Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1948), A.D.HeiDie (1930), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2683), anoniem (1622), Error Chick (1545), Markiez (2939), L.aD.ii - B.amB.ii (1158), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1095), anoniem (1148), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

lekkertje heb een hele leuke verjaardag gehad (L) was toppie (Y)
!­ *­Scalp 'M*­ !­
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO riot in NYC!!! Early!!! GIT!!! Grote groep gezellige mensen weer. BEDANKT!!!
het was echt super!! overdag mooi weer alleen 's avonds regen..da was minder.Gelukkig konden we in de tent staan :cheer:
!! LiidY
Noize Suppressor, hard pfff Wel lachen :D Echt super feessie hoor Tnks Boys!&Lies(L)
!!!JOR
TOP muziek!:D, dr werd lkkr hard gedraait, alles goed geregeld , beetje jammer van het weer..
!!*­ Claudia *!!­
Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
Jaaa was Opzich best wel vet.. Het weer zat ook lekker Mee!! :P:P Alleen dan die latere Regenbui mar dat was de afkoeler van de dag.. .. Verder was het wel goed te doen.. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
"Nikki"
Echt super naar me zin gehad :)
joa joa, was weer vet en wat het weer betreft we mogen van geluk spreken.
nou was het was leuk tot 18,.00 toen was het ook in een keer over ,kk nepagentjes
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
'Amy..
INDUSTRIAL :respect: .. zeker goei feestje! zelfs de regen het t nie verpest.. gwoon deurgaaaaaaan:)
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
(Cinde­rella)­.­
Top(Y):cheer:
(K)*­WeNdY*­(K)
helemaal geweldog...egt een topfeest:respect: zelfs de rege kon het nie verpeste...volgend jaar cker weer!!!
Decibel was vet! Super locatie en leuke sfeer! Wel een beetje nat maar echt super!
(K)lovely Linde(K)
wat een superfeestje!!:respect:
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
twas echt weer een super vet feestje khad ook niet anders verwacht het was ook een leuke lokatie met echt super veel leuke mensen om me heen heb echt een leuke dag gehad,soms wat natjes:P
(L)
suup feest o:) volgende keer weer van de partij 8)
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
was egt super feesie!!! alleen jammer dat ik ziek was man...maar als nog was egt super kick
tja mijn stemming was opper best maar vondt t gewoon een saai feest :/ beetje jammer vorig jaar was veel leuker
* DEBBY *
vet feest
Haha... Gool Heeft flinkt gemeet daar volgens mij!! :bier: PROOST! t was vet!
***­ Dieyon ***­
hmmz matig feesje zkr voor decibel feest had ik er wel meer van verw8 :s
***­Joepske&­Maykie***­
Topfeesie!!!! Zelfs de regen kon de pret niet drukken!!! (Y) :respect: :bounce:
**[MARCEL]**
super super super!!!
*Br!dg3t*
(y)feestje... was weer veel te snel 23:00 :s
Super leuk feestje gehad:D volgend jaar gewoon weer!!
Het was vet gesellieeeee
was echt een toppp feest :respect:
*MiLoOo*
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus (Y)
*Vanes*
Super feestje:respect: Was echt leuk..Waren een paar dingen die beter hadden gekund
- # *
:bounce: :D SUPERRR LEKKERRR :D :bounce:
- Beffie -
was idd een erg leuk feestje,leuke sfeer gezellig mensen en we hadden een top groepje was gezellig mensen bedankt:d
- M'lies
Was Weer Vet !!! Op Naar Night mare outdoor...
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word o:)
vorig jaar was btrrrr
goei feest
Geslaagde dag Decibell :jaja:
...mausku...
schooeftiggg
...­Secret Minds...­
Vanaf toen ik opstond tot dat ik in me bed lag, heb ik me eige uitstekend vermaakt (Y) moete we zekrr vaker doen jongens :D
..SandrA..
Echt gewoon een SUPER feest!!!:yes: Helemaal niks!!!!! op aan te merken:no: Volgend jaar ckers weer(y)
.Gossa
heerlijk feest
Respect voor b2s!!!!!!
.­o0 Jaimy's 0o.­
Was Egt Te Vet ! Volgend Jaar Ckr Weer!
ik snachts toch ook stuk beter!!!,was wel goed feesje
zeer lekker feest
DURO, EVIL ACTIVITIES, ENDYMION, GELUID :respect: superfeestje
1896
heb me zeer goed vermaakt :D alleen jammer van de regen
Geen minuut niet naar mijn zin gehad, veels te kort 12 uur DECIBEL, Zo voorbij, dus vogend jaar 24 uur goed??? gr
het was weer een dodelijk feest!!!!!!!!
:)
:9 -MiKe¥- :9
VET ! Gas erop Het was n mooi feesje! en ja de regen was wel te verw88 :9
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:bier: Mika di Mare :bier:
SUPERRRR
:bier:­gaby:b­ier:
goed tot dat het ging regenen
:bier:­GeRtOs­:bier:
was zeker wel relax alleen regen maar dat kon de pret niet bederven bij mij ginge gewoon door in de tenten
:bounce: cin :bounce:
het was een vet feest
:bounce:BEAR
je hoorde verschillende muzieken door mekaar/ schraal dat je voor de wc moest betalen/ mainsatge was wel vet
:bounc­e:Gird­:bounc­e:
Goeie sfeer goede muziek wat wil je nog meer ;)
:bounc­e:iive­L:Levi­i:boun­ce:
Super !...volgend jaar weer ;)
:cheer: $­abje
(Y) ja dat zegt genoeg tog :D
Decibel bébé!! super vet!!! :respect: heb me mega goed vermaakt! voor de rest heb ik eigenlijk niks te zeggen :P
:mixje:Te WiNkeL :bounce:
heb me super vermaakt :jaja: vond vooral de hardstyle tent echt geweldig en de early rave ook (Y) vond alleen de locatie minder als die van vorig jaar!
Super feesie.. Lekker staan stampen in de regen:bounce:!!
:xtc:H­ardsty­leboy:­bounce­:
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden :cheer: maar om 8 uur was het bier op :@ en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo :@ en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor :P alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter :bounce:
;­ Infinity © ;­
Was super :D zeker beter dan vorig jaar! Robert Natus!! in de Techno :respect:
>> **­ Mr.­Nice **­ <<
Het was een vet feest :jaja: Beter als vorig jaar, maar nog niet geweldig. B2S heeft bij deze wel bewezen dat ze kunnen groeien (Y). :respect: Pila / Vince / Robert Natus / Unexcist / Rude Awakening / Pet Duo :respect:.
>> **­ Ms.­ Nice **­ <<
Ik heb me goed vermaakt :jaja: Het was beter als vorig jaar ;) Het weer zat gelukkig een beetje mee overdag :) Gezellige dag gehad met friends & m'n schatje (L)
>> Esther <<
Errrrugggg Lekker feestje ! En zelfs de regen had ook nog wel wat :P! Super feestje, en super gezellig gehad !!
echt zwaar relax yeahhh!!! :respect: ;)
>>Simtec<<
Pet duo wat knallen die lui, goed na me ­zin geha­d, vondt alleen industrial en paar andere ­area's ­wel erg simpel ingedeeld door de organisati­e, zek­er aangezien er erg veel regen werd voorspel­d! en­ volgende keer wat meer bars of een stuk groter, d­e bar in de industrial was echt veelste klein!
twas een super feest!!
[C]indy
lekker feestje!!!! alleen die regen was minders
[FSK] Frunnik :vaag:
muziek & geluid was goed alleen vond de lokatie toch minder dan het lingebos
Goejje Feesjuhh:D:D T Was me Wel Weer Gasse:P...Op Naar __ DECIBEL OUTDOOR 2007 __
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
[KroonJu]
Zeker master, dik voor mekaar, Noize Suppressor en Darkraver island waren zeker goud!! En eindelijk weer eens een paar freiselijke figuren daar!! Zoetermeer en Breda (Y)
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
INDUSTRIAL (L) Top feessie weer :bounce:
[Mir]:[
vond t tegevalle :/ vooral die kutregen!!!
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
was een bruut feest alleen jmmr van de regen:D:D:D:D
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes:p
[PFSQUAD] Patrick_­D
SUper :) :respect: to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN :D - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
[PSV]Terror-Waus[EHV]
was echt een dik feest
was gezelllie :D allen die tyffes regen zeg bahbah
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
]0$ke
het was een goed feestje volgend jaar weer
][vanka
was een super feest!! goed vermaakt! jammer dat de hardtrance niet overdekt was en geen bar aanwezig, wc's te lang wachten - bij vrouwen weinig tot geen wcpapier- t bier was op een gegeven moment op en de flugel ook(dat hoort niet op zo'n feest)!!
_­ B _­ r _­ y _­ a _­ n _­ T_­ j _­
Heerlijk Feest gehad ! :) :bounce: VOLGEND jaar CKER weer...
vorig jaar was 10x beter
mooi feestje :D
_D_O_P_E_Y_
vette shit
_Lin,,
Super Feest :respect:
_Scorpia_
Echt een super feest. alleen jammer van de regen. :respect: TommyKnocker :respect: partyraiser
`raMo.
Het was ZEKER een vet feest, jammer van de regen, only no-one can stop us!
Aapie!
Jammer van de regen 's avonds, maar de bikkels stampen door :D Zeer vet feestje! Southstylers en Max B Grant! :respect:
Zkr mooi feestje!! alleen jammer van de regen aan het eind van de middag
mooie locatie,alleen jammer dat de muziek uit viel bij de early rave maar ja mog de pret niet drukken
na zonneschijn komt regen!!
Ammie
Ondanks de regen een super vette dag gehad, regen­­ hoppa gewoon kei hard doorgaan:P, was weer eens ­w­at anders:D!!
Decibel ... WOOOOOOW !! :D :respect:
Antoinetta
kort maar karachtig
Army Huus
MASTER!!!! alleen jammer van de regen en dat ze al om 22:20 stopten.
heerlijke dag gehad was weer een geslaagd feestje! :bounce: vince draaide lekkr en vooral de laatste set was te mooi NOISE SUPRESSOR
het was zoooooo leukkkkk (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Avonturier
Beste geluid was bij de techno te horen, maar me het meest vermaakt in de Hardcore tent , alleen jammer dat het geluid daar op het einde een beetje zacht stond, misschien kwam het ook wel door dat techno tentje met belachelijke geluid PIEPPPPPPPP
heel vet feestje!!! Prophet maakte vanaf 9 uur veel goed. In die tenten werd het volume omlaag gehaald, blij dat ik naar de main ben gelopen!!
b) sender
was egt een gruwelijk feest goeie sweer en die regen maakte et eigenlijk gewoon af..:yes: :bounce:
Bacolul :/
SUPERSSSS vince:respect: alleen jammer van de regen maar dat kon de pret niet drukken :bounce:
Bad-Mistery-Girl
Ideaal :D
Was er helaas maar heel kort.. maar was toppie (y)
barrie gammele knie
geweldig
niosekick respect
Heerlijk met m'n moppie in de techno samengesmolten :p
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Berkel_­CSL [PaRtY-FrEaKeR]
was wir top feesie, prima locatie :D alleen kut van die regen
beukernootje
Moet zeggen dat ik het prima naar m'n zin gehad heb!!
Bianca B)
Super vet feestje :respect: Alleen van die vage pogo hoeren! Zeker op het verkeerde feestje beland..
Bigboldy
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves :bounce: Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! :respect: Special thnx 2 for me partypeepz;)
billies
:kwijl:OH MY FOKKING GOD:kwijl: wat was dit een bijzonder geslaagd feesie....INDUSTRIAL :respect: :respect:
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
Bjorn-->>Batsie
Mega feest! echt geweldig.. :respect:southstylers :respect: lekker doorgaan in die KUTREGEN :cheer: maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen;) : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! :respect: B2S :respect:
BlOnDiE-LiCiOuS
Was me wel weer een feesiej alleen minder van de regen blubber boel...!!!
Bo3da
Beter dan Defqon... Alleen betalen voor wc was minder en het eten kon beter maar voor de rest alles goed buiten het weer om NOIZE SUPPRESSOR(H)
Bob*NWK
Beetje jammer van de regen, maar was verder wel ok(Y)
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
BoSwEg
zkrs dolle boel! :respect: Partyraiser :respect: Wij zijn harder als de rest! :bounce:
Grrrrr... VET VET VET :P Early Rave: Dj Paul, Hardcore: Evil Activities whaaaaaaaa Kvond maar vet :P
Bouchans
lekker los gegaan, een van mn beste feesten tot nu toe :respect:
BQB
Zeker leuk feessie.. alleen btje jmmr van het geluid bij de hardcore.. gemeente begon te zeiken zeiden ze :( voor de rest prima vermaakt!! :D :vaag:
Bramcore
was weer vet!!
:respect:
CANADIAN
SUPERfeest, zag er leuk uit, heb me goed vermaakt .
Heerlijk feestje! (y) Vooral dankzij de super lieve gezellige mensjes met wie we waren. Helemaal super, zoveel LOL (L)
chantal_82
super feest(y). heb me goed vermaakt daar. vooral de sfeer in de hardstyle tent was super.
cheiz
mooi feest jammer van die bui
helemaal super gewoon geen woorden voor echt van ouds weer lekker hakkuh :respect: gewoon:d
Zeker goed, jammer van de regen en de modderboel erna,
CHRiSPy
Heerlijk genoten! :respect: Chosen Few, Vince (Noiken in de koiken :yes: ) en Stanton :respect:
Christ...
supperrrrrrrrrrrr
supervettt!!! jammer van die rotbuien!!!
Industrial :lief:
Cisca,,*
Was weer een mooi feestje!! Foto's zijn ook leuk geworden,,
ClubbinHero
Top feest! Vooral goed vermaakt bij Luna en Duro! :bounce:
Croma
Echt weer SUPER!!! op naar volgend jaar :D
D'n BibzZ
Zekerz kwaliteit feesje alleen jammer da het ging regenen
D-PROUD HOOLIGAN :-)
Geweldig! Zeer geslaagd kortom prima vermaakt op de regen na zeker zo goed als def­qon of beter! de regen kan de pret niet dru­kke alleen jammer dat de­ hardtrance niet overdekt was haha volgen­de keer weer zeker weten
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
Super feest, en geweldige locatie bij mij om de hoek!!!!!!!!!!!
Ik vond het redelijk had zeker van het geluid meer verwacht ik kon me er niet echt op uit leven . Maar er waren wel een aantal dikke zalen de hardstyle vond ik cool , de techno pompte het geluid ook zeker door de speakers en de Industrial hoek was ook zeker niet verkeerd en de Jump ook maar ik miste de echte vette laag in de speakers en de sfeer was ook wel ok (Y) maar zeker een hoop mooie vrouwen gezien :D ik weet niet of het meisje hier op Partyflock zit die opeens vroeg of we kauwgom hadden bij de main ?
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
Daanoo
Leuk feestje alleen die regen!!
heb me goed vermaakt whoppa:P alleen jammer die regen was net een bezopen kat toen we bij de auto eindelijk aankwamen hahaha!!
danny20
was weer een zeer geslaagt fesstje jammer van de regen, maarjah pontio aan en gaan met die banaan.
DANNY:
weer in 1 woord..TOPFEESIE(Y)..overtreft vorig jaar!!RESPECT TO B2S!
Dannyehv
echt weer een Geweldig feestje :D
Dark Joris
op de regen na, rete vet!
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
Helemaal KNET!!!!!
De Puta Madre!­
het was helemaal top, alleen op het laatste regen, maar ja mag niet klagen met het goeide weer van de rest van de dag
De te kloppen man
Top feestje gehad (Y) Goeie sfeer, mooie lokatie, vond het alleen wel ver lopen van de ene naar de andere stage.. Laatste kwartiertje van Southstylers en de hele set van Max B. Grant in de stromende regen staan knallen! Technoboy daarna weer snoeihard, was een waardig afscheid :respect:
knallen tot t eind!!! vet vet vet, early(l)(l)
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.:)
deBor
Zeer geslaagt feesie , en beters zo een huisie op ­de Beekse Bergen op loopafstand (y)
Deebo
weer prima vermaakt.Top dag gehad.
Defnuh
DECIBEL :respect:
Defqon.1
Heb me prima vermaakt! (Y) Regen? Lekker belangrijk! Gewoon doorgaan :bounce: €0,50 voor de WC!? Beetje jammer weer... :x
Deguh
lang leve de ponchos
Super vermaakt!!! Alleen die piep in me oren he
Was goed te doen hoor, zelfs in de regen! :P
Was vet!!! (L)
DiFFuS
Muziek was goed, weer was kut, en de dames waren weer lekker :P
Wat een feest :D Afsluiten bij Rude Awakening was geniaal (L)
Distorded Freak
Duro , Tatanka,Luna , Technoboy en natuurlijk Southstylers we are a wicked and perverse generation who last for a sign!!!!
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
Diva**style
zo ver lopen was t niej, B2S was een top feest keep it going..
DJ Davo
Was zeker wel een dope feest :P, Vince heb klasse gedraaid :yes: en darkie was ook erug dope
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
DJ Lippie
aay
DJ TECHMAN :D :D
was echt weer een top feest heb me supper goed vermaakt dus ik zal zeggen tot volgend jaar
vet meer hoef k nie te zegguh
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
DnX
Op het weer in de namiddag en het geluidsniveau bij de afsluiter van de mainstage na was het een geslaagd feestje
DON BRIT
zo was weer een super feestje !! heb uitstekend vermaakt hoor lekkere muziek en veel bekende
Don Pablo
Jaja was weer een leuk feestje! Die regen de laatste paar uur was wel kut maar verder een top feestje!
Dr. ePhil
Amok en Rude Awakening!:respect:
ed edd n eddie
goed feest goeie sfeer en dik geluid gewoon geweldig:) tot volgend jaar dan maar
Edster
Gruwelijk feest... Pet Duo gaf een ongelofelijke set:respect:....jammer dat er tijdens het vuurwerk geen muziek was en dat er na het uitvallen van de boxen even wat zachter werd gedraaid maar voor de rest van het echt een topfeest (Y) ondanks de regen waar ik weinig last van heb ondervonden
Eesje
Het was echt fantastisch, ik heb genoten en wat n toplocatie!!!
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
jammer dat het ging regenen.
:respect: Pet Duo en Amok :respect:
had er meer van verwacht :( en wat was dj duro miss­elijkmakend zeg :dood:
Gezellig feesje.. alleen jammer van de regen later op de dag :S maar toch Helemaal van de plaat gegaan ::bounce:
Endymion [Bas]
foto's decibel outdoor 2006 op endymion.nl
Leuk feessie gehad! Het beroerde geluid bij de hard­core was wel een tegenvaller!
Zeer geslaagd feesie!!! :D
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
evelineo
Wat een super feestje! Eerste keer, maar zeker niet de laatste (y)
GEWELDIGGGGGGGG :respect: Superfeest gek hahahaha heerlijk genoten, Baggerhakkuh!!!! masterrrrshit!!!!
Fabien '
Super, in een woord geweldig, en dat het begon te ­regenen was juist mooi, regendans op southstylers, HARDSTYLE :­respect:
Falling dreams
Jaa was un Leukk feesje weeeer he :D(Y)
Fc den boschweg :bier:
Super vet feest :bounce:Partyraiser & Unexist en Noisekick!!!!!!:bounce:
Federi­coLope­z
vet feest en we hebben nog meer zon gehad dan voorspeld:P
Femmos
Was echt een geweldig feest...Decibel blijft bijzonder voor ons: De eerste keer dat we gingen waren we er net achter dat er een kleintje op komst was. Dit jaar de regen die een gezellig sfeertje maakte!!! Met z'n allen in de modder stampen heeft toch wel z'n charme. Muziek was top en de mensen gezellig!
Fishcore
EVIL ACTIVITIES was gewoon zwaar vet
flesh is the fever
vet feesje zooon relaxt volk heb me goed vermaakt in the beekse berge !!
GEWELDIG:D
Early :respect: lekker :bounce: in de regen :d
Lekker feestje gehad :D Heel gezellig met me moppies :cheer:
echt kut da ik eerder naar huis moest om te werke :( maar verder echt geweldiggg!!!! :D
Freaky Mouse
Vet
was echt een SUPER feest NOIZESUPRESSOR!!
Frensizz
Beste feest ever! :D
SUPER!!!
zeker weten een geslaagd feesie..tieum draaiden lekker bij de industrial
Funky Boefje:p
Muziek was wel lekker maar verder niks bijzonders!! :no:
FunkyShit
:respect: super!!!
Darkraver love island :respect: Echt te vet daarzo! Lekkere ouwe platen, heerlijk genoten daarzo! Voor de rest...Top feest, geweldige afsluisting...Kheb heimwee :(
Funny-Bunny
ik vond het een geslaagd feestje charly lownoise&mental theo vond ik super van de ene kant jammer dat het geluid uitviel door de regen maar toch had het wel iets iedereen met de poncho aan en hoppa :cheer:Noize Suppressor:cheer: niet verwacht maar Rude Awakening vond ik ook wel sjiek
g0nn_^
Zeker een tof feest..!!
Gaally
early rave en hardcore :respect: zwaar goed geluid!!! volgend jaar zeker weer :D
gabba
Het was weer een tegek feest! Deze editie heeft alle andere overtroffen! B2S :respect:
Gerse Gerrit :devil:
Super vermaakt!! Beetje heel erg nat geregend.. Maar daarna weer lekker doorgegaan!!
Gewoon adje
was geweldig
gietahh
echt kk vet :D was cker vet lkker gek doen :xtc:
Gouden­kimmet­je
Leuk dat we met de party-bus vol vriendjes gingen!!! Feest zelf vond ik vorig jaar leuker maar toch goed vermaakt. Hardcore tent het leukst!! Endymion :lief: super set!! Early Rave en Main was ook wel leuk!! Gezellig met al die bekenden!! :kus: voor mijn schatje
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
zeer goed feestje kon niet beter!! :D
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
hakkerd
partyraiser was heerlijk noisekick ultra tja en de regen ik vond het wel eens wat anders hehehehehehehe
hakkuh zaguh en knette­ruh!!!­!­
was een super feest! super muziek in de hardcore tent. egt toppie gewoon!
was wel een goeie feestje:cheer: zelfs het regen hield ons niet tegen;p charly lownoise en mental theo:respect::bounce:
HAMdj
:respect: Miss Monica, Stanton!!!!! :respect: Had je meer tenten dan????
Hardcore Infinity
Neophyte, Day-Mar, Noize Suppressor... :D Heerlijke dag, en een beetje regen mocht de pret niet drukken !! Alleen betalen voor de wc? Natte draaitafels... boxen die kraken... :P
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
leuk feestje! Binum draaide top!!!! en charly en theo was vet :D
mooie lokatie, tot aan de regen zeer goed te doen,heel veel bekenden en nee, Jo is niet kwijt, maar die zat ergens anders :)
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
hardstyle baby
was een leuk feesie heb me goed ver,aakt daarzo :P:P:Paleen jammer van die ene grote regenn bui :S:S
Hardstyle minded!!­ - - Björn
Heerlijk feest! D-block S-te-fan lars tindy tatanka toppers!
zo was lekker feesiej :P
Was een leuk feessie alleen jammer dat je in de hardtyle tent de muziek van buite elke keer hoorde !!
Harry Nak
Helemaal top, keihard los in de plensregen op de op­en air tijdens Lownoise & M.T. , kippevel
Harry Porno
:bounce: :bounce: :bounce:
heejha­llomet­mike
WICKED DUDE ..
here we go
geweldig
Here's Johny!!­
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers :respect:, en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super :respect:, ook :respect: naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!:D
Hiddes
Fckn Goed Feest!!! :D:D:D
superrrrrrrrrrrr
Super goed Feest :D! Echt Toppie! Volgend jaar weer :respect:
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
Hydra
Was weer een lekker feestje ja.. regen.. tja.. gewoon doorgaan :) verder inderdaad te druk.. net gehoord dat "nu" alles op de parkeerterreinen helemaal vaststaat
Irusjuh
Relax feestje:) relaxte mensen goeie muziek..alleen jammer van de regen maar da mocht de pret niet bederven:P
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke (K) voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
J-Bo's event support
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest. :yes:
J.­eroen :bier:
goei feesje :bier: lekker dichtbij
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag:D
J_Rietveld
super vet
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
jAntJuH
de regen, die boeide me geen flikker, want heb toch in een tent gestaan, en de dj's ook niet, maar de mensen wel...! nooit zoveel ouwe bekenden op een feest! thanx y'all (you know who you are), t was kei gezellig!!
Jappie.NL
:bounce: heb me prima vermaakt,leuke mensen,goeie sfeer en`t weer was ook wel prima al met al ;) :respect: voor de organisatie !!!!!!
WAT EEN FEEST ! ! Fakking gezellig, heerlijke muziek uit echt elk hoekje van het park. Met een gezellige club mensen op pad en dan ook nog in een wolkenbreuk keihard los gaan...... Wat wil je nog meer? :P
GEWELDIG:D zany zany zany maak me geeeeeek :P
het was echt een super feest alleen jammer van die­ regen bui en was echt weer gezellig met jullie allemaal
Jeromeke
Heerlijk feestje en nog nooit zoveel lol in de regen gehad :D
Jessic­a013(F­)
uber geil feessie!!!!!!!!!!!
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
Joeri 1805
Decibel 2006 1 woord geweldig feest iedereen was gewoon relax (Y)
JOHAN:O
echt een geslaagt feestje
Joost kuul
Super feestje!!! T einde vooral met al dat vuurwerk
JP:bounce:
was echt een superfeest:D:D:D vette lokatie(y) bier smaakte weer prima:bier:
in 3 lettergrepen : GE-WEL-DIG! NOIZE SUPPPREESSSSORRRRR!!
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt :jaja: Industrial :respect:
jammerz dat t ging regenen
Julie.
Vette Shizzle
Kam
Charlie Lownoise & Mental Theo ---> de set van het jaar!!
Kapsoons
Super vet feesje :respect:
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
kevin.26
was echt een lekker feest!!! goeie muziek en sfeer...
Kick Noise >H4H.­FM<
Echt superrrrr vet, Goeie muziek en goeie sfeer mooi weg gezet ammel all1 da rege was ff wa minder mar veder GEWELDIGG(Y) Next jear ckrrr weer :P
KIPPENEK
ONDANKS DIE DIKKE DONDERBUI EEN VET FEEST!!!!
lekker gaan met die banaan! Tieum held!
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
Klompvoet
decibel was gewoon te gek
koekiebakker
Heerlijk feesie!!! op dat ene buitje na :S Partyraiser Was De MAN
kolle :x
opzich best vette techno en industrail was gewoon zalig (L)
Het was een goed feest, alleen de hardcore tent had wel iets groter gemogen... is dat Nederlands? Ow ow ow!
kova
:respect:charly lownoise & mental theo :respect:
KrebsKoppie
Super Feest, alleen jammer van de regen waardoor de hardstyle tent te vol werd:(
l@ur@
het was een geweldig feessie alleen de regen was klote
La Cosa Nostra
Lekker KNET!
LAAL!
Mooi feestje, alleen die regen was wel beetje verpauperd. Maar dat hoor erbij; het was gewoon hartstikke fantastisch prachtig machtig mooi!
Het was egt geweldig met mijn schatje(L) verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist..:( En de regen tjaa poncho's he;p Maar volgend jaar:no: Denk het niet..:/
Gewoon helemaal klasse :respect:
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
Language Of Rhythm
Ja ik heb me weer goed vermaakt:yes:
Lanoz
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
likkum
het was weer een lekker feesie!!!!!!!
Linkshandig
Niet naar mijn zin gehad. Early rave was bagger en daar kwam ik toch echt voor. Lokatie is niks. Decibel moet gewoon terug naar de Binnemaas.
Heerlijk feesieee !!! Zkrs Paul Elstak & Rob :9 * :D
LOSGESLAGEN
Vet feestje!!
ik had meer regen verwacht,
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
Mooi feest!! De regen maakte het nog gezelliger!! :D
M-ystery
Geweldig feesie, regen ach boeiend. CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO en PANIC!!! GEWELDIG!
Maarssenaar
zeer goed
Machatte
SUPERsfeer, SUPERmuziek, SUPERmensen!
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky :respect: Bassdrum Project :respect: Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten :jaja:
Maike-013
GEWELDIG FEEST :D Respect voor de southstylers die ook in de regen stonden net als de rest :D! Echt een geweldig feest, wat door de regen alleen maar vetter werd! Zonder poncho :bounce:
Mandy (6)
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn ­zin geh­ad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben ;p En o­p de mainstage die lasers :kwijl: En bij de­ early Mentol­ Theo en Charly Lownoise haha die ouw­e nummer ech­t lache :bounce: Op naar volgend jaar :cheer:
MandY!O:)
(Y)
Manie85
geslaagd feestje, alleen jammer dat er niemand met me mee wou housen in de regen..
was een te gek feestje!!!
Mark Antoni
was gezellig :Beer: maar lang niet geweldig :respect: voor Vince & noize suppressor:D
markdegekste
jah goed feesie:D:P
echt een goed feestje!! de lokatie mag er ook zeker in blijven!! :bounce:
beetje jammer van de vip ingang
Zeker een geslaagd feestje!! Letterlijk m'n nagels verrot getekt in de Jump area :S! Oh wat werd hier heerlijk gedraaid; Binum, D-Feat ft. Dark-E :respect: Ook de Early Rave en Hardstyle waren zeer goed te doen. Charlie Lownoise & Mental Theo (Y) En wat blijft The Prophet toch een geweldenaar :D
Was echt een vet feest. Bijna heel de dag in Jump gestaan.
MC RG
:respect: BEEKSE FUCKING BERGEN!!! THANX GOOL E.O. WAS ELKE EURO VAN DE 46 WAARD :d:d
Meertiej(K)
Was me weer een suuper feesiej ondanks dat k*t weer:D
Megalodon || Oppers­tamper
geluid in de hardcore zaal was goed hard, verder wel een best feessie, leuke locatie, maar zeker nog wel wat punten die beter hadden gekund (zoals gratis wc's en een extra bar in de hardcore tent ofzo
was weer lekker losjuhss!! super feestje!! :bounce:
Mellanietjuh
oej Yeah,,was egt GEWELDIG !
Merle'
Kei relaxt natuurlijk! :D
HEERLIJK FEESIE!!!!!!!!!! ZEER GESLAAGD!!!!!!!!!!! woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
MeVrtJ__AiM
EGGGGG TEE GOED GEWOON.. LEKKER LOSSSSSSJ:d:d GEWELDIGG :d
Michel1896
Ik kan nie anders zeggen dan dat het verrekkes goeie was!!! De harde kern, de ondergrond!!!
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
MiRELL@
Ik vond het gewoon echt SUPER-vet(Y):cheer:
Miss Fixet
geweldig feesje... gezellige mensen allemaal.. sfeertje zat er goed in.. maja die regen he en dat we2uur vast zaten op de parkeerplaats
MiSs Little E
MC alee we hebben fijne podium momenten gehad..vooral met de gietende regen!!!super party decibel,kmis het nu al [img]http://www.planetsmilies.com/smilies/sad/sad0144.gif[/img]
Miss Lizz
(L) nog steeds aan het nagenieten... Pet Duo :respect: wat hebben we lopen springen en gek doen. Mooi feest, weinig gemerkt van die regen! Viel toch best mee??!?
Miss Lobbi
Wat een super feest mensen! al mijn vriendjuhs dikke (K) was super met jullie!!!!
Miss Mikkers
Super relax feest :D :D Wel geluk gehad met 't mooie weer!! (uitgezonderd die grot bui dan rond -/+ 20:00 )
MISS-LIZZ
DE INDUSTRIAL WAS ECHT TE VET, EN DE TECHNO OOK 8) Hahhaha TOPPIE
Mister P
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
was weer een mooi feestje goed te doen :)
Helemaal super.. Ondanks dat outdoor feestjes niet helemaal mijn ding is!
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
moord-recht
was natuurlijk een supervet feesie maar heb op het laatst gewoon met me halftamme wause space kop meer als 6 kilometers gelopen om een graf bus te zien, nou kon ik maar een metertje voor me uitkijken maar daar lag het toch echt nie aan maar voor de rest een knalfeest
mothah­hfucke­r
was best een kl**tuh feest zeg en dan nog de k*t regen erbij maak de feest helemaal flop
was een geweldig feest ondanks het slecht weer
MRHZ
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo­ druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de res­t prima
Mus' ®
Geweldig wat een feesie:p
:respect: DECIBEL OUTDOOR BEEKSE BERGEN :respect: Topper van een locatie/ geweldige sfeer. VOLGEND JAAR WEER!!!!!!
Ben blij dat het droog is gebeleven! :D Vette shit ondanks de drekkige zooi :bounce:..NS :respect:
N.ePP.ii
Goed feessie, best weekend ghad :)
Nachtb­urgerm­eester
Was een vet feestje
NathalieF
Geweldig naar mn zin gehad!Superlocatie/organisatie,Alles was perfect!(ik stond al lekker droog in de hardstyletent voordat de stortbui kwam!
Nelis..
leuk hoor alleen jammer van de zon :)
nelisdaman
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden _o_. En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
Neptunes_23
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
Nevz
Geweldig feest daar op de beekse bergen, lekker geluidje en vette setjes gedraait in de Hardcore-Area
NiekozZ
vet feestje :D
nighthawk ;D
was een zeer geslaagd feestje, had me er alleen toch nog net iets meer van verwacht!
Nilio
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
Mooi feestje, volgend jaar zeker weer!
NiQa
Helemaal een top feest!!!! Jammer van de regen maar verder helemala te gek!!! :bounge:
Da was unne goeeie
NUDIE
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt:bounce:
Goed feessie hoor, eff jammer van de regen...daar zijn tog tenten voor.
ojsky
kankaaaa....die techno!! te waus voor woorden!!!
oOMiSs_­MariSsOo
Top feesje:D!!!! Echt supper!(Y)
KK vet! Decibel see you next year!!
Wat een VET feest,regen,regen,welke regen:D
mijn held van de dag die gast met die smurfensokken die ff was wezen zwemmen :vaag: voor de rest was t wel een super feest
partylinniej
Helemaal super!!! Echt een top feestje!
partypind@­(vld)
HET WAS G E W E L D I G weer B2S Bedankt en Dennis(Panic)volgende keer NEEM ik jas gewoon als het regend LOL!!
Patricia
Begin was wat matig, maar hoe later het werd..... :9 Oldschool en jump: beste tenten!! :jaja:
Paul Ajay
Have you ever been mellow :bounce:
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
Peetraatje
Bobedie!
Pep
beetje kut geregeld met da voedsel, en jammer dat apparatuur et begaf bij panic. Toch een heerlijk feest ;)
Petertjuhhh
zeker wel een geslaagd feestjuh!!!!
PhoEbster
was lache.. dit jaar cker weer
wat heerlijk zeg :D
hoe verschrikkelijk lekker ws dit feest dan echt niet normaal meer hoe hard er is gestampft
Pimpel
wat een geweldig feest zeg... :respect: voor iedereen die in de regen bleven staan tijden charly lownoise en mental theo... Unexist was echt gaaf
Pithune/­Shadow Interaction
tering vet feest. deepack :worship: wat een helden set was dat!
Plons de Kicker
Plastikman mag je van mij vaker meenemen Steve! (L)
poebed­iiwoep­ssie
egt een te vet feesie,,helemaal loss :D
PRINS PILS
geweldig feestje! petje af voor de organisatie! :respect:
B2S heeft zichzelf overtroffen met de decors! De mainstage was super! Veel bekenden gezien en een hoop lol gehad!
was weer een geweldig feesstje alleen jammer van de regen maar mogen niet cker niet met de hoeveelheid zon die wel gehad hebben!!! 1 minpuntje maar een bar bij hardstyle en hardcore en weet niet of dat ergens anders ook was maar een bar overal maar als toen de tent volstond was t dringen geblazen!!!!
was weer een top feestje :bounce:
rafael12345
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
een zeer goed feest, muziek stond echt hard (niets mis mee)
RaveSteef
Heerlijk!!
Raving Butterfly
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. 8) Maar verder (Y) op naar Q-base! :bounce:
Razer.NL
Geweldig feest.. :respect: charly & theo ... Technoboy :D The viper..
Refeetje
HET WAS WEER HELEMAAL DOL!! ZEER GESLAAGD.. GOIRLE DE GEKSTE :P
Rian--
WHAAAaaaa...Masterlijk!!!wat een feesi:D Tatankaaaa en Duro..whoehaaa..stort buitej op weg naar de man was minder..gelukkig snel weer droog hihi..super vermaakt!!!
RicardQ
vette locatie!! en heb genoten!!JUMP!!
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
riGGY
volgend jaar zeker weer :D!! Alleen de regen was nie zo mooi
robbie's
echt top feest jammer van de regen:S
Roberto Corleone
Leuk feestje was weer goed begaaie
rocksjon
industrial was fucking relaxt!!!!!!
Roed/­Wit-Mestreech
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
Roels
Ja was zeker vet feestje, beetje jammer van die regen
Royke1986
volgend jaar weer beekse berge zwaar geschikte lokatie
Roytjh
was zwaar knalluh in duh reguh:P
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
S andro
gewoon een zeer geslaagd
Salvo
Zwaar knallen :) Was wel weer lekker los ja :) Goeie aankleding enzo :D Toppie! Beter als verleden jaar..
sam the man
was een VET feestje ..kapot gehakt :)
SARAAAP(L)
super leuke dag gehad (L)
Egt Super :cheer: zelfs in de regen!!
wreed goe feesie
Sharky
Was een Zeer Geslaagd Feestje Early Rave :respect:
Sharon.nl
noisekick gemist en meest ik de jump op hardslyle gestaan maar had t helemaal naar me zin!!!
Was goed georganiseerd, behalve dat het bier op was dan zodat je heel lang erop moest wachten en dat het geluid bij menthal theo en charly lownoise uitviel. en ze hadden misschien meer eet en drink kraampjes neer moeten zetten.. want het was gewoon te druk.. Maar het feest was verderz super(Y) en ik vond het ook wel een mooie locatie(Y)
SimplyMe
Was wel leuk maar DEFQON WAS 10X BETER!:respect:
SJARRRELL
ech wel vettig alleen jammer van de regen maar weer zekerzzz de moeite waard
Sjeppie
gewoon hakken, niet meer, niet minder :)
skatjebommel
echt weer een heerlijk feestjuuh heb me goed vermaakt zoals altijd beetje jammer dat het ging regenen iedereen wilde naar huis behalve ik :(
Slankie...
hop hop hop helemaal geak hoor :respect: BASS D :respect :respect: TECHNOBOY :respect:
Slotsie Santiago Solari
That's the shit...
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
Sofietje (L)
:respect:, Was Super...Volgend jaar weer aanwezig ;)
soppie
Ik vond het weer een super feestje
soskonijn
deeeeeeeeeeees feestje was gewoon heel vet ja!!!!!! zen der nog doof van!!!!!! gewoonweg perfect :d next year again
Speek
egT MaTERIAAL OFIETS!! ZKER GOED VERMAAKT DIKKE BASS :RESPECT: PARTYRAISER&TIEUM&NOISEKICK :RESPECT:
gemisr op naar nigtmare
Godgruwelijk wat een Feestje zeg :respect: Day-mar en Partyraiser :kwijl: Tommyknocker (Y) op naar 2007
spring musje
was een geweldig feessssie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stampe bij Charly&Th­eo in de regen is geniaaal volgend jaar zeker weer wie moet er nog eet bonne hebbe;p
stefan
Geweldig feest alleen de industrial hadden ze naast de hardcore moeten plaatsen.
Stefan S.
hij ging lekker!!
this is the sound of..........NOIZESUPPRESSOR .......jaja mooi feeske
duidelijk weer een geslaagt iets op naar de volgende nightmaire outdoor
:D Die ' Indrustrial Stage ',, Volgend jaar er 2 van:P .. Noisekick.. :respect: (Y)
Stieven
LEKKER FEESSIIIEEEE!!! :d
Die industrieele tuin was wel geinig hoor :bier:
Ja geslaagd feestje, alleen jammer van die regen inderdaad. Neophyte:respect:
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
té groot
Suusjuh :rot:
Jezus wat een fucking bruut feest, bijna alleen maar in de Early gestaan (y) Het park was niet echt bruut ofzo, maar ik heb echt zwaar gelachen het hele weekend, toch LIPPIE ;)
Suutjuh
BRUTE FEEST!!! volgend jaar zeker weer...
Eerste grote feeste buiten en twas GEWELDIG:D:bounce:
lkkr feestje, beste locatie!!!!! rob en stanton :respect:
T-Fuzz
he le maal pilo:P
t0m0x
ik vond het echt een super feest!
regen was kut en de locatie vond ik ook niet zo geweldig vorig jaar was het beter
Tammys_
Gruwelijk vet & int begin best mooi weer! Jammer vd regen! :/
TERRORTEEF
Super feesie was ok lekker weer smiddags, alleen jammer dat het toch nog even ging regenen maar de zweer was super :P
Tha Clown
Super naar m'n zin gehad :bounce: ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui B)) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince :respect: (Noiken in de Koiken draaien, HELD :D)
Ik ben vandaag pas bij aan het komen dus zal wel n goed feestje geweest zijn dnk ik zo
The Grimreaper
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. (Y) Er werd bij de Early Rave open air echt sup­er­ goed gedraaid. :D Zeker door Charly Lownoise en M­ent­al Theo ondanks de regen en kortsluiting bleve­n ze­ gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. :D Volge­nd ja­ar zeker weer van de partij. :bounce:
The Legend 013 :bier:
Wat hebben toch weer verrekes gelaaaaachen :bier: was super gezellig!!
The Machine
Mainstage was echt bruut, daar kommen we voor. En Roy: "Dit wordt te..." hahaha: DISCOSNATZ!
nice party .. but the rain..
the sjaak
het was weeer super
The Space We Are
Duro:respect:
tic
mensen die zeggen dat decibel beter was dan defqon weten niet wat een goed feestje is
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
Toonypack
Leuk feessie,jmr van de regen en blubberzooi,maar daar moet je schijt aan hebben :D
het was weer geweldig vooral early rave dom door gaan in de regen haha!
tritje
weer n Klapper van n feest achter de rug :cheer: ­schitterend hard gefeest :D pet duo was verassend! (Y)
tuneboy
DECIBEL :bounce: Vetjes
uut Grunn :respect:
SUPERRRR!!!
Heb me ondanks de regen heel de dag prima vermaakt , Robert Natus en Pet Duo :respect:
van belle
(Y)
wunderbar
Het was weer Superrrr :yes:
VLeeSKLaK
TOP FEEST!!!! vooral neophyte was waaaanzinnig
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
Vonnie O:) Ponnie
Super feest :cheers: In de regen lopen huppelen enzo hehe zkerrr vet !! :respect: Noize Suppressor
VS*
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha ;)
Vw_Michael
geweldig
Nat maar wel relaxed...
wesley (L) kimberly
de regen was kut en dat het zo druk werd in de tenten maar de muziek was enorm goed!!!!
Westbaas
(Y)Back in my brain(Y)
White-Guy
Super gehad met mijn meisje(L) maar wel de 2e en laatste x decibel...:nocheer: De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen:/
Linksvoorin Hardstyle.. Altijd goed..
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
wolt3r
superfeest!
Zeker super feestje :woep: :P!!!!
wouter kap
het was echt een super feest :D super vette decors vooral die van de main was te erg
xXDaph­ne1987­Xx
Super feestje!!
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
Yo-Liekah
Was zeker een geslaagd feesje in de achter tuin!!! :D
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog:D
znilz
Er werd heerlijk gedraaid en de sfeer was ook super!!! TOP feestje
Heerlijk los in de regen op Akira, Tieum en Noisekick :respect: in 1 woord GEWELDIG!!!
{NL}jo­rdy{NL­}
was een kk vet ffest en heb me best vermaakt alleen helemaal nat geregend :P
:respect: Echt n TOPfeestje! :cheer:
~~Straal~~
het was een gruwlijk feest. lokatie was super. ik heb me erg vermaakt bij Darkraver's love island. Darkraver draaide geweldig
¤Jessos (F)¤
was zwaar knallen:bounce: jammer van de regen maar we krgen van die handige regenjasjes:) verder was het gewoon SUPER:!:d
Het Was Echt Een Geweldig Feest, Volgend Jaar Zeker Weer... Lkkr Knallen Met Mun Maten, Op Naar Q-Base & Qlimax...
»Tamara
in 1 woord » Geweldig!! hardcore & mainstage (Y) .. industrial :kwijl:
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)