Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1895), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (780), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Jan
Charley Lownoise & Ment­al Theo, meesterlijk hard genieten!! :D :respect:
GEWELDIG :respect:
Het was echt helemaal top!
!!!*WICKED™
Feest van het jaar, respect voor de afsluiter op de Main...:kwijl: PAUL:respect: DECIBEL (Y) en wat is het toch heerlijk als je overal gewoon kunt roken..
!!!*­youri*!!!­
ckr lekker vermaakt paul elstak was focking goed hardbass was zwaar lekker en back2school was owk zwaar goed(Y) was egt vet volgend jaar weer
!!!;LISA
eerste keer decibel en echt om neit te vergeten GEWELDIG hardbass was echt super en project one _O_
!!Margot!!
echt supermooi feest :D:cheer: gezellig sfeertje en mooi gedraaid!
"­ Niieekk :mixje:
GEWELDIG Jezus watn feest.. Noize Suppressor - Zatox - Project One - TBY - Paul Elstak - Prophet :respect: Alleen jammer dat de wc's zo guur waren.
""­ Anouke­poekie
Echt een gaaf feest, werd lekker gedraaid, zag er mooi uit, sfeer was goed en er was zeker mooi vuurwerk! :D :D
# ,,Elis[a]
Echt een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!
#.Para Lau
GRUWELIJK! :respect:
Super vermaakt, sfeer was zkr goed!! :D
zeker een top feest! I (L) decibel ;)
#Jelmer'
toch vorig jaar weer overtroffen:D tommyknocker en promo :respect:
Vet feest...goeie sfeer..leuke mensen gezien...volgend jaar weer!!!
de drie ingrediënten zaten erin: Mooi weer, Mooie dames en Mooie muziek!!Dus Superdag gehad!!!Decibel 'Till Next Year!!!
''Harrian''
was egt gruwelijk:P helemaal perfect :vaag:
Super feest! Sfeer was helemaal geweldig! Op naar volgend jaar!
'Maier­tjahh.­.­
heerlijke tijd gvd, kk kk kkVET
'sensual
PERFECTIE gewoon! I (L) Decibel!
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
wat een gare feest :P was helemaal top samen met mijn schatje (L):D
((Gideon))
GEWELDIG! Die sfeer ook!! Je kon geen 10 meter verder lopen en je stond weer gezellig te mauwen. En natuurlijk veel lekkere muziekskes gehoord!!
Zolang het weer geduurt heeft..
(K) Chelleee...­
Was helemaaaaaaallll toppie :D:D:D:D:D zwaar naar me zin gehad !!
Was Weer Spr:D(L).
(W.­M.­Z.­D.­)devil1988
partyraiser vs daymar yeaahhh
HARDBASS (L) Veruit het beste!!! The X-clusive :respect:
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
*­(F)*­Mutsie*­(F)*­
Ondanks dak een beetje ziekjes was... was Decibel zeker weer een geslaagd feessie!! Lekker weertje was ook nog eens aanwezig... Toppie!!!
** T **
WWW.SLAPPEKWATSVERKOPEN.NL Mega vet tof feestje 8)
***­(6)Rebelse-Chick(6)***­
Geweldig genoten :cheer: was weer een super feesie!! Op naar de volgende!! :D
***sjac***
Was helemaal geweldig! volgend jaar zeker weer!!!
**Daisybel
DOL FEESTJE! :cheer: :respect::
**marloes**
echt weer een te vet feestje met superdikke muziek en heel veel gezelligheid
**­Robertjuh**­
t weer was een erg lkkr feestje (Y)
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
*B@LLEBO*
Was een super feest!!!:respect: 2 B2S
nou t was weer een donders mooi feestje:bounce: prima vermaakt met alles en iedereen :cheer: up to next year!!
*Edwin*
Top Feessie,, Dik Geluid :respect: B2S :respect:
*Kirstenn.
D-Block & S-te-fan, Headhunterz & Wildstylez :respect:
*Marielske*
WAANZINNIG!!! Jammer vh geluid bij hardcore4life, charly lownoise&mental theo :respect:
*mario*
zeker weer een zwaar goed feest
lekker knalle daar eg zeeer goed feest weer:D:D
*Remus*
Dit was me het feestje weer! Goed weer, lekkere muziek en een megasfeer. Alleen jammer dat ik Chantal niet heb gezien, wist niet dat je ging!! :)
*S_uuss
DECIBEL WAS GOED!!!!:bounce:
*Sappolz*
Harcore4life (L) Zeker lol gehad!!
Weer goed doorgekomen ;-) !
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
- Mandy
helemaal geweldig... schatttttttttt.... nicky... je bent vooor altijd mijn party maat (jufnicky)
-- YASMINE ;­ *­
Heerlijk feestje weer :cheer:. Alles was gewoon goed :D .. B2S :respect:
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
:D super gehad
--zwevert.
GESLAAGD FEESTJE !! (l)
-=­terror­gevaar­=­-
was weer een mooi feestje:D
-BOUDIE-
WAT EEN FEESTJE WEER KAN ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN!!!!!
top feest:bounce:
-Ralluf-
Vetste outdoor feest ever! (L)
-Talitha
het was moooooi :D
-Wiel
geweldig feest volgend jaar zeker weer
:Respect: Duidelijk vet FEESIEJ :D
het feestje van het jaar :cheer:
Wat een mooi feestje was dit zeg!!!!!!
Twas weer top:bounce:
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
Gewoon Geweldig, Volgend jaar weer !!!
.­:(K)(S­hirley­)(K):.­
het was weer een toppertje ma de NDT blijft beter srry
.Koen
GEWELDIG:D
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
zeker wel een super feest :respect: heb me goed vermaakt daar
.×.Lausje.×.
:respect: ECHT MACHTIG!!!!!!! DECIBEL (L) DIT FEEST OVERTREFT ECHT ALLES.. ZELFS GROUND ZERO!! :bier: LOVE IT!
2-one
geweldig!!!!!!!!!
3DJL
was weer eens erg vet:D thks aan Vision Imposible en B2s :respect:
3lis4h
I (l)'d it! Volgend jaar weer :D
8) Iertjuhhh 8)
Beetje jammer dat de sfeer in de early soms ver te zoeken was, maar uiteindelijk toch wel veel gelachen :D
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Radium & Hellfish vs. Bryan Fury ­ :respect: :kwijl:
::RonV::
nice !!!
:@­It's Just Me And Only Me:@­
heb me echt super vermaakt goeie afsluiter bij b2s stage...wel jammer dat het geluid bij de rookie overheerst werd door de rest daar werdt ook lekker gedraaid :respect: paul elstak super lekkere set in de pussy maar om een lang verhaal kort te maken!!!!!! volgend jaar zeker weer!!!!!!!!
Decibel was weer ouwerwets gezellig ;) Same me men vrouwke heerlijk gefeest! ik zeg, tot volgend jaar!!! :D
:bier: S.H.F
wat een feestje weer zeg het was weer lekker gezellig :respect: paul elstak :respect: dione:repect:
:bounce: BasssKick :bounce:
Was wederom een top editie :respect: Tommyknocker, Noize supressor, Theo & Charly, was helemaal geweldig:D
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
het was super en het einde oook\!!:bounce:
:cheer: Inky Pinky :cheer:
3x achter mekaar Decibel & was weer TOP :bounce: Charly Lownoise & Mental Theo met Nobody said it was easy :respect:
wat een mega feest:D vele malen beter als vorig jaar. :respect: paultje lekkere afsluiter:D
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
was vet feesje geluid op de main (Y)
Donders mooi feest:bier: Volgend jaar weer:D
:xtc: kalfsla terror :lijn:
super!!!!!!!!!!!
;* Kelly .
Super feest !!! Afsluiter met Paul Elstak... Kippenvel !! Echt geweldig (L)
;RazZ :jaja:
zwaar gek
<~^­Poeletje^­~>
echt was een vet feest geluid was prima dus volgend jaar weer :D
[..­Karstin..­]
bruut feest, weekendje camping was goed te doen (Y)
[>NIK<]
Wát een feest, alleen die WC's :dood: ...
in 1 woord GEWELDIG!
[F.­C.­M.­R.­] Nathaliee :hyper:
Mad dog vs Tha Playah (L):respect: Verder ook goed vermaakt :D
[J].­[A].­[D]-->[.­U.­][.­D.­][.­E.­][.­N.­][.!!.­]
(y)beter als vorig jaar,Geluid ook!!see you next year!!volgens mij is er geen beter feest!!!
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
Top feest (Y)
[Mandy]
Geweldig feest! Darkness4Life + Hardcore4Life :respect:
[NFN]J-oey
whoow! wat vet! Die komt volgend jaar weer terug in de agenda:) en zwaar dik geluid!!
[NL] Bartjuh
DECIBEL !!! super feest :respect: partyraiser & day-mar 2 uur lang heerlijk :respect:dr. z-vago, dione, nosferatu, i-gor, akira !!! :respect:
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
Echt een top feestje(Y)
Zeer goed georganiseerd, Main stage superrrrrr geluid........ :bounce:
_Elizaaa1_
twaar weer mooi :D :respect:
`Roland`
Dodelijk feest alleen parkeren was zwaar kut!!
Aerik
Supervet :D vooral MC Villian in de hardbass bij de afsluiting van zatox
Mooi feestje :) beetje jammer van de wc's en dat je van hot naar her moest lopen voor de hardcore... Laatste uur kwam ik weer helemaal tot leven....
SUPERRRRR feessieee :respect: :cheer:
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
:cheer: super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen ;)(L) alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad :cheer:
Paul Elstak, wat een vette afsluiter! super feestje en gezellige verplichte after van 2 uur op de parkeerplaats (L)
Aureel
Wat een feest.. :D
B) The Finalist B)
Super feestje gehad. Showtek, Zany, Headhunterz, Zatox... De afsluiting met Paul... allemaal toppers... volgend jaar weer ! :D
G E W E L D I G...!!!! :respect: Heb me S U P E R vermaakt...!!!:D Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje..!!! :lief: Volgend jaar zeker weer..!! :cheer: After op de camping was gezellig..:P haha
Baggio :beer:
Respect to all the DJ's !! :respect: PAULTJEEEEE :D:D lekkere afsluiting.. SUPER ! :D
Bambina
DIE WC'S GATVERDAMME!!! gewoon weer buiten doen aub want die lucht was niet te houde! verder... TOPFEEST!!! echt GE-WEL-DIG! :D
complimenten voor b2s organisatie, alles was goed geregeld... vond wel. dat hardbass in een wat grotere tent mocht. maar voorderest mainstage was echt practhig gedaan.
BartStyle10
Weer een Geweldig feestje! (L)
Basja
super :respect:
Basjuuh
Ja was echt retevet, toch wat minpunten... Wc's waren stinkend goor, bar was fucking druk, eten was niet normaal duur en je telefoon gebruiken, forget it.... maar al met al een supervette dag gehad :D
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
Be Free!!
in een woord...........GRANDIOOS!!! en wat is er toch gedanst / gestampt / gefeest heerlijk!!! volgend jaar zeker weer!!!
Beek :)
Beter dan Defqon! Wat n feest!
Bertsubishi
die afsluiting :respect:
Biervliet :beer:
:respect: Geweldig feestje! :lief:
bitchje
super dagje gehad was echt gezellig en een goede s­feer in de darkness tent partyraiser en daymare :respect:
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
Blond Stampertje
Goeie sfeer, heerlijk weertje. Geluid op de main top, de rest iets minder. Paul zeer goeie afsluiter, jammer dat het stipt 11 uur stopte. En die stank op de toiletten kan echt niet. Voor de rest prima vermaakt!
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
de tering wat een knal feest en de gezeligheid ten top......:honger:
BoyvS
wat eeen feeest..:D en dan die knal afsluiter...(L)
Brain Insane
Jaja Decibel was weer Fucking Vet! Early Rave en Pussy Lounge super!
Brech-X-je
WOW zo vet :kwijl: ik wil terug *zucht* :)
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
TOP!!! TOP!!TOP!!TOP!!TOP!!! EGT SUPER!!! VOLGEND JAAR ZEKER WEER KNALLEN KIJK ER NU AL NAAR UIT!!!!
Cartman&­Dennis
Waanzinnig aangenaam....
wat een genot :cheer:
cinderella :D
briljant! charly lownoise & mental theo (L) _O_
wat VET GAAF volgend jaar weer aanwezig hoor
Cockyyy.
Was een super feestje! :respect:
Coelers
BODYLOTION, Bryan fury ft Hellfish & Promo... GEWELDIG
complex lover :rot:
afteren met ruud met een vodka cola ;) (f) zwaaaaarrrr fjistje
Corne struikA.­K.­A Dj Darrfish
supper feestje;) een ding volgend jaar weer;)
cosper
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
Crazy_Chica
Was weer helemaal SUPERRRR en lekker WEERTJUHH :D
Credo
Lekker rustig bij de early hardstyle. Zenith was meesterlijk
D á a n t j e !­
Wat Een SuperGaaf Feest.. Met Me Schatjes (L) :cheer::D
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
D.V.D
:Doh wat n feest zeg!:D super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!:D
Was een knal feest !!! De set van Darkraver in de PUSSY LOUNGE>>> MEESTERLIJK. Heerlijk ouderwets staan hakkuh
Daniel.H
super weertje, geweldig feest, dikke sound bij de main :beer:
dann-
3 woorden : GE-WEL-DIG! :D
DaNynX
Gezellig feestje :D maar veel te snel voorbij :( jammer van de het geluid bij de hardcore... daar beukte de main steeds doorheen
Whoehoehoe!! Een Feestje zoals alleen in brabant kan!!
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
De Bute
KANKER GRUWLIJK VRIEND..
DE Daan
Was gezellig feessie... maar tog miste er iets.... voorderest prima vermaakt, I:gor, Hilarious :respect:
De_La_KoK
alweer een heerlijke decibel!! het was genieten!!
debster1977
Super feetje:bounce:..Alleen jammer dat je bij de hardcore tent steeds de main hoorde...maar darkness4life maakte dat weer goed:D
Deesjuh (L) Joey
Het was echt super!! Willem en Joram helden! :respect:
Dennis­:bounc­e:
te gek!
DennisA3
Geweldig :respect: .. The Beholder en Zany, wat een set zeg :bounce:
Devon K.­ aka Steft.­
Supertjedikfeest!!! :respect:
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
dickvanpark
het leven is een groot feest, gas erop :D
Dikke_­Tinus :honger:
Jaja, lekker fiske! Genoeg bier ook ;). Laatste uurtje maximaal genieten!
Dirkkoor
3e decibel het allerbeste van allemaal!
Dj Agonizer
vet mega het blijft (Y) till next jear
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
dj dewys
erg vetjes man volgend jaar weer knallen luitjes
dj flut
leuk feestjuh zo aan t einde van je vakantie
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
Dj Imation
wat een heerlijk feest en wat een geluid :O te vet voor woorden!! heerlijke afsluiting ook en heb genoten van iedereen (L)
DJ Ogre
Allemaal leuk en aardig maar heb betere edities meegemaakt...Unexist brak de tent weer af :honger:
Heerlijk feest! :) Top dag gehad weer! (Y)
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
Top (verjaardags)feest gehad! Super mooi weer. Wel 2 minpuntjes: de mainstage ging te hard over de hardcore heen en de wc's waren echt bagger
Dj X-Fade :bier:
in een woord : WOW :O ! B2S niets meer dan hulde voor jullie _O_ .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP (Y) perfect weertje :jaja: relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel :bounce:
Djazper
Wat een geluid :kwijl: Southstylers, DBSTF, J&W ve­t !! Technoboy en Prophet groot drama. Early HS zaalt­je was ook dik! Alpha2 en Luna _O_
doan
super lekker weer, goed geluid en een uber afsluiter op de main!!! :)
Dolle (L)
Charly & theo :cheer:
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was een leuk feestje, maar ik heb het er toch wel een beetje mee gehad... En ik vond het k*t met die plee wat een stinkboel in de tent...
Dopey MHL
vet feest en erg veel bekenden!!
Dr.­ West - Dutch connection
heeerlijk
DRE :bier:
jammer van het geluid in het begin in de darkness zaal maar voor de rest was darkness echt de shit b)
Super feest alleen vraag ik me af welke EIKEL het in z'n hoofd heeft gehaalt om een Compleet tiolet blok te sluiten om te reinigen???? Die heeft duidelijk geen ervaring met zulke feesten.
Dur Klinge
Geweldig feest. Main en Back2School waren te gek! Coone, Charly & Theo en Paul :respect: Goed geregeld en wat een geluid op de Main volgend jaar weer!
Døpke
Leuk fezie.... ik klaag normaal nooit, maar helaas was het geluid in de Hardcore niet echt om naar huis te schrijven. Deze werd veelal overstemd door het enorme volume van de Main stage. Organisatie: Echt een slechte zet deze stages met de basses naar mekaar toe te plaatsen, doe dat nooit weer a.u.b. Niet handig, daardoor klonken de sets af en toe ietwat chaotisch terwijl het mijns inziens niet nodig was geweest.
Theo en Charlie wat een helden
Eef_
bijna hele dag in een niet volle remember gestaan, wel onwijs goede muziek gehoord :D
EHV-GABBER
zwaar dik feest volgend jaar weer main was echt vet
Elbert­Rosenb­rand
Het was gewoon een gruwlijk vet feest!!
ellies
Gr-u-we-lijk VET! echt een geniale dag gehad! :D Heerrrlijk zonnetje en leuk volk! Mooi feesje!!
en daaaagg hoorrrr!­
lekker baantje getrokken, en inge sorry van je bril!!! (K)(K)
Epic noise
Ondanks ik het vorig jaar beter vond , heb ik me toch wel vermaakt . Geluid was niet optimaal maarja .. Partyraiser & day mar :respect: Heerlijke set :cheer:
Eric_013
geweldig feestje, lekkere muziek en dikke sfeer op het laatst, super afsluiter van Paul en wat een lichtshow zeg..pffff echt geweldig, jammer dat het zo voorbij was!
Zoo wat een super vet feest :respect:
Fabian
perfecte dag!
Far from the normal world :bier:
GE-WEL-DIUG :cheer:
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
Flame
Geweldig(Y) Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad:yes: Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser:respect: Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!:bounce:
Fleurr_
Piiiiiiep!! SUPER, knallende afsluiter ook, rampzalig met het drinken laatste uren, geluid bij Hardcore4Life te zacht maar buiten dat; wat een top feest :bounce: :respect:
Flipkonijn
Gezellig feestje (y), maar weinig actief gefeest... wat was het drukjes seg ;)
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
was weer een toppertje, alleen jammer van die drukte op t eind en dan vooral de drukte bij de bar, maar geluid en muziek :respect:
Frank.
Alle vriendinnen van de KEERT, en HOE!!! :-) Ik vindt Decibel vet!!!! Hakken en stampen, blote barsten :-) 600 keer op de foto! Begaaid bellenblaas kampion 2008!!!! :-) Hou elkaar overeind en trek door..
Zo dan. Nou alweer afgelopen? Morge weer? Bij jou thuis!
Freakandel Speciaal
Hilarious :respect: Stanton :respect: Weer veel partypeople tegen gekomen..Zokkie :lief: Natalie :lief: Kristof :-p Mieke (K)
FREAKERIK
van begin tot einde me super vermaakt ook fijn dat de wc's zo heerlijk roken hahahah dat ze daar wa aan doen!!
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
Jah jah was weer un lekker feestje :cheer:...sund dat het nu al weer voorbij is:(.... en ik wou nog niet naar huis nog langernie nog langernie en ik wou duss echt nog niet naar huis nee nog langernie nog langernie....maaar ckkeerrssss vetjes was het :D
frisians 4 hardstyle
wat een supper onwijs vet feest;) net als vorig jaar:) next year again
Fuck Reality!­
was weer een goed feestje!:bier:
Gabberpoelie
Was een lekker feest :)
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
Paultje, je bent de man ! :respect:
super
Leuk feestje, goed geluid overal alleen die stinkwc's waren jammer
Super feestje!! (Y)
h4l_wesje
was wel kikke:) aleen jammer da k nerges berijk had daar
Wat een Topfeest was het weer !!!! B2S Thank You !!! :-)
Hakkuh Annie
Geluid Early had net als verleden jaar mogen zijn, maar was verders wel goed te doen. Voor de rest was het weer een geslaagd feessie net als het weer :D Heerlijk :P
Hannuz™
SUPER FEEST EN SUPER GELUID!!:respect: gewoon geweldig:D
de wc was echt gwn slechtgeregeld hadden ze wel wat meer aandacht aan mogen besteden maar voor de verder rest super feestje
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Happy joy joy!­
VET FEEST MOOIE DAMES :jaja: veel bekende kort om top :D en het weer was super! :respect: DR Z-VAGO :respect: DJ PROMO :respect: NOSFERATU :respect: WAXWEAZLE :respect: DJ PANIC :respect: AKIRA :respect: DJ STANTON :respect: volgnd jaar weeR!
hardboy-tommy
Was geweldig :D :respect: charly lownoise en Mental theo :respect:
Hardstyle girl 28
was een mooi feesie :) :bounce:
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
WTF dit was egt super vet Geluid in de Hardcore was egt goed alleen jammer dat de main er af en toe boven uit kwam maar daar stoorde ik me neit aan. Geluid In de darkcore was int begin bagger later viel het wel mee. Early was gewoon super zeker met menthal theo en charly lownoise die draaide veel lekkere ouwe gouwe van sommige nummers dacht ik wel moet dit nou maar goed. Gezellige mensen sfeer was goed. en weer nieuwe mensen leren kennen :D
Charly Lownoise & Mental Theo!! :respect: Voor de rest erg gezellig maar kon allemaal net niet tippen aan de editie van vorig jaar... ;)
Ondanks mijn griep, heb ik me aardig staande gehouden :cheer: Weer perfect, sfeer toppie Back2School Panic vs the Viper :respect: Hardcore4Life Promo :respect: :O de dj's braken de tent af stelletje vandalen :)
Heavnly
WOWWWWWWWWW wat een feestje :respect: (K)
mooi feestje alleen in de Hardcore4Life teveel dezelfde platen gehoord
Hester*
Wat een top dag hebben we gehad zeg:)
Zeeer goed feestje, alleen beetje kut met de bus zoeken:P
Hoedje :/
lekker lekker
hof :bier:
was echt goed wat een heldenfeest :respect:
I l s e (F)
Was helemaal geweldig... :respect: Super geslaagd weekend zo met z'n allen...! Volgend jaar gaan we weer... :d Bedankt mense (K)
Wat een feest! in 1 woord geweldig :bounce: Foutje dat we onze kaarten per ongeluk verkocht hadden, gelukkig konden we ze nog terug kopen :D
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
Imkee
:respect:
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
Ingeping
Erg goed naar mijn zin gehad, volgend jaar weer :bier:
Ivanho de la Penja
Supermoddervet feest! Heb genoten van Vince en Zany, Teknowariors, Charly en Theo, Paul Elstak enz, enz. En wat een supersfeer, B2S had zelfs een maansverduistering geregeld, dat zie je echt nergens!!! :P
J Q R D I :banana:
Wat een feest :banana: Heerlijk weertje, super vet en hard geluid.. genieten (L) Alleen jammer van het bereik :x Camping was ook chill (Y)
J-Kay
voor het eerst dat de dj zelf niet afsluit maar de computer ???? WTF
gratis sauna in de hardbass, maar in een woord GEWELDIG.
Het was weer een fantastische editie van Decibel, echt gruwelijk vet :respect:! Lekker weer, fantastische sfeer, gruwelijke sets :respect:! Op naar Decibel Outdoor 2009 :respect:!
JAAC
super feest.....radium(Y)en charly lownoise&mental theo:respect: en de afsluiter in de main(Y)....wat een geluid zeg:kwijl:
Was écht masterlijk feestje!! Goed geluid!! Dikke 8 zou ik zeggen ;)
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
JappyJekko
ging weer lekker losgaan voor tammelingen
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Dikke shit ouwe!! Volgend jaar wweer. Hardbass en Main waren GruwelijK!!!
je moet gewoon hakkuh
Fucking awesome!! one of the best yet. Schitterende afsluiting van Charly&Theo(Y)
Jealousy is a motherf*­cker
Geen woorden voor alleen :respect:
JeffreY!:)
Het was geweldig(L)
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
Jerom The Tigerman
Topfeestje op naar 2009
super dag gehad:D:D volgend jaar zkrs weer:jaja:
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! :bounce: :vaag: :xtc: Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen :lol: Pfoeh pfoeh wat een groot terrein :O Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad :cheer: !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!! (L)
jlu
was echt een super feest,jammer dat het weer voorbij is
Jochem *
Wat moet er nog gezegt worde...ONGELOFELIJK:D:D:D..Wat een super feest...PERFECT!!!!
John-ny
was weer een mooi feestje:D. Vince & Zany :respect: Panic & the Viper :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
Johnny Z
gewoon te vet voor woorden..!!!! :bounce:
jorkie.nl
geweldig feest!! terugreis was te triest voor woorden, ali de meest waardeloze buschauffeur die bestaat!!
Joyceke :)
Lekker rondgestuiterd :bounce:
Industrial mag best wel wat harder de volgende keer, maar Day-mar en Partyraiser oeoehhwie Partyraiser heeft wat goed gemaakt betreft de waardeloze indruk die ik van m had... Mèn, wat hadden we geluk met het weer :) Al met al, ge-wel-dig feestje! (maar wie had bedacht de wc's in een tent te zetten :S)
Prachtig! Die afsluiting (L)
Kampo007
Gaaf feest. Leuke mensen ontmoet en een lekker sfeertje.
karretje
eerste decibel, was echt super geweldig,
kayleigh
GEWELDIG :D
Kbush
Wat een Feest!! Zwaar losgegaan bij Paul Elstak laatste uurtje op de main!! :respect:
In een woord 'Geweldig'
kev84h
Gruwelijk feestje!dik geluid bij de main!en heerlijke setjes bij de hardcore!volgend jaar weer!
Kevin Matthijs
Super vet feest !!!
Topfeestje
Kimm!e...
top feestie weer!.. top weekendje Safari Camping Beekse Bergen!
kkkellyy
En ook dit jaar (Y) Heerlyk!
Klaas Vaag
Wat een geweldig feest! Topgeluid! Alleen drinken halen was op 't einde een drama. Ik heb me prima vermaakt. Volgend jaaar weer! :cheer:
Klappertje
hardcore4life & darkness4life:respect: wat een setjes heb ik daar gehoord zeg(L) maar beste set gaat toch echt wel naar dj radium:respect: wat was dat klappen zeg(L)
:respect: Predator, Bodylotion, Sjarel & They :respect: ,dik geluid bij de early, vette sfeer ook :P al met al, geweldig vermaakt :D
lekker lekker _o_
koekerd
ohhhhhhhhh da was weer eens ouderwets ragguhhhhhhhh
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
Koeng :d
Ge-wel-dig(L) Sfeer,Weer,Geluid,Setjes,Maatjes :respect: (K)
KRAAK KRAAK
weer geweldig tot volgend jaar
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
Kronox
BOKS OUWE!!! :respect: charly lownoise & mental theo :respect:
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
Prachtig feest! Onwijs genote
Super geweldig feestje! Showtek!!! _O_
Lay-d-Terzah
TOP Feestje!!!!!
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
Lieke :bier:
Partyraiser vs Daymar :respect: Super dolle dag! :bier:
Super!! Goed geregeld, mooi weertje en wat is er goed gedraaid!! Superrrrrr.....Complimenten !!
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
was zeker mooi maar jammer van da geluid in de hardcore klonk nie goed vond ik
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Loodje82
Heerlijk feesie heb me weer kostelijk vermaakt!!
Decibel 2008 :respect: helemaal geweldig! Mainstage & Harbass super!! En de afsluiter van Luna in de Early Hardstyle :kwijl: Heerlijk feestje gehad wil terug 8)!!
Lucjee
Supersuper feestje :D! Vond het echt geweldig.. uitstekende afsluiter van paul elstak :D!!
Luuk/St
Heeel erg dikke dag gehad(Y) indeling terrein had wat mij betreft beter kunnen zijn maar een kleiningheidje houd je altijd..
M ysterious
en wat ging het weer snel :( wel een Top feestie :respect:
maaii
Leuk feesje & Lekker dichtbij Alleen zand happen bij industrial was heel erg vervelend..
MANDY-
Wat een superfeest weer! :respect: En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. :D En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer. :jaja:
mandyh90
Twas echt TE MACHTÛG ! (H) :D
Manu Kenton
echt gruwelijk :respect::
Marco VDM
Owww, Ik wil terugggg
had er meer van verwacht... maar was wel gezellig (Y)
Geweldig feestje:D heb me zeker vermaakt,,volgend jaar weer zeker aanwezig:bounce:
Mark_nmgn
VETT!! (y)
masterxess
Charly en Theo :yes:
maurice024
Zwaar, zwaar, ZWAAR vet feest (H) afsluiter op de main was super. vuurwerk was top (Y) :D super feest !!!
MC REMS
Wat een top feestje wat een vette track waar J&W mee afsloten My name is hardstyle :bounce:
McLinda!
Wat een megafeest!! Lekker weer, goeie sfeer, er werd natuurlijk super gedraaid :respect: En die bass voorin bij de main was echt helemaal wous :lol: Dit was m'n 1e Decibel maar zeker niet de laatste!!
MCMalcolMX
gvd joa wat een feest pfffff heb me uitstekend vermaakt alleen jammer van al die rot flesjes op de grond
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Megalodon || Oppers­tamper
Superfeestje, altijd leuk gratis VIP, bedankt Roy :respect: Lekker gebeukt ook in de Talent Area :D
MichelW
The Viper vs Panic _o_
Miese
super vette dag! vooral :respect:The Prophet en Paul Elstak!:respect:
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
Wat een fantastische dag! (L)
Miss Fantasy!­
Leuk feestje, jmmr van de prijzen! Reiner(A.K.A Radiate) en Ecu (Y)
miss marjolijn
Decibel was kei gezellig:D maar WC 's daar moet volgende keer wat anders mee gebeuren die lucht was niet te harde
missy
Was een leuk feessie 8) En de bus doen we volgende x weer over, het was gezellie (K)
Mnr.­ Huftenaars
GEWELDIG FEEST, heb echt genoten !!!:D
KIP-EN-VEL... :respect: Wat een gruwelijk feest! :D
Mr Moonen­:smoke­:
geweldig:D volgend jaar weer:D
Lowlands eat your fucking heart out!!
Super dagje gehad :D !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal :jaja: En heeerlijk weer :D
murwll
LO-VE-LY(L)
LEKKA LEKKAAAA, regel hardcore4life voortaan in een tent als hardbass(Y)
.
Was superrrrrrrr !
Wat een feestje! Prophet = en blijft een held! :respect:
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
was een super weekendje..... camping + decibel was maximaal begaaien daar!!!! :bounce:
Superrrrrrrrrrr feest! Jammer dat Hardbass binnen was, was zowat niet te doen! Mainstage super, alles super!! Volgend jaar zeker weer!
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
Nick!!!!
Geweldig feest, volgend jaar zeker weer! :respect:
wat een feessie weer southstylerz charly lownoise en menthal theo wat een afsluiter bij de early rave
Nicobo
Mooie afsluiter van de vakantie!! :yes:
Nicole...­ :flower:
Wat een machtig feest! Het weer, de sfeer alles was perfect! En idd.. de beste decibel tot nu toe die bij de beekse bergen gehouden is! charly en theo :respect: bryan en hellfish (L)
Niekos89
Tja wat valt erover te zeggen ;) (y)
nienkeisgek
geweldig feest!!!! super vermaakt!!! gelukkig heb ik mijn vrienden bij toeval weer gevonden want smsen en bellen lukte niet zo goed. jammer. wc's volgende keer maar niet meer overdekt. en de kiss en ride errug onvindbaar voor zowel de feestgangers als mensen die ons opkwamen halen we waren om 2uur pas weg maar verder heb ik me echt geweldig vermaakt!!!
flink staan rammelen daar:D volgend jaar zeker weer!!
Nollemans
Geweldige party heb me kostelijk vermaakt alleen verdomde jammer dat er van die figuren zijn die hun agressie niet kunnen beheersen. Blijf dan van de zooi af en feest nuchter zonder fight. Voor de rest echt geweldige dag gehad:D
t was weer een lekker feesie!!!!!!!!!!!!!op naar de volgende
NoName­Anymor­e
zoals elk jaar weer een super feesiej! :cheer: lalala ik had t stik nar mn zin! :cheer:
NULLICEDO
Geweldig feest!! (l) WECIBEL
Nélus!
Nog steeds kippenvel als ik er aan denk, prachtig feestje!
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais :respect:. Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur :S
In 1 woord, Geweldig!
P a l l y
1992 is for you :kwijl: :lief:
panenkie
paul elstak :respect:
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
Paratronix
Superrr!!! Tot de laatste minuut vermaakt (h) op naar de next one
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
tjaah wat kan ik ervan zeggen...GEWELDIG:D alleen waarom moet de beste dj op zun laast:O toppie;) volgend jaar weer:D
was echt een top feest! Mooie dag, goede namen en een geweldige sfeer!
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
Patricia
Wat een superfeest! :jaja: Jammer dat de main zo dicht bij de hardcore stond.... :s Muziek was af en toe niet te horen. Daar was niet over nagedacht. Goeie muziek (vooral bij 1992: Stanton ( dat vond de beveiliging ook ;) ) en b2s main: Panic en Viper), leuke mensen ( ;) :lief: ), superlekker weer, veel gelachen! :d Ik heb echt een topdag gehad.
Wat een gruwelijk goed editie dit jaar!!
PB.
Géwéldig!(L)
PCILLAAA
eeeeen geweldig feestje!! heb t goed naar m'n zin gehad!!
peertjuh16
Was n superfeestje, heerlijk genoten, vooral bij de main/afsluting!!
Pi
OLdScHooL GeZeLLiG:)
Pielaart
_O_ PAUL ELSTAK _O_
PieterrGEK
GEWELDIG
Piientje
Super vette dag gehad! D-Block & Stefan :respect: Jammer alleen van t lange w88 bij de barre @ main:S!! Verder flink staan stampe:D! Op naar volgend jaar!
Pimm'
Was echt dik !:kwijl:
Pinas ®
lekker feest!! t weer zat ook mee!! spacybel B)
Piraatjuh aKa SpaMafkees
predator :respect:
Pizr
DECIBEL WAS WEER FUCKIN AWESOME!! Alleen veel te warm in de Hardbass tent, welke idioot maakt die nou dicht! Main was geweldig, wat een afsluiting!
Armageddon Project :honger: Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
Poeske
Hij was echt goed !! Vooral het einde.. alleen vorig jaar was beter
Porkahontas
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
Top Feesje Vooral De Afsluiter Op De MainStage Geweldig
Professor Wienstra 8)
goed feestje :)
HIRRLUKKKK te lekker gewoon hahaha mensen was gezellie (K)
QLUBTEMPO
Wat een SUPERVETTE Decibel zeg! Dat geluid op de main!! Oorverdovend!! Stond soms wel iets te hard,,, HEADHUNTERZ WILDSTYLEZ heerlijk setje! Echt een dikke 10 voor Decibel! Volgend jaar zeker weer!
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
Randy Ramptoerist
Zeker een goed feest! Vooral onze afsluiter Akira! (Y)
Reempie
lekker feestje heb me goed vermaakt:cheer:
Rella:devil:
lekker weer
René---
Hard Bass... 'T was geweldig!!
RGABeekman
Wat een geweldig feest, alleen volgend jaar de Hardbass ook open lucht maken..!:D
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Ricc_
Geweldig! Paul Elstak perfecte afsluiter!!
Prachtig feessie!
Rikson
Wat een vet feest was dit en wat een weer (L) Southstylers, Josh & Wesz, Technoboy, The Prophet en Paul Elstak wat een sets :respect:
Roberto -o
Heej Vera, je had bij ons moeten komen staan op de parkeerplaats, wij hebben 2 uur staan feesten daar!!
Robin hood
Decibel was super vet:D
rock 'n rolla
geweldig feest
Roed/­Wit-Mestreech
Was weer lekker minder dan vorige jaren en bier naar mijn mening te vroeg op maar toch goed vermaakt
RoEL'
Heerlijk feessie gehad, goed gedraaid op de main en hardbass. En wat zat het weer mee! Geweldig!
roigerobby
DBSTF, Charlie en Theo, en Paul (Y), Weer een heerlijk feestje
Tering vet feestje!:respect:
:D:D goed feesie! :D
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
super te vet gewoon :D
was weer leip feesie!!!!
Royke AKA DJ Pugnac
:respect:I:gor:respect:PARTYRAISER:respect:
kevin kaos :D
Rubens®
Wat een geluid! Hardcore4life, early rave en Mainstage!! :respect:
lekker feesie! :D headhunterz vs wildstylez :respect: leuk afscheidsfeestje met m'n vriendjes! :9
ruudvaneijk
main, up en hardbass (y) (y) (y) erg naar m'n zin gehad :D
RyAn B
decibel rules!!!
Geweldig feestje, heerlijk weer, heerlijke setjes, SUPAH ;) :bier:
Godverredomme gekkehuis!!!! wat een beukfeest! en wat een geluid! :lief:
Sanne
Zenithhhhhh :kwijl:
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
Scheve­ningen Kevintjuh
Jaja Kaos Helemaal top zoals ik van je gewend bent Echt een Haagse Knaller !!!!!!!!!!!(y)
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
Scorrupt
JA! SUPER! DIK GELUID! PERFECTE SFEER! overal werd lekker gedraaid! alleen de toiletten bij de main was kut maar verder PERFECT
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
Sendie<3
Was zekr een leuk feestje, Top Top Top I (L) DECIBEL
Shannake87
Gewoon te zalig !!! Laatste 3uur bij main stage ! Zalig goe !! Leuk volk dat naast me stond, mail adres gegeve maar heb hem nog niet gehoord :( .. DECIBEL tot volgend jaar !!!
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
Sierellûh©
Decibel 2008 was weer op en top (Y) beetje jammer dat ik mijn camera was vergeten in mn auto maar voor de rest echt een topdag gehad!!! :respect:
Was echt een geweldig feest!!!!:D Heb me echt top vermaakt!!:bounce:
Sjefkuh
was goed te doen ja lekker weer goeie muziek hoppaaaaaaaaaaa
SjefQe
weer een dol feestje!!! :respect:
Sjordy­s:boun­ce:
Showtek :respect:
geweldig feest:D alleen showtek was beetje kut op main
wat een feest :respect: volgend jaar weer :P
Snoessepoess
jajott het was zeerr gezelllig tot dat je van 11 tot 2 uur aant zoeke ben naar je vervoer :P maar twas superrr:D
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Spaaky
wuuhooo Refuse :respect: super feestje
Wat heb ik een HEEEEERLIJK feessie gehad en wat een HEEEEEERLIJKE mensen had ik om me heen :lief:
STELKA
Was supper gezellig Goed vermaakt :yes: en de main maakte niet uit waar ik ging staan ik stond altijd wel in het gang pad :( was wel lekker knus ;)
Geweldig!!
Focking geweldig !! Mad Dog & Tha Playah, Tommyknocker, Prophet en Paul !!!! Helden vd Dag
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
Susann*
Super feestje!! Volgend jaar zeker weer! Paul elstak - super afsluiter! :respect:
Suus*
:respect: Wat een feestje weer :D tot volgend jaar :cheer:
Suzan!
Wat een DIK feest ! Paul elstak (K) Niet normaal ! Jammer dat ik Charly Lownoise en Mental Theo heb gemist !
Svensation B)
:cheer:
Tamoko Mikey
dit was mijn 1e Decibel,en zeker niet de laatste;)wat een super vet feest:yes::respect:B2S
TechnoMigs!
Vond het een beetje tegenvallen, kon mijn draai pas heel laat vinden bij de techno... ben daar nu echt in verdwaalt denk ik... Stanton op de old school super (Y)
Tedde le grand
owww hij was wel weer lekker lekker
Terreur_­op_­Wielen
Heb me zeer goed vermaakt alleen vond het vorig jaar toch beter foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net (waarschijnlijk op 28-08-2008 ivm vakantie)
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
leuk festival, top weer, hardcore 4 life mijn stek en michelle heb je gemist!
Tha Bips
The prophet & paul elstak hebben men dagje weer goed gemaakt :respect: wc's en netwerk wat een drama
Tha Clown
Wederom een TOP-editie :D ... Decibel = gewoon altijd goed B)... Armageddon Project de mannen van de dag ;respect: .. Super vermaakt, veel rondgelopen, oftewel: SUPER! B) :D :bounce:
The Generator
Ja is goed hoor JOANN ;p Wat een heerlyk feest was dit weer zeg!! :respect: The Prophet,Project One :respect:
The Queen.
Decibel was hard!!! & ook die paal van de Hardcore4life stage.. :S auw! Einde gemist, maar wel de EHBO post gezien van dichtbij. :P
Een mooi einde van mn vakantie!:respect::D Goed geluid en een goeie sfeer(Y) Kortom: Ik heb een top feestje gahad!:D MAAR WAAROM LIEPEN ER ZOVEEL VAN DIE PENNENLIKKERS ROND?!:S Nie dat ik er last van had, maar toch.?!:S
The Vinyl Pimp
Wat een editie weer.. Isaac for president! Wat een fokking dikke set zette hij weer neer. See ya next year (y)
was super, maar toch vond ik jaar ervoor beter. Amok moet voortaan altijd en overal afsluiten, dat is een ding dat wel zeer zeker is
Thijsz_01
Goed vermaakt:)! Southstylers/P1 amai _o_! De afsluiting had ik dit jaar al eerder gezien haha!
Thriving in the shadow
was gezellig:D main knalde lekker alleen afsluiting beetje van defqon gejat. d4l lekker setje gehoord en ook in h4l geen verkeerde plaatjes. topdagje:) jammer dat we in a'dam beland zijn ipv arnhem:P
tilburg terrorist
asosial harde bas was egt helemaal toppie hardcore 4 life was egt fucking lekker heb me prima vermaakt aleeen die wc,s ........:S da moet egt ff anders verder was het 100% super
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
Timo-010
het een super vet feestje alleen beetje jammer dat er te vaak de zelfde nummers werden gedraait voor de rest was het top
Timon!
panic & the viper waren top
Tinuszzz
M­ental Theo & Charly Lownoise :respect:
Best gezellig, alleen was ik niet goed in de stem­ming!!Early raven :banana:
tongboy
was weer top op decibel heb me goed vermaakt .
tony de zieke vogel
superrrrrrrr!!!
:bier: charly en theo :respect: armagddon project :respect: :bier:
Trippen Burgs
Was weer een masterlijke dagg, Main stage was echt super gezellig de muziek daaro LkkR Kei HArddddddd!!!!!! :P:P:PVeel genot en vreugde Untill Next year DeciBel!!!!! Goodbye now..
Un Poco Loco
Geniaal feest, dik geluid, goeie sfeer en een mooie locatie. Respect voor de setjes van Zany, Vince en Pavo!
Ut MeFkUh
Super Feestje Heb Me Super Vermaakt.. Veel Bekende Gezien!! En Dj's :respect:
geweldig feestje gehad... idd jammer van de afstanden tussen de areas ma dat mag de pret niet drukken het was gewoon weg weer super volgend jaar weer :respect: B2S :respect:
Vage Toellieee O:)
Lekkere muziek lekker weer en een mooie sfeer! vetjesss:D
Vievje87
Was weer super! :D Het heeft vorig jaar voor mij niet overtroffen, maar dat was dan ook eigenlijk best onmogelijk :P
super feest.. :respect: voor paul estak
vorkje
petje af voor DV8 en Elstak :respect: early was ook supe­­r relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken :P
Walch
zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan
wallie-wallie
weer was super goeie oldskool en beuqende hardstyle weer een toppertje ja
wezzzuuh
Zwaar beuken op het eind, ja hij ging lekker(H)top feessie(Y)
Wieno
weer heel goed vermaakt !!! Super feestje !! :bounce:
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
zatox moatje!
Willempie:D
gewoon gruwelijk, beste feest wat er is
willmmm!
SUper weer
Wooody
Eerste outdoor en die was echt niet verkeerd :D! HARD geluid in de Main! Josh&Wesz :respect: Prophet & Southstylerz (L)! Verder heeft Bodylotion set van de dag :respect:
Gezellig thuisfisje :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Wes & Dagmar heerlijk setje (Y)
Zero-Cool
Mega vet!! :respect:Noize Suppressor & Charly Lownoise en Mental Theo:respect
ZONIA
oppie toppie toppie
Zwim!
Was echt TE dik weer! Waren wel wat min puntjes maar die vergeten we gewoon :P Op naar volgend jaar!!!
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
en het word volgendjaar weer... zeker vet tog feest.. zeker laaste deell :D:D maar da is altijd al geweest.. ;) groetjes.. !!!!
~loontje~
Masterlijk feesje weer :bounce:
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
»*­Angela*­«:looser:
Vond t egt een super feest:) After was ook nog goeie:cheer:
:bounce:Spr feest, sfeer was goed lekker bij de Early rave en ut Geluid was echt toppie:bounce:
het was geweldig!!! Top feest!(Y)

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)