Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2228), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1916), Budi (1409), M.ha.yu (1910), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (639).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

SUPERRRRRRRR.....!!!!! :bounce:
!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Wat een SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER feest :respect: Heerlijk weertje, geweldig sfeertje.. echt helemaal top!!! :lief:
!!­ kristel !!­
t was weer in een woord geweldig.....op na volgend jaar...
!!!!;AMBER*
Perfecte sfeer, Heerlijk weer, Goed Geluid ! kortom helemaal top ! :D
""­ Anouke­poekie
Echt een gaaf feest, werd lekker gedraaid, zag er mooi uit, sfeer was goed en er was zeker mooi vuurwerk! :D :D
"Nikki"
Super feest gehad!! (L) Had van mij een paar uur langer door mogen gaan, baalde zo dat het afgelopen was:(
#.Para Lau
GRUWELIJK! :respect:
#Jelmer'
toch vorig jaar weer overtroffen:D tommyknocker en promo :respect:
was super, wil terug :( volgend jr weer los!!!!!!!
Super feest! Sfeer was helemaal geweldig! Op naar volgend jaar!
'amanda;­ :mixje:
Wat een feestje weer! :jaja:
'sensual
PERFECTIE gewoon! I (L) Decibel!
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
wat een gare feest :P was helemaal top samen met mijn schatje (L):D
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
(6)silence is the enemy©­:bier:
ik vond het de minste van de 3 in de beekseB..jammer!! we zijn in brabant dus wat moeten wij bierdrinkers Weer met heineken:S(stond zelfs in de krant dat er meer bier gedronken word als op feesten ergens anders haha) er hing ok niet het sfeertje wat ik 'gewend' ben,jammer maar ik heb verder wel een leuke dag gehad volgend jaar weer proberen..het weer was optimaal:D bereik met telefoon was echt BOUT..wc stonk MAAR goed geregeld,veel en gratis (Y)
was weer een gef fjistje
Super feestje!! lekker los gegaan, mooi weer, mooie muziek :)
(K) Chelleee...­
Was helemaaaaaaallll toppie :D:D:D:D:D zwaar naar me zin gehad !!
Was weer een super feestje (y)
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
ik ga hier waarschijnlijk tot aan mn 122ste verjaardag nog heen :D
Hardcore4life! (L) Heerlijk dagje gehad, kijk nu al uit naar Q-Base! 8)
* Zahne
Heerlijk gefeest met de zon op mijn bol !!
*­(F)*­Mutsie*­(F)*­
Ondanks dak een beetje ziekjes was... was Decibel zeker weer een geslaagd feessie!! Lekker weertje was ook nog eens aanwezig... Toppie!!!
Mooi feesje(Y)
******­noesie*****­
kan het volgend weekend gewoon niet nog een keer?'t was helemaal geweldig,maar veel te snel voorbij.
Heerlijk!! 3e op rij, Decibel wordt elk jaar beter :D Dikke duim omhoog wederom voor b2s (Y)
Was weer super feestje!! :d
**Daisybel
DOL FEESTJE! :cheer: :respect::
**Desmond**
dikste feest oooooiitttttt superrtjeeeeee
**­LitllB­LondJ*­*­
Super feestje!!!!!!!!!! jammer dat het weer zo snel voorbij was!!!(L)
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
*+*+­Hannes+*+*­
GEWELDIG!!!! voor al het touwtje springen daar bij de main!! haha
Decibel :respect: Geluid van de hardcore was vond ik alleen wat minder.... verder hoor je mij niet klagen :D De hele dag losss!!!
*mario*
zeker weer een zwaar goed feest
Was leuk :D.. Hellfish & Bryan Fury (Y):D..
Die ANTHEM! (L) En wat een afsluiting! :respect:
*Sann*
veelste snel afgelopen!!!heel de dag zo goed vermaakt dat het te kort was :bounce: >>HARDCORE4LIFE, MAINSTAGE & B2S deden t hem:bounce:
Wat een Knaller!!(L) Helemaal loss!!
- ;;­ Dreams &­nd Realities
geweldig!! gewoon echt een super feestje! mooi geluid lekker weer en leuke mense! decibel 2009 here we come:D
- Dennis
geweldig feest! alleen het geluid in de hardcore was echt 3x niks :(
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
- Mandy
helemaal geweldig... schatttttttttt.... nicky... je bent vooor altijd mijn party maat (jufnicky)
T was mooi: Vince & Zany :cheer: en Panic & Viper: Pull over!! :respect: (L)
--==KIM==--
(L) LOVE IT! :D Echt helemaal super!!
was weer goed te doen ;)alleen een beetje jammer dat het weer zo tegen zat :roflol:
-Floris-
telefoonnetwerk was nogal irritant, verder fantastisch feest gehad :respect: H4L(L)B2S(L)D4L
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
-OLLY-
Een dikke 10!!! Alleen jammer dat de Bass van de Hardcorearea bij de main goed te horen was..
-Wiel
geweldig feest volgend jaar zeker weer
:Respect: Duidelijk vet FEESIEJ :D
Waanzinnig gezellig weekend achter de rug op de camping :D Eerste keer Decibel dus was benieuwd, zeker niet de laatste 8) 's Middags lekker op de Early gestaan & 's avonds op 1992 is 4 you, was een gezelligheid was dat zeg! Supersfeer, lekker staan housen dus :jaja: Bodylotion, Stanton & Dj Rob en Joe een dikke :respect: Afterparty op de camping was vette shizzle! Till next year!
het feestje van het jaar :cheer:
.­:(K)(S­hirley­)(K):.­
het was weer een toppertje ma de NDT blijft beter srry
.G.
Was zeker een super feestje!! Vooral savonds enorm genoten!! Wat een set van Paul Elstak :respect: Lang geleden dak zo uit men plaat ben gegaan!!
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
zeker wel een super feest :respect: heb me goed vermaakt daar
de early was super!!
19Erwin75
Heerlijk feestje was het, Maar vorig jaar vond ik het persoonlijk toch echt beter... En de loempias (Die waren overheerlijk) :respect:
3LINE
Mijn eerste echte feestje, GE-WEL-DIG
:bier: Joeri :bier:
SUPER !!! :respect: Hardcore 4 Life :respect: Mad dog Vs The Playah En vooral de set van Neophyte Records Allstars en ok het geluid in H4L :respect: echt un super feest volgend jaar 100 % weer :D :bounce:
the viper en panic :respect: :respect:paul elstak:respect:
:bounce: Bjurniee
vet feest:D alleen bereik was ver te zoeken :o darkness area kon ook beter
:bounce: David
super vermaakt.. heb alleen het einde niet mee kunnen maken K.U.T wouten
Was weer een goed feesje heb me prima geamuseerd volgend jaar zeker weer van de partij!!!
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
vond het nogal tegenvallen... slechte setjes gehoord (afsluiting paul als toppunt), suffe sfeer tot zoiezo 8 uur en vond het geluid juist niet echt hard staan
:bounc­e:Shar­onn
Jaaaaa was weer n mooi feestje!! :D
:devil: Little_­witch :devil:
Was weer een toppertje!!!!! :respect:
:LIZZZ
Radium :banana: voor de rest Tjaaaa wat zal ik ervan zeggen gewoon normaal:)
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
Hardcore 4 Life Stage:respect: Paul elstak was een zeeer mooie afsluiter in de mainstage met mooi vuurwerk dr bie:D alleen neophyte allstars oook wel willen zien maarja je moet keuzes maken he:P
:woep:­Flugel Snatse­r:woep­:
was een gezellie verjaarsfeessie... DOMINATOR WAS EN BLIJFT TE LEIPPPPPPPPPPP ;P
:xtc: kalfsla terror :lijn:
super!!!!!!!!!!!
;* Kelly .
Super feest !!! Afsluiter met Paul Elstak... Kippenvel !! Echt geweldig (L)
;;__JANNEKEE
Was leuk, maar andere jaren waren beter!
SUPER! Mijn eerste grote, maar zeker niet laatste feest! :D
supper feest! geluid goed alles complate
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
;NvdB
was wederom geweldig, dat geluid!:P
<
geweldig !!
=jimmy=
super feest:D volgend jaar weer:d
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
[..­Karstin..­]
bruut feest, weekendje camping was goed te doen (Y)
[070] eNeRGie
Echt een goed feest (Y) een van de beste dit jaar! :bounce:
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
was kick!!
[C]razygirl
Was een Super feestje
in 1 woord GEWELDIG!
[FCT] Vincent [HC]
Was Super mooi:bier: Vooral De Hardcore 4 life:D en Paul Elstak mooi afgesloten in de mainstage(Y)
[G]apjee!
Heerlijk feestje weer! Nog goed losgegaan bij Refuse en main stage:respect: Afsluiter mag volgende keer wel iets harder;)
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
[HC]*­davidoff*­[HC]
decibel helemaal supper :) :respect: hardcore4life stage :respect: paul elstak :respect:
[HKZ] Rens
Was weer een gaaf feestje ;) Vooral Mad dog was weer goed :D
[IMB]L­oentje­e
Zekerzz weer vet feestje:) Charly lownoise & Menthal Theo, Hellfish & Bryan fury :respect: :)
[NFN]Souter W.­
Het was echt een super feest! Goed geluid, dj's en voorderest miste ik weinig. Perfect, volgendjaar zeker weer :bounce:
:respect: Industrial & early :respect: Weer goed vermaakt met al die bekende om me heen!!!:D
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
[S!M0N]
Beste Feest tot nu toe! Echt GEK!
[UDEN] Sander
in 2 woorden, HEERLIJK en SUPER GEZELLIG
Gruwelijk!!!!! vooral op laatst
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
Het was echt een geweldig feest!!(L) Next Year!!(Y)
_Bouweh
DODELIJKE FEESTJE:D
_Chillie
M'n verjaardags cadeau!! Toppie Was! en was gezellig met jullie:D!! verder weer lekker vermaakt net als vorig jaar! Volgend jaar hopelijk alleen weer de wc'tjes buiten bah!!
ABBA
SUPER FEESJE!!! ABSOLUUT... VOLGEND JAAR WEER? WIE GAAT ER MEE?!
Aerik
Supervet :D vooral MC Villian in de hardbass bij de afsluiting van zatox
VET VET VET!!!!! Wat een hitte in de middag pfffff! En wat een stank op de WC's....! Maar het was het allemaal waard(L)
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
sow niet normaal, muziek & geluid was genieten een prima sfeer lekker weer gehad kortom geweldig. klote dat veel mensen geen bereik hadden met hun telefoon,
Amanda­a:boun­ce:
Niet willen missen!!! geen 10 maaar zelfs nog meer :respect: wel jammer van ruzies die uitbraken om niks bullshit!
Anco
Gruwelijk feest!!!
SUPERRRRR feessieee :respect: :cheer:
Annsje(F)**
T zou een stuk beter geweest zijn als die kut telefoons gewoon berreik hadde :S beetje met zen 2e rond gekakt! verder wel oke(Y)
vette shizzle daarzo
Aureel
Wat een feest.. :D
Topfeestje... Aart, Cor, Rik en Arie de jood bedankt :D
BartStyle10
Weer een Geweldig feestje! (L)
Bas Coppelmans
Geweldig feestje, als iemand het niet naar zijn zin heeft gehad dan ligt dat aan hun en niet aan DECIBEL :D
Basjuuh
Ja was echt retevet, toch wat minpunten... Wc's waren stinkend goor, bar was fucking druk, eten was niet normaal duur en je telefoon gebruiken, forget it.... maar al met al een supervette dag gehad :D
geweldig
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
beste outdoor feest van het jaar!! op naar mijn 4e decibel :D
BEGAAISTER.­NL
Twas echt gwn een supper feestje!
Bertsubishi
die afsluiting :respect:
Beut
uber vermaakt zon strand en heerlijke muziek.
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
de tering wat een knal feest en de gezeligheid ten top......:honger:
I love Decibel :P:P:P
Brabants prinse­sjee__­
was een mooi feesjee!!!!!:bounce:
Brech-X-je
WOW zo vet :kwijl: ik wil terug *zucht* :)
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
BruNo _o_
Volgende week weer???
Bubje
TOP FEEST! :respect: love you B2S(L)
Geweldig feestje, het is dat er geen overtreffende trap is van geweldig, want het was echt gruwelijk (L) Kevin Kaos opende verrassend lekker :respect:
GRUWEEEELUUUUUK!!!!! :D
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
channtal(ll)
gruwlijk feestje, heb me goed vermaakt!
ChemicalCleo
mwah, terrein was wel mooi, muziek was niet echt mijn ding...Hellfish & Bryan Fury(Y)
chillybilly
Top Feest. Viper & Panic :respect: Paul Elsta­k Dikke set ook!!Niet te vergeten Dj Homeboy natuurlijk!!(y)
Christopher Jones ™
Egt Vet ........ :respect:
Chronical
southstylers max enforcer db&st en hardstyle masterzzzzzzzzzzzzzz_O_
complex lover :rot:
afteren met ruud met een vodka cola ;) (f) zwaaaaarrrr fjistje
Crazy King
Wat een weertje was het B) Heerlijk! En erg gezellig :yes: Super feestje dus weer :) (y)
GE-WEL-DIG Lekker weertje, Leuke mensen PRIMA vermaaaakt:D
D.v.R.
echt dolll feest ! volgend jaar wer :respect:
Da-Toom
Superfeest Zatox Zwaar hard:D Toen nog eve Prophet & PAUL ELSTAK!
Wat een ongekend vet feesje!:respect: Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Lekker feestje ja! :D
dann-
3 woorden : GE-WEL-DIG! :D
Whoehoehoe!! Een Feestje zoals alleen in brabant kan!!
Dass'
Echt een super feest!!! (Y) (Y) (Y)
De Lange!
prachtig feestje
De$irable(K)
was echt super!!!Alleen de wc's waren iets minder
Ben niet anders gewend van Decibel, top feestje
DennisA3
Geweldig :respect: .. The Beholder en Zany, wat een set zeg :bounce:
DeQkertje
Absoluut kicken!
DH-gabbers
was weer een top feest
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
Dikke_­Tinus :honger:
Jaja, lekker fiske! Genoeg bier ook ;). Laatste uurtje maximaal genieten!
Diva(L)
de wc's Daar hing me een lucht :S:| maar was vet feestje:D Ben Goed Loss Gegaan:D BETER kON GEWOON NIET!
dixeh
het was zo ongelovelijk vet ;), miste alleen wel een beetje de sets zoals elstak in de hardbass, nonstop beats =] maar god, wat een feest !
dj dewys
erg vetjes man volgend jaar weer knallen luitjes
het was loekoe:)
Super feestje weer! B2S + Dj's :RESPECT:
wederom een geslaagd feest Promo en Noize Suppressor rule
Supervet feest! En wat een lekker weer! (Y) Ben weer heel veel bekende tegengekomen. Weer aardig wat km's gelopen hehe. Maar even appart :respect: Nosferatu :respect: set van de avond! :jaja:
Dj Spindler
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen:S verder :respect: voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
THE PROPHET MAIN!!!! SUPERRRRRRRSET>>>>
DJ TECHMAN :D :D
dat was echt weer vette shit allemaal en het geluid was weer perfect .ik zal zeggen tot de volgende knoop
Dj Tweaker
Tja wat moet ik er nog aan toe voegen
Dj X-Fade :bier:
in een woord : WOW :O ! B2S niets meer dan hulde voor jullie _O_ .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP (Y) perfect weertje :jaja: relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel :bounce:
Djazper
Wat een geluid :kwijl: Southstylers, DBSTF, J&W ve­t !! Technoboy en Prophet groot drama. Early HS zaalt­je was ook dik! Alpha2 en Luna _O_
Djep
:respect:
Djero
Ge-wel-dig !! Organisatie :respect: Geen DefQon meer :nee: Alleen DIE LUCHT op de wc's... :( Kon de pret niet drukken hoor... :bounce:
doan
super lekker weer, goed geluid en een uber afsluiter op de main!!! :)
Weer een top feest :respect:, mega gezellig en een goei sfeertje
Zwaar Los @ refuse and 1992 is for you,dikke shit,helemaal gek,
Donja||
Heb me zeer goed vermaakt :d Wat een weertje ook b)
Donna Drankie*­
VET VET VET!!!
Dopey MHL
vet feest en erg veel bekenden!!
Dragoslav M.
Superfeest, helden: AP, Vis vs Fury, I:gor en Killswitch en Reset
DrumDJ
Main was echt dood, hardbass zaal te warm... Maar gelukkig was er Pussy Lounge met Da Tekno Warriors en Early Hardstyle zaal met A2 _O_
Ja geweldig , wat een gezellige boel :) . heb er nog steeds koppijn van :P
Theo en Charlie wat een helden
eddy terror
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
EHV-GABBER
zwaar dik feest volgend jaar weer main was echt vet
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
1woord: GEWEEELLLDIIIGGGG
super feesje:D Bryan Fury Vs Hellfish en Akira voor mij de helden van de dag:D
El_Matador24
WAT EEN GELUID UIT DIE SPEAKERS..HULDE!!! goei weer..alleen tja heineken..blijf het kut vinden:)
ellies
Gr-u-we-lijk VET! echt een geniale dag gehad! :D Heerrrlijk zonnetje en leuk volk! Mooi feesje!!
Kan me er nog weinag van herinneren
er moet meer gefeest worden
Spark Taberner is mijn nieuwe held , hij zette een lekkere schranz set neer ! sven had daarna ff moeite om op zijn harde set doortegaan , maar na 3 nummers ging ook hij helemaal los ! Spark Taberner en Sven Wittekind jullie hebben voor mij een top dag van gemaakt !
Eric Greenfield
B2S :respect: Geweldig feest, super geluid!! Lucien Foort meesterlijk (Y)
in 1 woord: Genieten! vooral de afsluiter bij Hardcore4Life heerlijk! Alleen die wc's..
De hardcore for life HELEMAAL TOP:bounce:. Tommyknocker :respect:
Fc den boschweg :bier:
Weer super vermaakt. Daymar en Partyraiser :respect:
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
decibel:respect:
Feke
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Flipkonijn
Gezellig feestje (y), maar weinig actief gefeest... wat was het drukjes seg ;)
vette shit
fr 1908 C.­J.­K.­
hardcore 4 life was kk gek!!!!!!!!!!
Freakandel Speciaal
Hilarious :respect: Stanton :respect: Weer veel partypeople tegen gekomen..Zokkie :lief: Natalie :lief: Kristof :-p Mieke (K)
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
Jah jah was weer un lekker feestje :cheer:...sund dat het nu al weer voorbij is:(.... en ik wou nog niet naar huis nog langernie nog langernie en ik wou duss echt nog niet naar huis nee nog langernie nog langernie....maaar ckkeerrssss vetjes was het :D
FRL<stephan>
superrr wat een afsluiter mooie lasers alles perfect :)
Geen fucking wreed weekend maar een super fucking wreed freakend :D Decibel :respect: De mensen (L) De camping :vaag: Super wreed gewoon! Volgend jaar ZEKER weer...Geweldig! Wat een afsluiter op de main :k
beste feest 2008
gabba
Het was een GEWELDIG feest, super vermaakt;)
Gieskee
Super feestje:D the prophet zany elstak en noisesuppressor geweldig
Jammer van de Vloer bij Darkness4Life.:( Laatste 4 uur bij Early Rave :respect:
gOldie *
goed vermaakt ! egt super feesie!!:d
super
Wat een Topfeest was het weer !!!! B2S Thank You !!! :-)
De Early was weer Top! Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super, in 1 Woord 1 SupervetFeest en Volgend jaar Weer!!!!
hamme
Geweldig feest
er werd wat minder gedraait in de industrial en jammer dat het niet in de openlucht was.. maar zeker een geweldige dag gehad :bier:
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
Hardcore013
Grootste tegenvaller ooit! Main overheerste de hardcore en absurde drankprijzen na het betalen van 52euro:S
Hardcore_­Dietje
S U P E R !! (H) En dat weer was zo heerlijk :D Super Vèt ! :respect:
Hardstyle girl 28
was een mooi feesie :) :bounce:
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
Haringkopje
cker een bruut feest!!!!
Hazard /­ The Unknown Force \ Von Dalez
was mn eerste en zeker niet mijn laatste gewoonweg geweldig! paul Respect!!! wat een afsluiter
HCP4L
Potverdorie dames en heren wat en afsluiting van mn vakantie!! Feest was zeer goed, vooral Predator en Lenny Dee!! (Y) en de after op de camping was echt MEEEEEEGAAAA!!!!! :D :D :D
Super!! mij eerste decibel maar nie me laatste
:rot:
Hrdcr_­Heerlen
veeeeeeeeeeeelste heftig feest!!!
I l s e (F)
Was helemaal geweldig... :respect: Super geslaagd weekend zo met z'n allen...! Volgend jaar gaan we weer... :d Bedankt mense (K)
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Wat een super vet feest was dit !!! Veel beter als defqon !!! :respect: Alleen jammer dat je et geluid van de main ook hoorde in de hc4l tent !!! Maar dat mag de pret zeker niet drukken !!!
kun je dit nog met woorde beschrijve :kwijl:
ikhebt­eenlie­fescha­t
was super vooral partyraiser en day maar jonge niet normaal helden
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
in2u.
Leuk (Y)
Inge'
Het was GEWELDIG!! (L)
Ingeping
Erg goed naar mijn zin gehad, volgend jaar weer :bier:
ItchyTK
OMFG! Te vet gewoon!
Iv :hyper:
Super dag gehad, heerlijk weer en perfecte locatie! Afsluiting was ook (Y)
Ja nou en (6)
HOLIE SHIT!! het was echt suuuper vet!!
Was écht masterlijk feestje!! Goed geluid!! Dikke 8 zou ik zeggen ;)
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
Hardcore tent was gewoon heerlijk!
top feest!!
Jap van de Wap
Geweldig feestje, goed geluid & geen regen gehad (Y)
JappyJekko
ging weer lekker losgaan voor tammelingen
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
JdB
Goei fiske, alleen iets met netwerk zou niet slecht zijn. Kut als je iedereen kwijt bent en nietmand kunt bereiken
JDW
Damn, wat een geluid :D :respect: Decibel!! :respect: Volgend jaar weer!!!!!!
Neophyte Records All Stars DE AFSLUITER_0_
JeffAFCA
Noize Suppressor B) Tommyknocker en ZEKER NEOPHYTE RECORDS ALLSTART NIET NORMAAAAAL!!
Jerom The Tigerman
Topfeestje op naar 2009
Jesley :bier:
Haha was echt weer toppie allees stink wc's en klote ontvangst met mob:( voorderest super feest :respect:
joey hunt
egt gruwelijk feest heel erg groot mar zeker mooi
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Joyce23
Fantastisch! heerlijk uit me bol gegaan... :D
JSwoerden
lekker feesie!
Just [L]*­:looser:
Hardcore4life :bounce: Zeker Beter!!
(L)
Super feest!! Bodylotion, Promo en Panic vs The viper :respect:
WAT een sfeer! WAT een geluid! TE DIK! :D
kapitein_­krab
pavo, technoboy en luna (lekker oude hits)
beste feestje van dit jaar....
In een woord 'Geweldig'
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
kev84h
Gruwelijk feestje!dik geluid bij de main!en heerlijke setjes bij de hardcore!volgend jaar weer!
Killa-B &­ Soundmill
VET! isaac!! wow wat een set en josh & wesz ! respect voor die mangeng! jwz
killingscum
GEWELDIG ! davide sonar / alpha twins / prophet / paul elstak (Y)(Y)(Y) b2s zoals altijd weer alles goed voor elkaar (Y) check ook mijn verslag
Klappertje
hardcore4life & darkness4life:respect: wat een setjes heb ik daar gehoord zeg(L) maar beste set gaat toch echt wel naar dj radium:respect: wat was dat klappen zeg(L)
Klssy
errug gezellig :bier:
koenk
Vollebak Hardstyle & Knoerharde Early Rave! BIBBERS :D:D Friends & B2s thank you! Deze vergeet ik niet snel :respect:
Kronox
BOKS OUWE!!! :respect: charly lownoise & mental theo :respect:
Kunning
aaaah geniete feestje gwn :respect: josh en wesh waren fantastiesch
KV.
mega! alleen t geluid in de hardcore4life.... maar toen kwam neophyte records all stars(y)
L'Endemange
Héél veel ijsjes verkocht! :D En héél veel mensen gesproken, super naar mn zin gehad!
Leuk dat ik me vrienden nog een keertje tegen kwam :lol:!
ja was weer goed knalle op het zand dan
LaSsiEJJ
laate reactie maar was helemaal GEWELDIG xD
zwaar rlxte dag gehad:).dit was echt een vet feest.
Legion of the Lost
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving :lief: Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok! :respect:
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
Li-z
early rave was heerlijk !!
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
was een super feest,,!! volgend jaar zeker weer :cheer:
Lintje
Super feest! Volgend jaar weer!
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
Was Superrrr!!
loosie
GEWELDIG!!
Lucky_Luke
Het was weer vol gas genieten! Goed weer, toffe sfeer en goeie muziek :bounce:
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
Lydidia
Super! Jammer van geluid in HC. Early was geweldig :lief:
M A A I K E
Tot volgend jaar!!!! (L)
M!R@ND@
heerlijk geknalt :bounce: topfeessie (Y) lekker gestampt bij showtek :P next year ì`ll be back(H)
Decibel was Grandioos!!!... Paul Elstak was geweldige afsluiter.. alleen de munten waren slecht geregeld tijdens het feest!
Mama loves Jami <3
Heb me heerlijk vermaakt met me schoonzusje (L)
Mama_Manon
Ik kan maar 1 ding zeggen: GE-WEL-DIG! :D
MAR*CELLA
egtt in 1 woord GEWELDIG:D
harde shite (H) heerlijk die anthem op het laatst!!!
Mark //­ F-ACTIVE - GEMS)
Geweldig! Eerst heerlijk afsluiten bij de early en daarna nog een keer met Paul op de main!! :D
Mark_nmgn
VETT!! (y)
Martinez ©
Super feest! :respect:
master titser
geweldig magisch einde bij mainstage ! hardbass supperrr! :p
Matrixxx a.­k.­a vage appel
het laatse was het mooist!!! paul!! gewoon super gedraait :respect:
Maxxxxxx
Echt een super feest weer!!!!!!
MC REMS
Wat een top feestje wat een vette track waar J&W mee afsloten My name is hardstyle :bounce:
MC RG
Het word elk jaar beter (Y) :respect: Beekse Bergen :respect: Reiner thnx ;) volgend jaar vast op de HCstage :P
McLinda!
Wat een megafeest!! Lekker weer, goeie sfeer, er werd natuurlijk super gedraaid :respect: En die bass voorin bij de main was echt helemaal wous :lol: Dit was m'n 1e Decibel maar zeker niet de laatste!!
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Wat draaide Zany geweldig!!! Heerlijk genoten van zijn vakmanschap op de vipdeks:-) Gewoon weg een super feest!!!!
Menace || Society !­
Tegenvallertje !!!
Mental Maarten
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
in 1 woord geweldig! Wel jammer dat de hardstyle tent 1 grote sauna was.. misschien kunnen ze volgend jaar ook de tenten van de wc's anders doen? O:)
ik heb me GOED vermaakt op decibel:jaja:
MIELE
Super vet :D Lekker weertje! Wat een geluid in de main :respect:
Ernstig feest :D en dat geluid (L)
Decibel!! :respect: echt een van de mooiste feesten!
MindQo­ntroll­er
PGGGGGHHCHRR**DECIBEL**EEGGHHGHGH
miranda010:D
blij dat ik er weer bij kon zijn..1992 is 4 me:Lol:
Wat een fantastische dag! (L)
Mirte...
SUPER Feest!!!! :D Het was geweldig!! Alles was goed geregeld! Mijn complimenten voor b2s! _o_
Mirtekke
ging weer mooi en heerlijk weer :yes:
Miss da Freeze
Ondanks het korte last-minute bezoekje,alleen de avond, een geweldig feest .volgend jaar vanaf 11 uur :-p
ontzettend mooi feestje..volgend jaar zeker weer.
Miss Keaut
Ik vond het feest op zich niet zo heel erg bijzonder maar.... Het was wel Super gezellig!!!
missy
Was een leuk feessie 8) En de bus doen we volgende x weer over, het was gezellie (K)
Miss~Linn
Het was echt Geweldig,...heb er geen woorden voor vooral de afsluiter van Paul op de main...Toppie!!!
Heb me vermaakt :)
mr. Brainiac
Ik zeg: EEN FUCKING GESLAAGD FEESTJE!!!!!:d:d:d
VET! HELLFISH & BRYAN FURY :respect:
Lowlands eat your fucking heart out!!
Mr.Lee
SouthStylers Ging Lekker , En warm dat het was :P
MRHZ
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
Super dagje gehad :D !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal :jaja: En heeerlijk weer :D
murwll
LO-VE-LY(L)
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
Nabby
helemaal geweldig:bounce:
Wat een feestje! Prophet = en blijft een held! :respect:
Neptunes_23
Heerlijke decibel! vanaf 2005 geweest en tot nu toe is dit de vetste geweest, wat een geluid overal!! (H) Headhunterz & Wildstylez strijken met de beste set van de dag! :respect:
Superrrrrrrrrrr feest! Jammer dat Hardbass binnen was, was zowat niet te doen! Mainstage super, alles super!! Volgend jaar zeker weer!
IN 1 WOORD...GENOTEN!!! :D
Nick!!!!
Geweldig feest, volgend jaar zeker weer! :respect:
Nick-O Sick-O
ging die dag nog maar langer door! Helemaal geweldig
NickLok
Keurig feestje weer dit..
GEWELDIG! back2school was echt super :D
nienkeisgek
geweldig feest!!!! super vermaakt!!! gelukkig heb ik mijn vrienden bij toeval weer gevonden want smsen en bellen lukte niet zo goed. jammer. wc's volgende keer maar niet meer overdekt. en de kiss en ride errug onvindbaar voor zowel de feestgangers als mensen die ons opkwamen halen we waren om 2uur pas weg maar verder heb ik me echt geweldig vermaakt!!!
Night
Lekker feesie.Maar zeker niet geweldig
Niki...
GEWELDIG vooral het einde was (Y)
NL-TERREUR-NL(l)stress-kip-terreur
respect alweer
flink staan rammelen daar:D volgend jaar zeker weer!!
Noisecult (Repeater)
Kevin Kaos heerlijk geopend, J&W koning, Spark Taberner, Sven Wittekind, Radium & Promo :respect:
Nollemans
Geweldige party heb me kostelijk vermaakt alleen verdomde jammer dat er van die figuren zijn die hun agressie niet kunnen beheersen. Blijf dan van de zooi af en feest nuchter zonder fight. Voor de rest echt geweldige dag gehad:D
God, wat is Decibel toch een HEERLIJK feest!! :respect: Heb weer flink staan :bounce: !! Echt een SUPER dag gehad!! :jaja: Heb genoten van iedereen en vooral genoten van .. DE BESTE!! :lief:
Nélus!
Nog steeds kippenvel als ik er aan denk, prachtig feestje!
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
Sven Wittekind dikke HELD!
echt hét feest van t jaar!!! geweldig!!!!! :respect:
Pablo Escobar Is BACK!!!­
super schik gehad! knoepertje zat maar egt mega gelache!
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
Partykicker-EHV
Hardcore 4 life was goed te doen.. maar over 't algemeen kon 't beter.. Vond Dominator vele malen beter als Decibel !
was echt een top feest! Mooie dag, goede namen en een geweldige sfeer!
Partys­tarter :bounce:
Heerlijk feest!!!! H4L en D4L werd enorm gedraait en lkkr geluid :bounce: en dan afsluiten met vet vuurwerk :respect:
Geweldig!
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
Patricia
Wat een superfeest! :jaja: Jammer dat de main zo dicht bij de hardcore stond.... :s Muziek was af en toe niet te horen. Daar was niet over nagedacht. Goeie muziek (vooral bij 1992: Stanton ( dat vond de beveiliging ook ;) ) en b2s main: Panic en Viper), leuke mensen ( ;) :lief: ), superlekker weer, veel gelachen! :d Ik heb echt een topdag gehad.
Patrus
Paul elstak opening...!!!!! Superrrrrrrr Feessttttt
Paula_*
Echt een geweldig feest ! :respect: :D
PCILLAAA
eeeeen geweldig feestje!! heb t goed naar m'n zin gehad!!
PE@NUT
Wat een feest weer zeg! Echt genoten, goed geluid! See you next year :D:D
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Pieterrr
Heel de dag staan werken, niet mijn feesje, maar wat een MEESTERLIJK publiek!!!!!!! :D :p :D
Piientje
Super vette dag gehad! D-Block & Stefan :respect: Jammer alleen van t lange w88 bij de barre @ main:S!! Verder flink staan stampe:D! Op naar volgend jaar!
PimB
jammer van het telefoon ­bereik en de wc's, voor de rest een GEWELDIG feest :respect:
Pinas ®
lekker feest!! t weer zat ook mee!! spacybel B)
Pindaj­umper:­bounce­:
Geen woorden voor....Meer dan geweldig!! Heerlijk feest! :jaja: En wat een knaller van een afsluiter..:respect:.
pindarotsje
Heb me super vermaakt vooral de eind afsluiting met Charly Lownoise en Mental Theo
Pjom :honger:
Wat een dik feest :D Southstylerz - Hardstyle Masterz - Zatox _O_ _O_ _O_
Plusman
Wat een topfeest was dit zeg!! Die muziek stond vet goed..Lekker hard! Het weer was top! Helemaal goed!! Mij zie je zeker volgend jaar weer terug!! THNX...
Armageddon Project :honger: Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
pruikske
blijft een dik feest zeker weer een 10 hopelijk volgend weer op de fiets richting beekse bergen
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
Ratje
Geweldig feest! Supersfeer, gezellige mensen en Deepack, Charly en Theo als HELDEN van de dag!
Rella:devil:
lekker weer
ReLSMuRF
Was lachen
Renzu
Erg vette party! :bier: :D
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
RIBON
Heeeeel vet feest! En ook VEEL decibellen. Vooraan de main kon ik niet te lang scherp kijken omdat door de bass mijn ogen trilde. (Y)
Omg, zo lekker :| .. D-Block & S-Te-Fan .. Brennan Heart .. Paul Elstak. omg, was echt te wreed :D .. Wel kut geluid @ rookie stage :/
Rienos
was weer lijpos feesie maar vind tog HC moet main zijn :D:p
Rikson
Wat een vet feest was dit en wat een weer (L) Southstylers, Josh & Wesz, Technoboy, The Prophet en Paul Elstak wat een sets :respect:
Ro...­:banana:
Refuse zag er op zeker het vetst uit :D Lekkerste muziek ook, vooral 's middags! (Y) Jammer van m'n buikpijn, ben minder uit m'n dak gegaan dan normaal...
Robbie-
Top geluid, Top sfeer, Top muziek, Top mensen....kortom, super feest! (alleen wc's waren minder top :P )
Roberto -o
Heej Vera, je had bij ons moeten komen staan op de parkeerplaats, wij hebben 2 uur staan feesten daar!!
Robin hood
Decibel was super vet:D
RobinH89
Southstylers! alleen jammer dat het zo warm was in hardbass tent, verder alles top
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
roboo
was een geweldig feestje:D heb me eige wel vermaakt!!! :D
Robscheur
was er pas om 18 uur maar flink goed vermaakt.. ZATOX flink rennen in half lege zaal _0_
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
rollerman17
wat een feest (H) paul elstak :respect:
Rootjuh!
echt gwn een knallertje weer
Rose*(L)
DECIBEL WAS WEER HELEMAAL TE GEK!!!:D LEKKER STAMPUHHHHH!!!! (L)
Rownage
Topfeestje gehad weer, alleen waarom moesten die pishokken zonodig overdekt zijn, wat een stank... Verder was het erg gezellig, goed geluid, en een lekker sfeertje, heb me weer goed vermaakt..
RoyD
was weer superbruut net als vorig jaar en t weer zat ook goed mee :D alleen de tijd is echt voorbijgevloge jmr genoeg !!! Paul elstak :respect:
Royyyy
Ge-wel-dig!
Roß
Respect! (Y)
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz :respect: Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was :(
Wow wat was het echt weer super(L) Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..:(
S-Bass!!
Tering!!! Die bass op Main, wat een gekkenhuis..
Salvo
.
Sanne
Zenithhhhhh :kwijl:
Geweldig feest! Project 1, Charly/Theo, Southstylers, J&W.. volgend jaar de garderobe beter regelen; wat een HEL!
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
Scheve­ningen Kevintjuh
Jaja Kaos Helemaal top zoals ik van je gewend bent Echt een Haagse Knaller !!!!!!!!!!!(y)
was weer een vet feestje goed begin van me vakantie :):)
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
Geweldigggge party, vooral de laatste 2 uuuur, waren top
Simone :cheer:
Alweer een geweldige dag gehad :woep: (L)
SjefQe
weer een dol feestje!!! :respect:
Smartie™
Goed vermaakt alleen geluid H4L was best wel bagger
Smitte..|
Super feest, afsluiter met Paul Elstak was echt super!! Echtt kippenvel.., en maar losgaan!
Smoellie
Weer en sfeer(Y), muziek en geluid :bounce:, sets en stage's:respect: Het was Prachtig.. :D
Snoetje
Was een super mooi feestje:) next time ben ik er zeker weer bij
Ohhhh wat was het weer gezellig!!!!Geweldige sfeer:D Back2school:bounce: en Refuse:kwijl: Sven Wittekind & Amok:respect:
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
SPEEDTRASHER
T was echt een kut feest maar de darkness4life area heeft een hoop goed gemaakt :respect:
Spike-E
B2S is heer en meester! Dikke :respect: voor het feest van 't jaar!
Top Dag !! Heerlijk weer,, Alleen geluid was wel slecht op de Main (H)
TOP (Y)
StevE BlappiN
Was zeker lekker, vond de muziek wat tegenvallen maar lekker sfeertje en mooi einde!!!
DBSTF(L) GEWELDIG
Stokkie.
sorry kut feest !!! vorig jaar veel en veel beter en gezelliger bij de hardcore
SuperSok
Weer een heerlijk feestje! :cheer::bounce:
T L C™
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG (L) HardBass en Mainstage :cheer: Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan :d De afsluiting en het vuurwerk B2S :respect: Ik wil terug :nocheer:
T-town
Mijn beste festival ooit! Heerlijke afwisseling van muziek! Sms'jes kwamen op tijd binnen. En wat een geweldige over the top vuurwerk show zeg!
T@­lletje Triforce
Super vermaakt. :d Maar het geluid in de H4L was niet top....:s
Tante .­S.­ o f i e!­ O:)
te vet voor w0orden heb me zwaar vermaakt(H):respect:
Het weer was goed, en het was geweldig!(Y)
Tekno
Goed feest! Relaxed weer! Verder Radium en Noize Suppressor!
TernTerror
Was weer een grandioze editie...Op naar de volgende :)
Terror-Timmy
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
TerrOr­iginal­Maniac
Echt mega vet festival, je krijgt echt wel waar voor je geld. :respect: B2S. weer ongelofelijke mix-technieken van hellfish&brain fury gehoord, ze blijven me keer op keer verbazen! en de rees-chinees scheurde net zo lekker als shumacher over een circuit. volgend jaar weer :bounce:
Ja dit feest was VET!!!
Teum NL :bier:
WAS ECHT WEER BRUUD!!! THUISFEESTJE!!
The Pacifier
was vet :D
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
Poeh Poeh ik weet niet wat dat was:P beste feest ever :respect:
Jahh Echtt en mega feestje 0uiwuhh!! volgend jaar weer!!:D en hoop weer in beeksebergen!:D:D
THOMAS!­ :bounce:
heerlijk feest! Early was echt super! (L) CHARLY & THEO!! :respect: (Y)
Thomderanged
Damn wat een feest :P
timm:bier:
Reteketet Decibel Was SUPPPERRR vet
TimmiX
T was geweldig! Topmuziek, topgeluid! Alleen te duur eten en te gore wc`s.
Tinuszzz
M­ental Theo & Charly Lownoise :respect:
Best gezellig, alleen was ik niet goed in de stem­ming!!Early raven :banana:
Vet dikke shit,wat ben ik uit me dak gegaan,was weer gezellig Spamhoeren(Y)
Ton30071989
supervet:D :respect: maar defqon was beter
tongboy
was weer top op decibel heb me goed vermaakt .
tony de zieke vogel
superrrrrrrr!!!
Tony the Torment
Was weer een GOED feest van B2S :respect: geluid en de lineup geweldig(Y), maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial :no:Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
Trebb
Nosferatu :respect:
Trippen Burgs
Was weer een masterlijke dagg, Main stage was echt super gezellig de muziek daaro LkkR Kei HArddddddd!!!!!! :P:P:PVeel genot en vreugde Untill Next year DeciBel!!!!! Goodbye now..
Briljant!
Isaac! :respect: supervet wat draaien! en wat een geluid.. Decibellen genoeg!
TURTLE
een mooie afsluiting van de vakantie. volgend jaar weer:P
Heerlijk weer, goede sfeer. Gruwelijk feest gewoon (Y)
Un Poco Loco
Geniaal feest, dik geluid, goeie sfeer en een mooie locatie. Respect voor de setjes van Zany, Vince en Pavo!
SUPER FEEST! Heb gewoon heimwee hier... wil terug... :bounce:
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
Vinnna
geweldig! einde op main gruwelijk!
VR!DZ
Lekker weertje en sfeertje :) Maar damn wat een langgerekt terrein, de nodige kilometers gelopen :9 Lenny Dee was toppie, dat tempo moet er minstens altijd gedraaid worden bij early (Y) D4L en Refuse ook nice, alleen beter planken bij D4L neerleggen, kreeg steeds boze gezichten op me gericht vanwege opspattend zand 8)
Walch
zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan
wallie-wallie
weer was super goeie oldskool en beuqende hardstyle weer een toppertje ja
Wanderer
Was super gezellig :D
welyy!!
(L) prima vermaakt lekker feestje
:respect: Super !
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
Wiezel
geweldig feest ! volgend jaar voor de 3x :) hardbass tent was wel een beetje warm maargoed voor de rest super !
super feestjeee :D lekker druk goeie sfeer :D
WKD-diefju­h:boun­ce:
Ik heb me uitstekend vermaakt.. wat een feest :D
X-qlusive Stevie
Predator, Southstylers, Vince en Zany, Viper en Panic, The Prophet en Paul :respect: alleen de wctjes waren bagger veel bekenden tegen gekomen en de laatste 2u met een engeltje staan dansen (L)
gruwelijk !
xx_­nelleke_­xx
charly lownoise en mental theo waren het leukste :D:D:D vooral de happy hardcore :respect: volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn :P:P paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant :no:
Yourii_­Hardcore!!­
Heeeeerlijk genoten!! :D
{[::NL::]}-swartjes-{[::NB::]}
Joow was tyfus vet! Tging der op daar:O:P
{TK}TerroR Tijntj­uH{TK}
Jemig wat een feest!! op naar volgend jaar!! was zeer goed georganiseerd!
~Carpe Diem~
(L) GEWELDIG/SUPER/HETFUCKINGFEESTVANHETJAAR!!! :kwijl:
~marleen~
Weer geweldig zoals altijd :D
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
©@$
zwaar heftig feest, kan bijna niet meer lopen maar vond vorig jaar wel beter
°*»..Stef
Goed feest! Het duurde alleen even voordat de stemming er goed in zat, iedereen echt los ging.
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Ik denk wel dat ik het goed naar me zin heb gehad.. Maar weet er niet veel meer over te vertellen,, Goed teken dus :P (Y)

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)