Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2236), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1920), Budi (1409), M.ha.yu (1912), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (979), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2478), killingscum (716), Robvanbeers (528), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (639).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Zany en Vince, Viper en Panic en Charly en Theo. Riot in NYC afsluiter het nummer waarmee het voor mij allemaal mee begon. kippevel
! Jan
Charley Lownoise & Ment­al Theo, meesterlijk hard genieten!! :D :respect:
GEWELDIG :respect:
!!!!!NIELS
het was echt geweldig! volgend jaar weer :D
!!!*­youri*!!!­
ckr lekker vermaakt paul elstak was focking goed hardbass was zwaar lekker en back2school was owk zwaar goed(Y) was egt vet volgend jaar weer
!!!;LISA
eerste keer decibel en echt om neit te vergeten GEWELDIG hardbass was echt super en project one _O_
Super Feest :D:D Was top met jullie(L) Volgend jaar zeker weer, en dan haal ik me kaartje wel optijd :P:lol:
!!Margot!!
echt supermooi feest :D:cheer: gezellig sfeertje en mooi gedraaid!
!__!YOJI!__!
was weer vet :D The Prophet & Deepack :D
Geslaagd feestje weer :D
"Nikki"
Super feest gehad!! (L) Had van mij een paar uur langer door mogen gaan, baalde zo dat het afgelopen was:(
de drie ingrediënten zaten erin: Mooi weer, Mooie dames en Mooie muziek!!Dus Superdag gehad!!!Decibel 'Till Next Year!!!
$teek
IK HEB GENOTEN!(Y):bounce)
super feest!! geweldige set van paul elstak :respect: alleen de wc's waren slecht geregeld
'Maier­tjahh.­.­
heerlijke tijd gvd, kk kk kkVET
(6) Santje (6)
Was eg weer een kkdik feessie!!!! :bounce: En het weer was ook eg perfect :D:D:D
(BST) neaf
lenny dee :respect: 1992 is 4 you!!! LEGENDARISCH!!! :respect: promiss :cheer:
(H)...­Twan...­(H)
was wel weer ff rlxe daaro...main knalde wel zwaaaaar over allles heen gekkkk
(K) Chelleee...­
Was helemaaaaaaallll toppie :D:D:D:D:D zwaar naar me zin gehad !!
*­ GoSsé !!­ O:)
Gewoon weer SUPER VET!!!! _O_
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
*!DaFFie!*
Super feestje! (L)
*#Nadine#*
super feestje, relaxte mensen, heerlijk weertje, maar de toiletten was echt zwaar klote geregeld daar..slechter als vorig jaar
**­ Marcel **­:bounce:
Geweldig feestje :respect: lekker weer, goeie sets.....zonde dat hardbass te warm was en de bediening een jaar duurde !
** MarK **
Super feestje :respect:
Mooi Feestje, Super Einde met Paul Elstak !! :respect:
***­(6)Rebelse-Chick(6)***­
Geweldig genoten :cheer: was weer een super feesie!! Op naar de volgende!! :D
***michi***
t was super
***­{{ Loontje }}***­
eerste keer, maar zeker niet de laatste! was erg gezellig, mooi en leuk!!!
Was weer super feestje!! :d
**Joycee**
3e decibel, en weer was t super!! (y)
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
*^*leonie*^*
3e keer Decibel, 3e keer weer helemaal top :respect: :lief: Op naar volgend jaar :bounce:
Zwaar vermaakt! super feessie (Y)
*bastard046*
:kwijl: DECIBEL (Y) :bier: WAT EEEN FUCKINGG VET FEEEST :RESPECT: GEWELDIG VERMAAKT :BIER:... DECIBEL....(L)it
het was zeker geweldig, maar savonds werd het toch wel echt vet.. :D
Geweldig!! einde was helemaal heerlijk!
*­Don Corleone*­
geweldig feesie, main stage was goed maar charly en mental theo aan het eind bij early steen steen goed
*Lesje
Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak :respect: Unbelievable wat goed!! :D
*M.ariska...
heerlijk feestje :respect:
*Natasch*:-)
Was weer eens helemaal geslaagd...lekker sfeertje, lekkere muziek , mooi weertje en vooral weer veel bekenden ...Back2school en Pussy Lounge echt (y) :D :bounce:
hey zit wat op je neus lol:P
*Sann*
veelste snel afgelopen!!!heel de dag zo goed vermaakt dat het te kort was :bounce: >>HARDCORE4LIFE, MAINSTAGE & B2S deden t hem:bounce:
+_­-*­[J]ulianne*­-_+­
Was echt super vet, goede sfeer, goede muziek en leuke mensen :D
+Flip 0_o
Top geluid(Y) Hardbass was een beetje warm, maar verder prima vermaakt :cheer:
- # *
:lief: GEWELDIG :bounce: B2S :respect:
Super dag gehad! :D
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
Kut feest!
- S.­K.­W.­I.­T -
wel ok ... einde was bagger....(N)
--->Cokkie<---
Super feestje, toppie dj's en super locatie!!!Op naar volgend jaar:-)
-BOUDIE-
WAT EEN FEESTJE WEER KAN ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN!!!!!
Geweldig feestje!! (Y)
top feest:bounce:
-RuuD- 88
omg :respect: voor het 3e jaar op rij genieten :D
-Talitha
het was moooooi :D
Ging wel. leuk om een keertje mee temaken :)
..­:: Sharon ::..­
Heerlijk Feessie :cheer:
..­::Bekk­ers::.­.­
Lekker geklapperd..Heerlijk geluid! Goeie Sfeer
.G.
Was zeker een super feestje!! Vooral savonds enorm genoten!! Wat een set van Paul Elstak :respect: Lang geleden dak zo uit men plaat ben gegaan!!
.Jonkie.
Super dik feest:respect: H4L, D4L en de mainstage super:D Gezellige sfeer en lekker weertje natuurlijk kon niet beter (Y):respect: volgende jaar weer:D
.Koen
GEWELDIG:D
zeker wel een super feest :respect: heb me goed vermaakt daar
2-one
geweldig!!!!!!!!!
:bier: Joeri :bier:
SUPER !!! :respect: Hardcore 4 Life :respect: Mad dog Vs The Playah En vooral de set van Neophyte Records Allstars en ok het geluid in H4L :respect: echt un super feest volgend jaar 100 % weer :D :bounce:
:bounce: BasssKick :bounce:
Was wederom een top editie :respect: Tommyknocker, Noize supressor, Theo & Charly, was helemaal geweldig:D
:bounc­e:mast­rr_­maik:b­ounce:
relaxt feestje:)
mijn eerste decibel met mn maatje wat heb ik me vermaakt zeg.. veel kippevel momenten setjes van dbstn, p1, zatox zo kan nog wel ff door gaan gewelig volgend jaar zeker weer
:bounce:vd peej:b­ounce:
Twas Echt Helemaaaaal geweldig :D:D
Beste feest ooit!
:jaja: Party_­Roy :jaja:
geweldig feest :jaja: :respect: Paul Elstak :respect:
:respect: ScorpioGirl :respect:
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd :yes: Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! :yes: Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! :respect: Decibel
:xtc: kalfsla terror :lijn:
super!!!!!!!!!!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
dag wel doorgekomen, maar werd nergens egt speciaal, heb betere feesten meegemaakt
supper feest! geluid goed alles complate
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
;NvdB
was wederom geweldig, dat geluid!:P
;RazZ :jaja:
zwaar gek
<<..A..>>
wasss supperrr vooral de afsluiterrr:k:k:k
<Dave>
Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
>Kevin< >E<
Kwaliteit feesje vooral de afsluiting ;)
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[B]rainiaX
@ Hardbass, hardcore4life, back2school en darkness4life was het heerlijk.. En de mainstage was egt GE-WEL-DIG!
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt :D jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit :)
[FCT] Vincent [HC]
Was Super mooi:bier: Vooral De Hardcore 4 life:D en Paul Elstak mooi afgesloten in de mainstage(Y)
[J].­[A].­[D]-->[.­U.­][.­D.­][.­E.­][.­N.­][.!!.­]
(y)beter als vorig jaar,Geluid ook!!see you next year!!volgens mij is er geen beter feest!!!
[M]ichel81
Geweldig feest.. super geluid.. mooi weer:p.. Respect to B2S en nu op naar Q-Base:d!!
[NL] Bartjuh
DECIBEL !!! super feest :respect: partyraiser & day-mar 2 uur lang heerlijk :respect:dr. z-vago, dione, nosferatu, i-gor, akira !!! :respect:
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
[R]ickyy*
Lkkr knallen dit jaar !!! Vooral D-Block & S-te-Fan:respect: SUPER!!!
Extreem vaag wel goed feessie jammer dat charly en theo het verneukte met de TE happy hardcore :[
[UDEN] Sander
in 2 woorden, HEERLIJK en SUPER GEZELLIG
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
_!­Dwaasb­eeek!!­
was gruwelijk feestje
_Elizaaa1_
twaar weer mooi :D :respect:
_FrZ_
Heel goed geregeld allemaal. Top feest gehad :D
`Roland`
Dodelijk feest alleen parkeren was zwaar kut!!
wat een geweldig feest zeer vermaakt..:D!!! respect voor paul elstak wat een afsluiting :respect:
Abaddon
daymar vs partyraiser (y))
Accelerators
Zeer geslaagd feesie!! :D
Adorable :sweethug:
was leuk :D maar vorig jaar was de sfeer echt beter..
VET VET VET!!!!! Wat een hitte in de middag pfffff! En wat een stank op de WC's....! Maar het was het allemaal waard(L)
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
Alexander'
Wat een super vet feest! (L) Predator, Lenny dee, Panic vs Viper :kwijl:!! Dit was voor mij echt een van de mooiste feesten van 't jaar :D
angel-007
Ik vond het een heerlijk feessie! :bounce: Promiss, Stanton en Rob draaiden echt (y) Paul knalde er letterlijk uit :bounce: Maar het meeste :respect: toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super (y)
AngelC­ampbel­l
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest::banana:
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
Paul Elstak, wat een vette afsluiter! super feestje en gezellige verplichte after van 2 uur op de parkeerplaats (L)
Antonio
3x beter als vorig jaar :respect: dus volgend jaar weer :D
Arjan Beukpad
Dik feesje! Goed sfeertje, technoboy still #1 (Y)
Army Huus
Top feest zaols elk jaar weer!! :yes: idd jammer van het netwerk.. Lekker veel bekende!! geluid was gelukkig iets minder hard bij de Main....(raar om te zeggen:..gelukkig minder hard?!)
mega feest. Zit alleen zwaar in de file met de bus. Een nadeel is dat er iemand over mijn poten heen reed. En daarna snel wegrijden en er kwam geen sorry vanaf.
ArtStyle
Genieten genieten !!! Wat een heerlijk feest!(H) en wat was dat geluid DIK op de main !!!(mn slokdarm is helemaal los getrild) Heerlijk :bounce:
Astrid.
Amazing!!
Aureel
Wat een feest.. :D
AvanP!!
Waxweazle :respect: openen met silence heerlijk:p ­, Bodylotion(Y) ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Bac­k2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot v­olgend jaar!
B) The Finalist B)
Super feestje gehad. Showtek, Zany, Headhunterz, Zatox... De afsluiting met Paul... allemaal toppers... volgend jaar weer ! :D
Babette:rot:
Kon er niet echt in komen maar heb me wel vermaakt :)
bappie 101
Yes Yes Yes Yes ! goed feestje
barrygoal
Een dikke 10! heerlijk gedraait de hele dag overal! happy hardcore was ook te gek
BassmaniaQ
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
Be Free!!
in een woord...........GRANDIOOS!!! en wat is er toch gedanst / gestampt / gefeest heerlijk!!! volgend jaar zeker weer!!!
BEGAAISTER.­NL
Twas echt gwn een supper feestje!
Berry-S
Geweldig Feest! Alle DJ's gezien die ik wilde zien, en super veel bekenden gezien :D B2S :respect:
Bertsubishi
die afsluiting :respect:
Biervliet :beer:
:respect: Geweldig feestje! :lief:
Bigboldy
Wat een feest! :yes: 5e editie op rij en nog steeds zwaar dik iedere keer! Dit jaar hands up voor Tekno Warriors, Joe Rascal, The X-clusive, Technoboy , The Prophet & Paul! :respect:
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
Bobbie­:banan­a:
Vet feest!:D Lekker weer, gezellig en goede dj's(H)
Brabants prinse­sjee__­
was een mooi feesjee!!!!!:bounce:
Bubje
TOP FEEST! :respect: love you B2S(L)
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
Ceesjeeee!
heerlijk feestje ZATOX :respect:
ChemicalCleo
mwah, terrein was wel mooi, muziek was niet echt mijn ding...Hellfish & Bryan Fury(Y)
Leuk feestje!..alleen de afsluiting was slecht....commerciële kut hardcore
chillybilly
Top Feest. Viper & Panic :respect: Paul Elsta­k Dikke set ook!!Niet te vergeten Dj Homeboy natuurlijk!!(y)
Chris:)
Master feest beter als defqon1
Claudia *­ Layka *­
2e keer Decibel :D en het was weer TOP!! Heb me echt goed vermaakt! :D :yes:
helemaal geweldig petje af voor b2s (Y)
Cliffie
hele tijd bij de Back2school gestaan :respect: , bleef knallen daarzo!!!!
cloudseeker
geweldig!!! de afsluiting van charlie en theo in de B2S was briljant!!!
d a v i d o f f :[
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok! _O_
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
D.­ VN [FR] :hyper:
Unexist , Radium, Bryan Fury, Hellfish, I:gor :Respect:
Was weer een leuk dagje, tocht t beste vermaakt@1992 is for you
Da Lunacy
Vet was het weer! Alleen een telfoonpaal op Beekse Bergen zou niet verkeerd zijn! Predator, The Viper vs Panic en Charly en Theo waren echt té gek! :Bier:
Da Snils
was weer goed te doen dit jaar :respect:
Da-Toom
Superfeest Zatox Zwaar hard:D Toen nog eve Prophet & PAUL ELSTAK!
Daann
echt een super vet feest :D
DaDi
(y)
Wat een ongekend vet feesje!:respect: Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan... :P
DaNe-NwK
Beste Decibel ever!!!
dann-
3 woorden : GE-WEL-DIG! :D
super feest!!
Whoehoehoe!! Een Feestje zoals alleen in brabant kan!!
Daske.
Top feest (Y)
Ik ga zo vast sparen voor volgend jaar als een muntje 3 euro is !!!!!
davidjd_b
Was zeker een goeie (y) wat een feest ! Wat een weer ! Echt helemaal top :D
De Bute
KANKER GRUWLIJK VRIEND..
De Lange Witte
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
De Lange!
prachtig feestje
de sjossa
wie heeft er een foto of een filmpje van mij gemaakt.ik was ff de weg kwijt.
De_La_KoK
alweer een heerlijke decibel!! het was genieten!!
Super goed feest, afstanden tussen de area's wel erg groot. Hulde aan het geluid in de hardbass area :D
Death By Design
Wat een weer :d. het was weer een top feest zeg niet normaal :D
Demolisher
Wat een feest . B2S :respect: DECIBEL word elk jaar beter
dennisdeuk
PAUL!!!!!! B2S :respect: hij was lekker
DeQkertje
Absoluut kicken!
dickvanpark
het leven is een groot feest, gas erop :D
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
Diederrrr
gruwelijk vond ik het....echt zwaar de bom :respect:
Pas vrij laat binnen, maar wel erg goed vermaakt! B)
Dikke_­Tinus :honger:
Jaja, lekker fiske! Genoeg bier ook ;). Laatste uurtje maximaal genieten!
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
DJ D-Jackal
Super goed vermaakt Nosferatu bracht ons de shit :respect:
het was loekoe:)
dj flut
leuk feestjuh zo aan t einde van je vakantie
Supervet feest! En wat een lekker weer! (Y) Ben weer heel veel bekende tegengekomen. Weer aardig wat km's gelopen hehe. Maar even appart :respect: Nosferatu :respect: set van de avond! :jaja:
THE PROPHET MAIN!!!! SUPERRRRRRRSET>>>>
Dj StOOter
TERUG NAAR SCHOOL :bounce:
Djazper
Wat een geluid :kwijl: Southstylers, DBSTF, J&W ve­t !! Technoboy en Prophet groot drama. Early HS zaalt­je was ook dik! Alpha2 en Luna _O_
Djordies
zeer goed feestje veel bekende goede sfeer :) DJ PAUL WAT EEN AFSLUTER WAT EEN HELD _O_
doan
super lekker weer, goed geluid en een uber afsluiter op de main!!! :)
met stoney en pikkie is 't altijd éen groot fist en dan gewoon GAS GEVEN
DR. uGs
lagge man :D
Dr.­ West - Dutch connection
heeerlijk
Killswitch & Reset! Hellfish vs Bryan Fury, I:gor :respect:
Dun Lepel™
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO HELDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goei weertje en sfeer, Heb me goed vermaakt daar :D
Super! echt beter dan vorige jaren.
Theo en Charlie wat een helden
EdJuH :bounce:
net als de 2 vorige jare GEWELDIG :D
Eecrov
Geluid was GRUWELIJK
Eef_
bijna hele dag in een niet volle remember gestaan, wel onwijs goede muziek gehoord :D
Eefjew­entelt­eefje O:)
Was weer (y)(y) :cheer:
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
1woord: GEWEEELLLDIIIGGGG
eL BlOnDo
Was TE gezellig !! ;p
en daaaagg hoorrrr!­
lekker baantje getrokken, en inge sorry van je bril!!! (K)(K)
Zoo wat een super vet feest :respect:
FannyO:)
Echt Geweldig :cheer:!!!
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
Ferryss
Heel fijn feestje! veel uit valkenswaard, gezellig feestje mee gebouwt:D
Fleurr_
Piiiiiiep!! SUPER, knallende afsluiter ook, rampzalig met het drinken laatste uren, geluid bij Hardcore4Life te zacht maar buiten dat; wat een top feest :bounce: :respect:
vette shit
Fosforic
Charly & Theo!!! Wat een Helden! :D
fr 1908 C.­J.­K.­
hardcore 4 life was kk gek!!!!!!!!!!
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
FREAKERIK
van begin tot einde me super vermaakt ook fijn dat de wc's zo heerlijk roken hahahah dat ze daar wa aan doen!!
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
Uitstekend party-weer! Heerlijke dreunen! Perfecte dag!
Fregelnator
Mentale, Charlie en Paultje masterlijk setje gedraaid!!
Southstylers, Isaac, J&W, Noize Supressor, Project 1 & Paul waren echt gruwelijk :) Alweer no1 festival :respect:
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
GeileMo!!
was weer lekker feestje:D en wat een weer:) back2school stage lekker om te beginnen(y) verder unexist,mad dog vs the player en promo lekker gedraait:beer:
Weer wreed gebobd ouwe.. :bounce:
gekkegabber
mooie feestje uit nieuwschierigheid bij wittekind gaan kijken en WOW dat was vet :D. vince vs zany :respect: alleen beetje jammer van de bus die zonder ons vertrok
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
vet vet vet vet vet vet vet
Gielke :bounce:
was echt super in de hc4l Mad­ dog Vs The Playah :respect: lekker geluidje vooraan en ook zeker een lkker sfeertje volgend jaar zeker weer:D:D
Gieskee
Super feestje:D the prophet zany elstak en noisesuppressor geweldig
Gouden­kimmet­je
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo (L) ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes (L) wel top met jull
h4l_wesje
was wel kikke:) aleen jammer da k nerges berijk had daar
hamme
Geweldig feest
Hannuz™
SUPER FEEST EN SUPER GELUID!!:respect: gewoon geweldig:D
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Hansse045
SUPER feest.. Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje.. helemaal naar me zin gehad:D
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
goed feest alleen geluid in H4L was niet geweldig
Hardco­reMeis­juh
Super vet feest!! Volgend jaar weer :D
Haringkopje
cker een bruut feest!!!!
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
Believe in reincarnation, So I'm back _O_
Ondanks mijn griep, heb ik me aardig staande gehouden :cheer: Weer perfect, sfeer toppie Back2School Panic vs the Viper :respect: Hardcore4Life Promo :respect: :O de dj's braken de tent af stelletje vandalen :)
:rot:
Heerlijk feestje :D :P:cheer:
Hie
wederom weer dikke editie van decibel!! alle area's waar ik geweest ben was het gas geven:D
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
Hrdcr_­Heerlen
veeeeeeeeeeeelste heftig feest!!!
Imkee
:respect:
Immeasurably
Leuk, geluid stond hard zat. Alleen de afsluiters hadden ze beter moeten regelen.
Heerlijk dagje! Paul Elstak (L)
:lief: Heerlijk feestje weer!! Lekker weertje, leuke mensen :lief: Respect to PREDATOR and Charlie Lownoise & Mental Theo :respect:
Isaac Latu
Was weer gezellig met alle bekenden.. Lekker weertje.. goed vermaakt dusz!!
jamyjames
gewoon kanker geniaal heerlijk
Jans
Decibel zoals Decibel bedoeld is :respect: Heerlijk feest...
Jasco
wanneer komen de foto's online?! :O
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
Tog gewoon geweldig!!! Als ze nou allemaal zo waren. :)
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Superrrrrrrr feest
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
helemaal super.. alleen wat een stank by de wc.. :S helemaal kicke!!!(y)
Jroennn!;)
The prophet wat een heerlijke live set was dat!! :D thank you b2s! =)
juki
en het ging veelste snel voor bij (N)
SUPER FEEST alleen jammer dat ze geen Extra nummertje erbij deden !!!!!!
Kampo007
Gaaf feest. Leuke mensen ontmoet en een lekker sfeertje.
DIK feestje meegemaakt. Super gezellig. ECHT TOP.. :cheer::respect:
In een woord 'Geweldig'
Keizertjuh
Super vette decibel:P:P
Kenneth!
:respect: DECIBEL!! wat een feestje! :respect:
Kerstman
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
wat een knal dag en aaf zeg jeeetje... val mee dat ik m heb overleefd haha:P
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord :respect: het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar (L)
Kl.­eine Blonde
GEWELDIG! Laatste uurtje helemaal top(L)
Klappertje
hardcore4life & darkness4life:respect: wat een setjes heb ik daar gehoord zeg(L) maar beste set gaat toch echt wel naar dj radium:respect: wat was dat klappen zeg(L)
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
Koen:bier:
vet feesie lekker weer gehad en :respect: Partyraiser & Hellfish :respect:
Kraantje pappie
ja zowiezoww vet feesie goed sfeertje supper (y) Noize Suppressor(y)
GEWELDIG MEGA FEEST!!!:D:D
Kristoff
MEGA, net als vorig jaar, tot nu toe beste feesje vant jaar!!!
Super feest! alleen volgende x neem ik me vouwfiets mee, want alles lag zover uit elkaar! heb er gvd spierpijn van..
krullebol87
Beste feestje tot nu toe!! Headhunterz vs Wildstylez :respect:
L'Endemange
Héél veel ijsjes verkocht! :D En héél veel mensen gesproken, super naar mn zin gehad!
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
Ladybug
Wat een vet feest dit zeg! Supermooie locatie ook. Vond het naar mijn mening geslaagder dan Defqon dit jaar. Lieve Johan bedankt!
GEWELDIG!!
hemeltje lief wat een mooie dag zeg!
lexusz
hmm Zwaar vett hahaha volgend jaar absoluut weer ;) was een zeer geslaagd feestje ;)
Liesje­gaatlo­s:yes:
Het was weer in 1 woord Geweldig!!!!! :D
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
life Fast and die Hard!­
gewekdig! zeker beter als vorig jaar! PARTYRAISER & DAYMAR!!! :respect:
was een super feest,,!! volgend jaar zeker weer :cheer:
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
Lindsey1987
heerlijk feesie:D, goed geluid, goede sfeer, lekker gedraaid. Toppie volgend jaar weer:bounce:
Was goed te doen! Erg naar m'n zin gehad.. Jammer alleen dat er bij mij 's middags voor de verandering weer acuut een ernstige blaas ontsteking kwam opzetten en de ehbo alleen pijnstillers gaf voor hoofdpijn :S
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
Loose Moose
erug lekkere muziek, neophyte was in vorm
Decibel 2008 :respect: helemaal geweldig! Mainstage & Harbass super!! En de afsluiter van Luna in de Early Hardstyle :kwijl: Heerlijk feestje gehad wil terug 8)!!
Loudnezz®
Echt weer dik naar mn zin gehad :D hele dag van de early genoten!!! iedereen met n dikke smile op zn gezicht :jaja: Predator, Lenny Dee, Charly & Theo, VETTE SHIT (Y) daarna nog even flink lopen knallen op de camping ;) bedankt allemaal! was "gezellig" haha :respect:
Lucidique Overload
heeeerlijk feestje (L)
Lucjee
Supersuper feestje :D! Vond het echt geweldig.. uitstekende afsluiter van paul elstak :D!!
Lyquix
wat een geluid he... alleen jammer dat t bier niet werkte...
M N OO N
H E E R L I J K !
Uiteraard weer een heerlijk feest...:D Ik val helemaal stil... op naar Q-Base
m-a-r-c
gewellllllllldig:D vorig jaar was wel iets beter maar dit was ook super, geweldig, kicke, wouw, te gek, jippie, yeah :D
M.F.A.
EGG WEER VETT FEESSSIE :P
m.nouk
egt een super feest volgend jaar zkr weer!!!!!
Maaikee
Top feest!! Bar genoten :bounce:
Maak
Paul Elstak maakte m'n dag geweldig!
MANDY-
Wat een superfeest weer! :respect: En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. :D En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer. :jaja:
mandyh90
Twas echt TE MACHTÛG ! (H) :D
Manu Kenton
echt gruwelijk :respect::
MAR*CELLA
egtt in 1 woord GEWELDIG:D
Superrr :respect:
had er meer van verwacht... maar was wel gezellig (Y)
MaRisS :cheer:
Was helemaal geweldig kijk al weer uit naar volgend jaar :D jammer van het bereik :(
Marly87
Was top!!! En vooral heel erg gezellig (L) op naar QBASE :D
Martinez ©
Super feest! :respect:
Matthijs!
topfeest!
Maxaaa
Sven Wittekind(Y)
Maxxxxxx
Echt een super feest weer!!!!!!
mc vaag
was vet alleen die kiss & ride haden ze op de trugweg wel beter mogen regelen want nu moesten we een fokking eind lopen !!!!!
MCMalcolMX
gvd joa wat een feest pfffff heb me uitstekend vermaakt alleen jammer van al die rot flesjes op de grond
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Mental Maarten
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
MIELE
Super vet :D Lekker weertje! Wat een geluid in de main :respect:
Miese
super vette dag! vooral :respect:The Prophet en Paul Elstak!:respect:
Mike..-
aardig wat kleine min puntjes maar daar wil ik 't niet over hebben... over 't algemeen een lekker feestje weer (Y) en de after party op de parkeerplaats met ene "ilja" was super gezellig, tot een uurtje of 1 nog flink staan hakken daaro :D
Milka Pimp
Was een top feest,ben flink uit mijn dak gegaan!
Minimaat
Wat een SUPERRRRR VETTTTTT Feest was dat :bounce: :kwijl:
Zo heb me goed vermaakt en het was ook echt een super weertje!!!
Miss Corsa
Dit was echt weer een super feessie :D!!! Ben blij dat ik toch nog kon gaan!!!
Miss da Freeze
Ondanks het korte last-minute bezoekje,alleen de avond, een geweldig feest .volgend jaar vanaf 11 uur :-p
missy
Was een leuk feessie 8) En de bus doen we volgende x weer over, het was gezellie (K)
Miss~Linn
Het was echt Geweldig,...heb er geen woorden voor vooral de afsluiter van Paul op de main...Toppie!!!
murwll
LO-VE-LY(L)
Geweldig feestje!!! Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
MVDL89
Teringgg Dik weer (L) :respect: tot volgend jaar:D
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen:( en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
op zich een goed feest en het meeste was wel mooi, maar de ligging van sommige tenten waren gewoon niet goed, ik kon er ook niet lekker inkomen, wat erg jammer was... had er ook wat meer van verwacht eigelijk.. maar niettemin een alleraardigst feest
n0uky
Wat een feest (L) ik ben er helemaal kapot van! Wat een kilometers heb ik gelopen haha. Decibel heeft wat mij betreft defqon overtroffen :jaja: (l)
Ut was gewoon te vet voor woorden volgend jaar zekers weer Decibel !!!! :respect: b2s (Y)
wa un fiskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Neptunes_23
Heerlijke decibel! vanaf 2005 geweest en tot nu toe is dit de vetste geweest, wat een geluid overal!! (H) Headhunterz & Wildstylez strijken met de beste set van de dag! :respect:
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
nieco
heerlijk =D
Nilio
Echt vet! Super gezellige groep mensen, mooi weer en partyraiser vs daymar :cheer: Volgend jaar uiteraard weer!!
flink staan rammelen daar:D volgend jaar zeker weer!!
fokkin vet feestje weer :respect: Refuse & Darkness 4 Life :respect:
NoName­Anymor­e
zoals elk jaar weer een super feesiej! :cheer: lalala ik had t stik nar mn zin! :cheer:
Nora Jeune :cheer:
Wat een vet feest! Prima vermaakt ! :D
NrG010
wel leuk feestje :p
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
Oemberto
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Sven Wittekind dikke HELD!
ge wel dig :D:Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
Oorsplijtend
Keihard lachen met de ballonnen!
paarhaas
Het was weer een topfeest. Respect voor outblast en paul elstak. Alleen stom van de controles op de wc.
Pablo Escobar Is BACK!!!­
super schik gehad! knoepertje zat maar egt mega gelache!
Gewelig feest!:respect:
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
Para J [JWT]
uber leip ..8) goed feessie Lenny dee :respect: vette shit 8) BOKS
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
Party-24/7
Kort samengevat.... BRUUT VET MEGA WERELDS GEWELDIG KNALLLEEE
PartyG­angste­r82
super dik feest weer. op naar decibel 2009 :bounce:
partypind@­(vld)
Beste Decibel ever !!! kostelijk vermaakt Heerlijk weer zelfs de stank van de wc`s was goed!(betekend dat er goed gezopen wordt laten we maar zeggen ):P:P Niet wachten bij muntjes ingang eten ...voorbeeld voor andere feesten.Mensen waren perfect geluid was perfect Partyraiser hartaanval waardig En RESPECT voor alle ouders berm in de tot volgend jaar !!!!!!
Partys­tarter :bounce:
Heerlijk feest!!!! H4L en D4L werd enorm gedraait en lkkr geluid :bounce: en dan afsluiten met vet vuurwerk :respect:
Geweldig!
Patrus
Paul elstak opening...!!!!! Superrrrrrrr Feessttttt
PCILLAAA
eeeeen geweldig feestje!! heb t goed naar m'n zin gehad!!
peertjuh16
Was n superfeestje, heerlijk genoten, vooral bij de main/afsluting!!
Petitje
hahaha.....wa n feest, heeeerlijk!!!
Philip J
back to school. geweldig podium. viper en panic regeren
Pielaart
_O_ PAUL ELSTAK _O_
PieterrGEK
GEWELDIG
Pieterrr
Heel de dag staan werken, niet mijn feesje, maar wat een MEESTERLIJK publiek!!!!!!! :D :p :D
PimB
jammer van het telefoon ­bereik en de wc's, voor de rest een GEWELDIG feest :respect:
Pindaj­umper:­bounce­:
Geen woorden voor....Meer dan geweldig!! Heerlijk feest! :jaja: En wat een knaller van een afsluiter..:respect:.
Pindaklaatst
Chill feestje :D
pindarotsje
Heb me super vermaakt vooral de eind afsluiting met Charly Lownoise en Mental Theo
Porkahontas
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
prijntje
was echt lachuh en met akira zwaar los gegoan volgend jaar zeker voor de 6de keer
Top Feesje Vooral De Afsluiter Op De MainStage Geweldig
Professor Wienstra 8)
goed feestje :)
HIRRLUKKKK te lekker gewoon hahaha mensen was gezellie (K)
Querina
die sportfriek :lol:
Ralf6711
decor op mainstage was wel minder dan vorig jaar, en ik werd toch wel een beetje moe van de hele dag hardstyle. Verder ook hier geen bereik met je telefoon.
Randy Ramptoerist
Zeker een goed feest! Vooral onze afsluiter Akira! (Y)
was weer gek :respect:
Renzu
Erg vette party! :bier: :D
REPRESENT BY EXAMPLE
What the fuck? van dj Promo knalde dubbel zo hard als de rest in de early rave
Ricc_
Geweldig! Paul Elstak perfecte afsluiter!!
riccie .­ /­\RNEMUYDEN
was machtug erremuu was ook van de partij :D
Rienos
was weer lijpos feesie maar vind tog HC moet main zijn :D:p
Rik K.
Geweldig feesje! Paul/Held!_O_
Robin 040
DIK DIK DIK DIK DIK DIK DIK!!!!!!!
Robvoldrop
Super!!!!! tot volgend jaar en het jaar daarna en het jaar daarna ...................
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
Geweldig!!!
RoEL'
Heerlijk feessie gehad, goed gedraaid op de main en hardbass. En wat zat het weer mee! Geweldig!
Romsie
Decibel WAS VETTTTTTT super vermaakt, Geluid was echt TOP !!!!!! ceker weer volgend jaar !!!!
RoyAl-Roy
Had nog nooit van hem gehoord maaruh :respect: voor dj M.... Echt de ene na de andere oldscool klassieker!!!
RoyH
Dikke Shizzle :bier:
kevin kaos :D
Royyyy
Ge-wel-dig!
Ru.­ben.­er.­ook
onverslaanbaar!
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz :respect: Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was :(
Ruud!
Vette shit ouwe! Was geweldig! Kevin Kaos opende heerlijk. Verder Noize Suppressor, Sven Wittekind, Mad Dog vs. Tha Playah, Radium, Southstylers en Promo echt toppie!!
ruudvaneijk
main, up en hardbass (y) (y) (y) erg naar m'n zin gehad :D
superr vet! de vetste shit was tog wel noize suppressor :respect:
S-Bass!!
Tering!!! Die bass op Main, wat een gekkenhuis..
Sanderk
TOP B2S is NOg steeds goed bezig :D
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
SDumasqo
:respect: Decibel Outdoor :respect: was weer TOP!! Goede afsluiter van het Festival seizoen voor mij!! Heerlijk weer....gezellige mensen...gruwelijk festivalterrein.....en KEIHARDE BASSEN!!!
Sharonas :9
Headhunterrrrrzzzzzzz!!!!!!!
Sierellûh©
Decibel 2008 was weer op en top (Y) beetje jammer dat ik mijn camera was vergeten in mn auto maar voor de rest echt een topdag gehad!!! :respect:
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
Sjeenus
leuk feesie gehad, alleen die afstanden die je moet lope en hardcore4life tent omdraaien, mainstage kwam eroverheen met geluid :O de vuurwerk shows ware geweldig (Y)
SjefQe
weer een dol feestje!!! :respect:
sjoekel
geeeeeek feeestjee.. afsluiting op de main was gruwelijkk !!! respect 2 paul !! :respect:
geweldig feest:D alleen showtek was beetje kut op main
slam1975
Leuk feest, maar de Refuse-tent vond ik het best (Y)
Was weer een uiterst geslaagde editie van DB, wat betreft entourage en show gaat , als het zo door gaat DefQon nog inhalen. Top feest heb we weer prima vermaakt :)
Snoetje
Was een super mooi feestje:) next time ben ik er zeker weer bij
Ohhhh wat was het weer gezellig!!!!Geweldige sfeer:D Back2school:bounce: en Refuse:kwijl: Sven Wittekind & Amok:respect:
(L)(L)
Spike-E
B2S is heer en meester! Dikke :respect: voor het feest van 't jaar!
spoos :banana:
SUPER vet :bounce::respect: kon gewoon niet stil staan!! dat geluid :respect:
Stanley3x0
Super feestje (Y)
Cker weten dat het een geslaagd feesie was ;) SUPER PARTY!!!!!!
Steve Verm
Heb me vermaakt :D
STFU
veel gelope, veel verknipte mensen maar was erg gezellig en tommy draaide weer uitermate goed:D_O_
Stutje
Woest feest! echt top :D Deepack :respect: wat een feest maakten ze!!! Verder warm in de tent, en planken bij de main volgend Jaar!!
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
Hellfish & Bryan Fury zeer goeie set. I-gor was zeer goed maar te fijntjes. Had wat ruiger gemogen B)
Suus*
:respect: Wat een feestje weer :D tot volgend jaar :cheer:
Sven:jaja:
Mooi goed georganiseerd feest . Partyraiser & DaY-mar , Sven Wittekind waren top :jaja: Alleen geluid in Darkness 4 life was minder.
Sweetn­ess31(­L)
wat een top feest (L) alleen jammer dat we 1 uur en een kwartier moeste wachte om van de parkeerplaats af te komen :s slecht geregeld (N)
Taxi_Rowé
gewoon fucking niet normaal! geweldig feest!!:respect:
Terreur_­op_­Wielen
Heb me zeer goed vermaakt alleen vond het vorig jaar toch beter foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net (waarschijnlijk op 28-08-2008 ivm vakantie)
terryj­eweetw­el
VOL GAS <3 DECIBEL VOLGEND JAAR WEER DIKKE 10
The Generator
Ja is goed hoor JOANN ;p Wat een heerlyk feest was dit weer zeg!! :respect: The Prophet,Project One :respect:
WOEIIIIIIIIIIIIII beter kon mijn vakantie niet beginnen wat een mega feest! tijd voor de after:woop:
The Rick
goed na me zin gehad volgent jaar zeker weer :D b2s :respect:
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
The Verge Of ObsceNe
Suupercoolll! Geweldig feestje :D
was super, maar toch vond ik jaar ervoor beter. Amok moet voortaan altijd en overal afsluiten, dat is een ding dat wel zeer zeker is
thetris
Decibel was het beste buitenfeest van 2008! Alleen die toileten....
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
Het feest van het jaar
Bruute shit!!!!!!:D:D
Triggah MC
loekoe En Hoe!!!:9
TriX in tha MiX
Wat een heerllijk Verjaardagsfeest:D,Top feessie,super lekker weer,gezellig met mn Skatties,heb me onwijs goed vermaakt!!Organisatie:*WC's IN een tent??Te ranzig voor woorden,­ Hygiene??Inademen van gevaarlijke uitlaatgassen&gifdampen *Echt een slechte zet om de main&hardcorestages met de basses na­ar mekaar toe te plaatsen.....Helaas was dit dus vorig jaar hettzelfde geval:S 3maal is scheepsrecht ..Hope so!
tuneboy
DECIBEL :respect: De 6de keer voor ons en blijft gewoon top :yes: Blijft beter dan op dat klote strand rond baggeren in almere... B2S :bounce:
TvdB#
GE-WEL-DIG :D
Un Poco Loco
Geniaal feest, dik geluid, goeie sfeer en een mooie locatie. Respect voor de setjes van Zany, Vince en Pavo!
waxweazle, charly & theo en zo waren wel zeer leuk­, onder andere... noize suppressor was zwak... geluid in de hardcore4life area kon ook wel wat beter afgesteld..
Ut MeFkUh
Super Feestje Heb Me Super Vermaakt.. Veel Bekende Gezien!! En Dj's :respect:
geweldig feestje gehad... idd jammer van de afstanden tussen de areas ma dat mag de pret niet drukken het was gewoon weg weer super volgend jaar weer :respect: B2S :respect:
Vaatje:bier:
geweldig :respect: paul elstak :respect:
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
Van Gemert
Was zeer geslaagd. Alleen jammer dat het bier niet smaakte :( :respect: Zany & beholder :respect:
was leuk, vorig jaar 10x beter..
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk :P
Vicenzo
was weer lkkr sfeertje, maar geluid was in Hc slecht en er werd ook een beetje onder de maat gedraaid
Vinnna
geweldig! einde op main gruwelijk!
Von Earth:bier:
Fantastisch beste feest van het jaar, :respect: voor Bodylotion en Paul:bier:
vorkje
petje af voor DV8 en Elstak :respect: early was ook supe­­r relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken :P
VR!DZ
Lekker weertje en sfeertje :) Maar damn wat een langgerekt terrein, de nodige kilometers gelopen :9 Lenny Dee was toppie, dat tempo moet er minstens altijd gedraaid worden bij early (Y) D4L en Refuse ook nice, alleen beter planken bij D4L neerleggen, kreeg steeds boze gezichten op me gericht vanwege opspattend zand 8)
VS*
Bereik van de telefoons was weer niks, maar het feest was top!
wacco
Geweldig feestje, volgend jaar zeker weer:)
welyy!!
(L) prima vermaakt lekker feestje
Wendy - Nescya
In één woord geweldig:D En natuurlijk het mooie weer! :cheer:
Kon beter...
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
willmmm!
SUper weer
Wim911
optimaal vermaakt !
X-Side
Tommy Pulse, Bryan Fury vs. Hellfish & I;Gor! :respect:
Xtreme­BaSSLi­ne
_O_B2S_O_ hier mag q-dance een voorbeeld aan nemen!! Echt een grandioos festival:D
xx_­nelleke_­xx
charly lownoise en mental theo waren het leukste :D:D:D vooral de happy hardcore :respect: volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn :P:P paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant :no:
Gezellig thuisfisje :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Wes & Dagmar heerlijk setje (Y)
Zero Sanity
Topsfeer weer zeg! Veel leuke bekenden weer aanwezig :D Vond niet altijd dat er even sterk gedraaid werd, maar ik moet toch wel zeggen dat de oude hardstyle van zenith en luna me wel zeer goed beviel op het eind haha! :P
{[::NL::]}-swartjes-{[::NB::]}
Joow was tyfus vet! Tging der op daar:O:P
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
SUPERFEEST! punt
~loontje~
Masterlijk feesje weer :bounce:
°*»..Dennie
Masterlijk feest weer! Project 1, the prophet & paul (Y)
»*­Angela*­«:looser:
Vond t egt een super feest:) After was ook nog goeie:cheer:
het was geweldig!!! Top feest!(Y)
:respect: PetroChemical!!! :respect::

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)