Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1908), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Zany en Vince, Viper en Panic en Charly en Theo. Riot in NYC afsluiter het nummer waarmee het voor mij allemaal mee begon. kippevel
Het was echt helemaal top!
!!!!!NIELS
het was echt geweldig! volgend jaar weer :D
GEWELDIG:D
!!*­ Claudia *!!­
GEWELDIG..!! :beer: Charly Lownoise & Menthal Theo :respect: Top feest..
!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
Dat het gezellig was!!!
!jeroentje!
geweldig feessie had alles lekker weer goeie organisatie en de trein had ook de ultieme lig rekken vooor lange manne helaas ginge de deure op de terug weg niet ope maar dat kon de super dag niet meer verpeste en alles ging heel SNEL voorbij
""­ Anouke­poekie
Echt een gaaf feest, werd lekker gedraaid, zag er mooi uit, sfeer was goed en er was zeker mooi vuurwerk! :D :D
Heerlijk weer, super sfeer en hele mooie afsluiter, gewoon geweldig !!! :bounce:
#__­K.­riisteltjee ;;­
GE-WEL-DIG feest!!!!:D:D
#Jelmer'
toch vorig jaar weer overtroffen:D tommyknocker en promo :respect:
Vet feest...goeie sfeer..leuke mensen gezien...volgend jaar weer!!!
super feest!! geweldige set van paul elstak :respect: alleen de wc's waren slecht geregeld
' Joey
wat een feestje zeg! voor de 2e keer top;)B2S Respect::respect::
GENIETENN!!:D
((Gideon))
GEWELDIG! Die sfeer ook!! Je kon geen 10 meter verder lopen en je stond weer gezellig te mauwen. En natuurlijk veel lekkere muziekskes gehoord!!
GE WEL DIG weer aardig naar de klote, was weer gezellig mensen(Y)(Y)(Y)
Super feestje!! lekker los gegaan, mooi weer, mooie muziek :)
(K)pin­kylady­(L)Dyl­an(L)
:woop: was echt beste dag sinds tijden weer was lekker en mensen waren geselli en de cameraman :lol: thanks eej:P
(L) K_­iiki (L)
was gezellig zoals altijd:D , zeker met wie ik ben gegaan, volgend jaar weer:cheer:
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
(W.­M.­Z.­D.­)devil1988
partyraiser vs daymar yeaahhh
Hardcore4life! (L) Heerlijk dagje gehad, kijk nu al uit naar Q-Base! 8)
HARDBASS (L) Veruit het beste!!! The X-clusive :respect:
* Kim *
Ik ben gisteren mijn Sony Ericson K810i verlore­n, hij zat in een roze hello kitty zakje. Er staan­ foto's op van mijn nieuwbouwhuis en ik zou daarom­ graag mijn telefoon terug willen. Ken jij of ben ­jij degene die deze telefoon heeft gevonden, ik wi­l hem graag terug en ben bereid 100 euro ervoor te­ betalen. Stuur even een pb!!
Leuk feestje! Alleen jammer van het netwerk :( Verder goed naar m'n zin gehad ! Set van Day-Mar & Partyraiser (Y) :k
* Zahne
Heerlijk gefeest met de zon op mijn bol !!
*!DaFFie!*
Super feestje! (L)
:cheer: ik sluit me bij de rest aan :cheer: Was weer goei stamp weer :) en goed feestje :P
***sjac***
Was helemaal geweldig! volgend jaar zeker weer!!!
Was weer super feestje!! :d
**marloes**
echt weer een te vet feestje met superdikke muziek en heel veel gezelligheid
Geweldig, 2x decibel maar zkr wel vetter als vorig jaar! Paul Elstak:respect:
In éen woord: GEWELDIG :D
*^*leonie*^*
3e keer Decibel, 3e keer weer helemaal top :respect: :lief: Op naar volgend jaar :bounce:
Was Superr !!
Geweldig Feestje!!! Toppie
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
Geweldig!! einde was helemaal heerlijk!
*Fun-E*
Primaa! Van vroeg tot laat prima vermaakt. Misschien fijn om de tenten boven de wc's volgend jaar weg te laten. Groepsknuffel bij de lockers aan het einde was ook ontzettend gezellig (Y)
*M.ariska...
heerlijk feestje :respect:
helemaaaaaaaaaaaaal te
Wat een Knaller!!(L) Helemaal loss!!
- Dani -
Tot 21:00 een zeer matige feest gehad, de meest waardeloze MC ooit in de "Hard Bass - Hardstyle" gelukkig maakte Zenith DJ & Luna het in de Remember meer dan goed.. wat een knallers.. :respect: :respect:
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
-- Anique.
Was echt super !!! :)
---t-i-m-o---
VET!
--the ripper
lkkr aan het hek het feest bijgewoond Zware lof voor de Bewaking Van Decibel dat het me niet gelukt is.:respect: 1ste mislukking !
-hooligan-
Was echt een super feest(Y) Geweldig mooi weer:d:d Veel bekenden gezien, alleen jammer dat de main zwaar over de hardcore tent heen ging:s:s Maar verder op en top vermaakt(Y)(Y)
-Sjors-
Alweer een geweldig feest :respect:
.G.
Was zeker een super feestje!! Vooral savonds enorm genoten!! Wat een set van Paul Elstak :respect: Lang geleden dak zo uit men plaat ben gegaan!!
zeker wel een super feest :respect: heb me goed vermaakt daar
Was gwoon super!!!:D en paul elstak als aflsuiter..! beter kon het niet!
19Erwin75
Heerlijk feestje was het, Maar vorig jaar vond ik het persoonlijk toch echt beter... En de loempias (Die waren overheerlijk) :respect:
19TK90
Decibel 2008 staat bij mij op nr. 1!!! alles was super!! kheb me optimaal vermaakt!
3 Steps Ahead
:respect:Lenny Dee!!! Noize suppressor:respect: draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!!:no: main kwam er dik boven uit! de rest was zeker(Y) maar toch weer net iets te druk!
Decibell weer beter dan Defqon. Jmr dat the Prophet geen hardcore draaide..
3lis4h
I (l)'d it! Volgend jaar weer :D
5 minuten!!
:respect: REFUSE :respect: :respect: AP :respect:
::RonV::
nice !!!
:[ Stylaan :[
het mooiste feest ooit:D wat heb ik me geamuzeert
:bier: Joeri :bier:
SUPER !!! :respect: Hardcore 4 Life :respect: Mad dog Vs The Playah En vooral de set van Neophyte Records Allstars en ok het geluid in H4L :respect: echt un super feest volgend jaar 100 % weer :D :bounce:
:bier:­Raving­__­Loui:bier:
super vet!!!!!!!! echt geweldig:D jammer van mun kapotte benen op ut einde:D
:bounce: @­lex :bounce:
super feest(Y) heb me prima vermaakt:D
:bounce: David
super vermaakt.. heb alleen het einde niet mee kunnen maken K.U.T wouten
:bounc­e:JANN­UH
mega vet verdwaald feest... geen bereik was een zware minpunt... wc's was slegt geregeld maar verder mega!!!!
Super feest weer, tot volgend jaar:D
<<..A..>>
wasss supperrr vooral de afsluiterrr:k:k:k
<~^­Poeletje^­~>
echt was een vet feest geluid was prima dus volgend jaar weer :D
>>> Annetje <<<
Wat een feestje zeg :respect: heerlijk op de camping gezeten, was echt een super weekend :lief:
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Was weer mooi!!(Y) Op naar volgend jaar!!:D
[FCT] Vincent [HC]
Was Super mooi:bier: Vooral De Hardcore 4 life:D en Paul Elstak mooi afgesloten in de mainstage(Y)
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
[HC]*­davidoff*­[HC]
decibel helemaal supper :) :respect: hardcore4life stage :respect: paul elstak :respect:
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
[Mandy]
Geweldig feest! Darkness4Life + Hardcore4Life :respect:
helemaal goed man!
BRUUT maar dan ook een BRUUT feessiej hoor, te gekke sfeer waanzinnig en het lekkere weer erbij toppie !
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
Echt een top feestje(Y)
Extreem vaag wel goed feessie jammer dat charly en theo het verneukte met de TE happy hardcore :[
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
[YE] adriaan [ye]
was super vet eej voplgend jaar zoizo weer dus:D:D:D
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
_!­Dwaasb­eeek!!­
was gruwelijk feestje
_Bouweh
DODELIJKE FEESTJE:D
_FeMmM_
WAS WEER SUPERRRR!!!! Heerlijk feessie!!
_Merijn_
Geweldig..geweldig sfeertje.. weer gezellige mensen onmoet.. early en de main ware knallers en hardbass tent was net als de silverdome warm !!
Adorable :sweethug:
was leuk :D maar vorig jaar was de sfeer echt beter..
Aerik
Supervet :D vooral MC Villian in de hardbass bij de afsluiting van zatox
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
gezellig
Anco
Gruwelijk feest!!!
Andy
Leuk feest, maar vorig jaar was stukken beter.Het geluid was in de Hardcore 4 Life niet goed te noemen, de Main viel me tegen, en vorig jaar ging het naar mijn idee meer los. Toch nog lekker kunnen afsluiten met Neophyte Records Allstars:bier:
Tot volgend jaar !
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
:cheer: super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen ;)(L) alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad :cheer:
Anne!!!
Het was in 1 woord ; Ge-wel-dig !! & een super afsluiter @ mainstage .. TOPPIEEE :bounce:
annie is in tha house
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn ­van :nosmile: kon me draai niet vinden de hele dag­ tot ik bij de oldschool 1992 kwam :D Dat was echt­ super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellig­e sfeer, Sven Wittekind :respect:
Anoussh.
zeker leuke maar ook kut momente mee gemaakt.. nix aan te doen, buiten dat een heerlijk feesie :D
Zooooo :D :D :D wat een geluid zeg! Lekker feestje hoor!
Arnolio
Was een mooi fistje :respect: Predator :respect: Yves :respect: Bodylotion :respect: Spark Taberner :respect: Stanton :respect: Charly en Mental :respect: Rob AND MC JOE!! :respect: Sorry Vince, maar je had het zwaar na de set van Bodylotion. Ze hadden je beter er nog voor moeten plaatsen. Hilarious ik heb je set gemist. Voor de rest was het geluid goed, behalve in de terror/industrial. Ik weet niet hoe het in de andere tenten klonk, maar bij de Back2School kon het geluid goed open (soms).
AsyLium
Geweldig feestje
B-Jay
Wat een geweldige topdag (Y)!De afsluiting van Paul Elstak was echt gruwelijk vet :bounce:!
Badgast
Alle Decibellen nog een toe :D Super sfeertje en weertje! Volgend jaar weer aanwezig!
Baggio :beer:
Respect to all the DJ's !! :respect: PAULTJEEEEE :D:D lekkere afsluiting.. SUPER ! :D
bappie 101
Yes Yes Yes Yes ! goed feestje
BartStyle10
Weer een Geweldig feestje! (L)
Basja
super :respect:
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
Bigboldy
Wat een feest! :yes: 5e editie op rij en nog steeds zwaar dik iedere keer! Dit jaar hands up voor Tekno Warriors, Joe Rascal, The X-clusive, Technoboy , The Prophet & Paul! :respect:
Bjorn-->>Batsie
Geweldig! :respect: Noize Suppressor (L) Camping was ook super gezellig! :bier: Heerlijk feessie weer! :D Hardcore4Life tent :kwijl: Vrienden, Bedankt(Y) :bounce:
BK
Wat een feest! Super geluid en wát een afsluiter op de main!:respect:
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
Blondie :cheer:
was echt SUPERRRRRR :bounce:
Bobbie­:banan­a:
Vet feest!:D Lekker weer, gezellig en goede dj's(H)
GEWELDIG!!! beter dan Defqon1 2008 en decibel 2007, Paul Elstak de HELD! ;)
was weer een mooie dag :respect:
de tering wat een knal feest en de gezeligheid ten top......:honger:
bounty1987
In een woord: GEWELDIG:O
bowiemaster
Wat een wereldfeest ! Alles was top met als positieve uitschieter Neophyte Records Allstars op de afterparty nog een lekker potje pim pam petten gedaan zodat de topdag kon worden afgesloten :)
Bram046
DAMN, Lekker feestje heb hele dag met een smile rond gelopen :D was echt genieten!!:respect: thx B2S
Brech-X-je
WOW zo vet :kwijl: ik wil terug *zucht* :)
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
Charis.
Was zeker een mooi feestje (Y) Paultje op t laatst :respect:
wat een genot :cheer:
Christopher Jones ™
Egt Vet ........ :respect:
Chronical
southstylers max enforcer db&st en hardstyle masterzzzzzzzzzzzzzz_O_
ChuPaChup
Sow... wat een feestje weer (L) DecibeL :respect: En ja... voelde me ook erg klote dag erna :D Dus zkr geslaagd :cheer:
Clau5577
super feessie!!! Errug goed vermaakt... Volgend jaar zeker weer bij!! :)
Claudia *­ Layka *­
2e keer Decibel :D en het was weer TOP!! Heb me echt goed vermaakt! :D :yes:
wat VET GAAF volgend jaar weer aanwezig hoor
Co :bounce:
Prima feestje, heerlijk weertje, fijne hardstyle :lief: main
Cockyyy.
Was een super feestje! :respect:
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
Credo
Lekker rustig bij de early hardstyle. Zenith was meesterlijk
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
Geweldig :respect: Maar die wc's.....DRAMA :frusty:
Da HaRdCoRe MaNiAc
Super vet :bier: SLAVEFRIESE LIVE :kwijl::kwijl:
DaDi
(y)
Wat een ongekend vet feesje!:respect: Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
Danielle--89
decibel was helemaal geweldig!!! :D:D
Dannyehv
hier was defqon niks bij
DarkSpacer
K.Kaos ging weer goed los :bounce: en natuurlijk The Godfather Of SCANTRAXX THE PROPHET :respect:
Daske.
Top feest (Y)
Dass'
Echt een super feest!!! (Y) (Y) (Y)
Heerlijke shizzle :)
DaveRave.s
geweldig feest goei weer goei geluid goede dj's alles top !!
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
De FEESTFee B)
Was weer geweldig!! Wederom weer een gezoek naar mensen, plaatsen en andere activiteiten! Maar dit keer wel de pendelbussen goed geregeld!! En wat een afsluiter!! :bounce:
De Lange!
prachtig feestje
Death By Design
Wat een weer :d. het was weer een top feest zeg niet normaal :D
Deesjuh (L) Joey
Het was echt super!! Willem en Joram helden! :respect:
Den Boudy
En gaaaaaaaaaaaaaan......................:-D
super feest.....heb het heel goed naar mun zin gehad(H)...volgend jaar weer:respect:
DennisA3
Geweldig :respect: .. The Beholder en Zany, wat een set zeg :bounce:
dennisdeuk
PAUL!!!!!! B2S :respect: hij was lekker
DeQkertje
Absoluut kicken!
Devon K.­ aka Steft.­
Supertjedikfeest!!! :respect:
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
Heerlijk feesje zany&beholder en the prophet wat een top set! My name is hardstyle dikke track hoor RAN-D!!!!!
DJ D-Jackal
Super goed vermaakt Nosferatu bracht ons de shit :respect:
Het was me weer een toppertje :D B2s :respect:
dj flut
leuk feestjuh zo aan t einde van je vakantie
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
Dj Spindler
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen:S verder :respect: voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
Dj Tweaker
Tja wat moet ik er nog aan toe voegen
jah jah was leuk tot zkre zin whahhahahaha next time better
DJDennizm
het was weer een geslaagd feestje:D geweldig
djim'013
lekkah feessie vriend
Djowie de Cowboy
Wederom een gruwelijk vet feest! alles was goed! Hoogtepunt toch weer Charly Lownoise en MentalTheo :D
Doggy B)
Darkness 4 Life eindelijk in een tent! Dj Paul als afsluiter was echt kut.. Had 't idee dat ik op een kinder feest was beland
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
Donja||
Heb me zeer goed vermaakt :d Wat een weertje ook b)
Je kon onmetelijk uit je plaat gaan, i love it (L)
DR. uGs
lagge man :D
Dragoslav M.
Superfeest, helden: AP, Vis vs Fury, I:gor en Killswitch en Reset
Was een mooi feestje! :D
Super feest alleen vraag ik me af welke EIKEL het in z'n hoofd heeft gehaalt om een Compleet tiolet blok te sluiten om te reinigen???? Die heeft duidelijk geen ervaring met zulke feesten.
DURACE­LL:bou­nce:
Supervett!! alleen 1 tip voor volgend jaar... Laat de muziek aan tijdens het vuurwerk!!!
dit was nr. 5 alweer en nog steeds top(Y) alleen drinken was probleem :S headhunterz :respect:
Dvp
Alles was top aan dit feest behalve heineken bier.
Theo en Charlie wat een helden
Eef_
bijna hele dag in een niet volle remember gestaan, wel onwijs goede muziek gehoord :D
Eel..­HOPPA!­ :woop:
was wel leuk...
EHV-GABBER
zwaar dik feest volgend jaar weer main was echt vet
eL BlOnDo
Was TE gezellig !! ;p
Zany&Vince en Zany&Beholder was dus echt the bomb!!! MC DV8 op main (Y) :respect:
F.­rréakkyy^­A.­nGéll :sweethug:
In 1 woord Geweldig!
Fanny :D
Refuse stage mooi op gezet! Heerlijk genoten van Reno raines en Sven wittekind.. voor de rest niet echt mijn ding dit.. het weer en de gezellige mensjes hebben het zeker goed gemaakt!
Fano
WAT GEWELDIG!
Feke
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
Het was weer GEWELDIG! :respect: Alles klopte.. het weer, muziek en sfeer! Was mijn 3e keer, maar zeker niet de laatste! Tot volgend jaar! :bounce:
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
gekkegabber
mooie feestje uit nieuwschierigheid bij wittekind gaan kijken en WOW dat was vet :D. vince vs zany :respect: alleen beetje jammer van de bus die zonder ons vertrok
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
GhansCore
Weer een heeerlijk knalfeest !! :D
girly 30
Het was supperr!!!!
super
Gouden­kimmet­je
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo (L) ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes (L) wel top met jull
Hakkuh Annie
Geluid Early had net als verleden jaar mogen zijn, maar was verders wel goed te doen. Voor de rest was het weer een geslaagd feessie net als het weer :D Heerlijk :P
Hanny Jr.
Ieselijk feestje weer!!:D
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Happy-Generation.­nl
mooi feest, Charly Lownoise & Mental Theo _O_ , fucking hell wat een set!!
hardboy-tommy
Was geweldig :D :respect: charly lownoise en Mental theo :respect:
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
top feestje lekker geknald
Haringkopje
cker een bruut feest!!!!
WTF dit was egt super vet Geluid in de Hardcore was egt goed alleen jammer dat de main er af en toe boven uit kwam maar daar stoorde ik me neit aan. Geluid In de darkcore was int begin bagger later viel het wel mee. Early was gewoon super zeker met menthal theo en charly lownoise die draaide veel lekkere ouwe gouwe van sommige nummers dacht ik wel moet dit nou maar goed. Gezellige mensen sfeer was goed. en weer nieuwe mensen leren kennen :D
Believe in reincarnation, So I'm back _O_
HCP4L
Potverdorie dames en heren wat en afsluiting van mn vakantie!! Feest was zeer goed, vooral Predator en Lenny Dee!! (Y) en de after op de camping was echt MEEEEEEGAAAA!!!!! :D :D :D
Hendriks22
wederom een TOPfeest:D maar het anthem vind ik slecht en dat van mannen als zany en the beholder nog wel:S....
Here's Johny!!­
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER :cheer:. Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise :respect: :beer:.
HMaSte­NBroek­C
was gewoon een knal feest:P
Homeboy
helemaal naar de kloten.. de rest mag je zelf invullen......
hypokevin
super feest!!! mooie locatie en top weer! Op na Q-base:p
Wat een feest! in 1 woord geweldig :bounce: Foutje dat we onze kaarten per ongeluk verkocht hadden, gelukkig konden we ze nog terug kopen :D
kun je dit nog met woorde beschrijve :kwijl:
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
ILoveH­ardSty­le
Hele dag early hardstyle gestaan! Geniale dag gehad ook al was er bijna niemand muziek hoogstaand :D! voor de rest manu kenton vs maxwalder ook dik :D:D
Ilse_S
SUPER FEEST!! Muziek was goed, aankleding etc en natuurlijk het vuurwerk! Minpuntje vond ik hoe het regeld was bij de toiletten.
Imkee
:respect:
Heerlijk dagje! Paul Elstak (L)
radium :respect: jammer dat ik er maar ffkes kon zijn! voor de rest was decibel zeer goed en heb me prima vermaakt, goed weer ook;)! jammer dat het leuke meisje pas aan het eind voorbij komt hehe:P
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
Isaaq Newton
Geweldig feest_O_! Refuse, back to school, Pussy lounge, UP area's waren super!(Y)
ItchyTK
OMFG! Te vet gewoon!
Iv :hyper:
Super dag gehad, heerlijk weer en perfecte locatie! Afsluiting was ook (Y)
Ivanho de la Penja
Supermoddervet feest! Heb genoten van Vince en Zany, Teknowariors, Charly en Theo, Paul Elstak enz, enz. En wat een supersfeer, B2S had zelfs een maansverduistering geregeld, dat zie je echt nergens!!! :P
J-Bo's event support
Dikke sfeer momenten met Joe Rascal, Genius, Da Pauli, Tekno Warriors, Mc Ruffian, Pavo, Isaac, Dana,Technoboy, The Prophet, Dj Paul. The X-clusive & Mc Villain & Apster _O_
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
GEWELDIG(h) ik heb me prima vermaakt :cheer: leuk feestje en lekker weertje (H) en een goeie sfeer:D
HEERLIJK, GEWELDIG, gewoon jammer dat het voor bij is!!!! volgend jaar zeker weer!!!!
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Hardcore tent was gewoon heerlijk!
JANINE.
Vet feest! :D Super weertje, veel gezelligheid en vette setjes gehoord B) (ook al vielen sommige ook tegen..) Zany toch weer de vetste set; Metro, Midnight etc. (L) Enige minpuntjes waren de warmte in de Hardbass tent en het kuteind lopen zodat ik om 10 uur toch wel aardig moe was. Maar zo hoort het ook B) Topdag gehad! :D
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Jasco
wanneer komen de foto's online?! :O
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
JdB
Goei fiske, alleen iets met netwerk zou niet slecht zijn. Kut als je iedereen kwijt bent en nietmand kunt bereiken
JeffAFCA
Noize Suppressor B) Tommyknocker en ZEKER NEOPHYTE RECORDS ALLSTART NIET NORMAAAAAL!!
Jenzy
Amazing :bounce:
Tog gewoon geweldig!!! Als ze nou allemaal zo waren. :)
Jerom The Tigerman
Topfeestje op naar 2009
joey hunt
egt gruwelijk feest heel erg groot mar zeker mooi
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Superrrrrrrr feest
Johnny
mooi feest, jammer dat DJ Paul op de main en Panic op de Earley precies dezelfde set hadden (CD???)
Johnny-Cash
Tijd ging echt te snel :D Was gezellig!!
Moddervet B) Southstylers (L) Sven Wittekind :cheer:
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
JORAM.. ;P
tering wat een goed feest weer !! lekker zonnetje B) Charly Lownoise en metale theo was echt de topper !! :respect:
Jordy O.o'
1e keer Decibel en tevens een Outdoor feest, heb me zkrs vermaakt, lekkere sets van: Coone, Manu Kenton vs Max Walder, Chicago Zone_O_ , jammer dat het drinken zo duur was...;)
Joyceke :)
Lekker rondgestuiterd :bounce:
Joëlle :cheer:
Wat een super feest!.. geweldig! :lief:
juki
en het ging veelste snel voor bij (N)
Jump tent was mega Lethal MG,Chicago Zone,Coone En Gave ware Top:p Manu vs max walder was (y)jammer dat de tent zo klein was en het geluid niet echt hard was maar voor de rest top feest
(L)
Prachtig! Die afsluiting (L)
Kampo007
Gaaf feest. Leuke mensen ontmoet en een lekker sfeertje.
karretje
eerste decibel, was echt super geweldig,
kdenp
super feestje!!!!
Keizertjuh
Super vette decibel:P:P
Was top feest! Was ook mede doordat ik met hele gezellige mensen was! Prijzen $$ Maar goed doe je niets aan, en het eten: Bah! Maar muziek, sfeer, mensen en het weertje(Y)
Kerstman
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
Kevin Kaos
GEWELDIG !!!!! WAT EEN GELUID
Kevin Matthijs
Super vet feest !!!
Kick Noise >H4H.­FM<
Masterrrlijkk weer :D .. echt super vermaakt:D!!!
killingscum
GEWELDIG ! davide sonar / alpha twins / prophet / paul elstak (Y)(Y)(Y) b2s zoals altijd weer alles goed voor elkaar (Y) check ook mijn verslag
Kl.­eine Blonde
GEWELDIG! Laatste uurtje helemaal top(L)
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
veel goed volk daar in het zuiden :D:D hilarious draaide :kwijl: verder was het wel iets te groots en druk voor mij maar toch wel een vet feest :D
Kunning
aaaah geniete feestje gwn :respect: josh en wesh waren fantastiesch
KV.
mega! alleen t geluid in de hardcore4life.... maar toen kwam neophyte records all stars(y)
Ladybug
Wat een vet feest dit zeg! Supermooie locatie ook. Vond het naar mijn mening geslaagder dan Defqon dit jaar. Lieve Johan bedankt!
Prachtig feest! Onwijs genote
GEWELDIG!!
Lange MafKaAs
SUPER FEESTJE!!!!!!! En darkraverr was weer toppie in de pussy lougne
LaSsiEJJ
laate reactie maar was helemaal GEWELDIG xD
Niet geweldig maar gewoon mega gezellig! :d (Y)
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
was een super feest,,!! volgend jaar zeker weer :cheer:
Lindsey1987
heerlijk feesie:D, goed geluid, goede sfeer, lekker gedraaid. Toppie volgend jaar weer:bounce:
Lintje
Super feest! Volgend jaar weer!
lippyh
was weer een ouderwetse lekkere decibel!!
LJLampje
feest Super! :D alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen :)hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Loodje82
Heerlijk feesie heb me weer kostelijk vermaakt!!
Lori
DIKKE 10 echt geweldig
LOUSJE
Maakt me helemaal blij :D!
Luja :cheer:
Kei gaaf!!! Southstylers en Zatox waren SUPER!!! (k)
GVD in 1 woord SUPER (y) (y) (y)
M.F.A.
EGG WEER VETT FEESSSIE :P
maaii
Leuk feesje & Lekker dichtbij Alleen zand happen bij industrial was heel erg vervelend..
Marco VDM
Owww, Ik wil terugggg
had er meer van verwacht... maar was wel gezellig (Y)
MaRisS :cheer:
Was helemaal geweldig kijk al weer uit naar volgend jaar :D jammer van het bereik :(
Knalfeest! (Y) B)
mathieu-1988
ik heb zwaar genoten wat een feest:D
Vond het feest wel okay... alleen geluid van de hardcore tent werd over donderd door die van de main... beetje jammer.. verder veel bekenden gezien en t weer zat zekers mee..
MCMalcolMX
gvd joa wat een feest pfffff heb me uitstekend vermaakt alleen jammer van al die rot flesjes op de grond
Megalodon || Oppers­tamper
Superfeestje, altijd leuk gratis VIP, bedankt Roy :respect: Lekker gebeukt ook in de Talent Area :D
MerijnvK
lekkah lekkah jwt
MichelW
The Viper vs Panic _o_
tommyknocker!!!! :respect:
MIELE
Super vet :D Lekker weertje! Wat een geluid in de main :respect:
Ernstig feest :D en dat geluid (L)
MindQo­ntroll­er
PGGGGGHHCHRR**DECIBEL**EEGGHHGHGH
Mirtekke
ging weer mooi en heerlijk weer :yes:
Miss Corsa
Dit was echt weer een super feessie :D!!! Ben blij dat ik toch nog kon gaan!!!
Miss N-Emmy
4e keer Decibel! Wederom super geslaagd! Heerlijk weer gehad, we waren tenminste niet iedereen kwijt na 5 min. Een paar minpuntjes, zoals de aankleding van het park, vond ik persoonlijk minder dan vorig jaar, het geluid in de Hardcore for Life tent die bass hoorde je pas als je je helemaal vooraan door de mensen heen had gewurmeld en dan viel het mij nog tegen... Verder was het geluid op Mainstage errug goed, en maakte dat voor mij weer een TOP feest! :bounce: Volgend jaar zeker weer!
Miss~Linn
Het was echt Geweldig,...heb er geen woorden voor vooral de afsluiter van Paul op de main...Toppie!!!
MISTER RED D
egt vet feest,ging helemaal los in elke tent,volgend jaar cker weer!!peace
Super goed geluid op main, en mooi weertje! Heb me prima vermaakt!!
Morrizz
Idioot !!
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
Geweldig feestje!!! Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen:( en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
mystery man 1986
Dikke knaller!!! Een hoop goeie sets gehoord, lekker sfeer :bounce:
n0uky
Wat een feest (L) ik ben er helemaal kapot van! Wat een kilometers heb ik gelopen haha. Decibel heeft wat mij betreft defqon overtroffen :jaja: (l)
Vond het een beetje tegen vallen :/ Ik heb wel mn toppertjes gezien (L) Maar voor de rest (N) D-block & St-e-fan :Respect: Alpha Twins ook wel ok (Y) Tsjaa.. 8)
Wat een feestje! Prophet = en blijft een held! :respect:
was een super weekendje..... camping + decibel was maximaal begaaien daar!!!! :bounce:
Superrrrrrrrrrr feest! Jammer dat Hardbass binnen was, was zowat niet te doen! Mainstage super, alles super!! Volgend jaar zeker weer!
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
NickLok
Keurig feestje weer dit..
wat een feessie weer southstylerz charly lownoise en menthal theo wat een afsluiter bij de early rave
TOP dag gehad! Echt lekker weer, en toffe mensen! Muziek was zeer goed!!!
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais :respect:. Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur :S
Sven Wittekind dikke HELD!
HE WAT ZEG JE!!!!!!! tering dat geluid :kwijl: zany vs the beholder :respect:
ge wel dig :D:Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
P@$©@L
(Y) feessie....i:gor live:respect: wat een geile live set
paarhaas
Het was weer een topfeest. Respect voor outblast en paul elstak. Alleen stom van de controles op de wc.
Pablo Escobar Is BACK!!!­
super schik gehad! knoepertje zat maar egt mega gelache!
panenkie
paul elstak :respect:
Para J [JWT]
uber leip ..8) goed feessie Lenny dee :respect: vette shit 8) BOKS
Party-Kicker
Wat een geweldig feestje was dit weer zeg :respect: 2 B2S
PartyG­angste­r82
super dik feest weer. op naar decibel 2009 :bounce:
Partykicker-EHV
Hardcore 4 life was goed te doen.. maar over 't algemeen kon 't beter.. Vond Dominator vele malen beter als Decibel !
was echt een top feest! Mooie dag, goede namen en een geweldige sfeer!
Partys­tarter :bounce:
Heerlijk feest!!!! H4L en D4L werd enorm gedraait en lkkr geluid :bounce: en dan afsluiten met vet vuurwerk :respect:
PartyS­tarter­t :facepalm:
Chill weer, lekker muziek. B2S heeft de zaakjes goed voor elkaar (y)
Was weer een leuk feestje :D heb me goed vermaakt :cheer:
PATRIJSKE
gewoon weer lekker feestje,net als vorig jaar:D maar vond paul elstak nie zo:$ ,promo was beter vorig jaar!!:D
Pawns in the Game
SUPER GAAF FEEST XD afsluiting was top (Y) wc,s was idd kut
Peeertje
Neophyte records allstars:D echt te maximaal:D
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
PFSquad MC
Toch echt het beste opgezetten Festival van Nederland. :respect: The Viper, Panic, Charly Lownoise, Mental Theo, Zany, Vince dat waren voor mij echt de mannen van de dag :D.
Heerlijk feest! :D Heb me goed vermaakt, vooral in de hardcore-tent!
Pimpel
GEWELDIG gewoon..... Industrial en early te vet.... Hellfish en Bryan fury (L)
Pjom :honger:
Wat een dik feest :D Southstylerz - Hardstyle Masterz - Zatox _O_ _O_ _O_
GE-WEL-DIG :LIEF: :BOUNCE:
Armageddon Project :honger: Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
Poeske
Hij was echt goed !! Vooral het einde.. alleen vorig jaar was beter
alleen laat dan de trance en truttjes maar thuis de volgende keer kwa lokatie de beste in nederland volgend jaar zo ie zo weer
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
PP-Rick86
vorig jaar was ie super.... maar dit jaar was ie geweldig.... wat een weertje ook:D
prijntje
was echt lachuh en met akira zwaar los gegoan volgend jaar zeker voor de 6de keer
HIRRLUKKKK te lekker gewoon hahaha mensen was gezellie (K)
QLUBTEMPO
Wat een SUPERVETTE Decibel zeg! Dat geluid op de main!! Oorverdovend!! Stond soms wel iets te hard,,, HEADHUNTERZ WILDSTYLEZ heerlijk setje! Echt een dikke 10 voor Decibel! Volgend jaar zeker weer!
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
Querina
die sportfriek :lol:
GEWELDIG HELEMAAL LOS TATAT:D
Ransom
Super feest! Heb me prima vermaakt en het geluid was, soms iets overdreven, goed verzorgd!! B)
Rave_Steef
Partyraiser !! geweldige set :respect:
Razer.NL
Was weer geweldig, alleen jammer dat de hardcore niet goed tot zijn recht kwam :(
RB'
wat een geweldig feest ! volgend jaar cker er weer bij :respect:
was weer gek :respect:
reemzz
zeker weer het feest van het jaar! :respect:
ReLSMuRF
Was lachen
Remmco87
Superfeestje! (Y) Alleen wat was het WARM in de Hard Bass :S Die area hadden ze beter buiten kunnen doen
Renzu
Erg vette party! :bier: :D
Rick =­ Wimpie
wereld feestje :respect:
Rikson
Wat een vet feest was dit en wat een weer (L) Southstylers, Josh & Wesz, Technoboy, The Prophet en Paul Elstak wat een sets :respect:
geweldig feestje , super geluid :P early mega vet :D
Roberto -o
Heej Vera, je had bij ons moeten komen staan op de parkeerplaats, wij hebben 2 uur staan feesten daar!!
Robijntje!
Wat een feest, geweldig! (L) Topdag gehad met iedereen. Isaac man van de dag:respect:
Robin 040
DIK DIK DIK DIK DIK DIK DIK!!!!!!!
RobinH89
Southstylers! alleen jammer dat het zo warm was in hardbass tent, verder alles top
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
Robjah
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul a­ls afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier :P
echt een super feest, heerlijk tot op het laatste moment.. super vermaakt :respect:
roigerobby
DBSTF, Charlie en Theo, en Paul (Y), Weer een heerlijk feestje
Lekker weertje. Goeie muziek. Pilsje erbij. (Y)
Rowan
:respect:
Heb betere feesten gehad maar was wel leuk :D
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
was weer leip feesie!!!!
RoyAl-Roy
Had nog nooit van hem gehoord maaruh :respect: voor dj M.... Echt de ene na de andere oldscool klassieker!!!
Royhooo
was zeker laage(B) best zat
Roß
Respect! (Y)
Ru.­ben.­er.­ook
onverslaanbaar!
RUDOLF:bier:
lekker feestje hoor kk zat :bier: :d
Wow wat was het echt weer super(L) Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..:(
ruudvaneijk
main, up en hardbass (y) (y) (y) erg naar m'n zin gehad :D
RyAn B
decibel rules!!!
S-te-phan
Geweldige dag gehad! Helemaal los gegaan in Hardbass tent!
Sabrina,,*
Het was weer SUPER!! :respect: Heb echt genoten! Helemaal loss & het weer was top! :D
Sann #
Idd Jann ik vond het ook heel leuk feestje maar vorige jaren beter en jammer dat ik het einde heb gemist!
Geweldig feest! Project 1, Charly/Theo, Southstylers, J&W.. volgend jaar de garderobe beter regelen; wat een HEL!
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
SDumasqo
:respect: Decibel Outdoor :respect: was weer TOP!! Goede afsluiter van het Festival seizoen voor mij!! Heerlijk weer....gezellige mensen...gruwelijk festivalterrein.....en KEIHARDE BASSEN!!!
Shannake87
Gewoon te zalig !!! Laatste 3uur bij main stage ! Zalig goe !! Leuk volk dat naast me stond, mail adres gegeve maar heb hem nog niet gehoord :( .. DECIBEL tot volgend jaar !!!
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
Sjeenus
leuk feesie gehad, alleen die afstanden die je moet lope en hardcore4life tent omdraaien, mainstage kwam eroverheen met geluid :O de vuurwerk shows ware geweldig (Y)
SjefQe
weer een dol feestje!!! :respect:
slam1975
Leuk feest, maar de Refuse-tent vond ik het best (Y)
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Smartie™
Goed vermaakt alleen geluid H4L was best wel bagger
Smitte..|
Super feest, afsluiter met Paul Elstak was echt super!! Echtt kippenvel.., en maar losgaan!
Sneej
Was egt een goed feestje!! Volgend jaar zeker weer :D
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Project one was niet te houden, (y)
wat een topfeest zeg!! heb echt genoten yeaaaah
Splendid <Mr.­ Blonde>
Laatste twee uur maakten een matte dag helemaal goed! :9 Zentih & Luna hebben een wereldset neergezet! I'll remember..
Stanley3x0
Super feestje (Y)
Stefan S.
Was Weer Een Hele Fraaie:D
Top Dag !! Heerlijk weer,, Alleen geluid was wel slecht op de Main (H)
Steve Verm
Heb me vermaakt :D
Stief
Hele vette shit. Decibel is duidelijk de beste in zijn soort! :respekt:
Stiffm­eister­_­
Superfeest vooral charly lownhoise en mental theo bij de early rave!
DBSTF(L) GEWELDIG
Stokkie.
sorry kut feest !!! vorig jaar veel en veel beter en gezelliger bij de hardcore
Super feestje :respect: Lekker sfeertje (Y) Unexist en Promo :bounce:
SummerQueen
Partyraiser en Day-mar :respect:
Suus*
:respect: Wat een feestje weer :D tot volgend jaar :cheer:
Het weer was goed, en het was geweldig!(Y)
het was echt super :bounce: zwaar loss gegaan daar (Y) op naar 2009 :cheer:
Terror-Timmy
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
terrording
top top top!:jaja: mooi opgezet en een goede sfeer! het kon niet beter!
terryj­eweetw­el
VOL GAS <3 DECIBEL VOLGEND JAAR WEER DIKKE 10
leuk festival, top weer, hardcore 4 life mijn stek en michelle heb je gemist!
Teum NL :bier:
WAS ECHT WEER BRUUD!!! THUISFEESTJE!!
Tha Clown
Wederom een TOP-editie :D ... Decibel = gewoon altijd goed B)... Armageddon Project de mannen van de dag ;respect: .. Super vermaakt, veel rondgelopen, oftewel: SUPER! B) :D :bounce:
THA ZORICA !!!!­ PARTIZAN
REFUSE ....:LIEF: Dagmar Nikola en Nathalie heb echt gelachen met jullie ;)
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
The Incurable
T bruut gewoon
The KLIT Commander
Zeker zo vet als vorig jaar en dat zegt wat! Lekker muziekske bij de ingang in de rij (Y) Verders.. Kevin Kaos, Southstylers, J&W, Isaac, Radium en vooral Charly Lownoise & Menthal Theo heerlijk! Weer een fantastische dag gehad :bier:
Poeh Poeh ik weet niet wat dat was:P beste feest ever :respect:
was super, maar toch vond ik jaar ervoor beter. Amok moet voortaan altijd en overal afsluiten, dat is een ding dat wel zeer zeker is
Jahh Echtt en mega feestje 0uiwuhh!! volgend jaar weer!!:D en hoop weer in beeksebergen!:D:D
Thijsz_01
Goed vermaakt:)! Southstylers/P1 amai _o_! De afsluiting had ik dit jaar al eerder gezien haha!
Thomderanged
Damn wat een feest :P
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
Vet dikke shit,wat ben ik uit me dak gegaan,was weer gezellig Spamhoeren(Y)
Ton30071989
supervet:D :respect: maar defqon was beter
tongboy
was weer top op decibel heb me goed vermaakt .
was weer SUPERVET!!!!en dat geluid..:respect: !!!!lekker vdk met mijn vriendjes en vriendinnetjes :p toedeloehoeeeeee volgend jaar weer!!!
:bier: charly en theo :respect: armagddon project :respect: :bier:
tuneboy
DECIBEL :respect: De 6de keer voor ons en blijft gewoon top :yes: Blijft beter dan op dat klote strand rond baggeren in almere... B2S :bounce:
Unique (Freestyle)
Wat een vette dag mensen en wat een weer......helemaal top (Y).... foto`s staan op www.rage-online.be
SUPER FEEST! Heb gewoon heimwee hier... wil terug... :bounce:
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
Vage Toellieee O:)
Lekkere muziek lekker weer en een mooie sfeer! vetjesss:D
Vincenze
goei feestje weer, alleen jammer van het telefoon bereik en sommige wc's
Vinnie_
1992 is 4 you & de febo muur / pita kip stand... geweldig!
Dit was weer een super feest op naar Decibel 2009
Virgie.
Was NICE, (Y) !!
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
Onwijs vet dik gtruwelijk feest ! Mn mooiste tot nu toe!
wanorde
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
Wappie floor
eerste keer mega goed vermaakt
welyy!!
(L) prima vermaakt lekker feestje
:respect: Super !
Wennemans
Helemaal top!!!! D-Block en S-Te-Fan -----> super!!! Luna -----> Heerlijke afsluiter, het allerlaatste beetje energie er uitgedanst!!!
wesley!
heerlijk feest gehad! het geluid(L) kevin kaos, josh & wesz, deepack,mad dog vs tha playah en neophyte records allstars! er werd echt te heerlijk gedraaid vandaag, volgend jaar zeker weer(H)
Westla­ndMiek­ie
Wat een heerlijk feest weer!!!
Wieno
weer heel goed vermaakt !!! Super feestje !! :bounce:
Vince en Zany en Paul Elstak helden van de avond :respect: ipv dat vuurwerk had ik liever een kwartiertje extra gebeuk gehoord trouwens...
x SJOUWS!
Geweldig!:)
Het Was Geweldig Vogendjaar weer ;):D :bounce:
X-qlusive Stevie
Predator, Southstylers, Vince en Zany, Viper en Panic, The Prophet en Paul :respect: alleen de wctjes waren bagger veel bekenden tegen gekomen en de laatste 2u met een engeltje staan dansen (L)
SUPERR:bier:
Xtreme­BaSSLi­ne
_O_B2S_O_ hier mag q-dance een voorbeeld aan nemen!! Echt een grandioos festival:D
{NL}Vage_­alco{NL}
Was gewoon een van de betere feesten stik goed gefeest!!!!
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
Super!!!!!! :D :D
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
» Miekske «
GEWELDIG!!! Refuse, Darkness 4-life en Back2school :respect: En natuurlijk kei gezellige mensen daar :D
ÐebOrahh*­:bounce:
B2S heeft zichzelf wederom weer overtroffen:D Echt super!! Dr. Z. Vago:respect: Waxweazle:respect: Day-már & Partyraiser lekkere set!! Day-már bedankt voor backstage:D(L) Verder Panic & The viper en Mental Theo & Charly Lownoise ook lekker gedraaid!!:bounce: Heeerlijk feest!(L) Volgend jaar weer!:D
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Ik denk wel dat ik het goed naar me zin heb gehad.. Maar weet er niet veel meer over te vertellen,, Goed teken dus :P (Y)

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)