Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1368), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3673), Rosio (1952), A.D.HeiDie (1939), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2703), anoniem (1635), Error Chick (1547), Markiez (2972), L.aD.ii - B.amB.ii (1165), * Zahne (2245), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1099), anoniem (1163), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
het was echt super!! overdag mooi weer alleen 's avonds regen..da was minder.Gelukkig konden we in de tent staan :cheer:
! Buizert !
geweldig feestje, vooral de laatste 2 dj's op mainstage waren super, alleen beetje jammer van de wc's
Mega ge-wel-dig gewoon!!! Klasse feessie gehad! Volgend jaar zeker weer, ik vond em zelfs beter dan Defqon! :)
!!­ LAzERQicQ !!­
MAX B GRANT :respect: Ongelooflijk!!! En Southstylers, :respect: WAS KNETTERHARD BEUKEN! :bounce: Vette decor, bruut geluid, DIKKE VETTE BASS, supersfeer! Minpunt: regen. Verder ZIEKELIJK FESTIVAL! Decibel :respect:
!! LiidY
Noize Suppressor, hard pfff Wel lachen :D Echt super feessie hoor Tnks Boys!&Lies(L)
!!*­ Claudia *!!­
Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
Was Zeker Vet Feestje,, Geluid Was Meesterlijk:respect:
Het was echt een super feestje :respect: Stanton het was echt weer een super Setje:bounce:
"Nikki"
Echt super naar me zin gehad :)
(Y)(Y)(Y) supervet, alleen jammer dat t weer t op het laatste liet afweten.
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
((Sjordy))
ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
(Cinde­rella)­.­
Top(Y):cheer:
Was zeker mooi feestje.. en hadden in het begin zeker geluk met het weer :D
(f) Sharon
was mooi..!!!!! :D
(k)Jad­orspla­ce
Zware tegenvaller...
(K)Just A.­(K)
wiiieeeh was c-ker een toppie feest ;) :D
(L) Bladewoman (L)
Ik heb weer genoten! Rob bedankt voor je afsluiting in de oldschool!! Kippenvel en een emotie alom...SUPER!! Mooie herinnering aan mijn trouwdag! (K)
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
was egt super feesie!!! alleen jammer dat ik ziek was man...maar als nog was egt super kick
)-Diana-(
Het was super!! Leuke dag gehad, mooi terrein, het zag er allemaal super uit! (y) en ook een goeie sfeer! Ja echt weer een topdaggie :woop:
tja mijn stemming was opper best maar vondt t gewoon een saai feest :/ beetje jammer vorig jaar was veel leuker
*­ Joey *­ :bier:
Zekerr vet feestje :bounce: Bassdrum Project & Coone!! :jaja: Weer kon veel erger.. :)
was zeker een vet feestje, alleen vorig jaar was wel vetter :D
DECIBEL OVERRULED DEFQON!!! & :respect: voor MC Da Hustla wat een brute stem zeg! :respect: het was G E W E L D I G !!!
* Zahne
Nondeju wat was het vet :jaja:
*(F)Char(F)*
Muziek goed:) Tenten wel teveel verspreid... ver lopen van de ene kant van het terrein naar de andere... En dan ook nog is die KK regen!!:@
:bounce:Het was echt Superrrrrrrrrrrrrrrrr:bounce:
***­DonVito***­
Zeer goed feestje, jammer van die regen alleen :(
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
**­Miss Bitchy**­
hetw as echt een top feest overdag nat vant zweten en savonds nat van de stortregen en maar doorstampuhh bij industrial hehehe echt toppie
**saskiaap**
SUUUUUUUPERRRRR feessie!!!!! :bounce: (k)
*-Sjoerd-*
Hardstyle bar heeft schandalig hard gewerkt ;)
*­><*­Roel V*­><*­
geweldige set van Duro, zoals alle eerdere edities wederom geslaagde Decibel!!
Superrr Feest.. mooie vage bedoeling allemaal.. ma ging weer lekker!!!
*E*L*L*E*N*
SUPERFEEST!!!! :respect: :P
*­hardco­retomm­ie*­
Was een topfeest, lekker druk en veel gezellig mensen weer gezien :D
*Kev
Lekker Feestje Weer :bounce:
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen :9 Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug :( ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!! (K)
*Linnie
Zeer geslaagd feestje:respect: Op naar volgend jaar:D
*Puta Madre*
:respect: Duro & The Prophet :respect:
weet nie meer :P
Mooi feest hooor!! prima vermaakt (y)
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word o:)
-->Ex-brabander<--
Super vette party.. afgezien van de regen errug vet, zo zie je toch wie de DIE HARDS zijn en doorgaan ondanks da beetje water:P
-Sjors-
Echt te VET... volgende x weer:D Main stage
..­:: *­ Sali *­ ::..­
Mega mega :D
..LRS..
GODVER WAT EEN LEKKER FEESSIE WEER.. LEKKER SPACEN :P.. TECHNOTENT.. HEEEERLIJKKKKK
..Thomas..
Was weer gezellig...
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak:P
.Boyciej.
was me weer lekker knalle gister :P PRIMA dag gehad :D
.T.
Hardstyle :bounce: Super feest gehad! :woop:
.Yvon.
Echt een super feest beter als defqon alleen jammer van de regen!
Tering vet feest :bounce: ... jammer van de regen op t laatste moment..
0kkie
Super feest! Nog best gemazzeld met het weer.. jammer dat het geluid niet helemaal top meer was op het einde!
DURO, EVIL ACTIVITIES, ENDYMION, GELUID :respect: superfeestje
71 Kilo Tom
De italianen waren de grote overheersers :D
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was zkr wel een leuk feesje en zeker de Hardcore en Industrial :respect: alleen jammer van die kut regen
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:banana: Mad Schone :banana:
Duro was de beste!!!! uperfeest!
:bier: 076
Weer helemaal los gegaan.... Pila en Duro... :respect: Paul en Rob :Y: en Marcky bij de jump ook meesterlijk. Was weer een supergezellig feestje....:jaja:
:bier: Fennik :bier:
wat een feest :D :bounce: zwaaaar genoten, B2S supergeregeld(Y):D regen kon B2S ook niks aan doen, dus waardering geweldig van mij!!!!!
:bier:A.­F.­C.­A.­:bier: Psychobilly Rebel
super goed bier :D en de regen maakte de sfeer helemaal compleet :D iedereen schuile behalve de die hards :P :respect: early rave / industrial :respect: goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben :P
:bier:­GeRtOs­:bier:
was zeker wel relax alleen regen maar dat kon de pret niet bederven bij mij ginge gewoon door in de tenten
:bier:­THOOM:­bier:
was weer een lachen feestje, lokatie ook goed en dichtbij dus mag volgend jaar wel weer zo!!
:mixje:Te WiNkeL :bounce:
heb me super vermaakt :jaja: vond vooral de hardstyle tent echt geweldig en de early rave ook (Y) vond alleen de locatie minder als die van vorig jaar!
:rot:A­nnemie­k
:respect:J.D.A .. EVIL Activities Partyraiser :respect:egt super feesje alleen jammer dat het lter regende egt heellang mooi weer gehad:D:D:bounce:
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
was een lekker feessie alleen die kkregen voorderest (Y)
;­ Infinity © ;­
Was super :D zeker beter dan vorig jaar! Robert Natus!! in de Techno :respect:
super feesje...
>> Esther <<
Errrrugggg Lekker feestje ! En zelfs de regen had ook nog wel wat :P! Super feestje, en super gezellig gehad !!
>>Simtec<<
Pet duo wat knallen die lui, goed na me ­zin geha­d, vondt alleen industrial en paar andere ­area's ­wel erg simpel ingedeeld door de organisati­e, zek­er aangezien er erg veel regen werd voorspel­d! en­ volgende keer wat meer bars of een stuk groter, d­e bar in de industrial was echt veelste klein!
@dem@
wat een vet feest er werd goed gedraaid en een goed geluid op naar volgend jaar
:bounce: Was weer helemaal geweldig :bounce: Super gezellig :cheer:
was egt wel ziekelijk vet feesje
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
[C]indy
lekker feestje!!!! alleen die regen was minders
[FSK] Frunnik :vaag:
muziek & geluid was goed alleen vond de lokatie toch minder dan het lingebos
was goei feestje :jaja: "het is tijd om te snuiven, snuiven, snuiven" :coke:
Wel geslaagd feest hoor! alleen mocht de hardcore tent wel een beetje groter :P Partyraiser,daY-már,Neophyte, evil activities :respect:
[K]ruimel
Geweldig feest!!!! Spierpijn!!! top top top!!!!! PROPHET!!
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
INDUSTRIAL (L) Top feessie weer :bounce:
[NL]Hoek[NL]
:respect: evil activities en neophyte:respect: was wel leuk alleen jammer van die kut rege
][Het was echt een mega feest!! een dag om ECHT NOOIT te vergeten:D:D(B)(B)((B)(B) oja en we hadden echt kk veel SCHIJT AAN DE REGEN GABBERS zijn Diehards
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
was een bruut feest alleen jmmr van de regen:D:D:D:D
[OKP] JCVD
was weer geweldig weer viel ook mee en werd lekker geknald :respect: Outblast :respect: Catscan :respect: B2S
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
^mariell
VETVETVET op naar volgend jaar :D
_Rubje_
:respect: :D geweldig feest!!
A.D.HeiDie
Gezellie, Sfeer, foto's, socializen, Muziek, happy together, en Nattigheid
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
Aapie!
Jammer van de regen 's avonds, maar de bikkels stampen door :D Zeer vet feestje! Southstylers en Max B Grant! :respect:
1 woord GEWELDIG!!!!!!!
Alet
Echt een super feest! En die set van Charlie en Theo was geweldig! Mooi die oude nummers. Was het geld meer dan waard, had dit niet willen missen.
ALLES KAPOT!
Bruut feestje :D
Alpha One {Smashing Faces}
:respect:
Echt wel vet feest !!! Jump was echt relaxed :)
Animaniac
**WOOW**
Super knal feest! echt een zwaar relaxte daggie gehad @ hardstyle tent ;) los van 11-22uur :woop:
Anthony G.
Supers....leuk om je weer eens te zien zusje heerl­­­­ijk Los in de regen doen we vaker para !:P!!! :respect: Early
goed feest alleen dah weer moest btr !
Army Huus
MASTER!!!! alleen jammer van de regen en dat ze al om 22:20 stopten.
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
Aureel
was echt geweldig, mooie locatie
Avonturier
Beste geluid was bij de techno te horen, maar me het meest vermaakt in de Hardcore tent , alleen jammer dat het geluid daar op het einde een beetje zacht stond, misschien kwam het ook wel door dat techno tentje met belachelijke geluid PIEPPPPPPPP
Awesom - O
Super naar me zin gehad...goed weer ook..alleen 's avonds regen:)
heel vet feestje!!! Prophet maakte vanaf 9 uur veel goed. In die tenten werd het volume omlaag gehaald, blij dat ik naar de main ben gelopen!!
(y) feest !! + (y) sfeer bij de early, b­­i­jna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen ­F­ew­ en Vinc­e en zelfs de regen kon de pr­et niet­ druk­ken,­ gewoon doorgaaaan !
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
Superfeest, echt een topdag gehad!!!!
Een EXTREEM vet feestje..:bounce:
B.A.M.M.
was wel leuk feesje zo in de regen... lekker stampe in de modder!!!
Bad-Mistery-Girl
Ideaal :D
Badmutz :bier:
Zeker Mooi Feesje!! Alleen Jammer van e regen op het eind maar zeker geslaogd !!!
baltazar010
te gek
Bartje!!!
Ja mooi feestje ja! alleen jammer dat je van de main naar de hc zo'n kuteind moest gaan kruipen om van de naar de andere plek te komen. Da stieklanceren zag er ok wel lache uit trouwes.
was goed
Bass99
Zwaar Bal
Bazzhuntahh DH
was egt knalluh... alleen matig dat ik me mobiel was verloren :bier:
BeeVee
Heel vet feest :jaja: goed vermaakt. area's wel wat ver uit elkaar, mja dat krijg je gewoon met 10 area's. geluid was goed, aankleding ook en sfeer ook heel goed. jammer van die regen en dat t dan wat druk werd in sommige tenten. Al met al heel goed vermaakt op me eerste Decibel :-D
Biertj­e:bier­:
Was echt een zwaar relaxed feest :)
Bies
Helemaal geweldig!!! Jammer van dat heueltje :O
Bigboldy
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves :bounce: Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! :respect: Special thnx 2 for me partypeepz;)
TOP!!
Was Wel Goed ;) Alleen Jump Gestaan ;) Alleen Te Kleine Locatie ;)
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
blije eikel
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno :bounce: :D
lijpheid te ziek maar wel zwaar stijl:P:D
Blubke
Super feest, Duro en Luna waren geweldig (Y) en bovendien goede afsluiting :)
BNI-AnnEs
Goed vet,,ik heb altijd al gezegt Outdoor GOED RELAX,,uuh alleen regen is minder mja,,nix aan te doen..zkr 1 van me vetste feeste!!
Een zeer geslaagd feest !! :bounce: Er werd goed gedraaid, en er was een prima sfeer (Y)
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
enige jammere was t weer...verder heel vet
Was wel weer een gezellig feestje. Werd ziekelijk hard gedraaid in de techno :). Jammer van de regen en dat doordoor eigenlijk de gewenste avondplanning niet door kon gaan. Industrial was jammer genoeg niet overdekt namelijk :(. Verder me eigen erg goed vermaakt!
:respect:
jammer van de regen :'(
Heerlijk feestje! (y) Vooral dankzij de super lieve gezellige mensjes met wie we waren. Helemaal super, zoveel LOL (L)
supersupersupersvettttt
chino01
TopTopTop:D
Zeker goed, jammer van de regen en de modderboel erna,
Christ...
supperrrrrrrrrrrr
Chrizzoo
Echt dik feest:D vooral @ Industrial.. maar vond op het einde zlfs de hardstyle goed klinken hoe komt da nou :P
cK Rotterdam
was gek alleen minder dan ik verwacht had, maar ja misschien had ik me er teveel van voorgeteld
Colinda(f)
:D Super Feesie :P hoppataaa gas erop en gaaaaaaan :bounce: Op Naar Decibel 2007:D Bedankt Iedereen(K)
conehead
Mooi feesje! Jammer van geluid en tekort aan bar's in de tenten
Brute sjeit
Beetje sfeerloos af en toe. Heb me wel vermaakt maar het was bij lange na niet zo leuk/gezellig als vorig jaar. Industrial area was ENORM goed. Mooi plekje, lekker geluid, mooi intiem en bijna underground sfeertje. Ow, en de security was wel ERG aanwezig en ERG streng. Doe je best om die drugs te vinden bij de ingang, maar laat ons daarna alsjeblieft met rust! Alles bij elkaar: kleine deuk in het Decibel-imago.
D i e n
echt een geweldig feestje :D prima vermaakt volgend jaar zeker weer :D
MEGA FEEST! Beter dan vorig jaar..En beter dan DefQon-editie dit jaar! :Respect: To B2S!
goan en goan
D-PROUD HOOLIGAN :-)
Geweldig! Zeer geslaagd kortom prima vermaakt op de regen na zeker zo goed als def­qon of beter! de regen kan de pret niet dru­kke alleen jammer dat de­ hardtrance niet overdekt was haha volgen­de keer weer zeker weten
D@nos!!!!
OW OW OOOOOOWWWW wat een mega feest!!!! Heel de dag in de hardstyle tent gestaan, geluid was ook en lekker dat Technoboy een half uur langer doorging... Een minpuntje: Deepack was WEER om te janken!!
Ik vond het redelijk had zeker van het geluid meer verwacht ik kon me er niet echt op uit leven . Maar er waren wel een aantal dikke zalen de hardstyle vond ik cool , de techno pompte het geluid ook zeker door de speakers en de Industrial hoek was ook zeker niet verkeerd en de Jump ook maar ik miste de echte vette laag in de speakers en de sfeer was ook wel ok (Y) maar zeker een hoop mooie vrouwen gezien :D ik weet niet of het meisje hier op Partyflock zit die opeens vroeg of we kauwgom hadden bij de main ?
Daisyo:)
zker hard geknalt:P
Danielle!!
Was een super feest!!! Alleen jammer dat de witte wijn om 7 uur al op was :)
dark negative hardcore
zeker goed feest heb me prima vermaakt :D
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
de JVR //­ Symbiotic
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering :D Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet (Y) De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk :D en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien :respect:
het was gewoon super niet te vatten voor woorden !! alleen terug naar huis ging niet want het verkeersregelaars hadden het te druk met die lampen !!!
De te kloppen man
Top feestje gehad (Y) Goeie sfeer, mooie lokatie, vond het alleen wel ver lopen van de ene naar de andere stage.. Laatste kwartiertje van Southstylers en de hele set van Max B. Grant in de stromende regen staan knallen! Technoboy daarna weer snoeihard, was een waardig afscheid :respect:
Deebo
weer prima vermaakt.Top dag gehad.
TOPFEESSIE!!!
superfeestje alleen jammer van regen was zeike nat
Helemaal Top !!
Demis Haneveer
kicke feest :p
He-le-maal geweldig! Super gezellig!
Was vet!!! (L)
Los Feest !!!! Beter Dan Vorig Jaar. Regen Kon Het Voor Mij Niet Bederven (H)
Diedus
Binum, DarkE vs Dfeat & Coone SUPERRRRR!!! :D
Dikke_­Tinus :honger:
Begin was erg lachen (11.00-12.30), toen stuk minder maar vanaf een uurke of 5 's middags werd de muziek (jump) weer wat beter en werd het alsnog de moeite waard! Toch wel geslaagd dus, jammer alleen dat het zo ging regenen toen we net lekker bij de Early stonden te geven.
Dirkkoor
poeh echt een vet feest heb me heel goed vermaakt!! jammer van die regen.. heel jammer
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
DJ Gakko
Erg genoten :yes: super feestje!
DJ HARDBLASTER I'M BACK
Wat een geweldig feest veel bekenden en er werd bijna overal super gedraaid :respect: The Prophet en Southstylers
DJ Hardixx
Wat een superfeest! charly lownoise & menthal theo :respect: Decibel Outdoor :bounce:
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
DJ The Reaper
echt geweldig alleen jammer van et geluid in de hc area en de speakers van de industrial area en de regen natuurlijk maja je kunt nie alles hebben kheb me eigen prima vermaakt volgende keer zeker weer :respect: to partyraiser & unexist :respect:
vet meer hoef k nie te zegguh
Southsty­lers zijn goed bezig!!!
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
Dokter-Baco!!­
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Tril­o­k Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wa­t een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
Dolle:bah:
Dit was echt weer een goed feeske!!:D Mooie locatie,snoeiharde geluid,vette sfeer(y) :respect:tommyknocker Volgend jaar zkr weer!!
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
Drazzic
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig :)
Dryade
Oeh B) Dit was gewoon genieten :D DefQon overtroff­en, das duidelijk :D Tommyknocker (L)
DulluH
geslaag feestje:P:D alleen jammer van de regen:P volgende jaar zkr weer:P
dus!!!
techno was lekker geluid,hulde aan ruffneck die daar draaide.
vuurwerk was een beetje te veel van het goede, had je net zo goed 5 euro minder voor kaartje kunne betalen
e v ii x
Supper feestje, goed weer lekkere muziek, alleen slechte afsluiting van Panic! jammer..
EdJuH :bounce:
was gewoon een tegek feest :d volgend jaar zeker weer
Eefjew­entelt­eefje O:)
Geweldig Feesie.. Overal naar me zin gehad :cheer: Jammer van de regen, maar (L) me Poncho :D
:respect: TOP FUIF :respect:
jammer dat het ging regenen.
el PEDRO!
Fucking bruut!!! En heb een beste pieeeeeeep nou!! Ongeveer de hele dag voor de box gestaan in de hardstyle tent:D TOP FEESIE (Y)(Y) Technoboy DAMN jij ben altijd de enige die me echt los krijgt! Zn zet was echt geil! En nog 1.5 uur ook :D:D
ENROC
Charly Lownoise & Mental Theo, Pet Duo :bounce: De­ aankleding was er goed, toch heb ik het idee dat ­ik iets miste..
ErikE
zeeeeeeeeeker goed laage feestje gehad :D
Esther
Was een top feest weer!! Mooie lokatie en super gezellig met me schatje, Brenda en Andre!! Charly Lownoise en Mental Theo waren echt vet!! :respect:
FeMmIe
supertje!
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
flesh is the fever
vet feesje zooon relaxt volk heb me goed vermaakt in the beekse berge !!
Flipkonijn
VET!!!!! alleen véél te kort! volgend jaar wil ik nog de hele nacht doorgaan!
Foxbuster
Was mijn kaartje kwijt :O
GEWELDIG:D
Fr9ddo
ik heb een boot!!!!!
Lekker feestje gehad :D Heel gezellig met me moppies :cheer:
echt kut da ik eerder naar huis moest om te werke :( maar verder echt geweldiggg!!!! :D
Freaky Mouse
Vet
Frequencies
T was lekker hor
Ondanks het weer, of beter gezegt door het weer he­b ik een prachtfeessie meegemaakt. Lekker losgaan ­in je poncho op de Main Stage, was super melig8) Van afsluiter Panic had ik wat meer Mainstream hardcore verwacht later in zijn set, helaas pindakaaaassssss!
Fritske :cheer:
Geweldig 8).. jammer van de regen maar daar is nix aan te doen
Fritske.
Opper feestje meegemaakt! Idd jammer van de regen maar dat mag de pret niet drukken... ambiance!
Furdock
Super! Prima naar me zin gehad(Y) Darkravers love island erg gezellig!
Een geweldig feest.. jammer van de regen, maar daar hadden we dan weer poncho's voor! :P
G@bberlee
een geweldig feest lekker geluid alleen jammer dat ik gaar was van de vorige avond :S
Gabber­Pinda4­Life
Zo geweldig was het niet:no: Industrial geluid:X Die speakerdie kraakte wat een ramp:S Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd:S En geluid in de main met Panic ook rampzalig:S Het knalde gewoon niet:frusty: Ja wel bij het laatste nr weer de anthem:vaag: Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan:no: Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook(Y)
super locht
Gerald
Top feestje weer :D Geluid ook overal lekker hard! Weinig last van de regen gehad! :D
heeeeerlijk gestampt weer! bij de southstylers inderdaad lekker buiten blijven staan! en doorstampen :) was leuk:)
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Leuk feest alleen volgende keer zonder regen..
Gijss
Wat een TOP feest, Uitschieters Tatanka, Duro, Darkraver en Nosferatu:respect:
GINgerrr..
was dik feestje, jammer van de regen maar dat mocht de pret niet drukken ;) werd wel erg goed gedraaid ! :bounce:
Goofy_­Scarback
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus(y) jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus...(y) en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
Schatjes! Op ML gaan we hand in hand banjeren. maak het helemaal goed.
H4L:bounce:
Anders loop je je ff de tering! Maar was cker gezellig :bounce:
hakkuh zaguh en knette­ruh!!!­!­
was een super feest! super muziek in de hardcore tent. egt toppie gewoon!
Geil :cheer:
HARDCORE WAY OF LIFE
zwaar vet feesie :respect:
zo was lekker feesiej :P
Was een leuk feessie alleen jammer dat je in de hardtyle tent de muziek van buite elke keer hoorde !!
Hazinh0
Wat een vet feest, ondanks de regen en blubber. Schijt aan gewoon doorstuiteren :yes:. Het geluid in de Hardcore zaal was zeer goed en in de Industrial was het geluid ook nog wel te doen, maar verder was het geluid echt naad (N) Sfeer was goed. Al met al super vermaakt. DaY-Mar en Neophyte draaide zeer bruut, maar Noisekick :respect: deed het hem toch wel weer. wat een geweld :kwijl:
hc4life87
het was een vet knalluh feest , zeer mooie lokatie :d was wel stampuh in de regen !!! :bounce: noisekick :respect:
HENNY070
heeeerlijk feessieee (Y) heb genoteeee :D:D
Here's Johny!!­
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers :respect:, en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super :respect:, ook :respect: naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!:D
Herm
zker wel een beetje dolll
Hoochem
Het feest was echt heel goed! Goede sfeer en op de meeste plaatsen een heel goed geluid! Alleen de prijzen van de drink tokens waren wel wat overdreven duur! Verder mezelf prima vermaakt :yes:
HuiGeNz
superfeest :D
Icer1x
't was gruwelijk genieten daaro, alleen jammer dat de hardcore tent op ut eind zo zacht draaide
iGwenda
Fantastisch!!! :respect: Noize Suppressor :kwijl: :respect:
iLo_013n
Super feest! en natuurlijk mooie locatie :D
Ilsetjuh
I enjoyed all of it. Special thankx to you! :lief:
DECIBEL is gewoon het feest der feesten :D was echt kk vet!! volgend jaar dus zeker weer :P
Ingeping
Heb het super naar mn zin gehad (y)
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
Ivanhooo
decibel was weer geslaagd :yes: vet dat de Industrial buiten was (Y) en de Hardcore tent mogen ze volgend jaar wel wat groter maken, veel te druk daar :P beetje jammer van de regen...... DaY-már :respect: Partyraiser :respect: Noisekick :respect: Akira :respect:
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke (K) voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
J' lijntje
:respect: Duro Man Van De Avond :respect:
J-Bo's event support
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest. :yes:
J-olie
Was zeker relax :D..! See ya next year :cheer:
j@@p
was weer heftig
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
Was een super feestje!hehe lekker wezen noedelen;p
Was helemaal leip alleen kut die regen in de namiddag :(
JannekeLZ
(f) was een super feessie :cheer:
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
JappyJekko
was zeker weer een te gruwelijk feest
WAT EEN FEEST ! ! Fakking gezellig, heerlijke muziek uit echt elk hoekje van het park. Met een gezellige club mensen op pad en dan ook nog in een wolkenbreuk keihard los gaan...... Wat wil je nog meer? :P
JdB
Vond het ondanks de regen echt een mooi feestje, early rave :respect:
Jefferson: Raver ofwat...­B)
Early Rave stage was geweldig:respect: wat een geluid:| verder echt een topfeest, jammer van die regen op t einde maar dat heeft zeker niks afgedaan aan dit feest:D
het was echt een super feest alleen jammer van die­ regen bui en was echt weer gezellig met jullie allemaal
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen! (H)
JiLs
vond het wel vet hoor!! zekers... alleen water???? waarom moet dat zo duur zijn :S:S ik vond de regen wel lekker al1 niet mijn natte kleding :D
MAXIMAAAAAAAAAL! :bounce:
Jo0s
was een goei feeske :D...alleen sunt van de regen :(..werd alles zo smerig buite %)
Joeri 1805
Decibel 2006 1 woord geweldig feest iedereen was gewoon relax (Y)
JOHAN:O
echt een geslaagt feestje
JOHNNY BRAVO
onvergetelijk
in 1 woordt BRUUT!!!!!! geweldig feessie...!!!!heb me zwaar goed vermaakt....
Goeie Lokatie! :D top feestje!
Jozel
Aii was weer een toppertje! :respect: Marcky :respect: Alleen jammer van de regen...
vet feest jammer van de slijkzooi maar voor de rest :bier:
jammerz dat t ging regenen
K!M
super feestje!!!!!!!!!!!!
KalePu­nkGabb­er
ouwe styl hakkuh het gekste; early en jump waren het beste vett feesje!!!Poncho hakkuh lukt ook
Kami
:D Schijt aan de regen, dik gas erop, in 1 woord: GEWELDIG :bounce:
Was weer kk gek feessie.. Chosen Few was mijn held van de dag :respect: Vorig jaar Decibel was wel vetter maarja!
Kevin - Harder­styles Magazine
Top feest Duro (y)noise supressor(y)
Kickass!
Lekker los gegaan, Zwaar goed, feest, leuke meiske ontmoet, kon echt niet stuk! :respect: voor Deepack, Tatanka en Technoboy, waat een geweldige sfeer hing er ook, helemaal (y)
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Kluk Kluk
Super feestje ondanks de harde regenbui, gewoon doorgaan! bedankt party people for the great day!!!!
koekiewoef
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen :D hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan :D
kolle :x
opzich best vette techno en industrail was gewoon zalig (L)
krissy­:cheer­:
yoooo zwaar goed feestje gehad! :cheer: jammer v/d regen,mjèh : lang leve de Poncho's!! See Ya Again Next Year!
Kronox
SUPERVET!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo, Panic, Tommyknocker & Noize Supressor
Kyraaa
het super vet alleen jammer dat het begon te regenen!! verder was het me eerste feestje en ben ik er dik tevreden over :)
L076
WAs zeker 1 van het vetste feest dit jaar :respect:
L@­dyKlènne..;­P
Zeker beter dan de laaste defcon...:yes: Een dikke - punt..1,5 uur over doen om weg te komen op de parkeerplaats..maar gelukkig was t wel gezellig met de mensen om ons heen...(Y)
l@ur@
het was een geweldig feessie alleen de regen was klote
Het was egt geweldig met mijn schatje(L) verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist..:( En de regen tjaa poncho's he;p Maar volgend jaar:no: Denk het niet..:/
lady lie
Was weer een top feestje, Partyblok je verjaardag was top! Lieve Kim en Tjitse bedankt voor de goede zorgen en goed geregeld Liefs lie
Largemellow
Super feesie... Main was in het begin nie zo veel, maar op het laatst was het echt super vet daar :respect:
laura :jaja:
Was een mooi feessie :D helemaal zeiknat geregend maar dat maakt niet uit :D :bounce:
Legion of the Lost
All hail king VINCE! :respect: Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box :respect: Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor :respect: Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest :s
Lightjockey
supetvet, volgend jaar weer :D
Lindaake '82
yeah
Heerlijk feesieee !!! Zkrs Paul Elstak & Rob :9 * :D
GEWELDIG !!
LoneCowboy
Heerlijk feest, regen was lachuh :D Mindere was dat de tas van m'n maat gejat was :(
ik heb nog nooit zoveel op en neer gelopen maar ik heb me zeker vermaakt... volgend jaar weer?!!
LOSGESLAGEN
Vet feestje!!
Wat een feest.. wat een feest
Lucas*
:respect: TheProphet :respect:
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
M o e n s s
kwil terug!!!
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
dit was gewoon het TOP feest van mijn jaar! I LOVEN IT !!!
Machatte
SUPERsfeer, SUPERmuziek, SUPERmensen!
Maike-013
GEWELDIG FEEST :D Respect voor de southstylers die ook in de regen stonden net als de rest :D! Echt een geweldig feest, wat door de regen alleen maar vetter werd! Zonder poncho :bounce:
MaiKsKe
Jah was weer supper alleen de regen maakte het druk in de tente da was alleen klote maar verders Toppie :D
Malbolgia
Feest was leuk ! Jammer van het weer en ik moest wel de bass in de jump tent opzoeken ! :( Maar voor de rest OK !
Manie85
geslaagd feestje, alleen jammer dat er niemand met me mee wou housen in de regen..
was een te gek feestje!!!
Mark Antoni
was gezellig :Beer: maar lang niet geweldig :respect: voor Vince & noize suppressor:D
Mark_V
Was weer echt mega vet, :bounce: :yes:
Markiez
gekkenhuis :D was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
beetje jammer van de vip ingang
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
Mass *
JA, lekker feestje :D Beetje jammer dat het geluid zachter moest :(
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
Mayow
zeeeeeeeer geweldig :D
Meertiej(K)
Was me weer een suuper feesiej ondanks dat k*t weer:D
WAS WEER KNALLE.! :D
Men....
Superdik feest, alleen jammer van die regen!! Maar kheb me wel uitstekend vermaakt...! en de wc`s waren ook lekker super schoon!!!!
Michael...
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
Miek *
Super! heb me zeker goed vermaakt :P
Mike Velthuijsen
damn gewelig,.. DECI aan de top(H).. Main was super.. jammer van de regen. verpeste me pret NIET btw
Vet goed feest!!!
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Miss Fixet
geweldig feesje... gezellige mensen allemaal.. sfeertje zat er goed in.. maja die regen he en dat we2uur vast zaten op de parkeerplaats
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Miss Luppie
Wazig en nat feesje 8) geluid vond ik minder,h­elemaal bij Early tot Mad-e-fact&Viper begonnen :respect: Voor de rest heb ik mij goed vermaakt :yes:
Heb me goed vermaakt :cheer:
Miss Tails
heerlijk feestje, de main was echt top....regen poe zeg ben toch niet van suiker?!
Mister P
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
Molz
2 Briljante sets gehoord van 2 briljante Italianen: Tommyknocker en Technoboy! :kwijl: Leuk de laatstgenoemde ook nog even ontmoet te hebben! :D
mothah­hfucke­r
was best een kl**tuh feest zeg en dan nog de k*t regen erbij maak de feest helemaal flop
mr -G
VET
Mr Mondello
Sow, niet meer normaal dit feest or, echt een Beste feestje!!
MR SH1N3
PURE GREATNESS !!!!!!!!! 100%
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
:respect: DECIBEL OUTDOOR BEEKSE BERGEN :respect: Topper van een locatie/ geweldige sfeer. VOLGEND JAAR WEER!!!!!!
N*E*R*D
Regen is vet!!! Poncho all the way!
Nachtb­urgerm­eester
Was een vet feestje
goed feessie!!! alleen jmmr van de regen...
Nelis..
leuk hoor alleen jammer van de zon :)
nicefoxygirl
Absolutely Fabulous!
nick_R
heerlijk feest.. geweldige muziek gehoort,, akira, bryan fury, mindustries, pet duo, ruffneck, amok, rude awakening en producer draaiden allemaal echt heerlijk.... dus fantastisch festival
Nico:bier:
:respect: locatie (alhoewel het lingebos toch vetter was.. beetje kleine main dit jaar..) :respect: Organisatie :respect: Eten :respect: Drinken :respect: geluid :respect: B2S :respect:
Nicole...­ :flower:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa subliem!!! Rude awakening (L) tieum geniaal! en de intro van speedfreak :9 dat geluik *kippenvel*
Zeker weer n goei feesje.!:bounce:
Was Toppie! :bounce: Piraatjuh waar was je nou! :s Stond vet te hakkuh bij de Early Rave in mijn Poncho! :p
NL-power BossieG60
megavetkeigaafsuperluxelekkerheetstampfeesie
vlgnd jaar weer en t jaar daar op ut jaar daarop drna ook nog . . . . . .
Noizemarine
Super feest!!! super sfeertjuh en goeie muziek en mannen van de avond toch zeker. THA NOIZE SUPPRESSOR !!! :D
was wel geinag alleen jammah dat we bepaalde mensen niet zen tege gekomme
ojsky
kankaaaa....die techno!! te waus voor woorden!!!
paarhaas
Vanaf duro was de hardstyle mooi. Maar daarvoor was Neophyte geweldig. Het hele feest was super. Ik wil weer terug
Echt een super feessie Max , Southsty­lers en Isaac :respect: thnx Rianne, Brian en Michel :D
Party4life..
leuk maar niet geweldig..:) Partyraiser&Ruffneck :respect:
PartyBlok (6)
was een erg leuk verjaardagsfeesie :) en de bus was ook lachuh!!
Partyrico
heerlijk feessie heb m weer meesterlijk vermaakt :jaja: mensen met wie k was bedankt!!!
Geld betalen voor de wc was kut. Verder GOED geluid :D, alleen jammer van Deepacks HITmix. Technoboy daarentegen was wel super! :respect:
geweldig
Peetraatje
Bobedie!
Persian Prins
gekkeeeee huissss t'was wel lache :d
SUPER VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ouwe
Pipster
Was weer een TOP dag met lieve en leuke mensen....!! Thanx...! (k)
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
poebed­iiwoep­ssie
egt een te vet feesie,,helemaal loss :D
goed feesie goed vermaakt...beetje jammer van de regen maar boeiuhhh
Powered by the Gods
Was snoeien!!!! lekkere vrouwen hehe lang leve 3 vrouwen in de trein w00t
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
early :respect:
was weer een geweldig feesstje alleen jammer van de regen maar mogen niet cker niet met de hoeveelheid zon die wel gehad hebben!!! 1 minpuntje maar een bar bij hardstyle en hardcore en weet niet of dat ergens anders ook was maar een bar overal maar als toen de tent volstond was t dringen geblazen!!!!
gewoonweg geweldig !!!!!!!
Querina
heb alleen maar bij de early gestaan en geen enkele tent van binnen gezien, ook niet tijdens die hoosbui want toen paste er geen mensen meer bij :P was weer gezellig met m'n schatjes :lief:
R@$h!d@
2 DJ Nowaxx > super goed gedraaid schatje, ben echt trots op jou!!! :D
RAAR MAAR WAAR
zeker een leuk en goed feest goeie sfeer ;)
Rabedoes
WAT EEN SUPERVET FEEST!!!! top!!!! pffff wat sloot Rude Awakening KEIHARD af!!!!
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
ram B ofwat ?!­
AUWHOORNEET wouter en ich woare weer SJERP !!! :bier: :vaag:
RaveRoy
I like it r_AW... Rude Awakening, Pet Duo, Tommyknocker :respect: Cha­rly & Theo helaas gemist :(
Raving Butterfly
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. 8) Maar verder (Y) op naar Q-base! :bounce:
rel frikandel
whoppa was weer lekker!!!!!(B)
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
remonizer
lekker feessie hoor,ruthless was toppie,bass d en gizmo was ook weer lekker nog effe lekker los gegaan op miss monica[wat ken zij ook draaie zeg]later op naar de hc waar t geluid iets te zacht stond voor paul,maar daarna met noize supressor ging t een heel stuk harder,lekker klappe.dus...lekker feessie gehad
GEWELDIG.. noisekick egt geweldig!!
Revolution :hyper:
was zeker wel laage feestje ;P
(Y) Zeker goed feestje!! Volgend jaar zkr weer present !! WIJ ZIJN HARDER DAN DE REST :respect:
Rick A
Super, Geweldig, Fantastisch!!
RimKing
Robert Natus (niet helemaal gehoord helaas..), Torsten Kanzler, PET DUO en Amok waren gruwelijk!!!!!!
Rinus
Tsaaa masterlijk! Tatanka. Paul&rob, Luna te zot g­ewoon! Super geluid in iedere area:respect:
Briljant feestje, Hardstyle tent mag wel 3 keer gr­oter... maar je stond iig droog!!!
KK VET FEEST
Roberto Corleone
Leuk feestje was weer goed begaaie
Robjah
En gaan!
ROELANDEZ
alleen maar gezellige mensen,top sfeer,top geluid(hardstyle)HEERLIJK FEESJE
RogXS
Was wel goed feestje alleen jammer dat het zo ver lopen was de gebieden :( maar volgend jaar zeker weer
Rooi blafhert!­
het was vet tot 7uur met die kut regen...
roomsterr'
:respect: Heb me absoluut 100% vermaakt, Wel jammer v/d regen, maar dat mocht de gezelligheid niet minder om worden ;). Briljant feest!
Roy B)
4 dagen lang Beekse Bergen was nog beter dan GEWELDIG !!!!!
Roytjh
was zwaar knalluh in duh reguh:P
rtc18
so was weer een lkkr feest industrial was erg lkkr voor al day mar hardcore tent had wel iets groter gemogen heb nu al weer zin in volgend jaar
Helemaal Toppieee:D Was Echt Superr! Ik Heb Me Prima Vermaakt:)
top feessie, top lokatie
S.­O.­S brigade
vorig jaar was beter 15 min naar een anderre tent toe lopen kom op zeg!!!!!!!!!
S@mple
:respect: PET DUO!!! RENG TENG TENG TENG TENG.....:respect:
Sabrina,,*
Het was gewoon super vet! :D Regen of niet.. gewoon doorgaan :P
Salvo
Zwaar knallen :) Was wel weer lekker los ja :) Goeie aankleding enzo :D Toppie! Beter als verleden jaar..
Sanne o:)
Super! :cheer:
Sanne:­bounce­::bier­:
prachtig prachtig, paul en rob:respect: heerlijke set, das nou echte muziek:bounce:,Limburg/Zeeland:cheer: zoals altijd weer van de partij, geweldig!!!
SARAAAP(L)
super leuke dag gehad (L)
Sasjee­:bounc­e:
Het Was een super feestje:):) zkr op naar volgend jaar :D:D
:respect: Vince, Charly Lownoise & Mental Theo!!! Heb me super vermaakt :yes: (Y)
Sebbo
Beste decibel tot nu toe :D
Was een super feest!! veel gezellige mensen, CU next year
Sjefkuh
feest was echt vet.. alleen de min punten.. te weinig party tenten boven de bankjes.. was veelste druk binnen toen het regende.. de wc's hou het eens een x op een pisbon damnzzzz zeg.. maar voor de rest super goe....
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... :respect: voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi....:D Decibel/b2s... :respect:
Skunk'd
was een leuk feestje, ik heb me wel vermaakt. niks meer en niks minder
schranzelicious!!
Slager™
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten :S Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr :D:D:D
Slankie...
hop hop hop helemaal geak hoor :respect: BASS D :respect :respect: TECHNOBOY :respect:
Smulturk
Superfeest..... Jammer van de regen! vond de locatie wel wat uitgerekt.... Ook best sneu als je de hardtrance podium zag waar niemand stond!
Snaar P
VIP kaarten? De rij bij de VIP was nog langer dan de andere rij.. prima feestje, goed vermaakt, jammer van de regen..
SnelleJelle
Vond het eigenlijk een Geweldig feest, ondanks de ­regen. Alleen die uitzuigerij dat je niet ff na je­ auto mocht om droge kleren aan te doen ( terwijl ­anderen dan voor zouden wachten ) en dat die kut p­oncho's 3 euro kostten ( later deelde ze ze uit ja­, maar toch ) en dat ze veel te weinig schuilplekk­en / tenten hadden gebouwd want je paste echt nergens meer in :s zeiknat en morgen vast ziek dus..... erg jammer. Mja de­ sfeer, muziek en het geluid waren super :D
:respect: Super Feest super geluid en leuke mensen :D alleen de plee's kunnen beter gadver
Speek
egT MaTERIAAL OFIETS!! ZKER GOED VERMAAKT DIKKE BASS :RESPECT: PARTYRAISER&TIEUM&NOISEKICK :RESPECT:
Godgruwelijk wat een Feestje zeg :respect: Day-mar en Partyraiser :kwijl: Tommyknocker (Y) op naar 2007
dikke shit
:D heb het aan me zin gehad hoorrr zag er mooi uit ook
Stephhh
Heeeeeeeeerlijk feesie !
Stieven
LEKKER FEESSIIIEEEE!!! :d
Heeeeel mooi feestje:) jammer van het einde! :bounce: In de Hardstyle en open air! :respect: Trilok & Chiren
Goed feest. Heb me erg goed vermaakt en er werd verders goed gedraaid (Y) Industrial was prima alleen Akira kwam de boel weer ff verzieken (N) Waz de afsluiter dus zou wel geen andere platen bij zich hebben neem ik dan maar aan!!!!!!
Suusjuh :rot:
Jezus wat een fucking bruut feest, bijna alleen maar in de Early gestaan (y) Het park was niet echt bruut ofzo, maar ik heb echt zwaar gelachen het hele weekend, toch LIPPIE ;)
Suzz!
Echt heel erg vet!Jammer van de regen maar dat heeft het feest absoluut niet verpest!
Sven:jaja:
heerlijk feest , geluid in de hc stond tezacht .
Sweetn­ess31(­L)
Wat Een Super Feessie Zeg :cheer: Heerlijk lopen knallen met me Toppers (L) Volgend jaar weer :lol:
swimzie
aaii lekker feessie, gratizzzz:p het zijltje bij de hardcore zaal stond gewoon open:cheer:
t0m0x
ik vond het echt een super feest!
Superrr!!Echt een tof feest en zeker voor herhaling vatbaar!!:D De sfeer was ook niet te houwen, ondanks de regen.. :D
Techno Jack
was weer lekker gek doen daar... :P
Tedder
masterfeest. aleen jammer van de regenbui. Neophyt­­e ,paul elstak, Noise supressor waren w­erelds :respect: aleen jammer om bij thuiskomst opgepakt t­e worden door de juute in wijk. :|
Gruwelijk (y)
TernTerror
Decibel 2006 was weer zeer goed...:respect: Early Rave Area :respect:
Terreur_­op_­Wielen
blubberbel was wel geslaagd super goed vermaakt alleen niet makkelijk met me stoel door die zooi foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net
Super goed vermaakt. Industrial en de jump waren vet. HC tent te goor, te warm en te druk. OP NAAR NIGHTMARE OUTDOOR!
the b@­bes .....­
het was een top feest lekker knalluhhh
The Hardest
heerlijk,Noise Suppressor,daymar, en de early rave kortom prima vermaakt
The Machine
Mainstage was echt bruut, daar kommen we voor. En Roy: "Dit wordt te..." hahaha: DISCOSNATZ!
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
the sjaak
het was weeer super
The Space We Are
Duro:respect:
Tinu5!!
:respect: roburt natus :respect: petduo :respect: akire :respect: pila, voor de rest jammer dat ik rude awakening & the dj producer heb gemist
zeker vettt !!:D
Tony the Torment
locatie was goed verzorgd, alleen vond ik t allemaal een beetje langerekt!! t geluid was in alle area's ook niet optimaal!! regen heeft mijn niet zo geboeid!! lekker veel bekenden!!helden van de dag zijn toch wel RAMON en THEO, UNEXIST en AMOK!!!! rogier en bob wij moeten weer eens vaker met zn 3en op stap gaan!!! en nog ef lekker rondgebanjerd met een hele leuke en lieve meid (damm, i'm falling in love with ya)!!!! oja en mn auto ziet er nu uit alsof ik de camel-trophy gedaan heb!!!!
toot
ik dacht dat het niet veel beter kon als vorig jaar... maar dit feest overtreft echt alles!!!! :D :D :D :D :D
tuneboy
DECIBEL :bounce: Vetjes
Vage Toellieee O:)
Het was wel lache :D :bounce: heb me goe dvermaakt en veel bekende B) alleen jammer dat t telefoonnetoverbelast was bij mij :S kon niemand bereiken:O
Heb me ondanks de regen heel de dag prima vermaakt , Robert Natus en Pet Duo :respect:
Valium Heretic
Zwaar vet feestje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awak­ening :respect:
vldmikey
ut was zeker kk gek da doen we nog een keer
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
Vrollie
Eerste keer Decibel: YEEHAA!
VTM:bo­unce:T­hyske:­bounce­:
MAsterlijk geweldig overtreffent drie worden die een geweldige dag Compleet maken :bounce: Top feessie NOISKICK :respect: Akira :respect:
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam..:D gezellig feesje!
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
Wennemans
Trilok en Chiren, Luna en The Prophet....SUPERRRRRR! :cheer:
Wierts
Echt een geweldige afsluiter van mijn vakantie!!Partyraiser: Det is toch neet mier normaal?Bedank B33st voor je aanwezigheid
Prima feestje, maar een beetje jammer van het weer....
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
Willempie:D
was echt een super bruut top feesie volgend jaar zeker van de partij
WLMNL
Deepack, Endymion, Evil Activities :respect: verder zeer goed geluid en goeie sfeer :cheer:
x__­Mandy:­cheer:
Superrrrr,,, i love Coone mooi afsluiting!!
was wel IJselijk feesje denk:bier:
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog:D
znilz
Er werd heerlijk gedraaid en de sfeer was ook super!!! TOP feestje
Heerlijk los in de regen op Akira, Tieum en Noisekick :respect: in 1 woord GEWELDIG!!!
jammer van de regen maar voor de rest topdagje gehad..:respect:niosekick:respect:
was zkr vet(y)
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
~!Hanneke!~
echt een te vette party!!!!!!:D
~*Sammie*~
zeker weer vermaakt :yes: heb nu alleen spierpijn van die flyers uitdelen :P
~Carpe Diem~
Top feesje!!! op de regen na zeker zo goed als defqon of beter!
• •M@rCky• •
heerlijk feest!!met dank aan de regen en Charly&Theo!!!!echt super!!Coone was n lekkere afsluiter!!!
•° ¤ KellY ¤ °•
Heb het reuze goed naar me zin gehad:D haha volgende keer weer!:)
°*»..Dennie
echt geweldig feest gewoon:D:D:bounce:
Hmm Zeker Mooi feesie!!!
Gewoon een mega feestje! :woop: En los, en gaan! :bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)