Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1947), A.D.HeiDie (1929), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2677), anoniem (1619), Error Chick (1544), Markiez (2926), L.aD.ii - B.amB.ii (1155), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1094), anoniem (1146), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!! Esmée !!
Super feest!
!! IvO !!
geweldig
heb me gezellig vermaakt, GESLAAGD!!!!alleen jammer van de regen en alleen ver lopen van bijv. de hardstyle na de mainstage, en betalen bij de wc....
zwaaaaaaaar vetttt :P!!!!!
Was Zeker Vet Feestje,, Geluid Was Meesterlijk:respect:
!PartyQ!
Het was er drugs maar zeker top feesje...
Het was echt een super feestje :respect: Stanton het was echt weer een super Setje:bounce:
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
'Amy..
INDUSTRIAL :respect: .. zeker goei feestje! zelfs de regen het t nie verpest.. gwoon deurgaaaaaaan:)
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
(Cinde­rella)­.­
Top(Y):cheer:
Helemaal super!! :vaag: Industrial was geweldig! Volgend jaar weer!
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(K)*­WeNdY*­(K)
helemaal geweldog...egt een topfeest:respect: zelfs de rege kon het nie verpeste...volgend jaar cker weer!!!
(k)au3
zekers een superfeesie:respect:, wel beetje jammer van de regen:S
super lekker feestie!!!
ook nie aanwezig:(, Auto kapot en geen geld:|
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
(L)Sab­rina:b­ounce:
het was werkelijk waar een super feest :D:D:D:D
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
was egt super feesie!!! alleen jammer dat ik ziek was man...maar als nog was egt super kick
tja mijn stemming was opper best maar vondt t gewoon een saai feest :/ beetje jammer vorig jaar was veel leuker
Haha... Gool Heeft flinkt gemeet daar volgens mij!! :bier: PROOST! t was vet!
* Natje (L)
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuw­e mensen leren kennen. :) Industrial Area :kwijl: G­eluid st­­ond in 't begin wel zacht daar. Hardcore­ Area vie­l wel tege­n, het geluid vond ik niet ve­el.. De or­ganisatie hadden de tent van Hardstyle ­e­n Hardcor­e beter om kunnen wisselen. Gelukkig t­och­ het gro­otste deel van de dag erg mooi weer g­ehad...!! :D
* Zahne
Nondeju wat was het vet :jaja:
*!­ [B]renda !*­
Wat een MEGA feesie weer (Y) :respect:
Wat een super feest, heb me echt gruwelijk vermaakt! :respect:
***­ Dieyon ***­
hmmz matig feesje zkr voor decibel feest had ik er wel meer van verw8 :s
:bounce:Het was echt Superrrrrrrrrrrrrrrrr:bounce:
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
Was egt super !! niks van regen meegekregen maar The prophet..:respect:
**­Lotusb­loem**­
Decibel 2006 : Een van de beste feesten tot nu toe. Goede sfeer, top muziek, nergens lang hoeven wachten (wc, eten, drinken) Parkeren was vlak bij en konden ook gelijk weer weg rijden. Heb me zeer goed vermaakt, dus in 1 woord: TOPPIE!!! En ach, dat ene buitje was eigenlijk ook zo weer voorbij, maar ja, sommige mensen moeten nou eenmaal wat te zeiken hebben...
**­wordt verwij­derd**­
Geweldig feest,, heb me super vermaakt!!!! :bounce: Volgend jaar zeker weer!! :D
*-Sjoerd-*
Hardstyle bar heeft schandalig hard gewerkt ;)
Superrr Feest.. mooie vage bedoeling allemaal.. ma ging weer lekker!!!
geweldig
*^*leonie*^*
top feessie, me zeer goed vermaken, irritant dat je elkaar niet kon bellen als je elkaar kwijt was :s
SUPERRRFEEST ondanks het regen.beter aangekleed als defqon.
was gezellig!!
*ElleN__(F)
kai vet
Toppie:D
*Kev
Lekker Feestje Weer :bounce:
*MiLoOo*
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus (Y)
*Steph@nie*
Lekkr Technoen.. :respect: PetDuo
*wHOoPs*
klapkakend stampfestijn :bounce:
- MOF -
Wat een super feest
Super Feestje!!:respect:
Was geweldig :bounce: Vooral bij de Hardstyle & Jump area's geweest!
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
---Teun---
AMOK... wat een held
-denies*
't was te gruwelijk... (Y) geen woorden voor :D
-X-debje-X-
zeer goed
. JOANNY
Heerlijk feestje gehad :)
goei feest
1, 2 st..puh :d
geef mij maar defqon.. maar het was wel te doen.. veel bekenden!! hele nacht liggen kotsen haha
strak feesiejjjj hoor
..LRS..
GODVER WAT EEN LEKKER FEESSIE WEER.. LEKKER SPACEN :P.. TECHNOTENT.. HEEEERLIJKKKKK
..Valkyria..
Gezellie met zn allen in de bus!:D achterin op de VIP bank:P Heerlijk feestje ook... genieten in het zonnetje en daarna van de regen!! Maakte volgens mij niemand nog wat uit.. iedereen uit zn dak in poncho's (Y) Thanks voor het regelen van de bus lieve Kim&Tjits, was geslaagd!
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak:P
.Yvon.
Echt een super feest beter als defqon alleen jammer van de regen!
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
zeer lekker feest
100% Pure Colombian :[
Gek feestje: Darkraver's LoveIsland, Mainstage, Hardstyle de gekste! :bounce:
super feest :respect:
het was weer een dodelijk feest!!!!!!!!
5 minuten!!
"radio kapot "?? "nee industrial hardcore " er is niks beters dan industrial area
met de regen kwam de sfeer! (bij mij tenminste wel)
Twaar Een Mooi Feeske :D:bounce:...Gewoon Gas Derop In De Regen..HOPPAAA!!
Leuk Feestje
:bier:­gaby:b­ier:
goed tot dat het ging regenen
:bounce: DaSanniej :bounce:
Onwijs mooi!!! prima vermaakt daar :D:D :bounce:
:bounce:BEAR
je hoorde verschillende muzieken door mekaar/ schraal dat je voor de wc moest betalen/ mainsatge was wel vet
zekerss een geslaagd feest(Y) vooral industrial/hardcore/jump:YES:
:devil­:Kensh­iN:dev­il:
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rr
:jaja:­Milan:­jaja:
Woow Noize Supressor:respect: Hij flikt het telkens weer he:d
juu kealll brammetje,, zwoa sjerrep woare vr op defQon nog neet s;) geslaagd feestje next year weer!!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
beetje matig allemaal
< Japie >
lkkr feest!!!!!
<><mic­hael><­>
zo dat was me het feest wel zeg mmm wat een lekker feestje :p
<Noise is my Message>
Gek Gek Gekker dan Defqon.1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­­­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Disto­rtion :respect:
>> **­ Mr.­Nice **­ <<
Het was een vet feest :jaja: Beter als vorig jaar, maar nog niet geweldig. B2S heeft bij deze wel bewezen dat ze kunnen groeien (Y). :respect: Pila / Vince / Robert Natus / Unexcist / Rude Awakening / Pet Duo :respect:.
>>Joey-M<<(APC)
de regen was in i woord KUT maar het feest was echt SUPER!! :D :D :bounce: :bounce:
@dem@
wat een vet feest er werd goed gedraaid en een goed geluid op naar volgend jaar
[>T*­i*­n*­T*­i*­n<]
ZO WASE EGT GOED ZO
:bounce: Was weer helemaal geweldig :bounce: Super gezellig :cheer:
goed vermaakt alleen beetje te dronken hehe dus om 7uur zijn we al naar huis gegaan.moe maar voldaan :D
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
Wel geslaagd feest hoor! alleen mocht de hardcore tent wel een beetje groter :P Partyraiser,daY-már,Neophyte, evil activities :respect:
[L]awd­yMiSsC­lawdy(­L)
HELEMAAL GEWELDIG!!
Leuk Leuk Leuk :D :D :D :bounce:
[MaRcelL]
genieten&genieten(B)
Zeker weer een geslaagd feessie!!
[NL] stefke [NL]
super feest!!:D
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Vond t echt een rlx feest, alleen ware de area's echt te ver van mekaar!! zeker :respect: Catscan, Elstak, Tieum, Noisekick en Noise Suppressor!! volgend jaar denk ik tog maar weer!
[NL]Hoek[NL]
:respect: evil activities en neophyte:respect: was wel leuk alleen jammer van die kut rege
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
was een bruut feest alleen jmmr van de regen:D:D:D:D
[OKP] JCVD
was weer geweldig weer viel ook mee en werd lekker geknald :respect: Outblast :respect: Catscan :respect: B2S
[R]obin
echt geweldig feest lekkere sfeer :respect:
in 1 woord GEWELDIG:D:D:D:D:D
was gezelllie :D allen die tyffes regen zeg bahbah
][vanka
was een super feest!! goed vermaakt! jammer dat de hardtrance niet overdekt was en geen bar aanwezig, wc's te lang wachten - bij vrouwen weinig tot geen wcpapier- t bier was op een gegeven moment op en de flugel ook(dat hoort niet op zo'n feest)!!
vorig jaar was 10x beter
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
_FeMmM_
GOEDDDDDDD!!
_Tim
Wat een feeest !!....Geweldig !!!
A.S:bounce:
Supeer veett feesjuh:bounce:...volgend jaar weer:yes:
Aapie!
Jammer van de regen 's avonds, maar de bikkels stampen door :D Zeer vet feestje! Southstylers en Max B Grant! :respect:
Alex S
wat een heerlijk feest! :D en zo hoort een techno tent ze zijn! vanaf het begin knallen met allemaal zeer lekkere setjes: in t bijzonder Pet Duo, Amok en Awakening :respect:
mooie locatie,alleen jammer dat de muziek uit viel bij de early rave maar ja mog de pret niet drukken
Echt wel vet feest !!! Jump was echt relaxed :)
GEWELDIG!!! Wat een top feest!! Niet gaan zeuren over de regen, want we hebben het toch nog best getroffen met het weer:D SUPER VET feest!
Annie en Kull
Feest was egt super. kei goede muziek. alles was goed geregeld.
!!!TOPPERTJE!!! met dank aan mijn mede lastminute decibel ganger! die ik overigens de rest vd avond niet meer heb gezien!!
Technoooo was WREEEDDD :P
Anthony G.
Supers....leuk om je weer eens te zien zusje heerl­­­­ijk Los in de regen doen we vaker para !:P!!! :respect: Early
Appelsien
Was een mooi feestje!!
;D super feest ;D
Atjuhh....
het duurde te kort het moest tot 12 uur of 1 uur duren wij wouden wel doorgaan
Aureel
was echt geweldig, mooie locatie
Avonturier
Beste geluid was bij de techno te horen, maar me het meest vermaakt in de Hardcore tent , alleen jammer dat het geluid daar op het einde een beetje zacht stond, misschien kwam het ook wel door dat techno tentje met belachelijke geluid PIEPPPPPPPP
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
dat kutweer heeft alles verpest :(
baltazar010
te gek
barrie gammele knie
geweldig
Basje74
Het was zeker een schoeftig feestje. Alleen jammer dat ik de laatste uur heb moeten missen, dus ook Noize Suppressor.
Bass-Shifter
Super feestje. Tatanka en TechnoBoy deden het dunnetjes over van vorige week. Heer-lijk. Stampen in de regen met de southstylers :bounce:
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
berrys
Geweldig feest .. gezellige mensen ontmoet ;) en :respect: voor de ear­ly rave stage
Bies
Helemaal geweldig!!! Jammer van dat heueltje :O
helemaal los!!!alleen jammer van die kutregen
Bjorn-->>Batsie
Mega feest! echt geweldig.. :respect:southstylers :respect: lekker doorgaan in die KUTREGEN :cheer: maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen;) : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! :respect: B2S :respect:
lijpheid te ziek maar wel zwaar stijl:P:D
AL KLAAR!! Goed te doen...
BOSSI FTS
heb betere decibel's meegemaakt. en voor de 2e opeenvolgende week kk nat geworden. :S
Boze Wolf :honger:
Toppie (y) alleen de combi friet was HEEL ERUG WEING VOOR VEEL BONNEN :@ moet beter organisatie..
Br!­L Zonder Br!­L
Jah zker een geslaagd feeske! zeer goed vermaakt. alleen dat die kut gemeente begon te zeiken over geluids overlast! gaat nergens over.
WAS ECHT SUPER!!! THANKS! :D
Bris
Jammer van die regen.. maar wat een super vet feestje was dit weer..!!! Early Rave vetter dan VET !!!!!! :bounce: Whoeiiiiiii...
Was wel weer een gezellig feestje. Werd ziekelijk hard gedraaid in de techno :). Jammer van de regen en dat doordoor eigenlijk de gewenste avondplanning niet door kon gaan. Industrial was jammer genoeg niet overdekt namelijk :(. Verder me eigen erg goed vermaakt!
C(l)
Was Weer Een super feestje! Prima Vermaakt:)
chantal_82
super feest(y). heb me goed vermaakt daar. vooral de sfeer in de hardstyle tent was super.
chino01
TopTopTop:D
Chrisiets
Was zeker een goed feest, alleen vond de lokatie van vorig jaar beer lingebos. Nog steeds van de kaart dus was zeker gezellig , was alleen een beetje nat geregend:P
CHRiSPy
Heerlijk genoten! :respect: Chosen Few, Vince (Noiken in de koiken :yes: ) en Stanton :respect:
Christ...
supperrrrrrrrrrrr
Christijan
het was weer gruwelijk genieten
conehead
Mooi feesje! Jammer van geluid en tekort aan bar's in de tenten
cosmo:­bounce­:
mainstage was echt super geluid
crimmie
ondanks de regen was t een superfeest!!!!!!:bounce:
Croma
Echt weer SUPER!!! op naar volgend jaar :D
Curly-Dance-Girl
:respect: BASS D :respect:, wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant :p twas super met je! Dikke (K) en :hug: voor jullie!
Cyntjuh
Vet feestjuh :respect: Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen... :(
Beetje sfeerloos af en toe. Heb me wel vermaakt maar het was bij lange na niet zo leuk/gezellig als vorig jaar. Industrial area was ENORM goed. Mooi plekje, lekker geluid, mooi intiem en bijna underground sfeertje. Ow, en de security was wel ERG aanwezig en ERG streng. Doe je best om die drugs te vinden bij de ingang, maar laat ons daarna alsjeblieft met rust! Alles bij elkaar: kleine deuk in het Decibel-imago.
D i e n
echt een geweldig feestje :D prima vermaakt volgend jaar zeker weer :D
D'n BibzZ
Zekerz kwaliteit feesje alleen jammer da het ging regenen
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
Geweldiiigggg!!! I went to heaven for 12 hours on the 19th of august
Da Hardbass
Heb betere DB's meegemaakt! En het moet gewoon weer een nachtfestival worden!!
heb me goed vermaakt whoppa:P alleen jammer die regen was net een bezopen kat toen we bij de auto eindelijk aankwamen hahaha!!
Dafkuh
Damn Wat een Feest!!!! :D:D :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Dj Paul & Dj Rob :respect:
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
Dannyehv
echt weer een Geweldig feestje :D
Gewelidig Goed vermaakt en panic als afsluiter TOP !!! :D
Darkness - Always be a rubberboot :p
zooo dat was goed zeg, boeiend dat het regende.. gewoon beuqen!
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
Dave turpin
Gewoon Perfect
de JVR //­ Symbiotic
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering :D Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet (Y) De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk :D en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien :respect:
Death By Design
vol gas derop mooi feestje
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
Deebo
weer prima vermaakt.Top dag gehad.
Defqon.1
Heb me prima vermaakt! (Y) Regen? Lekker belangrijk! Gewoon doorgaan :bounce: €0,50 voor de WC!? Beetje jammer weer... :x
superfeestje alleen jammer van regen was zeike nat
Super vermaakt!!! Alleen die piep in me oren he
DerekRaver
geweldig feest (Y)
DiFFuS
Muziek was goed, weer was kut, en de dames waren weer lekker :P
Dip
Was echt een super vet feest! Heb me eigen echt goed vermaakt. Boeie aan de regen en gewoon gas erop bij Tieum :)
Dj Agonizer
toppie leuke dag gehad daar:P
dj chosen few
:respect: wat een lekker feest, gezellige mensen :respect:
Dj Industrius
Feest van het jaar, op naar 2007!! (y)
Dj Jeff (APC)
egt superrr feest volgend jaar zeker weer :D:D
DJ Lippie
aay
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
DJ Sjek aka E-Jackt
:respect: CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO :respect:
Djexunz
Goed feessie! Alleen jammer dat de set van Lownoise & MenTheo letterlijk in het water viel. Ik was wel benieuwd naar hun setje :9
Dolle:bah:
Dit was echt weer een goed feeske!!:D Mooie locatie,snoeiharde geluid,vette sfeer(y) :respect:tommyknocker Volgend jaar zkr weer!!
Dr. Gonzo...
Feest in één woord : Technoboy :respect:
DulluH
geslaag feestje:P:D alleen jammer van de regen:P volgende jaar zkr weer:P
vuurwerk was een beetje te veel van het goede, had je net zo goed 5 euro minder voor kaartje kunne betalen
dweazle
ECHT VET!
ed edd n eddie
goed feest goeie sfeer en dik geluid gewoon geweldig:) tot volgend jaar dan maar
Edisfred
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor :no: Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor(y) Mooie mensen :P en een lekker sfeertje, TOP :D
Edjuh
Geweldig :D :respect: Hakkuh in een poncho b)
:respect: TOP FUIF :respect:
:respect: Pet Duo en Amok :respect:
Mega vet feestje mooi einde ook al da vuurwerk
Elliszj.
in 1 woord GEWELDIG
Elollie
Een paar heeeeeele VETTE sets gehoord:kwijl: Uitblinkers waren Pet Duo:respect: Chosen Few, Charly&Theo en als afsluiting in de techno> Rude Awakening:cheer:
Ennair
Partyraiser na n half uur (Y) Tent zweeterig en heet ma goed vermaakt!!
Ernesto85
zeker vet feest !!!!!!
was echt super feestje :)
Esthertje :cheer:
gewoon heerlijk :respect:
volgend jaar gewoon weer. mooie locatie...lekker REGEN... en veel in de warre mensen...lekkerrr:D
Felis Silvestris
:resect: whaaaa echt te geweldig gewoon :D:D:D:D:D:D cker vette lokatie.
FeMmIe
supertje!
:respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
flesh is the fever
vet feesje zooon relaxt volk heb me goed vermaakt in the beekse berge !!
GEWELDIG:D
FREAKERIK
was egt super feest volgend jaar ckerZ weer
Freakymiky
M'n eerste Decibel, maar meer dan geslaagd!
Frensmeister
Lekker :) Poncho Pogo :respect:
SUPER!!!
fucker jovi
zoo menn k space hem nog
Funky Boefje:p
Muziek was wel lekker maar verder niks bijzonders!! :no:
Funky Frank
Echt een superfeest zeg :D Top georganiseerd allemaal (Y) Er maar kort geweest, maar erg genoten....Partyraiser knalde ook heerlijk :respect: en bij de techno stond Ruffneck echt meesterlijk te knallen :respect:
g0nn_^
Zeker een tof feest..!!
gabba
Het was weer een tegek feest! Deze editie heeft alle andere overtroffen! B2S :respect:
Gabber Indiaan
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig:D:D:D:D hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb:P kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER:P
Gert-Jan
Het regende gelukkig niet de hele dag, maar de sfeer was goed
Geschi­edenis :respect:
er zijn verharde parkeerplaatsen pal voor de deur. Dit zijn zaken die je bij geen enkel terrein tegen komt. Helemaal geweldig dus! En we weten zeker dat de bezoekers dit straks zullen beamen.’’:jaja: verhard :frusty: :lol: maarja, verder top feessie(Y) tenten te lang gestrekt uit elkaar. te veel lopen. Maar mij niet meer gezien op Decibel :no::respect:
Giles
ja hoor was me dat ff knallen...spijtig van de regen voor de rest topfeest :respect: neophyte:respect: ik nam de overzetboot van hardcore naar industrial...:bounce:
Goeien­dagsch­otel
2005 was beter 2007 nog veel beter
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
hakkuh zaguh en knette­ruh!!!­!­
was een super feest! super muziek in de hardcore tent. egt toppie gewoon!
was wel een goeie feestje:cheer: zelfs het regen hield ons niet tegen;p charly lownoise en mental theo:respect::bounce:
hans
echt geweldig feesje :D
hardco­regirl­l aka terror babe(L­)BaZzm­aze
woei woei...was een super feessie, alleen jammer van de regen maja:)lekker gehoust:)
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
leuk feestje! Binum draaide top!!!! en charly en theo was vet :D
zo was lekker feesiej :P
Hardst­ylePas­sie
het feest was geweldig alleen de regen was minder en B2S heb het beter georganiseerd als bij emporium
PET DUO was geweldig... Top feest alleen jammer van de modder!!
Harry Nak
Helemaal top, keihard los in de plensregen op de op­en air tijdens Lownoise & M.T. , kippevel
Harry Porno
:bounce: :bounce: :bounce:
Hazinh0
Wat een vet feest, ondanks de regen en blubber. Schijt aan gewoon doorstuiteren :yes:. Het geluid in de Hardcore zaal was zeer goed en in de Industrial was het geluid ook nog wel te doen, maar verder was het geluid echt naad (N) Sfeer was goed. Al met al super vermaakt. DaY-Mar en Neophyte draaide zeer bruut, maar Noisekick :respect: deed het hem toch wel weer. wat een geweld :kwijl:
HCE
zeer goed
HEADFUCK TERRORIST
zeker een mooi festival !
heejha­llomet­mike
WICKED DUDE ..
voor herhaling vatbaar
Herm
zker wel een beetje dolll
Hie
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet (Y) ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!:bounce:
T was kkwreed:respect:
Hoekie!
Super feestje!!! :bounce:
geslaagd feest alleen jammer jammer van de regen:(
Host J-B
LOOSSSSSSS
HP-tjuh :bier:
Gvd weer mn enkel naar de hoeruh net als op Q-base 2005. Mja schijt :bier: erbij en verder :bounce: Oftwel was weer ruig fiske :D
HULLY GULLY
Onwijs goed feest!!! kan op geen enkel punt verbeterd worden naar mijn mening!!!
IeRtJuW
was helemaaal geweldig..:D
iLo_013n
Super feest! en natuurlijk mooie locatie :D
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
J' lijntje
:respect: Duro Man Van De Avond :respect:
J-Bo's event support
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest. :yes:
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
jackin­thebox­STIFT
Topfeest!! geluid, sfeer etc. allemaal top!! :respect: Noize Suppressor
jansie78
het was gaaf en gezellig
Jappie.NL
:bounce: heb me prima vermaakt,leuke mensen,goeie sfeer en`t weer was ook wel prima al met al ;) :respect: voor de organisatie !!!!!!
Japser º¹³ :bier:
Kut van de heineken:@ maar verder echt een goeie lokatie die mag zeker blijven is nie te ver weg en verder in 1 woord GEWELDIG FEEST!!!!!!!!!!!!(Y)
JD B)
FUCKING VET!!DECIBEL rules again!! :cheer: In de regen HOPPAAH!
het was echt een super feest alleen jammer van die­ regen bui en was echt weer gezellig met jullie allemaal
techno was mijn area
Jeromeke
Heerlijk feestje en nog nooit zoveel lol in de regen gehad :D
Jeske!!
t was super!!! tis mar goed deh we niet smelten he ;)
MAXIMAAAAAAAAAL! :bounce:
in 1 woordt BRUUT!!!!!! geweldig feessie...!!!!heb me zwaar goed vermaakt....
JolieMelodie
(Y) was echt 8) :D :flower: en echt overal waar je ook maar naartoe ging was het goeie muziek! Tatanka, Vince echt geweldig! :bounce:
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
Joost kuul
Super feestje!!! T einde vooral met al dat vuurwerk
Jorr:D
Vet Feest :D beetje jmmr van de regen en de muziek die uitviel :S
kheb me zker vermaakt alleen jammer van het parkeren so he was echt te kut geregeld
Jozel
Aii was weer een toppertje! :respect: Marcky :respect: Alleen jammer van de regen...
Super Feest Volgend jaar weer aanwezig:p
Kami
:D Schijt aan de regen, dik gas erop, in 1 woord: GEWELDIG :bounce:
kevin.26
was echt een lekker feest!!! goeie muziek en sfeer...
Helemaal waus weer!! Zwaar kikkuh....!!
Kian
Regen was niet eens zo erg, die modder!! :@ Voor de rest ondanks dat ik gaar was een leuk en gezellig feest gehad! Ruffneck, Amok, Technoboy... (y) B)
Kickass!
Lekker los gegaan, Zwaar goed, feest, leuke meiske ontmoet, kon echt niet stuk! :respect: voor Deepack, Tatanka en Technoboy, waat een geweldige sfeer hing er ook, helemaal (y)
3 Jaar aan een stuk naar decibel geweest,maar dit was echt het toppunt!! Geweldig! :D
Het was echt super! Heerlijk staan stampen in de regen! Onvergetelijk! :respect:
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Kimm!e...
Top feestie.. en super camping :D:D prima vermaakt!!
lekker gaan met die banaan! Tieum held!
Koefie!!!
Was weer een goed & gezellig en een lekker knalluh :D
Koev
Was weer n mooi en wazig dagje! Eruit worden gezet en meteen weer naar binnen geklommen..Francois was Goeie!
Koffietijd
ik moest werken tot kwart over 8 maar daarna heb ik me ZEKER goed vermaakt
KrebsKoppie
Super Feest, alleen jammer van de regen waardoor de hardstyle tent te vol werd:(
krullekop
vet heftig feest !!! DECIBEL RULES !!!!!!!!
Het geluid bij de hardcore kon veel harder
L.­aD.­ii - B.­amB.­ii
Feest was ondanks regen zwaaar geslaagd!!!!!
geweldig
lady lie
Was weer een top feestje, Partyblok je verjaardag was top! Lieve Kim en Tjitse bedankt voor de goede zorgen en goed geregeld Liefs lie
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
was weer een masterlijk stamp feest :)
langemike
geslaagd :)
Echt niet normaal vet weer:) JUMP was TOP!! Alleen jammer van de regen..;)
LEON aka ....­
HEERLIJKE PARTY!! heb overal spierpijn van het schranzen!!
Li-z
Zeker geslaagd !!
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
little-god-of-hardstyle
Fantastisch; Trilok And chiren, southstylers, Tatanka, Pavo vs. Isaac, SUPER :respect: En zelfde effect als (zw)emporium, zo vet, in de regen!
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
Was zeker weer goei feest :D:D:D Next year er zeker weer bij :D:D
Leuk, schranz. Pet Duo :respect:
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
lunatic4life
Lekker feessie...geluid bij darkraver dee pijn aan je oren.... early was ook goed!
M o e n s s
kwil terug!!!
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
M.I.B.
Zeker weer een vette party... Muziek was super.. En een +punt dat ze planken en zaagsel hebben gestrooid...
dit was gewoon het TOP feest van mijn jaar! I LOVEN IT !!!
Bruut feestje! op naar volgend jaar!!
jammer van de regen en de beveiliging was niet oprecht
markdegekste
jah goed feesie:D:P
martijn.s
leuke muziek maar jammer van dat kutweer na zeven uur
ECHT EEN DIK FEEEEST :bounce:
MartinVLD
Super Feest!!!! Jammer dat het geluid aan het einde in de mainstage zo zacht was!!! (speakers opgeblazen ofzo)
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
MAV
was weer een geweldig feesje maar wanneer komt er nou eens lekker bier !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mayow
zeeeeeeeer geweldig :D
mc vaag
supersfeer! nooit gedacht dat charly lownoise & mental theo mij nog zouden kunnen laten hakken...en dan met die poncho's echt lachen gewoon los gaan in de regen,wat een superfeest!
Mellanietjuh
oej Yeah,,was egt GEWELDIG !
melodiii.
WOW!!!!!!!!!! helemaal suuuuuuuuper :bounce: jammer van de bui, maar beter dat die pas 's avonds kwam .... volgend jaar weer :lief:
Men-Oh
Was super gezellig met onze groep, maar het feest op zich had niet zoveel bijzonders vond ik. Lokatie van vorig jaar was 10x beter...
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
Miss Luppie
Wazig en nat feesje 8) geluid vond ik minder,h­elemaal bij Early tot Mad-e-fact&Viper begonnen :respect: Voor de rest heb ik mij goed vermaakt :yes:
Miss Mikkers
Super relax feest :D :D Wel geluk gehad met 't mooie weer!! (uitgezonderd die grot bui dan rond -/+ 20:00 )
Heb me goed vermaakt :cheer:
Miss Pitbull
heeeeeel veel bekenden!! Was zeker top!!! (Y) het feest zag er ook goed uit!! :flower: alleen jammer dat het even was gaan regenen!!
Mister ??
me gekste decibel van de 4x dat ik nu gwst ben!!! weekend lang in zo'n huisje op het park is ook echt helemaal te gek!!!
Mnonnie123
TE LOS VOOR WOORDE GEWOONN!! :respect: noize suppressor
moniq-ie (k)
Wat een goed feest! (y)
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
moord-recht
was natuurlijk een supervet feesie maar heb op het laatst gewoon met me halftamme wause space kop meer als 6 kilometers gelopen om een graf bus te zien, nou kon ik maar een metertje voor me uitkijken maar daar lag het toch echt nie aan maar voor de rest een knalfeest
Was weer een leuk feestje!
Mr.­stIP :) [djstiba]
Was lossssssssss te relax heerlijk weer en relaxe mensen !!! top
Mr.Sven
Goed vermaakt alleen vielen de Dj's mij tegen :respect: Evil Activities :respect:
MRHZ
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo­ druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de res­t prima
MrPooL
topfeest was het gewoon,nie normaal including me!!!
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
echt super knallen
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
mystery man 1986
hij was lekkah!!!!!!
N*E*R*D
Regen is vet!!! Poncho all the way!
Naaikie
heerlijk feestje heerlijke sfeer en t weer zat ook mee dus zeker een geslaagd feest
nelisdaman
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden _o_. En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
Neptunes_23
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
nighthawk ;D
was een zeer geslaagd feestje, had me er alleen toch nog net iets meer van verwacht!
Mooi feestje, volgend jaar zeker weer!
Was Toppie! :bounce: Piraatjuh waar was je nou! :s Stond vet te hakkuh bij de Early Rave in mijn Poncho! :p
NL-power BossieG60
megavetkeigaafsuperluxelekkerheetstampfeesie
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
NrG010
distortion, rob&paul, stanton, panic :respect:
Geweldig, jammer van die stortbui!
Goed feessie hoor, eff jammer van de regen...daar zijn tog tenten voor.
Echt zeer goed vermaakt, de technotent was echt een topper!! SCHRANZ!!!
onders­teentj­e
geweldig
50 cent voor de wc: VIEZE SCHOOIERS! Alle lekkere chickies: bedankt voor het mooie uitzicht:D en alle pillenvreters bedankt voor de sponsoring:D GEWELDIG FEESJE
charly en theo :D
OXYD
vetteshittttt
paarhaas
Vanaf duro was de hardstyle mooi. Maar daarvoor was Neophyte geweldig. Het hele feest was super. Ik wil weer terug
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
partylinniej
Helemaal super!!! Echt een top feestje!
PartySjaak
Asociaal Bruut Feest!!! :D:D Hardcore Mainstage Industrial!!! Panic mooie afsluiter (Y)
Pascal Arnhem
top feest de regen maakt het er niet minder oop super feestje gahad :respect:
Was master alleen een beetje kut met de toiletten steeds die halve euro, das kut of voor niks of in een keer een bedrag met een stempel, is dat geen idee? En dan een kaartje van een 50 Euri dan kan een keer brullen er toch wel vanaf? Echt helemaal top verder zelfs de regen was goed:P!!!!
Penis
DIE HARTDCORE TENT KLAPTE ER FLINK OP LOS NOIZE SUPRESSOR WAS WEER BRUUT!!! NOIZE SUPRESSOR RESPECT!!!!!!!!!!!!!!
Persian Prins
gekkeeeee huissss t'was wel lache :d
Peter [D-Generation]
Was leuk maar zkr minder als vorig jaar! maar heb me verder goed vermaakt ;) Main was vet en Jump was ook goed klappen!
Heel erg vet!!! En de regen gaf de dag net wat meer glans...
phan
Wat was die schranz toch weer heerlijk :kwijl: :respect: Ruffneck :respect:
Echt een zwaar Top Feest!! nog beter als vorig jaar!! & Volgend jaar zeker weer!!
Pindaklaatst
Heb me heel goed vermaakt (Y) Vince, The Viper, Tatanka, Bass-D :respect:
Pipster
Was weer een TOP dag met lieve en leuke mensen....!! Thanx...! (k)
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
Plons de Kicker
Plastikman mag je van mij vaker meenemen Steve! (L)
Plukje
:D
heerlijk feessie jammer van de regen
was zekker vet
Wat een knaller, de tering zeg!!
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
Princesje (K)
:respect: Superfeestje gehad met z'n allen, vooral m'n lieverd bedankt.. :kusje:
PRINS PILS
geweldig feestje! petje af voor de organisatie! :respect:
Project Hardcore
was echt 1 super feestje het was weer knalluh met vince achter de draaitafels
was echt een super feesiiiiieeeee!! helemaal top!!! :bounce: volgende week weer?? :p
Decibel was (y) zeker een top tienertje :D Ice, Da­an was gezellig :cheer: :respect: Melvin, Ferry, E­ug en Steve :respect: Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie :)
B2S heeft zichzelf overtroffen met de decors! De mainstage was super! Veel bekenden gezien en een hoop lol gehad!
QLUBTEMPO
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
gewoonweg geweldig !!!!!!!
Querina
heb alleen maar bij de early gestaan en geen enkele tent van binnen gezien, ook niet tijdens die hoosbui want toen paste er geen mensen meer bij :P was weer gezellig met m'n schatjes :lief:
R-Ðixx
Thank You B2S For This Master Festival & Technoboy sluitte te Grof af....!!!! :respect:
R@VER
Wat een pleurisweer, maar wat een fuckin' phat feest!
Was egt gruwelijk :D en wil het meisje dat mij zomaar ­zoende later op de dag in de buurt van de jumptent­ zich ff melde :P:P
rafael12345
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
RaveSteef
Heerlijk!!
remonizer
lekker feessie hoor,ruthless was toppie,bass d en gizmo was ook weer lekker nog effe lekker los gegaan op miss monica[wat ken zij ook draaie zeg]later op naar de hc waar t geluid iets te zacht stond voor paul,maar daarna met noize supressor ging t een heel stuk harder,lekker klappe.dus...lekker feessie gehad
Rian--
WHAAAaaaa...Masterlijk!!!wat een feesi:D Tatankaaaa en Duro..whoehaaa..stort buitej op weg naar de man was minder..gelukkig snel weer droog hihi..super vermaakt!!!
(Y) Zeker goed feestje!! Volgend jaar zkr weer present !! WIJ ZIJN HARDER DAN DE REST :respect:
Rietjuhhh
Super feest gehad, alleen dat geluid mogen ze volgend jaar wel beter regelen :S
riGGY
volgend jaar zeker weer :D!! Alleen de regen was nie zo mooi
Briljant feestje, Hardstyle tent mag wel 3 keer gr­oter... maar je stond iig droog!!!
Rob..!
Gezellig toch?
Roed/­Wit-Mestreech
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
wat een feest,echt gewoon geweldig
Roeltje
Weer zeer geslaagd feestje, Partyraiser en Noize suppresor :D
super feestje:respect:
Rooi blafhert!­
het was vet tot 7uur met die kut regen...
Rooosje
:respect: Charly & Theo :respect: (l)
Royo"s
knal party
het was een super leuke dag :D
RpRemix
Top feessie! pet duo, prophet (Y) En het weer zorgde juist voor een mooie waterval vanaf de tent :D
Rsd kopziek 4-life
vet feessie jammer toen de regen kwam maar zelfs da liet me nie afstoppen..
geslaagd feestje!! volgend jaar zeker weer een decibel (en ohh wat n geluid bij sommige podia :D)
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
S.­B.­ :bounce:
Zeer kwant feestje :yes: , "zwemmend" door Decibel :)
S.­O.­S brigade
vorig jaar was beter 15 min naar een anderre tent toe lopen kom op zeg!!!!!!!!!
sabje3000
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier:S charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
sanne (6)
had er meer van verwacht :( was té druk bij de hardcore tent :|
scolla-D&G
:respect: evil activities, neophyte, noize suppressor, bad boyz, b2s :lief:
Senna *
uitermate TOP!:respect: ; 1e feestje, en zeer ges­laagd! :D Hardstyle & Jump-tent (Y) ..tot volgend j­aar! :bounce:
Sjoko
Was een Sjiek feestjuh!!:D
SjroN
GEWELDIG !!!!!!!!!!! :bounce: Dj coone Maakte het laatste uurtje helmaal af !! :respect:
vet
Smoellie
Het was een zeer geslaagd feestje.. :D Prima sfeer, goede muziek, geluid iets minder, getroffen met 't weer, niet gestoort aan da bietje regen.. :bounce: (waren al té veel verwent @ Defqon qua weer :jaja: )
sn4tch
Buitengewoon feestje weer, jammer van de regen maar dat mocht de pep niet drukken:D
Snaar P
VIP kaarten? De rij bij de VIP was nog langer dan de andere rij.. prima feestje, goed vermaakt, jammer van de regen..
Sooi
Smullen :D
soske
grapje
Splendid <Mr.­ Blonde>
Ondanks tegenvallende afsluiters in Safaripark Beekse Plassen gruwelijk vermaakt! Echter mag de afvoer van de bezoekers vanaf de parkeerplaats ernstig in beraad worden genomen..! :frusty:
spring musje
was een geweldig feessssie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja was op vakantie volgende x :D
:D Die ' Indrustrial Stage ',, Volgend jaar er 2 van:P .. Noisekick.. :respect: (Y)
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix :dood: maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen :D:D:D HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
Die industrieele tuin was wel geinig hoor :bier:
zet voortaan de industrial bij de early en bij de hardcore neer, dat scheelt echt kilometers... voor de rest kon t r mee door
té groot
Stuite­rbalud­en
van begin tot het eind lopen stuiteren, gewoon super feestje , volgend jaar zeker weer
Was blij dat ik uberhaubt weer op een feest stond! Net 2 weken terug vanuit Afghanistan en werd vrijwel meteen gedumpt! Dit feest was een goeie afleiding! Lekker staan stampen. Alleen jammer van de regen
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan! :p
Leuk feestje, niet echt helemaal mijn muziek doorgaans, maar in de jump- en hardstyle-area's heb ik me goed vermaakt en de main was vet! Jammer van de regen, maar daar was de kans sowieso groot op. :)
supernova
Zeker vet feessie! weergoden toch redelijk met ons gehad alleen catering was ruk! Verder goed vermaakt met mun maatjes:D
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest :| Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! :D En de regen.. ach, moet kunnen toch ;)
Suzz!
Echt heel erg vet!Jammer van de regen maar dat heeft het feest absoluut niet verpest!
heeeerrrlijjjkk feestje weer!!!!!!! pff rob alweer heerlijk gedraaid in de oldscooltent jongen!!!!
Sweetn­ess31(­L)
Wat Een Super Feessie Zeg :cheer: Heerlijk lopen knallen met me Toppers (L) Volgend jaar weer :lol:
swimzie
aaii lekker feessie, gratizzzz:p het zijltje bij de hardcore zaal stond gewoon open:cheer:
Tammys_
Gruwelijk vet & int begin best mooi weer! Jammer vd regen! :/
Tarzan
LUNA:respect: de rest ook goed gedraaid, alleern jammer van die regen tijdens de south stylers, maar dat mocht de pret niet drukken:D
Gruwelijk (y)
TernTerror
Decibel 2006 was weer zeer goed...:respect: Early Rave Area :respect:
Terreur_­op_­Wielen
blubberbel was wel geslaagd super goed vermaakt alleen niet makkelijk met me stoel door die zooi foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net
T Was egt een Vet Feestje:recpect: Alleen De industrial Hadde ze naast de hardcore moeten plaatsen
TERRORTEEF
Super feesie was ok lekker weer smiddags, alleen jammer dat het toch nog even ging regenen maar de zweer was super :P
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
Tha Clown
Super naar m'n zin gehad :bounce: ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui B)) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince :respect: (Noiken in de Koiken draaien, HELD :D)
Tha Mitchells
lkkr hoor!! heren van Southstylers!! KLASSE! tsja jammer van de regen!
In 1 woord GEWELDIG!
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen h­ele tijd lekker in de hardstyle :bounce: Main was ­echt super kut, :kusje: voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
TimoH-023-
Was weer een top feesie alleen jammer dat het ´s middags toch nog moest gaan regenen!!! JDA met Outblast :respect:Helemaal top!!!
Tinu5!!
:respect: roburt natus :respect: petduo :respect: akire :respect: pila, voor de rest jammer dat ik rude awakening & the dj producer heb gemist
(y)
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
TonYY
jaa zeker mooi feestje! volgend jaar weer van de party !! :)
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
Tumult
:| qua regen , was wel een relaxt feestje ondanks ­dat, goeie sfeer enz. jump en de industrial waren d­uidelijk het gekst :yes: mooie aankleding, alleen weer veel te duur
TuningBeats
BIJ JUMP SLECHT GEDRAAID verder wel top veel bekenden
Geweldig, volgend jaar weer... (K)
v33r
was echt gezellig :) super feestje lekker nat geregent:P haha
vanKne­tteren B)
heb me weer prima vermaakt! :respect: B2S :respect: early is me leven:D
Vannenas
Tsja, er waren dan wel verschillende stages maar dan wel met dezelfde muziek.. kon mijn plekje niet ech vinden
zwaar geweldig gefeest daaro mensen was een toppertje
Victoir
Jump Area :respect: Da Emperor, Marcky, Binum, Dark-E, Coone...(Y) Alleen beetje jammer van het einde, ineens weggedraaid. Voor de rest echt een super feest..!
Vlaco
Pet Duo :respect:
VLeeSKLaK
TOP FEEST!!!! vooral neophyte was waaaanzinnig
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
Wannadance
flink staan stampen bij de jump :bounce: al kon het geluid beter!!- Super feest!! :respect: En echt kut om die parking af te rijden... lang staan aanschuiven:S
Nat maar wel relaxed...
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
Whit-ney
Was echt gezellig!
Wierts
Echt een geweldige afsluiter van mijn vakantie!!Partyraiser: Det is toch neet mier normaal?Bedank B33st voor je aanwezigheid
Prima feestje, maar een beetje jammer van het weer....
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
Willempie:D
was echt een super bruut top feesie volgend jaar zeker van de partij
wolt3r
superfeest!
Zeker super feestje :woep: :P!!!!
x__­Mandy:­cheer:
Superrrrr,,, i love Coone mooi afsluiting!!
zooo was kk hard loss! super vermaakt met mn lieve schatje!!(L) jammer van de regen op t laatst, maaar t was GEWELDIG :bounce:
jammer van de regen maar voor de rest topdagje gehad..:respect:niosekick:respect:
{ Fred }
Super vet feest!
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
~!Hanneke!~
echt een te vette party!!!!!!:D
:respect: Echt n TOPfeestje! :cheer:
©@$
heftig feest, alleen de tijd ging te snel en de regen was kut
Hmm Zeker Mooi feesie!!!
Goed feestje gehad..Zker goed vermaakt
»*­Angela*­«:looser:
twas egt kei vet:) int begin mooi weer,, laterna jammer:( ma dr is goed gedraait:D :respect:Noize Suppressor:respect:
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)