Ff lekker geknalt bij de Early Rave Paul Elstak Lekker doorgestamp in die kutregen Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! Partyraiserrrr
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig, Dark E & Coon enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr
Wat een feest echt super... volgend jaar zeker weer van de partij
heb me wel stierlijk vermaakt weer ..alleen laat onderhand dat kut heineken is thuis BAH zkr bij ons in brabant!fietstocht is goed verlope jongens wie had dat gedacht!?!het was weer heerlijk coby verder goeie locatie beekse b toch wel jaaaa HARDCORE STATE BRABANT
helemaal geweldog...egt een topfeest zelfs de rege kon het nie verpeste...volgend jaar cker weer!!!
Was wel een leuk feestje.. heb me goed vermaakt.. alleen omdat feest zoooo groot was is de sfeer altijd wat minder vind ik .. maar het was ondanks een top feestje :yesyes:
Ja zeker een leuk feestje, alleen jammer van die regen!
Was zeker gezellie, muziek was goed alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had Maar voor de rest super hoor
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!!
GE-WEL-DIG !! Super feest ! En volgend jaar weer ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad .. Pila & Technoboy
Tot aan de regen was het een super feestje!! daarna een beetje verzopen..maja verder ook een goeie locatie en niet al te duur allemaal dus dat was wel beterzz!
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word
was een goei feessie!!!vooral in de HARDSTYLE tent !!!!!!
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden maar om 8 uur was het bier op en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter
Zeker master, dik voor mekaar, Noize Suppressor en Darkraver island waren zeker goud!! En eindelijk weer eens een paar freiselijke figuren daar!! Zoetermeer en Breda
was zeer zeker een goed feessie werd goed gedraaid charly lownoise & mental theo was ook lekker setje en de regen gaf ook wel weer sfeer kortom een zeer geslaagde dag volgend jaar weer
was een super feest!! goed vermaakt! jammer dat de hardtrance niet overdekt was en geen bar aanwezig, wc's te lang wachten - bij vrouwen weinig tot geen wcpapier- t bier was op een gegeven moment op en de flugel ook(dat hoort niet op zo'n feest)!!
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick jammer van die kk regen
SUPER Vooral Hardcore&Industrial Vollebak knalluh Kheb genoten hoor
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno
Gezellig feestje Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst Early Rave Gouwe ouwe uit leuke oude tijden
Was super leuk lekker lang mooi weer gebleven en goed sfeertje later wat regen maar goed weer of geen weer de echte feestbeesten blijven gewoon doorgaan Top...
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien
het was gewoon super niet te vatten voor woorden !! alleen terug naar huis ging niet want het verkeersregelaars hadden het te druk met die lampen !!!
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen viel nog mee met voorspellingen..
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus... en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi
1 woord DECIBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! regen heb niet eens regen gevoeld geweldig mwahahahahaha
Wat een geweldig superfeest was dit zeg.. perfecte locatie.. goed ingericht, prima geluid (dat stond echt snoeihard) leuke sercuritie.... alles bij elkaar gewoon echt een topper. volgend jaar cker weer van de partij!!!!
WAT EEN FEEST ! ! Fakking gezellig, heerlijke muziek uit echt elk hoekje van het park. Met een gezellige club mensen op pad en dan ook nog in een wolkenbreuk keihard los gaan...... Wat wil je nog meer?
Hoppaaaaaa dat was me het feestje weer wel Super vermaakt
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig
Echt superrrrr vet, Goeie muziek en goeie sfeer mooi weg gezet ammel all1 da rege was ff wa minder mar veder GEWELDIGG Next jear ckrrr weer
3 Jaar aan een stuk naar decibel geweest,maar dit was echt het toppunt!! Geweldig!
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt
echt een super cool feest betere muziek en beter in gedeeld dan defqon 2006 dies was klote .. haha Decibel de beste<
Geweldig
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky Bassdrum Project Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten
geluid in de hardcore zaal was goed hard, verder wel een best feessie, leuke locatie, maar zeker nog wel wat punten die beter hadden gekund (zoals gratis wc's en een extra bar in de hardcore tent ofzo
Decibel is echt flink vooruit gegaan vergeleken met decibel 2003! Goei feessie hoor
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
Nah ni lulle het was gewoon een moeiluk kicke feessi jammah van de rege ma opperbest vermaakt van A tot Z
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden . En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
was echt mega rege boute me geen flikker en lekker lopen hakkuh in de early en lekker mensen voor de gek zitte houde:respect\
was lekker feestje! alleen jammer van de regen, en dat het bier, cola en flügel op was op een geven moment. ook vond ik het best ver van elkaar vandaan liggen allemaal? maar zeker het geld waard!!!
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
heb alleen maar bij de early gestaan en geen enkele tent van binnen gezien, ook niet tijdens die hoosbui want toen paste er geen mensen meer bij was weer gezellig met m'n schatjes
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. Maar verder op naar Q-base!
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
lekker feessie hoor,ruthless was toppie,bass d en gizmo was ook weer lekker nog effe lekker los gegaan op miss monica[wat ken zij ook draaie zeg]later op naar de hc waar t geluid iets te zacht stond voor paul,maar daarna met noize supressor ging t een heel stuk harder,lekker klappe.dus...lekker feessie gehad
zeer vet feestje ondanks te regen ging echt nergens over
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
Kvond de regen super!! Charly Lownoise & Mental Theo vond ik het hoogtepunt van het feest. Hoe t publiek de onderbrekingen door kortsluiting in de apparatuur door de regen opppikte, was in 1 woord uniek!!! Fantastisch!!! 1 Van mn mooiste feesten tot nu toe!!!
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
top locatie top dj's top organisatie Neophyte, endymion & nexes, Technoboy, max enforcer, panic, dione, noize suppressor, evil act., isaac/pavo helaas hebben we nosferatu/paul/outblast/prophet/deepack gemist ivm regen/time-table. ging lekker hard in de hc tent
PRO PONCHO!! Vet gezellig bij de early rave in de stromende regen!!!
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
zet voortaan de industrial bij de early en bij de hardcore neer, dat scheelt echt kilometers... voor de rest kon t r mee door
Was blij dat ik uberhaubt weer op een feest stond! Net 2 weken terug vanuit Afghanistan en werd vrijwel meteen gedumpt! Dit feest was een goeie afleiding! Lekker staan stampen. Alleen jammer van de regen
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! En de regen.. ach, moet kunnen toch
Super naar m'n zin gehad ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui ) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince (Noiken in de Koiken draaien, HELD )
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. Er werd bij de Early Rave open air echt super goed gedraaid. Zeker door Charly Lownoise en Mental Theo ondanks de regen en kortsluiting bleven ze gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. Volgend jaar zeker weer van de partij.
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe pwoap remix Beste liveset was DJ Coone
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten!
Had meer regen verwacht, dus het viel me nog mee! Super feest!
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog
echt weer een te gek feest gehad 12 uur lang helemaal los gegaan met m'n lieve vriendinnetjes heerlijk weertje ook
Ik vond het echt super me eerste grote feest Ook goeie sfeer en leuke mensen hoop volgend jaar weer Partyraiser en NoizeSupressor alleen jammer van de regen.. Verder echt zeeeer geslaagd!!!
was weer een leuk dagje!! Lkker sfeertje en tot volgend jaar denk ik zo
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig