Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1906), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!!*­youri*!!!­
ckr lekker vermaakt paul elstak was focking goed hardbass was zwaar lekker en back2school was owk zwaar goed(Y) was egt vet volgend jaar weer
!!!;LISA
eerste keer decibel en echt om neit te vergeten GEWELDIG hardbass was echt super en project one _O_
Was echt leuk !!:D
' Joey
wat een feestje zeg! voor de 2e keer top;)B2S Respect::respect::
Tjaaa er zijn altijd mense die weer wa te zeike hebbe over da andere feeste beter zijn maar t was gewoon een SUPER geslaagd feest!
''Harrian''
was egt gruwelijk:P helemaal perfect :vaag:
'amanda;­ :mixje:
Wat een feestje weer! :jaja:
(BST) neaf
lenny dee :respect: 1992 is 4 you!!! LEGENDARISCH!!! :respect: promiss :cheer:
(K)pin­kylady­(L)Dyl­an(L)
:woop: was echt beste dag sinds tijden weer was lekker en mensen waren geselli en de cameraman :lol: thanks eej:P
* Kim *
Ik ben gisteren mijn Sony Ericson K810i verlore­n, hij zat in een roze hello kitty zakje. Er staan­ foto's op van mijn nieuwbouwhuis en ik zou daarom­ graag mijn telefoon terug willen. Ken jij of ben ­jij degene die deze telefoon heeft gevonden, ik wi­l hem graag terug en ben bereid 100 euro ervoor te­ betalen. Stuur even een pb!!
Helemaal Super!! :respect: voor b2s!!
* Nien ;
gewéldig helemaal vooraan met paultje op 't laatst :kwijl: op naar Q-Base ! (L)
*#Nadine#*
super feestje, relaxte mensen, heerlijk weertje, maar de toiletten was echt zwaar klote geregeld daar..slechter als vorig jaar
**­ Marcel **­:bounce:
Geweldig feestje :respect: lekker weer, goeie sets.....zonde dat hardbass te warm was en de bediening een jaar duurde !
***­(6)Rebelse-Chick(6)***­
Geweldig genoten :cheer: was weer een super feesie!! Op naar de volgende!! :D
Was weer super feestje!! :d
**Daisybel
DOL FEESTJE! :cheer: :respect::
SUPPPEERSSSSSSSS, op naar volgend jaar !!!!
**glenn**
Was echt een dik feestje! Blij dat ik het niet gemist heb.. Geweldig :respect:
**marloes**
echt weer een te vet feestje met superdikke muziek en heel veel gezelligheid
Zwaar vermaakt! super feessie (Y)
Was Superr !!
was super..:D:D
heerlijk feest helemaal los gegaan!! en super weer!
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
*­Bjorn :banana:
SUPER DAG GEHAD :respect:
het was zeker geweldig, maar savonds werd het toch wel echt vet.. :D
Decibel :respect: Geluid van de hardcore was vond ik alleen wat minder.... verder hoor je mij niet klagen :D De hele dag losss!!!
wat een supervet feest was dit weer zeg.. heerlijk!! (H)
*Kirstenn.
D-Block & S-te-fan, Headhunterz & Wildstylez :respect:
*Lesje
Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak :respect: Unbelievable wat goed!! :D
*mario*
zeker weer een zwaar goed feest
(L) Decibel het was MEGAAAAAAAA :respect:
*Party Poes*
Had er meer van verwacht maar toch een supper dag :respect:
*­Thrill­seeka!­!!­
Was zeker goeie! (L)
Decibel was helemaal te gek!!! Zany, Technoboy en Paul Elstak :respect:
- # *
:lief: GEWELDIG :bounce: B2S :respect:
- Darwinn
super geil:kwijl:
- Mandy
helemaal geweldig... schatttttttttt.... nicky... je bent vooor altijd mijn party maat (jufnicky)
- S.­K.­W.­I.­T -
wel ok ... einde was bagger....(N)
---t-i-m-o---
VET!
--==KIM==--
(L) LOVE IT! :D Echt helemaal super!!
-=-=-=-=--=
Super! Bodylotion:respect:Vince,Lenny Dee....echt top...En wat een leuke gekke mensen allemaal:)
-=JoySz=-
Was weer een goed feestjuh! Op naar volgend jaar alweer ;)
-=­terror­gevaar­=­-
was weer een mooi feestje:D
-_TijnTjuh
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet d­e laatste! :D, super setjes van Soutstylers, DBSTF­, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super.­..+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T :respect:
Geweldig feestjee ! I'm love it (L)
-kick
super vet!
-RuuD- 88
omg :respect: voor het 3e jaar op rij genieten :D
Gruwelijkste feest in 2008, of toch Defqon... :respect:
-Wiel
geweldig feest volgend jaar zeker weer
.­:(K)(S­hirley­)(K):.­
het was weer een toppertje ma de NDT blijft beter srry
.Jonkie.
Super dik feest:respect: H4L, D4L en de mainstage super:D Gezellige sfeer en lekker weertje natuurlijk kon niet beter (Y):respect: volgende jaar weer:D
zeker wel een super feest :respect: heb me goed vermaakt daar
Was gwoon super!!!:D en paul elstak als aflsuiter..! beter kon het niet!
100 % Westlander :smoke:
Was een goed feestje, Ben lekker uit me dak gegaan! Geluid bij de main was echt f*cking bruut!!!
zeer vet
Decibell weer beter dan Defqon. Jmr dat the Prophet geen hardcore draaide..
:bounce: @­lex :bounce:
super feest(Y) heb me prima vermaakt:D
:bounce: ierus :bounce:
was weer super feest :bounce: The Driller draaide ook geweldig :cheer: , alleen jammer dat de Rookie stage zo ver weg en verstopt zat. Promo was super :respect: en Neophyte Records Allstars draaide ook echt geweldig!! :bounce:
:bounce: Teun :bounce:
Was weer een super feessie, geluid op de mainstage was weer behoorlijk lekker. Jammer dat het op het einde iets te druk was met DJ Paul
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
:LIZZZ
Radium :banana: voor de rest Tjaaaa wat zal ik ervan zeggen gewoon normaal:)
:xtc: kalfsla terror :lijn:
super!!!!!!!!!!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
dag wel doorgekomen, maar werd nergens egt speciaal, heb betere feesten meegemaakt
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
>>-RijsteWafel
Decibel geweldig feest Paul Elstak dikke dikke afsluiter :respect:
>>> Annetje <<<
Wat een feestje zeg :respect: heerlijk op de camping gezeten, was echt een super weekend :lief:
[..­Karstin..­]
bruut feest, weekendje camping was goed te doen (Y)
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt :D jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit :)
in 1 woord GEWELDIG!
[HKZ] Rens
Was weer een gaaf feestje ;) Vooral Mad dog was weer goed :D
[IMB]L­oentje­e
Zekerzz weer vet feestje:) Charly lownoise & Menthal Theo, Hellfish & Bryan fury :respect: :)
[J].­[A].­[D]-->[.­U.­][.­D.­][.­E.­][.­N.­][.!!.­]
(y)beter als vorig jaar,Geluid ook!!see you next year!!volgens mij is er geen beter feest!!!
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan (Y) maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. :respect: Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak(Y)
[M]ichel81
Geweldig feest.. super geluid.. mooi weer:p.. Respect to B2S en nu op naar Q-Base:d!!
Geweldig feest :D heb me vooral vermaakt bij Hardbass en de Mainstage :bounce: Charly Lownoise en Mental Theo :respect:
[NFN]J-oey
whoow! wat vet! Die komt volgend jaar weer terug in de agenda:) en zwaar dik geluid!!
[NL] Bartjuh
DECIBEL !!! super feest :respect: partyraiser & day-mar 2 uur lang heerlijk :respect:dr. z-vago, dione, nosferatu, i-gor, akira !!! :respect:
:respect: Industrial & early :respect: Weer goed vermaakt met al die bekende om me heen!!!:D
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
[R]ickyy*
Lkkr knallen dit jaar !!! Vooral D-Block & S-te-Fan:respect: SUPER!!!
Extreem vaag wel goed feessie jammer dat charly en theo het verneukte met de TE happy hardcore :[
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
^^NoUd^^
echt super feestje :respect: maar wat een einde:S
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
_!­Dwaasb­eeek!!­
was gruwelijk feestje
Zeer goed georganiseerd, Main stage superrrrrr geluid........ :bounce:
echt TE GE-WEL-DIG!! :respect:
_Elizaaa1_
twaar weer mooi :D :respect:
_FeMmM_
WAS WEER SUPERRRR!!!! Heerlijk feessie!!
_Merijn_
Geweldig..geweldig sfeertje.. weer gezellige mensen onmoet.. early en de main ware knallers en hardbass tent was net als de silverdome warm !!
in een woordt SUPERVET !!:respect:
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
sow niet normaal, muziek & geluid was genieten een prima sfeer lekker weer gehad kortom geweldig. klote dat veel mensen geen bereik hadden met hun telefoon,
AlanR
Hefttig !!! Alleen die kut telefoon paale daar ! (H)
ALLES KAPOT!
wat een feest :D:D:D DECIBEL :respect:
Wat een topdag (L)! Project one :respect:
Ammie
Geweldig van begin tot eind genoten:D, early :respect:, en wat een gezelligheid :bier: en weertje b), beste vd 3 o­p Beekse Bergen:yes: , nu helaas geen stem meer:/
AngelC­ampbel­l
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest::banana:
:cheer: super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen ;)(L) alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad :cheer:
Arii
Dit feest staat bij mij stipt op nummer 1! Goede sfeer, goede DJ's, en een knallend geluid! Props to B2S! :jaja:
Arjan Beukpad
Dik feesje! Goed sfeertje, technoboy still #1 (Y)
Aron
Geweldig feestje. Ook fijn dat er muziek was bij het wachten voor de ingang. Supersfeer :respect:
Het was een super feestje, maar waar blijven de foto's??
Asz
was weer geweldig! beter dan vorig jaar! ondanks dat het veel te druk was weer heel de dag genoten :kwijl:
vette shizzle daarzo
Aureel
Wat een feest.. :D
De-Ci-Bel!!!! super vermaakt,partypeople thnx, echt gruwelijk in elkaar gezet dit feest Jammer dat de Main de Hardcore overstemde, maar dat maakte de back2school area ceker dubbel en dwars goed Motheeeeeeerfuckeeerr!!!
Bart*
Echt super... Technoboy & Hardstyle Masterz en hulde voor de Afsluiter van Charly en Theo
bartjan
egt goet te doen dit jaar was egt goede muziek
complimenten voor b2s organisatie, alles was goed geregeld... vond wel. dat hardbass in een wat grotere tent mocht. maar voorderest mainstage was echt practhig gedaan.
BartJu­:Bounc­e:
Was leuk en goed weer ! vorige jaren was beter mar was zeker niet slecht !
Bas [Red Faction]
Geweldig feest, beetje jammer dat Noize Suppressor zo kut klonk + Paul Elstak is geen afsluiter... Verder goed vermaakt op de main, Hard Bass, Hardcore4Life, Back2School en een kwartiertje Partyraiser vs. DaY-már :D Goed gedaan b2s :respect:
Bas Coppelmans
Geweldig feestje, als iemand het niet naar zijn zin heeft gehad dan ligt dat aan hun en niet aan DECIBEL :D
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
Baztard
wat een geweldig feest :D 1 voor in de boeken
Bearded Jeffke
Super feestje :D
BEREND!!!!
was ok..slecht einde en veel te weinig mensen achter de bar bij de manistage!!
Berry-S
Geweldig Feest! Alle DJ's gezien die ik wilde zien, en super veel bekenden gezien :D B2S :respect:
SUPPPEEERRRRBBBBBBBB!!!!!!!! WC's VOLGENDE KEER IN DE OPENLUCHT AUB!!!
Biervliet :beer:
:respect: Geweldig feestje! :lief:
Bil
Wat een gruwelijk feestje weer, vooral die Early Rave:D PREDATOR:D
Bjorn-->>Batsie
Geweldig! :respect: Noize Suppressor (L) Camping was ook super gezellig! :bier: Heerlijk feessie weer! :D Hardcore4Life tent :kwijl: Vrienden, Bedankt(Y) :bounce:
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
Blondie :cheer:
was echt SUPERRRRRR :bounce:
bowiemaster
Wat een wereldfeest ! Alles was top met als positieve uitschieter Neophyte Records Allstars op de afterparty nog een lekker potje pim pam petten gedaan zodat de topdag kon worden afgesloten :)
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
KNEITERZZ MOOI FEEST!! WHOOPPPPAAAA
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
Zoheej, dit was me er weer eentje zeg! Een van mijn beste feesten ever! Alles was top, behalve de stinkWC's en het lauwe zuipen ;) KEVIN KAOS & LUNA :respect: Haagsche knallers!!! (y)(y)
was gezellie,,maar miste onze cocktail bar :'(
CHEDDAR
heel dik feest en onthoud de balonnen :D
Chris:)
Master feest beter als defqon1
cinderella :D
briljant! charly lownoise & mental theo (L) _O_
Clau5577
super feessie!!! Errug goed vermaakt... Volgend jaar zeker weer bij!! :)
Claudia *­ Layka *­
2e keer Decibel :D en het was weer TOP!! Heb me echt goed vermaakt! :D :yes:
helemaal geweldig petje af voor b2s (Y)
Cliffie
hele tijd bij de Back2school gestaan :respect: , bleef knallen daarzo!!!!
Cloon
zeker geslaagd feestje en afsluiter van zatox in hardbass tent :respect:
Coelers
BODYLOTION, Bryan fury ft Hellfish & Promo... GEWELDIG
cosper
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
Decibel, vetste feest waar ik ooit ben geweest! Was echt super! :D
Crazy_Chica
Was weer helemaal SUPERRRR en lekker WEERTJUHH :D
d a v i d o f f :[
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok! _O_
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
D á a n t j e !­
Wat Een SuperGaaf Feest.. Met Me Schatjes (L) :cheer::D
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
D.­ VN [FR] :hyper:
Unexist , Radium, Bryan Fury, Hellfish, I:gor :Respect:
Da Killah
was wel leuk maar misstie toch iets daar
Daanak
1 Woord GE-WEL-DIG volgend jaar zeker weer!!!!
Was een knal feest !!! De set van Darkraver in de PUSSY LOUNGE>>> MEESTERLIJK. Heerlijk ouderwets staan hakkuh
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan... :P
Dani El Madera
Zeer vet feestje vooral de laatste 2 uurtjes. Bedankjes gaan dan ook uit naar DJ Zentih en Luna :D:D meesterlijke setjes..!!
Dani*
TOPFEEST :respect: charly en theo en mad dog vs Tha Playah :kwijl:
Danielletjee
Geeeeeeen woorden vooor!(L)
Danique(L)
Super feest:D
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
De FEESTFee B)
Was weer geweldig!! Wederom weer een gezoek naar mensen, plaatsen en andere activiteiten! Maar dit keer wel de pendelbussen goed geregeld!! En wat een afsluiter!! :bounce:
de Liftmonteur
VET VET VET VET VET VET
debster1977
Super feetje:bounce:..Alleen jammer dat je bij de hardcore tent steeds de main hoorde...maar darkness4life maakte dat weer goed:D
DeenZ
geweldig feest!!! volgend jaar ga ik er weer heen(Y)
Defqon.1
Geweldig feest weer! WC`s dit jaar makkelijk te vinden.. Gewoon op de geur afgaan! Hehe da ze daar wa aan doen. Verder niets te klagen! :D
Dehlak
heb er maar 1 woord voor... GEWELDIG!
DeQkertje
Absoluut kicken!
jezus wat een feest:respect: de early was echt geniaal!!!!!!!!!!!! bij decibel krijg je echt waar voor je geld! B2S bedankt!!!!!
dickvanpark
het leven is een groot feest, gas erop :D
Pas vrij laat binnen, maar wel erg goed vermaakt! B)
Paul Elstak was Beestig
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
Dj Imation
wat een heerlijk feest en wat een geluid :O te vet voor woorden!! heerlijke afsluiting ook en heb genoten van iedereen (L)
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
DJ TECHMAN :D :D
dat was echt weer vette shit allemaal en het geluid was weer perfect .ik zal zeggen tot de volgende knoop
Dj X-Fade :bier:
in een woord : WOW :O ! B2S niets meer dan hulde voor jullie _O_ .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP (Y) perfect weertje :jaja: relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel :bounce:
Dj.Larz
Was weer helemaal Top super weer super sfeer op naar 2009!!!!!!!!!!!!!!!
DJDennizm
het was weer een geslaagd feestje:D geweldig
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting :respect:
Djordies
zeer goed feestje veel bekende goede sfeer :) DJ PAUL WAT EEN AFSLUTER WAT EEN HELD _O_
Super vet feest!!! volgemd jaar zeker weer :D
DR. uGs
lagge man :D
Dr.­ West - Dutch connection
heeerlijk
DRE :bier:
jammer van het geluid in het begin in de darkness zaal maar voor de rest was darkness echt de shit b)
Dur Klinge
Geweldig feest. Main en Back2School waren te gek! Coone, Charly & Theo en Paul :respect: Goed geregeld en wat een geluid op de Main volgend jaar weer!
Duracell Nico
Carly &theo waren heerlijk bezig :respect: en waar ik ook geweest ben was het lekker stampen geblazen :bounce: :kwijl: denk dat iker volgend jaar weer ben :jaja:
DURACE­LL:bou­nce:
Supervett!! alleen 1 tip voor volgend jaar... Laat de muziek aan tijdens het vuurwerk!!!
DutchD­ynamit­e
Super Feest! Af en Toe moeite met kiezen welke artisten we gingen bekijken. Maar toch super feest gehad!!!! :D:D
Ja geweldig , wat een gezellige boel :) . heb er nog steeds koppijn van :P
Theo en Charlie wat een helden
in 1 woord GE-WEL-DIG, iedereen die mee was bedankt voor de vette avond! verder alle main- en hardbassartiesten :respect: volgend jaar zeker weer!
Kan me er nog weinag van herinneren
Zany&Vince en Zany&Beholder was dus echt the bomb!!! MC DV8 op main (Y) :respect:
F'M.itch
Wat ging het hard!! aankleding vondk wel tegenvallen!
Faniac
Druk & heet... maar och wat heb ik staan genieten :respect: de ene na de andere dikke set :D:D
Fano
WAT GEWELDIG!
Flexxx
Wat was dit een megavet feest zeg :jaja: Vorig jaar dik overtroffen, en volgend jaar zeker weten weer aanwezig :D
Flipkonijn
Gezellig feestje (y), maar weinig actief gefeest... wat was het drukjes seg ;)
vette shit
was weer een super feest :D heerlijke sfeer, super muziek en natuurlijk TOP geluid!! :D was na 1 uur me vrienden al kwijt maar heerlijk gefeest :bounce:
FREAKERIK
van begin tot einde me super vermaakt ook fijn dat de wc's zo heerlijk roken hahahah dat ze daar wa aan doen!!
Uitstekend party-weer! Heerlijke dreunen! Perfecte dag!
Southstylers, Isaac, J&W, Noize Supressor, Project 1 & Paul waren echt gruwelijk :) Alweer no1 festival :respect:
Weer wreed gebobd ouwe.. :bounce:
super
H4L-Terror-Bachus-NL
De top! 1 nadeel: Groote afstand tussen verschillende muziek terreinen
De Early was weer Top! Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super, in 1 Woord 1 SupervetFeest en Volgend jaar Weer!!!!
gezellige dag,lekker weertje, leuke mensen:D Charly Lownoise & Menthal ­Theo helden van de dag:respect:
Hannuz™
SUPER FEEST EN SUPER GELUID!!:respect: gewoon geweldig:D
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Hardba­zzFrea­k
Erg lekker feestje, leek wel of het steeds vetter werd! 'laten we maar even bij deepack blijven kijken' goeiemorgen die knalde dr op! :respect: ook voor charly natuurlijk die de set kwam opvrolijken :D Charly & Theo helden, Project gruwelijk, Isaac dikke shit, jammergenoeg niet TBY kunnen zien, rot tijd tafel
Hardcore Infinity
Geniale party! Charly Lownoise / Mental Theo, wat lachen! Let me know when your good to go! Heerlijk dag gehad! :D :D
HARDCORE-FREAK!!!­
gewoon geweldig!!!!!!!
Hardcore_­Dietje
S U P E R !! (H) En dat weer was zo heerlijk :D Super Vèt ! :respect:
hardst­ylehoo­li
super vet feestje :respect: :bounce: minpunt de wcs
Haver
een super vette dag gehad helemaal ge-wel-dig
Ondanks mijn griep, heb ik me aardig staande gehouden :cheer: Weer perfect, sfeer toppie Back2School Panic vs the Viper :respect: Hardcore4Life Promo :respect: :O de dj's braken de tent af stelletje vandalen :)
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
Hoedje :/
lekker lekker
hof :bier:
was echt goed wat een heldenfeest :respect:
Homeboy
helemaal naar de kloten.. de rest mag je zelf invullen......
Hyp
Wat een te vet feestje weer! :respect: KEVIN KAOS & LUNA :respect: (L) Idd wel jammer van de lauwe drankjes!
hypokevin
super feest!!! mooie locatie en top weer! Op na Q-base:p
I l s e (F)
Was helemaal geweldig... :respect: Super geslaagd weekend zo met z'n allen...! Volgend jaar gaan we weer... :d Bedankt mense (K)
Ielse!­:cheer:
Ge-wel-dig! Wat een te heerlijk dag (L) Elstak: Mijn held van de dag :respect:
ikhebt­eenlie­fescha­t
was super vooral partyraiser en day maar jonge niet normaal helden
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
Ilse_S
SUPER FEEST!! Muziek was goed, aankleding etc en natuurlijk het vuurwerk! Minpuntje vond ik hoe het regeld was bij de toiletten.
Imkee
:respect:
Heerlijk dagje! Paul Elstak (L)
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
Isaaq Newton
Geweldig feest_O_! Refuse, back to school, Pussy lounge, UP area's waren super!(Y)
IsabelleP
Main had iets zachter gemoeten eigenlijk en HC4L iets harder qua volume
itsmeceline
top feest met top mensen,,, alleen wc's waarom alles outdoor en die tering wc's indoor DAT STINKT MAN maar wel volgend jaar weer van de partij :)
J-Kay
voor het eerst dat de dj zelf niet afsluit maar de computer ???? WTF
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
HEERLIJK, GEWELDIG, gewoon jammer dat het voor bij is!!!! volgend jaar zeker weer!!!!
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
Jealousy is a motherf*­cker
Geen woorden voor alleen :respect:
Neophyte Records All Stars DE AFSLUITER_0_
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
super dag gehad:D:D volgend jaar zkrs weer:jaja:
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! :bounce: :vaag: :xtc: Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen :lol: Pfoeh pfoeh wat een groot terrein :O Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad :cheer: !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!! (L)
jimmm!!!!!
vond er niks aan .... hakkkkkeeeeennnnnnn
JJ.­eroen :vaag:
heeelee beste party:D B)
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
Johnny
mooi feest, jammer dat DJ Paul op de main en Panic op de Earley precies dezelfde set hadden (CD???)
JoHNSoN
echt een relaxt feest was gezellig
JORAM.. ;P
tering wat een goed feest weer !! lekker zonnetje B) Charly Lownoise en metale theo was echt de topper !! :respect:
Was geweldig!! Bodylotion zette een zwaar vette set neer net als Panic vs Viper en niet te vergeten Charly Lownoise & Mental Theo !!
Jroennn!;)
The prophet wat een heerlijke live set was dat!! :D thank you b2s! =)
Industrial mag best wel wat harder de volgende keer, maar Day-mar en Partyraiser oeoehhwie Partyraiser heeft wat goed gemaakt betreft de waardeloze indruk die ik van m had... Mèn, wat hadden we geluk met het weer :) Al met al, ge-wel-dig feestje! (maar wie had bedacht de wc's in een tent te zetten :S)
Jump tent was mega Lethal MG,Chicago Zone,Coone En Gave ware Top:p Manu vs max walder was (y)jammer dat de tent zo klein was en het geluid niet echt hard was maar voor de rest top feest
Just_Peer
Op een organisatie foutje hier en daar na, was het alweer een super feest!
(L)
Geweldig ! en heeeeeeeeeeeeel gezellig :D :D
Kaat:cheer:
the prophet & paul elstak :respect::respect:
kapitein_­krab
pavo, technoboy en luna (lekker oude hits)
HEEERLIJK FEEST(L)
karretje
eerste decibel, was echt super geweldig,
beste feestje van dit jaar....
Kay...
Supervet! Sparkie, Yves en Panic & The Viper! Meestersets
DIK feestje meegemaakt. Super gezellig. ECHT TOP.. :cheer::respect:
Kellog­s:face­palm:
het was weer geweldig,, vooral Partyraiser & daY­-màr heeeerlijk!!!! camping was ook gezellig!!! liefjes!! bedankt (L)
Was top feest! Was ook mede doordat ik met hele gezellige mensen was! Prijzen $$ Maar goed doe je niets aan, en het eten: Bah! Maar muziek, sfeer, mensen en het weertje(Y)
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
Klappertje
hardcore4life & darkness4life:respect: wat een setjes heb ik daar gehoord zeg(L) maar beste set gaat toch echt wel naar dj radium:respect: wat was dat klappen zeg(L)
:respect: Predator, Bodylotion, Sjarel & They :respect: ,dik geluid bij de early, vette sfeer ook :P al met al, geweldig vermaakt :D
Klssy
errug gezellig :bier:
KnalFuiF
ZWAAAAAAAAAR LOS WEER TOT VOLGEND JAAR !
Kobie (6)
Volgend jaar geen decibel et enige wat goed was waren de Neophyte Records Allstars voor de rest maar beetje saaie bedoeling
koekiejjj :honger:
idiote!!! :respect: vraag me alleen af hoe ik een steen met een houten bankje heb kunnen aanzien:P
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
Koeng :d
Ge-wel-dig(L) Sfeer,Weer,Geluid,Setjes,Maatjes :respect: (K)
KRAAK KRAAK
weer geweldig tot volgend jaar
Kraantje pappie
ja zowiezoww vet feesie goed sfeertje supper (y) Noize Suppressor(y)
krissy­:cheer­:
jaja we hebben weer een vet gezellig feestje achter de rug ; B2S (L) weer heerlijk ! Mainstage (Y) ook weer erg vet . see ya nxt time :bye:
Kronox
BOKS OUWE!!! :respect: charly lownoise & mental theo :respect:
L'Endemange
Héél veel ijsjes verkocht! :D En héél veel mensen gesproken, super naar mn zin gehad!
GEWELDIG!!
Niet geweldig maar gewoon mega gezellig! :d (Y)
Super geweldig feestje! Showtek!!! _O_
zwaar rlxte dag gehad:).dit was echt een vet feest.
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
Legion of the Lost
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving :lief: Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok! :respect:
leroyy'
Supeeeeeeer feestje!
Lieke :bier:
Partyraiser vs Daymar :respect: Super dolle dag! :bier:
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
life Fast and die Hard!­
gewekdig! zeker beter als vorig jaar! PARTYRAISER & DAYMAR!!! :respect:
was een super feest,,!! volgend jaar zeker weer :cheer:
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
lippyh
was weer een ouderwetse lekkere decibel!!
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
was zeker mooi maar jammer van da geluid in de hardcore klonk nie goed vond ik
Was Superrrr!!
Loeze :loser:
Super vet feestje!!!
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Loose Moose
erug lekkere muziek, neophyte was in vorm
LOUSJE
Maakt me helemaal blij :D!
Lucjee
Supersuper feestje :D! Vond het echt geweldig.. uitstekende afsluiter van paul elstak :D!!
Lucky_Luke
Het was weer vol gas genieten! Goed weer, toffe sfeer en goeie muziek :bounce:
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
Lyquix
wat een geluid he... alleen jammer dat t bier niet werkte...
M A A I K E
Tot volgend jaar!!!! (L)
Geweldig, op de ontvangst van de telefoons na.... maar ik heb alle vertrouwen dat dat volgend jaar opgelost is!!! :D
Maak
Paul Elstak maakte m'n dag geweldig!
maFKind
gruwelijk vet feesje!!!
MANDY-
Wat een superfeest weer! :respect: En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. :D En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer. :jaja:
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
had er meer van verwacht... maar was wel gezellig (Y)
Geweldig feestje:D heb me zeker vermaakt,,volgend jaar weer zeker aanwezig:bounce:
Marly87
Was top!!! En vooral heel erg gezellig (L) op naar QBASE :D
maurice024
Zwaar, zwaar, ZWAAR vet feest (H) afsluiter op de main was super. vuurwerk was top (Y) :D super feest !!!
Gruwelijk feest:D Geluid(Y) Partyraiser vs DAy-Mar 2 uur lang:kwijl: gvd wat was dat hard en vet:D Early was alles ook perfecto:D super feest!
Medicine-Man
Heerlijk weer, heerlijk verknipte mensen. :respect: Hellfish, I:gor en Akira :respect: Volgend jaar wel Darkness naar buiten,tussen de bomen. Net als vorig jaar.
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Melissa_siny
Was losjes kwa muziek dat sowieso.. maar die vloer.. dat was niet te doen... en die wc's BAH.. maar verder was het wel GENIETEN
Melv
Prachtig :D Eeuwig vermaakt. Was gewoon toppertje :D Publiek ging ook goed los allemaal :D
MerijnvK
lekkah lekkah jwt
Super dag gehad! Geluid in de HC4Life was vooraan echt super! Radiotor, Mad Dog vs. Tha Playah, Daymar vs Partyraiser en Promo :respect:
Miese
super vette dag! vooral :respect:The Prophet en Paul Elstak!:respect:
Mike..-
aardig wat kleine min puntjes maar daar wil ik 't niet over hebben... over 't algemeen een lekker feestje weer (Y) en de after party op de parkeerplaats met ene "ilja" was super gezellig, tot een uurtje of 1 nog flink staan hakken daaro :D
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
Decibel!! :respect: echt een van de mooiste feesten!
miranda010:D
blij dat ik er weer bij kon zijn..1992 is 4 me:Lol:
Wat een fantastische dag! (L)
Mirtekke
ging weer mooi en heerlijk weer :yes:
Zo heb me goed vermaakt en het was ook echt een super weertje!!!
Miss Corsa
Dit was echt weer een super feessie :D!!! Ben blij dat ik toch nog kon gaan!!!
Miss Keaut
Ik vond het feest op zich niet zo heel erg bijzonder maar.... Het was wel Super gezellig!!!
Miss Pitbull
Het was idd weer een MEGA feest goed vermaakt daar!! :cheer:
Mook
echt n topdagje van gemaakt! (L)
Morrizz
Idioot !!
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
Mr. Puta!
vet feezie was het weer
Mr. T.
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij B) Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten :bounce: De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
Super dagje gehad :D !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal :jaja: En heeerlijk weer :D
Geweldig feestje!!! Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
In 1 woord: :DGEWELDIG:D
.
Nee Toch !?
Op naar Decibel 2009 (Y)!!
Neluske
dikke beats b), superfeestje gehad voor de 3e x al weer :woop:
wat een feessie weer southstylerz charly lownoise en menthal theo wat een afsluiter bij de early rave
Wat een dag vol verassingen! :lief::respect:
nieco
heerlijk =D
Niekos89
Tja wat valt erover te zeggen ;) (y)
Niki...
GEWELDIG vooral het einde was (Y)
Noizemarine
Beter als dit??? Niet te krijgen!!! :respect:
NoName­Anymor­e
zoals elk jaar weer een super feesiej! :cheer: lalala ik had t stik nar mn zin! :cheer:
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais :respect:. Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur :S
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
Ouwe Seun
GEWELDIG! Super vermaakt, zeker voor herhaling vatbaar!
Pablo Escobar Is BACK!!!­
super schik gehad! knoepertje zat maar egt mega gelache!
Para J [JWT]
uber leip ..8) goed feessie Lenny dee :respect: vette shit 8) BOKS
paracetaMOL
mooi feessie :bier:
party-chick
het was extreem vetjes!!!!
Party-Kicker
Wat een geweldig feestje was dit weer zeg :respect: 2 B2S
PasMaNNi
Wat een gezellig en geweldig feest!!!! Heerlijk setjes Southstylers, Technoboy, en ofcourse Charly lownoise en Mental Theo .. soms wat heet in tenten (hardbass) maar verder :respect:
Patricia
Wat een superfeest! :jaja: Jammer dat de main zo dicht bij de hardcore stond.... :s Muziek was af en toe niet te horen. Daar was niet over nagedacht. Goeie muziek (vooral bij 1992: Stanton ( dat vond de beveiliging ook ;) ) en b2s main: Panic en Viper), leuke mensen ( ;) :lief: ), superlekker weer, veel gelachen! :d Ik heb echt een topdag gehad.
super feestje. op naar mystery land
Pawns in the Game
SUPER GAAF FEEST XD afsluiting was top (Y) wc,s was idd kut
PE@NUT
Wat een feest weer zeg! Echt genoten, goed geluid! See you next year :D:D
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
PFSquad MC
Toch echt het beste opgezetten Festival van Nederland. :respect: The Viper, Panic, Charly Lownoise, Mental Theo, Zany, Vince dat waren voor mij echt de mannen van de dag :D.
Philip J
back to school. geweldig podium. viper en panic regeren
Pi
OLdScHooL GeZeLLiG:)
Pielaart
_O_ PAUL ELSTAK _O_
Piientje
Super vette dag gehad! D-Block & Stefan :respect: Jammer alleen van t lange w88 bij de barre @ main:S!! Verder flink staan stampe:D! Op naar volgend jaar!
Pimpel
GEWELDIG gewoon..... Industrial en early te vet.... Hellfish en Bryan fury (L)
Pithune/­Shadow Interaction
MANU KENTON VS MAX WALDER _O_ voorderest, enorm vet, had weinig over te klagen (hoewel wat regen voor de frisheid niet mis zou zijn:D) top!!
Pjom :honger:
Wat een dik feest :D Southstylerz - Hardstyle Masterz - Zatox _O_ _O_ _O_
GE-WEL-DIG :LIEF: :BOUNCE:
PMA
Jeeeutje wat een schandalige decibel :bier:
poupoulossos
Dikke dikke shizzle!!!!
Project Hardcore
bijna de hele dag bij b2s gestaan was echt super daar tot volgend jaar
1992 is 4 you geweldig, perfecte plek en leuke mensen (h)! Rob & MC Joe, Stanton :respect: Panic & The Viper :cheer: Charly Lownoise & Mental Theo 8)
Ratje
Geweldig feest! Supersfeer, gezellige mensen en Deepack, Charly en Theo als HELDEN van de dag!
Razer.NL
Was weer geweldig, alleen jammer dat de hardcore niet goed tot zijn recht kwam :(
Jaja was weer een TOP-feest!!! Bodylotion was echt prachtig! Precies zoals vorig jaar een dikke 10+ :respect:
Reempie
lekker feestje heb me goed vermaakt:cheer:
Rella:devil:
lekker weer
ReLSMuRF
Was lachen
Remmco87
Superfeestje! (Y) Alleen wat was het WARM in de Hard Bass :S Die area hadden ze beter buiten kunnen doen
Robbie-
Top geluid, Top sfeer, Top muziek, Top mensen....kortom, super feest! (alleen wc's waren minder top :P )
geweldig feestje , super geluid :P early mega vet :D
Roberto -o
Heej Vera, je had bij ons moeten komen staan op de parkeerplaats, wij hebben 2 uur staan feesten daar!!
Robin :bier:
geweldig, alleen bar bij de mainstage minpunt
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
Robvoldrop
Super!!!!! tot volgend jaar en het jaar daarna en het jaar daarna ...................
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
rolf maiskolf
charley lownoise, menthal theo mega vet
rollerman17
wat een feest (H) paul elstak :respect:
rontjuh
Super feest! b2s :respect: Bodylotion was geweldig! en ook Partyraiser en Charlie lownoise&mental theo super gedraaid :respect: Echt lekker sfeertje en topweertje! Tot volgend jaar zeker weten!
:D:D goed feesie! :D
Rootjuh!
echt gwn een knallertje weer
RoXxX
NEOPHYTE R­ECORDS ALLST­ARS!!!
Roy B)
En weer vorig jaar overroffen. Wat een geniaal einde, kippenvel, sirieus beste feest van het jaar!! Volgend jaar zeker weer aanwezig + huisje :D
Roykee..
Vooraan in de Hardbass!!(L) Mijn mooiste feestje:jaja:..
Rubens®
Wat een geluid! Hardcore4life, early rave en Mainstage!! :respect:
RUDOLF:bier:
lekker feestje hoor kk zat :bier: :d
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz :respect: Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was :(
lekker feesie! :D headhunterz vs wildstylez :respect: leuk afscheidsfeestje met m'n vriendjes! :9
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
S-te-phan
Geweldige dag gehad! Helemaal los gegaan in Hardbass tent!
Geweldig feestje, heerlijk weer, heerlijke setjes, SUPAH ;) :bier:
Sanderk
TOP B2S is NOg steeds goed bezig :D
Geweldig feest! Project 1, Charly/Theo, Southstylers, J&W.. volgend jaar de garderobe beter regelen; wat een HEL!
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Sarah013
Toppie! Alleen vorig jaar werd er beter gedraaid op de main.....
Sasjee­:bounc­e:
Wat een feest, LunaTick je heb gelijk over de geur op de wc:) leuk je ff gezien te hebben... See You All Decibel 2009 :banana:
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
SCHUFKE
VET
Schuim
Geweldig feest. Super goed bij de early. Top eten, eindelijk eens iets waar ik niet van over me nek ga. Schonegemaakte dixie's. Ja helemaal (y) :respect:
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
was weer een vet feestje goed begin van me vakantie :):)
sebkuh
is er hier een party!!!!!!
superrrrrrrrrrr vet er is niet beter. wanneer kan je kaartjes hale voor volgend jaar?
Sief
MEESTERLIJK!!!:respect:southstylers,hardstyle masterz,isaac,zany&vince(L)en SUPERgezellig!!!feest van t jaar :D
SJ-O
Gezegend
geweldig feest:D alleen showtek was beetje kut op main
slam1975
Leuk feest, maar de Refuse-tent vond ik het best (Y)
Was weer een uiterst geslaagde editie van DB, wat betreft entourage en show gaat , als het zo door gaat DefQon nog inhalen. Top feest heb we weer prima vermaakt :)
Smartie™
Goed vermaakt alleen geluid H4L was best wel bagger
Snoetje
Was een super mooi feestje:) next time ben ik er zeker weer bij
Ohhhh wat was het weer gezellig!!!!Geweldige sfeer:D Back2school:bounce: en Refuse:kwijl: Sven Wittekind & Amok:respect:
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Wat heb ik een HEEEEERLIJK feessie gehad en wat een HEEEEEERLIJKE mensen had ik om me heen :lief:
wat een topfeest zeg!! heb echt genoten yeaaaah
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody (y)
Stef fie
Super super super vet! Zeker volgend jaar weer!
StevE BlappiN
Was zeker lekker, vond de muziek wat tegenvallen maar lekker sfeertje en mooi einde!!!
Steve Verm
Heb me vermaakt :D
Stiffm­eister­_­
Superfeest vooral charly lownhoise en mental theo bij de early rave!
Stoflong.
dat ik op een clubcut vestijn zou belande ok.... maar dit sloeg echt alles... sorry maar ik was toch echt op het verkeerde feestje beland,,, dus ik dacht mss kan de terrorzaal wat goed maken.. maarja als ik zand wil zien ga ik wel naar s'wereld grootste zandbak.. kk gaar dus
Stokkie.
sorry kut feest !!! vorig jaar veel en veel beter en gezelliger bij de hardcore
Stoux
Lekker feest :D Geluid overal goed geregeld, in HardBass en Hardcore4life goed hard, op de main absurd hard! :respect: En ik had er niet voor niks jaren naar uitgekeken, eindelijk een keer Zany & The Beholder samen: WAT een dikke set :respect: :respect:
Struissie
Organisatie was echt top!! Partyraiser vs. Day-mar :respect:
Sunny-D
Last Yahr was Decibel better.......
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
Wat een Té Goed feest! De Mensen, de sfeer, de sets, het weer alles PERFECT
Taxi_Rowé
gewoon fucking niet normaal! geweldig feest!!:respect:
TB
Dat geluid overal was echt om te huilen :'( als ik in de hardcore sta en continu de main hoor tijdens breaks is dat echt slecht geregeld:S gelukkig hebben alle bekenden en de dikke set van promo (en ook die van sven wittekind) de dag nog gered voor mij en mn moppie (L)
Terreur_­op_­Wielen
Heb me zeer goed vermaakt alleen vond het vorig jaar toch beter foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net (waarschijnlijk op 28-08-2008 ivm vakantie)
Terror-Timmy
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
terryj­eweetw­el
VOL GAS <3 DECIBEL VOLGEND JAAR WEER DIKKE 10
Tessiej
Toch gelukkig nog naar decibel gekunt net een paar uurtjes terug uit spanje:D is elk jaar weer t allerbeste feestje (L)
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
leuk festival, top weer, hardcore 4 life mijn stek en michelle heb je gemist!
Tha Bips
The prophet & paul elstak hebben men dagje weer goed gemaakt :respect: wc's en netwerk wat een drama
THA ZORICA !!!!­ PARTIZAN
REFUSE ....:LIEF: Dagmar Nikola en Nathalie heb echt gelachen met jullie ;)
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
The Harder­Styles Freak!­
super strak!! mijn helden Project one & Zatox :D Decibel tot volgend jaar maar weer!
tilburg terrorist
asosial harde bas was egt helemaal toppie hardcore 4 life was egt fucking lekker heb me prima vermaakt aleeen die wc,s ........:S da moet egt ff anders verder was het 100% super
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
tjikkie
was helemaal goud !!!
tony de zieke vogel
superrrrrrrr!!!
Tony the Torment
Was weer een GOED feest van B2S :respect: geluid en de lineup geweldig(Y), maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial :no:Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
schitterende dag gehad :yes: met als echte afsluiter charly en theo:respect: dj paul had niet meer hoeven te draaien :P
Total Confusion
Vette lokatie(y) feest was ook prima geregeld. Unexist dikste setje:respect: partyraiser vs day-mar ook goed te doen:jaja: Decibel(Y)
:bier: charly en theo :respect: armagddon project :respect: :bier:
TURTLE
een mooie afsluiting van de vakantie. volgend jaar weer:P
TvdB#
GE-WEL-DIG :D
Vaatje:bier:
geweldig :respect: paul elstak :respect:
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk :P
Zoooo niet normaall gekkehuis gewoon :D
Vin's
GREATTT !! :respect:
VS*
Bereik van de telefoons was weer niks, maar het feest was top!
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
VWRik
Topfeest!!! werd lekker gedraaid in de Hardcore tent! :bounce:
Walch
zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan
Wanderer
Was super gezellig :D
Wennemans
Helemaal top!!!! D-Block en S-Te-Fan -----> super!!! Luna -----> Heerlijke afsluiter, het allerlaatste beetje energie er uitgedanst!!!
wesley!
heerlijk feest gehad! het geluid(L) kevin kaos, josh & wesz, deepack,mad dog vs tha playah en neophyte records allstars! er werd echt te heerlijk gedraaid vandaag, volgend jaar zeker weer(H)
Wiebski
was een super feestje top geluid en sfeertje
Kon beter...
zatox moatje!
Wildeg­ullieb­as
Keurig feestje :D
Willempie:D
gewoon gruwelijk, beste feest wat er is
WKD-diefju­h:boun­ce:
Ik heb me uitstekend vermaakt.. wat een feest :D
Het Was Geweldig Vogendjaar weer ;):D :bounce:
gruwelijk !
SUPERR:bier:
xKIM.
in 1 woord: FANTASTISCH :respect:
xSMNTHx
Het was weer een super feest, leuke afsluiting :respect: alleen het vuurwerk moet op een andere plek gedaan worden
xx_­nelleke_­xx
charly lownoise en mental theo waren het leukste :D:D:D vooral de happy hardcore :respect: volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn :P:P paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant :no:
yelsew
TOPFEESSIE!!!! lekker staan knallen bij de main!!!
Yoranovic
Was weer Super :bier: :D
ZONIA
oppie toppie toppie
{L}in
Was super! Jammer dat we steeds iedereen kwijt waren...
©laudiaaaaa AKA ©-LoUd :cheer:
Ongelooflijk!! Elk jaar weer GEWELDIG :D
:bounce:Spr feest, sfeer was goed lekker bij de Early rave en ut Geluid was echt toppie:bounce:
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Ik denk wel dat ik het goed naar me zin heb gehad.. Maar weet er niet veel meer over te vertellen,, Goed teken dus :P (Y)
× Marissa ×
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)