Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1895), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (780), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Wat een SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER feest :respect: Heerlijk weertje, geweldig sfeertje.. echt helemaal top!!! :lief:
!!­ kristel !!­
t was weer in een woord geweldig.....op na volgend jaar...
!!!*WICKED™
Feest van het jaar, respect voor de afsluiter op de Main...:kwijl: PAUL:respect: DECIBEL (Y) en wat is het toch heerlijk als je overal gewoon kunt roken..
!!!*­youri*!!!­
ckr lekker vermaakt paul elstak was focking goed hardbass was zwaar lekker en back2school was owk zwaar goed(Y) was egt vet volgend jaar weer
machtig uber alles echt vet feestjuhhh
!!*­ Claudia *!!­
GEWELDIG..!! :beer: Charly Lownoise & Menthal Theo :respect: Top feest..
!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
!jeroentje!
geweldig feessie had alles lekker weer goeie organisatie en de trein had ook de ultieme lig rekken vooor lange manne helaas ginge de deure op de terug weg niet ope maar dat kon de super dag niet meer verpeste en alles ging heel SNEL voorbij
# ,,Elis[a]
Echt een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!
Tjaaa er zijn altijd mense die weer wa te zeike hebbe over da andere feeste beter zijn maar t was gewoon een SUPER geslaagd feest!
'Maier­tjahh.­.­
heerlijke tijd gvd, kk kk kkVET
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
((Gideon))
GEWELDIG! Die sfeer ook!! Je kon geen 10 meter verder lopen en je stond weer gezellig te mauwen. En natuurlijk veel lekkere muziekskes gehoord!!
was weer een gef fjistje
(f) Sharon
leuk leuk leuk!!!
Helemaal te gek wat een top feest (Y)(Y)(Y) :D
(K)pin­kylady­(L)Dyl­an(L)
:woop: was echt beste dag sinds tijden weer was lekker en mensen waren geselli en de cameraman :lol: thanks eej:P
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
echt een super leuke dag gehad en de vip was ook zekers wel leuk,op naar volgend jaar!!!:P
(L) K_­iiki (L)
was gezellig zoals altijd:D , zeker met wie ik ben gegaan, volgend jaar weer:cheer:
Was weer een super feestje (y)
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
spacibel was super
Hardcore4life! (L) Heerlijk dagje gehad, kijk nu al uit naar Q-Base! 8)
* Cindy *
GEWELDIG, Lucien foort,Charly lownoise&mental theo:respect:,Luna,Technoboy :respect:
*­ GoSsé !!­ O:)
Gewoon weer SUPER VET!!!! _O_
* Zahne
Heerlijk gefeest met de zon op mijn bol !!
*!DaFFie!*
Super feestje! (L)
**­(L)Suu­s(L)**­
Wat heb ik een topdagje gehad met super weer!! Echt geweldig!! Vooral Charley Lownoise en Mental Theo :respect: Helemaal Loss toen!! Gewoon PERFECT!!
Heerlijk!! 3e op rij, Decibel wordt elk jaar beter :D Dikke duim omhoog wederom voor b2s (Y)
***michi***
t was super
Was weer super feestje!! :d
**Desmond**
dikste feest oooooiitttttt superrtjeeeeee
**glenn**
Was echt een dik feestje! Blij dat ik het niet gemist heb.. Geweldig :respect:
**­LitllB­LondJ*­*­
Super feestje!!!!!!!!!! jammer dat het weer zo snel voorbij was!!!(L)
Was Superr !!
heerlijk feest helemaal los gegaan!! en super weer!
Geweldig!! einde was helemaal heerlijk!
*Fun-E*
Primaa! Van vroeg tot laat prima vermaakt. Misschien fijn om de tenten boven de wc's volgend jaar weg te laten. Groepsknuffel bij de lockers aan het einde was ook ontzettend gezellig (Y)
wat een supervet feest was dit weer zeg.. heerlijk!! (H)
*M.ariska...
heerlijk feestje :respect:
*mario*
zeker weer een zwaar goed feest
*RisS*
Wat n super feest! :D Jah die wc's waren een drama :no: Maar verder weinig te zeiken, hoor :cheer:
*S_uuss
DECIBEL WAS GOED!!!!:bounce:
*­Thrill­seeka!­!!­
Was zeker goeie! (L)
Decibel was helemaal te gek!!! Zany, Technoboy en Paul Elstak :respect:
Weer goed doorgekomen ;-) !
+_­-*­[J]ulianne*­-_+­
Was echt super vet, goede sfeer, goede muziek en leuke mensen :D
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
- Darwinn
super geil:kwijl:
- S.­K.­W.­I.­T -
wel ok ... einde was bagger....(N)
--zwevert.
GESLAAGD FEESTJE !! (l)
-=-=-=-=--=
Super! Bodylotion:respect:Vince,Lenny Dee....echt top...En wat een leuke gekke mensen allemaal:)
-=JoySz=-
Was weer een goed feestjuh! Op naar volgend jaar alweer ;)
-Alexandra-
Super feestje :-D ook waanzinnig lekker weer... beetje jammer dat ik weer door m'n enkel ben gegaan :-S maar wel een leuk einde :-P
-BOUDIE-
WAT EEN FEESTJE WEER KAN ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN!!!!!
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
Geweldig feestje!! (Y)
-hooligan-
Was echt een super feest(Y) Geweldig mooi weer:d:d Veel bekenden gezien, alleen jammer dat de main zwaar over de hardcore tent heen ging:s:s Maar verder op en top vermaakt(Y)(Y)
-kick
super vet!
top feest:bounce:
-Ralluf-
Vetste outdoor feest ever! (L)
-Talitha
het was moooooi :D
-Wiel
geweldig feest volgend jaar zeker weer
:Respect: Duidelijk vet FEESIEJ :D
Wat een mooi feestje was dit zeg!!!!!!
..­::Linn­ie25::­..­
in 1 woord GEWELDIG!! (Y) top gewoon
..jordy..
WAT EEN FEEST
super feest leuke sweer alleen eruit worden gezet om simpele reden vind ik dan weer kut
.G.
Was zeker een super feestje!! Vooral savonds enorm genoten!! Wat een set van Paul Elstak :respect: Lang geleden dak zo uit men plaat ben gegaan!!
.Koen
GEWELDIG:D
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
100 % Westlander :smoke:
Was een goed feestje, Ben lekker uit me dak gegaan! Geluid bij de main was echt f*cking bruut!!!
100%_­Trut:b­ounce:
Was zeker de moeite waard!
1231-1321
Kwa platen vond ik het wat tegen vallen in de hard­core, kwa geluid trouwens ook. Alleen vooraan en i­n het midden was het ok. Kon de hele avond niet sm­ssen, waar was iedereen? Dat heineken bier is echt smerig!! Mindere editie van decibe­l.....
19TK90
Decibel 2008 staat bij mij op nr. 1!!! alles was super!! kheb me optimaal vermaakt!
2-one
geweldig!!!!!!!!!
3DJL
was weer eens erg vet:D thks aan Vision Imposible en B2s :respect:
Heeerlijk gewoon!! Zany en Vince early rave was top!! en dat weer dan, niet normaal hoe vet!!!
Decibel was weer ouwerwets gezellig ;) Same me men vrouwke heerlijk gefeest! ik zeg, tot volgend jaar!!! :D
:[ Stylaan :[
het mooiste feest ooit:D wat heb ik me geamuzeert
:bier:­Raving­__­Loui:bier:
super vet!!!!!!!! echt geweldig:D jammer van mun kapotte benen op ut einde:D
:bounce: @­lex :bounce:
super feest(Y) heb me prima vermaakt:D
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: ierus :bounce:
was weer super feest :bounce: The Driller draaide ook geweldig :cheer: , alleen jammer dat de Rookie stage zo ver weg en verstopt zat. Promo was super :respect: en Neophyte Records Allstars draaide ook echt geweldig!! :bounce:
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
:bounc­e:mast­rr_­maik:b­ounce:
relaxt feestje:)
Super feest weer, tot volgend jaar:D
Beste feest ooit!
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
was vet feesje geluid op de main (Y)
:vaag:[HC] DBT [HC]:vaag:
Was cker un goed feest maar lang niet zo goed als vorig jaar
:xtc: kalfsla terror :lijn:
super!!!!!!!!!!!
supper feest! geluid goed alles complate
<~^­Poeletje^­~>
echt was een vet feest geluid was prima dus volgend jaar weer :D
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
[..­Karstin..­]
bruut feest, weekendje camping was goed te doen (Y)
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[b].iianCa
Het was weer een geweldig feesje:D
[B]rainiaX
@ Hardbass, hardcore4life, back2school en darkness4life was het heerlijk.. En de mainstage was egt GE-WEL-DIG!
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt :D jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit :)
[FCT] Vincent [HC]
Was Super mooi:bier: Vooral De Hardcore 4 life:D en Paul Elstak mooi afgesloten in de mainstage(Y)
[J].­[A].­[D]-->[.­U.­][.­D.­][.­E.­][.­N.­][.!!.­]
(y)beter als vorig jaar,Geluid ook!!see you next year!!volgens mij is er geen beter feest!!!
Was weer top(Y)!
[R]ickyy*
Lkkr knallen dit jaar !!! Vooral D-Block & S-te-Fan:respect: SUPER!!!
Echt een top feestje(Y)
[S!M0N]
Beste Feest tot nu toe! Echt GEK!
vet feest, en t vuurwerk was geweldig
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
[terro­r]Neop­hyte
jazeker! :d
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
^^Michellee
super feest volgend jaar zeker weer:D.
^^NoUd^^
echt super feestje :respect: maar wat een einde:S
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
_!­Dwaasb­eeek!!­
was gruwelijk feestje
echt TE GE-WEL-DIG!! :respect:
_Driekus
Geweldige dag!
_Elizaaa1_
twaar weer mooi :D :respect:
wat een geweldig feest zeer vermaakt..:D!!! respect voor paul elstak wat een afsluiting :respect:
gezellig
sow niet normaal, muziek & geluid was genieten een prima sfeer lekker weer gehad kortom geweldig. klote dat veel mensen geen bereik hadden met hun telefoon,
Alet
.
ALLES KAPOT!
wat een feest :D:D:D DECIBEL :respect:
angel-007
Ik vond het een heerlijk feessie! :bounce: Promiss, Stanton en Rob draaiden echt (y) Paul knalde er letterlijk uit :bounce: Maar het meeste :respect: toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super (y)
:cheer: super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen ;)(L) alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad :cheer:
Arie J Beukenoot
wel leuk, maar kon beter.. Charly lownois en mental theo wel vet, Radium ook
Arii
Dit feest staat bij mij stipt op nummer 1! Goede sfeer, goede DJ's, en een knallend geluid! Props to B2S! :jaja:
Asz
was weer geweldig! beter dan vorig jaar! ondanks dat het veel te druk was weer heel de dag genoten :kwijl:
AvanP!!
Waxweazle :respect: openen met silence heerlijk:p ­, Bodylotion(Y) ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Bac­k2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot v­olgend jaar!
B) The Finalist B)
Super feestje gehad. Showtek, Zany, Headhunterz, Zatox... De afsluiting met Paul... allemaal toppers... volgend jaar weer ! :D
BartJu­:Bounc­e:
Was leuk en goed weer ! vorige jaren was beter mar was zeker niet slecht !
BartStyle10
Weer een Geweldig feestje! (L)
Basja
super :respect:
geweldig
Geweldig!
BassmaniaQ
Was weer erg vetjes... heerlijk weer en goede muziek! jammer van het geluid soms en geen vloer bij de d4l.. maar echt prima vermaakt!!! Armageddon project helden van de dag!
BASTARDO!
Geweldig feestje (L)
Ben Lik
heerlijke dag gehad, vanaf de rit heen, tot aan de rit naar huis super vermaakt :)
Berry-S
Geweldig Feest! Alle DJ's gezien die ik wilde zien, en super veel bekenden gezien :D B2S :respect:
Bertsubishi
die afsluiting :respect:
SUPPPEEERRRRBBBBBBBB!!!!!!!! WC's VOLGENDE KEER IN DE OPENLUCHT AUB!!!
Bigboldy
Wat een feest! :yes: 5e editie op rij en nog steeds zwaar dik iedere keer! Dit jaar hands up voor Tekno Warriors, Joe Rascal, The X-clusive, Technoboy , The Prophet & Paul! :respect:
Bijnee
Dik Geluid, Dik Feest!
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
Blondie :cheer:
was echt SUPERRRRRR :bounce:
Boertje J
Wat een geweldig feessie :respect:
de tering wat een knal feest en de gezeligheid ten top......:honger:
bounty1987
In een woord: GEWELDIG:O
Brabants prinse­sjee__­
was een mooi feesjee!!!!!:bounce:
Brain Insane
Jaja Decibel was weer Fucking Vet! Early Rave en Pussy Lounge super!
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
Bubje
TOP FEEST! :respect: love you B2S(L)
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
Butsie
top(Y)
TOP!!! TOP!!TOP!!TOP!!TOP!!! EGT SUPER!!! VOLGEND JAAR ZEKER WEER KNALLEN KIJK ER NU AL NAAR UIT!!!!
:respect: hardcore4life :respect: was het de hele dag volle bak knallen. Alleen geluid was niet top maar hoe verder je naar voren ging staan des te beter 't ging :P ik vond het weer een topfeest!!!
Capsulized
Super mooie party!!! :D Zeer gezellig! Seeya next year
Zoheej, dit was me er weer eentje zeg! Een van mijn beste feesten ever! Alles was top, behalve de stinkWC's en het lauwe zuipen ;) KEVIN KAOS & LUNA :respect: Haagsche knallers!!! (y)(y)
Jaaah was weer ene goeie (Y)
Charis.
Was zeker een mooi feestje (Y) Paultje op t laatst :respect:
ChemicalCleo
mwah, terrein was wel mooi, muziek was niet echt mijn ding...Hellfish & Bryan Fury(Y)
Leuk feestje!..alleen de afsluiting was slecht....commerciële kut hardcore
chillybilly
Top Feest. Viper & Panic :respect: Paul Elsta­k Dikke set ook!!Niet te vergeten Dj Homeboy natuurlijk!!(y)
wat een genot :cheer:
ChuPaChup
Sow... wat een feestje weer (L) DecibeL :respect: En ja... voelde me ook erg klote dag erna :D Dus zkr geslaagd :cheer:
Classic Girl
Een heerlijk weertje :D Leuke mensen om me heen (L) en heerlijk genoten van het setje van "Radiate" aka DJ Reiner en jaja Mick ook stiekem van jou;)
cloudseeker
geweldig!!! de afsluiting van charlie en theo in de B2S was briljant!!!
:respect: b2s alles klopte nergens te druk je had altijd wel ruimte,weertje en de sfeer :d
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
Was weer een leuk dagje, tocht t beste vermaakt@1992 is for you
D.V.D
:Doh wat n feest zeg!:D super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!:D
D.v.R.
echt dolll feest ! volgend jaar wer :respect:
Was weer super (L) en het weer kon niet beter b)
DaDi
(y)
dann-
3 woorden : GE-WEL-DIG! :D
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! :respect: Ook nog genoten van de technostage :-D Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar! (Y)
DarkSpacer
K.Kaos ging weer goed los :bounce: en natuurlijk The Godfather Of SCANTRAXX THE PROPHET :respect:
Daske.
Top feest (Y)
DaveRave.s
geweldig feest goei weer goei geluid goede dj's alles top !!
DE Daan
Was gezellig feessie... maar tog miste er iets.... voorderest prima vermaakt, I:gor, Hilarious :respect:
De Lange Witte
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
De Lange!
prachtig feestje
de Liftmonteur
VET VET VET VET VET VET
De$irable(K)
was echt super!!!Alleen de wc's waren iets minder
De_La_KoK
alweer een heerlijke decibel!! het was genieten!!
Super goed feest, afstanden tussen de area's wel erg groot. Hulde aan het geluid in de hardbass area :D
deKLOMP
helemaal kapot gegaan bij elstak en zo hoort het!! was weer dol
Demis Haneveer
geweldig naar mijn zin gehad weer :D
Demolisher
Wat een feest . B2S :respect: DECIBEL word elk jaar beter
Den Boudy
En gaaaaaaaaaaaaaan......................:-D
Ben niet anders gewend van Decibel, top feestje
DennisA3
Geweldig :respect: .. The Beholder en Zany, wat een set zeg :bounce:
jezus wat een feest:respect: de early was echt geniaal!!!!!!!!!!!! bij decibel krijg je echt waar voor je geld! B2S bedankt!!!!!
dickvanpark
het leven is een groot feest, gas erop :D
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
dj dewys
erg vetjes man volgend jaar weer knallen luitjes
DJ Reload-R
ELK JAAR WEER GRUWELIJK VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DJ Sequence
Topfeessie :respect: Hele dag prima vermaakt ! :yes:
DJ TECHMAN :D :D
dat was echt weer vette shit allemaal en het geluid was weer perfect .ik zal zeggen tot de volgende knoop
Dj Tweaker
Tja wat moet ik er nog aan toe voegen
Djordies
zeer goed feestje veel bekende goede sfeer :) DJ PAUL WAT EEN AFSLUTER WAT EEN HELD _O_
Weer een top feest :respect:, mega gezellig en een goei sfeertje
Donna Drankie*­
VET VET VET!!!
Duc0
geweldig :bounce: B2S: :respect:
Super feest alleen vraag ik me af welke EIKEL het in z'n hoofd heeft gehaalt om een Compleet tiolet blok te sluiten om te reinigen???? Die heeft duidelijk geen ervaring met zulke feesten.
Dur Klinge
Geweldig feest. Main en Back2School waren te gek! Coone, Charly & Theo en Paul :respect: Goed geregeld en wat een geluid op de Main volgend jaar weer!
dvk
die bass op de main :O J&W, Showtek & Zany vs Beholder.. was een sets! :respect:
Døpke
Leuk fezie.... ik klaag normaal nooit, maar helaas was het geluid in de Hardcore niet echt om naar huis te schrijven. Deze werd veelal overstemd door het enorme volume van de Main stage. Organisatie: Echt een slechte zet deze stages met de basses naar mekaar toe te plaatsen, doe dat nooit weer a.u.b. Niet handig, daardoor klonken de sets af en toe ietwat chaotisch terwijl het mijns inziens niet nodig was geweest.
Ja geweldig , wat een gezellige boel :) . heb er nog steeds koppijn van :P
Eddy Wally
Refuse was geweldig! :kwijl:
EHV-GABBER
zwaar dik feest volgend jaar weer main was echt vet
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
Kan me er nog weinag van herinneren
en daaaagg hoorrrr!­
lekker baantje getrokken, en inge sorry van je bril!!! (K)(K)
Endurhh
Geniaal punt.(Y)
Ernesto85
was een top feest d&s en paul elstak helden
in 1 woord: Genieten! vooral de afsluiter bij Hardcore4Life heerlijk! Alleen die wc's..
Evelien O:)
Jaa was zwaar goed feestje ,, in de main ging het er hard aan toe :D
Fabian
perfecte dag!
FannyO:)
Echt Geweldig :cheer:!!!
Fano
WAT GEWELDIG!
Gwoon in 1 woord supper vet :D
Jaa gewoon goed vermaakt! Wat een feest :respect:
FemmeF­atale2­4
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
vette shit
Frank.
Alle vriendinnen van de KEERT, en HOE!!! :-) Ik vindt Decibel vet!!!! Hakken en stampen, blote barsten :-) 600 keer op de foto! Begaaid bellenblaas kampion 2008!!!! :-) Hou elkaar overeind en trek door..
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
Uitstekend party-weer! Heerlijke dreunen! Perfecte dag!
Prima feestje weer.. tot volgend jaar! :respect: voor de Sovjet-mutsen!
FRUT
Wat een feest zeg :p, super genoten!! Alleen die security :@! Laatste uur DJ PAUL + lasershow + vuurwerk = kippenvel van top tot teen :d!
Fuck Reality!­
was weer een goed feestje!:bier:
gabba
Het was een GEWELDIG feest, super vermaakt;)
Weer wreed gebobd ouwe.. :bounce:
Glenn89
wat een super de super feesie was dit echt
super
H.ilde
Super Feestje! Heerlijk genoten van de muziek (vooral die heerlijke bass!,'t weer & uiteraard de gezellig sfeer!:D
Hannuz™
SUPER FEEST EN SUPER GELUID!!:respect: gewoon geweldig:D
Hanny Jr.
Ieselijk feestje weer!!:D
Hanske­e:hong­er:
Geweldig feest!!!:D Dione (Y) Panic en The Viper(Y) Mental Theo en Charley Lownoise :respect: - puntje was dat het bij Noize Suppressor veel te druk was:S en mensen niet snappen dat pogoën niet thuis hoort bij Hardcore/Hardstyle!! Zwaar irritant dus..
Hansse045
SUPER feest.. Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje.. helemaal naar me zin gehad:D
Zeker weer een knalfeestje! decibel blijft goed! veel gezellige mensen, lekker weertje en dikke muziek(Y)
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
top feestje lekker geknald
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
Heerlijk feestje :D :P:cheer:
Hester*
Wat een top dag hebben we gehad zeg:)
HP-tjuh :bier:
Vet ruig :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Munten alweer duurder, €340 met zn 2 opverbrast
Hugio
geweldig mental theo & charlie lownoise :bounce:
hypokevin
super feest!!! mooie locatie en top weer! Op na Q-base:p
Icer1x
Neophyte Allstars :respect: geweldig
Ielse!­:cheer:
Ge-wel-dig! Wat een te heerlijk dag (L) Elstak: Mijn held van de dag :respect:
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
radium :respect: jammer dat ik er maar ffkes kon zijn! voor de rest was decibel zeer goed en heb me prima vermaakt, goed weer ook;)! jammer dat het leuke meisje pas aan het eind voorbij komt hehe:P
WAT EEN PRACHTIG FEESTJE! dat word em volgend jaar wéer!:D
Iv :hyper:
Super dag gehad, heerlijk weer en perfecte locatie! Afsluiting was ook (Y)
Ivanho de la Penja
Supermoddervet feest! Heb genoten van Vince en Zany, Teknowariors, Charly en Theo, Paul Elstak enz, enz. En wat een supersfeer, B2S had zelfs een maansverduistering geregeld, dat zie je echt nergens!!! :P
J Q R D I :banana:
Wat een feest :banana: Heerlijk weertje, super vet en hard geluid.. genieten (L) Alleen jammer van het bereik :x Camping was ook chill (Y)
J-Kay
voor het eerst dat de dj zelf niet afsluit maar de computer ???? WTF
Het was weer een fantastische editie van Decibel, echt gruwelijk vet :respect:! Lekker weer, fantastische sfeer, gruwelijke sets :respect:! Op naar Decibel Outdoor 2009 :respect:!
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Hardcore tent was gewoon heerlijk!
Jannietsj
Oioioioioi Super Feest!!! Goed vermaakt voor de 3x! :D
Jansuh86
schon fissje
JappyJekko
ging weer lekker losgaan voor tammelingen
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
JDW
Damn, wat een geluid :D :respect: Decibel!! :respect: Volgend jaar weer!!!!!!
super dag gehad:D:D volgend jaar zkrs weer:jaja:
super
Jochem *
Wat moet er nog gezegt worde...ONGELOFELIJK:D:D:D..Wat een super feest...PERFECT!!!!
John-ny
was weer een mooi feestje:D. Vince & Zany :respect: Panic & the Viper :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
Johnny
mooi feest, jammer dat DJ Paul op de main en Panic op de Earley precies dezelfde set hadden (CD???)
JORAM.. ;P
tering wat een goed feest weer !! lekker zonnetje B) Charly Lownoise en metale theo was echt de topper !! :respect:
helemaal super.. alleen wat een stank by de wc.. :S helemaal kicke!!!(y)
Joyce23
Fantastisch! heerlijk uit me bol gegaan... :D
juki
en het ging veelste snel voor bij (N)
(L)
Prachtig! Die afsluiting (L)
HEEERLIJK FEEST(L)
Keetraver
Back2school :respect: het eind was helemaal super :D
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
kev84h
Gruwelijk feestje!dik geluid bij de main!en heerlijke setjes bij de hardcore!volgend jaar weer!
Kick Noise >H4H.­FM<
Masterrrlijkk weer :D .. echt super vermaakt:D!!!
wat een knal dag en aaf zeg jeeetje... val mee dat ik m heb overleefd haha:P
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Klaas Vaag
Wat een geweldig feest! Topgeluid! Alleen drinken halen was op 't einde een drama. Ik heb me prima vermaakt. Volgend jaaar weer! :cheer:
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
Kobie (6)
Volgend jaar geen decibel et enige wat goed was waren de Neophyte Records Allstars voor de rest maar beetje saaie bedoeling
superfeest... lekker en gezellie en top weertje :-)
Koen:bier:
vet feesie lekker weer gehad en :respect: Partyraiser & Hellfish :respect:
Kunning
aaaah geniete feestje gwn :respect: josh en wesh waren fantastiesch
KV.
mega! alleen t geluid in de hardcore4life.... maar toen kwam neophyte records all stars(y)
L'Endemange
Héél veel ijsjes verkocht! :D En héél veel mensen gesproken, super naar mn zin gehad!
L@­dy....­ S@­rik@­
Super vermaakt....... Rob & MC Joe :respect:
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
Ladybug
Wat een vet feest dit zeg! Supermooie locatie ook. Vond het naar mijn mening geslaagder dan Defqon dit jaar. Lieve Johan bedankt!
Super geweldig feestje! Showtek!!! _O_
zwaar rlxte dag gehad:).dit was echt een vet feest.
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
liekielikje
Dit overtreft alles! Kon niet beter gewoon! Dat weer, de sfeer en de muziek was allemaal super, te vet voor woorden. :respect:
Liesje­gaatlo­s:yes:
Het was weer in 1 woord Geweldig!!!!! :D
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
Lip DJ
TOP DAG! Dit heeft defqon overtroffen voor mij :D
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
liza1980
Leuk feestje!!! Back2school was super gaaf!!!!
Was Superrrr!!
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Lori
DIKKE 10 echt geweldig
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
LunaTick
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij :lief: Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe :D Es war wir ganz gezellig... JWT :|
LuUijT.
Super!!! Manu kenton vs max walder was, darkraver, lucien foort waren tog wel de betere sets
M.F.A.
EGG WEER VETT FEESSSIE :P
M.ha.yu
Hoogtepunten; Refuse :kwijl: Paul Elstak @ main :respect: het weer en de mensen // Dieptepunten; Hoog hitgehalte(en veel happyhardcore), toiletten, geen verharde vloer bij Darkness4Life, associaal hoge prijzen!!
m.nouk
egt een super feest volgend jaar zkr weer!!!!!
Mama_Manon
Ik kan maar 1 ding zeggen: GE-WEL-DIG! :D
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
MaQiNhO
KUTJAN! Decibel het feest van het jaar!!!(Y)
Marc o
wat een geweldig feest :respect: Isaac had echt de set van de dag :jaja: Mag dit geen jaar meer missen. :nee: Wat dik zeg :d
Marco VDM
Owww, Ik wil terugggg
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Melv
Prachtig :D Eeuwig vermaakt. Was gewoon toppertje :D Publiek ging ook goed los allemaal :D
Super dag gehad! Geluid in de HC4Life was vooraan echt super! Radiotor, Mad Dog vs. Tha Playah, Daymar vs Partyraiser en Promo :respect:
in 1 woord geweldig! Wel jammer dat de hardstyle tent 1 grote sauna was.. misschien kunnen ze volgend jaar ook de tenten van de wc's anders doen? O:)
Decibel!! :respect: echt een van de mooiste feesten!
Minimaat
Wat een SUPERRRRR VETTTTTT Feest was dat :bounce: :kwijl:
ontzettend mooi feestje..volgend jaar zeker weer.
Miss Pitbull
Het was idd weer een MEGA feest goed vermaakt daar!! :cheer:
missy
Was een leuk feessie 8) En de bus doen we volgende x weer over, het was gezellie (K)
Miss~Linn
Het was echt Geweldig,...heb er geen woorden voor vooral de afsluiter van Paul op de main...Toppie!!!
GEWELDAGGG FEEST!!!!
Mnr.­ Huftenaars
GEWELDIG FEEST, heb echt genoten !!!:D
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
Mr MoUs
Helemaal TOP !!! Super weertje, Geluid was TOP
VET! HELLFISH & BRYAN FURY :respect:
Mr.Lee
SouthStylers Ging Lekker , En warm dat het was :P
Mr.wesley
Heerlijk feest! Echt ge-wel-dig :respect: volgend jaar 100% zeker weer
murwll
LO-VE-LY(L)
Geweldig feestje!!! Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
Vet geluid, lekker hard! ik zou t alleen niet nog groter maken dan dat t is want mijn voeten doen nog steeds pijn van het lopen:( en ruziezoekers eruit flikkeren aub!!!
mystery man 1986
Dikke knaller!!! Een hoop goeie sets gehoord, lekker sfeer :bounce:
Vond het een beetje tegen vallen :/ Ik heb wel mn toppertjes gezien (L) Maar voor de rest (N) D-block & St-e-fan :Respect: Alpha Twins ook wel ok (Y) Tsjaa.. 8)
Wat een feestje! Prophet = en blijft een held! :respect:
was een super weekendje..... camping + decibel was maximaal begaaien daar!!!! :bounce:
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
GEWELDIG! back2school was echt super :D
het was superrrrrrrrrrrrrrr!!! Wat een feestje ! :D
Nicobo
Mooie afsluiter van de vakantie!! :yes:
nieco
heerlijk =D
Niekos89
Tja wat valt erover te zeggen ;) (y)
Nikeairmax
Top fesstjuh!!!
Niki...
GEWELDIG vooral het einde was (Y)
Nilio
Echt vet! Super gezellige groep mensen, mooi weer en partyraiser vs daymar :cheer: Volgend jaar uiteraard weer!!
Noisecult (Repeater)
Kevin Kaos heerlijk geopend, J&W koning, Spark Taberner, Sven Wittekind, Radium & Promo :respect:
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais :respect:. Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur :S
Sven Wittekind dikke HELD!
ge wel dig :D:Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
Oorsplijtend
Keihard lachen met de ballonnen!
Ozuma
Wat een geluid :respect: D-Block & S-te-Fan weer de helden van de dag :P
P@$©@L
(Y) feessie....i:gor live:respect: wat een geile live set
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
Paratronix
Superrr!!! Tot de laatste minuut vermaakt (h) op naar de next one
party-chick
het was extreem vetjes!!!!
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
tjaah wat kan ik ervan zeggen...GEWELDIG:D alleen waarom moet de beste dj op zun laast:O toppie;) volgend jaar weer:D
PartyS­tarter­t :facepalm:
Chill weer, lekker muziek. B2S heeft de zaakjes goed voor elkaar (y)
Geweldig!
Patries O:)
Wat een dag (L)
Patriess..
He-le-maal superr!! :D(Y) Lekker weertje erbij! :cheer: Toppiee!!
Wat een gruwelijk goed editie dit jaar!!
Peeertje
Neophyte records allstars:D echt te maximaal:D
peertjuh16
Was n superfeestje, heerlijk genoten, vooral bij de main/afsluting!!
Pieter 013
kk bruut feesje weer, deze bewijst zn eige aan vorig jaar:respect:
Pindaklaatst
Chill feestje :D
GE-WEL-DIG :LIEF: :BOUNCE:
Plusman
Wat een topfeest was dit zeg!! Die muziek stond vet goed..Lekker hard! Het weer was top! Helemaal goed!! Mij zie je zeker volgend jaar weer terug!! THNX...
Armageddon Project :honger: Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
polo r line
D E C I B E L WAS WEER ECHT SUPER,VEEEL BETER ALS VORIG JAAR ,MET OPBOUW,LICHT&GELUID JE TRILDE WEG VOORAAN BIJ DE MAIN .
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
PP-Rick86
vorig jaar was ie super.... maar dit jaar was ie geweldig.... wat een weertje ook:D
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Top Feesje Vooral De Afsluiter Op De MainStage Geweldig
Professor Wienstra 8)
goed feestje :)
HIRRLUKKKK te lekker gewoon hahaha mensen was gezellie (K)
Project Brainless
werelds feest!!!!
pruikske
blijft een dik feest zeker weer een 10 hopelijk volgend weer op de fiets richting beekse bergen
1992 is 4 you geweldig, perfecte plek en leuke mensen (h)! Rob & MC Joe, Stanton :respect: Panic & The Viper :cheer: Charly Lownoise & Mental Theo 8)
Purson
Hardbass tent :woeptidoe:
Randy Ramptoerist
Zeker een goed feest! Vooral onze afsluiter Akira! (Y)
Razer.NL
Was weer geweldig, alleen jammer dat de hardcore niet goed tot zijn recht kwam :(
RB'
wat een geweldig feest ! volgend jaar cker er weer bij :respect:
Remmco87
Superfeestje! (Y) Alleen wat was het WARM in de Hard Bass :S Die area hadden ze beter buiten kunnen doen
Remember! Derb, Alpha Twins! Hoooiiiii
René---
Hard Bass... 'T was geweldig!!
REPRESENT BY EXAMPLE
What the fuck? van dj Promo knalde dubbel zo hard als de rest in de early rave
Rhooooona
Decibel is gewoon te f*cking wreed! Weer een super Party gehad!
riccie .­ /­\RNEMUYDEN
was machtug erremuu was ook van de partij :D
Ro...­:banana:
Refuse zag er op zeker het vetst uit :D Lekkerste muziek ook, vooral 's middags! (Y) Jammer van m'n buikpijn, ben minder uit m'n dak gegaan dan normaal...
Robbery
Wat n dag!!! Kilometers gehakt hehe!! B2S :Respect:, minpuntje main overrulde hardcore tent :S, camping was geweldig, wil iedereen bedanken voor de onzinnige opmerkingen en gezelligheid!!
Robbie-
Top geluid, Top sfeer, Top muziek, Top mensen....kortom, super feest! (alleen wc's waren minder top :P )
Roberto -o
Heej Vera, je had bij ons moeten komen staan op de parkeerplaats, wij hebben 2 uur staan feesten daar!!
Tering vet feestje!:respect:
Romsie
Decibel WAS VETTTTTTT super vermaakt, Geluid was echt TOP !!!!!! ceker weer volgend jaar !!!!
rontjuh
Super feest! b2s :respect: Bodylotion was geweldig! en ook Partyraiser en Charlie lownoise&mental theo super gedraaid :respect: Echt lekker sfeertje en topweertje! Tot volgend jaar zeker weten!
Rootjuh!
echt gwn een knallertje weer
Roowbin
Superfeestjeee!
Rownage
Topfeestje gehad weer, alleen waarom moesten die pishokken zonodig overdekt zijn, wat een stank... Verder was het erg gezellig, goed geluid, en een lekker sfeertje, heb me weer goed vermaakt..
Royyyy
Ge-wel-dig!
Wow wat was het echt weer super(L) Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..:(
RyAn B
decibel rules!!!
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
S-te-phan
Geweldige dag gehad! Helemaal los gegaan in Hardbass tent!
S.­B.­ :bounce:
Heerlijk! Manu Kenton vs. Max Walder & Ronald V :respect:
Saaske
zeer gezellig; geluid mocht alleen wel wat harder en die pishuizen gingen nergens over
Sanderk
TOP B2S is NOg steeds goed bezig :D
Godverredomme gekkehuis!!!! wat een beukfeest! en wat een geluid! :lief:
Geweldig feest! Project 1, Charly/Theo, Southstylers, J&W.. volgend jaar de garderobe beter regelen; wat een HEL!
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Scheve­ningen Kevintjuh
Jaja Kaos Helemaal top zoals ik van je gewend bent Echt een Haagse Knaller !!!!!!!!!!!(y)
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
was weer een vet feestje goed begin van me vakantie :):)
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
superrrrrrrrrrr vet er is niet beter. wanneer kan je kaartjes hale voor volgend jaar?
Sendie<3
Was zekr een leuk feestje, Top Top Top I (L) DECIBEL
Sh@dow
het wandelen de volgende dag ging errug lastig :P:P:P maar was echt masterlijk
Shannake87
Gewoon te zalig !!! Laatste 3uur bij main stage ! Zalig goe !! Leuk volk dat naast me stond, mail adres gegeve maar heb hem nog niet gehoord :( .. DECIBEL tot volgend jaar !!!
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
Was echt een geweldig feest!!!!:D Heb me echt top vermaakt!!:bounce:
slam1975
Leuk feest, maar de Refuse-tent vond ik het best (Y)
Smitte..|
Super feest, afsluiter met Paul Elstak was echt super!! Echtt kippenvel.., en maar losgaan!
wat een topfeest zeg!! heb echt genoten yeaaaah
Steef-C
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest :D
Stef fie
Super super super vet! Zeker volgend jaar weer!
STFU
veel gelope, veel verknipte mensen maar was erg gezellig en tommy draaide weer uitermate goed:D_O_
Stief
Hele vette shit. Decibel is duidelijk de beste in zijn soort! :respekt:
Stoux
Lekker feest :D Geluid overal goed geregeld, in HardBass en Hardcore4life goed hard, op de main absurd hard! :respect: En ik had er niet voor niks jaren naar uitgekeken, eindelijk een keer Zany & The Beholder samen: WAT een dikke set :respect: :respect:
Super feestje :respect: Lekker sfeertje (Y) Unexist en Promo :bounce:
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
goed naar mn zin gehad :D hopelijk vinden we nog 1 kaart voor ML!!!
Gruwelijk Maddog vs. Playah, Dione, Wittekind, Charly en Theo het was allemaal geweldig:D
Svensation B)
:cheer:
Decibel was gewoon echt geniaal! Heb het super naar me zin gehad:bounce:
Tante Ellen (L)
Wat een feest ..pff ben nu nog aan het bijkomen... dj rob en mc joe hebben mijn avond helemaal goed gemaakt wat draaide ze top:respect:... main was ook super.. volgend jaar zeker weer van de partij.(K)
Wat een Té Goed feest! De Mensen, de sfeer, de sets, het weer alles PERFECT
terrording
top top top!:jaja: mooi opgezet en een goede sfeer! het kon niet beter!
Ja dit feest was VET!!!
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
The Harder Styles 4 Life
Zeker een GEWELDIG FEEST!!!! goed weer, goeie sfeer, lekker hard geluid overal en top locatie, gewoon in woord SUPER!!! volgend jaar zeker weer!!!! :D:D:D
The Rick
goed na me zin gehad volgent jaar zeker weer :D b2s :respect:
The Rienus
HELEMAAL GEWELDIG!! EARLY :respect: zeker volgend jaar weer :D:D
Poeh Poeh ik weet niet wat dat was:P beste feest ever :respect:
Jahh Echtt en mega feestje 0uiwuhh!! volgend jaar weer!!:D en hoop weer in beeksebergen!:D:D
thetris
Decibel was het beste buitenfeest van 2008! Alleen die toileten....
TiFoSo
Predator, Josh & Wesz, Showtek, Mad Dog vs Tha Playah!! :respect: Heb weer optimaal genoten alleen wat een kut bereik zeg! Op naar Mysteryland!
TimmiX
T was geweldig! Topmuziek, topgeluid! Alleen te duur eten en te gore wc`s.
Het feest van het jaar
geweldig feeske de afsluiter met paul elstak... zwaar vet....op naar volgend jaar
was weer SUPERVET!!!!en dat geluid..:respect: !!!!lekker vdk met mijn vriendjes en vriendinnetjes :p toedeloehoeeeeee volgend jaar weer!!!
schitterende dag gehad :yes: met als echte afsluiter charly en theo:respect: dj paul had niet meer hoeven te draaien :P
Bruute shit!!!!!!:D:D
Triggah MC
loekoe En Hoe!!!:9
Trippen Burgs
Was weer een masterlijke dagg, Main stage was echt super gezellig de muziek daaro LkkR Kei HArddddddd!!!!!! :P:P:PVeel genot en vreugde Untill Next year DeciBel!!!!! Goodbye now..
TriX in tha MiX
Wat een heerllijk Verjaardagsfeest:D,Top feessie,super lekker weer,gezellig met mn Skatties,heb me onwijs goed vermaakt!!Organisatie:*WC's IN een tent??Te ranzig voor woorden,­ Hygiene??Inademen van gevaarlijke uitlaatgassen&gifdampen *Echt een slechte zet om de main&hardcorestages met de basses na­ar mekaar toe te plaatsen.....Helaas was dit dus vorig jaar hettzelfde geval:S 3maal is scheepsrecht ..Hope so!
Briljant!
waxweazle, charly & theo en zo waren wel zeer leuk­, onder andere... noize suppressor was zwak... geluid in de hardcore4life area kon ook wel wat beter afgesteld..
geweldig feestje gehad... idd jammer van de afstanden tussen de areas ma dat mag de pret niet drukken het was gewoon weg weer super volgend jaar weer :respect: B2S :respect:
Vicenzo
was weer lkkr sfeertje, maar geluid was in Hc slecht en er werd ook een beetje onder de maat gedraaid
super feest.. :respect: voor paul estak
Zoooo niet normaall gekkehuis gewoon :D
Vinnie_
1992 is 4 you & de febo muur / pita kip stand... geweldig!
echt te vet gewoon!
vrouwke
m`n 1ste buitenfeest maar zeker niet de laatste!!en decibel ben ik volgend jaar weer!
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
Vuurtiéé
heb me zeker goed vermaakt egt een top feest:D
wanorde
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
Wappie floor
eerste keer mega goed vermaakt
welyy!!
(L) prima vermaakt lekker feestje
Wendy - Nescya
In één woord geweldig:D En natuurlijk het mooie weer! :cheer:
Westla­ndMiek­ie
Wat een heerlijk feest weer!!!
Wiebski
was een super feestje top geluid en sfeertje
Wiezel
geweldig feest ! volgend jaar voor de 3x :) hardbass tent was wel een beetje warm maargoed voor de rest super !
Kon beter...
zatox moatje!
Willempie:D
gewoon gruwelijk, beste feest wat er is
wouter-HC:bier:
goed feest vond de sfeer in begin tegenvallen later wert het better :respect:NEOPHYTE R­ECORDS ALLSTARS:respect: helden van de dag de hele tent naar de kloten
xKIM.
in 1 woord: FANTASTISCH :respect:
xxxjos (k)
Geluid bij de hardcorezaal was om te huilen, te weinig toiletten, terrein vond ik ook te groot... Maar het was wel gezellig! :p
Yellow.
Isaac en Paulus ware verschrikkelijk goed! Volgend jaar weer!!
Yourii_­Hardcore!!­
Heeeeerlijk genoten!! :D
ZONIA
oppie toppie toppie
|datdo­etdede­urdich­t|
echt weer een super feestje! en wat een heerlijk geluid bij die mainstage!
SUPERFEEST! punt
en het word volgendjaar weer... zeker vet tog feest.. zeker laaste deell :D:D maar da is altijd al geweest.. ;) groetjes.. !!!!
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
®em©o™
Dik feest! Was weer RAMMEN
Geweldig feestje, Alleen een beetje duur! 5 euro voor water! das eigenlijk niet normaal! maar voor de rest! TOP!

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)