Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1900), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Zany en Vince, Viper en Panic en Charly en Theo. Riot in NYC afsluiter het nummer waarmee het voor mij allemaal mee begon. kippevel
GEWELDIG :respect:
!!­ kristel !!­
t was weer in een woord geweldig.....op na volgend jaar...
Prachtig feeeeeeeeeeeeest in de hardcore4life losjes! zeker weer terug '09 (L)
!!*­ Claudia *!!­
GEWELDIG..!! :beer: Charly Lownoise & Menthal Theo :respect: Top feest..
Super Feest :D:D Was top met jullie(L) Volgend jaar zeker weer, en dan haal ik me kaartje wel optijd :P:lol:
!__!YOJI!__!
was weer vet :D The Prophet & Deepack :D
Geslaagd feestje weer :D
"benny"
mega feestje
"Nikki"
Super feest gehad!! (L) Had van mij een paar uur langer door mogen gaan, baalde zo dat het afgelopen was:(
#__­K.­riisteltjee ;;­
GE-WEL-DIG feest!!!!:D:D
Super vermaakt, sfeer was zkr goed!! :D
was super, wil terug :( volgend jr weer los!!!!!!!
Super feest! Sfeer was helemaal geweldig! Op naar volgend jaar!
Was een lekker feestje! (L) Geluid bij main was zeker goed! Alleen jammer dat niemand kon bellen?
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
((Gideon))
GEWELDIG! Die sfeer ook!! Je kon geen 10 meter verder lopen en je stond weer gezellig te mauwen. En natuurlijk veel lekkere muziekskes gehoord!!
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
(6)kevin(6)
ýyyiiiaaaaaaaaaaaaa........
GE WEL DIG weer aardig naar de klote, was weer gezellig mensen(Y)(Y)(Y)
(H)...­Twan...­(H)
was wel weer ff rlxe daaro...main knalde wel zwaaaaar over allles heen gekkkk
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
T WAS WEER EEN GEWELDIG FEEST.... WEER HET BESTE FEEST VAN HET JAAR!!!:respect:
(L)Dez­iebell­ebeezt­(L)
Ik word toch wel zo gelukkig van dit feestje he! Heb er een jaar naar uitgekeken en het was het weer dik waard. Geeneens woorden voor. Die tattoo op mijn lies komt er met het DB-tekentje. Er is gewoon geen beter feessie, mijns inziens ;)
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
ik ga hier waarschijnlijk tot aan mn 122ste verjaardag nog heen :D
(W.­M.­Z.­D.­)devil1988
partyraiser vs daymar yeaahhh
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
spacibel was super
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
*!DaFFie!*
Super feestje! (L)
:cheer: ik sluit me bij de rest aan :cheer: Was weer goei stamp weer :) en goed feestje :P
Mooi feesje(Y)
***michi***
t was super
**DROOPY**
wat een top feest was gekkehuis Brennan Heart :respect:
**Joycee**
3e decibel, en weer was t super!! (y)
was super..:D:D
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
het was zeker geweldig, maar savonds werd het toch wel echt vet.. :D
*Fun-E*
Primaa! Van vroeg tot laat prima vermaakt. Misschien fijn om de tenten boven de wc's volgend jaar weg te laten. Groepsknuffel bij de lockers aan het einde was ook ontzettend gezellig (Y)
mijn waardering, hoger dan geweldig!!! :respect:
*M.ariska...
heerlijk feestje :respect:
(L) Decibel het was MEGAAAAAAAA :respect:
*Overload!!
egt een dik feest
Die ANTHEM! (L) En wat een afsluiting! :respect:
- Dani -
Tot 21:00 een zeer matige feest gehad, de meest waardeloze MC ooit in de "Hard Bass - Hardstyle" gelukkig maakte Zenith DJ & Luna het in de Remember meer dan goed.. wat een knallers.. :respect: :respect:
- Dennis
geweldig feest! alleen het geluid in de hardcore was echt 3x niks :(
Zowwww Zatoxxx :respect: eerder stoppen en tog gewoon doorgaan:P Super Feest!!!! geluid :kwijl:
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
--the ripper
lkkr aan het hek het feest bijgewoond Zware lof voor de Bewaking Van Decibel dat het me niet gelukt is.:respect: 1ste mislukking !
-_TijnTjuh
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet d­e laatste! :D, super setjes van Soutstylers, DBSTF­, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super.­..+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T :respect:
-Amandaa.
Geweldig feestje :respect: :D
Geweldig feestje!! (Y)
Gruwelijkste feest in 2008, of toch Defqon... :respect:
-Talitha
het was moooooi :D
-Wiel
geweldig feest volgend jaar zeker weer
..­::BorN To Be WilD::..­
Weer geweldig zoals ieder jaar :respect:
..­::Linn­ie25::­..­
in 1 woord GEWELDIG!! (Y) top gewoon
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
.G.
Was zeker een super feestje!! Vooral savonds enorm genoten!! Wat een set van Paul Elstak :respect: Lang geleden dak zo uit men plaat ben gegaan!!
19Erwin75
Heerlijk feestje was het, Maar vorig jaar vond ik het persoonlijk toch echt beter... En de loempias (Die waren overheerlijk) :respect:
3 Steps Ahead
:respect:Lenny Dee!!! Noize suppressor:respect: draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!!:no: main kwam er dik boven uit! de rest was zeker(Y) maar toch weer net iets te druk!
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
vond het nogal tegenvallen... slechte setjes gehoord (afsluiting paul als toppunt), suffe sfeer tot zoiezo 8 uur en vond het geluid juist niet echt hard staan
het was super en het einde oook\!!:bounce:
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Godver wat een super vet feest
:bounce:vd peej:b­ounce:
Twas Echt Helemaaaaal geweldig :D:D
:cheer: Veertjeuh :cheer:
Super!!!!! Maar wat een drama op de parkeerplaats :s twee uur lang geen beweging in auto's...... pffffffff
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
:respect: ScorpioGirl :respect:
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd :yes: Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! :yes: Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! :respect: Decibel
:woep:­Flugel Snatse­r:woep­:
was een gezellie verjaarsfeessie... DOMINATOR WAS EN BLIJFT TE LEIPPPPPPPPPPP ;P
;* Kelly .
Super feest !!! Afsluiter met Paul Elstak... Kippenvel !! Echt geweldig (L)
<<..A..>>
wasss supperrr vooral de afsluiterrr:k:k:k
<~^­Poeletje^­~>
echt was een vet feest geluid was prima dus volgend jaar weer :D
>>-RijsteWafel
Decibel geweldig feest Paul Elstak dikke dikke afsluiter :respect:
[..­Karstin..­]
bruut feest, weekendje camping was goed te doen (Y)
[079]Matt
dikke party, gratis naar binnen altijd goed :D
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Gruwelijk Vet feessie,, lekker weer, lekkere setjes en super sfeer!!! Ene charly en mental Super SET!!!!
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[C]razygirl
Was een Super feestje
[G]apjee!
Heerlijk feestje weer! Nog goed losgegaan bij Refuse en main stage:respect: Afsluiter mag volgende keer wel iets harder;)
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
Top feest (Y)
[M]ichel81
Geweldig feest.. super geluid.. mooi weer:p.. Respect to B2S en nu op naar Q-Base:d!!
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
Was Zeer Goejj Feestjee !
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
[UDEN] Sander
in 2 woorden, HEERLIJK en SUPER GEZELLIG
Zeer goed georganiseerd, Main stage superrrrrr geluid........ :bounce:
echt TE GE-WEL-DIG!! :respect:
_FrZ_
Heel goed geregeld allemaal. Top feest gehad :D
`Roland`
Dodelijk feest alleen parkeren was zwaar kut!!
Accelerators
Zeer geslaagd feesie!! :D
addiQted
Echt een perfect feest! Goede sfeer, lekker weertje en geweldige setjes :D Noize Suppressor, Southstylers, Jack Of Sound, Vince & Zany, Lenny Dee, Radium, Davide Sonar, Tommyknocker en The Prophet toch wel de uitblinkers :P
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
Alexander'
Wat een super vet feest! (L) Predator, Lenny dee, Panic vs Viper :kwijl:!! Dit was voor mij echt een van de mooiste feesten van 't jaar :D
SUPERRRRR feessieee :respect: :cheer:
Anne!!!
Het was in 1 woord ; Ge-wel-dig !! & een super afsluiter @ mainstage .. TOPPIEEE :bounce:
Het was een super feestje, maar waar blijven de foto's??
Aureel
Wat een feest.. :D
AvanP!!
Waxweazle :respect: openen met silence heerlijk:p ­, Bodylotion(Y) ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Bac­k2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot v­olgend jaar!
B) The Finalist B)
Super feestje gehad. Showtek, Zany, Headhunterz, Zatox... De afsluiting met Paul... allemaal toppers... volgend jaar weer ! :D
Bacchus
super feestje!!
bappie 101
Yes Yes Yes Yes ! goed feestje
BartJu­:Bounc­e:
Was leuk en goed weer ! vorige jaren was beter mar was zeker niet slecht !
Basjuuh
Ja was echt retevet, toch wat minpunten... Wc's waren stinkend goor, bar was fucking druk, eten was niet normaal duur en je telefoon gebruiken, forget it.... maar al met al een supervette dag gehad :D
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
Bigboldy
Wat een feest! :yes: 5e editie op rij en nog steeds zwaar dik iedere keer! Dit jaar hands up voor Tekno Warriors, Joe Rascal, The X-clusive, Technoboy , The Prophet & Paul! :respect:
Bijnee
Dik Geluid, Dik Feest!
bitchje
super dagje gehad was echt gezellig en een goede s­feer in de darkness tent partyraiser en daymare :respect:
BKKR
Top feest. geweldig genoten :D..
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
Bobbie­:banan­a:
Vet feest!:D Lekker weer, gezellig en goede dj's(H)
Boertje J
Wat een geweldig feessie :respect:
was weer een mooie dag :respect:
bossche-turk
zwaar hetig en dat ik zeker volgend jaar er weer bij ben
Bram046
DAMN, Lekker feestje heb hele dag met een smile rond gelopen :D was echt genieten!!:respect: thx B2S
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
Vette dag gehad, en wat een sound bij de main damn.... :bounce:
Bvl
:respect: wat knalde alles er hard op (L) SOUTHSTYLERS, HARDSTYLE MASTERZ (L) :respect:
:respect: hardcore4life :respect: was het de hele dag volle bak knallen. Alleen geluid was niet top maar hoe verder je naar voren ging staan des te beter 't ging :P ik vond het weer een topfeest!!!
Caboithes
Wat een geweldig gruwlijk feest! Heerlijk sfeertje en super muziek!!!
Ceesjeeee!
heerlijk feestje ZATOX :respect:
Charis.
Was zeker een mooi feestje (Y) Paultje op t laatst :respect:
Decibel is gewoon een super feest.
ChemicalCleo
mwah, terrein was wel mooi, muziek was niet echt mijn ding...Hellfish & Bryan Fury(Y)
Leuk feest , gezelligheid ten top maar het beste waren toch wel de loempia's!!!
Chronical
southstylers max enforcer db&st en hardstyle masterzzzzzzzzzzzzzz_O_
Cliffie
hele tijd bij de Back2school gestaan :respect: , bleef knallen daarzo!!!!
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
Corne struikA.­K.­A Dj Darrfish
supper feestje;) een ding volgend jaar weer;)
Decibel, vetste feest waar ik ooit ben geweest! Was echt super! :D
GE-WEL-DIG Lekker weertje, Leuke mensen PRIMA vermaaaakt:D
D
net als vorig jaar weer geweldig feest. blij dat ik er bij was
d a v i d o f f :[
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok! _O_
D.v.R.
echt dolll feest ! volgend jaar wer :respect:
Was weer super (L) en het weer kon niet beter b)
Da haven(*­)pablos
heerlijke dag gehad alles top georganiseerd egt geweldig !!!
Da-Toom
Superfeest Zatox Zwaar hard:D Toen nog eve Prophet & PAUL ELSTAK!
DaCrazYBoY
super feest met hele goede dj's en zeer goed geluid alleen jammer dat de h4l in de mainstage te horen was
DaDi
(y)
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan... :P
Danielle--89
decibel was helemaal geweldig!!! :D:D
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! :respect: Ook nog genoten van de technostage :-D Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar! (Y)
DaveRave.s
geweldig feest goei weer goei geluid goede dj's alles top !!
De Lange Witte
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
De Lange!
prachtig feestje
De$irable(K)
was echt super!!!Alleen de wc's waren iets minder
De_La_KoK
alweer een heerlijke decibel!! het was genieten!!
Defqon.1
Geweldig feest weer! WC`s dit jaar makkelijk te vinden.. Gewoon op de geur afgaan! Hehe da ze daar wa aan doen. Verder niets te klagen! :D
Dennis­:bounc­e:
te gek!
Devon K.­ aka Steft.­
Supertjedikfeest!!! :respect:
DH-gabbers
was weer een top feest
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
Paul Elstak was Beestig
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
Superrr! wat een geluidje!
Distractor B)
Heb een top feestje gehad! Geluid in de hardcore was wel slecht, back2school was ook niet overal even goed en de hardbass tent was veel te warm :/ Voor de rest bijna alleen maar pluspunten eigenlijk en dat maakte het weer tot een super editie :respect:
Dj Agonizer
vet mega het blijft (Y) till next jear
Het was me weer een toppertje :D B2s :respect:
dj flut
leuk feestjuh zo aan t einde van je vakantie
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
Heerlijk feest! :) Top dag gehad weer! (Y)
:k:respect:Feel the power DE-CI-BEL!:respect::k
Top (verjaardags)feest gehad! Super mooi weer. Wel 2 minpuntjes: de mainstage ging te hard over de hardcore heen en de wc's waren echt bagger
DJ TECHMAN :D :D
dat was echt weer vette shit allemaal en het geluid was weer perfect .ik zal zeggen tot de volgende knoop
Dj.Larz
Was weer helemaal Top super weer super sfeer op naar 2009!!!!!!!!!!!!!!!
djim'013
lekkah feessie vriend
Doggy B)
Darkness 4 Life eindelijk in een tent! Dj Paul als afsluiter was echt kut.. Had 't idee dat ik op een kinder feest was beland
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was een leuk feestje, maar ik heb het er toch wel een beetje mee gehad... En ik vond het k*t met die plee wat een stinkboel in de tent...
Dr.­ West - Dutch connection
heeerlijk
Duc0
geweldig :bounce: B2S: :respect:
Dun Lepel™
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO HELDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dur Klinge
Geweldig feest. Main en Back2School waren te gek! Coone, Charly & Theo en Paul :respect: Goed geregeld en wat een geluid op de Main volgend jaar weer!
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
Early Gabber PapaWup
heerlijk feest :cheer: alleen charly lownoise & Mental theo waren in t begin wel erg happy / comercieel bezig, maar ze maakten t wel helemaal goed op t eind :respect: - puntjes : de veel te ruige security, en t drinken veel en dan ook VEEL te duur !!! 5 fucking euro,s voor 1 flesje water ! stelletje oplichters ! :nocheer:
EchtRelaxed
2 keer decibel... T was weer kanker vet.. The UP! :respect: Alleen als ik eerlijk ben heb ik ook een paar klachten... FLESJE WATER 5 EURO?? verder zal ik maar nie gaan..
eddy terror
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
Eddy Wally
Refuse was geweldig! :kwijl:
EdJuH :bounce:
net als de 2 vorige jare GEWELDIG :D
Eef_
bijna hele dag in een niet volle remember gestaan, wel onwijs goede muziek gehoord :D
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
1woord: GEWEEELLLDIIIGGGG
eL BlOnDo
Was TE gezellig !! ;p
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
ellies
Gr-u-we-lijk VET! echt een geniale dag gehad! :D Heerrrlijk zonnetje en leuk volk! Mooi feesje!!
Emasi
Heerlijk feestje :D Afsluiting op de main was echt vet :D
Zoo wat een super vet feest :respect:
in 1 woord: Genieten! vooral de afsluiter bij Hardcore4Life heerlijk! Alleen die wc's..
Evelien O:)
Jaa was zwaar goed feestje ,, in de main ging het er hard aan toe :D
Fabian
perfecte dag!
Far from the normal world :bier:
GE-WEL-DIUG :cheer:
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
€2,50 voor een muntje??? Pfff... Buiten dat prima vermaakt. Niet geweldig zoals ik gehoopt had.
FemmeF­atale2­4
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
vette shit
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
was weer een super feest :D heerlijke sfeer, super muziek en natuurlijk TOP geluid!! :D was na 1 uur me vrienden al kwijt maar heerlijk gefeest :bounce:
frisians 4 hardstyle
wat een supper onwijs vet feest;) net als vorig jaar:) next year again
Fuck The System!­
Wat een bruut feest!:respect: de beste tot nu toe!:kwijl:
Geen fucking wreed weekend maar een super fucking wreed freakend :D Decibel :respect: De mensen (L) De camping :vaag: Super wreed gewoon! Volgend jaar ZEKER weer...Geweldig! Wat een afsluiter op de main :k
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weer wreed gebobd ouwe.. :bounce:
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
Jammer van de Vloer bij Darkness4Life.:( Laatste 4 uur bij Early Rave :respect:
Grandpa B.
Was een gezellig feest, heb me goed vermaakt had alleen meer geluid verw8 in de Darkness tent B2S :respect:
Geweldig einde! :bounce:
de wc was echt gwn slechtgeregeld hadden ze wel wat meer aandacht aan mogen besteden maar voor de verder rest super feestje
Hardba­zzFrea­k
Erg lekker feestje, leek wel of het steeds vetter werd! 'laten we maar even bij deepack blijven kijken' goeiemorgen die knalde dr op! :respect: ook voor charly natuurlijk die de set kwam opvrolijken :D Charly & Theo helden, Project gruwelijk, Isaac dikke shit, jammergenoeg niet TBY kunnen zien, rot tijd tafel
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
Hardcore_­Dietje
S U P E R !! (H) En dat weer was zo heerlijk :D Super Vèt ! :respect:
super feest geweldig aleen hardbasse tent en het vervoer als je na huis moes waren de minpunten maar voorde rest toppie(Y)
HardZwiza
Was zeker een vet feesie, goed geregeld allemaal back2school was vet(Y) alleen erg jammer van het geluid in de hc tent :S en van het overwachts iets vroeger naar huis moeten... Verder alles top :bounce:
mooi feestje alleen in de Hardcore4Life teveel dezelfde platen gehoord
Super!! mij eerste decibel maar nie me laatste
Heerlijk feestje :D :P:cheer:
Hester*
Wat een top dag hebben we gehad zeg:)
HMaSte­NBroek­C
was gewoon een knal feest:P
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
HP-tjuh :bier:
Vet ruig :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Munten alweer duurder, €340 met zn 2 opverbrast
hypokevin
super feest!!! mooie locatie en top weer! Op na Q-base:p
I l s e (F)
Was helemaal geweldig... :respect: Super geslaagd weekend zo met z'n allen...! Volgend jaar gaan we weer... :d Bedankt mense (K)
Wat een mega party, helemaal top
ikhebt­eenlie­fescha­t
was super vooral partyraiser en day maar jonge niet normaal helden
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
Imkee
:respect:
Inge'
Het was GEWELDIG!! (L)
:lief: Heerlijk feestje weer!! Lekker weertje, leuke mensen :lief: Respect to PREDATOR and Charlie Lownoise & Mental Theo :respect:
itsmeceline
top feest met top mensen,,, alleen wc's waarom alles outdoor en die tering wc's indoor DAT STINKT MAN maar wel volgend jaar weer van de partij :)
Super feestje, goeie sfeer, goed geluid, in een woord GEWELDIG (Y)
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
Hardcore tent was gewoon heerlijk!
Jans
Decibel zoals Decibel bedoeld is :respect: Heerlijk feest...
JappyJekko
ging weer lekker losgaan voor tammelingen
Dikke shit ouwe!! Volgend jaar wweer. Hardbass en Main waren GruwelijK!!!
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
Jasperrr
Deepack, HH vs Wildstylez, J&W en Warphole (L), Bedankt.
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
JDW
Damn, wat een geluid :D :respect: Decibel!! :respect: Volgend jaar weer!!!!!!
je moet gewoon hakkuh
Fucking awesome!! one of the best yet. Schitterende afsluiting van Charly&Theo(Y)
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
Jesse Digital Skills
super feessie weer..wat een geluid zo hoort het :D jammer dat er geen planken bij de main lagen..iets voor volgend jaar (Y)
jessica&­dennis
super goed feessie:D heb me super vermaakt
super dag gehad:D:D volgend jaar zkrs weer:jaja:
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! :bounce: :vaag: :xtc: Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen :lol: Pfoeh pfoeh wat een groot terrein :O Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad :cheer: !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!! (L)
super
JoHNSoN
echt een relaxt feest was gezellig
Moddervet B) Southstylers (L) Sven Wittekind :cheer:
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
helemaal super.. alleen wat een stank by de wc.. :S helemaal kicke!!!(y)
Was geweldig!! Bodylotion zette een zwaar vette set neer net als Panic vs Viper en niet te vergeten Charly Lownoise & Mental Theo !!
Joyce23
Fantastisch! heerlijk uit me bol gegaan... :D
Industrial mag best wel wat harder de volgende keer, maar Day-mar en Partyraiser oeoehhwie Partyraiser heeft wat goed gemaakt betreft de waardeloze indruk die ik van m had... Mèn, wat hadden we geluk met het weer :) Al met al, ge-wel-dig feestje! (maar wie had bedacht de wc's in een tent te zetten :S)
Jump tent was mega Lethal MG,Chicago Zone,Coone En Gave ware Top:p Manu vs max walder was (y)jammer dat de tent zo klein was en het geluid niet echt hard was maar voor de rest top feest
dodelijk feestje weer, op naar Q-base
Geweldig ! en heeeeeeeeeeeeel gezellig :D :D
kapitein_­krab
pavo, technoboy en luna (lekker oude hits)
HEEERLIJK FEEST(L)
Kay...
Supervet! Sparkie, Yves en Panic & The Viper! Meestersets
Kevin Kaos
GEWELDIG !!!!! WAT EEN GELUID
Kevin Matthijs
Super vet feest !!!
Killa-B &­ Soundmill
VET! isaac!! wow wat een set en josh & wesz ! respect voor die mangeng! jwz
SUPER FEEST!!!!!!!
Vond Het Onwijs Gezellig. echt lekker lkkr los gegaan in de early..eerlijk gezegd had k der meer van verwacht..:(
:respect: Predator, Bodylotion, Sjarel & They :respect: ,dik geluid bij de early, vette sfeer ook :P al met al, geweldig vermaakt :D
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
superfeest... lekker en gezellie en top weertje :-)
Koning!
Zooo vet, Project 1 :respect: Eigenlijk alles :respect:
KRAAK KRAAK
weer geweldig tot volgend jaar
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
Kunning
aaaah geniete feestje gwn :respect: josh en wesh waren fantastiesch
Lady Fiesta
master feestje :D Lekker weer B-) Ja heb me op en top vermaakt :D
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
Lange MafKaAs
SUPER FEESTJE!!!!!!! En darkraverr was weer toppie in de pussy lougne
langegekske
GEWELDIG!!! :respect: decibell :respect: partyraiser vs daymar super setje!(Y) :bier:
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
Lee Roy
Wederom super!!
leijtuh
vet feesje, goede muziek, goede sfeer, kortom een geslaagd feest
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
leroyy'
Supeeeeeeer feestje!
lexusz
hmm Zwaar vett hahaha volgend jaar absoluut weer ;) was een zeer geslaagd feestje ;)
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
Lintje
Super feest! Volgend jaar weer!
Lip DJ
TOP DAG! Dit heeft defqon overtroffen voor mij :D
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
Little Missy
Super feest !! Lekker weer, leuke sfeer, ­lekkere sets (Partyraiser vs Day- mar & Charly Lownoise & Menthal Theo­ :respect: ) Alleen vind dat ik die 10 euro parkeren wel terug mag krjgen voor wachtgeld ! Wat een Kutzooi was dat dan!!
Gewelig:love: dat geluid op me main zeg!:D
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Loose Moose
erug lekkere muziek, neophyte was in vorm
Decibel 2008 :respect: helemaal geweldig! Mainstage & Harbass super!! En de afsluiter van Luna in de Early Hardstyle :kwijl: Heerlijk feestje gehad wil terug 8)!!
Lua
Heel lekker feest, goed geluid, hele leuke mensen, goeie nummers, heerlijk weer en een lekker biertje maakte dit tot een onvergetelijke dag:D:bounce:
Lucjee
Supersuper feestje :D! Vond het echt geweldig.. uitstekende afsluiter van paul elstak :D!!
Lyquix
wat een geluid he... alleen jammer dat t bier niet werkte...
zany & beholder - paul elstak :respect: Zeker volgend jaar weer!
M!R@ND@
heerlijk geknalt :bounce: topfeessie (Y) lekker gestampt bij showtek :P next year ì`ll be back(H)
m-a-r-c
gewellllllllldig:D vorig jaar was wel iets beter maar dit was ook super, geweldig, kicke, wouw, te gek, jippie, yeah :D
m.nouk
egt een super feest volgend jaar zkr weer!!!!!
Maasje!
geluid in hardbass vooraan (L) ja 1 van mijn betere feesies!:D
Decibel was Grandioos!!!... Paul Elstak was geweldige afsluiter.. alleen de munten waren slecht geregeld tijdens het feest!
Mama_Manon
Ik kan maar 1 ding zeggen: GE-WEL-DIG! :D
MANDY!xx
dodelijkk :respect:
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
Wat een GEWELDIG feestje...volgend jaar zeker weer van de partij :D
Marnick S
Goed georganiseerd, vlotte doorstroming overal... 1992 is 4 you! en refuse naast elkaar :respect: Gezellige mensen, Prachtige dag gehad!
Martinez ©
Super feest! :respect:
ECHT EEN BRUUT FEEST!!! :cheers:
Knalfeest! (Y) B)
master titser
geweldig magisch einde bij mainstage ! hardbass supperrr! :p
masterxess
Charly en Theo :yes:
Matrixxx a.­k.­a vage appel
het laatse was het mooist!!! paul!! gewoon super gedraait :respect:
Maxxxxxx
Echt een super feest weer!!!!!!
Vond het feest wel okay... alleen geluid van de hardcore tent werd over donderd door die van de main... beetje jammer.. verder veel bekenden gezien en t weer zat zekers mee..
zeer vet knallend feest , super vette afsluiting en goed geluid :D
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Megalodon || Oppers­tamper
Superfeestje, altijd leuk gratis VIP, bedankt Roy :respect: Lekker gebeukt ook in de Talent Area :D
ik heb me GOED vermaakt op decibel:jaja:
Mooi feestje!
Mikki13
Charly lownoise en Mental Theo waren echt te gruwelijk! goeie oude shit! heb er van genoten(en de mensen om me heen van mij ;))
Milka Pimp
Was een top feest,ben flink uit mijn dak gegaan!
MindQo­ntroll­er
PGGGGGHHCHRR**DECIBEL**EEGGHHGHGH
miranda010:D
blij dat ik er weer bij kon zijn..1992 is 4 me:Lol:
Miss Corsa
Dit was echt weer een super feessie :D!!! Ben blij dat ik toch nog kon gaan!!!
Miss Keaut
Ik vond het feest op zich niet zo heel erg bijzonder maar.... Het was wel Super gezellig!!!
Miss~Linn
Het was echt Geweldig,...heb er geen woorden voor vooral de afsluiter van Paul op de main...Toppie!!!
MISTER RED D
egt vet feest,ging helemaal los in elke tent,volgend jaar cker weer!!peace
Mook
echt n topdagje van gemaakt! (L)
KIP-EN-VEL... :respect: Wat een gruwelijk feest! :D
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
over het algemeen was dit super geregeld genoeg barren wcs enzo super !!! nu alleen de eristof nog inruilen voor de flesjes smirnof :D:D:D:D
mr. Brainiac
Ik zeg: EEN FUCKING GESLAAGD FEESTJE!!!!!:d:d:d
Lowlands eat your fucking heart out!!
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
MRHZ
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
Musicslave
Super dik feest!! Beter kan toch niet? Weer was perfect!! en dat geluid :O whoeii :respect: voor B2S!!!!
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
N1CK-
Super wreed !! Op Defqon 2006 na, was dit mijn gruwelijkste feest
Nabby
helemaal geweldig:bounce:
Ut was gewoon te vet voor woorden volgend jaar zekers weer Decibel !!!! :respect: b2s (Y)
Vond het een beetje tegen vallen :/ Ik heb wel mn toppertjes gezien (L) Maar voor de rest (N) D-block & St-e-fan :Respect: Alpha Twins ook wel ok (Y) Tsjaa.. 8)
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Neptunes_23
Heerlijke decibel! vanaf 2005 geweest en tot nu toe is dit de vetste geweest, wat een geluid overal!! (H) Headhunterz & Wildstylez strijken met de beste set van de dag! :respect:
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
Nick-O Sick-O
ging die dag nog maar langer door! Helemaal geweldig
GEWELDIG! back2school was echt super :D
Niekie..
geweldig ;p
TOP dag gehad! Echt lekker weer, en toffe mensen! Muziek was zeer goed!!!
t was weer een lekker feesie!!!!!!!!!!!!!op naar de volgende
suuperrrrr!
NULLICEDO
Geweldig feest!! (l) WECIBEL
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
Sven Wittekind dikke HELD!
Ome Dennis
Eerste keer Decibel, super vet! Pavo superset :respect: Verder Brennan Heart, Zatox & Hardstyle Masterz weer top (Y) Special thanks to: Volgas Deurne, die het geheel tot een succes hebben gemaakt :bier:
echt hét feest van t jaar!!! geweldig!!!!! :respect:
Oorsplijtend
Keihard lachen met de ballonnen!
Oº°‘¨ Stamp k'nijntje ¨‘°ºO O:)
:D Was echt super vet feestjuh, lekker gewerkt en veel bekende gezien (Y)
tjaah wat kan ik ervan zeggen...GEWELDIG:D alleen waarom moet de beste dj op zun laast:O toppie;) volgend jaar weer:D
Was weer een leuk feestje :D heb me goed vermaakt :cheer:
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
super feestje. op naar mystery land
Peeertje
Neophyte records allstars:D echt te maximaal:D
peertjuh16
Was n superfeestje, heerlijk genoten, vooral bij de main/afsluting!!
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Pieter 013
kk bruut feesje weer, deze bewijst zn eige aan vorig jaar:respect:
PieterrGEK
GEWELDIG
Pieterrr
Heel de dag staan werken, niet mijn feesje, maar wat een MEESTERLIJK publiek!!!!!!! :D :p :D
Piientje
Super vette dag gehad! D-Block & Stefan :respect: Jammer alleen van t lange w88 bij de barre @ main:S!! Verder flink staan stampe:D! Op naar volgend jaar!
Pinas ®
lekker feest!! t weer zat ook mee!! spacybel B)
pindarotsje
Heb me super vermaakt vooral de eind afsluiting met Charly Lownoise en Mental Theo
Pistolen Paultje
Masterlijk feest! Darkness 4-life, Back2school­ , Hardcore4life :respect: Main was mooier vorig jaar
Pjom :honger:
Wat een dik feest :D Southstylerz - Hardstyle Masterz - Zatox _O_ _O_ _O_
Pliennie!
Wat een GEWELDIG FEEST!!!! Kippenvel weer op het einde :D:D volgend jaar zeker weer!
Plusman
Wat een topfeest was dit zeg!! Die muziek stond vet goed..Lekker hard! Het weer was top! Helemaal goed!! Mij zie je zeker volgend jaar weer terug!! THNX...
PMA
Jeeeutje wat een schandalige decibel :bier:
Poeske
Hij was echt goed !! Vooral het einde.. alleen vorig jaar was beter
polo r line
D E C I B E L WAS WEER ECHT SUPER,VEEEL BETER ALS VORIG JAAR ,MET OPBOUW,LICHT&GELUID JE TRILDE WEG VOORAAN BIJ DE MAIN .
Porkahontas
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
Project Brainless
werelds feest!!!!
pruikske
blijft een dik feest zeker weer een 10 hopelijk volgend weer op de fiets richting beekse bergen
Querina
die sportfriek :lol:
Ralf6711
decor op mainstage was wel minder dan vorig jaar, en ik werd toch wel een beetje moe van de hele dag hardstyle. Verder ook hier geen bereik met je telefoon.
Randy Ramptoerist
Zeker een goed feest! Vooral onze afsluiter Akira! (Y)
Ransom
Super feest! Heb me prima vermaakt en het geluid was, soms iets overdreven, goed verzorgd!! B)
Rebecca//
Was superr :respect:
Remember! Derb, Alpha Twins! Hoooiiiii
René---
Hard Bass... 'T was geweldig!!
REPRESENT BY EXAMPLE
What the fuck? van dj Promo knalde dubbel zo hard als de rest in de early rave
Omg, zo lekker :| .. D-Block & S-Te-Fan .. Brennan Heart .. Paul Elstak. omg, was echt te wreed :D .. Wel kut geluid @ rookie stage :/
Ro...­:banana:
Refuse zag er op zeker het vetst uit :D Lekkerste muziek ook, vooral 's middags! (Y) Jammer van m'n buikpijn, ben minder uit m'n dak gegaan dan normaal...
geweldig feestje , super geluid :P early mega vet :D
Robin_83
Ik vind: Hoe verrotter je de dag erna voelt, hoe beter het feest is geweest. En ik voel me toch een partij klote nu :P
ROCKSTAR#
(L) Heeerlijk feeeessie
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
Roed/­Wit-Mestreech
Was weer lekker minder dan vorige jaren en bier naar mijn mening te vroeg op maar toch goed vermaakt
RoEL'
Heerlijk feessie gehad, goed gedraaid op de main en hardbass. En wat zat het weer mee! Geweldig!
super!!
Tering vet feestje!:respect:
rollerman17
wat een feest (H) paul elstak :respect:
:D:D goed feesie! :D
Rootjuh!
echt gwn een knallertje weer
Rose*(L)
DECIBEL WAS WEER HELEMAAL TE GEK!!!:D LEKKER STAMPUHHHHH!!!! (L)
Heb betere feesten gehad maar was wel leuk :D
RoyH
Dikke Shizzle :bier:
Royke AKA DJ Pugnac
:respect:I:gor:respect:PARTYRAISER:respect:
ROYKEWILLEM$
:respect: Heerlijk feestjee
Royyyy
Ge-wel-dig!
Roß
Respect! (Y)
RTC1987
leuk feest(Y) jammer dat de tenten zover uit elkaar stonden en je de main over de hardcore hoorde:S ... verder Panic&the Viper:respect:
Wow wat was het echt weer super(L) Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..:(
lekker feesie! :D headhunterz vs wildstylez :respect: leuk afscheidsfeestje met m'n vriendjes! :9
ruudvaneijk
main, up en hardbass (y) (y) (y) erg naar m'n zin gehad :D
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
S-Bass!!
Tering!!! Die bass op Main, wat een gekkenhuis..
S0ezie
Topfeest! :D en wat hadden we een geluk met het weer! :bounce:
Salvo
.
Sanderk
TOP B2S is NOg steeds goed bezig :D
Sandertjee
alle dj's op main geweldig, alleen jammer dat de hardbass tent zo belachelijk warm is.. voor de rest beter--> beste outdoor festival
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
wat een heerlijk feest. Lekker weer, leuke sfeer, lekkere muziek goed geluid (bijna overal) top :bounce:
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
was weer een vet feestje goed begin van me vakantie :):)
superrrrrrrrrrr vet er is niet beter. wanneer kan je kaartjes hale voor volgend jaar?
Sh@dow
het wandelen de volgende dag ging errug lastig :P:P:P maar was echt masterlijk
SickRick
Heerlijk knal feestje weer! Paul Elstak !!!
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
Was een kompleet feestje:p alles gedaan alles gehoord gewoon weer top! Beste decibel tot nu toe!
Sjefkuh
was goed te doen ja lekker weer goeie muziek hoppaaaaaaaaaaa
Echt een super dag gehad. Geluid lekker hard en de mensen waren geweldig!
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Smitte..|
Super feest, afsluiter met Paul Elstak was echt super!! Echtt kippenvel.., en maar losgaan!
Snoessepoess
jajott het was zeerr gezelllig tot dat je van 11 tot 2 uur aant zoeke ben naar je vervoer :P maar twas superrr:D
SOPHIE­:banan­a:*­
GE-WEL-DIG!!:respect:
Spike-E
B2S is heer en meester! Dikke :respect: voor het feest van 't jaar!
Cker weten dat het een geslaagd feesie was ;) SUPER PARTY!!!!!!
STELKA
Was supper gezellig Goed vermaakt :yes: en de main maakte niet uit waar ik ging staan ik stond altijd wel in het gang pad :( was wel lekker knus ;)
StevE BlappiN
Was zeker lekker, vond de muziek wat tegenvallen maar lekker sfeertje en mooi einde!!!
Stoflong.
dat ik op een clubcut vestijn zou belande ok.... maar dit sloeg echt alles... sorry maar ik was toch echt op het verkeerde feestje beland,,, dus ik dacht mss kan de terrorzaal wat goed maken.. maarja als ik zand wil zien ga ik wel naar s'wereld grootste zandbak.. kk gaar dus
Struissie
Organisatie was echt top!! Partyraiser vs. Day-mar :respect:
Was weer lachen met iedereen!!! Alleen het sandwitch eten mat Daggie was niet zo'n succes haha :P wel lekker gedraaid met Wes hoor mop! (K)
Svensation B)
:cheer:
Decibel was gewoon echt geniaal! Heb het super naar me zin gehad:bounce:
Tamoko Mikey
dit was mijn 1e Decibel,en zeker niet de laatste;)wat een super vet feest:yes::respect:B2S
Tante .­S.­ o f i e!­ O:)
te vet voor w0orden heb me zwaar vermaakt(H):respect:
TechnoMigs!
Vond het een beetje tegenvallen, kon mijn draai pas heel laat vinden bij de techno... ben daar nu echt in verdwaalt denk ik... Stanton op de old school super (Y)
Tedde le grand
owww hij was wel weer lekker lekker
Tekno
Goed feest! Relaxed weer! Verder Radium en Noize Suppressor!
Tessiej
Toch gelukkig nog naar decibel gekunt net een paar uurtjes terug uit spanje:D is elk jaar weer t allerbeste feestje (L)
leuk festival, top weer, hardcore 4 life mijn stek en michelle heb je gemist!
Teum NL :bier:
WAS ECHT WEER BRUUD!!! THUISFEESTJE!!
HARDCORE 4 LIFE :kwijl: Jammer dat je smsjes pas ontving toen 't feest afgelopen was, en de wc's waren echt Ranzig! Verder TOP!!
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
The Rick
goed na me zin gehad volgent jaar zeker weer :D b2s :respect:
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
Poeh Poeh ik weet niet wat dat was:P beste feest ever :respect:
THOMAS!­ :bounce:
heerlijk feest! Early was echt super! (L) CHARLY & THEO!! :respect: (Y)
Tim ..!
beste feestje oooitt .. D-Block & S-Te-Fan en paultje waren de knallers (L) decibel 2009 weer aanwezig :respect:
TimmiX
T was geweldig! Topmuziek, topgeluid! Alleen te duur eten en te gore wc`s.
Het feest van het jaar
Echt geweldig!!! Partyraiser en DayMar_O_ MadDog en Tha Playah_O_ Charly Lownoise & Mental Theo_O_ Project One_O_ Sfeer_O_ Weer_O_ Volgende keer bij mij thuis!
Ton30071989
supervet:D :respect: maar defqon was beter
tuneboy
DECIBEL :respect: De 6de keer voor ons en blijft gewoon top :yes: Blijft beter dan op dat klote strand rond baggeren in almere... B2S :bounce:
Isaac! :respect: supervet wat draaien! en wat een geluid.. Decibellen genoeg!
waxweazle, charly & theo en zo waren wel zeer leuk­, onder andere... noize suppressor was zwak... geluid in de hardcore4life area kon ook wel wat beter afgesteld..
Ut MeFkUh
Super Feestje Heb Me Super Vermaakt.. Veel Bekende Gezien!! En Dj's :respect:
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
Vage Toellieee O:)
Lekkere muziek lekker weer en een mooie sfeer! vetjesss:D
Van Gemert
Was zeer geslaagd. Alleen jammer dat het bier niet smaakte :( :respect: Zany & beholder :respect:
Vincenze
goei feestje weer, alleen jammer van het telefoon bereik en sommige wc's
wacco
Geweldig feestje, volgend jaar zeker weer:)
Walch
zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan
wanorde
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
Wendy *
Echt Super Vet !! Wat een gruwelijk geluid op de main zeg !! Op Naar Volgend Jaar !! (Y) :bounce:
wezzzuuh
Zwaar beuken op het eind, ja hij ging lekker(H)top feessie(Y)
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
Wiezel
geweldig feest ! volgend jaar voor de 3x :) hardbass tent was wel een beetje warm maargoed voor de rest super !
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
Wim911
optimaal vermaakt !
X-qlusive Stevie
Predator, Southstylers, Vince en Zany, Viper en Panic, The Prophet en Paul :respect: alleen de wctjes waren bagger veel bekenden tegen gekomen en de laatste 2u met een engeltje staan dansen (L)
X-Side
Tommy Pulse, Bryan Fury vs. Hellfish & I;Gor! :respect:
gruwelijk !
SUPERR:bier:
xSMNTHx
Het was weer een super feest, leuke afsluiting :respect: alleen het vuurwerk moet op een andere plek gedaan worden
xx_­nelleke_­xx
charly lownoise en mental theo waren het leukste :D:D:D vooral de happy hardcore :respect: volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn :P:P paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant :no:
Gezellig thuisfisje :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Wes & Dagmar heerlijk setje (Y)
xxxjos (k)
Geluid bij de hardcorezaal was om te huilen, te weinig toiletten, terrein vond ik ook te groot... Maar het was wel gezellig! :p
{L}in
Was super! Jammer dat we steeds iedereen kwijt waren...
{R.­G.­} Casper The Ghost aka Tankdoppie
Charly en Theo waren helden!!!! Rest van het feest was ook zwaar goed!! Staat al in de planning voor volgend jaar :D
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
en het word volgendjaar weer... zeker vet tog feest.. zeker laaste deell :D:D maar da is altijd al geweest.. ;) groetjes.. !!!!
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
®em©o™
Dik feest! Was weer RAMMEN
°*»..Stef
Goed feest! Het duurde alleen even voordat de stemming er goed in zat, iedereen echt los ging.
» Miekske «
GEWELDIG!!! Refuse, Darkness 4-life en Back2school :respect: En natuurlijk kei gezellige mensen daar :D
ÐebOrahh*­:bounce:
B2S heeft zichzelf wederom weer overtroffen:D Echt super!! Dr. Z. Vago:respect: Waxweazle:respect: Day-már & Partyraiser lekkere set!! Day-már bedankt voor backstage:D(L) Verder Panic & The viper en Mental Theo & Charly Lownoise ook lekker gedraaid!!:bounce: Heeerlijk feest!(L) Volgend jaar weer!:D

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)