Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1378), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3705), Rosio (1953), A.D.HeiDie (1939), Nevz (1251), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (977), Sammieee :woop: (2716), anoniem (1642), Error Chick (1548), Markiez (2979), L.aD.ii - B.amB.ii (1167), * Zahne (2270), 'Luuk (961), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1099), anoniem (1169), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO riot in NYC!!! Early!!! GIT!!! Grote groep gezellige mensen weer. BEDANKT!!!
Superfeest wederom!!! Helemaal TOP!!
heb me gezellig vermaakt, GESLAAGD!!!!alleen jammer van de regen en alleen ver lopen van bijv. de hardstyle na de mainstage, en betalen bij de wc....
!!!JOR
TOP muziek!:D, dr werd lkkr hard gedraait, alles goed geregeld , beetje jammer van het weer..
!!*­ Claudia *!!­
Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
!Freak!
haha leuk hoor btje hakken in de regen..... mooi feestje geweest:)
Het was weer een gezelig feestje :) Foto's komen op WWW.TW-MAGAZINE.COM
$euren
Was een vet feest, Alleen jammer van de regen..!!:)
((Sjordy))
ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
(6)Ais(6)
hardcore was super :bounce: En wat was ik blij met de industrial :kwijl: stampen in de blubber bij noisekick was gewoon bruut:D
Was zeker mooi feestje.. en hadden in het begin zeker geluk met het weer :D
Helemaal super!! :vaag: Industrial was geweldig! Volgend jaar weer!
Super Gaaf!!..:D
(L)
suup feest o:) volgende keer weer van de partij 8)
(L) Bladewoman (L)
Ik heb weer genoten! Rob bedankt voor je afsluiting in de oldschool!! Kippenvel en een emotie alom...SUPER!! Mooie herinnering aan mijn trouwdag! (K)
Ja zeker een leuk feestje, alleen jammer van die regen! :p
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
beste party waar ik ben geweest.
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feest! heb me super vermaakt!!! Was echt leuk!! :bounce: Emile en Remus Thnx voor het kaartje! 'After' met nimal erg gezellig! haha.. :)
tja mijn stemming was opper best maar vondt t gewoon een saai feest :/ beetje jammer vorig jaar was veel leuker
* de Kale *
Wederom super feestje !! Alleen FUCK de gemeente met geluidsoverlast :S Oja Hardcore tent volgende keer maar meer open maken ?!!
* DEBBY *
vet feest
* Natje (L)
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuw­e mensen leren kennen. :) Industrial Area :kwijl: G­eluid st­­ond in 't begin wel zacht daar. Hardcore­ Area vie­l wel tege­n, het geluid vond ik niet ve­el.. De or­ganisatie hadden de tent van Hardstyle ­e­n Hardcor­e beter om kunnen wisselen. Gelukkig t­och­ het gro­otste deel van de dag erg mooi weer g­ehad...!! :D
DECIBEL OVERRULED DEFQON!!! & :respect: voor MC Da Hustla wat een brute stem zeg! :respect: het was G E W E L D I G !!!
***­DonVito***­
Zeer goed feestje, jammer van die regen alleen :(
***­Linda23***­
was echt een baggerzooitje!!! muziek vond ik ook tegen vallen!! NEE geen decibel meer voor mij!!
***­mokum verzwikt
Leuk feestje, Lijkt alleen iets teveel op defqon dat maakt het een rip off PARTYRAISER :bounce: :)
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
**[MARCEL]**
super super super!!!
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
*_[K]elly_*
Het was een leuk feestje, alleen jammer van de regen :(
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
SUPERRRFEEST ondanks het regen.beter aangekleed als defqon.
*ElleN__(F)
kai vet
Toppie:D
*­H arders­tylesz­*­
kk doll
Het was vet gesellieeeee
*Kev
Lekker Feestje Weer :bounce:
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen :9 Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug :( ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!! (K)
*­Lieke(­L)Died­erik*­
lekka feest.... (Y)
*mandy*
was echt een super gaaf feestje!! :bounce: alleen klote dat de hardcore tent zo verrot was!! wat een natte zooi daarbinnen!! :rot: maar we gingen zekerr LOS !! 8)
was goed te doen, gezellig alleen jammer van het weer rond 8 uur.
Heb het weer super gezellig gehad, leuk sfeertje, en zeker vette muziek! Vorig jaar was de locatie beter, we hebben nu anderhalf uur moeten wachten totdat we eens naar huis konden. Zo druk met de auto's bij de afsluiting! Volgend jaar zeker weer (Y)!!! (K)
*Vanes*
Super feestje:respect: Was echt leuk..Waren een paar dingen die beter hadden gekund
*wHOoPs*
klapkakend stampfestijn :bounce:
- Beffie -
was idd een erg leuk feestje,leuke sfeer gezellig mensen en we hadden een top groepje was gezellig mensen bedankt:d
:WOEP:was een goei feessie!!!vooral in de HARDSTYLE tent !!!!!! :BOUNCE:
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen:S vorig jaar was zowieso beter:jaja:
-.Jamie..
Lekker feestje (Y)..leuke mensen :jaja: en mijn paraplu deed zn werk B).
-=­[*­TeRRa|­|TeKK*­]=­-
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling...:bounce: was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!(Y):bounce:
-=­terror­gevaar­=­-
het was een gewellig feest goed vermaakt vooral met noisekick partyraiser volgend jaar weer en in de regen feest was zeker wel vet om te doen
-=VanDalen=-
Keer wat anders in de regen :kwijl: maar ow zo heerlijk!! :respect:
. JOANNY
Heerlijk feestje gehad :)
...mausku...
schooeftiggg
Twas zeker vet :D:D
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak:P
.¤~Hellen~¤
Geweldig feestje:Yes:
Tering vet feest :bounce: ... jammer van de regen op t laatste moment..
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
71 Kilo Tom
De italianen waren de grote overheersers :D
met de regen kwam de sfeer! (bij mij tenminste wel)
Leuk Feestje
vet feestje hoor goed gedraaid alleen jammer van het kut weer op het einde !!!!
:bier:­THOOM:­bier:
was weer een lachen feestje, lokatie ook goed en dichtbij dus mag volgend jaar wel weer zo!!
:bounce: BasssKick :bounce:
Super goed feestje, qua locatie geluid en line up, spierpijn als de mtf, maar die tyfus regen, maar mocht me pret zeker niet drukken, de hardcore tent was :respect: meer dan goed
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
was wel lachuh feesie
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
Egt een super dol feestje weer is :respect: Early stage :respect:
Knalfeest:D:D:D
Wat een oldermachtigst mooi feest! Mooie mensen, geluid dikke (Y) jammer van de tegen, maar dat hield ons zeker niet tegen!!! op naar volgend jaar :bounce:
geweldigh
:devil­:Kensh­iN:dev­il:
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rr
:IRIS
Decibel.. SUPERRRRRRRRRRR
:lijn: SuuSie :lijn:
het was gewoon te los heb het super naar mijn zin gehad jammer dat de muziek bij paul zachter moes van de gemente maar het was meer dan geweldig :D :D :D
Super feesie.. Lekker staan stampen in de regen:bounce:!!
< Japie >
lkkr feest!!!!!
super feesje...
>> **­ Mr.­Nice **­ <<
Het was een vet feest :jaja: Beter als vorig jaar, maar nog niet geweldig. B2S heeft bij deze wel bewezen dat ze kunnen groeien (Y). :respect: Pila / Vince / Robert Natus / Unexcist / Rude Awakening / Pet Duo :respect:.
>> **­ Ms.­ Nice **­ <<
Ik heb me goed vermaakt :jaja: Het was beter als vorig jaar ;) Het weer zat gelukkig een beetje mee overdag :) Gezellige dag gehad met friends & m'n schatje (L)
>D<
Vorig jaar was veel beter!! Alleen de laatste uurtjes waren SUPER op de mainstage!! Maakte de dag weer helemaal goed!
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
was egt wel ziekelijk vet feesje
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
Wel geslaagd feest hoor! alleen mocht de hardcore tent wel een beetje groter :P Partyraiser,daY-már,Neophyte, evil activities :respect:
[L]awd­yMiSsC­lawdy(­L)
HELEMAAL GEWELDIG!!
[Mir]:[
vond t tegevalle :/ vooral die kutregen!!!
zeker vermaakt ging er lekker op
[P] a o l o
Echt super!! de regen met poncho's was ook geweldig:P charly&theo:respect:
[PSV]Terror-Waus[EHV]
was echt een dik feest
ging er weer aardig op..precies op tijd binne voor PARTYRAISER...was weer SUPER...wesley tot de volgende x...alleen dat KK-WEER op het eind
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
[terro­r]Neop­hyte
vet feest! Chosen few & Yves :respect:
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
mooi feestje :D
Heerlijk die regen:d Superfeestje:d
_Rubje_
:respect: :D geweldig feest!!
_Scorpia_
Echt een super feest. alleen jammer van de regen. :respect: TommyKnocker :respect: partyraiser
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
nou het was geweldig:D
ALLES KAPOT!
Bruut feestje :D
Ammie013
twas egt supervet. jammer da ik als enigste in me dierenpak was :P
Amplify
geweldig genoten :) gelukkig ff een poncho aangeschat... :)
angeleyes
hey iekkie.. tja ut was een lange dag,maar zeker wel een mooie dag niet dan..
Echt wel vet feest !!! Jump was echt relaxed :)
Animaniac
**WOOW**
Prima feest! Zeker leuk gehad!! En leuke safari nog haha
Annie en Kull
Feest was egt super. kei goede muziek. alles was goed geregeld.
Anthony G.
Supers....leuk om je weer eens te zien zusje heerl­­­­ijk Los in de regen doen we vaker para !:P!!! :respect: Early
Antoinetta
kort maar karachtig
ANUBIS666
3e keer decibel voor mij, en het wordt toch echt ieder jaar beter. superdag gehad alleen jammer dat southstylers op de main zo in het water is gevallen. Bijna heel de dag in de hardstyle gestaan, Luna en Duro super gedraaid. Oja en wie was dat lieve meisje uit DEN HOUT waar ik mee sprak toen ik zeiknat voor de hardstyle stond om 20.00uur. Ik moest opeens weg om mn maatje te zoeken. Ben later nog wel terug gelopen maar kon je niet meer vinden. jammer jammer.
Zeer lekker feestje!
Arie J Beukenoot
geweldig! in de regen knallen met tieum :jaja: en de rest van de dag industrial :kwijl:
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
Ata
Super feest! :D
Aureel
was echt geweldig, mooie locatie
(y) feest !! + (y) sfeer bij de early, b­­i­jna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen ­F­ew­ en Vinc­e en zelfs de regen kon de pr­et niet­ druk­ken,­ gewoon doorgaaaan !
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
Was een lekker feessie, jammer van die regen, maar­­ had toch al een mooie dag gehad. Love the Hartje­s ;-) :bounce:
Bad-Mistery-Girl
Ideaal :D
barrie gammele knie
geweldig
Basje74
Het was zeker een schoeftig feestje. Alleen jammer dat ik de laatste uur heb moeten missen, dus ook Noize Suppressor.
Be Free!!
Was een super feest!!!!
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
Berkel_­CSL [PaRtY-FrEaKeR]
was wir top feesie, prima locatie :D alleen kut van die regen
De meester weer aan het werk gezien :respect: wel jammer dat op het einde de buit binnen was en je maar moes zien hoe je naar huis kwam...
helemaal los!!!alleen jammer van die kutregen
Bigboldy
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves :bounce: Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! :respect: Special thnx 2 for me partypeepz;)
het was een leker feesje was ech goed de volgende keer weer
Bil
zieke shit :) wat een feestje, helemaal losgegaan maar wc`s gratis zou fijn zijn ja, en helaas regen
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
bitchje
echt een SUPER feestje
bjornoooow
leuk feest alleen die klote vreet en zuip tenten waarom die lange pleuris rijen??????? verder vet feestje
blije eikel
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno :bounce: :D
BlOnDiE-LiCiOuS
Was me wel weer een feesiej alleen minder van de regen blubber boel...!!!
Bob*NWK
Beetje jammer van de regen, maar was verder wel ok(Y)
Een zeer geslaagd feest !! :bounce: Er werd goed gedraaid, en er was een prima sfeer (Y)
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
WAS ECHT SUPER!!! THANKS! :D
Breaza
Opzich wel een lekker feestje :D Alleen op een gegeven moment ging dat geluid weer erg zacht, net als 2 jaar terug, dat viel wel een beetje tegen :no:
Brummeke
Was zeker weer een goeie!! Muziek was in de wijde omtrek te horen, dus niks te klagen gehad :D
echt weer een geslaagd feest:D zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel:D
Buri :bier:
van het BEGIN tot het EINDE!! TOP! QBASE MFUCKERS!!
wat een feest, damn!!!! :respect:
C(l)
Was Weer Een super feestje! Prima Vermaakt:)
was toppie:)
Carloss...
Was weer een super geslaagd feestje ;):p:P
CED79
mooi feest hor...knakkers waren waren vet
Cherzana
Erg gelachen :), behoorlijk debiel vond ik dat mensen poncho's moesten kopen! Volgend jaar misschien wel weer naar Decibel!
Zeker goed, jammer van de regen en de modderboel erna,
Industrial :lief:
Cisca,,*
Was weer een mooi feestje!! Foto's zijn ook leuk geworden,,
goede organisatie!!!!
Colinda(f)
:D Super Feesie :P hoppataaa gas erop en gaaaaaaan :bounce: Op Naar Decibel 2007:D Bedankt Iedereen(K)
Conan
wat een super geluid bij darkravers pussy hoekje samen met vince en nosferatu!!! en daarna promo bij de techno.....dun tering!!!!
Was echt helemaal super ondanks de regen en het feit dat je haast niet kon bellen/smsen.Toch m'n maatje nog gevonden en super naar m'n zin gehad ;) :respect:
Crazy_Chica
Was super leuk lekker lang mooi weer gebleven en goed sfeertje :yes: later wat regen maar goed weer of geen weer de echte feestbeesten blijven gewoon doorgaan (y) Top...
crimmie
ondanks de regen was t een superfeest!!!!!!:bounce:
Curly-Dance-Girl
:respect: BASS D :respect:, wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant :p twas super met je! Dikke (K) en :hug: voor jullie!
Cyntjuh
Vet feestjuh :respect: Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen... :(
MEGA FEEST! Beter dan vorig jaar..En beter dan DefQon-editie dit jaar! :Respect: To B2S!
goan en goan
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
Zeker wel TOP Feestje!!!:D
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.:)
Deesje ;-)
top feestje jammer van het weer s avonds maar verder niks te klagen :):)
TOPFEESSIE!!!
Defqon.1
Heb me prima vermaakt! (Y) Regen? Lekker belangrijk! Gewoon doorgaan :bounce: €0,50 voor de WC!? Beetje jammer weer... :x
Delete123
Was zekers kk vet weer :D Waxweazle, Vince, Partyraiser, Panic :respect: tot volgend jaar! :cheers:
Helemaal Top !!
goei feestje weer in brabant! early rave was het gaafste
Denn Ash
TECHNOOO, aardig geschranzed, vetste stage van allen. Was wel doorweekt, maar gelukkig kon ik opdrogen in de auto. We stonden toch een uur stil :/
He-le-maal geweldig! Super gezellig!
Was goed te doen hoor, zelfs in de regen! :P
Was zekers vet!
Wat een feest :D Afsluiten bij Rude Awakening was geniaal (L)
Distractor B)
Was jammer dat we er zo laat waren en weer vroeg weg gingen, maar desondanks heb ik me heerlijk vermaakt :D Vet feestje, vette opzet ook (Y)
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
Diva**style
zo ver lopen was t niej, B2S was een top feest keep it going..
Dj Djon-E
vet hoor
DJ Gakko
Erg genoten :yes: super feestje!
DJ Henk
geweldig weer vooral de Techno en Industrial :cheer:
DJ TECHMAN :D :D
was echt weer een top feest heb me supper goed vermaakt dus ik zal zeggen tot volgend jaar
DJ-MAC-D
vet feest zeg volgend jaar weer jaaaahh toch
vond het weer nog meevallen, super feessie !!!!!!!!!!
Djowie de Cowboy
Echt een geweldig feest!! met als hoogtepunt Charly en Theo! :respect:
Heel geslaagd feesje! geluid in de hardstyle tent en main stage echt super. Er werd super gedraad (southstylers, pavo vs isaac, Prophet enz) kortom geweldig!
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
dotheSamba
Lekker feestje zeg, goed vermaakt in de beekse bergen! Alleen Panic had wat harder mogen draaien :bounce:!
dreekegmo
drukte was indd irritant in de tenten . jumpstyle area draaiede ze hartstikke goed allemal wel maar tog sprong er zoals gewoonlijk eentje boeven uit DJ COONE!!!!!!!!! WAS TOPPIE FEEST NEXT YEAR AGAIN
Dryade
Oeh B) Dit was gewoon genieten :D DefQon overtroff­en, das duidelijk :D Tommyknocker (L)
duko
lekker druk & toch beter als vorig jaar:P Technoboy_O_
DulluH
geslaag feestje:P:D alleen jammer van de regen:P volgende jaar zkr weer:P
Bohhhhh PET DUO (Y) :respect:
EdJuH :bounce:
was gewoon een tegek feest :d volgend jaar zeker weer
:respect: TOP FUIF :respect:
Eesje
Het was echt fantastisch, ik heb genoten en wat n toplocatie!!!
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
el PEDRO!
Fucking bruut!!! En heb een beste pieeeeeeep nou!! Ongeveer de hele dag voor de box gestaan in de hardstyle tent:D TOP FEESIE (Y)(Y) Technoboy DAMN jij ben altijd de enige die me echt los krijgt! Zn zet was echt geil! En nog 1.5 uur ook :D:D
Enovi!!!
zo dat was weer 'n ECHT feestje:D ik miste wel wat mensen(L)
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
EPHEX
VET!~
Eric Greenfield
Geweldig feest! :respect: Stanton :respect:
Leuk feessie gehad! Het beroerde geluid bij de hard­core was wel een tegenvaller!
Was echt een goe feest!!!Alleen jammer da t zo warm was in de HC zaal..maar jah zker goe vermaakt:bounce:
evelineo
Wat een super feestje! Eerste keer, maar zeker niet de laatste (y)
Explode
:respect: The Prophet :respect: Super set!! Op naar Q-Base!!
Fabien '
Super, in een woord geweldig, en dat het begon te ­regenen was juist mooi, regendans op southstylers, HARDSTYLE :­respect:
Falling dreams
Jaa was un Leukk feesje weeeer he :D(Y)
FeMmIe
supertje!
Femmos
Was echt een geweldig feest...Decibel blijft bijzonder voor ons: De eerste keer dat we gingen waren we er net achter dat er een kleintje op komst was. Dit jaar de regen die een gezellig sfeertje maakte!!! Met z'n allen in de modder stampen heeft toch wel z'n charme. Muziek was top en de mensen gezellig!
Fer-e
HEHE ondanks de regen nog een kicke feestje :) weheheh mooie openingsfeestje weer na lange pauze :P
super feest!! jammer van het openbaar vervoer heen en weer
Flipkonijn
VET!!!!! alleen véél te kort! volgend jaar wil ik nog de hele nacht doorgaan!
Freaky Mouse
Vet
SUPER!!!
Fritske.
Opper feestje meegemaakt! Idd jammer van de regen maar dat mag de pret niet drukken... ambiance!
Full Effect
Jaja wat un feessie weer zeg :D decibel ruless :D was knalle met me sgatje en me echte knallers !!
Geweldig
Een geweldig feest.. jammer van de regen, maar daar hadden we dan weer poncho's voor! :P
Gabber­Pinda4­Life
Zo geweldig was het niet:no: Industrial geluid:X Die speakerdie kraakte wat een ramp:S Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd:S En geluid in de main met Panic ook rampzalig:S Het knalde gewoon niet:frusty: Ja wel bij het laatste nr weer de anthem:vaag: Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan:no: Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook(Y)
gekke lijpe bert
helemaal gek best feesie volgend jaar zeker weer :bier:
Gert-Jan
Het regende gelukkig niet de hele dag, maar de sfeer was goed
Geschi­edenis :respect:
er zijn verharde parkeerplaatsen pal voor de deur. Dit zijn zaken die je bij geen enkel terrein tegen komt. Helemaal geweldig dus! En we weten zeker dat de bezoekers dit straks zullen beamen.’’:jaja: verhard :frusty: :lol: maarja, verder top feessie(Y) tenten te lang gestrekt uit elkaar. te veel lopen. Maar mij niet meer gezien op Decibel :no::respect:
GET OFF THE FLOOR
weer veel te gauw voorbij
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Gewoon SUPER
gietahh
echt kk vet :D was cker vet lkker gek doen :xtc:
GOD :bier:
kut bosjes :9, kut bier, kut weer.. mar vooral die kut bosjes mijn enigste goei arm is nu ok naar de hoeruh.. moge ze wel eens snoeie daaro veel te gevaarlijk met al die prikkels..!! mar voor de rest :D suuuuuuuper feest ;)
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
1 woord DECIBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!! regen heb niet eens regen gevoeld geweldig­ mwahahahahaha
Wat een geweldig superfeest was dit zeg.. perfecte locatie.. goed ingericht, prima geluid (dat stond echt snoeihard) leuke sercuritie.... alles bij elkaar gewoon echt een topper. volgend jaar cker weer van de partij!!!!
hakkerd
partyraiser was heerlijk noisekick ultra tja en de regen ik vond het wel eens wat anders hehehehehehehe
Hakkuh Annie
De Early was echt kick vooral charly lownois & mental Theo jammer van de regen alleen
HAMdj
:respect: Miss Monica, Stanton!!!!! :respect: Had je meer tenten dan????
hans
echt geweldig feesje :D
lekker feestje
Geweldig feest heb me goed vermaakt! Ook al begon­ het te regen, ook toen heb ik me nog geamuseerd! Super na mijn zin gehad.
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
weer een heerlijk feestje gehad...~!! alleen barindeling mag de volgende keer wel beterr...
hardco­refrea­k->vallard!­
was helemaal top feessie!!:respect:
hardco­regirl­l aka terror babe(L­)BaZzm­aze
woei woei...was een super feessie, alleen jammer van de regen maja:)lekker gehoust:)
mooie lokatie, tot aan de regen zeer goed te doen,heel veel bekenden en nee, Jo is niet kwijt, maar die zat ergens anders :)
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
Hardstyle minded!!­ - - Björn
Heerlijk feest! D-block S-te-fan lars tindy tatanka toppers!
hc4life87
het was een vet knalluh feest , zeer mooie lokatie :d was wel stampuh in de regen !!! :bounce: noisekick :respect:
Hiddes
Fckn Goed Feest!!! :D:D:D
T was kkwreed:respect:
geslaagd feest alleen jammer jammer van de regen:(
Hollowman
Was me wl een vette party, nattigheid was een beetje jammer, ma heb wel ff fijn staan plashakken :devil: Ma wtf was er aan de hand met d telefoons daarow?? :S Anywayz, volgend jaar ben we dr weer bij heur.. :bounce:
housechica
zeker een heel geslaagd feestje mooie lokatie en met het binnenkomen allemaal goed geregeld:)
Hugo!
super feestje(Y) alleen erg jammer van de regen
HULLY GULLY
Onwijs goed feest!!! kan op geen enkel punt verbeterd worden naar mijn mening!!!
Icer1x
't was gruwelijk genieten daaro, alleen jammer dat de hardcore tent op ut eind zo zacht draaide
iGwenda
Fantastisch!!! :respect: Noize Suppressor :kwijl: :respect:
Insaneology
lekker feesie! mooie locatie ook... alleen weer ff jammer van de tweede op een volgende week blubberschoenen! :D
Irusjuh
Relax feestje:) relaxte mensen goeie muziek..alleen jammer van de regen maar da mocht de pret niet bederven:P
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke (K) voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
was weer een super feesie:Dwerd overal knalluhh!! gedraaid (Y)
janine83
Heb het echt zeer goed naar mijn zin gehad! Echt een superlocatie, mooi opgezet. Best wel getroffen met weer. Werd super gedraaid overal. Volgend jaar zeker weer!
Was echt super
JappyJekko
was zeker weer een te gruwelijk feest
JD B)
FUCKING VET!!DECIBEL rules again!! :cheer: In de regen HOPPAAH!
Jeff_
jammer van de regen, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. fet feest gewoon
techno was mijn area
Jenna!!!
was wel kicke, alleen een beetje rommelig vergeleken met vorig jaar
Jeske!!
t was super!!! tis mar goed deh we niet smelten he ;)
Jessic­a013(F­)
uber geil feessie!!!!!!!!!!!
MAXIMAAAAAAAAAL! :bounce:
in 1 woordt BRUUT!!!!!! geweldig feessie...!!!!heb me zwaar goed vermaakt....
Goeie Lokatie! :D top feestje!
jorkie.nl
superfeestje gehad! wel veel liggen lopen, hadden ut beter wat dichter bij elkaar kunnen houden
kheb me zker vermaakt alleen jammer van het parkeren so he was echt te kut geregeld
was een super feestje! MC DA HUSTLA :respect:
En LOS was ik zeker... hihi.. Aardig gek!! Thanks!!
Julie.
Vette Shizzle
Jumix
super feest goed weer gehad.. behalve laaste uurtjes... voor de rest was t super bij charly en theo
echt weer een super feest! en die regen... we hebben ons uitstekend erin vermaakt :D
Kami
:D Schijt aan de regen, dik gas erop, in 1 woord: GEWELDIG :bounce:
Kapsoons
Super vet feesje :respect:
KDT
Wat een superfeessie! Heb me eigen goed vermaakt.
The Decibel space tour:P :vaag:
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Kenneth (L) JOys
Was egt een super feesje,,! Goed naar me zin gehad
:respect: Schijt aan de regen :respect:
Kevin Kaos
TATANKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:P wat een held .. verder luna, pet duo en kanzler was vet B2S complimenten once again
Helemaal waus weer!! Zwaar kikkuh....!!
Kian
Regen was niet eens zo erg, die modder!! :@ Voor de rest ondanks dat ik gaar was een leuk en gezellig feest gehad! Ruffneck, Amok, Technoboy... (y) B)
Kimm!e...
Top feestie.. en super camping :D:D prima vermaakt!!
Alles viel tegen behalve de muziek, de locatie was echt bagger!Ondanks dat prima vermaakt.......Pet Duo draaide echt top en Technoboy.....zoals altijd!Goed!
Het was gewoon ge-wel-dig! zelf geen last gehad van de regen.. top dag gehad met al me schatjes:yes:
lekker gaan met die banaan! Tieum held!
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
echt geweldig goed vermaakt :D....maaaaaar...TE druk bij wc's en dan ook nog dokken, b2s neem een voorbeeld aan q-dance zou ik zeggen....geluid was soms ook niet al te best :no:...enneee..regen?? welke regen?? :9
koekoek2
Wie hier niet bij was heeft wat gemist!!!
Koev
Was weer n mooi en wazig dagje! Eruit worden gezet en meteen weer naar binnen geklommen..Francois was Goeie!
kolle :x
opzich best vette techno en industrail was gewoon zalig (L)
kova
:respect:charly lownoise & mental theo :respect:
Het geluid bij de hardcore kon veel harder
Kyraaa
het super vet alleen jammer dat het begon te regenen!! verder was het me eerste feestje en ben ik er dik tevreden over :)
L.­aD.­ii - B.­amB.­ii
Feest was ondanks regen zwaaar geslaagd!!!!!
L@R!SSA
heeeeeeeeerlijk feeeeeeeest :D
Het was egt geweldig met mijn schatje(L) verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist..:( En de regen tjaa poncho's he;p Maar volgend jaar:no: Denk het niet..:/
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
Lady Y
Na 2 jaar willen gaan, dit jaar maar eens geweest! Heb me tot 21:00 erg vermaakt, daarna was ik moe! Binum en Ruthless draaide top (Y)
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
zozozo dat was weer lekker knalluh! haha heb me zeker vermaakt :jaja: volgend jaar weer kerels
langemike
geslaagd :)
Lanoz
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
Lars..
heerlijk :kwijl:
Heerlijk feest, met een geweldige after :X
Liesje­gaatlo­s:yes:
Super feest!!!! Beetje regen op het laatst, mocht de pret niet drukken :)
Life is Like a Dance
Het beste feest tot nu toe..tering wat heb ik het ­­naar me zin gehad. Carlos...thanks bro. en me maa­t­je Sebas..thanks en verder voor a­llen die­ dit mogelijk hebben gemaakt. :respect: Bass-D en Gizmo :respect: En wat sloot Panic lekker af op de main zeg!! Helemaal losssss!!! En toen was het afgelopen...k had nog wel uren door kunnen gaan. EN TJA HET HAD WEDEROM GEZELLIGER GEKUNT!!!!!!!!
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
Linkshandig
Niet naar mijn zin gehad. Early rave was bagger en daar kwam ik toch echt voor. Lokatie is niks. Decibel moet gewoon terug naar de Binnemaas.
was echt wel mooi feestje, vooral dat vuurwerk op ­het laats! :respect: NEOPHYTE :respect: alleen jam­mer dat niet snachts was! vind nachtfeestjes toch ­beter! en de rosé was op :( en te weinig barretjes­ aan 1 kant maar werd te veel gelopen daardoor en ­was klote met hakke! maar verder geslaagd feestje!­ :bounce:
Lord Terror
mooi feesie.. zelf de regen kreeg ons nie weg dus............. DIE-HARD till the end
lost-in-time-ue.­nl
Was een super vet feessie! Alleen een beetje te druk, en er liepen ook echt zwaar irritante mensen rond.
LOUSJE
VET :cheer:
Was zeker weer goei feest :D:D:D Next year er zeker weer bij :D:D
lucje_b
zeker geslaagde dag, maar had er meer van verwacht... geluid en aankleding was zeer minimaal (behalve hardstyle en main) en de hardcorezaal was veel te klein:S maar wel ponchopower @ charly lownoise en mental theo B)
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
Maartje2209
Helemaal super, volgend jaar weer!!
Geweldig
Bruut feestje! op naar volgend jaar!!
Maike-013
GEWELDIG FEEST :D Respect voor de southstylers die ook in de regen stonden net als de rest :D! Echt een geweldig feest, wat door de regen alleen maar vetter werd! Zonder poncho :bounce:
Mandy (6)
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn ­zin geh­ad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben ;p En o­p de mainstage die lasers :kwijl: En bij de­ early Mentol­ Theo en Charly Lownoise haha die ouw­e nummer ech­t lache :bounce: Op naar volgend jaar :cheer:
ge-wel-dig! :kwijl:
MandY!O:)
(Y)
Mark_ster87
Weer helemaal LOS!:bounce: :respect:Catscan :respect:NOIZE SUPPRESSOR gruwelijk die bas :D
beetje jammer van de vip ingang
Zeker een geslaagd feestje!! Letterlijk m'n nagels verrot getekt in de Jump area :S! Oh wat werd hier heerlijk gedraaid; Binum, D-Feat ft. Dark-E :respect: Ook de Early Rave en Hardstyle waren zeer goed te doen. Charlie Lownoise & Mental Theo (Y) En wat blijft The Prophet toch een geweldenaar :D
masta fother­mucker aka sexy mother­fucker
de decibel's waren overduidelijk aanwezig!waren veel bekende maar toch meer onbekende,maar da mocht de pret niet drukken:) en ook positief was de prachtige wandelroute langs het water uiteraart;)kortom zekers de moeite waard!!!!
Master Jay
graf dat je moest betalen voor de WC echt kenker zielig is dat. wat een kut orgi b2s!! klaar
Meliss_A
Ja was Gewoon G-E-W-E-L-D-I-G !! :respect: Vlgnd jaar zkr Weer!! :P
was weer lekker losjuhss!! super feestje!! :bounce:
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
michel_bouli
:respect: Karel laaggeluid & Mentale Theo :respect: Wat een vette set..en wat een sfeer kan een stortbui brengen dan :D:P Ruthless draaide ook erg VET!!! :respect:
Michellûh..
Vet Feesie..!!:D
Miek *
Super! heb me zeker goed vermaakt :P
Mij_Life
zo dit was weer een super feest ondanks de regen gewoon weer een top sfeer
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
Miss Bullie
T was echt te vet!!!!! aardig dat ze ook een regenjasje uitdelen :D had t gelijk nie meer zo koud whahaha
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Miss Luppie
Wazig en nat feesje 8) geluid vond ik minder,h­elemaal bij Early tot Mad-e-fact&Viper begonnen :respect: Voor de rest heb ik mij goed vermaakt :yes:
Miss N-Emmy
Jazekers erg goed vermaakt, alleen jammer dat ging regenen :/
Heb me goed vermaakt :cheer:
Miss Tails
heerlijk feestje, de main was echt top....regen poe zeg ben toch niet van suiker?!
Nah ni lulle het was gewoon een moeiluk kicke feessi jammah van de rege ma opperbest vermaakt van A tot Z ;p
Jaaa was gezellig :bier: Heb me goed vermaakt !! Tent was wel heet ja..
moniq-ie (k)
Wat een goed feest! (y)
mothah­hfucke­r
was best een kl**tuh feest zeg en dan nog de k*t regen erbij maak de feest helemaal flop
mr -G
VET
Mr visiter
Great Feeling!!
Mriennn
Super (Y)
Myth3
Wat een Top feest was dat zeg!!!
N!cKoS
geweldig
Naaikie
heerlijk feestje heerlijke sfeer en t weer zat ook mee dus zeker een geslaagd feest
NathalieF
Geweldig naar mn zin gehad!Superlocatie/organisatie,Alles was perfect!(ik stond al lekker droog in de hardstyletent voordat de stortbui kwam!
zwaar gaaf hea suus
Nico:bier:
:respect: locatie (alhoewel het lingebos toch vetter was.. beetje kleine main dit jaar..) :respect: Organisatie :respect: Eten :respect: Drinken :respect: geluid :respect: B2S :respect:
Nicole...­ :flower:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa subliem!!! Rude awakening (L) tieum geniaal! en de intro van speedfreak :9 dat geluik *kippenvel*
Wat een gruwelijk feest hahaha.. echt knalle
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
NL-power BossieG60
megavetkeigaafsuperluxelekkerheetstampfeesie
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
Noizemarine
Super feest!!! super sfeertjuh en goeie muziek en mannen van de avond toch zeker. THA NOIZE SUPPRESSOR !!! :D
O:) Eefje het Toverteefje O:)
in 1 woord een geweldig verjaardagfeestje :D :bounce::cheer:
superfeesie met een zeer gruwelijke lokatie hier m­oeten meer feesten gehouden worden lekker door de ­bosjes rennen op afvalbakken klimmen en natuurlijk­ lekker lijp gestoord idioot doen met de bende pa­rtyraiser ging lekker (Y)(Y) verder noize supressor (Y) :jaja: duro technoboy isaac VS pavo en wat stond het hard bij de main (Y):D niemand hield het daar lang uit wij wel :devil: allemaal doof nu (Y)\
oOLuci­gnanoO­o IN AZIE!­
goed
vet hoor heb me prima vermaakt :respect:
Papa Pitstyle
:respect: for MC DA HUSTLA
mijn held van de dag die gast met die smurfensokken die ff was wezen zwemmen :vaag: voor de rest was t wel een super feest
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Wat een SMERIG lekker Feestje weer dit jaar! Het echte HANDE VOETE WERK :yes: Werd echt smerig lekker gedraaid :D
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
Party4life..
leuk maar niet geweldig..:) Partyraiser&Ruffneck :respect:
Patricia
Begin was wat matig, maar hoe later het werd..... :9 Oldschool en jump: beste tenten!! :jaja:
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
Geld betalen voor de wc was kut. Verder GOED geluid :D, alleen jammer van Deepacks HITmix. Technoboy daarentegen was wel super! :respect:
PhoEbster
was lache.. dit jaar cker weer
pietervd
Geweldig feest, lkkr hard, en geweldigge afsluiter
Pipster
Was weer een TOP dag met lieve en leuke mensen....!! Thanx...! (k)
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
Was egt een fucking vet feessie alleen jammer van die regen :( :P
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
Decibel was (y) zeker een top tienertje :D Ice, Da­an was gezellig :cheer: :respect: Melvin, Ferry, E­ug en Steve :respect: Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie :)
Q-freak
heerlijke dag eenmaal in de techno nooit meer eruit geweest :P
gewoonweg geweldig !!!!!!!
R-Ðixx
Thank You B2S For This Master Festival & Technoboy sluitte te Grof af....!!!! :respect:
R.atje
echt super feestje
R@$h!d@
2 DJ Nowaxx > super goed gedraaid schatje, ben echt trots op jou!!! :D
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
RaveRoy
I like it r_AW... Rude Awakening, Pet Duo, Tommyknocker :respect: Cha­rly & Theo helaas gemist :(
RaveSteef
Heerlijk!!
Raving Butterfly
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. 8) Maar verder (Y) op naar Q-base! :bounce:
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
Revolution :hyper:
was zeker wel laage feestje ;P
Rian--
WHAAAaaaa...Masterlijk!!!wat een feesi:D Tatankaaaa en Duro..whoehaaa..stort buitej op weg naar de man was minder..gelukkig snel weer droog hihi..super vermaakt!!!
Rick A
Super, Geweldig, Fantastisch!!
Ricooow!
het was egt geweldig!
was me het feesie wel weer :D kheb me prima vermaakt! beetje jammer van de regen..
riezzie
mega feest echt super
Rinus
Tsaaa masterlijk! Tatanka. Paul&rob, Luna te zot g­ewoon! Super geluid in iedere area:respect:
dit was egt toppiie!! egt met de goeie mensen ernaartoe gegaan ook... egt een topdag gehad!
Rob..!
Gezellig toch?
super vet feesteeeeee:yes:
Robjah
En gaan!
RoyCore
Goed feestje! Lekkere sfeer :D Geluid uitgevallen hahahaha.. 2 euro voor een vuilniszak :(
Royke1986
volgend jaar weer beekse berge zwaar geschikte lokatie
Royo"s
knal party
het was een super leuke dag :D
Rsd kopziek 4-life
vet feessie jammer toen de regen kwam maar zelfs da liet me nie afstoppen..
S.­O.­S brigade
vorig jaar was beter 15 min naar een anderre tent toe lopen kom op zeg!!!!!!!!!
sabje3000
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier:S charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
Salvo
Zwaar knallen :) Was wel weer lekker los ja :) Goeie aankleding enzo :D Toppie! Beter als verleden jaar..
sam the man
was een VET feestje ..kapot gehakt :)
SARAAAP(L)
super leuke dag gehad (L)
wreed goe feesie
sexy blue eyes
:bounce:
tjongejonge....wat was t weer een dikke vette knaller zeg!!! (y)
Sjaakkie
Super feessie!! Thrilok & Chiren, Tatanka, Duro :bounce: en Technoboy superr!!
SJARRRELL
ech wel vettig alleen jammer van de regen maar weer zekerzzz de moeite waard
Sjefkuh
feest was echt vet.. alleen de min punten.. te weinig party tenten boven de bankjes.. was veelste druk binnen toen het regende.. de wc's hou het eens een x op een pisbon damnzzzz zeg.. maar voor de rest super goe....
Sjoko
Was een Sjiek feestjuh!!:D
Skunk'd
was een leuk feestje, ik heb me wel vermaakt. niks meer en niks minder
schranzelicious!!
Slotsie Santiago Solari
That's the shit...
Smets!
Heel erg vet! eentje voor in de boeken! Early Rave + Hardcore + Industrail (Y) Charly Lownoise & Mental Theo :bounce:
:respect: Super Feest super geluid en leuke mensen :D alleen de plee's kunnen beter gadver
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
Sound Maniac :banana:
geslaagd feest! prima vermaakt :D :P
Godgruwelijk wat een Feestje zeg :respect: Day-mar en Partyraiser :kwijl: Tommyknocker (Y) op naar 2007
Splendid <Mr.­ Blonde>
Ondanks tegenvallende afsluiters in Safaripark Beekse Plassen gruwelijk vermaakt! Echter mag de afvoer van de bezoekers vanaf de parkeerplaats ernstig in beraad worden genomen..! :frusty:
dikke shit
stampe bij Charly&Th­eo in de regen is geniaaal volgend jaar zeker weer wie moet er nog eet bonne hebbe;p
Stampg­evaart­juh
heerlyk feestjuh b2s bedankt en tot volgend jaar NEXES!!!!! stampgevaar:)
duidelijk weer een geslaagt iets op naar de volgende nightmaire outdoor
Steve de Hardst­ylerrr
ooohh vet feessie weer :respect: alleen de regen daarna was wat minder :s maar da mocht de pret nie drukken :D:D
Was blij dat ik uberhaubt weer op een feest stond! Net 2 weken terug vanuit Afghanistan en werd vrijwel meteen gedumpt! Dit feest was een goeie afleiding! Lekker staan stampen. Alleen jammer van de regen
Heeeeel mooi feestje:) jammer van het einde! :bounce: In de Hardstyle en open air! :respect: Trilok & Chiren
supernova
Zeker vet feessie! weergoden toch redelijk met ons gehad alleen catering was ruk! Verder goed vermaakt met mun maatjes:D
Goed feest. Heb me erg goed vermaakt en er werd verders goed gedraaid (Y) Industrial was prima alleen Akira kwam de boel weer ff verzieken (N) Waz de afsluiter dus zou wel geen andere platen bij zich hebben neem ik dan maar aan!!!!!!
Suutjuh
BRUTE FEEST!!! volgend jaar zeker weer...
t0m0x
ik vond het echt een super feest!
regen was kut en de locatie vond ik ook niet zo geweldig vorig jaar was het beter
Tammys_
Gruwelijk vet & int begin best mooi weer! Jammer vd regen! :/
Techno Jack
was weer lekker gek doen daar... :P
Tedder
masterfeest. aleen jammer van de regenbui. Neophyt­­e ,paul elstak, Noise supressor waren w­erelds :respect: aleen jammer om bij thuiskomst opgepakt t­e worden door de juute in wijk. :|
TERRORTEEF
Super feesie was ok lekker weer smiddags, alleen jammer dat het toch nog even ging regenen maar de zweer was super :P
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
Tha Mitchells
lkkr hoor!! heren van Southstylers!! KLASSE! tsja jammer van de regen!
ThaFox
JAja dit was zeker Te VET:) Alleen de parkeerplaatsen:S
super feestje !! heb me goed vermaakt !! 2e decibel al weer, op naar de 3e !!
In 1 woord GEWELDIG!
TiMmS
Neophyte, Akira, Tieum, Noisekick en Rude Awakening !!! Geweldig
Tinu5!!
:respect: roburt natus :respect: petduo :respect: akire :respect: pila, voor de rest jammer dat ik rude awakening & the dj producer heb gemist
supper vet
Vet feest..Francois maakte mijn dag helemaal goed!! :respect:
Heb me super vermaakt,van de regen weinig mee gekregen.Decibel 2007 zekers te weten.
goldstrike :respect:
Trinity³
Heerlijk feestje :lief: Locatie Beekse Bergen beter dan Lingeos naar mijn mening :jaja: Goed georganiseerd door B2S ook, bijna alles klopte (Y)(Y)(Y)
Geweldig, volgend jaar weer... (K)
Ultra-D-Man
B2S Vet feest! regen verneukte het dus niet want alles was goeie(muziek)!:)
Un Poco Loco
doll\
v33r
was echt gezellig :) super feestje lekker nat geregent:P haha
van belle
(Y)
zwaar geweldig gefeest daaro mensen was een toppertje
poncho's zonder muts beters! maar was super feest!
was helemaal geweldig!:D
Short Safari Tripje, maar Decibel komt zijn naam wel na :O
Wannadance
flink staan stampen bij de jump :bounce: al kon het geluid beter!!- Super feest!! :respect: En echt kut om die parking af te rijden... lang staan aanschuiven:S
was aardig gekk!!:bounce:
Weelos
Was Echt Een Vet Feest!!! ,,Tijdens De Regen Schuilen Onder Een Vuilnisemmer (Y)
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam..:D gezellig feesje!
wesley (L) kimberly
de regen was kut en dat het zo druk werd in de tenten maar de muziek was enorm goed!!!!
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
Wezzle_
was egt weer superr vett...
Whit-ney
Was echt gezellig!
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
Industrial was VEEEET! Hardcore-tent was (n) :no:
wouterr
Super naar me zin gehad met super gezellige mensen!!
helemaal uit mijn plaat,veelste kort,doen we snel nog een X!!!!
Ik was helaas niet aanwezig, heb gister me arm gekneust :(
Helemaal super feestje!! INDUSTRIAL :respect: SCHATJE (L)
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
Zambrettini
kut
znilz
Er werd heerlijk gedraaid en de sfeer was ook super!!! TOP feestje
~Will-o'-the-wisp A.­K.­A Dwaall­ichtje­~
Vet feest hoor, echt gezellig!!! En wat die regen betreft SCHIJT AAN!!!
~~ARMIN~~
beetje jammer:S:S maar hardcore was kk hard geloof ik
• •M@rCky• •
heerlijk feest!!met dank aan de regen en Charly&Theo!!!!echt super!!Coone was n lekkere afsluiter!!!
® P.A.V.O. ®
In 1 woord Fantastisch...jammer van de regen.
°*»..Dennie
echt geweldig feest gewoon:D:D:bounce:
Hmm Zeker Mooi feesie!!!

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)