Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1371), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3692), Rosio (1953), A.D.HeiDie (1939), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2709), anoniem (1637), Error Chick (1547), Markiez (2975), L.aD.ii - B.amB.ii (1166), * Zahne (2247), 'Luuk (961), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1099), anoniem (1167), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
! Buizert !
geweldig feestje, vooral de laatste 2 dj's op mainstage waren super, alleen beetje jammer van de wc's
! SNYVES !
was goed feesje schijt aan de regen en noisekick was weer top !!! kei hard staan ragguuuuuuuuuu
!!­ LAzERQicQ !!­
MAX B GRANT :respect: Ongelooflijk!!! En Southstylers, :respect: WAS KNETTERHARD BEUKEN! :bounce: Vette decor, bruut geluid, DIKKE VETTE BASS, supersfeer! Minpunt: regen. Verder ZIEKELIJK FESTIVAL! Decibel :respect:
!!*­ Claudia *!!­
Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
!!Relmuis
Mega!
Was Zeker Vet Feestje,, Geluid Was Meesterlijk:respect:
!WILLERSSSS
Was echt mega gezellig
#070 Jessy
Ff lekker geknalt bij de Early Rave :respect: Paul Elstak :respect: Lekker doorgestamp in die kutregen :P Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! :respect: Partyraiserrrr :respect:
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek ;) Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was :lief:
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
zuperrrrrrrrrrrrr
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
(6)silence is the enemy©­:bier:
heb me wel stierlijk vermaakt weer ..alleen laat onderhand dat kut heineken is thuis :@ BAH zkr bij ons in brabant!fietstocht is goed verlope jongens wie had dat gedacht!?!het was weer heerlijk coby verder:bier: goeie locatie beekse b toch wel jaaaa :jaja: HARDCORE STATE BRABANT :bier:
Helemaal super!! :vaag: Industrial was geweldig! Volgend jaar weer!
hardcore was super flink los gegaan!!! en ja goed feestje alleen kut weer eej
(K)Just A.­(K)
wiiieeeh was c-ker een toppie feest ;) :D
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
twas echt weer een super vet feestje khad ook niet anders verwacht het was ook een leuke lokatie met echt super veel leuke mensen om me heen heb echt een leuke dag gehad,soms wat natjes:P
(k)suz­anne(k­)
helemaal goed! Deepack geweldige set! :respect:
ook nie aanwezig:(, Auto kapot en geen geld:|
egt un geweldig feest!!!!
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
(STK) Bonehead
was zeer goed te doen, ook in de regen nog goed te doen :P
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
WOW!! ECHT EEN SUPER FEEST!!!! zwaar goed vermaakt en leuk dat yvetje tog nog is meegegaan!!! :D.. haha :P de regen was wel eeen goede afkoeler hahah had ik wel ff nodig :vaag:
* DEBBY *
vet feest
Haha... Gool Heeft flinkt gemeet daar volgens mij!! :bier: PROOST! t was vet!
was zeker een vet feestje, alleen vorig jaar was wel vetter :D
Vet feesJuh weer ho0r,, lekker met alle stampertJes :D En heerlijk in de regen bij de Soundstylers :D:D was geslaagd :yes:
***­ Dieyon ***­
hmmz matig feesje zkr voor decibel feest had ik er wel meer van verw8 :s
***­Linda23***­
was echt een baggerzooitje!!! muziek vond ik ook tegen vallen!! NEE geen decibel meer voor mij!!
***­mokum verzwikt
Leuk feestje, Lijkt alleen iets teveel op defqon dat maakt het een rip off PARTYRAISER :bounce: :)
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
DECIBEL was echt zwaar vet man :) op naar volgend jaar
**mariss**
SUPER GAAF FEEST :D:D
**saskiaap**
SUUUUUUUPERRRRR feessie!!!!! :bounce: (k)
*-Sjoerd-*
Hardstyle bar heeft schandalig hard gewerkt ;)
*­><*­Roel V*­><*­
geweldige set van Duro, zoals alle eerdere edities wederom geslaagde Decibel!!
*^*leonie*^*
top feessie, me zeer goed vermaken, irritant dat je elkaar niet kon bellen als je elkaar kwijt was :s
was gezellig!!
*EG*
Mwah, t was niet super, ik had er meer van verwacht
*­H arders­tylesz­*­
kk doll
Het was vet gesellieeeee
*Kev
Lekker Feestje Weer :bounce:
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen :9 Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug :( ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!! (K)
*­life is pain*­
:) het was top of nie regen zowat schijt aan en meiden het was gezellig met jullie :HUG: (K)(K)(K)
*mandy*
was echt een super gaaf feestje!! :bounce: alleen klote dat de hardcore tent zo verrot was!! wat een natte zooi daarbinnen!! :rot: maar we gingen zekerr LOS !! 8)
- MOF -
Wat een super feest
Super Feestje!!:respect:
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word o:)
-->Ex-brabander<--
Super vette party.. afgezien van de regen errug vet, zo zie je toch wie de DIE HARDS zijn en doorgaan ondanks da beetje water:P
-=JoySz=-
Was geweldig feestje! jammer van de regen.. majah dan maar poncho aan en verder gaan ;)
-=VanDalen=-
Keer wat anders in de regen :kwijl: maar ow zo heerlijk!! :respect:
-JOSTY-
Vet feessie...de regen mocht de pret nie drukken!!! Jappo & Tieum :respect: geluid kon wel ietsje beter bij de Industrial majah verder nix te klagen!
-Sjors-
Echt te VET... volgende x weer:D Main stage
:respect: Noize Suppressor :respect: en Los,,:D kk gruwelijk feest!!
. JOANNY
Heerlijk feestje gehad :)
...mausku...
schooeftiggg
Industrial, hardcore, en Earlyrave :respect: echt een knal feest! alleen beetje jammer van de regen de laatste uurtjes!
Tering vet feest :bounce: ... jammer van de regen op t laatste moment..
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
100% Pure Colombian :[
Gek feestje: Darkraver's LoveIsland, Mainstage, Hardstyle de gekste! :bounce:
1231-1321
lokatie is wel top. volgende keer de hardcore tent wat groter maken, is elk jaar stamp vol! geluid stond veel te zacht in de hc tent!! heel jammer....
vet feestje hoor goed gedraaid alleen jammer van het kut weer op het einde !!!!
:bier:­THOOM:­bier:
was weer een lachen feestje, lokatie ook goed en dichtbij dus mag volgend jaar wel weer zo!!
:bounce: ierus :bounce:
was leuk om meegemaakt te hebben, de hardcore tent was het leukst :D
:bounce: Teun :bounce:
echt wel weer een zwaar vet feest, ruthless draaide op de mainstage ook aardig lekker
zekerss een geslaagd feest(Y) vooral industrial/hardcore/jump:YES:
:bounce:Hij is gek he:bounce:
alles was toppie!!! wat een super feest!!!!!!
Wat een oldermachtigst mooi feest! Mooie mensen, geluid dikke (Y) jammer van de tegen, maar dat hield ons zeker niet tegen!!! op naar volgend jaar :bounce:
Wat een lekker feessie was dit weer(y) Alleen jammer van die blubber bende en het lange wachten bij het uitrijden. Verder goeie sfeer en werd lekker gedraaid, vooral in de hardstyle waar ik het meeste heb staan :bounce:
:jaja:­Milan:­jaja:
Woow Noize Supressor:respect: Hij flikt het telkens weer he:d
:lijn: SuuSie :lijn:
het was gewoon te los heb het super naar mijn zin gehad jammer dat de muziek bij paul zachter moes van de gemente maar het was meer dan geweldig :D :D :D
:xtc:H­ardsty­leboy:­bounce­:
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden :cheer: maar om 8 uur was het bier op :@ en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo :@ en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor :P alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter :bounce:
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
echt zwaar relax yeahhh!!! :respect: ;)
>D<
Vorig jaar was veel beter!! Alleen de laatste uurtjes waren SUPER op de mainstage!! Maakte de dag weer helemaal goed!
HET VIEL ME ERG TEGEN HAD ER MEER VAN VERWACHT EN OP PARKEERPLAATS ZUID OOK NOG ME FRONTJE VERLOREN VAN EEN PIONEER DEH-6300R KUT KUT KUT:-(
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
[H]enny
Master Feestje :buig:
1 keer,nooit meer
][Het was echt een mega feest!! een dag om ECHT NOOIT te vergeten:D:D(B)(B)((B)(B) oja en we hadden echt kk veel SCHIJT AAN DE REGEN GABBERS zijn Diehards
zeker vermaakt ging er lekker op
[P] a o l o
Echt super!! de regen met poncho's was ook geweldig:P charly&theo:respect:
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
[terro­r]Neop­hyte
vet feest! Chosen few & Yves :respect:
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
zeer gaaf feestje heb me geweldig vermaakt E-NOID held jump tent was ook vet skieen met belgen
^mariell
VETVETVET op naar volgend jaar :D
Heerlijk die regen:d Superfeestje:d
_FeMmM_
GOEDDDDDDD!!
`raMo.
Het was ZEKER een vet feest, jammer van de regen, only no-one can stop us!
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
100% knalluh :bier: partyraiser :respect: bier was weer lekker :D
Was echt coolw... ook het stampen in de regen...
Alpha One {Smashing Faces}
:respect:
Animaniac
**WOOW**
GEWELDIG!!! Wat een top feest!! Niet gaan zeuren over de regen, want we hebben het toch nog best getroffen met het weer:D SUPER VET feest!
!!!TOPPERTJE!!! met dank aan mijn mede lastminute decibel ganger! die ik overigens de rest vd avond niet meer heb gezien!!
Technoooo was WREEEDDD :P
goed feest alleen dah weer moest btr !
Arie J Beukenoot
geweldig! in de regen knallen met tieum :jaja: en de rest van de dag industrial :kwijl:
Geen gezeik over regen, geluid, ... Hakke in de regen bij Charly en Theo :).. Het was té mooi..
AS
Zeker vet feestje :K jammer van de regen maar ondanks dat goed vermaakt :bounce:
Avonturier
Beste geluid was bij de techno te horen, maar me het meest vermaakt in de Hardcore tent , alleen jammer dat het geluid daar op het einde een beetje zacht stond, misschien kwam het ook wel door dat techno tentje met belachelijke geluid PIEPPPPPPPP
Axel!
Echt een UBER feest, geweldig!! Heerlijk weer, sfe­­er was super, veel bekenden, music top, area's mooi aangekle­e­d, jump-tent vele malen beter dan vorig jaar, ko­rt­om prima vermaakt! Meest bij early-rave, hardst­yle­, jump en main geweest, top! Hardcore tent was­ té ­schel en hardtrance had groter gemogen.. Nex­t time­ Kris (Dark-E) solo net als Coone ;). Mega afs­luiting­ op Main, een woord UBER!(y):) Thx!
Azrael
Het zal lastig worden om dit bijna spiritueel intense feest te overtreffen!
Superfeest, echt een topdag gehad!!!!
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
blijft toch lekker stampen he van die deinende houten vlondertjes :lief: voor het derde jaar op een rij most defenatly mijn nummer 1
Was er helaas maar heel kort.. maar was toppie (y)
barrie gammele knie
geweldig
was goed
Bass-Shifter
Super feestje. Tatanka en TechnoBoy deden het dunnetjes over van vorige week. Heer-lijk. Stampen in de regen met de southstylers :bounce:
Basslord
Godver wa was de prophet en duro genietuuhh!!!!
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
Bennie076
leuk feesje weer !! al was het vorig jaar vetter moet ik zeggen !! prophet was weer GEWELDIG zoals de laatste 2 jaar op de grote feesten ! :)
BENSCHOPSE GABBER
super gezellig veel bekende alleen jammer dat de wijn en bier op was verders :respect: chosen few :respect: partyraiser: the prophet : respect: panic :respect: cl & mt :respect:
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
TOP!!
Bjorn-->>Batsie
Mega feest! echt geweldig.. :respect:southstylers :respect: lekker doorgaan in die KUTREGEN :cheer: maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen;) : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! :respect: B2S :respect:
Black Widow
Pak een punt! Het is tijd om te ................ snuivuh snuivuh!!!!!
Blijs Blaas
Mooi feestje! Alleen dat ik werd aangevallen door een losgeslagen beer was even wat minder, shit happens! ;P (Y)
BlOnDiE-LiCiOuS
Was me wel weer een feesiej alleen minder van de regen blubber boel...!!!
Grrrrr... VET VET VET :P Early Rave: Dj Paul, Hardcore: Evil Activities whaaaaaaaa Kvond maar vet :P
Bram [Kliniek]
geweldig feest!
Bris
Jammer van die regen.. maar wat een super vet feestje was dit weer..!!! Early Rave vetter dan VET !!!!!! :bounce: Whoeiiiiiii...
Dit was egt weer superrrr vet!!! Technoboy was tog wel de beste he :P
jammer van de regen :'(
Heerlijk feestje! (y) Vooral dankzij de super lieve gezellige mensjes met wie we waren. Helemaal super, zoveel LOL (L)
Cherzana
Erg gelachen :), behoorlijk debiel vond ik dat mensen poncho's moesten kopen! Volgend jaar misschien wel weer naar Decibel!
Christijan
het was weer gruwelijk genieten
goede organisatie!!!!
ClubbinHero
Top feest! Vooral goed vermaakt bij Luna en Duro! :bounce:
code22
was wel leuk heb me goed vermaakt :bounce:
coofa
Bass D en Gizmo :respect: wow wat een goede combi was dat alleen maar vette oude early's uit de doos en yves knalde erna er nog ff een paar meer bij in :respect: en voor de rest de sfeer bij charly & theo was super toen de mengtafel t begaf door de regen! ow ja en thnx voor t speedcity tour shirtje die wilde ik 9 jaar gelede al hebbe
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
cosmo:­bounce­:
mainstage was echt super geluid
Crazy_Chica
Was super leuk lekker lang mooi weer gebleven en goed sfeertje :yes: later wat regen maar goed weer of geen weer de echte feestbeesten blijven gewoon doorgaan (y) Top...
was egt een supper feest goed vermaakt alleen die kut regen had niet gehoeven der na weer erg vet !!!
crimmie
ondanks de regen was t een superfeest!!!!!!:bounce:
Curly-Dance-Girl
:respect: BASS D :respect:, wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant :p twas super met je! Dikke (K) en :hug: voor jullie!
D i e n
echt een geweldig feestje :D prima vermaakt volgend jaar zeker weer :D
D'n BibzZ
Zekerz kwaliteit feesje alleen jammer da het ging regenen
MEGA FEEST! Beter dan vorig jaar..En beter dan DefQon-editie dit jaar! :Respect: To B2S!
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
D-Jamez
:respect:
D-PROUD HOOLIGAN :-)
Geweldig! Zeer geslaagd kortom prima vermaakt op de regen na zeker zo goed als def­qon of beter! de regen kan de pret niet dru­kke alleen jammer dat de­ hardtrance niet overdekt was haha volgen­de keer weer zeker weten
D.­ VN [FR] :hyper:
d-passion, partyraiser, noisekick :respect: en de rest uit de hardcore zaal ook allemaal gruwelijk :respect:
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
het ging verrekes
Super feest, en geweldige locatie bij mij om de hoek!!!!!!!!!!!
D@nos!!!!
OW OW OOOOOOWWWW wat een mega feest!!!! Heel de dag in de hardstyle tent gestaan, geluid was ook en lekker dat Technoboy een half uur langer doorging... Een minpuntje: Deepack was WEER om te janken!!
Ik vond het redelijk had zeker van het geluid meer verwacht ik kon me er niet echt op uit leven . Maar er waren wel een aantal dikke zalen de hardstyle vond ik cool , de techno pompte het geluid ook zeker door de speakers en de Industrial hoek was ook zeker niet verkeerd en de Jump ook maar ik miste de echte vette laag in de speakers en de sfeer was ook wel ok (Y) maar zeker een hoop mooie vrouwen gezien :D ik weet niet of het meisje hier op Partyflock zit die opeens vroeg of we kauwgom hadden bij de main ?
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
Dafkuh
Damn Wat een Feest!!!! :D:D :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Dj Paul & Dj Rob :respect:
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
Danielle!!
Was een super feest!!! Alleen jammer dat de witte wijn om 7 uur al op was :)
:respect:NOICEKICK EN AKIRA :respect:
Darkness - Always be a rubberboot :p
zooo dat was goed zeg, boeiend dat het regende.. gewoon beuqen!
DarkSpacer
Heerlijke Party ook met de regen :bounce:
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
De FEESTFee B)
Het was VET VET VET!!
De House Paus
BETERE VERJAARDAG KENDE NIE HEBBEN - nondejuu wat zijn deze feestjes heerlijk
knallen tot t eind!!! vet vet vet, early(l)(l)
De_La_KoK
ge-we-dig!! echt super vermaakt.. partyraiser :respect:
Defnuh
DECIBEL :respect:
Helemaal Top !!
Demis Haneveer
kicke feest :p
goei feestje weer in brabant! early rave was het gaafste
He-le-maal geweldig! Super gezellig!
DerekRaver
geweldig feest (Y)
Distorded Freak
Duro , Tatanka,Luna , Technoboy en natuurlijk Southstylers we are a wicked and perverse generation who last for a sign!!!!
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
Dj Hydra
van 11 tot bijna 11 gefeest... waren aardig wat speakers opgeblazen geloof ik... mainstage... hardcore:s Tommyknocker was helemaal vet... en duro was ook wel de shit... snuive snuive :D
Dj Jeff (APC)
egt superrr feest volgend jaar zeker weer :D:D
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
DJ TECHMAN :D :D
was echt weer een top feest heb me supper goed vermaakt dus ik zal zeggen tot volgend jaar
dj-imuse
was een mooi feestje ! :D
Dammm Dj rob wat een lekkere set in de oldschool heb andere tenten beetje gemist haha
Dolle:bah:
Dit was echt weer een goed feeske!!:D Mooie locatie,snoeiharde geluid,vette sfeer(y) :respect:tommyknocker Volgend jaar zkr weer!!
doosdees
groot maar gezellig
early rave was super!
DUBbel Dwars
Echt een super feest, veel beter dan vorig jaar :r­espect: echt GEWELDIG, goed vermaakt :bounce: Pila,­ Duro, Bad Boyz en Technoboy :respect:
duko
lekker druk & toch beter als vorig jaar:P Technoboy_O_
vuurwerk was een beetje te veel van het goede, had je net zo goed 5 euro minder voor kaartje kunne betalen
ed edd n eddie
goed feest goeie sfeer en dik geluid gewoon geweldig:) tot volgend jaar dan maar
ED RAKET
was weer knetter los daar!! maar heb wel betere decibels meegemaakt
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
jammer dat het ging regenen.
el PEDRO!
Fucking bruut!!! En heb een beste pieeeeeeep nou!! Ongeveer de hele dag voor de box gestaan in de hardstyle tent:D TOP FEESIE (Y)(Y) Technoboy DAMN jij ben altijd de enige die me echt los krijgt! Zn zet was echt geil! En nog 1.5 uur ook :D:D
had er meer van verwacht :( en wat was dj duro miss­elijkmakend zeg :dood:
vond het leuk feesie..locatie lingebos vond ik veel beter..maar wel naar mn zin gehad :cheer:
Elliszj.
in 1 woord GEWELDIG
er moet meer gefeest worden
spetter,spatter,spater het was leuk in het water !
Zeer geslaagd feesie!!! :D
ErikE
zeeeeeeeeeker goed laage feestje gehad :D
Ernesto85
zeker vet feest !!!!!!
Esther
Was een top feest weer!! Mooie lokatie en super gezellig met me schatje, Brenda en Andre!! Charly Lownoise en Mental Theo waren echt vet!! :respect:
Esthertje :cheer:
gewoon heerlijk :respect:
Explode
:respect: The Prophet :respect: Super set!! Op naar Q-Base!!
fen
aah mega mega mega feest ben weer lekker uit de panty gegaan..jammer van de regen maar we hebben niet mogen klagen!!!zeker weten volgend jaar weer :cheer:
Super leuk,,,veel bekende helemaal geweldig :D
Kheb me weer ouderwets zeer goed vermaakt daarzo, alleen de regen was kut maar ja niks aan te doen --> SUPER
Lekker feestje gehad :D Heel gezellig met me moppies :cheer:
Freakymiky
M'n eerste Decibel, maar meer dan geslaagd!
Zeker vette party early rave KIPPEVEL echt vet gruwelijk :respect: mc raw:respect: jammer van de regen maar zeker goed vermaakt(Y)
FunkyShit
:respect: super!!!
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
Een geweldig feest.. jammer van de regen, maar daar hadden we dan weer poncho's voor! :P
g0nn_^
Zeker een tof feest..!!
goed feest, alleen jmmr da de technozaal veel te vol was, drm kon je er egt nie danse ofzo
Gerald
Top feestje weer :D Geluid ook overal lekker hard! Weinig last van de regen gehad! :D
heeeeerlijk gestampt weer! bij de southstylers inderdaad lekker buiten blijven staan! en doorstampen :) was leuk:)
Het was een goed feest, techno en early zaal b).
GizmoNL
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen;) viel nog mee met voorspellingen..
glanta
was echt weer super!!!!!!!! lekker ge :bounce: t
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
H2TB!
Wat een bruut feest! Early stage was het vetst! He­­laas wel veel te weinig mee gemaakt van het hele ­feest. Parkeren was een DRAMA we hebben ongv een uur­ op de pakeerplaats vastgestaan! Volgend jaar weer­ op de beekse bergen!!! (wel betere parkeer plaatsen AUB!)
HAMdj
:respect: Miss Monica, Stanton!!!!! :respect: Had je meer tenten dan????
lekker feestje
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
hardco­refrea­k->vallard!­
was helemaal top feessie!!:respect:
hardco­regirl­l aka terror babe(L­)BaZzm­aze
woei woei...was een super feessie, alleen jammer van de regen maja:)lekker gehoust:)
mooie lokatie, tot aan de regen zeer goed te doen,heel veel bekenden en nee, Jo is niet kwijt, maar die zat ergens anders :)
hardstyle baby
was een leuk feesie heb me goed ver,aakt daarzo :P:P:Paleen jammer van die ene grote regenn bui :S:S
Geweldig feest! :bier::D Feesten in de regen tijd­en­s Chary Lownoise & Mental Theo te vet gewoon!! ­:bounce: Kortom, een mooie ervaring rijker..
Harry Porno
:bounce: :bounce: :bounce:
voor herhaling vatbaar
Krankzinnig lekker, alles was prima :D
here we go
geweldig
T was kkwreed:respect:
Hoekie!
Super feestje!!! :bounce:
VET feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!
holland is gvdmme de hardste
net vijf min thuis was een vet feest jammer vande regen
Heb me erg goed vermaakt :) Lekker geschranzt en leuke mensen daar :cheer:
House-Opa
top, gezellig, relax, vette locatie, geslaagd feestje
HP-tjuh :bier:
Gvd weer mn enkel naar de hoeruh net als op Q-base 2005. Mja schijt :bier: erbij en verder :bounce: Oftwel was weer ruig fiske :D
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
Icer1x
't was gruwelijk genieten daaro, alleen jammer dat de hardcore tent op ut eind zo zacht draaide
dit was een super fesie
Insaneology
lekker feesie! mooie locatie ook... alleen weer ff jammer van de tweede op een volgende week blubberschoenen! :D
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
ja moet ik er nou nog op zeggen................ toppie feestje en dark raver superrrrrrrr :respect: volgend jaar weer :bounce :woop:
Ivoow
'T was weer goed te doen :D Lars Tindy, Southstylers & The Prophet draaide echt super :P
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke (K) voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
J' lijntje
:respect: Duro Man Van De Avond :respect:
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
was weer een super feesie:Dwerd overal knalluhh!! gedraaid (Y)
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
jansie78
het was gaaf en gezellig
JappyJekko
was zeker weer een te gruwelijk feest
Jasper ®
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat war­en de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bez­ig :respect: Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op :D .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
GEWELDIG:D zany zany zany maak me geeeeeek :P
Jeff_
jammer van de regen, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. fet feest gewoon
het was echt een super feest alleen jammer van die­ regen bui en was echt weer gezellig met jullie allemaal
JiLs
vond het wel vet hoor!! zekers... alleen water???? waarom moet dat zo duur zijn :S:S ik vond de regen wel lekker al1 niet mijn natte kleding :D
MAXIMAAAAAAAAAL! :bounce:
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
JOHNNY BRAVO
onvergetelijk
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
Goeie Lokatie! :D top feestje!
JORAM.. ;P
whahah heb echt mega naar me zin gehad mensen allemaal bedankt :P
Jordaeh
Heel vet feestje, regen was jammer maar te verwachten! Mocht de pret niet drukken, prima naar m'n zin gehad. Waardeloze fouilleren btw.
jorkie.nl
superfeestje gehad! wel veel liggen lopen, hadden ut beter wat dichter bij elkaar kunnen houden
Jozel
Aii was weer een toppertje! :respect: Marcky :respect: Alleen jammer van de regen...
JP:bounce:
was echt een superfeest:D:D:D vette lokatie(y) bier smaakte weer prima:bier:
JunKim_­XL™ [UZ] O:)
Uhh was wel vetjes hoor, ff stampe in de regen HOPPAAAA!!! en de set van DION :respect: was natuurlijk weer super!!!
Wat een feest!!! ;) een grote gezellige bende!!! jammer dat t zo druk werd met de regen maar het was toen gezellig buiten (Y)
Kam
Charlie Lownoise & Mental Theo ---> de set van het jaar!!
Was weer kk gek feessie.. Chosen Few was mijn held van de dag :respect: Vorig jaar Decibel was wel vetter maarja!
Kenanus
leuk feestje maar jammer van de regen
Kevin - Harder­styles Magazine
Top feest Duro (y)noise supressor(y)
Kevin Kaos
TATANKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:P wat een held .. verder luna, pet duo en kanzler was vet B2S complimenten once again
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
kolle :x
opzich best vette techno en industrail was gewoon zalig (L)
Kronox
SUPERVET!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo, Panic, Tommyknocker & Noize Supressor
kuwaiti
Vet feestje was weer super
Kyraaa
het super vet alleen jammer dat het begon te regenen!! verder was het me eerste feestje en ben ik er dik tevreden over :)
l@ur@
het was een geweldig feessie alleen de regen was klote
Het was egt geweldig met mijn schatje(L) verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist..:( En de regen tjaa poncho's he;p Maar volgend jaar:no: Denk het niet..:/
Gewoon helemaal klasse :respect:
laura :jaja:
Was een mooi feessie :D helemaal zeiknat geregend maar dat maakt niet uit :D :bounce:
Legion of the Lost
All hail king VINCE! :respect: Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box :respect: Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor :respect: Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest :s
Leipe Shit Ouwe'
Hardstyle was echt Vet!! DURO en Tatanka:respect: The Prophet moet weer een x nieuwe platen gaan kopen..
Li-z
Zeker geslaagd !!
Liesje­gaatlo­s:yes:
Super feest!!!! Beetje regen op het laatst, mocht de pret niet drukken :)
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
Heerlijk feesieee !!! Zkrs Paul Elstak & Rob :9 * :D
little-god-of-hardstyle
Fantastisch; Trilok And chiren, southstylers, Tatanka, Pavo vs. Isaac, SUPER :respect: En zelfde effect als (zw)emporium, zo vet, in de regen!
Loor
Was een vet feestje! vooral de afsluiting op de main :respect:
LOUSJE
VET :cheer:
lovely-lili
darkraver's love island, helemaal goed!!!! super feestje....
Lucas*
:respect: TheProphet :respect:
Luci@
Supervet feessie weer :yes: ondanks die stortbui :S Luna,Duro&Tatanka vetter dan vet!!!!!!!!!!
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
dit was gewoon het TOP feest van mijn jaar! I LOVEN IT !!!
Maaak
super feest.. Geweldig vermaakt!! :D
Mandy (6)
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn ­zin geh­ad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben ;p En o­p de mainstage die lasers :kwijl: En bij de­ early Mentol­ Theo en Charly Lownoise haha die ouw­e nummer ech­t lache :bounce: Op naar volgend jaar :cheer:
ManiaQ
het begon pas echt leuk te worden rond 20H00 uur...
Mark Antoni
was gezellig :Beer: maar lang niet geweldig :respect: voor Vince & noize suppressor:D
MARKCOREEE
helemaal kk los en helemaal zwaar uit me naad...focking bruut gwn!!!
markdegekste
jah goed feesie:D:P
Markiez
gekkenhuis :D was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
Top feest prima vermaakt en de The Prophet was de man van de avond!!:respect:
Zeker een geslaagd feestje!! Letterlijk m'n nagels verrot getekt in de Jump area :S! Oh wat werd hier heerlijk gedraaid; Binum, D-Feat ft. Dark-E :respect: Ook de Early Rave en Hardstyle waren zeer goed te doen. Charlie Lownoise & Mental Theo (Y) En wat blijft The Prophet toch een geweldenaar :D
Was echt een vet feest. Bijna heel de dag in Jump gestaan.
martijn.s
leuke muziek maar jammer van dat kutweer na zeven uur
MartinVLD
Super Feest!!!! Jammer dat het geluid aan het einde in de mainstage zo zacht was!!! (speakers opgeblazen ofzo)
masta fother­mucker aka sexy mother­fucker
de decibel's waren overduidelijk aanwezig!waren veel bekende maar toch meer onbekende,maar da mocht de pret niet drukken:) en ook positief was de prachtige wandelroute langs het water uiteraart;)kortom zekers de moeite waard!!!!
Master Jay
graf dat je moest betalen voor de WC echt kenker zielig is dat. wat een kut orgi b2s!! klaar
masterxess
Charly en Theo!!!
:respect: b2s :respect: Voor iedereen die tijdens de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! :respect: Stanton voor het draaien van Smack My Bitch up! en offcourse Partyraiser :respect:
MC Tha Watcher
echt een crazy feest :respect: goed gezellige puinhoop :jaja: MC Raw & Distortion :respect:
MDNSS
top feessie jammer alleen da we zo doorweekt waren da we maar weggegaan zijn haha mjah volgend jaar droge kleren in een kluissie hehe want ik weiger zon poncho aan te doen hahaha
Megalodon || Oppers­tamper
geluid in de hardcore zaal was goed hard, verder wel een best feessie, leuke locatie, maar zeker nog wel wat punten die beter hadden gekund (zoals gratis wc's en een extra bar in de hardcore tent ofzo
Mellanietjuh
oej Yeah,,was egt GEWELDIG !
MERROLS --
Gruwlijk Feestje:D! Industrail :yes: en zelfs met regen kun je doorgaan! :respect: de Gas erop!(Y)
Michelicious
slecht rekening gehouden met het voorspelde slechte weer door de organisatie, maar voor de rest was het weer gezellig
Miek *
Super! heb me zeker goed vermaakt :P
Geweldig feestje :D
Vet goed feest!!!
Mike..-
oke dan! evil activities, charley lownoise & mental theo,dj paul,tommyknocker & dj panic :respect: top feestje, alleen jammer dat tijdnens noize supressor et geluid echt bagger was!
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Te DoDelijk :respect:
was weer een mooi feestje goed te doen :)
Helemaal super.. Ondanks dat outdoor feestjes niet helemaal mijn ding is!
Mnonnie123
TE LOS VOOR WOORDE GEWOONN!! :respect: noize suppressor
Molz
2 Briljante sets gehoord van 2 briljante Italianen: Tommyknocker en Technoboy! :kwijl: Leuk de laatstgenoemde ook nog even ontmoet te hebben! :D
heb me goed vermaakt! :)
Mr.­stIP :) [djstiba]
Was lossssssssss te relax heerlijk weer en relaxe mensen !!! top
Mrion
Echt Goed naar me zin gehad!! Zeer Geweldig:P Tommyknocker draaide erg lekker! :respect: jammer v.d regen mjah.. op naar volgend jaar :bounce:
Nachtb­urgerm­eester
Was een vet feestje
nanciej
top:D
Nelis..
leuk hoor alleen jammer van de zon :)
nelisdaman
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden _o_. En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
Neomi!!
top feestje:D, alleen kut weer:@ maja
nick_R
heerlijk feest.. geweldige muziek gehoort,, akira, bryan fury, mindustries, pet duo, ruffneck, amok, rude awakening en producer draaiden allemaal echt heerlijk.... dus fantastisch festival
Nico:bier:
:respect: locatie (alhoewel het lingebos toch vetter was.. beetje kleine main dit jaar..) :respect: Organisatie :respect: Eten :respect: Drinken :respect: geluid :respect: B2S :respect:
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
Nilio
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
NiQa
Helemaal een top feest!!!! Jammer van de regen maar verder helemala te gek!!! :bounge:
Echt een lekker feestje :P(Y) Jump was echt zwaar goed te doen! :worship: Als we gaan dan gaan we harrrrrrrrd!!!! :bounce:
NL-power BossieG60
megavetkeigaafsuperluxelekkerheetstampfeesie
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
vlgnd jaar weer en t jaar daar op ut jaar daarop drna ook nog . . . . . .
Noizemarine
Super feest!!! super sfeertjuh en goeie muziek en mannen van de avond toch zeker. THA NOIZE SUPPRESSOR !!! :D
nyo-ig
voor zover ik er was had ik het er wel naar me zin.. huppelend en zwierend door het zand met lau unt zweefkaak . sunt dat het zo moest lopen ..
Goed feessie hoor, eff jammer van de regen...daar zijn tog tenten voor.
OmeMini
Akira is de MAN!!!:D
onders­teentj­e
geweldig
Ons L
Zeker voor herhaling vatbaar! Geen last gehad van de regen.. gewoon lekker door gaan! :)
oOLuci­gnanoO­o IN AZIE!­
goed
oOMiSs_­MariSsOo
Top feesje:D!!!! Echt supper!(Y)
vet hoor heb me prima vermaakt :respect:
Was goed Feest Maar wie zat er trouwens naast mijn in de bus uit Hapert of iets in de buurt van reusel :$ ?
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
Party4life..
leuk maar niet geweldig..:) Partyraiser&Ruffneck :respect:
party_beat
Een super feestje!!! er werd echt lekker gedraaid, alleen jammer van de regenbui...voglend jaar weer hmmm!
partylinniej
Helemaal super!!! Echt een top feestje!
Partymiller
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld:S Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!:bounce: :bounce:
Partyrico
heerlijk feessie heb m weer meesterlijk vermaakt :jaja: mensen met wie k was bedankt!!!
Pascal Arnhem
top feest de regen maakt het er niet minder oop super feestje gahad :respect:
pasco :bounce:
GEWELDIG FEESTJE!!!!
Patty:loser:
.:P Grandios :bounce: (Y)
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
geweldig
Pep
beetje kut geregeld met da voedsel, en jammer dat apparatuur et begaf bij panic. Toch een heerlijk feest ;)
Persian Prins
gekkeeeee huissss t'was wel lache :d
Heel erg vet!!! En de regen gaf de dag net wat meer glans...
PhoEbster
was lache.. dit jaar cker weer
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
prijntje
wat een watjes joh weg rennen alst gaat regenen echt zielig:jaja: maar AKIRA geweldig gedraaid toen :respect:
Princesje (K)
:respect: Superfeestje gehad met z'n allen, vooral m'n lieverd bedankt.. :kusje:
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
PRINS PILS
geweldig feestje! petje af voor de organisatie! :respect:
Prins*
leuk feesje gouwe ouwe
Ja t was een leuk feestje:bounce::bounce:,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt;)
gewoonweg geweldig !!!!!!!
beetje kopie van defqon.. jammer van de hardtrance :/ voor de rest geslaagd :bounce:
R-Ðixx
Thank You B2S For This Master Festival & Technoboy sluitte te Grof af....!!!! :respect:
R.atje
echt super feestje
R@vegr@n
:'( ik heb wat gemist :s fijn dat het een top feest was
RAAR MAAR WAAR
zeker een leuk en goed feest goeie sfeer ;)
ram B ofwat ?!­
AUWHOORNEET wouter en ich woare weer SJERP !!! :bier: :vaag:
RaoulDuke
megaaaaaaa vet!(y)
Razer.NL
Geweldig feest.. :respect: charly & theo ... Technoboy :D The viper..
De decoratie was vergeleken met DefQon minder maar de muziek was wel beter. Ook jammer dat je zo`n pokke eind moest lopen voordat je van de ene kant naar de andere kwam. En voor eten moest je te lang wachten door het IQ van de mensen die ons hielpen. Voor de rest GEWELDIG :D
zeer vet feestje ondanks te regen ging echt nergens over :bounce:
Rian--
WHAAAaaaa...Masterlijk!!!wat een feesi:D Tatankaaaa en Duro..whoehaaa..stort buitej op weg naar de man was minder..gelukkig snel weer droog hihi..super vermaakt!!!
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
rijnie
Geweldig!! :D:D:D:D:D
dit was egt toppiie!! egt met de goeie mensen ernaartoe gegaan ook... egt een topdag gehad!
super vet feesteeeeee:yes:
Rockxie
Was vet feestjuh heb me prima vermaakt:D:D Heletijd in de Jump Area gestaan;)
Roed/­Wit-Mestreech
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
RogXS
Was wel goed feestje alleen jammer dat het zo ver lopen was de gebieden :( maar volgend jaar zeker weer
ronnie ronnie
heerlijk feesie :respect: hardcore
Ronny P
Goed feestje, eerste keer met mijn schatje feesten was super schat!
Rooosje
:respect: Charly & Theo :respect: (l)
Roxxxy*
zeker geslaagd feestje
Royo"s
knal party
Rsd kopziek 4-life
vet feessie jammer toen de regen kwam maar zelfs da liet me nie afstoppen..
rtc18
so was weer een lkkr feest industrial was erg lkkr voor al day mar hardcore tent had wel iets groter gemogen heb nu al weer zin in volgend jaar
Helemaal Toppieee:D Was Echt Superr! Ik Heb Me Prima Vermaakt:)
Sammieee :woop:
Zeker supervet feestje!! :D Heb me echt wel vermaakt in de Industrial :D
sanne (6)
had er meer van verwacht :( was té druk bij de hardcore tent :|
Sanne:­bounce­::bier­:
prachtig prachtig, paul en rob:respect: heerlijke set, das nou echte muziek:bounce:,Limburg/Zeeland:cheer: zoals altijd weer van de partij, geweldig!!!
Schitterend feestje! Zeker leuke mensen leren kennen, al helemaal op de terugweg station ;)
Egt Super :cheer: zelfs in de regen!!
vet feessie was ut alleen jammer van de regen :( en ik moest 45 minuten op me hamburger wachten :P
sexy blue eyes
:bounce:
Was goed georganiseerd, behalve dat het bier op was dan zodat je heel lang erop moest wachten en dat het geluid bij menthal theo en charly lownoise uitviel. en ze hadden misschien meer eet en drink kraampjes neer moeten zetten.. want het was gewoon te druk.. Maar het feest was verderz super(Y) en ik vond het ook wel een mooie locatie(Y)
Sierellûh©
Was echt super!! Zeer goed vermaakt met al me vriendjes en vriendinnetjes :D (L) topp!!
SimplyMe
Was wel leuk maar DEFQON WAS 10X BETER!:respect:
Sjaakkie
Super feessie!! Thrilok & Chiren, Tatanka, Duro :bounce: en Technoboy superr!!
Sjeppie
gewoon hakken, niet meer, niet minder :)
SjroN
GEWELDIG !!!!!!!!!!! :bounce: Dj coone Maakte het laatste uurtje helmaal af !! :respect:
:respect: Super Feest super geluid en leuke mensen :D alleen de plee's kunnen beter gadver
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
soppie
Ik vond het weer een super feestje
Den-Haag HakKûh...:bounce: :jaja:
stampe bij Charly&Th­eo in de regen is geniaaal volgend jaar zeker weer wie moet er nog eet bonne hebbe;p
Stefan-the-Sound
top locatie (Y) top dj's (Y) top organisatie (Y) N­eophyte, endymion & nexes, Technoboy, max enforcer­, panic, dione, noize suppressor, evil act., isaac/pavo :respect: helaas hebben we nosferat­u/paul/outblast/prophet/deepack gemist ivm regen/time-table. ging ­lekker hard in de hc tent
:D Die ' Indrustrial Stage ',, Volgend jaar er 2 van:P .. Noisekick.. :respect: (Y)
Stieven
LEKKER FEESSIIIEEEE!!! :d
Stippe­llijnt­je a.­k.­a.­ De tripka­bouter
PRO PONCHO!! Vet gezellig bij de early rave in de stromende regen!!! :cheer:
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix :dood: maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen :D:D:D HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
Ja geslaagd feestje, alleen jammer van die regen inderdaad. Neophyte:respect:
Stuite­rbalud­en
van begin tot het eind lopen stuiteren, gewoon super feestje , volgend jaar zeker weer
SUSIE O:)
was gezellig :respect:
Sven:jaja:
heerlijk feest , geluid in de hc stond tezacht .
Tarzan
LUNA:respect: de rest ook goed gedraaid, alleern jammer van die regen tijdens de south stylers, maar dat mocht de pret niet drukken:D
lekker stampen in de modder:P kvond het allemaal wel ver lopen! maar erg naar me zin gehad! NOISEKICK
TernTerror
Decibel 2006 was weer zeer goed...:respect: Early Rave Area :respect:
Terreur_­op_­Wielen
blubberbel was wel geslaagd super goed vermaakt alleen niet makkelijk met me stoel door die zooi foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net
goed feest, goed geregeld, goed gedraaid (industrial), en was weer gezellig met kleine liekje
TERRORTEEF
Super feesie was ok lekker weer smiddags, alleen jammer dat het toch nog even ging regenen maar de zweer was super :P
Tessiej
Was egt Geweldig feest, alleen jammer da me telefoon t nie deed, maar ach, kei goed vermaakt igg:D
Tha Clown
Super naar m'n zin gehad :bounce: ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui B)) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince :respect: (Noiken in de Koiken draaien, HELD :D)
the b@­bes .....­
het was een top feest lekker knalluhhh
THE EMPIRE OF SHADOW
VET MAN ECHT KK BRUUT GEWOON
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
Was gezellig ;) en NAT B)
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen h­ele tijd lekker in de hardstyle :bounce: Main was ­echt super kut, :kusje: voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
thrillseeker
geniaal
tijn..
OMG Deepack! wat een set! BAMBAMABMABMABM! lozz als een wausiej ^^
Erg gezellig en goed feestje!
Tom ©
Zekerz un chill feesie, volgend jaar weer
Geweldig weer!! Hardstyle tent heerste! :respect: TATANKA, DURO & TECHNOBOY :respect: Volgend jaar weer!!
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
het was weer geweldig vooral early rave dom door gaan in de regen haha!
tritje
weer n Klapper van n feest achter de rug :cheer: ­schitterend hard gefeest :D pet duo was verassend! (Y)
Tumult
:| qua regen , was wel een relaxt feestje ondanks ­dat, goeie sfeer enz. jump en de industrial waren d­uidelijk het gekst :yes: mooie aankleding, alleen weer veel te duur
zwaar uit me plaat in die hakke tent :bounce:
Twin Sister
leuk en aardig hot feestje...:yes:
Un Poco Loco
doll\
Unique (Freestyle)
B2S.....krijgt van mij alle lof man man wat een bizar goed feest
dik feest hoor, echt jammer van de regen! Industrial Area was de shizzle :jaja: Partyraiser & MC Da Hustla :respect: leek wel alsof de boxen eruitklapte :lol:
uut Grunn :respect:
SUPERRRR!!!
VD
was weer knetter waus
Het was weer Superrrr :yes:
poncho's zonder muts beters! maar was super feest!
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
Wackiejacky
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten! (l)
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
Nat maar wel relaxed...
welmoeddd O:)
Was super!! Mooi feestjee..
Westbaas
(Y)Back in my brain(Y)
het was toppie...liegebeestjes haha
Wieno
Was weer lachen !!! :bounce:
Industrial was VEEEET! Hardcore-tent was (n) :no:
Zeker super feestje :woep: :P!!!!
Ik was helaas niet aanwezig, heb gister me arm gekneust :(
xXDaph­ne1987­Xx
Super feestje!!
Yo-Liekah
Was zeker een geslaagd feesje in de achter tuin!!! :D
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog:D
zeker vett!! complimenten to b2s ennuh main stage op het laatst HEFTIGGG TOT VOLGEND JAAR ZEKER WEER!!
Zweven!!
Goed vermaakt volledig space tjah diej regen he :roflol:
Zwoelio
Whaaaaaaaaaaaahhhhhh skôn feestje, veel bekenden gezien en op het einde met menne moât nog ff de laatse loodjes eruit gestampt met panic.
was zkr vet(y)
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
~ Spacekonijn ~
Het was echt vvvveeeettt!!!!!! (whoei)
~*Sammie*~
zeker weer vermaakt :yes: heb nu alleen spierpijn van die flyers uitdelen :P
~Moontje~
Regen??? heerlijke zon!!!!
~~Straal~~
het was een gruwlijk feest. lokatie was super. ik heb me erg vermaakt bij Darkraver's love island. Darkraver draaide geweldig
•CLsT'
geweldig
•° ¤ KellY ¤ °•
Heb het reuze goed naar me zin gehad:D haha volgende keer weer!:)
°*»..Dennie
echt geweldig feest gewoon:D:D:bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)