Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1896), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!Margot!!
echt supermooi feest :D:cheer: gezellig sfeertje en mooi gedraaid!
!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
!__!YOJI!__!
was weer vet :D The Prophet & Deepack :D
Geslaagd feestje weer :D
"­ Niieekk :mixje:
GEWELDIG Jezus watn feest.. Noize Suppressor - Zatox - Project One - TBY - Paul Elstak - Prophet :respect: Alleen jammer dat de wc's zo guur waren.
""­ Anouke­poekie
Echt een gaaf feest, werd lekker gedraaid, zag er mooi uit, sfeer was goed en er was zeker mooi vuurwerk! :D :D
Super vermaakt, sfeer was zkr goed!! :D
zeker een top feest! I (L) decibel ;)
$teek
IK HEB GENOTEN!(Y):bounce)
Tjaaa er zijn altijd mense die weer wa te zeike hebbe over da andere feeste beter zijn maar t was gewoon een SUPER geslaagd feest!
Het was weer skon!!!
''Harrian''
was egt gruwelijk:P helemaal perfect :vaag:
GENIETENN!!:D
'sensual
PERFECTIE gewoon! I (L) Decibel!
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
((Gideon))
GEWELDIG! Die sfeer ook!! Je kon geen 10 meter verder lopen en je stond weer gezellig te mauwen. En natuurlijk veel lekkere muziekskes gehoord!!
was weer een gef fjistje
(K)pin­kylady­(L)Dyl­an(L)
:woop: was echt beste dag sinds tijden weer was lekker en mensen waren geselli en de cameraman :lol: thanks eej:P
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
echt een super leuke dag gehad en de vip was ook zekers wel leuk,op naar volgend jaar!!!:P
Was weer een super feestje (y)
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
)-Diana-(
Zoals elk jaar weer, het blijft super (y) Nu weer een jaartje wachten :(
*!DaFFie!*
Super feestje! (L)
:cheer: ik sluit me bij de rest aan :cheer: Was weer goei stamp weer :) en goed feestje :P
**Daisybel
DOL FEESTJE! :cheer: :respect::
**marloes**
echt weer een te vet feestje met superdikke muziek en heel veel gezelligheid
*..­STRAND SJAAK..*­
in een woord GEWELDIG (y)
In éen woord: GEWELDIG :D
Was Superr !!
*B@LLEBO*
Was een super feest!!!:respect: 2 B2S
*­Bjorn :banana:
SUPER DAG GEHAD :respect:
wat een supervet feest was dit weer zeg.. heerlijk!! (H)
*Kev
Super feestje gehad :yes:! Maatjes bedankt weer(L)(K)
*Lesje
Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak :respect: Unbelievable wat goed!! :D
*Overload!!
egt een dik feest
*Sebastian
Wat een sfeer weer, wat een dag! Heerlijk! :D Goed vermaakt!(Y)
+_­-*­[J]ulianne*­-_+­
Was echt super vet, goede sfeer, goede muziek en leuke mensen :D
+Flip 0_o
Top geluid(Y) Hardbass was een beetje warm, maar verder prima vermaakt :cheer:
Wat een Knaller!!(L) Helemaal loss!!
Super dag gehad! :D
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
- Darwinn
super geil:kwijl:
Kut feest!
- Mandy
helemaal geweldig... schatttttttttt.... nicky... je bent vooor altijd mijn party maat (jufnicky)
-->Sabje
Zekerrr goed feest... samen met me meisje!..(L) Einde was een klapperr.. Heerlijk gewoon..(L)
-Alexandra-
Super feestje :-D ook waanzinnig lekker weer... beetje jammer dat ik weer door m'n enkel ben gegaan :-S maar wel een leuk einde :-P
-BOUDIE-
WAT EEN FEESTJE WEER KAN ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN!!!!!
-Floris-
telefoonnetwerk was nogal irritant, verder fantastisch feest gehad :respect: H4L(L)B2S(L)D4L
-kick
super vet!
top feest:bounce:
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
-Ralluf-
Vetste outdoor feest ever! (L)
Gruwelijkste feest in 2008, of toch Defqon... :respect:
Wat een mooi feestje was dit zeg!!!!!!
..­:: Sharon ::..­
Heerlijk Feessie :cheer:
..­::BorN To Be WilD::..­
Weer geweldig zoals ieder jaar :respect:
Super feest weer gehad! :cheer: Alleen die hard bass tent mag volgend jaar wel anders.. wat een hitte :X
..jordy..
WAT EEN FEEST
.G.
Was zeker een super feestje!! Vooral savonds enorm genoten!! Wat een set van Paul Elstak :respect: Lang geleden dak zo uit men plaat ben gegaan!!
100% Pure Colombian :[
Echt gekste ooit; Mainstage & Hardcore4Life helemaal los :bounce:
19TK90
Decibel 2008 staat bij mij op nr. 1!!! alles was super!! kheb me optimaal vermaakt!
3 Steps Ahead
:respect:Lenny Dee!!! Noize suppressor:respect: draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!!:no: main kwam er dik boven uit! de rest was zeker(Y) maar toch weer net iets te druk!
3LINE
Mijn eerste echte feestje, GE-WEL-DIG
3lis4h
I (l)'d it! Volgend jaar weer :D
8) Iertjuhhh 8)
Beetje jammer dat de sfeer in de early soms ver te zoeken was, maar uiteindelijk toch wel veel gelachen :D
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Radium & Hellfish vs. Bryan Fury ­ :respect: :kwijl:
:bounce: Bjurniee
vet feest:D alleen bereik was ver te zoeken :o darkness area kon ook beter
:bounc­e:JANN­UH
mega vet verdwaald feest... geen bereik was een zware minpunt... wc's was slegt geregeld maar verder mega!!!!
Super feest weer, tot volgend jaar:D
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
was vet feesje geluid op de main (Y)
:respect: ScorpioGirl :respect:
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd :yes: Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! :yes: Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! :respect: Decibel
:woep:­Flugel Snatse­r:woep­:
was een gezellie verjaarsfeessie... DOMINATOR WAS EN BLIJFT TE LEIPPPPPPPPPPP ;P
;* Kelly .
Super feest !!! Afsluiter met Paul Elstak... Kippenvel !! Echt geweldig (L)
;RazZ :jaja:
zwaar gek
> ]\/­[@­niac <
RETE RETE RETE RETE RETE RETE GAAAAAAF
>>-RijsteWafel
Decibel geweldig feest Paul Elstak dikke dikke afsluiter :respect:
>>Melluh<<
Zoo hey :o wat een feest onwijs naar m"n zin gehad! Noize Supressor was maximaal knallen 8) :bounce: Nu maandag en nog last van dikke spierpijn 8) Ghehe.
Oo MY GOD...:D Dat was wel weer een Toppertje O:) Knalle tot we valle!!! B2s :respect: Afsluiter Paul op main (Y) HEERLIJK
[070] eNeRGie
Echt een goed feest (Y) een van de beste dit jaar! :bounce:
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
was kick!!
[b].iianCa
Het was weer een geweldig feesje:D
[G]apjee!
Heerlijk feestje weer! Nog goed losgegaan bij Refuse en main stage:respect: Afsluiter mag volgende keer wel iets harder;)
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
[HC]*­davidoff*­[HC]
decibel helemaal supper :) :respect: hardcore4life stage :respect: paul elstak :respect:
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan (Y) maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. :respect: Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak(Y)
[NFN]Souter W.­
Het was echt een super feest! Goed geluid, dj's en voorderest miste ik weinig. Perfect, volgendjaar zeker weer :bounce:
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
Was Zeer Goejj Feestjee !
:respect: Industrial & early :respect: Weer goed vermaakt met al die bekende om me heen!!!:D
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Supertijd gehad, veel vrienden, goeie sfeer VOORAL lekker weer JA Heb genoten(L)
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
[S!M0N]
Beste Feest tot nu toe! Echt GEK!
Extreem vaag wel goed feessie jammer dat charly en theo het verneukte met de TE happy hardcore :[
[terro­r]Neop­hyte
jazeker! :d
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
_!­Dwaasb­eeek!!­
was gruwelijk feestje
__*­ Trieske *__­
3e jaar op een rij.:) Was weer echt te gek (Y)
_Chillie
M'n verjaardags cadeau!! Toppie Was! en was gezellig met jullie:D!! verder weer lekker vermaakt net als vorig jaar! Volgend jaar hopelijk alleen weer de wc'tjes buiten bah!!
_Elizaaa1_
twaar weer mooi :D :respect:
_FrZ_
Heel goed geregeld allemaal. Top feest gehad :D
in een woordt SUPERVET !!:respect:
_Tim
ratatatata arie van de kanarie, wat een geweldige dag! :d
Ad van de Pad
was egt een superfeest!! wat een geluid weer zeg :respect:
addiQted
Echt een perfect feest! Goede sfeer, lekker weertje en geweldige setjes :D Noize Suppressor, Southstylers, Jack Of Sound, Vince & Zany, Lenny Dee, Radium, Davide Sonar, Tommyknocker en The Prophet toch wel de uitblinkers :P
Alet
.
Allaaaaaard
Te Bruuut!
Ammie
Geweldig van begin tot eind genoten:D, early :respect:, en wat een gezelligheid :bier: en weertje b), beste vd 3 o­p Beekse Bergen:yes: , nu helaas geen stem meer:/
SUPERRRRR feessieee :respect: :cheer:
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
Anne!!!
Het was in 1 woord ; Ge-wel-dig !! & een super afsluiter @ mainstage .. TOPPIEEE :bounce:
Paul Elstak, wat een vette afsluiter! super feestje en gezellige verplichte after van 2 uur op de parkeerplaats (L)
Arie J Beukenoot
wel leuk, maar kon beter.. Charly lownois en mental theo wel vet, Radium ook
Astrid.
Amazing!!
Echt een super dag gehad :bounce:!! Volgend jaar zeker weer!
B_eppieJ
GEWELDIG!!!!!
De-Ci-Bel!!!! super vermaakt,partypeople thnx, echt gruwelijk in elkaar gezet dit feest Jammer dat de Main de Hardcore overstemde, maar dat maakte de back2school area ceker dubbel en dwars goed Motheeeeeeerfuckeeerr!!!
Baggio :beer:
Respect to all the DJ's !! :respect: PAULTJEEEEE :D:D lekkere afsluiting.. SUPER ! :D
barrygoal
Een dikke 10! heerlijk gedraait de hele dag overal! happy hardcore was ook te gek
Bart*
Echt super... Technoboy & Hardstyle Masterz en hulde voor de Afsluiter van Charly en Theo
BartJu­:Bounc­e:
Was leuk en goed weer ! vorige jaren was beter mar was zeker niet slecht !
Geweldig!
BassmaniaQ
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
Ben Lik
heerlijke dag gehad, vanaf de rit heen, tot aan de rit naar huis super vermaakt :)
Berry-S
Geweldig Feest! Alle DJ's gezien die ik wilde zien, en super veel bekenden gezien :D B2S :respect:
SUPPPEEERRRRBBBBBBBB!!!!!!!! WC's VOLGENDE KEER IN DE OPENLUCHT AUB!!!
Bianca B)
Wat een feest! Back2school:bounce:
Bigboldy
Wat een feest! :yes: 5e editie op rij en nog steeds zwaar dik iedere keer! Dit jaar hands up voor Tekno Warriors, Joe Rascal, The X-clusive, Technoboy , The Prophet & Paul! :respect:
Bijnee
Dik Geluid, Dik Feest!
Bjorn-->>Batsie
Geweldig! :respect: Noize Suppressor (L) Camping was ook super gezellig! :bier: Heerlijk feessie weer! :D Hardcore4Life tent :kwijl: Vrienden, Bedankt(Y) :bounce:
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
Boertje J
Wat een geweldig feessie :respect:
bossche-turk
zwaar hetig en dat ik zeker volgend jaar er weer bij ben
Bris
Super feestje!! Kei gezellig, goede sfeer !! Veel drank :P Early rave was weer super: Vince vs. Zany & Panic vs. The Viper, geweldig !! :D :respect:
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
Meesterlijk !!!!! Paul Elstak, Prophet, Bodylotion............te veel goeds om op te noemen!!!!
Bvl
:respect: wat knalde alles er hard op (L) SOUTHSTYLERS, HARDSTYLE MASTERZ (L) :respect:
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
Chan_tie
Wat 'n feest!!!!! HEERLIJK :D! Achterin bij de Main was het goed vertoeven.. Lekker chillen tegen die bult aan, in de zon! B)
CHEDDAR
heel dik feest en onthoud de balonnen :D
chillybilly
Top Feest. Viper & Panic :respect: Paul Elsta­k Dikke set ook!!Niet te vergeten Dj Homeboy natuurlijk!!(y)
Christy '
ik wil terug.. :(
ChuPaChup
Sow... wat een feestje weer (L) DecibeL :respect: En ja... voelde me ook erg klote dag erna :D Dus zkr geslaagd :cheer:
Clau5577
super feessie!!! Errug goed vermaakt... Volgend jaar zeker weer bij!! :)
helemaal geweldig petje af voor b2s (Y)
Cloon
zeker geslaagd feestje en afsluiter van zatox in hardbass tent :respect:
Cnelle
geweldig feestje tijd ging veel te snel voorbij aftherparty was ook echt super :)
Coelers
BODYLOTION, Bryan fury ft Hellfish & Promo... GEWELDIG
complex lover :rot:
afteren met ruud met een vodka cola ;) (f) zwaaaaarrrr fjistje
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
D-Jamez
een aardig feestje alleen een finale neerzetten lukt ze nog steeds niet
D-R-K
HELEMAAL TOPPIE
Geweldig :respect: Maar die wc's.....DRAMA :frusty:
Da Lunacy
Vet was het weer! Alleen een telfoonpaal op Beekse Bergen zou niet verkeerd zijn! Predator, The Viper vs Panic en Charly en Theo waren echt té gek! :Bier:
Was een knal feest !!! De set van Darkraver in de PUSSY LOUNGE>>> MEESTERLIJK. Heerlijk ouderwets staan hakkuh
Dani El Madera
Zeer vet feestje vooral de laatste 2 uurtjes. Bedankjes gaan dan ook uit naar DJ Zentih en Luna :D:D meesterlijke setjes..!!
Danielle--89
decibel was helemaal geweldig!!! :D:D
Ik ga zo vast sparen voor volgend jaar als een muntje 3 euro is !!!!!
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
DE Daan
Was gezellig feessie... maar tog miste er iets.... voorderest prima vermaakt, I:gor, Hilarious :respect:
Deesjuh (L) Joey
Het was echt super!! Willem en Joram helden! :respect:
Demis Haneveer
geweldig naar mijn zin gehad weer :D
Demolisher
Wat een feest . B2S :respect: DECIBEL word elk jaar beter
Den Boudy
En gaaaaaaaaaaaaaan......................:-D
dennisdeuk
PAUL!!!!!! B2S :respect: hij was lekker
DESNAR
was wel leuk!:)
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
Superrr! wat een geluidje!
Dj Agonizer
vet mega het blijft (Y) till next jear
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
dj dewys
erg vetjes man volgend jaar weer knallen luitjes
Het was me weer een toppertje :D B2s :respect:
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
DJ TECHMAN :D :D
dat was echt weer vette shit allemaal en het geluid was weer perfect .ik zal zeggen tot de volgende knoop
Djep
:respect:
Zwaar Los @ refuse and 1992 is for you,dikke shit,helemaal gek,
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was een leuk feestje, maar ik heb het er toch wel een beetje mee gehad... En ik vond het k*t met die plee wat een stinkboel in de tent...
Je kon onmetelijk uit je plaat gaan, i love it (L)
Was weer dikke shizzle!!! :yes: über kicken zal ik maar zeggen :bounce:
Duc0
geweldig :bounce: B2S: :respect:
Super feest alleen vraag ik me af welke EIKEL het in z'n hoofd heeft gehaalt om een Compleet tiolet blok te sluiten om te reinigen???? Die heeft duidelijk geen ervaring met zulke feesten.
Ja geweldig , wat een gezellige boel :) . heb er nog steeds koppijn van :P
Eel..­HOPPA!­ :woop:
was wel leuk...
Eierdop..
TOP!! Elk jaar weer! :respect: Charlie en Theo :respect: set van de dag(Y):D
eL BlOnDo
Was TE gezellig !! ;p
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
Elbert­Rosenb­rand
Het was gewoon een gruwlijk vet feest!!
ellies
Gr-u-we-lijk VET! echt een geniale dag gehad! :D Heerrrlijk zonnetje en leuk volk! Mooi feesje!!
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
Emms
Beste bar van heel decibel dus was relax:D
en daaaagg hoorrrr!­
lekker baantje getrokken, en inge sorry van je bril!!! (K)(K)
Erwin,
Best goed feestje hadt iets meer van verwacht grote verhalen van voirg jaar! voor de rest perfect dagj!
Esthertje(L)
Super vet feest:bounce: heb er echt van genoten:D
in 1 woord: Genieten! vooral de afsluiter bij Hardcore4Life heerlijk! Alleen die wc's..
Evelien O:)
Jaa was zwaar goed feestje ,, in de main ging het er hard aan toe :D
F.­rréakkyy^­A.­nGéll :sweethug:
In 1 woord Geweldig!
Fano
WAT GEWELDIG!
Feke
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
€2,50 voor een muntje??? Pfff... Buiten dat prima vermaakt. Niet geweldig zoals ik gehoopt had.
FemmeF­atale2­4
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
Wat een drama..zo goed :-) !!!!!!!!!!!!!!
Flame
Geweldig(Y) Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad:yes: Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser:respect: Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!:bounce:
Frank.
Alle vriendinnen van de KEERT, en HOE!!! :-) Ik vindt Decibel vet!!!! Hakken en stampen, blote barsten :-) 600 keer op de foto! Begaaid bellenblaas kampion 2008!!!! :-) Hou elkaar overeind en trek door..
Franki3j
Heeeeelemaal los gegaan op The Beholder, vooral met die anthem; Bleeding for the harder Styles(L)
frisians 4 hardstyle
wat een supper onwijs vet feest;) net als vorig jaar:) next year again
FRL<stephan>
superrr wat een afsluiter mooie lasers alles perfect :)
Fuck The System!­
Wat een bruut feest!:respect: de beste tot nu toe!:kwijl:
het was leuk vertoeven daar ! :) *** Vooral de Hardcore 4 Life, Back 2 School en de Mainstage waren vet ! (Y) *** Alleen Noize Suppressor draaide NIET met draaitafels en ook ZEER ZWAK ! :S *** Verder ook lkkr eten, goed drinken (behalve het bier) en een goede locatie ! :yes:
Het was weer GEWELDIG! :respect: Alles klopte.. het weer, muziek en sfeer! Was mijn 3e keer, maar zeker niet de laatste! Tot volgend jaar! :bounce:
gaat ut???
:Respect: supervet :respect: IK WIL TERUG!!!! :D
Gabberpoelie
Was een lekker feest :)
GeileMo!!
was weer lekker feestje:D en wat een weer:) back2school stage lekker om te beginnen(y) verder unexist,mad dog vs the player en promo lekker gedraait:beer:
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
girly 30
Het was supperr!!!!
Glenn89
wat een super de super feesie was dit echt
Goeien­dagsch­otel
beter dan defqon (mijn mening) maar beetje zelfde als 2007 de indeling dan maar was niet erg voor de rest B2S :respect:
Geweldig feest en heb me uitstekend vermaakt.heel veel lieve leuke en gezellige mensen ontmoet.Dierbare herinneringen.
Super feestje!! (Y)
H4L-Terror-Bachus-NL
De top! 1 nadeel: Groote afstand tussen verschillende muziek terreinen
De Early was weer Top! Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super, in 1 Woord 1 SupervetFeest en Volgend jaar Weer!!!!
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Hardba­zzFrea­k
Erg lekker feestje, leek wel of het steeds vetter werd! 'laten we maar even bij deepack blijven kijken' goeiemorgen die knalde dr op! :respect: ook voor charly natuurlijk die de set kwam opvrolijken :D Charly & Theo helden, Project gruwelijk, Isaac dikke shit, jammergenoeg niet TBY kunnen zien, rot tijd tafel
hardboy-tommy
Was geweldig :D :respect: charly lownoise en Mental theo :respect:
Hardcore Infinity
Geniale party! Charly Lownoise / Mental Theo, wat lachen! Let me know when your good to go! Heerlijk dag gehad! :D :D
top feestje lekker geknald
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
Haringkopje
cker een bruut feest!!!!
Haver
een super vette dag gehad helemaal ge-wel-dig
Hazard /­ The Unknown Force \ Von Dalez
was mn eerste en zeker niet mijn laatste gewoonweg geweldig! paul Respect!!! wat een afsluiter
Heavnly
WOWWWWWWWWW wat een feestje :respect: (K)
Hendriks22
wederom een TOPfeest:D maar het anthem vind ik slecht en dat van mannen als zany en the beholder nog wel:S....
Here's Johny!!­
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER :cheer:. Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise :respect: :beer:.
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
Hie
wederom weer dikke editie van decibel!! alle area's waar ik geweest ben was het gas geven:D
HP-tjuh :bier:
Vet ruig :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Munten alweer duurder, €340 met zn 2 opverbrast
Wat een feest! in 1 woord geweldig :bounce: Foutje dat we onze kaarten per ongeluk verkocht hadden, gelukkig konden we ze nog terug kopen :D
Wat een mega party, helemaal top
kun je dit nog met woorde beschrijve :kwijl:
Ilse_S
SUPER FEEST!! Muziek was goed, aankleding etc en natuurlijk het vuurwerk! Minpuntje vond ik hoe het regeld was bij de toiletten.
Imkee
:respect:
owwwwwwwwwwwwwww wat een geluid, bijna net ze vet als op hardbass, zoetermeer ;):):)
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
Ingeping
Erg goed naar mijn zin gehad, volgend jaar weer :bier:
Into the Wild
I:gor en Hilarious :respect:, geluid was tegenvaller behalve op de main, voorderest super gezellig gehad(Y)
IsabelleP
Main had iets zachter gemoeten eigenlijk en HC4L iets harder qua volume
J Q R D I :banana:
Wat een feest :banana: Heerlijk weertje, super vet en hard geluid.. genieten (L) Alleen jammer van het bereik :x Camping was ook chill (Y)
Het was weer een fantastische editie van Decibel, echt gruwelijk vet :respect:! Lekker weer, fantastische sfeer, gruwelijke sets :respect:! Op naar Decibel Outdoor 2009 :respect:!
super feesiej weer :D:D
HEERLIJK, GEWELDIG, gewoon jammer dat het voor bij is!!!! volgend jaar zeker weer!!!!
jamyjames
gewoon kanker geniaal heerlijk
Hardcore tent was gewoon heerlijk!
Echt geweldig :D
jans!
was egt een super feest::D paul viel beetje tegen als afsluiter
Jap van de Wap
Geweldig feestje, goed geluid & geen regen gehad (Y)
JappyJekko
ging weer lekker losgaan voor tammelingen
Jasperrr
Deepack, HH vs Wildstylez, J&W en Warphole (L), Bedankt.
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
Jealousy is a motherf*­cker
Geen woorden voor alleen :respect:
Neophyte Records All Stars DE AFSLUITER_0_
JeffreY!:)
Het was geweldig(L)
jessica&­dennis
super goed feessie:D heb me super vermaakt
super dag gehad:D:D volgend jaar zkrs weer:jaja:
jlu
was echt een super feest,jammer dat het weer voorbij is
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
Industrial mag best wel wat harder de volgende keer, maar Day-mar en Partyraiser oeoehhwie Partyraiser heeft wat goed gemaakt betreft de waardeloze indruk die ik van m had... Mèn, wat hadden we geluk met het weer :) Al met al, ge-wel-dig feestje! (maar wie had bedacht de wc's in een tent te zetten :S)
dodelijk feestje weer, op naar Q-base
SUPER FEEST alleen jammer dat ze geen Extra nummertje erbij deden !!!!!!
Geweldig ! en heeeeeeeeeeeeel gezellig :D :D
Kbush
Wat een Feest!! Zwaar losgegaan bij Paul Elstak laatste uurtje op de main!! :respect:
kdenp
super feestje!!!!
DIK feestje meegemaakt. Super gezellig. ECHT TOP.. :cheer::respect:
In een woord 'Geweldig'
Kellog­s:face­palm:
het was weer geweldig,, vooral Partyraiser & daY­-màr heeeerlijk!!!! camping was ook gezellig!!! liefjes!! bedankt (L)
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
Kevin Matthijs
Super vet feest !!!
Kick Noise >H4H.­FM<
Masterrrlijkk weer :D .. echt super vermaakt:D!!!
Kimm!e...
top feestie weer!.. top weekendje Safari Camping Beekse Bergen!
Vond Het Onwijs Gezellig. echt lekker lkkr los gegaan in de early..eerlijk gezegd had k der meer van verwacht..:(
KIMMZ(L)
refuse,b2s,h4l :D toen dj paul begon met draaien was het echt geweldig zoveel mensen en geweldig licht met vuurwerk maakte de dag perfect(L)
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord :respect: het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar (L)
Klaas Vaag
Wat een geweldig feest! Topgeluid! Alleen drinken halen was op 't einde een drama. Ik heb me prima vermaakt. Volgend jaaar weer! :cheer:
Klssy
errug gezellig :bier:
KnalFuiF
ZWAAAAAAAAAR LOS WEER TOT VOLGEND JAAR !
koekerd
ohhhhhhhhh da was weer eens ouderwets ragguhhhhhhhh
koekiejjj :honger:
idiote!!! :respect: vraag me alleen af hoe ik een steen met een houten bankje heb kunnen aanzien:P
Koen:bier:
vet feesie lekker weer gehad en :respect: Partyraiser & Hellfish :respect:
was een goeie
krissy­:cheer­:
jaja we hebben weer een vet gezellig feestje achter de rug ; B2S (L) weer heerlijk ! Mainstage (Y) ook weer erg vet . see ya nxt time :bye:
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
Kronox
BOKS OUWE!!! :respect: charly lownoise & mental theo :respect:
L'Endemange
Héél veel ijsjes verkocht! :D En héél veel mensen gesproken, super naar mn zin gehad!
L@­dy....­ S@­rik@­
Super vermaakt....... Rob & MC Joe :respect:
Lady Fiesta
master feestje :D Lekker weer B-) Ja heb me op en top vermaakt :D
Was relaxed Feestjeee :bounce: :rot:,Met goei weer b) Heerlijk vermaakt op de main :respect:
Niet geweldig maar gewoon mega gezellig! :d (Y)
Super geweldig feestje! Showtek!!! _O_
Lausje Wausje:P
Eerste keer maar het was echt SUPER gelwedig!!! Zo kut dat het was afgelopen kon niet stoppen met stuiteren!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
hemeltje lief wat een mooie dag zeg!
Lee Roy
Wederom super!!
Legion of the Lost
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving :lief: Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok! :respect:
Leviathan
't was wel een relaxt feestje, maar had er wel meer van verwacht eigenlijk.. vind Defqon beter ziet er stukken mooier en verzorgder uitzien want dit was een rotte locatie eigenlijk
Li-z
early rave was heerlijk !!
:respect: was weer ongelooflijk goed!!!!
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
loosie
GEWELDIG!!
Luuk/St
Heeel erg dikke dag gehad(Y) indeling terrein had wat mij betreft beter kunnen zijn maar een kleiningheidje houd je altijd..
Lyquix
wat een geluid he... alleen jammer dat t bier niet werkte...
Geweldig, op de ontvangst van de telefoons na.... maar ik heb alle vertrouwen dat dat volgend jaar opgelost is!!! :D
M elody
GE WEL DIG feessie weer, en heb me super vermaakt met alle leuke mensjes!!
Maaikee
Top feest!! Bar genoten :bounce:
MaaYk!!
het was GE-WEL-DIG!! Vooral het einde was echt SUPERRR :D :respect:
Mama_Manon
Ik kan maar 1 ding zeggen: GE-WEL-DIG! :D
was supervet fesst, showtek had geweldige set xx
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
margootje
super vermaakt!staan stampen,weer ff lekker oudewets :)
MC RG
Het word elk jaar beter (Y) :respect: Beekse Bergen :respect: Reiner thnx ;) volgend jaar vast op de HCstage :P
zeer vet knallend feest , super vette afsluiting en goed geluid :D
Menace || Society !­
Tegenvallertje !!!
MerijnvK
lekkah lekkah jwt
tommyknocker!!!! :respect:
Ernstig feest :D en dat geluid (L)
Mooi feestje!
Mike..-
aardig wat kleine min puntjes maar daar wil ik 't niet over hebben... over 't algemeen een lekker feestje weer (Y) en de after party op de parkeerplaats met ene "ilja" was super gezellig, tot een uurtje of 1 nog flink staan hakken daaro :D
Milan.W
het was een gekkenhuis! GEWELDIG :D:D
Milka Pimp
Was een top feest,ben flink uit mijn dak gegaan!
Zo heb me goed vermaakt en het was ook echt een super weertje!!!
Miss da Freeze
Ondanks het korte last-minute bezoekje,alleen de avond, een geweldig feest .volgend jaar vanaf 11 uur :-p
ontzettend mooi feestje..volgend jaar zeker weer.
Miss Fantasy!­
Leuk feestje, jmmr van de prijzen! Reiner(A.K.A Radiate) en Ecu (Y)
Mmelis
PUSSYLOUNGE AREA HOE BRUUT!devils fiction!!DANA, DARKRAVER beestig goeie!!
Mnr.­ Huftenaars
GEWELDIG FEEST, heb echt genoten !!!:D
Mook
echt n topdagje van gemaakt! (L)
mOpkee*
Rielekst!!!! Mooi feessie weer!! Blij dat ik deze keer gewoon weer n keer heb kunnen feesten:D
Lowlands eat your fucking heart out!!
Mr.­ Jack The Daniels 076
1 woord: prachtig feestje :respect:
Mr.Lee
SouthStylers Ging Lekker , En warm dat het was :P
murwll
LO-VE-LY(L)
MVDL89
Teringgg Dik weer (L) :respect: tot volgend jaar:D
LEKKA LEKKAAAA, regel hardcore4life voortaan in een tent als hardbass(Y)
.
n0uky
Wat een feest (L) ik ben er helemaal kapot van! Wat een kilometers heb ik gelopen haha. Decibel heeft wat mij betreft defqon overtroffen :jaja: (l)
Was superrrrrrrr !
Wat een feestje! Prophet = en blijft een held! :respect:
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Niekos89
Tja wat valt erover te zeggen ;) (y)
Night
Lekker feesie.Maar zeker niet geweldig
NLinda­ke:bie­r:
leuk leuk leuk :D ondanks dat ik nu bijna niet meer kan lopen :P
suuperrrrr!
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
NrG010
wel leuk feestje :p
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais :respect:. Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur :S
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
Was leuk :) Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval :( Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt :respect:
In 1 woord, Geweldig!
P a l l y
1992 is for you :kwijl: :lief:
P@$©@L
(Y) feessie....i:gor live:respect: wat een geile live set
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
Party-24/7
Kort samengevat.... BRUUT VET MEGA WERELDS GEWELDIG KNALLLEEE
tjaah wat kan ik ervan zeggen...GEWELDIG:D alleen waarom moet de beste dj op zun laast:O toppie;) volgend jaar weer:D
Partys­trijde­r
Entree Paul Elstak en einde was wreed! Decibel 2008 = geweldig:respect:
Was weer een leuk feestje :D heb me goed vermaakt :cheer:
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
Patriess..
He-le-maal superr!! :D(Y) Lekker weertje erbij! :cheer: Toppiee!!
Wat een gruwelijk goed editie dit jaar!!
PCILLAAA
eeeeen geweldig feestje!! heb t goed naar m'n zin gehad!!
Peeertje
Neophyte records allstars:D echt te maximaal:D
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Pielaart
_O_ PAUL ELSTAK _O_
Pieter 013
kk bruut feesje weer, deze bewijst zn eige aan vorig jaar:respect:
Piraatjuh aKa SpaMafkees
predator :respect:
Pistolen Paultje
Masterlijk feest! Darkness 4-life, Back2school­ , Hardcore4life :respect: Main was mooier vorig jaar
Pithune/­Shadow Interaction
MANU KENTON VS MAX WALDER _O_ voorderest, enorm vet, had weinig over te klagen (hoewel wat regen voor de frisheid niet mis zou zijn:D) top!!
PMA
Jeeeutje wat een schandalige decibel :bier:
PP-Rick86
vorig jaar was ie super.... maar dit jaar was ie geweldig.... wat een weertje ook:D
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Profyler
Wederom weer vette shit!!
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
GEWELDIG HELEMAAL LOS TATAT:D
Ralf6711
decor op mainstage was wel minder dan vorig jaar, en ik werd toch wel een beetje moe van de hele dag hardstyle. Verder ook hier geen bereik met je telefoon.
Rarefaction
Mn eerste feest, Het was echt geweldig!! :D alles was perfect:D
Ratje
Geweldig feest! Supersfeer, gezellige mensen en Deepack, Charly en Theo als HELDEN van de dag!
Jaja was weer een TOP-feest!!! Bodylotion was echt prachtig! Precies zoals vorig jaar een dikke 10+ :respect:
ReLSMuRF
Was lachen
Revolution :hyper:
was een goed feestje :D alleen jammer van het geluid bij darkness 4 life
Rianne (k)
Was gewoon echt het beste feest van het jaar!!Heerlijke setjes gehoord van Reiner, Rob en Joe, Panic en Viper en natuurlijk Neophyte Records Allstars!!! De camping was ook weer aardig gek!!
riccie .­ /­\RNEMUYDEN
was machtug erremuu was ook van de partij :D
Ro...­:banana:
Refuse zag er op zeker het vetst uit :D Lekkerste muziek ook, vooral 's middags! (Y) Jammer van m'n buikpijn, ben minder uit m'n dak gegaan dan normaal...
Robin_83
Ik vind: Hoe verrotter je de dag erna voelt, hoe beter het feest is geweest. En ik voel me toch een partij klote nu :P
RobinH89
Southstylers! alleen jammer dat het zo warm was in hardbass tent, verder alles top
Robjah
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul a­ls afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier :P
roboo
was een geweldig feestje:D heb me eige wel vermaakt!!! :D
Robscheur
was er pas om 18 uur maar flink goed vermaakt.. ZATOX flink rennen in half lege zaal _0_
Robvanbeers
Super feestje! Op naar volgend jaar dan maar weer, gaat helemaal goed komen! Isaac, Prophet & Paul helden! ;)
rock 'n rolla
geweldig feest
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
Roowbin
Superfeestjeee!
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
super te vet gewoon :D
RoyAl-Roy
Had nog nooit van hem gehoord maaruh :respect: voor dj M.... Echt de ene na de andere oldscool klassieker!!!
ROYKEWILLEM$
:respect: Heerlijk feestjee
Royyyy
Ge-wel-dig!
Ru.­ben.­er.­ook
onverslaanbaar!
RUDOLF:bier:
lekker feestje hoor kk zat :bier: :d
Wow wat was het echt weer super(L) Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..:(
lekker feesie! :D headhunterz vs wildstylez :respect: leuk afscheidsfeestje met m'n vriendjes! :9
superr vet! de vetste shit was tog wel noize suppressor :respect:
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
S-te-phan
Geweldige dag gehad! Helemaal los gegaan in Hardbass tent!
Sandertjee
alle dj's op main geweldig, alleen jammer dat de hardbass tent zo belachelijk warm is.. voor de rest beter--> beste outdoor festival
Sann #
Idd Jann ik vond het ook heel leuk feestje maar vorige jaren beter en jammer dat ik het einde heb gemist!
Schuim
Geweldig feest. Super goed bij de early. Top eten, eindelijk eens iets waar ik niet van over me nek ga. Schonegemaakte dixie's. Ja helemaal (y) :respect:
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
Geweldigggge party, vooral de laatste 2 uuuur, waren top
Sh@dow
het wandelen de volgende dag ging errug lastig :P:P:P maar was echt masterlijk
Sharonas :9
Headhunterrrrrzzzzzzz!!!!!!!
SickRick
Heerlijk knal feestje weer! Paul Elstak !!!
Sjoko
kon eerst mn draai nie vinde met t warme weer, ma later in de middag vond ik het echt super en wat een dikke afsluiter!!! superfeessie met veel bekende en een gezellig groepke:cheer:
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Smoellie
Weer en sfeer(Y), muziek en geluid :bounce:, sets en stage's:respect: Het was Prachtig.. :D
Snoetje
Was een super mooi feestje:) next time ben ik er zeker weer bij
Wat heb ik een HEEEEERLIJK feessie gehad en wat een HEEEEEERLIJKE mensen had ik om me heen :lief:
Speake­rfreak­er!!!­
vond het echt een knetter goed feesie:D:D
spoos :banana:
SUPER vet :bounce::respect: kon gewoon niet stil staan!! dat geluid :respect:
Stanley3x0
Super feestje (Y)
Top Dag !! Heerlijk weer,, Alleen geluid was wel slecht op de Main (H)
Focking geweldig !! Mad Dog & Tha Playah, Tommyknocker, Prophet en Paul !!!! Helden vd Dag
Goeie dj's goeie sfeer en 1 woord: GEWELDIG:D
Super feestje :respect: Lekker sfeertje (Y) Unexist en Promo :bounce:
SummerQueen
Partyraiser en Day-mar :respect:
Heerlijk feestje:yes: kon niet beter!!!(L)
Susann*
Super feestje!! Volgend jaar zeker weer! Paul elstak - super afsluiter! :respect:
Hellfish & Bryan Fury zeer goeie set. I-gor was zeer goed maar te fijntjes. Had wat ruiger gemogen B)
Sven:jaja:
Mooi goed georganiseerd feest . Partyraiser & DaY-mar , Sven Wittekind waren top :jaja: Alleen geluid in Darkness 4 life was minder.
T@­lletje Triforce
Super vermaakt. :d Maar het geluid in de H4L was niet top....:s
t@mmy86
sowwww vet!!! vet geluid...echt super... Promo was echt de bom:D
Tammy *
Damn.. wat ging de tijd snel!! Maar Het was Ge-wel-dig! :D :respect:
Tante .­S.­ o f i e!­ O:)
te vet voor w0orden heb me zwaar vermaakt(H):respect:
Tante Ellen (L)
Wat een feest ..pff ben nu nog aan het bijkomen... dj rob en mc joe hebben mijn avond helemaal goed gemaakt wat draaide ze top:respect:... main was ook super.. volgend jaar zeker weer van de partij.(K)
Het weer was goed, en het was geweldig!(Y)
Terror-Timmy
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
terrording
top top top!:jaja: mooi opgezet en een goede sfeer! het kon niet beter!
terryj­eweetw­el
VOL GAS <3 DECIBEL VOLGEND JAAR WEER DIKKE 10
Teum NL :bier:
WAS ECHT WEER BRUUD!!! THUISFEESTJE!!
The Generator
Ja is goed hoor JOANN ;p Wat een heerlyk feest was dit weer zeg!! :respect: The Prophet,Project One :respect:
The Queen.
Decibel was hard!!! & ook die paal van de Hardcore4life stage.. :S auw! Einde gemist, maar wel de EHBO post gezien van dichtbij. :P
TiFoSo
Predator, Josh & Wesz, Showtek, Mad Dog vs Tha Playah!! :respect: Heb weer optimaal genoten alleen wat een kut bereik zeg! Op naar Mysteryland!
TIM TAG
SUPERRRRRRRRRRR
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
TiMmS
T-Junction, Partyraiser en Dione (Y), The X-Clusive, Unexist, Bodylotion en Neophyte records all stars :respect: :respect: !!! 1 Woord GEWELDIG ! !!
tjikkie
was helemaal goud !!!
Vet dikke shit,wat ben ik uit me dak gegaan,was weer gezellig Spamhoeren(Y)
Tom013
Jammer dat "Geweldig" de hoogste beoordeling is , wat een super vet feest was het weer (L):respect:Decibel
tony de zieke vogel
superrrrrrrr!!!
weh! ik denk toch wel weer het beste feest van het jaar..:D
Vaatje:bier:
geweldig :respect: paul elstak :respect:
VDK
:respect: echt een geweldig feest :respect:
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk :P
Virgie.
Was NICE, (Y) !!
vorkje
petje af voor DV8 en Elstak :respect: early was ook supe­­r relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken :P
VR!DZ
Lekker weertje en sfeertje :) Maar damn wat een langgerekt terrein, de nodige kilometers gelopen :9 Lenny Dee was toppie, dat tempo moet er minstens altijd gedraaid worden bij early (Y) D4L en Refuse ook nice, alleen beter planken bij D4L neerleggen, kreeg steeds boze gezichten op me gericht vanwege opspattend zand 8)
Vrollie
Ben het helemaal eens met alles wat hierboven staat!
vrouwke
m`n 1ste buitenfeest maar zeker niet de laatste!!en decibel ben ik volgend jaar weer!
Vuurtiéé
heb me zeker goed vermaakt egt een top feest:D
wanorde
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
Wauzzzie
Noize Surpressor / Zatox / Waldhaus & Weichentechnikk _O_ Noize Provider met uberdikke schranz :D. Erg leuke dag gehad :D
welp
jwt gruwelijk
welyy!!
(L) prima vermaakt lekker feestje
:respect: Super !
kei gaaf man kan niej beter:Dik was kei zat man:P
Wennemans
Helemaal top!!!! D-Block en S-Te-Fan -----> super!!! Luna -----> Heerlijke afsluiter, het allerlaatste beetje energie er uitgedanst!!!
Wezzel
Dik Feest!!
Wooody
Eerste outdoor en die was echt niet verkeerd :D! HARD geluid in de Main! Josh&Wesz :respect: Prophet & Southstylerz (L)! Verder heeft Bodylotion set van de dag :respect:
x SJOUWS!
Geweldig!:)
Het Was Geweldig Vogendjaar weer ;):D :bounce:
SUPERR:bier:
xSMNTHx
Het was weer een super feest, leuke afsluiting :respect: alleen het vuurwerk moet op een andere plek gedaan worden
yelsew
TOPFEESSIE!!!! lekker staan knallen bij de main!!!
Zero-Cool
Mega vet!! :respect:Noize Suppressor & Charly Lownoise en Mental Theo:respect
Zro
DEcibel RulEERt altijd heel Zwaar Weer EEn Dkke Topper!!! zoals elk YAAR!
Zwim!
Was echt TE dik weer! Waren wel wat min puntjes maar die vergeten we gewoon :P Op naar volgend jaar!!!
~*­FreAkY LiS*­~
phoooooei:bounce:
~loontje~
Masterlijk feesje weer :bounce:
~marleen~
Weer geweldig zoals altijd :D
¥ø®ß€n
SUPER ! EN EEN TOP SFEER :D:D
©@$
zwaar heftig feest, kan bijna niet meer lopen maar vond vorig jaar wel beter
»*­Angela*­«:looser:
Vond t egt een super feest:) After was ook nog goeie:cheer:
:respect: PetroChemical!!! :respect::

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)