Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1368), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3668), Rosio (1951), A.D.HeiDie (1939), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2700), anoniem (1631), Error Chick (1547), Markiez (2971), L.aD.ii - B.amB.ii (1164), * Zahne (2243), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1099), anoniem (1163), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

lekkertje heb een hele leuke verjaardag gehad (L) was toppie (Y)
!! IvO !!
geweldig
!! LiidY
Noize Suppressor, hard pfff Wel lachen :D Echt super feessie hoor Tnks Boys!&Lies(L)
!!*­ Claudia *!!­
Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
zwaaaaaaaar vetttt :P!!!!!
!!ReMMeS
waa echt weer een top feestje
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
nou was het was leuk tot 18,.00 toen was het ook in een keer over ,kk nepagentjes
(Y)(Y)(Y) supervet, alleen jammer dat t weer t op het laatste liet afweten.
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
'Amy..
INDUSTRIAL :respect: .. zeker goei feestje! zelfs de regen het t nie verpest.. gwoon deurgaaaaaaan:)
zuperrrrrrrrrrrrr
((@s))
Was echt super! Volgend jaar weer! De hardstyle tent vond ik het vetst!
(6)Ais(6)
hardcore was super :bounce: En wat was ik blij met de industrial :kwijl: stampen in de blubber bij noisekick was gewoon bruut:D
(BST) neaf
Diep relax feest
(f) Sharon
was mooi..!!!!! :D
(K)Just A.­(K)
wiiieeeh was c-ker een toppie feest ;) :D
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
twas echt weer een super vet feestje khad ook niet anders verwacht het was ook een leuke lokatie met echt super veel leuke mensen om me heen heb echt een leuke dag gehad,soms wat natjes:P
Ja zeker een leuk feestje, alleen jammer van die regen! :p
DECIBEL OVERRULED DEFQON!!! & :respect: voor MC Da Hustla wat een brute stem zeg! :respect: het was G E W E L D I G !!!
* Silvie
Geweldig feest.. volgend jaar zeker weer... :D
Vet feesJuh weer ho0r,, lekker met alle stampertJes :D En heerlijk in de regen bij de Soundstylers :D:D was geslaagd :yes:
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
Echt een super feestje , zelfs met regen ;-)
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
Was egt super !! niks van regen meegekregen maar The prophet..:respect:
**saskiaap**
SUUUUUUUPERRRRR feessie!!!!! :bounce: (k)
**­wordt verwij­derd**­
Geweldig feest,, heb me super vermaakt!!!! :bounce: Volgend jaar zeker weer!! :D
*^*leonie*^*
top feessie, me zeer goed vermaken, irritant dat je elkaar niet kon bellen als je elkaar kwijt was :s
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
was gezellig!!
*E*L*L*E*N*
SUPERFEEST!!!! :respect: :P
*ElleN__(F)
kai vet
*ferdi*
twas weer un super feest, evil activities geweldig
*­H arders­tylesz­*­
kk doll
*Linnie
Zeer geslaagd feestje:respect: Op naar volgend jaar:D
*mandy*
was echt een super gaaf feestje!! :bounce: alleen klote dat de hardcore tent zo verrot was!! wat een natte zooi daarbinnen!! :rot: maar we gingen zekerr LOS !! 8)
was goed te doen, gezellig alleen jammer van het weer rond 8 uur.
Super gezellie gehad had mn vriendjes ;-p
*Passion*
jammer van de regen, maar zekers een mooi feestje, heb goed genoten:D
Heb me prima vermaakt :P :cheer:
super! alleen sfeer was maar bij sommige tenten goed en jammer van de regen. terror en hardcore mocht iets groter! verder super vet feest :)
Mooi feest hooor!! prima vermaakt (y)
-->Ex-brabander<--
Super vette party.. afgezien van de regen errug vet, zo zie je toch wie de DIE HARDS zijn en doorgaan ondanks da beetje water:P
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen:S vorig jaar was zowieso beter:jaja:
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
Super Feestje :bounce: :yes:
-TJEERD-
geen foto's???
-X-debje-X-
zeer goed
super feestje:bounce:(Y)
goei feest
..­†..­Lilly..­†..­
was vorig jaar zeker 10 keer vetter,bier op in sommige tenten,de hardcore tent was meer een sloot dan een tent!!Geluid was zacht en hardcore was veelst te blij,voortaan wat meer beuken:jaja: voor de rest wel vermaakt met me schatje:lief:
.Gossa
heerlijk feest
Industrial, hardcore, en Earlyrave :respect: echt een knal feest! alleen beetje jammer van de regen de laatste uurtjes!
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
0kkie
Super feest! Nog best gemazzeld met het weer.. jammer dat het geluid niet helemaal top meer was op het einde!
super feest :respect:
19diablo79
op zeker een (Y) feest :bounce: en het weer zeker niet tegen gehad....(die paar druppels :))
Dit was gewoon un kk bruut feest!!(Y):bounce: Wel prijzig maar zn geld zeer zeker waard!:yes::respect:
Geen minuut niet naar mijn zin gehad, veels te kort 12 uur DECIBEL, Zo voorbij, dus vogend jaar 24 uur goed??? gr
met de regen kwam de sfeer! (bij mij tenminste wel)
Leuk Feestje
:bier:­GeRtOs­:bier:
was zeker wel relax alleen regen maar dat kon de pret niet bederven bij mij ginge gewoon door in de tenten
:bier:­THOOM:­bier:
was weer een lachen feestje, lokatie ook goed en dichtbij dus mag volgend jaar wel weer zo!!
:bounce:Hij is gek he:bounce:
alles was toppie!!! wat een super feest!!!!!!
Goed feest! Leuke lokatie! Partyraiser, Brian Fury, Rude Awakening (Y) Alleen Producer gemist :/ jammer van de regen, maar was al gauw weer droog 8)
:jaja:­Milan:­jaja:
Woow Noize Supressor:respect: Hij flikt het telkens weer he:d
:mixje:Te WiNkeL :bounce:
heb me super vermaakt :jaja: vond vooral de hardstyle tent echt geweldig en de early rave ook (Y) vond alleen de locatie minder als die van vorig jaar!
:rot:A­nnemie­k
:respect:J.D.A .. EVIL Activities Partyraiser :respect:egt super feesje alleen jammer dat het lter regende egt heellang mooi weer gehad:D:D:bounce:
super feesje...
<><mic­hael><­>
zo dat was me het feest wel zeg mmm wat een lekker feestje :p
>D<
Vorig jaar was veel beter!! Alleen de laatste uurtjes waren SUPER op de mainstage!! Maakte de dag weer helemaal goed!
Vorig jaar was ie gewoon weg beter
@dem@
wat een vet feest er werd goed gedraaid en een goed geluid op naar volgend jaar
[ Mystical ]
:respect: Tommyknocker, Endymion, Neophyte en Rude Awakening. Jammer dat ik Nosferatu heb gemist door de regen. Maar later op de avond toch nog gezien bij Darkraver love island (Y)
[>T*­i*­n*­T*­i*­n<]
ZO WASE EGT GOED ZO
was egt wel ziekelijk vet feesje
was goei feestje :jaja: "het is tijd om te snuiven, snuiven, snuiven" :coke:
echt een super feestje, en die regen was wel leuk haha:P
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
Wel geslaagd feest hoor! alleen mocht de hardcore tent wel een beetje groter :P Partyraiser,daY-már,Neophyte, evil activities :respect:
[KroonJu]
Zeker master, dik voor mekaar, Noize Suppressor en Darkraver island waren zeker goud!! En eindelijk weer eens een paar freiselijke figuren daar!! Zoetermeer en Breda (Y)
[Mir]:[
vond t tegevalle :/ vooral die kutregen!!!
[NL] stefke [NL]
super feest!!:D
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Vond t echt een rlx feest, alleen ware de area's echt te ver van mekaar!! zeker :respect: Catscan, Elstak, Tieum, Noisekick en Noise Suppressor!! volgend jaar denk ik tog maar weer!
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes:p
[NL]Un­iTeD[N­L]
had er tog wel iets meer van verwacht. noize suppressor en akira waren geweldig :respect:
[OKP] JCVD
was weer geweldig weer viel ook mee en werd lekker geknald :respect: Outblast :respect: Catscan :respect: B2S
[OKP]KNABBEL
Super Feessie alleen jammer van het parkeerterrein wat was dat een bende!!!! Maja dan ook daar ma effe hakken!!! Iedereen bedankt was gezellig
[PFSQUAD] Patrick_­D
SUper :) :respect: to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN :D - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
ging er weer aardig op..precies op tijd binne voor PARTYRAISER...was weer SUPER...wesley tot de volgende x...alleen dat KK-WEER op het eind
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
zeer vet feesje.........:vaag:
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
_­ B _­ r _­ y _­ a _­ n _­ T_­ j _­
Heerlijk Feest gehad ! :) :bounce: VOLGEND jaar CKER weer...
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
_D_O_P_E_Y_
vette shit
_Rubje_
:respect: :D geweldig feest!!
_Scorpia_
Echt een super feest. alleen jammer van de regen. :respect: TommyKnocker :respect: partyraiser
_Tim
Wat een feeest !!....Geweldig !!!
Aapie!
Jammer van de regen 's avonds, maar de bikkels stampen door :D Zeer vet feestje! Southstylers en Max B Grant! :respect:
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
100% knalluh :bier: partyraiser :respect: bier was weer lekker :D
adje_afca !!
:respect:
Was echt coolw... ook het stampen in de regen...
Alet
Echt een super feest! En die set van Charlie en Theo was geweldig! Mooi die oude nummers. Was het geld meer dan waard, had dit niet willen missen.
Angel-Rico
de best duidelijk
angeleyes
hey iekkie.. tja ut was een lange dag,maar zeker wel een mooie dag niet dan..
GEWELDIG!!! Wat een top feest!! Niet gaan zeuren over de regen, want we hebben het toch nog best getroffen met het weer:D SUPER VET feest!
Army Huus
MASTER!!!! alleen jammer van de regen en dat ze al om 22:20 stopten.
Geen gezeik over regen, geluid, ... Hakke in de regen bij Charly en Theo :).. Het was té mooi..
art und joy
heb me masterlijk vermaakt, :respect: vet feest ,g­­­oede line-up :respect: jammer van het weer aan he­­t eind ­alleen
heerlijke dag gehad was weer een geslaagd feestje! :bounce: vince draaide lekkr en vooral de laatste set was te mooi NOISE SUPRESSOR
AS
Zeker vet feestje :K jammer van de regen maar ondanks dat goed vermaakt :bounce:
Awesom - O
Super naar me zin gehad...goed weer ook..alleen 's avonds regen:)
(y) feest !! + (y) sfeer bij de early, b­­i­jna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen ­F­ew­ en Vinc­e en zelfs de regen kon de pr­et niet­ druk­ken,­ gewoon doorgaaaan !
Superfeest, echt een topdag gehad!!!!
B.A.M.M.
was wel leuk feesje zo in de regen... lekker stampe in de modder!!!
Oldskool it is!!
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
Bacolul :/
SUPERSSSS vince:respect: alleen jammer van de regen maar dat kon de pret niet drukken :bounce:
blijft toch lekker stampen he van die deinende houten vlondertjes :lief: voor het derde jaar op een rij most defenatly mijn nummer 1
baltazar010
te gek
barrie gammele knie
geweldig
niosekick respect
Bazzhuntahh DH
was egt knalluh... alleen matig dat ik me mobiel was verloren :bier:
Be Free!!
Was een super feest!!!!
Bennie076
leuk feesje weer !! al was het vorig jaar vetter moet ik zeggen !! prophet was weer GEWELDIG zoals de laatste 2 jaar op de grote feesten ! :)
Berkel_­CSL [PaRtY-FrEaKeR]
was wir top feesie, prima locatie :D alleen kut van die regen
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
helemaal los!!!alleen jammer van die kutregen
billies
:kwijl:OH MY FOKKING GOD:kwijl: wat was dit een bijzonder geslaagd feesie....INDUSTRIAL :respect: :respect:
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
Bjorn-->>Batsie
Mega feest! echt geweldig.. :respect:southstylers :respect: lekker doorgaan in die KUTREGEN :cheer: maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen;) : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! :respect: B2S :respect:
bjornoooow
leuk feest alleen die klote vreet en zuip tenten waarom die lange pleuris rijen??????? verder vet feestje
Black Widow
Pak een punt! Het is tijd om te ................ snuivuh snuivuh!!!!!
Blijs Blaas
Mooi feestje! Alleen dat ik werd aangevallen door een losgeslagen beer was even wat minder, shit happens! ;P (Y)
BlOnDiE-LiCiOuS
Was me wel weer een feesiej alleen minder van de regen blubber boel...!!!
BNI-AnnEs
Goed vet,,ik heb altijd al gezegt Outdoor GOED RELAX,,uuh alleen regen is minder mja,,nix aan te doen..zkr 1 van me vetste feeste!!
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
bowiemaster
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo :respect:
Boxtradamuz
Was een dik feest.... Partyraiser beukte weer erg lekker (as usual).... Verder dikke afsluiter met Rude Awakening in de Techno.... Heerlijke kraakpiep!!!
BQB
Zeker leuk feessie.. alleen btje jmmr van het geluid bij de hardcore.. gemeente begon te zeiken zeiden ze :( voor de rest prima vermaakt!! :D :vaag:
Bram [Kliniek]
geweldig feest!
Bremmel:p
zeer geslaagd feestje :d
Dit was egt weer superrrr vet!!! Technoboy was tog wel de beste he :P
C 2 Tha arlO
Was weer goed feestje voor de korte tijd die ik er was B)
C@@TJE*078*
WAANZZZZZINNIG :BOUNCE:
Caatje btbw
Idustrial/Schranz :respect: !!! Unexist :yes: & afsluiting Rude awakening :bounce: ---> Geweldig feest weer :D
CANADIAN
SUPERfeest, zag er leuk uit, heb me goed vermaakt .
:respect: B2S! Zeker goed gedaan! Veel beter dan verwacht! Lekker weerje maakte het helemaal compleet! Alleen jammer van de regen..iets meer schuilplaatsen per m2 had wel gemogen, want die regen was wel een beetje voorspelbaar.. ben nu snipverkouden maarja.. heb me wel goed vermaakt en daar gaat het om! :D
Chrisiets
Was zeker een goed feest, alleen vond de lokatie van vorig jaar beer lingebos. Nog steeds van de kaart dus was zeker gezellig , was alleen een beetje nat geregend:P
Christijan
het was weer gruwelijk genieten
cillatjuh20
het was een knal feest volgend jaar weer:D:D
goed
cK Rotterdam
was gek alleen minder dan ik verwacht had, maar ja misschien had ik me er teveel van voorgeteld
ClubbinHero
Top feest! Vooral goed vermaakt bij Luna en Duro! :bounce:
Colinda(f)
:D Super Feesie :P hoppataaa gas erop en gaaaaaaan :bounce: Op Naar Decibel 2007:D Bedankt Iedereen(K)
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer:D:D Echt top!
was egt een supper feest goed vermaakt alleen die kut regen had niet gehoeven der na weer erg vet !!!
D i e n
echt een geweldig feestje :D prima vermaakt volgend jaar zeker weer :D
D-Jamez
:respect:
dabeatjunkie
Was (Y) veel bekenden, lekkere muziek en stralend zomerweer ;p
Darkness - Always be a rubberboot :p
zooo dat was goed zeg, boeiend dat het regende.. gewoon beuqen!
de JVR //­ Symbiotic
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering :D Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet (Y) De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk :D en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien :respect:
Delete123
Was zekers kk vet weer :D Waxweazle, Vince, Partyraiser, Panic :respect: tot volgend jaar! :cheers:
goei feestje weer in brabant! early rave was het gaafste
Denzity
Vet feest, alleen jammer dat poncho's in de regen niet goed zichtbaar uitgedeeld waren en sommige ijzeren loopplanken omhoog staken, zag veel mensen struikelen.. maar verder was het goed te doen, op de regenbuien na !!!
Was vet!!! (L)
Di Gorpi
Toppertje!!! Echt een zeer vet feest (Y) volgend jaar zeker weer :D
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
DJ Catastrophy
erg lekker feestje gehad :D
DJ Dangerlady
het begon pas om 8uur te regenen hoor!! heel de dag in t zonnetje, super feestje goed georganiseerd
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
DJ HARDBLASTER I'M BACK
Wat een geweldig feest veel bekenden en er werd bijna overal super gedraaid :respect: The Prophet en Southstylers
DJ Henk
geweldig weer vooral de Techno en Industrial :cheer:
DJ Lippie
aay
vond het weer nog meevallen, super feessie !!!!!!!!!!
Djexunz
Goed feessie! Alleen jammer dat de set van Lownoise & MenTheo letterlijk in het water viel. Ik was wel benieuwd naar hun setje :9
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
was weer een zeer geslaagd feesje :)
Dolle:bah:
Dit was echt weer een goed feeske!!:D Mooie locatie,snoeiharde geluid,vette sfeer(y) :respect:tommyknocker Volgend jaar zkr weer!!
Dryade
Oeh B) Dit was gewoon genieten :D DefQon overtroff­en, das duidelijk :D Tommyknocker (L)
e v ii x
Supper feestje, goed weer lekkere muziek, alleen slechte afsluiting van Panic! jammer..
Edisfred
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor :no: Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor(y) Mooie mensen :P en een lekker sfeertje, TOP :D
Eesje
Het was echt fantastisch, ik heb genoten en wat n toplocatie!!!
Elliszj.
in 1 woord GEWELDIG
Endy4Life
2 woorden : Geweldig & Gek
Enovi!!!
zo dat was weer 'n ECHT feestje:D ik miste wel wat mensen(L)
ENROC
Charly Lownoise & Mental Theo, Pet Duo :bounce: De­ aankleding was er goed, toch heb ik het idee dat ­ik iets miste..
Esther
Was een top feest weer!! Mooie lokatie en super gezellig met me schatje, Brenda en Andre!! Charly Lownoise en Mental Theo waren echt vet!! :respect:
Explode
:respect: The Prophet :respect: Super set!! Op naar Q-Base!!
FeMmIe
supertje!
Fer-e
HEHE ondanks de regen nog een kicke feestje :) weheheh mooie openingsfeestje weer na lange pauze :P
Fierlj­eppend Fabeldier
Was lekker feestje, Hardtechno zaal was geweldig. Early stage ook wel weer lekker B) Rude Awakening :respect:
Wat een MEESTERLIJK feest! :D Alleen maar in Early gestaan, lekkere setjes gehoord, veel gehakt, veel bekenden, heerlijk weer, dikke lokatie, lekker in de stortregen losgegaan, was gewoon super! Volgend jaar uiteraard weer aanwezig :yes:
Fishcore
EVIL ACTIVITIES was gewoon zwaar vet
flesh is the fever
vet feesje zooon relaxt volk heb me goed vermaakt in the beekse berge !!
Flexy
teveel terroristische aanslagen
VET VET VET..!! Kan er niet meer over zeggen..!
Kheb me weer ouderwets zeer goed vermaakt daarzo, alleen de regen was kut maar ja niks aan te doen --> SUPER
Freaky Mouse
Vet
was echt een SUPER feest NOIZESUPRESSOR!!
Freakymiky
M'n eerste Decibel, maar meer dan geslaagd!
Frensmeister
Lekker :) Poncho Pogo :respect:
Frequencies
T was lekker hor
Geweldig
Funky Boefje:p
Muziek was wel lekker maar verder niks bijzonders!! :no:
Funny-Bunny
ik vond het een geslaagd feestje charly lownoise&mental theo vond ik super van de ene kant jammer dat het geluid uitviel door de regen maar toch had het wel iets iedereen met de poncho aan en hoppa :cheer:Noize Suppressor:cheer: niet verwacht maar Rude Awakening vond ik ook wel sjiek
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
Gabber­Pinda4­Life
Zo geweldig was het niet:no: Industrial geluid:X Die speakerdie kraakte wat een ramp:S Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd:S En geluid in de main met Panic ook rampzalig:S Het knalde gewoon niet:frusty: Ja wel bij het laatste nr weer de anthem:vaag: Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan:no: Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook(Y)
Was gewoon baggeren tot je erbij neerbaggerde... :S
Gekkuhuis
het was het feest van het jaar knallen en het weer zat ook gelukkig mee volgend jaar zijn wij er ook weer bij de muziek was vet knallend jongens van b2s ga zo door
Gert-Jan
Het regende gelukkig niet de hele dag, maar de sfeer was goed
Geschi­edenis :respect:
er zijn verharde parkeerplaatsen pal voor de deur. Dit zijn zaken die je bij geen enkel terrein tegen komt. Helemaal geweldig dus! En we weten zeker dat de bezoekers dit straks zullen beamen.’’:jaja: verhard :frusty: :lol: maarja, verder top feessie(Y) tenten te lang gestrekt uit elkaar. te veel lopen. Maar mij niet meer gezien op Decibel :no::respect:
GET OFF THE FLOOR
weer veel te gauw voorbij
gietahh
echt kk vet :D was cker vet lkker gek doen :xtc:
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
onverzorgd feest, ben wel beter gewend van ze. jammer
Schatjes! Op ML gaan we hand in hand banjeren. maak het helemaal goed.
H4L:bounce:
Anders loop je je ff de tering! Maar was cker gezellig :bounce:
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
1 woord DECIBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!! regen heb niet eens regen gevoeld geweldig­ mwahahahahaha
Geweldig! Zeer geslaagd!
Haagsehoolie
Was weer helemaal losjes :bounce: en Zwaar gezellig.echt helemaal perfect.:respect:
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
Hardcore Infinity
Neophyte, Day-Mar, Noize Suppressor... :D Heerlijke dag, en een beetje regen mocht de pret niet drukken !! Alleen betalen voor de wc? Natte draaitafels... boxen die kraken... :P
HARDCORE WAY OF LIFE
zwaar vet feesie :respect:
hardcore-junky-nick
kut man ik wauw ook gaan eerste x dat ik di feest mis KANKERZOOI!!!!!!
hardco­refrea­k->vallard!­
was helemaal top feessie!!:respect:
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
leuk feestje! Binum draaide top!!!! en charly en theo was vet :D
Hardstyle minded!!­ - - Björn
Heerlijk feest! D-block S-te-fan lars tindy tatanka toppers!
Hardst­ylePas­sie
het feest was geweldig alleen de regen was minder en B2S heb het beter georganiseerd als bij emporium
Harley Quinn
ECHT VET FEESTJE
Was zeker vet alle area's waren goed opgebouwd jammer van die regen aant einde maare voor de rest super vet :D :respect:
Geweldig feest! :bier::D Feesten in de regen tijd­en­s Chary Lownoise & Mental Theo te vet gewoon!! ­:bounce: Kortom, een mooie ervaring rijker..
Hazinh0
Wat een vet feest, ondanks de regen en blubber. Schijt aan gewoon doorstuiteren :yes:. Het geluid in de Hardcore zaal was zeer goed en in de Industrial was het geluid ook nog wel te doen, maar verder was het geluid echt naad (N) Sfeer was goed. Al met al super vermaakt. DaY-Mar en Neophyte draaide zeer bruut, maar Noisekick :respect: deed het hem toch wel weer. wat een geweld :kwijl:
heejha­llomet­mike
WICKED DUDE ..
Krankzinnig lekker, alles was prima :D
here we go
geweldig
Hoekie!
Super feestje!!! :bounce:
geslaagd feest alleen jammer jammer van de regen:(
VET feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!
super feeestje!! goeie sound flexe sfeer en veel mooie vrouwen DJ Paul en Rob :respect:
HUM member: Nosferaarsu
bass-d draait ff drop it alsk binnen kom:respect: chosen few :respect:
Hurs
Eigenlijk alleen de early rave gezien ma zeer geslaagd feestje gehad! En die stortbui vonk alleen maar vet :D
I.T
charly lownoise & mental theo :respect:
iLo_013n
Super feest! en natuurlijk mooie locatie :D
dit was een super fesie
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
Ivanhooo
decibel was weer geslaagd :yes: vet dat de Industrial buiten was (Y) en de Hardcore tent mogen ze volgend jaar wel wat groter maken, veel te druk daar :P beetje jammer van de regen...... DaY-már :respect: Partyraiser :respect: Noisekick :respect: Akira :respect:
J' lijntje
:respect: Duro Man Van De Avond :respect:
J-Bo's event support
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest. :yes:
J.85.!
Zeer goed vermaakt (Y):D
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag:D
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
jansie78
het was gaaf en gezellig
Was echt super
Jeff_
jammer van de regen, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. fet feest gewoon
het was echt een super feest alleen jammer van die­ regen bui en was echt weer gezellig met jullie allemaal
techno was mijn area
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen! (H)
Jeromeke
Heerlijk feestje en nog nooit zoveel lol in de regen gehad :D
Jeske!!
t was super!!! tis mar goed deh we niet smelten he ;)
jessic@
Tering end gereden...en dan niet binnekomen :(:S
Jippper
beste lokatie hahaahah want dan kan je nog ffkes naar de oniz
JolieMelodie
(Y) was echt 8) :D :flower: en echt overal waar je ook maar naartoe ging was het goeie muziek! Tatanka, Vince echt geweldig! :bounce:
Jordaeh
Heel vet feestje, regen was jammer maar te verwachten! Mocht de pret niet drukken, prima naar m'n zin gehad. Waardeloze fouilleren btw.
vet feest jammer van de slijkzooi maar voor de rest :bier:
in 3 lettergrepen : GE-WEL-DIG! NOIZE SUPPPREESSSSORRRRR!!
Juf Ilona
Was leuk! Thanks partypeople-tjes! :D Maar ja... regen :( Ondanks alles lekker feestje
Just_S
gewoon af! Kunnen ze hier in België toch nog wat van leren!
Kapsoons
Super vet feesje :respect:
Was weer kk gek feessie.. Chosen Few was mijn held van de dag :respect: Vorig jaar Decibel was wel vetter maarja!
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Kelso-gekske
Bryan Fury 8) :respect:
3 Jaar aan een stuk naar decibel geweest,maar dit was echt het toppunt!! Geweldig! :D
Kimm!e...
Top feestie.. en super camping :D:D prima vermaakt!!
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. :respect: for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt:P
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
koekiebakker
Heerlijk feesie!!! op dat ene buitje na :S Partyraiser Was De MAN
kova
:respect:charly lownoise & mental theo :respect:
Kronox
SUPERVET!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo, Panic, Tommyknocker & Noize Supressor
L.­aD.­ii - B.­amB.­ii
Feest was ondanks regen zwaaar geslaagd!!!!!
L076
WAs zeker 1 van het vetste feest dit jaar :respect:
L@­dyKlènne..;­P
Zeker beter dan de laaste defcon...:yes: Een dikke - punt..1,5 uur over doen om weg te komen op de parkeerplaats..maar gelukkig was t wel gezellig met de mensen om ons heen...(Y)
La Martinos
serieus mega feest hardcore tent op het laatst helemaal los en early rave met paul en rob super gewoon
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
LadyOf­Dance1­985
Super feest. Hele leuke locatie. Sfeer was goed. Set van Dj Rob echt super !! Volgend jaar zeker weer
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
KUT REGEN!!!!!
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
Vet vet vet!!! Zeker op t laatst bij early rave! :D
Heerlijk feest, met een geweldige after :X
Leipe Shit Ouwe'
Hardstyle was echt Vet!! DURO en Tatanka:respect: The Prophet moet weer een x nieuwe platen gaan kopen..
Heerlijk feestje weer, toch vond ik Decibel 10 keer vetter toen het nog snachts gehouden werd! b)
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
likkum
het was weer een lekker feesie!!!!!!!
Lindaake '82
yeah
Live forever
ECHT SUPER GEWOON !!!
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
LOUSJE
VET :cheer:
Wat een feest.. wat een feest
Lucas*
:respect: TheProphet :respect:
lucje_b
zeker geslaagde dag, maar had er meer van verwacht... geluid en aankleding was zeer minimaal (behalve hardstyle en main) en de hardcorezaal was veel te klein:S maar wel ponchopower @ charly lownoise en mental theo B)
LUCKY SLEVIN
geweldig feesje
Leuk, schranz. Pet Duo :respect:
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
super feestje
Maarssenaar
zeer goed
Maartje2209
Helemaal super, volgend jaar weer!!
Geweldig
MaiKsKe
Jah was weer supper alleen de regen maakte het druk in de tente da was alleen klote maar verders Toppie :D
Mark_V
Was weer echt mega vet, :bounce: :yes:
Marliefste
Net zo vet!!
beetje jammer van de vip ingang
Zeker een geslaagd feestje!! Letterlijk m'n nagels verrot getekt in de Jump area :S! Oh wat werd hier heerlijk gedraaid; Binum, D-Feat ft. Dark-E :respect: Ook de Early Rave en Hardstyle waren zeer goed te doen. Charlie Lownoise & Mental Theo (Y) En wat blijft The Prophet toch een geweldenaar :D
ECHT EEN DIK FEEEEST :bounce:
MartinVLD
Super Feest!!!! Jammer dat het geluid aan het einde in de mainstage zo zacht was!!! (speakers opgeblazen ofzo)
MasterGuido
Super feest! Volgend jaar verwacht ik Decibel weer in de beekse bergen.. :D
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
MC Tha Watcher
echt een crazy feest :respect: goed gezellige puinhoop :jaja: MC Raw & Distortion :respect:
jaha vet!! de weg kwijt
Meertiej(K)
Was me weer een suuper feesiej ondanks dat k*t weer:D
Men....
Superdik feest, alleen jammer van die regen!! Maar kheb me wel uitstekend vermaakt...! en de wc`s waren ook lekker super schoon!!!!
Merle'
Kei relaxt natuurlijk! :D
Michael...
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
hij was weer lekker alle dj`s :respect:
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Mister ??
me gekste decibel van de 4x dat ik nu gwst ben!!! weekend lang in zo'n huisje op het park is ook echt helemaal te gek!!!
Mnonnie123
TE LOS VOOR WOORDE GEWOONN!! :respect: noize suppressor
Jaaa was gezellig :bier: Heb me goed vermaakt !! Tent was wel heet ja..
moniq-ie (k)
Wat een goed feest! (y)
Moppiejjj
was egt knalleeen!!! :cheer: superfeessie
MR SH1N3
PURE GREATNESS !!!!!!!!! 100%
mystery man 1986
hij was lekkah!!!!!!
Myth3
Wat een Top feest was dat zeg!!!
N!cKoS
geweldig
Naaikie
heerlijk feestje heerlijke sfeer en t weer zat ook mee dus zeker een geslaagd feest
Naughty Devil (6)
Echt Super!!!!!!!!!!!!!!
Nelis..
leuk hoor alleen jammer van de zon :)
Nicole...­ :flower:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa subliem!!! Rude awakening (L) tieum geniaal! en de intro van speedfreak :9 dat geluik *kippenvel*
Wat een gruwelijk feest hahaha.. echt knalle
nighthawk ;D
was een zeer geslaagd feestje, had me er alleen toch nog net iets meer van verwacht!
Nippel FR
top feesie, met de regen kwam er juist extra sfeer, die ik een beetje miste! (Y)!! stuitere!!
NiQa
Helemaal een top feest!!!! Jammer van de regen maar verder helemala te gek!!! :bounge:
ik heb me echt vermaakt was gewoon weer even ouderwets beuken!!!
erg vet feestje!!!!
NL.Daveku
zuiver feestje
Notorious-:bier:
GOED, MAAR MATIG!!!
Nuiver Met Een A
Super vet feestje echt vette locatie als het volgend jaar weer daar is ben ik er zeker weer bij
Nynke 8)
Was superdag weer :D
Rrrrrrrammen.. ...Fokkin vet gedraaid :yes: AMOK :respect: kippevel gewoon..wat een ontiegelijke set
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
onders­teentj­e
geweldig
paarhaas
Vanaf duro was de hardstyle mooi. Maar daarvoor was Neophyte geweldig. Het hele feest was super. Ik wil weer terug
was n mooi feestje op de regen na:P
Papa Pitstyle
:respect: for MC DA HUSTLA
Paratronix
(y) Volgend jaar weer!!!!! Bryan Fury :respect:
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Wat een SMERIG lekker Feestje weer dit jaar! Het echte HANDE VOETE WERK :yes: Werd echt smerig lekker gedraaid :D
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
Party_­Chicky (L)
Wat een opstelling zeg!! Volgende keer iets beter nadenken ;) Maar voor de rest,, Geweldig feest!! :respect.. Bij EA weer helemaal LOS!! :D
Partyangel :devil:
Lekker Feest! En die paar druppels mochten de pret­ niet drukken B) Lang leven de Poncho :respect: !!
Partymiller
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld:S Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!:bounce: :bounce:
PartySjaak
Asociaal Bruut Feest!!! :D:D Hardcore Mainstage Industrial!!! Panic mooie afsluiter (Y)
PartyWiel
Noize Suppressor goede afsluiting :-) Vet feestje verderr !!!!
Paul Ajay
Have you ever been mellow :bounce:
pietervd
Geweldig feest, lkkr hard, en geweldigge afsluiter
Pimpel
wat een geweldig feest zeg... :respect: voor iedereen die in de regen bleven staan tijden charly lownoise en mental theo... Unexist was echt gaaf
Pindaklaatst
Heb me heel goed vermaakt (Y) Vince, The Viper, Tatanka, Bass-D :respect:
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
Was egt een fucking vet feessie alleen jammer van die regen :( :P
't was geweldig helemaal toppie
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
HARDSTYLE GEWELDIG! :respect: lekkerr losss.. echt super feessie!!
prijntje
wat een watjes joh weg rennen alst gaat regenen echt zielig:jaja: maar AKIRA geweldig gedraaid toen :respect:
Prime Suspect
helemaal geweldig! goede sfeer, er werd super gedraait! en ja die regen, ach het heeft wel wat beuQe in de regen! Southstylers in de regen :respect:
Prins*
leuk feesje gouwe ouwe
Pro-Hcore
goed feest, de regen mocht de pret niet drukken, wel dat ik bijna niemand kon bellen of smsen zwaar waardelooss vond ik dat! in de hardcore tent vond ik het zo maar een smerige tering zooi! maargoed kleren in de was en ze zijn weer schoon!! Noisekick :respect:
pruikske
dvd is waardeloos amper hardcore te zien
Decibel was (y) zeker een top tienertje :D Ice, Da­an was gezellig :cheer: :respect: Melvin, Ferry, E­ug en Steve :respect: Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie :)
was zeker top, alleen jammer van die 2 uurtjes, maar met regen gewoon doorgegaan in early:)
QB
Tja wat zal ik zeggen. Heb het erg gezellie gehad :D ondanks de regen en de blubber.
QLUBTEMPO
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
gewoonweg geweldig !!!!!!!
R-Search
Superfeestje :D volgend jaar maar weer denk
Zeer vet feesje, Mindustires was vetste van de hele dag _0_
was weer een top feestje :bounce:
R@$h!d@
2 DJ Nowaxx > super goed gedraaid schatje, ben echt trots op jou!!! :D
Rabedoes
WAT EEN SUPERVET FEEST!!!! top!!!! pffff wat sloot Rude Awakening KEIHARD af!!!!
RaCe-BoY
het was zeker VET VET
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
ram B ofwat ?!­
AUWHOORNEET wouter en ich woare weer SJERP !!! :bier: :vaag:
Raving Miky:xtc:
Vetvaag..:vaag: ma vond t eg gezellig en prima vermaakt;):bounce:
Razer.NL
Geweldig feest.. :respect: charly & theo ... Technoboy :D The viper..
rel frikandel
whoppa was weer lekker!!!!!(B)
GEWELDIG.. noisekick egt geweldig!!
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
Rick ;)
Goed zat (f)
riezzie
mega feest echt super
Riksen
was zeker knallen :D
dit was egt toppiie!! egt met de goeie mensen ernaartoe gegaan ook... egt een topdag gehad!
Robijntje!
GRUWELIJK FEEST!! topdag gehad met al me moppies (L)
ROELANDEZ
alleen maar gezellige mensen,top sfeer,top geluid(hardstyle)HEERLIJK FEESJE
Geweldig genoten 8-)
RoOmieY
vorig jaar beter !! :(
Rooosje
:respect: Charly & Theo :respect: (l)
Roxxxy*
zeker geslaagd feestje
Rsd kopziek 4-life
vet feessie jammer toen de regen kwam maar zelfs da liet me nie afstoppen..
S.­B.­ :bounce:
Zeer kwant feestje :yes: , "zwemmend" door Decibel :)
:respect: jump area :respect: super kicke!!! :D
S0ezie
Helemaal Super :bounce:
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
:respect: Vince, Charly Lownoise & Mental Theo!!! Heb me super vermaakt :yes: (Y)
SEN'
super.. (Y)
Serenity
Dj Rob bij de oldschool, CL&MT, Bass D en Gizmo!!
sexy blue eyes
:bounce:
Sick Brother 4 life 2
Kvond de regen super!! ;) Charly Lownoise & Mental Theo vond ik het hoogtepunt van het feest. Hoe t publiek de onderbrekingen door kortsluiting in de apparatuur door de regen opppikte, was in 1 woord uniek!!! Fantastisch!!! (Y) 1 Van mn mooiste feesten tot nu toe!!!
Sjefkuh
feest was echt vet.. alleen de min punten.. te weinig party tenten boven de bankjes.. was veelste druk binnen toen het regende.. de wc's hou het eens een x op een pisbon damnzzzz zeg.. maar voor de rest super goe....
Sjeppie
gewoon hakken, niet meer, niet minder :)
Skunk'd
was een leuk feestje, ik heb me wel vermaakt. niks meer en niks minder
Slankie...
hop hop hop helemaal geak hoor :respect: BASS D :respect :respect: TECHNOBOY :respect:
Smets!
Heel erg vet! eentje voor in de boeken! Early Rave + Hardcore + Industrail (Y) Charly Lownoise & Mental Theo :bounce:
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
Sofietje (L)
:respect:, Was Super...Volgend jaar weer aanwezig ;)
soske
grapje
Godgruwelijk wat een Feestje zeg :respect: Day-mar en Partyraiser :kwijl: Tommyknocker (Y) op naar 2007
spring musje
was een geweldig feessssie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stefan
Geweldig feest alleen de industrial hadden ze naast de hardcore moeten plaatsen.
Stefan-the-Sound
top locatie (Y) top dj's (Y) top organisatie (Y) N­eophyte, endymion & nexes, Technoboy, max enforcer­, panic, dione, noize suppressor, evil act., isaac/pavo :respect: helaas hebben we nosferat­u/paul/outblast/prophet/deepack gemist ivm regen/time-table. ging ­lekker hard in de hc tent
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
Was blij dat ik uberhaubt weer op een feest stond! Net 2 weken terug vanuit Afghanistan en werd vrijwel meteen gedumpt! Dit feest was een goeie afleiding! Lekker staan stampen. Alleen jammer van de regen
subliminal_
amok draaide et beste !!!!
SuperSok
Was echt een superfeest! Ook de regen kon me niet tegen houden om lekker los te gaan bij de mainstage! :woop:
SUZE.
Vermaakt. :)
Eerste grote feeste buiten en twas GEWELDIG:D:bounce:
heeeerrrlijjjkk feestje weer!!!!!!! pff rob alweer heerlijk gedraaid in de oldscooltent jongen!!!!
TernTerror
Decibel 2006 was weer zeer goed...:respect: Early Rave Area :respect:
goed feest, goed geregeld, goed gedraaid (industrial), en was weer gezellig met kleine liekje
TERRORTEEF
Super feesie was ok lekker weer smiddags, alleen jammer dat het toch nog even ging regenen maar de zweer was super :P
Ik ben vandaag pas bij aan het komen dus zal wel n goed feestje geweest zijn dnk ik zo
The Grimreaper
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. (Y) Er werd bij de Early Rave open air echt sup­er­ goed gedraaid. :D Zeker door Charly Lownoise en M­ent­al Theo ondanks de regen en kortsluiting bleve­n ze­ gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. :D Volge­nd ja­ar zeker weer van de partij. :bounce:
In 1 woord GEWELDIG!
The Machine
Mainstage was echt bruut, daar kommen we voor. En Roy: "Dit wordt te..." hahaha: DISCOSNATZ!
The Rienus
WAAAAAA super feest gehad!!! :respect: :D Dat beetje regen maakte me ook echt vrij weinig uit :) Maaike en Fleur super bedankt (K) TOMMYKNOCKER :respect:
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
The_Razzler
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde ­deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon­ te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe­ pwoap remix :respect: Beste liveset was DJ Coone ­:woeptidoe:
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen h­ele tijd lekker in de hardstyle :bounce: Main was ­echt super kut, :kusje: voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
thrillseeker
geniaal
Geweldig feesje.. Tatanka,Technoboy,Prophet,J.D.A :respect:
Timmer :bier:
Het was weer een leuk feesje :) goeie muziek!
Vet feest..Francois maakte mijn dag helemaal goed!! :respect:
Geweldig weer!! Hardstyle tent heerste! :respect: TATANKA, DURO & TECHNOBOY :respect: Volgend jaar weer!!
Tony Antonis
So Dit was een goed feest jammer van de laatste uren die regen
TonYY
jaa zeker mooi feestje! volgend jaar weer van de party !! :)
goldstrike :respect:
Trinity³
Heerlijk feestje :lief: Locatie Beekse Bergen beter dan Lingeos naar mijn mening :jaja: Goed georganiseerd door B2S ook, bijna alles klopte (Y)(Y)(Y)
Tsjabbie
was weer leuk feest heb me prima vermaakt alleen jammer van de regen eind van de middag maar ja je kan niet alles hebben he we morgen blij zijn dat het niet de heelde dag heeft geregend :D
tuneboy
DECIBEL :bounce: Vetjes
Twin Sister
leuk en aardig hot feestje...:yes:
UTCA_Chin
Niet zeiken over het weer... Het was echt knallen! Vooral bij Partyraiser en Unexist :respect:!! Later veel meer rondgelopen maar was wel gezellig :)
valk 80
heerlij feessie,vooral afteren op de camping moet volgend jaar weer daar top
vanKne­tteren B)
heb me weer prima vermaakt! :respect: B2S :respect: early is me leven:D
Het was weer Superrrr :yes:
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
VS*
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha ;)
Vw_Michael
geweldig
welmoeddd O:)
Was super!! Mooi feestjee..
Wendie
1ste x debicel..vond het een geslaagd feest :bounce: muziek was goed..leuke sfeer
Whit-ney
Was echt gezellig!
Wierts
Echt een geweldige afsluiter van mijn vakantie!!Partyraiser: Det is toch neet mier normaal?Bedank B33st voor je aanwezigheid
Linksvoorin Hardstyle.. Altijd goed..
Willempie:D
was echt een super bruut top feesie volgend jaar zeker van de partij
Industrial was VEEEET! Hardcore-tent was (n) :no:
wolt3r
superfeest!
wouter kap
het was echt een super feest :D super vette decors vooral die van de main was te erg
Jump, Hardcore & Industrial :respect: Geslaagd feestje !! (L)
yamaha rider
was een zeer goed feest en volgend jaar weer hoop ik
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
Youne
Had meer regen verwacht, dus het viel me nog mee! Super feest! :D
Zambrettini
kut
Zweven!!
Goed vermaakt volledig space tjah diej regen he :roflol:
Zwoelio
Whaaaaaaaaaaaahhhhhh skôn feestje, veel bekenden gezien en op het einde met menne moât nog ff de laatse loodjes eruit gestampt met panic.
was zkr vet(y)
{NL}jo­rdy{NL­}
was een kk vet ffest en heb me best vermaakt alleen helemaal nat geregend :P
|Prod!gy|
Superrr (y) alleen kutlocatie
~~m~~
Het was egt een super mooi feest!!!!!!!!!! volgend jaar zeker weer...
• •M@rCky• •
heerlijk feest!!met dank aan de regen en Charly&Theo!!!!echt super!!Coone was n lekkere afsluiter!!!
•CLsT'
geweldig
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
best naar mn sin gehad...helemaal uit mn naat!!!hehehe...
¤Jessos (F)¤
was zwaar knallen:bounce: jammer van de regen maar we krgen van die handige regenjasjes:) verder was het gewoon SUPER:!:d
©@$
heftig feest, alleen de tijd ging te snel en de regen was kut
Goed feestje gehad..Zker goed vermaakt
Gewoon een mega feestje! :woop: En los, en gaan! :bounce:
».­°.­W.­ e n d y
Geweldig Feest :D Erg Goed Na Me Zin Gehad... Ook De Regen Prima Doorstaan :)
»Tamara
in 1 woord » Geweldig!! hardcore & mainstage (Y) .. industrial :kwijl:
was weer een leuk dagje!! Lkker sfeertje en tot volgend jaar denk ik zo

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)