Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1937), A.D.HeiDie (1922), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2640), anoniem (1604), Error Chick (1534), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
! Buizert !
geweldig feestje, vooral de laatste 2 dj's op mainstage waren super, alleen beetje jammer van de wc's
!!! Gieps!!!
dol feesje :respect: J.D.A NoizeSupressor wat een lekkere set
Was een top feestje alleen jammer dat het begon te regenen aan het einde van de middag
zwaaaaaaaar vetttt :P!!!!!
Was Zeker Vet Feestje,, Geluid Was Meesterlijk:respect:
Het was weer een gezelig feestje :) Foto's komen op WWW.TW-MAGAZINE.COM
#070 Jessy
Ff lekker geknalt bij de Early Rave :respect: Paul Elstak :respect: Lekker doorgestamp in die kutregen :P Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! :respect: Partyraiserrrr :respect:
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
((Sjordy))
ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(k)au3
zekers een superfeesie:respect:, wel beetje jammer van de regen:S
Decibel was vet! Super locatie en leuke sfeer! Wel een beetje nat maar echt super!
(k)Jad­orspla­ce
Zware tegenvaller...
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
twas echt weer een super vet feestje khad ook niet anders verwacht het was ook een leuke lokatie met echt super veel leuke mensen om me heen heb echt een leuke dag gehad,soms wat natjes:P
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feest! heb me super vermaakt!!! Was echt leuk!! :bounce: Emile en Remus Thnx voor het kaartje! 'After' met nimal erg gezellig! haha.. :)
*(F)Char(F)*
Muziek goed:) Tenten wel teveel verspreid... ver lopen van de ene kant van het terrein naar de andere... En dan ook nog is die KK regen!!:@
jaaaa super vet feessie hoor!! Lekker in de regen staan stampen..muziek was superrr!
***­ Dieyon ***­
hmmz matig feesje zkr voor decibel feest had ik er wel meer van verw8 :s
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
**saskiaap**
SUUUUUUUPERRRRR feessie!!!!! :bounce: (k)
Kutlokatie, geluid was matig in de hc maar verder wel weer een superrrrfeessie gehad!!Volgend jaar weer Lingebos :D
*-Sjoerd-*
Hardstyle bar heeft schandalig hard gewerkt ;)
geweldig
*^*leonie*^*
top feessie, me zeer goed vermaken, irritant dat je elkaar niet kon bellen als je elkaar kwijt was :s
Gezellig hoor , moet wel ver lopen van jump naar hardcore en bij de hardcore wasut vies blegh en smerige w.c voor de rest heel leuk met kevin :lief:
SUPERRRFEEST ondanks het regen.beter aangekleed als defqon.
Toppie:D
*ferdi*
twas weer un super feest, evil activities geweldig
*­hardco­retomm­ie*­
Was een topfeest, lekker druk en veel gezellig mensen weer gezien :D
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
*­Lieke(­L)Died­erik*­
lekka feest.... (Y)
*Manon*
Vet feest.. 8-)
*NAOMI*
KUTREGEN!!!!
Het was helemaal geweldig.... en het was ook top weer!!!
*Pim*
heb me goed vermaakt:P jmmr van de regen maar een egte begaaier heeft er sgijt aan tog?:D
*RaNa*
Hardcore tent,, Was SUPER smerig dat is het enigste slechte verder TOP feest
super! alleen sfeer was maar bij sommige tenten goed en jammer van de regen. terror en hardcore mocht iets groter! verder super vet feest :)
Tot aan de regen was het een super feestje!! daarna een beetje verzopen..maja verder ook een goeie locatie en niet al te duur allemaal dus dat was wel beterzz!
-->Haan<--
Het was super mooi (weer) Lekker in de regen staan hossen
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen:S vorig jaar was zowieso beter:jaja:
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
-.Jamie..
Lekker feestje (Y)..leuke mensen :jaja: en mijn paraplu deed zn werk B).
Super feest! Nosferatu :respect: Evil Activities :respect:
Jaah was gewoon super tof!!! bedankt voor het leuke weekend!!!
Super Feestje :bounce: :yes:
:respect: Noize Suppressor :respect: en Los,,:D kk gruwelijk feest!!
alles wat ik heb gehoord vond ik goed :jaja: uitblinkers voor mij waren dj pila ,dj dione ,noise suppressor en de afsluiter dj panic natuurlijk :respect: B2S :respect: o ja een ding heb ik me wel aan liggen ergeren. dat kutwijf van de sigarettenstand had geen zin om door de regen te lopen om wisselgeld te halen. ik zou maar 5 euro geven voor een pakje (N) :looser:
...mausku...
schooeftiggg
..­::Linn­ie25::­..­
TOP feestje!! jammer van de regen, maar dat heeft het zekers NIET verpest!! TOP gewoon!!! :cheer:
..vgugfgy
ja cker weer gelagge maar ga nu werke en ben nog steeds wakker goed geregeld....pffffffffff
.Boyciej.
was me weer lekker knalle gister :P PRIMA dag gehad :D
Respect voor b2s!!!!!!
.­o0 Jaimy's 0o.­
Was Egt Te Vet ! Volgend Jaar Ckr Weer!
Tering vet feest :bounce: ... jammer van de regen op t laatste moment..
DURO, EVIL ACTIVITIES, ENDYMION, GELUID :respect: superfeestje
1896
heb me zeer goed vermaakt :D alleen jammer van de regen
392: LX.8
heb me nest als alle andere jaren zeer goed vermaakt! The Producer (L)
:)
5 minuten!!
"radio kapot "?? "nee industrial hardcore " er is niks beters dan industrial area
:bier: Mika di Mare :bier:
SUPERRRR
:bounce: DaSanniej :bounce:
Onwijs mooi!!! prima vermaakt daar :D:D :bounce:
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:bounc­e:linD­aa*­
Zeker wel een geslaagd feestje:d voor herhaling vatbaar;)
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
was wel lachuh feesie
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
Egt een super dol feestje weer is :respect: Early stage :respect:
Knalfeest:D:D:D
:cheer: Daantjuh :cheer:
was wel een leuk feestje jammer van de regen:/ maar het kan zeker niet tippen aan defqon!!!
:devil: Red Dragon :devil:
Zeer goed vermaakt, was een topper!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
beetje matig allemaal
moeilijk knal feest gwoon :bounce:
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>> Esther <<
Errrrugggg Lekker feestje ! En zelfs de regen had ook nog wel wat :P! Super feestje, en super gezellig gehad !!
Vorig jaar was ie gewoon weg beter
@dem@
wat een vet feest er werd goed gedraaid en een goed geluid op naar volgend jaar
[ Aszjé ]
De italiane diek op hellraiser heb lere kenne weer gezien :D.. Duchtig staan hakke mi hun in de Early rave :D!! :respect: Tommyknocker, Endymion.. Early rave !! ma vooral :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
[H]enny
Master Feestje :buig:
Leuk Leuk Leuk :D :D :D :bounce:
[Mir]:[
vond t tegevalle :/ vooral die kutregen!!!
[NL]TRAUMEN :bier: [NL]
Was goed hoor, leuke mensen ontmoet
[OKP]KNABBEL
Super Feessie alleen jammer van het parkeerterrein wat was dat een bende!!!! Maja dan ook daar ma effe hakken!!! Iedereen bedankt was gezellig
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
[terro­r]Neop­hyte
vet feest! Chosen few & Yves :respect:
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
zeer gaaf feestje heb me geweldig vermaakt E-NOID held jump tent was ook vet skieen met belgen
][vanka
was een super feest!! goed vermaakt! jammer dat de hardtrance niet overdekt was en geen bar aanwezig, wc's te lang wachten - bij vrouwen weinig tot geen wcpapier- t bier was op een gegeven moment op en de flugel ook(dat hoort niet op zo'n feest)!!
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
_FeMmM_
GOEDDDDDDD!!
_Lin,,
Super Feest :respect:
_maestro_
PERFECT feest!!hoppetah!! GASSSS EROPPP!!!!
_Tim
Wat een feeest !!....Geweldig !!!
`raMo.
Het was ZEKER een vet feest, jammer van de regen, only no-one can stop us!
A.D.HeiDie
Gezellie, Sfeer, foto's, socializen, Muziek, happy together, en Nattigheid
lekker feesiej alleen jammer van de modderpoel en de drukte in de tenten
nou het was geweldig:D
Echt wel vet feest !!! Jump was echt relaxed :)
goed feest alleen dah weer moest btr !
Antrax.
echt heel erg vet. vooral early buiten. sfeer zat er goed in. de regen was alleen erg jammer vanwege het geluid...
Appelsien
Was een mooi feestje!!
;D super feest ;D
Geen gezeik over regen, geluid, ... Hakke in de regen bij Charly en Theo :).. Het was té mooi..
Atjuhh....
het duurde te kort het moest tot 12 uur of 1 uur duren wij wouden wel doorgaan
Ava
Helemaal geweldige dag gehad :cheer: het weer, de sfeer, de muziek.. echt top (y)
Awesom - O
Super naar me zin gehad...goed weer ook..alleen 's avonds regen:)
Azrael
Het zal lastig worden om dit bijna spiritueel intense feest te overtreffen!
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
b) sender
was egt een gruwelijk feest goeie sweer en die regen maakte et eigenlijk gewoon af..:yes: :bounce:
B) Trippend FEEST Beest B)
het was gewoon te gruwlijk echt niet normaal meer. we waren lekker uit ons dak gegaan op de chille muziek. echt een top feest. alleen jammer van de regen.
Oldskool it is!!
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
Heerlijk met m'n moppie in de techno samengesmolten :p
Bels-Geak
Dope Feesie !!
Zeg kerl: ut was dan wèl un kei gaaf feesje in ut braobantse Hilvarenbeek, maarrrrrrrrr Ik zag door de druppels de regen niet meer!! :|
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
Biertj­e:bier­:
Was echt een zwaar relaxed feest :)
Bigboldy
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves :bounce: Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! :respect: Special thnx 2 for me partypeepz;)
Beter dan Defqon. Prima lokatie, gezellig sfeertje, prima gedraaid en alles perfect geregeld. B2S (Y).
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
Bo3da
Beter dan Defqon... Alleen betalen voor wc was minder en het eten kon beter maar voor de rest alles goed buiten het weer om NOIZE SUPPRESSOR(H)
BOOSDOENER :bier:
KNALLE KNALLE KNALLE!!! wat een vet feesie he!
Boze Wolf :honger:
Toppie (y) alleen de combi friet was HEEL ERUG WEING VOOR VEEL BONNEN :@ moet beter organisatie..
Br!­L Zonder Br!­L
Jah zker een geslaagd feeske! zeer goed vermaakt. alleen dat die kut gemeente begon te zeiken over geluids overlast! gaat nergens over.
Bram [Kliniek]
geweldig feest!
Breaza
Opzich wel een lekker feestje :D Alleen op een gegeven moment ging dat geluid weer erg zacht, net als 2 jaar terug, dat viel wel een beetje tegen :no:
Bremmel:p
zeer geslaagd feestje :d
Bris
Jammer van die regen.. maar wat een super vet feestje was dit weer..!!! Early Rave vetter dan VET !!!!!! :bounce: Whoeiiiiiii...
jammer van de regen :'(
Car --> South
dit was zo fucking gek!!!! ben er nog onder de indruk van whahahahaha
Heerlijk feestje! (y) Vooral dankzij de super lieve gezellige mensjes met wie we waren. Helemaal super, zoveel LOL (L)
CHEDDAR
FUCKING GRUWLIJK OUTDOOR FEEST VAN HET JAAR ZO WIE ZO EN BESTE DECIBEL EDITIE TOT NU TOE VINDT IK!!
cheiz
mooi feest jammer van die bui
:respect: B2S! Zeker goed gedaan! Veel beter dan verwacht! Lekker weerje maakte het helemaal compleet! Alleen jammer van de regen..iets meer schuilplaatsen per m2 had wel gemogen, want die regen was wel een beetje voorspelbaar.. ben nu snipverkouden maarja.. heb me wel goed vermaakt en daar gaat het om! :D
supervettt!!! jammer van die rotbuien!!!
Tsja.. :/
ClubbinHero
Top feest! Vooral goed vermaakt bij Luna en Duro! :bounce:
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
cosmo:­bounce­:
mainstage was echt super geluid
Craniax
D-Block & S-te-Fan , Tatanka, Southstylers heerste vandaag, maar ik weet sowieso niemand op te noemen die vandaag slecht gedraaid heeft; verder de MC's der MC'S , MC DV8 :respect: ...wat was het weer een super feest, vele malen beter dan DefQon...SUPER!:d
was egt een supper feest goed vermaakt alleen die kut regen had niet gehoeven der na weer erg vet !!!
Curly-Dance-Girl
:respect: BASS D :respect:, wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant :p twas super met je! Dikke (K) en :hug: voor jullie!
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
D-PROUD HOOLIGAN :-)
Geweldig! Zeer geslaagd kortom prima vermaakt op de regen na zeker zo goed als def­qon of beter! de regen kan de pret niet dru­kke alleen jammer dat de­ hardtrance niet overdekt was haha volgen­de keer weer zeker weten
D.­ VN [FR] :hyper:
d-passion, partyraiser, noisekick :respect: en de rest uit de hardcore zaal ook allemaal gruwelijk :respect:
Da Kooi-Jeffrey
geweldig egt geslaagt feest maar de regen mocht weg blijven:P
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
Daanoo
Leuk feestje alleen die regen!!
goed feestje. maar erg jammer van een aantal minpunten
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
DANNY:
weer in 1 woord..TOPFEESIE(Y)..overtreft vorig jaar!!RESPECT TO B2S!
Dave turpin
Gewoon Perfect
het was gewoon super niet te vatten voor woorden !! alleen terug naar huis ging niet want het verkeersregelaars hadden het te druk met die lampen !!!
De_La_KoK
ge-we-dig!! echt super vermaakt.. partyraiser :respect:
Death By Design
vol gas derop mooi feestje
Deebo
weer prima vermaakt.Top dag gehad.
Defnuh
DECIBEL :respect:
superfeestje alleen jammer van regen was zeike nat
Helemaal Top !!
goei feestje weer in brabant! early rave was het gaafste
DEPO
jah jah was toch lekker feesie dacht ik toch alleen die kk regen was een btje kk achjah hebbe we ook weer gehad :bier: :bier:
DerekRaver
geweldig feest (Y)
DH-Harry-DH
was kk losssssssssssss
DiFFuS
Muziek was goed, weer was kut, en de dames waren weer lekker :P
Wat een feest :D Afsluiten bij Rude Awakening was geniaal (L)
Dirkkoor
poeh echt een vet feest heb me heel goed vermaakt!! jammer van die regen.. heel jammer
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
Dj Jeff (APC)
egt superrr feest volgend jaar zeker weer :D:D
Dj.Larz
Was zeer geslaagd feessie jammer van de regen
vet meer hoef k nie te zegguh
Djim
DJ REINER!!!! :bounce:
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
Dotje :kusje2:
Wat dan? Dit was pas een rlxt en goed feest! Regen? Geen last van gehad!
Dr. ePhil
Amok en Rude Awakening!:respect:
dreekegmo
drukte was indd irritant in de tenten . jumpstyle area draaiede ze hartstikke goed allemal wel maar tog sprong er zoals gewoonlijk eentje boeven uit DJ COONE!!!!!!!!! WAS TOPPIE FEEST NEXT YEAR AGAIN
DrokZ
zker wel een zuiver feesje.. Partyraiser Noisekick :respect:
DUBbel Dwars
Echt een super feest, veel beter dan vorig jaar :r­espect: echt GEWELDIG, goed vermaakt :bounce: Pila,­ Duro, Bad Boyz en Technoboy :respect:
DulluH
geslaag feestje:P:D alleen jammer van de regen:P volgende jaar zkr weer:P
vuurwerk was een beetje te veel van het goede, had je net zo goed 5 euro minder voor kaartje kunne betalen
Bohhhhh PET DUO (Y) :respect:
Edisfred
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor :no: Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor(y) Mooie mensen :P en een lekker sfeertje, TOP :D
Edjuh
Geweldig :D :respect: Hakkuh in een poncho b)
Eef :mixje:
ja lachen :D.. en als het regent, verstop je je toch gewoon in een KRAT? hhaha :bier:
el PEDRO!
Fucking bruut!!! En heb een beste pieeeeeeep nou!! Ongeveer de hele dag voor de box gestaan in de hardstyle tent:D TOP FEESIE (Y)(Y) Technoboy DAMN jij ben altijd de enige die me echt los krijgt! Zn zet was echt geil! En nog 1.5 uur ook :D:D
Elliszj.
in 1 woord GEWELDIG
Enovi!!!
zo dat was weer 'n ECHT feestje:D ik miste wel wat mensen(L)
Ernesto85
zeker vet feest !!!!!!
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
was echt super feestje :)
Esthertje :cheer:
gewoon heerlijk :respect:
evelineo
Wat een super feestje! Eerste keer, maar zeker niet de laatste (y)
GEWELDIGGGGGGGG :respect: Superfeest gek hahahaha heerlijk genoten, Baggerhakkuh!!!! masterrrrshit!!!!
Extree­mHardc­ore
vond het echt een klote feest
fen
aah mega mega mega feest ben weer lekker uit de panty gegaan..jammer van de regen maar we hebben niet mogen klagen!!!zeker weten volgend jaar weer :cheer:
Floortje Floor Floor
Lekker feestje... Vooral bij de hardstyle en de main (Y)
VET VET VET..!! Kan er niet meer over zeggen..!
Locatie was gewoon kut, veel te uitgerekt. Zonder WWS was wel relaxed, moeten ze vaker doen
Frank.
Echt het begin van het einde!!!!!!! :-)
FREAKERIK
was egt super feest volgend jaar ckerZ weer
SUPER!!!
FunkyShit
:respect: super!!!
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
Een geweldig feest.. jammer van de regen, maar daar hadden we dan weer poncho's voor! :P
Gaally
early rave en hardcore :respect: zwaar goed geluid!!! volgend jaar zeker weer :D
gabba
Het was weer een tegek feest! Deze editie heeft alle andere overtroffen! B2S :respect:
gekke lijpe bert
helemaal gek best feesie volgend jaar zeker weer :bier:
Gekkuhuis
het was het feest van het jaar knallen en het weer zat ook gelukkig mee volgend jaar zijn wij er ook weer bij de muziek was vet knallend jongens van b2s ga zo door
Gewoon Sill
Volgende keeer weer heb me weer geweldig vermaakt.. Mainstage & Hardcore tent (Y)
Gewoon SUPER
Het was fokkin gek :bounce: Amok Disortion Panic te los:bounce:
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
Schatjes! Op ML gaan we hand in hand banjeren. maak het helemaal goed.
was wel een goeie feestje:cheer: zelfs het regen hield ons niet tegen;p charly lownoise en mental theo:respect::bounce:
HAMdj
:respect: Miss Monica, Stanton!!!!! :respect: Had je meer tenten dan????
lekker
Geil :cheer:
Hardcore Heavyweight !!­
Noisekick !! :respect:
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
leuk feestje! Binum draaide top!!!! en charly en theo was vet :D
top feest ..geweldig
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
Hardstyle minded!!­ - - Björn
Heerlijk feest! D-block S-te-fan lars tindy tatanka toppers!
het was weer een vet feest alleen jammer van die kut regen maar voor de rest ToPpIe!!!
PET DUO was geweldig... Top feest alleen jammer van de modder!!
Geweldig feest! :bier::D Feesten in de regen tijd­en­s Chary Lownoise & Mental Theo te vet gewoon!! ­:bounce: Kortom, een mooie ervaring rijker..
HEADFUCK TERRORIST
zeker een mooi festival !
heejha­llomet­mike
WICKED DUDE ..
voor herhaling vatbaar
HENNY070
heeeerlijk feessieee (Y) heb genoteeee :D:D
Here's Johny!!­
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers :respect:, en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super :respect:, ook :respect: naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!:D
Hie
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet (Y) ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!:bounce:
Host J-B
LOOSSSSSSS
House-Opa
top, gezellig, relax, vette locatie, geslaagd feestje
Hugo!
super feestje(Y) alleen erg jammer van de regen
Icer1x
't was gruwelijk genieten daaro, alleen jammer dat de hardcore tent op ut eind zo zacht draaide
DECIBEL is gewoon het feest der feesten :D was echt kk vet!! volgend jaar dus zeker weer :P
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
Ivanho de la Penja
Heb me meer dan prima vermaakt, ook op de camping veel gelachen! Denk nie dat het volgend jaar weer Decibel is bij de Beekse Berge!!! :P
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
JAAC
Jah de line-up loog er echt niet om,was gewoon een dikk feestje :respect:
was weer een super feesie:Dwerd overal knalluhh!! gedraaid (Y)
Was helemaal leip alleen kut die regen in de namiddag :(
Japser º¹³ :bier:
Kut van de heineken:@ maar verder echt een goeie lokatie die mag zeker blijven is nie te ver weg en verder in 1 woord GEWELDIG FEEST!!!!!!!!!!!!(Y)
GEWELDIG:D zany zany zany maak me geeeeeek :P
JD B)
FUCKING VET!!DECIBEL rules again!! :cheer: In de regen HOPPAAH!
Ben allen de laatste 4 uurtjes geweest, maar wat een super feest zeg!!! Goede locatie!!!!
zeer goed
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
Echt een wereldfeest :respect: !! jammer van de regen ..­ma­­arja !! The Prophet & Panic Toppie (Y)
Jordaeh
Heel vet feestje, regen was jammer maar te verwachten! Mocht de pret niet drukken, prima naar m'n zin gehad. Waardeloze fouilleren btw.
Jorr:D
Vet Feest :D beetje jmmr van de regen en de muziek die uitviel :S
was een super feestje! MC DA HUSTLA :respect:
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt :jaja: Industrial :respect:
Wat een feest!!! ;) een grote gezellige bende!!! jammer dat t zo druk werd met de regen maar het was toen gezellig buiten (Y)
Juulleke
Heeerrrrrrlijk feestje!!! Hoogtepunten: Nossie, Charly & Theo en de scratchmaster Vince natuurlijk! Lekker onverschillig in de de regen hakkeee. Lasershow bij main was ook zeer de moeite waard!
K3vin!­ :bier:
Hhahaha, de regen was vetste van hele feest!! Nog nooit zo iets vets gezien! :respect: voor de mensen die bleven staan hehe
Kami
:D Schijt aan de regen, dik gas erop, in 1 woord: GEWELDIG :bounce:
KDT
Wat een superfeessie! Heb me eigen goed vermaakt.
KEF
echt wel een geslaagd feestje,,en die regen dat was nog vetter hahaha
Kevin Kaos
TATANKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:P wat een held .. verder luna, pet duo en kanzler was vet B2S complimenten once again
3 Jaar aan een stuk naar decibel geweest,maar dit was echt het toppunt!! Geweldig! :D
kies voor mij
ALLES WAS GEWOON TOP, ECHT EEN VET FEEST!!!!.. :respect::respect::respect::respect:
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Het was gewoon ge-wel-dig! zelf geen last gehad van de regen.. top dag gehad met al me schatjes:yes:
Kipcorn-Friet
Supers feestje!! :bounce:
Kloostertje
heb me absoluut vermaakt in de hardstyle, jammer dat deepack aan het kutten was en dan de tent pas los ging bij 1 2 STAMPUUh... maar je ken niet alles hebben, maar technoboy wat een held :respect:
Was wel goed feestje, de enige grote minpunten waren de RANZIGE Fesj wc's waarje ook nog voor moest betalen:S, het langwerpige terrein(veel te veel lopen), en de slechte regeling op parking, godverdomme anderhalf uur daar gestaan:@
koekoek2
Wie hier niet bij was heeft wat gemist!!!
KrebsKoppie
Super Feest, alleen jammer van de regen waardoor de hardstyle tent te vol werd:(
krullekop
vet heftig feest !!! DECIBEL RULES !!!!!!!!
kuwaiti
Vet feestje was weer super
La Cosa Nostra
Lekker KNET!
LAAL!
Mooi feestje, alleen die regen was wel beetje verpauperd. Maar dat hoor erbij; het was gewoon hartstikke fantastisch prachtig machtig mooi!
lady lie
Was weer een top feestje, Partyblok je verjaardag was top! Lieve Kim en Tjitse bedankt voor de goede zorgen en goed geregeld Liefs lie
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
Lady Y
Na 2 jaar willen gaan, dit jaar maar eens geweest! Heb me tot 21:00 erg vermaakt, daarna was ik moe! Binum en Ruthless draaide top (Y)
LadyOf­Dance1­985
Super feest. Hele leuke locatie. Sfeer was goed. Set van Dj Rob echt super !! Volgend jaar zeker weer
zozozo dat was weer lekker knalluh! haha heb me zeker vermaakt :jaja: volgend jaar weer kerels
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
LarsTaal
Geniaal Feestje!!! K heb het goed naar mn zin gehad!!!
laura :jaja:
Was een mooi feessie :D helemaal zeiknat geregend maar dat maakt niet uit :D :bounce:
Legion of the Lost
All hail king VINCE! :respect: Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box :respect: Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor :respect: Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest :s
Heerlijk feestje weer, toch vond ik Decibel 10 keer vetter toen het nog snachts gehouden werd! b)
het overtrof vorige jaar niet maar het was SU{ER!!!
Lightjockey
supetvet, volgend jaar weer :D
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
LORD ENZO
was weer helemaal te gek goed weer b2s ga zo door !!!!!!!!!!!!
Lord Terror
mooi feesie.. zelf de regen kreeg ons nie weg dus............. DIE-HARD till the end
Suuuuper feestje :D.. Heerlijk gestampt. Ondanks de regen me tering goed vermaakt :P :bounce:
lost-in-time-ue.­nl
Was een super vet feessie! Alleen een beetje te druk, en er liepen ook echt zwaar irritante mensen rond.
Louise(k)
was echt toppie met je nancy (k)
lovely-lili
darkraver's love island, helemaal goed!!!! super feestje....
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
Luo Moirs
amok en rude awakin gemist en techno gemist en regen veroorzaakte drukte en leegte ma voor de rest biestig en vet nieuw T-shirt :D
ik vond het SUPER :D hoogtepunt vd avond: The Prophet,!! dikke lasershow :yes: helemaal top!
M.I.B.
Zeker weer een vette party... Muziek was super.. En een +punt dat ze planken en zaagsel hebben gestrooid...
super feestje
Maaak
super feest.. Geweldig vermaakt!! :D
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky :respect: Bassdrum Project :respect: Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten :jaja:
maglite
hou op schei uit, nat kinderfeest!
ManiaQ
het begon pas echt leuk te worden rond 20H00 uur...
MARKCOREEE
helemaal kk los en helemaal zwaar uit me naad...focking bruut gwn!!!
masterxess
Charly en Theo!!!
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
:respect: b2s :respect: Voor iedereen die tijdens de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! :respect: Stanton voor het draaien van Smack My Bitch up! en offcourse Partyraiser :respect:
MERROLS --
Gruwlijk Feestje:D! Industrail :yes: en zelfs met regen kun je doorgaan! :respect: de Gas erop!(Y)
HEERLIJK FEESIE!!!!!!!!!! ZEER GESLAAGD!!!!!!!!!!! woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Michelicious
slecht rekening gehouden met het voorspelde slechte weer door de organisatie, maar voor de rest was het weer gezellig
michieltjuh
nat maar cker vet weer goed vermaakt
Mieske!!!
Wat een feest! Plankgazzzzzzz! (y)
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
Miss Lizz
(L) nog steeds aan het nagenieten... Pet Duo :respect: wat hebben we lopen springen en gek doen. Mooi feest, weinig gemerkt van die regen! Viel toch best mee??!?
Mnonnie123
TE LOS VOOR WOORDE GEWOONN!! :respect: noize suppressor
Moppiejjj
was egt knalleeen!!! :cheer: superfeessie
was een geweldig feest ondanks het slecht weer
Mr Mondello
Sow, niet meer normaal dit feest or, echt een Beste feestje!!
MR SH1N3
PURE GREATNESS !!!!!!!!! 100%
Was weer een leuk feestje!
Mr.­stIP :) [djstiba]
Was lossssssssss te relax heerlijk weer en relaxe mensen !!! top
Mr_M
Het was opzich best een leuke feestje :) alleen een beetje jammer van de regen... :P Verder lekker kunnen stampen :bounce:
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
Was een best feestje jammer van de regen
N!cKoS
geweldig
Ben blij dat het droog is gebeleven! :D Vette shit ondanks de drekkige zooi :bounce:..NS :respect:
n0uky
Paul elstak & Rob rockte heel decibel :woop: echt super! En in de regen...gewoon doorgaaaaan! en tijdens charly lownoise en mental theo was het weer ouderwets genieten :respect:
nanciej
top:D
goed feessie!!! alleen jmmr van de regen...
zwaar gaaf hea suus
was lekker feestje! alleen jammer van de regen, en dat het bier, cola en flügel op was op een geven moment. ook vond ik het best ver van elkaar vandaan liggen allemaal? maar zeker het geld waard!!!
nicefoxygirl
Absolutely Fabulous!
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
No Excuse
GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Amok :respect:
ging wel defqon was beter, maar waar blijven de foto`s ????
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
Echt zeer goed vermaakt, de technotent was echt een topper!! SCHRANZ!!!
50 cent voor de wc: VIEZE SCHOOIERS! Alle lekkere chickies: bedankt voor het mooie uitzicht:D en alle pillenvreters bedankt voor de sponsoring:D GEWELDIG FEESJE
Oorsplijtend
Producertje en mr fury top! Akira begon goed maar werd na een kwartier kut! Verder lekker feesie met de stichting
Optimisten Terroristen
als door door doorgaan in de regen nie optimistisch is..:lol: n superknalfeest!! thx companjon;)(K)
Was goed Feest Maar wie zat er trouwens naast mijn in de bus uit Hapert of iets in de buurt van reusel :$ ?
paarhaas
Vanaf duro was de hardstyle mooi. Maar daarvoor was Neophyte geweldig. Het hele feest was super. Ik wil weer terug
goed feest, alleen jammer van die regen
Papa Pitstyle
:respect: for MC DA HUSTLA
mijn held van de dag die gast met die smurfensokken die ff was wezen zwemmen :vaag: voor de rest was t wel een super feest
Partyangel :devil:
Lekker Feest! En die paar druppels mochten de pret­ niet drukken B) Lang leven de Poncho :respect: !!
partypind@­(vld)
HET WAS G E W E L D I G weer B2S Bedankt en Dennis(Panic)volgende keer NEEM ik jas gewoon als het regend LOL!!
PartySjaak
Asociaal Bruut Feest!!! :D:D Hardcore Mainstage Industrial!!! Panic mooie afsluiter (Y)
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
Peetraatje
Bobedie!
Philips
lekker feestje buiten de toffe buien op het einde
PhoEbster
was lache.. dit jaar cker weer
Echt een zwaar Top Feest!! nog beter als vorig jaar!! & Volgend jaar zeker weer!!
Pimmeke
Lekker feesje hoor!!!! Eerst warm weer en de regen kwam lkkr optijd om ff lkkr af te koelen!!! was heerlijk hakkuh in de regen hoor!!
Pippiej
Geslaagd Feesiiej.. Volgende x Zonnetje En Het Is Compleet..
Was egt een fucking vet feessie alleen jammer van die regen :( :P
goed feesie goed vermaakt...beetje jammer van de regen maar boeiuhhh
heb me echt goed vermaakt echt een topfeest
Wat een knaller, de tering zeg!!
Pro-Hcore
goed feest, de regen mocht de pret niet drukken, wel dat ik bijna niemand kon bellen of smsen zwaar waardelooss vond ik dat! in de hardcore tent vond ik het zo maar een smerige tering zooi! maargoed kleren in de was en ze zijn weer schoon!! Noisekick :respect:
Qiddle Fastro
PET DUO!!! In een woord GEWELDIG!!!!
QLUBTEMPO
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
gewoonweg geweldig !!!!!!!
R-Search
Superfeestje :D volgend jaar maar weer denk
R@vegr@n
:'( ik heb wat gemist :s fijn dat het een top feest was
R@VER
Wat een pleurisweer, maar wat een fuckin' phat feest!
Was egt gruwelijk :D en wil het meisje dat mij zomaar ­zoende later op de dag in de buurt van de jumptent­ zich ff melde :P:P
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
ram B ofwat ?!­
AUWHOORNEET wouter en ich woare weer SJERP !!! :bier: :vaag:
RaoulDuke
megaaaaaaa vet!(y)
RaveRoy
I like it r_AW... Rude Awakening, Pet Duo, Tommyknocker :respect: Cha­rly & Theo helaas gemist :(
RaveSteef
Heerlijk!!
Reinald
Super maar jammer van het weer!!!
rel frikandel
whoppa was weer lekker!!!!!(B)
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
Rian--
WHAAAaaaa...Masterlijk!!!wat een feesi:D Tatankaaaa en Duro..whoehaaa..stort buitej op weg naar de man was minder..gelukkig snel weer droog hihi..super vermaakt!!!
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
(Y) Zeker goed feestje!! Volgend jaar zkr weer present !! WIJ ZIJN HARDER DAN DE REST :respect:
Rick ™
lekker feestje tot 19:30!!!!!!
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
cd is lekkerrrr
Rinus
Tsaaa masterlijk! Tatanka. Paul&rob, Luna te zot g­ewoon! Super geluid in iedere area:respect:
Briljant feestje, Hardstyle tent mag wel 3 keer gr­oter... maar je stond iig droog!!!
Rob..!
Gezellig toch?
robbie's
echt top feest jammer van de regen:S
super vet feesteeeeee:yes:
rocksjon
industrial was fucking relaxt!!!!!!
Roeltje
Weer zeer geslaagd feestje, Partyraiser en Noize suppresor :D
ronnie ronnie
heerlijk feesie :respect: hardcore
Roy B)
4 dagen lang Beekse Bergen was nog beter dan GEWELDIG !!!!!
rtc18
so was weer een lkkr feest industrial was erg lkkr voor al day mar hardcore tent had wel iets groter gemogen heb nu al weer zin in volgend jaar
RUDOLF:bier:
het was te doen maar het was naar de regen 1 grote kk bende
top feessie, top lokatie
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
S.­B.­ :bounce:
Zeer kwant feestje :yes: , "zwemmend" door Decibel :)
S0ezie
Helemaal Super :bounce:
Salvo
Zwaar knallen :) Was wel weer lekker los ja :) Goeie aankleding enzo :D Toppie! Beter als verleden jaar..
sam the man
was een VET feestje ..kapot gehakt :)
Sanne:­bounce­::bier­:
prachtig prachtig, paul en rob:respect: heerlijke set, das nou echte muziek:bounce:,Limburg/Zeeland:cheer: zoals altijd weer van de partij, geweldig!!!
Sant.
Dit is tot nu toe het beste feest waar ik ooit geweest ben!!!
SARAAAP(L)
super leuke dag gehad (L)
Egt Super :cheer: zelfs in de regen!!
Het feest was echt zwaar kikke gek:D!!! Zwaar geknald:D
Schranzloos
Super feestje, dank naar de regen daardoor kwam er wat plek vrij...
Senna *
uitermate TOP!:respect: ; 1e feestje, en zeer ges­laagd! :D Hardstyle & Jump-tent (Y) ..tot volgend j­aar! :bounce:
sexy blue eyes
:bounce:
Genietennnnn
Was goed georganiseerd, behalve dat het bier op was dan zodat je heel lang erop moest wachten en dat het geluid bij menthal theo en charly lownoise uitviel. en ze hadden misschien meer eet en drink kraampjes neer moeten zetten.. want het was gewoon te druk.. Maar het feest was verderz super(Y) en ik vond het ook wel een mooie locatie(Y)
SJARRRELL
ech wel vettig alleen jammer van de regen maar weer zekerzzz de moeite waard
Sjeppie
gewoon hakken, niet meer, niet minder :)
skatjebommel
echt weer een heerlijk feestjuuh heb me goed vermaakt zoals altijd beetje jammer dat het ging regenen iedereen wilde naar huis behalve ik :(
Skunk'd
was een leuk feestje, ik heb me wel vermaakt. niks meer en niks minder
slopke-hcore
was goei feesje bietje jammer van de regen mar da mocht de pret nie verstoren NOISEKICK was weer een pracht set
Smets!
Heel erg vet! eentje voor in de boeken! Early Rave + Hardcore + Industrail (Y) Charly Lownoise & Mental Theo :bounce:
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
soskonijn
deeeeeeeeeeees feestje was gewoon heel vet ja!!!!!! zen der nog doof van!!!!!! gewoonweg perfect :d next year again
Sound Maniac :banana:
geslaagd feest! prima vermaakt :D :P
binum nu echt een favo van me
Splendid <Mr.­ Blonde>
Ondanks tegenvallende afsluiters in Safaripark Beekse Plassen gruwelijk vermaakt! Echter mag de afvoer van de bezoekers vanaf de parkeerplaats ernstig in beraad worden genomen..! :frusty:
spring musje
was een geweldig feessssie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SUPER naar me zin gehad! veeeel beter dan vorig jaar! snel weer stampen met me knallers!
:D heb het aan me zin gehad hoorrr zag er mooi uit ook
Steindenaar
volgend jaar weer :bier:
ja was op vakantie volgende x :D
Stephhh
Heeeeeeeeerlijk feesie !
Stoantoafel
Vet feestje! Volgende keer aan 2 kanten een bar bij de hardstyle. maar verder prima vermaakt:D
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix :dood: maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen :D:D:D HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
subliminal_
amok draaide et beste !!!!
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan! :p
Leuk feestje, niet echt helemaal mijn muziek doorgaans, maar in de jump- en hardstyle-area's heb ik me goed vermaakt en de main was vet! Jammer van de regen, maar daar was de kans sowieso groot op. :)
SuperSok
Was echt een superfeest! Ook de regen kon me niet tegen houden om lekker los te gaan bij de mainstage! :woop:
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest :| Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! :D En de regen.. ach, moet kunnen toch ;)
Sweetn­ess31(­L)
Wat Een Super Feessie Zeg :cheer: Heerlijk lopen knallen met me Toppers (L) Volgend jaar weer :lol:
t0m0x
ik vond het echt een super feest!
Noisekick (y) alleen kut weer! met al da modder!:S
regen was kut en de locatie vond ik ook niet zo geweldig vorig jaar was het beter
TB
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vi­nden :jaja: was echt super met een bus vol vriende­n!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn al­len in de poncho's! jammer dat de organisatie e­r zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur k­apot bij de early.. ook het parkeren was weer supe­r geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie­ komen er wel!! :/ schatje was superrr (L)
Super goed vermaakt. Industrial en de jump waren vet. HC tent te goor, te warm en te druk. OP NAAR NIGHTMARE OUTDOOR!
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
ThaFox
JAja dit was zeker Te VET:) Alleen de parkeerplaatsen:S
(Y) Het Was Echt Gewoon ZWAAR Vet!
The Grimreaper
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. (Y) Er werd bij de Early Rave open air echt sup­er­ goed gedraaid. :D Zeker door Charly Lownoise en M­ent­al Theo ondanks de regen en kortsluiting bleve­n ze­ gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. :D Volge­nd ja­ar zeker weer van de partij. :bounce:
The Hardest
heerlijk,Noise Suppressor,daymar, en de early rave kortom prima vermaakt
The Machine
Mainstage was echt bruut, daar kommen we voor. En Roy: "Dit wordt te..." hahaha: DISCOSNATZ!
nice party .. but the rain..
The Rienus
WAAAAAA super feest gehad!!! :respect: :D Dat beetje regen maakte me ook echt vrij weinig uit :) Maaike en Fleur super bedankt (K) TOMMYKNOCKER :respect:
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen h­ele tijd lekker in de hardstyle :bounce: Main was ­echt super kut, :kusje: voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
thrillseeker
geniaal
Timmer :bier:
Het was weer een leuk feesje :) goeie muziek!
Tinu5!!
:respect: roburt natus :respect: petduo :respect: akire :respect: pila, voor de rest jammer dat ik rude awakening & the dj producer heb gemist
supper vet
Heb me super vermaakt,van de regen weinig mee gekregen.Decibel 2007 zekers te weten.
(y)
Tommy-Lee
Was echt super n de regen met Charly Lownoise en Mental Theo .. Decibel was weer geweldig!!
Tony Antonis
So Dit was een goed feest jammer van de laatste uren die regen
het was weer geweldig vooral early rave dom door gaan in de regen haha!
Trinity³
Heerlijk feestje :lief: Locatie Beekse Bergen beter dan Lingeos naar mijn mening :jaja: Goed georganiseerd door B2S ook, bijna alles klopte (Y)(Y)(Y)
tuneboy
DECIBEL :bounce: Vetjes
Up Yours
Was echt een goed feest super goed gedraait door :respect: Neophyte n Tommyknocker ok :respect: ,alleen jammer van de regen maja hoort erbij he
Vage Toellieee O:)
Het was wel lache :D :bounce: heb me goe dvermaakt en veel bekende B) alleen jammer dat t telefoonnetoverbelast was bij mij :S kon niemand bereiken:O
vage:b­anana: TOEB
GEWELDIG GRANDIOOS!!!
wunderbar
was helemaal geweldig!:D
vldmikey
ut was zeker kk gek da doen we nog een keer
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
vnes
In 1 woord geweldig !!!!
Vonnie O:) Ponnie
Super feest :cheers: In de regen lopen huppelen enzo hehe zkerrr vet !! :respect: Noize Suppressor
goed feestje alleen jammer van die stortbui
Vrollie
Eerste keer Decibel: YEEHAA!
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
Wannadance
flink staan stampen bij de jump :bounce: al kon het geluid beter!!- Super feest!! :respect: En echt kut om die parking af te rijden... lang staan aanschuiven:S
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
Wezzle_
was egt weer superr vett...
Whit-ney
Was echt gezellig!
Wieno
Was weer lachen !!! :bounce:
Prima feestje, maar een beetje jammer van het weer....
wolt3r
superfeest!
Ik was helaas niet aanwezig, heb gister me arm gekneust :(
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
Youne
Had meer regen verwacht, dus het viel me nog mee! Super feest! :D
znilz
Er werd heerlijk gedraaid en de sfeer was ook super!!! TOP feestje
Heerlijk los in de regen op Akira, Tieum en Noisekick :respect: in 1 woord GEWELDIG!!!
zeker vett!! complimenten to b2s ennuh main stage op het laatst HEFTIGGG TOT VOLGEND JAAR ZEKER WEER!!
{ Fred }
Super vet feest!
was zkr vet(y)
{NL}jo­rdy{NL­}
was een kk vet ffest en heb me best vermaakt alleen helemaal nat geregend :P
:bounce: :bounce: GoeeeeeeeeD :bounce: :bounce:
:respect: Echt n TOPfeestje! :cheer:
~Carpe Diem~
Top feesje!!! op de regen na zeker zo goed als defqon of beter!
~Moontje~
Regen??? heerlijke zon!!!!
~Will-o'-the-wisp A.­K.­A Dwaall­ichtje­~
Vet feest hoor, echt gezellig!!! En wat die regen betreft SCHIJT AAN!!!
lekker feessie weer hoor!!!
Het Was Echt Een Geweldig Feest, Volgend Jaar Zeker Weer... Lkkr Knallen Met Mun Maten, Op Naar Q-Base & Qlimax...
Gewoon een mega feestje! :woop: En los, en gaan! :bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)