geweldig feessie had alles lekker weer goeie organisatie en de trein had ook de ultieme lig rekken vooor lange manne helaas ginge de deure op de terug weg niet ope maar dat kon de super dag niet meer verpeste en alles ging heel SNEL voorbij
ik vond het de minste van de 3 in de beekseB..jammer!! we zijn in brabant dus wat moeten wij bierdrinkers Weer met heineken(stond zelfs in de krant dat er meer bier gedronken word als op feesten ergens anders haha) er hing ok niet het sfeertje wat ik 'gewend' ben,jammer maar ik heb verder wel een leuke dag gehad volgend jaar weer proberen..het weer was optimaal bereik met telefoon was echt BOUT..wc stonk MAAR goed geregeld,veel en gratis
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet de laatste! , super setjes van Soutstylers, DBSTF, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super...+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T
Was echt een super feest Geweldig mooi weer Veel bekenden gezien, alleen jammer dat de main zwaar over de hardcore tent heen ging Maar verder op en top vermaakt
Ondanks me niet zo hoge verwachtinge (omdat vorig jaar me 1ste keer Decibel was ) viel het me tegen, en wie zegt dat dit jaar Decibel beter was dan vorig jaar verklaar ik bij deze voor Gek !?, Werd pas rond 17:00 gedraait, en de setjes van Nossie & Paul waren gewoon toppie
Supervet feessie!!! Tommyknocker - - Noize Suppressor Held van de avond ckers Paul te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! b2s
mijn eerste decibel met mn maatje wat heb ik me vermaakt zeg.. veel kippevel momenten setjes van dbstn, p1, zatox zo kan nog wel ff door gaan gewelig volgend jaar zeker weer
Was weer een dikke knaller ! Heerlijk vermaakt, jammer alleen van het vele wespen-tuig wat het nodig vond om te steken hele tijd ! 2 stijve armen aan overgehouden
Hardcore 4 Life Stage Paul elstak was een zeeer mooie afsluiter in de mainstage met mooi vuurwerk dr bie alleen neophyte allstars oook wel willen zien maarja je moet keuzes maken he
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak
Ge-Wel-Dig!!! heb me zeker wel vermaakt met dit uitstekende weer!!!! Hard-Bass en main!!!! Volgend jaar zeker weer!! alleen die WC's echt een grote bacterie bom in een tent
M'n verjaardags cadeau!! Toppie Was! en was gezellig met jullie!! verder weer lekker vermaakt net als vorig jaar! Volgend jaar hopelijk alleen weer de wc'tjes buiten bah!!
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn van kon me draai niet vinden de hele dag tot ik bij de oldschool 1992 kwam Dat was echt super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellige sfeer, Sven Wittekind
Waxweazle openen met silence heerlijk , Bodylotion ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Back2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot volgend jaar!
zekers weer geslaagt , camping was ook zwaar gek , refuse/h4l/1992 zwaar gek alleen bij 1992 stond t geluid een beetje zacht johhh
G E W E L D I G...!!!! Heb me S U P E R vermaakt...!!! Heerlijk weertje, geweldig sfeertje..!!! Volgend jaar zeker weer..!! After op de camping was gezellig.. haha
Super mooie party!!! Zeer gezellig! Seeya next year
Zoheej, dit was me er weer eentje zeg! Een van mijn beste feesten ever! Alles was top, behalve de stinkWC's en het lauwe zuipen KEVIN KAOS & LUNA Haagsche knallers!!!
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!! Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
Heb een top feestje gehad! Geluid in de hardcore was wel slecht, back2school was ook niet overal even goed en de hardbass tent was veel te warm Voor de rest bijna alleen maar pluspunten eigenlijk en dat maakte het weer tot een super editie
in een woord : WOW ! B2S niets meer dan hulde voor jullie .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP perfect weertje relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel
jah jah was leuk tot zkre zin whahhahahaha next time better
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
Mentale, Charlie en Paultje masterlijk setje gedraaid!!
Jah jah was weer un lekker feestje ...sund dat het nu al weer voorbij is.... en ik wou nog niet naar huis nog langernie nog langernie en ik wou duss echt nog niet naar huis nee nog langernie nog langernie....maaar ckkeerrssss vetjes was het
Was zeker een vet feesie, goed geregeld allemaal back2school was vet alleen erg jammer van het geluid in de hc tent en van het overwachts iets vroeger naar huis moeten... Verder alles top
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER . Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise .
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet!
Yeaaah wat een party Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party
wat een knal dag en aaf zeg jeeetje... val mee dat ik m heb overleefd haha
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar
Eerste keer maar het was echt SUPER gelwedig!!! Zo kut dat het was afgelopen kon niet stoppen met stuiteren!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
mega ... super gezellig, een van de betere feesten
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Decibel 2008 helemaal geweldig! Mainstage & Harbass super!! En de afsluiter van Luna in de Early Hardstyle Heerlijk feestje gehad wil terug !!
Wat een superfeest weer! En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer.
aardig wat kleine min puntjes maar daar wil ik 't niet over hebben... over 't algemeen een lekker feestje weer en de after party op de parkeerplaats met ene "ilja" was super gezellig, tot een uurtje of 1 nog flink staan hakken daaro
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
Super dagje gehad !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal En heeerlijk weer
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
op zich een goed feest en het meeste was wel mooi, maar de ligging van sommige tenten waren gewoon niet goed, ik kon er ook niet lekker inkomen, wat erg jammer was... had er ook wat meer van verwacht eigelijk.. maar niettemin een alleraardigst feest
Heerlijke decibel! vanaf 2005 geweest en tot nu toe is dit de vetste geweest, wat een geluid overal!! Headhunterz & Wildstylez strijken met de beste set van de dag!
het was superrrrrrrrrrrrrrr!!! Wat een feestje !
wat een feessie weer southstylerz charly lownoise en menthal theo wat een afsluiter bij de early rave
Hardcore4life zaal was echt geweldig. Heb me eigen er prima vermaakt de hele dag ! Neophyte allstars waren echt geweldig. Jammer van de wc's.. stank!!!!
sjezus, hoeveel bier kan een mens op...
HE WAT ZEG JE!!!!!!! tering dat geluid zany vs the beholder
ge wel dig :Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
Topfeestje gehad weer, alleen waarom moesten die pishokken zonodig overdekt zijn, wat een stank... Verder was het erg gezellig, goed geluid, en een lekker sfeertje, heb me weer goed vermaakt..
Vette shit ouwe! Was geweldig! Kevin Kaos opende heerlijk. Verder Noize Suppressor, Sven Wittekind, Mad Dog vs. Tha Playah, Radium, Southstylers en Promo echt toppie!!
Vet feest weer dik geluid..topsets in de hardbass gehoord en op de main van Isaac en J&W. Jammer dat de aflsuiters overal ruk waren en de hardbass er een kwartier eerder mee stopt...
leuk feesie gehad, alleen die afstanden die je moet lope en hardcore4life tent omdraaien, mainstage kwam eroverheen met geluid de vuurwerk shows ware geweldig
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody
Gruwelijk feest, alleen jammer dat darkness 4 life zo'n kut tent was en dat er zand in de tent lag. was vorig jaar beter bekeken. voor de rest goed vermaakt!!
Dat geluid overal was echt om te huilen als ik in de hardcore sta en continu de main hoor tijdens breaks is dat echt slecht geregeld gelukkig hebben alle bekenden en de dikke set van promo (en ook die van sven wittekind) de dag nog gered voor mij en mn moppie
Echt mega vet festival, je krijgt echt wel waar voor je geld. B2S. weer ongelofelijke mix-technieken van hellfish&brain fury gehoord, ze blijven me keer op keer verbazen! en de rees-chinees scheurde net zo lekker als shumacher over een circuit. volgend jaar weer
was gezellig main knalde lekker alleen afsluiting beetje van defqon gejat. d4l lekker setje gehoord en ook in h4l geen verkeerde plaatjes. topdagje jammer dat we in a'dam beland zijn ipv arnhem
asosial harde bas was egt helemaal toppie hardcore 4 life was egt fucking lekker heb me prima vermaakt aleeen die wc,s ........ da moet egt ff anders verder was het 100% super
Was weer een GOED feest van B2S geluid en de lineup geweldig, maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
Was weer een masterlijke dagg, Main stage was echt super gezellig de muziek daaro LkkR Kei HArddddddd!!!!!! :PVeel genot en vreugde Untill Next year DeciBel!!!!! Goodbye now..
een mooie afsluiting van de vakantie. volgend jaar weer
Heerlijk weer, goede sfeer. Gruwelijk feest gewoon
KNALLEE IN DE EARLY !!!!!!!!! en uiteraard was de terugreis ook weer puuuuuuur genieten :drewl: het EEEEENIGE is dat ik RTC wel zeeeer hard miste en jammer genoeg werd deze lege plek naar mijn idee opgevuld met een veelvuldige herhalingen van dezelfde nummertjes.... MAAR HET WAS GEWOON WEER UITERST KNALLEEEEEEEEEEE (+nieuwe hippe trui)
geweldig feestje gehad... idd jammer van de afstanden tussen de areas ma dat mag de pret niet drukken het was gewoon weg weer super volgend jaar weer B2S
Zat organisatorisch prima in elkaar, muzikaal gezien wel erg hard allemaal dit jaar. Kwam net terug van vakantie dus lag ook aan mezelf, maar kon m'n draai niet helemaal vinden. Toch niet 100% mijn feest dit denk ik. Desondanks wel een dikke duim omhoog voor B2S!
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
Predator, Southstylers, Vince en Zany, Viper en Panic, The Prophet en Paul alleen de wctjes waren bagger veel bekenden tegen gekomen en de laatste 2u met een engeltje staan dansen
B2S heeft zichzelf wederom weer overtroffen Echt super!! Dr. Z. Vago Waxweazle Day-már & Partyraiser lekkere set!! Day-már bedankt voor backstage Verder Panic & The viper en Mental Theo & Charly Lownoise ook lekker gedraaid!! Heeerlijk feest! Volgend jaar weer!
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht.
Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206
Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon! heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag