Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1895), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (780), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

SUPERRRRRRRR.....!!!!! :bounce:
!!!!!NIELS
het was echt geweldig! volgend jaar weer :D
Prachtig feeeeeeeeeeeeest in de hardcore4life losjes! zeker weer terug '09 (L)
!!!!;AMBER*
Perfecte sfeer, Heerlijk weer, Goed Geluid ! kortom helemaal top ! :D
Een SUPER feest! Meer kan ik er niet over zeggen..:respect:
Geslaagd feestje weer :D
'amanda;­ :mixje:
Wat een feestje weer! :jaja:
'sensual
PERFECTIE gewoon! I (L) Decibel!
Waas goeie verdomme :respect:
GE WEL DIG weer aardig naar de klote, was weer gezellig mensen(Y)(Y)(Y)
(BST) neaf
lenny dee :respect: 1992 is 4 you!!! LEGENDARISCH!!! :respect: promiss :cheer:
Was weer een geslaagd feestje!! (Y)
Helemaal te gek wat een top feest (Y)(Y)(Y) :D
(h)Allias De Hakkel­aar(h)
Helemaal te gek feest bohhhhhhhh_o_(H)volgend jaar zekers weer
Was weer een super feestje (y)
Hardcore4life! (L) Heerlijk dagje gehad, kijk nu al uit naar Q-Base! 8)
HARDBASS (L) Veruit het beste!!! The X-clusive :respect:
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
*#Nadine#*
super feestje, relaxte mensen, heerlijk weertje, maar de toiletten was echt zwaar klote geregeld daar..slechter als vorig jaar
**­(L)Suu­s(L)**­
Wat heb ik een topdagje gehad met super weer!! Echt geweldig!! Vooral Charley Lownoise en Mental Theo :respect: Helemaal Loss toen!! Gewoon PERFECT!!
**­Stampe­rtje**­
In 3 woorden: SUPER GEWELDIG PRACHTIG :bounce::D
Was Superr !!
*B@LLEBO*
Was een super feest!!!:respect: 2 B2S
*bastard046*
:kwijl: DECIBEL (Y) :bier: WAT EEEN FUCKINGG VET FEEEST :RESPECT: GEWELDIG VERMAAKT :BIER:... DECIBEL....(L)it
nou t was weer een donders mooi feestje:bounce: prima vermaakt met alles en iedereen :cheer: up to next year!!
*­Don Corleone*­
geweldig feesie, main stage was goed maar charly en mental theo aan het eind bij early steen steen goed
*Edwin*
Top Feessie,, Dik Geluid :respect: B2S :respect:
*EZZIE*
Het was superrrrrrrrrr! Alleen ik vond het wel TE DRUK, en die plees GADVERDAMME!!!!
*Kev
Super feestje gehad :yes:! Maatjes bedankt weer(L)(K)
*Kirstenn.
D-Block & S-te-fan, Headhunterz & Wildstylez :respect:
*M.ariska...
heerlijk feestje :respect:
lekker knalle daar eg zeeer goed feest weer:D:D
*Michael_
The Viper vs DJ Panic! Paul Elstak!! de HELDEN
(L) Decibel het was MEGAAAAAAAA :respect:
*Sebastian
Wat een sfeer weer, wat een dag! Heerlijk! :D Goed vermaakt!(Y)
*­Thrill­seeka!­!!­
Was zeker goeie! (L)
Weer goed doorgekomen ;-) !
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
- Dani -
Tot 21:00 een zeer matige feest gehad, de meest waardeloze MC ooit in de "Hard Bass - Hardstyle" gelukkig maakte Zenith DJ & Luna het in de Remember meer dan goed.. wat een knallers.. :respect: :respect:
- Dennis
geweldig feest! alleen het geluid in de hardcore was echt 3x niks :(
- S.­K.­W.­I.­T -
wel ok ... einde was bagger....(N)
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
--->Cokkie<---
Super feestje, toppie dj's en super locatie!!!Op naar volgend jaar:-)
-->Ex-brabander<--
T was weer helemaal superrrr:D
--the ripper
lkkr aan het hek het feest bijgewoond Zware lof voor de Bewaking Van Decibel dat het me niet gelukt is.:respect: 1ste mislukking !
--zwevert.
GESLAAGD FEESTJE !! (l)
-=-=-=-=--=
Super! Bodylotion:respect:Vince,Lenny Dee....echt top...En wat een leuke gekke mensen allemaal:)
-=­terror­gevaar­=­-
was weer een mooi feestje:D
-_TijnTjuh
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet d­e laatste! :D, super setjes van Soutstylers, DBSTF­, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super.­..+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T :respect:
-Amandaa.
Geweldig feestje :respect: :D
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
het feestje van het jaar :cheer:
Wat een mooi feestje was dit zeg!!!!!!
..­:: Sharon ::..­
Heerlijk Feessie :cheer:
Twas weer top:bounce:
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
..jordy..
WAT EEN FEEST
super feest leuke sweer alleen eruit worden gezet om simpele reden vind ik dan weer kut
Gewoon Geweldig, Volgend jaar weer !!!
.::scar::.
super feest 20 euro uit gegeven haha. 2 min punte­, einde kk lang moeten wachte voor we weg konde en­ dat er zand lag in de terror zaal.
073-fretje
paultje elstak als de beste op de laatste minuten, heerlijk lekker raggen
100% Pure Colombian :[
Echt gekste ooit; Mainstage & Hardcore4Life helemaal los :bounce:
81Pope
Ondanks me niet zo hoge verwachtinge (omdat vorig jaar me 1ste keer Decibel was ) viel het me tegen, en wie zegt dat dit jaar Decibel beter was dan vorig jaar verklaar ik bij deze voor Gek !?, Werd pas rond 17:00 (y) gedraait, en de setjes van :respect: Nossie & Paul :respect: waren gewoon toppie :kwijl:
::RonV::
nice !!!
:bier: no time for you today :bier:
echt :respect: H.H. W.S. &Zatox goed gedraaid:D (de rest ook wel;) paar minpuntje..4 strips 10tje:| pff dan de wc's wat een lucht:O maar wel na me zin gehad:D
vet feest :respect: Day-mar & Partyraiser :respect: alleen jammer dat er bij darkness4life geen vloer lag!
the viper en panic :respect: :respect:paul elstak:respect:
:bounce: BasssKick :bounce:
Was wederom een top editie :respect: Tommyknocker, Noize supressor, Theo & Charly, was helemaal geweldig:D
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: Teun :bounce:
Was weer een super feessie, geluid op de mainstage was weer behoorlijk lekker. Jammer dat het op het einde iets te druk was met DJ Paul
:bounc­e:mast­rr_­maik:b­ounce:
relaxt feestje:)
wat een mega feest:D vele malen beter als vorig jaar. :respect: paultje lekkere afsluiter:D
:lijn:­[CSR]R­EBELPE­BBEL[C­SR]:li­jn:
de sfeer was echt lekker had ik niet verw8 maar volgend jaar weer;)
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
Hardcore 4 Life Stage:respect: Paul elstak was een zeeer mooie afsluiter in de mainstage met mooi vuurwerk dr bie:D alleen neophyte allstars oook wel willen zien maarja je moet keuzes maken he:P
:vaag:[HC] DBT [HC]:vaag:
Was cker un goed feest maar lang niet zo goed als vorig jaar
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
=jimmy=
super feest:D volgend jaar weer:d
> ]\/­[@­niac <
RETE RETE RETE RETE RETE RETE GAAAAAAF
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Was weer mooi!!(Y) Op naar volgend jaar!!:D
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
was kick!!
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[F.­C.­M.­R.­] Nathaliee :hyper:
Mad dog vs Tha Playah (L):respect: Verder ook goed vermaakt :D
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
Waarom huren ze die Charly Lownoise & Menthal Theo niet bij ieder feest in?? Dan weet je tenminste zeker dat je un knalfeest krijgt;) Geweldig:P
[HKZ] Rens
Was weer een gaaf feestje ;) Vooral Mad dog was weer goed :D
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
[M]ichel81
Geweldig feest.. super geluid.. mooi weer:p.. Respect to B2S en nu op naar Q-Base:d!!
[NFN]Souter W.­
Het was echt een super feest! Goed geluid, dj's en voorderest miste ik weinig. Perfect, volgendjaar zeker weer :bounce:
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
^^NoUd^^
echt super feestje :respect: maar wat een einde:S
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
_Bouweh
DODELIJKE FEESTJE:D
_Driekus
Geweldige dag!
_FrZ_
Heel goed geregeld allemaal. Top feest gehad :D
Aars Energy!
Wat een geweldig feest!!! TECHNOBOY!!! man van de dag. Wat een WERELDSET!!!
Accelerators
Zeer geslaagd feesie!! :D
sow niet normaal, muziek & geluid was genieten een prima sfeer lekker weer gehad kortom geweldig. klote dat veel mensen geen bereik hadden met hun telefoon,
Alet
.
Allaaaaaard
Te Bruuut!
ALLES KAPOT!
wat een feest :D:D:D DECIBEL :respect:
Wat een topdag (L)! Project one :respect:
Ammie013
wat was het weer een superfeest :D :bier:
Anco
Gruwelijk feest!!!
AngelC­ampbel­l
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest::banana:
Antonio
3x beter als vorig jaar :respect: dus volgend jaar weer :D
Aron
Geweldig feestje. Ook fijn dat er muziek was bij het wachten voor de ingang. Supersfeer :respect:
Astrid.
Amazing!!
B-Jay
Wat een geweldige topdag (Y)!De afsluiting van Paul Elstak was echt gruwelijk vet :bounce:!
B4S1986
SUPPPPPPPPPPPPEEEEEEERVETTT!:D
B_eppieJ
GEWELDIG!!!!!
Geweldig:D :respect:
Bambina
DIE WC'S GATVERDAMME!!! gewoon weer buiten doen aub want die lucht was niet te houde! verder... TOPFEEST!!! echt GE-WEL-DIG! :D
Bart 013
Armageddon project :respect:
BartJu­:Bounc­e:
Was leuk en goed weer ! vorige jaren was beter mar was zeker niet slecht !
BartStyle10
Weer een Geweldig feestje! (L)
Basjuuh
Ja was echt retevet, toch wat minpunten... Wc's waren stinkend goor, bar was fucking druk, eten was niet normaal duur en je telefoon gebruiken, forget it.... maar al met al een supervette dag gehad :D
Bearded Jeffke
Super feestje :D
BEREND!!!!
was ok..slecht einde en veel te weinig mensen achter de bar bij de manistage!!
BETTING. M
Deze editie vond ik NOG beter dan vorig jaar. Het was gewoon GEWELDIG:D
Bigboldy
Wat een feest! :yes: 5e editie op rij en nog steeds zwaar dik iedere keer! Dit jaar hands up voor Tekno Warriors, Joe Rascal, The X-clusive, Technoboy , The Prophet & Paul! :respect:
bitchje
super dagje gehad was echt gezellig en een goede s­feer in de darkness tent partyraiser en daymare :respect:
Super stoer feest!! :D vorig jaar wat 't wel mooier aangekleed.. MAAR! heb me prima vermaakt :mixje:
Blondie :cheer:
was echt SUPERRRRRR :bounce:
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
Bobbie­:banan­a:
Vet feest!:D Lekker weer, gezellig en goede dj's(H)
Brambania™
Super vermaakt daar:D volgend jaar zeker weer!!!:D
Brech-X-je
WOW zo vet :kwijl: ik wil terug *zucht* :)
brintajunky
was goed feestje .. alleen de muziek bij de hardcore tent veel te zacht .jammer dat je de main er steeds door heen hoorde. verder de wc drama ..maar verder goed vermaakt
Bris
Super feestje!! Kei gezellig, goede sfeer !! Veel drank :P Early rave was weer super: Vince vs. Zany & Panic vs. The Viper, geweldig !! :D :respect:
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
Geweldig feestje, het is dat er geen overtreffende trap is van geweldig, want het was echt gruwelijk (L) Kevin Kaos opende verrassend lekker :respect:
KNEITERZZ MOOI FEEST!! WHOOPPPPAAAA
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
Ceesjeeee!
heerlijk feestje ZATOX :respect:
Chan_tie
Wat 'n feest!!!!! HEERLIJK :D! Achterin bij de Main was het goed vertoeven.. Lekker chillen tegen die bult aan, in de zon! B)
Charis.
Was zeker een mooi feestje (Y) Paultje op t laatst :respect:
wat een genot :cheer:
chrizzle
Meer dan geweldig!
ChuPaChup
Sow... wat een feestje weer (L) DecibeL :respect: En ja... voelde me ook erg klote dag erna :D Dus zkr geslaagd :cheer:
Cliffie
hele tijd bij de Back2school gestaan :respect: , bleef knallen daarzo!!!!
Cnelle
geweldig feestje tijd ging veel te snel voorbij aftherparty was ook echt super :)
Co :bounce:
Prima feestje, heerlijk weertje, fijne hardstyle :lief: main
Cockyyy.
Was een super feestje! :respect:
complex lover :rot:
afteren met ruud met een vodka cola ;) (f) zwaaaaarrrr fjistje
Craniax
Super vet feest! Southstylers, Max Enforcer, Zatox en Luna op het eind in de early hardstyle :respect: ...verder nog polonaise met mc Villian en :respect: voor DV8 en da Syndrome!
Crazy King
Wat een weertje was het B) Heerlijk! En erg gezellig :yes: Super feestje dus weer :) (y)
Decibel, vetste feest waar ik ooit ben geweest! Was echt super! :D
D-Jamez
een aardig feestje alleen een finale neerzetten lukt ze nog steeds niet
D.V.D
:Doh wat n feest zeg!:D super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!:D
Was weer super (L) en het weer kon niet beter b)
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! :respect: Ook nog genoten van de technostage :-D Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar! (Y)
DaNynX
Gezellig feestje :D maar veel te snel voorbij :( jammer van de het geluid bij de hardcore... daar beukte de main steeds doorheen
De echte Raven
Amasing really very good organize work.You never get dicepointed in holland<3
de JVR //­ Symbiotic
Gruwelijk!!!! Leep, J&W, Hellfish vs. Brian fury waren de helden van de dag. Een keer niet afgesloten op de main, maar in early hs tent... LUNA :respect:: wat een megatoffe sfeer daar!!!
De Lange!
prachtig feestje
deKLOMP
helemaal kapot gegaan bij elstak en zo hoort het!! was weer dol
Den Boudy
En gaaaaaaaaaaaaaan......................:-D
Ben niet anders gewend van Decibel, top feestje
DeQkertje
Absoluut kicken!
Diederrrr
gruwelijk vond ik het....echt zwaar de bom :respect:
Dirkkoor
3e decibel het allerbeste van allemaal!
Dj Agonizer
vet mega het blijft (Y) till next jear
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
wederom een geslaagd feest Promo en Noize Suppressor rule
Heerlijk feest! :) Top dag gehad weer! (Y)
:k:respect:Feel the power DE-CI-BEL!:respect::k
DJ Reload-R
ELK JAAR WEER GRUWELIJK VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Djero
Ge-wel-dig !! Organisatie :respect: Geen DefQon meer :nee: Alleen DIE LUCHT op de wc's... :( Kon de pret niet drukken hoor... :bounce:
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was een leuk feestje, maar ik heb het er toch wel een beetje mee gehad... En ik vond het k*t met die plee wat een stinkboel in de tent...
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
DR. uGs
lagge man :D
Killswitch & Reset! Hellfish vs Bryan Fury, I:gor :respect:
Duc0
geweldig :bounce: B2S: :respect:
Super feest alleen vraag ik me af welke EIKEL het in z'n hoofd heeft gehaalt om een Compleet tiolet blok te sluiten om te reinigen???? Die heeft duidelijk geen ervaring met zulke feesten.
Dur Klinge
Geweldig feest. Main en Back2School waren te gek! Coone, Charly & Theo en Paul :respect: Goed geregeld en wat een geluid op de Main volgend jaar weer!
goei weertje en sfeer, Heb me goed vermaakt daar :D
dit was nr. 5 alweer en nog steeds top(Y) alleen drinken was probleem :S headhunterz :respect:
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
Super! echt beter dan vorige jaren.
EHVrobin
dit feeske houden we er toch in!!
Eierdop..
TOP!! Elk jaar weer! :respect: Charlie en Theo :respect: set van de dag(Y):D
super feesje:D Bryan Fury Vs Hellfish en Akira voor mij de helden van de dag:D
El_Matador24
WAT EEN GELUID UIT DIE SPEAKERS..HULDE!!! goei weer..alleen tja heineken..blijf het kut vinden:)
Wat een geweldig feest! :D Charly & Theo _o_
Emms
Beste bar van heel decibel dus was relax:D
Eric Greenfield
B2S :respect: Geweldig feest, super geluid!! Lucien Foort meesterlijk (Y)
Eric_013
geweldig feestje, lekkere muziek en dikke sfeer op het laatst, super afsluiter van Paul en wat een lichtshow zeg..pffff echt geweldig, jammer dat het zo voorbij was!
ErikE
was weer een lache dagje! partyraiser, daymar en sven wittekind ;) (Y) alleen de afsluiter van Paul Elstak was echt waardeloos..
Essjee
Superfeestje!! Topdag gehad!!(Y)
Zoo wat een super vet feest :respect:
Eva
was goed te doen:D Radium was goeddddd
F.­rréakkyy^­A.­nGéll :sweethug:
In 1 woord Geweldig!
Feke
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Flame
Geweldig(Y) Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad:yes: Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser:respect: Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!:bounce:
Flipkonijn
Gezellig feestje (y), maar weinig actief gefeest... wat was het drukjes seg ;)
FlowOn­eAndOn­ly
Vette dag gehad, mooi weer en supersets
fr 1908 C.­J.­K.­
hardcore 4 life was kk gek!!!!!!!!!!
Frankelo
Ongekend lekkerrr was dit! De main was de bom
Franki3j
Heeeeelemaal los gegaan op The Beholder, vooral met die anthem; Bleeding for the harder Styles(L)
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
Prima feestje weer.. tot volgend jaar! :respect: voor de Sovjet-mutsen!
Geen fucking wreed weekend maar een super fucking wreed freakend :D Decibel :respect: De mensen (L) De camping :vaag: Super wreed gewoon! Volgend jaar ZEKER weer...Geweldig! Wat een afsluiter op de main :k
het was leuk vertoeven daar ! :) *** Vooral de Hardcore 4 Life, Back 2 School en de Mainstage waren vet ! (Y) *** Alleen Noize Suppressor draaide NIET met draaitafels en ook ZEER ZWAK ! :S *** Verder ook lkkr eten, goed drinken (behalve het bier) en een goede locatie ! :yes:
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gabberchamp
_o_Echt Geweldig:D op naar Decibel 2009!!!:D
Weer wreed gebobd ouwe.. :bounce:
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
Gielke :bounce:
was echt super in de hc4l Mad­ dog Vs The Playah :respect: lekker geluidje vooraan en ook zeker een lkker sfeertje volgend jaar zeker weer:D:D
girly 30
Het was supperr!!!!
super
Gouden­kimmet­je
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo (L) ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes (L) wel top met jull
H.ilde
Super Feestje! Heerlijk genoten van de muziek (vooral die heerlijke bass!,'t weer & uiteraard de gezellig sfeer!:D
h4l_wesje
was wel kikke:) aleen jammer da k nerges berijk had daar
Hansse045
SUPER feest.. Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje.. helemaal naar me zin gehad:D
Hardcore Infinity
Geniale party! Charly Lownoise / Mental Theo, wat lachen! Let me know when your good to go! Heerlijk dag gehad! :D :D
Hardcore013
Grootste tegenvaller ooit! Main overheerste de hardcore en absurde drankprijzen na het betalen van 52euro:S
masterlijk!!!!!! :bounce:
mooi feestje alleen in de Hardcore4Life teveel dezelfde platen gehoord
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
Zeeer goed feestje, alleen beetje kut met de bus zoeken:P
Homeboy
helemaal naar de kloten.. de rest mag je zelf invullen......
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
Hrdcr_­Heerlen
veeeeeeeeeeeelste heftig feest!!!
ikhebt­eenlie­fescha­t
was super vooral partyraiser en day maar jonge niet normaal helden
Ilse_S
SUPER FEEST!! Muziek was goed, aankleding etc en natuurlijk het vuurwerk! Minpuntje vond ik hoe het regeld was bij de toiletten.
Imke__**
Het was weeer SUPERR !! Op naar volgend jaar !! :bounce:
Heerlijk dagje! Paul Elstak (L)
in2u.
Leuk (Y)
innerSpace
In Een Woord: Lekker!
itsmeceline
top feest met top mensen,,, alleen wc's waarom alles outdoor en die tering wc's indoor DAT STINKT MAN maar wel volgend jaar weer van de partij :)
Ivanho de la Penja
Supermoddervet feest! Heb genoten van Vince en Zany, Teknowariors, Charly en Theo, Paul Elstak enz, enz. En wat een supersfeer, B2S had zelfs een maansverduistering geregeld, dat zie je echt nergens!!! :P
Super feestje, goeie sfeer, goed geluid, in een woord GEWELDIG (Y)
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
Hardcore tent was gewoon heerlijk!
Jans
Decibel zoals Decibel bedoeld is :respect: Heerlijk feest...
Jasco
wanneer komen de foto's online?! :O
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
JdB
Goei fiske, alleen iets met netwerk zou niet slecht zijn. Kut als je iedereen kwijt bent en nietmand kunt bereiken
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
Jesper :D
Top Feestje!! was weer lachen mensen :D Erg naar me zin gehad.
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! :bounce: :vaag: :xtc: Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen :lol: Pfoeh pfoeh wat een groot terrein :O Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad :cheer: !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!! (L)
joey hunt
egt gruwelijk feest heel erg groot mar zeker mooi
Johnny
mooi feest, jammer dat DJ Paul op de main en Panic op de Earley precies dezelfde set hadden (CD???)
joost1987
in 3 woorden: Het was GEWELDIG:D
Moddervet B) Southstylers (L) Sven Wittekind :cheer:
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
geweldig feest
Joyce23
Fantastisch! heerlijk uit me bol gegaan... :D
Super Feest!!! ook leuk om charley lownoise en mental theo weer eens samen te zien draaien!!
Jump tent was mega Lethal MG,Chicago Zone,Coone En Gave ware Top:p Manu vs max walder was (y)jammer dat de tent zo klein was en het geluid niet echt hard was maar voor de rest top feest
dodelijk feestje weer, op naar Q-base
Kaat:cheer:
the prophet & paul elstak :respect::respect:
DIK feestje meegemaakt. Super gezellig. ECHT TOP.. :cheer::respect:
In een woord 'Geweldig'
Was top feest! Was ook mede doordat ik met hele gezellige mensen was! Prijzen $$ Maar goed doe je niets aan, en het eten: Bah! Maar muziek, sfeer, mensen en het weertje(Y)
Topfeestje
KIMMZ(L)
refuse,b2s,h4l :D toen dj paul begon met draaien was het echt geweldig zoveel mensen en geweldig licht met vuurwerk maakte de dag perfect(L)
echt super graaf en dan het einde met 1 woord geweeeldig
het feest was super, maar de bussen hoe ze stonden zijn 10x nix, onze bus was al vertrokke!! :S
kkkellyy
En ook dit jaar (Y) Heerlyk!
Klappertje
hardcore4life & darkness4life:respect: wat een setjes heb ik daar gehoord zeg(L) maar beste set gaat toch echt wel naar dj radium:respect: wat was dat klappen zeg(L)
:respect: Predator, Bodylotion, Sjarel & They :respect: ,dik geluid bij de early, vette sfeer ook :P al met al, geweldig vermaakt :D
koekiejjj :honger:
idiote!!! :respect: vraag me alleen af hoe ik een steen met een houten bankje heb kunnen aanzien:P
Koeng :d
Ge-wel-dig(L) Sfeer,Weer,Geluid,Setjes,Maatjes :respect: (K)
Konfliktzone
ja, geslaagde fuif moet ik zeggen, was al lang niet meer op een hardcore feestje geweest en was nogal twijfelachtig over of het me wel zou gaan bevallen... toppertje!
Super feest! alleen volgende x neem ik me vouwfiets mee, want alles lag zover uit elkaar! heb er gvd spierpijn van..
krullebol87
Beste feestje tot nu toe!! Headhunterz vs Wildstylez :respect:
L.inda*
Supervet feestje! (H) Je moest bij de Main alleen wel goed uitkijken of er geen brede mannen elkaar met riemen begonnen te slaan!! :P
L@­dy....­ S@­rik@­
Super vermaakt....... Rob & MC Joe :respect:
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
Was relaxed Feestjeee :bounce: :rot:,Met goei weer b) Heerlijk vermaakt op de main :respect:
Leuk dat ik me vrienden nog een keertje tegen kwam :lol:!
ja was weer goed knalle op het zand dan
LaSsiEJJ
laate reactie maar was helemaal GEWELDIG xD
zwaar rlxte dag gehad:).dit was echt een vet feest.
Lay-d-Terzah
TOP Feestje!!!!!
leijtuh
vet feesje, goede muziek, goede sfeer, kortom een geslaagd feest
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
leroyy'
Supeeeeeeer feestje!
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
Lip DJ
TOP DAG! Dit heeft defqon overtroffen voor mij :D
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
Gewelig:love: dat geluid op me main zeg!:D
LJLampje
feest Super! :D alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen :)hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
was zeker mooi maar jammer van da geluid in de hardcore klonk nie goed vond ik
Was Superrrr!!
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Loose Moose
erug lekkere muziek, neophyte was in vorm
LOUSJE
Maakt me helemaal blij :D!
lucje_b
zker goed vermaakt maar het had nog beter gekunt:P armageddon project arkus p unexist:respect: en als klapper een té dikke set van akira :D maar volgend jaar de d4l weer naar z'n ouwe plek aub ;)
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
Lydidia
Super! Jammer van geluid in HC. Early was geweldig :lief:
M elody
GE WEL DIG feessie weer, en heb me super vermaakt met alle leuke mensjes!!
Helemaal TOP...muziek...aankleding...mensen...sfeer! :respect: Maar inderdaad de WC's volgende keer weer buiten wat een hitte en die stank dan blehhh :s
maaii
Leuk feesje & Lekker dichtbij Alleen zand happen bij industrial was heel erg vervelend..
Maak
Paul Elstak maakte m'n dag geweldig!
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
Superrr :respect:
Mark //­ F-ACTIVE - GEMS)
Geweldig! Eerst heerlijk afsluiten bij de early en daarna nog een keer met Paul op de main!! :D
Mark_nmgn
VETT!! (y)
martl
Wat een feest!! MCDV8, MC Da Syndrome, Southstylers, Vince, Zany, Beholder en Paul Elstak respect.. Wat een geluid overal, top organisatie!! :):)
master titser
geweldig magisch einde bij mainstage ! hardbass supperrr! :p
Maxxxxxx
Echt een super feest weer!!!!!!
Vond het feest wel okay... alleen geluid van de hardcore tent werd over donderd door die van de main... beetje jammer.. verder veel bekenden gezien en t weer zat zekers mee..
Wat draaide Zany geweldig!!! Heerlijk genoten van zijn vakmanschap op de vipdeks:-) Gewoon weg een super feest!!!!
Mental Maarten
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
Ernstig feest :D en dat geluid (L)
Milan.W
het was een gekkenhuis! GEWELDIG :D:D
Decibel!! :respect: echt een van de mooiste feesten!
Mirtekke
ging weer mooi en heerlijk weer :yes:
Zo heb me goed vermaakt en het was ook echt een super weertje!!!
Miss da Freeze
Ondanks het korte last-minute bezoekje,alleen de avond, een geweldig feest .volgend jaar vanaf 11 uur :-p
ontzettend mooi feestje..volgend jaar zeker weer.
Miss Fantasy!­
Leuk feestje, jmmr van de prijzen! Reiner(A.K.A Radiate) en Ecu (Y)
Miss Greetje
Was een super feestje op de Early Rave!! mensen was gezellie!
Miss N-Emmy
4e keer Decibel! Wederom super geslaagd! Heerlijk weer gehad, we waren tenminste niet iedereen kwijt na 5 min. Een paar minpuntjes, zoals de aankleding van het park, vond ik persoonlijk minder dan vorig jaar, het geluid in de Hardcore for Life tent die bass hoorde je pas als je je helemaal vooraan door de mensen heen had gewurmeld en dan viel het mij nog tegen... Verder was het geluid op Mainstage errug goed, en maakte dat voor mij weer een TOP feest! :bounce: Volgend jaar zeker weer!
Miss Pitbull
Het was idd weer een MEGA feest goed vermaakt daar!! :cheer:
Weer een ontzettend vet feestje!! Tot volgend jaar:cheer:
missy
Was een leuk feessie 8) En de bus doen we volgende x weer over, het was gezellie (K)
in 2 woorde:helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mnr.­ Huftenaars
GEWELDIG FEEST, heb echt genoten !!!:D
Morrizz
Idioot !!
KIP-EN-VEL... :respect: Wat een gruwelijk feest! :D
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
mr. Brainiac
Ik zeg: EEN FUCKING GESLAAGD FEESTJE!!!!!:d:d:d
MR. GRUMPY
het was pas leuk toen ik een plaat kreeg van de beste dj die er was daar UNEXIST!!! :respect:
Mr.­ Jack The Daniels 076
1 woord: prachtig feestje :respect:
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen:( en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
In 1 woord: :DGEWELDIG:D
Vond het een beetje tegen vallen :/ Ik heb wel mn toppertjes gezien (L) Maar voor de rest (N) D-block & St-e-fan :Respect: Alpha Twins ook wel ok (Y) Tsjaa.. 8)
Nee Toch !?
Op naar Decibel 2009 (Y)!!
Neerhof :woep:
GE-WEL-DIG :D
Neptunes_23
Heerlijke decibel! vanaf 2005 geweest en tot nu toe is dit de vetste geweest, wat een geluid overal!! (H) Headhunterz & Wildstylez strijken met de beste set van de dag! :respect:
Nesse
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
Nick-O Sick-O
ging die dag nog maar langer door! Helemaal geweldig
NickLok
Keurig feestje weer dit..
het was superrrrrrrrrrrrrrr!!! Wat een feestje ! :D
Niki...
GEWELDIG vooral het einde was (Y)
Noisecult (Repeater)
Kevin Kaos heerlijk geopend, J&W koning, Spark Taberner, Sven Wittekind, Radium & Promo :respect:
Nora Jeune :cheer:
Wat een vet feest! Prima vermaakt ! :D
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
Sven Wittekind dikke HELD!
Oorsplijtend
Keihard lachen met de ballonnen!
In 1 woord, Geweldig!
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
Para J [JWT]
uber leip ..8) goed feessie Lenny dee :respect: vette shit 8) BOKS
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
partypind@­(vld)
Beste Decibel ever !!! kostelijk vermaakt Heerlijk weer zelfs de stank van de wc`s was goed!(betekend dat er goed gezopen wordt laten we maar zeggen ):P:P Niet wachten bij muntjes ingang eten ...voorbeeld voor andere feesten.Mensen waren perfect geluid was perfect Partyraiser hartaanval waardig En RESPECT voor alle ouders berm in de tot volgend jaar !!!!!!
Partys­tarter :bounce:
Heerlijk feest!!!! H4L en D4L werd enorm gedraait en lkkr geluid :bounce: en dan afsluiten met vet vuurwerk :respect:
super feestje. op naar mystery land
Peeertje
Neophyte records allstars:D echt te maximaal:D
peertjuh16
Was n superfeestje, heerlijk genoten, vooral bij de main/afsluting!!
Petitje
hahaha.....wa n feest, heeeerlijk!!!
PieterrGEK
GEWELDIG
Pigmans
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan :D
Heerlijk feest! :D Heb me goed vermaakt, vooral in de hardcore-tent!
PimB
jammer van het telefoon ­bereik en de wc's, voor de rest een GEWELDIG feest :respect:
Pimm'
Was echt dik !:kwijl:
potje poolen.­nl aka ausje
masterlijk supervet feest!! beste outdoorfeest van dit jaar! ben helemaal wild en los gegaan!!
PP-Rick86
vorig jaar was ie super.... maar dit jaar was ie geweldig.... wat een weertje ook:D
Project Brainless
werelds feest!!!!
GEWELDIG HELEMAAL LOS TATAT:D
Rammi
Wat een SUPER FEEST!! SUPER GELUID OOK !!:respect:
Ransom
Super feest! Heb me prima vermaakt en het geluid was, soms iets overdreven, goed verzorgd!! B)
Rave_Steef
Partyraiser !! geweldige set :respect:
Raving Butterfly
Lekker feestje maar het zou nog beter zijn als er hardcore gedraaid werd op de mainstage. Hardcore werd nu aardig overstemd door de main, dat was een beetje jammer. Dan maar in de tent los, aardig vaag en super goed vermaakt. Niet te geloven dat ik er echt 12 uur rondliep, leek hooguit 4 uurtjes en da's een goed teken! Eusje, leuk om es met je te zijn gaan feesten na al die jaren!
Jaja was weer een TOP-feest!!! Bodylotion was echt prachtig! Precies zoals vorig jaar een dikke 10+ :respect:
REPRESENT BY EXAMPLE
What the fuck? van dj Promo knalde dubbel zo hard als de rest in de early rave
RGABeekman
Wat een geweldig feest, alleen volgend jaar de Hardbass ook open lucht maken..!:D
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Rick =­ Wimpie
wereld feestje :respect:
Ricooow
Was wel vet feestje! alleen kwa aankleding is er egt geen ruk aan! beetje simpel opgezet..
Robijntje!
Wat een feest, geweldig! (L) Topdag gehad met iedereen. Isaac man van de dag:respect:
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
rock 'n rolla
geweldig feest
Roowbin
Superfeestjeee!
Rowan
:respect:
Rownage
Topfeestje gehad weer, alleen waarom moesten die pishokken zonodig overdekt zijn, wat een stank... Verder was het erg gezellig, goed geluid, en een lekker sfeertje, heb me weer goed vermaakt..
Royhooo
was zeker laage(B) best zat
kevin kaos :D
Roß
Respect! (Y)
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz :respect: Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was :(
Ruud!
Vette shit ouwe! Was geweldig! Kevin Kaos opende heerlijk. Verder Noize Suppressor, Sven Wittekind, Mad Dog vs. Tha Playah, Radium, Southstylers en Promo echt toppie!!
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
S.­B.­ :bounce:
Heerlijk! Manu Kenton vs. Max Walder & Ronald V :respect:
Sabrina,,*
Het was weer SUPER!! :respect: Heb echt genoten! Helemaal loss & het weer was top! :D
Salvo
.
Scheve­ningen Kevintjuh
Jaja Kaos Helemaal top zoals ik van je gewend bent Echt een Haagse Knaller !!!!!!!!!!!(y)
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
SCHUFKE
VET
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
sebkuh
is er hier een party!!!!!!
superrrrrrrrrrr vet er is niet beter. wanneer kan je kaartjes hale voor volgend jaar?
Geweldigggge party, vooral de laatste 2 uuuur, waren top
Sh@dow
het wandelen de volgende dag ging errug lastig :P:P:P maar was echt masterlijk
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
Simone :cheer:
Alweer een geweldige dag gehad :woep: (L)
SJ-O
Gezegend
Was een kompleet feestje:p alles gedaan alles gehoord gewoon weer top! Beste decibel tot nu toe!
Sjefkuh
was goed te doen ja lekker weer goeie muziek hoppaaaaaaaaaaa
geweldig feest:D alleen showtek was beetje kut op main
Echt een super dag gehad. Geluid lekker hard en de mensen waren geweldig!
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Ohhhh wat was het weer gezellig!!!!Geweldige sfeer:D Back2school:bounce: en Refuse:kwijl: Sven Wittekind & Amok:respect:
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Spaaky
wuuhooo Refuse :respect: super feestje
Speake­rfreak­er!!!­
vond het echt een knetter goed feesie:D:D
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Stanley3x0
Super feestje (Y)
Stef fie
Super super super vet! Zeker volgend jaar weer!
STELKA
Was supper gezellig Goed vermaakt :yes: en de main maakte niet uit waar ik ging staan ik stond altijd wel in het gang pad :( was wel lekker knus ;)
TOP (Y)
Steve Verm
Heb me vermaakt :D
Stokkie.
sorry kut feest !!! vorig jaar veel en veel beter en gezelliger bij de hardcore
Goeie dj's goeie sfeer en 1 woord: GEWELDIG:D
Super feestje :respect: Lekker sfeertje (Y) Unexist en Promo :bounce:
Struissie
Organisatie was echt top!! Partyraiser vs. Day-mar :respect:
Was weer lachen met iedereen!!! Alleen het sandwitch eten mat Daggie was niet zo'n succes haha :P wel lekker gedraaid met Wes hoor mop! (K)
Super Shakira
het kon een goed feestje zijn :(
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
Gruwelijk Maddog vs. Playah, Dione, Wittekind, Charly en Theo het was allemaal geweldig:D
Sven:jaja:
Mooi goed georganiseerd feest . Partyraiser & DaY-mar , Sven Wittekind waren top :jaja: Alleen geluid in Darkness 4 life was minder.
Svensation B)
:cheer:
T.
Brennan Heart GENIAAL :kwijl: :respect: Tommyknocker, Mad Dog vs Tha Playah, Pavo & Neophyte Record Allstars (Y) Super geluid en heerlijkweer:D alleen wat werd er schandalig veel geld gevraagt voor het eten (n):S
Takkie
Echt Uber strak :respect:
Tammy *
Damn.. wat ging de tijd snel!! Maar Het was Ge-wel-dig! :D :respect:
Het weer was goed, en het was geweldig!(Y)
Taxi_Rowé
gewoon fucking niet normaal! geweldig feest!!:respect:
TechnoMigs!
Vond het een beetje tegenvallen, kon mijn draai pas heel laat vinden bij de techno... ben daar nu echt in verdwaalt denk ik... Stanton op de old school super (Y)
TernTerror
Was weer een grandioze editie...Op naar de volgende :)
TerrOr­iginal­Maniac
Echt mega vet festival, je krijgt echt wel waar voor je geld. :respect: B2S. weer ongelofelijke mix-technieken van hellfish&brain fury gehoord, ze blijven me keer op keer verbazen! en de rees-chinees scheurde net zo lekker als shumacher over een circuit. volgend jaar weer :bounce:
leuk festival, top weer, hardcore 4 life mijn stek en michelle heb je gemist!
Tha Bips
The prophet & paul elstak hebben men dagje weer goed gemaakt :respect: wc's en netwerk wat een drama
The Queen.
Decibel was hard!!! & ook die paal van de Hardcore4life stage.. :S auw! Einde gemist, maar wel de EHBO post gezien van dichtbij. :P
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
Een mooi einde van mn vakantie!:respect::D Goed geluid en een goeie sfeer(Y) Kortom: Ik heb een top feestje gahad!:D MAAR WAAROM LIEPEN ER ZOVEEL VAN DIE PENNENLIKKERS ROND?!:S Nie dat ik er last van had, maar toch.?!:S
Jahh Echtt en mega feestje 0uiwuhh!! volgend jaar weer!!:D en hoop weer in beeksebergen!:D:D
thetris
Decibel was het beste buitenfeest van 2008! Alleen die toileten....
:respect: Heeeerlijk feestje
tilburg terrorist
asosial harde bas was egt helemaal toppie hardcore 4 life was egt fucking lekker heb me prima vermaakt aleeen die wc,s ........:S da moet egt ff anders verder was het 100% super
TiMmS
T-Junction, Partyraiser en Dione (Y), The X-Clusive, Unexist, Bodylotion en Neophyte records all stars :respect: :respect: !!! 1 Woord GEWELDIG ! !!
Timon!
panic & the viper waren top
Het feest van het jaar
Echt geweldig!!! Partyraiser en DayMar_O_ MadDog en Tha Playah_O_ Charly Lownoise & Mental Theo_O_ Project One_O_ Sfeer_O_ Weer_O_ Volgende keer bij mij thuis!
Vet dikke shit,wat ben ik uit me dak gegaan,was weer gezellig Spamhoeren(Y)
Ton30071989
supervet:D :respect: maar defqon was beter
Tony the Torment
Was weer een GOED feest van B2S :respect: geluid en de lineup geweldig(Y), maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial :no:Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
was weer SUPERVET!!!!en dat geluid..:respect: !!!!lekker vdk met mijn vriendjes en vriendinnetjes :p toedeloehoeeeeee volgend jaar weer!!!
Triggah MC
loekoe En Hoe!!!:9
TvdB#
GE-WEL-DIG :D
Heerlijk weer, goede sfeer. Gruwelijk feest gewoon (Y)
SUPER FEEST! Heb gewoon heimwee hier... wil terug... :bounce:
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
was leuk, vorig jaar 10x beter..
Vievje87
Was weer super! :D Het heeft vorig jaar voor mij niet overtroffen, maar dat was dan ook eigenlijk best onmogelijk :P
Vincenze
goei feestje weer, alleen jammer van het telefoon bereik en sommige wc's
Dit was weer een super feest op naar Decibel 2009
Von Earth:bier:
Fantastisch beste feest van het jaar, :respect: voor Bodylotion en Paul:bier:
vrouwke
m`n 1ste buitenfeest maar zeker niet de laatste!!en decibel ben ik volgend jaar weer!
Wappie floor
eerste keer mega goed vermaakt
kei gaaf man kan niej beter:Dik was kei zat man:P
Wendy *
Echt Super Vet !! Wat een gruwelijk geluid op de main zeg !! Op Naar Volgend Jaar !! (Y) :bounce:
Wieno
weer heel goed vermaakt !!! Super feestje !! :bounce:
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
Kon beter...
Vince en Zany en Paul Elstak helden van de avond :respect: ipv dat vuurwerk had ik liever een kwartiertje extra gebeuk gehoord trouwens...
WKD-diefju­h:boun­ce:
Ik heb me uitstekend vermaakt.. wat een feest :D
wouter-HC:bier:
goed feest vond de sfeer in begin tegenvallen later wert het better :respect:NEOPHYTE R­ECORDS ALLSTARS:respect: helden van de dag de hele tent naar de kloten
X-Side
Tommy Pulse, Bryan Fury vs. Hellfish & I;Gor! :respect:
Xerenetox
Geweldig gewoon :D
xSMNTHx
Het was weer een super feest, leuke afsluiting :respect: alleen het vuurwerk moet op een andere plek gedaan worden
xxxjos (k)
Geluid bij de hardcorezaal was om te huilen, te weinig toiletten, terrein vond ik ook te groot... Maar het was wel gezellig! :p
Yoranovic
Was weer Super :bier: :D
Yourii_­Hardcore!!­
Heeeeerlijk genoten!! :D
Zero-Cool
Mega vet!! :respect:Noize Suppressor & Charly Lownoise en Mental Theo:respect
{NL}Vage_­alco{NL}
Was gewoon een van de betere feesten stik goed gefeest!!!!
{R.­G.­} Casper The Ghost aka Tankdoppie
Charly en Theo waren helden!!!! Rest van het feest was ook zwaar goed!! Staat al in de planning voor volgend jaar :D
{TK}TerroR Tijntj­uH{TK}
Jemig wat een feest!! op naar volgend jaar!! was zeer goed georganiseerd!
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
|datdo­etdede­urdich­t|
echt weer een super feestje! en wat een heerlijk geluid bij die mainstage!
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
Heeeeerlijk zeg ik je... Heb me weer goed vermaakt..!! :-D
~loontje~
Masterlijk feesje weer :bounce:
¥ø®ß€n
SUPER ! EN EEN TOP SFEER :D:D
®em©o™
Dik feest! Was weer RAMMEN
°*»..Dennie
Masterlijk feest weer! Project 1, the prophet & paul (Y)
» Miekske «
GEWELDIG!!! Refuse, Darkness 4-life en Back2school :respect: En natuurlijk kei gezellige mensen daar :D

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)