MAX B GRANT Ongelooflijk!!! En Southstylers, WAS KNETTERHARD BEUKEN! Vette decor, bruut geluid, DIKKE VETTE BASS, supersfeer! Minpunt: regen. Verder ZIEKELIJK FESTIVAL! Decibel
heb me gezellig vermaakt, GESLAAGD!!!!alleen jammer van de regen en alleen ver lopen van bijv. de hardstyle na de mainstage, en betalen bij de wc....
Jaaa was Opzich best wel vet.. Het weer zat ook lekker Mee!! Alleen dan die latere Regenbui mar dat was de afkoeler van de dag.. .. Verder was het wel goed te doen..
Was zeker gezellie, muziek was goed alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had Maar voor de rest super hoor
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
Was egt super !! niks van regen meegekregen maar The prophet..
Heb het weer super gezellig gehad, leuk sfeertje, en zeker vette muziek! Vorig jaar was de locatie beter, we hebben nu anderhalf uur moeten wachten totdat we eens naar huis konden. Zo druk met de auto's bij de afsluiting! Volgend jaar zeker weer !!!
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling... was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!
Gezellie met zn allen in de bus! achterin op de VIP bank Heerlijk feestje ook... genieten in het zonnetje en daarna van de regen!! Maakte volgens mij niemand nog wat uit.. iedereen uit zn dak in poncho's Thanks voor het regelen van de bus lieve Kim&Tjits, was geslaagd!
was vorig jaar zeker 10 keer vetter,bier op in sommige tenten,de hardcore tent was meer een sloot dan een tent!!Geluid was zacht en hardcore was veelst te blij,voortaan wat meer beuken voor de rest wel vermaakt met me schatje
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden maar om 8 uur was het bier op en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter
De italiane diek op hellraiser heb lere kenne weer gezien .. Duchtig staan hakke mi hun in de Early rave !! Tommyknocker, Endymion.. Early rave !! ma vooral NOIZE SUPPRESSOR
Zeker master, dik voor mekaar, Noize Suppressor en Darkraver island waren zeker goud!! En eindelijk weer eens een paar freiselijke figuren daar!! Zoetermeer en Breda
Leuk Leuk Leuk
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen bedankt voor alle gezelligheid maatjes!!
heb me masterlijk vermaakt, vet feest ,goede line-up jammer van het weer aan het eind alleen
heerlijke dag gehad was weer een geslaagd feestje! vince draaide lekkr en vooral de laatste set was te mooi NOISE SUPRESSOR
het was zoooooo leukkkkk
Akira vs Producer damnnn
feest !! + sfeer bij de early, bijna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen Few en Vince en zelfs de regen kon de pret niet drukken, gewoon doorgaaaan !
Mega feest! echt geweldig.. southstylers lekker doorgaan in die KUTREGEN maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! B2S
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno
Gezellig feestje Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst Early Rave Gouwe ouwe uit leuke oude tijden
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo
Zeker lekker feestje Alleen het eten vond ik wat minder Maaruh dat boeide nie Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super
Heerlijk feestje! Vooral dankzij de super lieve gezellige mensjes met wie we waren. Helemaal super, zoveel LOL
Overal lekker geluid, meeste stages zelfs TE hard. DJ´s die ik heb gehoord hebben allemaal extreem lekker gedraaid. Super sfeertje @ jump tent de hele tijd. Alleen wegrijden daar... pff stonden gewoon 45 min STIL, terwijl we naast de ingang geparkeerd stonden, waar ging dat over?!
D-Block & S-te-Fan , Tatanka, Southstylers heerste vandaag, maar ik weet sowieso niemand op te noemen die vandaag slecht gedraaid heeft; verder de MC's der MC'S , MC DV8 ...wat was het weer een super feest, vele malen beter dan DefQon...SUPER!
Beetje sfeerloos af en toe. Heb me wel vermaakt maar het was bij lange na niet zo leuk/gezellig als vorig jaar. Industrial area was ENORM goed. Mooi plekje, lekker geluid, mooi intiem en bijna underground sfeertje. Ow, en de security was wel ERG aanwezig en ERG streng. Doe je best om die drugs te vinden bij de ingang, maar laat ons daarna alsjeblieft met rust! Alles bij elkaar: kleine deuk in het Decibel-imago.
OW OW OOOOOOWWWW wat een mega feest!!!! Heel de dag in de hardstyle tent gestaan, geluid was ook en lekker dat Technoboy een half uur langer doorging... Een minpuntje: Deepack was WEER om te janken!!
Ik vond het redelijk had zeker van het geluid meer verwacht ik kon me er niet echt op uit leven . Maar er waren wel een aantal dikke zalen de hardstyle vond ik cool , de techno pompte het geluid ook zeker door de speakers en de Industrial hoek was ook zeker niet verkeerd en de Jump ook maar ik miste de echte vette laag in de speakers en de sfeer was ook wel ok maar zeker een hoop mooie vrouwen gezien ik weet niet of het meisje hier op Partyflock zit die opeens vroeg of we kauwgom hadden bij de main ?
Top feestje gehad Goeie sfeer, mooie lokatie, vond het alleen wel ver lopen van de ene naar de andere stage.. Laatste kwartiertje van Southstylers en de hele set van Max B. Grant in de stromende regen staan knallen! Technoboy daarna weer snoeihard, was een waardig afscheid
Vet feest, alleen jammer dat poncho's in de regen niet goed zichtbaar uitgedeeld waren en sommige ijzeren loopplanken omhoog staken, zag veel mensen struikelen.. maar verder was het goed te doen, op de regenbuien na !!!
He-le-maal geweldig! Super gezellig!
waarom nou die regen? wel goed geregeld, dat gratis zeiken voor mannen... partyraiser was weer knallen
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor Mooie mensen en een lekker sfeertje, TOP
:DSUPER SUPER SUPER en nog eens SUPER.. een geweldige dag gehad ondanks de regen, en daarna lekker in de modder gebanjerd om de auto op gang te krijgen !!
Wat een MEESTERLIJK feest! Alleen maar in Early gestaan, lekkere setjes gehoord, veel gehakt, veel bekenden, heerlijk weer, dikke lokatie, lekker in de stortregen losgegaan, was gewoon super! Volgend jaar uiteraard weer aanwezig
Echt een superfeest zeg Top georganiseerd allemaal Er maar kort geweest, maar erg genoten....Partyraiser knalde ook heerlijk en bij de techno stond Ruffneck echt meesterlijk te knallen
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Vondt het feest begin van de dag matig,slechte lokatie (te groot en hectisch) bij het eten slecht geregeld. Maar na een uurtje of 17.00u echt een super tijd! twas erg lachen die regen had wel wat!! Hopelijk volgend jaar weer, maar op een andere lokatie.
1 woord DECIBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! regen heb niet eens regen gevoeld geweldig mwahahahahaha
Wat een geweldig superfeest was dit zeg.. perfecte locatie.. goed ingericht, prima geluid (dat stond echt snoeihard) leuke sercuritie.... alles bij elkaar gewoon echt een topper. volgend jaar cker weer van de partij!!!!
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers , en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super , ook naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat waren de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bezig Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen!
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan
Zeker beter dan de laaste defcon... Een dikke - punt..1,5 uur over doen om weg te komen op de parkeerplaats..maar gelukkig was t wel gezellig met de mensen om ons heen...
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten
ik heb nog nooit zoveel op en neer gelopen maar ik heb me zeker vermaakt... volgend jaar weer?!!
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar Maar het was een topdagje! unexist, partyraiser en noize suppressor Héérlijk Jammer dat de tijd zo snel ging
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky Bassdrum Project Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten
top feessie jammer alleen da we zo doorweekt waren da we maar weggegaan zijn haha mjah volgend jaar droge kleren in een kluissie hehe want ik weiger zon poncho aan te doen hahaha
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
Echt Super feest! Shit wat was het snel voorbij...
hij was weer lekker alle dj`s
Echt een super feestje Industrial area was echt geweldig Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
MC alee we hebben fijne podium momenten gehad..vooral met de gietende regen!!!super party decibel,kmis het nu al [img]http://www.planetsmilies.com/smilies/sad/sad0144.gif[/img]
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
was lekker feestje! alleen jammer van de regen, en dat het bier, cola en flügel op was op een geven moment. ook vond ik het best ver van elkaar vandaan liggen allemaal? maar zeker het geld waard!!!
50 cent voor de wc: VIEZE SCHOOIERS! Alle lekkere chickies: bedankt voor het mooie uitzicht en alle pillenvreters bedankt voor de sponsoring GEWELDIG FEESJE
superfeesie met een zeer gruwelijke lokatie hier moeten meer feesten gehouden worden lekker door de bosjes rennen op afvalbakken klimmen en natuurlijk lekker lijp gestoord idioot doen met de bende partyraiser ging lekker verder noize supressor duro technoboy isaac VS pavo en wat stond het hard bij de main niemand hield het daar lang uit wij wel allemaal doof nu \
Leuk feest, met de regen bij Deepack gedaan, 1-2-3-4 stampen!!! Mooie actie om op mainstage het geluid uit te laten vallen
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! Charly Lownoise & Mental Theo Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA
een zeer goed feest, muziek stond echt hard (niets mis mee)
De decoratie was vergeleken met DefQon minder maar de muziek was wel beter. Ook jammer dat je zo`n pokke eind moest lopen voordat je van de ene kant naar de andere kwam. En voor eten moest je te lang wachten door het IQ van de mensen die ons hielpen. Voor de rest GEWELDIG
zeer vet feestje ondanks te regen ging echt nergens over
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
noisekick gemist en meest ik de jump op hardslyle gestaan maar had t helemaal naar me zin!!!
Was goed georganiseerd, behalve dat het bier op was dan zodat je heel lang erop moest wachten en dat het geluid bij menthal theo en charly lownoise uitviel. en ze hadden misschien meer eet en drink kraampjes neer moeten zetten.. want het was gewoon te druk.. Maar het feest was verderz super en ik vond het ook wel een mooie locatie
Was een super feest!! veel gezellige mensen, CU next year
super feestje alleen waarom helemaal geen coole poncho foto's??? wat kunnen mensen creatief zijn met een stukje plastic hahaha maar echt lekker feesie!
Spieter Spetter Spater..Decibel viel bijna in het water! Top Feestje gehad! Lekker beuken!
Het was een zeer geslaagd feestje.. Prima sfeer, goede muziek, geluid iets minder, getroffen met 't weer, niet gestoort aan da bietje regen.. (waren al té veel verwent @ Defqon qua weer )
top locatie top dj's top organisatie Neophyte, endymion & nexes, Technoboy, max enforcer, panic, dione, noize suppressor, evil act., isaac/pavo helaas hebben we nosferatu/paul/outblast/prophet/deepack gemist ivm regen/time-table. ging lekker hard in de hc tent
heb het aan me zin gehad hoorrr zag er mooi uit ook
Feest!! Bijna hele dag in de Hardstyle tent gestaan!!
Was blij dat ik uberhaubt weer op een feest stond! Net 2 weken terug vanuit Afghanistan en werd vrijwel meteen gedumpt! Dit feest was een goeie afleiding! Lekker staan stampen. Alleen jammer van de regen
Goed feest. Heb me erg goed vermaakt en er werd verders goed gedraaid Industrial was prima alleen Akira kwam de boel weer ff verzieken (N) Waz de afsluiter dus zou wel geen andere platen bij zich hebben neem ik dan maar aan!!!!!!
Helden feest Zelfs die tering regen kon het feest tijdens charly en theo niet verpesten, uur lang kippevel, GEWELDIG!!! Come show me your hardcore feelings...
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig