Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1368), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3654), Rosio (1950), A.D.HeiDie (1937), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2697), anoniem (1626), Error Chick (1546), Markiez (2966), L.aD.ii - B.amB.ii (1162), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1098), anoniem (1161), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
het was echt super!! overdag mooi weer alleen 's avonds regen..da was minder.Gelukkig konden we in de tent staan :cheer:
super feest
!WILLERSSSS
Was echt mega gezellig
(Y)(Y)(Y) supervet, alleen jammer dat t weer t op het laatste liet afweten.
'Amy..
INDUSTRIAL :respect: .. zeker goei feestje! zelfs de regen het t nie verpest.. gwoon deurgaaaaaaan:)
zuperrrrrrrrrrrrr
Wat een feest :bounce: echt super... volgend jaar zeker weer van de partij
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
(6)CIANO(6)
ROB!!!! Tering, wat een meesterlijk opgebouwd setje weer!! :bounce: :D Is Rotterdam in the house? :yes: Nosferatu & Noize suppressor waren ook kk los gek! :D
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(k) ANGY
Was weer helemaal toppie:cheer:
super lekker feestie!!!
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
twas echt weer een super vet feestje khad ook niet anders verwacht het was ook een leuke lokatie met echt super veel leuke mensen om me heen heb echt een leuke dag gehad,soms wat natjes:P
(L)
suup feest o:) volgende keer weer van de partij 8)
Ja zeker een leuk feestje, alleen jammer van die regen! :p
egt un geweldig feest!!!!
(L)Sha­ronaá(­L)
was echt zeer geslaagd feestje alleen jammer van de regen (A)evil activities(A)
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
beste party waar ik ben geweest.
* DEBBY *
vet feest
Haha... Gool Heeft flinkt gemeet daar volgens mij!! :bier: PROOST! t was vet!
* Zahne
Nondeju wat was het vet :jaja:
:cheer: Limburg Vs. Zeeland :cheer: was weer (Y) gezellig(Y) :respect: Paul(L) You Rock 2 Times :jaja:
Wat een super feest, heb me echt gruwelijk vermaakt! :respect:
:bounce:Het was echt Superrrrrrrrrrrrrrrrr:bounce:
***­Joepske&­Maykie***­
Topfeesie!!!! Zelfs de regen kon de pret niet drukken!!! (Y) :respect: :bounce:
**­Lotusb­loem**­
Decibel 2006 : Een van de beste feesten tot nu toe. Goede sfeer, top muziek, nergens lang hoeven wachten (wc, eten, drinken) Parkeren was vlak bij en konden ook gelijk weer weg rijden. Heb me zeer goed vermaakt, dus in 1 woord: TOPPIE!!! En ach, dat ene buitje was eigenlijk ook zo weer voorbij, maar ja, sommige mensen moeten nou eenmaal wat te zeiken hebben...
**mariss**
SUPER GAAF FEEST :D:D
*^*leonie*^*
top feessie, me zeer goed vermaken, irritant dat je elkaar niet kon bellen als je elkaar kwijt was :s
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
*EG*
Mwah, t was niet super, ik had er meer van verwacht
*­hardco­retomm­ie*­
Was een topfeest, lekker druk en veel gezellig mensen weer gezien :D
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
was wel gezellig alleen jammer van t klote weer..vorig jaar was beter!
Super gezellie gehad had mn vriendjes ;-p
*NAOMI*
KUTREGEN!!!!
Het was helemaal geweldig.... en het was ook top weer!!!
*Passion*
jammer van de regen, maar zekers een mooi feestje, heb goed genoten:D
*XQ*
goede line up jammer van het weer
Super Feestje!!:respect:
Was geweldig :bounce: Vooral bij de Hardstyle & Jump area's geweest!
:WOEP:was een goei feessie!!!vooral in de HARDSTYLE tent !!!!!! :BOUNCE:
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
-.Jamie..
Lekker feestje (Y)..leuke mensen :jaja: en mijn paraplu deed zn werk B).
-=­[*­TeRRa|­|TeKK*­]=­-
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling...:bounce: was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!(Y):bounce:
-The-Fish-
Geniaaal!
alles wat ik heb gehoord vond ik goed :jaja: uitblinkers voor mij waren dj pila ,dj dione ,noise suppressor en de afsluiter dj panic natuurlijk :respect: B2S :respect: o ja een ding heb ik me wel aan liggen ergeren. dat kutwijf van de sigarettenstand had geen zin om door de regen te lopen om wisselgeld te halen. ik zou maar 5 euro geven voor een pakje (N) :looser:
strak feesiejjjj hoor
..vgugfgy
ja cker weer gelagge maar ga nu werke en ben nog steeds wakker goed geregeld....pffffffffff
.Gossa
heerlijk feest
Industrial, hardcore, en Earlyrave :respect: echt een knal feest! alleen beetje jammer van de regen de laatste uurtjes!
het was een zeer gaaf feestje! alleen kut van de regen! maar voor de verder rest was alles netjes :D
DURO, EVIL ACTIVITIES, ENDYMION, GELUID :respect: superfeestje
1896
heb me zeer goed vermaakt :D alleen jammer van de regen
19diablo79
op zeker een (Y) feest :bounce: en het weer zeker niet tegen gehad....(die paar druppels :))
392: LX.8
heb me nest als alle andere jaren zeer goed vermaakt! The Producer (L)
met de regen kwam de sfeer! (bij mij tenminste wel)
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was zkr wel een leuk feesje en zeker de Hardcore en Industrial :respect: alleen jammer van die kut regen
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:banan­a:One2­Annie!­
superr Bruut Feesiee Gewoon :D (Y)(Y)
:bier: 076
Weer helemaal los gegaan.... Pila en Duro... :respect: Paul en Rob :Y: en Marcky bij de jump ook meesterlijk. Was weer een supergezellig feestje....:jaja:
vet feestje hoor goed gedraaid alleen jammer van het kut weer op het einde !!!!
:bounce: BasssKick :bounce:
Super goed feestje, qua locatie geluid en line up, spierpijn als de mtf, maar die tyfus regen, maar mocht me pret zeker niet drukken, de hardcore tent was :respect: meer dan goed
:bounce: DaSanniej :bounce:
Onwijs mooi!!! prima vermaakt daar :D:D :bounce:
:bounce:Hij is gek he:bounce:
alles was toppie!!! wat een super feest!!!!!!
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
was wel lachuh feesie
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
Egt een super dol feestje weer is :respect: Early stage :respect:
Wat een oldermachtigst mooi feest! Mooie mensen, geluid dikke (Y) jammer van de tegen, maar dat hield ons zeker niet tegen!!! op naar volgend jaar :bounce:
:Evelien:
Was zeker weer een goed feestje! Alleen de weg van hc naar jump werd steeds langer en langer :P
:IRIS
Decibel.. SUPERRRRRRRRRRR
:mixje:Te WiNkeL :bounce:
heb me super vermaakt :jaja: vond vooral de hardstyle tent echt geweldig en de early rave ook (Y) vond alleen de locatie minder als die van vorig jaar!
Super feesie.. Lekker staan stampen in de regen:bounce:!!
Vorig jaar was ie gewoon weg beter
:respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
[ Aszjé ]
De italiane diek op hellraiser heb lere kenne weer gezien :D.. Duchtig staan hakke mi hun in de Early rave :D!! :respect: Tommyknocker, Endymion.. Early rave !! ma vooral :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
[>T*­i*­n*­T*­i*­n<]
ZO WASE EGT GOED ZO
[FSK] Frunnik :vaag:
muziek & geluid was goed alleen vond de lokatie toch minder dan het lingebos
Goejje Feesjuhh:D:D T Was me Wel Weer Gasse:P...Op Naar __ DECIBEL OUTDOOR 2007 __
[H]enny
Master Feestje :buig:
echt een super feestje, en die regen was wel leuk haha:P
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
[MaRcelL]
genieten&genieten(B)
Zeker weer een geslaagd feessie!!
][Het was echt een mega feest!! een dag om ECHT NOOIT te vergeten:D:D(B)(B)((B)(B) oja en we hadden echt kk veel SCHIJT AAN DE REGEN GABBERS zijn Diehards
[P] a o l o
Echt super!! de regen met poncho's was ook geweldig:P charly&theo:respect:
[PFSQUAD] Patrick_­D
SUper :) :respect: to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN :D - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
in 1 woord GEWELDIG:D:D:D:D:D
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
zeer vet feesje.........:vaag:
]0$ke
het was een goed feestje volgend jaar weer
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
zeer gaaf feestje heb me geweldig vermaakt E-NOID held jump tent was ook vet skieen met belgen
__*­ Trieske *__­
Zeker een goed feestje. :P Goed hard kunnen jumpen zeker op bass drum :):) tot volgend jaar he meesen....
_Tim
Wat een feeest !!....Geweldig !!!
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
ABU
Spierpijn.... Jumpen is niet goed voor het lichaam...
lekker feesiej alleen jammer van de modderpoel en de drukte in de tenten
Angel-Rico
de best duidelijk
!!!TOPPERTJE!!! met dank aan mijn mede lastminute decibel ganger! die ik overigens de rest vd avond niet meer heb gezien!!
Super knal feest! echt een zwaar relaxte daggie gehad @ hardstyle tent ;) los van 11-22uur :woop:
Antrax.
echt heel erg vet. vooral early buiten. sfeer zat er goed in. de regen was alleen erg jammer vanwege het geluid...
Army Huus
MASTER!!!! alleen jammer van de regen en dat ze al om 22:20 stopten.
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
heerlijke dag gehad was weer een geslaagd feestje! :bounce: vince draaide lekkr en vooral de laatste set was te mooi NOISE SUPRESSOR
het was zoooooo leukkkkk (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Ava
Helemaal geweldige dag gehad :cheer: het weer, de sfeer, de muziek.. echt top (y)
Superfeest, echt een topdag gehad!!!!
Badmutz :bier:
Zeker Mooi Feesje!! Alleen Jammer van e regen op het eind maar zeker geslaogd !!!
barrie gammele knie
geweldig
Bartje!!!
Ja mooi feestje ja! alleen jammer dat je van de main naar de hc zo'n kuteind moest gaan kruipen om van de naar de andere plek te komen. Da stieklanceren zag er ok wel lache uit trouwes.
Basje74
Het was zeker een schoeftig feestje. Alleen jammer dat ik de laatste uur heb moeten missen, dus ook Noize Suppressor.
Bass99
Zwaar Bal
Baztard
Was weer super feestje!
Berkel_­CSL [PaRtY-FrEaKeR]
was wir top feesie, prima locatie :D alleen kut van die regen
De meester weer aan het werk gezien :respect: wel jammer dat op het einde de buit binnen was en je maar moes zien hoe je naar huis kwam...
Betienja
GEWEDLIGG Hahah..
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
super vet, zeer goed geregeld alleen jammer dat ik producer heb gemist....distortion en mc RAW..GEKKENHUIS:bounce:
Bies
Helemaal geweldig!!! Jammer van dat heueltje :O
het was een leker feesje was ech goed de volgende keer weer
Beter dan Defqon. Prima lokatie, gezellig sfeertje, prima gedraaid en alles perfect geregeld. B2S (Y).
Bjorn-->>Batsie
Mega feest! echt geweldig.. :respect:southstylers :respect: lekker doorgaan in die KUTREGEN :cheer: maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen;) : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! :respect: B2S :respect:
Black Widow
Pak een punt! Het is tijd om te ................ snuivuh snuivuh!!!!!
BON-O B) :D
Was wreed feest en die regen had ook wel iets :bounce:
bowiemaster
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo :respect:
Boze Wolf :honger:
Toppie (y) alleen de combi friet was HEEL ERUG WEING VOOR VEEL BONNEN :@ moet beter organisatie..
Bram [Kliniek]
geweldig feest!
WAS ECHT SUPER!!! THANKS! :D
Brummeke
Was zeker weer een goeie!! Muziek was in de wijde omtrek te horen, dus niks te klagen gehad :D
echt weer een geslaagd feest:D zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel:D
Buri :bier:
van het BEGIN tot het EINDE!! TOP! QBASE MFUCKERS!!
wat een feest, damn!!!! :respect:
was toppie:)
Cherzana
Erg gelachen :), behoorlijk debiel vond ik dat mensen poncho's moesten kopen! Volgend jaar misschien wel weer naar Decibel!
supersupersupersvettttt
CHRiSPy
Heerlijk genoten! :respect: Chosen Few, Vince (Noiken in de koiken :yes: ) en Stanton :respect:
:respect: was zeker een goei feestje, regen was wel minder, maar boeit niks.. Duro was heilig
goed
Cisca,,*
Was weer een mooi feestje!! Foto's zijn ook leuk geworden,,
Classic Girl
geef mij maar een lekker klein knus feestje, vond het het geld niet waard, sorry. dj s draaide wel goed :respect: reiner(K)
Brute sjeit
cosmo:­bounce­:
mainstage was echt super geluid
D-Jamez
:respect:
D.­ VN [FR] :hyper:
d-passion, partyraiser, noisekick :respect: en de rest uit de hardcore zaal ook allemaal gruwelijk :respect:
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
DaMi
was ect te gek staan nu nog op de camping gezllig groepje weer zeeland bedankt wahaha :respect: Tommyknocker :respect: echt een wereld set keurig man !!!
Danny Katwyk
house geblazen!!
Gewelidig Goed vermaakt en panic als afsluiter TOP !!! :D
was weer een top feessie!! :bounce:
Darkness - Always be a rubberboot :p
zooo dat was goed zeg, boeiend dat het regende.. gewoon beuqen!
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
De te kloppen man
Top feestje gehad (Y) Goeie sfeer, mooie lokatie, vond het alleen wel ver lopen van de ene naar de andere stage.. Laatste kwartiertje van Southstylers en de hele set van Max B. Grant in de stromende regen staan knallen! Technoboy daarna weer snoeihard, was een waardig afscheid :respect:
De_La_KoK
ge-we-dig!! echt super vermaakt.. partyraiser :respect:
Parkeren ZWAAR KUT :kots:
Deesje ;-)
top feestje jammer van het weer s avonds maar verder niks te klagen :):)
Defqon.1
Heb me prima vermaakt! (Y) Regen? Lekker belangrijk! Gewoon doorgaan :bounce: €0,50 voor de WC!? Beetje jammer weer... :x
Delete123
Was zekers kk vet weer :D Waxweazle, Vince, Partyraiser, Panic :respect: tot volgend jaar! :cheers:
Helemaal Top !!
Den Old:P
Het Feestje was weer MOOI jammer van het weer voor de rest was het super:P
goei feestje weer in brabant! early rave was het gaafste
Denzity
Vet feest, alleen jammer dat poncho's in de regen niet goed zichtbaar uitgedeeld waren en sommige ijzeren loopplanken omhoog staken, zag veel mensen struikelen.. maar verder was het goed te doen, op de regenbuien na !!!
DEPO
jah jah was toch lekker feesie dacht ik toch alleen die kk regen was een btje kk achjah hebbe we ook weer gehad :bier: :bier:
DerekRaver
geweldig feest (Y)
DH-Harry-DH
was kk losssssssssssss
Di Gorpi
Toppertje!!! Echt een zeer vet feest (Y) volgend jaar zeker weer :D
Wat een feest :D Afsluiten bij Rude Awakening was geniaal (L)
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
Dj Agonizer
toppie leuke dag gehad daar:P
dj chosen few
:respect: wat een lekker feest, gezellige mensen :respect:
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
Dj StOOter
t'was weer een gezellig, dol en nat feessie :rot:
DJ The Reaper
echt geweldig alleen jammer van et geluid in de hc area en de speakers van de industrial area en de regen natuurlijk maja je kunt nie alles hebben kheb me eigen prima vermaakt volgende keer zeker weer :respect: to partyraiser & unexist :respect:
Dj Tweaker
was weer een topper vandaag :D geweldige dag voor in t geschiedenisboekie
DJ-MAC-D
vet feest zeg volgend jaar weer jaaaahh toch
Dj.Larz
Was zeer geslaagd feessie jammer van de regen
Djim
DJ REINER!!!! :bounce:
Heel geslaagd feesje! geluid in de hardstyle tent en main stage echt super. Er werd super gedraad (southstylers, pavo vs isaac, Prophet enz) kortom geweldig!
DON BRIT
zo was weer een super feestje !! heb uitstekend vermaakt hoor lekkere muziek en veel bekende
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
DrokZ
zker wel een zuiver feesje.. Partyraiser Noisekick :respect:
duko
lekker druk & toch beter als vorig jaar:P Technoboy_O_
dus!!!
techno was lekker geluid,hulde aan ruffneck die daar draaide.
Edisfred
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor :no: Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor(y) Mooie mensen :P en een lekker sfeertje, TOP :D
Edster
Gruwelijk feest... Pet Duo gaf een ongelofelijke set:respect:....jammer dat er tijdens het vuurwerk geen muziek was en dat er na het uitvallen van de boxen even wat zachter werd gedraaid maar voor de rest van het echt een topfeest (Y) ondanks de regen waar ik weinig last van heb ondervonden
el PEDRO!
Fucking bruut!!! En heb een beste pieeeeeeep nou!! Ongeveer de hele dag voor de box gestaan in de hardstyle tent:D TOP FEESIE (Y)(Y) Technoboy DAMN jij ben altijd de enige die me echt los krijgt! Zn zet was echt geil! En nog 1.5 uur ook :D:D
Mega vet feestje mooi einde ook al da vuurwerk
vond het leuk feesie..locatie lingebos vond ik veel beter..maar wel naar mn zin gehad :cheer:
Elollie
Een paar heeeeeele VETTE sets gehoord:kwijl: Uitblinkers waren Pet Duo:respect: Chosen Few, Charly&Theo en als afsluiting in de techno> Rude Awakening:cheer:
Gezellig feesje.. alleen jammer van de regen later op de dag :S maar toch Helemaal van de plaat gegaan ::bounce:
ENROC
Charly Lownoise & Mental Theo, Pet Duo :bounce: De­ aankleding was er goed, toch heb ik het idee dat ­ik iets miste..
was echt super feestje :)
Esther
Was een top feest weer!! Mooie lokatie en super gezellig met me schatje, Brenda en Andre!! Charly Lownoise en Mental Theo waren echt vet!! :respect:
EVK
K vond het echt vet! :D Vooral de 'ponchoparty' bij Charlie Lownoise & Mental Theo en de Mainstage op het einde :P haha..
Fishcore
EVIL ACTIVITIES was gewoon zwaar vet
flesh is the fever
vet feesje zooon relaxt volk heb me goed vermaakt in the beekse berge !!
Flexy
teveel terroristische aanslagen
VET VET VET..!! Kan er niet meer over zeggen..!
Foxbuster
Was mijn kaartje kwijt :O
Foxhound
goed feest. alles tog wel goed geregeld. partyraiser was de man!! industrial en early rave erea's deden het tog
Fr9ddo
ik heb een boot!!!!!
Kheb me weer ouderwets zeer goed vermaakt daarzo, alleen de regen was kut maar ja niks aan te doen --> SUPER
Freaky Mouse
Vet
Zeker vette party early rave KIPPEVEL echt vet gruwelijk :respect: mc raw:respect: jammer van de regen maar zeker goed vermaakt(Y)
SUPER!!!
Fritske.
Opper feestje meegemaakt! Idd jammer van de regen maar dat mag de pret niet drukken... ambiance!
Funkie­MamaXa­vi
Lokatie was mooi, alleen te groot.. Veel bekende gezien (y) alleen jammer van de regen idd.... Had er meer van verwacht :jaja:
Geweldig
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
Een geweldig feest.. jammer van de regen, maar daar hadden we dan weer poncho's voor! :P
Gewoon adje
was geweldig
Giles
ja hoor was me dat ff knallen...spijtig van de regen voor de rest topfeest :respect: neophyte:respect: ik nam de overzetboot van hardcore naar industrial...:bounce:
Grundahl
was zeer goed te doen!! door de regen werd het alleen maar vetter!! PILSEN!!
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
H2TB!
Wat een bruut feest! Early stage was het vetst! He­­laas wel veel te weinig mee gemaakt van het hele ­feest. Parkeren was een DRAMA we hebben ongv een uur­ op de pakeerplaats vastgestaan! Volgend jaar weer­ op de beekse bergen!!! (wel betere parkeer plaatsen AUB!)
H4L:bounce:
Anders loop je je ff de tering! Maar was cker gezellig :bounce:
Wat een geweldig superfeest was dit zeg.. perfecte locatie.. goed ingericht, prima geluid (dat stond echt snoeihard) leuke sercuritie.... alles bij elkaar gewoon echt een topper. volgend jaar cker weer van de partij!!!!
als je (ZW)Emporium hebt gehad viel het hier nog wel mee...was gewoon keihard knallen vanaf luna in de hardstyle!!!!:respect: B2S :respect:
Geweldig! Zeer geslaagd!
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
Geil :cheer:
Geweldig feest heb me goed vermaakt! Ook al begon­ het te regen, ook toen heb ik me nog geamuseerd! Super na mijn zin gehad.
hardco­refrea­k->vallard!­
was helemaal top feessie!!:respect:
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
leuk feestje! Binum draaide top!!!! en charly en theo was vet :D
top feest ..geweldig
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
zo was lekker feesiej :P
het was weer een vet feest alleen jammer van die kut regen maar voor de rest ToPpIe!!!
Hie
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet (Y) ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!:bounce:
Heb me erg goed vermaakt :) Lekker geschranzt en leuke mensen daar :cheer:
House-Opa
top, gezellig, relax, vette locatie, geslaagd feestje
HuiGeNz
superfeest :D
HULLY GULLY
Onwijs goed feest!!! kan op geen enkel punt verbeterd worden naar mijn mening!!!
Hurs
Eigenlijk alleen de early rave gezien ma zeer geslaagd feestje gehad! En die stortbui vonk alleen maar vet :D
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
Hydra
Was weer een lekker feestje ja.. regen.. tja.. gewoon doorgaan :) verder inderdaad te druk.. net gehoord dat "nu" alles op de parkeerterreinen helemaal vaststaat
iekkie85
pfffffffff wat een dag....t was echt super
Ilsetjuh
I enjoyed all of it. Special thankx to you! :lief:
DECIBEL is gewoon het feest der feesten :D was echt kk vet!! volgend jaar dus zeker weer :P
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
:respect:
Insaneology
lekker feesie! mooie locatie ook... alleen weer ff jammer van de tweede op een volgende week blubberschoenen! :D
Was weer gezellig met iedereen :yes: (F), alleen de locatie vond ik persoonlijk een beetje jammer.. :/ Maar was een lekker feestje, HEERLIJK dat de early open air was... en de regen sjaa...dat wisten we natuurlijk van te voren ;)
Irusjuh
Relax feestje:) relaxte mensen goeie muziek..alleen jammer van de regen maar da mocht de pret niet bederven:P
Ivanho de la Penja
Heb me meer dan prima vermaakt, ook op de camping veel gelachen! Denk nie dat het volgend jaar weer Decibel is bij de Beekse Berge!!! :P
J' lijntje
:respect: Duro Man Van De Avond :respect:
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
JAAC
Jah de line-up loog er echt niet om,was gewoon een dikk feestje :respect:
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
jAntJuH
de regen, die boeide me geen flikker, want heb toch in een tent gestaan, en de dj's ook niet, maar de mensen wel...! nooit zoveel ouwe bekenden op een feest! thanx y'all (you know who you are), t was kei gezellig!!
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen! (H)
het was geweldig!!! heb me zeker vermaakt
Jeroe/\/
Decibell Love Yaaaa
jessic@
Tering end gereden...en dan niet binnekomen :(:S
Echt een wereldfeest :respect: !! jammer van de regen ..­ma­­arja !! The Prophet & Panic Toppie (Y)
JolieMelodie
(Y) was echt 8) :D :flower: en echt overal waar je ook maar naartoe ging was het goeie muziek! Tatanka, Vince echt geweldig! :bounce:
Jordaeh
Heel vet feestje, regen was jammer maar te verwachten! Mocht de pret niet drukken, prima naar m'n zin gehad. Waardeloze fouilleren btw.
Jorr:D
Vet Feest :D beetje jmmr van de regen en de muziek die uitviel :S
vet feest jammer van de slijkzooi maar voor de rest :bier:
En LOS was ik zeker... hihi.. Aardig gek!! Thanks!!
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt :jaja: Industrial :respect:
Juulleke
Heeerrrrrrlijk feestje!!! Hoogtepunten: Nossie, Charly & Theo en de scratchmaster Vince natuurlijk! Lekker onverschillig in de de regen hakkeee. Lasershow bij main was ook zeer de moeite waard!
Kam
Charlie Lownoise & Mental Theo ---> de set van het jaar!!
StAnToN!!! :D
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Kelso-gekske
Bryan Fury 8) :respect:
kevin.26
was echt een lekker feest!!! goeie muziek en sfeer...
Kian
Regen was niet eens zo erg, die modder!! :@ Voor de rest ondanks dat ik gaar was een leuk en gezellig feest gehad! Ruffneck, Amok, Technoboy... (y) B)
Kick Noise >H4H.­FM<
Echt superrrrr vet, Goeie muziek en goeie sfeer mooi weg gezet ammel all1 da rege was ff wa minder mar veder GEWELDIGG(Y) Next jear ckrrr weer :P
3 Jaar aan een stuk naar decibel geweest,maar dit was echt het toppunt!! Geweldig! :D
kierewiet.nl
dit was weer een zwaar gek feesie kicke lokatie volgas met die bende 11uur lang :roflol: oja brokkenpiloot je :bounce: voor2
Het was echt super! Heerlijk staan stampen in de regen! Onvergetelijk! :respect:
Oooooh feest van mijn dromen!! Echt De Beste!
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
Alles viel tegen behalve de muziek, de locatie was echt bagger!Ondanks dat prima vermaakt.......Pet Duo draaide echt top en Technoboy.....zoals altijd!Goed!
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
knock,knock
was weer eens een super feest
Koefie!!!
Was weer een goed & gezellig en een lekker knalluh :D
Koev
Was weer n mooi en wazig dagje! Eruit worden gezet en meteen weer naar binnen geklommen..Francois was Goeie!
krullekop
vet heftig feest !!! DECIBEL RULES !!!!!!!!
kuwaiti
Vet feestje was weer super
Kyraaa
het super vet alleen jammer dat het begon te regenen!! verder was het me eerste feestje en ben ik er dik tevreden over :)
L@R!SSA
heeeeeeeeerlijk feeeeeeeest :D
geweldig
LAAL!
Mooi feestje, alleen die regen was wel beetje verpauperd. Maar dat hoor erbij; het was gewoon hartstikke fantastisch prachtig machtig mooi!
Het was egt geweldig met mijn schatje(L) verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist..:( En de regen tjaa poncho's he;p Maar volgend jaar:no: Denk het niet..:/
Gewoon helemaal klasse :respect:
Lady Y
Na 2 jaar willen gaan, dit jaar maar eens geweest! Heb me tot 21:00 erg vermaakt, daarna was ik moe! Binum en Ruthless draaide top (Y)
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
Largemellow
Super feesie... Main was in het begin nie zo veel, maar op het laatst was het echt super vet daar :respect:
Lars..
heerlijk :kwijl:
Heerlijk feestje weer, toch vond ik Decibel 10 keer vetter toen het nog snachts gehouden werd! b)
Li-z
Zeker geslaagd !!
Liesje­gaatlo­s:yes:
Super feest!!!! Beetje regen op het laatst, mocht de pret niet drukken :)
geweldig feestje..alleen jammer dat het ff regende
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
LORD ENZO
was weer helemaal te gek goed weer b2s ga zo door !!!!!!!!!!!!
was echt zoooo vet!! (L)
LOUSJE
VET :cheer:
lovely-lili
darkraver's love island, helemaal goed!!!! super feestje....
Lucas*
:respect: TheProphet :respect:
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
Luo Moirs
amok en rude awakin gemist en techno gemist en regen veroorzaakte drukte en leegte ma voor de rest biestig en vet nieuw T-shirt :D
vond het zwaar vet!early rave super gaaf!!!! hardcore tent ook....alleen jammer van de regen vanaf half 8, maar goed was gewoon een zwaar vet feest!! aankleding was vet, goede dj's en niet overdreven duur!!
Egt Wel Superrr Ruig!!!! Om Niemeer Te Vergeten..! 8)
Maarssenaar
zeer goed
MARKCOREEE
helemaal kk los en helemaal zwaar uit me naad...focking bruut gwn!!!
Markiez
gekkenhuis :D was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
Top feest prima vermaakt en de The Prophet was de man van de avond!!:respect:
Marley...
Zo vet!!!
Was echt een vet feest. Bijna heel de dag in Jump gestaan.
martijn.s
leuke muziek maar jammer van dat kutweer na zeven uur
Mass *
JA, lekker feestje :D Beetje jammer dat het geluid zachter moest :(
Mayow
zeeeeeeeer geweldig :D
MDNSS
top feessie jammer alleen da we zo doorweekt waren da we maar weggegaan zijn haha mjah volgend jaar droge kleren in een kluissie hehe want ik weiger zon poncho aan te doen hahaha
mel1986
Duro..Sterf!!! D-Block & S-Te-Fan Helden :respect: Tatanka :respect: :respect: Lars Tindy boven verwachting goed :) Soutsylers live was ook zeer goed te doen!
Mellie(K)
Het was een super feest..:D:D...betreft het weer hadden we het veel slechter kunnen hebben....En de DJ van de avond PARTYRAISER
melodiii.
WOW!!!!!!!!!! helemaal suuuuuuuuper :bounce: jammer van de bui, maar beter dat die pas 's avonds kwam .... volgend jaar weer :lief:
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
Decibel is echt flink vooruit gegaan vergeleken met decibel 2003! Goei feessie hoor (Y)
michel_bouli
:respect: Karel laaggeluid & Mentale Theo :respect: Wat een vette set..en wat een sfeer kan een stortbui brengen dan :D:P Ruthless draaide ook erg VET!!! :respect:
Michelicious
slecht rekening gehouden met het voorspelde slechte weer door de organisatie, maar voor de rest was het weer gezellig
Vet goed feest!!!
Miss Bullie
T was echt te vet!!!!! aardig dat ze ook een regenjasje uitdelen :D had t gelijk nie meer zo koud whahaha
Miss N-Emmy
Jazekers erg goed vermaakt, alleen jammer dat ging regenen :/
Heb me goed vermaakt :cheer:
was weer een mooi feestje goed te doen :)
Molz
2 Briljante sets gehoord van 2 briljante Italianen: Tommyknocker en Technoboy! :kwijl: Leuk de laatstgenoemde ook nog even ontmoet te hebben! :D
Jaaa was gezellig :bier: Heb me goed vermaakt !! Tent was wel heet ja..
MR SH1N3
PURE GREATNESS !!!!!!!!! 100%
Mr visiter
Great Feeling!!
Mr_M
Het was opzich best een leuke feestje :) alleen een beetje jammer van de regen... :P Verder lekker kunnen stampen :bounce:
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
N.ePP.ii
Goed feessie, best weekend ghad :)
Nachtb­urgerm­eester
Was een vet feestje
nelisdaman
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden _o_. En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
Neomi!!
top feestje:D, alleen kut weer:@ maja
Nico:bier:
:respect: locatie (alhoewel het lingebos toch vetter was.. beetje kleine main dit jaar..) :respect: Organisatie :respect: Eten :respect: Drinken :respect: geluid :respect: B2S :respect:
Nippel FR
top feesie, met de regen kwam er juist extra sfeer, die ik een beetje miste! (Y)!! stuitere!!
Echt een lekker feestje :P(Y) Jump was echt zwaar goed te doen! :worship: Als we gaan dan gaan we harrrrrrrrd!!!! :bounce:
NL-@­pPeLpO­wErSiE­nTjEsA­p-NL
was een best feeesie beetje nattig maja was niet andersss:D
vlgnd jaar weer en t jaar daar op ut jaar daarop drna ook nog . . . . . .
Nothing Is What It Seems
Kk Hard Feest gek, egt Goed Gedraait bij Hardcore
Notorious-:bier:
GOED, MAAR MATIG!!!
onders­teentj­e
geweldig
Leuk feest, met de regen bij Deepack gedaan, 1-2-3-4 stampen!!! Mooie actie om op mainstage het geluid uit te laten vallen
P@RTYRICO
vond wel geinig!maar verleden jaar was stukken beter!Pet duo:respect:
Was goed Feest Maar wie zat er trouwens naast mijn in de bus uit Hapert of iets in de buurt van reusel :$ ?
Papa Pitstyle
:respect: for MC DA HUSTLA
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Wat een SMERIG lekker Feestje weer dit jaar! Het echte HANDE VOETE WERK :yes: Werd echt smerig lekker gedraaid :D
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
super ultra mega geweldig beste decibel tot nu toe!!!
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
Paul-T b)
Ja was een gek feessie :D veel bekende mensen en t weer heb toch wel lekker meegeholpen :D
Geld betalen voor de wc was kut. Verder GOED geluid :D, alleen jammer van Deepacks HITmix. Technoboy daarentegen was wel super! :respect:
Peter [D-Generation]
Was leuk maar zkr minder als vorig jaar! maar heb me verder goed vermaakt ;) Main was vet en Jump was ook goed klappen!
Heel erg vet!!! En de regen gaf de dag net wat meer glans...
PhoEbster
was lache.. dit jaar cker weer
Pimmeke
Lekker feesje hoor!!!! Eerst warm weer en de regen kwam lkkr optijd om ff lkkr af te koelen!!! was heerlijk hakkuh in de regen hoor!!
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
heb me echt goed vermaakt echt een topfeest
was zekker vet
Wat een knaller, de tering zeg!!
prijntje
wat een watjes joh weg rennen alst gaat regenen echt zielig:jaja: maar AKIRA geweldig gedraaid toen :respect:
Prins*
leuk feesje gouwe ouwe
Pro-Hcore
goed feest, de regen mocht de pret niet drukken, wel dat ik bijna niemand kon bellen of smsen zwaar waardelooss vond ik dat! in de hardcore tent vond ik het zo maar een smerige tering zooi! maargoed kleren in de was en ze zijn weer schoon!! Noisekick :respect:
Qiddle Fastro
PET DUO!!! In een woord GEWELDIG!!!!
QLUBTEMPO
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
gewoonweg geweldig !!!!!!!
Querina
heb alleen maar bij de early gestaan en geen enkele tent van binnen gezien, ook niet tijdens die hoosbui want toen paste er geen mensen meer bij :P was weer gezellig met m'n schatjes :lief:
beetje kopie van defqon.. jammer van de hardtrance :/ voor de rest geslaagd :bounce:
R-Search
Superfeestje :D volgend jaar maar weer denk
Zeer vet feesje, Mindustires was vetste van de hele dag _0_
R@vegr@n
:'( ik heb wat gemist :s fijn dat het een top feest was
rafael12345
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
RaveSteef
Heerlijk!!
Reinald
Super maar jammer van het weer!!!
zeer vet feestje ondanks te regen ging echt nergens over :bounce:
GEWELDIG.. noisekick egt geweldig!!
was vet feest alleen na afloop was het kut!!!!!!
Rick ™
lekker feestje tot 19:30!!!!!!
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
Ricooow!
het was egt geweldig!
Rietjuhhh
Super feest gehad, alleen dat geluid mogen ze volgend jaar wel beter regelen :S
Robjah
En gaan!
Rockxie
Was vet feestjuh heb me prima vermaakt:D:D Heletijd in de Jump Area gestaan;)
Roeltje
Weer zeer geslaagd feestje, Partyraiser en Noize suppresor :D
RogXS
Was wel goed feestje alleen jammer dat het zo ver lopen was de gebieden :( maar volgend jaar zeker weer
RoOmieY
vorig jaar beter !! :(
Roy B)
4 dagen lang Beekse Bergen was nog beter dan GEWELDIG !!!!!
Roytjh
was zwaar knalluh in duh reguh:P
rtc18
so was weer een lkkr feest industrial was erg lkkr voor al day mar hardcore tent had wel iets groter gemogen heb nu al weer zin in volgend jaar
geslaagd feestje!! volgend jaar zeker weer een decibel (en ohh wat n geluid bij sommige podia :D)
Sabrina,,*
Het was gewoon super vet! :D Regen of niet.. gewoon doorgaan :P
sam the man
was een VET feestje ..kapot gehakt :)
Sant.
Dit is tot nu toe het beste feest waar ik ooit geweest ben!!!
Sarah013
Tommyknocker je was geweldig!
Het feest was echt zwaar kikke gek:D!!! Zwaar geknald:D
Secabre
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
Serenity
Dj Rob bij de oldschool, CL&MT, Bass D en Gizmo!!
Genietennnnn
tjongejonge....wat was t weer een dikke vette knaller zeg!!! (y)
Sierellûh©
Was echt super!! Zeer goed vermaakt met al me vriendjes en vriendinnetjes :D (L) topp!!
Sjefkuh
feest was echt vet.. alleen de min punten.. te weinig party tenten boven de bankjes.. was veelste druk binnen toen het regende.. de wc's hou het eens een x op een pisbon damnzzzz zeg.. maar voor de rest super goe....
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... :respect: voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi....:D Decibel/b2s... :respect:
slopke-hcore
was goei feesje bietje jammer van de regen mar da mocht de pret nie verstoren NOISEKICK was weer een pracht set
Smets!
Heel erg vet! eentje voor in de boeken! Early Rave + Hardcore + Industrail (Y) Charly Lownoise & Mental Theo :bounce:
Smoellie
Het was een zeer geslaagd feestje.. :D Prima sfeer, goede muziek, geluid iets minder, getroffen met 't weer, niet gestoort aan da bietje regen.. :bounce: (waren al té veel verwent @ Defqon qua weer :jaja: )
sn4tch
Buitengewoon feestje weer, jammer van de regen maar dat mocht de pep niet drukken:D
soppie
Ik vond het weer een super feestje
soskonijn
deeeeeeeeeeees feestje was gewoon heel vet ja!!!!!! zen der nog doof van!!!!!! gewoonweg perfect :d next year again
gemisr op naar nigtmare
Damn, wat was het weer een feestje...! Gelukkig is het in het begin nog vrij lang droog gebleven... De sfeer en muziek waren top!
Splendid <Mr.­ Blonde>
Ondanks tegenvallende afsluiters in Safaripark Beekse Plassen gruwelijk vermaakt! Echter mag de afvoer van de bezoekers vanaf de parkeerplaats ernstig in beraad worden genomen..! :frusty:
dikke shit
spring musje
was een geweldig feessssie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stampg­evaart­juh
heerlyk feestjuh b2s bedankt en tot volgend jaar NEXES!!!!! stampgevaar:)
Stefan S.
hij ging lekker!!
duidelijk weer een geslaagt iets op naar de volgende nightmaire outdoor
muziek~was top! als ik me conditie omhoog wil schroeven dan koop ik wel een abbonement voor futurefitness...wat een kut lokatie!
Stoantoafel
Vet feestje! Volgende keer aan 2 kanten een bar bij de hardstyle. maar verder prima vermaakt:D
StuiterSidnO
GEWELDIG ! Dat zegt genoeg ;) ! Volgend jaar weer :D ! MEGA Dagje gehad :respect:
Was blij dat ik uberhaubt weer op een feest stond! Net 2 weken terug vanuit Afghanistan en werd vrijwel meteen gedumpt! Dit feest was een goeie afleiding! Lekker staan stampen. Alleen jammer van de regen
Leuk feestje, niet echt helemaal mijn muziek doorgaans, maar in de jump- en hardstyle-area's heb ik me goed vermaakt en de main was vet! Jammer van de regen, maar daar was de kans sowieso groot op. :)
Goed feest. Heb me erg goed vermaakt en er werd verders goed gedraaid (Y) Industrial was prima alleen Akira kwam de boel weer ff verzieken (N) Waz de afsluiter dus zou wel geen andere platen bij zich hebben neem ik dan maar aan!!!!!!
Suus*
DECIBEL :respect: heerlijk dol feestje met allemaal gekke..
SUZE.
Vermaakt. :)
T-Fuzz
he le maal pilo:P
regen was kut en de locatie vond ik ook niet zo geweldig vorig jaar was het beter
TB
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vi­nden :jaja: was echt super met een bus vol vriende­n!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn al­len in de poncho's! jammer dat de organisatie e­r zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur k­apot bij de early.. ook het parkeren was weer supe­r geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie­ komen er wel!! :/ schatje was superrr (L)
TernTerror
Decibel 2006 was weer zeer goed...:respect: Early Rave Area :respect:
Terror_­Eendje
Werke als crew op zo feest is zker ok vooral die mense bij bar7 die door stonde te stampe bij mentol theo en tjarie lonos ofz. super tof... groetjes bar personeel.
terror_­snikkol
ONE WORD:bounce: ZEER GESLAAAAAAAAAAAGDDDD!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
super feestje !! heb me goed vermaakt !! 2e decibel al weer, op naar de 3e !!
The beat controller
leuke locatie, het was zeer geslaagt:D
THE EMPIRE OF SHADOW
VET MAN ECHT KK BRUUT GEWOON
The Hardest
heerlijk,Noise Suppressor,daymar, en de early rave kortom prima vermaakt
In 1 woord GEWELDIG!
The Legend 013 :bier:
Wat hebben toch weer verrekes gelaaaaachen :bier: was super gezellig!!
The Space We Are
Duro:respect:
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
tijn..
OMG Deepack! wat een set! BAMBAMABMABMABM! lozz als een wausiej ^^
Was zeker wel super feestje!!! :respect: Ruthless en The Prophet :respect: :bounce:
TimoH-023-
Was weer een top feesie alleen jammer dat het ´s middags toch nog moest gaan regenen!!! JDA met Outblast :respect:Helemaal top!!!
Heb me super vermaakt,van de regen weinig mee gekregen.Decibel 2007 zekers te weten.
Toine [Break Zero]
Superrrrrr !!! Echt goed vermaakt! Jammer van de bediening bij het eten-drinken af en toe.. maarja (Y)
Tokkie..
Rob, Paul, en mc Hughie babe... dikke set:D.. verder goed vermaakt... :bier:
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
Toonypack
Leuk feessie,jmr van de regen en blubberzooi,maar daar moet je schijt aan hebben :D
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
toverb­al:che­er:
en losssssssssssssss was het zeker:cheer:
Trinity³
Heerlijk feestje :lief: Locatie Beekse Bergen beter dan Lingeos naar mijn mening :jaja: Goed georganiseerd door B2S ook, bijna alles klopte (Y)(Y)(Y)
Tsjabbie
was weer leuk feest heb me prima vermaakt alleen jammer van de regen eind van de middag maar ja je kan niet alles hebben he we morgen blij zijn dat het niet de heelde dag heeft geregend :D
nat maar wel goed
Geweldig, volgend jaar weer... (K)
Un Poco Loco
doll\
UTCA_Chin
Niet zeiken over het weer... Het was echt knallen! Vooral bij Partyraiser en Unexist :respect:!! Later veel meer rondgelopen maar was wel gezellig :)
valk 80
heerlij feessie,vooral afteren op de camping moet volgend jaar weer daar top
Het was cker wel n vet feest, heb me het meest vermaakt in de Hardstyle area en Main Stage was ook wel te doen, en de afsluiting was (y) !!!
vdz
anders kreeg je verdomt weinig friet voor 2 bonnetjes
Vinnna
En of ik me vermaakt heb :D wat een geweldig feest !
VLeeSKLaK
TOP FEEST!!!! vooral neophyte was waaaanzinnig
Vosje jr.
Suppppeeerrrrr VET!!!!! B2S bedankt!!!
goed feestje alleen jammer van die stortbui
super feest goede sfeer mega afsluiter
Weelos
Was Echt Een Vet Feest!!! ,,Tijdens De Regen Schuilen Onder Een Vuilnisemmer (Y)
Wendie
1ste x debicel..vond het een geslaagd feest :bounce: muziek was goed..leuke sfeer
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
Wennemans
Trilok en Chiren, Luna en The Prophet....SUPERRRRRR! :cheer:
Westbaas
(Y)Back in my brain(Y)
het was toppie...liegebeestjes haha
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
Wieno
Was weer lachen !!! :bounce:
Linksvoorin Hardstyle.. Altijd goed..
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
Willempie:D
was echt een super bruut top feesie volgend jaar zeker van de partij
Wouser
Zeer goed vermaakt. Francois :respect:
wouter kap
het was echt een super feest :D super vette decors vooral die van de main was te erg
helemaal uit mijn plaat,veelste kort,doen we snel nog een X!!!!
Yellow.
Masterlijk!!
zooo was kk hard loss! super vermaakt met mn lieve schatje!!(L) jammer van de regen op t laatst, maaar t was GEWELDIG :bounce:
Wat een vet feest :bounce: :D
echt weer een te gek feest gehad :) 12 uur lang helemaal los gegaan met m'n lieve vriendinnetjes :bounce: heerlijk weertje ook (L)
Zebra's ruiken vreemd
Zeer zwak...
zeker vett!! complimenten to b2s ennuh main stage op het laatst HEFTIGGG TOT VOLGEND JAAR ZEKER WEER!!
{D©S}C­ornett­o®
Zwaar Bruut Feesie :respect: Bryan Fury & The Dj Producer :respect: Regen of geen Regen Charly & Theo waren Geweldig :bounce:
~!Hanneke!~
echt een te vette party!!!!!!:D
~*~ReVa~*~
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
~Carpe Diem~
Top feesje!!! op de regen na zeker zo goed als defqon of beter!
† Gabberdoom †
leuk feest ;)... veel ouwe gabbers :) ... geluid was minder:P
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
best naar mn sin gehad...helemaal uit mn naat!!!hehehe...
©
:cheer: Kej leuk --> Vince :respect: jammer dat de witte wijn op was en van de regen!!
©@$
heftig feest, alleen de tijd ging te snel en de regen was kut
Hmm Zeker Mooi feesie!!!
».­°.­W.­ e n d y
Geweldig Feest :D Erg Goed Na Me Zin Gehad... Ook De Regen Prima Doorstaan :)
»Tamara
in 1 woord » Geweldig!! hardcore & mainstage (Y) .. industrial :kwijl:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)