MAX B GRANT Ongelooflijk!!! En Southstylers, WAS KNETTERHARD BEUKEN! Vette decor, bruut geluid, DIKKE VETTE BASS, supersfeer! Minpunt: regen. Verder ZIEKELIJK FESTIVAL! Decibel
Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
Ff lekker geknalt bij de Early Rave Paul Elstak Lekker doorgestamp in die kutregen Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! Partyraiserrrr
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
geslaagd feestje!jump wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was
nou was het was leuk tot 18,.00 toen was het ook in een keer over ,kk nepagentjes
supervet, alleen jammer dat t weer t op het laatste liet afweten.
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig, Dark E & Coon enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuwe mensen leren kennen. Industrial Area Geluid stond in 't begin wel zacht daar. Hardcore Area viel wel tegen, het geluid vond ik niet veel.. De organisatie hadden de tent van Hardstyle en Hardcore beter om kunnen wisselen. Gelukkig toch het grootste deel van de dag erg mooi weer gehad...!!
jaaaa super vet feessie hoor!! Lekker in de regen staan stampen..muziek was superrr!
Was zeker gezellie, muziek was goed alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had Maar voor de rest super hoor
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
Tot aan de regen was het een super feestje!! daarna een beetje verzopen..maja verder ook een goeie locatie en niet al te duur allemaal dus dat was wel beterzz!
Pet duo wat knallen die lui, goed na me zin gehad, vondt alleen industrial en paar andere area's wel erg simpel ingedeeld door de organisatie, zeker aangezien er erg veel regen werd voorspeld! en volgende keer wat meer bars of een stuk groter, de bar in de industrial was echt veelste klein!
Ja wat zal ik eens zeggen........had er meer van verwacht, jammer van de regen en op einde in de hardcore was echt goed maar dan stopt het helaas.....geef mij toch maar sávonds een feestje maar heb me zekers weer vermaakt
SUper to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen bedankt voor alle gezelligheid maatjes!!
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig ook, wat een geluidje zeg...Evil Activities :respect: , Endymion vs Nexes Prophet en zo kan ik nog wel even doorgaan. En applausje voor de organisatie!
was een super feest!! goed vermaakt! jammer dat de hardtrance niet overdekt was en geen bar aanwezig, wc's te lang wachten - bij vrouwen weinig tot geen wcpapier- t bier was op een gegeven moment op en de flugel ook(dat hoort niet op zo'n feest)!!
Het zal lastig worden om dit bijna spiritueel intense feest te overtreffen!
Akira vs Producer damnnn
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick jammer van die kk regen
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! Special thnx 2 for me partypeepz
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
Mega feest! echt geweldig.. southstylers lekker doorgaan in die KUTREGEN maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! B2S
Zeker lekker feestje Alleen het eten vond ik wat minder Maaruh dat boeide nie Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super
Was zeker een goed feest, alleen vond de lokatie van vorig jaar beer lingebos. Nog steeds van de kaart dus was zeker gezellig , was alleen een beetje nat geregend
Zeker goed, jammer van de regen en de modderboel erna,
Bass D en Gizmo wow wat een goede combi was dat alleen maar vette oude early's uit de doos en yves knalde erna er nog ff een paar meer bij in en voor de rest de sfeer bij charly & theo was super toen de mengtafel t begaf door de regen! ow ja en thnx voor t speedcity tour shirtje die wilde ik 9 jaar gelede al hebbe
BASS D , wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant twas super met je! Dikke en voor jullie!
Vet feestjuh Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen...
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
Geweldiiigggg!!! I went to heaven for 12 hours on the 19th of august
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.
Vet feest, alleen jammer dat poncho's in de regen niet goed zichtbaar uitgedeeld waren en sommige ijzeren loopplanken omhoog staken, zag veel mensen struikelen.. maar verder was het goed te doen, op de regenbuien na !!!
Begin was erg lachen (11.00-12.30), toen stuk minder maar vanaf een uurke of 5 's middags werd de muziek (jump) weer wat beter en werd het alsnog de moeite waard! Toch wel geslaagd dus, jammer alleen dat het zo ging regenen toen we net lekker bij de Early stonden te geven.
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Trilok Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wat een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor Mooie mensen en een lekker sfeertje, TOP
Gruwelijk feest... Pet Duo gaf een ongelofelijke set....jammer dat er tijdens het vuurwerk geen muziek was en dat er na het uitvallen van de boxen even wat zachter werd gedraaid maar voor de rest van het echt een topfeest ondanks de regen waar ik weinig last van heb ondervonden
Was lekker feestje, Hardtechno zaal was geweldig. Early stage ook wel weer lekker Rude Awakening
Wat een MEESTERLIJK feest! Alleen maar in Early gestaan, lekkere setjes gehoord, veel gehakt, veel bekenden, heerlijk weer, dikke lokatie, lekker in de stortregen losgegaan, was gewoon super! Volgend jaar uiteraard weer aanwezig
echt kut da ik eerder naar huis moest om te werke maar verder echt geweldiggg!!!!
Ondanks het weer, of beter gezegt door het weer heb ik een prachtfeessie meegemaakt. Lekker losgaan in je poncho op de Main Stage, was super melig8) Van afsluiter Panic had ik wat meer Mainstream hardcore verwacht later in zijn set, helaas pindakaaaassssss!
Zo geweldig was het niet Industrial geluid Die speakerdie kraakte wat een ramp Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd En geluid in de main met Panic ook rampzalig Het knalde gewoon niet Ja wel bij het laatste nr weer de anthem Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook
Jezus wat een gruwelijk feest!!!! ONGELOOFLIJK VET!! ZELFS DE REGEN WAS LEKKER
Vondt het feest begin van de dag matig,slechte lokatie (te groot en hectisch) bij het eten slecht geregeld. Maar na een uurtje of 17.00u echt een super tijd! twas erg lachen die regen had wel wat!! Hopelijk volgend jaar weer, maar op een andere lokatie.
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! lekkere setjes van dj rob /joe,ruffneck vette shit man unexist gekke terreur! darkraver en DJ STANTON helemaal los in de oldschool
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!
Was weer een lekker feestje ja.. regen.. tja.. gewoon doorgaan verder inderdaad te druk.. net gehoord dat "nu" alles op de parkeerterreinen helemaal vaststaat
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat waren de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bezig Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
Ben allen de laatste 4 uurtjes geweest, maar wat een super feest zeg!!! Goede locatie!!!!
Heeerrrrrrlijk feestje!!! Hoogtepunten: Nossie, Charly & Theo en de scratchmaster Vince natuurlijk! Lekker onverschillig in de de regen hakkeee. Lasershow bij main was ook zeer de moeite waard!
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt
lekker gaan met die banaan! Tieum held!
echt geweldig goed vermaakt ....maaaaaar...TE druk bij wc's en dan ook nog dokken, b2s neem een voorbeeld aan q-dance zou ik zeggen....geluid was soms ook niet al te best ...enneee..regen?? welke regen??
Lekker feessie...geluid bij darkraver dee pijn aan je oren.... early was ook goed!
vond het zwaar vet!early rave super gaaf!!!! hardcore tent ook....alleen jammer van de regen vanaf half 8, maar goed was gewoon een zwaar vet feest!! aankleding was vet, goede dj's en niet overdreven duur!!
top feessie jammer alleen da we zo doorweekt waren da we maar weggegaan zijn haha mjah volgend jaar droge kleren in een kluissie hehe want ik weiger zon poncho aan te doen hahaha
Gruwlijk Feestje! Industrail en zelfs met regen kun je doorgaan! de Gas erop!
Echt een super feestje Industrial area was echt geweldig Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
was natuurlijk een supervet feesie maar heb op het laatst gewoon met me halftamme wause space kop meer als 6 kilometers gelopen om een graf bus te zien, nou kon ik maar een metertje voor me uitkijken maar daar lag het toch echt nie aan maar voor de rest een knalfeest
Paul elstak & Rob rockte heel decibel echt super! En in de regen...gewoon doorgaaaaan! en tijdens charly lownoise en mental theo was het weer ouderwets genieten
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power!
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt
voor zover ik er was had ik het er wel naar me zin.. huppelend en zwierend door het zand met lau unt zweefkaak . sunt dat het zo moest lopen ..
Geweldig, jammer van die stortbui!
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
Echt zeer goed vermaakt, de technotent was echt een topper!! SCHRANZ!!!
50 cent voor de wc: VIEZE SCHOOIERS! Alle lekkere chickies: bedankt voor het mooie uitzicht en alle pillenvreters bedankt voor de sponsoring GEWELDIG FEESJE
Leuk feest, met de regen bij Deepack gedaan, 1-2-3-4 stampen!!! Mooie actie om op mainstage het geluid uit te laten vallen
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
endymion maakte alles goed samen met nexes, geluid stond echt gewoon bruut te hard!! regen maakt het juist leuk, behalve dat de draaitafels verregende en de boxen in hc tent er mee ophielden bij nz!! die ook erg bruut waren
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
Werke als crew op zo feest is zker ok vooral die mense bij bar7 die door stonde te stampe bij mentol theo en tjarie lonos ofz. super tof... groetjes bar personeel.
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
was weer leuk feest heb me prima vermaakt alleen jammer van de regen eind van de middag maar ja je kan niet alles hebben he we morgen blij zijn dat het niet de heelde dag heeft geregend
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten!
Was Echt Een Vet Feest!!! ,,Tijdens De Regen Schuilen Onder Een Vuilnisemmer
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam.. gezellig feesje!
Super naar me zin gehad met super gezellige mensen!!
helemaal uit mijn plaat,veelste kort,doen we snel nog een X!!!!
zooo was kk hard loss! super vermaakt met mn lieve schatje!! jammer van de regen op t laatst, maaar t was GEWELDIG
Wat een vet feest
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig