Ff lekker geknalt bij de Early Rave Paul Elstak Lekker doorgestamp in die kutregen Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! Partyraiserrrr
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
geslaagd feestje!jump wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig, Dark E & Coon enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr
ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
Was zeker mooi feestje.. en hadden in het begin zeker geluk met het weer
WOW!! ECHT EEN SUPER FEEST!!!! zwaar goed vermaakt en leuk dat yvetje tog nog is meegegaan!!! .. haha de regen was wel eeen goede afkoeler hahah had ik wel ff nodig
Decibel 2006 : Een van de beste feesten tot nu toe. Goede sfeer, top muziek, nergens lang hoeven wachten (wc, eten, drinken) Parkeren was vlak bij en konden ook gelijk weer weg rijden. Heb me zeer goed vermaakt, dus in 1 woord: TOPPIE!!! En ach, dat ene buitje was eigenlijk ook zo weer voorbij, maar ja, sommige mensen moeten nou eenmaal wat te zeiken hebben...
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!!
Vond t echt een rlx feest, alleen ware de area's echt te ver van mekaar!! zeker Catscan, Elstak, Tieum, Noisekick en Noise Suppressor!! volgend jaar denk ik tog maar weer!
][Het was echt een mega feest!! een dag om ECHT NOOIT te vergeten(B)(B)((B)(B) oja en we hadden echt kk veel SCHIJT AAN DE REGEN GABBERS zijn Diehards
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes
Mega feest! echt geweldig.. southstylers lekker doorgaan in die KUTREGEN maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! B2S
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad volgend jaar weer!!
echt een geweldig feestje prima vermaakt volgend jaar zeker weer
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
Was echt een geweldig feest...Decibel blijft bijzonder voor ons: De eerste keer dat we gingen waren we er net achter dat er een kleintje op komst was. Dit jaar de regen die een gezellig sfeertje maakte!!! Met z'n allen in de modder stampen heeft toch wel z'n charme. Muziek was top en de mensen gezellig!
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers , en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super , ook naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!
Aii was weer een toppertje! Marcky Alleen jammer van de regen...
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt Industrial
All hail king VINCE! Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten
Lekker feessie...geluid bij darkraver dee pijn aan je oren.... early was ook goed!
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky Bassdrum Project Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn zin gehad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben En op de mainstage die lasers En bij de early Mentol Theo en Charly Lownoise haha die ouwe nummer echt lache Op naar volgend jaar
de tering wat hebben we hard staan gabbere.....en vince was zoals gewoonlijk DE man.....samen met evil activities, charly en theo, rob, paul, nosferatu, iedereen dus ole
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de rest prima
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden . En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
endymion maakte alles goed samen met nexes, geluid stond echt gewoon bruut te hard!! regen maakt het juist leuk, behalve dat de draaitafels verregende en de boxen in hc tent er mee ophielden bij nz!! die ook erg bruut waren
hoe verschrikkelijk lekker ws dit feest dan echt niet normaal meer hoe hard er is gestampft
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle
HARDSTYLE GEWELDIG! lekkerr losss.. echt super feessie!!
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! Charly Lownoise & Mental Theo Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
top locatie top dj's top organisatie Neophyte, endymion & nexes, Technoboy, max enforcer, panic, dione, noize suppressor, evil act., isaac/pavo helaas hebben we nosferatu/paul/outblast/prophet/deepack gemist ivm regen/time-table. ging lekker hard in de hc tent
duidelijk weer een geslaagt iets op naar de volgende nightmaire outdoor
ja was op vakantie volgende x
Ja geslaagd feestje, alleen jammer van die regen inderdaad. Neophyte
Werke als crew op zo feest is zker ok vooral die mense bij bar7 die door stonde te stampe bij mentol theo en tjarie lonos ofz. super tof... groetjes bar personeel.
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe pwoap remix Beste liveset was DJ Coone
Super gehad met mijn meisje maar wel de 2e en laatste x decibel... De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen
Had meer regen verwacht, dus het viel me nog mee! Super feest!
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog
echt weer een te gek feest gehad 12 uur lang helemaal los gegaan met m'n lieve vriendinnetjes heerlijk weertje ook
jammer van de regen maar voor de rest topdagje gehad..niosekick
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig