Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1937), A.D.HeiDie (1922), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2640), anoniem (1604), Error Chick (1534), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

lekkertje heb een hele leuke verjaardag gehad (L) was toppie (Y)
het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
!­ *­Scalp 'M*­ !­
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO riot in NYC!!! Early!!! GIT!!! Grote groep gezellige mensen weer. BEDANKT!!!
!!­ Daneger !!­
Was super Feesie Alleen Jammer Van Die Kut Regen!!!
!!­ LAzERQicQ !!­
MAX B GRANT :respect: Ongelooflijk!!! En Southstylers, :respect: WAS KNETTERHARD BEUKEN! :bounce: Vette decor, bruut geluid, DIKKE VETTE BASS, supersfeer! Minpunt: regen. Verder ZIEKELIJK FESTIVAL! Decibel :respect:
!! LiidY
Noize Suppressor, hard pfff Wel lachen :D Echt super feessie hoor Tnks Boys!&Lies(L)
heb me gezellig vermaakt, GESLAAGD!!!!alleen jammer van de regen en alleen ver lopen van bijv. de hardstyle na de mainstage, en betalen bij de wc....
!!!JOR
TOP muziek!:D, dr werd lkkr hard gedraait, alles goed geregeld , beetje jammer van het weer..
!!*­ Claudia *!!­
Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
!!ReMMeS
waa echt weer een top feestje
!!­Stephanie!!­
Lekker Feestje... Jammer dat het begon te plenzen maar goed.... Het eten mocht egt beter!!.. Heb gewoon een uur staan wachten op een patatje :@..
Het was echt een super feestje :respect: Stanton het was echt weer een super Setje:bounce:
Decibel was de bom! wat een fest, schitterend! Bad Boyz ware Mag-ni-fiek!
#070 Jessy
Ff lekker geknalt bij de Early Rave :respect: Paul Elstak :respect: Lekker doorgestamp in die kutregen :P Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! :respect: Partyraiserrrr :respect:
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
nou was het was leuk tot 18,.00 toen was het ook in een keer over ,kk nepagentjes
(Y)(Y)(Y) supervet, alleen jammer dat t weer t op het laatste liet afweten.
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
zuperrrrrrrrrrrrr
(6)Ais(6)
hardcore was super :bounce: En wat was ik blij met de industrial :kwijl: stampen in de blubber bij noisekick was gewoon bruut:D
Was zeker mooi feestje.. en hadden in het begin zeker geluk met het weer :D
Helemaal super!! :vaag: Industrial was geweldig! Volgend jaar weer!
(f) Sharon
was mooi..!!!!! :D
Super Gaaf!!..:D
dvd was best leuk maar jammer dat er maar een kant van t podium is gefilmd wat nu sta k dr nie op
(k)Jad­orspla­ce
Zware tegenvaller...
(L)
suup feest o:) volgende keer weer van de partij 8)
ook nie aanwezig:(, Auto kapot en geen geld:|
was egt super feesie!!! alleen jammer dat ik ziek was man...maar als nog was egt super kick
)-Diana-(
Het was super!! Leuke dag gehad, mooi terrein, het zag er allemaal super uit! (y) en ook een goeie sfeer! Ja echt weer een topdaggie :woop:
* Natje (L)
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuw­e mensen leren kennen. :) Industrial Area :kwijl: G­eluid st­­ond in 't begin wel zacht daar. Hardcore­ Area vie­l wel tege­n, het geluid vond ik niet ve­el.. De or­ganisatie hadden de tent van Hardstyle ­e­n Hardcor­e beter om kunnen wisselen. Gelukkig t­och­ het gro­otste deel van de dag erg mooi weer g­ehad...!! :D
jaaaa super vet feessie hoor!! Lekker in de regen staan stampen..muziek was superrr!
***­ Dieyon ***­
hmmz matig feesje zkr voor decibel feest had ik er wel meer van verw8 :s
**_Miss_**
Was zeker gezellie, muziek was goed:d alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had :S Maar voor de rest super hoor :D
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
**mariss**
SUPER GAAF FEEST :D:D
**­Robertjuh**­
beetje jammer van t weer...maar de sfeer was goed!
*Br!dg3t*
(y)feestje... was weer veel te snel 23:00 :s
*david
lossssssssss
*E*L*L*E*N*
SUPERFEEST!!!! :respect: :P
*EG*
Mwah, t was niet super, ik had er meer van verwacht
Toppie:D
*ferdi*
twas weer un super feest, evil activities geweldig
*­H arders­tylesz­*­
kk doll
*Linnie
Zeer geslaagd feestje:respect: Op naar volgend jaar:D
was goed te doen, gezellig alleen jammer van het weer rond 8 uur.
*RisS*
Leuk leuk leuk :)
weet nie meer :P
- Beffie -
was idd een erg leuk feestje,leuke sfeer gezellig mensen en we hadden een top groepje was gezellig mensen bedankt:d
- M'lies
Was Weer Vet !!! Op Naar Night mare outdoor...
Tot aan de regen was het een super feestje!! daarna een beetje verzopen..maja verder ook een goeie locatie en niet al te duur allemaal dus dat was wel beterzz!
-.Jamie..
Lekker feestje (Y)..leuke mensen :jaja: en mijn paraplu deed zn werk B).
-=VanDalen=-
Keer wat anders in de regen :kwijl: maar ow zo heerlijk!! :respect:
Jaah was gewoon super tof!!! bedankt voor het leuke weekend!!!
-x Maartje x-
Industrial (Y)
Gruwelijk feestje jonges :respect:
super feestje:bounce:(Y)
...­::: Dennis :::...­
Een feest om niet te vergeten! Wat werd er heerlijk gedraaid, vanaf minuut 1 af.. Grote dank aan de organisatie!!
geef mij maar defqon.. maar het was wel te doen.. veel bekenden!! hele nacht liggen kotsen haha
strak feesiejjjj hoor
..LRS..
GODVER WAT EEN LEKKER FEESSIE WEER.. LEKKER SPACEN :P.. TECHNOTENT.. HEEEERLIJKKKKK
.­o0 Jaimy's 0o.­
Was Egt Te Vet ! Volgend Jaar Ckr Weer!
.T.
Hardstyle :bounce: Super feest gehad! :woop:
.¤~Hellen~¤
Geweldig feestje:Yes:
zeer lekker feest
DURO, EVIL ACTIVITIES, ENDYMION, GELUID :respect: superfeestje
1896
heb me zeer goed vermaakt :D alleen jammer van de regen
Dit was gewoon un kk bruut feest!!(Y):bounce: Wel prijzig maar zn geld zeer zeker waard!:yes::respect:
Geen minuut niet naar mijn zin gehad, veels te kort 12 uur DECIBEL, Zo voorbij, dus vogend jaar 24 uur goed??? gr
:)
:9 -MiKe¥- :9
VET ! Gas erop Het was n mooi feesje! en ja de regen was wel te verw88 :9
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:banana: Mad Schone :banana:
Duro was de beste!!!! uperfeest!
:banan­a:One2­Annie!­
superr Bruut Feesiee Gewoon :D (Y)(Y)
:bier: 076
Weer helemaal los gegaan.... Pila en Duro... :respect: Paul en Rob :Y: en Marcky bij de jump ook meesterlijk. Was weer een supergezellig feestje....:jaja:
vet feest, maar de volume bij panic had zeker omhoog gegooid moeten worden. hardcore stage werd kk goed gedraaid
:bier:­THOOM:­bier:
was weer een lachen feestje, lokatie ook goed en dichtbij dus mag volgend jaar wel weer zo!!
:bounce: DaSanniej :bounce:
Onwijs mooi!!! prima vermaakt daar :D:D :bounce:
:bounce:BEAR
je hoorde verschillende muzieken door mekaar/ schraal dat je voor de wc moest betalen/ mainsatge was wel vet
:bounc­e:Gird­:bounc­e:
Goeie sfeer goede muziek wat wil je nog meer ;)
:bounc­e:iive­L:Levi­i:boun­ce:
Super !...volgend jaar weer ;)
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
was wel lachuh feesie
:cheer: Inky Pinky :cheer:
Damn...was echt een meesterlijk goed feessie :D Jammer van de regen, maakte t toch wel erg druk in de hardcore tent :S Maja....voor de rest SUPER :bounce:
geweldigh
:Evelien:
Was zeker weer een goed feestje! Alleen de weg van hc naar jump werd steeds langer en langer :P
:jaja:­Milan:­jaja:
Woow Noize Supressor:respect: Hij flikt het telkens weer he:d
;­ Infinity © ;­
Was super :D zeker beter dan vorig jaar! Robert Natus!! in de Techno :respect:
>>> Annetje <<<
Leuk feestje, heb t naar me zin gehad ondanks de regen :P
(Y) zeker mooi feest en mooie dames daarzo!!! dj paul en noize suppressor :respect:
>>RODI<<
was super echt ernstig genoten alleen me enkels liggen in de kreukels :P maar was het zeker waard :D :respect: binum :respect: hij draaide super keihard jumpe
>>Simtec<<
Pet duo wat knallen die lui, goed na me ­zin geha­d, vondt alleen industrial en paar andere ­area's ­wel erg simpel ingedeeld door de organisati­e, zek­er aangezien er erg veel regen werd voorspel­d! en­ volgende keer wat meer bars of een stuk groter, d­e bar in de industrial was echt veelste klein!
@dem@
wat een vet feest er werd goed gedraaid en een goed geluid op naar volgend jaar
[>T*­i*­n*­T*­i*­n<]
ZO WASE EGT GOED ZO
gruwelijk vet feestje en ja de regen.......boeie
[C]
Decibell was echt superrrrrr,, we hebben goed gen0ten old skool was t0p (y)
[C]indy
lekker feestje!!!! alleen die regen was minders
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Ja wat zal ik eens zeggen........had er meer van verwacht, jammer van de regen en op einde in de hardcore was echt goed maar dan stopt het helaas.....geef mij toch maar sávonds een feestje :D maar heb me zekers weer vermaakt :D
[H]enny
Master Feestje :buig:
Leuk Leuk Leuk :D :D :D :bounce:
netjes ver feesie!!!
[OKP] JCVD
was weer geweldig weer viel ook mee en werd lekker geknald :respect: Outblast :respect: Catscan :respect: B2S
[PFSQUAD] Patrick_­D
SUper :) :respect: to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN :D - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
[R]obin
echt geweldig feest lekkere sfeer :respect:
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
[terro­r]Neop­hyte
vet feest! Chosen few & Yves :respect:
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
][vanka
was een super feest!! goed vermaakt! jammer dat de hardtrance niet overdekt was en geen bar aanwezig, wc's te lang wachten - bij vrouwen weinig tot geen wcpapier- t bier was op een gegeven moment op en de flugel ook(dat hoort niet op zo'n feest)!!
^mariell
VETVETVET op naar volgend jaar :D
_D_O_P_E_Y_
vette shit
_Tim
Wat een feeest !!....Geweldig !!!
tedruk en nie echt een mooie party
Ammie
Ondanks de regen een super vette dag gehad, regen­­ hoppa gewoon kei hard doorgaan:P, was weer eens ­w­at anders:D!!
Animaniac
**WOOW**
Prima feest! Zeker leuk gehad!! En leuke safari nog haha
Super knal feest! echt een zwaar relaxte daggie gehad @ hardstyle tent ;) los van 11-22uur :woop:
Zeer lekker feestje!
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
art und joy
heb me masterlijk vermaakt, :respect: vet feest ,g­­­oede line-up :respect: jammer van het weer aan he­­t eind ­alleen
AS
Zeker vet feestje :K jammer van de regen maar ondanks dat goed vermaakt :bounce:
Awesom - O
Super naar me zin gehad...goed weer ook..alleen 's avonds regen:)
Azrael
Het zal lastig worden om dit bijna spiritueel intense feest te overtreffen!
Akira vs Producer damnnn (L)
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
blijft toch lekker stampen he van die deinende houten vlondertjes :lief: voor het derde jaar op een rij most defenatly mijn nummer 1
Was een lekker feessie, jammer van die regen, maar­­ had toch al een mooie dag gehad. Love the Hartje­s ;-) :bounce:
Bad-Mistery-Girl
Ideaal :D
Basslord
Godver wa was de prophet en duro genietuuhh!!!!
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
Bels-Geak
Dope Feesie !!
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Bennie076
leuk feesje weer !! al was het vorig jaar vetter moet ik zeggen !! prophet was weer GEWELDIG zoals de laatste 2 jaar op de grote feesten ! :)
Bigboldy
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves :bounce: Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! :respect: Special thnx 2 for me partypeepz;)
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
TOP!!
Bjorn-->>Batsie
Mega feest! echt geweldig.. :respect:southstylers :respect: lekker doorgaan in die KUTREGEN :cheer: maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen;) : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! :respect: B2S :respect:
BKBobby
sjiek feesje ja :P
Black Widow
Pak een punt! Het is tijd om te ................ snuivuh snuivuh!!!!!
blije eikel
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno :bounce: :D
BLISSEY
SUPER :D
Bob*NWK
Beetje jammer van de regen, maar was verder wel ok(Y)
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
BOSSI FTS
heb betere decibel's meegemaakt. en voor de 2e opeenvolgende week kk nat geworden. :S
BQB
Zeker leuk feessie.. alleen btje jmmr van het geluid bij de hardcore.. gemeente begon te zeiken zeiden ze :( voor de rest prima vermaakt!! :D :vaag:
Breaza
Opzich wel een lekker feestje :D Alleen op een gegeven moment ging dat geluid weer erg zacht, net als 2 jaar terug, dat viel wel een beetje tegen :no:
bugstar
super!!!
Dit was egt weer superrrr vet!!! Technoboy was tog wel de beste he :P
Caspèr du Rouge
Zeker lekker feestje :D Alleen het eten vond ik wat minder :( Maaruh dat boeide nie :D Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super :D
CHEDDAR
FUCKING GRUWLIJK OUTDOOR FEEST VAN HET JAAR ZO WIE ZO EN BESTE DECIBEL EDITIE TOT NU TOE VINDT IK!!
cheiz
mooi feest jammer van die bui
supersupersupersvettttt
Chrisiets
Was zeker een goed feest, alleen vond de lokatie van vorig jaar beer lingebos. Nog steeds van de kaart dus was zeker gezellig , was alleen een beetje nat geregend:P
Zeker goed, jammer van de regen en de modderboel erna,
Christijan
het was weer gruwelijk genieten
Industrial :lief:
cK Rotterdam
was gek alleen minder dan ik verwacht had, maar ja misschien had ik me er teveel van voorgeteld
code22
was wel leuk heb me goed vermaakt :bounce:
Conan
wat een super geluid bij darkravers pussy hoekje samen met vince en nosferatu!!! en daarna promo bij de techno.....dun tering!!!!
coofa
Bass D en Gizmo :respect: wow wat een goede combi was dat alleen maar vette oude early's uit de doos en yves knalde erna er nog ff een paar meer bij in :respect: en voor de rest de sfeer bij charly & theo was super toen de mengtafel t begaf door de regen! ow ja en thnx voor t speedcity tour shirtje die wilde ik 9 jaar gelede al hebbe
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
crimmie
ondanks de regen was t een superfeest!!!!!!:bounce:
Croma
Echt weer SUPER!!! op naar volgend jaar :D
Curly-Dance-Girl
:respect: BASS D :respect:, wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant :p twas super met je! Dikke (K) en :hug: voor jullie!
Cyntjuh
Vet feestjuh :respect: Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen... :(
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
Geweldiiigggg!!! I went to heaven for 12 hours on the 19th of august
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
het ging verrekes
Super feest, en geweldige locatie bij mij om de hoek!!!!!!!!!!!
Da Hardbass
Heb betere DB's meegemaakt! En het moet gewoon weer een nachtfestival worden!!
Da Kooi-Jeffrey
geweldig egt geslaagt feest maar de regen mocht weg blijven:P
Daanoo
Leuk feestje alleen die regen!!
dabeatjunkie
Was (Y) veel bekenden, lekkere muziek en stralend zomerweer ;p
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
ik ben een hele grote nerd
Dannyehv
echt weer een Geweldig feestje :D
Dark Joris
op de regen na, rete vet!
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
de JVR //­ Symbiotic
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering :D Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet (Y) De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk :D en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien :respect:
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.:)
TOPFEESSIE!!!
Defnuh
DECIBEL :respect:
superfeestje alleen jammer van regen was zeike nat
goei feestje weer in brabant! early rave was het gaafste
Denzity
Vet feest, alleen jammer dat poncho's in de regen niet goed zichtbaar uitgedeeld waren en sommige ijzeren loopplanken omhoog staken, zag veel mensen struikelen.. maar verder was het goed te doen, op de regenbuien na !!!
Was vet!!! (L)
Di Gorpi
Toppertje!!! Echt een zeer vet feest (Y) volgend jaar zeker weer :D
Dikke_­Tinus :honger:
Begin was erg lachen (11.00-12.30), toen stuk minder maar vanaf een uurke of 5 's middags werd de muziek (jump) weer wat beter en werd het alsnog de moeite waard! Toch wel geslaagd dus, jammer alleen dat het zo ging regenen toen we net lekker bij de Early stonden te geven.
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
Dj Agonizer
toppie leuke dag gehad daar:P
DJ Davo
Was zeker wel een dope feest :P, Vince heb klasse gedraaid :yes: en darkie was ook erug dope
Dj Djon-E
vet hoor
DJ Genic
:bier: SUPERRRRRR :bounce: :respect:
DJ HARDBLASTER I'M BACK
Wat een geweldig feest veel bekenden en er werd bijna overal super gedraaid :respect: The Prophet en Southstylers
DJ Henk
geweldig weer vooral de Techno en Industrial :cheer:
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
nogmaals van harte mijn schatje(L) en Wes. lekker beukuhh Partyraiser :respect: and of course the rest of the dj's :respect:
vet meer hoef k nie te zegguh
Djim
DJ REINER!!!! :bounce:
Southsty­lers zijn goed bezig!!!
Dokter-Baco!!­
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Tril­o­k Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wa­t een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
dotheSamba
Lekker feestje zeg, goed vermaakt in de beekse bergen! Alleen Panic had wat harder mogen draaien :bounce:!
Dr. ePhil
Amok en Rude Awakening!:respect:
Drazzic
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig :)
DulluH
geslaag feestje:P:D alleen jammer van de regen:P volgende jaar zkr weer:P
ED RAKET
was weer knetter los daar!! maar heb wel betere decibels meegemaakt
Edisfred
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor :no: Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor(y) Mooie mensen :P en een lekker sfeertje, TOP :D
Edster
Gruwelijk feest... Pet Duo gaf een ongelofelijke set:respect:....jammer dat er tijdens het vuurwerk geen muziek was en dat er na het uitvallen van de boxen even wat zachter werd gedraaid maar voor de rest van het echt een topfeest (Y) ondanks de regen waar ik weinig last van heb ondervonden
Eef :mixje:
ja lachen :D.. en als het regent, verstop je je toch gewoon in een KRAT? hhaha :bier:
:respect: TOP FUIF :respect:
Eierdop..
Helemaaal toppiej(Y) enne mensen als het regent hoeven jullie niet te rennen als of er een 1 of ander eng monster achter jullie aaan komt!! hahahaha :loser:
had er meer van verwacht :( en wat was dj duro miss­elijkmakend zeg :dood:
vond het leuk feesie..locatie lingebos vond ik veel beter..maar wel naar mn zin gehad :cheer:
Gezellig feesje.. alleen jammer van de regen later op de dag :S maar toch Helemaal van de plaat gegaan ::bounce:
Endy4Life
2 woorden : Geweldig & Gek
ENROC
Charly Lownoise & Mental Theo, Pet Duo :bounce: De­ aankleding was er goed, toch heb ik het idee dat ­ik iets miste..
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
Explode
:respect: The Prophet :respect: Super set!! Op naar Q-Base!!
Extree­mHardc­ore
vond het echt een klote feest
Fc den boschweg :bier:
Super vet feest :bounce:Partyraiser & Unexist en Noisekick!!!!!!:bounce:
Fierlj­eppend Fabeldier
Was lekker feestje, Hardtechno zaal was geweldig. Early stage ook wel weer lekker B) Rude Awakening :respect:
Wat een MEESTERLIJK feest! :D Alleen maar in Early gestaan, lekkere setjes gehoord, veel gehakt, veel bekenden, heerlijk weer, dikke lokatie, lekker in de stortregen losgegaan, was gewoon super! Volgend jaar uiteraard weer aanwezig :yes:
Fishcore
EVIL ACTIVITIES was gewoon zwaar vet
heb het erg naar m'n zin gehad, eigenlijk alleen maar bij de early geweest :bounce:
flesh is the fever
vet feesje zooon relaxt volk heb me goed vermaakt in the beekse berge !!
Flexy
teveel terroristische aanslagen
Fr9ddo
ik heb een boot!!!!!
Frank.
Echt het begin van het einde!!!!!!! :-)
echt kut da ik eerder naar huis moest om te werke :( maar verder echt geweldiggg!!!! :D
Ondanks het weer, of beter gezegt door het weer he­b ik een prachtfeessie meegemaakt. Lekker losgaan ­in je poncho op de Main Stage, was super melig8) Van afsluiter Panic had ik wat meer Mainstream hardcore verwacht later in zijn set, helaas pindakaaaassssss!
Furdock
Super! Prima naar me zin gehad(Y) Darkravers love island erg gezellig!
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
Gabber­Pinda4­Life
Zo geweldig was het niet:no: Industrial geluid:X Die speakerdie kraakte wat een ramp:S Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd:S En geluid in de main met Panic ook rampzalig:S Het knalde gewoon niet:frusty: Ja wel bij het laatste nr weer de anthem:vaag: Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan:no: Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook(Y)
Gertjuh
Jezus wat een gruwelijk feest!!!! ONGELOOFLIJK VET!! ZELFS DE REGEN WAS LEKKER
Vondt het feest begin van de dag matig,slechte lokatie (te groot en hectisch) bij het eten slecht geregeld. Maar na een uurtje of 17.00u echt een super tijd! twas erg lachen die regen had wel wat!! Hopelijk volgend jaar weer, maar op een andere lokatie.
Grundahl
was zeer goed te doen!! door de regen werd het alleen maar vetter!! PILSEN!!
H4L:bounce:
Anders loop je je ff de tering! Maar was cker gezellig :bounce:
als je (ZW)Emporium hebt gehad viel het hier nog wel mee...was gewoon keihard knallen vanaf luna in de hardstyle!!!!:respect: B2S :respect:
hakkuh zaguh en knette­ruh!!!­!­
was een super feest! super muziek in de hardcore tent. egt toppie gewoon!
hans
echt geweldig feesje :D
lekker feestje
Happy joy joy!­
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! :jaja:lekkere setjes van :respect: dj rob /joe,ruffneck vette shit man (Y) unexist gekke terreur! darkraver en :respect: DJ STANTON :respect: helemaal los in de oldschool :jaja:
hardco­regirl­l aka terror babe(L­)BaZzm­aze
woei woei...was een super feessie, alleen jammer van de regen maja:)lekker gehoust:)
hardstyle baby
was een leuk feesie heb me goed ver,aakt daarzo :P:P:Paleen jammer van die ene grote regenn bui :S:S
Hardst­ylePas­sie
het feest was geweldig alleen de regen was minder en B2S heb het beter georganiseerd als bij emporium
HardStyler All The Way
ok
Harley Quinn
ECHT VET FEESTJE
Was zeker vet alle area's waren goed opgebouwd jammer van die regen aant einde maare voor de rest super vet :D :respect:
Krankzinnig lekker, alles was prima :D
here we go
geweldig
Hie
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet (Y) ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!:bounce:
Hoogersss
Was weer een zeer geslaagd feessie!!! :P
HP-tjuh :bier:
Gvd weer mn enkel naar de hoeruh net als op Q-base 2005. Mja schijt :bier: erbij en verder :bounce: Oftwel was weer ruig fiske :D
HUM member: Nosferaarsu
bass-d draait ff drop it alsk binnen kom:respect: chosen few :respect:
Hydra
Was weer een lekker feestje ja.. regen.. tja.. gewoon doorgaan :) verder inderdaad te druk.. net gehoord dat "nu" alles op de parkeerterreinen helemaal vaststaat
I.T
charly lownoise & mental theo :respect:
iekkie85
pfffffffff wat een dag....t was echt super
iLo_013n
Super feest! en natuurlijk mooie locatie :D
Ilsetjuh
I enjoyed all of it. Special thankx to you! :lief:
Ingeping
Heb het super naar mn zin gehad (y)
:respect:
Insaneology
lekker feesie! mooie locatie ook... alleen weer ff jammer van de tweede op een volgende week blubberschoenen! :D
Ivanho de la Penja
Heb me meer dan prima vermaakt, ook op de camping veel gelachen! Denk nie dat het volgend jaar weer Decibel is bij de Beekse Berge!!! :P
J Q R D I :banana:
Super feesie... beter als vorig jaar! maar jammer van die regen, maar gelukkig los kunnen gaan in de HardStyle tent B)
J.­eroen :bier:
goei feesje :bier: lekker dichtbij
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag:D
jackin­thebox­STIFT
Topfeest!! geluid, sfeer etc. allemaal top!! :respect: Noize Suppressor
jansie78
het was gaaf en gezellig
Jappie.NL
:bounce: heb me prima vermaakt,leuke mensen,goeie sfeer en`t weer was ook wel prima al met al ;) :respect: voor de organisatie !!!!!!
Jasper ®
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat war­en de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bez­ig :respect: Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op :D .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
Ben allen de laatste 4 uurtjes geweest, maar wat een super feest zeg!!! Goede locatie!!!!
Jeroe/\/
Decibell Love Yaaaa
zeer goed
JOHAN:O
echt een geslaagt feestje
JOHNNY BRAVO
onvergetelijk
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
JORAM.. ;P
whahah heb echt mega naar me zin gehad mensen allemaal bedankt :P
jorkie.nl
superfeestje gehad! wel veel liggen lopen, hadden ut beter wat dichter bij elkaar kunnen houden
kheb me zker vermaakt alleen jammer van het parkeren so he was echt te kut geregeld
vet feest jammer van de slijkzooi maar voor de rest :bier:
Julie.
Vette Shizzle
JunKim_­XL™ [UZ] O:)
Uhh was wel vetjes hoor, ff stampe in de regen HOPPAAAA!!! en de set van DION :respect: was natuurlijk weer super!!!
Juulleke
Heeerrrrrrlijk feestje!!! Hoogtepunten: Nossie, Charly & Theo en de scratchmaster Vince natuurlijk! Lekker onverschillig in de de regen hakkeee. Lasershow bij main was ook zeer de moeite waard!
KDT
Wat een superfeessie! Heb me eigen goed vermaakt.
:respect: Schijt aan de regen :respect:
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. :respect: for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt:P
lekker gaan met die banaan! Tieum held!
echt geweldig goed vermaakt :D....maaaaaar...TE druk bij wc's en dan ook nog dokken, b2s neem een voorbeeld aan q-dance zou ik zeggen....geluid was soms ook niet al te best :no:...enneee..regen?? welke regen?? :9
Knaller :bier:
partyraiser :D
kova
:respect:charly lownoise & mental theo :respect:
KrebsKoppie
Super Feest, alleen jammer van de regen waardoor de hardstyle tent te vol werd:(
krullekop
vet heftig feest !!! DECIBEL RULES !!!!!!!!
kuwaiti
Vet feestje was weer super
La Martinos
serieus mega feest hardcore tent op het laatst helemaal los en early rave met paul en rob super gewoon
LAAL!
Mooi feestje, alleen die regen was wel beetje verpauperd. Maar dat hoor erbij; het was gewoon hartstikke fantastisch prachtig machtig mooi!
heerlijk genoten alleen jammer van de regen :(
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
langemike
geslaagd :)
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
VET ja..NOIZE SUPPRESSPOR :respect:
Lievelien
Super! duurde ff voordat de sfeer kwam maar was later (Y) Regen? Hup Poncho aan en gaan :bounce: Charly L & Menthal T. dikke :respect:
Heb me heel goed vermaakt dit feestje :D Ik had er alleen wel wat meer van verwacht...
Live forever
ECHT SUPER GEWOON !!!
LORD ENZO
was weer helemaal te gek goed weer b2s ga zo door !!!!!!!!!!!!
Was zeker weer goei feest :D:D:D Next year er zeker weer bij :D:D
LUCKY SLEVIN
geweldig feesje
ik had meer regen verwacht,
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
lunatic4life
Lekker feessie...geluid bij darkraver dee pijn aan je oren.... early was ook goed!
vond het zwaar vet!early rave super gaaf!!!! hardcore tent ook....alleen jammer van de regen vanaf half 8, maar goed was gewoon een zwaar vet feest!! aankleding was vet, goede dj's en niet overdreven duur!!
Maarssenaar
zeer goed
Machatte
SUPERsfeer, SUPERmuziek, SUPERmensen!
MaiKsKe
Jah was weer supper alleen de regen maakte het druk in de tente da was alleen klote maar verders Toppie :D
ge-wel-dig! :kwijl:
Manie85
geslaagd feestje, alleen jammer dat er niemand met me mee wou housen in de regen..
was een te gek feestje!!!
markdegekste
jah goed feesie:D:P
Markiez
gekkenhuis :D was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
Top feest prima vermaakt en de The Prophet was de man van de avond!!:respect:
MDNSS
top feessie jammer alleen da we zo doorweekt waren da we maar weggegaan zijn haha mjah volgend jaar droge kleren in een kluissie hehe want ik weiger zon poncho aan te doen hahaha
Meliss_A
Ja was Gewoon G-E-W-E-L-D-I-G !! :respect: Vlgnd jaar zkr Weer!! :P
MERROLS --
Gruwlijk Feestje:D! Industrail :yes: en zelfs met regen kun je doorgaan! :respect: de Gas erop!(Y)
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
Miss N-Emmy
Jazekers erg goed vermaakt, alleen jammer dat ging regenen :/
Heb me goed vermaakt :cheer:
MISS-LIZZ
DE INDUSTRIAL WAS ECHT TE VET, EN DE TECHNO OOK 8) Hahhaha TOPPIE
Mister ??
me gekste decibel van de 4x dat ik nu gwst ben!!! weekend lang in zo'n huisje op het park is ook echt helemaal te gek!!!
Nah ni lulle het was gewoon een moeiluk kicke feessi jammah van de rege ma opperbest vermaakt van A tot Z ;p
geweldig in 1 woord goed georganiseerd super feesje
Molz
2 Briljante sets gehoord van 2 briljante Italianen: Tommyknocker en Technoboy! :kwijl: Leuk de laatstgenoemde ook nog even ontmoet te hebben! :D
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
moord-recht
was natuurlijk een supervet feesie maar heb op het laatst gewoon met me halftamme wause space kop meer als 6 kilometers gelopen om een graf bus te zien, nou kon ik maar een metertje voor me uitkijken maar daar lag het toch echt nie aan maar voor de rest een knalfeest
:respect:
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
Myth3
Wat een Top feest was dat zeg!!!
n0uky
Paul elstak & Rob rockte heel decibel :woop: echt super! En in de regen...gewoon doorgaaaaan! en tijdens charly lownoise en mental theo was het weer ouderwets genieten :respect:
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
nick_R
heerlijk feest.. geweldige muziek gehoort,, akira, bryan fury, mindustries, pet duo, ruffneck, amok, rude awakening en producer draaiden allemaal echt heerlijk.... dus fantastisch festival
NiekozZ
vet feestje :D
Was Toppie! :bounce: Piraatjuh waar was je nou! :s Stond vet te hakkuh bij de Early Rave in mijn Poncho! :p
NL.Daveku
zuiver feestje
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
No Excuse
GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Amok :respect:
NUDIE
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt:bounce:
Nuiver Met Een A
Super vet feestje echt vette locatie als het volgend jaar weer daar is ben ik er zeker weer bij
nyo-ig
voor zover ik er was had ik het er wel naar me zin.. huppelend en zwierend door het zand met lau unt zweefkaak . sunt dat het zo moest lopen ..
Geweldig, jammer van die stortbui!
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
Echt zeer goed vermaakt, de technotent was echt een topper!! SCHRANZ!!!
50 cent voor de wc: VIEZE SCHOOIERS! Alle lekkere chickies: bedankt voor het mooie uitzicht:D en alle pillenvreters bedankt voor de sponsoring:D GEWELDIG FEESJE
Leuk feest, met de regen bij Deepack gedaan, 1-2-3-4 stampen!!! Mooie actie om op mainstage het geluid uit te laten vallen
oOLuci­gnanoO­o IN AZIE!­
goed
vet hoor heb me prima vermaakt :respect:
Wat een VET feest,regen,regen,welke regen:D
PartyBlok (6)
was een erg leuk verjaardagsfeesie :) en de bus was ook lachuh!!
Partymiller
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld:S Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!:bounce: :bounce:
partypind@­(vld)
HET WAS G E W E L D I G weer B2S Bedankt en Dennis(Panic)volgende keer NEEM ik jas gewoon als het regend LOL!!
Pascal Arnhem
top feest de regen maakt het er niet minder oop super feestje gahad :respect:
Patty:loser:
.:P Grandios :bounce: (Y)
Paul Ajay
Have you ever been mellow :bounce:
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
Petertjuhhh
zeker wel een geslaagd feestjuh!!!!
Philips
lekker feestje buiten de toffe buien op het einde
Echt een zwaar Top Feest!! nog beter als vorig jaar!! & Volgend jaar zeker weer!!
Pien010
LOS LOS LOS prachtig vond ik t !!! De regen en daardoor drukte in tenten en de ranzige sopvloer binnen en buiten zie ik dan ook graag door de vingers :D
pieter paard
vet
Pigmans
endymion maakte alles goed samen met nexes, geluid stond echt gewoon bruut te hard!! regen maakt het juist leuk, behalve dat de draaitafels verregende en de boxen in hc tent er mee ophielden bij nz!! die ook erg bruut waren :D
Pimmeke
Lekker feesje hoor!!!! Eerst warm weer en de regen kwam lkkr optijd om ff lkkr af te koelen!!! was heerlijk hakkuh in de regen hoor!!
Pimpel
wat een geweldig feest zeg... :respect: voor iedereen die in de regen bleven staan tijden charly lownoise en mental theo... Unexist was echt gaaf
Pindaklaatst
Heb me heel goed vermaakt (Y) Vince, The Viper, Tatanka, Bass-D :respect:
Piraatjuh aKa SpaMafkees
Nah heb alleen duh early gezien en daar egt genotuh met ons groeppie , was weer zwaar hersuhloos hoe het hoort tuh zijn! op nah volgenduh feest!
PMA
GEWELDIGE DAG! Neophyte en Dione de helden van de dag :respect:
goed feesie goed vermaakt...beetje jammer van de regen maar boeiuhhh
't was geweldig helemaal toppie
heerlijk feessie jammer van de regen
HARDSTYLE GEWELDIG! :respect: lekkerr losss.. echt super feessie!!
Prime Suspect
helemaal geweldig! goede sfeer, er werd super gedraait! en ja die regen, ach het heeft wel wat beuQe in de regen! Southstylers in de regen :respect:
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
Decibel was (y) zeker een top tienertje :D Ice, Da­an was gezellig :cheer: :respect: Melvin, Ferry, E­ug en Steve :respect: Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie :)
Zeer vet feesje, Mindustires was vetste van de hele dag _0_
R.atje
echt super feestje
R@VER
Wat een pleurisweer, maar wat een fuckin' phat feest!
Was egt gruwelijk :D en wil het meisje dat mij zomaar ­zoende later op de dag in de buurt van de jumptent­ zich ff melde :P:P
RaCe-BoY
het was zeker VET VET
Rated-R
DAMN! DIE OVERSTAP VAN RUFFNECK! NIET VERWACHT, MAAR WAT GOED:D:D:D
Razer.NL
Geweldig feest.. :respect: charly & theo ... Technoboy :D The viper..
rel frikandel
whoppa was weer lekker!!!!!(B)
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
Revolution :hyper:
was zeker wel laage feestje ;P
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
RicardQ
vette locatie!! en heb genoten!!JUMP!!
Rick ;)
Goed zat (f)
Rick A
Super, Geweldig, Fantastisch!!
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
RimKing
Robert Natus (niet helemaal gehoord helaas..), Torsten Kanzler, PET DUO en Amok waren gruwelijk!!!!!!
robbie's
echt top feest jammer van de regen:S
Roels
Ja was zeker vet feestje, beetje jammer van die regen
Rooi blafhert!­
het was vet tot 7uur met die kut regen...
Rooosje
:respect: Charly & Theo :respect: (l)
Nice party :D had er wel iets meer van verwacht maar is tog niet tegen gevallen :D
Royhooo
smidags was wat minder maar saonvond wast het vet bassdrum project(Y) Jump zaal was goed te doen
RUDOLF:bier:
het was te doen maar het was naar de regen 1 grote kk bende
top feessie, top lokatie
S andro
gewoon een zeer geslaagd
S.­B.­ :bounce:
Zeer kwant feestje :yes: , "zwemmend" door Decibel :)
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
waar blijven die fotos??
Sarah013
Tommyknocker je was geweldig!
Sasjee­:bounc­e:
Het Was een super feestje:):) zkr op naar volgend jaar :D:D
wreed goe feesie
:respect: Vince, Charly Lownoise & Mental Theo!!! Heb me super vermaakt :yes: (Y)
vet feessie was ut alleen jammer van de regen :( en ik moest 45 minuten op me hamburger wachten :P
Shellie
Heb me goed vermaakt, al vond ik t nie geweldig.. Waren toch wel wat minpuntjes, en de regen was ook nie zo chill.. Geluid was wel super :D
Was een super feest!! veel gezellige mensen, CU next year
Sjeppie
gewoon hakken, niet meer, niet minder :)
skatjebommel
echt weer een heerlijk feestjuuh heb me goed vermaakt zoals altijd beetje jammer dat het ging regenen iedereen wilde naar huis behalve ik :(
Smets!
Heel erg vet! eentje voor in de boeken! Early Rave + Hardcore + Industrail (Y) Charly Lownoise & Mental Theo :bounce:
sTAATus :rot:
Vette shit 8)
stinkvent
vette shit!! :d :d :d :respect: Noize Suppressor :respect:
Stoantoafel
Vet feestje! Volgende keer aan 2 kanten een bar bij de hardstyle. maar verder prima vermaakt:D
zet voortaan de industrial bij de early en bij de hardcore neer, dat scheelt echt kilometers... voor de rest kon t r mee door
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
Stuite­rbalud­en
van begin tot het eind lopen stuiteren, gewoon super feestje , volgend jaar zeker weer
Stuitertje aka Glittertje
(Y) Feest!! Bijna hele dag in de Hardstyle tent gestaan!! :respect:
SuuSje!!!!
Ja ja leuk feestje, ach ja en die regen we zijn niet van suiker!!!
SUZE.
Vermaakt. :)
lkkr feestje, beste locatie!!!!! rob en stanton :respect:
Feest was Top!
Sweetn­ess31(­L)
Wat Een Super Feessie Zeg :cheer: Heerlijk lopen knallen met me Toppers (L) Volgend jaar weer :lol:
swimzie
aaii lekker feessie, gratizzzz:p het zijltje bij de hardcore zaal stond gewoon open:cheer:
regen was kut en de locatie vond ik ook niet zo geweldig vorig jaar was het beter
Techno Jack
was weer lekker gek doen daar... :P
Gruwelijk (y)
T Was egt een Vet Feestje:recpect: Alleen De industrial Hadde ze naast de hardcore moeten plaatsen
Terror_­Eendje
Werke als crew op zo feest is zker ok vooral die mense bij bar7 die door stonde te stampe bij mentol theo en tjarie lonos ofz. super tof... groetjes bar personeel.
The beat controller
leuke locatie, het was zeer geslaagt:D
The Legend 013 :bier:
Wat hebben toch weer verrekes gelaaaaachen :bier: was super gezellig!!
The Space We Are
Duro:respect:
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
tic
mensen die zeggen dat decibel beter was dan defqon weten niet wat een goed feestje is
Timmer :bier:
Het was weer een leuk feesje :) goeie muziek!
Tinu5!!
:respect: roburt natus :respect: petduo :respect: akire :respect: pila, voor de rest jammer dat ik rude awakening & the dj producer heb gemist
Geweldig weer!! Hardstyle tent heerste! :respect: TATANKA, DURO & TECHNOBOY :respect: Volgend jaar weer!!
Tommy-Lee
Was echt super n de regen met Charly Lownoise en Mental Theo .. Decibel was weer geweldig!!
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
TonYY
jaa zeker mooi feestje! volgend jaar weer van de party !! :)
Toobjuh
was een vet feesje :) Charly Lownoise en Mental theo gizmo en bass d :respect:
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
toverb­al:che­er:
en losssssssssssssss was het zeker:cheer:
Trinity³
Heerlijk feestje :lief: Locatie Beekse Bergen beter dan Lingeos naar mijn mening :jaja: Goed georganiseerd door B2S ook, bijna alles klopte (Y)(Y)(Y)
TriX in tha MiX
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan:bounce: Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot;p hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
Tsjabbie
was weer leuk feest heb me prima vermaakt alleen jammer van de regen eind van de middag maar ja je kan niet alles hebben he we morgen blij zijn dat het niet de heelde dag heeft geregend :D
Geweldig, volgend jaar weer... (K)
Ultra-D-Man
B2S Vet feest! regen verneukte het dus niet want alles was goeie(muziek)!:)
Up Yours
Was echt een goed feest super goed gedraait door :respect: Neophyte n Tommyknocker ok :respect: ,alleen jammer van de regen maja hoort erbij he
v33r
was echt gezellig :) super feestje lekker nat geregent:P haha
Vage Toellieee O:)
Het was wel lache :D :bounce: heb me goe dvermaakt en veel bekende B) alleen jammer dat t telefoonnetoverbelast was bij mij :S kon niemand bereiken:O
Valium Heretic
Zwaar vet feestje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awak­ening :respect:
Het was cker wel n vet feest, heb me het meest vermaakt in de Hardstyle area en Main Stage was ook wel te doen, en de afsluiting was (y) !!!
zwaar geweldig gefeest daaro mensen was een toppertje
poncho's zonder muts beters! maar was super feest!
leuk feesje gehad met me mattiezz :D lokatie wat minder als vorig jaar
vldmikey
ut was zeker kk gek da doen we nog een keer
Short Safari Tripje, maar Decibel komt zijn naam wel na :O
VonEcke
Hupsakee Amok & Rude Awakening , was weer genieten
Vrollie
Eerste keer Decibel: YEEHAA!
VTM:bo­unce:T­hyske:­bounce­:
MAsterlijk geweldig overtreffent drie worden die een geweldige dag Compleet maken :bounce: Top feessie NOISKICK :respect: Akira :respect:
Wackiejacky
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten! (l)
Weelos
Was Echt Een Vet Feest!!! ,,Tijdens De Regen Schuilen Onder Een Vuilnisemmer (Y)
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam..:D gezellig feesje!
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
Wennemans
Trilok en Chiren, Luna en The Prophet....SUPERRRRRR! :cheer:
Linksvoorin Hardstyle.. Altijd goed..
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
wouter kap
het was echt een super feest :D super vette decors vooral die van de main was te erg
wouterr
Super naar me zin gehad met super gezellige mensen!!
helemaal uit mijn plaat,veelste kort,doen we snel nog een X!!!!
zooo was kk hard loss! super vermaakt met mn lieve schatje!!(L) jammer van de regen op t laatst, maaar t was GEWELDIG :bounce:
Wat een vet feest :bounce: :D
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog:D
Zebra's ruiken vreemd
Zeer zwak...
was zkr vet(y)
{{HARDCORE HOOLIGAN}}
Dik feest en de f*cking regen kan de pret niet drukke!!
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
~*Sammie*~
zeker weer vermaakt :yes: heb nu alleen spierpijn van die flyers uitdelen :P
~Carpe Diem~
Top feesje!!! op de regen na zeker zo goed als defqon of beter!
~Moontje~
Regen??? heerlijke zon!!!!
~Will-o'-the-wisp A.­K.­A Dwaall­ichtje­~
Vet feest hoor, echt gezellig!!! En wat die regen betreft SCHIJT AAN!!!
~~ARMIN~~
beetje jammer:S:S maar hardcore was kk hard geloof ik
©@$
heftig feest, alleen de tijd ging te snel en de regen was kut
».­°.­W.­ e n d y
Geweldig Feest :D Erg Goed Na Me Zin Gehad... Ook De Regen Prima Doorstaan :)
:bounce:Super feest was echt te gek gewoon, alleen belachelijk da je moest dokke voor de plee:bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)