Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak Unbelievable wat goed!!
SUPER !!! Hardcore 4 Life Mad dog Vs The Playah En vooral de set van Neophyte Records Allstars en ok het geluid in H4L echt un super feest volgend jaar 100 % weer
mijn eerste decibel met mn maatje wat heb ik me vermaakt zeg.. veel kippevel momenten setjes van dbstn, p1, zatox zo kan nog wel ff door gaan gewelig volgend jaar zeker weer
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! Decibel
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit
Ik vond het een heerlijk feessie! Promiss, Stanton en Rob draaiden echt Paul knalde er letterlijk uit Maar het meeste toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super
Top feest zaols elk jaar weer!! idd jammer van het netwerk.. Lekker veel bekende!! geluid was gelukkig iets minder hard bij de Main....(raar om te zeggen:..gelukkig minder hard?!)
mega feest. Zit alleen zwaar in de file met de bus. Een nadeel is dat er iemand over mijn poten heen reed. En daarna snel wegrijden en er kwam geen sorry vanaf.
Waxweazle openen met silence heerlijk , Bodylotion ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Back2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot volgend jaar!
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
Wat een feest! 5e editie op rij en nog steeds zwaar dik iedere keer! Dit jaar hands up voor Tekno Warriors, Joe Rascal, The X-clusive, Technoboy , The Prophet & Paul!
Wat een ongekend vet feesje! Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan...
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
Supervet feest! En wat een lekker weer! Ben weer heel veel bekende tegengekomen. Weer aardig wat km's gelopen hehe. Maar even appart Nosferatu set van de avond!
Piiiiiiep!! SUPER, knallende afsluiter ook, rampzalig met het drinken laatste uren, geluid bij Hardcore4Life te zacht maar buiten dat; wat een top feest
mooie feestje uit nieuwschierigheid bij wittekind gaan kijken en WOW dat was vet . vince vs zany alleen beetje jammer van de bus die zonder ons vertrok
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes wel top met jull
Ondanks mijn griep, heb ik me aardig staande gehouden Weer perfect, sfeer toppie Back2School Panic vs the Viper Hardcore4Life Promo de dj's braken de tent af stelletje vandalen
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar
heerlijk feesie, goed geluid, goede sfeer, lekker gedraaid. Toppie volgend jaar weer
Was goed te doen! Erg naar m'n zin gehad.. Jammer alleen dat er bij mij 's middags voor de verandering weer acuut een ernstige blaas ontsteking kwam opzetten en de ehbo alleen pijnstillers gaf voor hoofdpijn
Echt weer dik naar mn zin gehad hele dag van de early genoten!!! iedereen met n dikke smile op zn gezicht Predator, Lenny Dee, Charly & Theo, VETTE SHIT daarna nog even flink lopen knallen op de camping bedankt allemaal! was "gezellig" haha
Wat een superfeest weer! En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer.
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
aardig wat kleine min puntjes maar daar wil ik 't niet over hebben... over 't algemeen een lekker feestje weer en de after party op de parkeerplaats met ene "ilja" was super gezellig, tot een uurtje of 1 nog flink staan hakken daaro
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
op zich een goed feest en het meeste was wel mooi, maar de ligging van sommige tenten waren gewoon niet goed, ik kon er ook niet lekker inkomen, wat erg jammer was... had er ook wat meer van verwacht eigelijk.. maar niettemin een alleraardigst feest
Heerlijke decibel! vanaf 2005 geweest en tot nu toe is dit de vetste geweest, wat een geluid overal!! Headhunterz & Wildstylez strijken met de beste set van de dag!
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
Beste Decibel ever !!! kostelijk vermaakt Heerlijk weer zelfs de stank van de wc`s was goed!(betekend dat er goed gezopen wordt laten we maar zeggen ) Niet wachten bij muntjes ingang eten ...voorbeeld voor andere feesten.Mensen waren perfect geluid was perfect Partyraiser hartaanval waardig En RESPECT voor alle ouders berm in de tot volgend jaar !!!!!!
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
decor op mainstage was wel minder dan vorig jaar, en ik werd toch wel een beetje moe van de hele dag hardstyle. Verder ook hier geen bereik met je telefoon.
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was
Vette shit ouwe! Was geweldig! Kevin Kaos opende heerlijk. Verder Noize Suppressor, Sven Wittekind, Mad Dog vs. Tha Playah, Radium, Southstylers en Promo echt toppie!!
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest Voor de rest super!!
Decibel Outdoor was weer TOP!! Goede afsluiter van het Festival seizoen voor mij!! Heerlijk weer....gezellige mensen...gruwelijk festivalterrein.....en KEIHARDE BASSEN!!!
leuk feesie gehad, alleen die afstanden die je moet lope en hardcore4life tent omdraaien, mainstage kwam eroverheen met geluid de vuurwerk shows ware geweldig
Was weer een uiterst geslaagde editie van DB, wat betreft entourage en show gaat , als het zo door gaat DefQon nog inhalen. Top feest heb we weer prima vermaakt
Heb me zeer goed vermaakt alleen vond het vorig jaar toch beter foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net (waarschijnlijk op 28-08-2008 ivm vakantie)
Wat een heerllijk Verjaardagsfeest,Top feessie,super lekker weer,gezellig met mn Skatties,heb me onwijs goed vermaakt!!Organisatie:*WC's IN een tent??Te ranzig voor woorden, Hygiene??Inademen van gevaarlijke uitlaatgassen&gifdampen *Echt een slechte zet om de main&hardcorestages met de basses naar mekaar toe te plaatsen.....Helaas was dit dus vorig jaar hettzelfde geval 3maal is scheepsrecht ..Hope so!
Geniaal feest, dik geluid, goeie sfeer en een mooie locatie. Respect voor de setjes van Zany, Vince en Pavo!
waxweazle, charly & theo en zo waren wel zeer leuk, onder andere... noize suppressor was zwak... geluid in de hardcore4life area kon ook wel wat beter afgesteld..
Super Feestje Heb Me Super Vermaakt.. Veel Bekende Gezien!! En Dj's
geweldig feestje gehad... idd jammer van de afstanden tussen de areas ma dat mag de pret niet drukken het was gewoon weg weer super volgend jaar weer B2S
Was zeer geslaagd. Alleen jammer dat het bier niet smaakte Zany & beholder
was leuk, vorig jaar 10x beter..
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk
petje af voor DV8 en Elstak early was ook super relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken
Lekker weertje en sfeertje Maar damn wat een langgerekt terrein, de nodige kilometers gelopen Lenny Dee was toppie, dat tempo moet er minstens altijd gedraaid worden bij early D4L en Refuse ook nice, alleen beter planken bij D4L neerleggen, kreeg steeds boze gezichten op me gericht vanwege opspattend zand
charly lownoise en mental theo waren het leukste vooral de happy hardcore volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant
Topsfeer weer zeg! Veel leuke bekenden weer aanwezig Vond niet altijd dat er even sterk gedraaid werd, maar ik moet toch wel zeggen dat de oude hardstyle van zenith en luna me wel zeer goed beviel op het eind haha!
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht.
Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206
Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon! heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag