Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1908), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ kristel !!­
t was weer in een woord geweldig.....op na volgend jaar...
!!!!!NIELS
het was echt geweldig! volgend jaar weer :D
!!!!;AMBER*
Perfecte sfeer, Heerlijk weer, Goed Geluid ! kortom helemaal top ! :D
!!!*WICKED™
Feest van het jaar, respect voor de afsluiter op de Main...:kwijl: PAUL:respect: DECIBEL (Y) en wat is het toch heerlijk als je overal gewoon kunt roken..
de slechtste decibel ooit
Super Feest :D:D Was top met jullie(L) Volgend jaar zeker weer, en dan haal ik me kaartje wel optijd :P:lol:
!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
!__!YOJI!__!
was weer vet :D The Prophet & Deepack :D
zeker een top feest! I (L) decibel ;)
de drie ingrediënten zaten erin: Mooi weer, Mooie dames en Mooie muziek!!Dus Superdag gehad!!!Decibel 'Till Next Year!!!
Super feest! Sfeer was helemaal geweldig! Op naar volgend jaar!
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
Super feestje!! lekker los gegaan, mooi weer, mooie muziek :)
(K) Chelleee...­
Was helemaaaaaaallll toppie :D:D:D:D:D zwaar naar me zin gehad !!
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
echt een super leuke dag gehad en de vip was ook zekers wel leuk,op naar volgend jaar!!!:P
(L)Dez­iebell­ebeezt­(L)
Ik word toch wel zo gelukkig van dit feestje he! Heb er een jaar naar uitgekeken en het was het weer dik waard. Geeneens woorden voor. Die tattoo op mijn lies komt er met het DB-tekentje. Er is gewoon geen beter feessie, mijns inziens ;)
*­ GoSsé !!­ O:)
Gewoon weer SUPER VET!!!! _O_
* Zahne
Heerlijk gefeest met de zon op mijn bol !!
*#Nadine#*
super feestje, relaxte mensen, heerlijk weertje, maar de toiletten was echt zwaar klote geregeld daar..slechter als vorig jaar
** MarK **
Super feestje :respect:
Mooi Feestje, Super Einde met Paul Elstak !! :respect:
** T **
WWW.SLAPPEKWATSVERKOPEN.NL Mega vet tof feestje 8)
Super super super :D En wat een weertje:D Paul Elstak :bounce::kwijl: Alleen die wc's.....:no:
***­(6)Rebelse-Chick(6)***­
Geweldig genoten :cheer: was weer een super feesie!! Op naar de volgende!! :D
Heerlijk!! 3e op rij, Decibel wordt elk jaar beter :D Dikke duim omhoog wederom voor b2s (Y)
***michi***
t was super
Dit was mijn 1e decibel en zeker niet mijn laatste:D was een super gaaf feest is dit en dat geluid in de main pfffffff zo hard heb ik het nog nooit gehoord en het weer :respect: wat een heerlijk gewoon :D ik zeg op naar volgend jaar
**­LitllB­LondJ*­*­
Super feestje!!!!!!!!!! jammer dat het weer zo snel voorbij was!!!(L)
**­Miss Bitchy**­
:respect: Decibel :respect:
*­><*­Roel V*­><*­
1000x beter dan alle DefQons bij elkaar, heerlijk die ruimte die je hebt bij alle areas om dol te doen !! Plus dat geluid :kwijl:
*^*leonie*^*
3e keer Decibel, 3e keer weer helemaal top :respect: :lief: Op naar volgend jaar :bounce:
Geweldig Feestje!!! Toppie
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
*­Don Corleone*­
geweldig feesie, main stage was goed maar charly en mental theo aan het eind bij early steen steen goed
*Edwin*
Top Feessie,, Dik Geluid :respect: B2S :respect:
*EZZIE*
Het was superrrrrrrrrr! Alleen ik vond het wel TE DRUK, en die plees GADVERDAMME!!!!
*Kev
Super feestje gehad :yes:! Maatjes bedankt weer(L)(K)
*Marlinda(L)
Wat een heerlijke dag ! :D
(L) Decibel het was MEGAAAAAAAA :respect:
*Natasch*:-)
Was weer eens helemaal geslaagd...lekker sfeertje, lekkere muziek , mooi weertje en vooral weer veel bekenden ...Back2school en Pussy Lounge echt (y) :D :bounce:
*Remus*
Dit was me het feestje weer! Goed weer, lekkere muziek en een megasfeer. Alleen jammer dat ik Chantal niet heb gezien, wist niet dat je ging!! :)
*S_uuss
DECIBEL WAS GOED!!!!:bounce:
*Sann*
veelste snel afgelopen!!!heel de dag zo goed vermaakt dat het te kort was :bounce: >>HARDCORE4LIFE, MAINSTAGE & B2S deden t hem:bounce:
Decibel was helemaal te gek!!! Zany, Technoboy en Paul Elstak :respect:
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
- Dennis
geweldig feest! alleen het geluid in de hardcore was echt 3x niks :(
T was mooi: Vince & Zany :cheer: en Panic & Viper: Pull over!! :respect: (L)
-=JoySz=-
Was weer een goed feestjuh! Op naar volgend jaar alweer ;)
-BOUDIE-
WAT EEN FEESTJE WEER KAN ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN!!!!!
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
-OLLY-
Een dikke 10!!! Alleen jammer dat de Bass van de Hardcorearea bij de main goed te horen was..
-Ralluf-
Vetste outdoor feest ever! (L)
-RuuD- 88
omg :respect: voor het 3e jaar op rij genieten :D
Gruwelijkste feest in 2008, of toch Defqon... :respect:
..­::BorN To Be WilD::..­
Weer geweldig zoals ieder jaar :respect:
..jordy..
WAT EEN FEEST
Gewoon Geweldig, Volgend jaar weer !!!
.::scar::.
super feest 20 euro uit gegeven haha. 2 min punte­, einde kk lang moeten wachte voor we weg konde en­ dat er zand lag in de terror zaal.
.Koen
GEWELDIG:D
zeer vet
2-one
geweldig!!!!!!!!!
3DJL
was weer eens erg vet:D thks aan Vision Imposible en B2s :respect:
3lis4h
I (l)'d it! Volgend jaar weer :D
5 minuten!!
:respect: REFUSE :respect: :respect: AP :respect:
::Robskee
Geweldig feest!!! Wat een geluid op de Mainstage.. Volgend jaar zeker weer!!:respect:
vet feest :respect: Day-mar & Partyraiser :respect: alleen jammer dat er bij darkness4life geen vloer lag!
:bier:­Raving­__­Loui:bier:
super vet!!!!!!!! echt geweldig:D jammer van mun kapotte benen op ut einde:D
:bounce: Early-Streever :bounce:
panic & the viper :respect: paul :respect:
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
vond het nogal tegenvallen... slechte setjes gehoord (afsluiting paul als toppunt), suffe sfeer tot zoiezo 8 uur en vond het geluid juist niet echt hard staan
het was super en het einde oook\!!:bounce:
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Godver wat een super vet feest
:bounce:vd peej:b­ounce:
Twas Echt Helemaaaaal geweldig :D:D
Was weer een dikke knaller ! :D Heerlijk vermaakt, jammer alleen van het vele wespen-tuig wat het nodig vond om te steken hele tijd ! 2 stijve armen aan overgehouden :(
:cheer: Inky Pinky :cheer:
3x achter mekaar Decibel & was weer TOP :bounce: Charly Lownoise & Mental Theo met Nobody said it was easy :respect:
:cheer: Veertjeuh :cheer:
Super!!!!! Maar wat een drama op de parkeerplaats :s twee uur lang geen beweging in auto's...... pffffffff
:lijn:­[CSR]R­EBELPE­BBEL[C­SR]:li­jn:
de sfeer was echt lekker had ik niet verw8 maar volgend jaar weer;)
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
was vet feesje geluid op de main (Y)
Donders mooi feest:bier: Volgend jaar weer:D
:xtc: kalfsla terror :lijn:
super!!!!!!!!!!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
dag wel doorgekomen, maar werd nergens egt speciaal, heb betere feesten meegemaakt
;* Kelly .
Super feest !!! Afsluiter met Paul Elstak... Kippenvel !! Echt geweldig (L)
SUPER! Mijn eerste grote, maar zeker niet laatste feest! :D
supper feest! geluid goed alles complate
> ]\/­[@­niac <
RETE RETE RETE RETE RETE RETE GAAAAAAF
[070] eNeRGie
Echt een goed feest (Y) een van de beste dit jaar! :bounce:
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Gruwelijk Vet feessie,, lekker weer, lekkere setjes en super sfeer!!! Ene charly en mental Super SET!!!!
[b].iianCa
Het was weer een geweldig feesje:D
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
[GBBR]­skulle­tje
was zeker een vet feesje :P heb me goed vermaakt :d en AMOK draaide echt lekker
[HC]*­davidoff*­[HC]
decibel helemaal supper :) :respect: hardcore4life stage :respect: paul elstak :respect:
[IMB]L­oentje­e
Zekerzz weer vet feestje:) Charly lownoise & Menthal Theo, Hellfish & Bryan fury :respect: :)
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
Was weer top(Y)!
[NL] Bartjuh
DECIBEL !!! super feest :respect: partyraiser & day-mar 2 uur lang heerlijk :respect:dr. z-vago, dione, nosferatu, i-gor, akira !!! :respect:
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
Was Zeer Goejj Feestjee !
BRUUT maar dan ook een BRUUT feessiej hoor, te gekke sfeer waanzinnig en het lekkere weer erbij toppie !
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
[R]ickyy*
Lkkr knallen dit jaar !!! Vooral D-Block & S-te-Fan:respect: SUPER!!!
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
^^Michellee
super feest volgend jaar zeker weer:D.
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
_Driekus
Geweldige dag!
_FeMmM_
WAS WEER SUPERRRR!!!! Heerlijk feessie!!
_Tim
ratatatata arie van de kanarie, wat een geweldige dag! :d
`Roland`
Dodelijk feest alleen parkeren was zwaar kut!!
wat een geweldig feest zeer vermaakt..:D!!! respect voor paul elstak wat een afsluiting :respect:
Aars Energy!
Wat een geweldig feest!!! TECHNOBOY!!! man van de dag. Wat een WERELDSET!!!
ABBA
SUPER FEESJE!!! ABSOLUUT... VOLGEND JAAR WEER? WIE GAAT ER MEE?!
Accelerators
Zeer geslaagd feesie!! :D
Ad van de Pad
was egt een superfeest!! wat een geluid weer zeg :respect:
adje_afca !!
:respect:
Adorable :sweethug:
was leuk :D maar vorig jaar was de sfeer echt beter..
Alexander'
Wat een super vet feest! (L) Predator, Lenny dee, Panic vs Viper :kwijl:!! Dit was voor mij echt een van de mooiste feesten van 't jaar :D
Ammie
Geweldig van begin tot eind genoten:D, early :respect:, en wat een gezelligheid :bier: en weertje b), beste vd 3 o­p Beekse Bergen:yes: , nu helaas geen stem meer:/
angel-007
Ik vond het een heerlijk feessie! :bounce: Promiss, Stanton en Rob draaiden echt (y) Paul knalde er letterlijk uit :bounce: Maar het meeste :respect: toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super (y)
SUPERRRRR feessieee :respect: :cheer:
AngelC­ampbel­l
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest::banana:
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
Annsje(F)**
T zou een stuk beter geweest zijn als die kut telefoons gewoon berreik hadde :S beetje met zen 2e rond gekakt! verder wel oke(Y)
Feesie was zeker top, jammer dat ik zo gaar was. Was om 8 uur weer op het vakantiepark. Verder was t weekend echt top!
Arie J Beukenoot
wel leuk, maar kon beter.. Charly lownois en mental theo wel vet, Radium ook
Zooooo :D :D :D wat een geluid zeg! Lekker feestje hoor!
Astrid.
Amazing!!
AsyLium
Geweldig feestje
B4S1986
SUPPPPPPPPPPPPEEEEEEERVETTT!:D
B_eppieJ
GEWELDIG!!!!!
B_Scott
zekers weer geslaagt , camping was ook zwaar gek , refuse/h4l/1992 zwaar gek alleen bij 1992 stond t geluid een beetje zacht johhh
Geweldig:D :respect:
Baggio :beer:
Respect to all the DJ's !! :respect: PAULTJEEEEE :D:D lekkere afsluiting.. SUPER ! :D
barrygoal
Een dikke 10! heerlijk gedraait de hele dag overal! happy hardcore was ook te gek
Basja
super :respect:
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
Baztard
wat een geweldig feest :D 1 voor in de boeken
BEREND!!!!
was ok..slecht einde en veel te weinig mensen achter de bar bij de manistage!!
Beut
uber vermaakt zon strand en heerlijke muziek.
Bianca B)
Wat een feest! Back2school:bounce:
BK
Wat een feest! Super geluid en wát een afsluiter op de main!:respect:
Super stoer feest!! :D vorig jaar wat 't wel mooier aangekleed.. MAAR! heb me prima vermaakt :mixje:
Bobbie­:banan­a:
Vet feest!:D Lekker weer, gezellig en goede dj's(H)
GEWELDIG!!! beter dan Defqon1 2008 en decibel 2007, Paul Elstak de HELD! ;)
bossche-turk
zwaar hetig en dat ik zeker volgend jaar er weer bij ben
BoSwEg
Super feest! Relaxt weer gehad! Dik geluid bij de hardcore vooraan lekkere setjes :repsect: Maar 5 euro voor een flesje water is wel van de zotte!! Daar haal je een paar kuub voor!
I love Decibel :P:P:P
bounty1987
In een woord: GEWELDIG:O
brintajunky
was goed feestje .. alleen de muziek bij de hardcore tent veel te zacht .jammer dat je de main er steeds door heen hoorde. verder de wc drama ..maar verder goed vermaakt
Bris
Super feestje!! Kei gezellig, goede sfeer !! Veel drank :P Early rave was weer super: Vince vs. Zany & Panic vs. The Viper, geweldig !! :D :respect:
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
Bubje
TOP FEEST! :respect: love you B2S(L)
GRUWEEEELUUUUUK!!!!! :D
KNEITERZZ MOOI FEEST!! WHOOPPPPAAAA
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
Ceesjeeee!
heerlijk feestje ZATOX :respect:
Jaaah was weer ene goeie (Y)
Decibel is gewoon een super feest.
ChemicalCleo
mwah, terrein was wel mooi, muziek was niet echt mijn ding...Hellfish & Bryan Fury(Y)
Christ...
zweten in de hardbass en genieten bij Charly Lownoise & Me­ntal Theo:respect:
Claudia *­ Layka *­
2e keer Decibel :D en het was weer TOP!! Heb me echt goed vermaakt! :D :yes:
wat VET GAAF volgend jaar weer aanwezig hoor
cloudseeker
geweldig!!! de afsluiting van charlie en theo in de B2S was briljant!!!
Cnelle
geweldig feestje tijd ging veel te snel voorbij aftherparty was ook echt super :)
Corba
B2S :respect:
d a v i d o f f :[
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok! _O_
D á a n t j e !­
Wat Een SuperGaaf Feest.. Met Me Schatjes (L) :cheer::D
Was weer super (L) en het weer kon niet beter b)
Da Lunacy
Vet was het weer! Alleen een telfoonpaal op Beekse Bergen zou niet verkeerd zijn! Predator, The Viper vs Panic en Charly en Theo waren echt té gek! :Bier:
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan... :P
Daniel.H
super weertje, geweldig feest, dikke sound bij de main :beer:
zwaar vermoeide benen maar heb me dan ook zwaar vermaakt:d het was toppie!!!!!!!!!!!!!!!
Daske.
Top feest (Y)
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
DE Daan
Was gezellig feessie... maar tog miste er iets.... voorderest prima vermaakt, I:gor, Hilarious :respect:
De echte Raven
Amasing really very good organize work.You never get dicepointed in holland<3
De Lange Witte
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
De Lange!
prachtig feestje
Super goed feest, afstanden tussen de area's wel erg groot. Hulde aan het geluid in de hardbass area :D
DennisA3
Geweldig :respect: .. The Beholder en Zany, wat een set zeg :bounce:
DeQkertje
Absoluut kicken!
Dikke_­Tinus :honger:
Jaja, lekker fiske! Genoeg bier ook ;). Laatste uurtje maximaal genieten!
Paul Elstak was Beestig
Superrr! wat een geluidje!
Dirkkoor
3e decibel het allerbeste van allemaal!
dixeh
het was zo ongelovelijk vet ;), miste alleen wel een beetje de sets zoals elstak in de hardbass, nonstop beats =] maar god, wat een feest !
DJ Addict
was echt weer lekker knalluhh
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
Super feestje weer! B2S + Dj's :RESPECT:
Dj Imation
wat een heerlijk feest en wat een geluid :O te vet voor woorden!! heerlijke afsluiting ook en heb genoten van iedereen (L)
Dj Spindler
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen:S verder :respect: voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
DJ The Reaper
goed dat reiner inviel voor t-junction voor de rest geweldig feest :respect:
Dj.Larz
Was weer helemaal Top super weer super sfeer op naar 2009!!!!!!!!!!!!!!!
Djazper
Wat een geluid :kwijl: Southstylers, DBSTF, J&W ve­t !! Technoboy en Prophet groot drama. Early HS zaalt­je was ook dik! Alpha2 en Luna _O_
DJDennizm
het was weer een geslaagd feestje:D geweldig
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting :respect:
djim'013
lekkah feessie vriend
Dopey MHL
vet feest en erg veel bekenden!!
DR. uGs
lagge man :D
Dragoslav M.
Superfeest, helden: AP, Vis vs Fury, I:gor en Killswitch en Reset
Was weer dikke shizzle!!! :yes: über kicken zal ik maar zeggen :bounce:
DrumDJ
Main was echt dood, hardbass zaal te warm... Maar gelukkig was er Pussy Lounge met Da Tekno Warriors en Early Hardstyle zaal met A2 _O_
Duc0
geweldig :bounce: B2S: :respect:
Super feest alleen vraag ik me af welke EIKEL het in z'n hoofd heeft gehaalt om een Compleet tiolet blok te sluiten om te reinigen???? Die heeft duidelijk geen ervaring met zulke feesten.
dvk
die bass op de main :O J&W, Showtek & Zany vs Beholder.. was een sets! :respect:
Theo en Charlie wat een helden
EdJuH :bounce:
net als de 2 vorige jare GEWELDIG :D
EggY
Best geregeld daar, goed vermaakt, hoogtepuntjes darkraver en luna!
EHVrobin
dit feeske houden we er toch in!!
eL BlOnDo
Was TE gezellig !! ;p
Emasi
Heerlijk feestje :D Afsluiting op de main was echt vet :D
Wat een geweldig feest! :D Charly & Theo _o_
er moet meer gefeest worden
Spark Taberner is mijn nieuwe held , hij zette een lekkere schranz set neer ! sven had daarna ff moeite om op zijn harde set doortegaan , maar na 3 nummers ging ook hij helemaal los ! Spark Taberner en Sven Wittekind jullie hebben voor mij een top dag van gemaakt !
ErikE
was weer een lache dagje! partyraiser, daymar en sven wittekind ;) (Y) alleen de afsluiter van Paul Elstak was echt waardeloos..
Ern@
What a beautiful day! Refuse (y)
Essjee
Superfeestje!! Topdag gehad!!(Y)
Evelien O:)
Jaa was zwaar goed feestje ,, in de main ging het er hard aan toe :D
EVITA.
Neophyte Records All Stars wat een afsluiting van een GEWELDIG feestje !! :D
Far from the normal world :bier:
GE-WEL-DIUG :cheer:
Feke
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Wat een drama..zo goed :-) !!!!!!!!!!!!!!
Flexxx
Wat was dit een megavet feest zeg :jaja: Vorig jaar dik overtroffen, en volgend jaar zeker weten weer aanwezig :D
fr 1908 C.­J.­K.­
hardcore 4 life was kk gek!!!!!!!!!!
Frank.
Alle vriendinnen van de KEERT, en HOE!!! :-) Ik vindt Decibel vet!!!! Hakken en stampen, blote barsten :-) 600 keer op de foto! Begaaid bellenblaas kampion 2008!!!! :-) Hou elkaar overeind en trek door..
was weer een super feest :D heerlijke sfeer, super muziek en natuurlijk TOP geluid!! :D was na 1 uur me vrienden al kwijt maar heerlijk gefeest :bounce:
Freakandel Speciaal
Hilarious :respect: Stanton :respect: Weer veel partypeople tegen gekomen..Zokkie :lief: Natalie :lief: Kristof :-p Mieke (K)
Jah jah was weer un lekker feestje :cheer:...sund dat het nu al weer voorbij is:(.... en ik wou nog niet naar huis nog langernie nog langernie en ik wou duss echt nog niet naar huis nee nog langernie nog langernie....maaar ckkeerrssss vetjes was het :D
frisians 4 hardstyle
wat een supper onwijs vet feest;) net als vorig jaar:) next year again
het was leuk vertoeven daar ! :) *** Vooral de Hardcore 4 Life, Back 2 School en de Mainstage waren vet ! (Y) *** Alleen Noize Suppressor draaide NIET met draaitafels en ook ZEER ZWAK ! :S *** Verder ook lkkr eten, goed drinken (behalve het bier) en een goede locatie ! :yes:
Gabberpoelie
Was een lekker feest :)
Paultje, je bent de man ! :respect:
gOldie *
goed vermaakt ! egt super feesie!!:d
h4l_wesje
was wel kikke:) aleen jammer da k nerges berijk had daar
was weer een toppertje hoor :respect: en wat een geluid en lichtshow :o
Hakkuh Annie
Geluid Early had net als verleden jaar mogen zijn, maar was verders wel goed te doen. Voor de rest was het weer een geslaagd feessie net als het weer :D Heerlijk :P
de wc was echt gwn slechtgeregeld hadden ze wel wat meer aandacht aan mogen besteden maar voor de verder rest super feestje
Hansse045
SUPER feest.. Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje.. helemaal naar me zin gehad:D
Happy joy joy!­
VET FEEST MOOIE DAMES :jaja: veel bekende kort om top :D en het weer was super! :respect: DR Z-VAGO :respect: DJ PROMO :respect: NOSFERATU :respect: WAXWEAZLE :respect: DJ PANIC :respect: AKIRA :respect: DJ STANTON :respect: volgnd jaar weeR!
Hardba­zzFrea­k
Erg lekker feestje, leek wel of het steeds vetter werd! 'laten we maar even bij deepack blijven kijken' goeiemorgen die knalde dr op! :respect: ook voor charly natuurlijk die de set kwam opvrolijken :D Charly & Theo helden, Project gruwelijk, Isaac dikke shit, jammergenoeg niet TBY kunnen zien, rot tijd tafel
masterlijk!!!!!! :bounce:
Hardco­reMeis­juh
Super vet feest!! Volgend jaar weer :D
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
Believe in reincarnation, So I'm back _O_
Hellings_
het was weer heerlijk genieten!! _o_ volgend jaar cker weer!
:rot:
Heerlijk feestje :D :P:cheer:
HMaSte­NBroek­C
was gewoon een knal feest:P
Homeboy
helemaal naar de kloten.. de rest mag je zelf invullen......
HP-tjuh :bier:
Vet ruig :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Munten alweer duurder, €340 met zn 2 opverbrast
ILoveH­ardSty­le
Hele dag early hardstyle gestaan! Geniale dag gehad ook al was er bijna niemand muziek hoogstaand :D! voor de rest manu kenton vs maxwalder ook dik :D:D
Inge'
Het was GEWELDIG!! (L)
Into the Wild
I:gor en Hilarious :respect:, geluid was tegenvaller behalve op de main, voorderest super gezellig gehad(Y)
Iv :hyper:
Super dag gehad, heerlijk weer en perfecte locatie! Afsluiting was ook (Y)
J Q R D I :banana:
Wat een feest :banana: Heerlijk weertje, super vet en hard geluid.. genieten (L) Alleen jammer van het bereik :x Camping was ook chill (Y)
J-Kay
voor het eerst dat de dj zelf niet afsluit maar de computer ???? WTF
J-olie
Me 5e Decibel! Super feestje :cheer: (zoals elk jaar) Paar kleine min puntjes, maja boeie.. See ya next year :D
Ja nou en (6)
HOLIE SHIT!! het was echt suuuper vet!!
JAAC
super feest.....radium(Y)en charly lownoise&mental theo:respect: en de afsluiter in de main(Y)....wat een geluid zeg:kwijl:
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
Jap van de Wap
Geweldig feestje, goed geluid & geen regen gehad (Y)
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
JeSs *­ (L) *­ Mitch
Wat een super feeest!!Geweldig:cheer:
jessica&­dennis
super goed feessie:D heb me super vermaakt
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! :bounce: :vaag: :xtc: Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen :lol: Pfoeh pfoeh wat een groot terrein :O Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad :cheer: !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!! (L)
jimmm!!!!!
vond er niks aan .... hakkkkkeeeeennnnnnn
Jochem *
Wat moet er nog gezegt worde...ONGELOFELIJK:D:D:D..Wat een super feest...PERFECT!!!!
joost1987
in 3 woorden: Het was GEWELDIG:D
GE-WEL-DIG!! back2school was meester, pussy lounge ook gruwelijk! en de laatste 2 dj's @ mainstage :D vooraal Paul Elstak!! :respect:
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
Dit was weer een heerlijk feestje!!! :respect:
geweldig feest
SUPER FEEST alleen jammer dat ze geen Extra nummertje erbij deden !!!!!!
HEEERLIJK FEEST(L)
Kbush
Wat een Feest!! Zwaar losgegaan bij Paul Elstak laatste uurtje op de main!! :respect:
kdenp
super feestje!!!!
In een woord 'Geweldig'
Kerstman
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
Kevin Matthijs
Super vet feest !!!
SUPER FEEST!!!!!!!
kimmekhe
Echt Een TOP FEEST!!! SUPER!! Op Naar 2009!!
KIMMZ(L)
refuse,b2s,h4l :D toen dj paul begon met draaien was het echt geweldig zoveel mensen en geweldig licht met vuurwerk maakte de dag perfect(L)
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
Kobie (6)
Volgend jaar geen decibel et enige wat goed was waren de Neophyte Records Allstars voor de rest maar beetje saaie bedoeling
koenk
Vollebak Hardstyle & Knoerharde Early Rave! BIBBERS :D:D Friends & B2s thank you! Deze vergeet ik niet snel :respect:
Konfliktzone
ja, geslaagde fuif moet ik zeggen, was al lang niet meer op een hardcore feestje geweest en was nogal twijfelachtig over of het me wel zou gaan bevallen... toppertje!
was een goeie
KRAAK KRAAK
weer geweldig tot volgend jaar
Kraantje pappie
ja zowiezoww vet feesie goed sfeertje supper (y) Noize Suppressor(y)
Goede muziek , goeie sfeer Respect voor de dj's;) was een geweldig feest
veel goed volk daar in het zuiden :D:D hilarious draaide :kwijl: verder was het wel iets te groots en druk voor mij maar toch wel een vet feest :D
Kristoff
MEGA, net als vorig jaar, tot nu toe beste feesje vant jaar!!!
L'Endemange
Héél veel ijsjes verkocht! :D En héél veel mensen gesproken, super naar mn zin gehad!
Lady Fiesta
master feestje :D Lekker weer B-) Ja heb me op en top vermaakt :D
Ladybug
Wat een vet feest dit zeg! Supermooie locatie ook. Vond het naar mijn mening geslaagder dan Defqon dit jaar. Lieve Johan bedankt!
ja was weer goed knalle op het zand dan
Niet geweldig maar gewoon mega gezellig! :d (Y)
Liesje­gaatlo­s:yes:
Het was weer in 1 woord Geweldig!!!!! :D
Super!! Goed geregeld, mooi weertje en wat is er goed gedraaid!! Superrrrrr.....Complimenten !!
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
Lip DJ
TOP DAG! Dit heeft defqon overtroffen voor mij :D
liza1980
Leuk feestje!!! Back2school was super gaaf!!!!
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
Loodje82
Heerlijk feesie heb me weer kostelijk vermaakt!!
LOUSJE
Maakt me helemaal blij :D!
Lua
Heel lekker feest, goed geluid, hele leuke mensen, goeie nummers, heerlijk weer en een lekker biertje maakte dit tot een onvergetelijke dag:D:bounce:
zany & beholder - paul elstak :respect: Zeker volgend jaar weer!
GVD in 1 woord SUPER (y) (y) (y)
m-a-r-c
gewellllllllldig:D vorig jaar was wel iets beter maar dit was ook super, geweldig, kicke, wouw, te gek, jippie, yeah :D
Helemaal TOP...muziek...aankleding...mensen...sfeer! :respect: Maar inderdaad de WC's volgende keer weer buiten wat een hitte en die stank dan blehhh :s
Maasje!
geluid in hardbass vooraan (L) ja 1 van mijn betere feesies!:D
maFKind
gruwelijk vet feesje!!!
was supervet fesst, showtek had geweldige set xx
Manu Kenton
echt gruwelijk :respect::
MAR*CELLA
egtt in 1 woord GEWELDIG:D
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
Marion1985
whaaaaaaaa:D:D
MarkB
Fucking vet gewoon van begin tot eind :respect:
ECHT EEN BRUUT FEEST!!! :cheers:
Knalfeest! (Y) B)
master titser
geweldig magisch einde bij mainstage ! hardbass supperrr! :p
Matty Bomba
Echt wat een superfeest:D alles goed sfeer geluid(H) mentol theo en charly afsluiter early(H)(Y)
zeer vet knallend feest , super vette afsluiting en goed geluid :D
Mental Maarten
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
in 1 woord geweldig! Wel jammer dat de hardstyle tent 1 grote sauna was.. misschien kunnen ze volgend jaar ook de tenten van de wc's anders doen? O:)
MIELE
Super vet :D Lekker weertje! Wat een geluid in de main :respect:
Mike..-
aardig wat kleine min puntjes maar daar wil ik 't niet over hebben... over 't algemeen een lekker feestje weer (Y) en de after party op de parkeerplaats met ene "ilja" was super gezellig, tot een uurtje of 1 nog flink staan hakken daaro :D
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
MindQo­ntroll­er
PGGGGGHHCHRR**DECIBEL**EEGGHHGHGH
Miss Keaut
Ik vond het feest op zich niet zo heel erg bijzonder maar.... Het was wel Super gezellig!!!
miss marjolijn
Decibel was kei gezellig:D maar WC 's daar moet volgende keer wat anders mee gebeuren die lucht was niet te harde
Miss Tails
Ondanks mijn ehbo bezoek en zware zonnesteek een zweer goed feestje!!!!! sissels :lief:
Miss-B100
praaachtigg partijtje! super vermaakt vooral bij de B2S stage! :respect: Yves, Bodylotion, Panic vs. the Viper :respect: op de main te veel *(stilstaande)* mensen.. de afsluiter van Charly en Theo leukkkkk (y)
Monna
decibel...whats the word? co-caine...you got the job!!
mOpkee*
Rielekst!!!! Mooi feessie weer!! Blij dat ik deze keer gewoon weer n keer heb kunnen feesten:D
KIP-EN-VEL... :respect: Wat een gruwelijk feest! :D
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
Mr. Puta!
vet feezie was het weer
MVDL89
Teringgg Dik weer (L) :respect: tot volgend jaar:D
In 1 woord: :DGEWELDIG:D
n0uky
Wat een feest (L) ik ben er helemaal kapot van! Wat een kilometers heb ik gelopen haha. Decibel heeft wat mij betreft defqon overtroffen :jaja: (l)
N1CK-
Super wreed !! Op Defqon 2006 na, was dit mijn gruwelijkste feest
Neerhof :woep:
GE-WEL-DIG :D
Wat een feestje! Prophet = en blijft een held! :respect:
Neluske
dikke beats b), superfeestje gehad voor de 3e x al weer :woop:
IN 1 WOORD...GENOTEN!!! :D
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
Nexus..
Superrrr, alleen de heen reis SNEL vergeten!!
Wat een Super Feest~!!:respect: Ik heb me Prima vermaakt vooral op het einde;)
nienkeisgek
geweldig feest!!!! super vermaakt!!! gelukkig heb ik mijn vrienden bij toeval weer gevonden want smsen en bellen lukte niet zo goed. jammer. wc's volgende keer maar niet meer overdekt. en de kiss en ride errug onvindbaar voor zowel de feestgangers als mensen die ons opkwamen halen we waren om 2uur pas weg maar verder heb ik me echt geweldig vermaakt!!!
no0mpjj
Hardcore4life zaal was echt geweldig. Heb me eigen er prima vermaakt de hele dag ! Neophyte allstars waren echt geweldig. Jammer van de wc's.. stank!!!!
Noizemarine
Beter als dit??? Niet te krijgen!!! :respect:
Nollemans
Geweldige party heb me kostelijk vermaakt alleen verdomde jammer dat er van die figuren zijn die hun agressie niet kunnen beheersen. Blijf dan van de zooi af en feest nuchter zonder fight. Voor de rest echt geweldige dag gehad:D
NoName­Anymor­e
zoals elk jaar weer een super feesiej! :cheer: lalala ik had t stik nar mn zin! :cheer:
suuperrrrr!
NulEenDrie
In een woord: GEWELDIG :respect:
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
Oorsplijtend
Keihard lachen met de ballonnen!
paarhaas
Het was weer een topfeest. Respect voor outblast en paul elstak. Alleen stom van de controles op de wc.
Pablo Escobar Is BACK!!!­
super schik gehad! knoepertje zat maar egt mega gelache!
Party-24/7
Kort samengevat.... BRUUT VET MEGA WERELDS GEWELDIG KNALLLEEE
PartyS­tarter­t :facepalm:
Chill weer, lekker muziek. B2S heeft de zaakjes goed voor elkaar (y)
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
Patricia
Wat een superfeest! :jaja: Jammer dat de main zo dicht bij de hardcore stond.... :s Muziek was af en toe niet te horen. Daar was niet over nagedacht. Goeie muziek (vooral bij 1992: Stanton ( dat vond de beveiliging ook ;) ) en b2s main: Panic en Viper), leuke mensen ( ;) :lief: ), superlekker weer, veel gelachen! :d Ik heb echt een topdag gehad.
super feestje. op naar mystery land
PB.
Géwéldig!(L)
PE@NUT
Wat een feest weer zeg! Echt genoten, goed geluid! See you next year :D:D
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
PFSquad MC
Toch echt het beste opgezetten Festival van Nederland. :respect: The Viper, Panic, Charly Lownoise, Mental Theo, Zany, Vince dat waren voor mij echt de mannen van de dag :D.
Philip J
back to school. geweldig podium. viper en panic regeren
Piientje
Super vette dag gehad! D-Block & Stefan :respect: Jammer alleen van t lange w88 bij de barre @ main:S!! Verder flink staan stampe:D! Op naar volgend jaar!
PimB
jammer van het telefoon ­bereik en de wc's, voor de rest een GEWELDIG feest :respect:
Pindaklaatst
Chill feestje :D
Piraatjuh aKa SpaMafkees
predator :respect:
Pithune/­Shadow Interaction
MANU KENTON VS MAX WALDER _O_ voorderest, enorm vet, had weinig over te klagen (hoewel wat regen voor de frisheid niet mis zou zijn:D) top!!
Pliennie!
Wat een GEWELDIG FEEST!!!! Kippenvel weer op het einde :D:D volgend jaar zeker weer!
polo r line
D E C I B E L WAS WEER ECHT SUPER,VEEEL BETER ALS VORIG JAAR ,MET OPBOUW,LICHT&GELUID JE TRILDE WEG VOORAAN BIJ DE MAIN .
Porkahontas
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Profyler
Wederom weer vette shit!!
Purson
Hardbass tent :woeptidoe:
Randy Ramptoerist
Zeker een goed feest! Vooral onze afsluiter Akira! (Y)
Raving Butterfly
Lekker feestje maar het zou nog beter zijn als er hardcore gedraaid werd op de mainstage. Hardcore werd nu aardig overstemd door de main, dat was een beetje jammer. Dan maar in de tent los, aardig vaag en super goed vermaakt. Niet te geloven dat ik er echt 12 uur rondliep, leek hooguit 4 uurtjes en da's een goed teken! Eusje, leuk om es met je te zijn gaan feesten na al die jaren!
RAY990
Bah bah!!! Wat een knalfeest weer zeg...pfffffff......was weer geweldig gewoon!!!:bounce:
Razer.NL
Was weer geweldig, alleen jammer dat de hardcore niet goed tot zijn recht kwam :(
Jaja was weer een TOP-feest!!! Bodylotion was echt prachtig! Precies zoals vorig jaar een dikke 10+ :respect:
Rella:devil:
lekker weer
Revolution :hyper:
was een goed feestje :D alleen jammer van het geluid bij darkness 4 life
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Robbie-
Top geluid, Top sfeer, Top muziek, Top mensen....kortom, super feest! (alleen wc's waren minder top :P )
geweldig feestje , super geluid :P early mega vet :D
Robin 040
DIK DIK DIK DIK DIK DIK DIK!!!!!!!
Robvanbeers
Super feestje! Op naar volgend jaar dan maar weer, gaat helemaal goed komen! Isaac, Prophet & Paul helden! ;)
echt een super feest, heerlijk tot op het laatste moment.. super vermaakt :respect:
Lekker weertje. Goeie muziek. Pilsje erbij. (Y)
Roowbin
Superfeestjeee!
Rowan
:respect:
Heb betere feesten gehad maar was wel leuk :D
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
super te vet gewoon :D
was weer leip feesie!!!!
Royhooo
was zeker laage(B) best zat
Royke AKA DJ Pugnac
:respect:I:gor:respect:PARTYRAISER:respect:
kevin kaos :D
Royyyy
Ge-wel-dig!
Ru.­ben.­er.­ook
onverslaanbaar!
Rubens®
Wat een geluid! Hardcore4life, early rave en Mainstage!! :respect:
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz :respect: Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was :(
Sabrina,,*
Het was weer SUPER!! :respect: Heb echt genoten! Helemaal loss & het weer was top! :D
Sann #
Idd Jann ik vond het ook heel leuk feestje maar vorige jaren beter en jammer dat ik het einde heb gemist!
Sanne
Zenithhhhhh :kwijl:
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
superrrrrrrrrrr vet er is niet beter. wanneer kan je kaartjes hale voor volgend jaar?
Was echt een geweldig feest!!!!:D Heb me echt top vermaakt!!:bounce:
Simone :cheer:
Alweer een geweldige dag gehad :woep: (L)
SjefQe
weer een dol feestje!!! :respect:
Smartie™
Goed vermaakt alleen geluid H4L was best wel bagger
Smitte..|
Super feest, afsluiter met Paul Elstak was echt super!! Echtt kippenvel.., en maar losgaan!
wat een feest :respect: volgend jaar weer :P
Snoessepoess
jajott het was zeerr gezelllig tot dat je van 11 tot 2 uur aant zoeke ben naar je vervoer :P maar twas superrr:D
Snoetje
Was een super mooi feestje:) next time ben ik er zeker weer bij
Sound Division
Super alleen van het geluid achterin de h4l was kut, dat de main erdoorheen komt :S
Sound Maniac :banana:
gezellige chaos :cheer: :bounce: met een mooie afsluiting van het vuurwerk.
Spaaky
wuuhooo Refuse :respect: super feestje
Spike-E
B2S is heer en meester! Dikke :respect: voor het feest van 't jaar!
wat een topfeest zeg!! heb echt genoten yeaaaah
top feestje, vorig was wel beter!
Stan :bier:
Bodylotion! :respect:
Steef-C
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest :D
Stephnii.
Was egt super FEEST! zin in v0lgend jaar :cheer:
DBSTF(L) GEWELDIG
Stokkie.
sorry kut feest !!! vorig jaar veel en veel beter en gezelliger bij de hardcore
Sunny-D
Last Yahr was Decibel better.......
Helemaal super! Heerlijk weer, leuke mensen, goede muziek.. Wat wil je nog meer?!
Decibel was gewoon echt geniaal! Heb het super naar me zin gehad:bounce:
T-town
Mijn beste festival ooit! Heerlijke afwisseling van muziek! Sms'jes kwamen op tijd binnen. En wat een geweldige over the top vuurwerk show zeg!
T.
Brennan Heart GENIAAL :kwijl: :respect: Tommyknocker, Mad Dog vs Tha Playah, Pavo & Neophyte Record Allstars (Y) Super geluid en heerlijkweer:D alleen wat werd er schandalig veel geld gevraagt voor het eten (n):S
Takkie
Echt Uber strak :respect:
Tamoko Mikey
dit was mijn 1e Decibel,en zeker niet de laatste;)wat een super vet feest:yes::respect:B2S
Het weer was goed, en het was geweldig!(Y)
TB
Dat geluid overal was echt om te huilen :'( als ik in de hardcore sta en continu de main hoor tijdens breaks is dat echt slecht geregeld:S gelukkig hebben alle bekenden en de dikke set van promo (en ook die van sven wittekind) de dag nog gered voor mij en mn moppie (L)
TernTerror
Was weer een grandioze editie...Op naar de volgende :)
Ja dit feest was VET!!!
terryj­eweetw­el
VOL GAS <3 DECIBEL VOLGEND JAAR WEER DIKKE 10
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
HARDCORE 4 LIFE :kwijl: Jammer dat je smsjes pas ontving toen 't feest afgelopen was, en de wc's waren echt Ranzig! Verder TOP!!
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
Thijsz_01
Goed vermaakt:)! Southstylers/P1 amai _o_! De afsluiting had ik dit jaar al eerder gezien haha!
:respect: Heeeerlijk feestje
Tim205gti
:respect: GEWELDIG!!!! :respect: super gezellig gehad!!!:D:D wel dik in de file moeten staan op de terug weg:(
Het feest van het jaar
Echt geweldig!!! Partyraiser en DayMar_O_ MadDog en Tha Playah_O_ Charly Lownoise & Mental Theo_O_ Project One_O_ Sfeer_O_ Weer_O_ Volgende keer bij mij thuis!
zwaaar vet feest gehad, vooral in de hardbass area:respect:
tongboy
was weer top op decibel heb me goed vermaakt .
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
schitterende dag gehad :yes: met als echte afsluiter charly en theo:respect: dj paul had niet meer hoeven te draaien :P
Total Confusion
Vette lokatie(y) feest was ook prima geregeld. Unexist dikste setje:respect: partyraiser vs day-mar ook goed te doen:jaja: Decibel(Y)
Trebb
Nosferatu :respect:
Triggah MC
loekoe En Hoe!!!:9
Trulli'ke :yes:
Geweldig feest,, DJ PAUL :respect:
TURTLE
een mooie afsluiting van de vakantie. volgend jaar weer:P
TvdB#
GE-WEL-DIG :D
Ut MeFkUh
Super Feestje Heb Me Super Vermaakt.. Veel Bekende Gezien!! En Dj's :respect:
KNALLEE IN DE EARLY !!!!!!!!!:vaag: en uiteraard was de terugreis ook weer puuuuuuur genieten :drewl: (Y) het EEEEENIGE is dat ik RTC wel zeeeer hard miste :( en jammer genoeg werd deze lege plek naar mijn idee opgevuld met een veelvuldige herhalingen van dezelfde nummertjes.... MAAR HET WAS GEWOON WEER UITERST KNALLEEEEEEEEEEE:D:D:D (+nieuwe hippe trui)
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk :P
Vievje87
Was weer super! :D Het heeft vorig jaar voor mij niet overtroffen, maar dat was dan ook eigenlijk best onmogelijk :P
Vin's
GREATTT !! :respect:
vorkje
petje af voor DV8 en Elstak :respect: early was ook supe­­r relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken :P
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
VWRik
Topfeest!!! werd lekker gedraaid in de Hardcore tent! :bounce:
wacco
Geweldig feestje, volgend jaar zeker weer:)
Walch
zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan
Wennemans
Helemaal top!!!! D-Block en S-Te-Fan -----> super!!! Luna -----> Heerlijke afsluiter, het allerlaatste beetje energie er uitgedanst!!!
Westbaas
Zeer Goed ! :beer:
Wezzel
Dik Feest!!
Wiebski
was een super feestje top geluid en sfeertje
Kon beter...
willmmm!
SUper weer
X
Jah wat een feest weer!! Heerlijk dat we wat later binnen waren! B2S :respect:
xSMNTHx
Het was weer een super feest, leuke afsluiting :respect: alleen het vuurwerk moet op een andere plek gedaan worden
xxxjos (k)
Geluid bij de hardcorezaal was om te huilen, te weinig toiletten, terrein vond ik ook te groot... Maar het was wel gezellig! :p
|Prod!gy|
leuk einde alleen jammer van dat klote anthem
~*­FreAkY LiS*­~
phoooooei:bounce:
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
en het word volgendjaar weer... zeker vet tog feest.. zeker laaste deell :D:D maar da is altijd al geweest.. ;) groetjes.. !!!!
~loontje~
Masterlijk feesje weer :bounce:
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
°*»..Stef
Goed feest! Het duurde alleen even voordat de stemming er goed in zat, iedereen echt los ging.

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)