Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1910), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (639).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Wat een SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER feest :respect: Heerlijk weertje, geweldig sfeertje.. echt helemaal top!!! :lief:
! Jan
Charley Lownoise & Ment­al Theo, meesterlijk hard genieten!! :D :respect:
GEWELDIG :respect:
!!­ LAzERQicQ !!­
Verreweg de beste Decibel Outdoor, ik werd echt gek van mn kippevel! Zo ernstig genoten en wat een geluid/bass.. Overdreven niet normaal :respect: Wat een festival, echt niet te geloven! B2S (l) En ja, Showtek.. :respect:
Prachtig feeeeeeeeeeeeest in de hardcore4life losjes! zeker weer terug '09 (L)
!!!*WICKED™
Feest van het jaar, respect voor de afsluiter op de Main...:kwijl: PAUL:respect: DECIBEL (Y) en wat is het toch heerlijk als je overal gewoon kunt roken..
!!!;LISA
eerste keer decibel en echt om neit te vergeten GEWELDIG hardbass was echt super en project one _O_
de slechtste decibel ooit
!!Margot!!
echt supermooi feest :D:cheer: gezellig sfeertje en mooi gedraaid!
Geslaagd feestje weer :D
""­ Anouke­poekie
Echt een gaaf feest, werd lekker gedraaid, zag er mooi uit, sfeer was goed en er was zeker mooi vuurwerk! :D :D
"Nikki"
Super feest gehad!! (L) Had van mij een paar uur langer door mogen gaan, baalde zo dat het afgelopen was:(
# ,,Elis[a]
Echt een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!
#Jelmer'
toch vorig jaar weer overtroffen:D tommyknocker en promo :respect:
de drie ingrediënten zaten erin: Mooi weer, Mooie dames en Mooie muziek!!Dus Superdag gehad!!!Decibel 'Till Next Year!!!
tja egt vet mannuhh :K en was weer goed bezope :D haha ! volgend jaar ckers weer :bier:
was super, wil terug :( volgend jr weer los!!!!!!!
''Harrian''
was egt gruwelijk:P helemaal perfect :vaag:
'Maier­tjahh.­.­
heerlijke tijd gvd, kk kk kkVET
'Sharon .
ooohh superfeestje! wc's gratis(Y) werd lekker gedraaid alleen wel paar x zelfde nmrs gehoord maar had het zekr niet willen missen!
(6)kevin(6)
ýyyiiiaaaaaaaaaaaaa........
GE WEL DIG weer aardig naar de klote, was weer gezellig mensen(Y)(Y)(Y)
(f) Sharon
leuk leuk leuk!!!
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Wat heeft het eigenlijk te betekenen dat ik weet niet hoeveel foto's zijn toegevoegd aan het album onder Decibel 2008 maar die niet eens van Decibel afkomstig zijn, dit is wel irritant zeg.. :o
(K)lovely Linde(K)
was weer een superfeestje met mijn allerliefste dinnie! thanx sweety!
(K)pin­kylady­(L)Dyl­an(L)
:woop: was echt beste dag sinds tijden weer was lekker en mensen waren geselli en de cameraman :lol: thanks eej:P
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
T WAS WEER EEN GEWELDIG FEEST.... WEER HET BESTE FEEST VAN HET JAAR!!!:respect:
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
spacibel was super
* Cindy *
GEWELDIG, Lucien foort,Charly lownoise&mental theo:respect:,Luna,Technoboy :respect:
*­ GoSsé !!­ O:)
Gewoon weer SUPER VET!!!! _O_
Leuk feestje! Alleen jammer van het netwerk :( Verder goed naar m'n zin gehad ! Set van Day-Mar & Partyraiser (Y) :k
* Zahne
Heerlijk gefeest met de zon op mijn bol !!
:cheer: ik sluit me bij de rest aan :cheer: Was weer goei stamp weer :) en goed feestje :P
** T **
WWW.SLAPPEKWATSVERKOPEN.NL Mega vet tof feestje 8)
**­LitllB­LondJ*­*­
Super feestje!!!!!!!!!! jammer dat het weer zo snel voorbij was!!!(L)
**Mar[isa]
(L) Decibel :respect: Charly Lown­oise & Mental Theo :respect:
Geweldig, 2x decibel maar zkr wel vetter als vorig jaar! Paul Elstak:respect:
*+*+­Hannes+*+*­
GEWELDIG!!!! voor al het touwtje springen daar bij de main!! haha
*­><*­Roel V*­><*­
1000x beter dan alle DefQons bij elkaar, heerlijk die ruimte die je hebt bij alle areas om dol te doen !! Plus dat geluid :kwijl:
Zwaar vermaakt! super feessie (Y)
Was Superr !!
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
Decibel :respect: Geluid van de hardcore was vond ik alleen wat minder.... verder hoor je mij niet klagen :D De hele dag losss!!!
*EZZIE*
Het was superrrrrrrrrr! Alleen ik vond het wel TE DRUK, en die plees GADVERDAMME!!!!
*Fun-E*
Primaa! Van vroeg tot laat prima vermaakt. Misschien fijn om de tenten boven de wc's volgend jaar weg te laten. Groepsknuffel bij de lockers aan het einde was ook ontzettend gezellig (Y)
wat een supervet feest was dit weer zeg.. heerlijk!! (H)
*Lesje
Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak :respect: Unbelievable wat goed!! :D
*Marielske*
WAANZINNIG!!! Jammer vh geluid bij hardcore4life, charly lownoise&mental theo :respect:
*Marlinda(L)
Wat een heerlijke dag ! :D
*Sammy*
De 1e keer Decibel, en het was echt super :cheer:
Weer goed doorgekomen ;-) !
- Darwinn
super geil:kwijl:
Kut feest!
- Mandy
helemaal geweldig... schatttttttttt.... nicky... je bent vooor altijd mijn party maat (jufnicky)
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
--->[KiWi]<---
Fantastisch feest, en echt superlekker weer:D
--the ripper
lkkr aan het hek het feest bijgewoond Zware lof voor de Bewaking Van Decibel dat het me niet gelukt is.:respect: 1ste mislukking !
--zwevert.
GESLAAGD FEESTJE !! (l)
-Alexandra-
Super feestje :-D ook waanzinnig lekker weer... beetje jammer dat ik weer door m'n enkel ben gegaan :-S maar wel een leuk einde :-P
super Geweldig :D Zoals altijd,Op naar volgend jaar!! Bedankt Chickies (L) (K)
-kick
super vet!
..­:: Sharon ::..­
Heerlijk Feessie :cheer:
..­::Bekk­ers::.­.­
Lekker geklapperd..Heerlijk geluid! Goeie Sfeer
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
de early was super!!
100%_­Trut:b­ounce:
Was zeker de moeite waard!
2Fast4­Trance :9
Line-up was iets minder als die van vorig jaar maar de toiletten en het eten was erop vooruitgegaan!(Y) We(L)Noize Suppressor! :D
3 Steps Ahead
:respect:Lenny Dee!!! Noize suppressor:respect: draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!!:no: main kwam er dik boven uit! de rest was zeker(Y) maar toch weer net iets te druk!
3LINE
Mijn eerste echte feestje, GE-WEL-DIG
5 minuten!!
:respect: REFUSE :respect: :respect: AP :respect:
vet feest :respect: Day-mar & Partyraiser :respect: alleen jammer dat er bij darkness4life geen vloer lag!
:bier:­Raving­__­Loui:bier:
super vet!!!!!!!! echt geweldig:D jammer van mun kapotte benen op ut einde:D
:bounce: @­lex :bounce:
super feest(Y) heb me prima vermaakt:D
:bounce: David
super vermaakt.. heb alleen het einde niet mee kunnen maken K.U.T wouten
super!!! vette party....paul elstak :kwijl:
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
het was super en het einde oook\!!:bounce:
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Godver wat een super vet feest
:bounce:vd peej:b­ounce:
Twas Echt Helemaaaaal geweldig :D:D
Was weer een dikke knaller ! :D Heerlijk vermaakt, jammer alleen van het vele wespen-tuig wat het nodig vond om te steken hele tijd ! 2 stijve armen aan overgehouden :(
:cheer: Inky Pinky :cheer:
3x achter mekaar Decibel & was weer TOP :bounce: Charly Lownoise & Mental Theo met Nobody said it was easy :respect:
:LIZZZ
Radium :banana: voor de rest Tjaaaa wat zal ik ervan zeggen gewoon normaal:)
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
Hardcore 4 Life Stage:respect: Paul elstak was een zeeer mooie afsluiter in de mainstage met mooi vuurwerk dr bie:D alleen neophyte allstars oook wel willen zien maarja je moet keuzes maken he:P
Donders mooi feest:bier: Volgend jaar weer:D
:woep:­Swift:­woep:
Volgende keer misschien wat minder security en wat meer mensen achter de bar!? Voor de rest echt n prima feest gehad. Was weer n goeie :D
<Dave>
Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
<~^­Poeletje^­~>
echt was een vet feest geluid was prima dus volgend jaar weer :D
>Kevin< >E<
Kwaliteit feesje vooral de afsluiting ;)
[079]Matt
dikke party, gratis naar binnen altijd goed :D
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[b].iianCa
Het was weer een geweldig feesje:D
[C]razygirl
Was een Super feestje
[F.­C.­M.­R.­] Nathaliee :hyper:
Mad dog vs Tha Playah (L):respect: Verder ook goed vermaakt :D
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan (Y) maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. :respect: Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak(Y)
[NL] Bartjuh
DECIBEL !!! super feest :respect: partyraiser & day-mar 2 uur lang heerlijk :respect:dr. z-vago, dione, nosferatu, i-gor, akira !!! :respect:
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
Was Zeer Goejj Feestjee !
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
__*­ Trieske *__­
3e jaar op een rij.:) Was weer echt te gek (Y)
_Elizaaa1_
twaar weer mooi :D :respect:
_FeMmM_
WAS WEER SUPERRRR!!!! Heerlijk feessie!!
Accelerators
Zeer geslaagd feesie!! :D
adje_afca !!
:respect:
Aerik
Supervet :D vooral MC Villian in de hardbass bij de afsluiting van zatox
VET VET VET!!!!! Wat een hitte in de middag pfffff! En wat een stank op de WC's....! Maar het was het allemaal waard(L)
Mooi feestje :) beetje jammer van de wc's en dat je van hot naar her moest lopen voor de hardcore... Laatste uur kwam ik weer helemaal tot leven....
Ammie
Geweldig van begin tot eind genoten:D, early :respect:, en wat een gezelligheid :bier: en weertje b), beste vd 3 o­p Beekse Bergen:yes: , nu helaas geen stem meer:/
Tot volgend jaar !
geweldig feest nog beter dan vorig jaar en het eten & drinken was ok super
Annsje(F)**
T zou een stuk beter geweest zijn als die kut telefoons gewoon berreik hadde :S beetje met zen 2e rond gekakt! verder wel oke(Y)
arend071
super feest met een super weertje!
Was weer geweldig!!!
Army Huus
Top feest zaols elk jaar weer!! :yes: idd jammer van het netwerk.. Lekker veel bekende!! geluid was gelukkig iets minder hard bij de Main....(raar om te zeggen:..gelukkig minder hard?!)
Arnolio
Was een mooi fistje :respect: Predator :respect: Yves :respect: Bodylotion :respect: Spark Taberner :respect: Stanton :respect: Charly en Mental :respect: Rob AND MC JOE!! :respect: Sorry Vince, maar je had het zwaar na de set van Bodylotion. Ze hadden je beter er nog voor moeten plaatsen. Hilarious ik heb je set gemist. Voor de rest was het geluid goed, behalve in de terror/industrial. Ik weet niet hoe het in de andere tenten klonk, maar bij de Back2School kon het geluid goed open (soms).
Aron
Geweldig feestje. Ook fijn dat er muziek was bij het wachten voor de ingang. Supersfeer :respect:
AvanP!!
Waxweazle :respect: openen met silence heerlijk:p ­, Bodylotion(Y) ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Bac­k2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot v­olgend jaar!
In 1 woord Gruwelijk! erg naar me zin gehad. veel oude bekenden gezien :D goed zonnetje! en top muziek! :respect: AP, Unexist, Fury, Vis, I:Gor & Akiraaaaa :respect:
BartJu­:Bounc­e:
Was leuk en goed weer ! vorige jaren was beter mar was zeker niet slecht !
Basja
super :respect:
Geweldig!
SUPPPEEERRRRBBBBBBBB!!!!!!!! WC's VOLGENDE KEER IN DE OPENLUCHT AUB!!!
Beut
uber vermaakt zon strand en heerlijke muziek.
Bil
Wat een gruwelijk feestje weer, vooral die Early Rave:D PREDATOR:D
Bjorn-->>Batsie
Geweldig! :respect: Noize Suppressor (L) Camping was ook super gezellig! :bier: Heerlijk feessie weer! :D Hardcore4Life tent :kwijl: Vrienden, Bedankt(Y) :bounce:
BK
Wat een feest! Super geluid en wát een afsluiter op de main!:respect:
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
GEWELDIG!!! beter dan Defqon1 2008 en decibel 2007, Paul Elstak de HELD! ;)
I love Decibel :P:P:P
bounty1987
In een woord: GEWELDIG:O
Brain Insane
Jaja Decibel was weer Fucking Vet! Early Rave en Pussy Lounge super!
Bram046
DAMN, Lekker feestje heb hele dag met een smile rond gelopen :D was echt genieten!!:respect: thx B2S
Brattbakk
Southstylers, Project One, Charley Lownoise & Mental Theo :respect: echt weer een super feest!
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
Butsie
top(Y)
KNEITERZZ MOOI FEEST!! WHOOPPPPAAAA
Carl O.
Geweldig feest, volgend jaar weer?
Carmengirl
het was mij 1ste keer decibel maar het was helemaal GEWELDIG :D :respect:
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
Decibel is gewoon een super feest.
chillybilly
Top Feest. Viper & Panic :respect: Paul Elsta­k Dikke set ook!!Niet te vergeten Dj Homeboy natuurlijk!!(y)
Chris:)
Master feest beter als defqon1
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
cinderella :D
briljant! charly lownoise & mental theo (L) _O_
Cloon
zeker geslaagd feestje en afsluiter van zatox in hardbass tent :respect:
Cnelle
geweldig feestje tijd ging veel te snel voorbij aftherparty was ook echt super :)
Cockyyy.
Was een super feestje! :respect:
complex lover :rot:
afteren met ruud met een vodka cola ;) (f) zwaaaaarrrr fjistje
Corne struikA.­K.­A Dj Darrfish
supper feestje;) een ding volgend jaar weer;)
Decibel, vetste feest waar ik ooit ben geweest! Was echt super! :D
Crazy_Chica
Was weer helemaal SUPERRRR en lekker WEERTJUHH :D
Credo
Lekker rustig bij de early hardstyle. Zenith was meesterlijk
D.V.D
:Doh wat n feest zeg!:D super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!:D
Da Killah
was wel leuk maar misstie toch iets daar
DaanBaa$
Nosferatu's set :respect: Vet feest (Y)
Daann
echt een super vet feest :D
DaDi
(y)
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Lekker feestje ja! :D
Daniel.H
super weertje, geweldig feest, dikke sound bij de main :beer:
DaNynX
Gezellig feestje :D maar veel te snel voorbij :( jammer van de het geluid bij de hardcore... daar beukte de main steeds doorheen
super feest!!
Daske.
Top feest (Y)
Dass'
Echt een super feest!!! (Y) (Y) (Y)
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
De_La_KoK
alweer een heerlijke decibel!! het was genieten!!
debster1977
Super feetje:bounce:..Alleen jammer dat je bij de hardcore tent steeds de main hoorde...maar darkness4life maakte dat weer goed:D
Deesjuh (L) Joey
Het was echt super!! Willem en Joram helden! :respect:
DeQkertje
Absoluut kicken!
DESNAR
was wel leuk!:)
Devon K.­ aka Steft.­
Supertjedikfeest!!! :respect:
Dikke_­Tinus :honger:
Jaja, lekker fiske! Genoeg bier ook ;). Laatste uurtje maximaal genieten!
Diva(L)
de wc's Daar hing me een lucht :S:| maar was vet feestje:D Ben Goed Loss Gegaan:D BETER kON GEWOON NIET!
dixeh
het was zo ongelovelijk vet ;), miste alleen wel een beetje de sets zoals elstak in de hardbass, nonstop beats =] maar god, wat een feest !
DJ Addict
was echt weer lekker knalluhh
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
Heerlijk feesje zany&beholder en the prophet wat een top set! My name is hardstyle dikke track hoor RAN-D!!!!!
DJ D-Jackal
Super goed vermaakt Nosferatu bracht ons de shit :respect:
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
Supervet feest! En wat een lekker weer! (Y) Ben weer heel veel bekende tegengekomen. Weer aardig wat km's gelopen hehe. Maar even appart :respect: Nosferatu :respect: set van de avond! :jaja:
DJ Reload-R
ELK JAAR WEER GRUWELIJK VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DJ Sequence
Topfeessie :respect: Hele dag prima vermaakt ! :yes:
Dj StOOter
TERUG NAAR SCHOOL :bounce:
DJ The Reaper
goed dat reiner inviel voor t-junction voor de rest geweldig feest :respect:
Dj Tweaker
Tja wat moet ik er nog aan toe voegen
Dj.Larz
Was weer helemaal Top super weer super sfeer op naar 2009!!!!!!!!!!!!!!!
Djazper
Wat een geluid :kwijl: Southstylers, DBSTF, J&W ve­t !! Technoboy en Prophet groot drama. Early HS zaalt­je was ook dik! Alpha2 en Luna _O_
doan
super lekker weer, goed geluid en een uber afsluiter op de main!!! :)
Donny D
het einde was zoals gewoonlijk: gru-we-lijk;)
Dopey MHL
vet feest en erg veel bekenden!!
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
Killswitch & Reset! Hellfish vs Bryan Fury, I:gor :respect:
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
Dvp
Alles was top aan dit feest behalve heineken bier.
Early Gabber PapaWup
heerlijk feest :cheer: alleen charly lownoise & Mental theo waren in t begin wel erg happy / comercieel bezig, maar ze maakten t wel helemaal goed op t eind :respect: - puntjes : de veel te ruige security, en t drinken veel en dan ook VEEL te duur !!! 5 fucking euro,s voor 1 flesje water ! stelletje oplichters ! :nocheer:
Ja geweldig , wat een gezellige boel :) . heb er nog steeds koppijn van :P
eddy terror
charley lownoise en mentol theo mega vet en dj paul elstak de perfecte afsluiter.volgend jaar een happy hardcore stage erbij dat zou mega gruwelijk zijn HAPPY HARDCORE 4 LIVE
Eesje
Super super feest!!!
eL BlOnDo
Was TE gezellig !! ;p
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
en daaaagg hoorrrr!­
lekker baantje getrokken, en inge sorry van je bril!!! (K)(K)
Endurhh
Geniaal punt.(Y)
er moet meer gefeest worden
Spark Taberner is mijn nieuwe held , hij zette een lekkere schranz set neer ! sven had daarna ff moeite om op zijn harde set doortegaan , maar na 3 nummers ging ook hij helemaal los ! Spark Taberner en Sven Wittekind jullie hebben voor mij een top dag van gemaakt !
Ernesto85
was een top feest d&s en paul elstak helden
Faniac
Druk & heet... maar och wat heb ik staan genieten :respect: de ene na de andere dikke set :D:D
Far from the normal world :bier:
GE-WEL-DIUG :cheer:
€2,50 voor een muntje??? Pfff... Buiten dat prima vermaakt. Niet geweldig zoals ik gehoopt had.
Ferryss
Heel fijn feestje! veel uit valkenswaard, gezellig feestje mee gebouwt:D
Flame
Geweldig(Y) Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad:yes: Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser:respect: Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!:bounce:
Flexxx
Wat was dit een megavet feest zeg :jaja: Vorig jaar dik overtroffen, en volgend jaar zeker weten weer aanwezig :D
Flipkonijn
Gezellig feestje (y), maar weinig actief gefeest... wat was het drukjes seg ;)
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
was weer een toppertje, alleen jammer van die drukte op t eind en dan vooral de drukte bij de bar, maar geluid en muziek :respect:
Frank.
Alle vriendinnen van de KEERT, en HOE!!! :-) Ik vindt Decibel vet!!!! Hakken en stampen, blote barsten :-) 600 keer op de foto! Begaaid bellenblaas kampion 2008!!!! :-) Hou elkaar overeind en trek door..
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
FRL<stephan>
superrr wat een afsluiter mooie lasers alles perfect :)
FRUT
Wat een feest zeg :p, super genoten!! Alleen die security :@! Laatste uur DJ PAUL + lasershow + vuurwerk = kippenvel van top tot teen :d!
Fuck Reality!­
was weer een goed feestje!:bier:
Gabberpoelie
Was een lekker feest :)
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
vet vet vet vet vet vet vet
Paultje, je bent de man ! :respect:
Goeien­dagsch­otel
beter dan defqon (mijn mening) maar beetje zelfde als 2007 de indeling dan maar was niet erg voor de rest B2S :respect:
gOldie *
goed vermaakt ! egt super feesie!!:d
Leuk feestje, goed geluid overal alleen die stinkwc's waren jammer
Geweldig einde! :bounce:
H.ilde
Super Feestje! Heerlijk genoten van de muziek (vooral die heerlijke bass!,'t weer & uiteraard de gezellig sfeer!:D
de wc was echt gwn slechtgeregeld hadden ze wel wat meer aandacht aan mogen besteden maar voor de verder rest super feestje
Hanske­e:hong­er:
Geweldig feest!!!:D Dione (Y) Panic en The Viper(Y) Mental Theo en Charley Lownoise :respect: - puntje was dat het bij Noize Suppressor veel te druk was:S en mensen niet snappen dat pogoën niet thuis hoort bij Hardcore/Hardstyle!! Zwaar irritant dus..
Zeker weer een knalfeestje! decibel blijft goed! veel gezellige mensen, lekker weertje en dikke muziek(Y)
Hardba­zzFrea­k
Erg lekker feestje, leek wel of het steeds vetter werd! 'laten we maar even bij deepack blijven kijken' goeiemorgen die knalde dr op! :respect: ook voor charly natuurlijk die de set kwam opvrolijken :D Charly & Theo helden, Project gruwelijk, Isaac dikke shit, jammergenoeg niet TBY kunnen zien, rot tijd tafel
Hardcore Infinity
Geniale party! Charly Lownoise / Mental Theo, wat lachen! Let me know when your good to go! Heerlijk dag gehad! :D :D
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
masterlijk!!!!!! :bounce:
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
WTF dit was egt super vet Geluid in de Hardcore was egt goed alleen jammer dat de main er af en toe boven uit kwam maar daar stoorde ik me neit aan. Geluid In de darkcore was int begin bagger later viel het wel mee. Early was gewoon super zeker met menthal theo en charly lownoise die draaide veel lekkere ouwe gouwe van sommige nummers dacht ik wel moet dit nou maar goed. Gezellige mensen sfeer was goed. en weer nieuwe mensen leren kennen :D
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
Haver
een super vette dag gehad helemaal ge-wel-dig
Ondanks mijn griep, heb ik me aardig staande gehouden :cheer: Weer perfect, sfeer toppie Back2School Panic vs the Viper :respect: Hardcore4Life Promo :respect: :O de dj's braken de tent af stelletje vandalen :)
Hellings_
het was weer heerlijk genieten!! _o_ volgend jaar cker weer!
Hendriks22
wederom een TOPfeest:D maar het anthem vind ik slecht en dat van mannen als zany en the beholder nog wel:S....
Hester*
Wat een top dag hebben we gehad zeg:)
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
Ielse!­:cheer:
Ge-wel-dig! Wat een te heerlijk dag (L) Elstak: Mijn held van de dag :respect:
kun je dit nog met woorde beschrijve :kwijl:
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
Immeasurably
Leuk, geluid stond hard zat. Alleen de afsluiters hadden ze beter moeten regelen.
owwwwwwwwwwwwwww wat een geluid, bijna net ze vet als op hardbass, zoetermeer ;):):)
Isaaq Newton
Geweldig feest_O_! Refuse, back to school, Pussy lounge, UP area's waren super!(Y)
itsmeceline
top feest met top mensen,,, alleen wc's waarom alles outdoor en die tering wc's indoor DAT STINKT MAN maar wel volgend jaar weer van de partij :)
Ivanho de la Penja
Supermoddervet feest! Heb genoten van Vince en Zany, Teknowariors, Charly en Theo, Paul Elstak enz, enz. En wat een supersfeer, B2S had zelfs een maansverduistering geregeld, dat zie je echt nergens!!! :P
J-Kay
voor het eerst dat de dj zelf niet afsluit maar de computer ???? WTF
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
HEERLIJK, GEWELDIG, gewoon jammer dat het voor bij is!!!! volgend jaar zeker weer!!!!
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Echt geweldig :D
jans!
was egt een super feest::D paul viel beetje tegen als afsluiter
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
Tog gewoon geweldig!!! Als ze nou allemaal zo waren. :)
JJ.­eroen :vaag:
heeelee beste party:D B)
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Superrrrrrrr feest
Johnny
mooi feest, jammer dat DJ Paul op de main en Panic op de Earley precies dezelfde set hadden (CD???)
Johnny Z
gewoon te vet voor woorden..!!!! :bounce:
joost1987
in 3 woorden: Het was GEWELDIG:D
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
Super Feest!!! ook leuk om charley lownoise en mental theo weer eens samen te zien draaien!!
Kaat:cheer:
the prophet & paul elstak :respect::respect:
kayleigh
GEWELDIG :D
DIK feestje meegemaakt. Super gezellig. ECHT TOP.. :cheer::respect:
Kerstman
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
kev84h
Gruwelijk feestje!dik geluid bij de main!en heerlijke setjes bij de hardcore!volgend jaar weer!
Kevin Kaos
GEWELDIG !!!!! WAT EEN GELUID
Kick Noise >H4H.­FM<
Masterrrlijkk weer :D .. echt super vermaakt:D!!!
SUPER FEEST!!!!!!!
kimmekhe
Echt Een TOP FEEST!!! SUPER!! Op Naar 2009!!
KIMMZ(L)
refuse,b2s,h4l :D toen dj paul begon met draaien was het echt geweldig zoveel mensen en geweldig licht met vuurwerk maakte de dag perfect(L)
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
wat een knal dag en aaf zeg jeeetje... val mee dat ik m heb overleefd haha:P
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
kkkellyy
En ook dit jaar (Y) Heerlyk!
Knaller :bier:
echt een vet feest zeg, had er niet veel verwachtingen van omdat ik het 2 jaar geleden niet zo bijzonder vond maar dit jaar was het echt geweldig :bounce: kamperen was ook zeker gezellig bedankt vrienden :respect: en vriendin :lief:
:kwijl: dat was nog eens een verjaardagsfeest! :cheer:
Kobie (6)
Volgend jaar geen decibel et enige wat goed was waren de Neophyte Records Allstars voor de rest maar beetje saaie bedoeling
Koeng :d
Ge-wel-dig(L) Sfeer,Weer,Geluid,Setjes,Maatjes :respect: (K)
GEWELDIG MEGA FEEST!!!:D:D
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
krullebol87
Beste feestje tot nu toe!! Headhunterz vs Wildstylez :respect:
KV.
mega! alleen t geluid in de hardcore4life.... maar toen kwam neophyte records all stars(y)
Kwekkert
Rete vet feest :bounce: Ziekelijk warm in de hardbass tent, maar gruwelijk vet! Zelfs op de parkeerplaats was het nog lang gezellig :cheers::cheer:
Lady Fiesta
master feestje :D Lekker weer B-) Ja heb me op en top vermaakt :D
GEWELDIG!!
ja was weer goed knalle op het zand dan
LaSsiEJJ
laate reactie maar was helemaal GEWELDIG xD
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
hemeltje lief wat een mooie dag zeg!
leroyy'
Supeeeeeeer feestje!
liekielikje
Dit overtreft alles! Kon niet beter gewoon! Dat weer, de sfeer en de muziek was allemaal super, te vet voor woorden. :respect:
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
life Fast and die Hard!­
gewekdig! zeker beter als vorig jaar! PARTYRAISER & DAYMAR!!! :respect:
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
Lintje
Super feest! Volgend jaar weer!
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
Little Missy
Super feest !! Lekker weer, leuke sfeer, ­lekkere sets (Partyraiser vs Day- mar & Charly Lownoise & Menthal Theo­ :respect: ) Alleen vind dat ik die 10 euro parkeren wel terug mag krjgen voor wachtgeld ! Wat een Kutzooi was dat dan!!
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
LunaTick
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij :lief: Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe :D Es war wir ganz gezellig... JWT :|
LuUijT.
Super!!! Manu kenton vs max walder was, darkraver, lucien foort waren tog wel de betere sets
Uiteraard weer een heerlijk feest...:D Ik val helemaal stil... op naar Q-Base
Maasje!
geluid in hardbass vooraan (L) ja 1 van mijn betere feesies!:D
Decibel was Grandioos!!!... Paul Elstak was geweldige afsluiter.. alleen de munten waren slecht geregeld tijdens het feest!
was supervet fesst, showtek had geweldige set xx
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
Manu Kenton
echt gruwelijk :respect::
MaQiNhO
KUTJAN! Decibel het feest van het jaar!!!(Y)
MAR*CELLA
egtt in 1 woord GEWELDIG:D
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
Marly87
Was top!!! En vooral heel erg gezellig (L) op naar QBASE :D
Gruwelijk feest:D Geluid(Y) Partyraiser vs DAy-Mar 2 uur lang:kwijl: gvd wat was dat hard en vet:D Early was alles ook perfecto:D super feest!
McLinda!
Wat een megafeest!! Lekker weer, goeie sfeer, er werd natuurlijk super gedraaid :respect: En die bass voorin bij de main was echt helemaal wous :lol: Dit was m'n 1e Decibel maar zeker niet de laatste!!
Wat draaide Zany geweldig!!! Heerlijk genoten van zijn vakmanschap op de vipdeks:-) Gewoon weg een super feest!!!!
Super dag gehad! Geluid in de HC4Life was vooraan echt super! Radiotor, Mad Dog vs. Tha Playah, Daymar vs Partyraiser en Promo :respect:
MichelW
The Viper vs Panic _o_
Mike..-
aardig wat kleine min puntjes maar daar wil ik 't niet over hebben... over 't algemeen een lekker feestje weer (Y) en de after party op de parkeerplaats met ene "ilja" was super gezellig, tot een uurtje of 1 nog flink staan hakken daaro :D
Mikiej
wat een feest:D geweldig:D hardbass veels te warm
Wat een fantastische dag! (L)
ontzettend mooi feestje..volgend jaar zeker weer.
Miss Fantasy!­
Leuk feestje, jmmr van de prijzen! Reiner(A.K.A Radiate) en Ecu (Y)
Miss Keaut
Ik vond het feest op zich niet zo heel erg bijzonder maar.... Het was wel Super gezellig!!!
missy
Was een leuk feessie 8) En de bus doen we volgende x weer over, het was gezellie (K)
Heb me vermaakt :)
Molshoop
Puik feestje: lekker weer, goede sfeer & lekkere muziek!!! :respect:
KIP-EN-VEL... :respect: Wat een gruwelijk feest! :D
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
VET! HELLFISH & BRYAN FURY :respect:
MR. GRUMPY
het was pas leuk toen ik een plaat kreeg van de beste dj die er was daar UNEXIST!!! :respect:
Lowlands eat your fucking heart out!!
Mr.­ Jack The Daniels 076
1 woord: prachtig feestje :respect:
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
MRHZ
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
Super dagje gehad :D !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal :jaja: En heeerlijk weer :D
mystery man 1986
Dikke knaller!!! Een hoop goeie sets gehoord, lekker sfeer :bounce:
N1CK-
Super wreed !! Op Defqon 2006 na, was dit mijn gruwelijkste feest
Was superrrrrrrr !
Neerhof :woep:
GE-WEL-DIG :D
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Nesse
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
Nick!!!!
Geweldig feest, volgend jaar zeker weer! :respect:
Nick-O Sick-O
ging die dag nog maar langer door! Helemaal geweldig
Wat een Super Feest~!!:respect: Ik heb me Prima vermaakt vooral op het einde;)
NLinda­ke:bie­r:
leuk leuk leuk :D ondanks dat ik nu bijna niet meer kan lopen :P
fokkin vet feestje weer :respect: Refuse & Darkness 4 Life :respect:
NrG010
wel leuk feestje :p
Nélus!
Nog steeds kippenvel als ik er aan denk, prachtig feestje!
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk b)
Sven Wittekind dikke HELD!
echt hét feest van t jaar!!! geweldig!!!!! :respect:
HE WAT ZEG JE!!!!!!! tering dat geluid :kwijl: zany vs the beholder :respect:
Ozuma
Wat een geluid :respect: D-Block & S-te-Fan weer de helden van de dag :P
PaperPlanes
Decibel 2008, voor mij het beste feest tot nu toe! Ik kan dingen op blijven noemen maar het was he-le-maal geweldig. Mental theo Charlie Lownoise: HELDEN!
Para J [JWT]
uber leip ..8) goed feessie Lenny dee :respect: vette shit 8) BOKS
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
party-chick
het was extreem vetjes!!!!
Party-Kicker
Wat een geweldig feestje was dit weer zeg :respect: 2 B2S
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
peertjuh16
Was n superfeestje, heerlijk genoten, vooral bij de main/afsluting!!
PFSquad MC
Toch echt het beste opgezetten Festival van Nederland. :respect: The Viper, Panic, Charly Lownoise, Mental Theo, Zany, Vince dat waren voor mij echt de mannen van de dag :D.
Pielaart
_O_ PAUL ELSTAK _O_
Piientje
Super vette dag gehad! D-Block & Stefan :respect: Jammer alleen van t lange w88 bij de barre @ main:S!! Verder flink staan stampe:D! Op naar volgend jaar!
Pliennie!
Wat een GEWELDIG FEEST!!!! Kippenvel weer op het einde :D:D volgend jaar zeker weer!
GE-WEL-DIG :LIEF: :BOUNCE:
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
PMA
Jeeeutje wat een schandalige decibel :bier:
Armageddon Project :honger: Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
Poeske
Hij was echt goed !! Vooral het einde.. alleen vorig jaar was beter
polo r line
D E C I B E L WAS WEER ECHT SUPER,VEEEL BETER ALS VORIG JAAR ,MET OPBOUW,LICHT&GELUID JE TRILDE WEG VOORAAN BIJ DE MAIN .
Querina
die sportfriek :lol:
GEWELDIG HELEMAAL LOS TATAT:D
Remco -_­- ReMcOrE
Lownoise & Theo helden afsluiters :respect: gas volledig open (L) :9
Remmco87
Superfeestje! (Y) Alleen wat was het WARM in de Hard Bass :S Die area hadden ze beter buiten kunnen doen
Rick =­ Wimpie
wereld feestje :respect:
Prachtig feessie!
Robijntje!
Wat een feest, geweldig! (L) Topdag gehad met iedereen. Isaac man van de dag:respect:
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
Robjah
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul a­ls afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier :P
Robvanbeers
Super feestje! Op naar volgend jaar dan maar weer, gaat helemaal goed komen! Isaac, Prophet & Paul helden! ;)
rock 'n rolla
geweldig feest
Tering vet feestje!:respect:
rolf maiskolf
charley lownoise, menthal theo mega vet
Roowbin
Superfeestjeee!
Rose*(L)
DECIBEL WAS WEER HELEMAAL TE GEK!!!:D LEKKER STAMPUHHHHH!!!! (L)
was weer leip feesie!!!!
RoyAl-Roy
Had nog nooit van hem gehoord maaruh :respect: voor dj M.... Echt de ene na de andere oldscool klassieker!!!
ROYKEWILLEM$
:respect: Heerlijk feestjee
Royyyy
Ge-wel-dig!
RUDOLF:bier:
lekker feestje hoor kk zat :bier: :d
Saaske
zeer gezellig; geluid mocht alleen wel wat harder en die pishuizen gingen nergens over
Sabrina,,*
Het was weer SUPER!! :respect: Heb echt genoten! Helemaal loss & het weer was top! :D
Sandertjee
alle dj's op main geweldig, alleen jammer dat de hardbass tent zo belachelijk warm is.. voor de rest beter--> beste outdoor festival
Godverredomme gekkehuis!!!! wat een beukfeest! en wat een geluid! :lief:
Sann #
Idd Jann ik vond het ook heel leuk feestje maar vorige jaren beter en jammer dat ik het einde heb gemist!
Sannemeisje
Godverkut wat een HEERLIJK feest weer!!! Masterlijk dagje! :respect:
Scheve­ningen Kevintjuh
Jaja Kaos Helemaal top zoals ik van je gewend bent Echt een Haagse Knaller !!!!!!!!!!!(y)
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
SDumasqo
:respect: Decibel Outdoor :respect: was weer TOP!! Goede afsluiter van het Festival seizoen voor mij!! Heerlijk weer....gezellige mensen...gruwelijk festivalterrein.....en KEIHARDE BASSEN!!!
sebkuh
is er hier een party!!!!!!
Seth!
Vet feest weer (y) dik geluid..topsets in de hardbass gehoord en op de main van Isaac en J&W. Jammer dat de aflsuiters overal ruk waren en de hardbass er een kwartier eerder mee stopt...
Shannake87
Gewoon te zalig !!! Laatste 3uur bij main stage ! Zalig goe !! Leuk volk dat naast me stond, mail adres gegeve maar heb hem nog niet gehoord :( .. DECIBEL tot volgend jaar !!!
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
Sief
MEESTERLIJK!!!:respect:southstylers,hardstyle masterz,isaac,zany&vince(L)en SUPERgezellig!!!feest van t jaar :D
Was echt een geweldig feest!!!!:D Heb me echt top vermaakt!!:bounce:
Sjannes
was weer een geslaagd feestje! wil degene die mijn navigatie systeem heeft mee genomen zich melden heb nog een houder en oplader voor je!
Sjoko
kon eerst mn draai nie vinde met t warme weer, ma later in de middag vond ik het echt super en wat een dikke afsluiter!!! superfeessie met veel bekende en een gezellig groepke:cheer:
geweldig feest:D alleen showtek was beetje kut op main
slam1975
Leuk feest, maar de Refuse-tent vond ik het best (Y)
wat een feest :respect: volgend jaar weer :P
Snoessepoess
jajott het was zeerr gezelllig tot dat je van 11 tot 2 uur aant zoeke ben naar je vervoer :P maar twas superrr:D
Snoetje
Was een super mooi feestje:) next time ben ik er zeker weer bij
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Project one was niet te houden, (y)
Sound Maniac :banana:
gezellige chaos :cheer: :bounce: met een mooie afsluiting van het vuurwerk.
Steef-C
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest :D
Cker weten dat het een geslaagd feesie was ;) SUPER PARTY!!!!!!
Stefan­ieeee!­!!­
Geweldigg feesje :d alleen wc's in openlucht!!!! ennnuh afsluiting DJ paul was geweldig:d
STELKA
Was supper gezellig Goed vermaakt :yes: en de main maakte niet uit waar ik ging staan ik stond altijd wel in het gang pad :( was wel lekker knus ;)
Geweldig!!
Stephnii.
Was egt super FEEST! zin in v0lgend jaar :cheer:
Stiffm­eister­_­
Superfeest vooral charly lownhoise en mental theo bij de early rave!
Stoux
Lekker feest :D Geluid overal goed geregeld, in HardBass en Hardcore4life goed hard, op de main absurd hard! :respect: En ik had er niet voor niks jaren naar uitgekeken, eindelijk een keer Zany & The Beholder samen: WAT een dikke set :respect: :respect:
Super feestje :respect: Lekker sfeertje (Y) Unexist en Promo :bounce:
Stutje
Woest feest! echt top :D Deepack :respect: wat een feest maakten ze!!! Verder warm in de tent, en planken bij de main volgend Jaar!!
SummerQueen
Partyraiser en Day-mar :respect:
Super Shakira
het kon een goed feestje zijn :(
Susann*
Super feestje!! Volgend jaar zeker weer! Paul elstak - super afsluiter! :respect:
Suzan!
Wat een DIK feest ! Paul elstak (K) Niet normaal ! Jammer dat ik Charly Lownoise en Mental Theo heb gemist !
shit wat was het vet zeg :D! en wat een mega afsluiter zeg, paul elstak :respect:!
T L C™
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG (L) HardBass en Mainstage :cheer: Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan :d De afsluiting en het vuurwerk B2S :respect: Ik wil terug :nocheer:
T@­lletje Triforce
Super vermaakt. :d Maar het geluid in de H4L was niet top....:s
Wat een Té Goed feest! De Mensen, de sfeer, de sets, het weer alles PERFECT
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
The Harder Styles 4 Life
Zeker een GEWELDIG FEEST!!!! goed weer, goeie sfeer, lekker hard geluid overal en top locatie, gewoon in woord SUPER!!! volgend jaar zeker weer!!!! :D:D:D
The KLIT Commander
Zeker zo vet als vorig jaar en dat zegt wat! Lekker muziekske bij de ingang in de rij (Y) Verders.. Kevin Kaos, Southstylers, J&W, Isaac, Radium en vooral Charly Lownoise & Menthal Theo heerlijk! Weer een fantastische dag gehad :bier:
The Verge Of ObsceNe
Suupercoolll! Geweldig feestje :D
Poeh Poeh ik weet niet wat dat was:P beste feest ever :respect:
Tim205gti
:respect: GEWELDIG!!!! :respect: super gezellig gehad!!!:D:D wel dik in de file moeten staan op de terug weg:(
Timo-010
het een super vet feestje alleen beetje jammer dat er te vaak de zelfde nummers werden gedraait voor de rest was het top
Tinuszzz
M­ental Theo & Charly Lownoise :respect:
Echt geweldig!!! Partyraiser en DayMar_O_ MadDog en Tha Playah_O_ Charly Lownoise & Mental Theo_O_ Project One_O_ Sfeer_O_ Weer_O_ Volgende keer bij mij thuis!
Vet dikke shit,wat ben ik uit me dak gegaan,was weer gezellig Spamhoeren(Y)
Tom013
Jammer dat "Geweldig" de hoogste beoordeling is , wat een super vet feest was het weer (L):respect:Decibel
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
toot
geluid bij main was vorig jaar 10 x beter... verder heeft decibel wederom laten zien waarom dit feest number 1 is!
tr1kz
wat een sfeertje, wat een weertje. ik wil nog een keertje
:bier: charly en theo :respect: armagddon project :respect: :bier:
tuneboy
DECIBEL :respect: De 6de keer voor ons en blijft gewoon top :yes: Blijft beter dan op dat klote strand rond baggeren in almere... B2S :bounce:
weh! ik denk toch wel weer het beste feest van het jaar..:D
SUPER FEEST! Heb gewoon heimwee hier... wil terug... :bounce:
geweldig feestje gehad... idd jammer van de afstanden tussen de areas ma dat mag de pret niet drukken het was gewoon weg weer super volgend jaar weer :respect: B2S :respect:
Vage Nico
Jaja, heb me weer schandalig goed vermaakt na 3 jaar afwezig te zijn geweest op Decibel. Dik respect voor de UP! en Pussylounge area's! _o_
vdmale
Wat een heerlijk feestje ;)
Vinnie_
1992 is 4 you & de febo muur / pita kip stand... geweldig!
Vinnna
geweldig! einde op main gruwelijk!
Dit was weer een super feest op naar Decibel 2009
Vipzz
Beste feest van het jaar tot nu toe! Alles was perfect! Bass vooraan was zo hard dat mensen er niet wilde staan :) Handig meer ruimte voor mij :)
Von Earth:bier:
Fantastisch beste feest van het jaar, :respect: voor Bodylotion en Paul:bier:
vorkje
petje af voor DV8 en Elstak :respect: early was ook supe­­r relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken :P
Vrollie
Ben het helemaal eens met alles wat hierboven staat!
Wanderer
Was super gezellig :D
welyy!!
(L) prima vermaakt lekker feestje
Wendy *
Echt Super Vet !! Wat een gruwelijk geluid op de main zeg !! Op Naar Volgend Jaar !! (Y) :bounce:
Westbaas
Zeer Goed ! :beer:
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
Wim911
optimaal vermaakt !
wouter-HC:bier:
goed feest vond de sfeer in begin tegenvallen later wert het better :respect:NEOPHYTE R­ECORDS ALLSTARS:respect: helden van de dag de hele tent naar de kloten
Het Was Geweldig Vogendjaar weer ;):D :bounce:
gruwelijk !
xjolax
kei gezellig feesie heb me heerlijk vermaakt
Zero-Cool
Mega vet!! :respect:Noize Suppressor & Charly Lownoise en Mental Theo:respect
{[::NL::]}-swartjes-{[::NB::]}
Joow was tyfus vet! Tging der op daar:O:P
{L}in
Was super! Jammer dat we steeds iedereen kwijt waren...
{TK}TerroR Tijntj­uH{TK}
Jemig wat een feest!! op naar volgend jaar!! was zeer goed georganiseerd!
|Prod!gy|
leuk einde alleen jammer van dat klote anthem
Heeeeerlijk zeg ik je... Heb me weer goed vermaakt..!! :-D
~marleen~
Weer geweldig zoals altijd :D
©@$
zwaar heftig feest, kan bijna niet meer lopen maar vond vorig jaar wel beter
©laudiaaaaa AKA ©-LoUd :cheer:
Ongelooflijk!! Elk jaar weer GEWELDIG :D
°*»..Stef
Goed feest! Het duurde alleen even voordat de stemming er goed in zat, iedereen echt los ging.
» Miekske «
GEWELDIG!!! Refuse, Darkness 4-life en Back2school :respect: En natuurlijk kei gezellige mensen daar :D
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Ik denk wel dat ik het goed naar me zin heb gehad.. Maar weet er niet veel meer over te vertellen,, Goed teken dus :P (Y)

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)