Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1948), A.D.HeiDie (1933), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2685), anoniem (1623), Error Chick (1545), Markiez (2949), L.aD.ii - B.amB.ii (1159), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1096), anoniem (1150), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO riot in NYC!!! Early!!! GIT!!! Grote groep gezellige mensen weer. BEDANKT!!!
egt un masterfeestje weer alleen zo jammor van de regen.. :(
! SNYVES !
was goed feesje schijt aan de regen en noisekick was weer top !!! kei hard staan ragguuuuuuuuuu
super feest
!! Esmée !!
Super feest!
Superfeest wederom!!! Helemaal TOP!!
!! LiidY
Noize Suppressor, hard pfff Wel lachen :D Echt super feessie hoor Tnks Boys!&Lies(L)
!!!_­Martijn_!!­
Evil Activities Don't blow the speakers... en Jump Style was super! Mooi feestjuh en veel mooie meidjes :respect:
SUPER!!
!PartyQ!
Het was er drugs maar zeker top feesje...
Decibel was de bom! wat een fest, schitterend! Bad Boyz ware Mag-ni-fiek!
"Nikki"
Echt super naar me zin gehad :)
joa joa, was weer vet en wat het weer betreft we mogen van geluk spreken.
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek ;) Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was :lief:
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
'Amy..
INDUSTRIAL :respect: .. zeker goei feestje! zelfs de regen het t nie verpest.. gwoon deurgaaaaaaan:)
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
hardcore was super flink los gegaan!!! en ja goed feestje alleen kut weer eej
ook nie aanwezig:(, Auto kapot en geen geld:|
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
(L)Sha­ronaá(­L)
was echt zeer geslaagd feestje alleen jammer van de regen (A)evil activities(A)
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
WOW!! ECHT EEN SUPER FEEST!!!! zwaar goed vermaakt en leuk dat yvetje tog nog is meegegaan!!! :D.. haha :P de regen was wel eeen goede afkoeler hahah had ik wel ff nodig :vaag:
Haha... Gool Heeft flinkt gemeet daar volgens mij!! :bier: PROOST! t was vet!
* Natje (L)
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuw­e mensen leren kennen. :) Industrial Area :kwijl: G­eluid st­­ond in 't begin wel zacht daar. Hardcore­ Area vie­l wel tege­n, het geluid vond ik niet ve­el.. De or­ganisatie hadden de tent van Hardstyle ­e­n Hardcor­e beter om kunnen wisselen. Gelukkig t­och­ het gro­otste deel van de dag erg mooi weer g­ehad...!! :D
was zeker een vet feestje, alleen vorig jaar was wel vetter :D
DECIBEL OVERRULED DEFQON!!! & :respect: voor MC Da Hustla wat een brute stem zeg! :respect: het was G E W E L D I G !!!
* Zahne
Nondeju wat was het vet :jaja:
jaaaa super vet feessie hoor!! Lekker in de regen staan stampen..muziek was superrr!
***­Linda23***­
was echt een baggerzooitje!!! muziek vond ik ook tegen vallen!! NEE geen decibel meer voor mij!!
**_Miss_**
Was zeker gezellie, muziek was goed:d alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had :S Maar voor de rest super hoor :D
Superrr Feest.. mooie vage bedoeling allemaal.. ma ging weer lekker!!!
*_[K]elly_*
Het was een leuk feestje, alleen jammer van de regen :(
Gezellig hoor , moet wel ver lopen van jump naar hardcore en bij de hardcore wasut vies blegh en smerige w.c voor de rest heel leuk met kevin :lief:
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
*Br!dg3t*
(y)feestje... was weer veel te snel 23:00 :s
*david
lossssssssss
*E*L*L*E*N*
SUPERFEEST!!!! :respect: :P
Super leuk feestje gehad:D volgend jaar gewoon weer!!
Het was vet gesellieeeee
was wel gezellig alleen jammer van t klote weer..vorig jaar was beter!
*Linnie
Zeer geslaagd feestje:respect: Op naar volgend jaar:D
*Manon*
Vet feest.. 8-)
*MiLoOo*
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus (Y)
Het was helemaal geweldig.... en het was ook top weer!!!
*Pim*
heb me goed vermaakt:P jmmr van de regen maar een egte begaaier heeft er sgijt aan tog?:D
*RaNa*
Hardcore tent,, Was SUPER smerig dat is het enigste slechte verder TOP feest
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag ;P
Was geweldig :bounce: Vooral bij de Hardstyle & Jump area's geweest!
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
---Teun---
AMOK... wat een held
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
-.Jamie..
Lekker feestje (Y)..leuke mensen :jaja: en mijn paraplu deed zn werk B).
DECIBEL was BrUuT!!!!!!
-denies*
't was te gruwelijk... (Y) geen woorden voor :D
-The-Fish-
Geniaaal!
-x Maartje x-
Industrial (Y)
-X-debje-X-
zeer goed
:respect: Noize Suppressor :respect: en Los,,:D kk gruwelijk feest!!
...­::: Dennis :::...­
Een feest om niet te vergeten! Wat werd er heerlijk gedraaid, vanaf minuut 1 af.. Grote dank aan de organisatie!!
..­:: *­ Sali *­ ::..­
Mega mega :D
Twas zeker vet :D:D
..Leo..
Wat een SUPERRRRR feest! :cheer:
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak:P
.Boyciej.
was me weer lekker knalle gister :P PRIMA dag gehad :D
.Gossa
heerlijk feest
.­o0 Jaimy's 0o.­
Was Egt Te Vet ! Volgend Jaar Ckr Weer!
ik snachts toch ook stuk beter!!!,was wel goed feesje
.Yvon.
Echt een super feest beter als defqon alleen jammer van de regen!
Tering vet feest :bounce: ... jammer van de regen op t laatste moment..
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
super feest :respect:
1896
heb me zeer goed vermaakt :D alleen jammer van de regen
:9 -MiKe¥- :9
VET ! Gas erop Het was n mooi feesje! en ja de regen was wel te verw88 :9
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
vet feest, maar de volume bij panic had zeker omhoog gegooid moeten worden. hardcore stage werd kk goed gedraaid
:bounce: ierus :bounce:
was leuk om meegemaakt te hebben, de hardcore tent was het leukst :D
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:cheer: $­abje
(Y) ja dat zegt genoeg tog :D
geweldigh
:facepalm:
super feest! alleen jammer van die regen maarja toch zwaar kicken :bounce:
:IRIS
Decibel.. SUPERRRRRRRRRRR
:lijn: SuuSie :lijn:
het was gewoon te los heb het super naar mijn zin gehad jammer dat de muziek bij paul zachter moes van de gemente maar het was meer dan geweldig :D :D :D
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
beetje matig allemaal
;­ Infinity © ;­
Was super :D zeker beter dan vorig jaar! Robert Natus!! in de Techno :respect:
=Hardstyler=
dit was echt een top feest weer ga zo door B2S
>>Melluh<<
Super feest !!! Top lokatie :) Main stage zeer mooi gedaan :respect: Volgend jaar zeker weer 8)
>>Simtec<<
Pet duo wat knallen die lui, goed na me ­zin geha­d, vondt alleen industrial en paar andere ­area's ­wel erg simpel ingedeeld door de organisati­e, zek­er aangezien er erg veel regen werd voorspel­d! en­ volgende keer wat meer bars of een stuk groter, d­e bar in de industrial was echt veelste klein!
[>T*­i*­n*­T*­i*­n<]
ZO WASE EGT GOED ZO
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
netjes ver feesie!!!
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes:p
[NL]Un­iTeD[N­L]
had er tog wel iets meer van verwacht. noize suppressor en akira waren geweldig :respect:
[P] a o l o
Echt super!! de regen met poncho's was ook geweldig:P charly&theo:respect:
in 1 woord GEWELDIG:D:D:D:D:D
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
haha echt een kkvet feesjuh,, Industrial Dj's(y)(y)(y),, schijt aan de reguh
was gezelllie :D allen die tyffes regen zeg bahbah
_FeMmM_
GOEDDDDDDD!!
_maestro_
PERFECT feest!!hoppetah!! GASSSS EROPPP!!!!
A.D.HeiDie
Gezellie, Sfeer, foto's, socializen, Muziek, happy together, en Nattigheid
Zkr mooi feestje!! alleen jammer van de regen aan het eind van de middag
ALLES KAPOT!
Bruut feestje :D
Angel-Rico
de best duidelijk
Antrax.
echt heel erg vet. vooral early buiten. sfeer zat er goed in. de regen was alleen erg jammer vanwege het geluid...
ANUBIS666
3e keer decibel voor mij, en het wordt toch echt ieder jaar beter. superdag gehad alleen jammer dat southstylers op de main zo in het water is gevallen. Bijna heel de dag in de hardstyle gestaan, Luna en Duro super gedraaid. Oja en wie was dat lieve meisje uit DEN HOUT waar ik mee sprak toen ik zeiknat voor de hardstyle stond om 20.00uur. Ik moest opeens weg om mn maatje te zoeken. Ben later nog wel terug gelopen maar kon je niet meer vinden. jammer jammer.
Zeer lekker feestje!
Arie J Beukenoot
geweldig! in de regen knallen met tieum :jaja: en de rest van de dag industrial :kwijl:
heerlijke dag gehad was weer een geslaagd feestje! :bounce: vince draaide lekkr en vooral de laatste set was te mooi NOISE SUPRESSOR
AS
Zeker vet feestje :K jammer van de regen maar ondanks dat goed vermaakt :bounce:
Axel!
Echt een UBER feest, geweldig!! Heerlijk weer, sfe­­er was super, veel bekenden, music top, area's mooi aangekle­e­d, jump-tent vele malen beter dan vorig jaar, ko­rt­om prima vermaakt! Meest bij early-rave, hardst­yle­, jump en main geweest, top! Hardcore tent was­ té ­schel en hardtrance had groter gemogen.. Nex­t time­ Kris (Dark-E) solo net als Coone ;). Mega afs­luiting­ op Main, een woord UBER!(y):) Thx!
(y) feest !! + (y) sfeer bij de early, b­­i­jna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen ­F­ew­ en Vinc­e en zelfs de regen kon de pr­et niet­ druk­ken,­ gewoon doorgaaaan !
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
blijft toch lekker stampen he van die deinende houten vlondertjes :lief: voor het derde jaar op een rij most defenatly mijn nummer 1
Badmutz :bier:
Zeker Mooi Feesje!! Alleen Jammer van e regen op het eind maar zeker geslaogd !!!
Was er helaas maar heel kort.. maar was toppie (y)
Bazzhuntahh DH
was egt knalluh... alleen matig dat ik me mobiel was verloren :bier:
Heerlijk met m'n moppie in de techno samengesmolten :p
BeeVee
Heel vet feest :jaja: goed vermaakt. area's wel wat ver uit elkaar, mja dat krijg je gewoon met 10 area's. geluid was goed, aankleding ook en sfeer ook heel goed. jammer van die regen en dat t dan wat druk werd in sommige tenten. Al met al heel goed vermaakt op me eerste Decibel :-D
Bels-Geak
Dope Feesie !!
BENSCHOPSE GABBER
super gezellig veel bekende alleen jammer dat de wijn en bier op was verders :respect: chosen few :respect: partyraiser: the prophet : respect: panic :respect: cl & mt :respect:
beukernootje
Moet zeggen dat ik het prima naar m'n zin gehad heb!!
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
super vet, zeer goed geregeld alleen jammer dat ik producer heb gemist....distortion en mc RAW..GEKKENHUIS:bounce:
GEWELDIG
het was een leker feesje was ech goed de volgende keer weer
billies
:kwijl:OH MY FOKKING GOD:kwijl: wat was dit een bijzonder geslaagd feesie....INDUSTRIAL :respect: :respect:
bitchje
echt een SUPER feestje
Black Widow
Pak een punt! Het is tijd om te ................ snuivuh snuivuh!!!!!
Boefje..(f)
zeker vet feest :jaja: alleen ik vond het iets te groot... liep steeds alle bekenden mis :/ maar evengoed genoten :9 :jaja:
AL KLAAR!! Goed te doen...
Boze Wolf :honger:
Toppie (y) alleen de combi friet was HEEL ERUG WEING VOOR VEEL BONNEN :@ moet beter organisatie..
Bram [Kliniek]
geweldig feest!
enige jammere was t weer...verder heel vet
WAS ECHT SUPER!!! THANKS! :D
Breaza
Opzich wel een lekker feestje :D Alleen op een gegeven moment ging dat geluid weer erg zacht, net als 2 jaar terug, dat viel wel een beetje tegen :no:
bugstar
super!!!
echt weer een geslaagd feest:D zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel:D
Buri :bier:
van het BEGIN tot het EINDE!! TOP! QBASE MFUCKERS!!
Caatje btbw
Idustrial/Schranz :respect: !!! Unexist :yes: & afsluiting Rude awakening :bounce: ---> Geweldig feest weer :D
CANADIAN
SUPERfeest, zag er leuk uit, heb me goed vermaakt .
CHEDDAR
FUCKING GRUWLIJK OUTDOOR FEEST VAN HET JAAR ZO WIE ZO EN BESTE DECIBEL EDITIE TOT NU TOE VINDT IK!!
Christ...
supperrrrrrrrrrrr
Industrial :lief:
goed
ClubbinHero
Top feest! Vooral goed vermaakt bij Luna en Duro! :bounce:
Cold as aYs™ [Fuck You All]
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad :D volgend jaar weer!! :bounce:
Colinda(f)
:D Super Feesie :P hoppataaa gas erop en gaaaaaaan :bounce: Op Naar Decibel 2007:D Bedankt Iedereen(K)
Conan
wat een super geluid bij darkravers pussy hoekje samen met vince en nosferatu!!! en daarna promo bij de techno.....dun tering!!!!
conehead
Mooi feesje! Jammer van geluid en tekort aan bar's in de tenten
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
Brute sjeit
was egt een supper feest goed vermaakt alleen die kut regen had niet gehoeven der na weer erg vet !!!
goan en goan
D-Day
GEWELDIG!!!! Ook tijdens set van Tieum lekker in de regen lopen raggen, niks kon het feest bederven :D:D
D-Jamez
:respect:
het ging verrekes
Da Hardbass
Heb betere DB's meegemaakt! En het moet gewoon weer een nachtfestival worden!!
DaMi
was ect te gek staan nu nog op de camping gezllig groepje weer zeeland bedankt wahaha :respect: Tommyknocker :respect: echt een wereld set keurig man !!!
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
Danny Katwyk
house geblazen!!
dark negative hardcore
zeker goed feest heb me prima vermaakt :D
De FEESTFee B)
Het was VET VET VET!!
Helemaal KNET!!!!!
De te kloppen man
Top feestje gehad (Y) Goeie sfeer, mooie lokatie, vond het alleen wel ver lopen van de ene naar de andere stage.. Laatste kwartiertje van Southstylers en de hele set van Max B. Grant in de stromende regen staan knallen! Technoboy daarna weer snoeihard, was een waardig afscheid :respect:
Death By Design
vol gas derop mooi feestje
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.:)
deBor
Zeer geslaagt feesie , en beters zo een huisie op ­de Beekse Bergen op loopafstand (y)
Parkeren ZWAAR KUT :kots:
Defqon.1
Heb me prima vermaakt! (Y) Regen? Lekker belangrijk! Gewoon doorgaan :bounce: €0,50 voor de WC!? Beetje jammer weer... :x
Delete123
Was zekers kk vet weer :D Waxweazle, Vince, Partyraiser, Panic :respect: tot volgend jaar! :cheers:
Demis Haneveer
kicke feest :p
DerekRaver
geweldig feest (Y)
Was vet!!! (L)
Los Feest !!!! Beter Dan Vorig Jaar. Regen Kon Het Voor Mij Niet Bederven (H)
DiFFuS
Muziek was goed, weer was kut, en de dames waren weer lekker :P
Dikke_­Tinus :honger:
Begin was erg lachen (11.00-12.30), toen stuk minder maar vanaf een uurke of 5 's middags werd de muziek (jump) weer wat beter en werd het alsnog de moeite waard! Toch wel geslaagd dus, jammer alleen dat het zo ging regenen toen we net lekker bij de Early stonden te geven.
Distorded Freak
Duro , Tatanka,Luna , Technoboy en natuurlijk Southstylers we are a wicked and perverse generation who last for a sign!!!!
Het was gezellig echt naar me zin gehad alleen de regen was minder
DJ Catastrophy
erg lekker feestje gehad :D
dj chosen few
:respect: wat een lekker feest, gezellige mensen :respect:
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
DJ Hardixx
Wat een superfeest! charly lownoise & menthal theo :respect: Decibel Outdoor :bounce:
Dj Industrius
Feest van het jaar, op naar 2007!! (y)
dj Mortis NL
Leuk om die ouwe gasten van vroeger weer eens gesproken te hebben :D Reiner gemist :( alleen Nossie , Rob en NS waren top (y) voor de rest maar een matig feest :nocheer:
DJ The Reaper
echt geweldig alleen jammer van et geluid in de hc area en de speakers van de industrial area en de regen natuurlijk maja je kunt nie alles hebben kheb me eigen prima vermaakt volgende keer zeker weer :respect: to partyraiser & unexist :respect:
Dj Tweaker
was weer een topper vandaag :D geweldige dag voor in t geschiedenisboekie
vond het weer nog meevallen, super feessie !!!!!!!!!!
early rave was super!
dotheSamba
Lekker feestje zeg, goed vermaakt in de beekse bergen! Alleen Panic had wat harder mogen draaien :bounce:!
*zucht* ik ben verliefd (L)
DUBbel Dwars
Echt een super feest, veel beter dan vorig jaar :r­espect: echt GEWELDIG, goed vermaakt :bounce: Pila,­ Duro, Bad Boyz en Technoboy :respect:
vuurwerk was een beetje te veel van het goede, had je net zo goed 5 euro minder voor kaartje kunne betalen
ED RAKET
was weer knetter los daar!! maar heb wel betere decibels meegemaakt
:respect: Oldschool :respect: was zeker een goed­ feesie, maar vorig jaar beter naar mijn zin gehad­!
Edisfred
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor :no: Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor(y) Mooie mensen :P en een lekker sfeertje, TOP :D
Eefjew­entelt­eefje O:)
Geweldig Feesie.. Overal naar me zin gehad :cheer: Jammer van de regen, maar (L) me Poncho :D
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
jammer dat het ging regenen.
Gezellig feesje.. alleen jammer van de regen later op de dag :S maar toch Helemaal van de plaat gegaan ::bounce:
Enovi!!!
zo dat was weer 'n ECHT feestje:D ik miste wel wat mensen(L)
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
Zeer geslaagd feesie!!! :D
YES!! wat een geweldig feest :D Heb he­t prima ­naar mn zin gehad in de stromende regen :yes:
GEWELDIGGGGGGGG :respect: Superfeest gek hahahaha heerlijk genoten, Baggerhakkuh!!!! masterrrrshit!!!!
Fabien '
Super, in een woord geweldig, en dat het begon te ­regenen was juist mooi, regendans op southstylers, HARDSTYLE :­respect:
FeMmIe
supertje!
Fer-e
HEHE ondanks de regen nog een kicke feestje :) weheheh mooie openingsfeestje weer na lange pauze :P
VET VET VET..!! Kan er niet meer over zeggen..!
Kheb me weer ouderwets zeer goed vermaakt daarzo, alleen de regen was kut maar ja niks aan te doen --> SUPER
Frank.
Echt het begin van het einde!!!!!!! :-)
was echt een SUPER feest NOIZESUPRESSOR!!
Zeker vette party early rave KIPPEVEL echt vet gruwelijk :respect: mc raw:respect: jammer van de regen maar zeker goed vermaakt(Y)
Ondanks het weer, of beter gezegt door het weer he­b ik een prachtfeessie meegemaakt. Lekker losgaan ­in je poncho op de Main Stage, was super melig8) Van afsluiter Panic had ik wat meer Mainstream hardcore verwacht later in zijn set, helaas pindakaaaassssss!
zeker weten een geslaagd feesie..tieum draaiden lekker bij de industrial
Funny-Bunny
ik vond het een geslaagd feestje charly lownoise&mental theo vond ik super van de ene kant jammer dat het geluid uitviel door de regen maar toch had het wel iets iedereen met de poncho aan en hoppa :cheer:Noize Suppressor:cheer: niet verwacht maar Rude Awakening vond ik ook wel sjiek
Furdock
Super! Prima naar me zin gehad(Y) Darkravers love island erg gezellig!
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
g0nn_^
Zeker een tof feest..!!
Gabber­Pinda4­Life
Zo geweldig was het niet:no: Industrial geluid:X Die speakerdie kraakte wat een ramp:S Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd:S En geluid in de main met Panic ook rampzalig:S Het knalde gewoon niet:frusty: Ja wel bij het laatste nr weer de anthem:vaag: Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan:no: Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook(Y)
goed feest, alleen jmmr da de technozaal veel te vol was, drm kon je er egt nie danse ofzo
Gerse Gerrit :devil:
Super vermaakt!! Beetje heel erg nat geregend.. Maar daarna weer lekker doorgegaan!!
Gertjuh
Jezus wat een gruwelijk feest!!!! ONGELOOFLIJK VET!! ZELFS DE REGEN WAS LEKKER
Geschi­edenis :respect:
er zijn verharde parkeerplaatsen pal voor de deur. Dit zijn zaken die je bij geen enkel terrein tegen komt. Helemaal geweldig dus! En we weten zeker dat de bezoekers dit straks zullen beamen.’’:jaja: verhard :frusty: :lol: maarja, verder top feessie(Y) tenten te lang gestrekt uit elkaar. te veel lopen. Maar mij niet meer gezien op Decibel :no::respect:
Gewoon SUPER
Leuk feest alleen volgende keer zonder regen..
Gijss
Wat een TOP feest, Uitschieters Tatanka, Duro, Darkraver en Nosferatu:respect:
Goofy_­Scarback
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus(y) jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus...(y) en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
zeer goed feestje kon niet beter!! :D
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
was wel een goeie feestje:cheer: zelfs het regen hield ons niet tegen;p charly lownoise en mental theo:respect::bounce:
Geweldig feest heb me goed vermaakt! Ook al begon­ het te regen, ook toen heb ik me nog geamuseerd! Super na mijn zin gehad.
HARDCORE WAY OF LIFE
zwaar vet feesie :respect:
top feest ..geweldig
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
zo was lekker feesiej :P
Harry Nak
Helemaal top, keihard los in de plensregen op de op­en air tijdens Lownoise & M.T. , kippevel
HEADFUCK TERRORIST
zeker een mooi festival !
voor herhaling vatbaar
here we go
geweldig
T was kkwreed:respect:
Super goed Feest :D! Echt Toppie! Volgend jaar weer :respect:
Hoekie!
Super feestje!!! :bounce:
holland is gvdmme de hardste
net vijf min thuis was een vet feest jammer vande regen
Hoogersss
Was weer een zeer geslaagd feessie!!! :P
House-Opa
top, gezellig, relax, vette locatie, geslaagd feestje
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
Hydra
Was weer een lekker feestje ja.. regen.. tja.. gewoon doorgaan :) verder inderdaad te druk.. net gehoord dat "nu" alles op de parkeerterreinen helemaal vaststaat
I.T
charly lownoise & mental theo :respect:
iekkie85
pfffffffff wat een dag....t was echt super
iLo_013n
Super feest! en natuurlijk mooie locatie :D
Irusjuh
Relax feestje:) relaxte mensen goeie muziek..alleen jammer van de regen maar da mocht de pret niet bederven:P
ja moet ik er nou nog op zeggen................ toppie feestje en dark raver superrrrrrrr :respect: volgend jaar weer :bounce :woop:
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke (K) voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
J' lijntje
:respect: Duro Man Van De Avond :respect:
J-Bo's event support
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest. :yes:
J-olie
Was zeker relax :D..! See ya next year :cheer:
J_Rietveld
super vet
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
Jaapie 8)
Super feestje alleen jammer van de REGEN en het PARKEER incident :P
Was helemaal leip alleen kut die regen in de namiddag :(
JannekeLZ
(f) was een super feessie :cheer:
Jappie.NL
:bounce: heb me prima vermaakt,leuke mensen,goeie sfeer en`t weer was ook wel prima al met al ;) :respect: voor de organisatie !!!!!!
Japser º¹³ :bier:
Kut van de heineken:@ maar verder echt een goeie lokatie die mag zeker blijven is nie te ver weg en verder in 1 woord GEWELDIG FEEST!!!!!!!!!!!!(Y)
Absoluut geweldig, eigenlijk geen echte minpuntjes! Goeie sfeer. Technoboy en Neophyte :respect:
JdB
Vond het ondanks de regen echt een mooi feestje, early rave :respect:
geslaagd feest B)
Jeroe/\/
Decibell Love Yaaaa
zeer goed
JO-E
smaakte goed dit feestje
Jo0s
was een goei feeske :D...alleen sunt van de regen :(..werd alles zo smerig buite %)
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
JOHAN:O
echt een geslaagt feestje
Jorr:D
Vet Feest :D beetje jmmr van de regen en de muziek die uitviel :S
was een super feestje! MC DA HUSTLA :respect:
kut regen maar wel echt super
K!M
super feestje!!!!!!!!!!!!
StAnToN!!! :D
KDT
Wat een superfeessie! Heb me eigen goed vermaakt.
KEF
echt wel een geslaagd feestje,,en die regen dat was nog vetter hahaha
Kelso-gekske
Bryan Fury 8) :respect:
Kenneth (L) JOys
Was egt een super feesje,,! Goed naar me zin gehad
Oooooh feest van mijn dromen!! Echt De Beste!
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. :respect: for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt:P
KIPPENEK
ONDANKS DIE DIKKE DONDERBUI EEN VET FEEST!!!!
lekker gaan met die banaan! Tieum held!
echt geweldig goed vermaakt :D....maaaaaar...TE druk bij wc's en dan ook nog dokken, b2s neem een voorbeeld aan q-dance zou ik zeggen....geluid was soms ook niet al te best :no:...enneee..regen?? welke regen?? :9
Kluk Kluk
Super feestje ondanks de harde regenbui, gewoon doorgaan! bedankt party people for the great day!!!!
Koefie!!!
Was weer een goed & gezellig en een lekker knalluh :D
kolle :x
opzich best vette techno en industrail was gewoon zalig (L)
Het geluid bij de hardcore kon veel harder
L@R!SSA
heeeeeeeeerlijk feeeeeeeest :D
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
LadyOf­Dance1­985
Super feest. Hele leuke locatie. Sfeer was goed. Set van Dj Rob echt super !! Volgend jaar zeker weer
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
Vet vet vet!!! Zeker op t laatst bij early rave! :D
Heerlijk feest, met een geweldige after :X
VET ja..NOIZE SUPPRESSPOR :respect:
Heerlijk feestje weer, toch vond ik Decibel 10 keer vetter toen het nog snachts gehouden werd! b)
Li-z
Zeker geslaagd !!
Lightjockey
supetvet, volgend jaar weer :D
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
likkum
het was weer een lekker feesie!!!!!!!
lil-brenny
T Was Lekkr knallen mensen!geweldig genoten
Heb me heel goed vermaakt dit feestje :D Ik had er alleen wel wat meer van verwacht...
Linkshandig
Niet naar mijn zin gehad. Early rave was bagger en daar kwam ik toch echt voor. Lokatie is niks. Decibel moet gewoon terug naar de Binnemaas.
Heerlijk feesieee !!! Zkrs Paul Elstak & Rob :9 * :D
was echt wel mooi feestje, vooral dat vuurwerk op ­het laats! :respect: NEOPHYTE :respect: alleen jam­mer dat niet snachts was! vind nachtfeestjes toch ­beter! en de rosé was op :( en te weinig barretjes­ aan 1 kant maar werd te veel gelopen daardoor en ­was klote met hakke! maar verder geslaagd feestje!­ :bounce:
LORD ENZO
was weer helemaal te gek goed weer b2s ga zo door !!!!!!!!!!!!
Suuuuper feestje :D.. Heerlijk gestampt. Ondanks de regen me tering goed vermaakt :P :bounce:
Wat een feest.. wat een feest
Lucas*
:respect: TheProphet :respect:
lucje_b
zeker geslaagde dag, maar had er meer van verwacht... geluid en aankleding was zeer minimaal (behalve hardstyle en main) en de hardcorezaal was veel te klein:S maar wel ponchopower @ charly lownoise en mental theo B)
Lydidia
Vond het een vet feestje. Jammer van de regen en chosen few :S
M o e n s s
kwil terug!!!
ik vond het SUPER :D hoogtepunt vd avond: The Prophet,!! dikke lasershow :yes: helemaal top!
M@rieke
echt een super cool feest betere muziek en beter in gedeeld dan defqon 2006 dies was klote .. haha Decibel de beste<
Maarssenaar
zeer goed
Bruut feestje! op naar volgend jaar!!
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky :respect: Bassdrum Project :respect: Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten :jaja:
Maike-013
GEWELDIG FEEST :D Respect voor de southstylers die ook in de regen stonden net als de rest :D! Echt een geweldig feest, wat door de regen alleen maar vetter werd! Zonder poncho :bounce:
VET,,,, wel klote die regen tegen de avond
MaiKsKe
Jah was weer supper alleen de regen maakte het druk in de tente da was alleen klote maar verders Toppie :D
Mandy (6)
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn ­zin geh­ad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben ;p En o­p de mainstage die lasers :kwijl: En bij de­ early Mentol­ Theo en Charly Lownoise haha die ouw­e nummer ech­t lache :bounce: Op naar volgend jaar :cheer:
ge-wel-dig! :kwijl:
Mark Antoni
was gezellig :Beer: maar lang niet geweldig :respect: voor Vince & noize suppressor:D
beetje jammer van de vip ingang
MartinVLD
Super Feest!!!! Jammer dat het geluid aan het einde in de mainstage zo zacht was!!! (speakers opgeblazen ofzo)
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
Maxime B.
de tering wat hebben we hard staan gabbere.....en vince was zoals gewoonlijk DE man.....samen met evil activities, charly en theo, rob, paul, nosferatu, iedereen dus :D ole
Mayow
zeeeeeeeer geweldig :D
was weer lekker losjuhss!! super feestje!! :bounce:
Men-Oh
Was super gezellig met onze groep, maar het feest op zich had niet zoveel bijzonders vond ik. Lokatie van vorig jaar was 10x beter...
HEERLIJK FEESIE!!!!!!!!!! ZEER GESLAAGD!!!!!!!!!!! woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Mieske!!!
Wat een feest! Plankgazzzzzzz! (y)
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Miss N-Emmy
Jazekers erg goed vermaakt, alleen jammer dat ging regenen :/
Heb me goed vermaakt :cheer:
Miss Tails
heerlijk feestje, de main was echt top....regen poe zeg ben toch niet van suiker?!
MISS-LIZZ
DE INDUSTRIAL WAS ECHT TE VET, EN DE TECHNO OOK 8) Hahhaha TOPPIE
Mister P
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Te DoDelijk :respect:
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
Mr visiter
Great Feeling!!
MrPooL
topfeest was het gewoon,nie normaal including me!!!
echt super knallen
N.ePP.ii
Goed feessie, best weekend ghad :)
Naanie Banaanie
Lalalalala
nanciej
top:D
Naughty Devil (6)
Echt Super!!!!!!!!!!!!!!
Neomi!!
top feestje:D, alleen kut weer:@ maja
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
Mooi feestje, volgend jaar zeker weer!
erg vet feestje!!!!
NL-@­pPeLpO­wErSiE­nTjEsA­p-NL
was een best feeesie beetje nattig maja was niet andersss:D
NL.Daveku
zuiver feestje
Nuiver Met Een A
Super vet feestje echt vette locatie als het volgend jaar weer daar is ben ik er zeker weer bij
Rrrrrrrammen.. ...Fokkin vet gedraaid :yes: AMOK :respect: kippevel gewoon..wat een ontiegelijke set
OmeMini
Akira is de MAN!!!:D
Ons L
Zeker voor herhaling vatbaar! Geen last gehad van de regen.. gewoon lekker door gaan! :)
oOMiSs_­MariSsOo
Top feesje:D!!!! Echt supper!(Y)
KK vet! Decibel see you next year!!
Wat een VET feest,regen,regen,welke regen:D
was n mooi feestje op de regen na:P
Paratronix
(y) Volgend jaar weer!!!!! Bryan Fury :respect:
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
KNAL-Feeestje!!!!!!! Kijk nou al uit naar Volgend jaar!! Super gewoon!!! ThnX voor de leuke dag liefjes
party_beat
Een super feestje!!! er werd echt lekker gedraaid, alleen jammer van de regenbui...voglend jaar weer hmmm!
Pascal Arnhem
top feest de regen maakt het er niet minder oop super feestje gahad :respect:
Patricia
Begin was wat matig, maar hoe later het werd..... :9 Oldschool en jump: beste tenten!! :jaja:
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
Pigmans
endymion maakte alles goed samen met nexes, geluid stond echt gewoon bruut te hard!! regen maakt het juist leuk, behalve dat de draaitafels verregende en de boxen in hc tent er mee ophielden bij nz!! die ook erg bruut waren :D
Pimmeke
Lekker feesje hoor!!!! Eerst warm weer en de regen kwam lkkr optijd om ff lkkr af te koelen!!! was heerlijk hakkuh in de regen hoor!!
Pimpel
wat een geweldig feest zeg... :respect: voor iedereen die in de regen bleven staan tijden charly lownoise en mental theo... Unexist was echt gaaf
Pindaklaatst
Heb me heel goed vermaakt (Y) Vince, The Viper, Tatanka, Bass-D :respect:
Piraatjuh aKa SpaMafkees
Nah heb alleen duh early gezien en daar egt genotuh met ons groeppie , was weer zwaar hersuhloos hoe het hoort tuh zijn! op nah volgenduh feest!
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
PMA
GEWELDIGE DAG! Neophyte en Dione de helden van de dag :respect:
't was geweldig helemaal toppie
was weer een geweldig feesstje alleen jammer van de regen maar mogen niet cker niet met de hoeveelheid zon die wel gehad hebben!!! 1 minpuntje maar een bar bij hardstyle en hardcore en weet niet of dat ergens anders ook was maar een bar overal maar als toen de tent volstond was t dringen geblazen!!!!
R@VER
Wat een pleurisweer, maar wat een fuckin' phat feest!
ram B ofwat ?!­
AUWHOORNEET wouter en ich woare weer SJERP !!! :bier: :vaag:
Raving Butterfly
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. 8) Maar verder (Y) op naar Q-base! :bounce:
De decoratie was vergeleken met DefQon minder maar de muziek was wel beter. Ook jammer dat je zo`n pokke eind moest lopen voordat je van de ene kant naar de andere kwam. En voor eten moest je te lang wachten door het IQ van de mensen die ons hielpen. Voor de rest GEWELDIG :D
rel frikandel
whoppa was weer lekker!!!!!(B)
resurreqtion
was wel vet maar niet te vergelijken met het lingebos
Revolution :hyper:
was zeker wel laage feestje ;P
was vet feest alleen na afloop was het kut!!!!!!
was me het feesie wel weer :D kheb me prima vermaakt! beetje jammer van de regen..
cd is lekkerrrr
riezzie
mega feest echt super
Riksen
was zeker knallen :D
RimKing
Robert Natus (niet helemaal gehoord helaas..), Torsten Kanzler, PET DUO en Amok waren gruwelijk!!!!!!
Rinus
Tsaaa masterlijk! Tatanka. Paul&rob, Luna te zot g­ewoon! Super geluid in iedere area:respect:
robbie's
echt top feest jammer van de regen:S
super vet feesteeeeee:yes:
Roberto Corleone
Leuk feestje was weer goed begaaie
Roels
Ja was zeker vet feestje, beetje jammer van die regen
roomsterr'
:respect: Heb me absoluut 100% vermaakt, Wel jammer v/d regen, maar dat mocht de gezelligheid niet minder om worden ;). Briljant feest!
Roxxxy*
zeker geslaagd feestje
Royhooo
smidags was wat minder maar saonvond wast het vet bassdrum project(Y) Jump zaal was goed te doen
Roytjh
was zwaar knalluh in duh reguh:P
RpRemix
Top feessie! pet duo, prophet (Y) En het weer zorgde juist voor een mooie waterval vanaf de tent :D
S.­B.­ :bounce:
Zeer kwant feestje :yes: , "zwemmend" door Decibel :)
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
Sabrina,,*
Het was gewoon super vet! :D Regen of niet.. gewoon doorgaan :P
sam the man
was een VET feestje ..kapot gehakt :)
Sarah013
Tommyknocker je was geweldig!
Het feest was echt zwaar kikke gek:D!!! Zwaar geknald:D
Schranzloos
Super feestje, dank naar de regen daardoor kwam er wat plek vrij...
vet feessie was ut alleen jammer van de regen :( en ik moest 45 minuten op me hamburger wachten :P
Senna *
uitermate TOP!:respect: ; 1e feestje, en zeer ges­laagd! :D Hardstyle & Jump-tent (Y) ..tot volgend j­aar! :bounce:
Sharky
Was een Zeer Geslaagd Feestje Early Rave :respect:
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... :respect: voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi....:D Decibel/b2s... :respect:
Sjorsum
was weer een zwaar de top feest, alleen jammer van het laatste half uurtje
SjroN
GEWELDIG !!!!!!!!!!! :bounce: Dj coone Maakte het laatste uurtje helmaal af !! :respect:
skatjebommel
echt weer een heerlijk feestjuuh heb me goed vermaakt zoals altijd beetje jammer dat het ging regenen iedereen wilde naar huis behalve ik :(
Slotsie Santiago Solari
That's the shit...
vet
Snaar P
VIP kaarten? De rij bij de VIP was nog langer dan de andere rij.. prima feestje, goed vermaakt, jammer van de regen..
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
spacemouse r r r
DEN-HAAG hakkuh was kk chemies bijna nokkie gegaan:P tnx maatjeee
this is the sound of..........NOIZESUPPRESSOR .......jaja mooi feeske
ja was op vakantie volgende x :D
muziek~was top! als ik me conditie omhoog wil schroeven dan koop ik wel een abbonement voor futurefitness...wat een kut lokatie!
Stippe­llijnt­je a.­k.­a.­ De tripka­bouter
PRO PONCHO!! Vet gezellig bij de early rave in de stromende regen!!! :cheer:
té groot
Stuite­rbalud­en
van begin tot het eind lopen stuiteren, gewoon super feestje , volgend jaar zeker weer
StuiterSidnO
GEWELDIG ! Dat zegt genoeg ;) ! Volgend jaar weer :D ! MEGA Dagje gehad :respect:
supernova
Zeker vet feessie! weergoden toch redelijk met ons gehad alleen catering was ruk! Verder goed vermaakt met mun maatjes:D
SuperSok
Was echt een superfeest! Ook de regen kon me niet tegen houden om lekker los te gaan bij de mainstage! :woop:
Goed feest. Heb me erg goed vermaakt en er werd verders goed gedraaid (Y) Industrial was prima alleen Akira kwam de boel weer ff verzieken (N) Waz de afsluiter dus zou wel geen andere platen bij zich hebben neem ik dan maar aan!!!!!!
SuuSje!!!!
Ja ja leuk feestje, ach ja en die regen we zijn niet van suiker!!!
Suusjuh :rot:
Jezus wat een fucking bruut feest, bijna alleen maar in de Early gestaan (y) Het park was niet echt bruut ofzo, maar ik heb echt zwaar gelachen het hele weekend, toch LIPPIE ;)
Eerste grote feeste buiten en twas GEWELDIG:D:bounce:
T-Fuzz
he le maal pilo:P
Noisekick (y) alleen kut weer! met al da modder!:S
Superrr!!Echt een tof feest en zeker voor herhaling vatbaar!!:D De sfeer was ook niet te houwen, ondanks de regen.. :D
regen was kut en de locatie vond ik ook niet zo geweldig vorig jaar was het beter
lekker stampen in de modder:P kvond het allemaal wel ver lopen! maar erg naar me zin gehad! NOISEKICK
Tessiej
Was egt Geweldig feest, alleen jammer da me telefoon t nie deed, maar ach, kei goed vermaakt igg:D
ThaFox
JAja dit was zeker Te VET:) Alleen de parkeerplaatsen:S
(Y) Het Was Echt Gewoon ZWAAR Vet!
the b@­bes .....­
het was een top feest lekker knalluhhh
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen h­ele tijd lekker in de hardstyle :bounce: Main was ­echt super kut, :kusje: voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
Geweldig feesje.. Tatanka,Technoboy,Prophet,J.D.A :respect:
Toef
lekker feesie, 4 dagen camping erbij was top weekeind!!
Tony the Torment
locatie was goed verzorgd, alleen vond ik t allemaal een beetje langerekt!! t geluid was in alle area's ook niet optimaal!! regen heeft mijn niet zo geboeid!! lekker veel bekenden!!helden van de dag zijn toch wel RAMON en THEO, UNEXIST en AMOK!!!! rogier en bob wij moeten weer eens vaker met zn 3en op stap gaan!!! en nog ef lekker rondgebanjerd met een hele leuke en lieve meid (damm, i'm falling in love with ya)!!!! oja en mn auto ziet er nu uit alsof ik de camel-trophy gedaan heb!!!!
TonYY
jaa zeker mooi feestje! volgend jaar weer van de party !! :)
valk 80
heerlij feessie,vooral afteren op de camping moet volgend jaar weer daar top
Het was cker wel n vet feest, heb me het meest vermaakt in de Hardstyle area en Main Stage was ook wel te doen, en de afsluiting was (y) !!!
VD
was weer knetter waus
Verdelger
Super feest (Y)
vldmikey
ut was zeker kk gek da doen we nog een keer
VLeeSKLaK
TOP FEEST!!!! vooral neophyte was waaaanzinnig
vnes
In 1 woord geweldig !!!!
Vonnie O:) Ponnie
Super feest :cheers: In de regen lopen huppelen enzo hehe zkerrr vet !! :respect: Noize Suppressor
Vosje jr.
Suppppeeerrrrr VET!!!!! B2S bedankt!!!
VS*
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha ;)
Vw_Michael
geweldig
Wannadance
flink staan stampen bij de jump :bounce: al kon het geluid beter!!- Super feest!! :respect: En echt kut om die parking af te rijden... lang staan aanschuiven:S
was aardig gekk!!:bounce:
Sow was echt een zwaar bruut feest, echt lekker uit me plaat gegaan :p
Wendie
1ste x debicel..vond het een geslaagd feest :bounce: muziek was goed..leuke sfeer
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
wouter kap
het was echt een super feest :D super vette decors vooral die van de main was te erg
Jump, Hardcore & Industrial :respect: Geslaagd feestje !! (L)
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
zooo was kk hard loss! super vermaakt met mn lieve schatje!!(L) jammer van de regen op t laatst, maaar t was GEWELDIG :bounce:
Yo-Liekah
Was zeker een geslaagd feesje in de achter tuin!!! :D
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog:D
Megavet! voor de verandering
Zambrettini
kut
Zebra's ruiken vreemd
Zeer zwak...
znilz
Er werd heerlijk gedraaid en de sfeer was ook super!!! TOP feestje
Ik vond het leuk.
{D©S}C­ornett­o®
Zwaar Bruut Feesie :respect: Bryan Fury & The Dj Producer :respect: Regen of geen Regen Charly & Theo waren Geweldig :bounce:
was zkr vet(y)
{NL}jo­rdy{NL­}
was een kk vet ffest en heb me best vermaakt alleen helemaal nat geregend :P
:bounce: :bounce: GoeeeeeeeeD :bounce: :bounce:
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
:respect: Echt n TOPfeestje! :cheer:
~*~ReVa~*~
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
~Will-o'-the-wisp A.­K.­A Dwaall­ichtje­~
Vet feest hoor, echt gezellig!!! En wat die regen betreft SCHIJT AAN!!!
~~m~~
Het was egt een super mooi feest!!!!!!!!!! volgend jaar zeker weer...
~~Straal~~
het was een gruwlijk feest. lokatie was super. ik heb me erg vermaakt bij Darkraver's love island. Darkraver draaide geweldig
•CLsT'
geweldig
¤Jessos (F)¤
was zwaar knallen:bounce: jammer van de regen maar we krgen van die handige regenjasjes:) verder was het gewoon SUPER:!:d
©
:cheer: Kej leuk --> Vince :respect: jammer dat de witte wijn op was en van de regen!!
Goed feestje gehad..Zker goed vermaakt
Gewoon een mega feestje! :woop: En los, en gaan! :bounce:
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)