Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1895), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (780), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Wat een SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER feest :respect: Heerlijk weertje, geweldig sfeertje.. echt helemaal top!!! :lief:
!!­ kristel !!­
t was weer in een woord geweldig.....op na volgend jaar...
!!!;LISA
eerste keer decibel en echt om neit te vergeten GEWELDIG hardbass was echt super en project one _O_
de slechtste decibel ooit
machtig uber alles echt vet feestjuhhh
!!Margot!!
echt supermooi feest :D:cheer: gezellig sfeertje en mooi gedraaid!
Dat het gezellig was!!!
"Nikki"
Super feest gehad!! (L) Had van mij een paar uur langer door mogen gaan, baalde zo dat het afgelopen was:(
Was echt leuk !!:D
tja egt vet mannuhh :K en was weer goed bezope :D haha ! volgend jaar ckers weer :bier:
Tjaaa er zijn altijd mense die weer wa te zeike hebbe over da andere feeste beter zijn maar t was gewoon een SUPER geslaagd feest!
''Harrian''
was egt gruwelijk:P helemaal perfect :vaag:
Was een lekker feestje! (L) Geluid bij main was zeker goed! Alleen jammer dat niemand kon bellen?
Waas goeie verdomme :respect:
(6) MiepOv­erdriv­e (6)
Armageddon Project :respect: en PartyRaiser en Day-már ook geweldig gedraait :bounce: prima vermaakt B)
Zolang het weer geduurt heeft..
(f) Sharon
leuk leuk leuk!!!
Super feestje!! lekker los gegaan, mooi weer, mooie muziek :)
(H) Perfect by Nature (H)
:bounce: Moddertje vet feestje gewoon!!!! :bounce: Alleen in de Darkness en Hardcore 4 life geweest (Y)
(h)Allias De Hakkel­aar(h)
Helemaal te gek feest bohhhhhhhh_o_(H)volgend jaar zekers weer
(K) Chelleee...­
Was helemaaaaaaallll toppie :D:D:D:D:D zwaar naar me zin gehad !!
(K)lovely Linde(K)
was weer een superfeestje met mijn allerliefste dinnie! thanx sweety!
(L) K_­iiki (L)
was gezellig zoals altijd:D , zeker met wie ik ben gegaan, volgend jaar weer:cheer:
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
)-Diana-(
Zoals elk jaar weer, het blijft super (y) Nu weer een jaartje wachten :(
Hardcore4life! (L) Heerlijk dagje gehad, kijk nu al uit naar Q-Base! 8)
* Cindy *
GEWELDIG, Lucien foort,Charly lownoise&mental theo:respect:,Luna,Technoboy :respect:
**­ Marcel **­:bounce:
Geweldig feestje :respect: lekker weer, goeie sets.....zonde dat hardbass te warm was en de bediening een jaar duurde !
Mooi Feestje, Super Einde met Paul Elstak !! :respect:
***michi***
t was super
Was weer super feestje!! :d
**Desmond**
dikste feest oooooiitttttt superrtjeeeeee
**DROOPY**
wat een top feest was gekkehuis Brennan Heart :respect:
**­Robertjuh**­
t weer was een erg lkkr feestje (Y)
In éen woord: GEWELDIG :D
*^*leonie*^*
3e keer Decibel, 3e keer weer helemaal top :respect: :lief: Op naar volgend jaar :bounce:
Geweldig Feestje!!! Toppie
was super..:D:D
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
*Edwin*
Top Feessie,, Dik Geluid :respect: B2S :respect:
*Fun-E*
Primaa! Van vroeg tot laat prima vermaakt. Misschien fijn om de tenten boven de wc's volgend jaar weg te laten. Groepsknuffel bij de lockers aan het einde was ook ontzettend gezellig (Y)
*Marlinda(L)
Wat een heerlijke dag ! :D
*Natasch*:-)
Was weer eens helemaal geslaagd...lekker sfeertje, lekkere muziek , mooi weertje en vooral weer veel bekenden ...Back2school en Pussy Lounge echt (y) :D :bounce:
*Party Poes*
Had er meer van verwacht maar toch een supper dag :respect:
*S_uuss
DECIBEL WAS GOED!!!!:bounce:
*Sammy*
De 1e keer Decibel, en het was echt super :cheer:
*Sann*
veelste snel afgelopen!!!heel de dag zo goed vermaakt dat het te kort was :bounce: >>HARDCORE4LIFE, MAINSTAGE & B2S deden t hem:bounce:
*Sebastian
Wat een sfeer weer, wat een dag! Heerlijk! :D Goed vermaakt!(Y)
Geluid(Y) Mensen(Y) WC's (N) Mensen die met karretjes tegen je poten rijden(N),,,Voor de rest goed vermaakt:yes:
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
---t-i-m-o---
VET!
-->Ex-brabander<--
T was weer helemaal superrrr:D
-=-=-=-=--=
Super! Bodylotion:respect:Vince,Lenny Dee....echt top...En wat een leuke gekke mensen allemaal:)
-=JoySz=-
Was weer een goed feestjuh! Op naar volgend jaar alweer ;)
-=­terror­gevaar­=­-
was weer een mooi feestje:D
-_TijnTjuh
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet d­e laatste! :D, super setjes van Soutstylers, DBSTF­, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super.­..+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T :respect:
-Alexandra-
Super feestje :-D ook waanzinnig lekker weer... beetje jammer dat ik weer door m'n enkel ben gegaan :-S maar wel een leuk einde :-P
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
top feest:bounce:
-Sjors-
Alweer een geweldig feest :respect:
-Wiel
geweldig feest volgend jaar zeker weer
KEiihard! :D Super vermaakt, heerlijk weer, lekkere bass op de main alleen jammer van het afsluiten van de hele toitletblokken:S
het feestje van het jaar :cheer:
Twas weer top:bounce:
..­::Linn­ie25::­..­
in 1 woord GEWELDIG!! (Y) top gewoon
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
Super feest weer gehad! :cheer: Alleen die hard bass tent mag volgend jaar wel anders.. wat een hitte :X
..jordy..
WAT EEN FEEST
super feest leuke sweer alleen eruit worden gezet om simpele reden vind ik dan weer kut
.×.Lausje.×.
:respect: ECHT MACHTIG!!!!!!! DECIBEL (L) DIT FEEST OVERTREFT ECHT ALLES.. ZELFS GROUND ZERO!! :bier: LOVE IT!
100 % Westlander :smoke:
Was een goed feestje, Ben lekker uit me dak gegaan! Geluid bij de main was echt f*cking bruut!!!
100% Pure Colombian :[
Echt gekste ooit; Mainstage & Hardcore4Life helemaal los :bounce:
19Erwin75
Heerlijk feestje was het, Maar vorig jaar vond ik het persoonlijk toch echt beter... En de loempias (Die waren overheerlijk) :respect:
19TK90
Decibel 2008 staat bij mij op nr. 1!!! alles was super!! kheb me optimaal vermaakt!
81Pope
Ondanks me niet zo hoge verwachtinge (omdat vorig jaar me 1ste keer Decibel was ) viel het me tegen, en wie zegt dat dit jaar Decibel beter was dan vorig jaar verklaar ik bij deze voor Gek !?, Werd pas rond 17:00 (y) gedraait, en de setjes van :respect: Nossie & Paul :respect: waren gewoon toppie :kwijl:
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Radium & Hellfish vs. Bryan Fury ­ :respect: :kwijl:
::RonV::
nice !!!
:[ Stylaan :[
het mooiste feest ooit:D wat heb ik me geamuzeert
:bier: no time for you today :bier:
echt :respect: H.H. W.S. &Zatox goed gedraaid:D (de rest ook wel;) paar minpuntje..4 strips 10tje:| pff dan de wc's wat een lucht:O maar wel na me zin gehad:D
the viper en panic :respect: :respect:paul elstak:respect:
:bounce: Bjurniee
vet feest:D alleen bereik was ver te zoeken :o darkness area kon ook beter
:bounce: Teun :bounce:
Was weer een super feessie, geluid op de mainstage was weer behoorlijk lekker. Jammer dat het op het einde iets te druk was met DJ Paul
:bounc­e:mast­rr_­maik:b­ounce:
relaxt feestje:)
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
:woep:­Flugel Snatse­r:woep­:
was een gezellie verjaarsfeessie... DOMINATOR WAS EN BLIJFT TE LEIPPPPPPPPPPP ;P
supper feest! geluid goed alles complate
<
geweldig !!
>>> Annetje <<<
Wat een feestje zeg :respect: heerlijk op de camping gezeten, was echt een super weekend :lief:
>Kevin< >E<
Kwaliteit feesje vooral de afsluiting ;)
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
[079]Matt
dikke party, gratis naar binnen altijd goed :D
[>NIK<]
Wát een feest, alleen die WC's :dood: ...
[C]razygirl
Was een Super feestje
[G]apjee!
Heerlijk feestje weer! Nog goed losgegaan bij Refuse en main stage:respect: Afsluiter mag volgende keer wel iets harder;)
[IMB]L­oentje­e
Zekerzz weer vet feestje:) Charly lownoise & Menthal Theo, Hellfish & Bryan fury :respect: :)
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
[Mandy]
Geweldig feest! Darkness4Life + Hardcore4Life :respect:
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Supertijd gehad, veel vrienden, goeie sfeer VOORAL lekker weer JA Heb genoten(L)
[S!M0N]
Beste Feest tot nu toe! Echt GEK!
vet feest, en t vuurwerk was geweldig
[terro­r]Neop­hyte
jazeker! :d
_Driekus
Geweldige dag!
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
ABBA
SUPER FEESJE!!! ABSOLUUT... VOLGEND JAAR WEER? WIE GAAT ER MEE?!
VET VET VET!!!!! Wat een hitte in de middag pfffff! En wat een stank op de WC's....! Maar het was het allemaal waard(L)
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
gezellig
Wat een topdag (L)! Project one :respect:
Ammie
Geweldig van begin tot eind genoten:D, early :respect:, en wat een gezelligheid :bier: en weertje b), beste vd 3 o­p Beekse Bergen:yes: , nu helaas geen stem meer:/
Anco
Gruwelijk feest!!!
angel-007
Ik vond het een heerlijk feessie! :bounce: Promiss, Stanton en Rob draaiden echt (y) Paul knalde er letterlijk uit :bounce: Maar het meeste :respect: toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super (y)
AngelC­ampbel­l
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest::banana:
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
annie is in tha house
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn ­van :nosmile: kon me draai niet vinden de hele dag­ tot ik bij de oldschool 1992 kwam :D Dat was echt­ super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellig­e sfeer, Sven Wittekind :respect:
Arii
Dit feest staat bij mij stipt op nummer 1! Goede sfeer, goede DJ's, en een knallend geluid! Props to B2S! :jaja:
Army Huus
Top feest zaols elk jaar weer!! :yes: idd jammer van het netwerk.. Lekker veel bekende!! geluid was gelukkig iets minder hard bij de Main....(raar om te zeggen:..gelukkig minder hard?!)
AsyLium
Geweldig feestje
Aureel
Wat een feest.. :D
AvanP!!
Waxweazle :respect: openen met silence heerlijk:p ­, Bodylotion(Y) ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Bac­k2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot v­olgend jaar!
B) De Gemaskerde B)
Was een heerlijk feessie :bounce: :D
In 1 woord Gruwelijk! erg naar me zin gehad. veel oude bekenden gezien :D goed zonnetje! en top muziek! :respect: AP, Unexist, Fury, Vis, I:Gor & Akiraaaaa :respect:
B4S1986
SUPPPPPPPPPPPPEEEEEEERVETTT!:D
B_eppieJ
GEWELDIG!!!!!
Bad Behaviour
Gewoon klasse(Y):D
Baggio :beer:
Respect to all the DJ's !! :respect: PAULTJEEEEE :D:D lekkere afsluiting.. SUPER ! :D
Bambina
DIE WC'S GATVERDAMME!!! gewoon weer buiten doen aub want die lucht was niet te houde! verder... TOPFEEST!!! echt GE-WEL-DIG! :D
Bart SFD
wat een topfeest!!
Bart*
Echt super... Technoboy & Hardstyle Masterz en hulde voor de Afsluiter van Charly en Theo
Basjuuh
Ja was echt retevet, toch wat minpunten... Wc's waren stinkend goor, bar was fucking druk, eten was niet normaal duur en je telefoon gebruiken, forget it.... maar al met al een supervette dag gehad :D
geweldig
BassmaniaQ
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
Bearded Jeffke
Super feestje :D
BEGAAISTER.­NL
Twas echt gwn een supper feestje!
Ben Lik
heerlijke dag gehad, vanaf de rit heen, tot aan de rit naar huis super vermaakt :)
BEREND!!!!
was ok..slecht einde en veel te weinig mensen achter de bar bij de manistage!!
BETTING. M
Deze editie vond ik NOG beter dan vorig jaar. Het was gewoon GEWELDIG:D
Bijouke (k)
Zalig die Beekse BERG :p
Bil
Wat een gruwelijk feestje weer, vooral die Early Rave:D PREDATOR:D
BK
Wat een feest! Super geluid en wát een afsluiter op de main!:respect:
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
Bobbie­:banan­a:
Vet feest!:D Lekker weer, gezellig en goede dj's(H)
Boertje J
Wat een geweldig feessie :respect:
BoSwEg
Super feest! Relaxt weer gehad! Dik geluid bij de hardcore vooraan lekkere setjes :repsect: Maar 5 euro voor een flesje water is wel van de zotte!! Daar haal je een paar kuub voor!
Brattbakk
Southstylers, Project One, Charley Lownoise & Mental Theo :respect: echt weer een super feest!
Meesterlijk !!!!! Paul Elstak, Prophet, Bodylotion............te veel goeds om op te noemen!!!!
GRUWEEEELUUUUUK!!!!! :D
Bvl
:respect: wat knalde alles er hard op (L) SOUTHSTYLERS, HARDSTYLE MASTERZ (L) :respect:
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
Chan_tie
Wat 'n feest!!!!! HEERLIJK :D! Achterin bij de Main was het goed vertoeven.. Lekker chillen tegen die bult aan, in de zon! B)
channtal(ll)
gruwlijk feestje, heb me goed vermaakt!
Jaaah was weer ene goeie (Y)
Leuk feestje!..alleen de afsluiting was slecht....commerciële kut hardcore
chillybilly
Top Feest. Viper & Panic :respect: Paul Elsta­k Dikke set ook!!Niet te vergeten Dj Homeboy natuurlijk!!(y)
wat een genot :cheer:
Christopher Jones ™
Egt Vet ........ :respect:
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
CjurLjuntje
Top (Y)
Classic Girl
Een heerlijk weertje :D Leuke mensen om me heen (L) en heerlijk genoten van het setje van "Radiate" aka DJ Reiner en jaja Mick ook stiekem van jou;)
Clau5577
super feessie!!! Errug goed vermaakt... Volgend jaar zeker weer bij!! :)
helemaal geweldig petje af voor b2s (Y)
Cloon
zeker geslaagd feestje en afsluiter van zatox in hardbass tent :respect:
Corba
B2S :respect:
Crazy King
Wat een weertje was het B) Heerlijk! En erg gezellig :yes: Super feestje dus weer :) (y)
Credo
Lekker rustig bij de early hardstyle. Zenith was meesterlijk
d a v i d o f f :[
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok! _O_
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
D.V.D
:Doh wat n feest zeg!:D super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!:D
Wat een ongekend vet feesje!:respect: Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan... :P
DaNynX
Gezellig feestje :D maar veel te snel voorbij :( jammer van de het geluid bij de hardcore... daar beukte de main steeds doorheen
DarkSpacer
K.Kaos ging weer goed los :bounce: en natuurlijk The Godfather Of SCANTRAXX THE PROPHET :respect:
Dass'
Echt een super feest!!! (Y) (Y) (Y)
DaveRave.s
geweldig feest goei weer goei geluid goede dj's alles top !!
davidjd_b
Was zeker een goeie (y) wat een feest ! Wat een weer ! Echt helemaal top :D
De Bute
KANKER GRUWLIJK VRIEND..
DE Daan
Was gezellig feessie... maar tog miste er iets.... voorderest prima vermaakt, I:gor, Hilarious :respect:
De echte Raven
Amasing really very good organize work.You never get dicepointed in holland<3
De GeKROONde
Woorden schieten tekort. Wat een dik feest! Colin :respect: mede dankzij jouw een superdag gehad! :respect: DJ Yves, Day-Már vs. Partyraiser, Stanton, MC Joe. De Brabantse gezelligheid :lief:
De_La_KoK
alweer een heerlijke decibel!! het was genieten!!
Death By Design
Wat een weer :d. het was weer een top feest zeg niet normaal :D
Deesjuh (L) Joey
Het was echt super!! Willem en Joram helden! :respect:
Demolisher
Wat een feest . B2S :respect: DECIBEL word elk jaar beter
Ben niet anders gewend van Decibel, top feestje
Dennis­:bounc­e:
te gek!
hoe decibel gewoon moet zijn! mooi weer, sfeer, goed muziek en heineken!(H)
DeQkertje
Absoluut kicken!
Devon K.­ aka Steft.­
Supertjedikfeest!!! :respect:
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
dickvanpark
het leven is een groot feest, gas erop :D
Dikke_­Tinus :honger:
Jaja, lekker fiske! Genoeg bier ook ;). Laatste uurtje maximaal genieten!
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
Heerlijk feesje zany&beholder en the prophet wat een top set! My name is hardstyle dikke track hoor RAN-D!!!!!
het was loekoe:)
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
Dj Spindler
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen:S verder :respect: voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
Dj Tweaker
Tja wat moet ik er nog aan toe voegen
Djep
:respect:
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
Donny D
het einde was zoals gewoonlijk: gru-we-lijk;)
met stoney en pikkie is 't altijd éen groot fist en dan gewoon GAS GEVEN
DrumDJ
Main was echt dood, hardbass zaal te warm... Maar gelukkig was er Pussy Lounge met Da Tekno Warriors en Early Hardstyle zaal met A2 _O_
Dur Klinge
Geweldig feest. Main en Back2School waren te gek! Coone, Charly & Theo en Paul :respect: Goed geregeld en wat een geluid op de Main volgend jaar weer!
DURACE­LL:bou­nce:
Supervett!! alleen 1 tip voor volgend jaar... Laat de muziek aan tijdens het vuurwerk!!!
eddy terror
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
1woord: GEWEEELLLDIIIGGGG
eL BlOnDo
Was TE gezellig !! ;p
super feesje:D Bryan Fury Vs Hellfish en Akira voor mij de helden van de dag:D
ellies
Gr-u-we-lijk VET! echt een geniale dag gehad! :D Heerrrlijk zonnetje en leuk volk! Mooi feesje!!
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
Emms
Beste bar van heel decibel dus was relax:D
ErikE
was weer een lache dagje! partyraiser, daymar en sven wittekind ;) (Y) alleen de afsluiter van Paul Elstak was echt waardeloos..
Ern@
What a beautiful day! Refuse (y)
in 1 woord: Genieten! vooral de afsluiter bij Hardcore4Life heerlijk! Alleen die wc's..
F.­rréakkyy^­A.­nGéll :sweethug:
In 1 woord Geweldig!
Fabian
perfecte dag!
Faniac
Druk & heet... maar och wat heb ik staan genieten :respect: de ene na de andere dikke set :D:D
Fc den boschweg :bier:
Weer super vermaakt. Daymar en Partyraiser :respect:
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
Feke
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
€2,50 voor een muntje??? Pfff... Buiten dat prima vermaakt. Niet geweldig zoals ik gehoopt had.
Wat een drama..zo goed :-) !!!!!!!!!!!!!!
Flexxx
Wat was dit een megavet feest zeg :jaja: Vorig jaar dik overtroffen, en volgend jaar zeker weten weer aanwezig :D
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
Frankelo
Ongekend lekkerrr was dit! De main was de bom
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
Jah jah was weer un lekker feestje :cheer:...sund dat het nu al weer voorbij is:(.... en ik wou nog niet naar huis nog langernie nog langernie en ik wou duss echt nog niet naar huis nee nog langernie nog langernie....maaar ckkeerrssss vetjes was het :D
Gabberchamp
_o_Echt Geweldig:D op naar Decibel 2009!!!:D
Gabberpoelie
Was een lekker feest :)
Gouden­kimmet­je
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo (L) ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes (L) wel top met jull
Grandpa B.
Was een gezellig feest, heb me goed vermaakt had alleen meer geluid verw8 in de Darkness tent B2S :respect:
Leuk feestje, goed geluid overal alleen die stinkwc's waren jammer
Geweldig einde! :bounce:
hamme
Geweldig feest
er werd wat minder gedraait in de industrial en jammer dat het niet in de openlucht was.. maar zeker een geweldige dag gehad :bier:
Hansse045
SUPER feest.. Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje.. helemaal naar me zin gehad:D
Happy-Generation.­nl
mooi feest, Charly Lownoise & Mental Theo _O_ , fucking hell wat een set!!
masterlijk!!!!!! :bounce:
super feest geweldig aleen hardbasse tent en het vervoer als je na huis moes waren de minpunten maar voorde rest toppie(Y)
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
Hazinh0
Partyraiser vs. DaY-mar :respect: hoe ziekelijk vet was dat! Wat een wereldset. Verder top vermaakt alleen wat een gedoe om weg te komen met je auto zeg :S
Super!! mij eerste decibel maar nie me laatste
Hellings_
het was weer heerlijk genieten!! _o_ volgend jaar cker weer!
Hendriks22
wederom een TOPfeest:D maar het anthem vind ik slecht en dat van mannen als zany en the beholder nog wel:S....
Here's Johny!!­
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER :cheer:. Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise :respect: :beer:.
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
Hester*
Wat een top dag hebben we gehad zeg:)
Hoedje :/
lekker lekker
hof :bier:
was echt goed wat een heldenfeest :respect:
HP-tjuh :bier:
Vet ruig :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Munten alweer duurder, €340 met zn 2 opverbrast
Hyp
Wat een te vet feestje weer! :respect: KEVIN KAOS & LUNA :respect: (L) Idd wel jammer van de lauwe drankjes!
I l s e (F)
Was helemaal geweldig... :respect: Super geslaagd weekend zo met z'n allen...! Volgend jaar gaan we weer... :d Bedankt mense (K)
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Wat een super vet feest was dit !!! Veel beter als defqon !!! :respect: Alleen jammer dat je et geluid van de main ook hoorde in de hc4l tent !!! Maar dat mag de pret zeker niet drukken !!!
Icer1x
Neophyte Allstars :respect: geweldig
Wat een mega party, helemaal top
Ilse_S
SUPER FEEST!! Muziek was goed, aankleding etc en natuurlijk het vuurwerk! Minpuntje vond ik hoe het regeld was bij de toiletten.
in2u.
Leuk (Y)
radium :respect: jammer dat ik er maar ffkes kon zijn! voor de rest was decibel zeer goed en heb me prima vermaakt, goed weer ook;)! jammer dat het leuke meisje pas aan het eind voorbij komt hehe:P
super feesiej weer :D:D
Was écht masterlijk feestje!! Goed geluid!! Dikke 8 zou ik zeggen ;)
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
JANINE.
Vet feest! :D Super weertje, veel gezelligheid en vette setjes gehoord B) (ook al vielen sommige ook tegen..) Zany toch weer de vetste set; Metro, Midnight etc. (L) Enige minpuntjes waren de warmte in de Hardbass tent en het kuteind lopen zodat ik om 10 uur toch wel aardig moe was. Maar zo hoort het ook B) Topdag gehad! :D
Jansuh86
schon fissje
JappyJekko
ging weer lekker losgaan voor tammelingen
JeffAFCA
Noize Suppressor B) Tommyknocker en ZEKER NEOPHYTE RECORDS ALLSTART NIET NORMAAAAAL!!
JeffreY!:)
Het was geweldig(L)
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
Jenzy
Amazing :bounce:
JeSs *­ (L) *­ Mitch
Wat een super feeest!!Geweldig:cheer:
jessica&­dennis
super goed feessie:D heb me super vermaakt
super dag gehad:D:D volgend jaar zkrs weer:jaja:
jochem =­ mowgli
geweldig feest DJ PAUL was te gek :respect:
joey hunt
egt gruwelijk feest heel erg groot mar zeker mooi
John-ny
was weer een mooi feestje:D. Vince & Zany :respect: Panic & the Viper :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
Johnny Z
gewoon te vet voor woorden..!!!! :bounce:
GE-WEL-DIG!! back2school was meester, pussy lounge ook gruwelijk! en de laatste 2 dj's @ mainstage :D vooraal Paul Elstak!! :respect:
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
Joyce23
Fantastisch! heerlijk uit me bol gegaan... :D
joyce:-)
staat in de top 10 van mooiste dagen van mn leven.. jezus wat een suppervette dag
JSwoerden
lekker feesie!
dodelijk feestje weer, op naar Q-base
Keetraver
Back2school :respect: het eind was helemaal super :D
Kenneth!
:respect: DECIBEL!! wat een feestje! :respect:
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord :respect: het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar (L)
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
radium , partyraiser , neophyte records allstars (Y) goed mooi weer :D
Klappertje
hardcore4life & darkness4life:respect: wat een setjes heb ik daar gehoord zeg(L) maar beste set gaat toch echt wel naar dj radium:respect: wat was dat klappen zeg(L)
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
superfeest... lekker en gezellie en top weertje :-)
Koeng :d
Ge-wel-dig(L) Sfeer,Weer,Geluid,Setjes,Maatjes :respect: (K)
koenk
Vollebak Hardstyle & Knoerharde Early Rave! BIBBERS :D:D Friends & B2s thank you! Deze vergeet ik niet snel :respect:
veel goed volk daar in het zuiden :D:D hilarious draaide :kwijl: verder was het wel iets te groots en druk voor mij maar toch wel een vet feest :D
krissy­:cheer­:
jaja we hebben weer een vet gezellig feestje achter de rug ; B2S (L) weer heerlijk ! Mainstage (Y) ook weer erg vet . see ya nxt time :bye:
Kwekkert
Rete vet feest :bounce: Ziekelijk warm in de hardbass tent, maar gruwelijk vet! Zelfs op de parkeerplaats was het nog lang gezellig :cheers::cheer:
L.inda*
Supervet feestje! (H) Je moest bij de Main alleen wel goed uitkijken of er geen brede mannen elkaar met riemen begonnen te slaan!! :P
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
Lay-d-Terzah
TOP Feestje!!!!!
Lee Roy
Wederom super!!
Legion of the Lost
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving :lief: Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok! :respect:
leroyy'
Supeeeeeeer feestje!
lexusz
hmm Zwaar vett hahaha volgend jaar absoluut weer ;) was een zeer geslaagd feestje ;)
Lieke :bier:
Partyraiser vs Daymar :respect: Super dolle dag! :bier:
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
Super!! Goed geregeld, mooi weertje en wat is er goed gedraaid!! Superrrrrr.....Complimenten !!
lippyh
was weer een ouderwetse lekkere decibel!!
Was goed te doen! Erg naar m'n zin gehad.. Jammer alleen dat er bij mij 's middags voor de verandering weer acuut een ernstige blaas ontsteking kwam opzetten en de ehbo alleen pijnstillers gaf voor hoofdpijn :S
Little Missy
Super feest !! Lekker weer, leuke sfeer, ­lekkere sets (Partyraiser vs Day- mar & Charly Lownoise & Menthal Theo­ :respect: ) Alleen vind dat ik die 10 euro parkeren wel terug mag krjgen voor wachtgeld ! Wat een Kutzooi was dat dan!!
liza1980
Leuk feestje!!! Back2school was super gaaf!!!!
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
Was Superrrr!!
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Loeze :loser:
Super vet feestje!!!
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Loose Moose
erug lekkere muziek, neophyte was in vorm
loosie
GEWELDIG!!
Lyquix
wat een geluid he... alleen jammer dat t bier niet werkte...
M A A I K E
Tot volgend jaar!!!! (L)
M ysterious
en wat ging het weer snel :( wel een Top feestie :respect:
Helemaal TOP...muziek...aankleding...mensen...sfeer! :respect: Maar inderdaad de WC's volgende keer weer buiten wat een hitte en die stank dan blehhh :s
MaaYk!!
het was GE-WEL-DIG!! Vooral het einde was echt SUPERRR :D :respect:
Decibel was Grandioos!!!... Paul Elstak was geweldige afsluiter.. alleen de munten waren slecht geregeld tijdens het feest!
Mama_Manon
Ik kan maar 1 ding zeggen: GE-WEL-DIG! :D
mandyh90
Twas echt TE MACHTÛG ! (H) :D
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
Marc o
wat een geweldig feest :respect: Isaac had echt de set van de dag :jaja: Mag dit geen jaar meer missen. :nee: Wat dik zeg :d
Marco VDM
Owww, Ik wil terugggg
Wat een GEWELDIG feestje...volgend jaar zeker weer van de partij :D
MarkB
Fucking vet gewoon van begin tot eind :respect:
Marliesje..
Mijn eerste keer Decibel, echt gewoon TOP feessie !! v olgend jaar zeker weer :cheer:
martl
Wat een feest!! MCDV8, MC Da Syndrome, Southstylers, Vince, Zany, Beholder en Paul Elstak respect.. Wat een geluid overal, top organisatie!! :):)
mathieu-1988
ik heb zwaar genoten wat een feest:D
Matrixxx a.­k.­a vage appel
het laatse was het mooist!!! paul!! gewoon super gedraait :respect:
Matty Bomba
Echt wat een superfeest:D alles goed sfeer geluid(H) mentol theo en charly afsluiter early(H)(Y)
Maxaaa
Sven Wittekind(Y)
Mayow
Zeer goed vermaakt!!!!!!!!
Vond het feest wel okay... alleen geluid van de hardcore tent werd over donderd door die van de main... beetje jammer.. verder veel bekenden gezien en t weer zat zekers mee..
MC RG
Het word elk jaar beter (Y) :respect: Beekse Bergen :respect: Reiner thnx ;) volgend jaar vast op de HCstage :P
MCMalcolMX
gvd joa wat een feest pfffff heb me uitstekend vermaakt alleen jammer van al die rot flesjes op de grond
zeer vet knallend feest , super vette afsluiting en goed geluid :D
Decibel!! :respect: echt een van de mooiste feesten!
miranda010:D
blij dat ik er weer bij kon zijn..1992 is 4 me:Lol:
Wat een fantastische dag! (L)
ontzettend mooi feestje..volgend jaar zeker weer.
Miss Greetje
Was een super feestje op de Early Rave!! mensen was gezellie!
Miss Tails
Ondanks mijn ehbo bezoek en zware zonnesteek een zweer goed feestje!!!!! sissels :lief:
in 2 woorde:helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mnr.­ Huftenaars
GEWELDIG FEEST, heb echt genoten !!!:D
Morrizz
Idioot !!
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
MR. GRUMPY
het was pas leuk toen ik een plaat kreeg van de beste dj die er was daar UNEXIST!!! :respect:
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
Mr. Puta!
vet feezie was het weer
Geweldig feestje!!! Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
In 1 woord: :DGEWELDIG:D
Nabby
helemaal geweldig:bounce:
Ut was gewoon te vet voor woorden volgend jaar zekers weer Decibel !!!! :respect: b2s (Y)
Neerhof :woep:
GE-WEL-DIG :D
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Nexus..
Superrrr, alleen de heen reis SNEL vergeten!!
Nick!!!!
Geweldig feest, volgend jaar zeker weer! :respect:
Wat een dag vol verassingen! :lief::respect:
nienkeisgek
geweldig feest!!!! super vermaakt!!! gelukkig heb ik mijn vrienden bij toeval weer gevonden want smsen en bellen lukte niet zo goed. jammer. wc's volgende keer maar niet meer overdekt. en de kiss en ride errug onvindbaar voor zowel de feestgangers als mensen die ons opkwamen halen we waren om 2uur pas weg maar verder heb ik me echt geweldig vermaakt!!!
Niki...
GEWELDIG vooral het einde was (Y)
Noizemarine
Beter als dit??? Niet te krijgen!!! :respect:
NONDEJUU a.­k.­a Roxthedon
Lache, niks speciaals behalve de afsluiting op de early !
NulEenDrie
In een woord: GEWELDIG :respect:
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
Ome Dennis
Eerste keer Decibel, super vet! Pavo superset :respect: Verder Brennan Heart, Zatox & Hardstyle Masterz weer top (Y) Special thanks to: Volgas Deurne, die het geheel tot een succes hebben gemaakt :bier:
ge wel dig :D:Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
In 1 woord, Geweldig!
Oww zit dat zo
Paul Elstak was de held van de dag voor mij wat een afsluiter zeg :respect::
Pablo Escobar Is BACK!!!­
super schik gehad! knoepertje zat maar egt mega gelache!
panenkie
paul elstak :respect:
Gewelig feest!:respect:
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
Party starter
Hardcore 4 life was super!!! top feestje :D:D!
Party-24/7
Kort samengevat.... BRUUT VET MEGA WERELDS GEWELDIG KNALLLEEE
party-chick
het was extreem vetjes!!!!
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
Partykicker-EHV
Hardcore 4 life was goed te doen.. maar over 't algemeen kon 't beter.. Vond Dominator vele malen beter als Decibel !
was echt een top feest! Mooie dag, goede namen en een geweldige sfeer!
Partys­tarter :bounce:
Heerlijk feest!!!! H4L en D4L werd enorm gedraait en lkkr geluid :bounce: en dan afsluiten met vet vuurwerk :respect:
PartyS­tarter­t :facepalm:
Chill weer, lekker muziek. B2S heeft de zaakjes goed voor elkaar (y)
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
Patries O:)
Wat een dag (L)
Wat een gruwelijk goed editie dit jaar!!
PCILLAAA
eeeeen geweldig feestje!! heb t goed naar m'n zin gehad!!
Peeertje
Neophyte records allstars:D echt te maximaal:D
Pigmans
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan :D
Heerlijk feest! :D Heb me goed vermaakt, vooral in de hardcore-tent!
Pimpel
GEWELDIG gewoon..... Industrial en early te vet.... Hellfish en Bryan fury (L)
Piraatjuh aKa SpaMafkees
predator :respect:
Armageddon Project :honger: Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
Porkahontas
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
alleen laat dan de trance en truttjes maar thuis de volgende keer kwa lokatie de beste in nederland volgend jaar zo ie zo weer
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
prijntje
was echt lachuh en met akira zwaar los gegoan volgend jaar zeker voor de 6de keer
Project Hardcore
bijna de hele dag bij b2s gestaan was echt super daar tot volgend jaar
QLUBTEMPO
Wat een SUPERVETTE Decibel zeg! Dat geluid op de main!! Oorverdovend!! Stond soms wel iets te hard,,, HEADHUNTERZ WILDSTYLEZ heerlijk setje! Echt een dikke 10 voor Decibel! Volgend jaar zeker weer!
Querina
die sportfriek :lol:
R.C.Keijzer
HET WAS GEWELDIG!!
Rave_Steef
Partyraiser !! geweldige set :respect:
RAY990
Bah bah!!! Wat een knalfeest weer zeg...pfffffff......was weer geweldig gewoon!!!:bounce:
Razer.NL
Was weer geweldig, alleen jammer dat de hardcore niet goed tot zijn recht kwam :(
was weer gek :respect:
Remco -_­- ReMcOrE
Lownoise & Theo helden afsluiters :respect: gas volledig open (L) :9
riccie .­ /­\RNEMUYDEN
was machtug erremuu was ook van de partij :D
SUPER!! (Y)(Y)
Ro...­:banana:
Refuse zag er op zeker het vetst uit :D Lekkerste muziek ook, vooral 's middags! (Y) Jammer van m'n buikpijn, ben minder uit m'n dak gegaan dan normaal...
Robin_83
Ik vind: Hoe verrotter je de dag erna voelt, hoe beter het feest is geweest. En ik voel me toch een partij klote nu :P
RobinH89
Southstylers! alleen jammer dat het zo warm was in hardbass tent, verder alles top
RoEL'
Heerlijk feessie gehad, goed gedraaid op de main en hardbass. En wat zat het weer mee! Geweldig!
Heb betere feesten gehad maar was wel leuk :D
was weer leip feesie!!!!
RoyD
was weer superbruut net als vorig jaar en t weer zat ook goed mee :D alleen de tijd is echt voorbijgevloge jmr genoeg !!! Paul elstak :respect:
Ru.­ben.­er.­ook
onverslaanbaar!
superr vet! de vetste shit was tog wel noize suppressor :respect:
Sanderk
TOP B2S is NOg steeds goed bezig :D
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
was weer een vet feestje goed begin van me vakantie :):)
sebkuh
is er hier een party!!!!!!
Sendie<3
Was zekr een leuk feestje, Top Top Top I (L) DECIBEL
Sh@dow
het wandelen de volgende dag ging errug lastig :P:P:P maar was echt masterlijk
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
Sjefkuh
was goed te doen ja lekker weer goeie muziek hoppaaaaaaaaaaa
sjoekel
geeeeeek feeestjee.. afsluiting op de main was gruwelijkk !!! respect 2 paul !! :respect:
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Sound Division
Super alleen van het geluid achterin de h4l was kut, dat de main erdoorheen komt :S
Wat heb ik een HEEEEERLIJK feessie gehad en wat een HEEEEEERLIJKE mensen had ik om me heen :lief:
spring musje
was weeeeeer mega vet heb me goed vermaakt!!!
Stefan S.
Was Weer Een Hele Fraaie:D
Stephiie aka Pinkiie
In één woord gewoon VETJESSSSSSSS! _o_ Vooral de outro deed het em gewoon (L) Kan nie w8e­n tot 2009 :bounce: :D
Stokkie.
sorry kut feest !!! vorig jaar veel en veel beter en gezelliger bij de hardcore
Was weer lachen met iedereen!!! Alleen het sandwitch eten mat Daggie was niet zo'n succes haha :P wel lekker gedraaid met Wes hoor mop! (K)
Super Shakira
het kon een goed feestje zijn :(
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
goed naar mn zin gehad :D hopelijk vinden we nog 1 kaart voor ML!!!
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
Susann*
Super feestje!! Volgend jaar zeker weer! Paul elstak - super afsluiter! :respect:
Helemaal super! Heerlijk weer, leuke mensen, goede muziek.. Wat wil je nog meer?!
Gruwelijk Maddog vs. Playah, Dione, Wittekind, Charly en Theo het was allemaal geweldig:D
Decibel was gewoon echt geniaal! Heb het super naar me zin gehad:bounce:
Takkie
Echt Uber strak :respect:
Tante .­S.­ o f i e!­ O:)
te vet voor w0orden heb me zwaar vermaakt(H):respect:
TerrOr­iginal­Maniac
Echt mega vet festival, je krijgt echt wel waar voor je geld. :respect: B2S. weer ongelofelijke mix-technieken van hellfish&brain fury gehoord, ze blijven me keer op keer verbazen! en de rees-chinees scheurde net zo lekker als shumacher over een circuit. volgend jaar weer :bounce:
Teum NL :bier:
WAS ECHT WEER BRUUD!!! THUISFEESTJE!!
THA ZORICA !!!!­ PARTIZAN
REFUSE ....:LIEF: Dagmar Nikola en Nathalie heb echt gelachen met jullie ;)
The Harder­Styles Freak!­
super strak!! mijn helden Project one & Zatox :D Decibel tot volgend jaar maar weer!
The Pacifier
was vet :D
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
:respect: Heeeerlijk feestje
TIM TAG
SUPERRRRRRRRRRR
Tinuszzz
M­ental Theo & Charly Lownoise :respect:
Toine [Break Zero]
Wooooow wat vet was dit! Wat een weekend!! :D Heldenshit!!
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
Bruute shit!!!!!!:D:D
tuneboy
DECIBEL :respect: De 6de keer voor ons en blijft gewoon top :yes: Blijft beter dan op dat klote strand rond baggeren in almere... B2S :bounce:
Isaac! :respect: supervet wat draaien! en wat een geluid.. Decibellen genoeg!
Vaatje:bier:
geweldig :respect: paul elstak :respect:
Van Gemert
Was zeer geslaagd. Alleen jammer dat het bier niet smaakte :( :respect: Zany & beholder :respect:
vavaculo
super vet :D zeker promo:respect:
VDK
:respect: echt een geweldig feest :respect:
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk :P
Vicenzo
was weer lkkr sfeertje, maar geluid was in Hc slecht en er werd ook een beetje onder de maat gedraaid
Vievje87
Was weer super! :D Het heeft vorig jaar voor mij niet overtroffen, maar dat was dan ook eigenlijk best onmogelijk :P
Zoooo niet normaall gekkehuis gewoon :D
Vipzz
Beste feest van het jaar tot nu toe! Alles was perfect! Bass vooraan was zo hard dat mensen er niet wilde staan :) Handig meer ruimte voor mij :)
Virgie.
Was NICE, (Y) !!
VS*
Bereik van de telefoons was weer niks, maar het feest was top!
Wackiejacky
Zat organisatorisch prima in elkaar, muzikaal gezien wel erg hard allemaal dit jaar. Kwam net terug van vakantie dus lag ook aan mezelf, maar kon m'n draai niet helemaal vinden. Toch niet 100% mijn feest dit denk ik. :) Desondanks wel een dikke duim omhoog voor B2S!
wallie-wallie
weer was super goeie oldskool en beuqende hardstyle weer een toppertje ja
welp
jwt gruwelijk
kei gaaf man kan niej beter:Dik was kei zat man:P
Wendy - Nescya
In één woord geweldig:D En natuurlijk het mooie weer! :cheer:
Westbaas
Zeer Goed ! :beer:
wezzzuuh
Zwaar beuken op het eind, ja hij ging lekker(H)top feessie(Y)
Kon beter...
zatox moatje!
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
Wilkieway
Supervet feest:D
super feestjeee :D lekker druk goeie sfeer :D
Xtreme­BaSSLi­ne
_O_B2S_O_ hier mag q-dance een voorbeeld aan nemen!! Echt een grandioos festival:D
xx_­nelleke_­xx
charly lownoise en mental theo waren het leukste :D:D:D vooral de happy hardcore :respect: volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn :P:P paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant :no:
yelsew
TOPFEESSIE!!!! lekker staan knallen bij de main!!!
ZONIA
oppie toppie toppie
Zwim!
Was echt TE dik weer! Waren wel wat min puntjes maar die vergeten we gewoon :P Op naar volgend jaar!!!
{[::NL::]}-swartjes-{[::NB::]}
Joow was tyfus vet! Tging der op daar:O:P
{NL}Vage_­alco{NL}
Was gewoon een van de betere feesten stik goed gefeest!!!!
|datdo­etdede­urdich­t|
echt weer een super feestje! en wat een heerlijk geluid bij die mainstage!
|Prod!gy|
leuk einde alleen jammer van dat klote anthem
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
~Carpe Diem~
(L) GEWELDIG/SUPER/HETFUCKINGFEESTVANHETJAAR!!! :kwijl:
~loontje~
Masterlijk feesje weer :bounce:
~marleen~
Weer geweldig zoals altijd :D
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
¥ø®ß€n
SUPER ! EN EEN TOP SFEER :D:D

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)