Was wel een leuk feestje.. heb me goed vermaakt.. alleen omdat feest zoooo groot was is de sfeer altijd wat minder vind ik .. maar het was ondanks een top feestje :yesyes:
alles wat ik heb gehoord vond ik goed uitblinkers voor mij waren dj pila ,dj dione ,noise suppressor en de afsluiter dj panic natuurlijk B2S o ja een ding heb ik me wel aan liggen ergeren. dat kutwijf van de sigarettenstand had geen zin om door de regen te lopen om wisselgeld te halen. ik zou maar 5 euro geven voor een pakje (N)
Gezellie met zn allen in de bus! achterin op de VIP bank Heerlijk feestje ook... genieten in het zonnetje en daarna van de regen!! Maakte volgens mij niemand nog wat uit.. iedereen uit zn dak in poncho's Thanks voor het regelen van de bus lieve Kim&Tjits, was geslaagd!
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak
super goed bier en de regen maakte de sfeer helemaal compleet iedereen schuile behalve de die hards early rave / industrial goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben
vet feestje hoor goed gedraaid alleen jammer van het kut weer op het einde !!!!
Super goed feestje, qua locatie geluid en line up, spierpijn als de mtf, maar die tyfus regen, maar mocht me pret zeker niet drukken, de hardcore tent was meer dan goed
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
Het was een vet feest Beter als vorig jaar, maar nog niet geweldig. B2S heeft bij deze wel bewezen dat ze kunnen groeien . Pila / Vince / Robert Natus / Unexcist / Rude Awakening / Pet Duo .
Tommyknocker, Endymion, Neophyte en Rude Awakening. Jammer dat ik Nosferatu heb gemist door de regen. Maar later op de avond toch nog gezien bij Darkraver love island
Was weer helemaal geweldig Super gezellig
gruwelijk vet feestje en ja de regen.......boeie
heb echt een topdag gehad met me lekkere man en me knallertjes thnx en volgend feest weer
was zeer zeker een goed feessie werd goed gedraaid charly lownoise & mental theo was ook lekker setje en de regen gaf ook wel weer sfeer kortom een zeer geslaagde dag volgend jaar weer
1 keer,nooit meer
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
Echt super!! de regen met poncho's was ook geweldig charly&theo
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig ook, wat een geluidje zeg...Evil Activities :respect: , Endymion vs Nexes Prophet en zo kan ik nog wel even doorgaan. En applausje voor de organisatie!
geweldig! in de regen knallen met tieum en de rest van de dag industrial
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick jammer van die kk regen
het was gewoon te gruwlijk echt niet normaal meer. we waren lekker uit ons dak gegaan op de chille muziek. echt een top feest. alleen jammer van de regen.
SUPER Vooral Hardcore&Industrial Vollebak knalluh Kheb genoten hoor
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo
Was zeker een goed feest, alleen vond de lokatie van vorig jaar beer lingebos. Nog steeds van de kaart dus was zeker gezellig , was alleen een beetje nat geregend
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad volgend jaar weer!!
Was super leuk lekker lang mooi weer gebleven en goed sfeertje later wat regen maar goed weer of geen weer de echte feestbeesten blijven gewoon doorgaan Top...
het was weer een geslaagd feesie alleen jammer van die regen maarja dat heeft de sfeer bij mij niet verpest!!!
was egt een supper feest goed vermaakt alleen die kut regen had niet gehoeven der na weer erg vet !!!
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
MEGA FEEST! Beter dan vorig jaar..En beter dan DefQon-editie dit jaar! To B2S!
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien
Top feestje gehad Goeie sfeer, mooie lokatie, vond het alleen wel ver lopen van de ene naar de andere stage.. Laatste kwartiertje van Southstylers en de hele set van Max B. Grant in de stromende regen staan knallen! Technoboy daarna weer snoeihard, was een waardig afscheid
van 11 tot bijna 11 gefeest... waren aardig wat speakers opgeblazen geloof ik... mainstage... hardcore Tommyknocker was helemaal vet... en duro was ook wel de shit... snuive snuive
heftig feeske aantal FOTO''s van JUMP TENT TERUG TE VINDEN OP WWW.OOSTERHOUT-PARTYPICS.NL en in album van Djordies_OPP http://partyflock.nl/album/155639/111053.html en in album Rogxs_OPP http://partyflock.nl/album/199271/111073.html GREETZZZZZZZZZz
Was mega vet..Alleen jammer van de regen iedereen kwam de tenten binne gelopen en werd het mega druk..Was wel kut maja ondanks was het toch een mega vet feesje!!
Zo geweldig was het niet Industrial geluid Die speakerdie kraakte wat een ramp Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd En geluid in de main met Panic ook rampzalig Het knalde gewoon niet Ja wel bij het laatste nr weer de anthem Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook
Leuk dat we met de party-bus vol vriendjes gingen!!! Feest zelf vond ik vorig jaar leuker maar toch goed vermaakt. Hardcore tent het leukst!! Endymion super set!! Early Rave en Main was ook wel leuk!! Gezellig met al die bekenden!! :kus: voor mijn schatje
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! lekkere setjes van dj rob /joe,ruffneck vette shit man unexist gekke terreur! darkraver en DJ STANTON helemaal los in de oldschool
Wat een vet feest, ondanks de regen en blubber. Schijt aan gewoon doorstuiteren . Het geluid in de Hardcore zaal was zeer goed en in de Industrial was het geluid ook nog wel te doen, maar verder was het geluid echt naad (N) Sfeer was goed. Al met al super vermaakt. DaY-Mar en Neophyte draaide zeer bruut, maar Noisekick deed het hem toch wel weer. wat een geweld
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest.
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag
Kut van de heineken maar verder echt een goeie lokatie die mag zeker blijven is nie te ver weg en verder in 1 woord GEWELDIG FEEST!!!!!!!!!!!!
WAT EEN FEEST ! ! Fakking gezellig, heerlijke muziek uit echt elk hoekje van het park. Met een gezellige club mensen op pad en dan ook nog in een wolkenbreuk keihard los gaan...... Wat wil je nog meer?
Absoluut geweldig, eigenlijk geen echte minpuntjes! Goeie sfeer. Technoboy en Neophyte
was een goei feeske ...alleen sunt van de regen ..werd alles zo smerig buite
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig
in 1 woordt BRUUT!!!!!! geweldig feessie...!!!!heb me zwaar goed vermaakt....
En LOS was ik zeker... hihi.. Aardig gek!! Thanks!!
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn zin gehad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben En op de mainstage die lasers En bij de early Mentol Theo en Charly Lownoise haha die ouwe nummer echt lache Op naar volgend jaar
de tering wat hebben we hard staan gabbere.....en vince was zoals gewoonlijk DE man.....samen met evil activities, charly en theo, rob, paul, nosferatu, iedereen dus ole
b2s Voor iedereen die tijdens de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! Stanton voor het draaien van Smack My Bitch up! en offcourse Partyraiser
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de rest prima
Paul elstak & Rob rockte heel decibel echt super! En in de regen...gewoon doorgaaaaan! en tijdens charly lownoise en mental theo was het weer ouderwets genieten
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden . En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
was echt mega rege boute me geen flikker en lekker lopen hakkuh in de early en lekker mensen voor de gek zitte houde:respect\
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
ging wel defqon was beter, maar waar blijven de foto`s ????
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
Was master alleen een beetje kut met de toiletten steeds die halve euro, das kut of voor niks of in een keer een bedrag met een stempel, is dat geen idee? En dan een kaartje van een 50 Euri dan kan een keer brullen er toch wel vanaf? Echt helemaal top verder zelfs de regen was goed!!!!
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
DAMN! DIE OVERSTAP VAN RUFFNECK! NIET VERWACHT, MAAR WAT GOED
De decoratie was vergeleken met DefQon minder maar de muziek was wel beter. Ook jammer dat je zo`n pokke eind moest lopen voordat je van de ene kant naar de andere kwam. En voor eten moest je te lang wachten door het IQ van de mensen die ons hielpen. Voor de rest GEWELDIG
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
feest was echt vet.. alleen de min punten.. te weinig party tenten boven de bankjes.. was veelste druk binnen toen het regende.. de wc's hou het eens een x op een pisbon damnzzzz zeg.. maar voor de rest super goe....
Vond het eigenlijk een Geweldig feest, ondanks de regen. Alleen die uitzuigerij dat je niet ff na je auto mocht om droge kleren aan te doen ( terwijl anderen dan voor zouden wachten ) en dat die kut poncho's 3 euro kostten ( later deelde ze ze uit ja, maar toch ) en dat ze veel te weinig schuilplekken / tenten hadden gebouwd want je paste echt nergens meer in zeiknat en morgen vast ziek dus..... erg jammer. Mja de sfeer, muziek en het geluid waren super
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
top locatie top dj's top organisatie Neophyte, endymion & nexes, Technoboy, max enforcer, panic, dione, noize suppressor, evil act., isaac/pavo helaas hebben we nosferatu/paul/outblast/prophet/deepack gemist ivm regen/time-table. ging lekker hard in de hc tent
heb het aan me zin gehad hoorrr zag er mooi uit ook
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. Er werd bij de Early Rave open air echt super goed gedraaid. Zeker door Charly Lownoise en Mental Theo ondanks de regen en kortsluiting bleven ze gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. Volgend jaar zeker weer van de partij.
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe pwoap remix Beste liveset was DJ Coone
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig