TOP muziek!, dr werd lkkr hard gedraait, alles goed geregeld , beetje jammer van het weer..
Jaaa was Opzich best wel vet.. Het weer zat ook lekker Mee!! Alleen dan die latere Regenbui mar dat was de afkoeler van de dag.. .. Verder was het wel goed te doen..
Ff lekker geknalt bij de Early Rave Paul Elstak Lekker doorgestamp in die kutregen Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! Partyraiserrrr
Was wel een leuk feestje.. heb me goed vermaakt.. alleen omdat feest zoooo groot was is de sfeer altijd wat minder vind ik .. maar het was ondanks een top feestje :yesyes:
WOW!! ECHT EEN SUPER FEEST!!!! zwaar goed vermaakt en leuk dat yvetje tog nog is meegegaan!!! .. haha de regen was wel eeen goede afkoeler hahah had ik wel ff nodig
Was zeker gezellie, muziek was goed alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had Maar voor de rest super hoor
Decibel 2006 : Een van de beste feesten tot nu toe. Goede sfeer, top muziek, nergens lang hoeven wachten (wc, eten, drinken) Parkeren was vlak bij en konden ook gelijk weer weg rijden. Heb me zeer goed vermaakt, dus in 1 woord: TOPPIE!!! En ach, dat ene buitje was eigenlijk ook zo weer voorbij, maar ja, sommige mensen moeten nou eenmaal wat te zeiken hebben...
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!!
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling... was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!
Pet duo wat knallen die lui, goed na me zin gehad, vondt alleen industrial en paar andere area's wel erg simpel ingedeeld door de organisatie, zeker aangezien er erg veel regen werd voorspeld! en volgende keer wat meer bars of een stuk groter, de bar in de industrial was echt veelste klein!
Tommyknocker, Endymion, Neophyte en Rude Awakening. Jammer dat ik Nosferatu heb gemist door de regen. Maar later op de avond toch nog gezien bij Darkraver love island
Ja wat zal ik eens zeggen........had er meer van verwacht, jammer van de regen en op einde in de hardcore was echt goed maar dan stopt het helaas.....geef mij toch maar sávonds een feestje maar heb me zekers weer vermaakt
was zeer zeker een goed feessie werd goed gedraaid charly lownoise & mental theo was ook lekker setje en de regen gaf ook wel weer sfeer kortom een zeer geslaagde dag volgend jaar weer
Het zal lastig worden om dit bijna spiritueel intense feest te overtreffen!
feest !! + sfeer bij de early, bijna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen Few en Vince en zelfs de regen kon de pret niet drukken, gewoon doorgaaaan !
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick jammer van die kk regen
Superfeest, echt een topdag gehad!!!!
SUPER Vooral Hardcore&Industrial Vollebak knalluh Kheb genoten hoor
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! Special thnx 2 for me partypeepz
Beter dan Defqon. Prima lokatie, gezellig sfeertje, prima gedraaid en alles perfect geregeld. B2S .
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo
Was super leuk lekker lang mooi weer gebleven en goed sfeertje later wat regen maar goed weer of geen weer de echte feestbeesten blijven gewoon doorgaan Top...
Geweldig! Zeer geslaagd kortom prima vermaakt op de regen na zeker zo goed als defqon of beter! de regen kan de pret niet drukke alleen jammer dat de hardtrance niet overdekt was haha volgende keer weer zeker weten
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor Mooie mensen en een lekker sfeertje, TOP
TOP FUIF
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer
vond het leuk feesie..locatie lingebos vond ik veel beter..maar wel naar mn zin gehad
Zeker vette party early rave KIPPEVEL echt vet gruwelijk mc raw jammer van de regen maar zeker goed vermaakt
Ondanks het weer, of beter gezegt door het weer heb ik een prachtfeessie meegemaakt. Lekker losgaan in je poncho op de Main Stage, was super melig8) Van afsluiter Panic had ik wat meer Mainstream hardcore verwacht later in zijn set, helaas pindakaaaassssss!
SUPER!!!
zeker weten een geslaagd feesie..tieum draaiden lekker bij de industrial
Zo geweldig was het niet Industrial geluid Die speakerdie kraakte wat een ramp Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd En geluid in de main met Panic ook rampzalig Het knalde gewoon niet Ja wel bij het laatste nr weer de anthem Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus... en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
Wat een vet feest, ondanks de regen en blubber. Schijt aan gewoon doorstuiteren . Het geluid in de Hardcore zaal was zeer goed en in de Industrial was het geluid ook nog wel te doen, maar verder was het geluid echt naad (N) Sfeer was goed. Al met al super vermaakt. DaY-Mar en Neophyte draaide zeer bruut, maar Noisekick deed het hem toch wel weer. wat een geweld
decibel was weer geslaagd vet dat de Industrial buiten was en de Hardcore tent mogen ze volgend jaar wel wat groter maken, veel te druk daar beetje jammer van de regen...... DaY-már Partyraiser Noisekick Akira
de regen, die boeide me geen flikker, want heb toch in een tent gestaan, en de dj's ook niet, maar de mensen wel...! nooit zoveel ouwe bekenden op een feest! thanx y'all (you know who you are), t was kei gezellig!!
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat waren de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bezig Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig
was echt en echt overal waar je ook maar naartoe ging was het goeie muziek! Tatanka, Vince echt geweldig!
Goeie Lokatie! top feestje!
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt Industrial
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt
Het was gewoon ge-wel-dig! zelf geen last gehad van de regen.. top dag gehad met al me schatjes
Zeker beter dan de laaste defcon... Een dikke - punt..1,5 uur over doen om weg te komen op de parkeerplaats..maar gelukkig was t wel gezellig met de mensen om ons heen...
Mooi feestje, alleen die regen was wel beetje verpauperd. Maar dat hoor erbij; het was gewoon hartstikke fantastisch prachtig machtig mooi!
Het was egt geweldig met mijn schatje verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist.. En de regen tjaa poncho's he Maar volgend jaar Denk het niet..
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn zin gehad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben En op de mainstage die lasers En bij de early Mentol Theo en Charly Lownoise haha die ouwe nummer echt lache Op naar volgend jaar
gekkenhuis was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
Zeker een geslaagd feestje!! Letterlijk m'n nagels verrot getekt in de Jump area ! Oh wat werd hier heerlijk gedraaid; Binum, D-Feat ft. Dark-E Ook de Early Rave en Hardstyle waren zeer goed te doen. Charlie Lownoise & Mental Theo En wat blijft The Prophet toch een geweldenaar
de tering wat hebben we hard staan gabbere.....en vince was zoals gewoonlijk DE man.....samen met evil activities, charly en theo, rob, paul, nosferatu, iedereen dus ole
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de rest prima
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
was echt mega rege boute me geen flikker en lekker lopen hakkuh in de early en lekker mensen voor de gek zitte houde:respect\
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt
superfeesie met een zeer gruwelijke lokatie hier moeten meer feesten gehouden worden lekker door de bosjes rennen op afvalbakken klimmen en natuurlijk lekker lijp gestoord idioot doen met de bende partyraiser ging lekker verder noize supressor duro technoboy isaac VS pavo en wat stond het hard bij de main niemand hield het daar lang uit wij wel allemaal doof nu \
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle
goed feest, de regen mocht de pret niet drukken, wel dat ik bijna niemand kon bellen of smsen zwaar waardelooss vond ik dat! in de hardcore tent vond ik het zo maar een smerige tering zooi! maargoed kleren in de was en ze zijn weer schoon!! Noisekick
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
gewoonweg geweldig !!!!!!!
Zeer vet feesje, Mindustires was vetste van de hele dag _0_
Was egt gruwelijk en wil het meisje dat mij zomaar zoende later op de dag in de buurt van de jumptent zich ff melde
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
WHAAAaaaa...Masterlijk!!!wat een feesi Tatankaaaa en Duro..whoehaaa..stort buitej op weg naar de man was minder..gelukkig snel weer droog hihi..super vermaakt!!!
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr
Feest!! Bijna hele dag in de Hardstyle tent gestaan!!
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan!
Leuk feestje, niet echt helemaal mijn muziek doorgaans, maar in de jump- en hardstyle-area's heb ik me goed vermaakt en de main was vet! Jammer van de regen, maar daar was de kans sowieso groot op.
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vinden was echt super met een bus vol vrienden!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn allen in de poncho's! jammer dat de organisatie er zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur kapot bij de early.. ook het parkeren was weer super geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie komen er wel!! schatje was superrr
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe pwoap remix Beste liveset was DJ Coone
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen hele tijd lekker in de hardstyle Main was echt super kut, voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
qua regen , was wel een relaxt feestje ondanks dat, goeie sfeer enz. jump en de industrial waren duidelijk het gekst mooie aankleding, alleen weer veel te duur
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig