Verreweg de beste Decibel Outdoor, ik werd echt gek van mn kippevel! Zo ernstig genoten en wat een geluid/bass.. Overdreven niet normaal Wat een festival, echt niet te geloven! B2S En ja, Showtek..
geweldig feessie had alles lekker weer goeie organisatie en de trein had ook de ultieme lig rekken vooor lange manne helaas ginge de deure op de terug weg niet ope maar dat kon de super dag niet meer verpeste en alles ging heel SNEL voorbij
ik vond het de minste van de 3 in de beekseB..jammer!! we zijn in brabant dus wat moeten wij bierdrinkers Weer met heineken(stond zelfs in de krant dat er meer bier gedronken word als op feesten ergens anders haha) er hing ok niet het sfeertje wat ik 'gewend' ben,jammer maar ik heb verder wel een leuke dag gehad volgend jaar weer proberen..het weer was optimaal bereik met telefoon was echt BOUT..wc stonk MAAR goed geregeld,veel en gratis
Ik word toch wel zo gelukkig van dit feestje he! Heb er een jaar naar uitgekeken en het was het weer dik waard. Geeneens woorden voor. Die tattoo op mijn lies komt er met het DB-tekentje. Er is gewoon geen beter feessie, mijns inziens
2e x Decibel en het was weer zeer geslaagd Merkte ook wat verbeteringen op vergeleken met vorig jaar! Dus dat is helemaal top! Sfeer was prima, Muziek was prima kortom: Volgend jaar zeker weer! Decibel
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit
Dit was een goed festivalletje.. Armageddon Project.. Hellfish&Bryan Fury ook nog ff meegemaakt.. en voor de rest bijna alleen maar in de Refuse tent gestaan.. parkeren 10 euro..?? asosialen.. (N)
Echt een perfect feest! Goede sfeer, lekker weertje en geweldige setjes Noize Suppressor, Southstylers, Jack Of Sound, Vince & Zany, Lenny Dee, Radium, Davide Sonar, Tommyknocker en The Prophet toch wel de uitblinkers
Leuk feest, maar vorig jaar was stukken beter.Het geluid was in de Hardcore 4 Life niet goed te noemen, de Main viel me tegen, en vorig jaar ging het naar mijn idee meer los. Toch nog lekker kunnen afsluiten met Neophyte Records Allstars
Ik vond het een heerlijk feessie! Promiss, Stanton en Rob draaiden echt Paul knalde er letterlijk uit Maar het meeste toch wel voor MC Joe die de hele dag door bleef gaan! Super
Tot volgend jaar !
Wat een GRUWELIJK Feest Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper en niet te vergeten hardcore4life. op naar Q-base
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn van kon me draai niet vinden de hele dag tot ik bij de oldschool 1992 kwam Dat was echt super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellige sfeer, Sven Wittekind
Heb me super vermaakt enige minpuntje was het geluid van de mainstage door de hardcore 4 life gelukkig loop van de avond werd dat beter Nosferatu mijn held van de avond wat een wereld setje was dat weer volgend jaar maar weer
Topfeestje... Aart, Cor, Rik en Arie de jood bedankt
De-Ci-Bel!!!! super vermaakt,partypeople thnx, echt gruwelijk in elkaar gezet dit feest Jammer dat de Main de Hardcore overstemde, maar dat maakte de back2school area ceker dubbel en dwars goed Motheeeeeeerfuckeeerr!!!
G E W E L D I G...!!!! Heb me S U P E R vermaakt...!!! Heerlijk weertje, geweldig sfeertje..!!! Volgend jaar zeker weer..!! After op de camping was gezellig.. haha
Super feest! Relaxt weer gehad! Dik geluid bij de hardcore vooraan lekkere setjes :repsect: Maar 5 euro voor een flesje water is wel van de zotte!! Daar haal je een paar kuub voor!
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! Ook nog genoten van de technostage Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar!
Whoehoehoe!! Een Feestje zoals alleen in brabant kan!!
Was weer geweldig!! Wederom weer een gezoek naar mensen, plaatsen en andere activiteiten! Maar dit keer wel de pendelbussen goed geregeld!! En wat een afsluiter!!
Woorden schieten tekort. Wat een dik feest! Colin mede dankzij jouw een superdag gehad! DJ Yves, Day-Már vs. Partyraiser, Stanton, MC Joe. De Brabantse gezelligheid
Gruwelijk!!!! Leep, J&W, Hellfish vs. Brian fury waren de helden van de dag. Een keer niet afgesloten op de main, maar in early hs tent... LUNA : wat een megatoffe sfeer daar!!!
di was echt het beste feest ven allemaal beter als decibel en da heb ik nog nooit gevond4en volgende keer weer gas erop en nie te soft geoon nie meer van die komercieele shit geoon goeie en gas eropnet als q base no limits je oren moete bijna van je kop af knalle gas erop
Super goed feest, afstanden tussen de area's wel erg groot. Hulde aan het geluid in de hardbass area
Supervet feest! En wat een lekker weer! Ben weer heel veel bekende tegengekomen. Weer aardig wat km's gelopen hehe. Maar even appart Nosferatu set van de avond!
in een woord : WOW ! B2S niets meer dan hulde voor jullie .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP perfect weertje relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel
Geweldig Heb me heel goed vermaakt!! En we hebben al weer Chille wer gehad Voor de rest Day-Mar Vs Partyraiser Geweldig, 1 kippenvel moment. Dat moeten ze vaker doen!!!!! Was echt een dikke set, 2 uurtjes lekker kunne hakkuh!!
Piiiiiiep!! SUPER, knallende afsluiter ook, rampzalig met het drinken laatste uren, geluid bij Hardcore4Life te zacht maar buiten dat; wat een top feest
Briljant!!.. Wat werd er heerlijk gedraaid op de main en bij hardbass.. En het geluid bij de MAIN! Geniaal!
Zo dan. Nou alweer afgelopen? Morge weer? Bij jou thuis!
was weer een super feest heerlijke sfeer, super muziek en natuurlijk TOP geluid!! was na 1 uur me vrienden al kwijt maar heerlijk gefeest
Jah jah was weer un lekker feestje ...sund dat het nu al weer voorbij is.... en ik wou nog niet naar huis nog langernie nog langernie en ik wou duss echt nog niet naar huis nee nog langernie nog langernie....maaar ckkeerrssss vetjes was het
Wat een feest zeg , super genoten!! Alleen die security ! Laatste uur DJ PAUL + lasershow + vuurwerk = kippenvel van top tot teen !
beste feest 2008
het was leuk vertoeven daar ! *** Vooral de Hardcore 4 Life, Back 2 School en de Mainstage waren vet ! *** Alleen Noize Suppressor draaide NIET met draaitafels en ook ZEER ZWAK ! *** Verder ook lkkr eten, goed drinken (behalve het bier) en een goede locatie !
Jump tent was mega Lethal MG,Chicago Zone,Coone En Gave ware Top Manu vs max walder was jammer dat de tent zo klein was en het geluid niet echt hard was maar voor de rest top feest
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar
het feest was super, maar de bussen hoe ze stonden zijn 10x nix, onze bus was al vertrokke!!
echt een vet feest zeg, had er niet veel verwachtingen van omdat ik het 2 jaar geleden niet zo bijzonder vond maar dit jaar was het echt geweldig kamperen was ook zeker gezellig bedankt vrienden en vriendin
't was wel een relaxt feestje, maar had er wel meer van verwacht eigenlijk.. vind Defqon beter ziet er stukken mooier en verzorgder uitzien want dit was een rotte locatie eigenlijk
heerlijk feesie, goed geluid, goede sfeer, lekker gedraaid. Toppie volgend jaar weer
Was goed te doen! Erg naar m'n zin gehad.. Jammer alleen dat er bij mij 's middags voor de verandering weer acuut een ernstige blaas ontsteking kwam opzetten en de ehbo alleen pijnstillers gaf voor hoofdpijn
Super feest !! Lekker weer, leuke sfeer, lekkere sets (Partyraiser vs Day- mar & Charly Lownoise & Menthal Theo ) Alleen vind dat ik die 10 euro parkeren wel terug mag krjgen voor wachtgeld ! Wat een Kutzooi was dat dan!!
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe Es war wir ganz gezellig... JWT
Wat een superfeest weer! En wat stond het geluid overal (waar ik ben geweest) lekker hard zeg. En ook nog een lekker sfeertje met een lekker weertje, beter kan niet. GEWELDIG feest weer.
Echt wat een superfeest alles goed sfeer geluid mentol theo en charly afsluiter early
Vond het feest wel okay... alleen geluid van de hardcore tent werd over donderd door die van de main... beetje jammer.. verder veel bekenden gezien en t weer zat zekers mee..
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
Supervet feessie Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave Darkness 4 Life Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer adiosss
Super dagje gehad !! Heb me goed vermaakt.. goed geluid overal En heeerlijk weer
Geweldige party heb me kostelijk vermaakt alleen verdomde jammer dat er van die figuren zijn die hun agressie niet kunnen beheersen. Blijf dan van de zooi af en feest nuchter zonder fight. Voor de rest echt geweldige dag gehad
Beste Decibel ever !!! kostelijk vermaakt Heerlijk weer zelfs de stank van de wc`s was goed!(betekend dat er goed gezopen wordt laten we maar zeggen ) Niet wachten bij muntjes ingang eten ...voorbeeld voor andere feesten.Mensen waren perfect geluid was perfect Partyraiser hartaanval waardig En RESPECT voor alle ouders berm in de tot volgend jaar !!!!!!
top feestje, mooi einde van het evenementen seizoen! enig minpuntje was de sauna-temperatuur in de hardstyle tent... voor de rest top! see you next year
Prachtig!!! dit keer erg vermaakt bij de mainstage!! charly lownoise&menthal theo waren ook echt geweldig, en afsluiten met neophyte allstars!! parkeer terrein afkomen dit jaar geen probleem!!we stonden dit keer vooraan
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was
Wow wat was het echt weer super Echt een heerlijk dagje, heerlijk camperen met lieve mensen en verder gewoon het wederom geweldig gehad met mijn helden!!! Een minpuntje, jammer dat de muziek van de mainstage in de hardcoretent zo goed te horen was, dat was soms nogal kut..
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
Vet feest weer dik geluid..topsets in de hardbass gehoord en op de main van Isaac en J&W. Jammer dat de aflsuiters overal ruk waren en de hardbass er een kwartier eerder mee stopt...
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest
Brennan Heart GENIAAL Tommyknocker, Mad Dog vs Tha Playah, Pavo & Neophyte Record Allstars Super geluid en heerlijkweer alleen wat werd er schandalig veel geld gevraagt voor het eten (n)
Wat een feest ..pff ben nu nog aan het bijkomen... dj rob en mc joe hebben mijn avond helemaal goed gemaakt wat draaide ze top... main was ook super.. volgend jaar zeker weer van de partij.
Zeker zo vet als vorig jaar en dat zegt wat! Lekker muziekske bij de ingang in de rij Verders.. Kevin Kaos, Southstylers, J&W, Isaac, Radium en vooral Charly Lownoise & Menthal Theo heerlijk! Weer een fantastische dag gehad
Was weer een GOED feest van B2S geluid en de lineup geweldig, maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
petje af voor DV8 en Elstak early was ook super relax.. lekker weertje en leuke mensen, kijk je een haal jaar naar uit en heb voor m;n gevoel 2 uurtjes staan hakken
Lekker weertje en sfeertje Maar damn wat een langgerekt terrein, de nodige kilometers gelopen Lenny Dee was toppie, dat tempo moet er minstens altijd gedraaid worden bij early D4L en Refuse ook nice, alleen beter planken bij D4L neerleggen, kreeg steeds boze gezichten op me gericht vanwege opspattend zand
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht.
Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206
Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon! heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag