Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
twas echt weer een super vet feestje khad ook niet anders verwacht het was ook een leuke lokatie met echt super veel leuke mensen om me heen heb echt een leuke dag gehad,soms wat natjes
Was zeker gezellie, muziek was goed alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had Maar voor de rest super hoor
Was egt super !! niks van regen meegekregen maar The prophet..
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus
Super gezellie gehad had mn vriendjes
Het was helemaal geweldig.... en het was ook top weer!!!
WHAHAHA!!!Wat een feest joh...SUPER...volgend jaar ben ik er weer!!!;
alles wat ik heb gehoord vond ik goed uitblinkers voor mij waren dj pila ,dj dione ,noise suppressor en de afsluiter dj panic natuurlijk B2S o ja een ding heb ik me wel aan liggen ergeren. dat kutwijf van de sigarettenstand had geen zin om door de regen te lopen om wisselgeld te halen. ik zou maar 5 euro geven voor een pakje (N)
Gezellie met zn allen in de bus! achterin op de VIP bank Heerlijk feestje ook... genieten in het zonnetje en daarna van de regen!! Maakte volgens mij niemand nog wat uit.. iedereen uit zn dak in poncho's Thanks voor het regelen van de bus lieve Kim&Tjits, was geslaagd!
was vorig jaar zeker 10 keer vetter,bier op in sommige tenten,de hardcore tent was meer een sloot dan een tent!!Geluid was zacht en hardcore was veelst te blij,voortaan wat meer beuken voor de rest wel vermaakt met me schatje
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden maar om 8 uur was het bier op en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter
SUper to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
3e keer decibel voor mij, en het wordt toch echt ieder jaar beter. superdag gehad alleen jammer dat southstylers op de main zo in het water is gevallen. Bijna heel de dag in de hardstyle gestaan, Luna en Duro super gedraaid. Oja en wie was dat lieve meisje uit DEN HOUT waar ik mee sprak toen ik zeiknat voor de hardstyle stond om 20.00uur. Ik moest opeens weg om mn maatje te zoeken. Ben later nog wel terug gelopen maar kon je niet meer vinden. jammer jammer.
Echt een UBER feest, geweldig!! Heerlijk weer, sfeer was super, veel bekenden, music top, area's mooi aangekleed, jump-tent vele malen beter dan vorig jaar, kortom prima vermaakt! Meest bij early-rave, hardstyle, jump en main geweest, top! Hardcore tent was té schel en hardtrance had groter gemogen.. Next time Kris (Dark-E) solo net als Coone . Mega afsluiting op Main, een woord UBER! Thx!
Ja mooi feestje ja! alleen jammer dat je van de main naar de hc zo'n kuteind moest gaan kruipen om van de naar de andere plek te komen. Da stieklanceren zag er ok wel lache uit trouwes.
Heerlijk met m'n moppie in de techno samengesmolten
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Mega feest! echt geweldig.. southstylers lekker doorgaan in die KUTREGEN maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! B2S
Mooi feestje! Alleen dat ik werd aangevallen door een losgeslagen beer was even wat minder, shit happens!
Gezellig feestje Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst Early Rave Gouwe ouwe uit leuke oude tijden
Was weer goed feestje voor de korte tijd die ik er was
B2S! Zeker goed gedaan! Veel beter dan verwacht! Lekker weerje maakte het helemaal compleet! Alleen jammer van de regen..iets meer schuilplaatsen per m2 had wel gemogen, want die regen was wel een beetje voorspelbaar.. ben nu snipverkouden maarja.. heb me wel goed vermaakt en daar gaat het om!
helemaal super gewoon geen woorden voor echt van ouds weer lekker hakkuh gewoon
Was zeker een goed feest, alleen vond de lokatie van vorig jaar beer lingebos. Nog steeds van de kaart dus was zeker gezellig , was alleen een beetje nat geregend
Zeker goed, jammer van de regen en de modderboel erna,
Overal lekker geluid, meeste stages zelfs TE hard. DJ´s die ik heb gehoord hebben allemaal extreem lekker gedraaid. Super sfeertje @ jump tent de hele tijd. Alleen wegrijden daar... pff stonden gewoon 45 min STIL, terwijl we naast de ingang geparkeerd stonden, waar ging dat over?!
was zeker een goei feestje, regen was wel minder, maar boeit niks.. Duro was heilig
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
het feest was goed de regen was minder vorig jaar was beter dj francois was toppie ,charly lownoise & mental theo improvizeerde heel goed ondanks de storing heb me heel goed kunnen vermaken
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.
superfeestje alleen jammer van regen was zeike nat
Begin was erg lachen (11.00-12.30), toen stuk minder maar vanaf een uurke of 5 's middags werd de muziek (jump) weer wat beter en werd het alsnog de moeite waard! Toch wel geslaagd dus, jammer alleen dat het zo ging regenen toen we net lekker bij de Early stonden te geven.
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
heftig feeske aantal FOTO''s van JUMP TENT TERUG TE VINDEN OP WWW.OOSTERHOUT-PARTYPICS.NL en in album van Djordies_OPP http://partyflock.nl/album/155639/111053.html en in album Rogxs_OPP http://partyflock.nl/album/199271/111073.html GREETZZZZZZZZZz
Dammm Dj rob wat een lekkere set in de oldschool heb andere tenten beetje gemist haha
drukte was indd irritant in de tenten . jumpstyle area draaiede ze hartstikke goed allemal wel maar tog sprong er zoals gewoonlijk eentje boeven uit DJ COONE!!!!!!!!! WAS TOPPIE FEEST NEXT YEAR AGAIN
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor Mooie mensen en een lekker sfeertje, TOP
Wat een MEESTERLIJK feest! Alleen maar in Early gestaan, lekkere setjes gehoord, veel gehakt, veel bekenden, heerlijk weer, dikke lokatie, lekker in de stortregen losgegaan, was gewoon super! Volgend jaar uiteraard weer aanwezig
Echt een superfeest zeg Top georganiseerd allemaal Er maar kort geweest, maar erg genoten....Partyraiser knalde ook heerlijk en bij de techno stond Ruffneck echt meesterlijk te knallen
Darkraver love island Echt te vet daarzo! Lekkere ouwe platen, heerlijk genoten daarzo! Voor de rest...Top feest, geweldige afsluisting...Kheb heimwee
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER
het was het feest van het jaar knallen en het weer zat ook gelukkig mee volgend jaar zijn wij er ook weer bij de muziek was vet knallend jongens van b2s ga zo door
er zijn verharde parkeerplaatsen pal voor de deur. Dit zijn zaken die je bij geen enkel terrein tegen komt. Helemaal geweldig dus! En we weten zeker dat de bezoekers dit straks zullen beamen.’’ verhard maarja, verder top feessie tenten te lang gestrekt uit elkaar. te veel lopen. Maar mij niet meer gezien op Decibel
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen viel nog mee met voorspellingen..
Leuk dat we met de party-bus vol vriendjes gingen!!! Feest zelf vond ik vorig jaar leuker maar toch goed vermaakt. Hardcore tent het leukst!! Endymion super set!! Early Rave en Main was ook wel leuk!! Gezellig met al die bekenden!! :kus: voor mijn schatje
Wat een bruut feest! Early stage was het vetst! Helaas wel veel te weinig mee gemaakt van het hele feest. Parkeren was een DRAMA we hebben ongv een uur op de pakeerplaats vastgestaan! Volgend jaar weer op de beekse bergen!!! (wel betere parkeer plaatsen AUB!)
Soooo wat een vette party!! Eerste keer Decibel outdoor en zeer zeker niet de laatse ! Early Rave, Hardcore, Main Stage Jammer dat het ging regenen en de tenten propvol stonden
top feest ..geweldig
Super vet!!! De Techno tent was the place 2 be!! Pet Duo & Ruffneck
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!
Was me wl een vette party, nattigheid was een beetje jammer, ma heb wel ff fijn staan plashakken Ma wtf was er aan de hand met d telefoons daarow?? Anywayz, volgend jaar ben we dr weer bij heur..
Het feest was echt heel goed! Goede sfeer en op de meeste plaatsen een heel goed geluid! Alleen de prijzen van de drink tokens waren wel wat overdreven duur! Verder mezelf prima vermaakt
Decibel 2006 is er weer 1tje voor in de boeken hoor
dit was een super fesie
Was weer gezellig met iedereen (F), alleen de locatie vond ik persoonlijk een beetje jammer.. Maar was een lekker feestje, HEERLIJK dat de early open air was... en de regen sjaa...dat wisten we natuurlijk van te voren
decibel was weer geslaagd vet dat de Industrial buiten was en de Hardcore tent mogen ze volgend jaar wel wat groter maken, veel te druk daar beetje jammer van de regen...... DaY-már Partyraiser Noisekick Akira
t was super!!! tis mar goed deh we niet smelten he
MAXIMAAAAAAAAAL!
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt
Zeker beter dan de laaste defcon... Een dikke - punt..1,5 uur over doen om weg te komen op de parkeerplaats..maar gelukkig was t wel gezellig met de mensen om ons heen...
Het was egt geweldig met mijn schatje verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist.. En de regen tjaa poncho's he Maar volgend jaar Denk het niet..
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar Maar het was een topdagje! unexist, partyraiser en noize suppressor Héérlijk Jammer dat de tijd zo snel ging
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
Nah ni lulle het was gewoon een moeiluk kicke feessi jammah van de rege ma opperbest vermaakt van A tot Z
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
was echt mega rege boute me geen flikker en lekker lopen hakkuh in de early en lekker mensen voor de gek zitte houde:respect\
endymion maakte alles goed samen met nexes, geluid stond echt gewoon bruut te hard!! regen maakt het juist leuk, behalve dat de draaitafels verregende en de boxen in hc tent er mee ophielden bij nz!! die ook erg bruut waren
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle
HARDSTYLE GEWELDIG! lekkerr losss.. echt super feessie!!
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
noisekick gemist en meest ik de jump op hardslyle gestaan maar had t helemaal naar me zin!!!
Was goed georganiseerd, behalve dat het bier op was dan zodat je heel lang erop moest wachten en dat het geluid bij menthal theo en charly lownoise uitviel. en ze hadden misschien meer eet en drink kraampjes neer moeten zetten.. want het was gewoon te druk.. Maar het feest was verderz super en ik vond het ook wel een mooie locatie
super feestje alleen waarom helemaal geen coole poncho foto's??? wat kunnen mensen creatief zijn met een stukje plastic hahaha maar echt lekker feesie!
feest was echt vet.. alleen de min punten.. te weinig party tenten boven de bankjes.. was veelste druk binnen toen het regende.. de wc's hou het eens een x op een pisbon damnzzzz zeg.. maar voor de rest super goe....
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi.... Decibel/b2s...
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr
Vond het eigenlijk een Geweldig feest, ondanks de regen. Alleen die uitzuigerij dat je niet ff na je auto mocht om droge kleren aan te doen ( terwijl anderen dan voor zouden wachten ) en dat die kut poncho's 3 euro kostten ( later deelde ze ze uit ja, maar toch ) en dat ze veel te weinig schuilplekken / tenten hadden gebouwd want je paste echt nergens meer in zeiknat en morgen vast ziek dus..... erg jammer. Mja de sfeer, muziek en het geluid waren super
Super Feest super geluid en leuke mensen alleen de plee's kunnen beter gadver
dit was echt een kk mooi bruut feest lekker geracht enz... kus mij
Goed feest. Heb me erg goed vermaakt en er werd verders goed gedraaid Industrial was prima alleen Akira kwam de boel weer ff verzieken (N) Waz de afsluiter dus zou wel geen andere platen bij zich hebben neem ik dan maar aan!!!!!!
Super naar m'n zin gehad ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui ) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince (Noiken in de Koiken draaien, HELD )
super feestje !! heb me goed vermaakt !! 2e decibel al weer, op naar de 3e !!
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe pwoap remix Beste liveset was DJ Coone
Super gehad met mijn meisje maar wel de 2e en laatste x decibel... De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
Ik vond het echt super me eerste grote feest Ook goeie sfeer en leuke mensen hoop volgend jaar weer Partyraiser en NoizeSupressor alleen jammer van de regen.. Verder echt zeeeer geslaagd!!!
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig