
Was Super mooi:bier: Vooral De Hardcore 4 life:D en Paul Elstak mooi afgesloten in de mainstage(Y)
[G]apjee!
Heerlijk feestje weer! Nog goed losgegaan bij Refuse en main stage:respect: Afsluiter mag volgende keer wel iets harder;)
[M]ichel81
Geweldig feest.. super geluid.. mooi weer:p.. Respect to B2S en nu op naar Q-Base:d!!
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
Was Zeer Goejj Feestjee !
[NL]bass!!
Ge-Wel-Dig!!! heb me zeker wel vermaakt met dit uitstekende weer!!!! Hard-Bass en main!!!! Volgend jaar zeker weer!! alleen die WC's echt een grote bacterie bom in een tent:S
BRUUT maar dan ook een BRUUT feessiej hoor, te gekke sfeer waanzinnig en het lekkere weer erbij toppie !
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
[R]ickyy*
Lkkr knallen dit jaar !!! Vooral D-Block & S-te-Fan:respect: SUPER!!!
Echt een top feestje(Y)
[S!M0N]
Beste Feest tot nu toe! Echt GEK!
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
geweldig feest egt:D heb er geen worden voor(Y):D
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
__*­ Trieske *__­
3e jaar op een rij.:) Was weer echt te gek (Y)
in een woordt SUPERVET !!:respect:
_Tim
ratatatata arie van de kanarie, wat een geweldige dag! :d
Aars Energy!
Wat een geweldig feest!!! TECHNOBOY!!! man van de dag. Wat een WERELDSET!!!
Adorable :sweethug:
was leuk :D maar vorig jaar was de sfeer echt beter..
VET VET VET!!!!! Wat een hitte in de middag pfffff! En wat een stank op de WC's....! Maar het was het allemaal waard(L)
Mooi feestje :) beetje jammer van de wc's en dat je van hot naar her moest lopen voor de hardcore... Laatste uur kwam ik weer helemaal tot leven....
Ammie013
wat was het weer een superfeest :D :bier:
angel-007
Ik vond het een heerlijk feessie! :bounce: Promiss, Stanton en Rob draaiden echt (y) Paul knalde er letterlijk uit :bounce: Maar het meeste :respect: toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super (y)
Tot volgend jaar !
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
annie is in tha house
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn ­van :nosmile: kon me draai niet vinden de hele dag­ tot ik bij de oldschool 1992 kwam :D Dat was echt­ super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellig­e sfeer, Sven Wittekind :respect:
Feesie was zeker top, jammer dat ik zo gaar was. Was om 8 uur weer op het vakantiepark. Verder was t weekend echt top!
Antonio
3x beter als vorig jaar :respect: dus volgend jaar weer :D
Was weer geweldig!!!
Arie J Beukenoot
wel leuk, maar kon beter.. Charly lownois en mental theo wel vet, Radium ook
Arjan Beukpad
Dik feesje! Goed sfeertje, technoboy still #1 (Y)
Army Huus
Top feest zaols elk jaar weer!! :yes: idd jammer van het netwerk.. Lekker veel bekende!! geluid was gelukkig iets minder hard bij de Main....(raar om te zeggen:..gelukkig minder hard?!)
AudiSport
Heb me super vermaakt enige minpuntje was het geluid van de mainstage door de hardcore 4 life gelukkig loop van de avond werd dat beter :D Nosferatu mijn held van de avond :respect: wat een wereld setje was dat weer :bounce: volgend jaar maar weer
B) Mister Marcel B)
JEETJE wat een feest zeg :respect: Paul Elstak lekker afgesloten (Y) Gave locatie !!
Babette:rot:
Kon er niet echt in komen maar heb me wel vermaakt :)
Gaaaaaaf 8) Maar echt tegenvaller dat er na het vuurwerk geen eindliedje meer was! :no:
geweldig
BASTARDO!
Geweldig feestje (L)
Berry-S
Geweldig Feest! Alle DJ's gezien die ik wilde zien, en super veel bekenden gezien :D B2S :respect:
Bertsubishi
die afsluiting :respect:
Beut
uber vermaakt zon strand en heerlijke muziek.
Biervliet :beer:
:respect: Geweldig feestje! :lief:
BKKR
Top feest. geweldig genoten :D..
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
BoyvS
wat eeen feeest..:D en dan die knal afsluiter...(L)
Brech-X-je
WOW zo vet :kwijl: ik wil terug *zucht* :)
Bris
Super feestje!! Kei gezellig, goede sfeer !! Veel drank :P Early rave was weer super: Vince vs. Zany & Panic vs. The Viper, geweldig !! :D :respect:
Bukkem
Goed feest! super geluid! goede sfeer ook! Project One! _0_! (headhunterz vs Wildstylz)
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
Caboithes
Wat een geweldig gruwlijk feest! Heerlijk sfeertje en super muziek!!!
Capsulized
Super mooie party!!! :D Zeer gezellig! Seeya next year
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
Cartman&­Dennis
Waanzinnig aangenaam....
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
Charis.
Was zeker een mooi feestje (Y) Paultje op t laatst :respect:
Leuk feestje!..alleen de afsluiting was slecht....commerciële kut hardcore
Christy '
ik wil terug.. :(
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
GE-WEL-DIG Lekker weertje, Leuke mensen PRIMA vermaaaakt:D
D
net als vorig jaar weer geweldig feest. blij dat ik er bij was
D'N BAILEY
echt wel leuk maar ze moeten iets met de wc's doen gewoon buiten niet in een tent !!!
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
D-R-K
HELEMAAL TOPPIE
Was weer een leuk dagje, tocht t beste vermaakt@1992 is for you
Da Killah
was wel leuk maar misstie toch iets daar
Da Lunacy
Vet was het weer! Alleen een telfoonpaal op Beekse Bergen zou niet verkeerd zijn! Predator, The Viper vs Panic en Charly en Theo waren echt té gek! :Bier:
Da Snils
was weer goed te doen dit jaar :respect:
Was een knal feest !!! De set van Darkraver in de PUSSY LOUNGE>>> MEESTERLIJK. Heerlijk ouderwets staan hakkuh
DaCrazYBoY
super feest met hele goede dj's en zeer goed geluid alleen jammer dat de h4l in de mainstage te horen was
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Lekker feestje ja! :D
DaNynX
Gezellig feestje :D maar veel te snel voorbij :( jammer van de het geluid bij de hardcore... daar beukte de main steeds doorheen
Whoehoehoe!! Een Feestje zoals alleen in brabant kan!!
DaveRave.s
geweldig feest goei weer goei geluid goede dj's alles top !!
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
De Bute
KANKER GRUWLIJK VRIEND..
DE Daan
Was gezellig feessie... maar tog miste er iets.... voorderest prima vermaakt, I:gor, Hilarious :respect:
De FEESTFee B)
Was weer geweldig!! Wederom weer een gezoek naar mensen, plaatsen en andere activiteiten! Maar dit keer wel de pendelbussen goed geregeld!! En wat een afsluiter!! :bounce:
de Liftmonteur
VET VET VET VET VET VET
debster1977
Super feetje:bounce:..Alleen jammer dat je bij de hardcore tent steeds de main hoorde...maar darkness4life maakte dat weer goed:D
Deesjuh (L) Joey
Het was echt super!! Willem en Joram helden! :respect:
Den Glade Viking
Amusementswaarde? (Y)
hoe decibel gewoon moet zijn! mooi weer, sfeer, goed muziek en heineken!(H)
DeQkertje
Absoluut kicken!
jezus wat een feest:respect: de early was echt geniaal!!!!!!!!!!!! bij decibel krijg je echt waar voor je geld! B2S bedankt!!!!!
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
Diva(L)
de wc's Daar hing me een lucht :S:| maar was vet feestje:D Ben Goed Loss Gegaan:D BETER kON GEWOON NIET!
DJ D-Jackal
Super goed vermaakt Nosferatu bracht ons de shit :respect:
dj dewys
erg vetjes man volgend jaar weer knallen luitjes
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
wederom een geslaagd feest Promo en Noize Suppressor rule
DJ Ogre
Allemaal leuk en aardig maar heb betere edities meegemaakt...Unexist brak de tent weer af :honger:
DJ Reload-R
ELK JAAR WEER GRUWELIJK VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
DJ Sequence
Topfeessie :respect: Hele dag prima vermaakt ! :yes:
Dj StOOter
TERUG NAAR SCHOOL :bounce:
Dj X-Fade :bier:
in een woord : WOW :O ! B2S niets meer dan hulde voor jullie _O_ .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP (Y) perfect weertje :jaja: relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel :bounce:
Djazper
Wat een geluid :kwijl: Southstylers, DBSTF, J&W ve­t !! Technoboy en Prophet groot drama. Early HS zaalt­je was ook dik! Alpha2 en Luna _O_
Dolle (L)
Charly & theo :cheer:
Je kon onmetelijk uit je plaat gaan, i love it (L)
Killswitch & Reset! Hellfish vs Bryan Fury, I:gor :respect:
Duracell Nico
Carly &theo waren heerlijk bezig :respect: en waar ik ook geweest ben was het lekker stampen geblazen :bounce: :kwijl: denk dat iker volgend jaar weer ben :jaja:
Eddy Wally
Refuse was geweldig! :kwijl:
EdJuH :bounce:
net als de 2 vorige jare GEWELDIG :D
Eesje
Super super feest!!!
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
El_Matador24
WAT EEN GELUID UIT DIE SPEAKERS..HULDE!!! goei weer..alleen tja heineken..blijf het kut vinden:)
ellies
Gr-u-we-lijk VET! echt een geniale dag gehad! :D Heerrrlijk zonnetje en leuk volk! Mooi feesje!!
Emasi
Heerlijk feestje :D Afsluiting op de main was echt vet :D
en daaaagg hoorrrr!­
lekker baantje getrokken, en inge sorry van je bril!!! (K)(K)
Endurhh
Geniaal punt.(Y)
Essjee
Superfeestje!! Topdag gehad!!(Y)
in 1 woord: Genieten! vooral de afsluiter bij Hardcore4Life heerlijk! Alleen die wc's..
Eva
was goed te doen:D Radium was goeddddd
F.­rréakkyy^­A.­nGéll :sweethug:
In 1 woord Geweldig!
Gwoon in 1 woord supper vet :D
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
was weer een super feest :D heerlijke sfeer, super muziek en natuurlijk TOP geluid!! :D was na 1 uur me vrienden al kwijt maar heerlijk gefeest :bounce:
Het was weer GEWELDIG! :respect: Alles klopte.. het weer, muziek en sfeer! Was mijn 3e keer, maar zeker niet de laatste! Tot volgend jaar! :bounce:
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaat ut???
:Respect: supervet :respect: IK WIL TERUG!!!! :D
gabba
Het was een GEWELDIG feest, super vermaakt;)
gekkegabber
mooie feestje uit nieuwschierigheid bij wittekind gaan kijken en WOW dat was vet :D. vince vs zany :respect: alleen beetje jammer van de bus die zonder ons vertrok
GhansCore
Weer een heeerlijk knalfeest !! :D
Gielke :bounce:
was echt super in de hc4l Mad­ dog Vs The Playah :respect: lekker geluidje vooraan en ook zeker een lkker sfeertje volgend jaar zeker weer:D:D
wat n stank bij de toiletten :rot: wel erg grappig om te zien dat zelfs de beveiliging t naar z'n zin had :d ...STANTON!!!! JOE!!!!!! :respect:
girly 30
Het was supperr!!!!
Glenn89
wat een super de super feesie was dit echt
Goeien­dagsch­otel
beter dan defqon (mijn mening) maar beetje zelfde als 2007 de indeling dan maar was niet erg voor de rest B2S :respect:
super
h4l_wesje
was wel kikke:) aleen jammer da k nerges berijk had daar
Hannuz™
SUPER FEEST EN SUPER GELUID!!:respect: gewoon geweldig:D
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Hanske­e:hong­er:
Geweldig feest!!!:D Dione (Y) Panic en The Viper(Y) Mental Theo en Charley Lownoise :respect: - puntje was dat het bij Noize Suppressor veel te druk was:S en mensen niet snappen dat pogoën niet thuis hoort bij Hardcore/Hardstyle!! Zwaar irritant dus..
Hansse045
SUPER feest.. Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje.. helemaal naar me zin gehad:D
Happy joy joy!­
VET FEEST MOOIE DAMES :jaja: veel bekende kort om top :D en het weer was super! :respect: DR Z-VAGO :respect: DJ PROMO :respect: NOSFERATU :respect: WAXWEAZLE :respect: DJ PANIC :respect: AKIRA :respect: DJ STANTON :respect: volgnd jaar weeR!
Happy-Generation.­nl
mooi feest, Charly Lownoise & Mental Theo _O_ , fucking hell wat een set!!
Hardcore_­Dietje
S U P E R !! (H) En dat weer was zo heerlijk :D Super Vèt ! :respect:
Hardstyle girl 28
was een mooi feesie :) :bounce:
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
HMaSte­NBroek­C
was gewoon een knal feest:P
I l s e (F)
Was helemaal geweldig... :respect: Super geslaagd weekend zo met z'n allen...! Volgend jaar gaan we weer... :d Bedankt mense (K)
Wat een feest! in 1 woord geweldig :bounce: Foutje dat we onze kaarten per ongeluk verkocht hadden, gelukkig konden we ze nog terug kopen :D
ikhebt­eenlie­fescha­t
was super vooral partyraiser en day maar jonge niet normaal helden
Ingeping
Erg goed naar mijn zin gehad, volgend jaar weer :bier:
WAT EEN PRACHTIG FEESTJE! dat word em volgend jaar wéer!:D
J-Bo's event support
Dikke sfeer momenten met Joe Rascal, Genius, Da Pauli, Tekno Warriors, Mc Ruffian, Pavo, Isaac, Dana,Technoboy, The Prophet, Dj Paul. The X-clusive & Mc Villain & Apster _O_
Super feestje, goeie sfeer, goed geluid, in een woord GEWELDIG (Y)
GEWELDIG(h) ik heb me prima vermaakt :cheer: leuk feestje en lekker weertje (H) en een goeie sfeer:D
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
Jannietsj
Oioioioioi Super Feest!!! Goed vermaakt voor de 3x! :D
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
je moet gewoon hakkuh
Fucking awesome!! one of the best yet. Schitterende afsluiting van Charly&Theo(Y)
JeffAFCA
Noize Suppressor B) Tommyknocker en ZEKER NEOPHYTE RECORDS ALLSTART NIET NORMAAAAAL!!
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
Jesper :D
Top Feestje!! was weer lachen mensen :D Erg naar me zin gehad.
super
JJ.­eroen :vaag:
heeelee beste party:D B)
jochem =­ mowgli
geweldig feest DJ PAUL was te gek :respect:
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Superrrrrrrr feest
Johnny
mooi feest, jammer dat DJ Paul op de main en Panic op de Earley precies dezelfde set hadden (CD???)
Johnny Z
gewoon te vet voor woorden..!!!! :bounce:
JoHNSoN
echt een relaxt feest was gezellig
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
Jordy O.o'
1e keer Decibel en tevens een Outdoor feest, heb me zkrs vermaakt, lekkere sets van: Coone, Manu Kenton vs Max Walder, Chicago Zone_O_ , jammer dat het drinken zo duur was...;)
helemaal super.. alleen wat een stank by de wc.. :S helemaal kicke!!!(y)
jorkie.nl
geweldig feest!! terugreis was te triest voor woorden, ali de meest waardeloze buschauffeur die bestaat!!
geweldig feest
Was geweldig!! Bodylotion zette een zwaar vette set neer net als Panic vs Viper en niet te vergeten Charly Lownoise & Mental Theo !!
Joyce23
Fantastisch! heerlijk uit me bol gegaan... :D
joyce:-)
staat in de top 10 van mooiste dagen van mn leven.. jezus wat een suppervette dag
Joyceke :)
Lekker rondgestuiterd :bounce:
Super Feest!!! ook leuk om charley lownoise en mental theo weer eens samen te zien draaien!!
Just [L]*­:looser:
Hardcore4life :bounce: Zeker Beter!!
Kampo007
Gaaf feest. Leuke mensen ontmoet en een lekker sfeertje.
HEEERLIJK FEEST(L)
Kellog­s:face­palm:
het was weer geweldig,, vooral Partyraiser & daY­-màr heeeerlijk!!!! camping was ook gezellig!!! liefjes!! bedankt (L)
Topfeestje
killingscum
GEWELDIG ! davide sonar / alpha twins / prophet / paul elstak (Y)(Y)(Y) b2s zoals altijd weer alles goed voor elkaar (Y) check ook mijn verslag
SUPER FEEST!!!!!!!
Kimm!e...
top feestie weer!.. top weekendje Safari Camping Beekse Bergen!
Vond Het Onwijs Gezellig. echt lekker lkkr los gegaan in de early..eerlijk gezegd had k der meer van verwacht..:(
echt super graaf en dan het einde met 1 woord geweeeldig
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord :respect: het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar (L)
Kl.­eine Blonde
GEWELDIG! Laatste uurtje helemaal top(L)
Kobie (6)
Volgend jaar geen decibel et enige wat goed was waren de Neophyte Records Allstars voor de rest maar beetje saaie bedoeling
Koen:bier:
vet feesie lekker weer gehad en :respect: Partyraiser & Hellfish :respect:
Konfliktzone
ja, geslaagde fuif moet ik zeggen, was al lang niet meer op een hardcore feestje geweest en was nogal twijfelachtig over of het me wel zou gaan bevallen... toppertje!
Koning!
Zooo vet, Project 1 :respect: Eigenlijk alles :respect:
Goede muziek , goeie sfeer Respect voor de dj's;) was een geweldig feest
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
L'Endemange
Héél veel ijsjes verkocht! :D En héél veel mensen gesproken, super naar mn zin gehad!
L@­dy....­ S@­rik@­
Super vermaakt....... Rob & MC Joe :respect:
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
GEWELDIG!!
Leuk dat ik me vrienden nog een keertje tegen kwam :lol:!
Legion of the Lost
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving :lief: Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok! :respect:
was GEWELDIG :D heb genoten!!
leroyy'
Supeeeeeeer feestje!
:respect: was weer ongelooflijk goed!!!!
liekielikje
Dit overtreft alles! Kon niet beter gewoon! Dat weer, de sfeer en de muziek was allemaal super, te vet voor woorden. :respect:
was zeker mooi maar jammer van da geluid in de hardcore klonk nie goed vond ik
Was Superrrr!!
Loeze :loser:
Super vet feestje!!!
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Loose Moose
erug lekkere muziek, neophyte was in vorm
Decibel 2008 :respect: helemaal geweldig! Mainstage & Harbass super!! En de afsluiter van Luna in de Early Hardstyle :kwijl: Heerlijk feestje gehad wil terug 8)!!
LOUSJE
Maakt me helemaal blij :D!
Lucidique Overload
heeeerlijk feestje (L)
LunaTick
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij :lief: Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe :D Es war wir ganz gezellig... JWT :|
M!R@ND@
heerlijk geknalt :bounce: topfeessie (Y) lekker gestampt bij showtek :P next year ì`ll be back(H)
Maasje!
geluid in hardbass vooraan (L) ja 1 van mijn betere feesies!:D
Decibel was Grandioos!!!... Paul Elstak was geweldige afsluiter.. alleen de munten waren slecht geregeld tijdens het feest!
Mama_Manon
Ik kan maar 1 ding zeggen: GE-WEL-DIG! :D
MaQiNhO
KUTJAN! Decibel het feest van het jaar!!!(Y)
MarCore-C
eerste keer,, was rielekst!!! echt vet!!!!:D
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
Marion1985
whaaaaaaaa:D:D
Mark_nmgn
VETT!! (y)
Marly87
Was top!!! En vooral heel erg gezellig (L) op naar QBASE :D
ECHT EEN BRUUT FEEST!!! :cheers:
Matthijs!
topfeest!
Maxxxxxx
Echt een super feest weer!!!!!!
Medicine-Man
Heerlijk weer, heerlijk verknipte mensen. :respect: Hellfish, I:gor en Akira :respect: Volgend jaar wel Darkness naar buiten,tussen de bomen. Net als vorig jaar.
Megalodon || Oppers­tamper
Superfeestje, altijd leuk gratis VIP, bedankt Roy :respect: Lekker gebeukt ook in de Talent Area :D
Melissa_siny
Was losjes kwa muziek dat sowieso.. maar die vloer.. dat was niet te doen... en die wc's BAH.. maar verder was het wel GENIETEN
tommyknocker!!!! :respect:
MIELE
Super vet :D Lekker weertje! Wat een geluid in de main :respect:
Mikiej
wat een feest:D geweldig:D hardbass veels te warm
Decibel!! :respect: echt een van de mooiste feesten!
Minimaat
Wat een SUPERRRRR VETTTTTT Feest was dat :bounce: :kwijl:
Miss N-Emmy
4e keer Decibel! Wederom super geslaagd! Heerlijk weer gehad, we waren tenminste niet iedereen kwijt na 5 min. Een paar minpuntjes, zoals de aankleding van het park, vond ik persoonlijk minder dan vorig jaar, het geluid in de Hardcore for Life tent die bass hoorde je pas als je je helemaal vooraan door de mensen heen had gewurmeld en dan viel het mij nog tegen... Verder was het geluid op Mainstage errug goed, en maakte dat voor mij weer een TOP feest! :bounce: Volgend jaar zeker weer!
missy
Was een leuk feessie 8) En de bus doen we volgende x weer over, het was gezellie (K)
in 2 woorde:helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mmelis
PUSSYLOUNGE AREA HOE BRUUT!devils fiction!!DANA, DARKRAVER beestig goeie!!
Molshoop
Puik feestje: lekker weer, goede sfeer & lekkere muziek!!! :respect:
Mr MoUs
Helemaal TOP !!! Super weertje, Geluid was TOP
Mr. Puta!
vet feezie was het weer
Mr. T.
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij B) Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten :bounce: De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
MRHZ
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen:( en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
op zich een goed feest en het meeste was wel mooi, maar de ligging van sommige tenten waren gewoon niet goed, ik kon er ook niet lekker inkomen, wat erg jammer was... had er ook wat meer van verwacht eigelijk.. maar niettemin een alleraardigst feest
.
n0uky
Wat een feest (L) ik ben er helemaal kapot van! Wat een kilometers heb ik gelopen haha. Decibel heeft wat mij betreft defqon overtroffen :jaja: (l)
N1CK-
Super wreed !! Op Defqon 2006 na, was dit mijn gruwelijkste feest
Vond het een beetje tegen vallen :/ Ik heb wel mn toppertjes gezien (L) Maar voor de rest (N) D-block & St-e-fan :Respect: Alpha Twins ook wel ok (Y) Tsjaa.. 8)
Was superrrrrrrr !
Neillcee
Goud goud goud!! wat een feest!! heerlijk!!
Neluske
dikke beats b), superfeestje gehad voor de 3e x al weer :woop:
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Nesse
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
Wat een Super Feest~!!:respect: Ik heb me Prima vermaakt vooral op het einde;)
nieco
heerlijk =D
TOP dag gehad! Echt lekker weer, en toffe mensen! Muziek was zeer goed!!!
Nikeairmax
Top fesstjuh!!!
Nilio
Echt vet! Super gezellige groep mensen, mooi weer en partyraiser vs daymar :cheer: Volgend jaar uiteraard weer!!
NoName­Anymor­e
zoals elk jaar weer een super feesiej! :cheer: lalala ik had t stik nar mn zin! :cheer:
Nora Jeune :cheer:
Wat een vet feest! Prima vermaakt ! :D
Sven Wittekind dikke HELD!
HE WAT ZEG JE!!!!!!! tering dat geluid :kwijl: zany vs the beholder :respect:
Oorsplijtend
Keihard lachen met de ballonnen!
opie | optjenkere
heb me goed vermaakt .. volgens mij iedereen wel tegengekomen :bier:
In 1 woord, Geweldig!
Oww zit dat zo
Paul Elstak was de held van de dag voor mij wat een afsluiter zeg :respect::
P@$©@L
(Y) feessie....i:gor live:respect: wat een geile live set
P@rTy-@n!m@L
WAT EEN SUPERFEEST WEER!!! Respect voor de organisatoren... Gezellig, Knallen, Chillen => helemaal TOP! C Ya Nxt Year
Pablo Escobar Is BACK!!!­
super schik gehad! knoepertje zat maar egt mega gelache!
Gewelig feest!:respect:
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
Paratronix
Superrr!!! Tot de laatste minuut vermaakt (h) op naar de next one
Party-24/7
Kort samengevat.... BRUUT VET MEGA WERELDS GEWELDIG KNALLLEEE
Party-Kicker
Wat een geweldig feestje was dit weer zeg :respect: 2 B2S
PartyWiel
Vetttt naar me zin gehad was weer toppie :D
PasMaNNi
Wat een gezellig en geweldig feest!!!! Heerlijk setjes Southstylers, Technoboy, en ofcourse Charly lownoise en Mental Theo .. soms wat heet in tenten (hardbass) maar verder :respect:
Patrííes!
Pfffff :S niet echt een lekker feestje zeg :( beetje jammer van als die pussy's die niet eens van hardcore hielden ofiets en dan toch daar gaan staan :@ & echt niets geen sfeer die kwam pas by Promo beetje laat maar gelukkig kreeg ik weer un SUPER setje van Evil (L) &zo :D!
Pawns in the Game
SUPER GAAF FEEST XD afsluiting was top (Y) wc,s was idd kut
PCILLAAA
eeeeen geweldig feestje!! heb t goed naar m'n zin gehad!!
PE@NUT
Wat een feest weer zeg! Echt genoten, goed geluid! See you next year :D:D
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
PieterrGEK
GEWELDIG
Piientje
Super vette dag gehad! D-Block & Stefan :respect: Jammer alleen van t lange w88 bij de barre @ main:S!! Verder flink staan stampe:D! Op naar volgend jaar!
PimB
jammer van het telefoon ­bereik en de wc's, voor de rest een GEWELDIG feest :respect:
Pimpel
GEWELDIG gewoon..... Industrial en early te vet.... Hellfish en Bryan fury (L)
pindarotsje
Heb me super vermaakt vooral de eind afsluiting met Charly Lownoise en Mental Theo
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
alleen laat dan de trance en truttjes maar thuis de volgende keer kwa lokatie de beste in nederland volgend jaar zo ie zo weer
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
prijntje
was echt lachuh en met akira zwaar los gegoan volgend jaar zeker voor de 6de keer
Profyler
Wederom weer vette shit!!
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
R.C.Keijzer
HET WAS GEWELDIG!!
Rarefaction
Mn eerste feest, Het was echt geweldig!! :D alles was perfect:D
Ratje
Geweldig feest! Supersfeer, gezellige mensen en Deepack, Charly en Theo als HELDEN van de dag!
Remco -_­- ReMcOrE
Lownoise & Theo helden afsluiters :respect: gas volledig open (L) :9
Renzu
Erg vette party! :bier: :D
Revolution :hyper:
was een goed feestje :D alleen jammer van het geluid bij darkness 4 life
Rhooooona
Decibel is gewoon te f*cking wreed! Weer een super Party gehad!
Rianne (k)
Was gewoon echt het beste feest van het jaar!!Heerlijke setjes gehoord van Reiner, Rob en Joe, Panic en Viper en natuurlijk Neophyte Records Allstars!!! De camping was ook weer aardig gek!!
Ricc_
Geweldig! Paul Elstak perfecte afsluiter!!
Rick =­ Wimpie
wereld feestje :respect:
Robbery
Wat n dag!!! Kilometers gehakt hehe!! B2S :Respect:, minpuntje main overrulde hardcore tent :S, camping was geweldig, wil iedereen bedanken voor de onzinnige opmerkingen en gezelligheid!!
Roberto -o
Heej Vera, je had bij ons moeten komen staan op de parkeerplaats, wij hebben 2 uur staan feesten daar!!
Robin_83
Ik vind: Hoe verrotter je de dag erna voelt, hoe beter het feest is geweest. En ik voel me toch een partij klote nu :P
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
Robjah
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul a­ls afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier :P
Robvoldrop
Super!!!!! tot volgend jaar en het jaar daarna en het jaar daarna ...................
ROCKSTAR#
(L) Heeerlijk feeeessie
RoEL'
Heerlijk feessie gehad, goed gedraaid op de main en hardbass. En wat zat het weer mee! Geweldig!
Romsie
Decibel WAS VETTTTTTT super vermaakt, Geluid was echt TOP !!!!!! ceker weer volgend jaar !!!!
was weer leip feesie!!!!
RoyH
Dikke Shizzle :bier:
Royke AKA DJ Pugnac
:respect:I:gor:respect:PARTYRAISER:respect:
ROYKEWILLEM$
:respect: Heerlijk feestjee
Roß
Respect! (Y)
RUDOLF:bier:
lekker feestje hoor kk zat :bier: :d
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz :respect: Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was :(
RyAn B
decibel rules!!!
S-te-phan
Geweldige dag gehad! Helemaal los gegaan in Hardbass tent!
S.­B.­ :bounce:
Heerlijk! Manu Kenton vs. Max Walder & Ronald V :respect:
S0ezie
Topfeest! :D en wat hadden we een geluk met het weer! :bounce:
Sanderk
TOP B2S is NOg steeds goed bezig :D
Sandertjee
alle dj's op main geweldig, alleen jammer dat de hardbass tent zo belachelijk warm is.. voor de rest beter--> beste outdoor festival
Sanne
Zenithhhhhh :kwijl:
Sannemeisje
Godverkut wat een HEERLIJK feest weer!!! Masterlijk dagje! :respect:
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
was weer een vet feestje goed begin van me vakantie :):)
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
superrrrrrrrrrr vet er is niet beter. wanneer kan je kaartjes hale voor volgend jaar?
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
Sief
MEESTERLIJK!!!:respect:southstylers,hardstyle masterz,isaac,zany&vince(L)en SUPERgezellig!!!feest van t jaar :D
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
Was echt een geweldig feest!!!!:D Heb me echt top vermaakt!!:bounce:
SJ-O
Gezegend
sjoekel
geeeeeek feeestjee.. afsluiting op de main was gruwelijkk !!! respect 2 paul !! :respect:
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Smoellie
Weer en sfeer(Y), muziek en geluid :bounce:, sets en stage's:respect: Het was Prachtig.. :D
wat een feest :respect: volgend jaar weer :P
Snoessepoess
jajott het was zeerr gezelllig tot dat je van 11 tot 2 uur aant zoeke ben naar je vervoer :P maar twas superrr:D
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Project one was niet te houden, (y)
Sound Division
Super alleen van het geluid achterin de h4l was kut, dat de main erdoorheen komt :S
SPEEDTRASHER
T was echt een kut feest maar de darkness4life area heeft een hoop goed gemaakt :respect:
Spike-E
B2S is heer en meester! Dikke :respect: voor het feest van 't jaar!
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody (y)
Stefan S.
Was Weer Een Hele Fraaie:D
Geweldig!!
StevE BlappiN
Was zeker lekker, vond de muziek wat tegenvallen maar lekker sfeertje en mooi einde!!!
DBSTF(L) GEWELDIG
Stoux
Lekker feest :D Geluid overal goed geregeld, in HardBass en Hardcore4life goed hard, op de main absurd hard! :respect: En ik had er niet voor niks jaren naar uitgekeken, eindelijk een keer Zany & The Beholder samen: WAT een dikke set :respect: :respect:
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
goed naar mn zin gehad :D hopelijk vinden we nog 1 kaart voor ML!!!
SuperSok
Weer een heerlijk feestje! :cheer::bounce:
Svensation B)
:cheer:
Decibel was gewoon echt geniaal! Heb het super naar me zin gehad:bounce:
T@­lletje Triforce
Super vermaakt. :d Maar het geluid in de H4L was niet top....:s
t@mmy86
sowwww vet!!! vet geluid...echt super... Promo was echt de bom:D
Takkie
Echt Uber strak :respect:
Taxi_Rowé
gewoon fucking niet normaal! geweldig feest!!:respect:
Tekno
Goed feest! Relaxed weer! Verder Radium en Noize Suppressor!
TernTerror
Was weer een grandioze editie...Op naar de volgende :)
Ja dit feest was VET!!!
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
The Generator
Ja is goed hoor JOANN ;p Wat een heerlyk feest was dit weer zeg!! :respect: The Prophet,Project One :respect:
The Incurable
T bruut gewoon
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
was super, maar toch vond ik jaar ervoor beter. Amok moet voortaan altijd en overal afsluiten, dat is een ding dat wel zeer zeker is
Thriving in the shadow
was gezellig:D main knalde lekker alleen afsluiting beetje van defqon gejat. d4l lekker setje gehoord en ook in h4l geen verkeerde plaatjes. topdagje:) jammer dat we in a'dam beland zijn ipv arnhem:P
:respect: Heeeerlijk feestje
TIM TAG
SUPERRRRRRRRRRR
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
timm:bier:
Reteketet Decibel Was SUPPPERRR vet
Timo-010
het een super vet feestje alleen beetje jammer dat er te vaak de zelfde nummers werden gedraait voor de rest was het top
Het feest van het jaar
tjikkie
was helemaal goud !!!
tongboy
was weer top op decibel heb me goed vermaakt .
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
schitterende dag gehad :yes: met als echte afsluiter charly en theo:respect: dj paul had niet meer hoeven te draaien :P
:bier: charly en theo :respect: armagddon project :respect: :bier:
Trebb
Nosferatu :respect:
tuneboy
DECIBEL :respect: De 6de keer voor ons en blijft gewoon top :yes: Blijft beter dan op dat klote strand rond baggeren in almere... B2S :bounce:
Un Poco Loco
Geniaal feest, dik geluid, goeie sfeer en een mooie locatie. Respect voor de setjes van Zany, Vince en Pavo!
Ut MeFkUh
Super Feestje Heb Me Super Vermaakt.. Veel Bekende Gezien!! En Dj's :respect:
Vaatje:bier:
geweldig :respect: paul elstak :respect:
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
vdmale
Wat een heerlijk feestje ;)
Vincenze
goei feestje weer, alleen jammer van het telefoon bereik en sommige wc's
Vipzz
Beste feest van het jaar tot nu toe! Alles was perfect! Bass vooraan was zo hard dat mensen er niet wilde staan :) Handig meer ruimte voor mij :)
Virgie.
Was NICE, (Y) !!
echt te vet gewoon!
Vrollie
Ben het helemaal eens met alles wat hierboven staat!
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
Onwijs vet dik gtruwelijk feest ! Mn mooiste tot nu toe!
Wieno
weer heel goed vermaakt !!! Super feestje !! :bounce:
Wilkieway
Supervet feest:D
WKD-diefju­h:boun­ce:
Ik heb me uitstekend vermaakt.. wat een feest :D
Xerenetox
Geweldig gewoon :D
xjolax
kei gezellig feesie heb me heerlijk vermaakt
xKIM.
in 1 woord: FANTASTISCH :respect:
xSMNTHx
Het was weer een super feest, leuke afsluiting :respect: alleen het vuurwerk moet op een andere plek gedaan worden
Xtreme­BaSSLi­ne
_O_B2S_O_ hier mag q-dance een voorbeeld aan nemen!! Echt een grandioos festival:D
Yoranovic
Was weer Super :bier: :D
{NL}Vage_­alco{NL}
Was gewoon een van de betere feesten stik goed gefeest!!!!
{TK}TerroR Tijntj­uH{TK}
Jemig wat een feest!! op naar volgend jaar!! was zeer goed georganiseerd!
~Carpe Diem~
(L) GEWELDIG/SUPER/HETFUCKINGFEESTVANHETJAAR!!! :kwijl:
~loontje~
Masterlijk feesje weer :bounce:
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
©@$
zwaar heftig feest, kan bijna niet meer lopen maar vond vorig jaar wel beter
©laudiaaaaa AKA ©-LoUd :cheer:
Ongelooflijk!! Elk jaar weer GEWELDIG :D
®em©o™
Dik feest! Was weer RAMMEN
»*­Angela*­«:looser:
Vond t egt een super feest:) After was ook nog goeie:cheer:
× Marissa ×
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)