Decibel 2008 Was KnetterLeip! Beetje jammer van het lange lopen naar het terrein zelf,De indeling van de podia was zwaar onlogisch maar dat maakte het feest niet minder gezellig! : respect:Showtek-Shout Out:respect,Zwaar Klappe op Here It Comes van G-Town vs The Viper! Mainstage was Top! Decibel 2009 is weer iets om naar uit te kijken,Alleen de muntjes waren wel wat aan de prijzige kant! Zusje,Rich,Jup,Remco Tnxx en Syl ik hou van je(F)!
Dit was mijn 1e decibel en zeker niet mijn laatste was een super gaaf feest is dit en dat geluid in de main pfffffff zo hard heb ik het nog nooit gehoord en het weer wat een heerlijk gewoon ik zeg op naar volgend jaar
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
Super feest weer gehad! Alleen die hard bass tent mag volgend jaar wel anders.. wat een hitte
super feest leuke sweer alleen eruit worden gezet om simpele reden vind ik dan weer kut
heb me echt super vermaakt goeie afsluiter bij b2s stage...wel jammer dat het geluid bij de rookie overheerst werd door de rest daar werdt ook lekker gedraaid paul elstak super lekkere set in de pussy maar om een lang verhaal kort te maken!!!!!! volgend jaar zeker weer!!!!!!!!
was weer super feest The Driller draaide ook geweldig , alleen jammer dat de Rookie stage zo ver weg en verstopt zat. Promo was super en Neophyte Records Allstars draaide ook echt geweldig!!
Hardcore 4 Life Stage Paul elstak was een zeeer mooie afsluiter in de mainstage met mooi vuurwerk dr bie alleen neophyte allstars oook wel willen zien maarja je moet keuzes maken he
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! Decibel
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak
Dit was een goed festivalletje.. Armageddon Project.. Hellfish&Bryan Fury ook nog ff meegemaakt.. en voor de rest bijna alleen maar in de Refuse tent gestaan.. parkeren 10 euro..?? asosialen.. (N)
Echt een perfect feest! Goede sfeer, lekker weertje en geweldige setjes Noize Suppressor, Southstylers, Jack Of Sound, Vince & Zany, Lenny Dee, Radium, Davide Sonar, Tommyknocker en The Prophet toch wel de uitblinkers
Wat een GRUWELIJK Feest Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper en niet te vergeten hardcore4life. op naar Q-base
super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn van kon me draai niet vinden de hele dag tot ik bij de oldschool 1992 kwam Dat was echt super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellige sfeer, Sven Wittekind
De-Ci-Bel!!!! super vermaakt,partypeople thnx, echt gruwelijk in elkaar gezet dit feest Jammer dat de Main de Hardcore overstemde, maar dat maakte de back2school area ceker dubbel en dwars goed Motheeeeeeerfuckeeerr!!!
Ja was echt retevet, toch wat minpunten... Wc's waren stinkend goor, bar was fucking druk, eten was niet normaal duur en je telefoon gebruiken, forget it.... maar al met al een supervette dag gehad
was goed feestje .. alleen de muziek bij de hardcore tent veel te zacht .jammer dat je de main er steeds door heen hoorde. verder de wc drama ..maar verder goed vermaakt
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!! Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
Woorden schieten tekort. Wat een dik feest! Colin mede dankzij jouw een superdag gehad! DJ Yves, Day-Már vs. Partyraiser, Stanton, MC Joe. De Brabantse gezelligheid
Gruwelijk!!!! Leep, J&W, Hellfish vs. Brian fury waren de helden van de dag. Een keer niet afgesloten op de main, maar in early hs tent... LUNA : wat een megatoffe sfeer daar!!!
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen verder voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting
Weer een top feest , mega gezellig en een goei sfeertje
Refuse stage mooi op gezet! Heerlijk genoten van Reno raines en Sven wittekind.. voor de rest niet echt mijn ding dit.. het weer en de gezellige mensjes hebben het zeker goed gemaakt!
Geweldig Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!
WTF dit was egt super vet Geluid in de Hardcore was egt goed alleen jammer dat de main er af en toe boven uit kwam maar daar stoorde ik me neit aan. Geluid In de darkcore was int begin bagger later viel het wel mee. Early was gewoon super zeker met menthal theo en charly lownoise die draaide veel lekkere ouwe gouwe van sommige nummers dacht ik wel moet dit nou maar goed. Gezellige mensen sfeer was goed. en weer nieuwe mensen leren kennen
Charly Lownoise & Mental Theo!! Voor de rest erg gezellig maar kon allemaal net niet tippen aan de editie van vorig jaar...
1e keer Decibel en tevens een Outdoor feest, heb me zkrs vermaakt, lekkere sets van: Coone, Manu Kenton vs Max Walder, Chicago Zone , jammer dat het drinken zo duur was...
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
Was goed te doen! Erg naar m'n zin gehad.. Jammer alleen dat er bij mij 's middags voor de verandering weer acuut een ernstige blaas ontsteking kwam opzetten en de ehbo alleen pijnstillers gaf voor hoofdpijn
feest Super! alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
Heerlijke decibel! vanaf 2005 geweest en tot nu toe is dit de vetste geweest, wat een geluid overal!! Headhunterz & Wildstylez strijken met de beste set van de dag!
Superrrrrrrrrrr feest! Jammer dat Hardbass binnen was, was zowat niet te doen! Mainstage super, alles super!! Volgend jaar zeker weer!
Nog steeds kippenvel als ik er aan denk, prachtig feestje!
sjezus, hoeveel bier kan een mens op...
Sven Wittekind dikke HELD!
Was leuk Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
Was gewoon echt het beste feest van het jaar!!Heerlijke setjes gehoord van Reiner, Rob en Joe, Panic en Viper en natuurlijk Neophyte Records Allstars!!! De camping was ook weer aardig gek!!
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was
Wow wat was het echt weer super Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..
lekker feesie! headhunterz vs wildstylez leuk afscheidsfeestje met m'n vriendjes!
Was een kompleet feestje alles gedaan alles gehoord gewoon weer top! Beste decibel tot nu toe!
Echt een super dag gehad. Geluid lekker hard en de mensen waren geweldig!
Was weer een uiterst geslaagde editie van DB, wat betreft entourage en show gaat , als het zo door gaat DefQon nog inhalen. Top feest heb we weer prima vermaakt
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest
dat ik op een clubcut vestijn zou belande ok.... maar dit sloeg echt alles... sorry maar ik was toch echt op het verkeerde feestje beland,,, dus ik dacht mss kan de terrorzaal wat goed maken.. maarja als ik zand wil zien ga ik wel naar s'wereld grootste zandbak.. kk gaar dus
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG HardBass en Mainstage Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan De afsluiting en het vuurwerk B2S Ik wil terug
Was weer een masterlijke dagg, Main stage was echt super gezellig de muziek daaro LkkR Kei HArddddddd!!!!!! :PVeel genot en vreugde Untill Next year DeciBel!!!!! Goodbye now..
Lekker weertje en sfeertje Maar damn wat een langgerekt terrein, de nodige kilometers gelopen Lenny Dee was toppie, dat tempo moet er minstens altijd gedraaid worden bij early D4L en Refuse ook nice, alleen beter planken bij D4L neerleggen, kreeg steeds boze gezichten op me gericht vanwege opspattend zand
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
heerlijk feest gehad! het geluid kevin kaos, josh & wesz, deepack,mad dog vs tha playah en neophyte records allstars! er werd echt te heerlijk gedraaid vandaag, volgend jaar zeker weer
charly lownoise en mental theo waren het leukste vooral de happy hardcore volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht.
Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206
Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon! heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag