Primaa! Van vroeg tot laat prima vermaakt. Misschien fijn om de tenten boven de wc's volgend jaar weg te laten. Groepsknuffel bij de lockers aan het einde was ook ontzettend gezellig
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet de laatste! , super setjes van Soutstylers, DBSTF, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super...+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
Super feest weer gehad! Alleen die hard bass tent mag volgend jaar wel anders.. wat een hitte
Ondanks me niet zo hoge verwachtinge (omdat vorig jaar me 1ste keer Decibel was ) viel het me tegen, en wie zegt dat dit jaar Decibel beter was dan vorig jaar verklaar ik bij deze voor Gek !?, Werd pas rond 17:00 gedraait, en de setjes van Nossie & Paul waren gewoon toppie
Ik vond het een heerlijk feessie! Promiss, Stanton en Rob draaiden echt Paul knalde er letterlijk uit Maar het meeste toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn van kon me draai niet vinden de hele dag tot ik bij de oldschool 1992 kwam Dat was echt super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellige sfeer, Sven Wittekind
Top feest zaols elk jaar weer!! idd jammer van het netwerk.. Lekker veel bekende!! geluid was gelukkig iets minder hard bij de Main....(raar om te zeggen:..gelukkig minder hard?!)
Waxweazle openen met silence heerlijk , Bodylotion ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Back2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot volgend jaar!
Ja was echt retevet, toch wat minpunten... Wc's waren stinkend goor, bar was fucking druk, eten was niet normaal duur en je telefoon gebruiken, forget it.... maar al met al een supervette dag gehad
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
Super feest! Relaxt weer gehad! Dik geluid bij de hardcore vooraan lekkere setjes :repsect: Maar 5 euro voor een flesje water is wel van de zotte!! Daar haal je een paar kuub voor!
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok!
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
:Doh wat n feest zeg! super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!
Wat een ongekend vet feesje! Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan...
Woorden schieten tekort. Wat een dik feest! Colin mede dankzij jouw een superdag gehad! DJ Yves, Day-Már vs. Partyraiser, Stanton, MC Joe. De Brabantse gezelligheid
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen verder voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
TOPFEESTJE weer was prima Heb me prima vermaakt Op naar volgend jaar
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
Jah jah was weer un lekker feestje ...sund dat het nu al weer voorbij is.... en ik wou nog niet naar huis nog langernie nog langernie en ik wou duss echt nog niet naar huis nee nog langernie nog langernie....maaar ckkeerrssss vetjes was het
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes wel top met jull
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER . Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise .
Wat een super vet feest was dit !!! Veel beter als defqon !!! Alleen jammer dat je et geluid van de main ook hoorde in de hc4l tent !!! Maar dat mag de pret zeker niet drukken !!!
radium jammer dat ik er maar ffkes kon zijn! voor de rest was decibel zeer goed en heb me prima vermaakt, goed weer ook! jammer dat het leuke meisje pas aan het eind voorbij komt hehe
super feesiej weer
Was écht masterlijk feestje!! Goed geluid!! Dikke 8 zou ik zeggen
Vet feest! Super weertje, veel gezelligheid en vette setjes gehoord (ook al vielen sommige ook tegen..) Zany toch weer de vetste set; Metro, Midnight etc. Enige minpuntjes waren de warmte in de Hardbass tent en het kuteind lopen zodat ik om 10 uur toch wel aardig moe was. Maar zo hoort het ook Topdag gehad!
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok!
Was goed te doen! Erg naar m'n zin gehad.. Jammer alleen dat er bij mij 's middags voor de verandering weer acuut een ernstige blaas ontsteking kwam opzetten en de ehbo alleen pijnstillers gaf voor hoofdpijn
Super feest !! Lekker weer, leuke sfeer, lekkere sets (Partyraiser vs Day- mar & Charly Lownoise & Menthal Theo ) Alleen vind dat ik die 10 euro parkeren wel terug mag krjgen voor wachtgeld ! Wat een Kutzooi was dat dan!!
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Vond het feest wel okay... alleen geluid van de hardcore tent werd over donderd door die van de main... beetje jammer.. verder veel bekenden gezien en t weer zat zekers mee..
Supervet feessie Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave Darkness 4 Life Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer adiosss
geweldig feest!!!! super vermaakt!!! gelukkig heb ik mijn vrienden bij toeval weer gevonden want smsen en bellen lukte niet zo goed. jammer. wc's volgende keer maar niet meer overdekt. en de kiss en ride errug onvindbaar voor zowel de feestgangers als mensen die ons opkwamen halen we waren om 2uur pas weg maar verder heb ik me echt geweldig vermaakt!!!
Eerste keer Decibel, super vet! Pavo superset Verder Brennan Heart, Zatox & Hardstyle Masterz weer top Special thanks to: Volgas Deurne, die het geheel tot een succes hebben gemaakt
ge wel dig :Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan
Heerlijk feest! Heb me goed vermaakt, vooral in de hardcore-tent!
Armageddon Project Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
alleen laat dan de trance en truttjes maar thuis de volgende keer kwa lokatie de beste in nederland volgend jaar zo ie zo weer
Wat een SUPERVETTE Decibel zeg! Dat geluid op de main!! Oorverdovend!! Stond soms wel iets te hard,,, HEADHUNTERZ WILDSTYLEZ heerlijk setje! Echt een dikke 10 voor Decibel! Volgend jaar zeker weer!
Echt mega vet festival, je krijgt echt wel waar voor je geld. B2S. weer ongelofelijke mix-technieken van hellfish&brain fury gehoord, ze blijven me keer op keer verbazen! en de rees-chinees scheurde net zo lekker als shumacher over een circuit. volgend jaar weer
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk
Zat organisatorisch prima in elkaar, muzikaal gezien wel erg hard allemaal dit jaar. Kwam net terug van vakantie dus lag ook aan mezelf, maar kon m'n draai niet helemaal vinden. Toch niet 100% mijn feest dit denk ik. Desondanks wel een dikke duim omhoog voor B2S!
charly lownoise en mental theo waren het leukste vooral de happy hardcore volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht.
Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206
Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon! heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag