Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1895), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (780), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Wat een SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER feest :respect: Heerlijk weertje, geweldig sfeertje.. echt helemaal top!!! :lief:
!­ *­Scalp 'M*­ !­
Zany en Vince, Viper en Panic en Charly en Theo. Riot in NYC afsluiter het nummer waarmee het voor mij allemaal mee begon. kippevel
GEWELDIG :respect:
!!!!;AMBER*
Perfecte sfeer, Heerlijk weer, Goed Geluid ! kortom helemaal top ! :D
!!!;LISA
eerste keer decibel en echt om neit te vergeten GEWELDIG hardbass was echt super en project one _O_
GEWELDIG:D
!!Margot!!
echt supermooi feest :D:cheer: gezellig sfeertje en mooi gedraaid!
!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
Dat het gezellig was!!!
Geslaagd feestje weer :D
#.Para Lau
GRUWELIJK! :respect:
Super vermaakt, sfeer was zkr goed!! :D
zeker een top feest! I (L) decibel ;)
Vet feest...goeie sfeer..leuke mensen gezien...volgend jaar weer!!!
$teek
IK HEB GENOTEN!(Y):bounce)
''Harrian''
was egt gruwelijk:P helemaal perfect :vaag:
'amanda;­ :mixje:
Wat een feestje weer! :jaja:
Waas goeie verdomme :respect:
(h)Allias De Hakkel­aar(h)
Helemaal te gek feest bohhhhhhhh_o_(H)volgend jaar zekers weer
(K)AR(K)
een GEWELDIG feest weer!! Next year AGAINNNNNNNNNN
Was Weer Spr:D(L).
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
T WAS WEER EEN GEWELDIG FEEST.... WEER HET BESTE FEEST VAN HET JAAR!!!:respect:
Was weer een super feestje (y)
)-Diana-(
Zoals elk jaar weer, het blijft super (y) Nu weer een jaartje wachten :(
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
spacibel was super
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
* Nien ;
gewéldig helemaal vooraan met paultje op 't laatst :kwijl: op naar Q-Base ! (L)
*­ » Brenn « *­
SUPERRR!!!!!!!:D:D:D
*­(F)*­Mutsie*­(F)*­
Ondanks dak een beetje ziekjes was... was Decibel zeker weer een geslaagd feessie!! Lekker weertje was ook nog eens aanwezig... Toppie!!!
***­(6)Rebelse-Chick(6)***­
Geweldig genoten :cheer: was weer een super feesie!! Op naar de volgende!! :D
***sjac***
Was helemaal geweldig! volgend jaar zeker weer!!!
Was weer super feestje!! :d
**­Miss Bitchy**­
:respect: Decibel :respect:
Geweldig, 2x decibel maar zkr wel vetter als vorig jaar! Paul Elstak:respect:
*^*leonie*^*
3e keer Decibel, 3e keer weer helemaal top :respect: :lief: Op naar volgend jaar :bounce:
Zwaar vermaakt! super feessie (Y)
was super..:D:D
*_RoedieW!
Super feest, en einde was geweldig ! :respect:
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
nou t was weer een donders mooi feestje:bounce: prima vermaakt met alles en iedereen :cheer: up to next year!!
*­Don Corleone*­
geweldig feesie, main stage was goed maar charly en mental theo aan het eind bij early steen steen goed
*Michael_
The Viper vs DJ Panic! Paul Elstak!! de HELDEN
(L) Decibel het was MEGAAAAAAAA :respect:
*RisS*
Wat n super feest! :D Jah die wc's waren een drama :no: Maar verder weinig te zeiken, hoor :cheer:
*­Thrill­seeka!­!!­
Was zeker goeie! (L)
Decibel was helemaal te gek!!! Zany, Technoboy en Paul Elstak :respect:
Weer goed doorgekomen ;-) !
Wat een Knaller!!(L) Helemaal loss!!
- Darwinn
super geil:kwijl:
- Dennis
geweldig feest! alleen het geluid in de hardcore was echt 3x niks :(
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
T was mooi: Vince & Zany :cheer: en Panic & Viper: Pull over!! :respect: (L)
-=JoySz=-
Was weer een goed feestjuh! Op naar volgend jaar alweer ;)
super Geweldig :D Zoals altijd,Op naar volgend jaar!! Bedankt Chickies (L) (K)
-Floris-
telefoonnetwerk was nogal irritant, verder fantastisch feest gehad :respect: H4L(L)B2S(L)D4L
-offensive-
HEEEEERLIJKKKK
-OLLY-
Een dikke 10!!! Alleen jammer dat de Bass van de Hardcorearea bij de main goed te horen was..
-Ralluf-
Vetste outdoor feest ever! (L)
-Sjors-
Alweer een geweldig feest :respect:
:Respect: Duidelijk vet FEESIEJ :D
Wat een mooi feestje was dit zeg!!!!!!
..­::BorN To Be WilD::..­
Weer geweldig zoals ieder jaar :respect:
Twas weer top:bounce:
..­::Linn­ie25::­..­
in 1 woord GEWELDIG!! (Y) top gewoon
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
..jordy..
WAT EEN FEEST
..SandrA..
in 1 woord GEWELDIG!!!:bounce: Decibel is gewoon een SUPER VET feest. Er is voor mij geen beter feest dan decibel:yes:
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
073-fretje
paultje elstak als de beste op de laatste minuten, heerlijk lekker raggen
zeer vet
3 Steps Ahead
:respect:Lenny Dee!!! Noize suppressor:respect: draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!!:no: main kwam er dik boven uit! de rest was zeker(Y) maar toch weer net iets te druk!
:[ Stylaan :[
het mooiste feest ooit:D wat heb ik me geamuzeert
:bounce: BasssKick :bounce:
Was wederom een top editie :respect: Tommyknocker, Noize supressor, Theo & Charly, was helemaal geweldig:D
Was weer een goed feesje heb me prima geamuseerd volgend jaar zeker weer van de partij!!!
:bounce: ierus :bounce:
was weer super feest :bounce: The Driller draaide ook geweldig :cheer: , alleen jammer dat de Rookie stage zo ver weg en verstopt zat. Promo was super :respect: en Neophyte Records Allstars draaide ook echt geweldig!! :bounce:
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Godver wat een super vet feest
Beste feest ooit!
wat een mega feest:D vele malen beter als vorig jaar. :respect: paultje lekkere afsluiter:D
:vaag:[HC] DBT [HC]:vaag:
Was cker un goed feest maar lang niet zo goed als vorig jaar
:woep:­Flugel Snatse­r:woep­:
was een gezellie verjaarsfeessie... DOMINATOR WAS EN BLIJFT TE LEIPPPPPPPPPPP ;P
:woep:­Swift:­woep:
Volgende keer misschien wat minder security en wat meer mensen achter de bar!? Voor de rest echt n prima feest gehad. Was weer n goeie :D
;* Kelly .
Super feest !!! Afsluiter met Paul Elstak... Kippenvel !! Echt geweldig (L)
SUPER! Mijn eerste grote, maar zeker niet laatste feest! :D
;NvdB
was wederom geweldig, dat geluid!:P
=jimmy=
super feest:D volgend jaar weer:d
[..­Karstin..­]
bruut feest, weekendje camping was goed te doen (Y)
[[Alc0­holic]­]
Geweldig feestje! De tijd vloog voorbij!
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt :D jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit :)
[F.­C.­M.­R.­] Nathaliee :hyper:
Mad dog vs Tha Playah (L):respect: Verder ook goed vermaakt :D
[G]apjee!
Heerlijk feestje weer! Nog goed losgegaan bij Refuse en main stage:respect: Afsluiter mag volgende keer wel iets harder;)
[GBBR]­skulle­tje
was zeker een vet feesje :P heb me goed vermaakt :d en AMOK draaide echt lekker
[HKZ] Rens
Was weer een gaaf feestje ;) Vooral Mad dog was weer goed :D
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan (Y) maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. :respect: Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak(Y)
Was weer top(Y)!
[NFN]J-oey
whoow! wat vet! Die komt volgend jaar weer terug in de agenda:) en zwaar dik geluid!!
helemaal goed man!
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
[S!M0N]
Beste Feest tot nu toe! Echt GEK!
[UDEN] Sander
in 2 woorden, HEERLIJK en SUPER GEZELLIG
Gruwelijk!!!!! vooral op laatst
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
geweldig feest egt:D heb er geen worden voor(Y):D
^^Michellee
super feest volgend jaar zeker weer:D.
^PIET
Feel the power of Decibel!! GEWELDIG!! :respect:
echt TE GE-WEL-DIG!! :respect:
_FeMmM_
WAS WEER SUPERRRR!!!! Heerlijk feessie!!
in een woordt SUPERVET !!:respect:
_Tim
ratatatata arie van de kanarie, wat een geweldige dag! :d
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
Ad van de Pad
was egt een superfeest!! wat een geluid weer zeg :respect:
VET VET VET!!!!! Wat een hitte in de middag pfffff! En wat een stank op de WC's....! Maar het was het allemaal waard(L)
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
gezellig
Allaaaaaard
Te Bruuut!
Ammie013
wat was het weer een superfeest :D :bier:
Tot volgend jaar !
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
mega feest. Zit alleen zwaar in de file met de bus. Een nadeel is dat er iemand over mijn poten heen reed. En daarna snel wegrijden en er kwam geen sorry vanaf.
Het was een super feestje, maar waar blijven de foto's??
AudiSport
Heb me super vermaakt enige minpuntje was het geluid van de mainstage door de hardcore 4 life gelukkig loop van de avond werd dat beter :D Nosferatu mijn held van de avond :respect: wat een wereld setje was dat weer :bounce: volgend jaar maar weer
Bambina
DIE WC'S GATVERDAMME!!! gewoon weer buiten doen aub want die lucht was niet te houde! verder... TOPFEEST!!! echt GE-WEL-DIG! :D
Gaaaaaaf 8) Maar echt tegenvaller dat er na het vuurwerk geen eindliedje meer was! :no:
Bart 013
Armageddon project :respect:
bartjan
egt goet te doen dit jaar was egt goede muziek
Bertsubishi
die afsluiting :respect:
Bianca B)
Wat een feest! Back2school:bounce:
bitchje
super dagje gehad was echt gezellig en een goede s­feer in de darkness tent partyraiser en daymare :respect:
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
Brambania™
Super vermaakt daar:D volgend jaar zeker weer!!!:D
brintajunky
was goed feestje .. alleen de muziek bij de hardcore tent veel te zacht .jammer dat je de main er steeds door heen hoorde. verder de wc drama ..maar verder goed vermaakt
TOP!!! TOP!!TOP!!TOP!!TOP!!! EGT SUPER!!! VOLGEND JAAR ZEKER WEER KNALLEN KIJK ER NU AL NAAR UIT!!!!
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
Decibel is gewoon een super feest.
Leuk feest , gezelligheid ten top maar het beste waren toch wel de loempia's!!!
wat een genot :cheer:
Christ...
zweten in de hardbass en genieten bij Charly Lownoise & Me­ntal Theo:respect:
cinderella :D
briljant! charly lownoise & mental theo (L) _O_
Classic Girl
Een heerlijk weertje :D Leuke mensen om me heen (L) en heerlijk genoten van het setje van "Radiate" aka DJ Reiner en jaja Mick ook stiekem van jou;)
Claudia *­ Layka *­
2e keer Decibel :D en het was weer TOP!! Heb me echt goed vermaakt! :D :yes:
helemaal geweldig petje af voor b2s (Y)
Cockyyy.
Was een super feestje! :respect:
complex lover :rot:
afteren met ruud met een vodka cola ;) (f) zwaaaaarrrr fjistje
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
cosper
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
Craniax
Super vet feest! Southstylers, Max Enforcer, Zatox en Luna op het eind in de early hardstyle :respect: ...verder nog polonaise met mc Villian en :respect: voor DV8 en da Syndrome!
Credo
Lekker rustig bij de early hardstyle. Zenith was meesterlijk
Top dag! En fijn dat er nog eerlijke mensen zijn die gevonden telefoon's terug geven(H) :respect:
D
net als vorig jaar weer geweldig feest. blij dat ik er bij was
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
D'N BAILEY
echt wel leuk maar ze moeten iets met de wc's doen gewoon buiten niet in een tent !!!
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
Was weer super (L) en het weer kon niet beter b)
Da Snils
was weer goed te doen dit jaar :respect:
DaNe-NwK
Beste Decibel ever!!!
Daniel.H
super weertje, geweldig feest, dikke sound bij de main :beer:
Danielle--89
decibel was helemaal geweldig!!! :D:D
de Liftmonteur
VET VET VET VET VET VET
De$irable(K)
was echt super!!!Alleen de wc's waren iets minder
Super goed feest, afstanden tussen de area's wel erg groot. Hulde aan het geluid in de hardbass area :D
debster1977
Super feetje:bounce:..Alleen jammer dat je bij de hardcore tent steeds de main hoorde...maar darkness4life maakte dat weer goed:D
DeenZ
geweldig feest!!! volgend jaar ga ik er weer heen(Y)
Defqon.1
Geweldig feest weer! WC`s dit jaar makkelijk te vinden.. Gewoon op de geur afgaan! Hehe da ze daar wa aan doen. Verder niets te klagen! :D
deKLOMP
helemaal kapot gegaan bij elstak en zo hoort het!! was weer dol
Demis Haneveer
geweldig naar mijn zin gehad weer :D
Dennis­:bounc­e:
te gek!
dennisdeuk
PAUL!!!!!! B2S :respect: hij was lekker
Diedus
Ronald V :| :respect: Coone (Y) Showtek :D Heerlijke dag gehad!!
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
DJ Addict
was echt weer lekker knalluhh
dj flut
leuk feestjuh zo aan t einde van je vakantie
DJ Ogre
Allemaal leuk en aardig maar heb betere edities meegemaakt...Unexist brak de tent weer af :honger:
DJ TECHMAN :D :D
dat was echt weer vette shit allemaal en het geluid was weer perfect .ik zal zeggen tot de volgende knoop
DJ The Reaper
goed dat reiner inviel voor t-junction voor de rest geweldig feest :respect:
Dj Tweaker
Tja wat moet ik er nog aan toe voegen
Djazper
Wat een geluid :kwijl: Southstylers, DBSTF, J&W ve­t !! Technoboy en Prophet groot drama. Early HS zaalt­je was ook dik! Alpha2 en Luna _O_
Doggy B)
Darkness 4 Life eindelijk in een tent! Dj Paul als afsluiter was echt kut.. Had 't idee dat ik op een kinder feest was beland
Donja||
Heb me zeer goed vermaakt :d Wat een weertje ook b)
Dopey MHL
vet feest en erg veel bekenden!!
DURACE­LL:bou­nce:
Supervett!! alleen 1 tip voor volgend jaar... Laat de muziek aan tijdens het vuurwerk!!!
DutchD­ynamit­e
Super Feest! Af en Toe moeite met kiezen welke artisten we gingen bekijken. Maar toch super feest gehad!!!! :D:D
dvk
die bass op de main :O J&W, Showtek & Zany vs Beholder.. was een sets! :respect:
Dvp
Alles was top aan dit feest behalve heineken bier.
Døpke
Leuk fezie.... ik klaag normaal nooit, maar helaas was het geluid in de Hardcore niet echt om naar huis te schrijven. Deze werd veelal overstemd door het enorme volume van de Main stage. Organisatie: Echt een slechte zet deze stages met de basses naar mekaar toe te plaatsen, doe dat nooit weer a.u.b. Niet handig, daardoor klonken de sets af en toe ietwat chaotisch terwijl het mijns inziens niet nodig was geweest.
Early Gabber PapaWup
heerlijk feest :cheer: alleen charly lownoise & Mental theo waren in t begin wel erg happy / comercieel bezig, maar ze maakten t wel helemaal goed op t eind :respect: - puntjes : de veel te ruige security, en t drinken veel en dan ook VEEL te duur !!! 5 fucking euro,s voor 1 flesje water ! stelletje oplichters ! :nocheer:
eddy terror
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
Eecrov
Geluid was GRUWELIJK
EHVrobin
dit feeske houden we er toch in!!
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
super feesje:D Bryan Fury Vs Hellfish en Akira voor mij de helden van de dag:D
El_Matador24
WAT EEN GELUID UIT DIE SPEAKERS..HULDE!!! goei weer..alleen tja heineken..blijf het kut vinden:)
in 1 woord GE-WEL-DIG, iedereen die mee was bedankt voor de vette avond! verder alle main- en hardbassartiesten :respect: volgend jaar zeker weer!
en daaaagg hoorrrr!­
lekker baantje getrokken, en inge sorry van je bril!!! (K)(K)
Endurhh
Geniaal punt.(Y)
Eric_013
geweldig feestje, lekkere muziek en dikke sfeer op het laatst, super afsluiter van Paul en wat een lichtshow zeg..pffff echt geweldig, jammer dat het zo voorbij was!
Ernesto85
was een top feest d&s en paul elstak helden
Zany&Vince en Zany&Beholder was dus echt the bomb!!! MC DV8 op main (Y) :respect:
Evelien O:)
Jaa was zwaar goed feestje ,, in de main ging het er hard aan toe :D
Faniac
Druk & heet... maar och wat heb ik staan genieten :respect: de ene na de andere dikke set :D:D
Far from the normal world :bier:
GE-WEL-DIUG :cheer:
Gwoon in 1 woord supper vet :D
Fc den boschweg :bier:
Weer super vermaakt. Daymar en Partyraiser :respect:
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
decibel:respect:
Feke
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
FemmeF­atale2­4
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
Flame
Geweldig(Y) Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad:yes: Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser:respect: Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!:bounce:
Flexxx
Wat was dit een megavet feest zeg :jaja: Vorig jaar dik overtroffen, en volgend jaar zeker weten weer aanwezig :D
Flipkonijn
Gezellig feestje (y), maar weinig actief gefeest... wat was het drukjes seg ;)
Foltergeist
Predator, Lenny Dee en Charly & Theo schaarse muzikale hoogtepunten op de dag, voor de rest was het wel super gezellig en lekker zweten :D
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
gabba
Het was een GEWELDIG feest, super vermaakt;)
Gabberchamp
_o_Echt Geweldig:D op naar Decibel 2009!!!:D
GhansCore
Weer een heeerlijk knalfeest !! :D
Gieskee
Super feestje:D the prophet zany elstak en noisesuppressor geweldig
Glenn89
wat een super de super feesie was dit echt
gOldie *
goed vermaakt ! egt super feesie!!:d
Goolse Gek
Uiteraard weer zo tof als vorig jaar:D
H4L-Terror-Bachus-NL
De top! 1 nadeel: Groote afstand tussen verschillende muziek terreinen
De Early was weer Top! Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super, in 1 Woord 1 SupervetFeest en Volgend jaar Weer!!!!
Hannuz™
SUPER FEEST EN SUPER GELUID!!:respect: gewoon geweldig:D
Hanny Jr.
Ieselijk feestje weer!!:D
Happy-Generation.­nl
mooi feest, Charly Lownoise & Mental Theo _O_ , fucking hell wat een set!!
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
Hardcore013
Grootste tegenvaller ooit! Main overheerste de hardcore en absurde drankprijzen na het betalen van 52euro:S
Hardcore_­Dietje
S U P E R !! (H) En dat weer was zo heerlijk :D Super Vèt ! :respect:
Hardstyle girl 28
was een mooi feesie :) :bounce:
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
Haver
een super vette dag gehad helemaal ge-wel-dig
Hazinh0
Partyraiser vs. DaY-mar :respect: hoe ziekelijk vet was dat! Wat een wereldset. Verder top vermaakt alleen wat een gedoe om weg te komen met je auto zeg :S
mooi feestje alleen in de Hardcore4Life teveel dezelfde platen gehoord
Hellings_
het was weer heerlijk genieten!! _o_ volgend jaar cker weer!
Hendriks22
wederom een TOPfeest:D maar het anthem vind ik slecht en dat van mannen als zany en the beholder nog wel:S....
Homeboy
helemaal naar de kloten.. de rest mag je zelf invullen......
in2u.
Leuk (Y)
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
J Q R D I :banana:
Wat een feest :banana: Heerlijk weertje, super vet en hard geluid.. genieten (L) Alleen jammer van het bereik :x Camping was ook chill (Y)
J-Bo's event support
Dikke sfeer momenten met Joe Rascal, Genius, Da Pauli, Tekno Warriors, Mc Ruffian, Pavo, Isaac, Dana,Technoboy, The Prophet, Dj Paul. The X-clusive & Mc Villain & Apster _O_
J-Kay
voor het eerst dat de dj zelf niet afsluit maar de computer ???? WTF
Ja nou en (6)
HOLIE SHIT!! het was echt suuuper vet!!
super feesiej weer :D:D
GEWELDIG(h) ik heb me prima vermaakt :cheer: leuk feestje en lekker weertje (H) en een goeie sfeer:D
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
Jans
Decibel zoals Decibel bedoeld is :respect: Heerlijk feest...
jans!
was egt een super feest::D paul viel beetje tegen als afsluiter
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Jasperrr
Deepack, HH vs Wildstylez, J&W en Warphole (L), Bedankt.
JDW
Damn, wat een geluid :D :respect: Decibel!! :respect: Volgend jaar weer!!!!!!
Neophyte Records All Stars DE AFSLUITER_0_
JeffAFCA
Noize Suppressor B) Tommyknocker en ZEKER NEOPHYTE RECORDS ALLSTART NIET NORMAAAAAL!!
JeffreyDK
wie weet of decibel volgend jaar weer terug komt naar BB / als het goed is was het de laatste in BB
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
JJ.­eroen :vaag:
heeelee beste party:D B)
John-ny
was weer een mooi feestje:D. Vince & Zany :respect: Panic & the Viper :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
GE-WEL-DIG!! back2school was meester, pussy lounge ook gruwelijk! en de laatste 2 dj's @ mainstage :D vooraal Paul Elstak!! :respect:
Dit was weer een heerlijk feestje!!! :respect:
(L)
DIK feestje meegemaakt. Super gezellig. ECHT TOP.. :cheer::respect:
Keetraver
Back2school :respect: het eind was helemaal super :D
Kenneth!
:respect: DECIBEL!! wat een feestje! :respect:
Kerstman
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
Kimm!e...
top feestie weer!.. top weekendje Safari Camping Beekse Bergen!
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord :respect: het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar (L)
Klssy
errug gezellig :bier:
koenk
Vollebak Hardstyle & Knoerharde Early Rave! BIBBERS :D:D Friends & B2s thank you! Deze vergeet ik niet snel :respect:
was een goeie
veel goed volk daar in het zuiden :D:D hilarious draaide :kwijl: verder was het wel iets te groots en druk voor mij maar toch wel een vet feest :D
krissy­:cheer­:
jaja we hebben weer een vet gezellig feestje achter de rug ; B2S (L) weer heerlijk ! Mainstage (Y) ook weer erg vet . see ya nxt time :bye:
krullebol87
Beste feestje tot nu toe!! Headhunterz vs Wildstylez :respect:
KV.
mega! alleen t geluid in de hardcore4life.... maar toen kwam neophyte records all stars(y)
L.inda*
Supervet feestje! (H) Je moest bij de Main alleen wel goed uitkijken of er geen brede mannen elkaar met riemen begonnen te slaan!! :P
Lady Fiesta
master feestje :D Lekker weer B-) Ja heb me op en top vermaakt :D
zwaar rlxte dag gehad:).dit was echt een vet feest.
Lausje Wausje:P
Eerste keer maar het was echt SUPER gelwedig!!! Zo kut dat het was afgelopen kon niet stoppen met stuiteren!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
Lee Roy
Wederom super!!
Li-z
early rave was heerlijk !!
Lindsey1987
heerlijk feesie:D, goed geluid, goede sfeer, lekker gedraaid. Toppie volgend jaar weer:bounce:
Lintje
Super feest! Volgend jaar weer!
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
LJLampje
feest Super! :D alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen :)hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
Loeze :loser:
Super vet feestje!!!
Lucjee
Supersuper feestje :D! Vond het echt geweldig.. uitstekende afsluiter van paul elstak :D!!
zany & beholder - paul elstak :respect: Zeker volgend jaar weer!
M elody
GE WEL DIG feessie weer, en heb me super vermaakt met alle leuke mensjes!!
GVD in 1 woord SUPER (y) (y) (y)
Uiteraard weer een heerlijk feest...:D Ik val helemaal stil... op naar Q-Base
m.nouk
egt een super feest volgend jaar zkr weer!!!!!
MaaYk!!
het was GE-WEL-DIG!! Vooral het einde was echt SUPERRR :D :respect:
maFKind
gruwelijk vet feesje!!!
Mama loves Jami <3
Heb me heerlijk vermaakt met me schoonzusje (L)
MANDY!xx
dodelijkk :respect:
MANDY-
Wat een superfeest weer! :respect: En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. :D En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer. :jaja:
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
Marco VDM
Owww, Ik wil terugggg
Marion1985
whaaaaaaaa:D:D
Mark //­ F-ACTIVE - GEMS)
Geweldig! Eerst heerlijk afsluiten bij de early en daarna nog een keer met Paul op de main!! :D
Mark_nmgn
VETT!! (y)
Marly87
Was top!!! En vooral heel erg gezellig (L) op naar QBASE :D
masterxess
Charly en Theo :yes:
mathieu-1988
ik heb zwaar genoten wat een feest:D
Maxaaa
Sven Wittekind(Y)
Maxxxxxx
Echt een super feest weer!!!!!!
Mayow
Zeer goed vermaakt!!!!!!!!
MC RG
Het word elk jaar beter (Y) :respect: Beekse Bergen :respect: Reiner thnx ;) volgend jaar vast op de HCstage :P
McLinda!
Wat een megafeest!! Lekker weer, goeie sfeer, er werd natuurlijk super gedraaid :respect: En die bass voorin bij de main was echt helemaal wous :lol: Dit was m'n 1e Decibel maar zeker niet de laatste!!
Medicine-Man
Heerlijk weer, heerlijk verknipte mensen. :respect: Hellfish, I:gor en Akira :respect: Volgend jaar wel Darkness naar buiten,tussen de bomen. Net als vorig jaar.
Melv
Prachtig :D Eeuwig vermaakt. Was gewoon toppertje :D Publiek ging ook goed los allemaal :D
Mental Maarten
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
Super dag gehad! Geluid in de HC4Life was vooraan echt super! Radiotor, Mad Dog vs. Tha Playah, Daymar vs Partyraiser en Promo :respect:
Mooi feestje!
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
Milan.W
het was een gekkenhuis! GEWELDIG :D:D
miss marjolijn
Decibel was kei gezellig:D maar WC 's daar moet volgende keer wat anders mee gebeuren die lucht was niet te harde
Miss Tails
Ondanks mijn ehbo bezoek en zware zonnesteek een zweer goed feestje!!!!! sissels :lief:
Weer een ontzettend vet feestje!! Tot volgend jaar:cheer:
Mnr.­ Huftenaars
GEWELDIG FEEST, heb echt genoten !!!:D
Mook
echt n topdagje van gemaakt! (L)
Mr MoUs
Helemaal TOP !!! Super weertje, Geluid was TOP
over het algemeen was dit super geregeld genoeg barren wcs enzo super !!! nu alleen de eristof nog inruilen voor de flesjes smirnof :D:D:D:D
mr. Brainiac
Ik zeg: EEN FUCKING GESLAAGD FEESTJE!!!!!:d:d:d
Lowlands eat your fucking heart out!!
Mr.­ Jack The Daniels 076
1 woord: prachtig feestje :respect:
Mr. T.
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij B) Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten :bounce: De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
Mr.wesley
Heerlijk feest! Echt ge-wel-dig :respect: volgend jaar 100% zeker weer
MRHZ
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
LEKKA LEKKAAAA, regel hardcore4life voortaan in een tent als hardbass(Y)
n0uky
Wat een feest (L) ik ben er helemaal kapot van! Wat een kilometers heb ik gelopen haha. Decibel heeft wat mij betreft defqon overtroffen :jaja: (l)
N1CK-
Super wreed !! Op Defqon 2006 na, was dit mijn gruwelijkste feest
N[ii]entje
Zon, bekenden, lekkere muziek & een leuke locatie.­. :cheer: & wat een ­afsluiter * Paul Elstak!! :cheer: Op wat mi­npuntjes na weer een leuk feestje.. :cheer:
Ut was gewoon te vet voor woorden volgend jaar zekers weer Decibel !!!! :respect: b2s (Y)
was een super weekendje..... camping + decibel was maximaal begaaien daar!!!! :bounce:
IN 1 WOORD...GENOTEN!!! :D
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
Nexus..
Superrrr, alleen de heen reis SNEL vergeten!!
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
Nick-O Sick-O
ging die dag nog maar langer door! Helemaal geweldig
GEWELDIG! back2school was echt super :D
Night
Lekker feesie.Maar zeker niet geweldig
TOP dag gehad! Echt lekker weer, en toffe mensen! Muziek was zeer goed!!!
Nikeairmax
Top fesstjuh!!!
no0mpjj
Hardcore4life zaal was echt geweldig. Heb me eigen er prima vermaakt de hele dag ! Neophyte allstars waren echt geweldig. Jammer van de wc's.. stank!!!!
Noizemarine
Beter als dit??? Niet te krijgen!!! :respect:
Nora Jeune :cheer:
Wat een vet feest! Prima vermaakt ! :D
NrG010
wel leuk feestje :p
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
Ome Dennis
Eerste keer Decibel, super vet! Pavo superset :respect: Verder Brennan Heart, Zatox & Hardstyle Masterz weer top (Y) Special thanks to: Volgas Deurne, die het geheel tot een succes hebben gemaakt :bier:
echt hét feest van t jaar!!! geweldig!!!!! :respect:
ge wel dig :D:Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
Was leuk :) Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval :( Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt :respect:
opie | optjenkere
heb me goed vermaakt .. volgens mij iedereen wel tegengekomen :bier:
Ozuma
Wat een geluid :respect: D-Block & S-te-Fan weer de helden van de dag :P
panenkie
paul elstak :respect:
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
Partyc­rasher :bounce:
Was weer grof, vooral Pavo , Technoboy , Prophet en de afsluiting in de early tent met Luna was helemaal super! Maatjes bedankt voor de heerlijke dag!
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
PartyG­angste­r82
super dik feest weer. op naar decibel 2009 :bounce:
PartyS­tarter­t :facepalm:
Chill weer, lekker muziek. B2S heeft de zaakjes goed voor elkaar (y)
PartyWiel
Vetttt naar me zin gehad was weer toppie :D
PasMaNNi
Wat een gezellig en geweldig feest!!!! Heerlijk setjes Southstylers, Technoboy, en ofcourse Charly lownoise en Mental Theo .. soms wat heet in tenten (hardbass) maar verder :respect:
super feestje. op naar mystery land
Patrííes!
Pfffff :S niet echt een lekker feestje zeg :( beetje jammer van als die pussy's die niet eens van hardcore hielden ofiets en dan toch daar gaan staan :@ & echt niets geen sfeer die kwam pas by Promo beetje laat maar gelukkig kreeg ik weer un SUPER setje van Evil (L) &zo :D!
Peeertje
Neophyte records allstars:D echt te maximaal:D
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Petitje
hahaha.....wa n feest, heeeerlijk!!!
Pi
OLdScHooL GeZeLLiG:)
was goei feesie :D
Pieterrr
Heel de dag staan werken, niet mijn feesje, maar wat een MEESTERLIJK publiek!!!!!!! :D :p :D
Pigmans
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan :D
Pindaj­umper:­bounce­:
Geen woorden voor....Meer dan geweldig!! Heerlijk feest! :jaja: En wat een knaller van een afsluiter..:respect:.
pindarotsje
Heb me super vermaakt vooral de eind afsluiting met Charly Lownoise en Mental Theo
PP-Rick86
vorig jaar was ie super.... maar dit jaar was ie geweldig.... wat een weertje ook:D
Querina
die sportfriek :lol:
Randy Ramptoerist
Zeker een goed feest! Vooral onze afsluiter Akira! (Y)
Reez
Gruwelijk vet feestje weer! Werd heerlijk gedraaid en het weer zat ook mee, heerlijk!!!!!
ReLSMuRF
Was lachen
Renzu
Erg vette party! :bier: :D
René---
Hard Bass... 'T was geweldig!!
RGABeekman
Wat een geweldig feest, alleen volgend jaar de Hardbass ook open lucht maken..!:D
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
RIBON
Heeeeel vet feest! En ook VEEL decibellen. Vooraan de main kon ik niet te lang scherp kijken omdat door de bass mijn ogen trilde. (Y)
riccie .­ /­\RNEMUYDEN
was machtug erremuu was ook van de partij :D
Rick =­ Wimpie
wereld feestje :respect:
Omg, zo lekker :| .. D-Block & S-Te-Fan .. Brennan Heart .. Paul Elstak. omg, was echt te wreed :D .. Wel kut geluid @ rookie stage :/
Ricooow
Was wel vet feestje! alleen kwa aankleding is er egt geen ruk aan! beetje simpel opgezet..
Prachtig feessie!
Rienos
was weer lijpos feesie maar vind tog HC moet main zijn :D:p
Rik K.
Geweldig feesje! Paul/Held!_O_
SUPER!! (Y)(Y)
geweldig feestje , super geluid :P early mega vet :D
Roberto -o
Heej Vera, je had bij ons moeten komen staan op de parkeerplaats, wij hebben 2 uur staan feesten daar!!
Robijntje!
Wat een feest, geweldig! (L) Topdag gehad met iedereen. Isaac man van de dag:respect:
Robin :bier:
geweldig, alleen bar bij de mainstage minpunt
Robin hood
Decibel was super vet:D
Robscheur
was er pas om 18 uur maar flink goed vermaakt.. ZATOX flink rennen in half lege zaal _0_
Robvanbeers
Super feestje! Op naar volgend jaar dan maar weer, gaat helemaal goed komen! Isaac, Prophet & Paul helden! ;)
rock 'n rolla
geweldig feest
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
Roy B)
En weer vorig jaar overroffen. Wat een geniaal einde, kippenvel, sirieus beste feest van het jaar!! Volgend jaar zeker weer aanwezig + huisje :D
Royhooo
was zeker laage(B) best zat
Royyyy
Ge-wel-dig!
Roß
Respect! (Y)
Ruud!
Vette shit ouwe! Was geweldig! Kevin Kaos opende heerlijk. Verder Noize Suppressor, Sven Wittekind, Mad Dog vs. Tha Playah, Radium, Southstylers en Promo echt toppie!!
superr vet! de vetste shit was tog wel noize suppressor :respect:
S.­B.­ :bounce:
Heerlijk! Manu Kenton vs. Max Walder & Ronald V :respect:
Saaske
zeer gezellig; geluid mocht alleen wel wat harder en die pishuizen gingen nergens over
Sabrina,,*
Het was weer SUPER!! :respect: Heb echt genoten! Helemaal loss & het weer was top! :D
Sandertjee
alle dj's op main geweldig, alleen jammer dat de hardbass tent zo belachelijk warm is.. voor de rest beter--> beste outdoor festival
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
SCHUFKE
VET
scurdie_­tripkip
ech was er nog nooit geweest maar was echt geweldig volgend jaar zkrs weer oja en het geluid was gewoon gruuwlijk :)
Seth!
Vet feest weer (y) dik geluid..topsets in de hardbass gehoord en op de main van Isaac en J&W. Jammer dat de aflsuiters overal ruk waren en de hardbass er een kwartier eerder mee stopt...
Sharonas :9
Headhunterrrrrzzzzzzz!!!!!!!
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
Was echt een geweldig feest!!!!:D Heb me echt top vermaakt!!:bounce:
wat een feest :respect: volgend jaar weer :P
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Spaaky
wuuhooo Refuse :respect: super feestje
Wat heb ik een HEEEEERLIJK feessie gehad en wat een HEEEEEERLIJKE mensen had ik om me heen :lief:
Spike-E
B2S is heer en meester! Dikke :respect: voor het feest van 't jaar!
Steef-C
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest :D
Stefan S.
Was Weer Een Hele Fraaie:D
Stoux
Lekker feest :D Geluid overal goed geregeld, in HardBass en Hardcore4life goed hard, op de main absurd hard! :respect: En ik had er niet voor niks jaren naar uitgekeken, eindelijk een keer Zany & The Beholder samen: WAT een dikke set :respect: :respect:
Focking geweldig !! Mad Dog & Tha Playah, Tommyknocker, Prophet en Paul !!!! Helden vd Dag
Was weer lachen met iedereen!!! Alleen het sandwitch eten mat Daggie was niet zo'n succes haha :P wel lekker gedraaid met Wes hoor mop! (K)
Stutje
Woest feest! echt top :D Deepack :respect: wat een feest maakten ze!!! Verder warm in de tent, en planken bij de main volgend Jaar!!
Suzan!
Wat een DIK feest ! Paul elstak (K) Niet normaal ! Jammer dat ik Charly Lownoise en Mental Theo heb gemist !
Helemaal super! Heerlijk weer, leuke mensen, goede muziek.. Wat wil je nog meer?!
Sven:jaja:
Mooi goed georganiseerd feest . Partyraiser & DaY-mar , Sven Wittekind waren top :jaja: Alleen geluid in Darkness 4 life was minder.
Sûpje
Decibel ruleszs
T.
Brennan Heart GENIAAL :kwijl: :respect: Tommyknocker, Mad Dog vs Tha Playah, Pavo & Neophyte Record Allstars (Y) Super geluid en heerlijkweer:D alleen wat werd er schandalig veel geld gevraagt voor het eten (n):S
T@­lletje Triforce
Super vermaakt. :d Maar het geluid in de H4L was niet top....:s
Tammy *
Damn.. wat ging de tijd snel!! Maar Het was Ge-wel-dig! :D :respect:
Tamoko Mikey
dit was mijn 1e Decibel,en zeker niet de laatste;)wat een super vet feest:yes::respect:B2S
Het weer was goed, en het was geweldig!(Y)
Terreur_­op_­Wielen
Heb me zeer goed vermaakt alleen vond het vorig jaar toch beter foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net (waarschijnlijk op 28-08-2008 ivm vakantie)
terrording
top top top!:jaja: mooi opgezet en een goede sfeer! het kon niet beter!
Ja dit feest was VET!!!
Teum NL :bier:
WAS ECHT WEER BRUUD!!! THUISFEESTJE!!
Tha Bips
The prophet & paul elstak hebben men dagje weer goed gemaakt :respect: wc's en netwerk wat een drama
The Hardest
Dik feest.... echt genoten weer.......
WOEIIIIIIIIIIIIII beter kon mijn vakantie niet beginnen wat een mega feest! tijd voor de after:woop:
The Incurable
T bruut gewoon
The Queen.
Decibel was hard!!! & ook die paal van de Hardcore4life stage.. :S auw! Einde gemist, maar wel de EHBO post gezien van dichtbij. :P
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
The Verge Of ObsceNe
Suupercoolll! Geweldig feestje :D
THOMAS!­ :bounce:
heerlijk feest! Early was echt super! (L) CHARLY & THEO!! :respect: (Y)
Thomderanged
Damn wat een feest :P
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
timm:bier:
Reteketet Decibel Was SUPPPERRR vet
TimmiX
T was geweldig! Topmuziek, topgeluid! Alleen te duur eten en te gore wc`s.
Tinuszzz
M­ental Theo & Charly Lownoise :respect:
Echt geweldig!!! Partyraiser en DayMar_O_ MadDog en Tha Playah_O_ Charly Lownoise & Mental Theo_O_ Project One_O_ Sfeer_O_ Weer_O_ Volgende keer bij mij thuis!
zwaaar vet feest gehad, vooral in de hardbass area:respect:
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
schitterende dag gehad :yes: met als echte afsluiter charly en theo:respect: dj paul had niet meer hoeven te draaien :P
Total Confusion
Vette lokatie(y) feest was ook prima geregeld. Unexist dikste setje:respect: partyraiser vs day-mar ook goed te doen:jaja: Decibel(Y)
:bier: charly en theo :respect: armagddon project :respect: :bier:
Trebb
Nosferatu :respect:
Trippen Burgs
Was weer een masterlijke dagg, Main stage was echt super gezellig de muziek daaro LkkR Kei HArddddddd!!!!!! :P:P:PVeel genot en vreugde Untill Next year DeciBel!!!!! Goodbye now..
Trulli'ke :yes:
Geweldig feest,, DJ PAUL :respect:
Isaac! :respect: supervet wat draaien! en wat een geluid.. Decibellen genoeg!
TvdB#
GE-WEL-DIG :D
Van Gemert
Was zeer geslaagd. Alleen jammer dat het bier niet smaakte :( :respect: Zany & beholder :respect:
was leuk, vorig jaar 10x beter..
vdmale
Wat een heerlijk feestje ;)
vdz
helemaal dol gek
Vrollie
Ben het helemaal eens met alles wat hierboven staat!
VS*
Bereik van de telefoons was weer niks, maar het feest was top!
VWRik
Topfeest!!! werd lekker gedraaid in de Hardcore tent! :bounce:
Wackiejacky
Zat organisatorisch prima in elkaar, muzikaal gezien wel erg hard allemaal dit jaar. Kwam net terug van vakantie dus lag ook aan mezelf, maar kon m'n draai niet helemaal vinden. Toch niet 100% mijn feest dit denk ik. :) Desondanks wel een dikke duim omhoog voor B2S!
Onwijs vet dik gtruwelijk feest ! Mn mooiste tot nu toe!
Walch
zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan
wallie-wallie
weer was super goeie oldskool en beuqende hardstyle weer een toppertje ja
Wappie floor
eerste keer mega goed vermaakt
wesley!
heerlijk feest gehad! het geluid(L) kevin kaos, josh & wesz, deepack,mad dog vs tha playah en neophyte records allstars! er werd echt te heerlijk gedraaid vandaag, volgend jaar zeker weer(H)
Westla­ndMiek­ie
Wat een heerlijk feest weer!!!
Wiebski
was een super feestje top geluid en sfeertje
Wiezel
geweldig feest ! volgend jaar voor de 3x :) hardbass tent was wel een beetje warm maargoed voor de rest super !
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
Wilkieway
Supervet feest:D
Wim911
optimaal vermaakt !
WKD-diefju­h:boun­ce:
Ik heb me uitstekend vermaakt.. wat een feest :D
{L}in
Was super! Jammer dat we steeds iedereen kwijt waren...
{NL}Vage_­alco{NL}
Was gewoon een van de betere feesten stik goed gefeest!!!!
{R.­G.­} Casper The Ghost aka Tankdoppie
Charly en Theo waren helden!!!! Rest van het feest was ook zwaar goed!! Staat al in de planning voor volgend jaar :D
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
» Miekske «
GEWELDIG!!! Refuse, Darkness 4-life en Back2school :respect: En natuurlijk kei gezellige mensen daar :D
:bounce:Spr feest, sfeer was goed lekker bij de Early rave en ut Geluid was echt toppie:bounce:
× Marissa ×
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!
:respect: PetroChemical!!! :respect::

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)