Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1937), A.D.HeiDie (1922), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2640), anoniem (1604), Error Chick (1534), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
!! LiidY
Noize Suppressor, hard pfff Wel lachen :D Echt super feessie hoor Tnks Boys!&Lies(L)
!!! Gieps!!!
dol feesje :respect: J.D.A NoizeSupressor wat een lekkere set
!!Relmuis
Mega!
!!ReMMeS
waa echt weer een top feestje
!PartyQ!
Het was er drugs maar zeker top feesje...
!WILLERSSSS
Was echt mega gezellig
Het was weer een gezelig feestje :) Foto's komen op WWW.TW-MAGAZINE.COM
joa joa, was weer vet en wat het weer betreft we mogen van geluk spreken.
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
zuperrrrrrrrrrrrr
((Sjordy))
ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
(F)!!­Cath!!­(F)
Top feessie,me eigen zeer goed vermaakt!!
(K)*­WeNdY*­(K)
helemaal geweldog...egt een topfeest:respect: zelfs de rege kon het nie verpeste...volgend jaar cker weer!!!
(K)lovely Linde(K)
wat een superfeestje!!:respect:
Was wel een leuk feestje.. heb me goed vermaakt.. alleen omdat feest zoooo groot was is de sfeer altijd wat minder vind ik .. maar het was ondanks een top feestje :yesyes:
ook nie aanwezig:(, Auto kapot en geen geld:|
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
WOW!! ECHT EEN SUPER FEEST!!!! zwaar goed vermaakt en leuk dat yvetje tog nog is meegegaan!!! :D.. haha :P de regen was wel eeen goede afkoeler hahah had ik wel ff nodig :vaag:
* Natje (L)
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuw­e mensen leren kennen. :) Industrial Area :kwijl: G­eluid st­­ond in 't begin wel zacht daar. Hardcore­ Area vie­l wel tege­n, het geluid vond ik niet ve­el.. De or­ganisatie hadden de tent van Hardstyle ­e­n Hardcor­e beter om kunnen wisselen. Gelukkig t­och­ het gro­otste deel van de dag erg mooi weer g­ehad...!! :D
* Zahne
Nondeju wat was het vet :jaja:
*(F)Char(F)*
Muziek goed:) Tenten wel teveel verspreid... ver lopen van de ene kant van het terrein naar de andere... En dan ook nog is die KK regen!!:@
:cheer: Limburg Vs. Zeeland :cheer: was weer (Y) gezellig(Y) :respect: Paul(L) You Rock 2 Times :jaja:
Wat een super feest, heb me echt gruwelijk vermaakt! :respect:
***­Linda23***­
was echt een baggerzooitje!!! muziek vond ik ook tegen vallen!! NEE geen decibel meer voor mij!!
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
Echt een super feestje , zelfs met regen ;-)
**­Miss Bitchy**­
hetw as echt een top feest overdag nat vant zweten en savonds nat van de stortregen en maar doorstampuhh bij industrial hehehe echt toppie
Superrr Feest.. mooie vage bedoeling allemaal.. ma ging weer lekker!!!
*E*L*L*E*N*
SUPERFEEST!!!! :respect: :P
*­H arders­tylesz­*­
kk doll
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
geweldig feest, heb me super vermaakt!!!:bounce:lokatie van vorig jaar was beter
*Manon*
Vet feest.. 8-)
*Passion*
jammer van de regen, maar zekers een mooi feestje, heb goed genoten:D
*Sid*
Vet feestje weeral. De grand finale van Panic...Krijg er nog kippevel van :-p de regen was een kleine dumper,maar net zoals vorig jaar...blijve geve!!! :D
*Vanes*
Super feestje:respect: Was echt leuk..Waren een paar dingen die beter hadden gekund
*wHOoPs*
klapkakend stampfestijn :bounce:
- # *
:bounce: :D SUPERRR LEKKERRR :D :bounce:
Mooi feest hooor!! prima vermaakt (y)
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag ;P
Super Feestje!!:respect:
Was geweldig :bounce: Vooral bij de Hardstyle & Jump area's geweest!
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word o:)
-->Ex-brabander<--
Super vette party.. afgezien van de regen errug vet, zo zie je toch wie de DIE HARDS zijn en doorgaan ondanks da beetje water:P
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen:S vorig jaar was zowieso beter:jaja:
-=­[*­TeRRa|­|TeKK*­]=­-
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling...:bounce: was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!(Y):bounce:
-=VanDalen=-
Keer wat anders in de regen :kwijl: maar ow zo heerlijk!! :respect:
Jaah was gewoon super tof!!! bedankt voor het leuke weekend!!!
Gruwelijk feestje jonges :respect:
. JOANNY
Heerlijk feestje gehad :)
super feestje:bounce:(Y)
...*­LADY...­E*...­
WHAHAHA!!!Wat een feest joh...SUPER...volgend jaar ben ik er weer!!!;p;p;p;
Geslaagde dag Decibell :jaja:
...­Secret Minds...­
Vanaf toen ik opstond tot dat ik in me bed lag, heb ik me eige uitstekend vermaakt (Y) moete we zekrr vaker doen jongens :D
1, 2 st..puh :d
geef mij maar defqon.. maar het was wel te doen.. veel bekenden!! hele nacht liggen kotsen haha
strak feesiejjjj hoor
..LRS..
GODVER WAT EEN LEKKER FEESSIE WEER.. LEKKER SPACEN :P.. TECHNOTENT.. HEEEERLIJKKKKK
..Thomas..
Was weer gezellig...
.Boyciej.
was me weer lekker knalle gister :P PRIMA dag gehad :D
Industrial, hardcore, en Earlyrave :respect: echt een knal feest! alleen beetje jammer van de regen de laatste uurtjes!
//­Ellentjuh\\
Maar de wc's fucking 50 cent...SCHANDALIGGG!!!!(je kon nog niet eens de plee doorspoelen!!)
0kkie
Super feest! Nog best gemazzeld met het weer.. jammer dat het geluid niet helemaal top meer was op het einde!
100% Pure Colombian :[
Gek feestje: Darkraver's LoveIsland, Mainstage, Hardstyle de gekste! :bounce:
Geen minuut niet naar mijn zin gehad, veels te kort 12 uur DECIBEL, Zo voorbij, dus vogend jaar 24 uur goed??? gr
5 minuten!!
"radio kapot "?? "nee industrial hardcore " er is niks beters dan industrial area
:bier:­gaby:b­ier:
goed tot dat het ging regenen
:bier:­THOOM:­bier:
was weer een lachen feestje, lokatie ook goed en dichtbij dus mag volgend jaar wel weer zo!!
:bounce: BasssKick :bounce:
Super goed feestje, qua locatie geluid en line up, spierpijn als de mtf, maar die tyfus regen, maar mocht me pret zeker niet drukken, de hardcore tent was :respect: meer dan goed
:bounce: cin :bounce:
het was een vet feest
:bounce: ierus :bounce:
was leuk om meegemaakt te hebben, de hardcore tent was het leukst :D
:bounce:Hij is gek he:bounce:
alles was toppie!!! wat een super feest!!!!!!
:bounc­e:linD­aa*­
Zeker wel een geslaagd feestje:d voor herhaling vatbaar;)
:cheer: Daantjuh :cheer:
was wel een leuk feestje jammer van de regen:/ maar het kan zeker niet tippen aan defqon!!!
:facepalm:
super feest! alleen jammer van die regen maarja toch zwaar kicken :bounce:
Wat een lekker feessie was dit weer(y) Alleen jammer van die blubber bende en het lange wachten bij het uitrijden. Verder goeie sfeer en werd lekker gedraaid, vooral in de hardstyle waar ik het meeste heb staan :bounce:
:lijn: SuuSie :lijn:
het was gewoon te los heb het super naar mijn zin gehad jammer dat de muziek bij paul zachter moes van de gemente maar het was meer dan geweldig :D :D :D
:mixje:Te WiNkeL :bounce:
heb me super vermaakt :jaja: vond vooral de hardstyle tent echt geweldig en de early rave ook (Y) vond alleen de locatie minder als die van vorig jaar!
juu kealll brammetje,, zwoa sjerrep woare vr op defQon nog neet s;) geslaagd feestje next year weer!!!
;­ Infinity © ;­
Was super :D zeker beter dan vorig jaar! Robert Natus!! in de Techno :respect:
=Hardstyler=
dit was echt een top feest weer ga zo door B2S
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>> **­ Ms.­ Nice **­ <<
Ik heb me goed vermaakt :jaja: Het was beter als vorig jaar ;) Het weer zat gelukkig een beetje mee overdag :) Gezellige dag gehad met friends & m'n schatje (L)
(Y) zeker mooi feest en mooie dames daarzo!!! dj paul en noize suppressor :respect:
>>Simtec<<
Pet duo wat knallen die lui, goed na me ­zin geha­d, vondt alleen industrial en paar andere ­area's ­wel erg simpel ingedeeld door de organisati­e, zek­er aangezien er erg veel regen werd voorspel­d! en­ volgende keer wat meer bars of een stuk groter, d­e bar in de industrial was echt veelste klein!
twas een super feest!!
@dem@
wat een vet feest er werd goed gedraaid en een goed geluid op naar volgend jaar
[ Aszjé ]
De italiane diek op hellraiser heb lere kenne weer gezien :D.. Duchtig staan hakke mi hun in de Early rave :D!! :respect: Tommyknocker, Endymion.. Early rave !! ma vooral :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
[ Mystical ]
:respect: Tommyknocker, Endymion, Neophyte en Rude Awakening. Jammer dat ik Nosferatu heb gemist door de regen. Maar later op de avond toch nog gezien bij Darkraver love island (Y)
gruwelijk vet feestje en ja de regen.......boeie
[A]ngeL**
Was lekker feestje.. Alleen jammer van die regen :( had graag heel de tijd bij Mainstage gestaan..
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Ja wat zal ik eens zeggen........had er meer van verwacht, jammer van de regen en op einde in de hardcore was echt goed maar dan stopt het helaas.....geef mij toch maar sávonds een feestje :D maar heb me zekers weer vermaakt :D
[FF013­]Freak­yFlext­er Only For HIGH SPEED
zker wel de moeite waard vooral laatste uurtje in Indutrial
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
1 keer,nooit meer
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
zeker vermaakt ging er lekker op
[OKP]KNABBEL
Super Feessie alleen jammer van het parkeerterrein wat was dat een bende!!!! Maja dan ook daar ma effe hakken!!! Iedereen bedankt was gezellig
[R]obin
echt geweldig feest lekkere sfeer :respect:
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
haha echt een kkvet feesjuh,, Industrial Dj's(y)(y)(y),, schijt aan de reguh
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
was gezelllie :D allen die tyffes regen zeg bahbah
]0$ke
het was een goed feestje volgend jaar weer
Zkr mooi feestje!! alleen jammer van de regen aan het eind van de middag
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
100% knalluh :bier: partyraiser :respect: bier was weer lekker :D
adje_afca !!
:respect:
Was echt coolw... ook het stampen in de regen...
Alet
Echt een super feest! En die set van Charlie en Theo was geweldig! Mooi die oude nummers. Was het geld meer dan waard, had dit niet willen missen.
Alex S
wat een heerlijk feest! :D en zo hoort een techno tent ze zijn! vanaf het begin knallen met allemaal zeer lekkere setjes: in t bijzonder Pet Duo, Amok en Awakening :respect:
ALLES KAPOT!
Bruut feestje :D
na zonneschijn komt regen!!
Ammie
Ondanks de regen een super vette dag gehad, regen­­ hoppa gewoon kei hard doorgaan:P, was weer eens ­w­at anders:D!!
Echt wel vet feest !!! Jump was echt relaxed :)
GEWELDIG!!! Wat een top feest!! Niet gaan zeuren over de regen, want we hebben het toch nog best getroffen met het weer:D SUPER VET feest!
Prima feest! Zeker leuk gehad!! En leuke safari nog haha
Appelsien
Was een mooi feestje!!
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
art und joy
heb me masterlijk vermaakt, :respect: vet feest ,g­­­oede line-up :respect: jammer van het weer aan he­­t eind ­alleen
AS
Zeker vet feestje :K jammer van de regen maar ondanks dat goed vermaakt :bounce:
Ata
Super feest! :D
Avonturier
Beste geluid was bij de techno te horen, maar me het meest vermaakt in de Hardcore tent , alleen jammer dat het geluid daar op het einde een beetje zacht stond, misschien kwam het ook wel door dat techno tentje met belachelijke geluid PIEPPPPPPPP
Awesom - O
Super naar me zin gehad...goed weer ook..alleen 's avonds regen:)
(y) feest !! + (y) sfeer bij de early, b­­i­jna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen ­F­ew­ en Vinc­e en zelfs de regen kon de pr­et niet­ druk­ken,­ gewoon doorgaaaan !
B) Trippend FEEST Beest B)
het was gewoon te gruwlijk echt niet normaal meer. we waren lekker uit ons dak gegaan op de chille muziek. echt een top feest. alleen jammer van de regen.
dat kutweer heeft alles verpest :(
B.A.M.M.
was wel leuk feesje zo in de regen... lekker stampe in de modder!!!
Badmutz :bier:
Zeker Mooi Feesje!! Alleen Jammer van e regen op het eind maar zeker geslaogd !!!
barrie gammele knie
geweldig
Bass-Shifter
Super feestje. Tatanka en TechnoBoy deden het dunnetjes over van vorige week. Heer-lijk. Stampen in de regen met de southstylers :bounce:
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
super vet, zeer goed geregeld alleen jammer dat ik producer heb gemist....distortion en mc RAW..GEKKENHUIS:bounce:
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
BKBobby
sjiek feesje ja :P
Blijs Blaas
Mooi feestje! Alleen dat ik werd aangevallen door een losgeslagen beer was even wat minder, shit happens! ;P (Y)
lijpheid te ziek maar wel zwaar stijl:P:D
Boefje..(f)
zeker vet feest :jaja: alleen ik vond het iets te groot... liep steeds alle bekenden mis :/ maar evengoed genoten :9 :jaja:
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
BoSwEg
zkrs dolle boel! :respect: Partyraiser :respect: Wij zijn harder als de rest! :bounce:
Bram [Kliniek]
geweldig feest!
Bramcore
was weer vet!!
Bris
Jammer van die regen.. maar wat een super vet feestje was dit weer..!!! Early Rave vetter dan VET !!!!!! :bounce: Whoeiiiiiii...
bugstar
super!!!
CANADIAN
SUPERfeest, zag er leuk uit, heb me goed vermaakt .
Heerlijk feestje! (y) Vooral dankzij de super lieve gezellige mensjes met wie we waren. Helemaal super, zoveel LOL (L)
CED79
mooi feest hor...knakkers waren waren vet
chino01
TopTopTop:D
Cold as aYs™ [Fuck You All]
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad :D volgend jaar weer!! :bounce:
Conan
wat een super geluid bij darkravers pussy hoekje samen met vince en nosferatu!!! en daarna promo bij de techno.....dun tering!!!!
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
Brute sjeit
Craniax
D-Block & S-te-Fan , Tatanka, Southstylers heerste vandaag, maar ik weet sowieso niemand op te noemen die vandaag slecht gedraaid heeft; verder de MC's der MC'S , MC DV8 :respect: ...wat was het weer een super feest, vele malen beter dan DefQon...SUPER!:d
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer:D:D Echt top!
crazyjill
het was weer een geslaagd feesie :bounce: alleen jammer van die regen :( maarja dat heeft de sfeer bij mij niet verpest!!!
Croma
Echt weer SUPER!!! op naar volgend jaar :D
Beetje sfeerloos af en toe. Heb me wel vermaakt maar het was bij lange na niet zo leuk/gezellig als vorig jaar. Industrial area was ENORM goed. Mooi plekje, lekker geluid, mooi intiem en bijna underground sfeertje. Ow, en de security was wel ERG aanwezig en ERG streng. Doe je best om die drugs te vinden bij de ingang, maar laat ons daarna alsjeblieft met rust! Alles bij elkaar: kleine deuk in het Decibel-imago.
Da Kooi-Jeffrey
geweldig egt geslaagt feest maar de regen mocht weg blijven:P
heb me goed vermaakt whoppa:P alleen jammer die regen was net een bezopen kat toen we bij de auto eindelijk aankwamen hahaha!!
goed feestje. maar erg jammer van een aantal minpunten
Dafkuh
Damn Wat een Feest!!!! :D:D :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Dj Paul & Dj Rob :respect:
danny20
was weer een zeer geslaagt fesstje jammer van de regen, maarjah pontio aan en gaan met die banaan.
ik ben een hele grote nerd
Darkness - Always be a rubberboot :p
zooo dat was goed zeg, boeiend dat het regende.. gewoon beuqen!
De House Paus
BETERE VERJAARDAG KENDE NIE HEBBEN - nondejuu wat zijn deze feestjes heerlijk
Super vermaakt!!! Alleen die piep in me oren he
Was goed te doen hoor, zelfs in de regen! :P
Was zekers vet!
waarom nou die regen? wel goed geregeld, dat grati­s zeiken voor mannen... partyraiser was weer knallen
Dirkkoor
poeh echt een vet feest heb me heel goed vermaakt!! jammer van die regen.. heel jammer
Distractor B)
Was jammer dat we er zo laat waren en weer vroeg weg gingen, maar desondanks heb ik me heerlijk vermaakt :D Vet feestje, vette opzet ook (Y)
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
DJ Dangerlady
het begon pas om 8uur te regenen hoor!! heel de dag in t zonnetje, super feestje goed georganiseerd
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
Dj Djon-E
vet hoor
DJ HMS
super genoten van decibel. alleen jammer van de ha­­­­rdcore modderpoel. ruthless & the prophet echt super gedraait daar :respect:
DJ Hyperactivo
Was weer een geil feestje!
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
dj Mortis NL
Leuk om die ouwe gasten van vroeger weer eens gesproken te hebben :D Reiner gemist :( alleen Nossie , Rob en NS waren top (y) voor de rest maar een matig feest :nocheer:
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
Dj.Larz
Was zeer geslaagd feessie jammer van de regen
vet meer hoef k nie te zegguh
Djim
DJ REINER!!!! :bounce:
Djordies
heftig feeske aantal FOTO''s van JUMP TENT TERUG TE VINDEN OP­ ­WWW.OOSTERHOUT-PARTYPICS.NL en in album van Djordi­es_OPP http://partyflock.nl/album/155639/111053.ht­ml en in album Rogxs_OPP http://partyflock.nl/album/199271/111073.html GREETZZZZZZZZZz
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
was weer een zeer geslaagd feesje :)
Dokter-Baco!!­
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Tril­o­k Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wa­t een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
Dolle:bah:
Dit was echt weer een goed feeske!!:D Mooie locatie,snoeiharde geluid,vette sfeer(y) :respect:tommyknocker Volgend jaar zkr weer!!
DON BRIT
zo was weer een super feestje !! heb uitstekend vermaakt hoor lekkere muziek en veel bekende
Don Pablo
Jaja was weer een leuk feestje! Die regen de laatste paar uur was wel kut maar verder een top feestje!
doosdees
groot maar gezellig
*zucht* ik ben verliefd (L)
ED RAKET
was weer knetter los daar!! maar heb wel betere decibels meegemaakt
Edisfred
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor :no: Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor(y) Mooie mensen :P en een lekker sfeertje, TOP :D
Edjuh
Geweldig :D :respect: Hakkuh in een poncho b)
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
Mega vet feestje mooi einde ook al da vuurwerk
Elliszj.
in 1 woord GEWELDIG
Emelie
:DSUPER SUPER SUPER en nog eens SUPER.. een geweldige dag gehad ondanks de regen, en daarna lekker in de modder gebanjerd om de auto op gang te krijgen !! :D
Gezellig feesje.. alleen jammer van de regen later op de dag :S maar toch Helemaal van de plaat gegaan ::bounce:
Enovi!!!
zo dat was weer 'n ECHT feestje:D ik miste wel wat mensen(L)
EPHEX
VET!~
Eric Greenfield
Geweldig feest! :respect: Stanton :respect:
Ernesto85
zeker vet feest !!!!!!
Explode
:respect: The Prophet :respect: Super set!! Op naar Q-Base!!
GEWELDIGGGGGGGG :respect: Superfeest gek hahahaha heerlijk genoten, Baggerhakkuh!!!! masterrrrshit!!!!
Extree­mHardc­ore
vond het echt een klote feest
Was echt een SUPER FEEST Aleen klote dat de hardcore en de jump zover uit elkaar lagen.. Volgend jaar zeker weer en dan weer camping Safariepark.. :bier: en :xtc:
Was een lekker feessie met regen en modder ;)
Felis Silvestris
:resect: whaaaa echt te geweldig gewoon :D:D:D:D:D:D cker vette lokatie.
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
Fleurkut
Goed feest, erg jammer van het weer!
VET VET VET..!! Kan er niet meer over zeggen..!
Kheb me weer ouderwets zeer goed vermaakt daarzo, alleen de regen was kut maar ja niks aan te doen --> SUPER
was echt een SUPER feest NOIZESUPRESSOR!!
Funny-Bunny
ik vond het een geslaagd feestje charly lownoise&mental theo vond ik super van de ene kant jammer dat het geluid uitviel door de regen maar toch had het wel iets iedereen met de poncho aan en hoppa :cheer:Noize Suppressor:cheer: niet verwacht maar Rude Awakening vond ik ook wel sjiek
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
g0nn_^
Zeker een tof feest..!!
gabba
Het was weer een tegek feest! Deze editie heeft alle andere overtroffen! B2S :respect:
Gabber­Pinda4­Life
Zo geweldig was het niet:no: Industrial geluid:X Die speakerdie kraakte wat een ramp:S Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd:S En geluid in de main met Panic ook rampzalig:S Het knalde gewoon niet:frusty: Ja wel bij het laatste nr weer de anthem:vaag: Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan:no: Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook(Y)
GEN-X
_O_ Weer boeide nie veel.Was super vet iedereen bedankt. I (L) me schatje schatje
Goofy_­Scarback
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus(y) jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus...(y) en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
Gouden­kimmet­je
Leuk dat we met de party-bus vol vriendjes gingen!!! Feest zelf vond ik vorig jaar leuker maar toch goed vermaakt. Hardcore tent het leukst!! Endymion :lief: super set!! Early Rave en Main was ook wel leuk!! Gezellig met al die bekenden!! :kus: voor mijn schatje
onverzorgd feest, ben wel beter gewend van ze. jammer
als je (ZW)Emporium hebt gehad viel het hier nog wel mee...was gewoon keihard knallen vanaf luna in de hardstyle!!!!:respect: B2S :respect:
zeer goed feestje kon niet beter!! :D
hans
echt geweldig feesje :D
hardcore-junky-nick
kut man ik wauw ook gaan eerste x dat ik di feest mis KANKERZOOI!!!!!!
weer een heerlijk feestje gehad...~!! alleen barindeling mag de volgende keer wel beterr...
hardco­refrea­k->vallard!­
was helemaal top feessie!!:respect:
hardco­regirl­l aka terror babe(L­)BaZzm­aze
woei woei...was een super feessie, alleen jammer van de regen maja:)lekker gehoust:)
mooie lokatie, tot aan de regen zeer goed te doen,heel veel bekenden en nee, Jo is niet kwijt, maar die zat ergens anders :)
top feest ..geweldig
zo was lekker feesiej :P
het was weer een vet feest alleen jammer van die kut regen maar voor de rest ToPpIe!!!
Hardst­ylePas­sie
het feest was geweldig alleen de regen was minder en B2S heb het beter georganiseerd als bij emporium
HENNY070
heeeerlijk feessieee (Y) heb genoteeee :D:D
superrrrrrrrrrrr
Hollowman
Was me wl een vette party, nattigheid was een beetje jammer, ma heb wel ff fijn staan plashakken :devil: Ma wtf was er aan de hand met d telefoons daarow?? :S Anywayz, volgend jaar ben we dr weer bij heur.. :bounce:
Hoochem
Het feest was echt heel goed! Goede sfeer en op de meeste plaatsen een heel goed geluid! Alleen de prijzen van de drink tokens waren wel wat overdreven duur! Verder mezelf prima vermaakt :yes:
Hugo!
super feestje(Y) alleen erg jammer van de regen
HuiGeNz
superfeest :D
dit was een super fesie
Ingeping
Heb het super naar mn zin gehad (y)
Ivanho de la Penja
Heb me meer dan prima vermaakt, ook op de camping veel gelachen! Denk nie dat het volgend jaar weer Decibel is bij de Beekse Berge!!! :P
Ivanhooo
decibel was weer geslaagd :yes: vet dat de Industrial buiten was (Y) en de Hardcore tent mogen ze volgend jaar wel wat groter maken, veel te druk daar :P beetje jammer van de regen...... DaY-már :respect: Partyraiser :respect: Noisekick :respect: Akira :respect:
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke (K) voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag:D
j@@p
was weer heftig
J_Rietveld
super vet
Jacqueline.
Whaaaaa Kei vet!Regen is geweldig :d :lol: hihi volgend jaar weer hoor!!! :d:d:d Early Rave was echt sweet!
Was een super feestje!hehe lekker wezen noedelen;p
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
Was echt super
japperd
Was wel goed te doen :D Jammer van het weer...Maar dat gaf er ook wel weer iets leuks aan :P
Japser º¹³ :bier:
Kut van de heineken:@ maar verder echt een goeie lokatie die mag zeker blijven is nie te ver weg en verder in 1 woord GEWELDIG FEEST!!!!!!!!!!!!(Y)
JdB
Vond het ondanks de regen echt een mooi feestje, early rave :respect:
het was echt een super feest alleen jammer van die­ regen bui en was echt weer gezellig met jullie allemaal
geslaagd feest B)
Jippper
beste lokatie hahaahah want dan kan je nog ffkes naar de oniz
zeer goed
JO-E
smaakte goed dit feestje
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
in 1 woordt BRUUT!!!!!! geweldig feessie...!!!!heb me zwaar goed vermaakt....
jorkie.nl
superfeestje gehad! wel veel liggen lopen, hadden ut beter wat dichter bij elkaar kunnen houden
JP:bounce:
was echt een superfeest:D:D:D vette lokatie(y) bier smaakte weer prima:bier:
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt :jaja: Industrial :respect:
echt weer een super feest! en die regen... we hebben ons uitstekend erin vermaakt :D
Kami
:D Schijt aan de regen, dik gas erop, in 1 woord: GEWELDIG :bounce:
The Decibel space tour:P :vaag:
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Kelso-gekske
Bryan Fury 8) :respect:
Kenanus
leuk feestje maar jammer van de regen
Kickass!
Lekker los gegaan, Zwaar goed, feest, leuke meiske ontmoet, kon echt niet stuk! :respect: voor Deepack, Tatanka en Technoboy, waat een geweldige sfeer hing er ook, helemaal (y)
Het was echt super! Heerlijk staan stampen in de regen! Onvergetelijk! :respect:
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. :respect: for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt:P
Alles viel tegen behalve de muziek, de locatie was echt bagger!Ondanks dat prima vermaakt.......Pet Duo draaide echt top en Technoboy.....zoals altijd!Goed!
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
Klompvoet
decibel was gewoon te gek
knock,knock
was weer eens een super feest
Kocky
was echt super!!!!!!
koekiewoef
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen :D hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan :D
L@R!SSA
heeeeeeeeerlijk feeeeeeeest :D
La Cosa Nostra
Lekker KNET!
geweldig
Het was egt geweldig met mijn schatje(L) verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist..:( En de regen tjaa poncho's he;p Maar volgend jaar:no: Denk het niet..:/
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
langemike
geslaagd :)
laura :jaja:
Was een mooi feessie :D helemaal zeiknat geregend maar dat maakt niet uit :D :bounce:
Heerlijk feest, met een geweldige after :X
Ondanks de regenval was het echt gekte :D
Heerlijk feestje weer, toch vond ik Decibel 10 keer vetter toen het nog snachts gehouden werd! b)
Liesje­gaatlo­s:yes:
Super feest!!!! Beetje regen op het laatst, mocht de pret niet drukken :)
lil-brenny
T Was Lekkr knallen mensen!geweldig genoten
Linkshandig
Niet naar mijn zin gehad. Early rave was bagger en daar kwam ik toch echt voor. Lokatie is niks. Decibel moet gewoon terug naar de Binnemaas.
Loe$$ie
hahah de JUMP tent :respect: echt geweldig bijna hele avond ingestaan :yes: !! op naar volgend jaar super party!!
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
ik heb nog nooit zoveel op en neer gelopen maar ik heb me zeker vermaakt... volgend jaar weer?!!
Loor
Was een vet feestje! vooral de afsluiting op de main :respect:
LORD ENZO
was weer helemaal te gek goed weer b2s ga zo door !!!!!!!!!!!!
was echt zoooo vet!! (L)
LOUSJE
VET :cheer:
lovely-lili
darkraver's love island, helemaal goed!!!! super feestje....
Luci@
Supervet feessie weer :yes: ondanks die stortbui :S Luna,Duro&Tatanka vetter dan vet!!!!!!!!!!
Luo Moirs
amok en rude awakin gemist en techno gemist en regen veroorzaakte drukte en leegte ma voor de rest biestig en vet nieuw T-shirt :D
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
dit was gewoon het TOP feest van mijn jaar! I LOVEN IT !!!
Maaak
super feest.. Geweldig vermaakt!! :D
ge-wel-dig! :kwijl:
ManiaQ
het begon pas echt leuk te worden rond 20H00 uur...
was een te gek feestje!!!
beetje jammer van de vip ingang
ECHT EEN DIK FEEEEST :bounce:
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
Master Jay
graf dat je moest betalen voor de WC echt kenker zielig is dat. wat een kut orgi b2s!! klaar
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
Mayow
zeeeeeeeer geweldig :D
Meliss_A
Ja was Gewoon G-E-W-E-L-D-I-G !! :respect: Vlgnd jaar zkr Weer!! :P
MeVrtJ__AiM
EGGGGG TEE GOED GEWOON.. LEKKER LOSSSSSSJ:d:d GEWELDIGG :d
Michael...
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
MIGEILUS
Echt Super feest! Shit wat was het snel voorbij...
Mike..-
oke dan! evil activities, charley lownoise & mental theo,dj paul,tommyknocker & dj panic :respect: top feestje, alleen jammer dat tijdnens noize supressor et geluid echt bagger was!
Mikey 2much
Meer 'n socialising event, de hele dag staan ouwehoeren en niet echt staan feesten. Vorig jaar veel beter.
Geweldig feessie alleen toen ik zeiknat was geregend kreeg ik het daarna echt koud!
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
Miss Luppie
Wazig en nat feesje 8) geluid vond ik minder,h­elemaal bij Early tot Mad-e-fact&Viper begonnen :respect: Voor de rest heb ik mij goed vermaakt :yes:
Miss Pitbull
heeeeeel veel bekenden!! Was zeker top!!! (Y) het feest zag er ook goed uit!! :flower: alleen jammer dat het even was gaan regenen!!
geweldig in 1 woord goed georganiseerd super feesje
was weer een mooi feestje goed te doen :)
Mnonnie123
TE LOS VOOR WOORDE GEWOONN!! :respect: noize suppressor
Molz
2 Briljante sets gehoord van 2 briljante Italianen: Tommyknocker en Technoboy! :kwijl: Leuk de laatstgenoemde ook nog even ontmoet te hebben! :D
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
was een geweldig feest ondanks het slecht weer
mr -G
VET
MR SH1N3
PURE GREATNESS !!!!!!!!! 100%
Mr visiter
Great Feeling!!
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
In 1 woord: FANTASTISCH!!!!
zwaar gaaf hea suus
was lekker feestje! alleen jammer van de regen, en dat het bier, cola en flügel op was op een geven moment. ook vond ik het best ver van elkaar vandaan liggen allemaal? maar zeker het geld waard!!!
Nicobo
Sow hey, wát een feest! Heb me geweldig goed geamuseerd. Dankjewel lieve vriendjes (L) en schatje: je bent m'n alles! :kusje2: DJ PAUL :respect:
Zeker weer n goei feesje.!:bounce:
Nilio
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
NiQa
Helemaal een top feest!!!! Jammer van de regen maar verder helemala te gek!!! :bounge:
ik heb me echt vermaakt was gewoon weer even ouderwets beuken!!!
Echt een lekker feestje :P(Y) Jump was echt zwaar goed te doen! :worship: Als we gaan dan gaan we harrrrrrrrd!!!! :bounce:
Was Toppie! :bounce: Piraatjuh waar was je nou! :s Stond vet te hakkuh bij de Early Rave in mijn Poncho! :p
NL-power BossieG60
megavetkeigaafsuperluxelekkerheetstampfeesie
NL.Daveku
zuiver feestje
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
NrG010
distortion, rob&paul, stanton, panic :respect:
NUDIE
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt:bounce:
Rrrrrrrammen.. ...Fokkin vet gedraaid :yes: AMOK :respect: kippevel gewoon..wat een ontiegelijke set
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
50 cent voor de wc: VIEZE SCHOOIERS! Alle lekkere chickies: bedankt voor het mooie uitzicht:D en alle pillenvreters bedankt voor de sponsoring:D GEWELDIG FEESJE
paarhaas
Vanaf duro was de hardstyle mooi. Maar daarvoor was Neophyte geweldig. Het hele feest was super. Ik wil weer terug
was n mooi feestje op de regen na:P
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Wat een SMERIG lekker Feestje weer dit jaar! Het echte HANDE VOETE WERK :yes: Werd echt smerig lekker gedraaid :D
Echt een super feessie Max , Southsty­lers en Isaac :respect: thnx Rianne, Brian en Michel :D
super ultra mega geweldig beste decibel tot nu toe!!!
KNAL-Feeestje!!!!!!! Kijk nou al uit naar Volgend jaar!! Super gewoon!!! ThnX voor de leuke dag liefjes
PartyWiel
Noize Suppressor goede afsluiting :-) Vet feestje verderr !!!!
Echt een zwaar Top Feest!! nog beter als vorig jaar!! & Volgend jaar zeker weer!!
Pien010
LOS LOS LOS prachtig vond ik t !!! De regen en daardoor drukte in tenten en de ranzige sopvloer binnen en buiten zie ik dan ook graag door de vingers :D
wat heerlijk zeg :D
hoe verschrikkelijk lekker ws dit feest dan echt niet normaal meer hoe hard er is gestampft
Piraatjuh aKa SpaMafkees
Nah heb alleen duh early gezien en daar egt genotuh met ons groeppie , was weer zwaar hersuhloos hoe het hoort tuh zijn! op nah volgenduh feest!
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
Plianca (6)Master of disaster(6)
Jaaaa, was weer helemaal geweldig!!!! Begon warm, daarna lekker nat van de regen, maar we gaan gewoon door hej :P
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
heerlijk feessie jammer van de regen
Prime Suspect
helemaal geweldig! goede sfeer, er werd super gedraait! en ja die regen, ach het heeft wel wat beuQe in de regen! Southstylers in de regen :respect:
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
Project Hardcore
was echt 1 super feestje het was weer knalluh met vince achter de draaitafels
gewoonweg geweldig !!!!!!!
R-Search
Superfeestje :D volgend jaar maar weer denk
R.atje
echt super feestje
ram B ofwat ?!­
AUWHOORNEET wouter en ich woare weer SJERP !!! :bier: :vaag:
een zeer goed feest, muziek stond echt hard (niets mis mee)
RaveRoy
I like it r_AW... Rude Awakening, Pet Duo, Tommyknocker :respect: Cha­rly & Theo helaas gemist :(
Raving Butterfly
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. 8) Maar verder (Y) op naar Q-base! :bounce:
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
was vet feest alleen na afloop was het kut!!!!!!
Rick ;)
Goed zat (f)
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
was me het feesie wel weer :D kheb me prima vermaakt! beetje jammer van de regen..
rijnie
Geweldig!! :D:D:D:D:D
RogXS
Was wel goed feestje alleen jammer dat het zo ver lopen was de gebieden :( maar volgend jaar zeker weer
super feestje:respect:
roomsterr'
:respect: Heb me absoluut 100% vermaakt, Wel jammer v/d regen, maar dat mocht de gezelligheid niet minder om worden ;). Briljant feest!
Rooosje
:respect: Charly & Theo :respect: (l)
Nice party :D had er wel iets meer van verwacht maar is tog niet tegen gevallen :D
RoyCore
Goed feestje! Lekkere sfeer :D Geluid uitgevallen hahahaha.. 2 euro voor een vuilniszak :(
het was een super leuke dag :D
RpRemix
Top feessie! pet duo, prophet (Y) En het weer zorgde juist voor een mooie waterval vanaf de tent :D
geslaagd feestje!! volgend jaar zeker weer een decibel (en ohh wat n geluid bij sommige podia :D)
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
S andro
gewoon een zeer geslaagd
S@mple
:respect: PET DUO!!! RENG TENG TENG TENG TENG.....:respect:
Salvo
Zwaar knallen :) Was wel weer lekker los ja :) Goeie aankleding enzo :D Toppie! Beter als verleden jaar..
sam the man
was een VET feestje ..kapot gehakt :)
sanne (6)
had er meer van verwacht :( was té druk bij de hardcore tent :|
Sanne:­bounce­::bier­:
prachtig prachtig, paul en rob:respect: heerlijke set, das nou echte muziek:bounce:,Limburg/Zeeland:cheer: zoals altijd weer van de partij, geweldig!!!
wreed goe feesie
scolla-D&G
:respect: evil activities, neophyte, noize suppressor, bad boyz, b2s :lief:
Pet Duo waren de absolute helden :respect:
SDG-Schat
ín 1 woord SUPER!!! Volgend jaar zeker weer :D :bounce:
Sharon.nl
noisekick gemist en meest ik de jump op hardslyle gestaan maar had t helemaal naar me zin!!!
Shellie
Heb me goed vermaakt, al vond ik t nie geweldig.. Waren toch wel wat minpuntjes, en de regen was ook nie zo chill.. Geluid was wel super :D
SJARRRELL
ech wel vettig alleen jammer van de regen maar weer zekerzzz de moeite waard
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... :respect: voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi....:D Decibel/b2s... :respect:
SjroN
GEWELDIG !!!!!!!!!!! :bounce: Dj coone Maakte het laatste uurtje helmaal af !! :respect:
Skunk'd
was een leuk feestje, ik heb me wel vermaakt. niks meer en niks minder
schranzelicious!!
Slotsie Santiago Solari
That's the shit...
Snaar P
VIP kaarten? De rij bij de VIP was nog langer dan de andere rij.. prima feestje, goed vermaakt, jammer van de regen..
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
spacemouse r r r
DEN-HAAG hakkuh was kk chemies bijna nokkie gegaan:P tnx maatjeee
binum nu echt een favo van me
Speek
egT MaTERIAAL OFIETS!! ZKER GOED VERMAAKT DIKKE BASS :RESPECT: PARTYRAISER&TIEUM&NOISEKICK :RESPECT:
SUPER naar me zin gehad! veeeel beter dan vorig jaar! snel weer stampen met me knallers!
Steindenaar
volgend jaar weer :bier:
Steve de Hardst­ylerrr
ooohh vet feessie weer :respect: alleen de regen daarna was wat minder :s maar da mocht de pret nie drukken :D:D
Stieven
LEKKER FEESSIIIEEEE!!! :d
stinkvent
vette shit!! :d :d :d :respect: Noize Suppressor :respect:
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix :dood: maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen :D:D:D HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
Die industrieele tuin was wel geinig hoor :bier:
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
Stuite­rbalud­en
van begin tot het eind lopen stuiteren, gewoon super feestje , volgend jaar zeker weer
Stuitertje aka Glittertje
(Y) Feest!! Bijna hele dag in de Hardstyle tent gestaan!! :respect:
SUSIE O:)
was gezellig :respect:
Suzz!
Echt heel erg vet!Jammer van de regen maar dat heeft het feest absoluut niet verpest!
Sven:jaja:
heerlijk feest , geluid in de hc stond tezacht .
Sweetn­ess31(­L)
Wat Een Super Feessie Zeg :cheer: Heerlijk lopen knallen met me Toppers (L) Volgend jaar weer :lol:
swimzie
aaii lekker feessie, gratizzzz:p het zijltje bij de hardcore zaal stond gewoon open:cheer:
T-Fuzz
he le maal pilo:P
lekker stampen in de modder:P kvond het allemaal wel ver lopen! maar erg naar me zin gehad! NOISEKICK
Terror_­Eendje
Werke als crew op zo feest is zker ok vooral die mense bij bar7 die door stonde te stampe bij mentol theo en tjarie lonos ofz. super tof... groetjes bar personeel.
terror_­snikkol
ONE WORD:bounce: ZEER GESLAAAAAAAAAAAGDDDD!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super goed vermaakt. Industrial en de jump waren vet. HC tent te goor, te warm en te druk. OP NAAR NIGHTMARE OUTDOOR!
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
Ik ben vandaag pas bij aan het komen dus zal wel n goed feestje geweest zijn dnk ik zo
(Y) Het Was Echt Gewoon ZWAAR Vet!
THE EMPIRE OF SHADOW
VET MAN ECHT KK BRUUT GEWOON
The Harder Styles 4 Life
het was opzeker een vet feest, der werd overal lekker hard gedraaid alleen een beetje jammer van de regenbuien in de namiddag
The Hardest
heerlijk,Noise Suppressor,daymar, en de early rave kortom prima vermaakt
The Machine
Mainstage was echt bruut, daar kommen we voor. En Roy: "Dit wordt te..." hahaha: DISCOSNATZ!
The Rienus
WAAAAAA super feest gehad!!! :respect: :D Dat beetje regen maakte me ook echt vrij weinig uit :) Maaike en Fleur super bedankt (K) TOMMYKNOCKER :respect:
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
zeker vettt !!:D
Toine [Break Zero]
Superrrrrr !!! Echt goed vermaakt! Jammer van de bediening bij het eten-drinken af en toe.. maarja (Y)
Tom ©
Zekerz un chill feesie, volgend jaar weer
Tommy-Lee
Was echt super n de regen met Charly Lownoise en Mental Theo .. Decibel was weer geweldig!!
Tony Antonis
So Dit was een goed feest jammer van de laatste uren die regen
Toonypack
Leuk feessie,jmr van de regen en blubberzooi,maar daar moet je schijt aan hebben :D
nat maar wel goed
Ultra-D-Man
B2S Vet feest! regen verneukte het dus niet want alles was goeie(muziek)!:)
dik feest hoor, echt jammer van de regen! Industrial Area was de shizzle :jaja: Partyraiser & MC Da Hustla :respect: leek wel alsof de boxen eruitklapte :lol:
Vage Toellieee O:)
Het was wel lache :D :bounce: heb me goe dvermaakt en veel bekende B) alleen jammer dat t telefoonnetoverbelast was bij mij :S kon niemand bereiken:O
wunderbar
Het was cker wel n vet feest, heb me het meest vermaakt in de Hardstyle area en Main Stage was ook wel te doen, en de afsluiting was (y) !!!
Vannenas
Tsja, er waren dan wel verschillende stages maar dan wel met dezelfde muziek.. kon mijn plekje niet ech vinden
VD
was weer knetter waus
VonEcke
Hupsakee Amok & Rude Awakening , was weer genieten
Vrollie
Eerste keer Decibel: YEEHAA!
Wackiejacky
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten! (l)
was aardig gekk!!:bounce:
Weelos
Was Echt Een Vet Feest!!! ,,Tijdens De Regen Schuilen Onder Een Vuilnisemmer (Y)
welmoeddd O:)
Was super!! Mooi feestjee..
Wendie
1ste x debicel..vond het een geslaagd feest :bounce: muziek was goed..leuke sfeer
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
het was toppie...liegebeestjes haha
Whit-ney
Was echt gezellig!
White-Guy
Super gehad met mijn meisje(L) maar wel de 2e en laatste x decibel...:nocheer: De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen:/
Linksvoorin Hardstyle.. Altijd goed..
WLMNL
Deepack, Endymion, Evil Activities :respect: verder zeer goed geluid en goeie sfeer :cheer:
Wouser
Zeer goed vermaakt. Francois :respect:
xXDaph­ne1987­Xx
Super feestje!!
zooo was kk hard loss! super vermaakt met mn lieve schatje!!(L) jammer van de regen op t laatst, maaar t was GEWELDIG :bounce:
Wat een vet feest :bounce: :D
echt weer een te gek feest gehad :) 12 uur lang helemaal los gegaan met m'n lieve vriendinnetjes :bounce: heerlijk weertje ook (L)
Heerlijk los in de regen op Akira, Tieum en Noisekick :respect: in 1 woord GEWELDIG!!!
{ Fred }
Super vet feest!
{{HARDCORE HOOLIGAN}}
Dik feest en de f*cking regen kan de pret niet drukke!!
:bounce: :bounce: GoeeeeeeeeD :bounce: :bounce:
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
|Prod!gy|
Superrr (y) alleen kutlocatie
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
~Carpe Diem~
Top feesje!!! op de regen na zeker zo goed als defqon of beter!
† Gabberdoom †
leuk feest ;)... veel ouwe gabbers :) ... geluid was minder:P
•CLsT'
geweldig
lekker feessie weer hoor!!!
©
:cheer: Kej leuk --> Vince :respect: jammer dat de witte wijn op was en van de regen!!
°*»..Dennie
echt geweldig feest gewoon:D:D:bounce:
Hmm Zeker Mooi feesie!!!

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)