super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet de laatste! , super setjes van Soutstylers, DBSTF, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super...+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T
Waanzinnig gezellig weekend achter de rug op de camping Eerste keer Decibel dus was benieuwd, zeker niet de laatste 's Middags lekker op de Early gestaan & 's avonds op 1992 is 4 you, was een gezelligheid was dat zeg! Supersfeer, lekker staan housen dus Bodylotion, Stanton & Dj Rob en Joe een dikke Afterparty op de camping was vette shizzle! Till next year!
het feestje van het jaar
Twas weer top
Super feest weer gehad! Alleen die hard bass tent mag volgend jaar wel anders.. wat een hitte
Kwa platen vond ik het wat tegen vallen in de hardcore, kwa geluid trouwens ook. Alleen vooraan en in het midden was het ok. Kon de hele avond niet smssen, waar was iedereen? Dat heineken bier is echt smerig!! Mindere editie van decibel.....
Lenny Dee!!! Noize suppressor draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!! main kwam er dik boven uit! de rest was zeker maar toch weer net iets te druk!
vond het nogal tegenvallen... slechte setjes gehoord (afsluiting paul als toppunt), suffe sfeer tot zoiezo 8 uur en vond het geluid juist niet echt hard staan
Was weer een dikke knaller ! Heerlijk vermaakt, jammer alleen van het vele wespen-tuig wat het nodig vond om te steken hele tijd ! 2 stijve armen aan overgehouden
wat een mega feest vele malen beter als vorig jaar. paultje lekkere afsluiter
Ge-Wel-Dig!!! heb me zeker wel vermaakt met dit uitstekende weer!!!! Hard-Bass en main!!!! Volgend jaar zeker weer!! alleen die WC's echt een grote bacterie bom in een tent
BRUUT maar dan ook een BRUUT feessiej hoor, te gekke sfeer waanzinnig en het lekkere weer erbij toppie !
Ik vond het een heerlijk feessie! Promiss, Stanton en Rob draaiden echt Paul knalde er letterlijk uit Maar het meeste toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super
Tot volgend jaar !
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn van kon me draai niet vinden de hele dag tot ik bij de oldschool 1992 kwam Dat was echt super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellige sfeer, Sven Wittekind
Feesie was zeker top, jammer dat ik zo gaar was. Was om 8 uur weer op het vakantiepark. Verder was t weekend echt top!
Top feest zaols elk jaar weer!! idd jammer van het netwerk.. Lekker veel bekende!! geluid was gelukkig iets minder hard bij de Main....(raar om te zeggen:..gelukkig minder hard?!)
Heb me super vermaakt enige minpuntje was het geluid van de mainstage door de hardcore 4 life gelukkig loop van de avond werd dat beter Nosferatu mijn held van de avond wat een wereld setje was dat weer volgend jaar maar weer
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!! Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
GE-WEL-DIG Lekker weertje, Leuke mensen PRIMA vermaaaakt
Was weer geweldig!! Wederom weer een gezoek naar mensen, plaatsen en andere activiteiten! Maar dit keer wel de pendelbussen goed geregeld!! En wat een afsluiter!!
in een woord : WOW ! B2S niets meer dan hulde voor jullie .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP perfect weertje relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel
mooie feestje uit nieuwschierigheid bij wittekind gaan kijken en WOW dat was vet . vince vs zany alleen beetje jammer van de bus die zonder ons vertrok
Geweldig feest!!! Dione Panic en The Viper Mental Theo en Charley Lownoise - puntje was dat het bij Noize Suppressor veel te druk was en mensen niet snappen dat pogoën niet thuis hoort bij Hardcore/Hardstyle!! Zwaar irritant dus..
VET FEEST MOOIE DAMES veel bekende kort om top en het weer was super! DR Z-VAGO DJ PROMO NOSFERATU WAXWEAZLE DJ PANIC AKIRA DJ STANTON volgnd jaar weeR!
Dikke sfeer momenten met Joe Rascal, Genius, Da Pauli, Tekno Warriors, Mc Ruffian, Pavo, Isaac, Dana,Technoboy, The Prophet, Dj Paul. The X-clusive & Mc Villain & Apster
Super feestje, goeie sfeer, goed geluid, in een woord GEWELDIG
GEWELDIG ik heb me prima vermaakt leuk feestje en lekker weertje en een goeie sfeer
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet!
1e keer Decibel en tevens een Outdoor feest, heb me zkrs vermaakt, lekkere sets van: Coone, Manu Kenton vs Max Walder, Chicago Zone , jammer dat het drinken zo duur was...
helemaal super.. alleen wat een stank by de wc.. helemaal kicke!!!
top feestie weer!.. top weekendje Safari Camping Beekse Bergen!
Vond Het Onwijs Gezellig. echt lekker lkkr los gegaan in de early..eerlijk gezegd had k der meer van verwacht..
echt super graaf en dan het einde met 1 woord geweeeldig
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar
ja, geslaagde fuif moet ik zeggen, was al lang niet meer op een hardcore feestje geweest en was nogal twijfelachtig over of het me wel zou gaan bevallen... toppertje!
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok!
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe Es war wir ganz gezellig... JWT
4e keer Decibel! Wederom super geslaagd! Heerlijk weer gehad, we waren tenminste niet iedereen kwijt na 5 min. Een paar minpuntjes, zoals de aankleding van het park, vond ik persoonlijk minder dan vorig jaar, het geluid in de Hardcore for Life tent die bass hoorde je pas als je je helemaal vooraan door de mensen heen had gewurmeld en dan viel het mij nog tegen... Verder was het geluid op Mainstage errug goed, en maakte dat voor mij weer een TOP feest! Volgend jaar zeker weer!
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
op zich een goed feest en het meeste was wel mooi, maar de ligging van sommige tenten waren gewoon niet goed, ik kon er ook niet lekker inkomen, wat erg jammer was... had er ook wat meer van verwacht eigelijk.. maar niettemin een alleraardigst feest
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
Wat een Super Feest~!! Ik heb me Prima vermaakt vooral op het einde
Wat een gezellig en geweldig feest!!!! Heerlijk setjes Southstylers, Technoboy, en ofcourse Charly lownoise en Mental Theo .. soms wat heet in tenten (hardbass) maar verder
Pfffff niet echt een lekker feestje zeg beetje jammer van als die pussy's die niet eens van hardcore hielden ofiets en dan toch daar gaan staan & echt niets geen sfeer die kwam pas by Promo beetje laat maar gelukkig kreeg ik weer un SUPER setje van Evil &zo !
Was gewoon echt het beste feest van het jaar!!Heerlijke setjes gehoord van Reiner, Rob en Joe, Panic en Viper en natuurlijk Neophyte Records Allstars!!! De camping was ook weer aardig gek!!
Wat n dag!!! Kilometers gehakt hehe!! B2S , minpuntje main overrulde hardcore tent , camping was geweldig, wil iedereen bedanken voor de onzinnige opmerkingen en gezelligheid!!
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul als afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
was weer een vet feestje goed begin van me vakantie
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest Voor de rest super!!
superrrrrrrrrrr vet er is niet beter. wanneer kan je kaartjes hale voor volgend jaar?
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody
Lekker feest Geluid overal goed geregeld, in HardBass en Hardcore4life goed hard, op de main absurd hard! En ik had er niet voor niks jaren naar uitgekeken, eindelijk een keer Zany & The Beholder samen: WAT een dikke set
was gezellig main knalde lekker alleen afsluiting beetje van defqon gejat. d4l lekker setje gehoord en ook in h4l geen verkeerde plaatjes. topdagje jammer dat we in a'dam beland zijn ipv arnhem
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht.
Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206
Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon! heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag