Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2228), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1916), Budi (1409), M.ha.yu (1910), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (977), anoniem (704), anoniem (781), Nexus.. (2472), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (639).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

SUPERRRRRRRR.....!!!!! :bounce:
!!­ kristel !!­
t was weer in een woord geweldig.....op na volgend jaar...
!!!!;AMBER*
Perfecte sfeer, Heerlijk weer, Goed Geluid ! kortom helemaal top ! :D
!!!;LISA
eerste keer decibel en echt om neit te vergeten GEWELDIG hardbass was echt super en project one _O_
!!*­ Claudia *!!­
GEWELDIG..!! :beer: Charly Lownoise & Menthal Theo :respect: Top feest..
!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
Was echt leuk !!:D
was super, wil terug :( volgend jr weer los!!!!!!!
(6)kevin(6)
ýyyiiiaaaaaaaaaaaaa........
Helemaal te gek wat een top feest (Y)(Y)(Y) :D
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Wat heeft het eigenlijk te betekenen dat ik weet niet hoeveel foto's zijn toegevoegd aan het album onder Decibel 2008 maar die niet eens van Decibel afkomstig zijn, dit is wel irritant zeg.. :o
Was Weer Spr:D(L).
(L) K_­iiki (L)
was gezellig zoals altijd:D , zeker met wie ik ben gegaan, volgend jaar weer:cheer:
(L)Sha­ronaá(­L)
was helemaal top alleen indd jammer van de wc's was nie om uit te houden voor de rest me eigen top vermaakt :bounce:
*#Nadine#*
super feestje, relaxte mensen, heerlijk weertje, maar de toiletten was echt zwaar klote geregeld daar..slechter als vorig jaar
*­(F)*­Mutsie*­(F)*­
Ondanks dak een beetje ziekjes was... was Decibel zeker weer een geslaagd feessie!! Lekker weertje was ook nog eens aanwezig... Toppie!!!
**­(L)Suu­s(L)**­
Wat heb ik een topdagje gehad met super weer!! Echt geweldig!! Vooral Charley Lownoise en Mental Theo :respect: Helemaal Loss toen!! Gewoon PERFECT!!
******­noesie*****­
kan het volgend weekend gewoon niet nog een keer?'t was helemaal geweldig,maar veel te snel voorbij.
Heerlijk!! 3e op rij, Decibel wordt elk jaar beter :D Dikke duim omhoog wederom voor b2s (Y)
***michi***
t was super
Was weer super feestje!! :d
SUPPPEERSSSSSSSS, op naar volgend jaar !!!!
**glenn**
Was echt een dik feestje! Blij dat ik het niet gemist heb.. Geweldig :respect:
**Mar[isa]
(L) Decibel :respect: Charly Lown­oise & Mental Theo :respect:
**­Stampe­rtje**­
In 3 woorden: SUPER GEWELDIG PRACHTIG :bounce::D
**­wordt verwij­derd**­
Was weer erg goed te doen!!! :bounce:
*­><*­Roel V*­><*­
1000x beter dan alle DefQons bij elkaar, heerlijk die ruimte die je hebt bij alle areas om dol te doen !! Plus dat geluid :kwijl:
Zwaar vermaakt! super feessie (Y)
*_Suikerrr
Geweldig feestje..!! :respect:
Geweldig feestje en een super einde!:respect: alleen een beetje jammer dat je zo ver moest lopen voor bier als je vooraan op de main stond!
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
*­Bjorn :banana:
SUPER DAG GEHAD :respect:
nou t was weer een donders mooi feestje:bounce: prima vermaakt met alles en iedereen :cheer: up to next year!!
Geweldig!! einde was helemaal heerlijk!
*Marlinda(L)
Wat een heerlijke dag ! :D
*Michael_
The Viper vs DJ Panic! Paul Elstak!! de HELDEN
*Sammy*
De 1e keer Decibel, en het was echt super :cheer:
hey zit wat op je neus lol:P
*Sebastian
Wat een sfeer weer, wat een dag! Heerlijk! :D Goed vermaakt!(Y)
*­Thrill­seeka!­!!­
Was zeker goeie! (L)
*Vanes*
MAXIMAAL :bounce: Helemaal top,Weer super..Hardstyle tent in 1 woord K*T,Remeber (Y)
Weer goed doorgekomen ;-) !
Wat een Knaller!!(L) Helemaal loss!!
- ;;­ Dreams &­nd Realities
geweldig!! gewoon echt een super feestje! mooi geluid lekker weer en leuke mense! decibel 2009 here we come:D
was weer goed te doen ;)alleen een beetje jammer dat het weer zo tegen zat :roflol:
-Alexandra-
Super feestje :-D ook waanzinnig lekker weer... beetje jammer dat ik weer door m'n enkel ben gegaan :-S maar wel een leuk einde :-P
-Amandaa.
Geweldig feestje :respect: :D
-Mars-
Deciel blijft gewoon het beste feest van het jaar! Geweldig weer!
Gruwelijkste feest in 2008, of toch Defqon... :respect:
het feestje van het jaar :cheer:
Wat een mooi feestje was dit zeg!!!!!!
..­::BorN To Be WilD::..­
Weer geweldig zoals ieder jaar :respect:
.::scar::.
super feest 20 euro uit gegeven haha. 2 min punte­, einde kk lang moeten wachte voor we weg konde en­ dat er zand lag in de terror zaal.
.G.
Was zeker een super feestje!! Vooral savonds enorm genoten!! Wat een set van Paul Elstak :respect: Lang geleden dak zo uit men plaat ben gegaan!!
.Koen
GEWELDIG:D
de early was super!!
100% Pure Colombian :[
Echt gekste ooit; Mainstage & Hardcore4Life helemaal los :bounce:
100%_­Trut:b­ounce:
Was zeker de moeite waard!
3lis4h
I (l)'d it! Volgend jaar weer :D
81Pope
Ondanks me niet zo hoge verwachtinge (omdat vorig jaar me 1ste keer Decibel was ) viel het me tegen, en wie zegt dat dit jaar Decibel beter was dan vorig jaar verklaar ik bij deze voor Gek !?, Werd pas rond 17:00 (y) gedraait, en de setjes van :respect: Nossie & Paul :respect: waren gewoon toppie :kwijl:
Heeerlijk gewoon!! Zany en Vince early rave was top!! en dat weer dan, niet normaal hoe vet!!!
:[ Stylaan :[
het mooiste feest ooit:D wat heb ik me geamuzeert
:bier: Tekkoman :bier:
4 woorden: dag van me leven! b2s SUPER!!!!!!!
:bounce: Early-Streever :bounce:
panic & the viper :respect: paul :respect:
:bounce: ierus :bounce:
was weer super feest :bounce: The Driller draaide ook geweldig :cheer: , alleen jammer dat de Rookie stage zo ver weg en verstopt zat. Promo was super :respect: en Neophyte Records Allstars draaide ook echt geweldig!! :bounce:
b2s (Y) netjes geregeld hoor! :respect: NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS :respect: DE HELE TENT KAPOT :D :D
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Supervet feessie!!! :respect: Tommyknocker - - Noize Suppressor :respect: Held van de avond ckers Paul:bounce: te dikke set gewoon!!! Main egt te dik neergezet!! :respect:b2s:respect:
:bounc­e:JANN­UH
mega vet verdwaald feest... geen bereik was een zware minpunt... wc's was slegt geregeld maar verder mega!!!!
:bounc­e:mast­rr_­maik:b­ounce:
relaxt feestje:)
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
vond het nogal tegenvallen... slechte setjes gehoord (afsluiting paul als toppunt), suffe sfeer tot zoiezo 8 uur en vond het geluid juist niet echt hard staan
het was super en het einde oook\!!:bounce:
Beste feest ooit!
:cocktail: Renée :cocktail:
(L)
:devil: Little_­witch :devil:
Was weer een toppertje!!!!! :respect:
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
wat een mega feest:D vele malen beter als vorig jaar. :respect: paultje lekkere afsluiter:D
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
Hardcore 4 Life Stage:respect: Paul elstak was een zeeer mooie afsluiter in de mainstage met mooi vuurwerk dr bie:D alleen neophyte allstars oook wel willen zien maarja je moet keuzes maken he:P
Donders mooi feest:bier: Volgend jaar weer:D
;NvdB
was wederom geweldig, dat geluid!:P
;RazZ :jaja:
zwaar gek
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt :D jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit :)
in 1 woord GEWELDIG!
[F.­C.­M.­R.­] Nathaliee :hyper:
Mad dog vs Tha Playah (L):respect: Verder ook goed vermaakt :D
[GBBR]­skulle­tje
was zeker een vet feesje :P heb me goed vermaakt :d en AMOK draaide echt lekker
[I][v][o]
Het ging overdag helemaal de verkeerde kant op; driekwart van de mensen was zwaar van de kaart, de sfeer was kut en de muziek nog kutter. Maar Technoboy, The Prophet en Paultje Elstak wisten alles goed te breien! :D Jammer van die vechtpartijen.
Top feest (Y)
[Mandy]
Geweldig feest! Darkness4Life + Hardcore4Life :respect:
[NFN]Souter W.­
Het was echt een super feest! Goed geluid, dj's en voorderest miste ik weinig. Perfect, volgendjaar zeker weer :bounce:
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
Was Zeer Goejj Feestjee !
:respect: Industrial & early :respect: Weer goed vermaakt met al die bekende om me heen!!!:D
[NL]Ma­flande­r_­Goor[NL]
Het was een geweldig feest op na volgend jaar:D
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was weer een mooi feestje ondanks dat mijn mannetje er niet bij was :( Isaac, Radium, Hardstyle masters :respect:
Gruwelijk!!!!! vooral op laatst
^^NoUd^^
echt super feestje :respect: maar wat een einde:S
^VonDutch®
Geen woorden voor gewoon :respect:
Het was echt een geweldig feest!!(L) Next Year!!(Y)
Zeer goed georganiseerd, Main stage superrrrrr geluid........ :bounce:
__BazZ__
Decibel .... Tot volgend jaar:D:D Was helemaal Super
_Bouweh
DODELIJKE FEESTJE:D
_Driekus
Geweldige dag!
wat een geweldig feest zeer vermaakt..:D!!! respect voor paul elstak wat een afsluiting :respect:
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
Aars Energy!
Wat een geweldig feest!!! TECHNOBOY!!! man van de dag. Wat een WERELDSET!!!
Adorable :sweethug:
was leuk :D maar vorig jaar was de sfeer echt beter..
VET VET VET!!!!! Wat een hitte in de middag pfffff! En wat een stank op de WC's....! Maar het was het allemaal waard(L)
AlanR
Hefttig !!! Alleen die kut telefoon paale daar ! (H)
Mooi feestje :) beetje jammer van de wc's en dat je van hot naar her moest lopen voor de hardcore... Laatste uur kwam ik weer helemaal tot leven....
Andy
Leuk feest, maar vorig jaar was stukken beter.Het geluid was in de Hardcore 4 Life niet goed te noemen, de Main viel me tegen, en vorig jaar ging het naar mijn idee meer los. Toch nog lekker kunnen afsluiten met Neophyte Records Allstars:bier:
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
:cheer: super feest gehad!! thx Marliesjes!! en de mannen ;)(L) alleen ja, het smsen etc ging niet ect zoals het moest... maar ach los daarvan goed naar mn zin gehad :cheer:
Annsje(F)**
T zou een stuk beter geweest zijn als die kut telefoons gewoon berreik hadde :S beetje met zen 2e rond gekakt! verder wel oke(Y)
Feesie was zeker top, jammer dat ik zo gaar was. Was om 8 uur weer op het vakantiepark. Verder was t weekend echt top!
Antonio
3x beter als vorig jaar :respect: dus volgend jaar weer :D
Zooooo :D :D :D wat een geluid zeg! Lekker feestje hoor!
Arnolio
Was een mooi fistje :respect: Predator :respect: Yves :respect: Bodylotion :respect: Spark Taberner :respect: Stanton :respect: Charly en Mental :respect: Rob AND MC JOE!! :respect: Sorry Vince, maar je had het zwaar na de set van Bodylotion. Ze hadden je beter er nog voor moeten plaatsen. Hilarious ik heb je set gemist. Voor de rest was het geluid goed, behalve in de terror/industrial. Ik weet niet hoe het in de andere tenten klonk, maar bij de Back2School kon het geluid goed open (soms).
Het was een super feestje, maar waar blijven de foto's??
Astrid.
Amazing!!
Aureel
Wat een feest.. :D
B) The Finalist B)
Super feestje gehad. Showtek, Zany, Headhunterz, Zatox... De afsluiting met Paul... allemaal toppers... volgend jaar weer ! :D
Babette:rot:
Kon er niet echt in komen maar heb me wel vermaakt :)
Bad Behaviour
Gewoon klasse(Y):D
Bambina
DIE WC'S GATVERDAMME!!! gewoon weer buiten doen aub want die lucht was niet te houde! verder... TOPFEEST!!! echt GE-WEL-DIG! :D
Gaaaaaaf 8) Maar echt tegenvaller dat er na het vuurwerk geen eindliedje meer was! :no:
Bart SFD
wat een topfeest!!
bartjan
egt goet te doen dit jaar was egt goede muziek
BartJu­:Bounc­e:
Was leuk en goed weer ! vorige jaren was beter mar was zeker niet slecht !
BartStyle10
Weer een Geweldig feestje! (L)
Bas Coppelmans
Geweldig feestje, als iemand het niet naar zijn zin heeft gehad dan ligt dat aan hun en niet aan DECIBEL :D
Geweldig!
BASTARDO!
Geweldig feestje (L)
Bazer91
Heerlijk feest :D Volgend jaar zeker weer!
Baztard
wat een geweldig feest :D 1 voor in de boeken
Bijouke (k)
Zalig die Beekse BERG :p
Bjorn-->>Batsie
Geweldig! :respect: Noize Suppressor (L) Camping was ook super gezellig! :bier: Heerlijk feessie weer! :D Hardcore4Life tent :kwijl: Vrienden, Bedankt(Y) :bounce:
BK
Wat een feest! Super geluid en wát een afsluiter op de main!:respect:
Blacktears
Lekker weer, alles goed geregeld. Goed geluid, vette set's van awesome DJ's........C U Next Year!:)
Bladen
Ik heb me echt Gruwelijk vermaakt!! :)
Blond Stampertje
Goeie sfeer, heerlijk weertje. Geluid op de main top, de rest iets minder. Paul zeer goeie afsluiter, jammer dat het stipt 11 uur stopte. En die stank op de toiletten kan echt niet. Voor de rest prima vermaakt!
Boertje J
Wat een geweldig feessie :respect:
BoyvS
wat eeen feeest..:D en dan die knal afsluiter...(L)
Brech-X-je
WOW zo vet :kwijl: ik wil terug *zucht* :)
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
Vette dag gehad, en wat een sound bij de main damn.... :bounce:
KNEITERZZ MOOI FEEST!! WHOOPPPPAAAA
:respect: hardcore4life :respect: was het de hele dag volle bak knallen. Alleen geluid was niet top maar hoe verder je naar voren ging staan des te beter 't ging :P ik vond het weer een topfeest!!!
Geweldig feest, Paul elstak :respect:
Carmengirl
het was mij 1ste keer decibel maar het was helemaal GEWELDIG :D :respect:
Cartman&­Dennis
Waanzinnig aangenaam....
Cassiej
Dat laatste uur zou ik nog wel 10x willen herbeleven! VEEEEEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!! :D
Zoheej, dit was me er weer eentje zeg! Een van mijn beste feesten ever! Alles was top, behalve de stinkWC's en het lauwe zuipen ;) KEVIN KAOS & LUNA :respect: Haagsche knallers!!! (y)(y)
Geweldig naar m'n zin gehad! Fijne muziek, fijne mensen, fijn weer en een lekker sfeertje, ik zeg Decibel was top! Decibel 2009 here I come! :cheer: :D
CHEDDAR
heel dik feest en onthoud de balonnen :D
ChemicalCleo
mwah, terrein was wel mooi, muziek was niet echt mijn ding...Hellfish & Bryan Fury(Y)
Chrisvo
Ik ben wakker geworden met een WOW!! gevoel, wederom weer een prachtfeestje!! Noise Provider!!
Chronical
southstylers max enforcer db&st en hardstyle masterzzzzzzzzzzzzzz_O_
cinderella :D
briljant! charly lownoise & mental theo (L) _O_
Corba
B2S :respect:
Crazy King
Wat een weertje was het B) Heerlijk! En erg gezellig :yes: Super feestje dus weer :) (y)
Crazy_Chica
Was weer helemaal SUPERRRR en lekker WEERTJUHH :D
D
net als vorig jaar weer geweldig feest. blij dat ik er bij was
gewoon een mega vet feest alleen jammer van die pisbakken dat als je piste je eigen zeik naar bneeje liep omdat ze overvol waren maar verders mege mega goed
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
D-R-K
HELEMAAL TOPPIE
D.­ VN [FR] :hyper:
Unexist , Radium, Bryan Fury, Hellfish, I:gor :Respect:
Geweldig :respect: Maar die wc's.....DRAMA :frusty:
Da haven(*­)pablos
heerlijke dag gehad alles top georganiseerd egt geweldig !!!
Da-Toom
Superfeest Zatox Zwaar hard:D Toen nog eve Prophet & PAUL ELSTAK!
DaanBaa$
Nosferatu's set :respect: Vet feest (Y)
Wat een ongekend vet feesje!:respect: Lekker weer en een goede sfeer! Volgend jaar weer!!
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Lekker feestje ja! :D
Dani*
TOPFEEST :respect: charly en theo en mad dog vs Tha Playah :kwijl:
Daniel.H
super weertje, geweldig feest, dikke sound bij de main :beer:
Danielletjee
Geeeeeeen woorden vooor!(L)
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! :respect: Ook nog genoten van de technostage :-D Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar! (Y)
super feest!!
DaveRave.s
geweldig feest goei weer goei geluid goede dj's alles top !!
davidjd_b
Was zeker een goeie (y) wat een feest ! Wat een weer ! Echt helemaal top :D
De Baron
Heerlijk weer gehad het hele weekend, was ook gezellig op de camping. Maar o :O wat een feest was dat , GEWELDIG!
De Bute
KANKER GRUWLIJK VRIEND..
DE Daan
Was gezellig feessie... maar tog miste er iets.... voorderest prima vermaakt, I:gor, Hilarious :respect:
De_La_KoK
alweer een heerlijke decibel!! het was genieten!!
Death By Design
Wat een weer :d. het was weer een top feest zeg niet normaal :D
Defqon.1
Geweldig feest weer! WC`s dit jaar makkelijk te vinden.. Gewoon op de geur afgaan! Hehe da ze daar wa aan doen. Verder niets te klagen! :D
Den Boudy
En gaaaaaaaaaaaaaan......................:-D
DennisA3
Geweldig :respect: .. The Beholder en Zany, wat een set zeg :bounce:
Dhr. Avada
vet feest, geluid in de main was moeilijk hard :D
Diedus
Ronald V :| :respect: Coone (Y) Showtek :D Heerlijke dag gehad!!
Dikke_­Tinus :honger:
Jaja, lekker fiske! Genoeg bier ook ;). Laatste uurtje maximaal genieten!
Diva(L)
de wc's Daar hing me een lucht :S:| maar was vet feestje:D Ben Goed Loss Gegaan:D BETER kON GEWOON NIET!
dixeh
het was zo ongelovelijk vet ;), miste alleen wel een beetje de sets zoals elstak in de hardbass, nonstop beats =] maar god, wat een feest !
Heerlijk feesje zany&beholder en the prophet wat een top set! My name is hardstyle dikke track hoor RAN-D!!!!!
DJ Ogre
Allemaal leuk en aardig maar heb betere edities meegemaakt...Unexist brak de tent weer af :honger:
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
Dj Spindler
Superfeest, heb me super vermaakt. Jammer dat de wc's echt te ranzig voor woorden waren, en dat je daar nergens kon bellen:S verder :respect: voor Noize Suppressor!! Zij kregen de hele hardcore4life zaal aan het beven, en zany & the beholder deden het ook wel aardig.
Dj StOOter
TERUG NAAR SCHOOL :bounce:
DJ The Reaper
goed dat reiner inviel voor t-junction voor de rest geweldig feest :respect:
Dj Tweaker
Tja wat moet ik er nog aan toe voegen
Dj X-Fade :bier:
in een woord : WOW :O ! B2S niets meer dan hulde voor jullie _O_ .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP (Y) perfect weertje :jaja: relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel :bounce:
Djep
:respect:
djim'013
lekkah feessie vriend
doan
super lekker weer, goed geluid en een uber afsluiter op de main!!! :)
Doggy B)
Darkness 4 Life eindelijk in een tent! Dj Paul als afsluiter was echt kut.. Had 't idee dat ik op een kinder feest was beland
dollarson
Beetje veel insecten
Donja||
Heb me zeer goed vermaakt :d Wat een weertje ook b)
Dragoslav M.
Superfeest, helden: AP, Vis vs Fury, I:gor en Killswitch en Reset
ED RAKET
Mega Vet!!!! b2s:respect:
Super! echt beter dan vorige jaren.
EdJuH :bounce:
net als de 2 vorige jare GEWELDIG :D
Eef_
bijna hele dag in een niet volle remember gestaan, wel onwijs goede muziek gehoord :D
heelll vet feest! heb me zelfs nog beter vermaakt als vorig jaar
EggY
Best geregeld daar, goed vermaakt, hoogtepuntjes darkraver en luna!
EHVrobin
dit feeske houden we er toch in!!
Elbert­Rosenb­rand
Het was gewoon een gruwlijk vet feest!!
Emasi
Heerlijk feestje :D Afsluiting op de main was echt vet :D
in 1 woord GE-WEL-DIG, iedereen die mee was bedankt voor de vette avond! verder alle main- en hardbassartiesten :respect: volgend jaar zeker weer!
en daaaagg hoorrrr!­
lekker baantje getrokken, en inge sorry van je bril!!! (K)(K)
Essjee
Superfeestje!! Topdag gehad!!(Y)
Zoo wat een super vet feest :respect:
Esthertje(L)
Super vet feest:bounce: heb er echt van genoten:D
EVITA.
Neophyte Records All Stars wat een afsluiting van een GEWELDIG feestje !! :D
FannyO:)
Echt Geweldig :cheer:!!!
Fano
WAT GEWELDIG!
FemmeF­atale2­4
Super feest, super weer...super gedraaid...alleen jammer van dat kutbereik!! Ben vriendinnen echt urenlang kwijt geweest...maar voor de rest op naar volgend jaar!!!
Flexxx
Wat was dit een megavet feest zeg :jaja: Vorig jaar dik overtroffen, en volgend jaar zeker weten weer aanwezig :D
vette shit
Uitstekend party-weer! Heerlijke dreunen! Perfecte dag!
Fuck The System!­
Wat een bruut feest!:respect: de beste tot nu toe!:kwijl:
Geen fucking wreed weekend maar een super fucking wreed freakend :D Decibel :respect: De mensen (L) De camping :vaag: Super wreed gewoon! Volgend jaar ZEKER weer...Geweldig! Wat een afsluiter op de main :k
het was leuk vertoeven daar ! :) *** Vooral de Hardcore 4 Life, Back 2 School en de Mainstage waren vet ! (Y) *** Alleen Noize Suppressor draaide NIET met draaitafels en ook ZEER ZWAK ! :S *** Verder ook lkkr eten, goed drinken (behalve het bier) en een goede locatie ! :yes:
Gabberpoelie
Was een lekker feest :)
GeileMo!!
was weer lekker feestje:D en wat een weer:) back2school stage lekker om te beginnen(y) verder unexist,mad dog vs the player en promo lekker gedraait:beer:
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
girly 30
Het was supperr!!!!
Goeien­dagsch­otel
beter dan defqon (mijn mening) maar beetje zelfde als 2007 de indeling dan maar was niet erg voor de rest B2S :respect:
Geweldig einde! :bounce:
Super feestje!! (Y)
H.ilde
Super Feestje! Heerlijk genoten van de muziek (vooral die heerlijke bass!,'t weer & uiteraard de gezellig sfeer!:D
H4L-Terror-Bachus-NL
De top! 1 nadeel: Groote afstand tussen verschillende muziek terreinen
Hansse045
SUPER feest.. Hee­rlijk weertje, geweldig sfeertje.. helemaal naar me zin gehad:D
Happy joy joy!­
VET FEEST MOOIE DAMES :jaja: veel bekende kort om top :D en het weer was super! :respect: DR Z-VAGO :respect: DJ PROMO :respect: NOSFERATU :respect: WAXWEAZLE :respect: DJ PANIC :respect: AKIRA :respect: DJ STANTON :respect: volgnd jaar weeR!
Zeker weer een knalfeestje! decibel blijft goed! veel gezellige mensen, lekker weertje en dikke muziek(Y)
Hardcore_­Octaaf
Super:respect:
Haringkopje
cker een bruut feest!!!!
Haver
een super vette dag gehad helemaal ge-wel-dig
Believe in reincarnation, So I'm back _O_
Zeeer goed feestje, alleen beetje kut met de bus zoeken:P
HMaSte­NBroek­C
was gewoon een knal feest:P
Ielse!­:cheer:
Ge-wel-dig! Wat een te heerlijk dag (L) Elstak: Mijn held van de dag :respect:
Imke__**
Het was weeer SUPERR !! Op naar volgend jaar !! :bounce:
Isaaq Newton
Geweldig feest_O_! Refuse, back to school, Pussy lounge, UP area's waren super!(Y)
J-Kay
voor het eerst dat de dj zelf niet afsluit maar de computer ???? WTF
Jack of Sound
Wat een super feest! :respect: Rookie Stage was top! (Y):)
Was écht masterlijk feestje!! Goed geluid!! Dikke 8 zou ik zeggen ;)
Jan
:respect: D-BLOCK & S-TE-FAN :respect: Geweldige afsluiter van Paul Elstak en de show er om heen!
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
JANINE.
Vet feest! :D Super weertje, veel gezelligheid en vette setjes gehoord B) (ook al vielen sommige ook tegen..) Zany toch weer de vetste set; Metro, Midnight etc. (L) Enige minpuntjes waren de warmte in de Hardbass tent en het kuteind lopen zodat ik om 10 uur toch wel aardig moe was. Maar zo hoort het ook B) Topdag gehad! :D
Echt geweldig :D
Alweer ontzettend goed! Geluid (Y) Sfeer (Y) Aflsluiting (Y)
je moet gewoon hakkuh
Fucking awesome!! one of the best yet. Schitterende afsluiting van Charly&Theo(Y)
JeffreY!:)
Het was geweldig(L)
jeffrey_odb
was wel gezellig sfeer was lkkr en muziek was goed gwn geslaagde dag :)
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
Jesper :D
Top Feestje!! was weer lachen mensen :D Erg naar me zin gehad.
Jesse Digital Skills
super feessie weer..wat een geluid zo hoort het :D jammer dat er geen planken bij de main lagen..iets voor volgend jaar (Y)
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! :bounce: :vaag: :xtc: Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen :lol: Pfoeh pfoeh wat een groot terrein :O Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad :cheer: !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!! (L)
super
jimmm!!!!!
vond er niks aan .... hakkkkkeeeeennnnnnn
Jochem *
Wat moet er nog gezegt worde...ONGELOFELIJK:D:D:D..Wat een super feest...PERFECT!!!!
Heerlijke dag gehad ondankslecht gevallen ikkies! Met mn meisje was het ook heerlijk(L)!
GE-WEL-DIG!! back2school was meester, pussy lounge ook gruwelijk! en de laatste 2 dj's @ mainstage :D vooraal Paul Elstak!! :respect:
Was over het algemeen een lekker feestje, prima vermaakt!
geweldig feest
Super Feest!!! ook leuk om charley lownoise en mental theo weer eens samen te zien draaien!!
Geweldig ! en heeeeeeeeeeeeel gezellig :D :D
Kaat:cheer:
the prophet & paul elstak :respect::respect:
Kampo007
Gaaf feest. Leuke mensen ontmoet en een lekker sfeertje.
Kbush
Wat een Feest!! Zwaar losgegaan bij Paul Elstak laatste uurtje op de main!! :respect:
DIK feestje meegemaakt. Super gezellig. ECHT TOP.. :cheer::respect:
Keupere Johnny :bier:
Camping + Decibel zeker goeie..Wat een weekend poeh poeh
Kevin Kaos
GEWELDIG !!!!! WAT EEN GELUID
Killa-B &­ Soundmill
VET! isaac!! wow wat een set en josh & wesz ! respect voor die mangeng! jwz
Dit is toch wel met stipt op nummer 1 het beste feest van het jaar! Wat een heerlijke nummers heb ik gehoord :respect: het word ieder jaar beter kijk nu al uit naar volgend jaar (L)
Kl.­eine Blonde
GEWELDIG! Laatste uurtje helemaal top(L)
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
radium , partyraiser , neophyte records allstars (Y) goed mooi weer :D
:kwijl: dat was nog eens een verjaardagsfeest! :cheer:
koekiewoef
tjaa.. kon niet echt in de stemming komen, meeste setjes vielen tegen, klote zand als ondergrond in de darkness, en (de goeie) area's weer veel te ver uit elkaar.. Alleen Bodylotion & Hellfish draaiden wel lekker..
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
L@­dy....­ S@­rik@­
Super vermaakt....... Rob & MC Joe :respect:
Leuk dat ik me vrienden nog een keertje tegen kwam :lol:!
ja was weer goed knalle op het zand dan
langegekske
GEWELDIG!!! :respect: decibell :respect: partyraiser vs daymar super setje!(Y) :bier:
Niet geweldig maar gewoon mega gezellig! :d (Y)
Super geweldig feestje! Showtek!!! _O_
Decibel 2008 Egt heerlijk :respect: super weer,, gezellige mensen.. (Y) gewoon Toppie :cheer: Op naar volgend jaar (K)
hemeltje lief wat een mooie dag zeg!
leijtuh
vet feesje, goede muziek, goede sfeer, kortom een geslaagd feest
Leipe Shit Ouwe'
Hoe doll was dit zeg _O_ Decibel 2007 overtroffen en daarmee t beste feest ooit!:D Southstylers, Mad Dog vs. Tha Playah, J&W, Showtek en Project One waren Geniaal! Volgend jaar weer....... Decibel!:D
leroyy'
Supeeeeeeer feestje!
Lievelien
Erg gezellige dag gehad ! Lekker weer, goed sfeertje (Y) :bounce:
LJLampje
feest Super! :D alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen :)hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
LK.
In een woord GE-WEL-DIG! rillingen bij Elstak!! :respect: :respect:
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Loeze :loser:
Super vet feestje!!!
Loose Moose
erug lekkere muziek, neophyte was in vorm
M A A I K E
Tot volgend jaar!!!! (L)
GVD in 1 woord SUPER (y) (y) (y)
M N OO N
H E E R L I J K !
M.ha.yu
Hoogtepunten; Refuse :kwijl: Paul Elstak @ main :respect: het weer en de mensen // Dieptepunten; Hoog hitgehalte(en veel happyhardcore), toiletten, geen verharde vloer bij Darkness4Life, associaal hoge prijzen!!
maFKind
gruwelijk vet feesje!!!
Mama loves Jami <3
Heb me heerlijk vermaakt met me schoonzusje (L)
Mama_Manon
Ik kan maar 1 ding zeggen: GE-WEL-DIG! :D
mandyh90
Twas echt TE MACHTÛG ! (H) :D
was supervet fesst, showtek had geweldige set xx
Manic
jaah was es keer iets anders, had eigelijk gehoopt dat ik de early meer had meegemaakt maar niet echt van gekomen, en wat ik er van meegekregen heb, was het heel veel traxx van na 2000 zelfs nog :s beetje jammer toen kwam predator :respect: jammer dat ik ook die set niet helemaal heb meegemaakt heb dr nu nog spijt van :p maar verder was het wel gezellig en heb me zeer goed vermaakt :yes:
In 1 woord: sùpervet! Geweldig vermaakt, met Elstak als held van de dag! (L) Topfeest! :D
MarCore-C
eerste keer,, was rielekst!!! echt vet!!!!:D
margootje
super vermaakt!staan stampen,weer ff lekker oudewets :)
MarieQ
Refuse & oldschool heeeeeerlijk (L) Naath dikke set :p ! Verder beetje veel lopen en ff serieus wie heeft de geniale ingeving gehad om wc's binnen te doen??:S
Mark //­ F-ACTIVE - GEMS)
Geweldig! Eerst heerlijk afsluiten bij de early en daarna nog een keer met Paul op de main!! :D
ECHT EEN BRUUT FEEST!!! :cheers:
martl
Wat een feest!! MCDV8, MC Da Syndrome, Southstylers, Vince, Zany, Beholder en Paul Elstak respect.. Wat een geluid overal, top organisatie!! :):)
MC RG
Het word elk jaar beter (Y) :respect: Beekse Bergen :respect: Reiner thnx ;) volgend jaar vast op de HCstage :P
zeer vet knallend feest , super vette afsluiting en goed geluid :D
Megaa*
Decibel was gewoon weer een super feest! :D
Melv
Prachtig :D Eeuwig vermaakt. Was gewoon toppertje :D Publiek ging ook goed los allemaal :D
Mental Maarten
Masterlijk feest weer: Mc renegade.. wat een feest deze man aan het werk te zien, hij knalde nog harder als de bezoeker en the prophet bij blijft nr 1 in Hardstyle land
in 1 woord geweldig! Wel jammer dat de hardstyle tent 1 grote sauna was.. misschien kunnen ze volgend jaar ook de tenten van de wc's anders doen? O:)
tommyknocker!!!! :respect:
Ernstig feest :D en dat geluid (L)
Milan.W
het was een gekkenhuis! GEWELDIG :D:D
Milka Pimp
Was een top feest,ben flink uit mijn dak gegaan!
Wat een fantastische dag! (L)
Zo heb me goed vermaakt en het was ook echt een super weertje!!!
Miss Corsa
Dit was echt weer een super feessie :D!!! Ben blij dat ik toch nog kon gaan!!!
Miss da Freeze
Ondanks het korte last-minute bezoekje,alleen de avond, een geweldig feest .volgend jaar vanaf 11 uur :-p
miss marjolijn
Decibel was kei gezellig:D maar WC 's daar moet volgende keer wat anders mee gebeuren die lucht was niet te harde
Super goed geluid op main, en mooi weertje! Heb me prima vermaakt!!
HEERLIJK..Het lijkt wel of Decibel elk jaar alleen maar beter wordt!! Wel zwaar minpunt: 4 munten voor 10 euro?!
Monna
decibel...whats the word? co-caine...you got the job!!
mOpkee*
Rielekst!!!! Mooi feessie weer!! Blij dat ik deze keer gewoon weer n keer heb kunnen feesten:D
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
Mr MoUs
Helemaal TOP !!! Super weertje, Geluid was TOP
Mr. Loki
Weer een geniale editie van Decibel :D Lenny Dee, Bass X, Charly en Theo , Hellfish en bryan fury , I:gor :respect:
Mr. T.
wat een vet feest!!!!! mooi weertje derbij B) Partyraiser & Day-Mar geweldigge noten :bounce: De decibels mochten wel wat hoger, prijzen konden anders ok wel wat lager
MRHZ
Promo is en blijft een HELD! Ook Unexist en Nosferatu & DJ Paul maakten mijn dag goed!
myown
SUPER helemaal top, eerste keer decibel maar zeer zeker niet de laatste!
mystery man 1986
Dikke knaller!!! Een hoop goeie sets gehoord, lekker sfeer :bounce:
LEKKA LEKKAAAA, regel hardcore4life voortaan in een tent als hardbass(Y)
Nabby
helemaal geweldig:bounce:
Was superrrrrrrr !
Wat een feestje! Prophet = en blijft een held! :respect:
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
Nick-O Sick-O
ging die dag nog maar langer door! Helemaal geweldig
wat een feessie weer southstylerz charly lownoise en menthal theo wat een afsluiter bij de early rave
TOP dag gehad! Echt lekker weer, en toffe mensen! Muziek was zeer goed!!!
NLinda­ke:bie­r:
leuk leuk leuk :D ondanks dat ik nu bijna niet meer kan lopen :P
flink staan rammelen daar:D volgend jaar zeker weer!!
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais :respect:. Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur :S
In 1 woord, Geweldig!
Oº°‘¨ Stamp k'nijntje ¨‘°ºO O:)
:D Was echt super vet feestjuh, lekker gewerkt en veel bekende gezien (Y)
P a l l y
1992 is for you :kwijl: :lief:
PartyG­angste­r82
super dik feest weer. op naar decibel 2009 :bounce:
PartyS­tarter­t :facepalm:
Chill weer, lekker muziek. B2S heeft de zaakjes goed voor elkaar (y)
Was weer een leuk feestje :D heb me goed vermaakt :cheer:
PasMaNNi
Wat een gezellig en geweldig feest!!!! Heerlijk setjes Southstylers, Technoboy, en ofcourse Charly lownoise en Mental Theo .. soms wat heet in tenten (hardbass) maar verder :respect:
Patries O:)
Wat een dag (L)
Patriess..
He-le-maal superr!! :D(Y) Lekker weertje erbij! :cheer: Toppiee!!
PATRIJSKE
gewoon weer lekker feestje,net als vorig jaar:D maar vond paul elstak nie zo:$ ,promo was beter vorig jaar!!:D
Patrus
Paul elstak opening...!!!!! Superrrrrrrr Feessttttt
Pawns in the Game
SUPER GAAF FEEST XD afsluiting was top (Y) wc,s was idd kut
PB.
Géwéldig!(L)
Peter'
Gewoon Geweldig! was nog beter dan vorig jaar. Hardbass was helamaal knalle :D
Petitje
hahaha.....wa n feest, heeeerlijk!!!
PFSquad MC
Toch echt het beste opgezetten Festival van Nederland. :respect: The Viper, Panic, Charly Lownoise, Mental Theo, Zany, Vince dat waren voor mij echt de mannen van de dag :D.
Pieter 013
kk bruut feesje weer, deze bewijst zn eige aan vorig jaar:respect:
Pieterrr
Heel de dag staan werken, niet mijn feesje, maar wat een MEESTERLIJK publiek!!!!!!! :D :p :D
Pjom :honger:
Wat een dik feest :D Southstylerz - Hardstyle Masterz - Zatox _O_ _O_ _O_
Pliennie!
Wat een GEWELDIG FEEST!!!! Kippenvel weer op het einde :D:D volgend jaar zeker weer!
Armageddon Project :honger: Rest viel tegen, Darkness4life had net als vorig jaar buiten moeten zijn, en beetje jammer dat ze niet eens een fatsoenlijke ondergrond neer hebben gelegd daar..
Porkahontas
Mensen niemand heeft het hier over de Remember tent, en dan met name de übergeile afsluiting van maestro Luna? Volgend jaar die tent wat meer in "het veld" plaatsen, stond nu geen drol binnen maar het was zo goed! Ouwe stijl, botergeil!!
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
HIRRLUKKKK te lekker gewoon hahaha mensen was gezellie (K)
Project Hardcore
bijna de hele dag bij b2s gestaan was echt super daar tot volgend jaar
Purson
Hardbass tent :woeptidoe:
Quatsch 2010 :bier:
Prima vermaakt, lekkere afsluiter van vakantie!
Ratje
Geweldig feest! Supersfeer, gezellige mensen en Deepack, Charly en Theo als HELDEN van de dag!
RAY990
Bah bah!!! Wat een knalfeest weer zeg...pfffffff......was weer geweldig gewoon!!!:bounce:
Razer.NL
Was weer geweldig, alleen jammer dat de hardcore niet goed tot zijn recht kwam :(
Rella:devil:
lekker weer
Remco -_­- ReMcOrE
Lownoise & Theo helden afsluiters :respect: gas volledig open (L) :9
Renzu
Erg vette party! :bier: :D
REPRESENT BY EXAMPLE
What the fuck? van dj Promo knalde dubbel zo hard als de rest in de early rave
Opzich wel een lekker fiske! Maar het geluid stond overal goed kut ingesteld behalve bij de Main..
riccie .­ /­\RNEMUYDEN
was machtug erremuu was ook van de partij :D
Rikson
Wat een vet feest was dit en wat een weer (L) Southstylers, Josh & Wesz, Technoboy, The Prophet en Paul Elstak wat een sets :respect:
SUPER!! (Y)(Y)
Ro...­:banana:
Refuse zag er op zeker het vetst uit :D Lekkerste muziek ook, vooral 's middags! (Y) Jammer van m'n buikpijn, ben minder uit m'n dak gegaan dan normaal...
Robin :bier:
geweldig, alleen bar bij de mainstage minpunt
Robin_83
Ik vind: Hoe verrotter je de dag erna voelt, hoe beter het feest is geweest. En ik voel me toch een partij klote nu :P
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
ROCKSTAR#
(L) Heeerlijk feeeessie
RoEL'
Heerlijk feessie gehad, goed gedraaid op de main en hardbass. En wat zat het weer mee! Geweldig!
echt een super feest, heerlijk tot op het laatste moment.. super vermaakt :respect:
rolf maiskolf
charley lownoise, menthal theo mega vet
Roowbin
Superfeestjeee!
Rowan
:respect:
Roy B)
En weer vorig jaar overroffen. Wat een geniaal einde, kippenvel, sirieus beste feest van het jaar!! Volgend jaar zeker weer aanwezig + huisje :D
RoyD
was weer superbruut net als vorig jaar en t weer zat ook goed mee :D alleen de tijd is echt voorbijgevloge jmr genoeg !!! Paul elstak :respect:
RoyH
Dikke Shizzle :bier:
Royhooo
was zeker laage(B) best zat
Roß
Respect! (Y)
RUDOLF:bier:
lekker feestje hoor kk zat :bier: :d
Saaske
zeer gezellig; geluid mocht alleen wel wat harder en die pishuizen gingen nergens over
Salvo
.
Geweldig feestje, heerlijk weer, heerlijke setjes, SUPAH ;) :bier:
Sant.
Ongelofelijk vet!!! Super weertje, Super muziek, Super gedraaid en onwijs gezellig!! b2s :respect:
Santo
Zei het vorig jaar al,Decibel overtreft DefQon!Wat een GRUWELIJKE PARTY!:)Volgend jaar zeker weer!Wel weer jammer van al die TERRORBUFFELS(check ook ff op Hyves!)en de security was me ook iets te opgefokt...heb mensen eruit gezet zien worden(en dat ging niet zachtjes)die ff met hun ogen dicht aan de kant zaten(te ploppen).
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
SCHUFKE
VET
scurdie_­tripkip
ech was er nog nooit geweest maar was echt geweldig volgend jaar zkrs weer oja en het geluid was gewoon gruuwlijk :)
Armageddon Project, Showtek, Technoboy, Zatox, Charly & Theo (Y)
Simone :cheer:
Alweer een geweldige dag gehad :woep: (L)
Sjannes
was weer een geslaagd feestje! wil degene die mijn navigatie systeem heeft mee genomen zich melden heb nog een houder en oplader voor je!
Sjoko
kon eerst mn draai nie vinde met t warme weer, ma later in de middag vond ik het echt super en wat een dikke afsluiter!!! superfeessie met veel bekende en een gezellig groepke:cheer:
Was weer een uiterst geslaagde editie van DB, wat betreft entourage en show gaat , als het zo door gaat DefQon nog inhalen. Top feest heb we weer prima vermaakt :)
geweldig feesje alleen jammer dat ik door me enkel ging en dat dj paul laatste 30 min beetje klote draaide -_- mja voor de rest SUPER :D
Smartie™
Goed vermaakt alleen geluid H4L was best wel bagger
Sneeuwbal!!
1992 is 4 you was toch wel de leukste....Wel jammer dat er veel mensen zonder shirt rondliepen....vieze lui
Sound Division
Super alleen van het geluid achterin de h4l was kut, dat de main erdoorheen komt :S
sportfriek
wat dramatisch slecht, moest er bijna van huilen. early rave met happy hardcore,grijze hitjes of Cenobyte dat is het allemaal net niet. en Industrial terror zaal zonder een degelijke vloer op de grond, zo kan je toch niet los gaan ?
Steef-C
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest :D
Top Dag !! Heerlijk weer,, Alleen geluid was wel slecht op de Main (H)
Stephnii.
Was egt super FEEST! zin in v0lgend jaar :cheer:
TOP (Y)
StevE BlappiN
Was zeker lekker, vond de muziek wat tegenvallen maar lekker sfeertje en mooi einde!!!
Stutje
Woest feest! echt top :D Deepack :respect: wat een feest maakten ze!!! Verder warm in de tent, en planken bij de main volgend Jaar!!
SummerQueen
Partyraiser en Day-mar :respect:
Sunny-D
Last Yahr was Decibel better.......
Heerlijk feestje:yes: kon niet beter!!!(L)
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
Svensation B)
:cheer:
T-town
Mijn beste festival ooit! Heerlijke afwisseling van muziek! Sms'jes kwamen op tijd binnen. En wat een geweldige over the top vuurwerk show zeg!
Tamoko Mikey
dit was mijn 1e Decibel,en zeker niet de laatste;)wat een super vet feest:yes::respect:B2S
Wat een Té Goed feest! De Mensen, de sfeer, de sets, het weer alles PERFECT
TB
Dat geluid overal was echt om te huilen :'( als ik in de hardcore sta en continu de main hoor tijdens breaks is dat echt slecht geregeld:S gelukkig hebben alle bekenden en de dikke set van promo (en ook die van sven wittekind) de dag nog gered voor mij en mn moppie (L)
Tedde le grand
owww hij was wel weer lekker lekker
Tekno
Goed feest! Relaxed weer! Verder Radium en Noize Suppressor!
Wat een geweldig feest en die anthem van Decibel is ook zkr vet! Volgend jaar weer!
leuk festival, top weer, hardcore 4 life mijn stek en michelle heb je gemist!
Tha Bips
The prophet & paul elstak hebben men dagje weer goed gemaakt :respect: wc's en netwerk wat een drama
THA ZORICA !!!!­ PARTIZAN
REFUSE ....:LIEF: Dagmar Nikola en Nathalie heb echt gelachen met jullie ;)
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The Hardest
Dik feest.... echt genoten weer.......
The Incurable
T bruut gewoon
The Rick
goed na me zin gehad volgent jaar zeker weer :D b2s :respect:
Een mooi einde van mn vakantie!:respect::D Goed geluid en een goeie sfeer(Y) Kortom: Ik heb een top feestje gahad!:D MAAR WAAROM LIEPEN ER ZOVEEL VAN DIE PENNENLIKKERS ROND?!:S Nie dat ik er last van had, maar toch.?!:S
Tim205gti
:respect: GEWELDIG!!!! :respect: super gezellig gehad!!!:D:D wel dik in de file moeten staan op de terug weg:(
timm:bier:
Reteketet Decibel Was SUPPPERRR vet
TimmiX
T was geweldig! Topmuziek, topgeluid! Alleen te duur eten en te gore wc`s.
Timo-010
het een super vet feestje alleen beetje jammer dat er te vaak de zelfde nummers werden gedraait voor de rest was het top
Tom013
Jammer dat "Geweldig" de hoogste beoordeling is , wat een super vet feest was het weer (L):respect:Decibel
geweldig feeske de afsluiter met paul elstak... zwaar vet....op naar volgend jaar
Tony the Torment
Was weer een GOED feest van B2S :respect: geluid en de lineup geweldig(Y), maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial :no:Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
Toobjuh
heerlijk top feesje weer (Y)
Total Confusion
Vette lokatie(y) feest was ook prima geregeld. Unexist dikste setje:respect: partyraiser vs day-mar ook goed te doen:jaja: Decibel(Y)
Un Poco Loco
Geniaal feest, dik geluid, goeie sfeer en een mooie locatie. Respect voor de setjes van Zany, Vince en Pavo!
Vaatje:bier:
geweldig :respect: paul elstak :respect:
VDK
:respect: echt een geweldig feest :respect:
super feest.. :respect: voor paul estak
Zoooo niet normaall gekkehuis gewoon :D
Vincenze
goei feestje weer, alleen jammer van het telefoon bereik en sommige wc's
Vinnna
geweldig! einde op main gruwelijk!
Dit was weer een super feest op naar Decibel 2009
Vipzz
Beste feest van het jaar tot nu toe! Alles was perfect! Bass vooraan was zo hard dat mensen er niet wilde staan :) Handig meer ruimte voor mij :)
VS*
Bereik van de telefoons was weer niks, maar het feest was top!
Vullie™
Southstylers!:respect: Bodylotion, Charly en Theo echt geweldig!:D:bounce:
Vuurtiéé
heb me zeker goed vermaakt egt een top feest:D
VWRik
Topfeest!!! werd lekker gedraaid in de Hardcore tent! :bounce:
wacco
Geweldig feestje, volgend jaar zeker weer:)
wallie-wallie
weer was super goeie oldskool en beuqende hardstyle weer een toppertje ja
:respect: Super !
Westla­ndMiek­ie
Wat een heerlijk feest weer!!!
Wierts
1 2 3 gASSS MET DIE ZOOOOOOOII!!!
Wiezel
geweldig feest ! volgend jaar voor de 3x :) hardbass tent was wel een beetje warm maargoed voor de rest super !
Het Was Geweldig Vogendjaar weer ;):D :bounce:
X-qlusive Stevie
Predator, Southstylers, Vince en Zany, Viper en Panic, The Prophet en Paul :respect: alleen de wctjes waren bagger veel bekenden tegen gekomen en de laatste 2u met een engeltje staan dansen (L)
SUPERR:bier:
xx_­nelleke_­xx
charly lownoise en mental theo waren het leukste :D:D:D vooral de happy hardcore :respect: volgend jaar een tent met alleen maar happy hardcore zou mega vet zijn :P:P paul elstak was ook kei leuk, alleen die blazer vooraan was zwaaar irritant :no:
Yoranovic
Was weer Super :bier: :D
ZONIA
oppie toppie toppie
{TK}TerroR Tijntj­uH{TK}
Jemig wat een feest!! op naar volgend jaar!! was zeer goed georganiseerd!
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
~Carpe Diem~
(L) GEWELDIG/SUPER/HETFUCKINGFEESTVANHETJAAR!!! :kwijl:
¥vetjhu
Decibel 2008 HEERLIJK!! Showtek , Deepack, Headhunterzz , prophet & many more That made this day á fucking wonderful one :respect:
°*»..Stef
Goed feest! Het duurde alleen even voordat de stemming er goed in zat, iedereen echt los ging.
× Marissa ×
Helemaal los! Veel mensen tegengekomen, lekker weer. Alleen beetje jammer dat sommige nummers opnieuw werden gedraaid en dat een flesje water 5 euro kost!! Verder goed vermaakt. DJ Paul!!!

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)