Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was
supervet, alleen jammer dat t weer t op het laatste liet afweten.
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig, Dark E & Coon enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr
heb me wel stierlijk vermaakt weer ..alleen laat onderhand dat kut heineken is thuis BAH zkr bij ons in brabant!fietstocht is goed verlope jongens wie had dat gedacht!?!het was weer heerlijk coby verder goeie locatie beekse b toch wel jaaaa HARDCORE STATE BRABANT
Decibel 2006 : Een van de beste feesten tot nu toe. Goede sfeer, top muziek, nergens lang hoeven wachten (wc, eten, drinken) Parkeren was vlak bij en konden ook gelijk weer weg rijden. Heb me zeer goed vermaakt, dus in 1 woord: TOPPIE!!! En ach, dat ene buitje was eigenlijk ook zo weer voorbij, maar ja, sommige mensen moeten nou eenmaal wat te zeiken hebben...
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling... was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!
vorig jaar was beter...maar het was dit jaar ook weer lekker knallen partyraiser was ook weer goed van de partij en het weer...daar letten we gewoon niet op
Was zeker weer een goed feestje! Alleen de weg van hc naar jump werd steeds langer en langer
Wat een lekker feessie was dit weer Alleen jammer van die blubber bende en het lange wachten bij het uitrijden. Verder goeie sfeer en werd lekker gedraaid, vooral in de hardstyle waar ik het meeste heb staan
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden maar om 8 uur was het bier op en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter
Pet duo wat knallen die lui, goed na me zin gehad, vondt alleen industrial en paar andere area's wel erg simpel ingedeeld door de organisatie, zeker aangezien er erg veel regen werd voorspeld! en volgende keer wat meer bars of een stuk groter, de bar in de industrial was echt veelste klein!
Ja wat zal ik eens zeggen........had er meer van verwacht, jammer van de regen en op einde in de hardcore was echt goed maar dan stopt het helaas.....geef mij toch maar sávonds een feestje maar heb me zekers weer vermaakt
goed vermaakt alleen beetje te dronken hehe dus om 7uur zijn we al naar huis gegaan.moe maar voldaan
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
SUper to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
wat een heerlijk feest! en zo hoort een techno tent ze zijn! vanaf het begin knallen met allemaal zeer lekkere setjes: in t bijzonder Pet Duo, Amok en Awakening
Helemaal geweldige dag gehad het weer, de sfeer, de muziek.. echt top
Akira vs Producer damnnn
feest !! + sfeer bij de early, bijna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen Few en Vince en zelfs de regen kon de pret niet drukken, gewoon doorgaaaan !
het was gewoon te gruwlijk echt niet normaal meer. we waren lekker uit ons dak gegaan op de chille muziek. echt een top feest. alleen jammer van de regen.
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! Special thnx 2 for me partypeepz
Beter dan Defqon. Prima lokatie, gezellig sfeertje, prima gedraaid en alles perfect geregeld. B2S .
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno
Gezellig feestje Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst Early Rave Gouwe ouwe uit leuke oude tijden
Was een dik feest.... Partyraiser beukte weer erg lekker (as usual).... Verder dikke afsluiter met Rude Awakening in de Techno.... Heerlijke kraakpiep!!!
Jah zker een geslaagd feeske! zeer goed vermaakt. alleen dat die kut gemeente begon te zeiken over geluids overlast! gaat nergens over.
Was wel weer een gezellig feestje. Werd ziekelijk hard gedraaid in de techno . Jammer van de regen en dat doordoor eigenlijk de gewenste avondplanning niet door kon gaan. Industrial was jammer genoeg niet overdekt namelijk . Verder me eigen erg goed vermaakt!
Was weer goed feestje voor de korte tijd die ik er was
B2S! Zeker goed gedaan! Veel beter dan verwacht! Lekker weerje maakte het helemaal compleet! Alleen jammer van de regen..iets meer schuilplaatsen per m2 had wel gemogen, want die regen was wel een beetje voorspelbaar.. ben nu snipverkouden maarja.. heb me wel goed vermaakt en daar gaat het om!
helemaal super gewoon geen woorden voor echt van ouds weer lekker hakkuh gewoon
Was zeker een goed feest, alleen vond de lokatie van vorig jaar beer lingebos. Nog steeds van de kaart dus was zeker gezellig , was alleen een beetje nat geregend
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad volgend jaar weer!!
BASS D , wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant twas super met je! Dikke en voor jullie!
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
MEGA FEEST! Beter dan vorig jaar..En beter dan DefQon-editie dit jaar! To B2S!
Fucking bruut!!! En heb een beste pieeeeeeep nou!! Ongeveer de hele dag voor de box gestaan in de hardstyle tent TOP FEESIE Technoboy DAMN jij ben altijd de enige die me echt los krijgt! Zn zet was echt geil! En nog 1.5 uur ook
:DSUPER SUPER SUPER en nog eens SUPER.. een geweldige dag gehad ondanks de regen, en daarna lekker in de modder gebanjerd om de auto op gang te krijgen !!
Was lekker feestje, Hardtechno zaal was geweldig. Early stage ook wel weer lekker Rude Awakening
Wat een MEESTERLIJK feest! Alleen maar in Early gestaan, lekkere setjes gehoord, veel gehakt, veel bekenden, heerlijk weer, dikke lokatie, lekker in de stortregen losgegaan, was gewoon super! Volgend jaar uiteraard weer aanwezig
het was het feest van het jaar knallen en het weer zat ook gelukkig mee volgend jaar zijn wij er ook weer bij de muziek was vet knallend jongens van b2s ga zo door
Wat een bruut feest! Early stage was het vetst! Helaas wel veel te weinig mee gemaakt van het hele feest. Parkeren was een DRAMA we hebben ongv een uur op de pakeerplaats vastgestaan! Volgend jaar weer op de beekse bergen!!! (wel betere parkeer plaatsen AUB!)
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
weer een heerlijk feestje gehad...~!! alleen barindeling mag de volgende keer wel beterr...
PET DUO was geweldig... Top feest alleen jammer van de modder!!
Heb me goed vermaakt. Hebben geluk gehad dat het pas zo laat begon te regenen,snap niet dat mensen daar over vallen,was toch voorspelt dat het zou gaan regenen is wel jammer, maar gewoon doorfeesten. Dj Paul en Dj ROb wat een set, SUPER gewoon ben helemaal uit men dak gegaan toen,
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers , en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super , ook naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!
decibel was weer geslaagd vet dat de Industrial buiten was en de Hardcore tent mogen ze volgend jaar wel wat groter maken, veel te druk daar beetje jammer van de regen...... DaY-már Partyraiser Noisekick Akira
Early Rave stage was geweldig wat een geluid verder echt een topfeest, jammer van die regen op t einde maar dat heeft zeker niks afgedaan aan dit feest
dit was weer een zwaar gek feesie kicke lokatie volgas met die bende 11uur lang oja brokkenpiloot je voor2
Het was echt super! Heerlijk staan stampen in de regen! Onvergetelijk!
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt
Super feestje ondanks de harde regenbui, gewoon doorgaan! bedankt party people for the great day!!!!
Was wel goed feestje, de enige grote minpunten waren de RANZIGE Fesj wc's waarje ook nog voor moest betalen, het langwerpige terrein(veel te veel lopen), en de slechte regeling op parking, godverdomme anderhalf uur daar gestaan
Niet naar mijn zin gehad. Early rave was bagger en daar kwam ik toch echt voor. Lokatie is niks. Decibel moet gewoon terug naar de Binnemaas.
was echt wel mooi feestje, vooral dat vuurwerk op het laats! NEOPHYTE alleen jammer dat niet snachts was! vind nachtfeestjes toch beter! en de rosé was op en te weinig barretjes aan 1 kant maar werd te veel gelopen daardoor en was klote met hakke! maar verder geslaagd feestje!
Suuuuper feestje .. Heerlijk gestampt. Ondanks de regen me tering goed vermaakt
ik vond het SUPER hoogtepunt vd avond: The Prophet,!! dikke lasershow helemaal top!
vond het zwaar vet!early rave super gaaf!!!! hardcore tent ook....alleen jammer van de regen vanaf half 8, maar goed was gewoon een zwaar vet feest!! aankleding was vet, goede dj's en niet overdreven duur!!
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar Maar het was een topdagje! unexist, partyraiser en noize suppressor Héérlijk Jammer dat de tijd zo snel ging
Zeker een geslaagd feestje!! Letterlijk m'n nagels verrot getekt in de Jump area ! Oh wat werd hier heerlijk gedraaid; Binum, D-Feat ft. Dark-E Ook de Early Rave en Hardstyle waren zeer goed te doen. Charlie Lownoise & Mental Theo En wat blijft The Prophet toch een geweldenaar
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
heb alleen maar bij de early gestaan en geen enkele tent van binnen gezien, ook niet tijdens die hoosbui want toen paste er geen mensen meer bij was weer gezellig met m'n schatjes
beetje kopie van defqon.. jammer van de hardtrance voor de rest geslaagd
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! Charly Lownoise & Mental Theo Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
Vond het eigenlijk een Geweldig feest, ondanks de regen. Alleen die uitzuigerij dat je niet ff na je auto mocht om droge kleren aan te doen ( terwijl anderen dan voor zouden wachten ) en dat die kut poncho's 3 euro kostten ( later deelde ze ze uit ja, maar toch ) en dat ze veel te weinig schuilplekken / tenten hadden gebouwd want je paste echt nergens meer in zeiknat en morgen vast ziek dus..... erg jammer. Mja de sfeer, muziek en het geluid waren super
Ondanks tegenvallende afsluiters in Safaripark Beekse Plassen gruwelijk vermaakt! Echter mag de afvoer van de bezoekers vanaf de parkeerplaats ernstig in beraad worden genomen..!
van begin tot het eind lopen stuiteren, gewoon super feestje , volgend jaar zeker weer
Leuk feestje, niet echt helemaal mijn muziek doorgaans, maar in de jump- en hardstyle-area's heb ik me goed vermaakt en de main was vet! Jammer van de regen, maar daar was de kans sowieso groot op.
Zeker vet feessie! weergoden toch redelijk met ons gehad alleen catering was ruk! Verder goed vermaakt met mun maatjes
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! En de regen.. ach, moet kunnen toch
Goed feest. Heb me erg goed vermaakt en er werd verders goed gedraaid Industrial was prima alleen Akira kwam de boel weer ff verzieken (N) Waz de afsluiter dus zou wel geen andere platen bij zich hebben neem ik dan maar aan!!!!!!
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vinden was echt super met een bus vol vrienden!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn allen in de poncho's! jammer dat de organisatie er zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur kapot bij de early.. ook het parkeren was weer super geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie komen er wel!! schatje was superrr
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha
Super gehad met mijn meisje maar wel de 2e en laatste x decibel... De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig