Ik ben gisteren mijn Sony Ericson K810i verloren, hij zat in een roze hello kitty zakje. Er staan foto's op van mijn nieuwbouwhuis en ik zou daarom graag mijn telefoon terug willen. Ken jij of ben jij degene die deze telefoon heeft gevonden, ik wil hem graag terug en ben bereid 100 euro ervoor te betalen. Stuur even een pb!!
Organisatie was super, alleen Hardbass tent was echt TE warm en de bus terug naar huis was een min punt! Afsluiter van Paul Elstak Unbelievable wat goed!!
super feestje dit, me 1ste Decibel en zeker niet de laatste! , super setjes van Soutstylers, DBSTF, Zatox en de afsluiter van Paultje was ook super...+ MC DV8: R.E.S.P.E.C.T
was weer super feest The Driller draaide ook geweldig , alleen jammer dat de Rookie stage zo ver weg en verstopt zat. Promo was super en Neophyte Records Allstars draaide ook echt geweldig!!
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit
heb me weer zwaar goed vermaakt. flink los lopen gaan maar had ook niet anders kunnen verwachten na 2007 & 2006.. Partyraiser&Daymar, Noize Suppressor , Tommyknocker, The Prophet en Paul Elstak
Geweldig..geweldig sfeertje.. weer gezellige mensen onmoet.. early en de main ware knallers en hardbass tent was net als de silverdome warm !!
in een woordt SUPERVET !!
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt
sow niet normaal, muziek & geluid was genieten een prima sfeer lekker weer gehad kortom geweldig. klote dat veel mensen geen bereik hadden met hun telefoon,
Vorig jaar wel meer naar me zin gehad.. maar verders wel een geslaagde feest:
super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad
De-Ci-Bel!!!! super vermaakt,partypeople thnx, echt gruwelijk in elkaar gezet dit feest Jammer dat de Main de Hardcore overstemde, maar dat maakte de back2school area ceker dubbel en dwars goed Motheeeeeeerfuckeeerr!!!
complimenten voor b2s organisatie, alles was goed geregeld... vond wel. dat hardbass in een wat grotere tent mocht. maar voorderest mainstage was echt practhig gedaan.
Geweldig feest, beetje jammer dat Noize Suppressor zo kut klonk + Paul Elstak is geen afsluiter... Verder goed vermaakt op de main, Hard Bass, Hardcore4Life, Back2School en een kwartiertje Partyraiser vs. DaY-már Goed gedaan b2s
Wat een wereldfeest ! Alles was top met als positieve uitschieter Neophyte Records Allstars op de afterparty nog een lekker potje pim pam petten gedaan zodat de topdag kon worden afgesloten
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!
Zoheej, dit was me er weer eentje zeg! Een van mijn beste feesten ever! Alles was top, behalve de stinkWC's en het lauwe zuipen KEVIN KAOS & LUNA Haagsche knallers!!!
Leuke dag gehad! Charlie Lownoise & Mental Theo de feestmakers van de dag! Melig, vrolijk, dolle bende! Verder goede sets gehoord op 1992 is 4 you en refuse, met name Spark. Flinke spierpijn aan over gehouden. Geluid bij de main was top (vooraan), Daar had hardcore4life de hinder van. Ondanks t veelal vlakke/schelle geluid in de tenten goed genoten van de muziek. Leuke showtjes, lasers, deco, goed eten, aparte mensen, leuk gezelschap. 1 van de leukste festivals dit jaar!
Decibel, vetste feest waar ik ooit ben geweest! Was echt super!
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
Was een knal feest !!! De set van Darkraver in de PUSSY LOUNGE>>> MEESTERLIJK. Heerlijk ouderwets staan hakkuh
Vet feest weer, ietsjes te druk in de hardcore4life, maar dat mocht de pret niet drukken. Wil alleen de dame zich even melden die gewoon 4 keer. ik herhaal 4 keer op mijn tenen ging staan...
Was weer geweldig!! Wederom weer een gezoek naar mensen, plaatsen en andere activiteiten! Maar dit keer wel de pendelbussen goed geregeld!! En wat een afsluiter!!
in een woord : WOW ! B2S niets meer dan hulde voor jullie .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP perfect weertje relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel
Erg lekker feestje, leek wel of het steeds vetter werd! 'laten we maar even bij deepack blijven kijken' goeiemorgen die knalde dr op! ook voor charly natuurlijk die de set kwam opvrolijken Charly & Theo helden, Project gruwelijk, Isaac dikke shit, jammergenoeg niet TBY kunnen zien, rot tijd tafel
Ondanks mijn griep, heb ik me aardig staande gehouden Weer perfect, sfeer toppie Back2School Panic vs the Viper Hardcore4Life Promo de dj's braken de tent af stelletje vandalen
was super vooral partyraiser en day maar jonge niet normaal helden
Indoor plee's was kots neigingen ! Hardcore 4 Life tent muziek te zacht Main knalde over de Hc heen was wel kut , drom kon ik ook moeilijk in de muziek op gaan maar was wel lachen en Top Weertje !
Wat een geweldig feest, Early, Early en nog eens Early Charly Lownoise & Menthal Theo was echt Super
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!!
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje
super dag gehad volgend jaar zkrs weer
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen Pfoeh pfoeh wat een groot terrein Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!!
The prophet wat een heerlijke live set was dat!! thank you b2s! =)
Industrial mag best wel wat harder de volgende keer, maar Day-mar en Partyraiser oeoehhwie Partyraiser heeft wat goed gemaakt betreft de waardeloze indruk die ik van m had... Mèn, wat hadden we geluk met het weer Al met al, ge-wel-dig feestje! (maar wie had bedacht de wc's in een tent te zetten )
Jump tent was mega Lethal MG,Chicago Zone,Coone En Gave ware Top Manu vs max walder was jammer dat de tent zo klein was en het geluid niet echt hard was maar voor de rest top feest
het was weer geweldig,, vooral Partyraiser & daY-màr heeeerlijk!!!! camping was ook gezellig!!! liefjes!! bedankt
Was top feest! Was ook mede doordat ik met hele gezellige mensen was! Prijzen $$ Maar goed doe je niets aan, en het eten: Bah! Maar muziek, sfeer, mensen en het weertje
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok!
Goed hoor, ik zag het bij binnenkomst echt niet zitten omdat er zoveel verplaatst is. En nog een tip: De WC's volgend jaar gewoon weet BUITEN. DIE LUCHT!!!!
Wat een superfeest weer! En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer.
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog beetje jammer toen kwam predator jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt
had er meer van verwacht... maar was wel gezellig
Geweldig feestje heb me zeker vermaakt,,volgend jaar weer zeker aanwezig
aardig wat kleine min puntjes maar daar wil ik 't niet over hebben... over 't algemeen een lekker feestje weer en de after party op de parkeerplaats met ene "ilja" was super gezellig, tot een uurtje of 1 nog flink staan hakken daaro
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
Supervet feessie Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave Darkness 4 Life Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer adiosss
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
Super dagje gehad !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal En heeerlijk weer
zoals elk jaar weer een super feesiej! lalala ik had t stik nar mn zin!
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais . Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur
Wat een gezellig en geweldig feest!!!! Heerlijk setjes Southstylers, Technoboy, en ofcourse Charly lownoise en Mental Theo .. soms wat heet in tenten (hardbass) maar verder
Wat een superfeest! Jammer dat de main zo dicht bij de hardcore stond.... Muziek was af en toe niet te horen. Daar was niet over nagedacht. Goeie muziek (vooral bij 1992: Stanton ( dat vond de beveiliging ook ) en b2s main: Panic en Viper), leuke mensen ( ), superlekker weer, veel gelachen! Ik heb echt een topdag gehad.
Toch echt het beste opgezetten Festival van Nederland. The Viper, Panic, Charly Lownoise, Mental Theo, Zany, Vince dat waren voor mij echt de mannen van de dag .
Super feest! b2s Bodylotion was geweldig! en ook Partyraiser en Charlie lownoise&mental theo super gedraaid Echt lekker sfeertje en topweertje! Tot volgend jaar zeker weten!
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was
lekker feesie! headhunterz vs wildstylez leuk afscheidsfeestje met m'n vriendjes!
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
was weer een vet feestje goed begin van me vakantie
Was weer een uiterst geslaagde editie van DB, wat betreft entourage en show gaat , als het zo door gaat DefQon nog inhalen. Top feest heb we weer prima vermaakt
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody
dat ik op een clubcut vestijn zou belande ok.... maar dit sloeg echt alles... sorry maar ik was toch echt op het verkeerde feestje beland,,, dus ik dacht mss kan de terrorzaal wat goed maken.. maarja als ik zand wil zien ga ik wel naar s'wereld grootste zandbak.. kk gaar dus
Lekker feest Geluid overal goed geregeld, in HardBass en Hardcore4life goed hard, op de main absurd hard! En ik had er niet voor niks jaren naar uitgekeken, eindelijk een keer Zany & The Beholder samen: WAT een dikke set
Dat geluid overal was echt om te huilen als ik in de hardcore sta en continu de main hoor tijdens breaks is dat echt slecht geregeld gelukkig hebben alle bekenden en de dikke set van promo (en ook die van sven wittekind) de dag nog gered voor mij en mn moppie
Heb me zeer goed vermaakt alleen vond het vorig jaar toch beter foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net (waarschijnlijk op 28-08-2008 ivm vakantie)
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
asosial harde bas was egt helemaal toppie hardcore 4 life was egt fucking lekker heb me prima vermaakt aleeen die wc,s ........ da moet egt ff anders verder was het 100% super
VEEEEEL slechter dan vorig jaar... vorig jaar betere sfeer, main was mooier, tenten stonden op betere plaats gepositioneerd,
Was weer een GOED feest van B2S geluid en de lineup geweldig, maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
wederom een van de betere buitenfeesten, alles perfect geregeld, echte party people, en paul elstak (oldschool early) die afsluit veel beter dan promo!, jammer van het muziekloze vuurwerk
heerlijk feest gehad! het geluid kevin kaos, josh & wesz, deepack,mad dog vs tha playah en neophyte records allstars! er werd echt te heerlijk gedraaid vandaag, volgend jaar zeker weer
charly lownoise en mental theo waren het leukste vooral de happy hardcore volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht.
Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206
Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon! heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag