Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1945), A.D.HeiDie (1924), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2661), anoniem (1607), Error Chick (1542), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! SNYVES !
was goed feesje schijt aan de regen en noisekick was weer top !!! kei hard staan ragguuuuuuuuuu
!! LiidY
Noize Suppressor, hard pfff Wel lachen :D Echt super feessie hoor Tnks Boys!&Lies(L)
zwaaaaaaaar vetttt :P!!!!!
#070 Jessy
Ff lekker geknalt bij de Early Rave :respect: Paul Elstak :respect: Lekker doorgestamp in die kutregen :P Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! :respect: Partyraiserrrr :respect:
nou was het was leuk tot 18,.00 toen was het ook in een keer over ,kk nepagentjes
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
(BST) neaf
Diep relax feest
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(k)suz­anne(k­)
helemaal goed! Deepack geweldige set! :respect:
Was wel een leuk feestje.. heb me goed vermaakt.. alleen omdat feest zoooo groot was is de sfeer altijd wat minder vind ik .. maar het was ondanks een top feestje :yesyes:
(L) Bladewoman (L)
Ik heb weer genoten! Rob bedankt voor je afsluiting in de oldschool!! Kippenvel en een emotie alom...SUPER!! Mooie herinnering aan mijn trouwdag! (K)
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
(L)Sha­ronaá(­L)
was echt zeer geslaagd feestje alleen jammer van de regen (A)evil activities(A)
was egt super feesie!!! alleen jammer dat ik ziek was man...maar als nog was egt super kick
* de Kale *
Wederom super feestje !! Alleen FUCK de gemeente met geluidsoverlast :S Oja Hardcore tent volgende keer maar meer open maken ?!!
DECIBEL OVERRULED DEFQON!!! & :respect: voor MC Da Hustla wat een brute stem zeg! :respect: het was G E W E L D I G !!!
*!­ [B]renda !*­
Wat een MEGA feesie weer (Y) :respect:
*(F)Char(F)*
Muziek goed:) Tenten wel teveel verspreid... ver lopen van de ene kant van het terrein naar de andere... En dan ook nog is die KK regen!!:@
Wat een super feest, heb me echt gruwelijk vermaakt! :respect:
***­ Dieyon ***­
hmmz matig feesje zkr voor decibel feest had ik er wel meer van verw8 :s
***­Linda23***­
was echt een baggerzooitje!!! muziek vond ik ook tegen vallen!! NEE geen decibel meer voor mij!!
***­mokum verzwikt
Leuk feestje, Lijkt alleen iets teveel op defqon dat maakt het een rip off PARTYRAISER :bounce: :)
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
**_Miss_**
Was zeker gezellie, muziek was goed:d alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had :S Maar voor de rest super hoor :D
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
DECIBEL was echt zwaar vet man :) op naar volgend jaar
**­Lotusb­loem**­
Decibel 2006 : Een van de beste feesten tot nu toe. Goede sfeer, top muziek, nergens lang hoeven wachten (wc, eten, drinken) Parkeren was vlak bij en konden ook gelijk weer weg rijden. Heb me zeer goed vermaakt, dus in 1 woord: TOPPIE!!! En ach, dat ene buitje was eigenlijk ook zo weer voorbij, maar ja, sommige mensen moeten nou eenmaal wat te zeiken hebben...
**mariss**
SUPER GAAF FEEST :D:D
**saskiaap**
SUUUUUUUPERRRRR feessie!!!!! :bounce: (k)
Superrr Feest.. mooie vage bedoeling allemaal.. ma ging weer lekker!!!
*_[K]elly_*
Het was een leuk feestje, alleen jammer van de regen :(
*E*L*L*E*N*
SUPERFEEST!!!! :respect: :P
*Pim*
heb me goed vermaakt:P jmmr van de regen maar een egte begaaier heeft er sgijt aan tog?:D
*Sid*
Vet feestje weeral. De grand finale van Panic...Krijg er nog kippevel van :-p de regen was een kleine dumper,maar net zoals vorig jaar...blijve geve!!! :D
*Vanes*
Super feestje:respect: Was echt leuk..Waren een paar dingen die beter hadden gekund
Mooi feest hooor!! prima vermaakt (y)
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag ;P
Was geweldig :bounce: Vooral bij de Hardstyle & Jump area's geweest!
- Willie -
Geweldig feest...goed vermaakt...de hardcore tent was tog well het beste:D:D partyraiser :respect:
-=­[*­TeRRa|­|TeKK*­]=­-
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling...:bounce: was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!(Y):bounce:
-=VanDalen=-
Keer wat anders in de regen :kwijl: maar ow zo heerlijk!! :respect:
Jaah was gewoon super tof!!! bedankt voor het leuke weekend!!!
Super Feestje :bounce: :yes:
-JOSTY-
Vet feessie...de regen mocht de pret nie drukken!!! Jappo & Tieum :respect: geluid kon wel ietsje beter bij de Industrial majah verder nix te klagen!
-The-Fish-
Geniaaal!
-TJEERD-
geen foto's???
-x Maartje x-
Industrial (Y)
:respect: Noize Suppressor :respect: en Los,,:D kk gruwelijk feest!!
vorig jaar was btrrrr
goei feest
geef mij maar defqon.. maar het was wel te doen.. veel bekenden!! hele nacht liggen kotsen haha
..Thomas..
Was weer gezellig...
.¤~Hellen~¤
Geweldig feestje:Yes:
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
het was een zeer gaaf feestje! alleen kut van de regen! maar voor de verder rest was alles netjes :D
//­Ellentjuh\\
Maar de wc's fucking 50 cent...SCHANDALIGGG!!!!(je kon nog niet eens de plee doorspoelen!!)
zeer lekker feest
100% Pure Colombian :[
Gek feestje: Darkraver's LoveIsland, Mainstage, Hardstyle de gekste! :bounce:
DURO, EVIL ACTIVITIES, ENDYMION, GELUID :respect: superfeestje
19diablo79
op zeker een (Y) feest :bounce: en het weer zeker niet tegen gehad....(die paar druppels :))
5 minuten!!
"radio kapot "?? "nee industrial hardcore " er is niks beters dan industrial area
71 Kilo Tom
De italianen waren de grote overheersers :D
:.­:M v/­d K:.­::bounce:
Zekers kwant feest:respect: Regen niet veel van meejgekregen:P
:bier:A.­F.­C.­A.­:bier: Psychobilly Rebel
super goed bier :D en de regen maakte de sfeer helemaal compleet :D iedereen schuile behalve de die hards :P :respect: early rave / industrial :respect: goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben :P
vet feestje hoor goed gedraaid alleen jammer van het kut weer op het einde !!!!
:bounce: - slice - :bounce:
Kan dr maar 1 ding van zegge......GEWELDIG!!!!! Ckers volgens jaar weer !!!!!
:bounce: ierus :bounce:
was leuk om meegemaakt te hebben, de hardcore tent was het leukst :D
:bounce:Hij is gek he:bounce:
alles was toppie!!! wat een super feest!!!!!!
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
was wel lachuh feesie
:devil: Red Dragon :devil:
Zeer goed vermaakt, was een topper!!
Decibel bébé!! super vet!!! :respect: heb me mega goed vermaakt! voor de rest heb ik eigenlijk niks te zeggen :P
:rot:A­nnemie­k
:respect:J.D.A .. EVIL Activities Partyraiser :respect:egt super feesje alleen jammer dat het lter regende egt heellang mooi weer gehad:D:D:bounce:
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
beetje matig allemaal
;­ Infinity © ;­
Was super :D zeker beter dan vorig jaar! Robert Natus!! in de Techno :respect:
< Japie >
lkkr feest!!!!!
>>> Annetje <<<
Leuk feestje, heb t naar me zin gehad ondanks de regen :P
(Y) zeker mooi feest en mooie dames daarzo!!! dj paul en noize suppressor :respect:
>>Simtec<<
Pet duo wat knallen die lui, goed na me ­zin geha­d, vondt alleen industrial en paar andere ­area's ­wel erg simpel ingedeeld door de organisati­e, zek­er aangezien er erg veel regen werd voorspel­d! en­ volgende keer wat meer bars of een stuk groter, d­e bar in de industrial was echt veelste klein!
twas een super feest!!
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
gruwelijk vet feestje en ja de regen.......boeie
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
[KroonJu]
Zeker master, dik voor mekaar, Noize Suppressor en Darkraver island waren zeker goud!! En eindelijk weer eens een paar freiselijke figuren daar!! Zoetermeer en Breda (Y)
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
[NL] stefke [NL]
super feest!!:D
[NL]TRAUMEN :bier: [NL]
Was goed hoor, leuke mensen ontmoet
[NL]Un­iTeD[N­L]
had er tog wel iets meer van verwacht. noize suppressor en akira waren geweldig :respect:
[OKP]KNABBEL
Super Feessie alleen jammer van het parkeerterrein wat was dat een bende!!!! Maja dan ook daar ma effe hakken!!! Iedereen bedankt was gezellig
]0$ke
het was een goed feestje volgend jaar weer
_­ B _­ r _­ y _­ a _­ n _­ T_­ j _­
Heerlijk Feest gehad ! :) :bounce: VOLGEND jaar CKER weer...
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
_FeMmM_
GOEDDDDDDD!!
_Tim
Wat een feeest !!....Geweldig !!!
Aapie!
Jammer van de regen 's avonds, maar de bikkels stampen door :D Zeer vet feestje! Southstylers en Max B Grant! :respect:
1 woord GEWELDIG!!!!!!!
mooie locatie,alleen jammer dat de muziek uit viel bij de early rave maar ja mog de pret niet drukken
angeleyes
hey iekkie.. tja ut was een lange dag,maar zeker wel een mooie dag niet dan..
Animaniac
**WOOW**
Annie en Kull
Feest was egt super. kei goede muziek. alles was goed geregeld.
Anthony G.
Supers....leuk om je weer eens te zien zusje heerl­­­­ijk Los in de regen doen we vaker para !:P!!! :respect: Early
Zeer lekker feestje!
;D super feest ;D
Atjuhh....
het duurde te kort het moest tot 12 uur of 1 uur duren wij wouden wel doorgaan
Avonturier
Beste geluid was bij de techno te horen, maar me het meest vermaakt in de Hardcore tent , alleen jammer dat het geluid daar op het einde een beetje zacht stond, misschien kwam het ook wel door dat techno tentje met belachelijke geluid PIEPPPPPPPP
Awesom - O
Super naar me zin gehad...goed weer ook..alleen 's avonds regen:)
Akira vs Producer damnnn (L)
(y) feest !! + (y) sfeer bij de early, b­­i­jna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen ­F­ew­ en Vinc­e en zelfs de regen kon de pr­et niet­ druk­ken,­ gewoon doorgaaaan !
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
Superfeest, echt een topdag gehad!!!!
b) sender
was egt een gruwelijk feest goeie sweer en die regen maakte et eigenlijk gewoon af..:yes: :bounce:
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
dat kutweer heeft alles verpest :(
Badmutz :bier:
Zeker Mooi Feesje!! Alleen Jammer van e regen op het eind maar zeker geslaogd !!!
Barbie_TM
Lekker stampen in de techno tent..
barrie gammele knie
geweldig
Bass99
Zwaar Bal
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
Bels-Geak
Dope Feesie !!
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
BENSCHOPSE GABBER
super gezellig veel bekende alleen jammer dat de wijn en bier op was verders :respect: chosen few :respect: partyraiser: the prophet : respect: panic :respect: cl & mt :respect:
Bil
zieke shit :) wat een feestje, helemaal losgegaan maar wc`s gratis zou fijn zijn ja, en helaas regen
bitchje
echt een SUPER feestje
lijpheid te ziek maar wel zwaar stijl:P:D
AL KLAAR!! Goed te doen...
BOSSI FTS
heb betere decibel's meegemaakt. en voor de 2e opeenvolgende week kk nat geworden. :S
BoSwEg
zkrs dolle boel! :respect: Partyraiser :respect: Wij zijn harder als de rest! :bounce:
Bouchans
lekker los gegaan, een van mn beste feesten tot nu toe :respect:
Boxtradamuz
Was een dik feest.... Partyraiser beukte weer erg lekker (as usual).... Verder dikke afsluiter met Rude Awakening in de Techno.... Heerlijke kraakpiep!!!
BQB
Zeker leuk feessie.. alleen btje jmmr van het geluid bij de hardcore.. gemeente begon te zeiken zeiden ze :( voor de rest prima vermaakt!! :D :vaag:
Br!­L Zonder Br!­L
Jah zker een geslaagd feeske! zeer goed vermaakt. alleen dat die kut gemeente begon te zeiken over geluids overlast! gaat nergens over.
Bramcore
was weer vet!!
Breaza
Opzich wel een lekker feestje :D Alleen op een gegeven moment ging dat geluid weer erg zacht, net als 2 jaar terug, dat viel wel een beetje tegen :no:
Bris
Jammer van die regen.. maar wat een super vet feestje was dit weer..!!! Early Rave vetter dan VET !!!!!! :bounce: Whoeiiiiiii...
Buri :bier:
van het BEGIN tot het EINDE!! TOP! QBASE MFUCKERS!!
C@@TJE*078*
WAANZZZZZINNIG :BOUNCE:
was toppie:)
CHEDDAR
FUCKING GRUWLIJK OUTDOOR FEEST VAN HET JAAR ZO WIE ZO EN BESTE DECIBEL EDITIE TOT NU TOE VINDT IK!!
helemaal super gewoon geen woorden voor echt van ouds weer lekker hakkuh :respect: gewoon:d
chino01
TopTopTop:D
Chrisiets
Was zeker een goed feest, alleen vond de lokatie van vorig jaar beer lingebos. Nog steeds van de kaart dus was zeker gezellig , was alleen een beetje nat geregend:P
CHRiSPy
Heerlijk genoten! :respect: Chosen Few, Vince (Noiken in de koiken :yes: ) en Stanton :respect:
chrizzle
Overal lekker geluid, meeste stages zelfs TE hard. DJ´s die ik heb gehoord hebben allemaal extreem lekker gedraaid. Super sfeertje @ jump tent de hele tijd. Alleen wegrijden daar... pff stonden gewoon 45 min STIL, terwijl we naast de ingang geparkeerd stonden, waar ging dat over?!
cillatjuh20
het was een knal feest volgend jaar weer:D:D
Classic Girl
geef mij maar een lekker klein knus feestje, vond het het geld niet waard, sorry. dj s draaide wel goed :respect: reiner(K)
Cold as aYs™ [Fuck You All]
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad :D volgend jaar weer!! :bounce:
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer:D:D Echt top!
Was echt helemaal super ondanks de regen en het feit dat je haast niet kon bellen/smsen.Toch m'n maatje nog gevonden en super naar m'n zin gehad ;) :respect:
was egt een supper feest goed vermaakt alleen die kut regen had niet gehoeven der na weer erg vet !!!
Croma
Echt weer SUPER!!! op naar volgend jaar :D
D i e n
echt een geweldig feestje :D prima vermaakt volgend jaar zeker weer :D
Super feest, en geweldige locatie bij mij om de hoek!!!!!!!!!!!
Ik vond het redelijk had zeker van het geluid meer verwacht ik kon me er niet echt op uit leven . Maar er waren wel een aantal dikke zalen de hardstyle vond ik cool , de techno pompte het geluid ook zeker door de speakers en de Industrial hoek was ook zeker niet verkeerd en de Jump ook maar ik miste de echte vette laag in de speakers en de sfeer was ook wel ok (Y) maar zeker een hoop mooie vrouwen gezien :D ik weet niet of het meisje hier op Partyflock zit die opeens vroeg of we kauwgom hadden bij de main ?
DA SPOEKIE
het feest was goed de regen was minder vorig jaar was beter dj francois was toppie ,charly lownoise & mental theo improvizeerde heel goed ondanks de storing heb me heel goed kunnen vermaken :p
fantastisch!!! beter dan vorig jaar!!!!
Danielle!!
Was een super feest!!! Alleen jammer dat de witte wijn om 7 uur al op was :)
danny20
was weer een zeer geslaagt fesstje jammer van de regen, maarjah pontio aan en gaan met die banaan.
DANNY:
weer in 1 woord..TOPFEESIE(Y)..overtreft vorig jaar!!RESPECT TO B2S!
ik ben een hele grote nerd
Gewelidig Goed vermaakt en panic als afsluiter TOP !!! :D
dansen is voor mietjes
meesterlijk feest...t weer boeide me geen ene reet.deze lokatie is perfect.jammer alleen da ze da smerige heineke bier was kut.voor de rest in 1 woord geweldig.bryan fury:respect:
Dark Joris
op de regen na, rete vet!
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
De FEESTFee B)
Het was VET VET VET!!
Helemaal KNET!!!!!
De Puta Madre!­
het was helemaal top, alleen op het laatste regen, maar ja mag niet klagen met het goeide weer van de rest van de dag
De_La_KoK
ge-we-dig!! echt super vermaakt.. partyraiser :respect:
Death By Design
vol gas derop mooi feestje
deBor
Zeer geslaagt feesie , en beters zo een huisie op ­de Beekse Bergen op loopafstand (y)
Defnuh
DECIBEL :respect:
Deguh
lang leve de ponchos
Delete123
Was zekers kk vet weer :D Waxweazle, Vince, Partyraiser, Panic :respect: tot volgend jaar! :cheers:
Helemaal Top !!
goei feestje weer in brabant! early rave was het gaafste
DerekRaver
geweldig feest (Y)
Was vet!!! (L)
waarom nou die regen? wel goed geregeld, dat grati­s zeiken voor mannen... partyraiser was weer knallen
Dirkkoor
poeh echt een vet feest heb me heel goed vermaakt!! jammer van die regen.. heel jammer
Distractor B)
Was jammer dat we er zo laat waren en weer vroeg weg gingen, maar desondanks heb ik me heerlijk vermaakt :D Vet feestje, vette opzet ook (Y)
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
Het was gezellig echt naar me zin gehad alleen de regen was minder
Diva**style
zo ver lopen was t niej, B2S was een top feest keep it going..
DJ Catastrophy
erg lekker feestje gehad :D
DJ Davo
Was zeker wel een dope feest :P, Vince heb klasse gedraaid :yes: en darkie was ook erug dope
DJ Gakko
Erg genoten :yes: super feestje!
DJ HARDBLASTER I'M BACK
Wat een geweldig feest veel bekenden en er werd bijna overal super gedraaid :respect: The Prophet en Southstylers
DJ Hyperactivo
Was weer een geil feestje!
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
DJ Sjek aka E-Jackt
:respect: CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO :respect:
Djexunz
Goed feessie! Alleen jammer dat de set van Lownoise & MenTheo letterlijk in het water viel. Ik was wel benieuwd naar hun setje :9
Dammm Dj rob wat een lekkere set in de oldschool heb andere tenten beetje gemist haha
Heel geslaagd feesje! geluid in de hardstyle tent en main stage echt super. Er werd super gedraad (southstylers, pavo vs isaac, Prophet enz) kortom geweldig!
DON BRIT
zo was weer een super feestje !! heb uitstekend vermaakt hoor lekkere muziek en veel bekende
Don Pablo
Jaja was weer een leuk feestje! Die regen de laatste paar uur was wel kut maar verder een top feestje!
dotheSamba
Lekker feestje zeg, goed vermaakt in de beekse bergen! Alleen Panic had wat harder mogen draaien :bounce:!
Eefjew­entelt­eefje O:)
Geweldig Feesie.. Overal naar me zin gehad :cheer: Jammer van de regen, maar (L) me Poncho :D
jammer dat het ging regenen.
el PEDRO!
Fucking bruut!!! En heb een beste pieeeeeeep nou!! Ongeveer de hele dag voor de box gestaan in de hardstyle tent:D TOP FEESIE (Y)(Y) Technoboy DAMN jij ben altijd de enige die me echt los krijgt! Zn zet was echt geil! En nog 1.5 uur ook :D:D
had er meer van verwacht :( en wat was dj duro miss­elijkmakend zeg :dood:
Mega vet feestje mooi einde ook al da vuurwerk
Endy4Life
2 woorden : Geweldig & Gek
Enovi!!!
zo dat was weer 'n ECHT feestje:D ik miste wel wat mensen(L)
Eric Greenfield
Geweldig feest! :respect: Stanton :respect:
Was echt een goe feest!!!Alleen jammer da t zo warm was in de HC zaal..maar jah zker goe vermaakt:bounce:
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
Esther
Was een top feest weer!! Mooie lokatie en super gezellig met me schatje, Brenda en Andre!! Charly Lownoise en Mental Theo waren echt vet!! :respect:
Esthertje :cheer:
gewoon heerlijk :respect:
Fabien '
Super, in een woord geweldig, en dat het begon te ­regenen was juist mooi, regendans op southstylers, HARDSTYLE :­respect:
Ondanks het slechte weer wel een zeer vet feestje :)
Was een lekker feessie met regen en modder ;)
super feest!! jammer van het openbaar vervoer heen en weer
Super leuk,,,veel bekende helemaal geweldig :D
Floortje Floor Floor
Lekker feestje... Vooral bij de hardstyle en de main (Y)
Locatie was gewoon kut, veel te uitgerekt. Zonder WWS was wel relaxed, moeten ze vaker doen
Framboos
Top feestje!! t weer was opzich ook niet heel erg! schranz (L)
echt kut da ik eerder naar huis moest om te werke :( maar verder echt geweldiggg!!!! :D
FREAKERIK
was egt super feest volgend jaar ckerZ weer
Frensizz
Beste feest ever! :D
geweldig feest heb me goed vermaakt
Full Effect
Jaja wat un feessie weer zeg :D decibel ruless :D was knalle met me sgatje en me echte knallers !!
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
Gaally
early rave en hardcore :respect: zwaar goed geluid!!! volgend jaar zeker weer :D
super locht
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Gewoon Sill
Volgende keeer weer heb me weer geweldig vermaakt.. Mainstage & Hardcore tent (Y)
Gijs!
Heerlijk feest!!! Mijn held van de dag: Tatanka. Wat ging dat r aan toe zeg:)
Gijss
Wat een TOP feest, Uitschieters Tatanka, Duro, Darkraver en Nosferatu:respect:
Giles
ja hoor was me dat ff knallen...spijtig van de regen voor de rest topfeest :respect: neophyte:respect: ik nam de overzetboot van hardcore naar industrial...:bounce:
GINgerrr..
was dik feestje, jammer van de regen maar dat mocht de pret niet drukken ;) werd wel erg goed gedraaid ! :bounce:
onverzorgd feest, ben wel beter gewend van ze. jammer
zeer goed feestje kon niet beter!! :D
was wel een goeie feestje:cheer: zelfs het regen hield ons niet tegen;p charly lownoise en mental theo:respect::bounce:
hardstyle baby
was een leuk feesie heb me goed ver,aakt daarzo :P:P:Paleen jammer van die ene grote regenn bui :S:S
Was een leuk feessie alleen jammer dat je in de hardtyle tent de muziek van buite elke keer hoorde !!
HardStyler All The Way
ok
PET DUO was geweldig... Top feest alleen jammer van de modder!!
Was zeker vet alle area's waren goed opgebouwd jammer van die regen aant einde maare voor de rest super vet :D :respect:
Heb me goed vermaakt. Hebben geluk gehad dat het pas zo laat begon te regenen,snap niet dat mensen daar over vallen,was toch voorspelt dat het zou gaan regenen is wel jammer, maar gewoon doorfeesten. Dj Paul en Dj ROb wat een set, SUPER gewoon ben helemaal uit men dak gegaan toen, :respect: :bounce:
hc4life87
het was een vet knalluh feest , zeer mooie lokatie :d was wel stampuh in de regen !!! :bounce: noisekick :respect:
HEADFUCK TERRORIST
zeker een mooi festival !
B2S (y) top fessie!!!
T was kkwreed:respect:
superrrrrrrrrrrr
Super goed Feest :D! Echt Toppie! Volgend jaar weer :respect:
Hoekie!
Super feestje!!! :bounce:
VET feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!
HP-tjuh :bier:
Gvd weer mn enkel naar de hoeruh net als op Q-base 2005. Mja schijt :bier: erbij en verder :bounce: Oftwel was weer ruig fiske :D
Hurs
Eigenlijk alleen de early rave gezien ma zeer geslaagd feestje gehad! En die stortbui vonk alleen maar vet :D
IBEX
super vermaakt weer. behalve klein buitje. maja. volgend jaar zkr weer!
Icer1x
't was gruwelijk genieten daaro, alleen jammer dat de hardcore tent op ut eind zo zacht draaide
iGwenda
Fantastisch!!! :respect: Noize Suppressor :kwijl: :respect:
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
Was weer gezellig met iedereen :yes: (F), alleen de locatie vond ik persoonlijk een beetje jammer.. :/ Maar was een lekker feestje, HEERLIJK dat de early open air was... en de regen sjaa...dat wisten we natuurlijk van te voren ;)
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
J' lijntje
:respect: Duro Man Van De Avond :respect:
J-olie
Was zeker relax :D..! See ya next year :cheer:
J.­eroen :bier:
goei feesje :bier: lekker dichtbij
j@@p
was weer heftig
J_Rietveld
super vet
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
Ben allen de laatste 4 uurtjes geweest, maar wat een super feest zeg!!! Goede locatie!!!!
Jeske!!
t was super!!! tis mar goed deh we niet smelten he ;)
MAXIMAAAAAAAAAL! :bounce:
Joeri 1805
Decibel 2006 1 woord geweldig feest iedereen was gewoon relax (Y)
in 1 woordt BRUUT!!!!!! geweldig feessie...!!!!heb me zwaar goed vermaakt....
in 3 lettergrepen : GE-WEL-DIG! NOIZE SUPPPREESSSSORRRRR!!
K!M
super feestje!!!!!!!!!!!!
Kapsoons
Super vet feesje :respect:
The Decibel space tour:P :vaag:
KEF
echt wel een geslaagd feestje,,en die regen dat was nog vetter hahaha
Keupere Johnny :bier:
Echt wel zeker bruut feest Baaaaas!!!
Kevin - Harder­styles Magazine
Top feest Duro (y)noise supressor(y)
Kevin Kaos
TATANKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:P wat een held .. verder luna, pet duo en kanzler was vet B2S complimenten once again
Oooooh feest van mijn dromen!! Echt De Beste!
Het was gewoon ge-wel-dig! zelf geen last gehad van de regen.. top dag gehad met al me schatjes:yes:
Kloostertje
heb me absoluut vermaakt in de hardstyle, jammer dat deepack aan het kutten was en dan de tent pas los ging bij 1 2 STAMPUUh... maar je ken niet alles hebben, maar technoboy wat een held :respect:
Knaller :bier:
partyraiser :D
koekiebakker
Heerlijk feesie!!! op dat ene buitje na :S Partyraiser Was De MAN
koekoek2
Wie hier niet bij was heeft wat gemist!!!
krissy­:cheer­:
yoooo zwaar goed feestje gehad! :cheer: jammer v/d regen,mjèh : lang leve de Poncho's!! See Ya Again Next Year!
Het geluid bij de hardcore kon veel harder
L0t
Een heeeel moooi feestje!!!!!!!!! Super gezellig!! :)
L@­dyKlènne..;­P
Zeker beter dan de laaste defcon...:yes: Een dikke - punt..1,5 uur over doen om weg te komen op de parkeerplaats..maar gelukkig was t wel gezellig met de mensen om ons heen...(Y)
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
Gewoon helemaal klasse :respect:
Lady Y
Na 2 jaar willen gaan, dit jaar maar eens geweest! Heb me tot 21:00 erg vermaakt, daarna was ik moe! Binum en Ruthless draaide top (Y)
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
Lanoz
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
LarsTaal
Geniaal Feestje!!! K heb het goed naar mn zin gehad!!!
Vet vet vet!!! Zeker op t laatst bij early rave! :D
Legion of the Lost
All hail king VINCE! :respect: Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box :respect: Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor :respect: Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest :s
Leipe Shit Ouwe'
Hardstyle was echt Vet!! DURO en Tatanka:respect: The Prophet moet weer een x nieuwe platen gaan kopen..
LEON aka ....­
HEERLIJKE PARTY!! heb overal spierpijn van het schranzen!!
Ondanks de regenval was het echt gekte :D
het overtrof vorige jaar niet maar het was SU{ER!!!
Heerlijk feesieee !!! Zkrs Paul Elstak & Rob :9 * :D
Loe$$ie
hahah de JUMP tent :respect: echt geweldig bijna hele avond ingestaan :yes: !! op naar volgend jaar super party!!
GEWELDIG !!
lost-in-time-ue.­nl
Was een super vet feessie! Alleen een beetje te druk, en er liepen ook echt zwaar irritante mensen rond.
Lydidia
Vond het een vet feestje. Jammer van de regen en chosen few :S
Maaak
super feest.. Geweldig vermaakt!! :D
Machatte
SUPERsfeer, SUPERmuziek, SUPERmensen!
Maike-013
GEWELDIG FEEST :D Respect voor de southstylers die ook in de regen stonden net als de rest :D! Echt een geweldig feest, wat door de regen alleen maar vetter werd! Zonder poncho :bounce:
MaiKsKe
Jah was weer supper alleen de regen maakte het druk in de tente da was alleen klote maar verders Toppie :D
ManiaQ
het begon pas echt leuk te worden rond 20H00 uur...
markdegekste
jah goed feesie:D:P
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
Megalodon || Oppers­tamper
geluid in de hardcore zaal was goed hard, verder wel een best feessie, leuke locatie, maar zeker nog wel wat punten die beter hadden gekund (zoals gratis wc's en een extra bar in de hardcore tent ofzo
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
Men....
Superdik feest, alleen jammer van die regen!! Maar kheb me wel uitstekend vermaakt...! en de wc`s waren ook lekker super schoon!!!!
Merle'
Kei relaxt natuurlijk! :D
Michellûh..
Vet Feesie..!!:D
Vet goed feest!!!
mikkechick
Twas Zeker Knalluh!! jammer van de regen.. voor de rest top!!
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
Geweldig feessie alleen toen ik zeiknat was geregend kreeg ik het daarna echt koud!
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
MINUS RUHL
DE TECHNO-TENT !!!!!!!!!!!!!!!! HEFTIG
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
Miss Bullie
T was echt te vet!!!!! aardig dat ze ook een regenjasje uitdelen :D had t gelijk nie meer zo koud whahaha
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Molshoop
Het feest was speciaal door het baggerweer!!! De muziek vond ik tegenvallen, vooral de hardcore, maar de sfeer vond ik geweldig.. allemaal los in de regen, echt vet!!!
Jaaa was gezellig :bier: Heb me goed vermaakt !! Tent was wel heet ja..
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
mr -G
VET
Mr visiter
Great Feeling!!
Mr. TOM
GODVERDOMME ZEG, GEWELDIG FEEST !!!
Mr.Sven
Goed vermaakt alleen vielen de Dj's mij tegen :respect: Evil Activities :respect:
MRHZ
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo­ druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de res­t prima
MrPooL
topfeest was het gewoon,nie normaal including me!!!
Mus' ®
Geweldig wat een feesie:p
echt super knallen
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
Was een best feestje jammer van de regen
N*E*R*D
Regen is vet!!! Poncho all the way!
N.ePP.ii
Goed feessie, best weekend ghad :)
n0uky
Paul elstak & Rob rockte heel decibel :woop: echt super! En in de regen...gewoon doorgaaaaan! en tijdens charly lownoise en mental theo was het weer ouderwets genieten :respect:
Naaikie
heerlijk feestje heerlijke sfeer en t weer zat ook mee dus zeker een geslaagd feest
nanciej
top:D
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
Naxel
KRach Kraak piep.......... Partyraiser was sjiek ragguh. Amok en Promo was lekker duister, veel piepjes en kraakjes in je oor.
Neptunes_23
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
Nilio
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
Nippel FR
top feesie, met de regen kwam er juist extra sfeer, die ik een beetje miste! (Y)!! stuitere!!
erg vet feestje!!!!
No Excuse
GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Amok :respect:
Noizemarine
Super feest!!! super sfeertjuh en goeie muziek en mannen van de avond toch zeker. THA NOIZE SUPPRESSOR !!! :D
Da was unne goeeie
Goed feessie hoor, eff jammer van de regen...daar zijn tog tenten voor.
ojsky
kankaaaa....die techno!! te waus voor woorden!!!
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
Ons L
Zeker voor herhaling vatbaar! Geen last gehad van de regen.. gewoon lekker door gaan! :)
superfeesie met een zeer gruwelijke lokatie hier m­oeten meer feesten gehouden worden lekker door de ­bosjes rennen op afvalbakken klimmen en natuurlijk­ lekker lijp gestoord idioot doen met de bende pa­rtyraiser ging lekker (Y)(Y) verder noize supressor (Y) :jaja: duro technoboy isaac VS pavo en wat stond het hard bij de main (Y):D niemand hield het daar lang uit wij wel :devil: allemaal doof nu (Y)\
KK vet! Decibel see you next year!!
mijn held van de dag die gast met die smurfensokken die ff was wezen zwemmen :vaag: voor de rest was t wel een super feest
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
Party4life..
leuk maar niet geweldig..:) Partyraiser&Ruffneck :respect:
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
Philips
lekker feestje buiten de toffe buien op het einde
Echt een zwaar Top Feest!! nog beter als vorig jaar!! & Volgend jaar zeker weer!!
pieter paard
vet
SUPER VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ouwe
Pigmans
endymion maakte alles goed samen met nexes, geluid stond echt gewoon bruut te hard!! regen maakt het juist leuk, behalve dat de draaitafels verregende en de boxen in hc tent er mee ophielden bij nz!! die ook erg bruut waren :D
Pimpel
wat een geweldig feest zeg... :respect: voor iedereen die in de regen bleven staan tijden charly lownoise en mental theo... Unexist was echt gaaf
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
heerlijk feessie jammer van de regen
Prins*
leuk feesje gouwe ouwe
Decibel was (y) zeker een top tienertje :D Ice, Da­an was gezellig :cheer: :respect: Melvin, Ferry, E­ug en Steve :respect: Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie :)
was zeker top, alleen jammer van die 2 uurtjes, maar met regen gewoon doorgegaan in early:)
gewoonweg geweldig !!!!!!!
Querina
heb alleen maar bij de early gestaan en geen enkele tent van binnen gezien, ook niet tijdens die hoosbui want toen paste er geen mensen meer bij :P was weer gezellig met m'n schatjes :lief:
R-Ðixx
Thank You B2S For This Master Festival & Technoboy sluitte te Grof af....!!!! :respect:
Zeer vet feesje, Mindustires was vetste van de hele dag _0_
R@$h!d@
2 DJ Nowaxx > super goed gedraaid schatje, ben echt trots op jou!!! :D
R@vegr@n
:'( ik heb wat gemist :s fijn dat het een top feest was
RAAR MAAR WAAR
zeker een leuk en goed feest goeie sfeer ;)
RaCe-BoY
het was zeker VET VET
RamPag3
leuk feessie jah!!
Rated-R
DAMN! DIE OVERSTAP VAN RUFFNECK! NIET VERWACHT, MAAR WAT GOED:D:D:D
Raving Butterfly
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. 8) Maar verder (Y) op naar Q-base! :bounce:
Razer.NL
Geweldig feest.. :respect: charly & theo ... Technoboy :D The viper..
Refeetje
HET WAS WEER HELEMAAL DOL!! ZEER GESLAAGD.. GOIRLE DE GEKSTE :P
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
GEWELDIG.. noisekick egt geweldig!!
cd is lekkerrrr
riezzie
mega feest echt super
riGGY
volgend jaar zeker weer :D!! Alleen de regen was nie zo mooi
Ritzz
geweldig feest...
Rob..!
Gezellig toch?
robbie's
echt top feest jammer van de regen:S
Rockxie
Was vet feestjuh heb me prima vermaakt:D:D Heletijd in de Jump Area gestaan;)
wat een feest,echt gewoon geweldig
Roels
Ja was zeker vet feestje, beetje jammer van die regen
Ronny P
Goed feestje, eerste keer met mijn schatje feesten was super schat!
Rooi blafhert!­
het was vet tot 7uur met die kut regen...
Roy B)
4 dagen lang Beekse Bergen was nog beter dan GEWELDIG !!!!!
RoyCore
Goed feestje! Lekkere sfeer :D Geluid uitgevallen hahahaha.. 2 euro voor een vuilniszak :(
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
Sasjee­:bounc­e:
Het Was een super feestje:):) zkr op naar volgend jaar :D:D
SDG-Schat
ín 1 woord SUPER!!! Volgend jaar zeker weer :D :bounce:
SEN'
super.. (Y)
Senna *
uitermate TOP!:respect: ; 1e feestje, en zeer ges­laagd! :D Hardstyle & Jump-tent (Y) ..tot volgend j­aar! :bounce:
Serenity
Dj Rob bij de oldschool, CL&MT, Bass D en Gizmo!!
Sharky
Was een Zeer Geslaagd Feestje Early Rave :respect:
Sick Brother 4 life 2
Kvond de regen super!! ;) Charly Lownoise & Mental Theo vond ik het hoogtepunt van het feest. Hoe t publiek de onderbrekingen door kortsluiting in de apparatuur door de regen opppikte, was in 1 woord uniek!!! Fantastisch!!! (Y) 1 Van mn mooiste feesten tot nu toe!!!
super feest :respect:
Sjaakkie
Super feessie!! Thrilok & Chiren, Tatanka, Duro :bounce: en Technoboy superr!!
SJARRRELL
ech wel vettig alleen jammer van de regen maar weer zekerzzz de moeite waard
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... :respect: voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi....:D Decibel/b2s... :respect:
SjroN
GEWELDIG !!!!!!!!!!! :bounce: Dj coone Maakte het laatste uurtje helmaal af !! :respect:
Skunk'd
was een leuk feestje, ik heb me wel vermaakt. niks meer en niks minder
schranzelicious!!
Slankie...
hop hop hop helemaal geak hoor :respect: BASS D :respect :respect: TECHNOBOY :respect:
super gezellig en het weer drukte de pret niet :P
Smets!
Heel erg vet! eentje voor in de boeken! Early Rave + Hardcore + Industrail (Y) Charly Lownoise & Mental Theo :bounce:
vet
sn4tch
Buitengewoon feestje weer, jammer van de regen maar dat mocht de pep niet drukken:D
SnelleJelle
Vond het eigenlijk een Geweldig feest, ondanks de ­regen. Alleen die uitzuigerij dat je niet ff na je­ auto mocht om droge kleren aan te doen ( terwijl ­anderen dan voor zouden wachten ) en dat die kut p­oncho's 3 euro kostten ( later deelde ze ze uit ja­, maar toch ) en dat ze veel te weinig schuilplekk­en / tenten hadden gebouwd want je paste echt nergens meer in :s zeiknat en morgen vast ziek dus..... erg jammer. Mja de­ sfeer, muziek en het geluid waren super :D
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
dit was echt een kk mooi bruut feest lekker geracht enz... kus mij
Speek
egT MaTERIAAL OFIETS!! ZKER GOED VERMAAKT DIKKE BASS :RESPECT: PARTYRAISER&TIEUM&NOISEKICK :RESPECT:
gemisr op naar nigtmare
dikke shit
this is the sound of..........NOIZESUPPRESSOR .......jaja mooi feeske
Steindenaar
volgend jaar weer :bier:
Steve de Hardst­ylerrr
ooohh vet feessie weer :respect: alleen de regen daarna was wat minder :s maar da mocht de pret nie drukken :D:D
Die industrieele tuin was wel geinig hoor :bier:
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan! :p
Leuk feestje, niet echt helemaal mijn muziek doorgaans, maar in de jump- en hardstyle-area's heb ik me goed vermaakt en de main was vet! Jammer van de regen, maar daar was de kans sowieso groot op. :)
SUZE.
Vermaakt. :)
Sven:jaja:
heerlijk feest , geluid in de hc stond tezacht .
swimzie
aaii lekker feessie, gratizzzz:p het zijltje bij de hardcore zaal stond gewoon open:cheer:
t0m0x
ik vond het echt een super feest!
regen was kut en de locatie vond ik ook niet zo geweldig vorig jaar was het beter
goed feest, goed geregeld, goed gedraaid (industrial), en was weer gezellig met kleine liekje
TERRORTEEF
Super feesie was ok lekker weer smiddags, alleen jammer dat het toch nog even ging regenen maar de zweer was super :P
Tha Clown
Super naar m'n zin gehad :bounce: ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui B)) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince :respect: (Noiken in de Koiken draaien, HELD :D)
Tha Mitchells
lkkr hoor!! heren van Southstylers!! KLASSE! tsja jammer van de regen!
ThaFox
JAja dit was zeker Te VET:) Alleen de parkeerplaatsen:S
The Harder Styles 4 Life
het was opzeker een vet feest, der werd overal lekker hard gedraaid alleen een beetje jammer van de regenbuien in de namiddag
In 1 woord GEWELDIG!
The Rienus
WAAAAAA super feest gehad!!! :respect: :D Dat beetje regen maakte me ook echt vrij weinig uit :) Maaike en Fleur super bedankt (K) TOMMYKNOCKER :respect:
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen h­ele tijd lekker in de hardstyle :bounce: Main was ­echt super kut, :kusje: voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
tic
mensen die zeggen dat decibel beter was dan defqon weten niet wat een goed feestje is
Timmethy :vaag:
mooimooi(Y)(Y)
TimoH-023-
Was weer een top feesie alleen jammer dat het ´s middags toch nog moest gaan regenen!!! JDA met Outblast :respect:Helemaal top!!!
supper vet
Tommy-Lee
Was echt super n de regen met Charly Lownoise en Mental Theo .. Decibel was weer geweldig!!
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
Toobjuh
was een vet feesje :) Charly Lownoise en Mental theo gizmo en bass d :respect:
Toonypack
Leuk feessie,jmr van de regen en blubberzooi,maar daar moet je schijt aan hebben :D
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
het was weer geweldig vooral early rave dom door gaan in de regen haha!
TriX in tha MiX
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan:bounce: Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot;p hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
nat maar wel goed
dik feest hoor, echt jammer van de regen! Industrial Area was de shizzle :jaja: Partyraiser & MC Da Hustla :respect: leek wel alsof de boxen eruitklapte :lol:
uut Grunn :respect:
SUPERRRR!!!
valk 80
heerlij feessie,vooral afteren op de camping moet volgend jaar weer daar top
van belle
(Y)
wunderbar
Het was cker wel n vet feest, heb me het meest vermaakt in de Hardstyle area en Main Stage was ook wel te doen, en de afsluiting was (y) !!!
vanKne­tteren B)
heb me weer prima vermaakt! :respect: B2S :respect: early is me leven:D
zwaar geweldig gefeest daaro mensen was een toppertje
leuk feesje gehad met me mattiezz :D lokatie wat minder als vorig jaar
Victoir
Jump Area :respect: Da Emperor, Marcky, Binum, Dark-E, Coone...(Y) Alleen beetje jammer van het einde, ineens weggedraaid. Voor de rest echt een super feest..!
Nat maar wel relaxed...
Weelos
Was Echt Een Vet Feest!!! ,,Tijdens De Regen Schuilen Onder Een Vuilnisemmer (Y)
Sow was echt een zwaar bruut feest, echt lekker uit me plaat gegaan :p
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam..:D gezellig feesje!
Wennemans
Trilok en Chiren, Luna en The Prophet....SUPERRRRRR! :cheer:
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
Wierts
Echt een geweldige afsluiter van mijn vakantie!!Partyraiser: Det is toch neet mier normaal?Bedank B33st voor je aanwezigheid
Willempie:D
was echt een super bruut top feesie volgend jaar zeker van de partij
WLMNL
Deepack, Endymion, Evil Activities :respect: verder zeer goed geluid en goeie sfeer :cheer:
wolt3r
superfeest!
wouter kap
het was echt een super feest :D super vette decors vooral die van de main was te erg
xXDaph­ne1987­Xx
Super feestje!!
Helemaal super feestje!! INDUSTRIAL :respect: SCHATJE (L)
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog:D
Megavet! voor de verandering
Ik vond het leuk.
jammer van de regen maar voor de rest topdagje gehad..:respect:niosekick:respect:
Zwoelio
Whaaaaaaaaaaaahhhhhh skôn feestje, veel bekenden gezien en op het einde met menne moât nog ff de laatse loodjes eruit gestampt met panic.
{{HARDCORE HOOLIGAN}}
Dik feest en de f*cking regen kan de pret niet drukke!!
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
:respect: Echt n TOPfeestje! :cheer:
~*~ReVa~*~
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
~Moontje~
Regen??? heerlijke zon!!!!
•° ¤ KellY ¤ °•
Heb het reuze goed naar me zin gehad:D haha volgende keer weer!:)
©@$
heftig feest, alleen de tijd ging te snel en de regen was kut
Hmm Zeker Mooi feesie!!!
Goed feestje gehad..Zker goed vermaakt
:bounce:Super feest was echt te gek gewoon, alleen belachelijk da je moest dokke voor de plee:bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)