Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2239), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1921), Budi (1409), M.ha.yu (1914), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (979), anoniem (704), anoniem (782), Nexus.. (2487), killingscum (716), Robvanbeers (528), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (640).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

GEWELDIG :respect:
!!­ kristel !!­
t was weer in een woord geweldig.....op na volgend jaar...
!!!!!NIELS
het was echt geweldig! volgend jaar weer :D
Prachtig feeeeeeeeeeeeest in de hardcore4life losjes! zeker weer terug '09 (L)
!!Margot!!
echt supermooi feest :D:cheer: gezellig sfeertje en mooi gedraaid!
"benny"
mega feestje
"Nikki"
Super feest gehad!! (L) Had van mij een paar uur langer door mogen gaan, baalde zo dat het afgelopen was:(
Super vermaakt, sfeer was zkr goed!! :D
Tjaaa er zijn altijd mense die weer wa te zeike hebbe over da andere feeste beter zijn maar t was gewoon een SUPER geslaagd feest!
'amanda;­ :mixje:
Wat een feestje weer! :jaja:
'sensual
PERFECTIE gewoon! I (L) Decibel!
was weer een gef fjistje
(f) Sharon
leuk leuk leuk!!!
(K)lovely Linde(K)
was weer een superfeestje met mijn allerliefste dinnie! thanx sweety!
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
* Cindy *
GEWELDIG, Lucien foort,Charly lownoise&mental theo:respect:,Luna,Technoboy :respect:
*­ GoSsé !!­ O:)
Gewoon weer SUPER VET!!!! _O_
HARDBASS (L) Veruit het beste!!! The X-clusive :respect:
*#Nadine#*
super feestje, relaxte mensen, heerlijk weertje, maar de toiletten was echt zwaar klote geregeld daar..slechter als vorig jaar
** T **
WWW.SLAPPEKWATSVERKOPEN.NL Mega vet tof feestje 8)
Heerlijk!! 3e op rij, Decibel wordt elk jaar beter :D Dikke duim omhoog wederom voor b2s (Y)
Dit was mijn 1e decibel en zeker niet mijn laatste:D was een super gaaf feest is dit en dat geluid in de main pfffffff zo hard heb ik het nog nooit gehoord en het weer :respect: wat een heerlijk gewoon :D ik zeg op naar volgend jaar
**Daisybel
DOL FEESTJE! :cheer: :respect::
**Joycee**
3e decibel, en weer was t super!! (y)
**­Miss Bitchy**­
:respect: Decibel :respect:
**Roosie**
was een vet feesie!!
Was Superr !!
Geweldig Feestje!!! Toppie
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
*­Don Corleone*­
geweldig feesie, main stage was goed maar charly en mental theo aan het eind bij early steen steen goed
*EZZIE*
Het was superrrrrrrrrr! Alleen ik vond het wel TE DRUK, en die plees GADVERDAMME!!!!
*Michael_
The Viper vs DJ Panic! Paul Elstak!! de HELDEN
(L) Decibel het was MEGAAAAAAAA :respect:
Was leuk :D.. Hellfish & Bryan Fury (Y):D..
*RisS*
Wat n super feest! :D Jah die wc's waren een drama :no: Maar verder weinig te zeiken, hoor :cheer:
*Sann*
veelste snel afgelopen!!!heel de dag zo goed vermaakt dat het te kort was :bounce: >>HARDCORE4LIFE, MAINSTAGE & B2S deden t hem:bounce:
helemaaaaaaaaaaaaal te
+Flip 0_o
Top geluid(Y) Hardbass was een beetje warm, maar verder prima vermaakt :cheer:
- # *
:lief: GEWELDIG :bounce: B2S :respect:
i (l) decibelllll wat een heerlijk feest is het altijd :D
Zowwww Zatoxxx :respect: eerder stoppen en tog gewoon doorgaan:P Super Feest!!!! geluid :kwijl:
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
:D super gehad
-=­terror­gevaar­=­-
was weer een mooi feestje:D
-Amandaa.
Geweldig feestje :respect: :D
-kick
super vet!
top feest:bounce:
-Sjors-
Alweer een geweldig feest :respect:
Ging wel. leuk om een keertje mee temaken :)
het feestje van het jaar :cheer:
..­::Linn­ie25::­..­
in 1 woord GEWELDIG!! (Y) top gewoon
Super feest weer gehad! :cheer: Alleen die hard bass tent mag volgend jaar wel anders.. wat een hitte :X
..jordy..
WAT EEN FEEST
super feest leuke sweer alleen eruit worden gezet om simpele reden vind ik dan weer kut
zeker wel een super feest :respect: heb me goed vermaakt daar
100%_­Trut:b­ounce:
Was zeker de moeite waard!
19TK90
Decibel 2008 staat bij mij op nr. 1!!! alles was super!! kheb me optimaal vermaakt!
2Fast4­Trance :9
Line-up was iets minder als die van vorig jaar maar de toiletten en het eten was erop vooruitgegaan!(Y) We(L)Noize Suppressor! :D
Decibell weer beter dan Defqon. Jmr dat the Prophet geen hardcore draaide..
5 minuten!!
:respect: REFUSE :respect: :respect: AP :respect:
8) Iertjuhhh 8)
Beetje jammer dat de sfeer in de early soms ver te zoeken was, maar uiteindelijk toch wel veel gelachen :D
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Radium & Hellfish vs. Bryan Fury ­ :respect: :kwijl:
::RonV::
nice !!!
:@­It's Just Me And Only Me:@­
heb me echt super vermaakt goeie afsluiter bij b2s stage...wel jammer dat het geluid bij de rookie overheerst werd door de rest daar werdt ook lekker gedraaid :respect: paul elstak super lekkere set in de pussy maar om een lang verhaal kort te maken!!!!!! volgend jaar zeker weer!!!!!!!!
:bier: Tekkoman :bier:
4 woorden: dag van me leven! b2s SUPER!!!!!!!
:bounce: David
super vermaakt.. heb alleen het einde niet mee kunnen maken K.U.T wouten
:bounce: Early-Streever :bounce:
panic & the viper :respect: paul :respect:
:bounce: Teun :bounce:
Was weer een super feessie, geluid op de mainstage was weer behoorlijk lekker. Jammer dat het op het einde iets te druk was met DJ Paul
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
vond het nogal tegenvallen... slechte setjes gehoord (afsluiting paul als toppunt), suffe sfeer tot zoiezo 8 uur en vond het geluid juist niet echt hard staan
het was super en het einde oook\!!:bounce:
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
(Y) :bier: :vaag:
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Godver wat een super vet feest
:bounce:vd peej:b­ounce:
Twas Echt Helemaaaaal geweldig :D:D
Was weer een dikke knaller ! :D Heerlijk vermaakt, jammer alleen van het vele wespen-tuig wat het nodig vond om te steken hele tijd ! 2 stijve armen aan overgehouden :(
:jaja: Party_­Roy :jaja:
geweldig feest :jaja: :respect: Paul Elstak :respect:
wat een mega feest:D vele malen beter als vorig jaar. :respect: paultje lekkere afsluiter:D
:respect: ScorpioGirl :respect:
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd :yes: Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! :yes: Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! :respect: Decibel
Donders mooi feest:bier: Volgend jaar weer:D
:xtc: kalfsla terror :lijn:
super!!!!!!!!!!!
SUPER! Mijn eerste grote, maar zeker niet laatste feest! :D
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
>>Melluh<<
Zoo hey :o wat een feest onwijs naar m"n zin gehad! Noize Supressor was maximaal knallen 8) :bounce: Nu maandag en nog last van dikke spierpijn 8) Ghehe.
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
[077] Reneetjuhh
decibel wederom weer een toppertje!!!!
[D&­W]Mult!­Groove :respect:
7 uur non stop beuken in de schranzztent!!! Heerlijke sfeer daar!!! :KWIJL:
[F.­C.­M.­R.­] Nathaliee :hyper:
Mad dog vs Tha Playah (L):respect: Verder ook goed vermaakt :D
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
[GBBR]­skulle­tje
was zeker een vet feesje :P heb me goed vermaakt :d en AMOK draaide echt lekker
[I][v][o]
Het ging overdag helemaal de verkeerde kant op; driekwart van de mensen was zwaar van de kaart, de sfeer was kut en de muziek nog kutter. Maar Technoboy, The Prophet en Paultje Elstak wisten alles goed te breien! :D Jammer van die vechtpartijen.
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
[OKP]KNABBEL
Niet normaal feessie was geweldig en zkers volgend jaar weer op de camping gegarandeerd veel onzin daar
[R]ickyy*
Lkkr knallen dit jaar !!! Vooral D-Block & S-te-Fan:respect: SUPER!!!
[S!M0N]
Beste Feest tot nu toe! Echt GEK!
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
__BazZ__
Decibel .... Tot volgend jaar:D:D Was helemaal Super
_Elizaaa1_
twaar weer mooi :D :respect:
_FrZ_
Heel goed geregeld allemaal. Top feest gehad :D
_Tim
ratatatata arie van de kanarie, wat een geweldige dag! :d
`Roland`
Dodelijk feest alleen parkeren was zwaar kut!!
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
ABBA
SUPER FEESJE!!! ABSOLUUT... VOLGEND JAAR WEER? WIE GAAT ER MEE?!
AlanR
Hefttig !!! Alleen die kut telefoon paale daar ! (H)
Alexander'
Wat een super vet feest! (L) Predator, Lenny dee, Panic vs Viper :kwijl:!! Dit was voor mij echt een van de mooiste feesten van 't jaar :D
Mooi feestje :) beetje jammer van de wc's en dat je van hot naar her moest lopen voor de hardcore... Laatste uur kwam ik weer helemaal tot leven....
Wat een topdag (L)! Project one :respect:
Anoussh.
zeker leuke maar ook kut momente mee gemaakt.. nix aan te doen, buiten dat een heerlijk feesie :D
Was weer geweldig!!!
Arnolio
Was een mooi fistje :respect: Predator :respect: Yves :respect: Bodylotion :respect: Spark Taberner :respect: Stanton :respect: Charly en Mental :respect: Rob AND MC JOE!! :respect: Sorry Vince, maar je had het zwaar na de set van Bodylotion. Ze hadden je beter er nog voor moeten plaatsen. Hilarious ik heb je set gemist. Voor de rest was het geluid goed, behalve in de terror/industrial. Ik weet niet hoe het in de andere tenten klonk, maar bij de Back2School kon het geluid goed open (soms).
Aron
Geweldig feestje. Ook fijn dat er muziek was bij het wachten voor de ingang. Supersfeer :respect:
Aureel
Wat een feest.. :D
B_eppieJ
GEWELDIG!!!!!
Gaaaaaaf 8) Maar echt tegenvaller dat er na het vuurwerk geen eindliedje meer was! :no:
Bart 013
Armageddon project :respect:
Bart SFD
wat een topfeest!!
complimenten voor b2s organisatie, alles was goed geregeld... vond wel. dat hardbass in een wat grotere tent mocht. maar voorderest mainstage was echt practhig gedaan.
Basja
super :respect:
beste outdoor feest van het jaar!! op naar mijn 4e decibel :D
Be Free!!
in een woord...........GRANDIOOS!!! en wat is er toch gedanst / gestampt / gefeest heerlijk!!! volgend jaar zeker weer!!!
Beut
uber vermaakt zon strand en heerlijke muziek.
Bianca B)
Wat een feest! Back2school:bounce:
Bigboldy
Wat een feest! :yes: 5e editie op rij en nog steeds zwaar dik iedere keer! Dit jaar hands up voor Tekno Warriors, Joe Rascal, The X-clusive, Technoboy , The Prophet & Paul! :respect:
Bil
Wat een gruwelijk feestje weer, vooral die Early Rave:D PREDATOR:D
Blitzfreak
Was ok, tenminste in de Hardbass area, afgezien van de warmte... de main... stilstaande zombies, maar wel kei gezellig gehad met mijn maatje!!!
Blond Stampertje
Goeie sfeer, heerlijk weertje. Geluid op de main top, de rest iets minder. Paul zeer goeie afsluiter, jammer dat het stipt 11 uur stopte. En die stank op de toiletten kan echt niet. Voor de rest prima vermaakt!
bounty1987
In een woord: GEWELDIG:O
BoyvS
wat eeen feeest..:D en dan die knal afsluiter...(L)
Brabants prinse­sjee__­
was een mooi feesjee!!!!!:bounce:
Brain Insane
Jaja Decibel was weer Fucking Vet! Early Rave en Pussy Lounge super!
Brattbakk
Southstylers, Project One, Charley Lownoise & Mental Theo :respect: echt weer een super feest!
Brech-X-je
WOW zo vet :kwijl: ik wil terug *zucht* :)
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
BruNo _o_
Volgende week weer???
Bultsie
Wat een feest man! Echt perfect weer gehad en geluid op de main was niet normaal.
Vette dag gehad, en wat een sound bij de main damn.... :bounce:
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
Caboithes
Wat een geweldig gruwlijk feest! Heerlijk sfeertje en super muziek!!!
Cartman&­Dennis
Waanzinnig aangenaam....
Zoheej, dit was me er weer eentje zeg! Een van mijn beste feesten ever! Alles was top, behalve de stinkWC's en het lauwe zuipen ;) KEVIN KAOS & LUNA :respect: Haagsche knallers!!! (y)(y)
Chan_tie
Wat 'n feest!!!!! HEERLIJK :D! Achterin bij de Main was het goed vertoeven.. Lekker chillen tegen die bult aan, in de zon! B)
channtal(ll)
gruwlijk feestje, heb me goed vermaakt!
Jaaah was weer ene goeie (Y)
Leuk feestje!..alleen de afsluiting was slecht....commerciële kut hardcore
Christ...
zweten in de hardbass en genieten bij Charly Lownoise & Me­ntal Theo:respect:
Christopher Jones ™
Egt Vet ........ :respect:
CjurLjuntje
Top (Y)
Corine o:)
Erg naar me zin gehad, lekker geknald!!:bounce: Maar vond het te druk en iets te groot opgezet, liep de poten uit me lijf! :@ Minpuntje was ook dat je het geluid van de Main en de Hardcore4life door elkaar heen hoorde!!
Crazy King
Wat een weertje was het B) Heerlijk! En erg gezellig :yes: Super feestje dus weer :) (y)
Crazy_Chica
Was weer helemaal SUPERRRR en lekker WEERTJUHH :D
d a v i d o f f :[
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok! _O_
D e NN i S
Wat een feest!Davide sonar en paul elstak waren meesterlijk:d
D á a n t j e !­
Wat Een SuperGaaf Feest.. Met Me Schatjes (L) :cheer::D
D-Jamez
een aardig feestje alleen een finale neerzetten lukt ze nog steeds niet
Da HaRdCoRe MaNiAc
Super vet :bier: SLAVEFRIESE LIVE :kwijl::kwijl:
Da Snils
was weer goed te doen dit jaar :respect:
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Lekker feestje ja! :D
DaNe-NwK
Beste Decibel ever!!!
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! :respect: Ook nog genoten van de technostage :-D Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar! (Y)
DarkSpacer
K.Kaos ging weer goed los :bounce: en natuurlijk The Godfather Of SCANTRAXX THE PROPHET :respect:
Dass'
Echt een super feest!!! (Y) (Y) (Y)
DaveRave.s
geweldig feest goei weer goei geluid goede dj's alles top !!
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
De FEESTFee B)
Was weer geweldig!! Wederom weer een gezoek naar mensen, plaatsen en andere activiteiten! Maar dit keer wel de pendelbussen goed geregeld!! En wat een afsluiter!! :bounce:
De Lange Witte
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
de Liftmonteur
VET VET VET VET VET VET
Death By Design
Wat een weer :d. het was weer een top feest zeg niet normaal :D
debster1977
Super feetje:bounce:..Alleen jammer dat je bij de hardcore tent steeds de main hoorde...maar darkness4life maakte dat weer goed:D
Defqon.1
Geweldig feest weer! WC`s dit jaar makkelijk te vinden.. Gewoon op de geur afgaan! Hehe da ze daar wa aan doen. Verder niets te klagen! :D
deKLOMP
helemaal kapot gegaan bij elstak en zo hoort het!! was weer dol
Den Glade Viking
Amusementswaarde? (Y)
Dennis­:bounc­e:
te gek!
Devon K.­ aka Steft.­
Supertjedikfeest!!! :respect:
dickvanpark
het leven is een groot feest, gas erop :D
Pas vrij laat binnen, maar wel erg goed vermaakt! B)
Dikke_­Tinus :honger:
Jaja, lekker fiske! Genoeg bier ook ;). Laatste uurtje maximaal genieten!
Dirkkoor
3e decibel het allerbeste van allemaal!
Distractor B)
Heb een top feestje gehad! Geluid in de hardcore was wel slecht, back2school was ook niet overal even goed en de hardbass tent was veel te warm :/ Voor de rest bijna alleen maar pluspunten eigenlijk en dat maakte het weer tot een super editie :respect:
dixeh
het was zo ongelovelijk vet ;), miste alleen wel een beetje de sets zoals elstak in de hardbass, nonstop beats =] maar god, wat een feest !
Dj ango
Als razende reporter vanuit de helikopter, zag het terrein er nog vetter uit :D
Heerlijk feesje zany&beholder en the prophet wat een top set! My name is hardstyle dikke track hoor RAN-D!!!!!
dj dewys
erg vetjes man volgend jaar weer knallen luitjes
wederom een geslaagd feest Promo en Noize Suppressor rule
Dj Imation
wat een heerlijk feest en wat een geluid :O te vet voor woorden!! heerlijke afsluiting ook en heb genoten van iedereen (L)
Supervet feest! En wat een lekker weer! (Y) Ben weer heel veel bekende tegengekomen. Weer aardig wat km's gelopen hehe. Maar even appart :respect: Nosferatu :respect: set van de avond! :jaja:
Super vet feest!
DJ Sequence
Topfeessie :respect: Hele dag prima vermaakt ! :yes:
Dj.Larz
Was weer helemaal Top super weer super sfeer op naar 2009!!!!!!!!!!!!!!!
DJDennizm
het was weer een geslaagd feestje:D geweldig
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting :respect:
djim'013
lekkah feessie vriend
Doggy B)
Darkness 4 Life eindelijk in een tent! Dj Paul als afsluiter was echt kut.. Had 't idee dat ik op een kinder feest was beland
Donja||
Heb me zeer goed vermaakt :d Wat een weertje ook b)
met stoney en pikkie is 't altijd éen groot fist en dan gewoon GAS GEVEN
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
Was een mooi feestje! :D
DURACE­LL:bou­nce:
Supervett!! alleen 1 tip voor volgend jaar... Laat de muziek aan tijdens het vuurwerk!!!
dit was nr. 5 alweer en nog steeds top(Y) alleen drinken was probleem :S headhunterz :respect:
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
Dvp
Alles was top aan dit feest behalve heineken bier.
Early Gabber PapaWup
heerlijk feest :cheer: alleen charly lownoise & Mental theo waren in t begin wel erg happy / comercieel bezig, maar ze maakten t wel helemaal goed op t eind :respect: - puntjes : de veel te ruige security, en t drinken veel en dan ook VEEL te duur !!! 5 fucking euro,s voor 1 flesje water ! stelletje oplichters ! :nocheer:
Ja geweldig , wat een gezellige boel :) . heb er nog steeds koppijn van :P
ED RAKET
Mega Vet!!!! b2s:respect:
Eecrov
Geluid was GRUWELIJK
Eef
Echt super vet feestje! :respect: Paul Elstak was echt super afsluiter! :D
Eefjew­entelt­eefje O:)
Was weer (y)(y) :cheer:
EHV-GABBER
zwaar dik feest volgend jaar weer main was echt vet
EHVrobin
dit feeske houden we er toch in!!
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
1woord: GEWEEELLLDIIIGGGG
el PEDRO!
Prima vermaakt.. Minder als voorgaande jaren!! Luna op het einde was echt heerlijk!! (L) early hardstyle :kwijl:
Emasi
Heerlijk feestje :D Afsluiting op de main was echt vet :D
Wat een geweldig feest! :D Charly & Theo _o_
emile-1986
Echt een super feest :respect:, volgend jaar ben ik weer van de partij
Endurhh
Geniaal punt.(Y)
er moet meer gefeest worden
Spark Taberner is mijn nieuwe held , hij zette een lekkere schranz set neer ! sven had daarna ff moeite om op zijn harde set doortegaan , maar na 3 nummers ging ook hij helemaal los ! Spark Taberner en Sven Wittekind jullie hebben voor mij een top dag van gemaakt !
Ern@
What a beautiful day! Refuse (y)
Zoo wat een super vet feest :respect:
Evelien O:)
Jaa was zwaar goed feestje ,, in de main ging het er hard aan toe :D
De hardcore for life HELEMAAL TOP:bounce:. Tommyknocker :respect:
Faniac
Druk & heet... maar och wat heb ik staan genieten :respect: de ene na de andere dikke set :D:D
Fanny :D
Refuse stage mooi op gezet! Heerlijk genoten van Reno raines en Sven wittekind.. voor de rest niet echt mijn ding dit.. het weer en de gezellige mensjes hebben het zeker goed gemaakt!
Fano
WAT GEWELDIG!
FemmeF­atale2­4
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
Flame
Geweldig(Y) Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad:yes: Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser:respect: Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!:bounce:
Flipkonijn
Gezellig feestje (y), maar weinig actief gefeest... wat was het drukjes seg ;)
FR_hielke_NL
was weer een goed feessie
Frankelo
Ongekend lekkerrr was dit! De main was de bom
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
Zo dan. Nou alweer afgelopen? Morge weer? Bij jou thuis!
FRL<stephan>
superrr wat een afsluiter mooie lasers alles perfect :)
beste feest 2008
Gabberchamp
_o_Echt Geweldig:D op naar Decibel 2009!!!:D
GhansCore
Weer een heeerlijk knalfeest !! :D
Jammer van de Vloer bij Darkness4Life.:( Laatste 4 uur bij Early Rave :respect:
wat n stank bij de toiletten :rot: wel erg grappig om te zien dat zelfs de beveiliging t naar z'n zin had :d ...STANTON!!!! JOE!!!!!! :respect:
Goeien­dagsch­otel
beter dan defqon (mijn mening) maar beetje zelfde als 2007 de indeling dan maar was niet erg voor de rest B2S :respect:
Goolse Gek
Uiteraard weer zo tof als vorig jaar:D
Gouden­kimmet­je
Misschien lag het aan mij maar ik vond het maar een matig feest!!! Decibel is het vaak toch net niet.. Blijkbaar was er alleen in het geluid op de main geinvesteerd, verder overal shit en zacht geluid!!! Er ging totaal geen sfeer, bijna overal een dooie boel. ´S middags gewoon 20 keer het terrein heen en weer gelopen om te kijken of het ergens anders wel leuk was. Sven Wittek. was verrassend vet!En gelukkig ramde Promo (L) ook lekker!Voor de rest niets muzikaals nieuws en leuks.Schatjes (L) wel top met jull
was weer goed feessie :bier: ging dr weer vlotjes in hehe doe wat aan die wc`s gore putlucht gatverdamme :/
H.ilde
Super Feestje! Heerlijk genoten van de muziek (vooral die heerlijke bass!,'t weer & uiteraard de gezellig sfeer!:D
H4L-Terror-Bachus-NL
De top! 1 nadeel: Groote afstand tussen verschillende muziek terreinen
hamme
Geweldig feest
Hanny Jr.
Ieselijk feestje weer!!:D
de wc was echt gwn slechtgeregeld hadden ze wel wat meer aandacht aan mogen besteden maar voor de verder rest super feestje
Happy joy joy!­
VET FEEST MOOIE DAMES :jaja: veel bekende kort om top :D en het weer was super! :respect: DR Z-VAGO :respect: DJ PROMO :respect: NOSFERATU :respect: WAXWEAZLE :respect: DJ PANIC :respect: AKIRA :respect: DJ STANTON :respect: volgnd jaar weeR!
hardboy-tommy
Was geweldig :D :respect: charly lownoise en Mental theo :respect:
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
Hardcore013
Grootste tegenvaller ooit! Main overheerste de hardcore en absurde drankprijzen na het betalen van 52euro:S
WTF dit was egt super vet Geluid in de Hardcore was egt goed alleen jammer dat de main er af en toe boven uit kwam maar daar stoorde ik me neit aan. Geluid In de darkcore was int begin bagger later viel het wel mee. Early was gewoon super zeker met menthal theo en charly lownoise die draaide veel lekkere ouwe gouwe van sommige nummers dacht ik wel moet dit nou maar goed. Gezellige mensen sfeer was goed. en weer nieuwe mensen leren kennen :D
haspel
Paul Elstak :kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
Hazard /­ The Unknown Force \ Von Dalez
was mn eerste en zeker niet mijn laatste gewoonweg geweldig! paul Respect!!! wat een afsluiter
HC_­DJ-BEEZZ_­HC
Zeeeer geweldig goe feesje!!! volgend jaar wir:D
Here's Johny!!­
Geweldig. Wat een sfeer, wat een geluid. Hard Bass tent, SUPER :cheer:. Enneuh, D-Block & S-te-Fan, die opening: Copies are faking, VET! Verder, Zatox, Max Enforcer, Southstylers, MC Dv8, MC da Syndrome en MC Villain op het einde in de polonaise :respect: :beer:.
Herr Mol
:respect: zo wat heb ik genoten :respect:
Hie
wederom weer dikke editie van decibel!! alle area's waar ik geweest ben was het gas geven:D
hof :bier:
was echt goed wat een heldenfeest :respect:
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
HP-tjuh :bier:
Vet ruig :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Munten alweer duurder, €340 met zn 2 opverbrast
ILoveH­ardSty­le
Hele dag early hardstyle gestaan! Geniale dag gehad ook al was er bijna niemand muziek hoogstaand :D! voor de rest manu kenton vs maxwalder ook dik :D:D
Heerlijk dagje! Paul Elstak (L)
WAT EEN PRACHTIG FEESTJE! dat word em volgend jaar wéer!:D
Ivanho de la Penja
Supermoddervet feest! Heb genoten van Vince en Zany, Teknowariors, Charly en Theo, Paul Elstak enz, enz. En wat een supersfeer, B2S had zelfs een maansverduistering geregeld, dat zie je echt nergens!!! :P
gratis sauna in de hardbass, maar in een woord GEWELDIG.
Het was weer een fantastische editie van Decibel, echt gruwelijk vet :respect:! Lekker weer, fantastische sfeer, gruwelijke sets :respect:! Op naar Decibel Outdoor 2009 :respect:!
Ja nou en (6)
HOLIE SHIT!! het was echt suuuper vet!!
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
GEWELDIG(h) ik heb me prima vermaakt :cheer: leuk feestje en lekker weertje (H) en een goeie sfeer:D
Jans
Decibel zoals Decibel bedoeld is :respect: Heerlijk feest...
Jappy™
veel bekenden gezien, gezellige sfeer, hellfish & bryan fury was goed te doen, charly lownoise en mental theo ging lekker door en het laatste kwartiertje van Amok was moeilijk vet! :bier:
Jasper ®
Heineken is niet te drinken :nocheer: Het geluid in de HC viel idd wat tegen. Maar ik heb me goed vermaakt.. Flugeltje :9
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
Jerom The Tigerman
Topfeestje op naar 2009
Jesley :bier:
Haha was echt weer toppie allees stink wc's en klote ontvangst met mob:( voorderest super feest :respect:
super
Jochem *
Wat moet er nog gezegt worde...ONGELOFELIJK:D:D:D..Wat een super feest...PERFECT!!!!
JOHAN:O
het was super net als het weertje(Y)
JoHNSoN
echt een relaxt feest was gezellig
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
helemaal super.. alleen wat een stank by de wc.. :S helemaal kicke!!!(y)
joyce:-)
staat in de top 10 van mooiste dagen van mn leven.. jezus wat een suppervette dag
Joyceke :)
Lekker rondgestuiterd :bounce:
Super Feest!!! ook leuk om charley lownoise en mental theo weer eens samen te zien draaien!!
Jroennn!;)
The prophet wat een heerlijke live set was dat!! :D thank you b2s! =)
juki
en het ging veelste snel voor bij (N)
Just [L]*­:looser:
Hardcore4life :bounce: Zeker Beter!!
Geweldig ! en heeeeeeeeeeeeel gezellig :D :D
Kaat:cheer:
the prophet & paul elstak :respect::respect:
karretje
eerste decibel, was echt super geweldig,
Kay...
Supervet! Sparkie, Yves en Panic & The Viper! Meestersets
DIK feestje meegemaakt. Super gezellig. ECHT TOP.. :cheer::respect:
Kerstman
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
killingscum
GEWELDIG ! davide sonar / alpha twins / prophet / paul elstak (Y)(Y)(Y) b2s zoals altijd weer alles goed voor elkaar (Y) check ook mijn verslag
wat een knal dag en aaf zeg jeeetje... val mee dat ik m heb overleefd haha:P
kkkellyy
En ook dit jaar (Y) Heerlyk!
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
Koen:bier:
vet feesie lekker weer gehad en :respect: Partyraiser & Hellfish :respect:
KRAAK KRAAK
weer geweldig tot volgend jaar
Kristoff
MEGA, net als vorig jaar, tot nu toe beste feesje vant jaar!!!
Kunning
aaaah geniete feestje gwn :respect: josh en wesh waren fantastiesch
KV.
mega! alleen t geluid in de hardcore4life.... maar toen kwam neophyte records all stars(y)
L@­dy....­ S@­rik@­
Super vermaakt....... Rob & MC Joe :respect:
Leuk dat ik me vrienden nog een keertje tegen kwam :lol:!
ja was weer goed knalle op het zand dan
zwaar rlxte dag gehad:).dit was echt een vet feest.
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
hemeltje lief wat een mooie dag zeg!
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
super feestje :D, heerlijk geluid en heerlijke setjes. Elstak en theo & lownoise waren geweldig
lexusz
hmm Zwaar vett hahaha volgend jaar absoluut weer ;) was een zeer geslaagd feestje ;)
Lieke :bier:
Partyraiser vs Daymar :respect: Super dolle dag! :bier:
liekielikje
Dit overtreft alles! Kon niet beter gewoon! Dat weer, de sfeer en de muziek was allemaal super, te vet voor woorden. :respect:
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
Super!! Goed geregeld, mooi weertje en wat is er goed gedraaid!! Superrrrrr.....Complimenten !!
Little Jasper Joe
Wat kan dat geluid veel goedmaken gek :respect: die bass was zwaaaaar relax daar kan defqon nog wat van leren :respect: NIET ZEIKEN DAT DING KK HARD !!!!
Loeze :loser:
Super vet feestje!!!
loosie
GEWELDIG!!
Decibel 2008 :respect: helemaal geweldig! Mainstage & Harbass super!! En de afsluiter van Luna in de Early Hardstyle :kwijl: Heerlijk feestje gehad wil terug 8)!!
Loudnezz®
Echt weer dik naar mn zin gehad :D hele dag van de early genoten!!! iedereen met n dikke smile op zn gezicht :jaja: Predator, Lenny Dee, Charly & Theo, VETTE SHIT (Y) daarna nog even flink lopen knallen op de camping ;) bedankt allemaal! was "gezellig" haha :respect:
Luit :bier:
Heldenfeest :respect:
LunaTick
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij :lief: Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe :D Es war wir ganz gezellig... JWT :|
LuUijT.
Super!!! Manu kenton vs max walder was, darkraver, lucien foort waren tog wel de betere sets
zany & beholder - paul elstak :respect: Zeker volgend jaar weer!
Geweldig, op de ontvangst van de telefoons na.... maar ik heb alle vertrouwen dat dat volgend jaar opgelost is!!! :D
GVD in 1 woord SUPER (y) (y) (y)
M!R@ND@
heerlijk geknalt :bounce: topfeessie (Y) lekker gestampt bij showtek :P next year ì`ll be back(H)
M.F.A.
EGG WEER VETT FEESSSIE :P
m.nouk
egt een super feest volgend jaar zkr weer!!!!!
maaii
Leuk feesje & Lekker dichtbij Alleen zand happen bij industrial was heel erg vervelend..
MANDY!xx
dodelijkk :respect:
mandyh90
Twas echt TE MACHTÛG ! (H) :D
Marc o
wat een geweldig feest :respect: Isaac had echt de set van de dag :jaja: Mag dit geen jaar meer missen. :nee: Wat dik zeg :d
Marco VDM
Owww, Ik wil terugggg
MarCore-C
eerste keer,, was rielekst!!! echt vet!!!!:D
Mark_nmgn
VETT!! (y)
mathieu-1988
ik heb zwaar genoten wat een feest:D
Matrixxx a.­k.­a vage appel
het laatse was het mooist!!! paul!! gewoon super gedraait :respect:
McLinda!
Wat een megafeest!! Lekker weer, goeie sfeer, er werd natuurlijk super gedraaid :respect: En die bass voorin bij de main was echt helemaal wous :lol: Dit was m'n 1e Decibel maar zeker niet de laatste!!
Medicine-Man
Heerlijk weer, heerlijk verknipte mensen. :respect: Hellfish, I:gor en Akira :respect: Volgend jaar wel Darkness naar buiten,tussen de bomen. Net als vorig jaar.
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Megalodon || Oppers­tamper
Superfeestje, altijd leuk gratis VIP, bedankt Roy :respect: Lekker gebeukt ook in de Talent Area :D
MerijnvK
lekkah lekkah jwt
Super dag gehad! Geluid in de HC4Life was vooraan echt super! Radiotor, Mad Dog vs. Tha Playah, Daymar vs Partyraiser en Promo :respect:
in 1 woord geweldig! Wel jammer dat de hardstyle tent 1 grote sauna was.. misschien kunnen ze volgend jaar ook de tenten van de wc's anders doen? O:)
ik heb me GOED vermaakt op decibel:jaja:
Mikiej
wat een feest:D geweldig:D hardbass veels te warm
DECIBEL heerlijk weer!!!! Heerlijk weer! Goed geluid! Goeie sfeer!! Tot volgend jaar!! Alleen vet kut dat ik niemand kon bereiken vanwege netwerk bezetting, maar dat is niet de fout van Decibel!
Milan.W
het was een gekkenhuis! GEWELDIG :D:D
Mirtekke
ging weer mooi en heerlijk weer :yes:
miss marjolijn
Decibel was kei gezellig:D maar WC 's daar moet volgende keer wat anders mee gebeuren die lucht was niet te harde
Mmelis
PUSSYLOUNGE AREA HOE BRUUT!devils fiction!!DANA, DARKRAVER beestig goeie!!
Molshoop
Puik feestje: lekker weer, goede sfeer & lekkere muziek!!! :respect:
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
mr. Brainiac
Ik zeg: EEN FUCKING GESLAAGD FEESTJE!!!!!:d:d:d
VET! HELLFISH & BRYAN FURY :respect:
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
Mr.Lee
SouthStylers Ging Lekker , En warm dat het was :P
Super dagje gehad :D !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal :jaja: En heeerlijk weer :D
Geweldig feestje!!! Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
LEKKA LEKKAAAA, regel hardcore4life voortaan in een tent als hardbass(Y)
.
Nee Toch !?
Op naar Decibel 2009 (Y)!!
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Nesse
Geluid bij hardcore en darkness 4 life zeer bagger te noemen, ondanks dat was het een heerlijjk feestje hoor!! afsluiting 10 keer beter als bij Defqon dit jaar,
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
Wat een Super Feest~!!:respect: Ik heb me Prima vermaakt vooral op het einde;)
Wat een dag vol verassingen! :lief::respect:
Niekie..
geweldig ;p
Night
Lekker feesie.Maar zeker niet geweldig
no0mpjj
Hardcore4life zaal was echt geweldig. Heb me eigen er prima vermaakt de hele dag ! Neophyte allstars waren echt geweldig. Jammer van de wc's.. stank!!!!
Noizemarine
Beter als dit??? Niet te krijgen!!! :respect:
fokkin vet feestje weer :respect: Refuse & Darkness 4 Life :respect:
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
NULLICEDO
Geweldig feest!! (l) WECIBEL
Was leuk :) Had alle ingrediënten voor een geweldig feest, helaas door omstandigheden is dat voor mij niet het geval :( Fury en Hellfish hebben een hoop goedgemaakt :respect:
Ozuma
Wat een geluid :respect: D-Block & S-te-Fan weer de helden van de dag :P
Pablo Escobar Is BACK!!!­
super schik gehad! knoepertje zat maar egt mega gelache!
party-chick
het was extreem vetjes!!!!
Party-Kicker
Wat een geweldig feestje was dit weer zeg :respect: 2 B2S
Partykicker-EHV
Hardcore 4 life was goed te doen.. maar over 't algemeen kon 't beter.. Vond Dominator vele malen beter als Decibel !
GEWELDIG:respect: beholder & zany ,charlie & theo en natuurlijk paul elstak heerlijk feest er zijn weinig feesten die zo goed zijn:D
Patrííes!
Pfffff :S niet echt een lekker feestje zeg :( beetje jammer van als die pussy's die niet eens van hardcore hielden ofiets en dan toch daar gaan staan :@ & echt niets geen sfeer die kwam pas by Promo beetje laat maar gelukkig kreeg ik weer un SUPER setje van Evil (L) &zo :D!
Paula_*
Echt een geweldig feest ! :respect: :D
peertjuh16
Was n superfeestje, heerlijk genoten, vooral bij de main/afsluting!!
peewijdbeens
top feestje, mooi einde van het evenementen seizoen! enig minpuntje was de sauna-temperatuur in de hardstyle tent... voor de rest top! see you next year(y)
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Pi
OLdScHooL GeZeLLiG:)
Pielaart
_O_ PAUL ELSTAK _O_
PieterrGEK
GEWELDIG
Pieterrr
Heel de dag staan werken, niet mijn feesje, maar wat een MEESTERLIJK publiek!!!!!!! :D :p :D
Pizr
DECIBEL WAS WEER FUCKIN AWESOME!! Alleen veel te warm in de Hardbass tent, welke idioot maakt die nou dicht! Main was geweldig, wat een afsluiting!
GE-WEL-DIG :LIEF: :BOUNCE:
polo r line
D E C I B E L WAS WEER ECHT SUPER,VEEEL BETER ALS VORIG JAAR ,MET OPBOUW,LICHT&GELUID JE TRILDE WEG VOORAAN BIJ DE MAIN .
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Purson
Hardbass tent :woeptidoe:
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
Rammi
Wat een SUPER FEEST!! SUPER GELUID OOK !!:respect:
Rave_Steef
Partyraiser !! geweldige set :respect:
Raving Butterfly
Lekker feestje maar het zou nog beter zijn als er hardcore gedraaid werd op de mainstage. Hardcore werd nu aardig overstemd door de main, dat was een beetje jammer. Dan maar in de tent los, aardig vaag en super goed vermaakt. Niet te geloven dat ik er echt 12 uur rondliep, leek hooguit 4 uurtjes en da's een goed teken! Eusje, leuk om es met je te zijn gaan feesten na al die jaren!
Jaja was weer een TOP-feest!!! Bodylotion was echt prachtig! Precies zoals vorig jaar een dikke 10+ :respect:
Reempie
lekker feestje heb me goed vermaakt:cheer:
Ricc_
Geweldig! Paul Elstak perfecte afsluiter!!
riccie .­ /­\RNEMUYDEN
was machtug erremuu was ook van de partij :D
Rick =­ Wimpie
wereld feestje :respect:
Ritchie040
zeer leuke dag gehad!
Robbie-
Top geluid, Top sfeer, Top muziek, Top mensen....kortom, super feest! (alleen wc's waren minder top :P )
Robjah
Charly&Theo onverwachts goed, en natuurlijk Paul a­ls afsluiter. Wat zag de main er vet uit! Wel weer D IKKE koppijn zoals elk jaar op decibel, klote heineken bier :P
roboo
was een geweldig feestje:D heb me eige wel vermaakt!!! :D
was echt gruwelijk gewoon, heb me super vermaakt :d
RoEL'
Heerlijk feessie gehad, goed gedraaid op de main en hardbass. En wat zat het weer mee! Geweldig!
super!!
rolf maiskolf
charley lownoise, menthal theo mega vet
Rootjuh!
echt gwn een knallertje weer
Rowan
:respect:
super te vet gewoon :D
RoyAl-Roy
Had nog nooit van hem gehoord maaruh :respect: voor dj M.... Echt de ene na de andere oldscool klassieker!!!
Royke AKA DJ Pugnac
:respect:I:gor:respect:PARTYRAISER:respect:
ROYKEWILLEM$
:respect: Heerlijk feestjee
Royyyy
Ge-wel-dig!
Ruud!
Vette shit ouwe! Was geweldig! Kevin Kaos opende heerlijk. Verder Noize Suppressor, Sven Wittekind, Mad Dog vs. Tha Playah, Radium, Southstylers en Promo echt toppie!!
RyAn B
decibel rules!!!
Godverredomme gekkehuis!!!! wat een beukfeest! en wat een geluid! :lief:
Geweldig feest! Project 1, Charly/Theo, Southstylers, J&W.. volgend jaar de garderobe beter regelen; wat een HEL!
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
SCHUFKE
VET
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
superrrrrrrrrrr vet er is niet beter. wanneer kan je kaartjes hale voor volgend jaar?
Sh@dow
het wandelen de volgende dag ging errug lastig :P:P:P maar was echt masterlijk
Shannake87
Gewoon te zalig !!! Laatste 3uur bij main stage ! Zalig goe !! Leuk volk dat naast me stond, mail adres gegeve maar heb hem nog niet gehoord :( .. DECIBEL tot volgend jaar !!!
Was een kompleet feestje:p alles gedaan alles gehoord gewoon weer top! Beste decibel tot nu toe!
SjefQe
weer een dol feestje!!! :respect:
Echt een super dag gehad. Geluid lekker hard en de mensen waren geweldig!
slam1975
Leuk feest, maar de Refuse-tent vond ik het best (Y)
Sneej
Was egt een goed feestje!! Volgend jaar zeker weer :D
Some1
MEGA VET feest vooral EARLY RAVE helemaal GEWELDIG !!!
Wat heb ik een HEEEEERLIJK feessie gehad en wat een HEEEEEERLIJKE mensen had ik om me heen :lief:
Echt tè leuk gewoon!! Dikke muziek, super goed geluid en wat een gezelligheid!!! Thanx everybody (y)
Cker weten dat het een geslaagd feesie was ;) SUPER PARTY!!!!!!
Stephnii.
Was egt super FEEST! zin in v0lgend jaar :cheer:
STFU
veel gelope, veel verknipte mensen maar was erg gezellig en tommy draaide weer uitermate goed:D_O_
Stiffm­eister­_­
Superfeest vooral charly lownhoise en mental theo bij de early rave!
Focking geweldig !! Mad Dog & Tha Playah, Tommyknocker, Prophet en Paul !!!! Helden vd Dag
Stutje
Woest feest! echt top :D Deepack :respect: wat een feest maakten ze!!! Verder warm in de tent, en planken bij de main volgend Jaar!!
Sunny-D
Last Yahr was Decibel better.......
Helemaal super! Heerlijk weer, leuke mensen, goede muziek.. Wat wil je nog meer?!
T L C™
Wat een feest weer zeg!! In 1 woord GE-WEL-DIG (L) HardBass en Mainstage :cheer: Superweertje gehad, van begin tot eind losgegaan :d De afsluiting en het vuurwerk B2S :respect: Ik wil terug :nocheer:
T-town
Mijn beste festival ooit! Heerlijke afwisseling van muziek! Sms'jes kwamen op tijd binnen. En wat een geweldige over the top vuurwerk show zeg!
T@­lletje Triforce
Super vermaakt. :d Maar het geluid in de H4L was niet top....:s
Tante Ellen (L)
Wat een feest ..pff ben nu nog aan het bijkomen... dj rob en mc joe hebben mijn avond helemaal goed gemaakt wat draaide ze top:respect:... main was ook super.. volgend jaar zeker weer van de partij.(K)
Het weer was goed, en het was geweldig!(Y)
TechnoMigs!
Vond het een beetje tegenvallen, kon mijn draai pas heel laat vinden bij de techno... ben daar nu echt in verdwaalt denk ik... Stanton op de old school super (Y)
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
THA ZORICA !!!!­ PARTIZAN
REFUSE ....:LIEF: Dagmar Nikola en Nathalie heb echt gelachen met jullie ;)
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The Space We Are
Genieteng, werkelijk schitterend!! :D:D
The Verge Of ObsceNe
Suupercoolll! Geweldig feestje :D
was super, maar toch vond ik jaar ervoor beter. Amok moet voortaan altijd en overal afsluiten, dat is een ding dat wel zeer zeker is
THOMAS!­ :bounce:
heerlijk feest! Early was echt super! (L) CHARLY & THEO!! :respect: (Y)
Thomderanged
Damn wat een feest :P
tilburg terrorist
asosial harde bas was egt helemaal toppie hardcore 4 life was egt fucking lekker heb me prima vermaakt aleeen die wc,s ........:S da moet egt ff anders verder was het 100% super
Tim205gti
:respect: GEWELDIG!!!! :respect: super gezellig gehad!!!:D:D wel dik in de file moeten staan op de terug weg:(
zwaaar vet feest gehad, vooral in de hardbass area:respect:
Trebb
Nosferatu :respect:
Triggah MC
loekoe En Hoe!!!:9
Trippen Burgs
Was weer een masterlijke dagg, Main stage was echt super gezellig de muziek daaro LkkR Kei HArddddddd!!!!!! :P:P:PVeel genot en vreugde Untill Next year DeciBel!!!!! Goodbye now..
TriX in tha MiX
Wat een heerllijk Verjaardagsfeest:D,Top feessie,super lekker weer,gezellig met mn Skatties,heb me onwijs goed vermaakt!!Organisatie:*WC's IN een tent??Te ranzig voor woorden,­ Hygiene??Inademen van gevaarlijke uitlaatgassen&gifdampen *Echt een slechte zet om de main&hardcorestages met de basses na­ar mekaar toe te plaatsen.....Helaas was dit dus vorig jaar hettzelfde geval:S 3maal is scheepsrecht ..Hope so!
Tsjabbie
dit was weer een super feest
vavaculo
super vet :D zeker promo:respect:
vrouwke
m`n 1ste buitenfeest maar zeker niet de laatste!!en decibel ben ik volgend jaar weer!
VS*
Bereik van de telefoons was weer niks, maar het feest was top!
Onwijs vet dik gtruwelijk feest ! Mn mooiste tot nu toe!
wallie-wallie
weer was super goeie oldskool en beuqende hardstyle weer een toppertje ja
Wappie floor
eerste keer mega goed vermaakt
Wendy *
Echt Super Vet !! Wat een gruwelijk geluid op de main zeg !! Op Naar Volgend Jaar !! (Y) :bounce:
Westla­ndMiek­ie
Wat een heerlijk feest weer!!!
Wezzel
Dik Feest!!
zatox moatje!
Wilkieway
Supervet feest:D
Vince en Zany en Paul Elstak helden van de avond :respect: ipv dat vuurwerk had ik liever een kwartiertje extra gebeuk gehoord trouwens...
super feestjeee :D lekker druk goeie sfeer :D
wouter-HC:bier:
goed feest vond de sfeer in begin tegenvallen later wert het better :respect:NEOPHYTE R­ECORDS ALLSTARS:respect: helden van de dag de hele tent naar de kloten
X
Jah wat een feest weer!! Heerlijk dat we wat later binnen waren! B2S :respect:
Het Was Geweldig Vogendjaar weer ;):D :bounce:
SUPERR:bier:
Yellow.
Isaac en Paulus ware verschrikkelijk goed! Volgend jaar weer!!
yelsew
TOPFEESSIE!!!! lekker staan knallen bij de main!!!
| Mad Mel |
WAT EEN GEWELDIGGGG FEEST !!!!!!!!!!!! kan er verder niks over kwijt... alles was goed geregeld. alleen de wc's waren minder..... op naar project hardcore !!!!!
en het word volgendjaar weer... zeker vet tog feest.. zeker laaste deell :D:D maar da is altijd al geweest.. ;) groetjes.. !!!!
~Carpe Diem~
(L) GEWELDIG/SUPER/HETFUCKINGFEESTVANHETJAAR!!! :kwijl:
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
©@$
zwaar heftig feest, kan bijna niet meer lopen maar vond vorig jaar wel beter
Geweldig feestje, Alleen een beetje duur! 5 euro voor water! das eigenlijk niet normaal! maar voor de rest! TOP!
ÐebOrahh*­:bounce:
B2S heeft zichzelf wederom weer overtroffen:D Echt super!! Dr. Z. Vago:respect: Waxweazle:respect: Day-már & Partyraiser lekkere set!! Day-már bedankt voor backstage:D(L) Verder Panic & The viper en Mental Theo & Charly Lownoise ook lekker gedraaid!!:bounce: Heeerlijk feest!(L) Volgend jaar weer!:D
het was geweldig!!! Top feest!(Y)

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)