Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1909), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Zany en Vince, Viper en Panic en Charly en Theo. Riot in NYC afsluiter het nummer waarmee het voor mij allemaal mee begon. kippevel
de slechtste decibel ooit
!!*­ Claudia *!!­
GEWELDIG..!! :beer: Charly Lownoise & Menthal Theo :respect: Top feest..
!!BRAM'
Wat een afsluiter :D dj paul :respect:
Dat het gezellig was!!!
!jeroentje!
geweldig feessie had alles lekker weer goeie organisatie en de trein had ook de ultieme lig rekken vooor lange manne helaas ginge de deure op de terug weg niet ope maar dat kon de super dag niet meer verpeste en alles ging heel SNEL voorbij
zeker een top feest! I (L) decibel ;)
#Jelmer'
toch vorig jaar weer overtroffen:D tommyknocker en promo :respect:
' Joey
wat een feestje zeg! voor de 2e keer top;)B2S Respect::respect::
''Harrian''
was egt gruwelijk:P helemaal perfect :vaag:
'Sharon .
ooohh superfeestje! wc's gratis(Y) werd lekker gedraaid alleen wel paar x zelfde nmrs gehoord maar had het zekr niet willen missen!
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
(6) Santje (6)
Was eg weer een kkdik feessie!!!! :bounce: En het weer was ook eg perfect :D:D:D
(6)silence is the enemy©­:bier:
ik vond het de minste van de 3 in de beekseB..jammer!! we zijn in brabant dus wat moeten wij bierdrinkers Weer met heineken:S(stond zelfs in de krant dat er meer bier gedronken word als op feesten ergens anders haha) er hing ok niet het sfeertje wat ik 'gewend' ben,jammer maar ik heb verder wel een leuke dag gehad volgend jaar weer proberen..het weer was optimaal:D bereik met telefoon was echt BOUT..wc stonk MAAR goed geregeld,veel en gratis (Y)
(H) Perfect by Nature (H)
:bounce: Moddertje vet feestje gewoon!!!! :bounce: Alleen in de Darkness en Hardcore 4 life geweest (Y)
(h)Allias De Hakkel­aar(h)
Helemaal te gek feest bohhhhhhhh_o_(H)volgend jaar zekers weer
(K)AR(K)
een GEWELDIG feest weer!! Next year AGAINNNNNNNNNN
(K)pin­kylady­(L)Dyl­an(L)
:woop: was echt beste dag sinds tijden weer was lekker en mensen waren geselli en de cameraman :lol: thanks eej:P
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
echt een super leuke dag gehad en de vip was ook zekers wel leuk,op naar volgend jaar!!!:P
* Zahne
Heerlijk gefeest met de zon op mijn bol !!
**­ Marcel **­:bounce:
Geweldig feestje :respect: lekker weer, goeie sets.....zonde dat hardbass te warm was en de bediening een jaar duurde !
***sjac***
Was helemaal geweldig! volgend jaar zeker weer!!!
***­{{ Loontje }}***­
eerste keer, maar zeker niet de laatste! was erg gezellig, mooi en leuk!!!
**DROOPY**
wat een top feest was gekkehuis Brennan Heart :respect:
**Joycee**
3e decibel, en weer was t super!! (y)
**Mar[isa]
(L) Decibel :respect: Charly Lown­oise & Mental Theo :respect:
**­Miss Bitchy**­
:respect: Decibel :respect:
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
*­><*­Roel V*­><*­
1000x beter dan alle DefQons bij elkaar, heerlijk die ruimte die je hebt bij alle areas om dol te doen !! Plus dat geluid :kwijl:
Geweldig Feestje!!! Toppie
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
*­Bjorn :banana:
SUPER DAG GEHAD :respect:
Geweldig!! einde was helemaal heerlijk!
Decibel :respect: Geluid van de hardcore was vond ik alleen wat minder.... verder hoor je mij niet klagen :D De hele dag losss!!!
*EZZIE*
Het was superrrrrrrrrr! Alleen ik vond het wel TE DRUK, en die plees GADVERDAMME!!!!
mijn waardering, hoger dan geweldig!!! :respect:
*Lesje
Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak :respect: Unbelievable wat goed!! :D
*mario*
zeker weer een zwaar goed feest
*Overload!!
egt een dik feest
*Sappolz*
Harcore4life (L) Zeker lol gehad!!
*Vanes*
MAXIMAAL :bounce: Helemaal top,Weer super..Hardstyle tent in 1 woord K*T,Remeber (Y)
+Flip 0_o
Top geluid(Y) Hardbass was een beetje warm, maar verder prima vermaakt :cheer:
- # *
:lief: GEWELDIG :bounce: B2S :respect:
- S.­K.­W.­I.­T -
wel ok ... einde was bagger....(N)
--==KIM==--
(L) LOVE IT! :D Echt helemaal super!!
:D super gehad
egt super feest !! :bounce:
was weer goed te doen ;)alleen een beetje jammer dat het weer zo tegen zat :roflol:
--zwevert.
GESLAAGD FEESTJE !! (l)
-Amandaa.
Geweldig feestje :respect: :D
top feest:bounce:
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
-Sjors-
Alweer een geweldig feest :respect:
-Talitha
het was moooooi :D
Ging wel. leuk om een keertje mee temaken :)
Waanzinnig gezellig weekend achter de rug op de camping :D Eerste keer Decibel dus was benieuwd, zeker niet de laatste 8) 's Middags lekker op de Early gestaan & 's avonds op 1992 is 4 you, was een gezelligheid was dat zeg! Supersfeer, lekker staan housen dus :jaja: Bodylotion, Stanton & Dj Rob en Joe een dikke :respect: Afterparty op de camping was vette shizzle! Till next year!
..jordy..
WAT EEN FEEST
.Jonkie.
Super dik feest:respect: H4L, D4L en de mainstage super:D Gezellige sfeer en lekker weertje natuurlijk kon niet beter (Y):respect: volgende jaar weer:D
.Koen
GEWELDIG:D
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
Was gwoon super!!!:D en paul elstak als aflsuiter..! beter kon het niet!
19Erwin75
Heerlijk feestje was het, Maar vorig jaar vond ik het persoonlijk toch echt beter... En de loempias (Die waren overheerlijk) :respect:
2-one
geweldig!!!!!!!!!
Decibell weer beter dan Defqon. Jmr dat the Prophet geen hardcore draaide..
3DJL
was weer eens erg vet:D thks aan Vision Imposible en B2s :respect:
81Pope
Ondanks me niet zo hoge verwachtinge (omdat vorig jaar me 1ste keer Decibel was ) viel het me tegen, en wie zegt dat dit jaar Decibel beter was dan vorig jaar verklaar ik bij deze voor Gek !?, Werd pas rond 17:00 (y) gedraait, en de setjes van :respect: Nossie & Paul :respect: waren gewoon toppie :kwijl:
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Radium & Hellfish vs. Bryan Fury ­ :respect: :kwijl:
:@­It's Just Me And Only Me:@­
heb me echt super vermaakt goeie afsluiter bij b2s stage...wel jammer dat het geluid bij de rookie overheerst werd door de rest daar werdt ook lekker gedraaid :respect: paul elstak super lekkere set in de pussy maar om een lang verhaal kort te maken!!!!!! volgend jaar zeker weer!!!!!!!!
:bier: Joeri :bier:
SUPER !!! :respect: Hardcore 4 Life :respect: Mad dog Vs The Playah En vooral de set van Neophyte Records Allstars en ok het geluid in H4L :respect: echt un super feest volgend jaar 100 % weer :D :bounce:
the viper en panic :respect: :respect:paul elstak:respect:
:bier:­Raving­__­Loui:bier:
super vet!!!!!!!! echt geweldig:D jammer van mun kapotte benen op ut einde:D
:bounce: Early-Streever :bounce:
panic & the viper :respect: paul :respect:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: Teun :bounce:
Was weer een super feessie, geluid op de mainstage was weer behoorlijk lekker. Jammer dat het op het einde iets te druk was met DJ Paul
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
:cheer: Inky Pinky :cheer:
3x achter mekaar Decibel & was weer TOP :bounce: Charly Lownoise & Mental Theo met Nobody said it was easy :respect:
:respect: ScorpioGirl :respect:
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd :yes: Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! :yes: Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! :respect: Decibel
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
;NvdB
was wederom geweldig, dat geluid!:P
;RazZ :jaja:
zwaar gek
Oo MY GOD...:D Dat was wel weer een Toppertje O:) Knalle tot we valle!!! B2s :respect: Afsluiter Paul op main (Y) HEERLIJK
[079]Matt
dikke party, gratis naar binnen altijd goed :D
[F.­C.­M.­R.­] Nathaliee :hyper:
Mad dog vs Tha Playah (L):respect: Verder ook goed vermaakt :D
[FCT] Vincent [HC]
Was Super mooi:bier: Vooral De Hardcore 4 life:D en Paul Elstak mooi afgesloten in de mainstage(Y)
[G]apjee!
Heerlijk feestje weer! Nog goed losgegaan bij Refuse en main stage:respect: Afsluiter mag volgende keer wel iets harder;)
[I][v][o]
Het ging overdag helemaal de verkeerde kant op; driekwart van de mensen was zwaar van de kaart, de sfeer was kut en de muziek nog kutter. Maar Technoboy, The Prophet en Paultje Elstak wisten alles goed te breien! :D Jammer van die vechtpartijen.
Top feest (Y)
[M]ichel81
Geweldig feest.. super geluid.. mooi weer:p.. Respect to B2S en nu op naar Q-Base:d!!
Geweldig feest :D heb me vooral vermaakt bij Hardbass en de Mainstage :bounce: Charly Lownoise en Mental Theo :respect:
[NL] Bartjuh
DECIBEL !!! super feest :respect: partyraiser & day-mar 2 uur lang heerlijk :respect:dr. z-vago, dione, nosferatu, i-gor, akira !!! :respect:
helemaal goed man!
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Supertijd gehad, veel vrienden, goeie sfeer VOORAL lekker weer JA Heb genoten(L)
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
Het was echt een geweldig feest!!(L) Next Year!!(Y)
Zeer goed georganiseerd, Main stage superrrrrr geluid........ :bounce:
__BazZ__
Decibel .... Tot volgend jaar:D:D Was helemaal Super
_Chillie
M'n verjaardags cadeau!! Toppie Was! en was gezellig met jullie:D!! verder weer lekker vermaakt net als vorig jaar! Volgend jaar hopelijk alleen weer de wc'tjes buiten bah!!
_Driekus
Geweldige dag!
_Elizaaa1_
twaar weer mooi :D :respect:
_Tim
ratatatata arie van de kanarie, wat een geweldige dag! :d
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
Accelerators
Zeer geslaagd feesie!! :D
Adorable :sweethug:
was leuk :D maar vorig jaar was de sfeer echt beter..
AngelC­ampbel­l
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest::banana:
annie is in tha house
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn ­van :nosmile: kon me draai niet vinden de hele dag­ tot ik bij de oldschool 1992 kwam :D Dat was echt­ super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellig­e sfeer, Sven Wittekind :respect:
Arie J Beukenoot
wel leuk, maar kon beter.. Charly lownois en mental theo wel vet, Radium ook
Zooooo :D :D :D wat een geluid zeg! Lekker feestje hoor!
Asz
was weer geweldig! beter dan vorig jaar! ondanks dat het veel te druk was weer heel de dag genoten :kwijl:
vette shizzle daarzo
AvanP!!
Waxweazle :respect: openen met silence heerlijk:p ­, Bodylotion(Y) ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Bac­k2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot v­olgend jaar!
B) De Gemaskerde B)
Was een heerlijk feessie :bounce: :D
B) Mister Marcel B)
JEETJE wat een feest zeg :respect: Paul Elstak lekker afgesloten (Y) Gave locatie !!
B_eppieJ
GEWELDIG!!!!!
B_Scott
zekers weer geslaagt , camping was ook zwaar gek , refuse/h4l/1992 zwaar gek alleen bij 1992 stond t geluid een beetje zacht johhh
Bambina
DIE WC'S GATVERDAMME!!! gewoon weer buiten doen aub want die lucht was niet te houde! verder... TOPFEEST!!! echt GE-WEL-DIG! :D
Gaaaaaaf 8) Maar echt tegenvaller dat er na het vuurwerk geen eindliedje meer was! :no:
Bart*
Echt super... Technoboy & Hardstyle Masterz en hulde voor de Afsluiter van Charly en Theo
Bas [Red Faction]
Geweldig feest, beetje jammer dat Noize Suppressor zo kut klonk + Paul Elstak is geen afsluiter... Verder goed vermaakt op de main, Hard Bass, Hardcore4Life, Back2School en een kwartiertje Partyraiser vs. DaY-már :D Goed gedaan b2s :respect:
Geweldig!
BEGAAISTER.­NL
Twas echt gwn een supper feestje!
Ben Lik
heerlijke dag gehad, vanaf de rit heen, tot aan de rit naar huis super vermaakt :)
Bertsubishi
die afsluiting :respect:
SUPPPEEERRRRBBBBBBBB!!!!!!!! WC's VOLGENDE KEER IN DE OPENLUCHT AUB!!!
Bigboldy
Wat een feest! :yes: 5e editie op rij en nog steeds zwaar dik iedere keer! Dit jaar hands up voor Tekno Warriors, Joe Rascal, The X-clusive, Technoboy , The Prophet & Paul! :respect:
Bijnee
Dik Geluid, Dik Feest!
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
Blondie :cheer:
was echt SUPERRRRRR :bounce:
bossche-turk
zwaar hetig en dat ik zeker volgend jaar er weer bij ben
I love Decibel :P:P:P
bowiemaster
Wat een wereldfeest ! Alles was top met als positieve uitschieter Neophyte Records Allstars op de afterparty nog een lekker potje pim pam petten gedaan zodat de topdag kon worden afgesloten :)
Bram046
DAMN, Lekker feestje heb hele dag met een smile rond gelopen :D was echt genieten!!:respect: thx B2S
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
BruNo _o_
Volgende week weer???
Vette dag gehad, en wat een sound bij de main damn.... :bounce:
KNEITERZZ MOOI FEEST!! WHOOPPPPAAAA
Capsulized
Super mooie party!!! :D Zeer gezellig! Seeya next year
Carmengirl
het was mij 1ste keer decibel maar het was helemaal GEWELDIG :D :respect:
Charis.
Was zeker een mooi feestje (Y) Paultje op t laatst :respect:
Geweldig naar m'n zin gehad! Fijne muziek, fijne mensen, fijn weer en een lekker sfeertje, ik zeg Decibel was top! Decibel 2009 here I come! :cheer: :D
Decibel is gewoon een super feest.
Leuk feestje!..alleen de afsluiting was slecht....commerciële kut hardcore
Christy '
ik wil terug.. :(
ChuPaChup
Sow... wat een feestje weer (L) DecibeL :respect: En ja... voelde me ook erg klote dag erna :D Dus zkr geslaagd :cheer:
CjurLjuntje
Top (Y)
wat VET GAAF volgend jaar weer aanwezig hoor
cloudseeker
geweldig!!! de afsluiting van charlie en theo in de B2S was briljant!!!
Cnelle
geweldig feestje tijd ging veel te snel voorbij aftherparty was ook echt super :)
Cockyyy.
Was een super feestje! :respect:
Top dag! En fijn dat er nog eerlijke mensen zijn die gevonden telefoon's terug geven(H) :respect:
D.­ VN [FR] :hyper:
Unexist , Radium, Bryan Fury, Hellfish, I:gor :Respect:
Geweldig :respect: Maar die wc's.....DRAMA :frusty:
Da Killah
was wel leuk maar misstie toch iets daar
Da Lunacy
Vet was het weer! Alleen een telfoonpaal op Beekse Bergen zou niet verkeerd zijn! Predator, The Viper vs Panic en Charly en Theo waren echt té gek! :Bier:
Da Snils
was weer goed te doen dit jaar :respect:
Daanak
1 Woord GE-WEL-DIG volgend jaar zeker weer!!!!
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan... :P
Dani*
TOPFEEST :respect: charly en theo en mad dog vs Tha Playah :kwijl:
Dannyehv
hier was defqon niks bij
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! :respect: Ook nog genoten van de technostage :-D Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar! (Y)
Whoehoehoe!! Een Feestje zoals alleen in brabant kan!!
De echte Raven
Amasing really very good organize work.You never get dicepointed in holland<3
De GeKROONde
Woorden schieten tekort. Wat een dik feest! Colin :respect: mede dankzij jouw een superdag gehad! :respect: DJ Yves, Day-Már vs. Partyraiser, Stanton, MC Joe. De Brabantse gezelligheid :lief:
De Lange Witte
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
De$irable(K)
was echt super!!!Alleen de wc's waren iets minder
Defqon.1
Geweldig feest weer! WC`s dit jaar makkelijk te vinden.. Gewoon op de geur afgaan! Hehe da ze daar wa aan doen. Verder niets te klagen! :D
Demolisher
Wat een feest . B2S :respect: DECIBEL word elk jaar beter
Den Boudy
En gaaaaaaaaaaaaaan......................:-D
super feest.....heb het heel goed naar mun zin gehad(H)...volgend jaar weer:respect:
Dennis­:bounc­e:
te gek!
dennisdeuk
PAUL!!!!!! B2S :respect: hij was lekker
jezus wat een feest:respect: de early was echt geniaal!!!!!!!!!!!! bij decibel krijg je echt waar voor je geld! B2S bedankt!!!!!
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
Diederrrr
gruwelijk vond ik het....echt zwaar de bom :respect:
Pas vrij laat binnen, maar wel erg goed vermaakt! B)
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
Dirkkoor
3e decibel het allerbeste van allemaal!
DJ Ogre
Allemaal leuk en aardig maar heb betere edities meegemaakt...Unexist brak de tent weer af :honger:
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
THE PROPHET MAIN!!!! SUPERRRRRRRSET>>>>
Djordies
zeer goed feestje veel bekende goede sfeer :) DJ PAUL WAT EEN AFSLUTER WAT EEN HELD _O_
Dolle (L)
Charly & theo :cheer:
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
Donja||
Heb me zeer goed vermaakt :d Wat een weertje ook b)
Donna Drankie*­
VET VET VET!!!
Donny D
het einde was zoals gewoonlijk: gru-we-lijk;)
Je kon onmetelijk uit je plaat gaan, i love it (L)
Dragoslav M.
Superfeest, helden: AP, Vis vs Fury, I:gor en Killswitch en Reset
DRE :bier:
jammer van het geluid in het begin in de darkness zaal maar voor de rest was darkness echt de shit b)
Duc0
geweldig :bounce: B2S: :respect:
goei weertje en sfeer, Heb me goed vermaakt daar :D
dit was nr. 5 alweer en nog steeds top(Y) alleen drinken was probleem :S headhunterz :respect:
eddy terror
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
EdJuH :bounce:
net als de 2 vorige jare GEWELDIG :D
Eef
Echt super vet feestje! :respect: Paul Elstak was echt super afsluiter! :D
Eefjew­entelt­eefje O:)
Was weer (y)(y) :cheer:
heelll vet feest! heb me zelfs nog beter vermaakt als vorig jaar
eemstar
Hoe geweldig was dit! Vooral de Remember met een vette early hardstyle sets van Luna en de Alpha Twins! Ook Pavo super. Volgend jaar zeker weer!
Eesje
Super super feest!!!
eL BlOnDo
Was TE gezellig !! ;p
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
Emasi
Heerlijk feestje :D Afsluiting op de main was echt vet :D
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
en daaaagg hoorrrr!­
lekker baantje getrokken, en inge sorry van je bril!!! (K)(K)
Endurhh
Geniaal punt.(Y)
Essjee
Superfeestje!! Topdag gehad!!(Y)
Zoo wat een super vet feest :respect:
in 1 woord: Genieten! vooral de afsluiter bij Hardcore4Life heerlijk! Alleen die wc's..
F.­rréakkyy^­A.­nGéll :sweethug:
In 1 woord Geweldig!
Fano
WAT GEWELDIG!
fcdh070#
was weer een geslaagd feestje was leuk ingericht en de muziek was ook knalle :d !!!!! volgend jaar zowiezo weer..
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
decibel:respect:
FemmeF­atale2­4
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
vette shit
Foltergeist
Predator, Lenny Dee en Charly & Theo schaarse muzikale hoogtepunten op de dag, voor de rest was het wel super gezellig en lekker zweten :D
Fosforic
Charly & Theo!!! Wat een Helden! :D
Frank.
Alle vriendinnen van de KEERT, en HOE!!! :-) Ik vindt Decibel vet!!!! Hakken en stampen, blote barsten :-) 600 keer op de foto! Begaaid bellenblaas kampion 2008!!!! :-) Hou elkaar overeind en trek door..
Uitstekend party-weer! Heerlijke dreunen! Perfecte dag!
Decibel, wat een feestjes
Prima feestje weer.. tot volgend jaar! :respect: voor de Sovjet-mutsen!
Fuck Reality!­
was weer een goed feestje!:bier:
beste feest 2008
gabba
Het was een GEWELDIG feest, super vermaakt;)
GeileMo!!
was weer lekker feestje:D en wat een weer:) back2school stage lekker om te beginnen(y) verder unexist,mad dog vs the player en promo lekker gedraait:beer:
GhansCore
Weer een heeerlijk knalfeest !! :D
Paultje, je bent de man ! :respect:
gOldie *
goed vermaakt ! egt super feesie!!:d
Goolse Gek
Uiteraard weer zo tof als vorig jaar:D
Geweldig einde! :bounce:
hamme
Geweldig feest
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Zeker weer een knalfeestje! decibel blijft goed! veel gezellige mensen, lekker weertje en dikke muziek(Y)
Hardba­zzFrea­k
Erg lekker feestje, leek wel of het steeds vetter werd! 'laten we maar even bij deepack blijven kijken' goeiemorgen die knalde dr op! :respect: ook voor charly natuurlijk die de set kwam opvrolijken :D Charly & Theo helden, Project gruwelijk, Isaac dikke shit, jammergenoeg niet TBY kunnen zien, rot tijd tafel
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
masterlijk!!!!!! :bounce:
super feest geweldig aleen hardbasse tent en het vervoer als je na huis moes waren de minpunten maar voorde rest toppie(Y)
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
Haringkopje
cker een bruut feest!!!!
WTF dit was egt super vet Geluid in de Hardcore was egt goed alleen jammer dat de main er af en toe boven uit kwam maar daar stoorde ik me neit aan. Geluid In de darkcore was int begin bagger later viel het wel mee. Early was gewoon super zeker met menthal theo en charly lownoise die draaide veel lekkere ouwe gouwe van sommige nummers dacht ik wel moet dit nou maar goed. Gezellige mensen sfeer was goed. en weer nieuwe mensen leren kennen :D
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
Believe in reincarnation, So I'm back _O_
mooi feestje alleen in de Hardcore4Life teveel dezelfde platen gehoord
Here's Johny!!­
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER :cheer:. Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise :respect: :beer:.
Hie
wederom weer dikke editie van decibel!! alle area's waar ik geweest ben was het gas geven:D
Zeeer goed feestje, alleen beetje kut met de bus zoeken:P
HMaSte­NBroek­C
was gewoon een knal feest:P
hof :bier:
was echt goed wat een heldenfeest :respect:
Homeboy
helemaal naar de kloten.. de rest mag je zelf invullen......
probeerde steeds Deci te bellen :)
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Wat een super vet feest was dit !!! Veel beter als defqon !!! :respect: Alleen jammer dat je et geluid van de main ook hoorde in de hc4l tent !!! Maar dat mag de pret zeker niet drukken !!!
in2u.
Leuk (Y)
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
innerSpace
In Een Woord: Lekker!
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
GEWELDIG(h) ik heb me prima vermaakt :cheer: leuk feestje en lekker weertje (H) en een goeie sfeer:D
jamyjames
gewoon kanker geniaal heerlijk
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
Hardcore tent was gewoon heerlijk!
Echt geweldig :D
Jasperrr
Deepack, HH vs Wildstylez, J&W en Warphole (L), Bedankt.
JeffreY!:)
Het was geweldig(L)
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
Jerom The Tigerman
Topfeestje op naar 2009
Jesper :D
Top Feestje!! was weer lachen mensen :D Erg naar me zin gehad.
super dag gehad:D:D volgend jaar zkrs weer:jaja:
super super feest alleen beetje stom om de wc's steeds binnen in zo'n zweet tent te maken
joost1987
in 3 woorden: Het was GEWELDIG:D
Dit was weer een heerlijk feestje!!! :respect:
Joyce23
Fantastisch! heerlijk uit me bol gegaan... :D
joyce:-)
staat in de top 10 van mooiste dagen van mn leven.. jezus wat een suppervette dag
Joëlle :cheer:
Wat een super feest!.. geweldig! :lief:
Super feest!! Bodylotion, Promo en Panic vs The viper :respect:
WAT een sfeer! WAT een geluid! TE DIK! :D
Geweldig ! en heeeeeeeeeeeeel gezellig :D :D
Kampo007
Gaaf feest. Leuke mensen ontmoet en een lekker sfeertje.
Kay...
Supervet! Sparkie, Yves en Panic & The Viper! Meestersets
In een woord 'Geweldig'
Kenneth!
:respect: DECIBEL!! wat een feestje! :respect:
Kevin Kaos
GEWELDIG !!!!! WAT EEN GELUID
killingscum
GEWELDIG ! davide sonar / alpha twins / prophet / paul elstak (Y)(Y)(Y) b2s zoals altijd weer alles goed voor elkaar (Y) check ook mijn verslag
kimmekhe
Echt Een TOP FEEST!!! SUPER!! Op Naar 2009!!
KIMMZ(L)
refuse,b2s,h4l :D toen dj paul begon met draaien was het echt geweldig zoveel mensen en geweldig licht met vuurwerk maakte de dag perfect(L)
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
kkkellyy
En ook dit jaar (Y) Heerlyk!
KnalFuiF
ZWAAAAAAAAAR LOS WEER TOT VOLGEND JAAR !
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
Koning!
Zooo vet, Project 1 :respect: Eigenlijk alles :respect:
was een goeie
Kristoff
MEGA, net als vorig jaar, tot nu toe beste feesje vant jaar!!!
Kronox
BOKS OUWE!!! :respect: charly lownoise & mental theo :respect:
Kunning
aaaah geniete feestje gwn :respect: josh en wesh waren fantastiesch
KV.
mega! alleen t geluid in de hardcore4life.... maar toen kwam neophyte records all stars(y)
Was relaxed Feestjeee :bounce: :rot:,Met goei weer b) Heerlijk vermaakt op de main :respect:
Prachtig feest! Onwijs genote
Super geweldig feestje! Showtek!!! _O_
Lay-d-Terzah
TOP Feestje!!!!!
Lee Roy
Wederom super!!
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
was GEWELDIG :D heb genoten!!
life Fast and die Hard!­
gewekdig! zeker beter als vorig jaar! PARTYRAISER & DAYMAR!!! :respect:
was zeker mooi maar jammer van da geluid in de hardcore klonk nie goed vond ik
Was Superrrr!!
weer een mooi feest
Lori
DIKKE 10 echt geweldig
Lucjee
Supersuper feestje :D! Vond het echt geweldig.. uitstekende afsluiter van paul elstak :D!!
Luuk/St
Heeel erg dikke dag gehad(Y) indeling terrein had wat mij betreft beter kunnen zijn maar een kleiningheidje houd je altijd..
GVD in 1 woord SUPER (y) (y) (y)
Uiteraard weer een heerlijk feest...:D Ik val helemaal stil... op naar Q-Base
MaaYk!!
het was GE-WEL-DIG!! Vooral het einde was echt SUPERRR :D :respect:
Mama_Manon
Ik kan maar 1 ding zeggen: GE-WEL-DIG! :D
was supervet fesst, showtek had geweldige set xx
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
MaQiNhO
KUTJAN! Decibel het feest van het jaar!!!(Y)
margootje
super vermaakt!staan stampen,weer ff lekker oudewets :)
Marion1985
whaaaaaaaa:D:D
maurice024
Zwaar, zwaar, ZWAAR vet feest (H) afsluiter op de main was super. vuurwerk was top (Y) :D super feest !!!
Gruwelijk feest:D Geluid(Y) Partyraiser vs DAy-Mar 2 uur lang:kwijl: gvd wat was dat hard en vet:D Early was alles ook perfecto:D super feest!
McLinda!
Wat een megafeest!! Lekker weer, goeie sfeer, er werd natuurlijk super gedraaid :respect: En die bass voorin bij de main was echt helemaal wous :lol: Dit was m'n 1e Decibel maar zeker niet de laatste!!
Melissa_siny
Was losjes kwa muziek dat sowieso.. maar die vloer.. dat was niet te doen... en die wc's BAH.. maar verder was het wel GENIETEN
Menace || Society !­
Tegenvallertje !!!
in 1 woord geweldig! Wel jammer dat de hardstyle tent 1 grote sauna was.. misschien kunnen ze volgend jaar ook de tenten van de wc's anders doen? O:)
tommyknocker!!!! :respect:
Miese
super vette dag! vooral :respect:The Prophet en Paul Elstak!:respect:
Ernstig feest :D en dat geluid (L)
Mirte...
SUPER Feest!!!! :D Het was geweldig!! Alles was goed geregeld! Mijn complimenten voor b2s! _o_
Miss Corsa
Dit was echt weer een super feessie :D!!! Ben blij dat ik toch nog kon gaan!!!
Miss Greetje
Was een super feestje op de Early Rave!! mensen was gezellie!
Miss Pitbull
Het was idd weer een MEGA feest goed vermaakt daar!! :cheer:
in 2 woorde:helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEERLIJK..Het lijkt wel of Decibel elk jaar alleen maar beter wordt!! Wel zwaar minpunt: 4 munten voor 10 euro?!
Mook
echt n topdagje van gemaakt! (L)
mOpkee*
Rielekst!!!! Mooi feessie weer!! Blij dat ik deze keer gewoon weer n keer heb kunnen feesten:D
KIP-EN-VEL... :respect: Wat een gruwelijk feest! :D
Mr Moonen­:smoke­:
geweldig:D volgend jaar weer:D
Mr MoUs
Helemaal TOP !!! Super weertje, Geluid was TOP
over het algemeen was dit super geregeld genoeg barren wcs enzo super !!! nu alleen de eristof nog inruilen voor de flesjes smirnof :D:D:D:D
Mr. T.
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij B) Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten :bounce: De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
Mr.wesley
Heerlijk feest! Echt ge-wel-dig :respect: volgend jaar 100% zeker weer
MRHZ
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
MVDL89
Teringgg Dik weer (L) :respect: tot volgend jaar:D
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
op zich een goed feest en het meeste was wel mooi, maar de ligging van sommige tenten waren gewoon niet goed, ik kon er ook niet lekker inkomen, wat erg jammer was... had er ook wat meer van verwacht eigelijk.. maar niettemin een alleraardigst feest
n0uky
Wat een feest (L) ik ben er helemaal kapot van! Wat een kilometers heb ik gelopen haha. Decibel heeft wat mij betreft defqon overtroffen :jaja: (l)
Vond het een beetje tegen vallen :/ Ik heb wel mn toppertjes gezien (L) Maar voor de rest (N) D-block & St-e-fan :Respect: Alpha Twins ook wel ok (Y) Tsjaa.. 8)
Was superrrrrrrr !
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
GEWELDIG! back2school was echt super :D
Nicobo
Mooie afsluiter van de vakantie!! :yes:
Wat een dag vol verassingen! :lief::respect:
nieco
heerlijk =D
Niki...
GEWELDIG vooral het einde was (Y)
NL-TERREUR-NL(l)stress-kip-terreur
respect alweer
flink staan rammelen daar:D volgend jaar zeker weer!!
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
God, wat is Decibel toch een HEERLIJK feest!! :respect: Heb weer flink staan :bounce: !! Echt een SUPER dag gehad!! :jaja: Heb genoten van iedereen en vooral genoten van .. DE BESTE!! :lief:
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais :respect:. Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur :S
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
Was leuk :) Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval :( Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt :respect:
In 1 woord, Geweldig!
P a l l y
1992 is for you :kwijl: :lief:
paarhaas
Het was weer een topfeest. Respect voor outblast en paul elstak. Alleen stom van de controles op de wc.
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
Paratronix
Superrr!!! Tot de laatste minuut vermaakt (h) op naar de next one
Was weer een leuk feestje :D heb me goed vermaakt :cheer:
Geweldig!
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
Patricia
Wat een superfeest! :jaja: Jammer dat de main zo dicht bij de hardcore stond.... :s Muziek was af en toe niet te horen. Daar was niet over nagedacht. Goeie muziek (vooral bij 1992: Stanton ( dat vond de beveiliging ook ;) ) en b2s main: Panic en Viper), leuke mensen ( ;) :lief: ), superlekker weer, veel gelachen! :d Ik heb echt een topdag gehad.
PATRIJSKE
gewoon weer lekker feestje,net als vorig jaar:D maar vond paul elstak nie zo:$ ,promo was beter vorig jaar!!:D
Paula_*
Echt een geweldig feest ! :respect: :D
PB.
Géwéldig!(L)
Pigmans
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan :D
Pistolen Paultje
Masterlijk feest! Darkness 4-life, Back2school­ , Hardcore4life :respect: Main was mooier vorig jaar
Pithune/­Shadow Interaction
MANU KENTON VS MAX WALDER _O_ voorderest, enorm vet, had weinig over te klagen (hoewel wat regen voor de frisheid niet mis zou zijn:D) top!!
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
Profyler
Wederom weer vette shit!!
R.C.Keijzer
HET WAS GEWELDIG!!
Ransom
Super feest! Heb me prima vermaakt en het geluid was, soms iets overdreven, goed verzorgd!! B)
Raving Butterfly
Lekker feestje maar het zou nog beter zijn als er hardcore gedraaid werd op de mainstage. Hardcore werd nu aardig overstemd door de main, dat was een beetje jammer. Dan maar in de tent los, aardig vaag en super goed vermaakt. Niet te geloven dat ik er echt 12 uur rondliep, leek hooguit 4 uurtjes en da's een goed teken! Eusje, leuk om es met je te zijn gaan feesten na al die jaren!
Razer.NL
Was weer geweldig, alleen jammer dat de hardcore niet goed tot zijn recht kwam :(
ReLSMuRF
Was lachen
REPRESENT BY EXAMPLE
What the fuck? van dj Promo knalde dubbel zo hard als de rest in de early rave
Revolution :hyper:
was een goed feestje :D alleen jammer van het geluid bij darkness 4 life
Rhooooona
Decibel is gewoon te f*cking wreed! Weer een super Party gehad!
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Robin :bier:
geweldig, alleen bar bij de mainstage minpunt
RobinH89
Southstylers! alleen jammer dat het zo warm was in hardbass tent, verder alles top
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
Robvoldrop
Super!!!!! tot volgend jaar en het jaar daarna en het jaar daarna ...................
:D:D goed feesie! :D
Heb betere feesten gehad maar was wel leuk :D
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
RoyAl-Roy
Had nog nooit van hem gehoord maaruh :respect: voor dj M.... Echt de ene na de andere oldscool klassieker!!!
RoyD
was weer superbruut net als vorig jaar en t weer zat ook goed mee :D alleen de tijd is echt voorbijgevloge jmr genoeg !!! Paul elstak :respect:
RoyH
Dikke Shizzle :bier:
ROYKEWILLEM$
:respect: Heerlijk feestjee
Royyyy
Ge-wel-dig!
RyAn B
decibel rules!!!
superr vet! de vetste shit was tog wel noize suppressor :respect:
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
Sanderk
TOP B2S is NOg steeds goed bezig :D
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
wat een heerlijk feest. Lekker weer, leuke sfeer, lekkere muziek goed geluid (bijna overal) top :bounce:
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
SCHUFKE
VET
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
Geweldigggge party, vooral de laatste 2 uuuur, waren top
SickRick
Heerlijk knal feestje weer! Paul Elstak !!!
Sjoko
kon eerst mn draai nie vinde met t warme weer, ma later in de middag vond ik het echt super en wat een dikke afsluiter!!! superfeessie met veel bekende en een gezellig groepke:cheer:
Smitte..|
Super feest, afsluiter met Paul Elstak was echt super!! Echtt kippenvel.., en maar losgaan!
wat een feest :respect: volgend jaar weer :P
Project one was niet te houden, (y)
Splendid <Mr.­ Blonde>
Laatste twee uur maakten een matte dag helemaal goed! :9 Zentih & Luna hebben een wereldset neergezet! I'll remember..
spoos :banana:
SUPER vet :bounce::respect: kon gewoon niet stil staan!! dat geluid :respect:
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Cker weten dat het een geslaagd feesie was ;) SUPER PARTY!!!!!!
Geweldig!!
Stephiie aka Pinkiie
In één woord gewoon VETJESSSSSSSS! _o_ Vooral de outro deed het em gewoon (L) Kan nie w8e­n tot 2009 :bounce: :D
STFU
veel gelope, veel verknipte mensen maar was erg gezellig en tommy draaide weer uitermate goed:D_O_
Stief
Hele vette shit. Decibel is duidelijk de beste in zijn soort! :respekt:
Super Shakira
het kon een goed feestje zijn :(
shit wat was het vet zeg :D! en wat een mega afsluiter zeg, paul elstak :respect:!
T-town
Mijn beste festival ooit! Heerlijke afwisseling van muziek! Sms'jes kwamen op tijd binnen. En wat een geweldige over the top vuurwerk show zeg!
Tante .­S.­ o f i e!­ O:)
te vet voor w0orden heb me zwaar vermaakt(H):respect:
Tante Ellen (L)
Wat een feest ..pff ben nu nog aan het bijkomen... dj rob en mc joe hebben mijn avond helemaal goed gemaakt wat draaide ze top:respect:... main was ook super.. volgend jaar zeker weer van de partij.(K)
Het weer was goed, en het was geweldig!(Y)
het was echt super :bounce: zwaar loss gegaan daar (Y) op naar 2009 :cheer:
terrording
top top top!:jaja: mooi opgezet en een goede sfeer! het kon niet beter!
Ja dit feest was VET!!!
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
Tha Bips
The prophet & paul elstak hebben men dagje weer goed gemaakt :respect: wc's en netwerk wat een drama
THA ZORICA !!!!­ PARTIZAN
REFUSE ....:LIEF: Dagmar Nikola en Nathalie heb echt gelachen met jullie ;)
The Generator
Ja is goed hoor JOANN ;p Wat een heerlyk feest was dit weer zeg!! :respect: The Prophet,Project One :respect:
The Hardest
Dik feest.... echt genoten weer.......
The Verge Of ObsceNe
Suupercoolll! Geweldig feestje :D
Poeh Poeh ik weet niet wat dat was:P beste feest ever :respect:
Jahh Echtt en mega feestje 0uiwuhh!! volgend jaar weer!!:D en hoop weer in beeksebergen!:D:D
thetris
Decibel was het beste buitenfeest van 2008! Alleen die toileten....
Thijsz_01
Goed vermaakt:)! Southstylers/P1 amai _o_! De afsluiting had ik dit jaar al eerder gezien haha!
THOMAS!­ :bounce:
heerlijk feest! Early was echt super! (L) CHARLY & THEO!! :respect: (Y)
tilburg terrorist
asosial harde bas was egt helemaal toppie hardcore 4 life was egt fucking lekker heb me prima vermaakt aleeen die wc,s ........:S da moet egt ff anders verder was het 100% super
Tim ..!
beste feestje oooitt .. D-Block & S-Te-Fan en paultje waren de knallers (L) decibel 2009 weer aanwezig :respect:
timm:bier:
Reteketet Decibel Was SUPPPERRR vet
Timmitty
Geweldig feest
Best gezellig, alleen was ik niet goed in de stem­ming!!Early raven :banana:
geweldig feeske de afsluiter met paul elstak... zwaar vet....op naar volgend jaar
Ton30071989
supervet:D :respect: maar defqon was beter
Tony the Torment
Was weer een GOED feest van B2S :respect: geluid en de lineup geweldig(Y), maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial :no:Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
was weer SUPERVET!!!!en dat geluid..:respect: !!!!lekker vdk met mijn vriendjes en vriendinnetjes :p toedeloehoeeeeee volgend jaar weer!!!
toot
geluid bij main was vorig jaar 10 x beter... verder heeft decibel wederom laten zien waarom dit feest number 1 is!
tr1kz
wat een sfeertje, wat een weertje. ik wil nog een keertje
Trebb
Nosferatu :respect:
TriX in tha MiX
Wat een heerllijk Verjaardagsfeest:D,Top feessie,super lekker weer,gezellig met mn Skatties,heb me onwijs goed vermaakt!!Organisatie:*WC's IN een tent??Te ranzig voor woorden,­ Hygiene??Inademen van gevaarlijke uitlaatgassen&gifdampen *Echt een slechte zet om de main&hardcorestages met de basses na­ar mekaar toe te plaatsen.....Helaas was dit dus vorig jaar hettzelfde geval:S 3maal is scheepsrecht ..Hope so!
tuneboy
DECIBEL :respect: De 6de keer voor ons en blijft gewoon top :yes: Blijft beter dan op dat klote strand rond baggeren in almere... B2S :bounce:
Isaac! :respect: supervet wat draaien! en wat een geluid.. Decibellen genoeg!
TURTLE
een mooie afsluiting van de vakantie. volgend jaar weer:P
Un Poco Loco
Geniaal feest, dik geluid, goeie sfeer en een mooie locatie. Respect voor de setjes van Zany, Vince en Pavo!
SUPER FEEST! Heb gewoon heimwee hier... wil terug... :bounce:
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
was leuk, vorig jaar 10x beter..
Vicenzo
was weer lkkr sfeertje, maar geluid was in Hc slecht en er werd ook een beetje onder de maat gedraaid
super feest.. :respect: voor paul estak
Vincenze
goei feestje weer, alleen jammer van het telefoon bereik en sommige wc's
Vinnie_
1992 is 4 you & de febo muur / pita kip stand... geweldig!
VJ Vidolic
topdag gehad!! Dikke sets van J&W, Southstylerz, Deepack en Zany & Beholder:cheer: Geluid ook super dik, en mooie show tijdens de anthem.
echt te vet gewoon!
Von Earth:bier:
Fantastisch beste feest van het jaar, :respect: voor Bodylotion en Paul:bier:
vorkje
petje af voor DV8 en Elstak :respect: early was ook supe­­r relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken :P
vrouwke
m`n 1ste buitenfeest maar zeker niet de laatste!!en decibel ben ik volgend jaar weer!
VS*
Bereik van de telefoons was weer niks, maar het feest was top!
Vuurtiéé
heb me zeker goed vermaakt egt een top feest:D
Onwijs vet dik gtruwelijk feest ! Mn mooiste tot nu toe!
Walch
zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan
Wanderer
Was super gezellig :D
Wauzzzie
Noize Surpressor / Zatox / Waldhaus & Weichentechnikk _O_ Noize Provider met uberdikke schranz :D. Erg leuke dag gehad :D
kei gaaf man kan niej beter:Dik was kei zat man:P
Wennemans
Helemaal top!!!! D-Block en S-Te-Fan -----> super!!! Luna -----> Heerlijke afsluiter, het allerlaatste beetje energie er uitgedanst!!!
Wieno
weer heel goed vermaakt !!! Super feestje !! :bounce:
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
Wiezel
geweldig feest ! volgend jaar voor de 3x :) hardbass tent was wel een beetje warm maargoed voor de rest super !
zatox moatje!
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
Wilkieway
Supervet feest:D
super feestjeee :D lekker druk goeie sfeer :D
xSMNTHx
Het was weer een super feest, leuke afsluiting :respect: alleen het vuurwerk moet op een andere plek gedaan worden
Gezellig thuisfisje :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Wes & Dagmar heerlijk setje (Y)
Yellow.
Isaac en Paulus ware verschrikkelijk goed! Volgend jaar weer!!
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
en het word volgendjaar weer... zeker vet tog feest.. zeker laaste deell :D:D maar da is altijd al geweest.. ;) groetjes.. !!!!
Heeeeerlijk zeg ik je... Heb me weer goed vermaakt..!! :-D
¥ø®ß€n
SUPER ! EN EEN TOP SFEER :D:D
®em©o™
Dik feest! Was weer RAMMEN

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)