Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1895), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (780), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Zany en Vince, Viper en Panic en Charly en Theo. Riot in NYC afsluiter het nummer waarmee het voor mij allemaal mee begon. kippevel
GEWELDIG :respect:
Het was echt helemaal top!
de slechtste decibel ooit
machtig uber alles echt vet feestjuhhh
!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
!•Stantana•!
Superrrrr!! :respect: , jammer van de hardbass tent dat het binnen veel te heet was
Geslaagd feestje weer :D
# ,,Elis[a]
Echt een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!
#.Para Lau
GRUWELIJK! :respect:
zeker een top feest! I (L) decibel ;)
Vet feest...goeie sfeer..leuke mensen gezien...volgend jaar weer!!!
tja egt vet mannuhh :K en was weer goed bezope :D haha ! volgend jaar ckers weer :bier:
was super, wil terug :( volgend jr weer los!!!!!!!
Super feest! Sfeer was helemaal geweldig! Op naar volgend jaar!
(%)Kan­tonese Rockbr­oer(%)
Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
(BST) neaf
lenny dee :respect: 1992 is 4 you!!! LEGENDARISCH!!! :respect: promiss :cheer:
(K)Glenda(K)
twas echt SUPERRR!! :D heerlijk weertje gehad, super sfeer en de dj's waren top!! vette afsluiting met Paul Elstak!! :D:D:D op naar 2009 :P
(K)lovely Linde(K)
was weer een superfeestje met mijn allerliefste dinnie! thanx sweety!
)-Diana-(
Zoals elk jaar weer, het blijft super (y) Nu weer een jaartje wachten :(
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
spacibel was super
*­(F)*­Mutsie*­(F)*­
Ondanks dak een beetje ziekjes was... was Decibel zeker weer een geslaagd feessie!! Lekker weertje was ook nog eens aanwezig... Toppie!!!
**­ Marcel **­:bounce:
Geweldig feestje :respect: lekker weer, goeie sets.....zonde dat hardbass te warm was en de bediening een jaar duurde !
** MarK **
Super feestje :respect:
** T **
WWW.SLAPPEKWATSVERKOPEN.NL Mega vet tof feestje 8)
***­ Latoya ***­
:p Heerrrrlijkkk feessie!!!!!! :respect:
Dit was mijn 1e decibel en zeker niet mijn laatste:D was een super gaaf feest is dit en dat geluid in de main pfffffff zo hard heb ik het nog nooit gehoord en het weer :respect: wat een heerlijk gewoon :D ik zeg op naar volgend jaar
**Daisybel
DOL FEESTJE! :cheer: :respect::
**Roosie**
was een vet feesie!!
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
*..­STRAND SJAAK..*­
in een woord GEWELDIG (y)
Geweldig Feestje!!! Toppie
*_Suikerrr
Geweldig feestje..!! :respect:
het was zeker geweldig, maar savonds werd het toch wel echt vet.. :D
nou t was weer een donders mooi feestje:bounce: prima vermaakt met alles en iedereen :cheer: up to next year!!
*EZZIE*
Het was superrrrrrrrrr! Alleen ik vond het wel TE DRUK, en die plees GADVERDAMME!!!!
*Kev
Super feestje gehad :yes:! Maatjes bedankt weer(L)(K)
*Marielske*
WAANZINNIG!!! Jammer vh geluid bij hardcore4life, charly lownoise&mental theo :respect:
*mario*
zeker weer een zwaar goed feest
*Michael_
The Viper vs DJ Panic! Paul Elstak!! de HELDEN
(L) Decibel het was MEGAAAAAAAA :respect:
*Overload!!
egt een dik feest
*S_uuss
DECIBEL WAS GOED!!!!:bounce:
*­Thrill­seeka!­!!­
Was zeker goeie! (L)
Weer goed doorgekomen ;-) !
+_­-*­[J]ulianne*­-_+­
Was echt super vet, goede sfeer, goede muziek en leuke mensen :D
+Flip 0_o
Top geluid(Y) Hardbass was een beetje warm, maar verder prima vermaakt :cheer:
Super dag gehad! :D
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
- Mandy
helemaal geweldig... schatttttttttt.... nicky... je bent vooor altijd mijn party maat (jufnicky)
Super Feestje! Jammer vant bereik! Maar ja je kunt niet alles hebben.. :)
Zowwww Zatoxxx :respect: eerder stoppen en tog gewoon doorgaan:P Super Feest!!!! geluid :kwijl:
---t-i-m-o---
VET!
egt super feest !! :bounce:
--zwevert.
GESLAAGD FEESTJE !! (l)
-kick
super vet!
Wat een mooi feestje was dit zeg!!!!!!
..­::Linn­ie25::­..­
in 1 woord GEWELDIG!! (Y) top gewoon
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
Super feest weer gehad! :cheer: Alleen die hard bass tent mag volgend jaar wel anders.. wat een hitte :X
super feest leuke sweer alleen eruit worden gezet om simpele reden vind ik dan weer kut
::Robskee
Geweldig feest!!! Wat een geluid op de Mainstage.. Volgend jaar zeker weer!!:respect:
:@­It's Just Me And Only Me:@­
heb me echt super vermaakt goeie afsluiter bij b2s stage...wel jammer dat het geluid bij de rookie overheerst werd door de rest daar werdt ook lekker gedraaid :respect: paul elstak super lekkere set in de pussy maar om een lang verhaal kort te maken!!!!!! volgend jaar zeker weer!!!!!!!!
:[ Stylaan :[
het mooiste feest ooit:D wat heb ik me geamuzeert
:bier: Tekkoman :bier:
4 woorden: dag van me leven! b2s SUPER!!!!!!!
:bounce: @­lex :bounce:
super feest(Y) heb me prima vermaakt:D
:bounce: BasssKick :bounce:
Was wederom een top editie :respect: Tommyknocker, Noize supressor, Theo & Charly, was helemaal geweldig:D
:bounce: ierus :bounce:
was weer super feest :bounce: The Driller draaide ook geweldig :cheer: , alleen jammer dat de Rookie stage zo ver weg en verstopt zat. Promo was super :respect: en Neophyte Records Allstars draaide ook echt geweldig!! :bounce:
:bounce: Teun :bounce:
Was weer een super feessie, geluid op de mainstage was weer behoorlijk lekker. Jammer dat het op het einde iets te druk was met DJ Paul
:bounc­e:mast­rr_­maik:b­ounce:
relaxt feestje:)
:devil: Little_­witch :devil:
Was weer een toppertje!!!!! :respect:
wat een mega feest:D vele malen beter als vorig jaar. :respect: paultje lekkere afsluiter:D
:lijn:­[CSR]R­EBELPE­BBEL[C­SR]:li­jn:
de sfeer was echt lekker had ik niet verw8 maar volgend jaar weer;)
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
Hardcore 4 Life Stage:respect: Paul elstak was een zeeer mooie afsluiter in de mainstage met mooi vuurwerk dr bie:D alleen neophyte allstars oook wel willen zien maarja je moet keuzes maken he:P
:respect: ScorpioGirl :respect:
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd :yes: Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! :yes: Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! :respect: Decibel
:vaag:[HC] DBT [HC]:vaag:
Was cker un goed feest maar lang niet zo goed als vorig jaar
:woep:­Flugel Snatse­r:woep­:
was een gezellie verjaarsfeessie... DOMINATOR WAS EN BLIJFT TE LEIPPPPPPPPPPP ;P
;* Kelly .
Super feest !!! Afsluiter met Paul Elstak... Kippenvel !! Echt geweldig (L)
> ]\/­[@­niac <
RETE RETE RETE RETE RETE RETE GAAAAAAF
>>-RijsteWafel
Decibel geweldig feest Paul Elstak dikke dikke afsluiter :respect:
[..­Karstin..­]
bruut feest, weekendje camping was goed te doen (Y)
[G]apjee!
Heerlijk feestje weer! Nog goed losgegaan bij Refuse en main stage:respect: Afsluiter mag volgende keer wel iets harder;)
[Jo]
showtek :cheer: neophyte records allstars :respect: super feestje :D
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan (Y) maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. :respect: Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak(Y)
[M]ichel81
Geweldig feest.. super geluid.. mooi weer:p.. Respect to B2S en nu op naar Q-Base:d!!
[Mandy]
Geweldig feest! Darkness4Life + Hardcore4Life :respect:
BRUUT maar dan ook een BRUUT feessiej hoor, te gekke sfeer waanzinnig en het lekkere weer erbij toppie !
[SF] Karel's ½ :bier:
Dit was een goed festivalletje.. :jaja: Armageddon Project.. :respect: Hellfish&Bryan Fury ook nog ff meegemaakt.. en voor de rest bijna alleen maar in de Refuse tent gestaan.. :respect: parkeren 10 euro..?? :/ asosialen.. (N)
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
[terro­r]Neop­hyte
jazeker! :d
[YE] adriaan [ye]
was super vet eej voplgend jaar zoizo weer dus:D:D:D
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
^^NoUd^^
echt super feestje :respect: maar wat een einde:S
Gewoon een geweldig feest!!
_FeMmM_
WAS WEER SUPERRRR!!!! Heerlijk feessie!!
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
Accelerators
Zeer geslaagd feesie!! :D
Ad van de Pad
was egt een superfeest!! wat een geluid weer zeg :respect:
addiQted
Echt een perfect feest! Goede sfeer, lekker weertje en geweldige setjes :D Noize Suppressor, Southstylers, Jack Of Sound, Vince & Zany, Lenny Dee, Radium, Davide Sonar, Tommyknocker en The Prophet toch wel de uitblinkers :P
Alexander'
Wat een super vet feest! (L) Predator, Lenny dee, Panic vs Viper :kwijl:!! Dit was voor mij echt een van de mooiste feesten van 't jaar :D
Allaaaaaard
Te Bruuut!
Wat een topdag (L)! Project one :respect:
Ammie013
wat was het weer een superfeest :D :bier:
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
:cheer: super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen ;)(L) alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad :cheer:
annie is in tha house
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn ­van :nosmile: kon me draai niet vinden de hele dag­ tot ik bij de oldschool 1992 kwam :D Dat was echt­ super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellig­e sfeer, Sven Wittekind :respect:
Annsje(F)**
T zou een stuk beter geweest zijn als die kut telefoons gewoon berreik hadde :S beetje met zen 2e rond gekakt! verder wel oke(Y)
Feesie was zeker top, jammer dat ik zo gaar was. Was om 8 uur weer op het vakantiepark. Verder was t weekend echt top!
Was weer geweldig!!!
Arie J Beukenoot
wel leuk, maar kon beter.. Charly lownois en mental theo wel vet, Radium ook
B) Mister Marcel B)
JEETJE wat een feest zeg :respect: Paul Elstak lekker afgesloten (Y) Gave locatie !!
B) The Finalist B)
Super feestje gehad. Showtek, Zany, Headhunterz, Zatox... De afsluiting met Paul... allemaal toppers... volgend jaar weer ! :D
B-Jay
Wat een geweldige topdag (Y)!De afsluiting van Paul Elstak was echt gruwelijk vet :bounce:!
B4S1986
SUPPPPPPPPPPPPEEEEEEERVETTT!:D
Geweldig:D :respect:
De-Ci-Bel!!!! super vermaakt,partypeople thnx, echt gruwelijk in elkaar gezet dit feest Jammer dat de Main de Hardcore overstemde, maar dat maakte de back2school area ceker dubbel en dwars goed Motheeeeeeerfuckeeerr!!!
Baggio :beer:
Respect to all the DJ's !! :respect: PAULTJEEEEE :D:D lekkere afsluiting.. SUPER ! :D
Bart SFD
wat een topfeest!!
BartJu­:Bounc­e:
Was leuk en goed weer ! vorige jaren was beter mar was zeker niet slecht !
Bas Coppelmans
Geweldig feestje, als iemand het niet naar zijn zin heeft gehad dan ligt dat aan hun en niet aan DECIBEL :D
Basjuuh
Ja was echt retevet, toch wat minpunten... Wc's waren stinkend goor, bar was fucking druk, eten was niet normaal duur en je telefoon gebruiken, forget it.... maar al met al een supervette dag gehad :D
BEGAAISTER.­NL
Twas echt gwn een supper feestje!
Bil
Wat een gruwelijk feestje weer, vooral die Early Rave:D PREDATOR:D
Boertje J
Wat een geweldig feessie :respect:
GEWELDIG!!! beter dan Defqon1 2008 en decibel 2007, Paul Elstak de HELD! ;)
Brattbakk
Southstylers, Project One, Charley Lownoise & Mental Theo :respect: echt weer een super feest!
brintajunky
was goed feestje .. alleen de muziek bij de hardcore tent veel te zacht .jammer dat je de main er steeds door heen hoorde. verder de wc drama ..maar verder goed vermaakt
BruNo _o_
Volgende week weer???
Geweldig feestje, het is dat er geen overtreffende trap is van geweldig, want het was echt gruwelijk (L) Kevin Kaos opende verrassend lekker :respect:
Bukkem
Goed feest! super geluid! goede sfeer ook! Project One! _0_! (headhunterz vs Wildstylz)
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
Butsie
top(Y)
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
Caboithes
Wat een geweldig gruwlijk feest! Heerlijk sfeertje en super muziek!!!
Carl O.
Geweldig feest, volgend jaar weer?
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
Cartman&­Dennis
Waanzinnig aangenaam....
Ceesjeeee!
heerlijk feestje ZATOX :respect:
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
Chan_tie
Wat 'n feest!!!!! HEERLIJK :D! Achterin bij de Main was het goed vertoeven.. Lekker chillen tegen die bult aan, in de zon! B)
channtal(ll)
gruwlijk feestje, heb me goed vermaakt!
CHEDDAR
heel dik feest en onthoud de balonnen :D
Leuk feest , gezelligheid ten top maar het beste waren toch wel de loempia's!!!
Chris:)
Master feest beter als defqon1
cinderella :D
briljant! charly lownoise & mental theo (L) _O_
Claudia *­ Layka *­
2e keer Decibel :D en het was weer TOP!! Heb me echt goed vermaakt! :D :yes:
wat VET GAAF volgend jaar weer aanwezig hoor
Coelers
BODYLOTION, Bryan fury ft Hellfish & Promo... GEWELDIG
:respect: b2s alles klopte nergens te druk je had altijd wel ruimte,weertje en de sfeer :d
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
cosper
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
CrazyN­ightfe­ver
Geweldig genoten! :D
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
Was weer een leuk dagje, tocht t beste vermaakt@1992 is for you
Da-Toom
Superfeest Zatox Zwaar hard:D Toen nog eve Prophet & PAUL ELSTAK!
Danielle--89
decibel was helemaal geweldig!!! :D:D
DaNynX
Gezellig feestje :D maar veel te snel voorbij :( jammer van de het geluid bij de hardcore... daar beukte de main steeds doorheen
super feest!!
De echte Raven
Amasing really very good organize work.You never get dicepointed in holland<3
De GeKROONde
Woorden schieten tekort. Wat een dik feest! Colin :respect: mede dankzij jouw een superdag gehad! :respect: DJ Yves, Day-Már vs. Partyraiser, Stanton, MC Joe. De Brabantse gezelligheid :lief:
de JVR //­ Symbiotic
Gruwelijk!!!! Leep, J&W, Hellfish vs. Brian fury waren de helden van de dag. Een keer niet afgesloten op de main, maar in early hs tent... LUNA :respect:: wat een megatoffe sfeer daar!!!
De Lange!
prachtig feestje
debster1977
Super feetje:bounce:..Alleen jammer dat je bij de hardcore tent steeds de main hoorde...maar darkness4life maakte dat weer goed:D
DESNAR
was wel leuk!:)
jezus wat een feest:respect: de early was echt geniaal!!!!!!!!!!!! bij decibel krijg je echt waar voor je geld! B2S bedankt!!!!!
Pas vrij laat binnen, maar wel erg goed vermaakt! B)
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
Diva(L)
de wc's Daar hing me een lucht :S:| maar was vet feestje:D Ben Goed Loss Gegaan:D BETER kON GEWOON NIET!
dixeh
het was zo ongelovelijk vet ;), miste alleen wel een beetje de sets zoals elstak in de hardbass, nonstop beats =] maar god, wat een feest !
DJ D-Jackal
Super goed vermaakt Nosferatu bracht ons de shit :respect:
dj flut
leuk feestjuh zo aan t einde van je vakantie
wederom een geslaagd feest Promo en Noize Suppressor rule
Super vet feest!
DJ Reload-R
ELK JAAR WEER GRUWELIJK VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
Dj Spindler
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen:S verder :respect: voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting :respect:
Weer een top feest :respect:, mega gezellig en een goei sfeertje
Donny D
het einde was zoals gewoonlijk: gru-we-lijk;)
Dr.­ West - Dutch connection
heeerlijk
Was weer dikke shizzle!!! :yes: über kicken zal ik maar zeggen :bounce:
Duc0
geweldig :bounce: B2S: :respect:
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
dvk
die bass op de main :O J&W, Showtek & Zany vs Beholder.. was een sets! :respect:
Theo en Charlie wat een helden
Eddy Wally
Refuse was geweldig! :kwijl:
Eefjew­entelt­eefje O:)
Was weer (y)(y) :cheer:
Eel..­HOPPA!­ :woop:
was wel leuk...
eemstar
Hoe geweldig was dit! Vooral de Remember met een vette early hardstyle sets van Luna en de Alpha Twins! Ook Pavo super. Volgend jaar zeker weer!
Eesje
Super super feest!!!
Eierdop..
TOP!! Elk jaar weer! :respect: Charlie en Theo :respect: set van de dag(Y):D
Elbert­Rosenb­rand
Het was gewoon een gruwlijk vet feest!!
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
Endurhh
Geniaal punt.(Y)
Ernesto85
was een top feest d&s en paul elstak helden
Erwin,
Best goed feestje hadt iets meer van verwacht grote verhalen van voirg jaar! voor de rest perfect dagj!
Zany&Vince en Zany&Beholder was dus echt the bomb!!! MC DV8 op main (Y) :respect:
Eva
was goed te doen:D Radium was goeddddd
F.­rréakkyy^­A.­nGéll :sweethug:
In 1 woord Geweldig!
Fabian
perfecte dag!
Fanny :D
Refuse stage mooi op gezet! Heerlijk genoten van Reno raines en Sven wittekind.. voor de rest niet echt mijn ding dit.. het weer en de gezellige mensjes hebben het zeker goed gemaakt!
Flame
Geweldig(Y) Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad:yes: Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser:respect: Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!:bounce:
Flexxx
Wat was dit een megavet feest zeg :jaja: Vorig jaar dik overtroffen, en volgend jaar zeker weten weer aanwezig :D
Foltergeist
Predator, Lenny Dee en Charly & Theo schaarse muzikale hoogtepunten op de dag, voor de rest was het wel super gezellig en lekker zweten :D
Frankelo
Ongekend lekkerrr was dit! De main was de bom
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
Fregelnator
Mentale, Charlie en Paultje masterlijk setje gedraaid!!
FRUT
Wat een feest zeg :p, super genoten!! Alleen die security :@! Laatste uur DJ PAUL + lasershow + vuurwerk = kippenvel van top tot teen :d!
gaat ut???
:Respect: supervet :respect: IK WIL TERUG!!!! :D
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
vet vet vet vet vet vet vet
Gielke :bounce:
was echt super in de hc4l Mad­ dog Vs The Playah :respect: lekker geluidje vooraan en ook zeker een lkker sfeertje volgend jaar zeker weer:D:D
Gieskee
Super feestje:D the prophet zany elstak en noisesuppressor geweldig
Paultje, je bent de man ! :respect:
Goolse Gek
Uiteraard weer zo tof als vorig jaar:D
Grandpa B.
Was een gezellig feest, heb me goed vermaakt had alleen meer geluid verw8 in de Darkness tent B2S :respect:
Geweldig einde! :bounce:
Super feestje!! (Y)
Wat een Topfeest was het weer !!!! B2S Thank You !!! :-)
hamme
Geweldig feest
Happy-Generation.­nl
mooi feest, Charly Lownoise & Mental Theo _O_ , fucking hell wat een set!!
Zeker weer een knalfeestje! decibel blijft goed! veel gezellige mensen, lekker weertje en dikke muziek(Y)
hardboy-tommy
Was geweldig :D :respect: charly lownoise en Mental theo :respect:
Hardcore Infinity
Geniale party! Charly Lownoise / Mental Theo, wat lachen! Let me know when your good to go! Heerlijk dag gehad! :D :D
Hardstyle girl 28
was een mooi feesie :) :bounce:
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
WTF dit was egt super vet Geluid in de Hardcore was egt goed alleen jammer dat de main er af en toe boven uit kwam maar daar stoorde ik me neit aan. Geluid In de darkcore was int begin bagger later viel het wel mee. Early was gewoon super zeker met menthal theo en charly lownoise die draaide veel lekkere ouwe gouwe van sommige nummers dacht ik wel moet dit nou maar goed. Gezellige mensen sfeer was goed. en weer nieuwe mensen leren kennen :D
Charly Lownoise & Mental Theo!! :respect: Voor de rest erg gezellig maar kon allemaal net niet tippen aan de editie van vorig jaar... ;)
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
Hazard /­ The Unknown Force \ Von Dalez
was mn eerste en zeker niet mijn laatste gewoonweg geweldig! paul Respect!!! wat een afsluiter
Believe in reincarnation, So I'm back _O_
HC_­DJ-BEEZZ_­HC
Zeeeer geweldig goe feesje!!! volgend jaar wir:D
mooi feestje alleen in de Hardcore4Life teveel dezelfde platen gehoord
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
Hester*
Wat een top dag hebben we gehad zeg:)
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
probeerde steeds Deci te bellen :)
Hrdcr_­Heerlen
veeeeeeeeeeeelste heftig feest!!!
Hugio
geweldig mental theo & charlie lownoise :bounce:
I l s e (F)
Was helemaal geweldig... :respect: Super geslaagd weekend zo met z'n allen...! Volgend jaar gaan we weer... :d Bedankt mense (K)
kun je dit nog met woorde beschrijve :kwijl:
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
in2u.
Leuk (Y)
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
Ingeping
Erg goed naar mijn zin gehad, volgend jaar weer :bier:
innerSpace
In Een Woord: Lekker!
WAT EEN PRACHTIG FEESTJE! dat word em volgend jaar wéer!:D
itsmeceline
top feest met top mensen,,, alleen wc's waarom alles outdoor en die tering wc's indoor DAT STINKT MAN maar wel volgend jaar weer van de partij :)
Super feestje, goeie sfeer, goed geluid, in een woord GEWELDIG (Y)
jamyjames
gewoon kanker geniaal heerlijk
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
Jasperrr
Deepack, HH vs Wildstylez, J&W en Warphole (L), Bedankt.
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
vet feestje prima vermaakt :respect:
Johnny-Cash
Tijd ging echt te snel :D Was gezellig!!
JoHNSoN
echt een relaxt feest was gezellig
joost1987
in 3 woorden: Het was GEWELDIG:D
Moddervet B) Southstylers (L) Sven Wittekind :cheer:
JORAM.. ;P
tering wat een goed feest weer !! lekker zonnetje B) Charly Lownoise en metale theo was echt de topper !! :respect:
Jordy O.o'
1e keer Decibel en tevens een Outdoor feest, heb me zkrs vermaakt, lekkere sets van: Coone, Manu Kenton vs Max Walder, Chicago Zone_O_ , jammer dat het drinken zo duur was...;)
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
jorkie.nl
geweldig feest!! terugreis was te triest voor woorden, ali de meest waardeloze buschauffeur die bestaat!!
geweldig feest
Joyceke :)
Lekker rondgestuiterd :bounce:
Just [L]*­:looser:
Hardcore4life :bounce: Zeker Beter!!
Just_Peer
Op een organisatie foutje hier en daar na, was het alweer een super feest!
dodelijk feestje weer, op naar Q-base
Prachtig! Die afsluiting (L)
Geweldig ! en heeeeeeeeeeeeel gezellig :D :D
Kaat:cheer:
the prophet & paul elstak :respect::respect:
Kampo007
Gaaf feest. Leuke mensen ontmoet en een lekker sfeertje.
kapitein_­krab
pavo, technoboy en luna (lekker oude hits)
Kbush
Wat een Feest!! Zwaar losgegaan bij Paul Elstak laatste uurtje op de main!! :respect:
DIK feestje meegemaakt. Super gezellig. ECHT TOP.. :cheer::respect:
Kellog­s:face­palm:
het was weer geweldig,, vooral Partyraiser & daY­-màr heeeerlijk!!!! camping was ook gezellig!!! liefjes!! bedankt (L)
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
Kevin Matthijs
Super vet feest !!!
Topfeestje
killingscum
GEWELDIG ! davide sonar / alpha twins / prophet / paul elstak (Y)(Y)(Y) b2s zoals altijd weer alles goed voor elkaar (Y) check ook mijn verslag
Vond Het Onwijs Gezellig. echt lekker lkkr los gegaan in de early..eerlijk gezegd had k der meer van verwacht..:(
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord :respect: het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar (L)
kkkellyy
En ook dit jaar (Y) Heerlyk!
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
radium , partyraiser , neophyte records allstars (Y) goed mooi weer :D
Klappertje
hardcore4life & darkness4life:respect: wat een setjes heb ik daar gehoord zeg(L) maar beste set gaat toch echt wel naar dj radium:respect: wat was dat klappen zeg(L)
KnalFuiF
ZWAAAAAAAAAR LOS WEER TOT VOLGEND JAAR !
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
Koeng :d
Ge-wel-dig(L) Sfeer,Weer,Geluid,Setjes,Maatjes :respect: (K)
Koning!
Zooo vet, Project 1 :respect: Eigenlijk alles :respect:
was een goeie
Goede muziek , goeie sfeer Respect voor de dj's;) was een geweldig feest
veel goed volk daar in het zuiden :D:D hilarious draaide :kwijl: verder was het wel iets te groots en druk voor mij maar toch wel een vet feest :D
Kristoff
MEGA, net als vorig jaar, tot nu toe beste feesje vant jaar!!!
Kronox
BOKS OUWE!!! :respect: charly lownoise & mental theo :respect:
L.inda*
Supervet feestje! (H) Je moest bij de Main alleen wel goed uitkijken of er geen brede mannen elkaar met riemen begonnen te slaan!! :P
Lady Fiesta
master feestje :D Lekker weer B-) Ja heb me op en top vermaakt :D
GEWELDIG!!
Lay-d-Terzah
TOP Feestje!!!!!
leijtuh
vet feesje, goede muziek, goede sfeer, kortom een geslaagd feest
lexusz
hmm Zwaar vett hahaha volgend jaar absoluut weer ;) was een zeer geslaagd feestje ;)
:respect: was weer ongelooflijk goed!!!!
liekielikje
Dit overtreft alles! Kon niet beter gewoon! Dat weer, de sfeer en de muziek was allemaal super, te vet voor woorden. :respect:
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
Was goed te doen! Erg naar m'n zin gehad.. Jammer alleen dat er bij mij 's middags voor de verandering weer acuut een ernstige blaas ontsteking kwam opzetten en de ehbo alleen pijnstillers gaf voor hoofdpijn :S
LJLampje
feest Super! :D alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen :)hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
Loose Moose
erug lekkere muziek, neophyte was in vorm
Decibel 2008 :respect: helemaal geweldig! Mainstage & Harbass super!! En de afsluiter van Luna in de Early Hardstyle :kwijl: Heerlijk feestje gehad wil terug 8)!!
Lucjee
Supersuper feestje :D! Vond het echt geweldig.. uitstekende afsluiter van paul elstak :D!!
M A A I K E
Tot volgend jaar!!!! (L)
M elody
GE WEL DIG feessie weer, en heb me super vermaakt met alle leuke mensjes!!
GVD in 1 woord SUPER (y) (y) (y)
Maaikee
Top feest!! Bar genoten :bounce:
Maak
Paul Elstak maakte m'n dag geweldig!
MaaYk!!
het was GE-WEL-DIG!! Vooral het einde was echt SUPERRR :D :respect:
Decibel was Grandioos!!!... Paul Elstak was geweldige afsluiter.. alleen de munten waren slecht geregeld tijdens het feest!
MAR*CELLA
egtt in 1 woord GEWELDIG:D
Marco VDM
Owww, Ik wil terugggg
Mark_nmgn
VETT!! (y)
Marnick S
Goed georganiseerd, vlotte doorstroming overal... 1992 is 4 you! en refuse naast elkaar :respect: Gezellige mensen, Prachtige dag gehad!
Knalfeest! (Y) B)
mathieu-1988
ik heb zwaar genoten wat een feest:D
MC REMS
Wat een top feestje wat een vette track waar J&W mee afsloten My name is hardstyle :bounce:
mc vaag
was vet alleen die kiss & ride haden ze op de trugweg wel beter mogen regelen want nu moesten we een fokking eind lopen !!!!!
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Megalodon || Oppers­tamper
Superfeestje, altijd leuk gratis VIP, bedankt Roy :respect: Lekker gebeukt ook in de Talent Area :D
Melissa_siny
Was losjes kwa muziek dat sowieso.. maar die vloer.. dat was niet te doen... en die wc's BAH.. maar verder was het wel GENIETEN
Melv
Prachtig :D Eeuwig vermaakt. Was gewoon toppertje :D Publiek ging ook goed los allemaal :D
Super dag gehad! Geluid in de HC4Life was vooraan echt super! Radiotor, Mad Dog vs. Tha Playah, Daymar vs Partyraiser en Promo :respect:
in 1 woord geweldig! Wel jammer dat de hardstyle tent 1 grote sauna was.. misschien kunnen ze volgend jaar ook de tenten van de wc's anders doen? O:)
MichelW
The Viper vs Panic _o_
MindQo­ntroll­er
PGGGGGHHCHRR**DECIBEL**EEGGHHGHGH
Wat een fantastische dag! (L)
Mirte...
SUPER Feest!!!! :D Het was geweldig!! Alles was goed geregeld! Mijn complimenten voor b2s! _o_
ontzettend mooi feestje..volgend jaar zeker weer.
Miss Keaut
Ik vond het feest op zich niet zo heel erg bijzonder maar.... Het was wel Super gezellig!!!
Miss Tails
Ondanks mijn ehbo bezoek en zware zonnesteek een zweer goed feestje!!!!! sissels :lief:
Weer een ontzettend vet feestje!! Tot volgend jaar:cheer:
GEWELDAGGG FEEST!!!!
Super goed geluid op main, en mooi weertje! Heb me prima vermaakt!!
in 2 woorde:helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEERLIJK..Het lijkt wel of Decibel elk jaar alleen maar beter wordt!! Wel zwaar minpunt: 4 munten voor 10 euro?!
Monna
decibel...whats the word? co-caine...you got the job!!
Morrizz
Idioot !!
over het algemeen was dit super geregeld genoeg barren wcs enzo super !!! nu alleen de eristof nog inruilen voor de flesjes smirnof :D:D:D:D
Mr.­ Jack The Daniels 076
1 woord: prachtig feestje :respect:
Mr. Puta!
vet feezie was het weer
Dik feest!!! Sfeer(y) Aankleding(y) Geluid(y) zonnetje(y) Refuse(y) Charly Lownoise & Mental Theo(y) Paul Elstak als afsluiter(y) // WC's(n) Kosten eten & drinken(n)
Super dagje gehad :D !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal :jaja: En heeerlijk weer :D
Vond het een beetje tegen vallen :/ Ik heb wel mn toppertjes gezien (L) Maar voor de rest (N) D-block & St-e-fan :Respect: Alpha Twins ook wel ok (Y) Tsjaa.. 8)
Neillcee
Goud goud goud!! wat een feest!! heerlijk!!
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Neptunes_23
Heerlijke decibel! vanaf 2005 geweest en tot nu toe is dit de vetste geweest, wat een geluid overal!! (H) Headhunterz & Wildstylez strijken met de beste set van de dag! :respect:
Superrrrrrrrrrr feest! Jammer dat Hardbass binnen was, was zowat niet te doen! Mainstage super, alles super!! Volgend jaar zeker weer!
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
Nick-O Sick-O
ging die dag nog maar langer door! Helemaal geweldig
het was superrrrrrrrrrrrrrr!!! Wat een feestje ! :D
wat een feessie weer southstylerz charly lownoise en menthal theo wat een afsluiter bij de early rave
Wat een Super Feest~!!:respect: Ik heb me Prima vermaakt vooral op het einde;)
Nikeairmax
Top fesstjuh!!!
NL-TERREUR-NL(l)stress-kip-terreur
respect alweer
Noisecult (Repeater)
Kevin Kaos heerlijk geopend, J&W koning, Spark Taberner, Sven Wittekind, Radium & Promo :respect:
fokkin vet feestje weer :respect: Refuse & Darkness 4 Life :respect:
NoName­Anymor­e
zoals elk jaar weer een super feesiej! :cheer: lalala ik had t stik nar mn zin! :cheer:
NulEenDrie
In een woord: GEWELDIG :respect:
Nélus!
Nog steeds kippenvel als ik er aan denk, prachtig feestje!
sjezus, hoeveel bier kan een mens op...
Sven Wittekind dikke HELD!
Was leuk :) Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval :( Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt :respect:
opie | optjenkere
heb me goed vermaakt .. volgens mij iedereen wel tegengekomen :bier:
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
party-chick
het was extreem vetjes!!!!
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
PartyG­angste­r82
super dik feest weer. op naar decibel 2009 :bounce:
Partykicker-EHV
Hardcore 4 life was goed te doen.. maar over 't algemeen kon 't beter.. Vond Dominator vele malen beter als Decibel !
Decibel <3 Charlie Lownoise & Mental Theo <3 Paul Elstak <3
Was weer een leuk feestje :D heb me goed vermaakt :cheer:
PATRIJSKE
gewoon weer lekker feestje,net als vorig jaar:D maar vond paul elstak nie zo:$ ,promo was beter vorig jaar!!:D
Wat een gruwelijk goed editie dit jaar!!
PB.
Géwéldig!(L)
Petitje
hahaha.....wa n feest, heeeerlijk!!!
PieterrGEK
GEWELDIG
Pinas ®
lekker feest!! t weer zat ook mee!! spacybel B)
Pindaj­umper:­bounce­:
Geen woorden voor....Meer dan geweldig!! Heerlijk feest! :jaja: En wat een knaller van een afsluiter..:respect:.
pindarotsje
Heb me super vermaakt vooral de eind afsluiting met Charly Lownoise en Mental Theo
Pjom :honger:
Wat een dik feest :D Southstylerz - Hardstyle Masterz - Zatox _O_ _O_ _O_
GE-WEL-DIG :LIEF: :BOUNCE:
PMA
Jeeeutje wat een schandalige decibel :bier:
Porkahontas
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
potje poolen.­nl aka ausje
masterlijk supervet feest!! beste outdoorfeest van dit jaar! ben helemaal wild en los gegaan!!
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Project Hardcore
bijna de hele dag bij b2s gestaan was echt super daar tot volgend jaar
Purson
Hardbass tent :woeptidoe:
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
Querina
die sportfriek :lol:
R.C.Keijzer
HET WAS GEWELDIG!!
Ratje
Geweldig feest! Supersfeer, gezellige mensen en Deepack, Charly en Theo als HELDEN van de dag!
Rave_Steef
Partyraiser !! geweldige set :respect:
Rebecca//
Was superr :respect:
Reempie
lekker feestje heb me goed vermaakt:cheer:
Rella:devil:
lekker weer
REPRESENT BY EXAMPLE
What the fuck? van dj Promo knalde dubbel zo hard als de rest in de early rave
Rianne (k)
Was gewoon echt het beste feest van het jaar!!Heerlijke setjes gehoord van Reiner, Rob en Joe, Panic en Viper en natuurlijk Neophyte Records Allstars!!! De camping was ook weer aardig gek!!
Prachtig feessie!
Rikson
Wat een vet feest was dit en wat een weer (L) Southstylers, Josh & Wesz, Technoboy, The Prophet en Paul Elstak wat een sets :respect:
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
Robscheur
was er pas om 18 uur maar flink goed vermaakt.. ZATOX flink rennen in half lege zaal _0_
echt een super feest, heerlijk tot op het laatste moment.. super vermaakt :respect:
Rowan
:respect:
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
RoyH
Dikke Shizzle :bier:
Ru.­ben.­er.­ook
onverslaanbaar!
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz :respect: Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was :(
Wow wat was het echt weer super(L) Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..:(
lekker feesie! :D headhunterz vs wildstylez :respect: leuk afscheidsfeestje met m'n vriendjes! :9
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
S.­B.­ :bounce:
Heerlijk! Manu Kenton vs. Max Walder & Ronald V :respect:
Godverredomme gekkehuis!!!! wat een beukfeest! en wat een geluid! :lief:
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
Scorrupt
JA! SUPER! DIK GELUID! PERFECTE SFEER! overal werd lekker gedraaid! alleen de toiletten bij de main was kut maar verder PERFECT
Sharonas :9
Headhunterrrrrzzzzzzz!!!!!!!
Was een kompleet feestje:p alles gedaan alles gehoord gewoon weer top! Beste decibel tot nu toe!
Echt een super dag gehad. Geluid lekker hard en de mensen waren geweldig!
Was weer een uiterst geslaagde editie van DB, wat betreft entourage en show gaat , als het zo door gaat DefQon nog inhalen. Top feest heb we weer prima vermaakt :)
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
wat een feest :respect: volgend jaar weer :P
Spaaky
wuuhooo Refuse :respect: super feestje
Stan :bier:
Bodylotion! :respect:
Steef-C
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest :D
Stefan­ieeee!­!!­
Geweldigg feesje :d alleen wc's in openlucht!!!! ennnuh afsluiting DJ paul was geweldig:d
Geweldig!!
Stephiie aka Pinkiie
In één woord gewoon VETJESSSSSSSS! _o_ Vooral de outro deed het em gewoon (L) Kan nie w8e­n tot 2009 :bounce: :D
StevE BlappiN
Was zeker lekker, vond de muziek wat tegenvallen maar lekker sfeertje en mooi einde!!!
STFU
veel gelope, veel verknipte mensen maar was erg gezellig en tommy draaide weer uitermate goed:D_O_
Stoflong.
dat ik op een clubcut vestijn zou belande ok.... maar dit sloeg echt alles... sorry maar ik was toch echt op het verkeerde feestje beland,,, dus ik dacht mss kan de terrorzaal wat goed maken.. maarja als ik zand wil zien ga ik wel naar s'wereld grootste zandbak.. kk gaar dus
Stokkie.
sorry kut feest !!! vorig jaar veel en veel beter en gezelliger bij de hardcore
Focking geweldig !! Mad Dog & Tha Playah, Tommyknocker, Prophet en Paul !!!! Helden vd Dag
Struissie
Organisatie was echt top!! Partyraiser vs. Day-mar :respect:
Super Shakira
het kon een goed feestje zijn :(
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
goed naar mn zin gehad :D hopelijk vinden we nog 1 kaart voor ML!!!
SuperSok
Weer een heerlijk feestje! :cheer::bounce:
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
shit wat was het vet zeg :D! en wat een mega afsluiter zeg, paul elstak :respect:!
T L C™
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG (L) HardBass en Mainstage :cheer: Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan :d De afsluiting en het vuurwerk B2S :respect: Ik wil terug :nocheer:
Takkie
Echt Uber strak :respect:
Tammy *
Damn.. wat ging de tijd snel!! Maar Het was Ge-wel-dig! :D :respect:
Tante .­S.­ o f i e!­ O:)
te vet voor w0orden heb me zwaar vermaakt(H):respect:
Taxi_Rowé
gewoon fucking niet normaal! geweldig feest!!:respect:
Tedde le grand
owww hij was wel weer lekker lekker
THA ZORICA !!!!­ PARTIZAN
REFUSE ....:LIEF: Dagmar Nikola en Nathalie heb echt gelachen met jullie ;)
WOEIIIIIIIIIIIIII beter kon mijn vakantie niet beginnen wat een mega feest! tijd voor de after:woop:
The Incurable
T bruut gewoon
The Queen.
Decibel was hard!!! & ook die paal van de Hardcore4life stage.. :S auw! Einde gemist, maar wel de EHBO post gezien van dichtbij. :P
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
TiFoSo
Predator, Josh & Wesz, Showtek, Mad Dog vs Tha Playah!! :respect: Heb weer optimaal genoten alleen wat een kut bereik zeg! Op naar Mysteryland!
zwaaar vet feest gehad, vooral in de hardbass area:respect:
geweldig feeske de afsluiter met paul elstak... zwaar vet....op naar volgend jaar
tongboy
was weer top op decibel heb me goed vermaakt .
was weer SUPERVET!!!!en dat geluid..:respect: !!!!lekker vdk met mijn vriendjes en vriendinnetjes :p toedeloehoeeeeee volgend jaar weer!!!
Triggah MC
loekoe En Hoe!!!:9
Trippen Burgs
Was weer een masterlijke dagg, Main stage was echt super gezellig de muziek daaro LkkR Kei HArddddddd!!!!!! :P:P:PVeel genot en vreugde Untill Next year DeciBel!!!!! Goodbye now..
Trulli'ke :yes:
Geweldig feest,, DJ PAUL :respect:
tuneboy
DECIBEL :respect: De 6de keer voor ons en blijft gewoon top :yes: Blijft beter dan op dat klote strand rond baggeren in almere... B2S :bounce:
Isaac! :respect: supervet wat draaien! en wat een geluid.. Decibellen genoeg!
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
Vicenzo
was weer lkkr sfeertje, maar geluid was in Hc slecht en er werd ook een beetje onder de maat gedraaid
super feest.. :respect: voor paul estak
Dit was weer een super feest op naar Decibel 2009
Vipzz
Beste feest van het jaar tot nu toe! Alles was perfect! Bass vooraan was zo hard dat mensen er niet wilde staan :) Handig meer ruimte voor mij :)
Von Earth:bier:
Fantastisch beste feest van het jaar, :respect: voor Bodylotion en Paul:bier:
VR!DZ
Lekker weertje en sfeertje :) Maar damn wat een langgerekt terrein, de nodige kilometers gelopen :9 Lenny Dee was toppie, dat tempo moet er minstens altijd gedraaid worden bij early (Y) D4L en Refuse ook nice, alleen beter planken bij D4L neerleggen, kreeg steeds boze gezichten op me gericht vanwege opspattend zand 8)
Vrollie
Ben het helemaal eens met alles wat hierboven staat!
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
wallie-wallie
weer was super goeie oldskool en beuqende hardstyle weer een toppertje ja
wanorde
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
welyy!!
(L) prima vermaakt lekker feestje
Wendy - Nescya
In één woord geweldig:D En natuurlijk het mooie weer! :cheer:
wesley!
heerlijk feest gehad! het geluid(L) kevin kaos, josh & wesz, deepack,mad dog vs tha playah en neophyte records allstars! er werd echt te heerlijk gedraaid vandaag, volgend jaar zeker weer(H)
Westbaas
Zeer Goed ! :beer:
Wezzel
Dik Feest!!
wezzzuuh
Zwaar beuken op het eind, ja hij ging lekker(H)top feessie(Y)
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
Wiezel
geweldig feest ! volgend jaar voor de 3x :) hardbass tent was wel een beetje warm maargoed voor de rest super !
Kon beter...
zatox moatje!
WKD-diefju­h:boun­ce:
Ik heb me uitstekend vermaakt.. wat een feest :D
gruwelijk !
Xerenetox
Geweldig gewoon :D
Xtreme­BaSSLi­ne
_O_B2S_O_ hier mag q-dance een voorbeeld aan nemen!! Echt een grandioos festival:D
xx_­nelleke_­xx
charly lownoise en mental theo waren het leukste :D:D:D vooral de happy hardcore :respect: volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn :P:P paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant :no:
Yoranovic
Was weer Super :bier: :D
Yourii_­Hardcore!!­
Heeeeerlijk genoten!! :D
Zero-Cool
Mega vet!! :respect:Noize Suppressor & Charly Lownoise en Mental Theo:respect
Zwim!
Was echt TE dik weer! Waren wel wat min puntjes maar die vergeten we gewoon :P Op naar volgend jaar!!!
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
~*­FreAkY LiS*­~
phoooooei:bounce:
©@$
zwaar heftig feest, kan bijna niet meer lopen maar vond vorig jaar wel beter

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)