Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1938), A.D.HeiDie (1922), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2640), anoniem (1604), Error Chick (1535), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

egt un masterfeestje weer alleen zo jammor van de regen.. :(
!!­ Daneger !!­
Was super Feesie Alleen Jammer Van Die Kut Regen!!!
!! IvO !!
geweldig
!!!JOR
TOP muziek!:D, dr werd lkkr hard gedraait, alles goed geregeld , beetje jammer van het weer..
zwaaaaaaaar vetttt :P!!!!!
!!­Stephanie!!­
Lekker Feestje... Jammer dat het begon te plenzen maar goed.... Het eten mocht egt beter!!.. Heb gewoon een uur staan wachten op een patatje :@..
!mirjam!
leuk feest evil activities :respect: alleen was het wel beter
!PartyQ!
Het was er drugs maar zeker top feesje...
Decibel was de bom! wat een fest, schitterend! Bad Boyz ware Mag-ni-fiek!
Het was weer een gezelig feestje :) Foto's komen op WWW.TW-MAGAZINE.COM
joa joa, was weer vet en wat het weer betreft we mogen van geluk spreken.
#070 Jessy
Ff lekker geknalt bij de Early Rave :respect: Paul Elstak :respect: Lekker doorgestamp in die kutregen :P Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! :respect: Partyraiserrrr :respect:
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
Wat een feest :bounce: echt super... volgend jaar zeker weer van de partij
(6)silence is the enemy©­:bier:
heb me wel stierlijk vermaakt weer ..alleen laat onderhand dat kut heineken is thuis :@ BAH zkr bij ons in brabant!fietstocht is goed verlope jongens wie had dat gedacht!?!het was weer heerlijk coby verder:bier: goeie locatie beekse b toch wel jaaaa :jaja: HARDCORE STATE BRABANT :bier:
(BST) neaf
Diep relax feest
(Cinde­rella)­.­
Top(Y):cheer:
Helemaal super!! :vaag: Industrial was geweldig! Volgend jaar weer!
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(K)*­WeNdY*­(K)
helemaal geweldog...egt een topfeest:respect: zelfs de rege kon het nie verpeste...volgend jaar cker weer!!!
Was wel een leuk feestje.. heb me goed vermaakt.. alleen omdat feest zoooo groot was is de sfeer altijd wat minder vind ik .. maar het was ondanks een top feestje :yesyes:
Ja zeker een leuk feestje, alleen jammer van die regen! :p
egt un geweldig feest!!!!
(L)Sha­ronaá(­L)
was echt zeer geslaagd feestje alleen jammer van de regen (A)evil activities(A)
Top feest, organisatie was ook helemaal top. Early Rave :D en de Hardcore zaal waren het einde. 1 min puntje dat er betaald moest worden voor de wc
was egt super feesie!!! alleen jammer dat ik ziek was man...maar als nog was egt super kick
* de Kale *
Wederom super feestje !! Alleen FUCK de gemeente met geluidsoverlast :S Oja Hardcore tent volgende keer maar meer open maken ?!!
* DEBBY *
vet feest
* Silvie
Geweldig feest.. volgend jaar zeker weer... :D
:bounce:Het was echt Superrrrrrrrrrrrrrrrr:bounce:
**[MARCEL]**
super super super!!!
**_Miss_**
Was zeker gezellie, muziek was goed:d alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had :S Maar voor de rest super hoor :D
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
DECIBEL was echt zwaar vet man :) op naar volgend jaar
**saskiaap**
SUUUUUUUPERRRRR feessie!!!!! :bounce: (k)
*_[K]elly_*
Het was een leuk feestje, alleen jammer van de regen :(
*ElleN__(F)
kai vet
Toppie:D
*­H arders­tylesz­*­
kk doll
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen :9 Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug :( ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!! (K)
*­life is pain*­
:) het was top of nie regen zowat schijt aan en meiden het was gezellig met jullie :HUG: (K)(K)(K)
was goed te doen, gezellig alleen jammer van het weer rond 8 uur.
- MOF -
Wat een super feest
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
Tot aan de regen was het een super feestje!! daarna een beetje verzopen..maja verder ook een goeie locatie en niet al te duur allemaal dus dat was wel beterzz!
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word o:)
:WOEP:was een goei feessie!!!vooral in de HARDSTYLE tent !!!!!! :BOUNCE:
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
DECIBEL was BrUuT!!!!!!
. JOANNY
Heerlijk feestje gehad :)
...­Secret Minds...­
Vanaf toen ik opstond tot dat ik in me bed lag, heb ik me eige uitstekend vermaakt (Y) moete we zekrr vaker doen jongens :D
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak:P
Respect voor b2s!!!!!!
Industrial, hardcore, en Earlyrave :respect: echt een knal feest! alleen beetje jammer van de regen de laatste uurtjes!
het was een zeer gaaf feestje! alleen kut van de regen! maar voor de verder rest was alles netjes :D
Dit was gewoon un kk bruut feest!!(Y):bounce: Wel prijzig maar zn geld zeer zeker waard!:yes::respect:
het was weer een dodelijk feest!!!!!!!!
392: LX.8
heb me nest als alle andere jaren zeer goed vermaakt! The Producer (L)
:9 -MiKe¥- :9
VET ! Gas erop Het was n mooi feesje! en ja de regen was wel te verw88 :9
::BRIAN::
Was weer een Top feestjuh..!! ::respect:: too all the DJ's and MC's ::respect:: En zeker niet te vergeten B2S..!!!!
:banana: Mad Schone :banana:
Duro was de beste!!!! uperfeest!
:bier: 076
Weer helemaal los gegaan.... Pila en Duro... :respect: Paul en Rob :Y: en Marcky bij de jump ook meesterlijk. Was weer een supergezellig feestje....:jaja:
:bier:­gaby:b­ier:
goed tot dat het ging regenen
:bounce: Teun :bounce:
echt wel weer een zwaar vet feest, ruthless draaide op de mainstage ook aardig lekker
:bounc­e:iive­L:Levi­i:boun­ce:
Super !...volgend jaar weer ;)
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
Egt een super dol feestje weer is :respect: Early stage :respect:
:cheer: Daantjuh :cheer:
was wel een leuk feestje jammer van de regen:/ maar het kan zeker niet tippen aan defqon!!!
:devil: Red Dragon :devil:
Zeer goed vermaakt, was een topper!!
:jaja:­Milan:­jaja:
Woow Noize Supressor:respect: Hij flikt het telkens weer he:d
:lijn: SuuSie :lijn:
het was gewoon te los heb het super naar mijn zin gehad jammer dat de muziek bij paul zachter moes van de gemente maar het was meer dan geweldig :D :D :D
Super feesie.. Lekker staan stampen in de regen:bounce:!!
:xtc:H­ardsty­leboy:­bounce­:
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden :cheer: maar om 8 uur was het bier op :@ en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo :@ en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor :P alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter :bounce:
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
was een lekker feessie alleen die kkregen voorderest (Y)
=Hardstyler=
dit was echt een top feest weer ga zo door B2S
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>> Esther <<
Errrrugggg Lekker feestje ! En zelfs de regen had ook nog wel wat :P! Super feestje, en super gezellig gehad !!
echt zwaar relax yeahhh!!! :respect: ;)
>>Joey-M<<(APC)
de regen was in i woord KUT maar het feest was echt SUPER!! :D :D :bounce: :bounce:
(Y) zeker mooi feest en mooie dames daarzo!!! dj paul en noize suppressor :respect:
>>Melluh<<
Super feest !!! Top lokatie :) Main stage zeer mooi gedaan :respect: Volgend jaar zeker weer 8)
>>RODI<<
was super echt ernstig genoten alleen me enkels liggen in de kreukels :P maar was het zeker waard :D :respect: binum :respect: hij draaide super keihard jumpe
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
was egt wel ziekelijk vet feesje
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
[C]indy
lekker feestje!!!! alleen die regen was minders
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
[K]ruimel
Geweldig feest!!!! Spierpijn!!! top top top!!!!! PROPHET!!
[KroonJu]
Zeker master, dik voor mekaar, Noize Suppressor en Darkraver island waren zeker goud!! En eindelijk weer eens een paar freiselijke figuren daar!! Zoetermeer en Breda (Y)
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
INDUSTRIAL (L) Top feessie weer :bounce:
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
was zeer zeker een goed feessie werd goed gedraaid charly lownoise & mental theo was ook lekker setje en de regen gaf ook wel weer sfeer kortom een zeer geslaagde dag volgend jaar weer
1 keer,nooit meer
[NL]Hoek[NL]
:respect: evil activities en neophyte:respect: was wel leuk alleen jammer van die kut rege
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
was een bruut feest alleen jmmr van de regen:D:D:D:D
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes:p
[NL]Un­iTeD[N­L]
had er tog wel iets meer van verwacht. noize suppressor en akira waren geweldig :respect:
[OKP]KNABBEL
Super Feessie alleen jammer van het parkeerterrein wat was dat een bende!!!! Maja dan ook daar ma effe hakken!!! Iedereen bedankt was gezellig
zeer vet feesje.........:vaag:
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
zeer gaaf feestje heb me geweldig vermaakt E-NOID held jump tent was ook vet skieen met belgen
][vanka
was een super feest!! goed vermaakt! jammer dat de hardtrance niet overdekt was en geen bar aanwezig, wc's te lang wachten - bij vrouwen weinig tot geen wcpapier- t bier was op een gegeven moment op en de flugel ook(dat hoort niet op zo'n feest)!!
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
mooi feestje :D
_FeMmM_
GOEDDDDDDD!!
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
Zkr mooi feestje!! alleen jammer van de regen aan het eind van de middag
Zonde van de regen..... Francois had grotere stage mogen hebben... Maar toch heerlijke sound in de regen :D
mooie locatie,alleen jammer dat de muziek uit viel bij de early rave maar ja mog de pret niet drukken
Prima feest! Zeker leuk gehad!! En leuke safari nog haha
Annie en Kull
Feest was egt super. kei goede muziek. alles was goed geregeld.
Technoooo was WREEEDDD :P
Zeer lekker feestje!
Arie J Beukenoot
geweldig! in de regen knallen met tieum :jaja: en de rest van de dag industrial :kwijl:
Army Huus
MASTER!!!! alleen jammer van de regen en dat ze al om 22:20 stopten.
Atjuhh....
het duurde te kort het moest tot 12 uur of 1 uur duren wij wouden wel doorgaan
Aureel
was echt geweldig, mooie locatie
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
dat kutweer heeft alles verpest :(
Was er helaas maar heel kort.. maar was toppie (y)
Basje74
Het was zeker een schoeftig feestje. Alleen jammer dat ik de laatste uur heb moeten missen, dus ook Noize Suppressor.
Bass99
Zwaar Bal
Baztard
Was weer super feestje!
Bazzhuntahh DH
was egt knalluh... alleen matig dat ik me mobiel was verloren :bier:
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
Bels-Geak
Dope Feesie !!
BENSCHOPSE GABBER
super gezellig veel bekende alleen jammer dat de wijn en bier op was verders :respect: chosen few :respect: partyraiser: the prophet : respect: panic :respect: cl & mt :respect:
berrys
Geweldig feest .. gezellige mensen ontmoet ;) en :respect: voor de ear­ly rave stage
Bianca B)
Super vet feestje :respect: Alleen van die vage pogo hoeren! Zeker op het verkeerde feestje beland..
Bies
Helemaal geweldig!!! Jammer van dat heueltje :O
helemaal los!!!alleen jammer van die kutregen
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
bjornoooow
leuk feest alleen die klote vreet en zuip tenten waarom die lange pleuris rijen??????? verder vet feestje
Black Widow
Pak een punt! Het is tijd om te ................ snuivuh snuivuh!!!!!
blije eikel
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno :bounce: :D
Gezellig feestje :cheer: Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer :S Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst :jaja: Early Rave :respect: Gouwe ouwe uit leuke oude tijden :D
Bo3da
Beter dan Defqon... Alleen betalen voor wc was minder en het eten kon beter maar voor de rest alles goed buiten het weer om NOIZE SUPPRESSOR(H)
AL KLAAR!! Goed te doen...
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
BoSwEg
zkrs dolle boel! :respect: Partyraiser :respect: Wij zijn harder als de rest! :bounce:
Bouchans
lekker los gegaan, een van mn beste feesten tot nu toe :respect:
C(l)
Was Weer Een super feestje! Prima Vermaakt:)
CANADIAN
SUPERfeest, zag er leuk uit, heb me goed vermaakt .
was toppie:)
CED79
mooi feest hor...knakkers waren waren vet
Zeker goed, jammer van de regen en de modderboel erna,
cillatjuh20
het was een knal feest volgend jaar weer:D:D
goede organisatie!!!!
Tsja.. :/
Was echt helemaal super ondanks de regen en het feit dat je haast niet kon bellen/smsen.Toch m'n maatje nog gevonden en super naar m'n zin gehad ;) :respect:
Crazy_Chica
Was super leuk lekker lang mooi weer gebleven en goed sfeertje :yes: later wat regen maar goed weer of geen weer de echte feestbeesten blijven gewoon doorgaan (y) Top...
D'n BibzZ
Zekerz kwaliteit feesje alleen jammer da het ging regenen
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
D-Jamez
:respect:
D.­ VN [FR] :hyper:
d-passion, partyraiser, noisekick :respect: en de rest uit de hardcore zaal ook allemaal gruwelijk :respect:
Zeker wel TOP Feestje!!!:D
dabeatjunkie
Was (Y) veel bekenden, lekkere muziek en stralend zomerweer ;p
DaMi
was ect te gek staan nu nog op de camping gezllig groepje weer zeeland bedankt wahaha :respect: Tommyknocker :respect: echt een wereld set keurig man !!!
Gewelidig Goed vermaakt en panic als afsluiter TOP !!! :D
was weer een top feessie!! :bounce:
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
de JVR //­ Symbiotic
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering :D Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet (Y) De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk :D en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien :respect:
het was gewoon super niet te vatten voor woorden !! alleen terug naar huis ging niet want het verkeersregelaars hadden het te druk met die lampen !!!
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
Deguh
lang leve de ponchos
Delete123
Was zekers kk vet weer :D Waxweazle, Vince, Partyraiser, Panic :respect: tot volgend jaar! :cheers:
Helemaal Top !!
Den Old:P
Het Feestje was weer MOOI jammer van het weer voor de rest was het super:P
goei feestje weer in brabant! early rave was het gaafste
Super vermaakt!!! Alleen die piep in me oren he
He-le-maal geweldig! Super gezellig!
DEPO
jah jah was toch lekker feesie dacht ik toch alleen die kk regen was een btje kk achjah hebbe we ook weer gehad :bier: :bier:
Was zekers vet!
Was vet!!! (L)
waarom nou die regen? wel goed geregeld, dat grati­s zeiken voor mannen... partyraiser was weer knallen
Los Feest !!!! Beter Dan Vorig Jaar. Regen Kon Het Voor Mij Niet Bederven (H)
Het was gezellig echt naar me zin gehad alleen de regen was minder
DJ Dangerlady
het begon pas om 8uur te regenen hoor!! heel de dag in t zonnetje, super feestje goed georganiseerd
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
Dj Industrius
Feest van het jaar, op naar 2007!! (y)
DJ Lippie
aay
vet meer hoef k nie te zegguh
DnX
Op het weer in de namiddag en het geluidsniveau bij de afsluiter van de mainstage na was het een geslaagd feestje
was weer een zeer geslaagd feesje :)
Dolle:bah:
Dit was echt weer een goed feeske!!:D Mooie locatie,snoeiharde geluid,vette sfeer(y) :respect:tommyknocker Volgend jaar zkr weer!!
Don Pablo
Jaja was weer een leuk feestje! Die regen de laatste paar uur was wel kut maar verder een top feestje!
doosdees
groot maar gezellig
early rave was super!
dotheSamba
Lekker feestje zeg, goed vermaakt in de beekse bergen! Alleen Panic had wat harder mogen draaien :bounce:!
Dr. Gonzo...
Feest in één woord : Technoboy :respect:
duko
lekker druk & toch beter als vorig jaar:P Technoboy_O_
Eddie-Loco
Hij was weer Lekker!!!! Jammer van de Regen Vooral Bij Southstylers maarja... Duro :respect:
Eefjew­entelt­eefje O:)
Geweldig Feesie.. Overal naar me zin gehad :cheer: Jammer van de regen, maar (L) me Poncho :D
Eesje
Het was echt fantastisch, ik heb genoten en wat n toplocatie!!!
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
Was echt een SUPER FEEST Aleen klote dat de hardcore en de jump zover uit elkaar lagen.. Volgend jaar zeker weer en dan weer camping Safariepark.. :bier: en :xtc:
Fabien '
Super, in een woord geweldig, en dat het begon te ­regenen was juist mooi, regendans op southstylers, HARDSTYLE :­respect:
FeMmIe
supertje!
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
super feest!! jammer van het openbaar vervoer heen en weer
Lekker feestje gehad :D Heel gezellig met me moppies :cheer:
FREAKERIK
was egt super feest volgend jaar ckerZ weer
Frensizz
Beste feest ever! :D
SUPER!!!
Gaally
early rave en hardcore :respect: zwaar goed geluid!!! volgend jaar zeker weer :D
gabba
Het was weer een tegek feest! Deze editie heeft alle andere overtroffen! B2S :respect:
gekke lijpe bert
helemaal gek best feesie volgend jaar zeker weer :bier:
Gerald
Top feestje weer :D Geluid ook overal lekker hard! Weinig last van de regen gehad! :D
Gerse Gerrit :devil:
Super vermaakt!! Beetje heel erg nat geregend.. Maar daarna weer lekker doorgegaan!!
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
GizmoNL
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen;) viel nog mee met voorspellingen..
Goofy_­Scarback
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus(y) jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus...(y) en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
jaja, twas weer Gezellig :D :bounce:
H4L:bounce:
Anders loop je je ff de tering! Maar was cker gezellig :bounce:
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
1 woord DECIBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!! regen heb niet eens regen gevoeld geweldig­ mwahahahahaha
Wat een geweldig superfeest was dit zeg.. perfecte locatie.. goed ingericht, prima geluid (dat stond echt snoeihard) leuke sercuritie.... alles bij elkaar gewoon echt een topper. volgend jaar cker weer van de partij!!!!
Hakkuh Annie
De Early was echt kick vooral charly lownois & mental Theo jammer van de regen alleen
was wel een goeie feestje:cheer: zelfs het regen hield ons niet tegen;p charly lownoise en mental theo:respect::bounce:
Geil :cheer:
lekker feestje
Harco 4 Life
Echt wel vet... Lang leve early rave en de regen in Nederland !! :P :D
HARDCORE WAY OF LIFE
zwaar vet feesie :respect:
zo was lekker feesiej :P
Harry Nak
Helemaal top, keihard los in de plensregen op de op­en air tijdens Lownoise & M.T. , kippevel
HCE
zeer goed
voor herhaling vatbaar
HENNY070
heeeerlijk feessieee (Y) heb genoteeee :D:D
Super goed Feest :D! Echt Toppie! Volgend jaar weer :respect:
Hoekie!
Super feestje!!! :bounce:
holland is gvdmme de hardste
net vijf min thuis was een vet feest jammer vande regen
Host J-B
LOOSSSSSSS
HULLY GULLY
Onwijs goed feest!!! kan op geen enkel punt verbeterd worden naar mijn mening!!!
I.T
charly lownoise & mental theo :respect:
IeRtJuW
was helemaaal geweldig..:D
:jaja: Decibel 2006 is er weer 1tje voor in de boeken hoor :bounce: :cheer: :bounce:
iLo_013n
Super feest! en natuurlijk mooie locatie :D
DECIBEL is gewoon het feest der feesten :D was echt kk vet!! volgend jaar dus zeker weer :P
Irusjuh
Relax feestje:) relaxte mensen goeie muziek..alleen jammer van de regen maar da mocht de pret niet bederven:P
ja moet ik er nou nog op zeggen................ toppie feestje en dark raver superrrrrrrr :respect: volgend jaar weer :bounce :woop:
J' lijntje
:respect: Duro Man Van De Avond :respect:
j@@p
was weer heftig
JAAC
Jah de line-up loog er echt niet om,was gewoon een dikk feestje :respect:
was weer een super feesie:Dwerd overal knalluhh!! gedraaid (Y)
Was helemaal leip alleen kut die regen in de namiddag :(
JannekeLZ
(f) was een super feessie :cheer:
jansie78
het was gaaf en gezellig
WAT EEN FEEST ! ! Fakking gezellig, heerlijke muziek uit echt elk hoekje van het park. Met een gezellige club mensen op pad en dan ook nog in een wolkenbreuk keihard los gaan...... Wat wil je nog meer? :P
GEWELDIG:D zany zany zany maak me geeeeeek :P
geslaagd feest B)
Jeroe/\/
Decibell Love Yaaaa
Jeromeke
Heerlijk feestje en nog nooit zoveel lol in de regen gehad :D
Jillicious
Hoppaaaaaa dat was me het feestje weer wel :cheer: Super vermaakt (Y)
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
JOHNNY BRAVO
onvergetelijk
Jojo :)
:D
JolieMelodie
(Y) was echt 8) :D :flower: en echt overal waar je ook maar naartoe ging was het goeie muziek! Tatanka, Vince echt geweldig! :bounce:
Joost kuul
Super feestje!!! T einde vooral met al dat vuurwerk
JORAM.. ;P
whahah heb echt mega naar me zin gehad mensen allemaal bedankt :P
Jordaeh
Heel vet feestje, regen was jammer maar te verwachten! Mocht de pret niet drukken, prima naar m'n zin gehad. Waardeloze fouilleren btw.
kheb me zker vermaakt alleen jammer van het parkeren so he was echt te kut geregeld
was een super feestje! MC DA HUSTLA :respect:
vet feest jammer van de slijkzooi maar voor de rest :bier:
Wat een feest!!! ;) een grote gezellige bende!!! jammer dat t zo druk werd met de regen maar het was toen gezellig buiten (Y)
echt weer een super feest! en die regen... we hebben ons uitstekend erin vermaakt :D
KalePu­nkGabb­er
ouwe styl hakkuh het gekste; early en jump waren het beste vett feesje!!!Poncho hakkuh lukt ook
Kam
Charlie Lownoise & Mental Theo ---> de set van het jaar!!
Kami
:D Schijt aan de regen, dik gas erop, in 1 woord: GEWELDIG :bounce:
Kenanus
leuk feestje maar jammer van de regen
Keupere Johnny :bier:
Echt wel zeker bruut feest Baaaaas!!!
Kick Noise >H4H.­FM<
Echt superrrrr vet, Goeie muziek en goeie sfeer mooi weg gezet ammel all1 da rege was ff wa minder mar veder GEWELDIGG(Y) Next jear ckrrr weer :P
3 Jaar aan een stuk naar decibel geweest,maar dit was echt het toppunt!! Geweldig! :D
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. :respect: for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt:P
Klompvoet
decibel was gewoon te gek
Knaller :bier:
partyraiser :D
kolle :x
opzich best vette techno en industrail was gewoon zalig (L)
krissy­:cheer­:
yoooo zwaar goed feestje gehad! :cheer: jammer v/d regen,mjèh : lang leve de Poncho's!! See Ya Again Next Year!
L@R!SSA
heeeeeeeeerlijk feeeeeeeest :D
geweldig
heerlijk genoten alleen jammer van de regen :(
LadyOf­Dance1­985
Super feest. Hele leuke locatie. Sfeer was goed. Set van Dj Rob echt super !! Volgend jaar zeker weer
KUT REGEN!!!!!
Largemellow
Super feesie... Main was in het begin nie zo veel, maar op het laatst was het echt super vet daar :respect:
Lars..
heerlijk :kwijl:
LauZz
Wat een dag! Super gewoon en wat een after haha! B)
Vet vet vet!!! Zeker op t laatst bij early rave! :D
Echt niet normaal vet weer:) JUMP was TOP!! Alleen jammer van de regen..;)
LEON aka ....­
HEERLIJKE PARTY!! heb overal spierpijn van het schranzen!!
Li-z
Zeker geslaagd !!
het overtrof vorige jaar niet maar het was SU{ER!!!
Lievelien
Super! duurde ff voordat de sfeer kwam maar was later (Y) Regen? Hup Poncho aan en gaan :bounce: Charly L & Menthal T. dikke :respect:
Heb me heel goed vermaakt dit feestje :D Ik had er alleen wel wat meer van verwacht...
Linda:cheer:
nou vond het niet veel aparts zeg maar..
ik heb nog nooit zoveel op en neer gelopen maar ik heb me zeker vermaakt... volgend jaar weer?!!
Lord Terror
mooi feesie.. zelf de regen kreeg ons nie weg dus............. DIE-HARD till the end
Suuuuper feestje :D.. Heerlijk gestampt. Ondanks de regen me tering goed vermaakt :P :bounce:
LOUSJE
VET :cheer:
lovely-lili
darkraver's love island, helemaal goed!!!! super feestje....
Lucas*
:respect: TheProphet :respect:
LYSANN.K
ooh 't was zo hard Ge-Nieten!!!! Op naar 2007 :D
M@rieke
echt een super cool feest betere muziek en beter in gedeeld dan defqon 2006 dies was klote .. haha Decibel de beste<
Geweldig
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky :respect: Bassdrum Project :respect: Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten :jaja:
VET,,,, wel klote die regen tegen de avond
Marliefste
Net zo vet!!
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
Master Jay
graf dat je moest betalen voor de WC echt kenker zielig is dat. wat een kut orgi b2s!! klaar
masterxess
Charly en Theo!!!
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
MAV
was weer een geweldig feesje maar wanneer komt er nou eens lekker bier !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meertiej(K)
Was me weer een suuper feesiej ondanks dat k*t weer:D
Megalodon || Oppers­tamper
geluid in de hardcore zaal was goed hard, verder wel een best feessie, leuke locatie, maar zeker nog wel wat punten die beter hadden gekund (zoals gratis wc's en een extra bar in de hardcore tent ofzo
Decibel is echt flink vooruit gegaan vergeleken met decibel 2003! Goei feessie hoor (Y)
Mieske!!!
Wat een feest! Plankgazzzzzzz! (y)
MIGEILUS
Echt Super feest! Shit wat was het snel voorbij...
hij was weer lekker alle dj`s :respect:
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Miss Fixet
geweldig feesje... gezellige mensen allemaal.. sfeertje zat er goed in.. maja die regen he en dat we2uur vast zaten op de parkeerplaats
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Miss Lobbi
Wat een super feest mensen! al mijn vriendjuhs dikke (K) was super met jullie!!!!
Miss Mikkers
Super relax feest :D :D Wel geluk gehad met 't mooie weer!! (uitgezonderd die grot bui dan rond -/+ 20:00 )
Miss Pitbull
heeeeeel veel bekenden!! Was zeker top!!! (Y) het feest zag er ook goed uit!! :flower: alleen jammer dat het even was gaan regenen!!
Mister ??
me gekste decibel van de 4x dat ik nu gwst ben!!! weekend lang in zo'n huisje op het park is ook echt helemaal te gek!!!
Mister P
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
Nah ni lulle het was gewoon een moeiluk kicke feessi jammah van de rege ma opperbest vermaakt van A tot Z ;p
moniq-ie (k)
Wat een goed feest! (y)
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
Mr visiter
Great Feeling!!
Mr.Sven
Goed vermaakt alleen vielen de Dj's mij tegen :respect: Evil Activities :respect:
Mriennn
Super (Y)
In 1 woord: FANTASTISCH!!!!
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
mystery man 1986
hij was lekkah!!!!!!
N!cKoS
geweldig
N*E*R*D
Regen is vet!!! Poncho all the way!
goed feessie!!! alleen jmmr van de regen...
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
NathalieF
Geweldig naar mn zin gehad!Superlocatie/organisatie,Alles was perfect!(ik stond al lekker droog in de hardstyletent voordat de stortbui kwam!
Naxel
KRach Kraak piep.......... Partyraiser was sjiek ragguh. Amok en Promo was lekker duister, veel piepjes en kraakjes in je oor.
nelisdaman
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden _o_. En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
was echt mega rege boute me geen flikker en lekker lopen hakkuh in de early en lekker mensen voor de gek zitte houde:respect\
was lekker feestje! alleen jammer van de regen, en dat het bier, cola en flügel op was op een geven moment. ook vond ik het best ver van elkaar vandaan liggen allemaal? maar zeker het geld waard!!!
Nicole...­ :flower:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa subliem!!! Rude awakening (L) tieum geniaal! en de intro van speedfreak :9 dat geluik *kippenvel*
Zeker weer n goei feesje.!:bounce:
Was Toppie! :bounce: Piraatjuh waar was je nou! :s Stond vet te hakkuh bij de Early Rave in mijn Poncho! :p
vlgnd jaar weer en t jaar daar op ut jaar daarop drna ook nog . . . . . .
ging wel defqon was beter, maar waar blijven de foto`s ????
NrG010
distortion, rob&paul, stanton, panic :respect:
was wel geinag alleen jammah dat we bepaalde mensen niet zen tege gekomme
O:) Eefje het Toverteefje O:)
in 1 woord een geweldig verjaardagfeestje :D :bounce::cheer:
Goed feessie hoor, eff jammer van de regen...daar zijn tog tenten voor.
ojsky
kankaaaa....die techno!! te waus voor woorden!!!
Oorsplijtend
Producertje en mr fury top! Akira begon goed maar werd na een kwartier kut! Verder lekker feesie met de stichting
Optimisten Terroristen
als door door doorgaan in de regen nie optimistisch is..:lol: n superknalfeest!! thx companjon;)(K)
Partymiller
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld:S Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!:bounce: :bounce:
PartySjaak
Asociaal Bruut Feest!!! :D:D Hardcore Mainstage Industrial!!! Panic mooie afsluiter (Y)
pasco :bounce:
GEWELDIG FEESTJE!!!!
Patricia
Begin was wat matig, maar hoe later het werd..... :9 Oldschool en jump: beste tenten!! :jaja:
Paul-T b)
Ja was een gek feessie :D veel bekende mensen en t weer heb toch wel lekker meegeholpen :D
Geld betalen voor de wc was kut. Verder GOED geluid :D, alleen jammer van Deepacks HITmix. Technoboy daarentegen was wel super! :respect:
geweldig
Penis
DIE HARTDCORE TENT KLAPTE ER FLINK OP LOS NOIZE SUPRESSOR WAS WEER BRUUT!!! NOIZE SUPRESSOR RESPECT!!!!!!!!!!!!!!
Pep
beetje kut geregeld met da voedsel, en jammer dat apparatuur et begaf bij panic. Toch een heerlijk feest ;)
Perzik
zeker wel een mooi feestje, jammer van die regen.. verder alles zeer goed geslaagd
Peter [D-Generation]
Was leuk maar zkr minder als vorig jaar! maar heb me verder goed vermaakt ;) Main was vet en Jump was ook goed klappen!
Heel erg vet!!! En de regen gaf de dag net wat meer glans...
Pipster
Was weer een TOP dag met lieve en leuke mensen....!! Thanx...! (k)
Pistole Paultie
Early rave open air :respect: knetterdeknetter gekkkk! en panic sloot lekker af in de Main ,. één van de beste feestjes dit jaar.!
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
Plianca (6)Master of disaster(6)
Jaaaa, was weer helemaal geweldig!!!! Begon warm, daarna lekker nat van de regen, maar we gaan gewoon door hej :P
was zekker vet
Wat een knaller, de tering zeg!!
PRINS PILS
geweldig feestje! petje af voor de organisatie! :respect:
early :respect:
Project Hardcore
was echt 1 super feestje het was weer knalluh met vince achter de draaitafels
was echt een super feesiiiiieeeee!! helemaal top!!! :bounce: volgende week weer?? :p
Querina
heb alleen maar bij de early gestaan en geen enkele tent van binnen gezien, ook niet tijdens die hoosbui want toen paste er geen mensen meer bij :P was weer gezellig met m'n schatjes :lief:
R-Ðixx
Thank You B2S For This Master Festival & Technoboy sluitte te Grof af....!!!! :respect:
R@$h!d@
2 DJ Nowaxx > super goed gedraaid schatje, ben echt trots op jou!!! :D
R@vegr@n
:'( ik heb wat gemist :s fijn dat het een top feest was
RaveSteef
Heerlijk!!
Raving Butterfly
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. 8) Maar verder (Y) op naar Q-base! :bounce:
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
remonizer
lekker feessie hoor,ruthless was toppie,bass d en gizmo was ook weer lekker nog effe lekker los gegaan op miss monica[wat ken zij ook draaie zeg]later op naar de hc waar t geluid iets te zacht stond voor paul,maar daarna met noize supressor ging t een heel stuk harder,lekker klappe.dus...lekker feessie gehad
zeer vet feestje ondanks te regen ging echt nergens over :bounce:
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
Rick A
Super, Geweldig, Fantastisch!!
was me het feesie wel weer :D kheb me prima vermaakt! beetje jammer van de regen..
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
Riksen
was zeker knallen :D
Rob..!
Gezellig toch?
Roberto Corleone
Leuk feestje was weer goed begaaie
Rockxie
Was vet feestjuh heb me prima vermaakt:D:D Heletijd in de Jump Area gestaan;)
Roed/­Wit-Mestreech
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
wat een feest,echt gewoon geweldig
super feestje:respect:
Rooi blafhert!­
het was vet tot 7uur met die kut regen...
RoyCore
Goed feestje! Lekkere sfeer :D Geluid uitgevallen hahahaha.. 2 euro voor een vuilniszak :(
Royhooo
smidags was wat minder maar saonvond wast het vet bassdrum project(Y) Jump zaal was goed te doen
Royke1986
volgend jaar weer beekse berge zwaar geschikte lokatie
Royo"s
knal party
Roytjh
was zwaar knalluh in duh reguh:P
RpRemix
Top feessie! pet duo, prophet (Y) En het weer zorgde juist voor een mooie waterval vanaf de tent :D
Rsd kopziek 4-life
vet feessie jammer toen de regen kwam maar zelfs da liet me nie afstoppen..
geslaagd feestje!! volgend jaar zeker weer een decibel (en ohh wat n geluid bij sommige podia :D)
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
S andro
gewoon een zeer geslaagd
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
Sant.
Dit is tot nu toe het beste feest waar ik ooit geweest ben!!!
wreed goe feesie
Pet Duo waren de absolute helden :respect:
Sebbo
Beste decibel tot nu toe :D
Secabre
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
SEN'
super.. (Y)
Sick Brother 4 life 2
Kvond de regen super!! ;) Charly Lownoise & Mental Theo vond ik het hoogtepunt van het feest. Hoe t publiek de onderbrekingen door kortsluiting in de apparatuur door de regen opppikte, was in 1 woord uniek!!! Fantastisch!!! (Y) 1 Van mn mooiste feesten tot nu toe!!!
SimplyMe
Was wel leuk maar DEFQON WAS 10X BETER!:respect:
sjimbo
Wat een geweld in die techno tent! Jammer dat er iets fout ging bij de set van Nosferatu! verder prima vermaakt! TOP!
super gezellig en het weer drukte de pret niet :P
slopke-hcore
was goei feesje bietje jammer van de regen mar da mocht de pret nie verstoren NOISEKICK was weer een pracht set
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
soske
grapje
stampe bij Charly&Th­eo in de regen is geniaaal volgend jaar zeker weer wie moet er nog eet bonne hebbe;p
Stefan-the-Sound
top locatie (Y) top dj's (Y) top organisatie (Y) N­eophyte, endymion & nexes, Technoboy, max enforcer­, panic, dione, noize suppressor, evil act., isaac/pavo :respect: helaas hebben we nosferat­u/paul/outblast/prophet/deepack gemist ivm regen/time-table. ging ­lekker hard in de hc tent
ja was op vakantie volgende x :D
Stippe­llijnt­je a.­k.­a.­ De tripka­bouter
PRO PONCHO!! Vet gezellig bij de early rave in de stromende regen!!! :cheer:
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix :dood: maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen :D:D:D HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
zet voortaan de industrial bij de early en bij de hardcore neer, dat scheelt echt kilometers... voor de rest kon t r mee door
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
Was blij dat ik uberhaubt weer op een feest stond! Net 2 weken terug vanuit Afghanistan en werd vrijwel meteen gedumpt! Dit feest was een goeie afleiding! Lekker staan stampen. Alleen jammer van de regen
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest :| Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! :D En de regen.. ach, moet kunnen toch ;)
Suus*
DECIBEL :respect: heerlijk dol feestje met allemaal gekke..
Suutjuh
BRUTE FEEST!!! volgend jaar zeker weer...
heeeerrrlijjjkk feestje weer!!!!!!! pff rob alweer heerlijk gedraaid in de oldscooltent jongen!!!!
lkkr feestje, beste locatie!!!!! rob en stanton :respect:
Noisekick (y) alleen kut weer! met al da modder!:S
regen was kut en de locatie vond ik ook niet zo geweldig vorig jaar was het beter
Tanja.
was zeker gezelli! enne stuf?? nog motte noedele?? :roflol:
Tarzan
LUNA:respect: de rest ook goed gedraaid, alleern jammer van die regen tijdens de south stylers, maar dat mocht de pret niet drukken:D
Gruwelijk (y)
T Was egt een Vet Feestje:recpect: Alleen De industrial Hadde ze naast de hardcore moeten plaatsen
Super goed vermaakt. Industrial en de jump waren vet. HC tent te goor, te warm en te druk. OP NAAR NIGHTMARE OUTDOOR!
Tha Clown
Super naar m'n zin gehad :bounce: ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui B)) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince :respect: (Noiken in de Koiken draaien, HELD :D)
Tha Mitchells
lkkr hoor!! heren van Southstylers!! KLASSE! tsja jammer van de regen!
the b@­bes .....­
het was een top feest lekker knalluhhh
THE EMPIRE OF SHADOW
VET MAN ECHT KK BRUUT GEWOON
The Grimreaper
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. (Y) Er werd bij de Early Rave open air echt sup­er­ goed gedraaid. :D Zeker door Charly Lownoise en M­ent­al Theo ondanks de regen en kortsluiting bleve­n ze­ gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. :D Volge­nd ja­ar zeker weer van de partij. :bounce:
The Machine
Mainstage was echt bruut, daar kommen we voor. En Roy: "Dit wordt te..." hahaha: DISCOSNATZ!
The Space We Are
Duro:respect:
The_Razzler
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde ­deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon­ te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe­ pwoap remix :respect: Beste liveset was DJ Coone ­:woeptidoe:
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
TiMmS
Neophyte, Akira, Tieum, Noisekick en Rude Awakening !!! Geweldig
Heb me super vermaakt,van de regen weinig mee gekregen.Decibel 2007 zekers te weten.
Tom ©
Zekerz un chill feesie, volgend jaar weer
Geweldig weer!! Hardstyle tent heerste! :respect: TATANKA, DURO & TECHNOBOY :respect: Volgend jaar weer!!
Tommy-Lee
Was echt super n de regen met Charly Lownoise en Mental Theo .. Decibel was weer geweldig!!
TonYY
jaa zeker mooi feestje! volgend jaar weer van de party !! :)
toot
ik dacht dat het niet veel beter kon als vorig jaar... maar dit feest overtreft echt alles!!!! :D :D :D :D :D
het was weer geweldig vooral early rave dom door gaan in de regen haha!
goldstrike :respect:
tuneboy
DECIBEL :bounce: Vetjes
Twin Sister
leuk en aardig hot feestje...:yes:
Geweldig, volgend jaar weer... (K)
dik feest hoor, echt jammer van de regen! Industrial Area was de shizzle :jaja: Partyraiser & MC Da Hustla :respect: leek wel alsof de boxen eruitklapte :lol:
valk 80
heerlij feessie,vooral afteren op de camping moet volgend jaar weer daar top
van belle
(Y)
vanKne­tteren B)
heb me weer prima vermaakt! :respect: B2S :respect: early is me leven:D
vdz
anders kreeg je verdomt weinig friet voor 2 bonnetjes
Het was weer Superrrr :yes:
Vinnna
En of ik me vermaakt heb :D wat een geweldig feest !
Vlaco
Pet Duo :respect:
Vonnie O:) Ponnie
Super feest :cheers: In de regen lopen huppelen enzo hehe zkerrr vet !! :respect: Noize Suppressor
vrolijk
het was geweldig zo veel gave mensen en gave muziek
Wackiejacky
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten! (l)
super feest goede sfeer mega afsluiter
weeken­dcalam­iteite­n
wat een dag, echt een best feessie
Prima feestje, maar een beetje jammer van het weer....
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
Willempie:D
was echt een super bruut top feesie volgend jaar zeker van de partij
Zeker super feestje :woep: :P!!!!
wouterr
Super naar me zin gehad met super gezellige mensen!!
Helemaal super feestje!! INDUSTRIAL :respect: SCHATJE (L)
Y-punt
Zeer geslaagd feestje! :bier:
Yellow.
Masterlijk!!
Yo-Liekah
Was zeker een geslaagd feesje in de achter tuin!!! :D
Youne
Had meer regen verwacht, dus het viel me nog mee! Super feest! :D
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog:D
echt weer een te gek feest gehad :) 12 uur lang helemaal los gegaan met m'n lieve vriendinnetjes :bounce: heerlijk weertje ook (L)
Zwoelio
Whaaaaaaaaaaaahhhhhh skôn feestje, veel bekenden gezien en op het einde met menne moât nog ff de laatse loodjes eruit gestampt met panic.
{{HARDCORE HOOLIGAN}}
Dik feest en de f*cking regen kan de pret niet drukke!!
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
||LOOS||™
zeer lekker feest en zeker goed vermaakt :D de regen was ff minder maar daarna weer lekker door :D
~Moontje~
Regen??? heerlijke zon!!!!
~~m~~
Het was egt een super mooi feest!!!!!!!!!! volgend jaar zeker weer...
•° ¤ KellY ¤ °•
Heb het reuze goed naar me zin gehad:D haha volgende keer weer!:)
©
:cheer: Kej leuk --> Vince :respect: jammer dat de witte wijn op was en van de regen!!
»Tamara
in 1 woord » Geweldig!! hardcore & mainstage (Y) .. industrial :kwijl:
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:
was weer een leuk dagje!! Lkker sfeertje en tot volgend jaar denk ik zo

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)