Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1938), A.D.HeiDie (1922), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2640), anoniem (1604), Error Chick (1535), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

lekkertje heb een hele leuke verjaardag gehad (L) was toppie (Y)
het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
!! Esmée !!
Super feest!
!! IvO !!
geweldig
!WILLERSSSS
Was echt mega gezellig
"Nikki"
Echt super naar me zin gehad :)
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek ;) Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was :lief:
((@s))
Was echt super! Volgend jaar weer! De hardstyle tent vond ik het vetst!
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
(6)Ais(6)
hardcore was super :bounce: En wat was ik blij met de industrial :kwijl: stampen in de blubber bij noisekick was gewoon bruut:D
(f) Sharon
was mooi..!!!!! :D
dvd was best leuk maar jammer dat er maar een kant van t podium is gefilmd wat nu sta k dr nie op
(k)Jad­orspla­ce
Zware tegenvaller...
super lekker feestie!!!
Het was een geweldig feest! jammer van de regen maar volgend jaar zeker weer :)
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
egt un geweldig feest!!!!
*­ Joey *­ :bier:
Zekerr vet feestje :bounce: Bassdrum Project & Coone!! :jaja: Weer kon veel erger.. :)
was zeker een vet feestje, alleen vorig jaar was wel vetter :D
* Silvie
Geweldig feest.. volgend jaar zeker weer... :D
*!­ [B]renda !*­
Wat een MEGA feesie weer (Y) :respect:
***­DonVito***­
Zeer goed feestje, jammer van die regen alleen :(
**[MARCEL]**
super super super!!!
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
**­wordt verwij­derd**­
Geweldig feest,, heb me super vermaakt!!!! :bounce: Volgend jaar zeker weer!! :D
*­><*­Roel V*­><*­
geweldige set van Duro, zoals alle eerdere edities wederom geslaagde Decibel!!
Gezellig hoor , moet wel ver lopen van jump naar hardcore en bij de hardcore wasut vies blegh en smerige w.c voor de rest heel leuk met kevin :lief:
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
SUPERRRFEEST ondanks het regen.beter aangekleed als defqon.
*david
lossssssssss
*E*L*L*E*N*
SUPERFEEST!!!! :respect: :P
Super leuk feestje gehad:D volgend jaar gewoon weer!!
Toppie:D
*­H arders­tylesz­*­
kk doll
Volgend jaar weer :bounche:
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen :9 Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug :( ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!! (K)
*­life is pain*­
:) het was top of nie regen zowat schijt aan en meiden het was gezellig met jullie :HUG: (K)(K)(K)
*RaNa*
Hardcore tent,, Was SUPER smerig dat is het enigste slechte verder TOP feest
weet nie meer :P
- Beffie -
was idd een erg leuk feestje,leuke sfeer gezellig mensen en we hadden een top groepje was gezellig mensen bedankt:d
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag ;P
Was geweldig :bounce: Vooral bij de Hardstyle & Jump area's geweest!
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
---Teun---
AMOK... wat een held
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen:S vorig jaar was zowieso beter:jaja:
-=­terror­gevaar­=­-
het was een gewellig feest goed vermaakt vooral met noisekick partyraiser volgend jaar weer en in de regen feest was zeker wel vet om te doen
-Sjors-
Echt te VET... volgende x weer:D Main stage
-The-Fish-
Geniaaal!
super feestje:bounce:(Y)
Geslaagde dag Decibell :jaja:
Twas zeker vet :D:D
strak feesiejjjj hoor
..Leo..
Wat een SUPERRRRR feest! :cheer:
..Thomas..
Was weer gezellig...
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak:P
Respect voor b2s!!!!!!
Industrial, hardcore, en Earlyrave :respect: echt een knal feest! alleen beetje jammer van de regen de laatste uurtjes!
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
het was een zeer gaaf feestje! alleen kut van de regen! maar voor de verder rest was alles netjes :D
super feest :respect:
DURO, EVIL ACTIVITIES, ENDYMION, GELUID :respect: superfeestje
19diablo79
op zeker een (Y) feest :bounce: en het weer zeker niet tegen gehad....(die paar druppels :))
:)
:.­:M v/­d K:.­::bounce:
Zekers kwant feest:respect: Regen niet veel van meejgekregen:P
Twaar Een Mooi Feeske :D:bounce:...Gewoon Gas Derop In De Regen..HOPPAAA!!
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:bier: Mika di Mare :bier:
SUPERRRR
:bier:A.­F.­C.­A.­:bier: Psychobilly Rebel
super goed bier :D en de regen maakte de sfeer helemaal compleet :D iedereen schuile behalve de die hards :P :respect: early rave / industrial :respect: goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben :P
Leuk Feestje
:bounce: ierus :bounce:
was leuk om meegemaakt te hebben, de hardcore tent was het leukst :D
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:bounc­e:iive­L:Levi­i:boun­ce:
Super !...volgend jaar weer ;)
:cheer: $­abje
(Y) ja dat zegt genoeg tog :D
:devil­:Kensh­iN:dev­il:
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rr
:Evelien:
Was zeker weer een goed feestje! Alleen de weg van hc naar jump werd steeds langer en langer :P
:IRIS
Decibel.. SUPERRRRRRRRRRR
:lijn: SuuSie :lijn:
het was gewoon te los heb het super naar mijn zin gehad jammer dat de muziek bij paul zachter moes van de gemente maar het was meer dan geweldig :D :D :D
Decibel bébé!! super vet!!! :respect: heb me mega goed vermaakt! voor de rest heb ik eigenlijk niks te zeggen :P
Super feesie.. Lekker staan stampen in de regen:bounce:!!
;­ Infinity © ;­
Was super :D zeker beter dan vorig jaar! Robert Natus!! in de Techno :respect:
super feesje...
>>>ARIE<<<
INDUSTRIAL!!!!!!!!!!!!!! fantastico!
>D<
Vorig jaar was veel beter!! Alleen de laatste uurtjes waren SUPER op de mainstage!! Maakte de dag weer helemaal goed!
[>T*­i*­n*­T*­i*­n<]
ZO WASE EGT GOED ZO
[A]ngeL**
Was lekker feestje.. Alleen jammer van die regen :( had graag heel de tijd bij Mainstage gestaan..
[AMG]r­udy666­[ppt]
was kk wreed
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
heb echt een topdag gehad met me lekkere man en me knallertjes thnx en volgend feest weer ;) (L)
[FF013­]Freak­yFlext­er Only For HIGH SPEED
zker wel de moeite waard vooral laatste uurtje in Indutrial
echt een super feestje, en die regen was wel leuk haha:P
1 keer,nooit meer
netjes ver feesie!!!
][Het was echt een mega feest!! een dag om ECHT NOOIT te vergeten:D:D(B)(B)((B)(B) oja en we hadden echt kk veel SCHIJT AAN DE REGEN GABBERS zijn Diehards
[PFSQUAD] Patrick_­D
SUper :) :respect: to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN :D - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
[PSV]Terror-Waus[EHV]
was echt een dik feest
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
haha echt een kkvet feesjuh,, Industrial Dj's(y)(y)(y),, schijt aan de reguh
zeer vet feesje.........:vaag:
vorig jaar was 10x beter
_FeMmM_
GOEDDDDDDD!!
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
mooie locatie,alleen jammer dat de muziek uit viel bij de early rave maar ja mog de pret niet drukken
ALLES KAPOT!
Bruut feestje :D
Decibel ... WOOOOOOW !! :D :respect:
Arie J Beukenoot
geweldig! in de regen knallen met tieum :jaja: en de rest van de dag industrial :kwijl:
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
Superfeest, echt een topdag gehad!!!!
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
dat kutweer heeft alles verpest :(
Een EXTREEM vet feestje..:bounce:
blijft toch lekker stampen he van die deinende houten vlondertjes :lief: voor het derde jaar op een rij most defenatly mijn nummer 1
Bad-Mistery-Girl
Ideaal :D
Barbie_TM
Lekker stampen in de techno tent..
Was er helaas maar heel kort.. maar was toppie (y)
Bartje!!!
Ja mooi feestje ja! alleen jammer dat je van de main naar de hc zo'n kuteind moest gaan kruipen om van de naar de andere plek te komen. Da stieklanceren zag er ok wel lache uit trouwes.
Bazzhuntahh DH
was egt knalluh... alleen matig dat ik me mobiel was verloren :bier:
BeeVee
Heel vet feest :jaja: goed vermaakt. area's wel wat ver uit elkaar, mja dat krijg je gewoon met 10 area's. geluid was goed, aankleding ook en sfeer ook heel goed. jammer van die regen en dat t dan wat druk werd in sommige tenten. Al met al heel goed vermaakt op me eerste Decibel :-D
Bels-Geak
Dope Feesie !!
BENSCHOPSE GABBER
super gezellig veel bekende alleen jammer dat de wijn en bier op was verders :respect: chosen few :respect: partyraiser: the prophet : respect: panic :respect: cl & mt :respect:
Bianca B)
Super vet feestje :respect: Alleen van die vage pogo hoeren! Zeker op het verkeerde feestje beland..
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
super vet, zeer goed geregeld alleen jammer dat ik producer heb gemist....distortion en mc RAW..GEKKENHUIS:bounce:
Bil
zieke shit :) wat een feestje, helemaal losgegaan maar wc`s gratis zou fijn zijn ja, en helaas regen
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
bitchje
echt een SUPER feestje
BKBobby
sjiek feesje ja :P
Blijs Blaas
Mooi feestje! Alleen dat ik werd aangevallen door een losgeslagen beer was even wat minder, shit happens! ;P (Y)
BLISSEY
SUPER :D
BNI-AnnEs
Goed vet,,ik heb altijd al gezegt Outdoor GOED RELAX,,uuh alleen regen is minder mja,,nix aan te doen..zkr 1 van me vetste feeste!!
Bo3da
Beter dan Defqon... Alleen betalen voor wc was minder en het eten kon beter maar voor de rest alles goed buiten het weer om NOIZE SUPPRESSOR(H)
BOOSDOENER :bier:
KNALLE KNALLE KNALLE!!! wat een vet feesie he!
Boxtradamuz
Was een dik feest.... Partyraiser beukte weer erg lekker (as usual).... Verder dikke afsluiter met Rude Awakening in de Techno.... Heerlijke kraakpiep!!!
Boze Wolf :honger:
Toppie (y) alleen de combi friet was HEEL ERUG WEING VOOR VEEL BONNEN :@ moet beter organisatie..
Br!­L Zonder Br!­L
Jah zker een geslaagd feeske! zeer goed vermaakt. alleen dat die kut gemeente begon te zeiken over geluids overlast! gaat nergens over.
WAS ECHT SUPER!!! THANKS! :D
Breda-Mike
geweldig feest maar 1 minpuntje en dat was de lange afstand van de hardcore naar de industrial.
Bris
Jammer van die regen.. maar wat een super vet feestje was dit weer..!!! Early Rave vetter dan VET !!!!!! :bounce: Whoeiiiiiii...
wat een feest, damn!!!! :respect:
C(l)
Was Weer Een super feestje! Prima Vermaakt:)
Caspèr du Rouge
Zeker lekker feestje :D Alleen het eten vond ik wat minder :( Maaruh dat boeide nie :D Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super :D
CHEDDAR
FUCKING GRUWLIJK OUTDOOR FEEST VAN HET JAAR ZO WIE ZO EN BESTE DECIBEL EDITIE TOT NU TOE VINDT IK!!
Cherzana
Erg gelachen :), behoorlijk debiel vond ik dat mensen poncho's moesten kopen! Volgend jaar misschien wel weer naar Decibel!
Christijan
het was weer gruwelijk genieten
:respect: was zeker een goei feestje, regen was wel minder, maar boeit niks.. Duro was heilig
goed
Cisca,,*
Was weer een mooi feestje!! Foto's zijn ook leuk geworden,,
ClubbinHero
Top feest! Vooral goed vermaakt bij Luna en Duro! :bounce:
Was echt helemaal super ondanks de regen en het feit dat je haast niet kon bellen/smsen.Toch m'n maatje nog gevonden en super naar m'n zin gehad ;) :respect:
Crazy_Chica
Was super leuk lekker lang mooi weer gebleven en goed sfeertje :yes: later wat regen maar goed weer of geen weer de echte feestbeesten blijven gewoon doorgaan (y) Top...
Cyntjuh
Vet feestjuh :respect: Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen... :(
d a v i d o f f :[
Oh mensen, Pet Duo! :bounce: Echt helemaal los! :D
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
D-Day
GEWELDIG!!!! Ook tijdens set van Tieum lekker in de regen lopen raggen, niks kon het feest bederven :D:D
D-Jamez
:respect:
Geweldiiigggg!!! I went to heaven for 12 hours on the 19th of august
Super feest, en geweldige locatie bij mij om de hoek!!!!!!!!!!!
D@nos!!!!
OW OW OOOOOOWWWW wat een mega feest!!!! Heel de dag in de hardstyle tent gestaan, geluid was ook en lekker dat Technoboy een half uur langer doorging... Een minpuntje: Deepack was WEER om te janken!!
Da Kooi-Jeffrey
geweldig egt geslaagt feest maar de regen mocht weg blijven:P
fantastisch!!! beter dan vorig jaar!!!!
heb me goed vermaakt whoppa:P alleen jammer die regen was net een bezopen kat toen we bij de auto eindelijk aankwamen hahaha!!
DANNY:
weer in 1 woord..TOPFEESIE(Y)..overtreft vorig jaar!!RESPECT TO B2S!
Dannyehv
echt weer een Geweldig feestje :D
dansen is voor mietjes
meesterlijk feest...t weer boeide me geen ene reet.deze lokatie is perfect.jammer alleen da ze da smerige heineke bier was kut.voor de rest in 1 woord geweldig.bryan fury:respect:
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
Helemaal KNET!!!!!
het was gewoon super niet te vatten voor woorden !! alleen terug naar huis ging niet want het verkeersregelaars hadden het te druk met die lampen !!!
De te kloppen man
Top feestje gehad (Y) Goeie sfeer, mooie lokatie, vond het alleen wel ver lopen van de ene naar de andere stage.. Laatste kwartiertje van Southstylers en de hele set van Max B. Grant in de stromende regen staan knallen! Technoboy daarna weer snoeihard, was een waardig afscheid :respect:
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
Helemaal Top !!
Was goed te doen hoor, zelfs in de regen! :P
DerekRaver
geweldig feest (Y)
DH-Harry-DH
was kk losssssssssssss
Di Gorpi
Toppertje!!! Echt een zeer vet feest (Y) volgend jaar zeker weer :D
Dirkkoor
poeh echt een vet feest heb me heel goed vermaakt!! jammer van die regen.. heel jammer
Diva**style
zo ver lopen was t niej, B2S was een top feest keep it going..
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
DJ Gakko
Erg genoten :yes: super feestje!
geslaagd feest :yes: volgende keer cker weer van de partij
cool festival flink bezopen alleen jammer van die regen 's-avond
Dj Industrius
Feest van het jaar, op naar 2007!! (y)
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
nogmaals van harte mijn schatje(L) en Wes. lekker beukuhh Partyraiser :respect: and of course the rest of the dj's :respect:
DJ The Reaper
echt geweldig alleen jammer van et geluid in de hc area en de speakers van de industrial area en de regen natuurlijk maja je kunt nie alles hebben kheb me eigen prima vermaakt volgende keer zeker weer :respect: to partyraiser & unexist :respect:
dj-imuse
was een mooi feestje ! :D
vet meer hoef k nie te zegguh
Dammm Dj rob wat een lekkere set in de oldschool heb andere tenten beetje gemist haha
DnX
Op het weer in de namiddag en het geluidsniveau bij de afsluiter van de mainstage na was het een geslaagd feestje
was weer een zeer geslaagd feesje :)
Dokter-Baco!!­
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Tril­o­k Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wa­t een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
Don Pablo
Jaja was weer een leuk feestje! Die regen de laatste paar uur was wel kut maar verder een top feestje!
doosdees
groot maar gezellig
dotheSamba
Lekker feestje zeg, goed vermaakt in de beekse bergen! Alleen Panic had wat harder mogen draaien :bounce:!
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
DUBbel Dwars
Echt een super feest, veel beter dan vorig jaar :r­espect: echt GEWELDIG, goed vermaakt :bounce: Pila,­ Duro, Bad Boyz en Technoboy :respect:
dubbeldd
WAS SUPER!!!!!
duko
lekker druk & toch beter als vorig jaar:P Technoboy_O_
vuurwerk was een beetje te veel van het goede, had je net zo goed 5 euro minder voor kaartje kunne betalen
Eefjew­entelt­eefje O:)
Geweldig Feesie.. Overal naar me zin gehad :cheer: Jammer van de regen, maar (L) me Poncho :D
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
jammer dat het ging regenen.
Mega vet feestje mooi einde ook al da vuurwerk
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
Leuk feessie gehad! Het beroerde geluid bij de hard­core was wel een tegenvaller!
Was echt een goe feest!!!Alleen jammer da t zo warm was in de HC zaal..maar jah zker goe vermaakt:bounce:
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
Esthertje :cheer:
gewoon heerlijk :respect:
YES!! wat een geweldig feest :D Heb he­t prima ­naar mn zin gehad in de stromende regen :yes:
evelineo
Wat een super feestje! Eerste keer, maar zeker niet de laatste (y)
Federi­coLope­z
vet feest en we hebben nog meer zon gehad dan voorspeld:P
fen
aah mega mega mega feest ben weer lekker uit de panty gegaan..jammer van de regen maar we hebben niet mogen klagen!!!zeker weten volgend jaar weer :cheer:
Fer-e
HEHE ondanks de regen nog een kicke feestje :) weheheh mooie openingsfeestje weer na lange pauze :P
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
Flexy
teveel terroristische aanslagen
Early :respect: lekker :bounce: in de regen :d
echt kut da ik eerder naar huis moest om te werke :( maar verder echt geweldiggg!!!! :D
Freaky Mouse
Vet
Frensmeister
Lekker :) Poncho Pogo :respect:
Geweldig
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
gekke lijpe bert
helemaal gek best feesie volgend jaar zeker weer :bier:
goed feest, alleen jmmr da de technozaal veel te vol was, drm kon je er egt nie danse ofzo
Gertjuh
Jezus wat een gruwelijk feest!!!! ONGELOOFLIJK VET!! ZELFS DE REGEN WAS LEKKER
Het was een goed feest, techno en early zaal b).
Goeien­dagsch­otel
2005 was beter 2007 nog veel beter
Gouden­kimmet­je
Leuk dat we met de party-bus vol vriendjes gingen!!! Feest zelf vond ik vorig jaar leuker maar toch goed vermaakt. Hardcore tent het leukst!! Endymion :lief: super set!! Early Rave en Main was ook wel leuk!! Gezellig met al die bekenden!! :kus: voor mijn schatje
h4l-jell:b­ounce:
TOPPIE(Y) vond de locatie niet egt geweldig, maar het was cker wel zo VETT:D:D (jammer dat ik dan me voet moet verzwikken over de flesjes:():P
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
1 woord DECIBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!! regen heb niet eens regen gevoeld geweldig­ mwahahahahaha
zeer goed feestje kon niet beter!! :D
Hardcore Infinity
Neophyte, Day-Mar, Noize Suppressor... :D Heerlijke dag, en een beetje regen mocht de pret niet drukken !! Alleen betalen voor de wc? Natte draaitafels... boxen die kraken... :P
Super vet!!! De Techno tent was the place 2 be!! Pet Duo & Ruffneck :respect:
hardstyle baby
was een leuk feesie heb me goed ver,aakt daarzo :P:P:Paleen jammer van die ene grote regenn bui :S:S
PET DUO was geweldig... Top feest alleen jammer van de modder!!
Harley Quinn
ECHT VET FEESTJE
voor herhaling vatbaar
here we go
geweldig
Here's Johny!!­
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers :respect:, en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super :respect:, ook :respect: naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!:D
Hiddes
Fckn Goed Feest!!! :D:D:D
Hie
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet (Y) ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!:bounce:
T was kkwreed:respect:
hahha knetterwaus feessie
Heb me erg goed vermaakt :) Lekker geschranzt en leuke mensen daar :cheer:
housechica
zeker een heel geslaagd feestje mooie lokatie en met het binnenkomen allemaal goed geregeld:)
HP-tjuh :bier:
Gvd weer mn enkel naar de hoeruh net als op Q-base 2005. Mja schijt :bier: erbij en verder :bounce: Oftwel was weer ruig fiske :D
super feeestje!! goeie sound flexe sfeer en veel mooie vrouwen DJ Paul en Rob :respect:
HuiGeNz
superfeest :D
HULLY GULLY
Onwijs goed feest!!! kan op geen enkel punt verbeterd worden naar mijn mening!!!
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
Hydra
Was weer een lekker feestje ja.. regen.. tja.. gewoon doorgaan :) verder inderdaad te druk.. net gehoord dat "nu" alles op de parkeerterreinen helemaal vaststaat
I l s e (F)
Was weer geweldig!!!! (y)
IBEX
super vermaakt weer. behalve klein buitje. maja. volgend jaar zkr weer!
Icer1x
't was gruwelijk genieten daaro, alleen jammer dat de hardcore tent op ut eind zo zacht draaide
Damn, ik heb me wel vermaakt zeg. Op www.woutie.com staan veel foto's maar ook nog een vette film van dit feest, leuk gemaakt ! Greetz, woutie
iLo_013n
Super feest! en natuurlijk mooie locatie :D
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
Was weer gezellig met iedereen :yes: (F), alleen de locatie vond ik persoonlijk een beetje jammer.. :/ Maar was een lekker feestje, HEERLIJK dat de early open air was... en de regen sjaa...dat wisten we natuurlijk van te voren ;)
ja moet ik er nou nog op zeggen................ toppie feestje en dark raver superrrrrrrr :respect: volgend jaar weer :bounce :woop:
Ivanho de la Penja
Heb me meer dan prima vermaakt, ook op de camping veel gelachen! Denk nie dat het volgend jaar weer Decibel is bij de Beekse Berge!!! :P
J Q R D I :banana:
Super feesie... beter als vorig jaar! maar jammer van die regen, maar gelukkig los kunnen gaan in de HardStyle tent B)
j@@p
was weer heftig
Jaapie 8)
Super feestje alleen jammer van de REGEN en het PARKEER incident :P
jackin­thebox­STIFT
Topfeest!! geluid, sfeer etc. allemaal top!! :respect: Noize Suppressor
was weer een super feesie:Dwerd overal knalluhh!! gedraaid (Y)
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
JdB
Vond het ondanks de regen echt een mooi feestje, early rave :respect:
Jefferson: Raver ofwat...­B)
Early Rave stage was geweldig:respect: wat een geluid:| verder echt een topfeest, jammer van die regen op t einde maar dat heeft zeker niks afgedaan aan dit feest:D
Jessic­a013(F­)
uber geil feessie!!!!!!!!!!!
Joeri 1805
Decibel 2006 1 woord geweldig feest iedereen was gewoon relax (Y)
Echt een wereldfeest :respect: !! jammer van de regen ..­ma­­arja !! The Prophet & Panic Toppie (Y)
JOHNNY BRAVO
onvergetelijk
Goeie Lokatie! :D top feestje!
JP:bounce:
was echt een superfeest:D:D:D vette lokatie(y) bier smaakte weer prima:bier:
vet feest jammer van de slijkzooi maar voor de rest :bier:
Jumix
super feest goed weer gehad.. behalve laaste uurtjes... voor de rest was t super bij charly en theo
Wat een feest!!! ;) een grote gezellige bende!!! jammer dat t zo druk werd met de regen maar het was toen gezellig buiten (Y)
K!M
super feestje!!!!!!!!!!!!
Kam
Charlie Lownoise & Mental Theo ---> de set van het jaar!!
Keupere Johnny :bier:
Echt wel zeker bruut feest Baaaaas!!!
Kick Noise >H4H.­FM<
Echt superrrrr vet, Goeie muziek en goeie sfeer mooi weg gezet ammel all1 da rege was ff wa minder mar veder GEWELDIGG(Y) Next jear ckrrr weer :P
kierewiet.nl
dit was weer een zwaar gek feesie kicke lokatie volgas met die bende 11uur lang :roflol: oja brokkenpiloot je :bounce: voor2
KIPPENEK
ONDANKS DIE DIKKE DONDERBUI EEN VET FEEST!!!!
Kloostertje
heb me absoluut vermaakt in de hardstyle, jammer dat deepack aan het kutten was en dan de tent pas los ging bij 1 2 STAMPUUh... maar je ken niet alles hebben, maar technoboy wat een held :respect:
Was wel goed feestje, de enige grote minpunten waren de RANZIGE Fesj wc's waarje ook nog voor moest betalen:S, het langwerpige terrein(veel te veel lopen), en de slechte regeling op parking, godverdomme anderhalf uur daar gestaan:@
koekiewoef
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen :D hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan :D
kolle :x
opzich best vette techno en industrail was gewoon zalig (L)
GEWELDIG is nog te weinig :d WAS UBEERRRR
LadyOf­Dance1­985
Super feest. Hele leuke locatie. Sfeer was goed. Set van Dj Rob echt super !! Volgend jaar zeker weer
was weer een masterlijk stamp feest :)
langemike
geslaagd :)
Lanoz
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
laura :jaja:
Was een mooi feessie :D helemaal zeiknat geregend maar dat maakt niet uit :D :bounce:
Vet vet vet!!! Zeker op t laatst bij early rave! :D
Echt niet normaal vet weer:) JUMP was TOP!! Alleen jammer van de regen..;)
LEON aka ....­
HEERLIJKE PARTY!! heb overal spierpijn van het schranzen!!
VET ja..NOIZE SUPPRESSPOR :respect:
Ondanks de regenval was het echt gekte :D
Liesje­gaatlo­s:yes:
Super feest!!!! Beetje regen op het laatst, mocht de pret niet drukken :)
Linez
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval :P Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten :D
little-god-of-hardstyle
Fantastisch; Trilok And chiren, southstylers, Tatanka, Pavo vs. Isaac, SUPER :respect: En zelfde effect als (zw)emporium, zo vet, in de regen!
GEWELDIG !!
LOSGESLAGEN
Vet feestje!!
Suuuuper feestje :D.. Heerlijk gestampt. Ondanks de regen me tering goed vermaakt :P :bounce:
LOUSJE
VET :cheer:
LYSANN.K
ooh 't was zo hard Ge-Nieten!!!! Op naar 2007 :D
vond het zwaar vet!early rave super gaaf!!!! hardcore tent ook....alleen jammer van de regen vanaf half 8, maar goed was gewoon een zwaar vet feest!! aankleding was vet, goede dj's en niet overdreven duur!!
super feestje
Maartje2209
Helemaal super, volgend jaar weer!!
Geweldig
Machatte
SUPERsfeer, SUPERmuziek, SUPERmensen!
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky :respect: Bassdrum Project :respect: Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten :jaja:
Maike-013
GEWELDIG FEEST :D Respect voor de southstylers die ook in de regen stonden net als de rest :D! Echt een geweldig feest, wat door de regen alleen maar vetter werd! Zonder poncho :bounce:
VET,,,, wel klote die regen tegen de avond
(Y) was egt vet hoorr
ManiaQ
het begon pas echt leuk te worden rond 20H00 uur...
Manie85
geslaagd feestje, alleen jammer dat er niemand met me mee wou housen in de regen..
MARKCOREEE
helemaal kk los en helemaal zwaar uit me naad...focking bruut gwn!!!
markdegekste
jah goed feesie:D:P
Markiez
gekkenhuis :D was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
echt een goed feestje!! de lokatie mag er ook zeker in blijven!! :bounce:
Was echt een vet feest. Bijna heel de dag in Jump gestaan.
MartinVLD
Super Feest!!!! Jammer dat het geluid aan het einde in de mainstage zo zacht was!!! (speakers opgeblazen ofzo)
masta fother­mucker aka sexy mother­fucker
de decibel's waren overduidelijk aanwezig!waren veel bekende maar toch meer onbekende,maar da mocht de pret niet drukken:) en ook positief was de prachtige wandelroute langs het water uiteraart;)kortom zekers de moeite waard!!!!
Mellanietjuh
oej Yeah,,was egt GEWELDIG !
Mellie(K)
Het was een super feest..:D:D...betreft het weer hadden we het veel slechter kunnen hebben....En de DJ van de avond PARTYRAISER
melodiii.
WOW!!!!!!!!!! helemaal suuuuuuuuper :bounce: jammer van de bui, maar beter dat die pas 's avonds kwam .... volgend jaar weer :lief:
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
Michel1896
Ik kan nie anders zeggen dan dat het verrekkes goeie was!!! De harde kern, de ondergrond!!!
michel_bouli
:respect: Karel laaggeluid & Mentale Theo :respect: Wat een vette set..en wat een sfeer kan een stortbui brengen dan :D:P Ruthless draaide ook erg VET!!! :respect:
Mieske!!!
Wat een feest! Plankgazzzzzzz! (y)
Mike Velthuijsen
damn gewelig,.. DECI aan de top(H).. Main was super.. jammer van de regen. verpeste me pret NIET btw
Geweldig feessie alleen toen ik zeiknat was geregend kreeg ik het daarna echt koud!
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
Miss Bullie
T was echt te vet!!!!! aardig dat ze ook een regenjasje uitdelen :D had t gelijk nie meer zo koud whahaha
MiSs Little E
MC alee we hebben fijne podium momenten gehad..vooral met de gietende regen!!!super party decibel,kmis het nu al [img]http://www.planetsmilies.com/smilies/sad/sad0144.gif[/img]
Miss Lobbi
Wat een super feest mensen! al mijn vriendjuhs dikke (K) was super met jullie!!!!
Miss Mikkers
Super relax feest :D :D Wel geluk gehad met 't mooie weer!! (uitgezonderd die grot bui dan rond -/+ 20:00 )
Heb me goed vermaakt :cheer:
Mister P
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
Molz
2 Briljante sets gehoord van 2 briljante Italianen: Tommyknocker en Technoboy! :kwijl: Leuk de laatstgenoemde ook nog even ontmoet te hebben! :D
heb me goed vermaakt! :)
mothah­hfucke­r
was best een kl**tuh feest zeg en dan nog de k*t regen erbij maak de feest helemaal flop
mr -G
VET
MR SH1N3
PURE GREATNESS !!!!!!!!! 100%
Mr. TOM
GODVERDOMME ZEG, GEWELDIG FEEST !!!
Mr.­stIP :) [djstiba]
Was lossssssssss te relax heerlijk weer en relaxe mensen !!! top
MrPooL
topfeest was het gewoon,nie normaal including me!!!
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
charly lownoise en mental theo draaide helemaal top!!!
Naaikie
heerlijk feestje heerlijke sfeer en t weer zat ook mee dus zeker een geslaagd feest
Nachtb­urgerm­eester
Was een vet feestje
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
Naxel
KRach Kraak piep.......... Partyraiser was sjiek ragguh. Amok en Promo was lekker duister, veel piepjes en kraakjes in je oor.
was echt mega rege boute me geen flikker en lekker lopen hakkuh in de early en lekker mensen voor de gek zitte houde:respect\
zwaar gaaf hea suus
Nevz
Geweldig feest daar op de beekse bergen, lekker geluidje en vette setjes gedraait in de Hardcore-Area
nicefoxygirl
Absolutely Fabulous!
Nicole...­ :flower:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa subliem!!! Rude awakening (L) tieum geniaal! en de intro van speedfreak :9 dat geluik *kippenvel*
NL.Daveku
zuiver feestje
Da was unne goeeie
NUDIE
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt:bounce:
Nuiver Met Een A
Super vet feestje echt vette locatie als het volgend jaar weer daar is ben ik er zeker weer bij
Nynke 8)
Was superdag weer :D
Olliee
Wat knallen:)
oMENLaU
Vet feest en cker een hele aardige dvd jammer geen chose few! :)
onders­teentj­e
geweldig
Ons L
Zeker voor herhaling vatbaar! Geen last gehad van de regen.. gewoon lekker door gaan! :)
Leuk feest, met de regen bij Deepack gedaan, 1-2-3-4 stampen!!! Mooie actie om op mainstage het geluid uit te laten vallen
vet hoor heb me prima vermaakt :respect:
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega mooi feestje,tweede keer super vet!!! Maten bedankt voor deze knoepertje harde dag
Pana
T was Vet! Rotterdam Terror Corps 4-ever!
Paratronix
(y) Volgend jaar weer!!!!! Bryan Fury :respect:
super ultra mega geweldig beste decibel tot nu toe!!!
party_beat
Een super feestje!!! er werd echt lekker gedraaid, alleen jammer van de regenbui...voglend jaar weer hmmm!
PartyBlok (6)
was een erg leuk verjaardagsfeesie :) en de bus was ook lachuh!!
Was master alleen een beetje kut met de toiletten steeds die halve euro, das kut of voor niks of in een keer een bedrag met een stempel, is dat geen idee? En dan een kaartje van een 50 Euri dan kan een keer brullen er toch wel vanaf? Echt helemaal top verder zelfs de regen was goed:P!!!!
Patricia
Begin was wat matig, maar hoe later het werd..... :9 Oldschool en jump: beste tenten!! :jaja:
Heel erg vet!!! En de regen gaf de dag net wat meer glans...
Pien010
LOS LOS LOS prachtig vond ik t !!! De regen en daardoor drukte in tenten en de ranzige sopvloer binnen en buiten zie ik dan ook graag door de vingers :D
pietervd
Geweldig feest, lkkr hard, en geweldigge afsluiter
Pippiej
Geslaagd Feesiiej.. Volgende x Zonnetje En Het Is Compleet..
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
heb me echt goed vermaakt echt een topfeest
Wat een knaller, de tering zeg!!
Powered by the Gods
Was snoeien!!!! lekkere vrouwen hehe lang leve 3 vrouwen in de trein w00t
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
Prins*
leuk feesje gouwe ouwe
pruikske
dvd is waardeloos amper hardcore te zien
B2S heeft zichzelf overtroffen met de decors! De mainstage was super! Veel bekenden gezien en een hoop lol gehad!
was weer een geweldig feesstje alleen jammer van de regen maar mogen niet cker niet met de hoeveelheid zon die wel gehad hebben!!! 1 minpuntje maar een bar bij hardstyle en hardcore en weet niet of dat ergens anders ook was maar een bar overal maar als toen de tent volstond was t dringen geblazen!!!!
Ja t was een leuk feestje:bounce::bounce:,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt;)
R-Ðixx
Thank You B2S For This Master Festival & Technoboy sluitte te Grof af....!!!! :respect:
R.atje
echt super feestje
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
RamPag3
leuk feessie jah!!
Raving Miky:xtc:
Vetvaag..:vaag: ma vond t eg gezellig en prima vermaakt;):bounce:
Razer.NL
Geweldig feest.. :respect: charly & theo ... Technoboy :D The viper..
GEWELDIG.. noisekick egt geweldig!!
was vet feest alleen na afloop was het kut!!!!!!
Rick ;)
Goed zat (f)
Rick A
Super, Geweldig, Fantastisch!!
Rick ™
lekker feestje tot 19:30!!!!!!
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
rijnie
Geweldig!! :D:D:D:D:D
Robjah
En gaan!
wat een feest,echt gewoon geweldig
Toppertje!!! Tatankaaaaa :respect: Southstylers in de regen :respect:
roomsterr'
:respect: Heb me absoluut 100% vermaakt, Wel jammer v/d regen, maar dat mocht de gezelligheid niet minder om worden ;). Briljant feest!
Rooosje
:respect: Charly & Theo :respect: (l)
Rosio
SUPER _o_
het was een super leuke dag :D
RUDOLF:bier:
het was te doen maar het was naar de regen 1 grote kk bende
top feessie, top lokatie
S.­O.­S brigade
vorig jaar was beter 15 min naar een anderre tent toe lopen kom op zeg!!!!!!!!!
S@mple
:respect: PET DUO!!! RENG TENG TENG TENG TENG.....:respect:
Sanne:­bounce­::bier­:
prachtig prachtig, paul en rob:respect: heerlijke set, das nou echte muziek:bounce:,Limburg/Zeeland:cheer: zoals altijd weer van de partij, geweldig!!!
SARAAAP(L)
super leuke dag gehad (L)
wreed goe feesie
Het feest was echt zwaar kikke gek:D!!! Zwaar geknald:D
SDG-Schat
ín 1 woord SUPER!!! Volgend jaar zeker weer :D :bounce:
Secabre
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
sexy blue eyes
:bounce:
Sharky
Was een Zeer Geslaagd Feestje Early Rave :respect:
Sierellûh©
Was echt super!! Zeer goed vermaakt met al me vriendjes en vriendinnetjes :D (L) topp!!
super feest :respect:
SJARRRELL
ech wel vettig alleen jammer van de regen maar weer zekerzzz de moeite waard
Sjefkuh
feest was echt vet.. alleen de min punten.. te weinig party tenten boven de bankjes.. was veelste druk binnen toen het regende.. de wc's hou het eens een x op een pisbon damnzzzz zeg.. maar voor de rest super goe....
schranzelicious!!
Slager™
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten :S Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr :D:D:D
SnelleJelle
Vond het eigenlijk een Geweldig feest, ondanks de ­regen. Alleen die uitzuigerij dat je niet ff na je­ auto mocht om droge kleren aan te doen ( terwijl ­anderen dan voor zouden wachten ) en dat die kut p­oncho's 3 euro kostten ( later deelde ze ze uit ja­, maar toch ) en dat ze veel te weinig schuilplekk­en / tenten hadden gebouwd want je paste echt nergens meer in :s zeiknat en morgen vast ziek dus..... erg jammer. Mja de­ sfeer, muziek en het geluid waren super :D
dit was echt een kk mooi bruut feest lekker geracht enz... kus mij
soskonijn
deeeeeeeeeeees feestje was gewoon heel vet ja!!!!!! zen der nog doof van!!!!!! gewoonweg perfect :d next year again
Sound Maniac :banana:
geslaagd feest! prima vermaakt :D :P
gemisr op naar nigtmare
Godgruwelijk wat een Feestje zeg :respect: Day-mar en Partyraiser :kwijl: Tommyknocker (Y) op naar 2007
duidelijk weer een geslaagt iets op naar de volgende nightmaire outdoor
Steindenaar
volgend jaar weer :bier:
:D Die ' Indrustrial Stage ',, Volgend jaar er 2 van:P .. Noisekick.. :respect: (Y)
stinkvent
vette shit!! :d :d :d :respect: Noize Suppressor :respect:
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
Stuitertje aka Glittertje
(Y) Feest!! Bijna hele dag in de Hardstyle tent gestaan!! :respect:
Heeeeel mooi feestje:) jammer van het einde! :bounce: In de Hardstyle en open air! :respect: Trilok & Chiren
SuperSok
Was echt een superfeest! Ook de regen kon me niet tegen houden om lekker los te gaan bij de mainstage! :woop:
SUZE.
Vermaakt. :)
Eerste grote feeste buiten en twas GEWELDIG:D:bounce:
Sven:jaja:
heerlijk feest , geluid in de hc stond tezacht .
lkkr feestje, beste locatie!!!!! rob en stanton :respect:
t0m0x
ik vond het echt een super feest!
Tanja.
was zeker gezelli! enne stuf?? nog motte noedele?? :roflol:
TB
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vi­nden :jaja: was echt super met een bus vol vriende­n!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn al­len in de poncho's! jammer dat de organisatie e­r zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur k­apot bij de early.. ook het parkeren was weer supe­r geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie­ komen er wel!! :/ schatje was superrr (L)
Terreur_­op_­Wielen
blubberbel was wel geslaagd super goed vermaakt alleen niet makkelijk met me stoel door die zooi foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net
terror_­snikkol
ONE WORD:bounce: ZEER GESLAAAAAAAAAAAGDDDD!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tessiej
Was egt Geweldig feest, alleen jammer da me telefoon t nie deed, maar ach, kei goed vermaakt igg:D
the b@­bes .....­
het was een top feest lekker knalluhhh
The Grimreaper
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. (Y) Er werd bij de Early Rave open air echt sup­er­ goed gedraaid. :D Zeker door Charly Lownoise en M­ent­al Theo ondanks de regen en kortsluiting bleve­n ze­ gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. :D Volge­nd ja­ar zeker weer van de partij. :bounce:
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
the sjaak
het was weeer super
Was weer een dol feestje....
thrillseeker
geniaal
Erg gezellig en goed feestje!
TimoH-023-
Was weer een top feesie alleen jammer dat het ´s middags toch nog moest gaan regenen!!! JDA met Outblast :respect:Helemaal top!!!
Tjapke
BahBah, wa was dit weer smerig Vet zeg......Whaaaaaa.... toppie oppie,
Heb me super vermaakt,van de regen weinig mee gekregen.Decibel 2007 zekers te weten.
Toef
lekker feesie, 4 dagen camping erbij was top weekeind!!
Tommy-Lee
Was echt super n de regen met Charly Lownoise en Mental Theo .. Decibel was weer geweldig!!
toot
ik dacht dat het niet veel beter kon als vorig jaar... maar dit feest overtreft echt alles!!!! :D :D :D :D :D
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
het was weer geweldig vooral early rave dom door gaan in de regen haha!
Trinity³
Heerlijk feestje :lief: Locatie Beekse Bergen beter dan Lingeos naar mijn mening :jaja: Goed georganiseerd door B2S ook, bijna alles klopte (Y)(Y)(Y)
Geweldig, volgend jaar weer... (K)
Ultra-D-Man
B2S Vet feest! regen verneukte het dus niet want alles was goeie(muziek)!:)
dik feest hoor, echt jammer van de regen! Industrial Area was de shizzle :jaja: Partyraiser & MC Da Hustla :respect: leek wel alsof de boxen eruitklapte :lol:
vage:b­anana: TOEB
GEWELDIG GRANDIOOS!!!
Valium Heretic
Zwaar vet feestje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awak­ening :respect:
vanKne­tteren B)
heb me weer prima vermaakt! :respect: B2S :respect: early is me leven:D
Vannenas
Tsja, er waren dan wel verschillende stages maar dan wel met dezelfde muziek.. kon mijn plekje niet ech vinden
Vrollie
Eerste keer Decibel: YEEHAA!
VTM:bo­unce:T­hyske:­bounce­:
MAsterlijk geweldig overtreffent drie worden die een geweldige dag Compleet maken :bounce: Top feessie NOISKICK :respect: Akira :respect:
Vw_Michael
geweldig
Wackiejacky
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten! (l)
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
Wendie
1ste x debicel..vond het een geslaagd feest :bounce: muziek was goed..leuke sfeer
White-Guy
Super gehad met mijn meisje(L) maar wel de 2e en laatste x decibel...:nocheer: De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen:/
yamaha rider
was een zeer goed feest en volgend jaar weer hoop ik
Yellow.
Masterlijk!!
Youne
Had meer regen verwacht, dus het viel me nog mee! Super feest! :D
znilz
Er werd heerlijk gedraaid en de sfeer was ook super!!! TOP feestje
Ik vond het leuk.
Zweven!!
Goed vermaakt volledig space tjah diej regen he :roflol:
{ Fred }
Super vet feest!
was zkr vet(y)
|Prod!gy|
Superrr (y) alleen kutlocatie
~*~ReVa~*~
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
~~ARMIN~~
beetje jammer:S:S maar hardcore was kk hard geloof ik
•CLsT'
geweldig
•° ¤ KellY ¤ °•
Heb het reuze goed naar me zin gehad:D haha volgende keer weer!:)
Het Was Echt Een Geweldig Feest, Volgend Jaar Zeker Weer... Lkkr Knallen Met Mun Maten, Op Naar Q-Base & Qlimax...
».­°.­W.­ e n d y
Geweldig Feest :D Erg Goed Na Me Zin Gehad... Ook De Regen Prima Doorstaan :)
was weer een leuk dagje!! Lkker sfeertje en tot volgend jaar denk ik zo

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)