Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1906), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

SUPERRRRRRRR.....!!!!! :bounce:
!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Wat een SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER feest :respect: Heerlijk weertje, geweldig sfeertje.. echt helemaal top!!! :lief:
!!!!!NIELS
het was echt geweldig! volgend jaar weer :D
!!!*WICKED™
Feest van het jaar, respect voor de afsluiter op de Main...:kwijl: PAUL:respect: DECIBEL (Y) en wat is het toch heerlijk als je overal gewoon kunt roken..
!•Stantana•!
Superrrrr!! :respect: , jammer van de hardbass tent dat het binnen veel te heet was
Geslaagd feestje weer :D
"­ Niieekk :mixje:
GEWELDIG Jezus watn feest.. Noize Suppressor - Zatox - Project One - TBY - Paul Elstak - Prophet :respect: Alleen jammer dat de wc's zo guur waren.
""­ Anouke­poekie
Echt een gaaf feest, werd lekker gedraaid, zag er mooi uit, sfeer was goed en er was zeker mooi vuurwerk! :D :D
super feest!! geweldige set van paul elstak :respect: alleen de wc's waren slecht geregeld
Tjaaa er zijn altijd mense die weer wa te zeike hebbe over da andere feeste beter zijn maar t was gewoon een SUPER geslaagd feest!
Het was weer skon!!!
'Maier­tjahh.­.­
heerlijke tijd gvd, kk kk kkVET
Was een lekker feestje! (L) Geluid bij main was zeker goed! Alleen jammer dat niemand kon bellen?
Waas goeie verdomme :respect:
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
(6) MiepOv­erdriv­e (6)
Armageddon Project :respect: en PartyRaiser en Day-már ook geweldig gedraait :bounce: prima vermaakt B)
Was weer een geslaagd feestje!! (Y)
(H) Perfect by Nature (H)
:bounce: Moddertje vet feestje gewoon!!!! :bounce: Alleen in de Darkness en Hardcore 4 life geweest (Y)
(H)Kre­tzer(H­)
(Y) Feest :bier: Hellfish & Bryan Fury :respect:
(K)AR(K)
een GEWELDIG feest weer!! Next year AGAINNNNNNNNNN
(K)pin­kylady­(L)Dyl­an(L)
:woop: was echt beste dag sinds tijden weer was lekker en mensen waren geselli en de cameraman :lol: thanks eej:P
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
T WAS WEER EEN GEWELDIG FEEST.... WEER HET BESTE FEEST VAN HET JAAR!!!:respect:
*­ » Brenn « *­
SUPERRR!!!!!!!:D:D:D
***­(6)Rebelse-Chick(6)***­
Geweldig genoten :cheer: was weer een super feesie!! Op naar de volgende!! :D
**Mar[isa]
(L) Decibel :respect: Charly Lown­oise & Mental Theo :respect:
**­Miss Bitchy**­
:respect: Decibel :respect:
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
*+*+­Hannes+*+*­
GEWELDIG!!!! voor al het touwtje springen daar bij de main!! haha
*..­STRAND SJAAK..*­
in een woord GEWELDIG (y)
In éen woord: GEWELDIG :D
*­><*­Roel V*­><*­
1000x beter dan alle DefQons bij elkaar, heerlijk die ruimte die je hebt bij alle areas om dol te doen !! Plus dat geluid :kwijl:
Zwaar vermaakt! super feessie (Y)
*_RoedieW!
Super feest, en einde was geweldig ! :respect:
*­Bjorn :banana:
SUPER DAG GEHAD :respect:
nou t was weer een donders mooi feestje:bounce: prima vermaakt met alles en iedereen :cheer: up to next year!!
*­Don Corleone*­
geweldig feesie, main stage was goed maar charly en mental theo aan het eind bij early steen steen goed
*Edwin*
Top Feessie,, Dik Geluid :respect: B2S :respect:
*Marielske*
WAANZINNIG!!! Jammer vh geluid bij hardcore4life, charly lownoise&mental theo :respect:
*Natasch*:-)
Was weer eens helemaal geslaagd...lekker sfeertje, lekkere muziek , mooi weertje en vooral weer veel bekenden ...Back2school en Pussy Lounge echt (y) :D :bounce:
- # *
:lief: GEWELDIG :bounce: B2S :respect:
Geluid(Y) Mensen(Y) WC's (N) Mensen die met karretjes tegen je poten rijden(N),,,Voor de rest goed vermaakt:yes:
- ;;­ Dreams &­nd Realities
geweldig!! gewoon echt een super feestje! mooi geluid lekker weer en leuke mense! decibel 2009 here we come:D
Super dag gehad! :D
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
- Dani -
Tot 21:00 een zeer matige feest gehad, de meest waardeloze MC ooit in de "Hard Bass - Hardstyle" gelukkig maakte Zenith DJ & Luna het in de Remember meer dan goed.. wat een knallers.. :respect: :respect:
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
- S.­K.­W.­I.­T -
wel ok ... einde was bagger....(N)
:D super gehad
egt super feest !! :bounce:
-->Ex-brabander<--
T was weer helemaal superrrr:D
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
-RuuD- 88
omg :respect: voor het 3e jaar op rij genieten :D
het feestje van het jaar :cheer:
Twas weer top:bounce:
Super feest weer gehad! :cheer: Alleen die hard bass tent mag volgend jaar wel anders.. wat een hitte :X
super feest leuke sweer alleen eruit worden gezet om simpele reden vind ik dan weer kut
.::scar::.
super feest 20 euro uit gegeven haha. 2 min punte­, einde kk lang moeten wachte voor we weg konde en­ dat er zand lag in de terror zaal.
.G.
Was zeker een super feestje!! Vooral savonds enorm genoten!! Wat een set van Paul Elstak :respect: Lang geleden dak zo uit men plaat ben gegaan!!
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
zeker wel een super feest :respect: heb me goed vermaakt daar
de early was super!!
073-fretje
paultje elstak als de beste op de laatste minuten, heerlijk lekker raggen
100% Pure Colombian :[
Echt gekste ooit; Mainstage & Hardcore4Life helemaal los :bounce:
100%_­Trut:b­ounce:
Was zeker de moeite waard!
3 Steps Ahead
:respect:Lenny Dee!!! Noize suppressor:respect: draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!!:no: main kwam er dik boven uit! de rest was zeker(Y) maar toch weer net iets te druk!
3lis4h
I (l)'d it! Volgend jaar weer :D
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Radium & Hellfish vs. Bryan Fury ­ :respect: :kwijl:
:bier: S.H.F
wat een feestje weer zeg het was weer lekker gezellig :respect: paul elstak :respect: dione:repect:
vet feest :respect: Day-mar & Partyraiser :respect: alleen jammer dat er bij darkness4life geen vloer lag!
the viper en panic :respect: :respect:paul elstak:respect:
:bounce: David
super vermaakt.. heb alleen het einde niet mee kunnen maken K.U.T wouten
:bounce:Al Cabone
BRUUT
het was super en het einde oook\!!:bounce:
Super feest weer, tot volgend jaar:D
Was weer een dikke knaller ! :D Heerlijk vermaakt, jammer alleen van het vele wespen-tuig wat het nodig vond om te steken hele tijd ! 2 stijve armen aan overgehouden :(
Beste feest ooit!
:respect: ScorpioGirl :respect:
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd :yes: Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! :yes: Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! :respect: Decibel
supper feest! geluid goed alles complate
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
;RazZ :jaja:
zwaar gek
<<..A..>>
wasss supperrr vooral de afsluiterrr:k:k:k
>>-RijsteWafel
Decibel geweldig feest Paul Elstak dikke dikke afsluiter :respect:
Oo MY GOD...:D Dat was wel weer een Toppertje O:) Knalle tot we valle!!! B2s :respect: Afsluiter Paul op main (Y) HEERLIJK
[070] eNeRGie
Echt een goed feest (Y) een van de beste dit jaar! :bounce:
was kick!!
[>NIK<]
Wát een feest, alleen die WC's :dood: ...
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[FCT] Vincent [HC]
Was Super mooi:bier: Vooral De Hardcore 4 life:D en Paul Elstak mooi afgesloten in de mainstage(Y)
[HC]*­davidoff*­[HC]
decibel helemaal supper :) :respect: hardcore4life stage :respect: paul elstak :respect:
[HKZ] Rens
Was weer een gaaf feestje ;) Vooral Mad dog was weer goed :D
[J].­[A].­[D]-->[.­U.­][.­D.­][.­E.­][.­N.­][.!!.­]
(y)beter als vorig jaar,Geluid ook!!see you next year!!volgens mij is er geen beter feest!!!
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
:respect: Industrial & early :respect: Weer goed vermaakt met al die bekende om me heen!!!:D
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Supertijd gehad, veel vrienden, goeie sfeer VOORAL lekker weer JA Heb genoten(L)
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
^^Michellee
super feest volgend jaar zeker weer:D.
^^NoUd^^
echt super feestje :respect: maar wat een einde:S
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
_Driekus
Geweldige dag!
_Elizaaa1_
twaar weer mooi :D :respect:
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
Aars Energy!
Wat een geweldig feest!!! TECHNOBOY!!! man van de dag. Wat een WERELDSET!!!
Adorable :sweethug:
was leuk :D maar vorig jaar was de sfeer echt beter..
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
AlanR
Hefttig !!! Alleen die kut telefoon paale daar ! (H)
angel-007
Ik vond het een heerlijk feessie! :bounce: Promiss, Stanton en Rob draaiden echt (y) Paul knalde er letterlijk uit :bounce: Maar het meeste :respect: toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super (y)
SUPERRRRR feessieee :respect: :cheer:
Tot volgend jaar !
AngelC­ampbel­l
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest::banana:
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
:cheer: super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen ;)(L) alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad :cheer:
Paul Elstak, wat een vette afsluiter! super feestje en gezellige verplichte after van 2 uur op de parkeerplaats (L)
Antonio
3x beter als vorig jaar :respect: dus volgend jaar weer :D
AsyLium
Geweldig feestje
Asz
was weer geweldig! beter dan vorig jaar! ondanks dat het veel te druk was weer heel de dag genoten :kwijl:
vette shizzle daarzo
Echt een super dag gehad :bounce:!! Volgend jaar zeker weer!
Topfeestje... Aart, Cor, Rik en Arie de jood bedankt :D
In 1 woord Gruwelijk! erg naar me zin gehad. veel oude bekenden gezien :D goed zonnetje! en top muziek! :respect: AP, Unexist, Fury, Vis, I:Gor & Akiraaaaa :respect:
B4S1986
SUPPPPPPPPPPPPEEEEEEERVETTT!:D
B_eppieJ
GEWELDIG!!!!!
Bas [Red Faction]
Geweldig feest, beetje jammer dat Noize Suppressor zo kut klonk + Paul Elstak is geen afsluiter... Verder goed vermaakt op de main, Hard Bass, Hardcore4Life, Back2School en een kwartiertje Partyraiser vs. DaY-már :D Goed gedaan b2s :respect:
Basja
super :respect:
Bijnee
Dik Geluid, Dik Feest!
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
Bobbie­:banan­a:
Vet feest!:D Lekker weer, gezellig en goede dj's(H)
de tering wat een knal feest en de gezeligheid ten top......:honger:
BoSwEg
Super feest! Relaxt weer gehad! Dik geluid bij de hardcore vooraan lekkere setjes :repsect: Maar 5 euro voor een flesje water is wel van de zotte!! Daar haal je een paar kuub voor!
Brattbakk
Southstylers, Project One, Charley Lownoise & Mental Theo :respect: echt weer een super feest!
brintajunky
was goed feestje .. alleen de muziek bij de hardcore tent veel te zacht .jammer dat je de main er steeds door heen hoorde. verder de wc drama ..maar verder goed vermaakt
BruNo _o_
Volgende week weer???
Bubje
TOP FEEST! :respect: love you B2S(L)
Bukkem
Goed feest! super geluid! goede sfeer ook! Project One! _0_! (headhunterz vs Wildstylz)
Butsie
top(Y)
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
Cartman&­Dennis
Waanzinnig aangenaam....
Geweldig naar m'n zin gehad! Fijne muziek, fijne mensen, fijn weer en een lekker sfeertje, ik zeg Decibel was top! Decibel 2009 here I come! :cheer: :D
Decibel is gewoon een super feest.
chillybilly
Top Feest. Viper & Panic :respect: Paul Elsta­k Dikke set ook!!Niet te vergeten Dj Homeboy natuurlijk!!(y)
wat een genot :cheer:
Christ...
zweten in de hardbass en genieten bij Charly Lownoise & Me­ntal Theo:respect:
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
ChuPaChup
Sow... wat een feestje weer (L) DecibeL :respect: En ja... voelde me ook erg klote dag erna :D Dus zkr geslaagd :cheer:
cinderella :D
briljant! charly lownoise & mental theo (L) _O_
CjurLjuntje
Top (Y)
Clau5577
super feessie!!! Errug goed vermaakt... Volgend jaar zeker weer bij!! :)
helemaal geweldig petje af voor b2s (Y)
Co :bounce:
Prima feestje, heerlijk weertje, fijne hardstyle :lief: main
complex lover :rot:
afteren met ruud met een vodka cola ;) (f) zwaaaaarrrr fjistje
CrazyN­ightfe­ver
Geweldig genoten! :D
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
D'N BAILEY
echt wel leuk maar ze moeten iets met de wc's doen gewoon buiten niet in een tent !!!
Was weer een leuk dagje, tocht t beste vermaakt@1992 is for you
Da Snils
was weer goed te doen dit jaar :respect:
DaanBaa$
Nosferatu's set :respect: Vet feest (Y)
Dani*
TOPFEEST :respect: charly en theo en mad dog vs Tha Playah :kwijl:
Daniel.H
super weertje, geweldig feest, dikke sound bij de main :beer:
Danielle--89
decibel was helemaal geweldig!!! :D:D
dann-
3 woorden : GE-WEL-DIG! :D
Dannyehv
hier was defqon niks bij
De Bute
KANKER GRUWLIJK VRIEND..
De echte Raven
Amasing really very good organize work.You never get dicepointed in holland<3
de JVR //­ Symbiotic
Gruwelijk!!!! Leep, J&W, Hellfish vs. Brian fury waren de helden van de dag. Een keer niet afgesloten op de main, maar in early hs tent... LUNA :respect:: wat een megatoffe sfeer daar!!!
De Lange Witte
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
Death By Design
Wat een weer :d. het was weer een top feest zeg niet normaal :D
DennisA3
Geweldig :respect: .. The Beholder en Zany, wat een set zeg :bounce:
Diedus
Ronald V :| :respect: Coone (Y) Showtek :D Heerlijke dag gehad!!
Paul Elstak was Beestig
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
Distractor B)
Heb een top feestje gehad! Geluid in de hardcore was wel slecht, back2school was ook niet overal even goed en de hardbass tent was veel te warm :/ Voor de rest bijna alleen maar pluspunten eigenlijk en dat maakte het weer tot een super editie :respect:
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
Heerlijk feesje zany&beholder en the prophet wat een top set! My name is hardstyle dikke track hoor RAN-D!!!!!
DJ D-Jackal
Super goed vermaakt Nosferatu bracht ons de shit :respect:
Super vet feest!
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
THE PROPHET MAIN!!!! SUPERRRRRRRSET>>>>
DJDennizm
het was weer een geslaagd feestje:D geweldig
Djero
Ge-wel-dig !! Organisatie :respect: Geen DefQon meer :nee: Alleen DIE LUCHT op de wc's... :( Kon de pret niet drukken hoor... :bounce:
Weer een top feest :respect:, mega gezellig en een goei sfeertje
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
met stoney en pikkie is 't altijd éen groot fist en dan gewoon GAS GEVEN
DR. uGs
lagge man :D
Dr.­ West - Dutch connection
heeerlijk
Dragoslav M.
Superfeest, helden: AP, Vis vs Fury, I:gor en Killswitch en Reset
Was een mooi feestje! :D
Dun Lepel™
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO HELDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dur Klinge
Geweldig feest. Main en Back2School waren te gek! Coone, Charly & Theo en Paul :respect: Goed geregeld en wat een geluid op de Main volgend jaar weer!
Duracell Nico
Carly &theo waren heerlijk bezig :respect: en waar ik ook geweest ben was het lekker stampen geblazen :bounce: :kwijl: denk dat iker volgend jaar weer ben :jaja:
Early Gabber PapaWup
heerlijk feest :cheer: alleen charly lownoise & Mental theo waren in t begin wel erg happy / comercieel bezig, maar ze maakten t wel helemaal goed op t eind :respect: - puntjes : de veel te ruige security, en t drinken veel en dan ook VEEL te duur !!! 5 fucking euro,s voor 1 flesje water ! stelletje oplichters ! :nocheer:
eemstar
Hoe geweldig was dit! Vooral de Remember met een vette early hardstyle sets van Luna en de Alpha Twins! Ook Pavo super. Volgend jaar zeker weer!
Eesje
Super super feest!!!
EHVrobin
dit feeske houden we er toch in!!
Eierdop..
TOP!! Elk jaar weer! :respect: Charlie en Theo :respect: set van de dag(Y):D
super feesje:D Bryan Fury Vs Hellfish en Akira voor mij de helden van de dag:D
El_Matador24
WAT EEN GELUID UIT DIE SPEAKERS..HULDE!!! goei weer..alleen tja heineken..blijf het kut vinden:)
Elbert­Rosenb­rand
Het was gewoon een gruwlijk vet feest!!
ellies
Gr-u-we-lijk VET! echt een geniale dag gehad! :D Heerrrlijk zonnetje en leuk volk! Mooi feesje!!
Zoo wat een super vet feest :respect:
EVITA.
Neophyte Records All Stars wat een afsluiting van een GEWELDIG feestje !! :D
F'M.itch
Wat ging het hard!! aankleding vondk wel tegenvallen!
Fanny :D
Refuse stage mooi op gezet! Heerlijk genoten van Reno raines en Sven wittekind.. voor de rest niet echt mijn ding dit.. het weer en de gezellige mensjes hebben het zeker goed gemaakt!
Fano
WAT GEWELDIG!
Gwoon in 1 woord supper vet :D
decibel:respect:
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
was weer een super feest :D heerlijke sfeer, super muziek en natuurlijk TOP geluid!! :D was na 1 uur me vrienden al kwijt maar heerlijk gefeest :bounce:
Freakandel Speciaal
Hilarious :respect: Stanton :respect: Weer veel partypeople tegen gekomen..Zokkie :lief: Natalie :lief: Kristof :-p Mieke (K)
Decibel, wat een feestjes
FRUT
Wat een feest zeg :p, super genoten!! Alleen die security :@! Laatste uur DJ PAUL + lasershow + vuurwerk = kippenvel van top tot teen :d!
Fuck Reality!­
was weer een goed feestje!:bier:
Southstylers, Isaac, J&W, Noize Supressor, Project 1 & Paul waren echt gruwelijk :) Alweer no1 festival :respect:
Gabberchamp
_o_Echt Geweldig:D op naar Decibel 2009!!!:D
vet vet vet vet vet vet vet
Jammer van de Vloer bij Darkness4Life.:( Laatste 4 uur bij Early Rave :respect:
Glenn89
wat een super de super feesie was dit echt
gOldie *
goed vermaakt ! egt super feesie!!:d
Gouden­kimmet­je
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo (L) ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes (L) wel top met jull
was weer een toppertje hoor :respect: en wat een geluid en lichtshow :o
Hakkuh Annie
Geluid Early had net als verleden jaar mogen zijn, maar was verders wel goed te doen. Voor de rest was het weer een geslaagd feessie net als het weer :D Heerlijk :P
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Hanske­e:hong­er:
Geweldig feest!!!:D Dione (Y) Panic en The Viper(Y) Mental Theo en Charley Lownoise :respect: - puntje was dat het bij Noize Suppressor veel te druk was:S en mensen niet snappen dat pogoën niet thuis hoort bij Hardcore/Hardstyle!! Zwaar irritant dus..
Hardba­zzFrea­k
Erg lekker feestje, leek wel of het steeds vetter werd! 'laten we maar even bij deepack blijven kijken' goeiemorgen die knalde dr op! :respect: ook voor charly natuurlijk die de set kwam opvrolijken :D Charly & Theo helden, Project gruwelijk, Isaac dikke shit, jammergenoeg niet TBY kunnen zien, rot tijd tafel
Hardcore Infinity
Geniale party! Charly Lownoise / Mental Theo, wat lachen! Let me know when your good to go! Heerlijk dag gehad! :D :D
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
HCP4L
Potverdorie dames en heren wat en afsluiting van mn vakantie!! Feest was zeer goed, vooral Predator en Lenny Dee!! (Y) en de after op de camping was echt MEEEEEEGAAAA!!!!! :D :D :D
mooi feestje alleen in de Hardcore4Life teveel dezelfde platen gehoord
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
Heerlijk feestje :D :P:cheer:
Zeeer goed feestje, alleen beetje kut met de bus zoeken:P
hof :bier:
was echt goed wat een heldenfeest :respect:
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
HP-tjuh :bier:
Vet ruig :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Munten alweer duurder, €340 met zn 2 opverbrast
Ielse!­:cheer:
Ge-wel-dig! Wat een te heerlijk dag (L) Elstak: Mijn held van de dag :respect:
radium :respect: jammer dat ik er maar ffkes kon zijn! voor de rest was decibel zeer goed en heb me prima vermaakt, goed weer ook;)! jammer dat het leuke meisje pas aan het eind voorbij komt hehe:P
Inge'
Het was GEWELDIG!! (L)
Ingeping
Erg goed naar mijn zin gehad, volgend jaar weer :bier:
:lief: Heerlijk feestje weer!! Lekker weertje, leuke mensen :lief: Respect to PREDATOR and Charlie Lownoise & Mental Theo :respect:
Isaaq Newton
Geweldig feest_O_! Refuse, back to school, Pussy lounge, UP area's waren super!(Y)
Het was weer een fantastische editie van Decibel, echt gruwelijk vet :respect:! Lekker weer, fantastische sfeer, gruwelijke sets :respect:! Op naar Decibel Outdoor 2009 :respect:!
HEERLIJK, GEWELDIG, gewoon jammer dat het voor bij is!!!! volgend jaar zeker weer!!!!
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
Hardcore tent was gewoon heerlijk!
JANINE.
Vet feest! :D Super weertje, veel gezelligheid en vette setjes gehoord B) (ook al vielen sommige ook tegen..) Zany toch weer de vetste set; Metro, Midnight etc. (L) Enige minpuntjes waren de warmte in de Hardbass tent en het kuteind lopen zodat ik om 10 uur toch wel aardig moe was. Maar zo hoort het ook B) Topdag gehad! :D
Jans
Decibel zoals Decibel bedoeld is :respect: Heerlijk feest...
jans!
was egt een super feest::D paul viel beetje tegen als afsluiter
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
JDW
Damn, wat een geluid :D :respect: Decibel!! :respect: Volgend jaar weer!!!!!!
Jealousy is a motherf*­cker
Geen woorden voor alleen :respect:
Jesley :bier:
Haha was echt weer toppie allees stink wc's en klote ontvangst met mob:( voorderest super feest :respect:
JeSs *­ (L) *­ Mitch
Wat een super feeest!!Geweldig:cheer:
jimmm!!!!!
vond er niks aan .... hakkkkkeeeeennnnnnn
jlu
was echt een super feest,jammer dat het weer voorbij is
Jochem *
Wat moet er nog gezegt worde...ONGELOFELIJK:D:D:D..Wat een super feest...PERFECT!!!!
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Moddervet B) Southstylers (L) Sven Wittekind :cheer:
GE-WEL-DIG!! back2school was meester, pussy lounge ook gruwelijk! en de laatste 2 dj's @ mainstage :D vooraal Paul Elstak!! :respect:
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
geweldig feest
joyce:-)
staat in de top 10 van mooiste dagen van mn leven.. jezus wat een suppervette dag
Super Feest!!! ook leuk om charley lownoise en mental theo weer eens samen te zien draaien!!
Jroennn!;)
The prophet wat een heerlijke live set was dat!! :D thank you b2s! =)
juki
en het ging veelste snel voor bij (N)
Jump tent was mega Lethal MG,Chicago Zone,Coone En Gave ware Top:p Manu vs max walder was (y)jammer dat de tent zo klein was en het geluid niet echt hard was maar voor de rest top feest
Just_Peer
Op een organisatie foutje hier en daar na, was het alweer een super feest!
kapitein_­krab
pavo, technoboy en luna (lekker oude hits)
beste feestje van dit jaar....
Kay...
Supervet! Sparkie, Yves en Panic & The Viper! Meestersets
Kbush
Wat een Feest!! Zwaar losgegaan bij Paul Elstak laatste uurtje op de main!! :respect:
kdenp
super feestje!!!!
Keizertjuh
Super vette decibel:P:P
Topfeestje
SUPER FEEST!!!!!!!
kimmekhe
Echt Een TOP FEEST!!! SUPER!! Op Naar 2009!!
KnalFuiF
ZWAAAAAAAAAR LOS WEER TOT VOLGEND JAAR !
:kwijl: dat was nog eens een verjaardagsfeest! :cheer:
Kobie (6)
Volgend jaar geen decibel et enige wat goed was waren de Neophyte Records Allstars voor de rest maar beetje saaie bedoeling
koekerd
ohhhhhhhhh da was weer eens ouderwets ragguhhhhhhhh
koekiejjj :honger:
idiote!!! :respect: vraag me alleen af hoe ik een steen met een houten bankje heb kunnen aanzien:P
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
Koeng :d
Ge-wel-dig(L) Sfeer,Weer,Geluid,Setjes,Maatjes :respect: (K)
Kraantje pappie
ja zowiezoww vet feesie goed sfeertje supper (y) Noize Suppressor(y)
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
Kunning
aaaah geniete feestje gwn :respect: josh en wesh waren fantastiesch
Kwekkert
Rete vet feest :bounce: Ziekelijk warm in de hardbass tent, maar gruwelijk vet! Zelfs op de parkeerplaats was het nog lang gezellig :cheers::cheer:
L'Endemange
Héél veel ijsjes verkocht! :D En héél veel mensen gesproken, super naar mn zin gehad!
L@­dy....­ S@­rik@­
Super vermaakt....... Rob & MC Joe :respect:
langegekske
GEWELDIG!!! :respect: decibell :respect: partyraiser vs daymar super setje!(Y) :bier:
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
Lay-d-Terzah
TOP Feestje!!!!!
hemeltje lief wat een mooie dag zeg!
Legion of the Lost
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving :lief: Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok! :respect:
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
super feestje :D, heerlijk geluid en heerlijke setjes. Elstak en theo & lownoise waren geweldig
Leviathan
't was wel een relaxt feestje, maar had er wel meer van verwacht eigenlijk.. vind Defqon beter ziet er stukken mooier en verzorgder uitzien want dit was een rotte locatie eigenlijk
Li-z
early rave was heerlijk !!
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
Little Missy
Super feest !! Lekker weer, leuke sfeer, ­lekkere sets (Partyraiser vs Day- mar & Charly Lownoise & Menthal Theo­ :respect: ) Alleen vind dat ik die 10 euro parkeren wel terug mag krjgen voor wachtgeld ! Wat een Kutzooi was dat dan!!
Gewelig:love: dat geluid op me main zeg!:D
Loose Moose
erug lekkere muziek, neophyte was in vorm
loosie
GEWELDIG!!
Lua
Heel lekker feest, goed geluid, hele leuke mensen, goeie nummers, heerlijk weer en een lekker biertje maakte dit tot een onvergetelijke dag:D:bounce:
Lucidique Overload
heeeerlijk feestje (L)
lucje_b
zker goed vermaakt maar het had nog beter gekunt:P armageddon project arkus p unexist:respect: en als klapper een té dikke set van akira :D maar volgend jaar de d4l weer naar z'n ouwe plek aub ;)
Lucky_Luke
Het was weer vol gas genieten! Goed weer, toffe sfeer en goeie muziek :bounce:
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
Luja :cheer:
Kei gaaf!!! Southstylers en Zatox waren SUPER!!! (k)
LunaTick
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij :lief: Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe :D Es war wir ganz gezellig... JWT :|
GVD in 1 woord SUPER (y) (y) (y)
M N OO N
H E E R L I J K !
M!R@ND@
heerlijk geknalt :bounce: topfeessie (Y) lekker gestampt bij showtek :P next year ì`ll be back(H)
m-a-r-c
gewellllllllldig:D vorig jaar was wel iets beter maar dit was ook super, geweldig, kicke, wouw, te gek, jippie, yeah :D
maFKind
gruwelijk vet feesje!!!
MANDY-
Wat een superfeest weer! :respect: En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. :D En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer. :jaja:
MarkB
Fucking vet gewoon van begin tot eind :respect:
Marly87
Was top!!! En vooral heel erg gezellig (L) op naar QBASE :D
Marnick S
Goed georganiseerd, vlotte doorstroming overal... 1992 is 4 you! en refuse naast elkaar :respect: Gezellige mensen, Prachtige dag gehad!
masterxess
Charly en Theo :yes:
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Melv
Prachtig :D Eeuwig vermaakt. Was gewoon toppertje :D Publiek ging ook goed los allemaal :D
Mental Maarten
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
MIELE
Super vet :D Lekker weertje! Wat een geluid in de main :respect:
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
Minimaat
Wat een SUPERRRRR VETTTTTT Feest was dat :bounce: :kwijl:
Mirtekke
ging weer mooi en heerlijk weer :yes:
Miss Corsa
Dit was echt weer een super feessie :D!!! Ben blij dat ik toch nog kon gaan!!!
Miss Fantasy!­
Leuk feestje, jmmr van de prijzen! Reiner(A.K.A Radiate) en Ecu (Y)
Mnr.­ Huftenaars
GEWELDIG FEEST, heb echt genoten !!!:D
mOpkee*
Rielekst!!!! Mooi feessie weer!! Blij dat ik deze keer gewoon weer n keer heb kunnen feesten:D
Morrizz
Idioot !!
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
Mr Moonen­:smoke­:
geweldig:D volgend jaar weer:D
mr. Brainiac
Ik zeg: EEN FUCKING GESLAAGD FEESTJE!!!!!:d:d:d
Mr. Puta!
vet feezie was het weer
Mr.Lee
SouthStylers Ging Lekker , En warm dat het was :P
Musicslave
Super dik feest!! Beter kan toch niet? Weer was perfect!! en dat geluid :O whoeii :respect: voor B2S!!!!
N[ii]entje
Zon, bekenden, lekkere muziek & een leuke locatie.­. :cheer: & wat een ­afsluiter * Paul Elstak!! :cheer: Op wat mi­npuntjes na weer een leuk feestje.. :cheer:
Ut was gewoon te vet voor woorden volgend jaar zekers weer Decibel !!!! :respect: b2s (Y)
Nee Toch !?
Op naar Decibel 2009 (Y)!!
wa un fiskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
Neptunes_23
Heerlijke decibel! vanaf 2005 geweest en tot nu toe is dit de vetste geweest, wat een geluid overal!! (H) Headhunterz & Wildstylez strijken met de beste set van de dag! :respect:
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
Nicole...­ :flower:
Wat een machtig feest! Het weer, de sfeer alles was perfect! En idd.. de beste decibel tot nu toe die bij de beekse bergen gehouden is! charly en theo :respect: bryan en hellfish (L)
Wat een dag vol verassingen! :lief::respect:
Night
Lekker feesie.Maar zeker niet geweldig
NLinda­ke:bie­r:
leuk leuk leuk :D ondanks dat ik nu bijna niet meer kan lopen :P
NoName­Anymor­e
zoals elk jaar weer een super feesiej! :cheer: lalala ik had t stik nar mn zin! :cheer:
Nora Jeune :cheer:
Wat een vet feest! Prima vermaakt ! :D
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
God, wat is Decibel toch een HEERLIJK feest!! :respect: Heb weer flink staan :bounce: !! Echt een SUPER dag gehad!! :jaja: Heb genoten van iedereen en vooral genoten van .. DE BESTE!! :lief:
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
sjezus, hoeveel bier kan een mens op...
Oemberto
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Ome Dennis
Eerste keer Decibel, super vet! Pavo superset :respect: Verder Brennan Heart, Zatox & Hardstyle Masterz weer top (Y) Special thanks to: Volgas Deurne, die het geheel tot een succes hebben gemaakt :bier:
ge wel dig :D:Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
In 1 woord, Geweldig!
Ozuma
Wat een geluid :respect: D-Block & S-te-Fan weer de helden van de dag :P
P a l l y
1992 is for you :kwijl: :lief:
P@$©@L
(Y) feessie....i:gor live:respect: wat een geile live set
P@rTy-@n!m@L
WAT EEN SUPERFEEST WEER!!! Respect voor de organisatoren... Gezellig, Knallen, Chillen => helemaal TOP! C Ya Nxt Year
Gewelig feest!:respect:
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
PartyG­angste­r82
super dik feest weer. op naar decibel 2009 :bounce:
partypind@­(vld)
Beste Decibel ever !!! kostelijk vermaakt Heerlijk weer zelfs de stank van de wc`s was goed!(betekend dat er goed gezopen wordt laten we maar zeggen ):P:P Niet wachten bij muntjes ingang eten ...voorbeeld voor andere feesten.Mensen waren perfect geluid was perfect Partyraiser hartaanval waardig En RESPECT voor alle ouders berm in de tot volgend jaar !!!!!!
PartyS­tarter­t :facepalm:
Chill weer, lekker muziek. B2S heeft de zaakjes goed voor elkaar (y)
Was weer een leuk feestje :D heb me goed vermaakt :cheer:
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
super feestje. op naar mystery land
Patries O:)
Wat een dag (L)
Patriess..
He-le-maal superr!! :D(Y) Lekker weertje erbij! :cheer: Toppiee!!
Patrus
Paul elstak opening...!!!!! Superrrrrrrr Feessttttt
PCILLAAA
eeeeen geweldig feestje!! heb t goed naar m'n zin gehad!!
Petitje
hahaha.....wa n feest, heeeerlijk!!!
Pieter 013
kk bruut feesje weer, deze bewijst zn eige aan vorig jaar:respect:
PieterrGEK
GEWELDIG
Pimpel
GEWELDIG gewoon..... Industrial en early te vet.... Hellfish en Bryan fury (L)
Pliennie!
Wat een GEWELDIG FEEST!!!! Kippenvel weer op het einde :D:D volgend jaar zeker weer!
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
Plusman
Wat een topfeest was dit zeg!! Die muziek stond vet goed..Lekker hard! Het weer was top! Helemaal goed!! Mij zie je zeker volgend jaar weer terug!! THNX...
Armageddon Project :honger: Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
polo r line
D E C I B E L WAS WEER ECHT SUPER,VEEEL BETER ALS VORIG JAAR ,MET OPBOUW,LICHT&GELUID JE TRILDE WEG VOORAAN BIJ DE MAIN .
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
Professor Wienstra 8)
goed feestje :)
pruikske
blijft een dik feest zeker weer een 10 hopelijk volgend weer op de fiets richting beekse bergen
RB'
wat een geweldig feest ! volgend jaar cker er weer bij :respect:
Remco -_­- ReMcOrE
Lownoise & Theo helden afsluiters :respect: gas volledig open (L) :9
René---
Hard Bass... 'T was geweldig!!
Revolution :hyper:
was een goed feestje :D alleen jammer van het geluid bij darkness 4 life
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Ricooow
Was wel vet feestje! alleen kwa aankleding is er egt geen ruk aan! beetje simpel opgezet..
Rikson
Wat een vet feest was dit en wat een weer (L) Southstylers, Josh & Wesz, Technoboy, The Prophet en Paul Elstak wat een sets :respect:
geweldig feestje , super geluid :P early mega vet :D
Roberto -o
Heej Vera, je had bij ons moeten komen staan op de parkeerplaats, wij hebben 2 uur staan feesten daar!!
Robijntje!
Wat een feest, geweldig! (L) Topdag gehad met iedereen. Isaac man van de dag:respect:
Robjah
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul a­ls afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier :P
Roed/­Wit-Mestreech
Was weer lekker minder dan vorige jaren en bier naar mijn mening te vroeg op maar toch goed vermaakt
rolf maiskolf
charley lownoise, menthal theo mega vet
super te vet gewoon :D
RoyAl-Roy
Had nog nooit van hem gehoord maaruh :respect: voor dj M.... Echt de ene na de andere oldscool klassieker!!!
Royhooo
was zeker laage(B) best zat
ROYKEWILLEM$
:respect: Heerlijk feestjee
Ru.­ben.­er.­ook
onverslaanbaar!
Wow wat was het echt weer super(L) Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..:(
superr vet! de vetste shit was tog wel noize suppressor :respect:
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
S-te-phan
Geweldige dag gehad! Helemaal los gegaan in Hardbass tent!
Sandertjee
alle dj's op main geweldig, alleen jammer dat de hardbass tent zo belachelijk warm is.. voor de rest beter--> beste outdoor festival
Sann #
Idd Jann ik vond het ook heel leuk feestje maar vorige jaren beter en jammer dat ik het einde heb gemist!
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Scorrupt
JA! SUPER! DIK GELUID! PERFECTE SFEER! overal werd lekker gedraaid! alleen de toiletten bij de main was kut maar verder PERFECT
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
SDK
Lekker feestje, alles goed geregeld. Alleen de wc's voortaan echt buiten jongens!! Ging zowat van me eigen als ik daar naar binnen moest :S Voor de rest super!! :D
Sh@dow
het wandelen de volgende dag ging errug lastig :P:P:P maar was echt masterlijk
SickRick
Heerlijk knal feestje weer! Paul Elstak !!!
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
Sjefkuh
was goed te doen ja lekker weer goeie muziek hoppaaaaaaaaaaa
sjoekel
geeeeeek feeestjee.. afsluiting op de main was gruwelijkk !!! respect 2 paul !! :respect:
Sjordy­s:boun­ce:
Showtek :respect:
Echt een super dag gehad. Geluid lekker hard en de mensen waren geweldig!
Was weer een uiterst geslaagde editie van DB, wat betreft entourage en show gaat , als het zo door gaat DefQon nog inhalen. Top feest heb we weer prima vermaakt :)
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Sneej
Was egt een goed feestje!! Volgend jaar zeker weer :D
Sneeuwbal!!
1992 is 4 you was toch wel de leukste....Wel jammer dat er veel mensen zonder shirt rondliepen....vieze lui
Ohhhh wat was het weer gezellig!!!!Geweldige sfeer:D Back2school:bounce: en Refuse:kwijl: Sven Wittekind & Amok:respect:
Sound Division
Super alleen van het geluid achterin de h4l was kut, dat de main erdoorheen komt :S
Sound Maniac :banana:
gezellige chaos :cheer: :bounce: met een mooie afsluiting van het vuurwerk.
Speake­rfreak­er!!!­
vond het echt een knetter goed feesie:D:D
SPEEDTRASHER
T was echt een kut feest maar de darkness4life area heeft een hoop goed gemaakt :respect:
wat een topfeest zeg!! heb echt genoten yeaaaah
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody (y)
Cker weten dat het een geslaagd feesie was ;) SUPER PARTY!!!!!!
Geweldig!!
Stephiie aka Pinkiie
In één woord gewoon VETJESSSSSSSS! _o_ Vooral de outro deed het em gewoon (L) Kan nie w8e­n tot 2009 :bounce: :D
STFU
veel gelope, veel verknipte mensen maar was erg gezellig en tommy draaide weer uitermate goed:D_O_
Super Shakira
het kon een goed feestje zijn :(
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
goed naar mn zin gehad :D hopelijk vinden we nog 1 kaart voor ML!!!
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
Hellfish & Bryan Fury zeer goeie set. I-gor was zeer goed maar te fijntjes. Had wat ruiger gemogen B)
Helemaal super! Heerlijk weer, leuke mensen, goede muziek.. Wat wil je nog meer?!
Sven:jaja:
Mooi goed georganiseerd feest . Partyraiser & DaY-mar , Sven Wittekind waren top :jaja: Alleen geluid in Darkness 4 life was minder.
Svensation B)
:cheer:
SyCore Inc
Gruwelijk feest, alleen jammer dat darkness 4 life zo'n kut tent was en dat er zand in de tent lag. was vorig jaar beter bekeken. voor de rest goed vermaakt!!
T L C™
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG (L) HardBass en Mainstage :cheer: Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan :d De afsluiting en het vuurwerk B2S :respect: Ik wil terug :nocheer:
Tammy *
Damn.. wat ging de tijd snel!! Maar Het was Ge-wel-dig! :D :respect:
Tante Ellen (L)
Wat een feest ..pff ben nu nog aan het bijkomen... dj rob en mc joe hebben mijn avond helemaal goed gemaakt wat draaide ze top:respect:... main was ook super.. volgend jaar zeker weer van de partij.(K)
Wat een Té Goed feest! De Mensen, de sfeer, de sets, het weer alles PERFECT
TernTerror
Was weer een grandioze editie...Op naar de volgende :)
Terreur_­op_­Wielen
Heb me zeer goed vermaakt alleen vond het vorig jaar toch beter foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net (waarschijnlijk op 28-08-2008 ivm vakantie)
Tessiej
Toch gelukkig nog naar decibel gekunt net een paar uurtjes terug uit spanje:D is elk jaar weer t allerbeste feestje (L)
Tha Bips
The prophet & paul elstak hebben men dagje weer goed gemaakt :respect: wc's en netwerk wat een drama
Tha Clown
Wederom een TOP-editie :D ... Decibel = gewoon altijd goed B)... Armageddon Project de mannen van de dag ;respect: .. Super vermaakt, veel rondgelopen, oftewel: SUPER! B) :D :bounce:
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The Generator
Ja is goed hoor JOANN ;p Wat een heerlyk feest was dit weer zeg!! :respect: The Prophet,Project One :respect:
The Harder Styles 4 Life
Zeker een GEWELDIG FEEST!!!! goed weer, goeie sfeer, lekker hard geluid overal en top locatie, gewoon in woord SUPER!!! volgend jaar zeker weer!!!! :D:D:D
The Verge Of ObsceNe
Suupercoolll! Geweldig feestje :D
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
TiMmS
T-Junction, Partyraiser en Dione (Y), The X-Clusive, Unexist, Bodylotion en Neophyte records all stars :respect: :respect: !!! 1 Woord GEWELDIG ! !!
Best gezellig, alleen was ik niet goed in de stem­ming!!Early raven :banana:
tjikkie
was helemaal goud !!!
Toine [Break Zero]
Wooooow wat vet was dit! Wat een weekend!! :D Heldenshit!!
geweldig feeske de afsluiter met paul elstak... zwaar vet....op naar volgend jaar
Ton30071989
supervet:D :respect: maar defqon was beter
tongboy
was weer top op decibel heb me goed vermaakt .
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
:bier: charly en theo :respect: armagddon project :respect: :bier:
Trebb
Nosferatu :respect:
TriX in tha MiX
Wat een heerllijk Verjaardagsfeest:D,Top feessie,super lekker weer,gezellig met mn Skatties,heb me onwijs goed vermaakt!!Organisatie:*WC's IN een tent??Te ranzig voor woorden,­ Hygiene??Inademen van gevaarlijke uitlaatgassen&gifdampen *Echt een slechte zet om de main&hardcorestages met de basses na­ar mekaar toe te plaatsen.....Helaas was dit dus vorig jaar hettzelfde geval:S 3maal is scheepsrecht ..Hope so!
Trulli'ke :yes:
Geweldig feest,, DJ PAUL :respect:
Ut MeFkUh
Super Feestje Heb Me Super Vermaakt.. Veel Bekende Gezien!! En Dj's :respect:
Vin's
GREATTT !! :respect:
Vinnna
geweldig! einde op main gruwelijk!
Vipzz
Beste feest van het jaar tot nu toe! Alles was perfect! Bass vooraan was zo hard dat mensen er niet wilde staan :) Handig meer ruimte voor mij :)
VR!DZ
Lekker weertje en sfeertje :) Maar damn wat een langgerekt terrein, de nodige kilometers gelopen :9 Lenny Dee was toppie, dat tempo moet er minstens altijd gedraaid worden bij early (Y) D4L en Refuse ook nice, alleen beter planken bij D4L neerleggen, kreeg steeds boze gezichten op me gericht vanwege opspattend zand 8)
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
wacco
Geweldig feestje, volgend jaar zeker weer:)
Wanderer
Was super gezellig :D
:respect: Super !
Wendy - Nescya
In één woord geweldig:D En natuurlijk het mooie weer! :cheer:
wesley!
heerlijk feest gehad! het geluid(L) kevin kaos, josh & wesz, deepack,mad dog vs tha playah en neophyte records allstars! er werd echt te heerlijk gedraaid vandaag, volgend jaar zeker weer(H)
zatox moatje!
Wim911
optimaal vermaakt !
Xerenetox
Geweldig gewoon :D
Gezellig thuisfisje :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Wes & Dagmar heerlijk setje (Y)
Zero Sanity
Topsfeer weer zeg! Veel leuke bekenden weer aanwezig :D Vond niet altijd dat er even sterk gedraaid werd, maar ik moet toch wel zeggen dat de oude hardstyle van zenith en luna me wel zeer goed beviel op het eind haha! :P
ZONIA
oppie toppie toppie
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
|datdo­etdede­urdich­t|
echt weer een super feestje! en wat een heerlijk geluid bij die mainstage!
|Prod!gy|
leuk einde alleen jammer van dat klote anthem
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
~loontje~
Masterlijk feesje weer :bounce:
Geweldig feestje, Alleen een beetje duur! 5 euro voor water! das eigenlijk niet normaal! maar voor de rest! TOP!

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)