Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1910), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (639).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Wat een SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER feest :respect: Heerlijk weertje, geweldig sfeertje.. echt helemaal top!!! :lief:
!!­ kristel !!­
t was weer in een woord geweldig.....op na volgend jaar...
!!­ LAzERQicQ !!­
Verreweg de beste Decibel Outdoor, ik werd echt gek van mn kippevel! Zo ernstig genoten en wat een geluid/bass.. Overdreven niet normaal :respect: Wat een festival, echt niet te geloven! B2S (l) En ja, Showtek.. :respect:
!!!;LISA
eerste keer decibel en echt om neit te vergeten GEWELDIG hardbass was echt super en project one _O_
Super Feest :D:D Was top met jullie(L) Volgend jaar zeker weer, en dan haal ik me kaartje wel optijd :P:lol:
"Nikki"
Super feest gehad!! (L) Had van mij een paar uur langer door mogen gaan, baalde zo dat het afgelopen was:(
# ,,Elis[a]
Echt een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!
#.Para Lau
GRUWELIJK! :respect:
Vet feest...goeie sfeer..leuke mensen gezien...volgend jaar weer!!!
tja egt vet mannuhh :K en was weer goed bezope :D haha ! volgend jaar ckers weer :bier:
'amanda;­ :mixje:
Wat een feestje weer! :jaja:
'sensual
PERFECTIE gewoon! I (L) Decibel!
'Sharon .
ooohh superfeestje! wc's gratis(Y) werd lekker gedraaid alleen wel paar x zelfde nmrs gehoord maar had het zekr niet willen missen!
Waas goeie verdomme :respect:
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
(6)kevin(6)
ýyyiiiaaaaaaaaaaaaa........
GE WEL DIG weer aardig naar de klote, was weer gezellig mensen(Y)(Y)(Y)
(BST) neaf
lenny dee :respect: 1992 is 4 you!!! LEGENDARISCH!!! :respect: promiss :cheer:
Was weer een geslaagd feestje!! (Y)
(H) Perfect by Nature (H)
:bounce: Moddertje vet feestje gewoon!!!! :bounce: Alleen in de Darkness en Hardcore 4 life geweest (Y)
(K)lovely Linde(K)
was weer een superfeestje met mijn allerliefste dinnie! thanx sweety!
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
T WAS WEER EEN GEWELDIG FEEST.... WEER HET BESTE FEEST VAN HET JAAR!!!:respect:
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
ik ga hier waarschijnlijk tot aan mn 122ste verjaardag nog heen :D
(W.­M.­Z.­D.­)devil1988
partyraiser vs daymar yeaahhh
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
*­ » Brenn « *­
SUPERRR!!!!!!!:D:D:D
*­(F)*­Mutsie*­(F)*­
Ondanks dak een beetje ziekjes was... was Decibel zeker weer een geslaagd feessie!! Lekker weertje was ook nog eens aanwezig... Toppie!!!
Super super super :D En wat een weertje:D Paul Elstak :bounce::kwijl: Alleen die wc's.....:no:
***michi***
t was super
***sjac***
Was helemaal geweldig! volgend jaar zeker weer!!!
SUPPPEERSSSSSSSS, op naar volgend jaar !!!!
**­Robertjuh**­
t weer was een erg lkkr feestje (Y)
**Roosie**
was een vet feesie!!
*+*+­Hannes+*+*­
GEWELDIG!!!! voor al het touwtje springen daar bij de main!! haha
*­><*­Roel V*­><*­
1000x beter dan alle DefQons bij elkaar, heerlijk die ruimte die je hebt bij alle areas om dol te doen !! Plus dat geluid :kwijl:
Was Superr !!
heerlijk feest helemaal los gegaan!! en super weer!
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
*B@LLEBO*
Was een super feest!!!:respect: 2 B2S
het was zeker geweldig, maar savonds werd het toch wel echt vet.. :D
Geweldig!! einde was helemaal heerlijk!
*Lesje
Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak :respect: Unbelievable wat goed!! :D
*Marielske*
WAANZINNIG!!! Jammer vh geluid bij hardcore4life, charly lownoise&mental theo :respect:
lekker knalle daar eg zeeer goed feest weer:D:D
*Overload!!
egt een dik feest
*Remus*
Dit was me het feestje weer! Goed weer, lekkere muziek en een megasfeer. Alleen jammer dat ik Chantal niet heb gezien, wist niet dat je ging!! :)
*RisS*
Wat n super feest! :D Jah die wc's waren een drama :no: Maar verder weinig te zeiken, hoor :cheer:
*Sann*
veelste snel afgelopen!!!heel de dag zo goed vermaakt dat het te kort was :bounce: >>HARDCORE4LIFE, MAINSTAGE & B2S deden t hem:bounce:
*Sappolz*
Harcore4life (L) Zeker lol gehad!!
*Sebastian
Wat een sfeer weer, wat een dag! Heerlijk! :D Goed vermaakt!(Y)
*Vanes*
MAXIMAAL :bounce: Helemaal top,Weer super..Hardstyle tent in 1 woord K*T,Remeber (Y)
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
Kut feest!
- S.­K.­W.­I.­T -
wel ok ... einde was bagger....(N)
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
:D super gehad
was weer goed te doen ;)alleen een beetje jammer dat het weer zo tegen zat :roflol:
-=-=-=-=--=
Super! Bodylotion:respect:Vince,Lenny Dee....echt top...En wat een leuke gekke mensen allemaal:)
-=JoySz=-
Was weer een goed feestjuh! Op naar volgend jaar alweer ;)
-_TijnTjuh
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet d­e laatste! :D, super setjes van Soutstylers, DBSTF­, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super.­..+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T :respect:
-Alexandra-
Super feestje :-D ook waanzinnig lekker weer... beetje jammer dat ik weer door m'n enkel ben gegaan :-S maar wel een leuk einde :-P
-OLLY-
Een dikke 10!!! Alleen jammer dat de Bass van de Hardcorearea bij de main goed te horen was..
-Sjors-
Alweer een geweldig feest :respect:
-Talitha
het was moooooi :D
-Wiel
geweldig feest volgend jaar zeker weer
Ging wel. leuk om een keertje mee temaken :)
..­:: Sharon ::..­
Heerlijk Feessie :cheer:
Gewoon Geweldig, Volgend jaar weer !!!
.Koen
GEWELDIG:D
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
.×.Lausje.×.
:respect: ECHT MACHTIG!!!!!!! DECIBEL (L) DIT FEEST OVERTREFT ECHT ALLES.. ZELFS GROUND ZERO!! :bier: LOVE IT!
zeer vet
2-one
geweldig!!!!!!!!!
2Fast4­Trance :9
Line-up was iets minder als die van vorig jaar maar de toiletten en het eten was erop vooruitgegaan!(Y) We(L)Noize Suppressor! :D
3LINE
Mijn eerste echte feestje, GE-WEL-DIG
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Radium & Hellfish vs. Bryan Fury ­ :respect: :kwijl:
::RonV::
nice !!!
:bier: S.H.F
wat een feestje weer zeg het was weer lekker gezellig :respect: paul elstak :respect: dione:repect:
:bier: Tekkoman :bier:
4 woorden: dag van me leven! b2s SUPER!!!!!!!
vet feest :respect: Day-mar & Partyraiser :respect: alleen jammer dat er bij darkness4life geen vloer lag!
the viper en panic :respect: :respect:paul elstak:respect:
:bier:­Raving­__­Loui:bier:
super vet!!!!!!!! echt geweldig:D jammer van mun kapotte benen op ut einde:D
:bounce: David
super vermaakt.. heb alleen het einde niet mee kunnen maken K.U.T wouten
Was weer een goed feesje heb me prima geamuseerd volgend jaar zeker weer van de partij!!!
:bounce:Al Cabone
BRUUT
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Godver wat een super vet feest
:devil: Little_­witch :devil:
Was weer een toppertje!!!!! :respect:
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
was vet feesje geluid op de main (Y)
:woep:­Swift:­woep:
Volgende keer misschien wat minder security en wat meer mensen achter de bar!? Voor de rest echt n prima feest gehad. Was weer n goeie :D
;* Kelly .
Super feest !!! Afsluiter met Paul Elstak... Kippenvel !! Echt geweldig (L)
;;__JANNEKEE
Was leuk, maar andere jaren waren beter!
supper feest! geluid goed alles complate
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
<Dave>
Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
>>Melluh<<
Zoo hey :o wat een feest onwijs naar m"n zin gehad! Noize Supressor was maximaal knallen 8) :bounce: Nu maandag en nog last van dikke spierpijn 8) Ghehe.
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
was kick!!
[[Alc0­holic]­]
Geweldig feestje! De tijd vloog voorbij!
[HKZ] Rens
Was weer een gaaf feestje ;) Vooral Mad dog was weer goed :D
helemaal goed man!
:respect: Industrial & early :respect: Weer goed vermaakt met al die bekende om me heen!!!:D
Echt een top feestje(Y)
Extreem vaag wel goed feessie jammer dat charly en theo het verneukte met de TE happy hardcore :[
[SF] Karel's ½ :bier:
Dit was een goed festivalletje.. :jaja: Armageddon Project.. :respect: Hellfish&Bryan Fury ook nog ff meegemaakt.. en voor de rest bijna alleen maar in de Refuse tent gestaan.. :respect: parkeren 10 euro..?? :/ asosialen.. (N)
[YE] adriaan [ye]
was super vet eej voplgend jaar zoizo weer dus:D:D:D
echt TE GE-WEL-DIG!! :respect:
_Tim
ratatatata arie van de kanarie, wat een geweldige dag! :d
`Roland`
Dodelijk feest alleen parkeren was zwaar kut!!
Aars Energy!
Wat een geweldig feest!!! TECHNOBOY!!! man van de dag. Wat een WERELDSET!!!
Abaddon
daymar vs partyraiser (y))
ABBA
SUPER FEESJE!!! ABSOLUUT... VOLGEND JAAR WEER? WIE GAAT ER MEE?!
addiQted
Echt een perfect feest! Goede sfeer, lekker weertje en geweldige setjes :D Noize Suppressor, Southstylers, Jack Of Sound, Vince & Zany, Lenny Dee, Radium, Davide Sonar, Tommyknocker en The Prophet toch wel de uitblinkers :P
adje_afca !!
:respect:
Mooi feestje :) beetje jammer van de wc's en dat je van hot naar her moest lopen voor de hardcore... Laatste uur kwam ik weer helemaal tot leven....
ALLES KAPOT!
wat een feest :D:D:D DECIBEL :respect:
Andy
Leuk feest, maar vorig jaar was stukken beter.Het geluid was in de Hardcore 4 Life niet goed te noemen, de Main viel me tegen, en vorig jaar ging het naar mijn idee meer los. Toch nog lekker kunnen afsluiten met Neophyte Records Allstars:bier:
:cheer: super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen ;)(L) alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad :cheer:
Anne!!!
Het was in 1 woord ; Ge-wel-dig !! & een super afsluiter @ mainstage .. TOPPIEEE :bounce:
Arjan Beukpad
Dik feesje! Goed sfeertje, technoboy still #1 (Y)
Astrid.
Amazing!!
Topfeestje... Aart, Cor, Rik en Arie de jood bedankt :D
B) De Gemaskerde B)
Was een heerlijk feessie :bounce: :D
Bacchus
super feestje!!
Badgast
Alle Decibellen nog een toe :D Super sfeertje en weertje! Volgend jaar weer aanwezig!
Gaaaaaaf 8) Maar echt tegenvaller dat er na het vuurwerk geen eindliedje meer was! :no:
bappie 101
Yes Yes Yes Yes ! goed feestje
barrygoal
Een dikke 10! heerlijk gedraait de hele dag overal! happy hardcore was ook te gek
Bart 013
Armageddon project :respect:
BartStyle10
Weer een Geweldig feestje! (L)
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
beste outdoor feest van het jaar!! op naar mijn 4e decibel :D
Berry-S
Geweldig Feest! Alle DJ's gezien die ik wilde zien, en super veel bekenden gezien :D B2S :respect:
Bianca B)
Wat een feest! Back2school:bounce:
BKKR
Top feest. geweldig genoten :D..
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
Blondie :cheer:
was echt SUPERRRRRR :bounce:
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
de tering wat een knal feest en de gezeligheid ten top......:honger:
Brech-X-je
WOW zo vet :kwijl: ik wil terug *zucht* :)
BruNo _o_
Volgende week weer???
GRUWEEEELUUUUUK!!!!! :D
Vette dag gehad, en wat een sound bij de main damn.... :bounce:
TOP!!! TOP!!TOP!!TOP!!TOP!!! EGT SUPER!!! VOLGEND JAAR ZEKER WEER KNALLEN KIJK ER NU AL NAAR UIT!!!!
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
Leuk feest , gezelligheid ten top maar het beste waren toch wel de loempia's!!!
Chris:)
Master feest beter als defqon1
wat een genot :cheer:
Christy '
ik wil terug.. :(
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
Clau5577
super feessie!!! Errug goed vermaakt... Volgend jaar zeker weer bij!! :)
helemaal geweldig petje af voor b2s (Y)
Cnelle
geweldig feestje tijd ging veel te snel voorbij aftherparty was ook echt super :)
Corba
B2S :respect:
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
Crazy King
Wat een weertje was het B) Heerlijk! En erg gezellig :yes: Super feestje dus weer :) (y)
Decibel, vetste feest waar ik ooit ben geweest! Was echt super! :D
CrazyN­ightfe­ver
Geweldig genoten! :D
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
Da-Toom
Superfeest Zatox Zwaar hard:D Toen nog eve Prophet & PAUL ELSTAK!
Was een knal feest !!! De set van Darkraver in de PUSSY LOUNGE>>> MEESTERLIJK. Heerlijk ouderwets staan hakkuh
Wat een ongekend vet feesje!:respect: Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan... :P
Danielle--89
decibel was helemaal geweldig!!! :D:D
Dannyehv
hier was defqon niks bij
DarkSpacer
K.Kaos ging weer goed los :bounce: en natuurlijk The Godfather Of SCANTRAXX THE PROPHET :respect:
Dass'
Echt een super feest!!! (Y) (Y) (Y)
DaveRave.s
geweldig feest goei weer goei geluid goede dj's alles top !!
davidjd_b
Was zeker een goeie (y) wat een feest ! Wat een weer ! Echt helemaal top :D
De Bute
KANKER GRUWLIJK VRIEND..
DE Daan
Was gezellig feessie... maar tog miste er iets.... voorderest prima vermaakt, I:gor, Hilarious :respect:
De$irable(K)
was echt super!!!Alleen de wc's waren iets minder
Super goed feest, afstanden tussen de area's wel erg groot. Hulde aan het geluid in de hardbass area :D
DeQkertje
Absoluut kicken!
Pas vrij laat binnen, maar wel erg goed vermaakt! B)
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
THE PROPHET MAIN!!!! SUPERRRRRRRSET>>>>
jah jah was leuk tot zkre zin whahhahahaha next time better
Djazper
Wat een geluid :kwijl: Southstylers, DBSTF, J&W ve­t !! Technoboy en Prophet groot drama. Early HS zaalt­je was ook dik! Alpha2 en Luna _O_
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting :respect:
Djowie de Cowboy
Wederom een gruwelijk vet feest! alles was goed! Hoogtepunt toch weer Charly Lownoise en MentalTheo :D
doan
super lekker weer, goed geluid en een uber afsluiter op de main!!! :)
Dolle (L)
Charly & theo :cheer:
Donna Drankie*­
VET VET VET!!!
Donny D
het einde was zoals gewoonlijk: gru-we-lijk;)
DRE :bier:
jammer van het geluid in het begin in de darkness zaal maar voor de rest was darkness echt de shit b)
goei weertje en sfeer, Heb me goed vermaakt daar :D
dit was nr. 5 alweer en nog steeds top(Y) alleen drinken was probleem :S headhunterz :respect:
DutchD­ynamit­e
Super Feest! Af en Toe moeite met kiezen welke artisten we gingen bekijken. Maar toch super feest gehad!!!! :D:D
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
Døpke
Leuk fezie.... ik klaag normaal nooit, maar helaas was het geluid in de Hardcore niet echt om naar huis te schrijven. Deze werd veelal overstemd door het enorme volume van de Main stage. Organisatie: Echt een slechte zet deze stages met de basses naar mekaar toe te plaatsen, doe dat nooit weer a.u.b. Niet handig, daardoor klonken de sets af en toe ietwat chaotisch terwijl het mijns inziens niet nodig was geweest.
Eddy Wally
Refuse was geweldig! :kwijl:
Eef_
bijna hele dag in een niet volle remember gestaan, wel onwijs goede muziek gehoord :D
eemstar
Hoe geweldig was dit! Vooral de Remember met een vette early hardstyle sets van Luna en de Alpha Twins! Ook Pavo super. Volgend jaar zeker weer!
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
Emms
Beste bar van heel decibel dus was relax:D
Ernesto85
was een top feest d&s en paul elstak helden
FannyO:)
Echt Geweldig :cheer:!!!
Fano
WAT GEWELDIG!
Far from the normal world :bier:
GE-WEL-DIUG :cheer:
Wat een drama..zo goed :-) !!!!!!!!!!!!!!
vette shit
fr 1908 C.­J.­K.­
hardcore 4 life was kk gek!!!!!!!!!!
was weer een super feest :D heerlijke sfeer, super muziek en natuurlijk TOP geluid!! :D was na 1 uur me vrienden al kwijt maar heerlijk gefeest :bounce:
FRL<stephan>
superrr wat een afsluiter mooie lasers alles perfect :)
G[i]o
TOP TOP TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaat ut???
:Respect: supervet :respect: IK WIL TERUG!!!! :D
GhansCore
Weer een heeerlijk knalfeest !! :D
Glenn89
wat een super de super feesie was dit echt
Leuk feestje, goed geluid overal alleen die stinkwc's waren jammer
Geweldig einde! :bounce:
was weer een toppertje hoor :respect: en wat een geluid en lichtshow :o
gezellige dag,lekker weertje, leuke mensen:D Charly Lownoise & Menthal ­Theo helden van de dag:respect:
Hanny Jr.
Ieselijk feestje weer!!:D
de wc was echt gwn slechtgeregeld hadden ze wel wat meer aandacht aan mogen besteden maar voor de verder rest super feestje
Happy joy joy!­
VET FEEST MOOIE DAMES :jaja: veel bekende kort om top :D en het weer was super! :respect: DR Z-VAGO :respect: DJ PROMO :respect: NOSFERATU :respect: WAXWEAZLE :respect: DJ PANIC :respect: AKIRA :respect: DJ STANTON :respect: volgnd jaar weeR!
Hardba­zzFrea­k
Erg lekker feestje, leek wel of het steeds vetter werd! 'laten we maar even bij deepack blijven kijken' goeiemorgen die knalde dr op! :respect: ook voor charly natuurlijk die de set kwam opvrolijken :D Charly & Theo helden, Project gruwelijk, Isaac dikke shit, jammergenoeg niet TBY kunnen zien, rot tijd tafel
hardboy-tommy
Was geweldig :D :respect: charly lownoise en Mental theo :respect:
Hardcore Infinity
Geniale party! Charly Lownoise / Mental Theo, wat lachen! Let me know when your good to go! Heerlijk dag gehad! :D :D
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
HardZwiza
Was zeker een vet feesie, goed geregeld allemaal back2school was vet(Y) alleen erg jammer van het geluid in de hc tent :S en van het overwachts iets vroeger naar huis moeten... Verder alles top :bounce:
Haringkopje
cker een bruut feest!!!!
Charly Lownoise & Mental Theo!! :respect: Voor de rest erg gezellig maar kon allemaal net niet tippen aan de editie van vorig jaar... ;)
Hazard /­ The Unknown Force \ Von Dalez
was mn eerste en zeker niet mijn laatste gewoonweg geweldig! paul Respect!!! wat een afsluiter
mooi feestje alleen in de Hardcore4Life teveel dezelfde platen gehoord
:rot:
Here's Johny!!­
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER :cheer:. Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise :respect: :beer:.
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
Hoedje :/
lekker lekker
hof :bier:
was echt goed wat een heldenfeest :respect:
Homeboy
helemaal naar de kloten.. de rest mag je zelf invullen......
Hyp
Wat een te vet feestje weer! :respect: KEVIN KAOS & LUNA :respect: (L) Idd wel jammer van de lauwe drankjes!
hypokevin
super feest!!! mooie locatie en top weer! Op na Q-base:p
I l s e (F)
Was helemaal geweldig... :respect: Super geslaagd weekend zo met z'n allen...! Volgend jaar gaan we weer... :d Bedankt mense (K)
Wat een mega party, helemaal top
Ielse!­:cheer:
Ge-wel-dig! Wat een te heerlijk dag (L) Elstak: Mijn held van de dag :respect:
Imkee
:respect:
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
Ingeping
Erg goed naar mijn zin gehad, volgend jaar weer :bier:
innerSpace
In Een Woord: Lekker!
J-Kay
voor het eerst dat de dj zelf niet afsluit maar de computer ???? WTF
Super feestje, goeie sfeer, goed geluid, in een woord GEWELDIG (Y)
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
HEERLIJK, GEWELDIG, gewoon jammer dat het voor bij is!!!! volgend jaar zeker weer!!!!
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
JANINE.
Vet feest! :D Super weertje, veel gezelligheid en vette setjes gehoord B) (ook al vielen sommige ook tegen..) Zany toch weer de vetste set; Metro, Midnight etc. (L) Enige minpuntjes waren de warmte in de Hardbass tent en het kuteind lopen zodat ik om 10 uur toch wel aardig moe was. Maar zo hoort het ook B) Topdag gehad! :D
top feest!!
jans!
was egt een super feest::D paul viel beetje tegen als afsluiter
Jap van de Wap
Geweldig feestje, goed geluid & geen regen gehad (Y)
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Jasco
wanneer komen de foto's online?! :O
JeffreyDK
wie weet of decibel volgend jaar weer terug komt naar BB / als het goed is was het de laatste in BB
vet feestje prima vermaakt :respect:
jessica&­dennis
super goed feessie:D heb me super vermaakt
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! :bounce: :vaag: :xtc: Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen :lol: Pfoeh pfoeh wat een groot terrein :O Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad :cheer: !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!! (L)
jlu
was echt een super feest,jammer dat het weer voorbij is
Jochem *
Wat moet er nog gezegt worde...ONGELOFELIJK:D:D:D..Wat een super feest...PERFECT!!!!
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Johnny
mooi feest, jammer dat DJ Paul op de main en Panic op de Earley precies dezelfde set hadden (CD???)
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
helemaal super.. alleen wat een stank by de wc.. :S helemaal kicke!!!(y)
geweldig feest
joyce:-)
staat in de top 10 van mooiste dagen van mn leven.. jezus wat een suppervette dag
Joëlle :cheer:
Wat een super feest!.. geweldig! :lief:
Prachtig! Die afsluiting (L)
HEEERLIJK FEEST(L)
kdenp
super feestje!!!!
Kenneth!
:respect: DECIBEL!! wat een feestje! :respect:
Kick Noise >H4H.­FM<
Masterrrlijkk weer :D .. echt super vermaakt:D!!!
Vond Het Onwijs Gezellig. echt lekker lkkr los gegaan in de early..eerlijk gezegd had k der meer van verwacht..:(
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord :respect: het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar (L)
het feest was super, maar de bussen hoe ze stonden zijn 10x nix, onze bus was al vertrokke!! :S
lekker lekker _o_
KnalFuiF
ZWAAAAAAAAAR LOS WEER TOT VOLGEND JAAR !
Knaller :bier:
echt een vet feest zeg, had er niet veel verwachtingen van omdat ik het 2 jaar geleden niet zo bijzonder vond maar dit jaar was het echt geweldig :bounce: kamperen was ook zeker gezellig bedankt vrienden :respect: en vriendin :lief:
koekerd
ohhhhhhhhh da was weer eens ouderwets ragguhhhhhhhh
koekiejjj :honger:
idiote!!! :respect: vraag me alleen af hoe ik een steen met een houten bankje heb kunnen aanzien:P
superfeest... lekker en gezellie en top weertje :-)
was een goeie
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
Kronox
BOKS OUWE!!! :respect: charly lownoise & mental theo :respect:
L.inda*
Supervet feestje! (H) Je moest bij de Main alleen wel goed uitkijken of er geen brede mannen elkaar met riemen begonnen te slaan!! :P
Lady Fiesta
master feestje :D Lekker weer B-) Ja heb me op en top vermaakt :D
Lady P@­tricia
Prima vermaakt vandaag:cheer: Nos en neophyte records all stars:respect:
ja was weer goed knalle op het zand dan
Niet geweldig maar gewoon mega gezellig! :d (Y)
Lee Roy
Wederom super!!
Legion of the Lost
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving :lief: Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok! :respect:
was GEWELDIG :D heb genoten!!
Li-z
early rave was heerlijk !!
Lieke :bier:
Partyraiser vs Daymar :respect: Super dolle dag! :bier:
Liesje­gaatlo­s:yes:
Het was weer in 1 woord Geweldig!!!!! :D
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
Lindsey1987
heerlijk feesie:D, goed geluid, goede sfeer, lekker gedraaid. Toppie volgend jaar weer:bounce:
Lip DJ
TOP DAG! Dit heeft defqon overtroffen voor mij :D
lippyh
was weer een ouderwetse lekkere decibel!!
Gewelig:love: dat geluid op me main zeg!:D
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
was zeker mooi maar jammer van da geluid in de hardcore klonk nie goed vond ik
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Lucidique Overload
heeeerlijk feestje (L)
Luuk/St
Heeel erg dikke dag gehad(Y) indeling terrein had wat mij betreft beter kunnen zijn maar een kleiningheidje houd je altijd..
zany & beholder - paul elstak :respect: Zeker volgend jaar weer!
M A A I K E
Tot volgend jaar!!!! (L)
Geweldig, op de ontvangst van de telefoons na.... maar ik heb alle vertrouwen dat dat volgend jaar opgelost is!!! :D
M N OO N
H E E R L I J K !
M ysterious
en wat ging het weer snel :( wel een Top feestie :respect:
M!R@ND@
heerlijk geknalt :bounce: topfeessie (Y) lekker gestampt bij showtek :P next year ì`ll be back(H)
Uiteraard weer een heerlijk feest...:D Ik val helemaal stil... op naar Q-Base
Helemaal TOP...muziek...aankleding...mensen...sfeer! :respect: Maar inderdaad de WC's volgende keer weer buiten wat een hitte en die stank dan blehhh :s
Mama loves Jami <3
Heb me heerlijk vermaakt met me schoonzusje (L)
MANDY-
Wat een superfeest weer! :respect: En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. :D En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer. :jaja:
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
MaQiNhO
KUTJAN! Decibel het feest van het jaar!!!(Y)
Marco VDM
Owww, Ik wil terugggg
margootje
super vermaakt!staan stampen,weer ff lekker oudewets :)
Superrr :respect:
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
harde shite (H) heerlijk die anthem op het laatst!!!
had er meer van verwacht... maar was wel gezellig (Y)
Mark_nmgn
VETT!! (y)
Marly87
Was top!!! En vooral heel erg gezellig (L) op naar QBASE :D
martl
Wat een feest!! MCDV8, MC Da Syndrome, Southstylers, Vince, Zany, Beholder en Paul Elstak respect.. Wat een geluid overal, top organisatie!! :):)
maurice024
Zwaar, zwaar, ZWAAR vet feest (H) afsluiter op de main was super. vuurwerk was top (Y) :D super feest !!!
Maxaaa
Sven Wittekind(Y)
Mayow
Zeer goed vermaakt!!!!!!!!
MC RG
Het word elk jaar beter (Y) :respect: Beekse Bergen :respect: Reiner thnx ;) volgend jaar vast op de HCstage :P
mc vaag
was vet alleen die kiss & ride haden ze op de trugweg wel beter mogen regelen want nu moesten we een fokking eind lopen !!!!!
McLinda!
Wat een megafeest!! Lekker weer, goeie sfeer, er werd natuurlijk super gedraaid :respect: En die bass voorin bij de main was echt helemaal wous :lol: Dit was m'n 1e Decibel maar zeker niet de laatste!!
Megalodon || Oppers­tamper
Superfeestje, altijd leuk gratis VIP, bedankt Roy :respect: Lekker gebeukt ook in de Talent Area :D
Super dag gehad! Geluid in de HC4Life was vooraan echt super! Radiotor, Mad Dog vs. Tha Playah, Daymar vs Partyraiser en Promo :respect:
MichelW
The Viper vs Panic _o_
Ernstig feest :D en dat geluid (L)
Mooi feestje!
Mikiej
wat een feest:D geweldig:D hardbass veels te warm
miranda010:D
blij dat ik er weer bij kon zijn..1992 is 4 me:Lol:
Wat een fantastische dag! (L)
Miss Fantasy!­
Leuk feestje, jmmr van de prijzen! Reiner(A.K.A Radiate) en Ecu (Y)
miss marjolijn
Decibel was kei gezellig:D maar WC 's daar moet volgende keer wat anders mee gebeuren die lucht was niet te harde
Miss-B100
praaachtigg partijtje! super vermaakt vooral bij de B2S stage! :respect: Yves, Bodylotion, Panic vs. the Viper :respect: op de main te veel *(stilstaande)* mensen.. de afsluiter van Charly en Theo leukkkkk (y)
Weer een ontzettend vet feestje!! Tot volgend jaar:cheer:
MISTER RED D
egt vet feest,ging helemaal los in elke tent,volgend jaar cker weer!!peace
Mmelis
PUSSYLOUNGE AREA HOE BRUUT!devils fiction!!DANA, DARKRAVER beestig goeie!!
mOpkee*
Rielekst!!!! Mooi feessie weer!! Blij dat ik deze keer gewoon weer n keer heb kunnen feesten:D
Mr Moonen­:smoke­:
geweldig:D volgend jaar weer:D
mr. Brainiac
Ik zeg: EEN FUCKING GESLAAGD FEESTJE!!!!!:d:d:d
Super dagje gehad :D !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal :jaja: En heeerlijk weer :D
Geweldig feestje!!! Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
n0uky
Wat een feest (L) ik ben er helemaal kapot van! Wat een kilometers heb ik gelopen haha. Decibel heeft wat mij betreft defqon overtroffen :jaja: (l)
N[ii]entje
Zon, bekenden, lekkere muziek & een leuke locatie.­. :cheer: & wat een ­afsluiter * Paul Elstak!! :cheer: Op wat mi­npuntjes na weer een leuk feestje.. :cheer:
Wat een feestje! Prophet = en blijft een held! :respect:
Neillcee
Goud goud goud!! wat een feest!! heerlijk!!
GEWELDIG! back2school was echt super :D
het was superrrrrrrrrrrrrrr!!! Wat een feestje ! :D
Wat een dag vol verassingen! :lief::respect:
Niekos89
Tja wat valt erover te zeggen ;) (y)
Night
Lekker feesie.Maar zeker niet geweldig
TOP dag gehad! Echt lekker weer, en toffe mensen! Muziek was zeer goed!!!
Nikeairmax
Top fesstjuh!!!
flink staan rammelen daar:D volgend jaar zeker weer!!
no0mpjj
Hardcore4life zaal was echt geweldig. Heb me eigen er prima vermaakt de hele dag ! Neophyte allstars waren echt geweldig. Jammer van de wc's.. stank!!!!
Noizemarine
Beter als dit??? Niet te krijgen!!! :respect:
fokkin vet feestje weer :respect: Refuse & Darkness 4 Life :respect:
NoName­Anymor­e
zoals elk jaar weer een super feesiej! :cheer: lalala ik had t stik nar mn zin! :cheer:
NrG010
wel leuk feestje :p
NulEenDrie
In een woord: GEWELDIG :respect:
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
sjezus, hoeveel bier kan een mens op...
Sven Wittekind dikke HELD!
Ome Dennis
Eerste keer Decibel, super vet! Pavo superset :respect: Verder Brennan Heart, Zatox & Hardstyle Masterz weer top (Y) Special thanks to: Volgas Deurne, die het geheel tot een succes hebben gemaakt :bier:
echt hét feest van t jaar!!! geweldig!!!!! :respect:
ge wel dig :D:Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
Was leuk :) Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval :( Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt :respect:
Oº°‘¨ Stamp k'nijntje ¨‘°ºO O:)
:D Was echt super vet feestjuh, lekker gewerkt en veel bekende gezien (Y)
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
Party-Kicker
Wat een geweldig feestje was dit weer zeg :respect: 2 B2S
PasMaNNi
Wat een gezellig en geweldig feest!!!! Heerlijk setjes Southstylers, Technoboy, en ofcourse Charly lownoise en Mental Theo .. soms wat heet in tenten (hardbass) maar verder :respect:
PCILLAAA
eeeeen geweldig feestje!! heb t goed naar m'n zin gehad!!
Peeertje
Neophyte records allstars:D echt te maximaal:D
Petitje
hahaha.....wa n feest, heeeerlijk!!!
Pigmans
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan :D
pindarotsje
Heb me super vermaakt vooral de eind afsluiting met Charly Lownoise en Mental Theo
Pliennie!
Wat een GEWELDIG FEEST!!!! Kippenvel weer op het einde :D:D volgend jaar zeker weer!
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
PMA
Jeeeutje wat een schandalige decibel :bier:
PP-Rick86
vorig jaar was ie super.... maar dit jaar was ie geweldig.... wat een weertje ook:D
Profyler
Wederom weer vette shit!!
Project Brainless
werelds feest!!!!
1992 is 4 you geweldig, perfecte plek en leuke mensen (h)! Rob & MC Joe, Stanton :respect: Panic & The Viper :cheer: Charly Lownoise & Mental Theo 8)
Purson
Hardbass tent :woeptidoe:
Querina
die sportfriek :lol:
R.C.Keijzer
HET WAS GEWELDIG!!
RAY990
Bah bah!!! Wat een knalfeest weer zeg...pfffffff......was weer geweldig gewoon!!!:bounce:
Reempie
lekker feestje heb me goed vermaakt:cheer:
RGABeekman
Wat een geweldig feest, alleen volgend jaar de Hardbass ook open lucht maken..!:D
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Rick =­ Wimpie
wereld feestje :respect:
Rik K.
Geweldig feesje! Paul/Held!_O_
Rikson
Wat een vet feest was dit en wat een weer (L) Southstylers, Josh & Wesz, Technoboy, The Prophet en Paul Elstak wat een sets :respect:
Ritchie040
zeer leuke dag gehad!
geweldig feestje , super geluid :P early mega vet :D
Robvoldrop
Super!!!!! tot volgend jaar en het jaar daarna en het jaar daarna ...................
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
Geweldig!!!
rollerman17
wat een feest (H) paul elstak :respect:
Rowan
:respect:
super te vet gewoon :D
Roy B)
En weer vorig jaar overroffen. Wat een geniaal einde, kippenvel, sirieus beste feest van het jaar!! Volgend jaar zeker weer aanwezig + huisje :D
Royhooo
was zeker laage(B) best zat
Royke AKA DJ Pugnac
:respect:I:gor:respect:PARTYRAISER:respect:
Royyyy
Ge-wel-dig!
Ru.­ben.­er.­ook
onverslaanbaar!
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
S-te-phan
Geweldige dag gehad! Helemaal los gegaan in Hardbass tent!
S.­B.­ :bounce:
Heerlijk! Manu Kenton vs. Max Walder & Ronald V :respect:
Sandertjee
alle dj's op main geweldig, alleen jammer dat de hardbass tent zo belachelijk warm is.. voor de rest beter--> beste outdoor festival
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
Shannake87
Gewoon te zalig !!! Laatste 3uur bij main stage ! Zalig goe !! Leuk volk dat naast me stond, mail adres gegeve maar heb hem nog niet gehoord :( .. DECIBEL tot volgend jaar !!!
Sjefkuh
was goed te doen ja lekker weer goeie muziek hoppaaaaaaaaaaa
SjefQe
weer een dol feestje!!! :respect:
sjoekel
geeeeeek feeestjee.. afsluiting op de main was gruwelijkk !!! respect 2 paul !! :respect:
Smartie™
Goed vermaakt alleen geluid H4L was best wel bagger
Sneej
Was egt een goed feestje!! Volgend jaar zeker weer :D
Snoessepoess
jajott het was zeerr gezelllig tot dat je van 11 tot 2 uur aant zoeke ben naar je vervoer :P maar twas superrr:D
SOPHIE­:banan­a:*­
GE-WEL-DIG!!:respect:
Speake­rfreak­er!!!­
vond het echt een knetter goed feesie:D:D
wat een topfeest zeg!! heb echt genoten yeaaaah
Splendid <Mr.­ Blonde>
Laatste twee uur maakten een matte dag helemaal goed! :9 Zentih & Luna hebben een wereldset neergezet! I'll remember..
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody (y)
Steef-C
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest :D
Cker weten dat het een geslaagd feesie was ;) SUPER PARTY!!!!!!
Stefan S.
Was Weer Een Hele Fraaie:D
STELKA
Was supper gezellig Goed vermaakt :yes: en de main maakte niet uit waar ik ging staan ik stond altijd wel in het gang pad :( was wel lekker knus ;)
Steve Verm
Heb me vermaakt :D
Stief
Hele vette shit. Decibel is duidelijk de beste in zijn soort! :respekt:
Stoux
Lekker feest :D Geluid overal goed geregeld, in HardBass en Hardcore4life goed hard, op de main absurd hard! :respect: En ik had er niet voor niks jaren naar uitgekeken, eindelijk een keer Zany & The Beholder samen: WAT een dikke set :respect: :respect:
Super feestje :respect: Lekker sfeertje (Y) Unexist en Promo :bounce:
Sunny-D
Last Yahr was Decibel better.......
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
goed naar mn zin gehad :D hopelijk vinden we nog 1 kaart voor ML!!!
Susann*
Super feestje!! Volgend jaar zeker weer! Paul elstak - super afsluiter! :respect:
Tammy *
Damn.. wat ging de tijd snel!! Maar Het was Ge-wel-dig! :D :respect:
TechnoMigs!
Vond het een beetje tegenvallen, kon mijn draai pas heel laat vinden bij de techno... ben daar nu echt in verdwaalt denk ik... Stanton op de old school super (Y)
Tedde le grand
owww hij was wel weer lekker lekker
Ja dit feest was VET!!!
leuk festival, top weer, hardcore 4 life mijn stek en michelle heb je gemist!
Tha Bips
The prophet & paul elstak hebben men dagje weer goed gemaakt :respect: wc's en netwerk wat een drama
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The Harder Styles 4 Life
Zeker een GEWELDIG FEEST!!!! goed weer, goeie sfeer, lekker hard geluid overal en top locatie, gewoon in woord SUPER!!! volgend jaar zeker weer!!!! :D:D:D
WOEIIIIIIIIIIIIII beter kon mijn vakantie niet beginnen wat een mega feest! tijd voor de after:woop:
The Incurable
T bruut gewoon
The Pacifier
was vet :D
The Rick
goed na me zin gehad volgent jaar zeker weer :D b2s :respect:
:respect: Heeeerlijk feestje
TiFoSo
Predator, Josh & Wesz, Showtek, Mad Dog vs Tha Playah!! :respect: Heb weer optimaal genoten alleen wat een kut bereik zeg! Op naar Mysteryland!
Timmitty
Geweldig feest
Best gezellig, alleen was ik niet goed in de stem­ming!!Early raven :banana:
toot
geluid bij main was vorig jaar 10 x beter... verder heeft decibel wederom laten zien waarom dit feest number 1 is!
:bier: charly en theo :respect: armagddon project :respect: :bier:
Trebb
Nosferatu :respect:
Triggah MC
loekoe En Hoe!!!:9
Trippen Burgs
Was weer een masterlijke dagg, Main stage was echt super gezellig de muziek daaro LkkR Kei HArddddddd!!!!!! :P:P:PVeel genot en vreugde Untill Next year DeciBel!!!!! Goodbye now..
TriX in tha MiX
Wat een heerllijk Verjaardagsfeest:D,Top feessie,super lekker weer,gezellig met mn Skatties,heb me onwijs goed vermaakt!!Organisatie:*WC's IN een tent??Te ranzig voor woorden,­ Hygiene??Inademen van gevaarlijke uitlaatgassen&gifdampen *Echt een slechte zet om de main&hardcorestages met de basses na­ar mekaar toe te plaatsen.....Helaas was dit dus vorig jaar hettzelfde geval:S 3maal is scheepsrecht ..Hope so!
tuneboy
DECIBEL :respect: De 6de keer voor ons en blijft gewoon top :yes: Blijft beter dan op dat klote strand rond baggeren in almere... B2S :bounce:
VDK
:respect: echt een geweldig feest :respect:
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk :P
super feest.. :respect: voor paul estak
Vin's
GREATTT !! :respect:
Dit was weer een super feest op naar Decibel 2009
Virgie.
Was NICE, (Y) !!
vorkje
petje af voor DV8 en Elstak :respect: early was ook supe­­r relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken :P
VR!DZ
Lekker weertje en sfeertje :) Maar damn wat een langgerekt terrein, de nodige kilometers gelopen :9 Lenny Dee was toppie, dat tempo moet er minstens altijd gedraaid worden bij early (Y) D4L en Refuse ook nice, alleen beter planken bij D4L neerleggen, kreeg steeds boze gezichten op me gericht vanwege opspattend zand 8)
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
welp
jwt gruwelijk
Westla­ndMiek­ie
Wat een heerlijk feest weer!!!
Wezzel
Dik Feest!!
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
Wiezel
geweldig feest ! volgend jaar voor de 3x :) hardbass tent was wel een beetje warm maargoed voor de rest super !
Willempie:D
gewoon gruwelijk, beste feest wat er is
Vince en Zany en Paul Elstak helden van de avond :respect: ipv dat vuurwerk had ik liever een kwartiertje extra gebeuk gehoord trouwens...
willmmm!
SUper weer
xxxjos (k)
Geluid bij de hardcorezaal was om te huilen, te weinig toiletten, terrein vond ik ook te groot... Maar het was wel gezellig! :p
Zero-Cool
Mega vet!! :respect:Noize Suppressor & Charly Lownoise en Mental Theo:respect
Zwim!
Was echt TE dik weer! Waren wel wat min puntjes maar die vergeten we gewoon :P Op naar volgend jaar!!!
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
~*­FreAkY LiS*­~
phoooooei:bounce:
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
Heeeeerlijk zeg ik je... Heb me weer goed vermaakt..!! :-D
¥ø®ß€n
SUPER ! EN EEN TOP SFEER :D:D
©laudiaaaaa AKA ©-LoUd :cheer:
Ongelooflijk!! Elk jaar weer GEWELDIG :D
Geweldig feestje, Alleen een beetje duur! 5 euro voor water! das eigenlijk niet normaal! maar voor de rest! TOP!
»*­Angela*­«:looser:
Vond t egt een super feest:) After was ook nog goeie:cheer:
× Marissa ×
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)