Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1948), A.D.HeiDie (1933), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2685), anoniem (1623), Error Chick (1545), Markiez (2948), L.aD.ii - B.amB.ii (1159), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1096), anoniem (1150), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

lekkertje heb een hele leuke verjaardag gehad (L) was toppie (Y)
! SNYVES !
was goed feesje schijt aan de regen en noisekick was weer top !!! kei hard staan ragguuuuuuuuuu
!! Esmée !!
Super feest!
!! IvO !!
geweldig
Was een top feestje alleen jammer dat het begon te regenen aan het einde van de middag
!!­Stephanie!!­
Lekker Feestje... Jammer dat het begon te plenzen maar goed.... Het eten mocht egt beter!!.. Heb gewoon een uur staan wachten op een patatje :@..
!Freak!
haha leuk hoor btje hakken in de regen..... mooi feestje geweest:)
!mirjam!
leuk feest evil activities :respect: alleen was het wel beter
SUPER!!
!WILLERSSSS
Was echt mega gezellig
joa joa, was weer vet en wat het weer betreft we mogen van geluk spreken.
#070 Jessy
Ff lekker geknalt bij de Early Rave :respect: Paul Elstak :respect: Lekker doorgestamp in die kutregen :P Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! :respect: Partyraiserrrr :respect:
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek ;) Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was :lief:
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
((Sjordy))
ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
Was zeker mooi feestje.. en hadden in het begin zeker geluk met het weer :D
(F)!!­Cath!!­(F)
Top feessie,me eigen zeer goed vermaakt!!
(K)*­WeNdY*­(K)
helemaal geweldog...egt een topfeest:respect: zelfs de rege kon het nie verpeste...volgend jaar cker weer!!!
Decibel was vet! Super locatie en leuke sfeer! Wel een beetje nat maar echt super!
(K)lovely Linde(K)
wat een superfeestje!!:respect:
Ja zeker een leuk feestje, alleen jammer van die regen! :p
(L)Sha­ronaá(­L)
was echt zeer geslaagd feestje alleen jammer van de regen (A)evil activities(A)
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feest! heb me super vermaakt!!! Was echt leuk!! :bounce: Emile en Remus Thnx voor het kaartje! 'After' met nimal erg gezellig! haha.. :)
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
WOW!! ECHT EEN SUPER FEEST!!!! zwaar goed vermaakt en leuk dat yvetje tog nog is meegegaan!!! :D.. haha :P de regen was wel eeen goede afkoeler hahah had ik wel ff nodig :vaag:
*­ Joey *­ :bier:
Zekerr vet feestje :bounce: Bassdrum Project & Coone!! :jaja: Weer kon veel erger.. :)
* Zahne
Nondeju wat was het vet :jaja:
:cheer: Limburg Vs. Zeeland :cheer: was weer (Y) gezellig(Y) :respect: Paul(L) You Rock 2 Times :jaja:
:bounce:Het was echt Superrrrrrrrrrrrrrrrr:bounce:
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
**­Lotusb­loem**­
Decibel 2006 : Een van de beste feesten tot nu toe. Goede sfeer, top muziek, nergens lang hoeven wachten (wc, eten, drinken) Parkeren was vlak bij en konden ook gelijk weer weg rijden. Heb me zeer goed vermaakt, dus in 1 woord: TOPPIE!!! En ach, dat ene buitje was eigenlijk ook zo weer voorbij, maar ja, sommige mensen moeten nou eenmaal wat te zeiken hebben...
*-Sjoerd-*
Hardstyle bar heeft schandalig hard gewerkt ;)
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
*E*L*L*E*N*
SUPERFEEST!!!! :respect: :P
*ElleN__(F)
kai vet
Super leuk feestje gehad:D volgend jaar gewoon weer!!
Toppie:D
*­H arders­tylesz­*­
kk doll
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen :9 Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug :( ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!! (K)
Super gezellie gehad had mn vriendjes ;-p
*Passion*
jammer van de regen, maar zekers een mooi feestje, heb goed genoten:D
*XQ*
goede line up jammer van het weer
*Zee
Één woord voor nodig: GEWELDIG..!!
- # *
:bounce: :D SUPERRR LEKKERRR :D :bounce:
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag ;P
- M'lies
Was Weer Vet !!! Op Naar Night mare outdoor...
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
-=JoySz=-
Was geweldig feestje! jammer van de regen.. majah dan maar poncho aan en verder gaan ;)
-=­terror­gevaar­=­-
het was een gewellig feest goed vermaakt vooral met noisekick partyraiser volgend jaar weer en in de regen feest was zeker wel vet om te doen
Gruwelijk feestje jonges :respect:
super feestje:bounce:(Y)
vorig jaar was btrrrr
...­Secret Minds...­
Vanaf toen ik opstond tot dat ik in me bed lag, heb ik me eige uitstekend vermaakt (Y) moete we zekrr vaker doen jongens :D
..­:: *­ Sali *­ ::..­
Mega mega :D
geef mij maar defqon.. maar het was wel te doen.. veel bekenden!! hele nacht liggen kotsen haha
strak feesiejjjj hoor
..Leo..
Wat een SUPERRRRR feest! :cheer:
..LRS..
GODVER WAT EEN LEKKER FEESSIE WEER.. LEKKER SPACEN :P.. TECHNOTENT.. HEEEERLIJKKKKK
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak:P
.­o0 Jaimy's 0o.­
Was Egt Te Vet ! Volgend Jaar Ckr Weer!
Industrial, hardcore, en Earlyrave :respect: echt een knal feest! alleen beetje jammer van de regen de laatste uurtjes!
.T.
Hardstyle :bounce: Super feest gehad! :woop:
.¤~Hellen~¤
Geweldig feestje:Yes:
//­Ellentjuh\\
Maar de wc's fucking 50 cent...SCHANDALIGGG!!!!(je kon nog niet eens de plee doorspoelen!!)
Geen minuut niet naar mijn zin gehad, veels te kort 12 uur DECIBEL, Zo voorbij, dus vogend jaar 24 uur goed??? gr
met de regen kwam de sfeer! (bij mij tenminste wel)
:.­:M v/­d K:.­::bounce:
Zekers kwant feest:respect: Regen niet veel van meejgekregen:P
:bier:­gaby:b­ier:
goed tot dat het ging regenen
vet feest, maar de volume bij panic had zeker omhoog gegooid moeten worden. hardcore stage werd kk goed gedraaid
:bounce: Teun :bounce:
echt wel weer een zwaar vet feest, ruthless draaide op de mainstage ook aardig lekker
:bounce:Hij is gek he:bounce:
alles was toppie!!! wat een super feest!!!!!!
:bounc­e:iive­L:Levi­i:boun­ce:
Super !...volgend jaar weer ;)
Knalfeest:D:D:D
:cheer: Inky Pinky :cheer:
Damn...was echt een meesterlijk goed feessie :D Jammer van de regen, maakte t toch wel erg druk in de hardcore tent :S Maja....voor de rest SUPER :bounce:
geweldigh
:lijn: SuuSie :lijn:
het was gewoon te los heb het super naar mijn zin gehad jammer dat de muziek bij paul zachter moes van de gemente maar het was meer dan geweldig :D :D :D
:mixje:Te WiNkeL :bounce:
heb me super vermaakt :jaja: vond vooral de hardstyle tent echt geweldig en de early rave ook (Y) vond alleen de locatie minder als die van vorig jaar!
<Noise is my Message>
Gek Gek Gekker dan Defqon.1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­­­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Disto­rtion :respect:
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>>> Annetje <<<
Leuk feestje, heb t naar me zin gehad ondanks de regen :P
>>Melluh<<
Super feest !!! Top lokatie :) Main stage zeer mooi gedaan :respect: Volgend jaar zeker weer 8)
Vorig jaar was ie gewoon weg beter
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
:bounce: Was weer helemaal geweldig :bounce: Super gezellig :cheer:
gruwelijk vet feestje en ja de regen.......boeie
[A]ngeL**
Was lekker feestje.. Alleen jammer van die regen :( had graag heel de tijd bij Mainstage gestaan..
was goei feestje :jaja: "het is tijd om te snuiven, snuiven, snuiven" :coke:
[H]enny
Master Feestje :buig:
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
Wel geslaagd feest hoor! alleen mocht de hardcore tent wel een beetje groter :P Partyraiser,daY-már,Neophyte, evil activities :respect:
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
INDUSTRIAL (L) Top feessie weer :bounce:
[Mir]:[
vond t tegevalle :/ vooral die kutregen!!!
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was weer een mooi feestjuh :woop:
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Vond t echt een rlx feest, alleen ware de area's echt te ver van mekaar!! zeker :respect: Catscan, Elstak, Tieum, Noisekick en Noise Suppressor!! volgend jaar denk ik tog maar weer!
][Het was echt een mega feest!! een dag om ECHT NOOIT te vergeten:D:D(B)(B)((B)(B) oja en we hadden echt kk veel SCHIJT AAN DE REGEN GABBERS zijn Diehards
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes:p
[NL]TRAUMEN :bier: [NL]
Was goed hoor, leuke mensen ontmoet
[NL]Un­iTeD[N­L]
had er tog wel iets meer van verwacht. noize suppressor en akira waren geweldig :respect:
[PSV]Terror-Waus[EHV]
was echt een dik feest
[R]obin
echt geweldig feest lekkere sfeer :respect:
in 1 woord GEWELDIG:D:D:D:D:D
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
_Lin,,
Super Feest :respect:
_Rubje_
:respect: :D geweldig feest!!
_Tim
Wat een feeest !!....Geweldig !!!
A.D.HeiDie
Gezellie, Sfeer, foto's, socializen, Muziek, happy together, en Nattigheid
adje_afca !!
:respect:
mooie locatie,alleen jammer dat de muziek uit viel bij de early rave maar ja mog de pret niet drukken
ALLES KAPOT!
Bruut feestje :D
Angel-Rico
de best duidelijk
!!!TOPPERTJE!!! met dank aan mijn mede lastminute decibel ganger! die ik overigens de rest vd avond niet meer heb gezien!!
Technoooo was WREEEDDD :P
Zeer lekker feestje!
Ava
Helemaal geweldige dag gehad :cheer: het weer, de sfeer, de muziek.. echt top (y)
Azrael
Het zal lastig worden om dit bijna spiritueel intense feest te overtreffen!
Akira vs Producer damnnn (L)
b) sender
was egt een gruwelijk feest goeie sweer en die regen maakte et eigenlijk gewoon af..:yes: :bounce:
Een EXTREEM vet feestje..:bounce:
B.A.M.M.
was wel leuk feesje zo in de regen... lekker stampe in de modder!!!
Oldskool it is!!
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
Badmutz :bier:
Zeker Mooi Feesje!! Alleen Jammer van e regen op het eind maar zeker geslaogd !!!
Basslord
Godver wa was de prophet en duro genietuuhh!!!!
Bazzhuntahh DH
was egt knalluh... alleen matig dat ik me mobiel was verloren :bier:
Bennie076
leuk feesje weer !! al was het vorig jaar vetter moet ik zeggen !! prophet was weer GEWELDIG zoals de laatste 2 jaar op de grote feesten ! :)
beukernootje
Moet zeggen dat ik het prima naar m'n zin gehad heb!!
Bies
Helemaal geweldig!!! Jammer van dat heueltje :O
Bil
zieke shit :) wat een feestje, helemaal losgegaan maar wc`s gratis zou fijn zijn ja, en helaas regen
bitchje
echt een SUPER feestje
Bjorn-->>Batsie
Mega feest! echt geweldig.. :respect:southstylers :respect: lekker doorgaan in die KUTREGEN :cheer: maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen;) : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! :respect: B2S :respect:
blije eikel
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno :bounce: :D
Boefje..(f)
zeker vet feest :jaja: alleen ik vond het iets te groot... liep steeds alle bekenden mis :/ maar evengoed genoten :9 :jaja:
BON-O B) :D
Was wreed feest en die regen had ook wel iets :bounce:
Bouchans
lekker los gegaan, een van mn beste feesten tot nu toe :respect:
bowiemaster
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo :respect:
enige jammere was t weer...verder heel vet
Bramcore
was weer vet!!
C@@TJE*078*
WAANZZZZZINNIG :BOUNCE:
was toppie:)
Carloss...
Was weer een super geslaagd feestje ;):p:P
CHEDDAR
FUCKING GRUWLIJK OUTDOOR FEEST VAN HET JAAR ZO WIE ZO EN BESTE DECIBEL EDITIE TOT NU TOE VINDT IK!!
goed
cK Rotterdam
was gek alleen minder dan ik verwacht had, maar ja misschien had ik me er teveel van voorgeteld
Tsja.. :/
Classic Girl
geef mij maar een lekker klein knus feestje, vond het het geld niet waard, sorry. dj s draaide wel goed :respect: reiner(K)
ClubbinHero
Top feest! Vooral goed vermaakt bij Luna en Duro! :bounce:
Cold as aYs™ [Fuck You All]
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad :D volgend jaar weer!! :bounce:
Colinda(f)
:D Super Feesie :P hoppataaa gas erop en gaaaaaaan :bounce: Op Naar Decibel 2007:D Bedankt Iedereen(K)
crimmie
ondanks de regen was t een superfeest!!!!!!:bounce:
d a v i d o f f :[
Oh mensen, Pet Duo! :bounce: Echt helemaal los! :D
D i e n
echt een geweldig feestje :D prima vermaakt volgend jaar zeker weer :D
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
goan en goan
D-Jamez
:respect:
Geweldiiigggg!!! I went to heaven for 12 hours on the 19th of august
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
het ging verrekes
Super feest, en geweldige locatie bij mij om de hoek!!!!!!!!!!!
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
Zeker wel TOP Feestje!!!:D
heb me goed vermaakt whoppa:P alleen jammer die regen was net een bezopen kat toen we bij de auto eindelijk aankwamen hahaha!!
dabeatjunkie
Was (Y) veel bekenden, lekkere muziek en stralend zomerweer ;p
Dafkuh
Damn Wat een Feest!!!! :D:D :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Dj Paul & Dj Rob :respect:
Daisyo:)
zker hard geknalt:P
DaMi
was ect te gek staan nu nog op de camping gezllig groepje weer zeeland bedankt wahaha :respect: Tommyknocker :respect: echt een wereld set keurig man !!!
:respect:NOICEKICK EN AKIRA :respect:
DANNY:
weer in 1 woord..TOPFEESIE(Y)..overtreft vorig jaar!!RESPECT TO B2S!
Dannyehv
echt weer een Geweldig feestje :D
was weer een top feessie!! :bounce:
De Puta Madre!­
het was helemaal top, alleen op het laatste regen, maar ja mag niet klagen met het goeide weer van de rest van de dag
Death By Design
vol gas derop mooi feestje
Defqon.1
Heb me prima vermaakt! (Y) Regen? Lekker belangrijk! Gewoon doorgaan :bounce: €0,50 voor de WC!? Beetje jammer weer... :x
goei feestje weer in brabant! early rave was het gaafste
DerekRaver
geweldig feest (Y)
DH-Harry-DH
was kk losssssssssssss
Was vet!!! (L)
Superfeest! :respect: Technoboy & Pila :respect:
Het was gezellig echt naar me zin gehad alleen de regen was minder
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
Dj Djon-E
vet hoor
DJ HARDBLASTER I'M BACK
Wat een geweldig feest veel bekenden en er werd bijna overal super gedraaid :respect: The Prophet en Southstylers
DJ HMS
super genoten van decibel. alleen jammer van de ha­­­­rdcore modderpoel. ruthless & the prophet echt super gedraait daar :respect:
DJ Hyperactivo
Was weer een geil feestje!
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
DJ ONLY
Super! :respect:
DON BRIT
zo was weer een super feestje !! heb uitstekend vermaakt hoor lekkere muziek en veel bekende
early rave was super!
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
DrokZ
zker wel een zuiver feesje.. Partyraiser Noisekick :respect:
dus!!!
techno was lekker geluid,hulde aan ruffneck die daar draaide.
e v ii x
Supper feestje, goed weer lekkere muziek, alleen slechte afsluiting van Panic! jammer..
:respect: Oldschool :respect: was zeker een goed­ feesie, maar vorig jaar beter naar mijn zin gehad­!
Eierdop..
Helemaaal toppiej(Y) enne mensen als het regent hoeven jullie niet te rennen als of er een 1 of ander eng monster achter jullie aaan komt!! hahahaha :loser:
Ernesto85
zeker vet feest !!!!!!
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
was echt super feestje :)
Esthertje :cheer:
gewoon heerlijk :respect:
Extree­mHardc­ore
vond het echt een klote feest
FeMmIe
supertje!
Femmos
Was echt een geweldig feest...Decibel blijft bijzonder voor ons: De eerste keer dat we gingen waren we er net achter dat er een kleintje op komst was. Dit jaar de regen die een gezellig sfeertje maakte!!! Met z'n allen in de modder stampen heeft toch wel z'n charme. Muziek was top en de mensen gezellig!
Fer-e
HEHE ondanks de regen nog een kicke feestje :) weheheh mooie openingsfeestje weer na lange pauze :P
was gezellig net thuis prima vermaakt alleen jammer van de regen :) dj's(Y)
VET VET VET..!! Kan er niet meer over zeggen..!
Locatie was gewoon kut, veel te uitgerekt. Zonder WWS was wel relaxed, moeten ze vaker doen
Kheb me weer ouderwets zeer goed vermaakt daarzo, alleen de regen was kut maar ja niks aan te doen --> SUPER
Framboos
Top feestje!! t weer was opzich ook niet heel erg! schranz (L)
Lekker feestje gehad :D Heel gezellig met me moppies :cheer:
echt kut da ik eerder naar huis moest om te werke :( maar verder echt geweldiggg!!!! :D
Freaky Mouse
Vet
was echt een SUPER feest NOIZESUPRESSOR!!
Freakymiky
M'n eerste Decibel, maar meer dan geslaagd!
Zeker vette party early rave KIPPEVEL echt vet gruwelijk :respect: mc raw:respect: jammer van de regen maar zeker goed vermaakt(Y)
Frensmeister
Lekker :) Poncho Pogo :respect:
Frequencies
T was lekker hor
Fritske :cheer:
Geweldig 8).. jammer van de regen maar daar is nix aan te doen
Fritske.
Opper feestje meegemaakt! Idd jammer van de regen maar dat mag de pret niet drukken... ambiance!
geweldig feest heb me goed vermaakt
Full Effect
Jaja wat un feessie weer zeg :D decibel ruless :D was knalle met me sgatje en me echte knallers !!
Funkie­MamaXa­vi
Lokatie was mooi, alleen te groot.. Veel bekende gezien (y) alleen jammer van de regen idd.... Had er meer van verwacht :jaja:
Geweldig
Darkraver love island :respect: Echt te vet daarzo! Lekkere ouwe platen, heerlijk genoten daarzo! Voor de rest...Top feest, geweldige afsluisting...Kheb heimwee :(
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
gabba
Het was weer een tegek feest! Deze editie heeft alle andere overtroffen! B2S :respect:
Gabber Indiaan
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig:D:D:D:D hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb:P kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER:P
Gerald
Top feestje weer :D Geluid ook overal lekker hard! Weinig last van de regen gehad! :D
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Gewoon adje
was geweldig
H4L:bounce:
Anders loop je je ff de tering! Maar was cker gezellig :bounce:
als je (ZW)Emporium hebt gehad viel het hier nog wel mee...was gewoon keihard knallen vanaf luna in de hardstyle!!!!:respect: B2S :respect:
zeer goed feestje kon niet beter!! :D
HAMdj
:respect: Miss Monica, Stanton!!!!! :respect: Had je meer tenten dan????
lekker feestje
HARDCORE WAY OF LIFE
zwaar vet feesie :respect:
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
hardco­regirl­l aka terror babe(L­)BaZzm­aze
woei woei...was een super feessie, alleen jammer van de regen maja:)lekker gehoust:)
top feest ..geweldig
het was weer een vet feest alleen jammer van die kut regen maar voor de rest ToPpIe!!!
Geweldig feest! :bier::D Feesten in de regen tijd­en­s Chary Lownoise & Mental Theo te vet gewoon!! ­:bounce: Kortom, een mooie ervaring rijker..
Harry Porno
:bounce: :bounce: :bounce:
HEADFUCK TERRORIST
zeker een mooi festival !
heejha­llomet­mike
WICKED DUDE ..
voor herhaling vatbaar
B2S (y) top fessie!!!
Krankzinnig lekker, alles was prima :D
Here's Johny!!­
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers :respect:, en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super :respect:, ook :respect: naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!:D
Uiteraard volgend jaar weer(Y)
Hiddes
Fckn Goed Feest!!! :D:D:D
T was kkwreed:respect:
superrrrrrrrrrrr
Hoekie!
Super feestje!!! :bounce:
super feeestje!! goeie sound flexe sfeer en veel mooie vrouwen DJ Paul en Rob :respect:
HULLY GULLY
Onwijs goed feest!!! kan op geen enkel punt verbeterd worden naar mijn mening!!!
Hurs
Eigenlijk alleen de early rave gezien ma zeer geslaagd feestje gehad! En die stortbui vonk alleen maar vet :D
IeRtJuW
was helemaaal geweldig..:D
Insaneology
lekker feesie! mooie locatie ook... alleen weer ff jammer van de tweede op een volgende week blubberschoenen! :D
J.85.!
Zeer goed vermaakt (Y):D
jackin­thebox­STIFT
Topfeest!! geluid, sfeer etc. allemaal top!! :respect: Noize Suppressor
Jacqueline.
Whaaaaa Kei vet!Regen is geweldig :d :lol: hihi volgend jaar weer hoor!!! :d:d:d Early Rave was echt sweet!
was weer een super feesie:Dwerd overal knalluhh!! gedraaid (Y)
Was helemaal leip alleen kut die regen in de namiddag :(
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
JdB
Vond het ondanks de regen echt een mooi feestje, early rave :respect:
Jeromeke
Heerlijk feestje en nog nooit zoveel lol in de regen gehad :D
jessic@
Tering end gereden...en dan niet binnekomen :(:S
Jessic­a013(F­)
uber geil feessie!!!!!!!!!!!
Jippper
beste lokatie hahaahah want dan kan je nog ffkes naar de oniz
Jo0s
was een goei feeske :D...alleen sunt van de regen :(..werd alles zo smerig buite %)
Joeri 1805
Decibel 2006 1 woord geweldig feest iedereen was gewoon relax (Y)
Echt een wereldfeest :respect: !! jammer van de regen ..­ma­­arja !! The Prophet & Panic Toppie (Y)
JOHNNY BRAVO
onvergetelijk
Jojo :)
:D
Jozel
Aii was weer een toppertje! :respect: Marcky :respect: Alleen jammer van de regen...
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt :jaja: Industrial :respect:
Jumix
super feest goed weer gehad.. behalve laaste uurtjes... voor de rest was t super bij charly en theo
StAnToN!!! :D
Was weer kk gek feessie.. Chosen Few was mijn held van de dag :respect: Vorig jaar Decibel was wel vetter maarja!
Kelso-gekske
Bryan Fury 8) :respect:
Kenanus
leuk feestje maar jammer van de regen
Keupere Johnny :bier:
Echt wel zeker bruut feest Baaaaas!!!
Kevin - Harder­styles Magazine
Top feest Duro (y)noise supressor(y)
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
Klompvoet
decibel was gewoon te gek
Kocky
was echt super!!!!!!
koekoek2
Wie hier niet bij was heeft wat gemist!!!
Koev
Was weer n mooi en wazig dagje! Eruit worden gezet en meteen weer naar binnen geklommen..Francois was Goeie!
kova
:respect:charly lownoise & mental theo :respect:
l@ur@
het was een geweldig feessie alleen de regen was klote
geweldig
LAAL!
Mooi feestje, alleen die regen was wel beetje verpauperd. Maar dat hoor erbij; het was gewoon hartstikke fantastisch prachtig machtig mooi!
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
LadyOf­Dance1­985
Super feest. Hele leuke locatie. Sfeer was goed. Set van Dj Rob echt super !! Volgend jaar zeker weer
langemike
geslaagd :)
LarsTaal
Geniaal Feestje!!! K heb het goed naar mn zin gehad!!!
Vet vet vet!!! Zeker op t laatst bij early rave! :D
Legion of the Lost
All hail king VINCE! :respect: Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box :respect: Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor :respect: Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest :s
Li-z
Zeker geslaagd !!
Lightjockey
supetvet, volgend jaar weer :D
lil-brenny
T Was Lekkr knallen mensen!geweldig genoten
Linez
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval :P Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten :D
Linkshandig
Niet naar mijn zin gehad. Early rave was bagger en daar kwam ik toch echt voor. Lokatie is niks. Decibel moet gewoon terug naar de Binnemaas.
Live forever
ECHT SUPER GEWOON !!!
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
Loor
Was een vet feestje! vooral de afsluiting op de main :respect:
was echt zoooo vet!! (L)
Wat een feest.. wat een feest
Luci@
Supervet feessie weer :yes: ondanks die stortbui :S Luna,Duro&Tatanka vetter dan vet!!!!!!!!!!
LUCKY SLEVIN
geweldig feesje
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
lunatic4life
Lekker feessie...geluid bij darkraver dee pijn aan je oren.... early was ook goed!
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky :respect: Bassdrum Project :respect: Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten :jaja:
Mandy (6)
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn ­zin geh­ad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben ;p En o­p de mainstage die lasers :kwijl: En bij de­ early Mentol­ Theo en Charly Lownoise haha die ouw­e nummer ech­t lache :bounce: Op naar volgend jaar :cheer:
MandY!O:)
(Y)
Manie85
geslaagd feestje, alleen jammer dat er niemand met me mee wou housen in de regen..
was een te gek feestje!!!
Mark_ster87
Weer helemaal LOS!:bounce: :respect:Catscan :respect:NOIZE SUPPRESSOR gruwelijk die bas :D
Mark_V
Was weer echt mega vet, :bounce: :yes:
MARKCOREEE
helemaal kk los en helemaal zwaar uit me naad...focking bruut gwn!!!
masterxess
Charly en Theo!!!
Maxime B.
de tering wat hebben we hard staan gabbere.....en vince was zoals gewoonlijk DE man.....samen met evil activities, charly en theo, rob, paul, nosferatu, iedereen dus :D ole
WAS WEER KNALLE.! :D
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
MeVrtJ__AiM
EGGGGG TEE GOED GEWOON.. LEKKER LOSSSSSSJ:d:d GEWELDIGG :d
Michel1896
Ik kan nie anders zeggen dan dat het verrekkes goeie was!!! De harde kern, de ondergrond!!!
Miek *
Super! heb me zeker goed vermaakt :P
Geweldig feestje :D
Mike Velthuijsen
damn gewelig,.. DECI aan de top(H).. Main was super.. jammer van de regen. verpeste me pret NIET btw
Geweldig feessie alleen toen ik zeiknat was geregend kreeg ik het daarna echt koud!
Miss Tails
heerlijk feestje, de main was echt top....regen poe zeg ben toch niet van suiker?!
MISS-LIZZ
DE INDUSTRIAL WAS ECHT TE VET, EN DE TECHNO OOK 8) Hahhaha TOPPIE
Miss_PoeS
Superrrrrrr feesie :cheer: evil activities was zwaar los :respect: voor de rest was de early zeker the place to be:d
Mister ??
me gekste decibel van de 4x dat ik nu gwst ben!!! weekend lang in zo'n huisje op het park is ook echt helemaal te gek!!!
was weer een mooi feestje goed te doen :)
Molz
2 Briljante sets gehoord van 2 briljante Italianen: Tommyknocker en Technoboy! :kwijl: Leuk de laatstgenoemde ook nog even ontmoet te hebben! :D
moniq-ie (k)
Wat een goed feest! (y)
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
:respect:
Mr.Sven
Goed vermaakt alleen vielen de Dj's mij tegen :respect: Evil Activities :respect:
MRHZ
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo­ druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de res­t prima
Mriennn
Super (Y)
Mrion
Echt Goed naar me zin gehad!! Zeer Geweldig:P Tommyknocker draaide erg lekker! :respect: jammer v.d regen mjah.. op naar volgend jaar :bounce:
MrPooL
topfeest was het gewoon,nie normaal including me!!!
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
:respect: DECIBEL OUTDOOR BEEKSE BERGEN :respect: Topper van een locatie/ geweldige sfeer. VOLGEND JAAR WEER!!!!!!
Myth3
Wat een Top feest was dat zeg!!!
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
nelisdaman
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden _o_. En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
Nevz
Geweldig feest daar op de beekse bergen, lekker geluidje en vette setjes gedraait in de Hardcore-Area
nicefoxygirl
Absolutely Fabulous!
nick_R
heerlijk feest.. geweldige muziek gehoort,, akira, bryan fury, mindustries, pet duo, ruffneck, amok, rude awakening en producer draaiden allemaal echt heerlijk.... dus fantastisch festival
nighthawk ;D
was een zeer geslaagd feestje, had me er alleen toch nog net iets meer van verwacht!
Nippel FR
top feesie, met de regen kwam er juist extra sfeer, die ik een beetje miste! (Y)!! stuitere!!
NiQa
Helemaal een top feest!!!! Jammer van de regen maar verder helemala te gek!!! :bounge:
Echt een lekker feestje :P(Y) Jump was echt zwaar goed te doen! :worship: Als we gaan dan gaan we harrrrrrrrd!!!! :bounce:
Was Toppie! :bounce: Piraatjuh waar was je nou! :s Stond vet te hakkuh bij de Early Rave in mijn Poncho! :p
NrG010
distortion, rob&paul, stanton, panic :respect:
Nuiver Met Een A
Super vet feestje echt vette locatie als het volgend jaar weer daar is ben ik er zeker weer bij
was wel geinag alleen jammah dat we bepaalde mensen niet zen tege gekomme
nyo-ig
voor zover ik er was had ik het er wel naar me zin.. huppelend en zwierend door het zand met lau unt zweefkaak . sunt dat het zo moest lopen ..
ojsky
kankaaaa....die techno!! te waus voor woorden!!!
oMENLaU
Vet feest en cker een hele aardige dvd jammer geen chose few! :)
Leuk feest, met de regen bij Deepack gedaan, 1-2-3-4 stampen!!! Mooie actie om op mainstage het geluid uit te laten vallen
OXYD
vetteshittttt
P@RTYRICO
vond wel geinig!maar verleden jaar was stukken beter!Pet duo:respect:
was n mooi feestje op de regen na:P
Pana
T was Vet! Rotterdam Terror Corps 4-ever!
Papa Pitstyle
:respect: for MC DA HUSTLA
mijn held van de dag die gast met die smurfensokken die ff was wezen zwemmen :vaag: voor de rest was t wel een super feest
Paratronix
(y) Volgend jaar weer!!!!! Bryan Fury :respect:
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Wat een SMERIG lekker Feestje weer dit jaar! Het echte HANDE VOETE WERK :yes: Werd echt smerig lekker gedraaid :D
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
PartyBlok (6)
was een erg leuk verjaardagsfeesie :) en de bus was ook lachuh!!
Pascal Arnhem
top feest de regen maakt het er niet minder oop super feestje gahad :respect:
pasco :bounce:
GEWELDIG FEESTJE!!!!
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
Patty:loser:
.:P Grandios :bounce: (Y)
Peetraatje
Bobedie!
PhoEbster
was lache.. dit jaar cker weer
pietervd
Geweldig feest, lkkr hard, en geweldigge afsluiter
Pigmans
endymion maakte alles goed samen met nexes, geluid stond echt gewoon bruut te hard!! regen maakt het juist leuk, behalve dat de draaitafels verregende en de boxen in hc tent er mee ophielden bij nz!! die ook erg bruut waren :D
hoe verschrikkelijk lekker ws dit feest dan echt niet normaal meer hoe hard er is gestampft
Pimpel
wat een geweldig feest zeg... :respect: voor iedereen die in de regen bleven staan tijden charly lownoise en mental theo... Unexist was echt gaaf
Pindaklaatst
Heb me heel goed vermaakt (Y) Vince, The Viper, Tatanka, Bass-D :respect:
Pipster
Was weer een TOP dag met lieve en leuke mensen....!! Thanx...! (k)
Pithune/­Shadow Interaction
tering vet feest. deepack :worship: wat een helden set was dat!
Plianca (6)Master of disaster(6)
Jaaaa, was weer helemaal geweldig!!!! Begon warm, daarna lekker nat van de regen, maar we gaan gewoon door hej :P
goed feesie goed vermaakt...beetje jammer van de regen maar boeiuhhh
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
HARDSTYLE GEWELDIG! :respect: lekkerr losss.. echt super feessie!!
prijntje
wat een watjes joh weg rennen alst gaat regenen echt zielig:jaja: maar AKIRA geweldig gedraaid toen :respect:
Princesje (K)
:respect: Superfeestje gehad met z'n allen, vooral m'n lieverd bedankt.. :kusje:
PRINS PILS
geweldig feestje! petje af voor de organisatie! :respect:
Prins*
leuk feesje gouwe ouwe
was echt een super feesiiiiieeeee!! helemaal top!!! :bounce: volgende week weer?? :p
Decibel was (y) zeker een top tienertje :D Ice, Da­an was gezellig :cheer: :respect: Melvin, Ferry, E­ug en Steve :respect: Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie :)
QB
Tja wat zal ik zeggen. Heb het erg gezellie gehad :D ondanks de regen en de blubber.
Qiddle Fastro
PET DUO!!! In een woord GEWELDIG!!!!
Ja t was een leuk feestje:bounce::bounce:,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt;)
R-Search
Superfeestje :D volgend jaar maar weer denk
Zeer vet feesje, Mindustires was vetste van de hele dag _0_
Was egt gruwelijk :D en wil het meisje dat mij zomaar ­zoende later op de dag in de buurt van de jumptent­ zich ff melde :P:P
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
Raving Miky:xtc:
Vetvaag..:vaag: ma vond t eg gezellig en prima vermaakt;):bounce:
Refeetje
HET WAS WEER HELEMAAL DOL!! ZEER GESLAAGD.. GOIRLE DE GEKSTE :P
Reinald
Super maar jammer van het weer!!!
resurreqtion
was wel vet maar niet te vergelijken met het lingebos
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
Rob..!
Gezellig toch?
robbie's
echt top feest jammer van de regen:S
super vet feesteeeeee:yes:
Roberto Corleone
Leuk feestje was weer goed begaaie
Robijntje!
GRUWELIJK FEEST!! topdag gehad met al me moppies (L)
Rockxie
Was vet feestjuh heb me prima vermaakt:D:D Heletijd in de Jump Area gestaan;)
Nice party :D had er wel iets meer van verwacht maar is tog niet tegen gevallen :D
Rosio
SUPER _o_
RoyCore
Goed feestje! Lekkere sfeer :D Geluid uitgevallen hahahaha.. 2 euro voor een vuilniszak :(
Royhooo
smidags was wat minder maar saonvond wast het vet bassdrum project(Y) Jump zaal was goed te doen
Royo"s
knal party
geslaagd feestje!! volgend jaar zeker weer een decibel (en ohh wat n geluid bij sommige podia :D)
top feessie, top lokatie
S@mple
:respect: PET DUO!!! RENG TENG TENG TENG TENG.....:respect:
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
Sabrina,,*
Het was gewoon super vet! :D Regen of niet.. gewoon doorgaan :P
SaMaNtHa
Was een SUPERRR feest :jaja: en heeeerlijk weer!! heb me zwaar goed vermaakt!!! :D
sanne (6)
had er meer van verwacht :( was té druk bij de hardcore tent :|
SARAAAP(L)
super leuke dag gehad (L)
vet feessie was ut alleen jammer van de regen :( en ik moest 45 minuten op me hamburger wachten :P
Secabre
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
sexy blue eyes
:bounce:
Genietennnnn
Sharon.nl
noisekick gemist en meest ik de jump op hardslyle gestaan maar had t helemaal naar me zin!!!
tjongejonge....wat was t weer een dikke vette knaller zeg!!! (y)
Shizzle Tizzle
Superfeesje! :respect:
slopke-hcore
was goei feesje bietje jammer van de regen mar da mocht de pret nie verstoren NOISEKICK was weer een pracht set
sn4tch
Buitengewoon feestje weer, jammer van de regen maar dat mocht de pep niet drukken:D
Stefan S.
hij ging lekker!!
Stefan-the-Sound
top locatie (Y) top dj's (Y) top organisatie (Y) N­eophyte, endymion & nexes, Technoboy, max enforcer­, panic, dione, noize suppressor, evil act., isaac/pavo :respect: helaas hebben we nosferat­u/paul/outblast/prophet/deepack gemist ivm regen/time-table. ging ­lekker hard in de hc tent
duidelijk weer een geslaagt iets op naar de volgende nightmaire outdoor
ja was op vakantie volgende x :D
Ja geslaagd feestje, alleen jammer van die regen inderdaad. Neophyte:respect:
subliminal_
amok draaide et beste !!!!
Suutjuh
BRUTE FEEST!!! volgend jaar zeker weer...
t0m0x
ik vond het echt een super feest!
Tammys_
Gruwelijk vet & int begin best mooi weer! Jammer vd regen! :/
Gruwelijk (y)
goed feest, goed geregeld, goed gedraaid (industrial), en was weer gezellig met kleine liekje
T Was egt een Vet Feestje:recpect: Alleen De industrial Hadde ze naast de hardcore moeten plaatsen
Terror_­Eendje
Werke als crew op zo feest is zker ok vooral die mense bij bar7 die door stonde te stampe bij mentol theo en tjarie lonos ofz. super tof... groetjes bar personeel.
Tessiej
Was egt Geweldig feest, alleen jammer da me telefoon t nie deed, maar ach, kei goed vermaakt igg:D
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
Tha Mitchells
lkkr hoor!! heren van Southstylers!! KLASSE! tsja jammer van de regen!
super feestje !! heb me goed vermaakt !! 2e decibel al weer, op naar de 3e !!
In 1 woord GEWELDIG!
The Legend 013 :bier:
Wat hebben toch weer verrekes gelaaaaachen :bier: was super gezellig!!
The_Razzler
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde ­deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon­ te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe­ pwoap remix :respect: Beste liveset was DJ Coone ­:woeptidoe:
zeker vettt !!:D
Tokkie..
Rob, Paul, en mc Hughie babe... dikke set:D.. verder goed vermaakt... :bier:
tongboy
nou het was gewoon een top feest wau wel langer door gan dan 11 uur
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
TuningBeats
BIJ JUMP SLECHT GEDRAAID verder wel top veel bekenden
nat maar wel goed
Twin Sister
leuk en aardig hot feestje...:yes:
Ultra-D-Man
B2S Vet feest! regen verneukte het dus niet want alles was goeie(muziek)!:)
Up Yours
Was echt een goed feest super goed gedraait door :respect: Neophyte n Tommyknocker ok :respect: ,alleen jammer van de regen maja hoort erbij he
uut Grunn :respect:
SUPERRRR!!!
Vage Toellieee O:)
Het was wel lache :D :bounce: heb me goe dvermaakt en veel bekende B) alleen jammer dat t telefoonnetoverbelast was bij mij :S kon niemand bereiken:O
Valium Heretic
Zwaar vet feestje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awak­ening :respect:
valk 80
heerlij feessie,vooral afteren op de camping moet volgend jaar weer daar top
vanKne­tteren B)
heb me weer prima vermaakt! :respect: B2S :respect: early is me leven:D
vdz
anders kreeg je verdomt weinig friet voor 2 bonnetjes
Verdelger
Super feest (Y)
was helemaal geweldig!:D
leuk feesje gehad met me mattiezz :D lokatie wat minder als vorig jaar
VonEcke
Hupsakee Amok & Rude Awakening , was weer genieten
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
White-Guy
Super gehad met mijn meisje(L) maar wel de 2e en laatste x decibel...:nocheer: De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen:/
Wieno
Was weer lachen !!! :bounce:
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
WLMNL
Deepack, Endymion, Evil Activities :respect: verder zeer goed geluid en goeie sfeer :cheer:
x__­Mandy:­cheer:
Superrrrr,,, i love Coone mooi afsluiting!!
Jump, Hardcore & Industrial :respect: Geslaagd feestje !! (L)
yamaha rider
was een zeer goed feest en volgend jaar weer hoop ik
Yo-Liekah
Was zeker een geslaagd feesje in de achter tuin!!! :D
Youne
Had meer regen verwacht, dus het viel me nog mee! Super feest! :D
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog:D
echt weer een te gek feest gehad :) 12 uur lang helemaal los gegaan met m'n lieve vriendinnetjes :bounce: heerlijk weertje ook (L)
jammer van de regen maar voor de rest topdagje gehad..:respect:niosekick:respect:
Zweven!!
Goed vermaakt volledig space tjah diej regen he :roflol:
||LOOS||™
zeer lekker feest en zeker goed vermaakt :D de regen was ff minder maar daarna weer lekker door :D

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)