Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1948), A.D.HeiDie (1933), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2685), anoniem (1623), Error Chick (1545), Markiez (2948), L.aD.ii - B.amB.ii (1159), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1096), anoniem (1150), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

lekkertje heb een hele leuke verjaardag gehad (L) was toppie (Y)
!!­ Daneger !!­
Was super Feesie Alleen Jammer Van Die Kut Regen!!!
!!­ LAzERQicQ !!­
MAX B GRANT :respect: Ongelooflijk!!! En Southstylers, :respect: WAS KNETTERHARD BEUKEN! :bounce: Vette decor, bruut geluid, DIKKE VETTE BASS, supersfeer! Minpunt: regen. Verder ZIEKELIJK FESTIVAL! Decibel :respect:
!! LiidY
Noize Suppressor, hard pfff Wel lachen :D Echt super feessie hoor Tnks Boys!&Lies(L)
!!! Gieps!!!
dol feesje :respect: J.D.A NoizeSupressor wat een lekkere set
heb me gezellig vermaakt, GESLAAGD!!!!alleen jammer van de regen en alleen ver lopen van bijv. de hardstyle na de mainstage, en betalen bij de wc....
!!*­ Claudia *!!­
Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
SUPER!!
"Nikki"
Echt super naar me zin gehad :)
Het was weer een gezelig feestje :) Foto's komen op WWW.TW-MAGAZINE.COM
#070 Jessy
Ff lekker geknalt bij de Early Rave :respect: Paul Elstak :respect: Lekker doorgestamp in die kutregen :P Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! :respect: Partyraiserrrr :respect:
$euren
Was een vet feest, Alleen jammer van de regen..!!:)
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
'Amy..
INDUSTRIAL :respect: .. zeker goei feestje! zelfs de regen het t nie verpest.. gwoon deurgaaaaaaan:)
(BST) neaf
Diep relax feest
(K)Just A.­(K)
wiiieeeh was c-ker een toppie feest ;) :D
(k)suz­anne(k­)
helemaal goed! Deepack geweldige set! :respect:
(L)Sab­rina:b­ounce:
het was werkelijk waar een super feest :D:D:D:D
was egt super feesie!!! alleen jammer dat ik ziek was man...maar als nog was egt super kick
tja mijn stemming was opper best maar vondt t gewoon een saai feest :/ beetje jammer vorig jaar was veel leuker
* DEBBY *
vet feest
*­ Joey *­ :bier:
Zekerr vet feestje :bounce: Bassdrum Project & Coone!! :jaja: Weer kon veel erger.. :)
:cheer: Limburg Vs. Zeeland :cheer: was weer (Y) gezellig(Y) :respect: Paul(L) You Rock 2 Times :jaja:
:bounce:Het was echt Superrrrrrrrrrrrrrrrr:bounce:
***­Joepske&­Maykie***­
Topfeesie!!!! Zelfs de regen kon de pret niet drukken!!! (Y) :respect: :bounce:
***­mokum verzwikt
Leuk feestje, Lijkt alleen iets teveel op defqon dat maakt het een rip off PARTYRAISER :bounce: :)
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
**[MARCEL]**
super super super!!!
**_­Jansjuh_**­
Was mooi feestje :D Hebben alleen uur gew8 op ons eten... regen was ook jammer maar stonden lekker binnen :D
DECIBEL was echt zwaar vet man :) op naar volgend jaar
**mariss**
SUPER GAAF FEEST :D:D
Kutlokatie, geluid was matig in de hc maar verder wel weer een superrrrfeessie gehad!!Volgend jaar weer Lingebos :D
Superrr Feest.. mooie vage bedoeling allemaal.. ma ging weer lekker!!!
Gezellig hoor , moet wel ver lopen van jump naar hardcore en bij de hardcore wasut vies blegh en smerige w.c voor de rest heel leuk met kevin :lief:
Volgend jaar weer :bounche:
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
*­Lieke(­L)Died­erik*­
lekka feest.... (Y)
was echt een toppp feest :respect:
*mandy*
was echt een super gaaf feestje!! :bounce: alleen klote dat de hardcore tent zo verrot was!! wat een natte zooi daarbinnen!! :rot: maar we gingen zekerr LOS !! 8)
*MiLoOo*
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus (Y)
Heb me prima vermaakt :P :cheer:
*wHOoPs*
klapkakend stampfestijn :bounce:
*Zee
Één woord voor nodig: GEWELDIG..!!
Mooi feest hooor!! prima vermaakt (y)
-->Ex-brabander<--
Super vette party.. afgezien van de regen errug vet, zo zie je toch wie de DIE HARDS zijn en doorgaan ondanks da beetje water:P
-->Haan<--
Het was super mooi (weer) Lekker in de regen staan hossen
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen:S vorig jaar was zowieso beter:jaja:
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
DECIBEL was BrUuT!!!!!!
-=­terror­gevaar­=­-
het was een gewellig feest goed vermaakt vooral met noisekick partyraiser volgend jaar weer en in de regen feest was zeker wel vet om te doen
-=VanDalen=-
Keer wat anders in de regen :kwijl: maar ow zo heerlijk!! :respect:
-JOSTY-
Vet feessie...de regen mocht de pret nie drukken!!! Jappo & Tieum :respect: geluid kon wel ietsje beter bij de Industrial majah verder nix te klagen!
-Sjors-
Echt te VET... volgende x weer:D Main stage
-The-Fish-
Geniaaal!
-X-debje-X-
zeer goed
...*­LADY...­E*...­
WHAHAHA!!!Wat een feest joh...SUPER...volgend jaar ben ik er weer!!!;p;p;p;
...­Secret Minds...­
Vanaf toen ik opstond tot dat ik in me bed lag, heb ik me eige uitstekend vermaakt (Y) moete we zekrr vaker doen jongens :D
.­o0 Jaimy's 0o.­
Was Egt Te Vet ! Volgend Jaar Ckr Weer!
.T.
Hardstyle :bounce: Super feest gehad! :woop:
zeer lekker feest
1231-1321
lokatie is wel top. volgende keer de hardcore tent wat groter maken, is elk jaar stamp vol! geluid stond veel te zacht in de hc tent!! heel jammer....
Geen minuut niet naar mijn zin gehad, veels te kort 12 uur DECIBEL, Zo voorbij, dus vogend jaar 24 uur goed??? gr
5 minuten!!
"radio kapot "?? "nee industrial hardcore " er is niks beters dan industrial area
:.­:M v/­d K:.­::bounce:
Zekers kwant feest:respect: Regen niet veel van meejgekregen:P
Twaar Een Mooi Feeske :D:bounce:...Gewoon Gas Derop In De Regen..HOPPAAA!!
:banan­a:One2­Annie!­
superr Bruut Feesiee Gewoon :D (Y)(Y)
:bier: Fennik :bier:
wat een feest :D :bounce: zwaaaar genoten, B2S supergeregeld(Y):D regen kon B2S ook niks aan doen, dus waardering geweldig van mij!!!!!
Leuk Feestje
:bier:­gaby:b­ier:
goed tot dat het ging regenen
vet feest, maar de volume bij panic had zeker omhoog gegooid moeten worden. hardcore stage werd kk goed gedraaid
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:bounc­e:Gird­:bounc­e:
Goeie sfeer goede muziek wat wil je nog meer ;)
:bounce:Hij is gek he:bounce:
alles was toppie!!! wat een super feest!!!!!!
:bounc­e:iive­L:Levi­i:boun­ce:
Super !...volgend jaar weer ;)
Wat een oldermachtigst mooi feest! Mooie mensen, geluid dikke (Y) jammer van de tegen, maar dat hield ons zeker niet tegen!!! op naar volgend jaar :bounce:
:devil­:Kensh­iN:dev­il:
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rr
Super feesie.. Lekker staan stampen in de regen:bounce:!!
juu kealll brammetje,, zwoa sjerrep woare vr op defQon nog neet s;) geslaagd feestje next year weer!!!
:xtc:H­ardsty­leboy:­bounce­:
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden :cheer: maar om 8 uur was het bier op :@ en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo :@ en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor :P alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter :bounce:
moeilijk knal feest gwoon :bounce:
>> Esther <<
Errrrugggg Lekker feestje ! En zelfs de regen had ook nog wel wat :P! Super feestje, en super gezellig gehad !!
>>Joey-M<<(APC)
de regen was in i woord KUT maar het feest was echt SUPER!! :D :D :bounce: :bounce:
[ Mystical ]
:respect: Tommyknocker, Endymion, Neophyte en Rude Awakening. Jammer dat ik Nosferatu heb gemist door de regen. Maar later op de avond toch nog gezien bij Darkraver love island (Y)
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Ja wat zal ik eens zeggen........had er meer van verwacht, jammer van de regen en op einde in de hardcore was echt goed maar dan stopt het helaas.....geef mij toch maar sávonds een feestje :D maar heb me zekers weer vermaakt :D
was goei feestje :jaja: "het is tijd om te snuiven, snuiven, snuiven" :coke:
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
INDUSTRIAL (L) Top feessie weer :bounce:
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
was zeer zeker een goed feessie werd goed gedraaid charly lownoise & mental theo was ook lekker setje en de regen gaf ook wel weer sfeer kortom een zeer geslaagde dag volgend jaar weer
[Mir]:[
vond t tegevalle :/ vooral die kutregen!!!
[NL] stefke [NL]
super feest!!:D
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Vond t echt een rlx feest, alleen ware de area's echt te ver van mekaar!! zeker :respect: Catscan, Elstak, Tieum, Noisekick en Noise Suppressor!! volgend jaar denk ik tog maar weer!
[NL]Un­iTeD[N­L]
had er tog wel iets meer van verwacht. noize suppressor en akira waren geweldig :respect:
zeker vermaakt ging er lekker op
[OKP] JCVD
was weer geweldig weer viel ook mee en werd lekker geknald :respect: Outblast :respect: Catscan :respect: B2S
[OKP]KNABBEL
Super Feessie alleen jammer van het parkeerterrein wat was dat een bende!!!! Maja dan ook daar ma effe hakken!!! Iedereen bedankt was gezellig
[R]obin
echt geweldig feest lekkere sfeer :respect:
zeer vet feesje.........:vaag:
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
]0$ke
het was een goed feestje volgend jaar weer
_­ B _­ r _­ y _­ a _­ n _­ T_­ j _­
Heerlijk Feest gehad ! :) :bounce: VOLGEND jaar CKER weer...
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
_D_O_P_E_Y_
vette shit
ABU
Spierpijn.... Jumpen is niet goed voor het lichaam...
adje_afca !!
:respect:
Was echt coolw... ook het stampen in de regen...
Alet
Echt een super feest! En die set van Charlie en Theo was geweldig! Mooi die oude nummers. Was het geld meer dan waard, had dit niet willen missen.
ALLES KAPOT!
Bruut feestje :D
Alpha One {Smashing Faces}
:respect:
Ammie013
twas egt supervet. jammer da ik als enigste in me dierenpak was :P
Technoooo was WREEEDDD :P
goed feest alleen dah weer moest btr !
Zeer lekker feestje!
Arie J Beukenoot
geweldig! in de regen knallen met tieum :jaja: en de rest van de dag industrial :kwijl:
Awesom - O
Super naar me zin gehad...goed weer ook..alleen 's avonds regen:)
(y) feest !! + (y) sfeer bij de early, b­­i­jna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen ­F­ew­ en Vinc­e en zelfs de regen kon de pr­et niet­ druk­ken,­ gewoon doorgaaaan !
Bacolul :/
SUPERSSSS vince:respect: alleen jammer van de regen maar dat kon de pret niet drukken :bounce:
Bartje!!!
Ja mooi feestje ja! alleen jammer dat je van de main naar de hc zo'n kuteind moest gaan kruipen om van de naar de andere plek te komen. Da stieklanceren zag er ok wel lache uit trouwes.
Bass-Shifter
Super feestje. Tatanka en TechnoBoy deden het dunnetjes over van vorige week. Heer-lijk. Stampen in de regen met de southstylers :bounce:
Baztard
Was weer super feestje!
Be Free!!
Was een super feest!!!!
BeeVee
Heel vet feest :jaja: goed vermaakt. area's wel wat ver uit elkaar, mja dat krijg je gewoon met 10 area's. geluid was goed, aankleding ook en sfeer ook heel goed. jammer van die regen en dat t dan wat druk werd in sommige tenten. Al met al heel goed vermaakt op me eerste Decibel :-D
Bels-Geak
Dope Feesie !!
Berkel_­CSL [PaRtY-FrEaKeR]
was wir top feesie, prima locatie :D alleen kut van die regen
Bianca B)
Super vet feestje :respect: Alleen van die vage pogo hoeren! Zeker op het verkeerde feestje beland..
Biertj­e:bier­:
Was echt een zwaar relaxed feest :)
GEWELDIG
helemaal los!!!alleen jammer van die kutregen
Bigboldy
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves :bounce: Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! :respect: Special thnx 2 for me partypeepz;)
Bil
zieke shit :) wat een feestje, helemaal losgegaan maar wc`s gratis zou fijn zijn ja, en helaas regen
TOP!!
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
Black Widow
Pak een punt! Het is tijd om te ................ snuivuh snuivuh!!!!!
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
BoSwEg
zkrs dolle boel! :respect: Partyraiser :respect: Wij zijn harder als de rest! :bounce:
Bram [Kliniek]
geweldig feest!
Breda-Mike
geweldig feest maar 1 minpuntje en dat was de lange afstand van de hardcore naar de industrial.
C(l)
Was Weer Een super feestje! Prima Vermaakt:)
Car --> South
dit was zo fucking gek!!!! ben er nog onder de indruk van whahahahaha
Carloss...
Was weer een super geslaagd feestje ;):p:P
CHEDDAR
FUCKING GRUWLIJK OUTDOOR FEEST VAN HET JAAR ZO WIE ZO EN BESTE DECIBEL EDITIE TOT NU TOE VINDT IK!!
:respect: B2S! Zeker goed gedaan! Veel beter dan verwacht! Lekker weerje maakte het helemaal compleet! Alleen jammer van de regen..iets meer schuilplaatsen per m2 had wel gemogen, want die regen was wel een beetje voorspelbaar.. ben nu snipverkouden maarja.. heb me wel goed vermaakt en daar gaat het om! :D
helemaal super gewoon geen woorden voor echt van ouds weer lekker hakkuh :respect: gewoon:d
chino01
TopTopTop:D
Zeker goed, jammer van de regen en de modderboel erna,
code22
was wel leuk heb me goed vermaakt :bounce:
conehead
Mooi feesje! Jammer van geluid en tekort aan bar's in de tenten
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
Brute sjeit
Craniax
D-Block & S-te-Fan , Tatanka, Southstylers heerste vandaag, maar ik weet sowieso niemand op te noemen die vandaag slecht gedraaid heeft; verder de MC's der MC'S , MC DV8 :respect: ...wat was het weer een super feest, vele malen beter dan DefQon...SUPER!:d
was egt een supper feest goed vermaakt alleen die kut regen had niet gehoeven der na weer erg vet !!!
D i e n
echt een geweldig feestje :D prima vermaakt volgend jaar zeker weer :D
D'n BibzZ
Zekerz kwaliteit feesje alleen jammer da het ging regenen
MEGA FEEST! Beter dan vorig jaar..En beter dan DefQon-editie dit jaar! :Respect: To B2S!
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
D@nos!!!!
OW OW OOOOOOWWWW wat een mega feest!!!! Heel de dag in de hardstyle tent gestaan, geluid was ook en lekker dat Technoboy een half uur langer doorging... Een minpuntje: Deepack was WEER om te janken!!
dabeatjunkie
Was (Y) veel bekenden, lekkere muziek en stralend zomerweer ;p
DaMi
was ect te gek staan nu nog op de camping gezllig groepje weer zeeland bedankt wahaha :respect: Tommyknocker :respect: echt een wereld set keurig man !!!
danny20
was weer een zeer geslaagt fesstje jammer van de regen, maarjah pontio aan en gaan met die banaan.
Dannyehv
echt weer een Geweldig feestje :D
Gewelidig Goed vermaakt en panic als afsluiter TOP !!! :D
dark negative hardcore
zeker goed feest heb me prima vermaakt :D
de JVR //­ Symbiotic
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering :D Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet (Y) De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk :D en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien :respect:
De Puta Madre!­
het was helemaal top, alleen op het laatste regen, maar ja mag niet klagen met het goeide weer van de rest van de dag
De te kloppen man
Top feestje gehad (Y) Goeie sfeer, mooie lokatie, vond het alleen wel ver lopen van de ene naar de andere stage.. Laatste kwartiertje van Southstylers en de hele set van Max B. Grant in de stromende regen staan knallen! Technoboy daarna weer snoeihard, was een waardig afscheid :respect:
knallen tot t eind!!! vet vet vet, early(l)(l)
De_La_KoK
ge-we-dig!! echt super vermaakt.. partyraiser :respect:
Deesje ;-)
top feestje jammer van het weer s avonds maar verder niks te klagen :):)
superfeestje alleen jammer van regen was zeike nat
Delete123
Was zekers kk vet weer :D Waxweazle, Vince, Partyraiser, Panic :respect: tot volgend jaar! :cheers:
Den Old:P
Het Feestje was weer MOOI jammer van het weer voor de rest was het super:P
Was goed te doen hoor, zelfs in de regen! :P
Was zekers vet!
Wat een feest :D Afsluiten bij Rude Awakening was geniaal (L)
Distractor B)
Was jammer dat we er zo laat waren en weer vroeg weg gingen, maar desondanks heb ik me heerlijk vermaakt :D Vet feestje, vette opzet ook (Y)
Het was gezellig echt naar me zin gehad alleen de regen was minder
DJ Catastrophy
erg lekker feestje gehad :D
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
DJ Genic
:bier: SUPERRRRRR :bounce: :respect:
DJ Hardixx
Wat een superfeest! charly lownoise & menthal theo :respect: Decibel Outdoor :bounce:
cool festival flink bezopen alleen jammer van die regen 's-avond
DJ Hyperactivo
Was weer een geil feestje!
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
DJ ONLY
Super! :respect:
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
DJ Sjek aka E-Jackt
:respect: CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO :respect:
DJ-MAC-D
vet feest zeg volgend jaar weer jaaaahh toch
Djexunz
Goed feessie! Alleen jammer dat de set van Lownoise & MenTheo letterlijk in het water viel. Ik was wel benieuwd naar hun setje :9
Southsty­lers zijn goed bezig!!!
Dokter-Baco!!­
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Tril­o­k Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wa­t een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
DrokZ
zker wel een zuiver feesje.. Partyraiser Noisekick :respect:
DulluH
geslaag feestje:P:D alleen jammer van de regen:P volgende jaar zkr weer:P
Bohhhhh PET DUO (Y) :respect:
Edisfred
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor :no: Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor(y) Mooie mensen :P en een lekker sfeertje, TOP :D
Edster
Gruwelijk feest... Pet Duo gaf een ongelofelijke set:respect:....jammer dat er tijdens het vuurwerk geen muziek was en dat er na het uitvallen van de boxen even wat zachter werd gedraaid maar voor de rest van het echt een topfeest (Y) ondanks de regen waar ik weinig last van heb ondervonden
Ennair
Partyraiser na n half uur (Y) Tent zweeterig en heet ma goed vermaakt!!
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
er moet meer gefeest worden
spetter,spatter,spater het was leuk in het water !
GEWELDIGGGGGGGG :respect: Superfeest gek hahahaha heerlijk genoten, Baggerhakkuh!!!! masterrrrshit!!!!
Extree­mHardc­ore
vond het echt een klote feest
Ondanks het slechte weer wel een zeer vet feestje :)
FeMmIe
supertje!
was gezellig net thuis prima vermaakt alleen jammer van de regen :) dj's(Y)
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
super feest!! jammer van het openbaar vervoer heen en weer
Flipkonijn
VET!!!!! alleen véél te kort! volgend jaar wil ik nog de hele nacht doorgaan!
VET VET VET..!! Kan er niet meer over zeggen..!
Fr9ddo
ik heb een boot!!!!!
Framboos
Top feestje!! t weer was opzich ook niet heel erg! schranz (L)
Lekker feestje gehad :D Heel gezellig met me moppies :cheer:
was echt een SUPER feest NOIZESUPRESSOR!!
zeker weten een geslaagd feesie..tieum draaiden lekker bij de industrial
Full Effect
Jaja wat un feessie weer zeg :D decibel ruless :D was knalle met me sgatje en me echte knallers !!
FunkyShit
:respect: super!!!
Funny-Bunny
ik vond het een geslaagd feestje charly lownoise&mental theo vond ik super van de ene kant jammer dat het geluid uitviel door de regen maar toch had het wel iets iedereen met de poncho aan en hoppa :cheer:Noize Suppressor:cheer: niet verwacht maar Rude Awakening vond ik ook wel sjiek
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
goed feest, alleen jmmr da de technozaal veel te vol was, drm kon je er egt nie danse ofzo
Gertjuh
Jezus wat een gruwelijk feest!!!! ONGELOOFLIJK VET!! ZELFS DE REGEN WAS LEKKER
Schatjes! Op ML gaan we hand in hand banjeren. maak het helemaal goed.
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
Wat een geweldig superfeest was dit zeg.. perfecte locatie.. goed ingericht, prima geluid (dat stond echt snoeihard) leuke sercuritie.... alles bij elkaar gewoon echt een topper. volgend jaar cker weer van de partij!!!!
Haagsehoolie
Was weer helemaal losjes :bounce: en Zwaar gezellig.echt helemaal perfect.:respect:
hakkerd
partyraiser was heerlijk noisekick ultra tja en de regen ik vond het wel eens wat anders hehehehehehehe
lekker feestje
Happy joy joy!­
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! :jaja:lekkere setjes van :respect: dj rob /joe,ruffneck vette shit man (Y) unexist gekke terreur! darkraver en :respect: DJ STANTON :respect: helemaal los in de oldschool :jaja:
Harco 4 Life
Echt wel vet... Lang leve early rave en de regen in Nederland !! :P :D
Hardcore Infinity
Neophyte, Day-Mar, Noize Suppressor... :D Heerlijke dag, en een beetje regen mocht de pret niet drukken !! Alleen betalen voor de wc? Natte draaitafels... boxen die kraken... :P
hardstyle baby
was een leuk feesie heb me goed ver,aakt daarzo :P:P:Paleen jammer van die ene grote regenn bui :S:S
zo was lekker feesiej :P
het was weer een vet feest alleen jammer van die kut regen maar voor de rest ToPpIe!!!
Hardst­ylePas­sie
het feest was geweldig alleen de regen was minder en B2S heb het beter georganiseerd als bij emporium
Was zeker vet alle area's waren goed opgebouwd jammer van die regen aant einde maare voor de rest super vet :D :respect:
Heb me goed vermaakt. Hebben geluk gehad dat het pas zo laat begon te regenen,snap niet dat mensen daar over vallen,was toch voorspelt dat het zou gaan regenen is wel jammer, maar gewoon doorfeesten. Dj Paul en Dj ROb wat een set, SUPER gewoon ben helemaal uit men dak gegaan toen, :respect: :bounce:
HENNY070
heeeerlijk feessieee (Y) heb genoteeee :D:D
geslaagd feest alleen jammer jammer van de regen:(
hahha knetterwaus feessie
Hoochem
Het feest was echt heel goed! Goede sfeer en op de meeste plaatsen een heel goed geluid! Alleen de prijzen van de drink tokens waren wel wat overdreven duur! Verder mezelf prima vermaakt :yes:
Hydra
Was weer een lekker feestje ja.. regen.. tja.. gewoon doorgaan :) verder inderdaad te druk.. net gehoord dat "nu" alles op de parkeerterreinen helemaal vaststaat
Damn, ik heb me wel vermaakt zeg. Op www.woutie.com staan veel foto's maar ook nog een vette film van dit feest, leuk gemaakt ! Greetz, woutie
DECIBEL is gewoon het feest der feesten :D was echt kk vet!! volgend jaar dus zeker weer :P
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
Irusjuh
Relax feestje:) relaxte mensen goeie muziek..alleen jammer van de regen maar da mocht de pret niet bederven:P
Ivanho de la Penja
Heb me meer dan prima vermaakt, ook op de camping veel gelachen! Denk nie dat het volgend jaar weer Decibel is bij de Beekse Berge!!! :P
J' lijntje
:respect: Duro Man Van De Avond :respect:
J-olie
Was zeker relax :D..! See ya next year :cheer:
j@@p
was weer heftig
Jaapie 8)
Super feestje alleen jammer van de REGEN en het PARKEER incident :P
jackin­thebox­STIFT
Topfeest!! geluid, sfeer etc. allemaal top!! :respect: Noize Suppressor
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
japperd
Was wel goed te doen :D Jammer van het weer...Maar dat gaf er ook wel weer iets leuks aan :P
Absoluut geweldig, eigenlijk geen echte minpuntjes! Goeie sfeer. Technoboy en Neophyte :respect:
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen! (H)
het was geweldig!!! heb me zeker vermaakt
jessic@
Tering end gereden...en dan niet binnekomen :(:S
Jippper
beste lokatie hahaahah want dan kan je nog ffkes naar de oniz
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
JOHAN:O
echt een geslaagt feestje
in 1 woordt BRUUT!!!!!! geweldig feessie...!!!!heb me zwaar goed vermaakt....
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
Goeie Lokatie! :D top feestje!
was een super feestje! MC DA HUSTLA :respect:
Juf Inge
Was weer een zwaar goed feestje :bounce: Wij laten ons door de regen niet klein krijgen!!
KalePu­nkGabb­er
ouwe styl hakkuh het gekste; early en jump waren het beste vett feesje!!!Poncho hakkuh lukt ook
Kami
:D Schijt aan de regen, dik gas erop, in 1 woord: GEWELDIG :bounce:
StAnToN!!! :D
Kapsoons
Super vet feesje :respect:
KDT
Wat een superfeessie! Heb me eigen goed vermaakt.
Kenneth (L) JOys
Was egt een super feesje,,! Goed naar me zin gehad
Kevin - Harder­styles Magazine
Top feest Duro (y)noise supressor(y)
Helemaal waus weer!! Zwaar kikkuh....!!
Het was echt super! Heerlijk staan stampen in de regen! Onvergetelijk! :respect:
Kimm!e...
Top feestie.. en super camping :D:D prima vermaakt!!
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. :respect: for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt:P
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
knakkie_1982
het was tering vet alleen jammer van die stink regen en dat ik iedereen kwijt was en het vreselijk koud had
Knaller :bier:
partyraiser :D
koekiewoef
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen :D hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan :D
kova
:respect:charly lownoise & mental theo :respect:
KrebsKoppie
Super Feest, alleen jammer van de regen waardoor de hardstyle tent te vol werd:(
GEWELDIG is nog te weinig :d WAS UBEERRRR
krissy­:cheer­:
yoooo zwaar goed feestje gehad! :cheer: jammer v/d regen,mjèh : lang leve de Poncho's!! See Ya Again Next Year!
Kronox
SUPERVET!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo, Panic, Tommyknocker & Noize Supressor
Het geluid bij de hardcore kon veel harder
L.­aD.­ii - B.­amB.­ii
Feest was ondanks regen zwaaar geslaagd!!!!!
L0t
Een heeeel moooi feestje!!!!!!!!! Super gezellig!! :)
L@R!SSA
heeeeeeeeerlijk feeeeeeeest :D
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
Lady Y
Na 2 jaar willen gaan, dit jaar maar eens geweest! Heb me tot 21:00 erg vermaakt, daarna was ik moe! Binum en Ruthless draaide top (Y)
VET ja..NOIZE SUPPRESSPOR :respect:
het overtrof vorige jaar niet maar het was SU{ER!!!
likkum
het was weer een lekker feesie!!!!!!!
lil-brenny
T Was Lekkr knallen mensen!geweldig genoten
Linda:cheer:
nou vond het niet veel aparts zeg maar..
Lindaake '82
yeah
Linkshandig
Niet naar mijn zin gehad. Early rave was bagger en daar kwam ik toch echt voor. Lokatie is niks. Decibel moet gewoon terug naar de Binnemaas.
Heerlijk feesieee !!! Zkrs Paul Elstak & Rob :9 * :D
GEWELDIG !!
LoneCowboy
Heerlijk feest, regen was lachuh :D Mindere was dat de tas van m'n maat gejat was :(
LORD ENZO
was weer helemaal te gek goed weer b2s ga zo door !!!!!!!!!!!!
Wat een feest.. wat een feest
ik had meer regen verwacht,
Lydidia
Vond het een vet feestje. Jammer van de regen en chosen few :S
ik vond het SUPER :D hoogtepunt vd avond: The Prophet,!! dikke lasershow :yes: helemaal top!
M-ystery
Geweldig feesie, regen ach boeiend. CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO en PANIC!!! GEWELDIG!
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
M.I.B.
Zeker weer een vette party... Muziek was super.. En een +punt dat ze planken en zaagsel hebben gestrooid...
dit was gewoon het TOP feest van mijn jaar! I LOVEN IT !!!
super feestje
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky :respect: Bassdrum Project :respect: Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten :jaja:
maglite
hou op schei uit, nat kinderfeest!
MaiKsKe
Jah was weer supper alleen de regen maakte het druk in de tente da was alleen klote maar verders Toppie :D
ge-wel-dig! :kwijl:
MandY!O:)
(Y)
was een te gek feestje!!!
jammer van de regen en de beveiliging was niet oprecht
Mark_ster87
Weer helemaal LOS!:bounce: :respect:Catscan :respect:NOIZE SUPPRESSOR gruwelijk die bas :D
Marley...
Zo vet!!!
echt een goed feestje!! de lokatie mag er ook zeker in blijven!! :bounce:
Zeker een geslaagd feestje!! Letterlijk m'n nagels verrot getekt in de Jump area :S! Oh wat werd hier heerlijk gedraaid; Binum, D-Feat ft. Dark-E :respect: Ook de Early Rave en Hardstyle waren zeer goed te doen. Charlie Lownoise & Mental Theo (Y) En wat blijft The Prophet toch een geweldenaar :D
MasterGuido
Super feest! Volgend jaar verwacht ik Decibel weer in de beekse bergen.. :D
masterxess
Charly en Theo!!!
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
was weer lekker losjuhss!! super feestje!! :bounce:
Mellie(K)
Het was een super feest..:D:D...betreft het weer hadden we het veel slechter kunnen hebben....En de DJ van de avond PARTYRAISER
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
Geweldig feestje :D
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
MISS-LIZZ
DE INDUSTRIAL WAS ECHT TE VET, EN DE TECHNO OOK 8) Hahhaha TOPPIE
Mister P
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
was een geweldig feest ondanks het slecht weer
MR SH1N3
PURE GREATNESS !!!!!!!!! 100%
Mr.­stIP :) [djstiba]
Was lossssssssss te relax heerlijk weer en relaxe mensen !!! top
In 1 woord: FANTASTISCH!!!!
N*E*R*D
Regen is vet!!! Poncho all the way!
Nachtb­urgerm­eester
Was een vet feestje
Naughty Devil (6)
Echt Super!!!!!!!!!!!!!!
was echt mega rege boute me geen flikker en lekker lopen hakkuh in de early en lekker mensen voor de gek zitte houde:respect\
nick_R
heerlijk feest.. geweldige muziek gehoort,, akira, bryan fury, mindustries, pet duo, ruffneck, amok, rude awakening en producer draaiden allemaal echt heerlijk.... dus fantastisch festival
Nico:bier:
:respect: locatie (alhoewel het lingebos toch vetter was.. beetje kleine main dit jaar..) :respect: Organisatie :respect: Eten :respect: Drinken :respect: geluid :respect: B2S :respect:
Nicole...­ :flower:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa subliem!!! Rude awakening (L) tieum geniaal! en de intro van speedfreak :9 dat geluik *kippenvel*
NL-power BossieG60
megavetkeigaafsuperluxelekkerheetstampfeesie
NL.Daveku
zuiver feestje
ging wel defqon was beter, maar waar blijven de foto`s ????
NUDIE
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt:bounce:
Nuiver Met Een A
Super vet feestje echt vette locatie als het volgend jaar weer daar is ben ik er zeker weer bij
was wel geinag alleen jammah dat we bepaalde mensen niet zen tege gekomme
Rrrrrrrammen.. ...Fokkin vet gedraaid :yes: AMOK :respect: kippevel gewoon..wat een ontiegelijke set
oOLuci­gnanoO­o IN AZIE!­
goed
Oorsplijtend
Producertje en mr fury top! Akira begon goed maar werd na een kwartier kut! Verder lekker feesie met de stichting
Optimisten Terroristen
als door door doorgaan in de regen nie optimistisch is..:lol: n superknalfeest!! thx companjon;)(K)
KK vet! Decibel see you next year!!
OXYD
vetteshittttt
P@RTYRICO
vond wel geinig!maar verleden jaar was stukken beter!Pet duo:respect:
paarhaas
Vanaf duro was de hardstyle mooi. Maar daarvoor was Neophyte geweldig. Het hele feest was super. Ik wil weer terug
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega mooi feestje,tweede keer super vet!!! Maten bedankt voor deze knoepertje harde dag
mijn held van de dag die gast met die smurfensokken die ff was wezen zwemmen :vaag: voor de rest was t wel een super feest
Para J [JWT]
Goed feestje...!!!! Charly en Theo :respect: (L) Regen !!!!!! haha :)
super ultra mega geweldig beste decibel tot nu toe!!!
partylinniej
Helemaal super!!! Echt een top feestje!
PartySjaak
Asociaal Bruut Feest!!! :D:D Hardcore Mainstage Industrial!!! Panic mooie afsluiter (Y)
Pascal Arnhem
top feest de regen maakt het er niet minder oop super feestje gahad :respect:
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
PFSquad MC
Zeer Goeie Dag Gehadt :respect: B2S. Foto's o.a. WWW.PFSQUAD.NL
Philips
lekker feestje buiten de toffe buien op het einde
wat heerlijk zeg :D
Pigmans
endymion maakte alles goed samen met nexes, geluid stond echt gewoon bruut te hard!! regen maakt het juist leuk, behalve dat de draaitafels verregende en de boxen in hc tent er mee ophielden bij nz!! die ook erg bruut waren :D
Pindaklaatst
Heb me heel goed vermaakt (Y) Vince, The Viper, Tatanka, Bass-D :respect:
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
goed feesie goed vermaakt...beetje jammer van de regen maar boeiuhhh
Wat een knaller, de tering zeg!!
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
Princesje (K)
:respect: Superfeestje gehad met z'n allen, vooral m'n lieverd bedankt.. :kusje:
PRINS PILS
geweldig feestje! petje af voor de organisatie! :respect:
early :respect:
was echt een super feesiiiiieeeee!! helemaal top!!! :bounce: volgende week weer?? :p
Q-freak
heerlijke dag eenmaal in de techno nooit meer eruit geweest :P
Ja t was een leuk feestje:bounce::bounce:,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt;)
R@vegr@n
:'( ik heb wat gemist :s fijn dat het een top feest was
Was egt gruwelijk :D en wil het meisje dat mij zomaar ­zoende later op de dag in de buurt van de jumptent­ zich ff melde :P:P
RaoulDuke
megaaaaaaa vet!(y)
een zeer goed feest, muziek stond echt hard (niets mis mee)
Refeetje
HET WAS WEER HELEMAAL DOL!! ZEER GESLAAGD.. GOIRLE DE GEKSTE :P
GEWELDIG.. noisekick egt geweldig!!
RicardQ
vette locatie!! en heb genoten!!JUMP!!
rijnie
Geweldig!! :D:D:D:D:D
Robijntje!
GRUWELIJK FEEST!! topdag gehad met al me moppies (L)
Robjah
En gaan!
rocksjon
industrial was fucking relaxt!!!!!!
Rockxie
Was vet feestjuh heb me prima vermaakt:D:D Heletijd in de Jump Area gestaan;)
Roed/­Wit-Mestreech
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
Geweldig genoten 8-)
Roy B)
4 dagen lang Beekse Bergen was nog beter dan GEWELDIG !!!!!
Rsd kopziek 4-life
vet feessie jammer toen de regen kwam maar zelfs da liet me nie afstoppen..
ruudvaneijk
heerlijke dag gehad. het zag er allemaal goed uit daaro (y) volgend jaar zeker weer :)
S.­B.­ :bounce:
Zeer kwant feestje :yes: , "zwemmend" door Decibel :)
:respect: jump area :respect: super kicke!!! :D
S0ezie
Helemaal Super :bounce:
Sammieee :woop:
Zeker supervet feestje!! :D Heb me echt wel vermaakt in de Industrial :D
sanne (6)
had er meer van verwacht :( was té druk bij de hardcore tent :|
Sanne o:)
Super! :cheer:
Sanne:­bounce­::bier­:
prachtig prachtig, paul en rob:respect: heerlijke set, das nou echte muziek:bounce:,Limburg/Zeeland:cheer: zoals altijd weer van de partij, geweldig!!!
SARAAAP(L)
super leuke dag gehad (L)
Schitterend feestje! Zeker leuke mensen leren kennen, al helemaal op de terugweg station ;)
:respect: Vince, Charly Lownoise & Mental Theo!!! Heb me super vermaakt :yes: (Y)
Schranzloos
Super feestje, dank naar de regen daardoor kwam er wat plek vrij...
scolla-D&G
:respect: evil activities, neophyte, noize suppressor, bad boyz, b2s :lief:
vet feessie was ut alleen jammer van de regen :( en ik moest 45 minuten op me hamburger wachten :P
SEN'
super.. (Y)
Serenity
Dj Rob bij de oldschool, CL&MT, Bass D en Gizmo!!
sexy blue eyes
:bounce:
Genietennnnn
Sierellûh©
Was echt super!! Zeer goed vermaakt met al me vriendjes en vriendinnetjes :D (L) topp!!
Sjannes
super feestje alleen waarom helemaal geen coole poncho foto's??? wat kunnen mensen creatief zijn met een stukje plastic hahaha maar echt lekker feesie!
Sjeppie
gewoon hakken, niet meer, niet minder :)
Sjorsum
was weer een zwaar de top feest, alleen jammer van het laatste half uurtje
skatjebommel
echt weer een heerlijk feestjuuh heb me goed vermaakt zoals altijd beetje jammer dat het ging regenen iedereen wilde naar huis behalve ik :(
schranzelicious!!
Slager™
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten :S Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr :D:D:D
Sound Maniac :banana:
geslaagd feest! prima vermaakt :D :P
Den-Haag HakKûh...:bounce: :jaja:
gemisr op naar nigtmare
SUPER naar me zin gehad! veeeel beter dan vorig jaar! snel weer stampen met me knallers!
Stieven
LEKKER FEESSIIIEEEE!!! :d
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan! :p
Heeeeel mooi feestje:) jammer van het einde! :bounce: In de Hardstyle en open air! :respect: Trilok & Chiren
Goed feest. Heb me erg goed vermaakt en er werd verders goed gedraaid (Y) Industrial was prima alleen Akira kwam de boel weer ff verzieken (N) Waz de afsluiter dus zou wel geen andere platen bij zich hebben neem ik dan maar aan!!!!!!
SuuSje!!!!
Ja ja leuk feestje, ach ja en die regen we zijn niet van suiker!!!
Suzz!
Echt heel erg vet!Jammer van de regen maar dat heeft het feest absoluut niet verpest!
Sweetn­ess31(­L)
Wat Een Super Feessie Zeg :cheer: Heerlijk lopen knallen met me Toppers (L) Volgend jaar weer :lol:
T-Fuzz
he le maal pilo:P
t0m0x
ik vond het echt een super feest!
TB
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vi­nden :jaja: was echt super met een bus vol vriende­n!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn al­len in de poncho's! jammer dat de organisatie e­r zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur k­apot bij de early.. ook het parkeren was weer supe­r geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie­ komen er wel!! :/ schatje was superrr (L)
lekker stampen in de modder:P kvond het allemaal wel ver lopen! maar erg naar me zin gehad! NOISEKICK
TernTerror
Decibel 2006 was weer zeer goed...:respect: Early Rave Area :respect:
T Was egt een Vet Feestje:recpect: Alleen De industrial Hadde ze naast de hardcore moeten plaatsen
the b@­bes .....­
het was een top feest lekker knalluhhh
The beat controller
leuke locatie, het was zeer geslaagt:D
THE EMPIRE OF SHADOW
VET MAN ECHT KK BRUUT GEWOON
The Hardest
heerlijk,Noise Suppressor,daymar, en de early rave kortom prima vermaakt
In 1 woord GEWELDIG!
The Legend 013 :bier:
Wat hebben toch weer verrekes gelaaaaachen :bier: was super gezellig!!
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
the sjaak
het was weeer super
The Space We Are
Duro:respect:
The Vinyl Pimp
feest van het jaar (y)
Was gezellig ;) en NAT B)
thrillseeker
geniaal
Erg gezellig en goed feestje!
Timmer :bier:
Het was weer een leuk feesje :) goeie muziek!
Timmethy :vaag:
mooimooi(Y)(Y)
Tinu5!!
:respect: roburt natus :respect: petduo :respect: akire :respect: pila, voor de rest jammer dat ik rude awakening & the dj producer heb gemist
supper vet
Tjapke
BahBah, wa was dit weer smerig Vet zeg......Whaaaaaa.... toppie oppie,
Toine [Break Zero]
Superrrrrr !!! Echt goed vermaakt! Jammer van de bediening bij het eten-drinken af en toe.. maarja (Y)
Tokkie..
Rob, Paul, en mc Hughie babe... dikke set:D.. verder goed vermaakt... :bier:
Tom ©
Zekerz un chill feesie, volgend jaar weer
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
toot
ik dacht dat het niet veel beter kon als vorig jaar... maar dit feest overtreft echt alles!!!! :D :D :D :D :D
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
TriX in tha MiX
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan:bounce: Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot;p hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
Twin Sister
leuk en aardig hot feestje...:yes:
Ultra-D-Man
B2S Vet feest! regen verneukte het dus niet want alles was goeie(muziek)!:)
UTCA_Chin
Niet zeiken over het weer... Het was echt knallen! Vooral bij Partyraiser en Unexist :respect:!! Later veel meer rondgelopen maar was wel gezellig :)
uut Grunn :respect:
SUPERRRR!!!
vage:b­anana: TOEB
GEWELDIG GRANDIOOS!!!
van belle
(Y)
Vannenas
Tsja, er waren dan wel verschillende stages maar dan wel met dezelfde muziek.. kon mijn plekje niet ech vinden
VD
was weer knetter waus
Het was weer Superrrr :yes:
leuk feesje gehad met me mattiezz :D lokatie wat minder als vorig jaar
Goed te doen ondanks ik op Krukken moes lopen:( wel jammer vant weer, voor de rest super:D
vldmikey
ut was zeker kk gek da doen we nog een keer
VonEcke
Hupsakee Amok & Rude Awakening , was weer genieten
Vonnie O:) Ponnie
Super feest :cheers: In de regen lopen huppelen enzo hehe zkerrr vet !! :respect: Noize Suppressor
Vosje jr.
Suppppeeerrrrr VET!!!!! B2S bedankt!!!
super feest goede sfeer mega afsluiter
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
Whit-ney
Was echt gezellig!
White-Guy
Super gehad met mijn meisje(L) maar wel de 2e en laatste x decibel...:nocheer: De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen:/
Wierts
Echt een geweldige afsluiter van mijn vakantie!!Partyraiser: Det is toch neet mier normaal?Bedank B33st voor je aanwezigheid
Prima feestje, maar een beetje jammer van het weer....
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
WLMNL
Deepack, Endymion, Evil Activities :respect: verder zeer goed geluid en goeie sfeer :cheer:
Industrial was VEEEET! Hardcore-tent was (n) :no:
helemaal uit mijn plaat,veelste kort,doen we snel nog een X!!!!
x__­Mandy:­cheer:
Superrrrr,,, i love Coone mooi afsluiting!!
was wel IJselijk feesje denk:bier:
Jump, Hardcore & Industrial :respect: Geslaagd feestje !! (L)
Youne
Had meer regen verwacht, dus het viel me nog mee! Super feest! :D
Zebra's ruiken vreemd
Zeer zwak...
jammer van de regen maar voor de rest topdagje gehad..:respect:niosekick:respect:
||LOOS||™
zeer lekker feest en zeker goed vermaakt :D de regen was ff minder maar daarna weer lekker door :D
~!Hanneke!~
echt een te vette party!!!!!!:D
~~m~~
Het was egt een super mooi feest!!!!!!!!!! volgend jaar zeker weer...
• •M@rCky• •
heerlijk feest!!met dank aan de regen en Charly&Theo!!!!echt super!!Coone was n lekkere afsluiter!!!
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
best naar mn sin gehad...helemaal uit mn naat!!!hehehe...
•° ¤ KellY ¤ °•
Heb het reuze goed naar me zin gehad:D haha volgende keer weer!:)
¤Jessos (F)¤
was zwaar knallen:bounce: jammer van de regen maar we krgen van die handige regenjasjes:) verder was het gewoon SUPER:!:d

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)