Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1945), A.D.HeiDie (1926), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2670), anoniem (1612), Error Chick (1542), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

super feest
!!­ LAzERQicQ !!­
MAX B GRANT :respect: Ongelooflijk!!! En Southstylers, :respect: WAS KNETTERHARD BEUKEN! :bounce: Vette decor, bruut geluid, DIKKE VETTE BASS, supersfeer! Minpunt: regen. Verder ZIEKELIJK FESTIVAL! Decibel :respect:
zwaaaaaaaar vetttt :P!!!!!
!!ReMMeS
waa echt weer een top feestje
Was Zeker Vet Feestje,, Geluid Was Meesterlijk:respect:
SUPER!!
!PartyQ!
Het was er drugs maar zeker top feesje...
!WILLERSSSS
Was echt mega gezellig
Leve de poncho's! Wat een mooi verjaardagsfeestje :D. Super met ze allen in de bus, goed geregeld lieverds! En natuurlijk ook voor de rest :knuffel:
Het was echt een super feestje :respect: Stanton het was echt weer een super Setje:bounce:
joa joa, was weer vet en wat het weer betreft we mogen van geluk spreken.
'Amy..
INDUSTRIAL :respect: .. zeker goei feestje! zelfs de regen het t nie verpest.. gwoon deurgaaaaaaan:)
(6)Ais(6)
hardcore was super :bounce: En wat was ik blij met de industrial :kwijl: stampen in de blubber bij noisekick was gewoon bruut:D
(6)silence is the enemy©­:bier:
heb me wel stierlijk vermaakt weer ..alleen laat onderhand dat kut heineken is thuis :@ BAH zkr bij ons in brabant!fietstocht is goed verlope jongens wie had dat gedacht!?!het was weer heerlijk coby verder:bier: goeie locatie beekse b toch wel jaaaa :jaja: HARDCORE STATE BRABANT :bier:
Was zeker mooi feestje.. en hadden in het begin zeker geluk met het weer :D
(F)!!­Cath!!­(F)
Top feessie,me eigen zeer goed vermaakt!!
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(K)*­WeNdY*­(K)
helemaal geweldog...egt een topfeest:respect: zelfs de rege kon het nie verpeste...volgend jaar cker weer!!!
(K)lovely Linde(K)
wat een superfeestje!!:respect:
super lekker feestie!!!
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
twas echt weer een super vet feestje khad ook niet anders verwacht het was ook een leuke lokatie met echt super veel leuke mensen om me heen heb echt een leuke dag gehad,soms wat natjes:P
(L) Bladewoman (L)
Ik heb weer genoten! Rob bedankt voor je afsluiting in de oldschool!! Kippenvel en een emotie alom...SUPER!! Mooie herinnering aan mijn trouwdag! (K)
Ja zeker een leuk feestje, alleen jammer van die regen! :p
Het was een geweldig feest! jammer van de regen maar volgend jaar zeker weer :)
(L)Sab­rina:b­ounce:
het was werkelijk waar een super feest :D:D:D:D
Top feest, organisatie was ook helemaal top. Early Rave :D en de Hardcore zaal waren het einde. 1 min puntje dat er betaald moest worden voor de wc
* Silvie
Geweldig feest.. volgend jaar zeker weer... :D
't was super!...beetje jammer van de hoofdpijn maa­­r ondanks de regen gewoon gaaf nog! En lekker bij­ darkraver gezeten..En super mooi vuurwerk!!! :)
jaaaa super vet feessie hoor!! Lekker in de regen staan stampen..muziek was superrr!
***­Joepske&­Maykie***­
Topfeesie!!!! Zelfs de regen kon de pret niet drukken!!! (Y) :respect: :bounce:
***­Linda23***­
was echt een baggerzooitje!!! muziek vond ik ook tegen vallen!! NEE geen decibel meer voor mij!!
Echt een super feestje , zelfs met regen ;-)
**[MARCEL]**
super super super!!!
**_­Jansjuh_**­
Was mooi feestje :D Hebben alleen uur gew8 op ons eten... regen was ook jammer maar stonden lekker binnen :D
**Mar[isa]
hallellujaaa,,, Super feest!!
**saskiaap**
SUUUUUUUPERRRRR feessie!!!!! :bounce: (k)
Kutlokatie, geluid was matig in de hc maar verder wel weer een superrrrfeessie gehad!!Volgend jaar weer Lingebos :D
*-Sjoerd-*
Hardstyle bar heeft schandalig hard gewerkt ;)
Superrr Feest.. mooie vage bedoeling allemaal.. ma ging weer lekker!!!
*^*leonie*^*
top feessie, me zeer goed vermaken, irritant dat je elkaar niet kon bellen als je elkaar kwijt was :s
Gezellig hoor , moet wel ver lopen van jump naar hardcore en bij de hardcore wasut vies blegh en smerige w.c voor de rest heel leuk met kevin :lief:
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
was gezellig!!
Toppie:D
*Kev
Lekker Feestje Weer :bounce:
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
geweldig feest, heb me super vermaakt!!!:bounce:lokatie van vorig jaar was beter
was echt een toppp feest :respect:
Super gezellie gehad had mn vriendjes ;-p
*NAOMI*
KUTREGEN!!!!
*Puta Madre*
:respect: Duro & The Prophet :respect:
*Sid*
Vet feestje weeral. De grand finale van Panic...Krijg er nog kippevel van :-p de regen was een kleine dumper,maar net zoals vorig jaar...blijve geve!!! :D
*Steph@nie*
Lekkr Technoen.. :respect: PetDuo
*Zee
Één woord voor nodig: GEWELDIG..!!
weet nie meer :P
- # *
:bounce: :D SUPERRR LEKKERRR :D :bounce:
- Beffie -
was idd een erg leuk feestje,leuke sfeer gezellig mensen en we hadden een top groepje was gezellig mensen bedankt:d
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen:S vorig jaar was zowieso beter:jaja:
-=­[*­TeRRa|­|TeKK*­]=­-
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling...:bounce: was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!(Y):bounce:
-=VanDalen=-
Keer wat anders in de regen :kwijl: maar ow zo heerlijk!! :respect:
-TJEERD-
geen foto's???
...*­LADY...­E*...­
WHAHAHA!!!Wat een feest joh...SUPER...volgend jaar ben ik er weer!!!;p;p;p;
...mausku...
schooeftiggg
..SandrA..
Echt gewoon een SUPER feest!!!:yes: Helemaal niks!!!!! op aan te merken:no: Volgend jaar ckers weer(y)
..Thomas..
Was weer gezellig...
..Valkyria..
Gezellie met zn allen in de bus!:D achterin op de VIP bank:P Heerlijk feestje ook... genieten in het zonnetje en daarna van de regen!! Maakte volgens mij niemand nog wat uit.. iedereen uit zn dak in poncho's (Y) Thanks voor het regelen van de bus lieve Kim&Tjits, was geslaagd!
Respect voor b2s!!!!!!
het was een zeer gaaf feestje! alleen kut van de regen! maar voor de verder rest was alles netjes :D
super feest :respect:
19diablo79
op zeker een (Y) feest :bounce: en het weer zeker niet tegen gehad....(die paar druppels :))
::BRIAN::
Was weer een Top feestjuh..!! ::respect:: too all the DJ's and MC's ::respect:: En zeker niet te vergeten B2S..!!!!
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was zkr wel een leuk feesje en zeker de Hardcore en Industrial :respect: alleen jammer van die kut regen
:bier:A.­F.­C.­A.­:bier: Psychobilly Rebel
super goed bier :D en de regen maakte de sfeer helemaal compleet :D iedereen schuile behalve de die hards :P :respect: early rave / industrial :respect: goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben :P
vet feestje hoor goed gedraaid alleen jammer van het kut weer op het einde !!!!
:bier:­THOOM:­bier:
was weer een lachen feestje, lokatie ook goed en dichtbij dus mag volgend jaar wel weer zo!!
:bounce: - slice - :bounce:
Kan dr maar 1 ding van zegge......GEWELDIG!!!!! Ckers volgens jaar weer !!!!!
:bounc­e:Gird­:bounc­e:
Goeie sfeer goede muziek wat wil je nog meer ;)
geweldigh
:devil: Red Dragon :devil:
Zeer goed vermaakt, was een topper!!
Goed feest! Leuke lokatie! Partyraiser, Brian Fury, Rude Awakening (Y) Alleen Producer gemist :/ jammer van de regen, maar was al gauw weer droog 8)
:IRIS
Decibel.. SUPERRRRRRRRRRR
:jaja:­Milan:­jaja:
Woow Noize Supressor:respect: Hij flikt het telkens weer he:d
:rot:A­nnemie­k
:respect:J.D.A .. EVIL Activities Partyraiser :respect:egt super feesje alleen jammer dat het lter regende egt heellang mooi weer gehad:D:D:bounce:
<><mic­hael><­>
zo dat was me het feest wel zeg mmm wat een lekker feestje :p
>> **­ Ms.­ Nice **­ <<
Ik heb me goed vermaakt :jaja: Het was beter als vorig jaar ;) Het weer zat gelukkig een beetje mee overdag :) Gezellige dag gehad met friends & m'n schatje (L)
>>RODI<<
was super echt ernstig genoten alleen me enkels liggen in de kreukels :P maar was het zeker waard :D :respect: binum :respect: hij draaide super keihard jumpe
twas een super feest!!
:bounce: Was weer helemaal geweldig :bounce: Super gezellig :cheer:
was egt wel ziekelijk vet feesje
[A]ngeL**
Was lekker feestje.. Alleen jammer van die regen :( had graag heel de tijd bij Mainstage gestaan..
[C]
Decibell was echt superrrrrr,, we hebben goed gen0ten old skool was t0p (y)
Goejje Feesjuhh:D:D T Was me Wel Weer Gasse:P...Op Naar __ DECIBEL OUTDOOR 2007 __
[H]enny
Master Feestje :buig:
Leuk Leuk Leuk :D :D :D :bounce:
1 keer,nooit meer
[Mir]:[
vond t tegevalle :/ vooral die kutregen!!!
[NL]Hoek[NL]
:respect: evil activities en neophyte:respect: was wel leuk alleen jammer van die kut rege
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
was een bruut feest alleen jmmr van de regen:D:D:D:D
[NL]TRAUMEN :bier: [NL]
Was goed hoor, leuke mensen ontmoet
[OKP]KNABBEL
Super Feessie alleen jammer van het parkeerterrein wat was dat een bende!!!! Maja dan ook daar ma effe hakken!!! Iedereen bedankt was gezellig
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
was gezelllie :D allen die tyffes regen zeg bahbah
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
mooi feestje :D
_D_O_P_E_Y_
vette shit
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
Aapie!
Jammer van de regen 's avonds, maar de bikkels stampen door :D Zeer vet feestje! Southstylers en Max B Grant! :respect:
nou het was geweldig:D
mooie locatie,alleen jammer dat de muziek uit viel bij de early rave maar ja mog de pret niet drukken
angeleyes
hey iekkie.. tja ut was een lange dag,maar zeker wel een mooie dag niet dan..
Echt wel vet feest !!! Jump was echt relaxed :)
Animaniac
**WOOW**
Annie en Kull
Feest was egt super. kei goede muziek. alles was goed geregeld.
Zeer lekker feestje!
Army Huus
MASTER!!!! alleen jammer van de regen en dat ze al om 22:20 stopten.
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
b) sender
was egt een gruwelijk feest goeie sweer en die regen maakte et eigenlijk gewoon af..:yes: :bounce:
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
dat kutweer heeft alles verpest :(
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
blijft toch lekker stampen he van die deinende houten vlondertjes :lief: voor het derde jaar op een rij most defenatly mijn nummer 1
Bad-Mistery-Girl
Ideaal :D
barrie gammele knie
geweldig
Bartje!!!
Ja mooi feestje ja! alleen jammer dat je van de main naar de hc zo'n kuteind moest gaan kruipen om van de naar de andere plek te komen. Da stieklanceren zag er ok wel lache uit trouwes.
Basje74
Het was zeker een schoeftig feestje. Alleen jammer dat ik de laatste uur heb moeten missen, dus ook Noize Suppressor.
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
Bels-Geak
Dope Feesie !!
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Bennie076
leuk feesje weer !! al was het vorig jaar vetter moet ik zeggen !! prophet was weer GEWELDIG zoals de laatste 2 jaar op de grote feesten ! :)
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
Biertj­e:bier­:
Was echt een zwaar relaxed feest :)
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
Bil
zieke shit :) wat een feestje, helemaal losgegaan maar wc`s gratis zou fijn zijn ja, en helaas regen
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
bitchje
echt een SUPER feestje
bjornoooow
leuk feest alleen die klote vreet en zuip tenten waarom die lange pleuris rijen??????? verder vet feestje
Blijs Blaas
Mooi feestje! Alleen dat ik werd aangevallen door een losgeslagen beer was even wat minder, shit happens! ;P (Y)
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
BOOSDOENER :bier:
KNALLE KNALLE KNALLE!!! wat een vet feesie he!
Grrrrr... VET VET VET :P Early Rave: Dj Paul, Hardcore: Evil Activities whaaaaaaaa Kvond maar vet :P
Bramcore
was weer vet!!
Brummeke
Was zeker weer een goeie!! Muziek was in de wijde omtrek te horen, dus niks te klagen gehad :D
echt weer een geslaagd feest:D zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel:D
Was wel weer een gezellig feestje. Werd ziekelijk hard gedraaid in de techno :). Jammer van de regen en dat doordoor eigenlijk de gewenste avondplanning niet door kon gaan. Industrial was jammer genoeg niet overdekt namelijk :(. Verder me eigen erg goed vermaakt!
wat een feest, damn!!!! :respect:
C 2 Tha arlO
Was weer goed feestje voor de korte tijd die ik er was B)
Christijan
het was weer gruwelijk genieten
goed
Cisca,,*
Was weer een mooi feestje!! Foto's zijn ook leuk geworden,,
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
cosmo:­bounce­:
mainstage was echt super geluid
Cyntjuh
Vet feestjuh :respect: Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen... :(
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
D-Day
GEWELDIG!!!! Ook tijdens set van Tieum lekker in de regen lopen raggen, niks kon het feest bederven :D:D
Geweldiiigggg!!! I went to heaven for 12 hours on the 19th of august
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
fantastisch!!! beter dan vorig jaar!!!!
Daanoo
Leuk feestje alleen die regen!!
dabeatjunkie
Was (Y) veel bekenden, lekkere muziek en stralend zomerweer ;p
Dafkuh
Damn Wat een Feest!!!! :D:D :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Dj Paul & Dj Rob :respect:
DaMi
was ect te gek staan nu nog op de camping gezllig groepje weer zeeland bedankt wahaha :respect: Tommyknocker :respect: echt een wereld set keurig man !!!
Danielle!!
Was een super feest!!! Alleen jammer dat de witte wijn om 7 uur al op was :)
DANNY:
weer in 1 woord..TOPFEESIE(Y)..overtreft vorig jaar!!RESPECT TO B2S!
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
De FEESTFee B)
Het was VET VET VET!!
De House Paus
BETERE VERJAARDAG KENDE NIE HEBBEN - nondejuu wat zijn deze feestjes heerlijk
Helemaal Top !!
DEPO
jah jah was toch lekker feesie dacht ik toch alleen die kk regen was een btje kk achjah hebbe we ook weer gehad :bier: :bier:
Superfeest! :respect: Technoboy & Pila :respect:
Los Feest !!!! Beter Dan Vorig Jaar. Regen Kon Het Voor Mij Niet Bederven (H)
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
DJ Hyperactivo
Was weer een geil feestje!
dj Mortis NL
Leuk om die ouwe gasten van vroeger weer eens gesproken te hebben :D Reiner gemist :( alleen Nossie , Rob en NS waren top (y) voor de rest maar een matig feest :nocheer:
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
DJ The Reaper
echt geweldig alleen jammer van et geluid in de hc area en de speakers van de industrial area en de regen natuurlijk maja je kunt nie alles hebben kheb me eigen prima vermaakt volgende keer zeker weer :respect: to partyraiser & unexist :respect:
vet meer hoef k nie te zegguh
vond het weer nog meevallen, super feessie !!!!!!!!!!
Djim
DJ REINER!!!! :bounce:
Southsty­lers zijn goed bezig!!!
Don Pablo
Jaja was weer een leuk feestje! Die regen de laatste paar uur was wel kut maar verder een top feestje!
early rave was super!
Dotje :kusje2:
Wat dan? Dit was pas een rlxt en goed feest! Regen? Geen last van gehad!
Dr. ePhil
Amok en Rude Awakening!:respect:
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
dreekegmo
drukte was indd irritant in de tenten . jumpstyle area draaiede ze hartstikke goed allemal wel maar tog sprong er zoals gewoonlijk eentje boeven uit DJ COONE!!!!!!!!! WAS TOPPIE FEEST NEXT YEAR AGAIN
DrokZ
zker wel een zuiver feesje.. Partyraiser Noisekick :respect:
dus!!!
techno was lekker geluid,hulde aan ruffneck die daar draaide.
vuurwerk was een beetje te veel van het goede, had je net zo goed 5 euro minder voor kaartje kunne betalen
Bohhhhh PET DUO (Y) :respect:
ED RAKET
was weer knetter los daar!! maar heb wel betere decibels meegemaakt
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
:respect: Pet Duo en Amok :respect:
Mega vet feestje mooi einde ook al da vuurwerk
Leuk feessie gehad! Het beroerde geluid bij de hard­core was wel een tegenvaller!
Zeer geslaagd feesie!!! :D
Ernesto85
zeker vet feest !!!!!!
EVK
K vond het echt vet! :D Vooral de 'ponchoparty' bij Charlie Lownoise & Mental Theo en de Mainstage op het einde :P haha..
Explode
:respect: The Prophet :respect: Super set!! Op naar Q-Base!!
Falling dreams
Jaa was un Leukk feesje weeeer he :D(Y)
FeMmIe
supertje!
fen
aah mega mega mega feest ben weer lekker uit de panty gegaan..jammer van de regen maar we hebben niet mogen klagen!!!zeker weten volgend jaar weer :cheer:
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
Fishcore
EVIL ACTIVITIES was gewoon zwaar vet
super feest!! jammer van het openbaar vervoer heen en weer
Flexy
teveel terroristische aanslagen
Locatie was gewoon kut, veel te uitgerekt. Zonder WWS was wel relaxed, moeten ze vaker doen
Foxbuster
Was mijn kaartje kwijt :O
Kheb me weer ouderwets zeer goed vermaakt daarzo, alleen de regen was kut maar ja niks aan te doen --> SUPER
Early :respect: lekker :bounce: in de regen :d
Frank.
Echt het begin van het einde!!!!!!! :-)
echt kut da ik eerder naar huis moest om te werke :( maar verder echt geweldiggg!!!! :D
Frequencies
T was lekker hor
Fritske.
Opper feestje meegemaakt! Idd jammer van de regen maar dat mag de pret niet drukken... ambiance!
fucker jovi
zoo menn k space hem nog
zeker weten een geslaagd feesie..tieum draaiden lekker bij de industrial
Funkie­MamaXa­vi
Lokatie was mooi, alleen te groot.. Veel bekende gezien (y) alleen jammer van de regen idd.... Had er meer van verwacht :jaja:
Geweldig
Furdock
Super! Prima naar me zin gehad(Y) Darkravers love island erg gezellig!
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
Een geweldig feest.. jammer van de regen, maar daar hadden we dan weer poncho's voor! :P
Gaally
early rave en hardcore :respect: zwaar goed geluid!!! volgend jaar zeker weer :D
Gabber Indiaan
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig:D:D:D:D hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb:P kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER:P
gekke lijpe bert
helemaal gek best feesie volgend jaar zeker weer :bier:
Vondt het feest begin van de dag matig,slechte lokatie (te groot en hectisch) bij het eten slecht geregeld. Maar na een uurtje of 17.00u echt een super tijd! twas erg lachen die regen had wel wat!! Hopelijk volgend jaar weer, maar op een andere lokatie.
Gewoon Sill
Volgende keeer weer heb me weer geweldig vermaakt.. Mainstage & Hardcore tent (Y)
Gijs!
Heerlijk feest!!! Mijn held van de dag: Tatanka. Wat ging dat r aan toe zeg:)
Giles
ja hoor was me dat ff knallen...spijtig van de regen voor de rest topfeest :respect: neophyte:respect: ik nam de overzetboot van hardcore naar industrial...:bounce:
GINgerrr..
was dik feestje, jammer van de regen maar dat mocht de pret niet drukken ;) werd wel erg goed gedraaid ! :bounce:
als je (ZW)Emporium hebt gehad viel het hier nog wel mee...was gewoon keihard knallen vanaf luna in de hardstyle!!!!:respect: B2S :respect:
Geweldig! Zeer geslaagd!
hakkerd
partyraiser was heerlijk noisekick ultra tja en de regen ik vond het wel eens wat anders hehehehehehehe
Hardcore Heavyweight !!­
Noisekick !! :respect:
weer een heerlijk feestje gehad...~!! alleen barindeling mag de volgende keer wel beterr...
HardCoreFem
Soooo wat een vette party!! 8) Eerste keer Decibel outdoor en zeer zeker niet de laatse ! :respect: Early Rave, Hardcore, Main Stage :respect: Jammer dat het ging regenen en de tenten propvol stonden :S
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
hardstyle baby
was een leuk feesie heb me goed ver,aakt daarzo :P:P:Paleen jammer van die ene grote regenn bui :S:S
zo was lekker feesiej :P
het was weer een vet feest alleen jammer van die kut regen maar voor de rest ToPpIe!!!
Was zeker vet alle area's waren goed opgebouwd jammer van die regen aant einde maare voor de rest super vet :D :respect:
Heb me goed vermaakt. Hebben geluk gehad dat het pas zo laat begon te regenen,snap niet dat mensen daar over vallen,was toch voorspelt dat het zou gaan regenen is wel jammer, maar gewoon doorfeesten. Dj Paul en Dj ROb wat een set, SUPER gewoon ben helemaal uit men dak gegaan toen, :respect: :bounce:
heejha­llomet­mike
WICKED DUDE ..
geslaagd feest alleen jammer jammer van de regen:(
VET feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoochem
Het feest was echt heel goed! Goede sfeer en op de meeste plaatsen een heel goed geluid! Alleen de prijzen van de drink tokens waren wel wat overdreven duur! Verder mezelf prima vermaakt :yes:
Host J-B
LOOSSSSSSS
I l s e (F)
Was weer geweldig!!!! (y)
I.T
charly lownoise & mental theo :respect:
:jaja: Decibel 2006 is er weer 1tje voor in de boeken hoor :bounce: :cheer: :bounce:
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
Irusjuh
Relax feestje:) relaxte mensen goeie muziek..alleen jammer van de regen maar da mocht de pret niet bederven:P
ja moet ik er nou nog op zeggen................ toppie feestje en dark raver superrrrrrrr :respect: volgend jaar weer :bounce :woop:
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
was weer een super feesie:Dwerd overal knalluhh!! gedraaid (Y)
jAntJuH
de regen, die boeide me geen flikker, want heb toch in een tent gestaan, en de dj's ook niet, maar de mensen wel...! nooit zoveel ouwe bekenden op een feest! thanx y'all (you know who you are), t was kei gezellig!!
Jappie.NL
:bounce: heb me prima vermaakt,leuke mensen,goeie sfeer en`t weer was ook wel prima al met al ;) :respect: voor de organisatie !!!!!!
JappyJekko
was zeker weer een te gruwelijk feest
Japser º¹³ :bier:
Kut van de heineken:@ maar verder echt een goeie lokatie die mag zeker blijven is nie te ver weg en verder in 1 woord GEWELDIG FEEST!!!!!!!!!!!!(Y)
het was geweldig!!! heb me zeker vermaakt
jessic@
Tering end gereden...en dan niet binnekomen :(:S
Joest
Was weer een vet feessie! En een buitje voor het stof was wel lekker!
Echt een wereldfeest :respect: !! jammer van de regen ..­ma­­arja !! The Prophet & Panic Toppie (Y)
JolieMelodie
(Y) was echt 8) :D :flower: en echt overal waar je ook maar naartoe ging was het goeie muziek! Tatanka, Vince echt geweldig! :bounce:
Jorr:D
Vet Feest :D beetje jmmr van de regen en de muziek die uitviel :S
Juf Ilona
Was leuk! Thanks partypeople-tjes! :D Maar ja... regen :( Ondanks alles lekker feestje
Juf Inge
Was weer een zwaar goed feestje :bounce: Wij laten ons door de regen niet klein krijgen!!
K3vin!­ :bier:
Hhahaha, de regen was vetste van hele feest!! Nog nooit zo iets vets gezien! :respect: voor de mensen die bleven staan hehe
Was weer kk gek feessie.. Chosen Few was mijn held van de dag :respect: Vorig jaar Decibel was wel vetter maarja!
Kickass!
Lekker los gegaan, Zwaar goed, feest, leuke meiske ontmoet, kon echt niet stuk! :respect: voor Deepack, Tatanka en Technoboy, waat een geweldige sfeer hing er ook, helemaal (y)
3 Jaar aan een stuk naar decibel geweest,maar dit was echt het toppunt!! Geweldig! :D
kierewiet.nl
dit was weer een zwaar gek feesie kicke lokatie volgas met die bende 11uur lang :roflol: oja brokkenpiloot je :bounce: voor2
Het was echt super! Heerlijk staan stampen in de regen! Onvergetelijk! :respect:
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Oooooh feest van mijn dromen!! Echt De Beste!
Kimm!e...
Top feestie.. en super camping :D:D prima vermaakt!!
Alles viel tegen behalve de muziek, de locatie was echt bagger!Ondanks dat prima vermaakt.......Pet Duo draaide echt top en Technoboy.....zoals altijd!Goed!
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
echt geweldig goed vermaakt :D....maaaaaar...TE druk bij wc's en dan ook nog dokken, b2s neem een voorbeeld aan q-dance zou ik zeggen....geluid was soms ook niet al te best :no:...enneee..regen?? welke regen?? :9
Kluk Kluk
Super feestje ondanks de harde regenbui, gewoon doorgaan! bedankt party people for the great day!!!!
knakkie_1982
het was tering vet alleen jammer van die stink regen en dat ik iedereen kwijt was en het vreselijk koud had
Koefie!!!
Was weer een goed & gezellig en een lekker knalluh :D
Koev
Was weer n mooi en wazig dagje! Eruit worden gezet en meteen weer naar binnen geklommen..Francois was Goeie!
krullekop
vet heftig feest !!! DECIBEL RULES !!!!!!!!
L.­aD.­ii - B.­amB.­ii
Feest was ondanks regen zwaaar geslaagd!!!!!
Gewoon helemaal klasse :respect:
laura :jaja:
Was een mooi feessie :D helemaal zeiknat geregend maar dat maakt niet uit :D :bounce:
Lievelien
Super! duurde ff voordat de sfeer kwam maar was later (Y) Regen? Hup Poncho aan en gaan :bounce: Charly L & Menthal T. dikke :respect:
Lightjockey
supetvet, volgend jaar weer :D
Linez
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval :P Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten :D
little-god-of-hardstyle
Fantastisch; Trilok And chiren, southstylers, Tatanka, Pavo vs. Isaac, SUPER :respect: En zelfde effect als (zw)emporium, zo vet, in de regen!
Loe$$ie
hahah de JUMP tent :respect: echt geweldig bijna hele avond ingestaan :yes: !! op naar volgend jaar super party!!
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
LoneCowboy
Heerlijk feest, regen was lachuh :D Mindere was dat de tas van m'n maat gejat was :(
ik heb nog nooit zoveel op en neer gelopen maar ik heb me zeker vermaakt... volgend jaar weer?!!
Lord Terror
mooi feesie.. zelf de regen kreeg ons nie weg dus............. DIE-HARD till the end
LOSGESLAGEN
Vet feestje!!
Suuuuper feestje :D.. Heerlijk gestampt. Ondanks de regen me tering goed vermaakt :P :bounce:
Louise(k)
was echt toppie met je nancy (k)
lovely-lili
darkraver's love island, helemaal goed!!!! super feestje....
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
Luo Moirs
amok en rude awakin gemist en techno gemist en regen veroorzaakte drukte en leegte ma voor de rest biestig en vet nieuw T-shirt :D
ik vond het SUPER :D hoogtepunt vd avond: The Prophet,!! dikke lasershow :yes: helemaal top!
M.I.B.
Zeker weer een vette party... Muziek was super.. En een +punt dat ze planken en zaagsel hebben gestrooid...
Egt Wel Superrr Ruig!!!! Om Niemeer Te Vergeten..! 8)
M@rieke
echt een super cool feest betere muziek en beter in gedeeld dan defqon 2006 dies was klote .. haha Decibel de beste<
maglite
hou op schei uit, nat kinderfeest!
Maike-013
GEWELDIG FEEST :D Respect voor de southstylers die ook in de regen stonden net als de rest :D! Echt een geweldig feest, wat door de regen alleen maar vetter werd! Zonder poncho :bounce:
ManiaQ
het begon pas echt leuk te worden rond 20H00 uur...
MARKCOREEE
helemaal kk los en helemaal zwaar uit me naad...focking bruut gwn!!!
Top feest prima vermaakt en de The Prophet was de man van de avond!!:respect:
Marliefste
Net zo vet!!
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
masterxess
Charly en Theo!!!
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
:respect: b2s :respect: Voor iedereen die tijdens de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! :respect: Stanton voor het draaien van Smack My Bitch up! en offcourse Partyraiser :respect:
Meeki
zeker weer n top feestje was weer geweldig
Megalodon || Oppers­tamper
geluid in de hardcore zaal was goed hard, verder wel een best feessie, leuke locatie, maar zeker nog wel wat punten die beter hadden gekund (zoals gratis wc's en een extra bar in de hardcore tent ofzo
Mellanietjuh
oej Yeah,,was egt GEWELDIG !
Mellie(K)
Het was een super feest..:D:D...betreft het weer hadden we het veel slechter kunnen hebben....En de DJ van de avond PARTYRAISER
Michellûh..
Vet Feesie..!!:D
Geweldig feestje :D
Mij_Life
zo dit was weer een super feest ondanks de regen gewoon weer een top sfeer
Mike..-
oke dan! evil activities, charley lownoise & mental theo,dj paul,tommyknocker & dj panic :respect: top feestje, alleen jammer dat tijdnens noize supressor et geluid echt bagger was!
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
MINUS RUHL
DE TECHNO-TENT !!!!!!!!!!!!!!!! HEFTIG
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Miss Luppie
Wazig en nat feesje 8) geluid vond ik minder,h­elemaal bij Early tot Mad-e-fact&Viper begonnen :respect: Voor de rest heb ik mij goed vermaakt :yes:
Nah ni lulle het was gewoon een moeiluk kicke feessi jammah van de rege ma opperbest vermaakt van A tot Z ;p
Molshoop
Het feest was speciaal door het baggerweer!!! De muziek vond ik tegenvallen, vooral de hardcore, maar de sfeer vond ik geweldig.. allemaal los in de regen, echt vet!!!
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
moord-recht
was natuurlijk een supervet feesie maar heb op het laatst gewoon met me halftamme wause space kop meer als 6 kilometers gelopen om een graf bus te zien, nou kon ik maar een metertje voor me uitkijken maar daar lag het toch echt nie aan maar voor de rest een knalfeest
Mr visiter
Great Feeling!!
Was weer een leuk feestje!
MRHZ
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo­ druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de res­t prima
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
In 1 woord: FANTASTISCH!!!!
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
Was een best feestje jammer van de regen
nanciej
top:D
Neptunes_23
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
nicefoxygirl
Absolutely Fabulous!
Nico:bier:
:respect: locatie (alhoewel het lingebos toch vetter was.. beetje kleine main dit jaar..) :respect: Organisatie :respect: Eten :respect: Drinken :respect: geluid :respect: B2S :respect:
NiekozZ
vet feestje :D
Wat een gruwelijk feest hahaha.. echt knalle
NL-power BossieG60
megavetkeigaafsuperluxelekkerheetstampfeesie
Notorious-:bier:
GOED, MAAR MATIG!!!
Nuiver Met Een A
Super vet feestje echt vette locatie als het volgend jaar weer daar is ben ik er zeker weer bij
onders­teentj­e
geweldig
Oorsplijtend
Producertje en mr fury top! Akira begon goed maar werd na een kwartier kut! Verder lekker feesie met de stichting
Optimisten Terroristen
als door door doorgaan in de regen nie optimistisch is..:lol: n superknalfeest!! thx companjon;)(K)
KK vet! Decibel see you next year!!
Paratronix
(y) Volgend jaar weer!!!!! Bryan Fury :respect:
Echt een super feessie Max , Southsty­lers en Isaac :respect: thnx Rianne, Brian en Michel :D
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
Party4life..
leuk maar niet geweldig..:) Partyraiser&Ruffneck :respect:
Party_­Chicky (L)
Wat een opstelling zeg!! Volgende keer iets beter nadenken ;) Maar voor de rest,, Geweldig feest!! :respect.. Bij EA weer helemaal LOS!! :D
Partyangel :devil:
Lekker Feest! En die paar druppels mochten de pret­ niet drukken B) Lang leven de Poncho :respect: !!
Partymiller
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld:S Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!:bounce: :bounce:
Partyrico
heerlijk feessie heb m weer meesterlijk vermaakt :jaja: mensen met wie k was bedankt!!!
Petertjuhhh
zeker wel een geslaagd feestjuh!!!!
Philips
lekker feestje buiten de toffe buien op het einde
PhoEbster
was lache.. dit jaar cker weer
pietervd
Geweldig feest, lkkr hard, en geweldigge afsluiter
Pimpel
wat een geweldig feest zeg... :respect: voor iedereen die in de regen bleven staan tijden charly lownoise en mental theo... Unexist was echt gaaf
Pippiej
Geslaagd Feesiiej.. Volgende x Zonnetje En Het Is Compleet..
Pistole Paultie
Early rave open air :respect: knetterdeknetter gekkkk! en panic sloot lekker af in de Main ,. één van de beste feestjes dit jaar.!
Plukje
:D
heb me echt goed vermaakt echt een topfeest
was zekker vet
Princesje (K)
:respect: Superfeestje gehad met z'n allen, vooral m'n lieverd bedankt.. :kusje:
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
Prins*
leuk feesje gouwe ouwe
was echt een super feesiiiiieeeee!! helemaal top!!! :bounce: volgende week weer?? :p
QB
Tja wat zal ik zeggen. Heb het erg gezellie gehad :D ondanks de regen en de blubber.
Qiddle Fastro
PET DUO!!! In een woord GEWELDIG!!!!
Ja t was een leuk feestje:bounce::bounce:,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt;)
Querina
heb alleen maar bij de early gestaan en geen enkele tent van binnen gezien, ook niet tijdens die hoosbui want toen paste er geen mensen meer bij :P was weer gezellig met m'n schatjes :lief:
RamPag3
leuk feessie jah!!
Rated-R
DAMN! DIE OVERSTAP VAN RUFFNECK! NIET VERWACHT, MAAR WAT GOED:D:D:D
GEWELDIG.. noisekick egt geweldig!!
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
RicardQ
vette locatie!! en heb genoten!!JUMP!!
Rick A
Super, Geweldig, Fantastisch!!
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
Ricooow!
het was egt geweldig!
was me het feesie wel weer :D kheb me prima vermaakt! beetje jammer van de regen..
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
Rietjuhhh
Super feest gehad, alleen dat geluid mogen ze volgend jaar wel beter regelen :S
riGGY
volgend jaar zeker weer :D!! Alleen de regen was nie zo mooi
RimKing
Robert Natus (niet helemaal gehoord helaas..), Torsten Kanzler, PET DUO en Amok waren gruwelijk!!!!!!
Briljant feestje, Hardstyle tent mag wel 3 keer gr­oter... maar je stond iig droog!!!
Ritzz
geweldig feest...
Robjah
En gaan!
rocksjon
industrial was fucking relaxt!!!!!!
Rockxie
Was vet feestjuh heb me prima vermaakt:D:D Heletijd in de Jump Area gestaan;)
ROELANDEZ
alleen maar gezellige mensen,top sfeer,top geluid(hardstyle)HEERLIJK FEESJE
Geweldig genoten 8-)
Toppertje!!! Tatankaaaaa :respect: Southstylers in de regen :respect:
Roxxxy*
zeker geslaagd feestje
Royhooo
smidags was wat minder maar saonvond wast het vet bassdrum project(Y) Jump zaal was goed te doen
RUDOLF:bier:
het was te doen maar het was naar de regen 1 grote kk bende
geslaagd feestje!! volgend jaar zeker weer een decibel (en ohh wat n geluid bij sommige podia :D)
ruudvaneijk
heerlijke dag gehad. het zag er allemaal goed uit daaro (y) volgend jaar zeker weer :)
S0ezie
Helemaal Super :bounce:
S@mple
:respect: PET DUO!!! RENG TENG TENG TENG TENG.....:respect:
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
Salvo
Zwaar knallen :) Was wel weer lekker los ja :) Goeie aankleding enzo :D Toppie! Beter als verleden jaar..
sanne (6)
had er meer van verwacht :( was té druk bij de hardcore tent :|
Egt Super :cheer: zelfs in de regen!!
Sebbo
Beste decibel tot nu toe :D
Genietennnnn
Sharky
Was een Zeer Geslaagd Feestje Early Rave :respect:
Shizzle Tizzle
Superfeesje! :respect:
Sierellûh©
Was echt super!! Zeer goed vermaakt met al me vriendjes en vriendinnetjes :D (L) topp!!
Spieter Spetter Spater..Decibel viel bijna in het water! Top Feestje gehad! Lekker beuken!:bounce:
skatjebommel
echt weer een heerlijk feestjuuh heb me goed vermaakt zoals altijd beetje jammer dat het ging regenen iedereen wilde naar huis behalve ik :(
schranzelicious!!
Slager™
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten :S Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr :D:D:D
Slankie...
hop hop hop helemaal geak hoor :respect: BASS D :respect :respect: TECHNOBOY :respect:
Smoellie
Het was een zeer geslaagd feestje.. :D Prima sfeer, goede muziek, geluid iets minder, getroffen met 't weer, niet gestoort aan da bietje regen.. :bounce: (waren al té veel verwent @ Defqon qua weer :jaja: )
Sooi
Smullen :D
soppie
Ik vond het weer een super feestje
dikke shit
SUPER naar me zin gehad! veeeel beter dan vorig jaar! snel weer stampen met me knallers!
Stampg­evaart­juh
heerlyk feestjuh b2s bedankt en tot volgend jaar NEXES!!!!! stampgevaar:)
Stampk­aboute­r**­
Twas Helemaal Te Gek :D
muziek~was top! als ik me conditie omhoog wil schroeven dan koop ik wel een abbonement voor futurefitness...wat een kut lokatie!
Stippe­llijnt­je a.­k.­a.­ De tripka­bouter
PRO PONCHO!! Vet gezellig bij de early rave in de stromende regen!!! :cheer:
té groot
Stuite­rballe­tje :bounce:
Was weer goed te doen...:D
Stuitertje aka Glittertje
(Y) Feest!! Bijna hele dag in de Hardstyle tent gestaan!! :respect:
SUSIE O:)
was gezellig :respect:
Suusjuh :rot:
Jezus wat een fucking bruut feest, bijna alleen maar in de Early gestaan (y) Het park was niet echt bruut ofzo, maar ik heb echt zwaar gelachen het hele weekend, toch LIPPIE ;)
Sven:jaja:
heerlijk feest , geluid in de hc stond tezacht .
heeeerrrlijjjkk feestje weer!!!!!!! pff rob alweer heerlijk gedraaid in de oldscooltent jongen!!!!
Feest was Top!
T-Fuzz
he le maal pilo:P
Tammys_
Gruwelijk vet & int begin best mooi weer! Jammer vd regen! :/
TB
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vi­nden :jaja: was echt super met een bus vol vriende­n!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn al­len in de poncho's! jammer dat de organisatie e­r zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur k­apot bij de early.. ook het parkeren was weer supe­r geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie­ komen er wel!! :/ schatje was superrr (L)
Tedder
masterfeest. aleen jammer van de regenbui. Neophyt­­e ,paul elstak, Noise supressor waren w­erelds :respect: aleen jammer om bij thuiskomst opgepakt t­e worden door de juute in wijk. :|
Tessiej
Was egt Geweldig feest, alleen jammer da me telefoon t nie deed, maar ach, kei goed vermaakt igg:D
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
Ik ben vandaag pas bij aan het komen dus zal wel n goed feestje geweest zijn dnk ik zo
super feestje !! heb me goed vermaakt !! 2e decibel al weer, op naar de 3e !!
The Hardest
heerlijk,Noise Suppressor,daymar, en de early rave kortom prima vermaakt
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
The Vinyl Pimp
feest van het jaar (y)
Geweldig feesje.. Tatanka,Technoboy,Prophet,J.D.A :respect:
Vet feest..Francois maakte mijn dag helemaal goed!! :respect:
Tjapke
BahBah, wa was dit weer smerig Vet zeg......Whaaaaaa.... toppie oppie,
Heb me super vermaakt,van de regen weinig mee gekregen.Decibel 2007 zekers te weten.
(y)
Toef
lekker feesie, 4 dagen camping erbij was top weekeind!!
Toine [Break Zero]
Superrrrrr !!! Echt goed vermaakt! Jammer van de bediening bij het eten-drinken af en toe.. maarja (Y)
Tommy-Lee
Was echt super n de regen met Charly Lownoise en Mental Theo .. Decibel was weer geweldig!!
TonYY
jaa zeker mooi feestje! volgend jaar weer van de party !! :)
nat maar wel goed
dik feest hoor, echt jammer van de regen! Industrial Area was de shizzle :jaja: Partyraiser & MC Da Hustla :respect: leek wel alsof de boxen eruitklapte :lol:
uut Grunn :respect:
SUPERRRR!!!
Vage Toellieee O:)
Het was wel lache :D :bounce: heb me goe dvermaakt en veel bekende B) alleen jammer dat t telefoonnetoverbelast was bij mij :S kon niemand bereiken:O
wunderbar
vanKne­tteren B)
heb me weer prima vermaakt! :respect: B2S :respect: early is me leven:D
Vannenas
Tsja, er waren dan wel verschillende stages maar dan wel met dezelfde muziek.. kon mijn plekje niet ech vinden
vdz
anders kreeg je verdomt weinig friet voor 2 bonnetjes
Verdelger
Super feest (Y)
was helemaal geweldig!:D
Vinnna
En of ik me vermaakt heb :D wat een geweldig feest !
Goed te doen ondanks ik op Krukken moes lopen:( wel jammer vant weer, voor de rest super:D
Vlaco
Pet Duo :respect:
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
mooi feesje jammer van de regen
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
was aardig gekk!!:bounce:
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam..:D gezellig feesje!
Wendie
1ste x debicel..vond het een geslaagd feest :bounce: muziek was goed..leuke sfeer
Westbaas
(Y)Back in my brain(Y)
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
White-Guy
Super gehad met mijn meisje(L) maar wel de 2e en laatste x decibel...:nocheer: De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen:/
Wieno
Was weer lachen !!! :bounce:
Wierts
Echt een geweldige afsluiter van mijn vakantie!!Partyraiser: Det is toch neet mier normaal?Bedank B33st voor je aanwezigheid
Linksvoorin Hardstyle.. Altijd goed..
Prima feestje, maar een beetje jammer van het weer....
Willempie:D
was echt een super bruut top feesie volgend jaar zeker van de partij
WLMNL
Deepack, Endymion, Evil Activities :respect: verder zeer goed geluid en goeie sfeer :cheer:
wolt3r
superfeest!
Ik was helaas niet aanwezig, heb gister me arm gekneust :(
Yellow.
Masterlijk!!
|Prod!gy|
Superrr (y) alleen kutlocatie
~*~ReVa~*~
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
~Moontje~
Regen??? heerlijke zon!!!!
•CLsT'
geweldig
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
best naar mn sin gehad...helemaal uit mn naat!!!hehehe...
Goed feestje gehad..Zker goed vermaakt
Gewoon een mega feestje! :woop: En los, en gaan! :bounce:
»*­Angela*­«:looser:
twas egt kei vet:) int begin mooi weer,, laterna jammer:( ma dr is goed gedraait:D :respect:Noize Suppressor:respect:
».­°.­W.­ e n d y
Geweldig Feest :D Erg Goed Na Me Zin Gehad... Ook De Regen Prima Doorstaan :)
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)