ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
Was wel een leuk feestje.. heb me goed vermaakt.. alleen omdat feest zoooo groot was is de sfeer altijd wat minder vind ik .. maar het was ondanks een top feestje :yesyes:
WOW!! ECHT EEN SUPER FEEST!!!! zwaar goed vermaakt en leuk dat yvetje tog nog is meegegaan!!! .. haha de regen was wel eeen goede afkoeler hahah had ik wel ff nodig
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuwe mensen leren kennen. Industrial Area Geluid stond in 't begin wel zacht daar. Hardcore Area viel wel tegen, het geluid vond ik niet veel.. De organisatie hadden de tent van Hardstyle en Hardcore beter om kunnen wisselen. Gelukkig toch het grootste deel van de dag erg mooi weer gehad...!!
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag
Super Feestje!!
Was geweldig Vooral bij de Hardstyle & Jump area's geweest!
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling... was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!
Super goed feestje, qua locatie geluid en line up, spierpijn als de mtf, maar die tyfus regen, maar mocht me pret zeker niet drukken, de hardcore tent was meer dan goed
super feest! alleen jammer van die regen maarja toch zwaar kicken
Wat een lekker feessie was dit weer Alleen jammer van die blubber bende en het lange wachten bij het uitrijden. Verder goeie sfeer en werd lekker gedraaid, vooral in de hardstyle waar ik het meeste heb staan
Pet duo wat knallen die lui, goed na me zin gehad, vondt alleen industrial en paar andere area's wel erg simpel ingedeeld door de organisatie, zeker aangezien er erg veel regen werd voorspeld! en volgende keer wat meer bars of een stuk groter, de bar in de industrial was echt veelste klein!
De italiane diek op hellraiser heb lere kenne weer gezien .. Duchtig staan hakke mi hun in de Early rave !! Tommyknocker, Endymion.. Early rave !! ma vooral NOIZE SUPPRESSOR
Tommyknocker, Endymion, Neophyte en Rude Awakening. Jammer dat ik Nosferatu heb gemist door de regen. Maar later op de avond toch nog gezien bij Darkraver love island
Ja wat zal ik eens zeggen........had er meer van verwacht, jammer van de regen en op einde in de hardcore was echt goed maar dan stopt het helaas.....geef mij toch maar sávonds een feestje maar heb me zekers weer vermaakt
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen bedankt voor alle gezelligheid maatjes!!
wat een heerlijk feest! en zo hoort een techno tent ze zijn! vanaf het begin knallen met allemaal zeer lekkere setjes: in t bijzonder Pet Duo, Amok en Awakening
Beste geluid was bij de techno te horen, maar me het meest vermaakt in de Hardcore tent , alleen jammer dat het geluid daar op het einde een beetje zacht stond, misschien kwam het ook wel door dat techno tentje met belachelijke geluid PIEPPPPPPPP
Super naar me zin gehad...goed weer ook..alleen 's avonds regen
feest !! + sfeer bij de early, bijna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen Few en Vince en zelfs de regen kon de pret niet drukken, gewoon doorgaaaan !
het was gewoon te gruwlijk echt niet normaal meer. we waren lekker uit ons dak gegaan op de chille muziek. echt een top feest. alleen jammer van de regen.
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad volgend jaar weer!!
D-Block & S-te-Fan , Tatanka, Southstylers heerste vandaag, maar ik weet sowieso niemand op te noemen die vandaag slecht gedraaid heeft; verder de MC's der MC'S , MC DV8 ...wat was het weer een super feest, vele malen beter dan DefQon...SUPER!
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer Echt top!
Beetje sfeerloos af en toe. Heb me wel vermaakt maar het was bij lange na niet zo leuk/gezellig als vorig jaar. Industrial area was ENORM goed. Mooi plekje, lekker geluid, mooi intiem en bijna underground sfeertje. Ow, en de security was wel ERG aanwezig en ERG streng. Doe je best om die drugs te vinden bij de ingang, maar laat ons daarna alsjeblieft met rust! Alles bij elkaar: kleine deuk in het Decibel-imago.
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
heftig feeske aantal FOTO''s van JUMP TENT TERUG TE VINDEN OP WWW.OOSTERHOUT-PARTYPICS.NL en in album van Djordies_OPP http://partyflock.nl/album/155639/111053.html en in album Rogxs_OPP http://partyflock.nl/album/199271/111073.html GREETZZZZZZZZZz
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Trilok Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wat een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor Mooie mensen en een lekker sfeertje, TOP
:DSUPER SUPER SUPER en nog eens SUPER.. een geweldige dag gehad ondanks de regen, en daarna lekker in de modder gebanjerd om de auto op gang te krijgen !!
Gezellig feesje.. alleen jammer van de regen later op de dag maar toch Helemaal van de plaat gegaan :
ik vond het een geslaagd feestje charly lownoise&mental theo vond ik super van de ene kant jammer dat het geluid uitviel door de regen maar toch had het wel iets iedereen met de poncho aan en hoppa Noize Suppressor niet verwacht maar Rude Awakening vond ik ook wel sjiek
Zo geweldig was het niet Industrial geluid Die speakerdie kraakte wat een ramp Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd En geluid in de main met Panic ook rampzalig Het knalde gewoon niet Ja wel bij het laatste nr weer de anthem Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus... en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
Leuk dat we met de party-bus vol vriendjes gingen!!! Feest zelf vond ik vorig jaar leuker maar toch goed vermaakt. Hardcore tent het leukst!! Endymion super set!! Early Rave en Main was ook wel leuk!! Gezellig met al die bekenden!! :kus: voor mijn schatje
onverzorgd feest, ben wel beter gewend van ze. jammer
als je (ZW)Emporium hebt gehad viel het hier nog wel mee...was gewoon keihard knallen vanaf luna in de hardstyle!!!! B2S
Was me wl een vette party, nattigheid was een beetje jammer, ma heb wel ff fijn staan plashakken Ma wtf was er aan de hand met d telefoons daarow?? Anywayz, volgend jaar ben we dr weer bij heur..
Het feest was echt heel goed! Goede sfeer en op de meeste plaatsen een heel goed geluid! Alleen de prijzen van de drink tokens waren wel wat overdreven duur! Verder mezelf prima vermaakt
decibel was weer geslaagd vet dat de Industrial buiten was en de Hardcore tent mogen ze volgend jaar wel wat groter maken, veel te druk daar beetje jammer van de regen...... DaY-már Partyraiser Noisekick Akira
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig
in 1 woordt BRUUT!!!!!! geweldig feessie...!!!!heb me zwaar goed vermaakt....
was echt een superfeest vette lokatie bier smaakte weer prima
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt Industrial
echt weer een super feest! en die regen... we hebben ons uitstekend erin vermaakt
Lekker los gegaan, Zwaar goed, feest, leuke meiske ontmoet, kon echt niet stuk! voor Deepack, Tatanka en Technoboy, waat een geweldige sfeer hing er ook, helemaal
Het was echt super! Heerlijk staan stampen in de regen! Onvergetelijk!
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt
Alles viel tegen behalve de muziek, de locatie was echt bagger!Ondanks dat prima vermaakt.......Pet Duo draaide echt top en Technoboy.....zoals altijd!Goed!
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan
Het was egt geweldig met mijn schatje verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist.. En de regen tjaa poncho's he Maar volgend jaar Denk het niet..
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar Maar het was een topdagje! unexist, partyraiser en noize suppressor Héérlijk Jammer dat de tijd zo snel ging
dit was gewoon het TOP feest van mijn jaar! I LOVEN IT !!!
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
Meer 'n socialising event, de hele dag staan ouwehoeren en niet echt staan feesten. Vorig jaar veel beter.
Geweldig feessie alleen toen ik zeiknat was geregend kreeg ik het daarna echt koud!
Echt een super feestje Industrial area was echt geweldig Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
was lekker feestje! alleen jammer van de regen, en dat het bier, cola en flügel op was op een geven moment. ook vond ik het best ver van elkaar vandaan liggen allemaal? maar zeker het geld waard!!!
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt
Rrrrrrrammen.. ...Fokkin vet gedraaid AMOK kippevel gewoon..wat een ontiegelijke set
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
50 cent voor de wc: VIEZE SCHOOIERS! Alle lekkere chickies: bedankt voor het mooie uitzicht en alle pillenvreters bedankt voor de sponsoring GEWELDIG FEESJE
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. Maar verder op naar Q-base!
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
ech wel vettig alleen jammer van de regen maar weer zekerzzz de moeite waard
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi.... Decibel/b2s...
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
Werke als crew op zo feest is zker ok vooral die mense bij bar7 die door stonde te stampe bij mentol theo en tjarie lonos ofz. super tof... groetjes bar personeel.
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten!
Super gehad met mijn meisje maar wel de 2e en laatste x decibel... De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig