Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1948), A.D.HeiDie (1933), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2685), anoniem (1623), Error Chick (1545), Markiez (2949), L.aD.ii - B.amB.ii (1159), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1097), anoniem (1150), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO riot in NYC!!! Early!!! GIT!!! Grote groep gezellige mensen weer. BEDANKT!!!
het was echt super!! overdag mooi weer alleen 's avonds regen..da was minder.Gelukkig konden we in de tent staan :cheer:
! SNYVES !
was goed feesje schijt aan de regen en noisekick was weer top !!! kei hard staan ragguuuuuuuuuu
super feest
Was een top feestje alleen jammer dat het begon te regenen aan het einde van de middag
!mirjam!
leuk feest evil activities :respect: alleen was het wel beter
Was Zeker Vet Feestje,, Geluid Was Meesterlijk:respect:
SUPER!!
Leve de poncho's! Wat een mooi verjaardagsfeestje :D. Super met ze allen in de bus, goed geregeld lieverds! En natuurlijk ook voor de rest :knuffel:
Decibel was de bom! wat een fest, schitterend! Bad Boyz ware Mag-ni-fiek!
"Nikki"
Echt super naar me zin gehad :)
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
nou was het was leuk tot 18,.00 toen was het ook in een keer over ,kk nepagentjes
((Sjordy))
ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
(6)Ais(6)
hardcore was super :bounce: En wat was ik blij met de industrial :kwijl: stampen in de blubber bij noisekick was gewoon bruut:D
(f) Sharon
was mooi..!!!!! :D
(K)*­WeNdY*­(K)
helemaal geweldog...egt een topfeest:respect: zelfs de rege kon het nie verpeste...volgend jaar cker weer!!!
(k)au3
zekers een superfeesie:respect:, wel beetje jammer van de regen:S
Decibel was vet! Super locatie en leuke sfeer! Wel een beetje nat maar echt super!
(k)Jad­orspla­ce
Zware tegenvaller...
(K)Just A.­(K)
wiiieeeh was c-ker een toppie feest ;) :D
(k)suz­anne(k­)
helemaal goed! Deepack geweldige set! :respect:
(L) Bladewoman (L)
Ik heb weer genoten! Rob bedankt voor je afsluiting in de oldschool!! Kippenvel en een emotie alom...SUPER!! Mooie herinnering aan mijn trouwdag! (K)
Het was een geweldig feest! jammer van de regen maar volgend jaar zeker weer :)
(L)Sha­ronaá(­L)
was echt zeer geslaagd feestje alleen jammer van de regen (A)evil activities(A)
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feest! heb me super vermaakt!!! Was echt leuk!! :bounce: Emile en Remus Thnx voor het kaartje! 'After' met nimal erg gezellig! haha.. :)
was zeker een vet feestje, alleen vorig jaar was wel vetter :D
* Silvie
Geweldig feest.. volgend jaar zeker weer... :D
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
Was egt super !! niks van regen meegekregen maar The prophet..:respect:
**mariss**
SUPER GAAF FEEST :D:D
**­Miss Bitchy**­
hetw as echt een top feest overdag nat vant zweten en savonds nat van de stortregen en maar doorstampuhh bij industrial hehehe echt toppie
*-Sjoerd-*
Hardstyle bar heeft schandalig hard gewerkt ;)
Super leuk feestje gehad:D volgend jaar gewoon weer!!
Toppie:D
Volgend jaar weer :bounche:
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
Super gezellie gehad had mn vriendjes ;-p
*Puta Madre*
:respect: Duro & The Prophet :respect:
*RisS*
Leuk leuk leuk :)
*Vanes*
Super feestje:respect: Was echt leuk..Waren een paar dingen die beter hadden gekund
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag ;P
- M'lies
Was Weer Vet !!! Op Naar Night mare outdoor...
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
- Willie -
Geweldig feest...goed vermaakt...de hardcore tent was tog well het beste:D:D partyraiser :respect:
---Teun---
AMOK... wat een held
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
DECIBEL was BrUuT!!!!!!
-=­[*­TeRRa|­|TeKK*­]=­-
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling...:bounce: was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!(Y):bounce:
-=JoySz=-
Was geweldig feestje! jammer van de regen.. majah dan maar poncho aan en verder gaan ;)
-denies*
't was te gruwelijk... (Y) geen woorden voor :D
Jaah was gewoon super tof!!! bedankt voor het leuke weekend!!!
Super Feestje :bounce: :yes:
-JOSTY-
Vet feessie...de regen mocht de pret nie drukken!!! Jappo & Tieum :respect: geluid kon wel ietsje beter bij de Industrial majah verder nix te klagen!
...­Secret Minds...­
Vanaf toen ik opstond tot dat ik in me bed lag, heb ik me eige uitstekend vermaakt (Y) moete we zekrr vaker doen jongens :D
geef mij maar defqon.. maar het was wel te doen.. veel bekenden!! hele nacht liggen kotsen haha
..LRS..
GODVER WAT EEN LEKKER FEESSIE WEER.. LEKKER SPACEN :P.. TECHNOTENT.. HEEEERLIJKKKKK
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak:P
Respect voor b2s!!!!!!
ik snachts toch ook stuk beter!!!,was wel goed feesje
Tering vet feest :bounce: ... jammer van de regen op t laatste moment..
Gruwelijk vet feestje! En het weer zat ook mee ! :D
//­Ellentjuh\\
Maar de wc's fucking 50 cent...SCHANDALIGGG!!!!(je kon nog niet eens de plee doorspoelen!!)
0kkie
Super feest! Nog best gemazzeld met het weer.. jammer dat het geluid niet helemaal top meer was op het einde!
392: LX.8
heb me nest als alle andere jaren zeer goed vermaakt! The Producer (L)
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:bier:­THOOM:­bier:
was weer een lachen feestje, lokatie ook goed en dichtbij dus mag volgend jaar wel weer zo!!
:bounce: DaSanniej :bounce:
Onwijs mooi!!! prima vermaakt daar :D:D :bounce:
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:bounc­e:Gird­:bounc­e:
Goeie sfeer goede muziek wat wil je nog meer ;)
:cheer: Daantjuh :cheer:
was wel een leuk feestje jammer van de regen:/ maar het kan zeker niet tippen aan defqon!!!
:cheer: Inky Pinky :cheer:
Damn...was echt een meesterlijk goed feessie :D Jammer van de regen, maakte t toch wel erg druk in de hardcore tent :S Maja....voor de rest SUPER :bounce:
:lijn: SuuSie :lijn:
het was gewoon te los heb het super naar mijn zin gehad jammer dat de muziek bij paul zachter moes van de gemente maar het was meer dan geweldig :D :D :D
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
was een lekker feessie alleen die kkregen voorderest (Y)
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
beetje matig allemaal
< Japie >
lkkr feest!!!!!
moeilijk knal feest gwoon :bounce:
<><mic­hael><­>
zo dat was me het feest wel zeg mmm wat een lekker feestje :p
>> Esther <<
Errrrugggg Lekker feestje ! En zelfs de regen had ook nog wel wat :P! Super feestje, en super gezellig gehad !!
>>> Annetje <<<
Leuk feestje, heb t naar me zin gehad ondanks de regen :P
>>>ARIE<<<
INDUSTRIAL!!!!!!!!!!!!!! fantastico!
Vorig jaar was ie gewoon weg beter
[ Mystical ]
:respect: Tommyknocker, Endymion, Neophyte en Rude Awakening. Jammer dat ik Nosferatu heb gemist door de regen. Maar later op de avond toch nog gezien bij Darkraver love island (Y)
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Ja wat zal ik eens zeggen........had er meer van verwacht, jammer van de regen en op einde in de hardcore was echt goed maar dan stopt het helaas.....geef mij toch maar sávonds een feestje :D maar heb me zekers weer vermaakt :D
[FF013­]Freak­yFlext­er Only For HIGH SPEED
zker wel de moeite waard vooral laatste uurtje in Indutrial
Goejje Feesjuhh:D:D T Was me Wel Weer Gasse:P...Op Naar __ DECIBEL OUTDOOR 2007 __
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
INDUSTRIAL (L) Top feessie weer :bounce:
][Het was echt een mega feest!! een dag om ECHT NOOIT te vergeten:D:D(B)(B)((B)(B) oja en we hadden echt kk veel SCHIJT AAN DE REGEN GABBERS zijn Diehards
[NL]TRAUMEN :bier: [NL]
Was goed hoor, leuke mensen ontmoet
zeker vermaakt ging er lekker op
[P] a o l o
Echt super!! de regen met poncho's was ook geweldig:P charly&theo:respect:
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
haha echt een kkvet feesjuh,, Industrial Dj's(y)(y)(y),, schijt aan de reguh
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
mooi feestje :D
_maestro_
PERFECT feest!!hoppetah!! GASSSS EROPPP!!!!
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
A.S:bounce:
Supeer veett feesjuh:bounce:...volgend jaar weer:yes:
Zonde van de regen..... Francois had grotere stage mogen hebben... Maar toch heerlijke sound in de regen :D
Ammie
Ondanks de regen een super vette dag gehad, regen­­ hoppa gewoon kei hard doorgaan:P, was weer eens ­w­at anders:D!!
Amplify
geweldig genoten :) gelukkig ff een poncho aangeschat... :)
Decibel ... WOOOOOOW !! :D :respect:
Prima feest! Zeker leuk gehad!! En leuke safari nog haha
goed feest alleen dah weer moest btr !
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
art und joy
heb me masterlijk vermaakt, :respect: vet feest ,g­­­oede line-up :respect: jammer van het weer aan he­­t eind ­alleen
Aureel
was echt geweldig, mooie locatie
B) Trippend FEEST Beest B)
het was gewoon te gruwlijk echt niet normaal meer. we waren lekker uit ons dak gegaan op de chille muziek. echt een top feest. alleen jammer van de regen.
dat kutweer heeft alles verpest :(
Oldskool it is!!
Was een lekker feessie, jammer van die regen, maar­­ had toch al een mooie dag gehad. Love the Hartje­s ;-) :bounce:
Was er helaas maar heel kort.. maar was toppie (y)
Baztard
Was weer super feestje!
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
Zeg kerl: ut was dan wèl un kei gaaf feesje in ut braobantse Hilvarenbeek, maarrrrrrrrr Ik zag door de druppels de regen niet meer!! :|
BENSCHOPSE GABBER
super gezellig veel bekende alleen jammer dat de wijn en bier op was verders :respect: chosen few :respect: partyraiser: the prophet : respect: panic :respect: cl & mt :respect:
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
Berkel_­CSL [PaRtY-FrEaKeR]
was wir top feesie, prima locatie :D alleen kut van die regen
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
super vet, zeer goed geregeld alleen jammer dat ik producer heb gemist....distortion en mc RAW..GEKKENHUIS:bounce:
Bies
Helemaal geweldig!!! Jammer van dat heueltje :O
GEWELDIG
bitchje
echt een SUPER feestje
Bjorn-->>Batsie
Mega feest! echt geweldig.. :respect:southstylers :respect: lekker doorgaan in die KUTREGEN :cheer: maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen;) : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! :respect: B2S :respect:
bjornoooow
leuk feest alleen die klote vreet en zuip tenten waarom die lange pleuris rijen??????? verder vet feestje
Blubke
Super feest, Duro en Luna waren geweldig (Y) en bovendien goede afsluiting :)
Bob*NWK
Beetje jammer van de regen, maar was verder wel ok(Y)
BON-O B) :D
Was wreed feest en die regen had ook wel iets :bounce:
Grrrrr... VET VET VET :P Early Rave: Dj Paul, Hardcore: Evil Activities whaaaaaaaa Kvond maar vet :P
BQB
Zeker leuk feessie.. alleen btje jmmr van het geluid bij de hardcore.. gemeente begon te zeiken zeiden ze :( voor de rest prima vermaakt!! :D :vaag:
Br!­L Zonder Br!­L
Jah zker een geslaagd feeske! zeer goed vermaakt. alleen dat die kut gemeente begon te zeiken over geluids overlast! gaat nergens over.
Bram [Kliniek]
geweldig feest!
enige jammere was t weer...verder heel vet
WAS ECHT SUPER!!! THANKS! :D
Bremmel:p
zeer geslaagd feestje :d
:respect:
Caatje btbw
Idustrial/Schranz :respect: !!! Unexist :yes: & afsluiting Rude awakening :bounce: ---> Geweldig feest weer :D
CANADIAN
SUPERfeest, zag er leuk uit, heb me goed vermaakt .
Cherzana
Erg gelachen :), behoorlijk debiel vond ik dat mensen poncho's moesten kopen! Volgend jaar misschien wel weer naar Decibel!
helemaal super gewoon geen woorden voor echt van ouds weer lekker hakkuh :respect: gewoon:d
Zeker goed, jammer van de regen en de modderboel erna,
CHRiSPy
Heerlijk genoten! :respect: Chosen Few, Vince (Noiken in de koiken :yes: ) en Stanton :respect:
chrizzle
Overal lekker geluid, meeste stages zelfs TE hard. DJ´s die ik heb gehoord hebben allemaal extreem lekker gedraaid. Super sfeertje @ jump tent de hele tijd. Alleen wegrijden daar... pff stonden gewoon 45 min STIL, terwijl we naast de ingang geparkeerd stonden, waar ging dat over?!
Chrizzoo
Echt dik feest:D vooral @ Industrial.. maar vond op het einde zlfs de hardstyle goed klinken hoe komt da nou :P
Cisca,,*
Was weer een mooi feestje!! Foto's zijn ook leuk geworden,,
cK Rotterdam
was gek alleen minder dan ik verwacht had, maar ja misschien had ik me er teveel van voorgeteld
Classic Girl
geef mij maar een lekker klein knus feestje, vond het het geld niet waard, sorry. dj s draaide wel goed :respect: reiner(K)
code22
was wel leuk heb me goed vermaakt :bounce:
crazyjill
het was weer een geslaagd feesie :bounce: alleen jammer van die regen :( maarja dat heeft de sfeer bij mij niet verpest!!!
crimmie
ondanks de regen was t een superfeest!!!!!!:bounce:
Beetje sfeerloos af en toe. Heb me wel vermaakt maar het was bij lange na niet zo leuk/gezellig als vorig jaar. Industrial area was ENORM goed. Mooi plekje, lekker geluid, mooi intiem en bijna underground sfeertje. Ow, en de security was wel ERG aanwezig en ERG streng. Doe je best om die drugs te vinden bij de ingang, maar laat ons daarna alsjeblieft met rust! Alles bij elkaar: kleine deuk in het Decibel-imago.
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
D@nos!!!!
OW OW OOOOOOWWWW wat een mega feest!!!! Heel de dag in de hardstyle tent gestaan, geluid was ook en lekker dat Technoboy een half uur langer doorging... Een minpuntje: Deepack was WEER om te janken!!
Zeker wel TOP Feestje!!!:D
dabeatjunkie
Was (Y) veel bekenden, lekkere muziek en stralend zomerweer ;p
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
Helemaal KNET!!!!!
De Puta Madre!­
het was helemaal top, alleen op het laatste regen, maar ja mag niet klagen met het goeide weer van de rest van de dag
knallen tot t eind!!! vet vet vet, early(l)(l)
Parkeren ZWAAR KUT :kots:
TOPFEESSIE!!!
superfeestje alleen jammer van regen was zeike nat
Demis Haneveer
kicke feest :p
He-le-maal geweldig! Super gezellig!
Was vet!!! (L)
Superfeest! :respect: Technoboy & Pila :respect:
DiFFuS
Muziek was goed, weer was kut, en de dames waren weer lekker :P
Diva**style
zo ver lopen was t niej, B2S was een top feest keep it going..
DJ Catastrophy
erg lekker feestje gehad :D
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
DJ Davo
Was zeker wel een dope feest :P, Vince heb klasse gedraaid :yes: en darkie was ook erug dope
geslaagd feest :yes: volgende keer cker weer van de partij
DJ Hardixx
Wat een superfeest! charly lownoise & menthal theo :respect: Decibel Outdoor :bounce:
cool festival flink bezopen alleen jammer van die regen 's-avond
Dj Jeff (APC)
egt superrr feest volgend jaar zeker weer :D:D
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
DJ ONLY
Super! :respect:
DJ TECHMAN :D :D
was echt weer een top feest heb me supper goed vermaakt dus ik zal zeggen tot volgend jaar
nogmaals van harte mijn schatje(L) en Wes. lekker beukuhh Partyraiser :respect: and of course the rest of the dj's :respect:
Dj Tweaker
was weer een topper vandaag :D geweldige dag voor in t geschiedenisboekie
Djexunz
Goed feessie! Alleen jammer dat de set van Lownoise & MenTheo letterlijk in het water viel. Ik was wel benieuwd naar hun setje :9
Djim
DJ REINER!!!! :bounce:
Djordies
heftig feeske aantal FOTO''s van JUMP TENT TERUG TE VINDEN OP­ ­WWW.OOSTERHOUT-PARTYPICS.NL en in album van Djordi­es_OPP http://partyflock.nl/album/155639/111053.ht­ml en in album Rogxs_OPP http://partyflock.nl/album/199271/111073.html GREETZZZZZZZZZz
Dammm Dj rob wat een lekkere set in de oldschool heb andere tenten beetje gemist haha
Djowie de Cowboy
Echt een geweldig feest!! met als hoogtepunt Charly en Theo! :respect:
Heel geslaagd feesje! geluid in de hardstyle tent en main stage echt super. Er werd super gedraad (southstylers, pavo vs isaac, Prophet enz) kortom geweldig!
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
Dokter-Baco!!­
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Tril­o­k Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wa­t een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
DON BRIT
zo was weer een super feestje !! heb uitstekend vermaakt hoor lekkere muziek en veel bekende
doosdees
groot maar gezellig
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
Drazzic
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig :)
dreekegmo
drukte was indd irritant in de tenten . jumpstyle area draaiede ze hartstikke goed allemal wel maar tog sprong er zoals gewoonlijk eentje boeven uit DJ COONE!!!!!!!!! WAS TOPPIE FEEST NEXT YEAR AGAIN
dus!!!
techno was lekker geluid,hulde aan ruffneck die daar draaide.
e v ii x
Supper feestje, goed weer lekkere muziek, alleen slechte afsluiting van Panic! jammer..
Bohhhhh PET DUO (Y) :respect:
:respect: Oldschool :respect: was zeker een goed­ feesie, maar vorig jaar beter naar mijn zin gehad­!
Edjuh
Geweldig :D :respect: Hakkuh in een poncho b)
Eef :mixje:
ja lachen :D.. en als het regent, verstop je je toch gewoon in een KRAT? hhaha :bier:
:respect: TOP FUIF :respect:
Endymion [Bas]
foto's decibel outdoor 2006 op endymion.nl
Zeer geslaagd feesie!!! :D
ErikE
zeeeeeeeeeker goed laage feestje gehad :D
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
Explode
:respect: The Prophet :respect: Super set!! Op naar Q-Base!!
Fabien '
Super, in een woord geweldig, en dat het begon te ­regenen was juist mooi, regendans op southstylers, HARDSTYLE :­respect:
Felis Silvestris
:resect: whaaaa echt te geweldig gewoon :D:D:D:D:D:D cker vette lokatie.
Fierlj­eppend Fabeldier
Was lekker feestje, Hardtechno zaal was geweldig. Early stage ook wel weer lekker B) Rude Awakening :respect:
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
Fleurkut
Goed feest, erg jammer van het weer!
GEWELDIG:D
Frank.
Echt het begin van het einde!!!!!!! :-)
Freaky Mouse
Vet
Frensizz
Beste feest ever! :D
Furdock
Super! Prima naar me zin gehad(Y) Darkravers love island erg gezellig!
Gabber Indiaan
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig:D:D:D:D hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb:P kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER:P
goed feest, alleen jmmr da de technozaal veel te vol was, drm kon je er egt nie danse ofzo
Gerald
Top feestje weer :D Geluid ook overal lekker hard! Weinig last van de regen gehad! :D
Gertjuh
Jezus wat een gruwelijk feest!!!! ONGELOOFLIJK VET!! ZELFS DE REGEN WAS LEKKER
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Gewoon adje
was geweldig
Gewoon SUPER
Giles
ja hoor was me dat ff knallen...spijtig van de regen voor de rest topfeest :respect: neophyte:respect: ik nam de overzetboot van hardcore naar industrial...:bounce:
GizmoNL
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen;) viel nog mee met voorspellingen..
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
Gouden­kimmet­je
Leuk dat we met de party-bus vol vriendjes gingen!!! Feest zelf vond ik vorig jaar leuker maar toch goed vermaakt. Hardcore tent het leukst!! Endymion :lief: super set!! Early Rave en Main was ook wel leuk!! Gezellig met al die bekenden!! :kus: voor mijn schatje
jaja, twas weer Gezellig :D :bounce:
Schatjes! Op ML gaan we hand in hand banjeren. maak het helemaal goed.
H2TB!
Wat een bruut feest! Early stage was het vetst! He­­laas wel veel te weinig mee gemaakt van het hele ­feest. Parkeren was een DRAMA we hebben ongv een uur­ op de pakeerplaats vastgestaan! Volgend jaar weer­ op de beekse bergen!!! (wel betere parkeer plaatsen AUB!)
Geweldig! Zeer geslaagd!
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
lekker feestje
Super vet!!! De Techno tent was the place 2 be!! Pet Duo & Ruffneck :respect:
Hardstyle minded!!­ - - Björn
Heerlijk feest! D-block S-te-fan lars tindy tatanka toppers!
zo was lekker feesiej :P
Harley Quinn
ECHT VET FEESTJE
HCE
zeer goed
heejha­llomet­mike
WICKED DUDE ..
Here's Johny!!­
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers :respect:, en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super :respect:, ook :respect: naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!:D
Herm
zker wel een beetje dolll
Uiteraard volgend jaar weer(Y)
Hiddes
Fckn Goed Feest!!! :D:D:D
Super goed Feest :D! Echt Toppie! Volgend jaar weer :respect:
geslaagd feest alleen jammer jammer van de regen:(
VET feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!
holland is gvdmme de hardste
net vijf min thuis was een vet feest jammer vande regen
HP-tjuh :bier:
Gvd weer mn enkel naar de hoeruh net als op Q-base 2005. Mja schijt :bier: erbij en verder :bounce: Oftwel was weer ruig fiske :D
Hurs
Eigenlijk alleen de early rave gezien ma zeer geslaagd feestje gehad! En die stortbui vonk alleen maar vet :D
IBEX
super vermaakt weer. behalve klein buitje. maja. volgend jaar zkr weer!
iGwenda
Fantastisch!!! :respect: Noize Suppressor :kwijl: :respect:
Damn, ik heb me wel vermaakt zeg. Op www.woutie.com staan veel foto's maar ook nog een vette film van dit feest, leuk gemaakt ! Greetz, woutie
Insaneology
lekker feesie! mooie locatie ook... alleen weer ff jammer van de tweede op een volgende week blubberschoenen! :D
Ivanhooo
decibel was weer geslaagd :yes: vet dat de Industrial buiten was (Y) en de Hardcore tent mogen ze volgend jaar wel wat groter maken, veel te druk daar :P beetje jammer van de regen...... DaY-már :respect: Partyraiser :respect: Noisekick :respect: Akira :respect:
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag:D
J_Rietveld
super vet
Jaapie 8)
Super feestje alleen jammer van de REGEN en het PARKEER incident :P
jansie78
het was gaaf en gezellig
Jasper ®
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat war­en de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bez­ig :respect: Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op :D .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
GEWELDIG:D zany zany zany maak me geeeeeek :P
Ben allen de laatste 4 uurtjes geweest, maar wat een super feest zeg!!! Goede locatie!!!!
Jeroe/\/
Decibell Love Yaaaa
zeer goed
Joest
Was weer een vet feessie! En een buitje voor het stof was wel lekker!
Goeie Lokatie! :D top feestje!
kheb me zker vermaakt alleen jammer van het parkeren so he was echt te kut geregeld
JP:bounce:
was echt een superfeest:D:D:D vette lokatie(y) bier smaakte weer prima:bier:
vet feest jammer van de slijkzooi maar voor de rest :bier:
Julie.
Vette Shizzle
Wat een feest!!! ;) een grote gezellige bende!!! jammer dat t zo druk werd met de regen maar het was toen gezellig buiten (Y)
Kapsoons
Super vet feesje :respect:
The Decibel space tour:P :vaag:
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Kickass!
Lekker los gegaan, Zwaar goed, feest, leuke meiske ontmoet, kon echt niet stuk! :respect: voor Deepack, Tatanka en Technoboy, waat een geweldige sfeer hing er ook, helemaal (y)
echt een lekker feest :D vooral bij industrial & hardcore was het heerlijk gas geven :D:D
Kloostertje
heb me absoluut vermaakt in de hardstyle, jammer dat deepack aan het kutten was en dan de tent pas los ging bij 1 2 STAMPUUh... maar je ken niet alles hebben, maar technoboy wat een held :respect:
knock,knock
was weer eens een super feest
koekiebakker
Heerlijk feesie!!! op dat ene buitje na :S Partyraiser Was De MAN
kolle :x
opzich best vette techno en industrail was gewoon zalig (L)
Kronox
SUPERVET!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo, Panic, Tommyknocker & Noize Supressor
krullekop
vet heftig feest !!! DECIBEL RULES !!!!!!!!
Het geluid bij de hardcore kon veel harder
L0t
Een heeeel moooi feestje!!!!!!!!! Super gezellig!! :)
L@­dyKlènne..;­P
Zeker beter dan de laaste defcon...:yes: Een dikke - punt..1,5 uur over doen om weg te komen op de parkeerplaats..maar gelukkig was t wel gezellig met de mensen om ons heen...(Y)
heerlijk genoten alleen jammer van de regen :(
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
was weer een masterlijk stamp feest :)
langemike
geslaagd :)
Legion of the Lost
All hail king VINCE! :respect: Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box :respect: Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor :respect: Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest :s
Echt niet normaal vet weer:) JUMP was TOP!! Alleen jammer van de regen..;)
VET ja..NOIZE SUPPRESSPOR :respect:
Heerlijk feestje weer, toch vond ik Decibel 10 keer vetter toen het nog snachts gehouden werd! b)
Life is Like a Dance
Het beste feest tot nu toe..tering wat heb ik het ­­naar me zin gehad. Carlos...thanks bro. en me maa­t­je Sebas..thanks en verder voor a­llen die­ dit mogelijk hebben gemaakt. :respect: Bass-D en Gizmo :respect: En wat sloot Panic lekker af op de main zeg!! Helemaal losssss!!! En toen was het afgelopen...k had nog wel uren door kunnen gaan. EN TJA HET HAD WEDEROM GEZELLIGER GEKUNT!!!!!!!!
lil-brenny
T Was Lekkr knallen mensen!geweldig genoten
Heerlijk feesieee !!! Zkrs Paul Elstak & Rob :9 * :D
little-god-of-hardstyle
Fantastisch; Trilok And chiren, southstylers, Tatanka, Pavo vs. Isaac, SUPER :respect: En zelfde effect als (zw)emporium, zo vet, in de regen!
Loe$$ie
hahah de JUMP tent :respect: echt geweldig bijna hele avond ingestaan :yes: !! op naar volgend jaar super party!!
LoneCowboy
Heerlijk feest, regen was lachuh :D Mindere was dat de tas van m'n maat gejat was :(
LOSGESLAGEN
Vet feestje!!
Louise(k)
was echt toppie met je nancy (k)
Lucas*
:respect: TheProphet :respect:
Leuk, schranz. Pet Duo :respect:
lunatic4life
Lekker feessie...geluid bij darkraver dee pijn aan je oren.... early was ook goed!
dit was gewoon het TOP feest van mijn jaar! I LOVEN IT !!!
super feestje
MandY!O:)
(Y)
Manie85
geslaagd feestje, alleen jammer dat er niemand met me mee wou housen in de regen..
Markiez
gekkenhuis :D was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
Marley...
Zo vet!!!
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
Mass *
JA, lekker feestje :D Beetje jammer dat het geluid zachter moest :(
Maxime B.
de tering wat hebben we hard staan gabbere.....en vince was zoals gewoonlijk DE man.....samen met evil activities, charly en theo, rob, paul, nosferatu, iedereen dus :D ole
Mayow
zeeeeeeeer geweldig :D
MC Tha Watcher
echt een crazy feest :respect: goed gezellige puinhoop :jaja: MC Raw & Distortion :respect:
mc vaag
supersfeer! nooit gedacht dat charly lownoise & mental theo mij nog zouden kunnen laten hakken...en dan met die poncho's echt lachen gewoon los gaan in de regen,wat een superfeest!
MDNSS
top feessie jammer alleen da we zo doorweekt waren da we maar weggegaan zijn haha mjah volgend jaar droge kleren in een kluissie hehe want ik weiger zon poncho aan te doen hahaha
Meeki
zeker weer n top feestje was weer geweldig
Meliss_A
Ja was Gewoon G-E-W-E-L-D-I-G !! :respect: Vlgnd jaar zkr Weer!! :P
melodiii.
WOW!!!!!!!!!! helemaal suuuuuuuuper :bounce: jammer van de bui, maar beter dat die pas 's avonds kwam .... volgend jaar weer :lief:
MERROLS --
Gruwlijk Feestje:D! Industrail :yes: en zelfs met regen kun je doorgaan! :respect: de Gas erop!(Y)
MeVrtJ__AiM
EGGGGG TEE GOED GEWOON.. LEKKER LOSSSSSSJ:d:d GEWELDIGG :d
Geweldig feestje :D
Geweldig feessie alleen toen ik zeiknat was geregend kreeg ik het daarna echt koud!
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
Miss Bullie
T was echt te vet!!!!! aardig dat ze ook een regenjasje uitdelen :D had t gelijk nie meer zo koud whahaha
Miss Luppie
Wazig en nat feesje 8) geluid vond ik minder,h­elemaal bij Early tot Mad-e-fact&Viper begonnen :respect: Voor de rest heb ik mij goed vermaakt :yes:
Miss Pitbull
heeeeeel veel bekenden!! Was zeker top!!! (Y) het feest zag er ook goed uit!! :flower: alleen jammer dat het even was gaan regenen!!
Miss Tails
heerlijk feestje, de main was echt top....regen poe zeg ben toch niet van suiker?!
Molshoop
Het feest was speciaal door het baggerweer!!! De muziek vond ik tegenvallen, vooral de hardcore, maar de sfeer vond ik geweldig.. allemaal los in de regen, echt vet!!!
moniq-ie (k)
Wat een goed feest! (y)
Moppiejjj
was egt knalleeen!!! :cheer: superfeessie
mothah­hfucke­r
was best een kl**tuh feest zeg en dan nog de k*t regen erbij maak de feest helemaal flop
mr -G
VET
Mr visiter
Great Feeling!!
:respect:
Mriennn
Super (Y)
MrPooL
topfeest was het gewoon,nie normaal including me!!!
mystery man 1986
hij was lekkah!!!!!!
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
charly lownoise en mental theo draaide helemaal top!!!
N*E*R*D
Regen is vet!!! Poncho all the way!
Naughty Devil (6)
Echt Super!!!!!!!!!!!!!!
Neomi!!
top feestje:D, alleen kut weer:@ maja
Wat een gruwelijk feest hahaha.. echt knalle
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
nighthawk ;D
was een zeer geslaagd feestje, had me er alleen toch nog net iets meer van verwacht!
Mooi feestje, volgend jaar zeker weer!
Nippel FR
top feesie, met de regen kwam er juist extra sfeer, die ik een beetje miste! (Y)!! stuitere!!
Da was unne goeeie
Nynke 8)
Was superdag weer :D
O:) Eefje het Toverteefje O:)
in 1 woord een geweldig verjaardagfeestje :D :bounce::cheer:
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
Echt zeer goed vermaakt, de technotent was echt een topper!! SCHRANZ!!!
Olliee
Wat knallen:)
onders­teentj­e
geweldig
superfeesie met een zeer gruwelijke lokatie hier m­oeten meer feesten gehouden worden lekker door de ­bosjes rennen op afvalbakken klimmen en natuurlijk­ lekker lijp gestoord idioot doen met de bende pa­rtyraiser ging lekker (Y)(Y) verder noize supressor (Y) :jaja: duro technoboy isaac VS pavo en wat stond het hard bij de main (Y):D niemand hield het daar lang uit wij wel :devil: allemaal doof nu (Y)\
Oorsplijtend
Producertje en mr fury top! Akira begon goed maar werd na een kwartier kut! Verder lekker feesie met de stichting
KK vet! Decibel see you next year!!
Wat een VET feest,regen,regen,welke regen:D
paarhaas
Vanaf duro was de hardstyle mooi. Maar daarvoor was Neophyte geweldig. Het hele feest was super. Ik wil weer terug
KNAL-Feeestje!!!!!!! Kijk nou al uit naar Volgend jaar!! Super gewoon!!! ThnX voor de leuke dag liefjes
Party4life..
leuk maar niet geweldig..:) Partyraiser&Ruffneck :respect:
Party_­Chicky (L)
Wat een opstelling zeg!! Volgende keer iets beter nadenken ;) Maar voor de rest,, Geweldig feest!! :respect.. Bij EA weer helemaal LOS!! :D
Partymiller
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld:S Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!:bounce: :bounce:
partypind@­(vld)
HET WAS G E W E L D I G weer B2S Bedankt en Dennis(Panic)volgende keer NEEM ik jas gewoon als het regend LOL!!
PartySjaak
Asociaal Bruut Feest!!! :D:D Hardcore Mainstage Industrial!!! Panic mooie afsluiter (Y)
Pascal Arnhem
top feest de regen maakt het er niet minder oop super feestje gahad :respect:
Patricia
Begin was wat matig, maar hoe later het werd..... :9 Oldschool en jump: beste tenten!! :jaja:
Paul-T b)
Ja was een gek feessie :D veel bekende mensen en t weer heb toch wel lekker meegeholpen :D
Geld betalen voor de wc was kut. Verder GOED geluid :D, alleen jammer van Deepacks HITmix. Technoboy daarentegen was wel super! :respect:
Peetraatje
Bobedie!
Petertjuhhh
zeker wel een geslaagd feestjuh!!!!
PFSquad MC
Zeer Goeie Dag Gehadt :respect: B2S. Foto's o.a. WWW.PFSQUAD.NL
phan
Wat was die schranz toch weer heerlijk :kwijl: :respect: Ruffneck :respect:
Pien010
LOS LOS LOS prachtig vond ik t !!! De regen en daardoor drukte in tenten en de ranzige sopvloer binnen en buiten zie ik dan ook graag door de vingers :D
Piraatjuh aKa SpaMafkees
Nah heb alleen duh early gezien en daar egt genotuh met ons groeppie , was weer zwaar hersuhloos hoe het hoort tuh zijn! op nah volgenduh feest!
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
Was egt een fucking vet feessie alleen jammer van die regen :( :P
't was geweldig helemaal toppie
heb me echt goed vermaakt echt een topfeest
Powered by the Gods
Was snoeien!!!! lekkere vrouwen hehe lang leve 3 vrouwen in de trein w00t
prijntje
wat een watjes joh weg rennen alst gaat regenen echt zielig:jaja: maar AKIRA geweldig gedraaid toen :respect:
Princesje (K)
:respect: Superfeestje gehad met z'n allen, vooral m'n lieverd bedankt.. :kusje:
PRINS PILS
geweldig feestje! petje af voor de organisatie! :respect:
Prins*
leuk feesje gouwe ouwe
Qiddle Fastro
PET DUO!!! In een woord GEWELDIG!!!!
R@vegr@n
:'( ik heb wat gemist :s fijn dat het een top feest was
rafael12345
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
ram B ofwat ?!­
AUWHOORNEET wouter en ich woare weer SJERP !!! :bier: :vaag:
Rated-R
DAMN! DIE OVERSTAP VAN RUFFNECK! NIET VERWACHT, MAAR WAT GOED:D:D:D
Refeetje
HET WAS WEER HELEMAAL DOL!! ZEER GESLAAGD.. GOIRLE DE GEKSTE :P
zeer vet feestje ondanks te regen ging echt nergens over :bounce:
RicardQ
vette locatie!! en heb genoten!!JUMP!!
Rick ;)
Goed zat (f)
was me het feesie wel weer :D kheb me prima vermaakt! beetje jammer van de regen..
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
cd is lekkerrrr
Rietjuhhh
Super feest gehad, alleen dat geluid mogen ze volgend jaar wel beter regelen :S
KK VET FEEST
Rob..!
Gezellig toch?
Robbertjuhh
:respect: Was Cker Goed Te Doen Jah
wat een feest,echt gewoon geweldig
Roeltje
Weer zeer geslaagd feestje, Partyraiser en Noize suppresor :D
Geweldig genoten 8-)
Rooosje
:respect: Charly & Theo :respect: (l)
Royhooo
smidags was wat minder maar saonvond wast het vet bassdrum project(Y) Jump zaal was goed te doen
het was een super leuke dag :D
geslaagd feestje!! volgend jaar zeker weer een decibel (en ohh wat n geluid bij sommige podia :D)
ruudvaneijk
heerlijke dag gehad. het zag er allemaal goed uit daaro (y) volgend jaar zeker weer :)
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
sabje3000
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier:S charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
sam the man
was een VET feestje ..kapot gehakt :)
waar blijven die fotos??
sanne (6)
had er meer van verwacht :( was té druk bij de hardcore tent :|
Sant.
Dit is tot nu toe het beste feest waar ik ooit geweest ben!!!
Sasjee­:bounc­e:
Het Was een super feestje:):) zkr op naar volgend jaar :D:D
Secabre
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
Sharon.nl
noisekick gemist en meest ik de jump op hardslyle gestaan maar had t helemaal naar me zin!!!
tjongejonge....wat was t weer een dikke vette knaller zeg!!! (y)
Sick Brother 4 life 2
Kvond de regen super!! ;) Charly Lownoise & Mental Theo vond ik het hoogtepunt van het feest. Hoe t publiek de onderbrekingen door kortsluiting in de apparatuur door de regen opppikte, was in 1 woord uniek!!! Fantastisch!!! (Y) 1 Van mn mooiste feesten tot nu toe!!!
SimplyMe
Was wel leuk maar DEFQON WAS 10X BETER!:respect:
Sjannes
super feestje alleen waarom helemaal geen coole poncho foto's??? wat kunnen mensen creatief zijn met een stukje plastic hahaha maar echt lekker feesie!
Sjeppie
gewoon hakken, niet meer, niet minder :)
sjimbo
Wat een geweld in die techno tent! Jammer dat er iets fout ging bij de set van Nosferatu! verder prima vermaakt! TOP!
Sjorsum
was weer een zwaar de top feest, alleen jammer van het laatste half uurtje
Slankie...
hop hop hop helemaal geak hoor :respect: BASS D :respect :respect: TECHNOBOY :respect:
vet
:respect: Super Feest super geluid en leuke mensen :D alleen de plee's kunnen beter gadver
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
spacemouse r r r
DEN-HAAG hakkuh was kk chemies bijna nokkie gegaan:P tnx maatjeee
Den-Haag HakKûh...:bounce: :jaja:
Splendid <Mr.­ Blonde>
Ondanks tegenvallende afsluiters in Safaripark Beekse Plassen gruwelijk vermaakt! Echter mag de afvoer van de bezoekers vanaf de parkeerplaats ernstig in beraad worden genomen..! :frusty:
duidelijk weer een geslaagt iets op naar de volgende nightmaire outdoor
Steindenaar
volgend jaar weer :bier:
Stoantoafel
Vet feestje! Volgende keer aan 2 kanten een bar bij de hardstyle. maar verder prima vermaakt:D
Stuite­rballe­tje :bounce:
Was weer goed te doen...:D
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan! :p
Leuk feestje, niet echt helemaal mijn muziek doorgaans, maar in de jump- en hardstyle-area's heb ik me goed vermaakt en de main was vet! Jammer van de regen, maar daar was de kans sowieso groot op. :)
Goed feest. Heb me erg goed vermaakt en er werd verders goed gedraaid (Y) Industrial was prima alleen Akira kwam de boel weer ff verzieken (N) Waz de afsluiter dus zou wel geen andere platen bij zich hebben neem ik dan maar aan!!!!!!
Superrr!!Echt een tof feest en zeker voor herhaling vatbaar!!:D De sfeer was ook niet te houwen, ondanks de regen.. :D
Tanja.
was zeker gezelli! enne stuf?? nog motte noedele?? :roflol:
Tarzan
LUNA:respect: de rest ook goed gedraaid, alleern jammer van die regen tijdens de south stylers, maar dat mocht de pret niet drukken:D
TB
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vi­nden :jaja: was echt super met een bus vol vriende­n!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn al­len in de poncho's! jammer dat de organisatie e­r zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur k­apot bij de early.. ook het parkeren was weer supe­r geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie­ komen er wel!! :/ schatje was superrr (L)
Gruwelijk (y)
terror_­snikkol
ONE WORD:bounce: ZEER GESLAAAAAAAAAAAGDDDD!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TERRORTEEF
Super feesie was ok lekker weer smiddags, alleen jammer dat het toch nog even ging regenen maar de zweer was super :P
ThaFox
JAja dit was zeker Te VET:) Alleen de parkeerplaatsen:S
The Hardest
heerlijk,Noise Suppressor,daymar, en de early rave kortom prima vermaakt
the sjaak
het was weeer super
Was gezellig ;) en NAT B)
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen h­ele tijd lekker in de hardstyle :bounce: Main was ­echt super kut, :kusje: voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
TiMmS
Neophyte, Akira, Tieum, Noisekick en Rude Awakening !!! Geweldig
supper vet
Tjapke
BahBah, wa was dit weer smerig Vet zeg......Whaaaaaa.... toppie oppie,
(y)
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
tongboy
nou het was gewoon een top feest wau wel langer door gan dan 11 uur
TriX in tha MiX
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan:bounce: Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot;p hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
nat maar wel goed
Twin Sister
leuk en aardig hot feestje...:yes:
Geweldig, volgend jaar weer... (K)
Ultra-D-Man
B2S Vet feest! regen verneukte het dus niet want alles was goeie(muziek)!:)
Unique (Freestyle)
B2S.....krijgt van mij alle lof man man wat een bizar goed feest
dik feest hoor, echt jammer van de regen! Industrial Area was de shizzle :jaja: Partyraiser & MC Da Hustla :respect: leek wel alsof de boxen eruitklapte :lol:
Heb me ondanks de regen heel de dag prima vermaakt , Robert Natus en Pet Duo :respect:
Vannenas
Tsja, er waren dan wel verschillende stages maar dan wel met dezelfde muziek.. kon mijn plekje niet ech vinden
Vinnna
En of ik me vermaakt heb :D wat een geweldig feest !
Goed te doen ondanks ik op Krukken moes lopen:( wel jammer vant weer, voor de rest super:D
VonEcke
Hupsakee Amok & Rude Awakening , was weer genieten
Vosje jr.
Suppppeeerrrrr VET!!!!! B2S bedankt!!!
Sow was echt een zwaar bruut feest, echt lekker uit me plaat gegaan :p
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam..:D gezellig feesje!
Wendie
1ste x debicel..vond het een geslaagd feest :bounce: muziek was goed..leuke sfeer
wesley (L) kimberly
de regen was kut en dat het zo druk werd in de tenten maar de muziek was enorm goed!!!!
het was toppie...liegebeestjes haha
White-Guy
Super gehad met mijn meisje(L) maar wel de 2e en laatste x decibel...:nocheer: De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen:/
Prima feestje, maar een beetje jammer van het weer....
wouterr
Super naar me zin gehad met super gezellige mensen!!
Wat een vet feest :bounce: :D
echt weer een te gek feest gehad :) 12 uur lang helemaal los gegaan met m'n lieve vriendinnetjes :bounce: heerlijk weertje ook (L)
Zwoelio
Whaaaaaaaaaaaahhhhhh skôn feestje, veel bekenden gezien en op het einde met menne moât nog ff de laatse loodjes eruit gestampt met panic.
{D©S}C­ornett­o®
Zwaar Bruut Feesie :respect: Bryan Fury & The Dj Producer :respect: Regen of geen Regen Charly & Theo waren Geweldig :bounce:
was zkr vet(y)
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
|Prod!gy|
Superrr (y) alleen kutlocatie
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
||LOOS||™
zeer lekker feest en zeker goed vermaakt :D de regen was ff minder maar daarna weer lekker door :D
~!Hanneke!~
echt een te vette party!!!!!!:D
~Carpe Diem~
Top feesje!!! op de regen na zeker zo goed als defqon of beter!
® P.A.V.O. ®
In 1 woord Fantastisch...jammer van de regen.
°*»..Dennie
echt geweldig feest gewoon:D:D:bounce:
»*­Angela*­«:looser:
twas egt kei vet:) int begin mooi weer,, laterna jammer:( ma dr is goed gedraait:D :respect:Noize Suppressor:respect:
:bounce:Super feest was echt te gek gewoon, alleen belachelijk da je moest dokke voor de plee:bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)