Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1895), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (780), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

SUPERRRRRRRR.....!!!!! :bounce:
!!!*­youri*!!!­
ckr lekker vermaakt paul elstak was focking goed hardbass was zwaar lekker en back2school was owk zwaar goed(Y) was egt vet volgend jaar weer
Een SUPER feest! Meer kan ik er niet over zeggen..:respect:
!•Stantana•!
Superrrrr!! :respect: , jammer van de hardbass tent dat het binnen veel te heet was
""­ Anouke­poekie
Echt een gaaf feest, werd lekker gedraaid, zag er mooi uit, sfeer was goed en er was zeker mooi vuurwerk! :D :D
"Nikki"
Super feest gehad!! (L) Had van mij een paar uur langer door mogen gaan, baalde zo dat het afgelopen was:(
' Joey
wat een feestje zeg! voor de 2e keer top;)B2S Respect::respect::
Super feest! Sfeer was helemaal geweldig! Op naar volgend jaar!
'Sharon .
ooohh superfeestje! wc's gratis(Y) werd lekker gedraaid alleen wel paar x zelfde nmrs gehoord maar had het zekr niet willen missen!
kanker mongool dat was vet alleen jammer dat er kk veel mense waren die er niet thuis horen
Zolang het weer geduurt heeft..
(H)Kre­tzer(H­)
(Y) Feest :bier: Hellfish & Bryan Fury :respect:
Was Weer Spr:D(L).
Hardcore4life! (L) Heerlijk dagje gehad, kijk nu al uit naar Q-Base! 8)
*­(F)*­Mutsie*­(F)*­
Ondanks dak een beetje ziekjes was... was Decibel zeker weer een geslaagd feessie!! Lekker weertje was ook nog eens aanwezig... Toppie!!!
** MarK **
Super feestje :respect:
Mooi feesje(Y)
Heerlijk!! 3e op rij, Decibel wordt elk jaar beter :D Dikke duim omhoog wederom voor b2s (Y)
**glenn**
Was echt een dik feestje! Blij dat ik het niet gemist heb.. Geweldig :respect:
**marloes**
echt weer een te vet feestje met superdikke muziek en heel veel gezelligheid
Geweldig, 2x decibel maar zkr wel vetter als vorig jaar! Paul Elstak:respect:
*+*+­Hannes+*+*­
GEWELDIG!!!! voor al het touwtje springen daar bij de main!! haha
In éen woord: GEWELDIG :D
Zwaar vermaakt! super feessie (Y)
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
*B@LLEBO*
Was een super feest!!!:respect: 2 B2S
het was zeker geweldig, maar savonds werd het toch wel echt vet.. :D
*Kev
Super feestje gehad :yes:! Maatjes bedankt weer(L)(K)
*mario*
zeker weer een zwaar goed feest
*Marlinda(L)
Wat een heerlijke dag ! :D
lekker knalle daar eg zeeer goed feest weer:D:D
Was leuk :D.. Hellfish & Bryan Fury (Y):D..
*Sann*
veelste snel afgelopen!!!heel de dag zo goed vermaakt dat het te kort was :bounce: >>HARDCORE4LIFE, MAINSTAGE & B2S deden t hem:bounce:
*Sappolz*
Harcore4life (L) Zeker lol gehad!!
*­Thrill­seeka!­!!­
Was zeker goeie! (L)
+_­-*­[J]ulianne*­-_+­
Was echt super vet, goede sfeer, goede muziek en leuke mensen :D
- ;;­ Dreams &­nd Realities
geweldig!! gewoon echt een super feestje! mooi geluid lekker weer en leuke mense! decibel 2009 here we come:D
Super dag gehad! :D
- Beffie -
In een woord was een super leuk feest, en volgend jaar weer naar Decibel :d en de Camping was top :P Bedankt iedereen voor het leuke weekend :D:D
- Darwinn
super geil:kwijl:
- M.070
WAT EEN GEWELDIG FEEST ZEG RESPECT VOOR B2S EN HET GELUID EN :RESPECT: KEVIN KAOS LEKKER GEDRAAID!!:RESPECT:
Zowwww Zatoxxx :respect: eerder stoppen en tog gewoon doorgaan:P Super Feest!!!! geluid :kwijl:
-- Anique.
Was echt super !!! :)
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
:D super gehad
-=­terror­gevaar­=­-
was weer een mooi feestje:D
-_TijnTjuh
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet d­e laatste! :D, super setjes van Soutstylers, DBSTF­, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super.­..+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T :respect:
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
Ging wel. leuk om een keertje mee temaken :)
KEiihard! :D Super vermaakt, heerlijk weer, lekkere bass op de main alleen jammer van het afsluiten van de hele toitletblokken:S
..­:: Sharon ::..­
Heerlijk Feessie :cheer:
..:GRIES:..
dikke shit arkus p spark W&W gruwelijke set en hilarious ohoh wat was dat fijn zeg!!.alleen waarom refuse in zoon afgetanst tentje?? verder tommyknocker en promo wel vetjes!!
..SandrA..
in 1 woord GEWELDIG!!!:bounce: Decibel is gewoon een SUPER VET feest. Er is voor mij geen beter feest dan decibel:yes:
.Jonkie.
Super dik feest:respect: H4L, D4L en de mainstage super:D Gezellige sfeer en lekker weertje natuurlijk kon niet beter (Y):respect: volgende jaar weer:D
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
19TK90
Decibel 2008 staat bij mij op nr. 1!!! alles was super!! kheb me optimaal vermaakt!
Heeerlijk gewoon!! Zany en Vince early rave was top!! en dat weer dan, niet normaal hoe vet!!!
:bier: S.H.F
wat een feestje weer zeg het was weer lekker gezellig :respect: paul elstak :respect: dione:repect:
the viper en panic :respect: :respect:paul elstak:respect:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounc­e:JANN­UH
mega vet verdwaald feest... geen bereik was een zware minpunt... wc's was slegt geregeld maar verder mega!!!!
:bounc­e:mast­rr_­maik:b­ounce:
relaxt feestje:)
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
(Y) :bier: :vaag:
:bounc­e:Shar­onn
Jaaaaa was weer n mooi feestje!! :D
:cheer: Veertjeuh :cheer:
Super!!!!! Maar wat een drama op de parkeerplaats :s twee uur lang geen beweging in auto's...... pffffffff
:cocktail: Renée :cocktail:
(L)
:LIZZZ
Radium :banana: voor de rest Tjaaaa wat zal ik ervan zeggen gewoon normaal:)
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
was vet feesje geluid op de main (Y)
Donders mooi feest:bier: Volgend jaar weer:D
:woep:­Flugel Snatse­r:woep­:
was een gezellie verjaarsfeessie... DOMINATOR WAS EN BLIJFT TE LEIPPPPPPPPPPP ;P
:woep:­Swift:­woep:
Volgende keer misschien wat minder security en wat meer mensen achter de bar!? Voor de rest echt n prima feest gehad. Was weer n goeie :D
;;__JANNEKEE
Was leuk, maar andere jaren waren beter!
;RazZ :jaja:
zwaar gek
<
geweldig !!
<<..A..>>
wasss supperrr vooral de afsluiterrr:k:k:k
=jimmy=
super feest:D volgend jaar weer:d
>>-RijsteWafel
Decibel geweldig feest Paul Elstak dikke dikke afsluiter :respect:
>>> Annetje <<<
Wat een feestje zeg :respect: heerlijk op de camping gezeten, was echt een super weekend :lief:
Oo MY GOD...:D Dat was wel weer een Toppertje O:) Knalle tot we valle!!! B2s :respect: Afsluiter Paul op main (Y) HEERLIJK
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
was kick!!
[[Alc0­holic]­]
Geweldig feestje! De tijd vloog voorbij!
[C]razygirl
Was een Super feestje
[D&­W]Mult!­Groove :respect:
7 uur non stop beuken in de schranzztent!!! Heerlijke sfeer daar!!! :KWIJL:
[D]ede­msvaar­t84
Geweldig feest!! Helaas wel veel Dj's gemist, maar lekker sfeertje en goed weeer!! Op naar volgend jaar :cheer:
[IMB]L­oentje­e
Zekerzz weer vet feestje:) Charly lownoise & Menthal Theo, Hellfish & Bryan fury :respect: :)
[NFN]J-oey
whoow! wat vet! Die komt volgend jaar weer terug in de agenda:) en zwaar dik geluid!!
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
Was Zeer Goejj Feestjee !
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
[OKP]KNABBEL
Niet normaal feessie was geweldig en zkers volgend jaar weer op de camping gegarandeerd veel onzin daar
[terro­r]Neop­hyte
jazeker! :d
[UDEN] Sander
in 2 woorden, HEERLIJK en SUPER GEZELLIG
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
geweldig feest egt:D heb er geen worden voor(Y):D
__BazZ__
Decibel .... Tot volgend jaar:D:D Was helemaal Super
echt TE GE-WEL-DIG!! :respect:
_Driekus
Geweldige dag!
_FeMmM_
WAS WEER SUPERRRR!!!! Heerlijk feessie!!
wat een geweldig feest zeer vermaakt..:D!!! respect voor paul elstak wat een afsluiting :respect:
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
ABBA
SUPER FEESJE!!! ABSOLUUT... VOLGEND JAAR WEER? WIE GAAT ER MEE?!
VET VET VET!!!!! Wat een hitte in de middag pfffff! En wat een stank op de WC's....! Maar het was het allemaal waard(L)
AJ
:respect: Paul Elstak en The Prophet ..... Daar wordt een mens echt vrolijk van!!! :D
gezellig
sow niet normaal, muziek & geluid was genieten een prima sfeer lekker weer gehad kortom geweldig. klote dat veel mensen geen bereik hadden met hun telefoon,
Alet
.
Alexander'
Wat een super vet feest! (L) Predator, Lenny dee, Panic vs Viper :kwijl:!! Dit was voor mij echt een van de mooiste feesten van 't jaar :D
SUPERRRRR feessieee :respect: :cheer:
Tot volgend jaar !
annie is in tha house
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn ­van :nosmile: kon me draai niet vinden de hele dag­ tot ik bij de oldschool 1992 kwam :D Dat was echt­ super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellig­e sfeer, Sven Wittekind :respect:
Paul Elstak, wat een vette afsluiter! super feestje en gezellige verplichte after van 2 uur op de parkeerplaats (L)
Anoussh.
zeker leuke maar ook kut momente mee gemaakt.. nix aan te doen, buiten dat een heerlijk feesie :D
Antonio
3x beter als vorig jaar :respect: dus volgend jaar weer :D
Arii
Dit feest staat bij mij stipt op nummer 1! Goede sfeer, goede DJ's, en een knallend geluid! Props to B2S! :jaja:
Aureel
Wat een feest.. :D
AvanP!!
Waxweazle :respect: openen met silence heerlijk:p ­, Bodylotion(Y) ! & nosferatu! Heerlijk weer!!Bac­k2school area wat een sfeer... En het geluid overal super goed! De ruimte die je hebt in de areas veel beter dan op defqon! kortom tot v­olgend jaar!
B) The Finalist B)
Super feestje gehad. Showtek, Zany, Headhunterz, Zatox... De afsluiting met Paul... allemaal toppers... volgend jaar weer ! :D
B4S1986
SUPPPPPPPPPPPPEEEEEEERVETTT!:D
G E W E L D I G...!!!! :respect: Heb me S U P E R vermaakt...!!!:D Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje..!!! :lief: Volgend jaar zeker weer..!! :cheer: After op de camping was gezellig..:P haha
Badgast
Alle Decibellen nog een toe :D Super sfeertje en weertje! Volgend jaar weer aanwezig!
Bambina
DIE WC'S GATVERDAMME!!! gewoon weer buiten doen aub want die lucht was niet te houde! verder... TOPFEEST!!! echt GE-WEL-DIG! :D
Bart SFD
wat een topfeest!!
Bas Coppelmans
Geweldig feestje, als iemand het niet naar zijn zin heeft gehad dan ligt dat aan hun en niet aan DECIBEL :D
beste outdoor feest van het jaar!! op naar mijn 4e decibel :D
Be Free!!
in een woord...........GRANDIOOS!!! en wat is er toch gedanst / gestampt / gefeest heerlijk!!! volgend jaar zeker weer!!!
BEGAAISTER.­NL
Twas echt gwn een supper feestje!
BETTING. M
Deze editie vond ik NOG beter dan vorig jaar. Het was gewoon GEWELDIG:D
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
Boertje J
Wat een geweldig feessie :respect:
GEWELDIG!!! beter dan Defqon1 2008 en decibel 2007, Paul Elstak de HELD! ;)
bossche-turk
zwaar hetig en dat ik zeker volgend jaar er weer bij ben
I love Decibel :P:P:P
bowiemaster
Wat een wereldfeest ! Alles was top met als positieve uitschieter Neophyte Records Allstars op de afterparty nog een lekker potje pim pam petten gedaan zodat de topdag kon worden afgesloten :)
Brain Insane
Jaja Decibel was weer Fucking Vet! Early Rave en Pussy Lounge super!
Brattbakk
Southstylers, Project One, Charley Lownoise & Mental Theo :respect: echt weer een super feest!
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
Bukkem
Goed feest! super geluid! goede sfeer ook! Project One! _0_! (headhunterz vs Wildstylz)
Vette dag gehad, en wat een sound bij de main damn.... :bounce:
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
Carl O.
Geweldig feest, volgend jaar weer?
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
Chan_tie
Wat 'n feest!!!!! HEERLIJK :D! Achterin bij de Main was het goed vertoeven.. Lekker chillen tegen die bult aan, in de zon! B)
CHEDDAR
heel dik feest en onthoud de balonnen :D
Decibel is gewoon een super feest.
Chris:)
Master feest beter als defqon1
wat een genot :cheer:
Christopher Jones ™
Egt Vet ........ :respect:
cloudseeker
geweldig!!! de afsluiting van charlie en theo in de B2S was briljant!!!
Co :bounce:
Prima feestje, heerlijk weertje, fijne hardstyle :lief: main
Corba
B2S :respect:
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
cosper
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
GE-WEL-DIG Lekker weertje, Leuke mensen PRIMA vermaaaakt:D
D
net als vorig jaar weer geweldig feest. blij dat ik er bij was
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
D.­ VN [FR] :hyper:
Unexist , Radium, Bryan Fury, Hellfish, I:gor :Respect:
D.v.R.
echt dolll feest ! volgend jaar wer :respect:
Was weer super (L) en het weer kon niet beter b)
Da HaRdCoRe MaNiAc
Super vet :bier: SLAVEFRIESE LIVE :kwijl::kwijl:
Da haven(*­)pablos
heerlijke dag gehad alles top georganiseerd egt geweldig !!!
DaCrazYBoY
super feest met hele goede dj's en zeer goed geluid alleen jammer dat de h4l in de mainstage te horen was
Whoehoehoe!! Een Feestje zoals alleen in brabant kan!!
Daske.
Top feest (Y)
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
de sjossa
wie heeft er een foto of een filmpje van mij gemaakt.ik was ff de weg kwijt.
Super goed feest, afstanden tussen de area's wel erg groot. Hulde aan het geluid in de hardbass area :D
DeenZ
geweldig feest!!! volgend jaar ga ik er weer heen(Y)
Deesjuh (L) Joey
Het was echt super!! Willem en Joram helden! :respect:
Demis Haneveer
geweldig naar mijn zin gehad weer :D
DennisA3
Geweldig :respect: .. The Beholder en Zany, wat een set zeg :bounce:
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
Distractor B)
Heb een top feestje gehad! Geluid in de hardcore was wel slecht, back2school was ook niet overal even goed en de hardbass tent was veel te warm :/ Voor de rest bijna alleen maar pluspunten eigenlijk en dat maakte het weer tot een super editie :respect:
Diva(L)
de wc's Daar hing me een lucht :S:| maar was vet feestje:D Ben Goed Loss Gegaan:D BETER kON GEWOON NIET!
dixeh
het was zo ongelovelijk vet ;), miste alleen wel een beetje de sets zoals elstak in de hardbass, nonstop beats =] maar god, wat een feest !
DJ D-Jackal
Super goed vermaakt Nosferatu bracht ons de shit :respect:
dj dewys
erg vetjes man volgend jaar weer knallen luitjes
Het was me weer een toppertje :D B2s :respect:
dj flut
leuk feestjuh zo aan t einde van je vakantie
DJ Freak-R
grootste kk feest van de eeuw
Super feestje weer! B2S + Dj's :RESPECT:
wederom een geslaagd feest Promo en Noize Suppressor rule
:k:respect:Feel the power DE-CI-BEL!:respect::k
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
DJ The Reaper
goed dat reiner inviel voor t-junction voor de rest geweldig feest :respect:
Djowie de Cowboy
Wederom een gruwelijk vet feest! alles was goed! Hoogtepunt toch weer Charly Lownoise en MentalTheo :D
dollarson
Beetje veel insecten
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
Donja||
Heb me zeer goed vermaakt :d Wat een weertje ook b)
Donny D
het einde was zoals gewoonlijk: gru-we-lijk;)
Je kon onmetelijk uit je plaat gaan, i love it (L)
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
Was een mooi feestje! :D
Duracell Nico
Carly &theo waren heerlijk bezig :respect: en waar ik ook geweest ben was het lekker stampen geblazen :bounce: :kwijl: denk dat iker volgend jaar weer ben :jaja:
goei weertje en sfeer, Heb me goed vermaakt daar :D
dit was nr. 5 alweer en nog steeds top(Y) alleen drinken was probleem :S headhunterz :respect:
dvk
die bass op de main :O J&W, Showtek & Zany vs Beholder.. was een sets! :respect:
ED RAKET
Mega Vet!!!! b2s:respect:
EdJuH :bounce:
net als de 2 vorige jare GEWELDIG :D
Eecrov
Geluid was GRUWELIJK
EggY
Best geregeld daar, goed vermaakt, hoogtepuntjes darkraver en luna!
El_Matador24
WAT EEN GELUID UIT DIE SPEAKERS..HULDE!!! goei weer..alleen tja heineken..blijf het kut vinden:)
Elbert­Rosenb­rand
Het was gewoon een gruwlijk vet feest!!
Emasi
Heerlijk feestje :D Afsluiting op de main was echt vet :D
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
Kan me er nog weinag van herinneren
Endurhh
Geniaal punt.(Y)
Eric_013
geweldig feestje, lekkere muziek en dikke sfeer op het laatst, super afsluiter van Paul en wat een lichtshow zeg..pffff echt geweldig, jammer dat het zo voorbij was!
Eva
was goed te doen:D Radium was goeddddd
De hardcore for life HELEMAAL TOP:bounce:. Tommyknocker :respect:
F'M.itch
Wat ging het hard!! aankleding vondk wel tegenvallen!
Fanny :D
Refuse stage mooi op gezet! Heerlijk genoten van Reno raines en Sven wittekind.. voor de rest niet echt mijn ding dit.. het weer en de gezellige mensjes hebben het zeker goed gemaakt!
Fano
WAT GEWELDIG!
Gwoon in 1 woord supper vet :D
fcdh070#
was weer een geslaagd feestje was leuk ingericht en de muziek was ook knalle :d !!!!! volgend jaar zowiezo weer..
€2,50 voor een muntje??? Pfff... Buiten dat prima vermaakt. Niet geweldig zoals ik gehoopt had.
FlowOn­eAndOn­ly
Vette dag gehad, mooi weer en supersets
Foltergeist
Predator, Lenny Dee en Charly & Theo schaarse muzikale hoogtepunten op de dag, voor de rest was het wel super gezellig en lekker zweten :D
was weer een toppertje, alleen jammer van die drukte op t eind en dan vooral de drukte bij de bar, maar geluid en muziek :respect:
Frankle*
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass..:D En het geluid bij de MAIN!:O Geniaal!
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
Uitstekend party-weer! Heerlijke dreunen! Perfecte dag!
Fregelnator
Mentale, Charlie en Paultje masterlijk setje gedraaid!!
Prima feestje weer.. tot volgend jaar! :respect: voor de Sovjet-mutsen!
Fuck The System!­
Wat een bruut feest!:respect: de beste tot nu toe!:kwijl:
Het was weer GEWELDIG! :respect: Alles klopte.. het weer, muziek en sfeer! Was mijn 3e keer, maar zeker niet de laatste! Tot volgend jaar! :bounce:
Gabberpoelie
Was een lekker feest :)
SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!! See You Next Year ;)
gekkegabber
mooie feestje uit nieuwschierigheid bij wittekind gaan kijken en WOW dat was vet :D. vince vs zany :respect: alleen beetje jammer van de bus die zonder ons vertrok
Glenn89
wat een super de super feesie was dit echt
Gouden­kimmet­je
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo (L) ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes (L) wel top met jull
H4L-Terror-Bachus-NL
De top! 1 nadeel: Groote afstand tussen verschillende muziek terreinen
was weer een toppertje hoor :respect: en wat een geluid en lichtshow :o
Hakkuh Annie
Geluid Early had net als verleden jaar mogen zijn, maar was verders wel goed te doen. Voor de rest was het weer een geslaagd feessie net als het weer :D Heerlijk :P
Hardcore Infinity
Geniale party! Charly Lownoise / Mental Theo, wat lachen! Let me know when your good to go! Heerlijk dag gehad! :D :D
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
Hardcore013
Grootste tegenvaller ooit! Main overheerste de hardcore en absurde drankprijzen na het betalen van 52euro:S
HardZwiza
Was zeker een vet feesie, goed geregeld allemaal back2school was vet(Y) alleen erg jammer van het geluid in de hc tent :S en van het overwachts iets vroeger naar huis moeten... Verder alles top :bounce:
WTF dit was egt super vet Geluid in de Hardcore was egt goed alleen jammer dat de main er af en toe boven uit kwam maar daar stoorde ik me neit aan. Geluid In de darkcore was int begin bagger later viel het wel mee. Early was gewoon super zeker met menthal theo en charly lownoise die draaide veel lekkere ouwe gouwe van sommige nummers dacht ik wel moet dit nou maar goed. Gezellige mensen sfeer was goed. en weer nieuwe mensen leren kennen :D
Hazard /­ The Unknown Force \ Von Dalez
was mn eerste en zeker niet mijn laatste gewoonweg geweldig! paul Respect!!! wat een afsluiter
Super!! mij eerste decibel maar nie me laatste
Hellings_
het was weer heerlijk genieten!! _o_ volgend jaar cker weer!
:rot:
Hie
wederom weer dikke editie van decibel!! alle area's waar ik geweest ben was het gas geven:D
hof :bier:
was echt goed wat een heldenfeest :respect:
Homeboy
helemaal naar de kloten.. de rest mag je zelf invullen......
Hugio
geweldig mental theo & charlie lownoise :bounce:
Hyp
Wat een te vet feestje weer! :respect: KEVIN KAOS & LUNA :respect: (L) Idd wel jammer van de lauwe drankjes!
hypokevin
super feest!!! mooie locatie en top weer! Op na Q-base:p
Ielse!­:cheer:
Ge-wel-dig! Wat een te heerlijk dag (L) Elstak: Mijn held van de dag :respect:
ikhebt­eenlie­fescha­t
was super vooral partyraiser en day maar jonge niet normaal helden
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
Imke__**
Het was weeer SUPERR !! Op naar volgend jaar !! :bounce:
Imkee
:respect:
Heerlijk dagje! Paul Elstak (L)
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
Into the Wild
I:gor en Hilarious :respect:, geluid was tegenvaller behalve op de main, voorderest super gezellig gehad(Y)
:lief: Heerlijk feestje weer!! Lekker weertje, leuke mensen :lief: Respect to PREDATOR and Charlie Lownoise & Mental Theo :respect:
Isaaq Newton
Geweldig feest_O_! Refuse, back to school, Pussy lounge, UP area's waren super!(Y)
IsabelleP
Main had iets zachter gemoeten eigenlijk en HC4L iets harder qua volume
J Q R D I :banana:
Wat een feest :banana: Heerlijk weertje, super vet en hard geluid.. genieten (L) Alleen jammer van het bereik :x Camping was ook chill (Y)
J-Bo's event support
Dikke sfeer momenten met Joe Rascal, Genius, Da Pauli, Tekno Warriors, Mc Ruffian, Pavo, Isaac, Dana,Technoboy, The Prophet, Dj Paul. The X-clusive & Mc Villain & Apster _O_
gratis sauna in de hardbass, maar in een woord GEWELDIG.
Het was weer een fantastische editie van Decibel, echt gruwelijk vet :respect:! Lekker weer, fantastische sfeer, gruwelijke sets :respect:! Op naar Decibel Outdoor 2009 :respect:!
Ja nou en (6)
HOLIE SHIT!! het was echt suuuper vet!!
JAAC
super feest.....radium(Y)en charly lownoise&mental theo:respect: en de afsluiter in de main(Y)....wat een geluid zeg:kwijl:
Was écht masterlijk feestje!! Goed geluid!! Dikke 8 zou ik zeggen ;)
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
Janick!!
Wat een geweldig feest was dit! Davide Sonar en Paul waren MEESTERLIJK:D
Hardcore tent was gewoon heerlijk!
Jannietsj
Oioioioioi Super Feest!!! Goed vermaakt voor de 3x! :D
Jap van de Wap
Geweldig feestje, goed geluid & geen regen gehad (Y)
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
Jasperrr
Deepack, HH vs Wildstylez, J&W en Warphole (L), Bedankt.
JJ.­eroen :vaag:
heeelee beste party:D B)
super super feest alleen beetje stom om de wc's steeds binnen in zo'n zweet tent te maken
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
John-ny
was weer een mooi feestje:D. Vince & Zany :respect: Panic & the Viper :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
JoHNSoN
echt een relaxt feest was gezellig
Moddervet B) Southstylers (L) Sven Wittekind :cheer:
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
geweldig feest
Joyce23
Fantastisch! heerlijk uit me bol gegaan... :D
Joyceke :)
Lekker rondgestuiterd :bounce:
Joëlle :cheer:
Wat een super feest!.. geweldig! :lief:
Jroennn!;)
The prophet wat een heerlijke live set was dat!! :D thank you b2s! =)
Industrial mag best wel wat harder de volgende keer, maar Day-mar en Partyraiser oeoehhwie Partyraiser heeft wat goed gemaakt betreft de waardeloze indruk die ik van m had... Mèn, wat hadden we geluk met het weer :) Al met al, ge-wel-dig feestje! (maar wie had bedacht de wc's in een tent te zetten :S)
Just_Peer
Op een organisatie foutje hier en daar na, was het alweer een super feest!
(L)
WAT een sfeer! WAT een geluid! TE DIK! :D
Kampo007
Gaaf feest. Leuke mensen ontmoet en een lekker sfeertje.
beste feestje van dit jaar....
Kenneth!
:respect: DECIBEL!! wat een feestje! :respect:
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
kev84h
Gruwelijk feestje!dik geluid bij de main!en heerlijke setjes bij de hardcore!volgend jaar weer!
SUPER FEEST!!!!!!!
Kimm!e...
top feestie weer!.. top weekendje Safari Camping Beekse Bergen!
Vond Het Onwijs Gezellig. echt lekker lkkr los gegaan in de early..eerlijk gezegd had k der meer van verwacht..:(
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
kkkellyy
En ook dit jaar (Y) Heerlyk!
Klappertje
hardcore4life & darkness4life:respect: wat een setjes heb ik daar gehoord zeg(L) maar beste set gaat toch echt wel naar dj radium:respect: wat was dat klappen zeg(L)
:respect: Predator, Bodylotion, Sjarel & They :respect: ,dik geluid bij de early, vette sfeer ook :P al met al, geweldig vermaakt :D
Ik vond het een zeer vet feestje (Y) en het geluid bij de main (y) en de sfeer (Y) alles was dus TOP ;)
KRAAK KRAAK
weer geweldig tot volgend jaar
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
Super feest! alleen volgende x neem ik me vouwfiets mee, want alles lag zover uit elkaar! heb er gvd spierpijn van..
krullebol87
Beste feestje tot nu toe!! Headhunterz vs Wildstylez :respect:
Kunning
aaaah geniete feestje gwn :respect: josh en wesh waren fantastiesch
Prachtig feest! Onwijs genote
GEWELDIG!!
Lange MafKaAs
SUPER FEESTJE!!!!!!! En darkraverr was weer toppie in de pussy lougne
Niet geweldig maar gewoon mega gezellig! :d (Y)
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
was GEWELDIG :D heb genoten!!
leroyy'
Supeeeeeeer feestje!
super feestje :D, heerlijk geluid en heerlijke setjes. Elstak en theo & lownoise waren geweldig
:respect: was weer ongelooflijk goed!!!!
Lip DJ
TOP DAG! Dit heeft defqon overtroffen voor mij :D
lippyh
was weer een ouderwetse lekkere decibel!!
Little Missy
Super feest !! Lekker weer, leuke sfeer, ­lekkere sets (Partyraiser vs Day- mar & Charly Lownoise & Menthal Theo­ :respect: ) Alleen vind dat ik die 10 euro parkeren wel terug mag krjgen voor wachtgeld ! Wat een Kutzooi was dat dan!!
Gewelig:love: dat geluid op me main zeg!:D
liza1980
Leuk feestje!!! Back2school was super gaaf!!!!
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
loosie
GEWELDIG!!
Lucidique Overload
heeeerlijk feestje (L)
LunaTick
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij :lief: Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe :D Es war wir ganz gezellig... JWT :|
zany & beholder - paul elstak :respect: Zeker volgend jaar weer!
M A A I K E
Tot volgend jaar!!!! (L)
M elody
GE WEL DIG feessie weer, en heb me super vermaakt met alle leuke mensjes!!
M.F.A.
EGG WEER VETT FEESSSIE :P
m.nouk
egt een super feest volgend jaar zkr weer!!!!!
Maak
Paul Elstak maakte m'n dag geweldig!
Maasje!
geluid in hardbass vooraan (L) ja 1 van mijn betere feesies!:D
MANDY!xx
dodelijkk :respect:
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
Manu Kenton
echt gruwelijk :respect::
MaQiNhO
KUTJAN! Decibel het feest van het jaar!!!(Y)
Wat een GEWELDIG feestje...volgend jaar zeker weer van de partij :D
master titser
geweldig magisch einde bij mainstage ! hardbass supperrr! :p
masterxess
Charly en Theo :yes:
mathieu-1988
ik heb zwaar genoten wat een feest:D
Was een heel gruwelijk feestje!
Gruwelijk feest:D Geluid(Y) Partyraiser vs DAy-Mar 2 uur lang:kwijl: gvd wat was dat hard en vet:D Early was alles ook perfecto:D super feest!
Maxxxxxx
Echt een super feest weer!!!!!!
Vond het feest wel okay... alleen geluid van de hardcore tent werd over donderd door die van de main... beetje jammer.. verder veel bekenden gezien en t weer zat zekers mee..
mc vaag
was vet alleen die kiss & ride haden ze op de trugweg wel beter mogen regelen want nu moesten we een fokking eind lopen !!!!!
Megalodon || Oppers­tamper
Superfeestje, altijd leuk gratis VIP, bedankt Roy :respect: Lekker gebeukt ook in de Talent Area :D
Ernstig feest :D en dat geluid (L)
Milan.W
het was een gekkenhuis! GEWELDIG :D:D
miranda010:D
blij dat ik er weer bij kon zijn..1992 is 4 me:Lol:
Mirte...
SUPER Feest!!!! :D Het was geweldig!! Alles was goed geregeld! Mijn complimenten voor b2s! _o_
ontzettend mooi feestje..volgend jaar zeker weer.
Miss N-Emmy
4e keer Decibel! Wederom super geslaagd! Heerlijk weer gehad, we waren tenminste niet iedereen kwijt na 5 min. Een paar minpuntjes, zoals de aankleding van het park, vond ik persoonlijk minder dan vorig jaar, het geluid in de Hardcore for Life tent die bass hoorde je pas als je je helemaal vooraan door de mensen heen had gewurmeld en dan viel het mij nog tegen... Verder was het geluid op Mainstage errug goed, en maakte dat voor mij weer een TOP feest! :bounce: Volgend jaar zeker weer!
missy
Was een leuk feessie 8) En de bus doen we volgende x weer over, het was gezellie (K)
Miss~Linn
Het was echt Geweldig,...heb er geen woorden voor vooral de afsluiter van Paul op de main...Toppie!!!
MISTER RED D
egt vet feest,ging helemaal los in elke tent,volgend jaar cker weer!!peace
HEERLIJK..Het lijkt wel of Decibel elk jaar alleen maar beter wordt!! Wel zwaar minpunt: 4 munten voor 10 euro?!
Mook
echt n topdagje van gemaakt! (L)
over het algemeen was dit super geregeld genoeg barren wcs enzo super !!! nu alleen de eristof nog inruilen voor de flesjes smirnof :D:D:D:D
VET! HELLFISH & BRYAN FURY :respect:
MR. GRUMPY
het was pas leuk toen ik een plaat kreeg van de beste dj die er was daar UNEXIST!!! :respect:
Mr.­ Jack The Daniels 076
1 woord: prachtig feestje :respect:
Mr.wesley
Heerlijk feest! Echt ge-wel-dig :respect: volgend jaar 100% zeker weer
Nabby
helemaal geweldig:bounce:
Was superrrrrrrr !
NickLok
Keurig feestje weer dit..
Nicole...­ :flower:
Wat een machtig feest! Het weer, de sfeer alles was perfect! En idd.. de beste decibel tot nu toe die bij de beekse bergen gehouden is! charly en theo :respect: bryan en hellfish (L)
nieco
heerlijk =D
TOP dag gehad! Echt lekker weer, en toffe mensen! Muziek was zeer goed!!!
NoName­Anymor­e
zoals elk jaar weer een super feesiej! :cheer: lalala ik had t stik nar mn zin! :cheer:
Nora Jeune :cheer:
Wat een vet feest! Prima vermaakt ! :D
NulEenDrie
In een woord: GEWELDIG :respect:
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
sjezus, hoeveel bier kan een mens op...
Ome Dennis
Eerste keer Decibel, super vet! Pavo superset :respect: Verder Brennan Heart, Zatox & Hardstyle Masterz weer top (Y) Special thanks to: Volgas Deurne, die het geheel tot een succes hebben gemaakt :bier:
ge wel dig :D:Dhttp://static.partyflock.nl/images/smileys/bounce.gif
Oww zit dat zo
Paul Elstak was de held van de dag voor mij wat een afsluiter zeg :respect::
party-chick
het was extreem vetjes!!!!
Uitstekend geluid, uitstekende sfeer! Volgend jaar weer!
PartyG­angste­r82
super dik feest weer. op naar decibel 2009 :bounce:
Partys­tarter :bounce:
Heerlijk feest!!!! H4L en D4L werd enorm gedraait en lkkr geluid :bounce: en dan afsluiten met vet vuurwerk :respect:
Patriess..
He-le-maal superr!! :D(Y) Lekker weertje erbij! :cheer: Toppiee!!
Wat een gruwelijk goed editie dit jaar!!
PB.
Géwéldig!(L)
Peeertje
Neophyte records allstars:D echt te maximaal:D
peewijdbeens
top feestje, mooi einde van het evenementen seizoen! enig minpuntje was de sauna-temperatuur in de hardstyle tent... voor de rest top! see you next year(y)
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Pielaart
_O_ PAUL ELSTAK _O_
Pieter 013
kk bruut feesje weer, deze bewijst zn eige aan vorig jaar:respect:
PimB
jammer van het telefoon ­bereik en de wc's, voor de rest een GEWELDIG feest :respect:
Pimm'
Was echt dik !:kwijl:
Pithune/­Shadow Interaction
MANU KENTON VS MAX WALDER _O_ voorderest, enorm vet, had weinig over te klagen (hoewel wat regen voor de frisheid niet mis zou zijn:D) top!!
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
Porkahontas
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
alleen laat dan de trance en truttjes maar thuis de volgende keer kwa lokatie de beste in nederland volgend jaar zo ie zo weer
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
R.C.Keijzer
HET WAS GEWELDIG!!
Ralf6711
decor op mainstage was wel minder dan vorig jaar, en ik werd toch wel een beetje moe van de hele dag hardstyle. Verder ook hier geen bereik met je telefoon.
Rave_Steef
Partyraiser !! geweldige set :respect:
Razer.NL
Was weer geweldig, alleen jammer dat de hardcore niet goed tot zijn recht kwam :(
RB'
wat een geweldig feest ! volgend jaar cker er weer bij :respect:
Jaja was weer een TOP-feest!!! Bodylotion was echt prachtig! Precies zoals vorig jaar een dikke 10+ :respect:
Remmco87
Superfeestje! (Y) Alleen wat was het WARM in de Hard Bass :S Die area hadden ze beter buiten kunnen doen
Renzu
Erg vette party! :bier: :D
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
Ricc_
Geweldig! Paul Elstak perfecte afsluiter!!
Ritchie040
zeer leuke dag gehad!
Robbery
Wat n dag!!! Kilometers gehakt hehe!! B2S :Respect:, minpuntje main overrulde hardcore tent :S, camping was geweldig, wil iedereen bedanken voor de onzinnige opmerkingen en gezelligheid!!
Robjah
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul a­ls afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier :P
roboo
was een geweldig feestje:D heb me eige wel vermaakt!!! :D
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
Romsie
Decibel WAS VETTTTTTT super vermaakt, Geluid was echt TOP !!!!!! ceker weer volgend jaar !!!!
Roowbin
Superfeestjeee!
Rose*(L)
DECIBEL WAS WEER HELEMAAL TE GEK!!!:D LEKKER STAMPUHHHHH!!!! (L)
Heb betere feesten gehad maar was wel leuk :D
was weer leip feesie!!!!
RoyH
Dikke Shizzle :bier:
Royhooo
was zeker laage(B) best zat
Royke AKA DJ Pugnac
:respect:I:gor:respect:PARTYRAISER:respect:
Roykee..
Vooraan in de Hardbass!!(L) Mijn mooiste feestje:jaja:..
Roß
Respect! (Y)
superr vet! de vetste shit was tog wel noize suppressor :respect:
Geweldig feestje, heerlijk weer, heerlijke setjes, SUPAH ;) :bier:
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
Scorrupt
JA! SUPER! DIK GELUID! PERFECTE SFEER! overal werd lekker gedraaid! alleen de toiletten bij de main was kut maar verder PERFECT
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
sebkuh
is er hier een party!!!!!!
was goeie(Y) vet goed vermaakt de hele dag:D
Simone :cheer:
Alweer een geweldige dag gehad :woep: (L)
Sjefkuh
was goed te doen ja lekker weer goeie muziek hoppaaaaaaaaaaa
Sjordy­s:boun­ce:
Showtek :respect:
Was weer een uiterst geslaagde editie van DB, wat betreft entourage en show gaat , als het zo door gaat DefQon nog inhalen. Top feest heb we weer prima vermaakt :)
Smoellie
Weer en sfeer(Y), muziek en geluid :bounce:, sets en stage's:respect: Het was Prachtig.. :D
Project one was niet te houden, (y)
(L)(L)
SOPHIE­:banan­a:*­
GE-WEL-DIG!!:respect:
Sound Division
Super alleen van het geluid achterin de h4l was kut, dat de main erdoorheen komt :S
Wat heb ik een HEEEEERLIJK feessie gehad en wat een HEEEEEERLIJKE mensen had ik om me heen :lief:
Stan :bier:
Bodylotion! :respect:
Stef fie
Super super super vet! Zeker volgend jaar weer!
STFU
veel gelope, veel verknipte mensen maar was erg gezellig en tommy draaide weer uitermate goed:D_O_
Stoflong.
dat ik op een clubcut vestijn zou belande ok.... maar dit sloeg echt alles... sorry maar ik was toch echt op het verkeerde feestje beland,,, dus ik dacht mss kan de terrorzaal wat goed maken.. maarja als ik zand wil zien ga ik wel naar s'wereld grootste zandbak.. kk gaar dus
Focking geweldig !! Mad Dog & Tha Playah, Tommyknocker, Prophet en Paul !!!! Helden vd Dag
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
goed naar mn zin gehad :D hopelijk vinden we nog 1 kaart voor ML!!!
SuperBas
kon niet beter!!!
SuperSok
Weer een heerlijk feestje! :cheer::bounce:
Suus*
:respect: Wat een feestje weer :D tot volgend jaar :cheer:
Suzan!
Wat een DIK feest ! Paul elstak (K) Niet normaal ! Jammer dat ik Charly Lownoise en Mental Theo heb gemist !
Helemaal super! Heerlijk weer, leuke mensen, goede muziek.. Wat wil je nog meer?!
Gruwelijk Maddog vs. Playah, Dione, Wittekind, Charly en Theo het was allemaal geweldig:D
shit wat was het vet zeg :D! en wat een mega afsluiter zeg, paul elstak :respect:!
T-town
Mijn beste festival ooit! Heerlijke afwisseling van muziek! Sms'jes kwamen op tijd binnen. En wat een geweldige over the top vuurwerk show zeg!
Het weer was goed, en het was geweldig!(Y)
Wat een Té Goed feest! De Mensen, de sfeer, de sets, het weer alles PERFECT
TechnoMigs!
Vond het een beetje tegenvallen, kon mijn draai pas heel laat vinden bij de techno... ben daar nu echt in verdwaalt denk ik... Stanton op de old school super (Y)
Tekno
Goed feest! Relaxed weer! Verder Radium en Noize Suppressor!
TernTerror
Was weer een grandioze editie...Op naar de volgende :)
Tessiej
Toch gelukkig nog naar decibel gekunt net een paar uurtjes terug uit spanje:D is elk jaar weer t allerbeste feestje (L)
leuk festival, top weer, hardcore 4 life mijn stek en michelle heb je gemist!
Tha Clown
Wederom een TOP-editie :D ... Decibel = gewoon altijd goed B)... Armageddon Project de mannen van de dag ;respect: .. Super vermaakt, veel rondgelopen, oftewel: SUPER! B) :D :bounce:
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The Incurable
T bruut gewoon
The Verge Of ObsceNe
Suupercoolll! Geweldig feestje :D
thetris
Decibel was het beste buitenfeest van 2008! Alleen die toileten....
Tim ..!
beste feestje oooitt .. D-Block & S-Te-Fan en paultje waren de knallers (L) decibel 2009 weer aanwezig :respect:
TIM TAG
SUPERRRRRRRRRRR
Tim205gti
:respect: GEWELDIG!!!! :respect: super gezellig gehad!!!:D:D wel dik in de file moeten staan op de terug weg:(
Tinuszzz
M­ental Theo & Charly Lownoise :respect:
Echt geweldig!!! Partyraiser en DayMar_O_ MadDog en Tha Playah_O_ Charly Lownoise & Mental Theo_O_ Project One_O_ Sfeer_O_ Weer_O_ Volgende keer bij mij thuis!
Trebb
Nosferatu :respect:
Trulli'ke :yes:
Geweldig feest,, DJ PAUL :respect:
tuneboy
DECIBEL :respect: De 6de keer voor ons en blijft gewoon top :yes: Blijft beter dan op dat klote strand rond baggeren in almere... B2S :bounce:
TvdB#
GE-WEL-DIG :D
was leuk, vorig jaar 10x beter..
Vinnie_
1992 is 4 you & de febo muur / pita kip stand... geweldig!
Vinnna
geweldig! einde op main gruwelijk!
Virgie.
Was NICE, (Y) !!
VJ Vidolic
topdag gehad!! Dikke sets van J&W, Southstylerz, Deepack en Zany & Beholder:cheer: Geluid ook super dik, en mooie show tijdens de anthem.
Von Earth:bier:
Fantastisch beste feest van het jaar, :respect: voor Bodylotion en Paul:bier:
wacco
Geweldig feestje, volgend jaar zeker weer:)
welyy!!
(L) prima vermaakt lekker feestje
Westbaas
Zeer Goed ! :beer:
wezzzuuh
Zwaar beuken op het eind, ja hij ging lekker(H)top feessie(Y)
Kon beter...
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
Het Was Geweldig Vogendjaar weer ;):D :bounce:
gruwelijk !
Xtreme­BaSSLi­ne
_O_B2S_O_ hier mag q-dance een voorbeeld aan nemen!! Echt een grandioos festival:D
{[::NL::]}-swartjes-{[::NB::]}
Joow was tyfus vet! Tging der op daar:O:P
{NL}Vage_­alco{NL}
Was gewoon een van de betere feesten stik goed gefeest!!!!
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
|Prod!gy|
leuk einde alleen jammer van dat klote anthem
®em©o™
Dik feest! Was weer RAMMEN
:bounce:Spr feest, sfeer was goed lekker bij de Early rave en ut Geluid was echt toppie:bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)