Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1937), A.D.HeiDie (1922), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2640), anoniem (1604), Error Chick (1534), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO riot in NYC!!! Early!!! GIT!!! Grote groep gezellige mensen weer. BEDANKT!!!
super feest
!!­ Daneger !!­
Was super Feesie Alleen Jammer Van Die Kut Regen!!!
Superfeest wederom!!! Helemaal TOP!!
Was een top feestje alleen jammer dat het begon te regenen aan het einde van de middag
!!*­ Claudia *!!­
Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
!mirjam!
leuk feest evil activities :respect: alleen was het wel beter
!WILLERSSSS
Was echt mega gezellig
Het was echt een super feestje :respect: Stanton het was echt weer een super Setje:bounce:
Het was weer een gezelig feestje :) Foto's komen op WWW.TW-MAGAZINE.COM
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
(6)CIANO(6)
ROB!!!! Tering, wat een meesterlijk opgebouwd setje weer!! :bounce: :D Is Rotterdam in the house? :yes: Nosferatu & Noize suppressor waren ook kk los gek! :D
(L) Bladewoman (L)
Ik heb weer genoten! Rob bedankt voor je afsluiting in de oldschool!! Kippenvel en een emotie alom...SUPER!! Mooie herinnering aan mijn trouwdag! (K)
ook nie aanwezig:(, Auto kapot en geen geld:|
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
egt un geweldig feest!!!!
(L)Sab­rina:b­ounce:
het was werkelijk waar een super feest :D:D:D:D
(L)Sha­ronaá(­L)
was echt zeer geslaagd feestje alleen jammer van de regen (A)evil activities(A)
Top feest, organisatie was ook helemaal top. Early Rave :D en de Hardcore zaal waren het einde. 1 min puntje dat er betaald moest worden voor de wc
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
Wat een super feest, heb me echt gruwelijk vermaakt! :respect:
***­DonVito***­
Zeer goed feestje, jammer van die regen alleen :(
***­Joepske&­Maykie***­
Topfeesie!!!! Zelfs de regen kon de pret niet drukken!!! (Y) :respect: :bounce:
***­mokum verzwikt
Leuk feestje, Lijkt alleen iets teveel op defqon dat maakt het een rip off PARTYRAISER :bounce: :)
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
**_Miss_**
Was zeker gezellie, muziek was goed:d alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had :S Maar voor de rest super hoor :D
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
Was egt super !! niks van regen meegekregen maar The prophet..:respect:
**­Miss Bitchy**­
hetw as echt een top feest overdag nat vant zweten en savonds nat van de stortregen en maar doorstampuhh bij industrial hehehe echt toppie
Kutlokatie, geluid was matig in de hc maar verder wel weer een superrrrfeessie gehad!!Volgend jaar weer Lingebos :D
*­><*­Roel V*­><*­
geweldige set van Duro, zoals alle eerdere edities wederom geslaagde Decibel!!
*ElleN__(F)
kai vet
*Kev
Lekker Feestje Weer :bounce:
*mandy*
was echt een super gaaf feestje!! :bounce: alleen klote dat de hardcore tent zo verrot was!! wat een natte zooi daarbinnen!! :rot: maar we gingen zekerr LOS !! 8)
*MiLoOo*
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus (Y)
*Steph@nie*
Lekkr Technoen.. :respect: PetDuo
*Zee
Één woord voor nodig: GEWELDIG..!!
weet nie meer :P
- Willie -
Geweldig feest...goed vermaakt...de hardcore tent was tog well het beste:D:D partyraiser :respect:
Tot aan de regen was het een super feestje!! daarna een beetje verzopen..maja verder ook een goeie locatie en niet al te duur allemaal dus dat was wel beterzz!
:WOEP:was een goei feessie!!!vooral in de HARDSTYLE tent !!!!!! :BOUNCE:
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
-=JoySz=-
Was geweldig feestje! jammer van de regen.. majah dan maar poncho aan en verder gaan ;)
-The-Fish-
Geniaaal!
Geslaagde dag Decibell :jaja:
..LRS..
GODVER WAT EEN LEKKER FEESSIE WEER.. LEKKER SPACEN :P.. TECHNOTENT.. HEEEERLIJKKKKK
.­o0 Jaimy's 0o.­
Was Egt Te Vet ! Volgend Jaar Ckr Weer!
.Yvon.
Echt een super feest beter als defqon alleen jammer van de regen!
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
1231-1321
lokatie is wel top. volgende keer de hardcore tent wat groter maken, is elk jaar stamp vol! geluid stond veel te zacht in de hc tent!! heel jammer....
1896
heb me zeer goed vermaakt :D alleen jammer van de regen
19diablo79
op zeker een (Y) feest :bounce: en het weer zeker niet tegen gehad....(die paar druppels :))
Dit was gewoon un kk bruut feest!!(Y):bounce: Wel prijzig maar zn geld zeer zeker waard!:yes::respect:
het was weer een dodelijk feest!!!!!!!!
5 minuten!!
"radio kapot "?? "nee industrial hardcore " er is niks beters dan industrial area
:bier:A.­F.­C.­A.­:bier: Psychobilly Rebel
super goed bier :D en de regen maakte de sfeer helemaal compleet :D iedereen schuile behalve de die hards :P :respect: early rave / industrial :respect: goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben :P
vet feest, maar de volume bij panic had zeker omhoog gegooid moeten worden. hardcore stage werd kk goed gedraaid
vet feestje hoor goed gedraaid alleen jammer van het kut weer op het einde !!!!
:bounce: - slice - :bounce:
Kan dr maar 1 ding van zegge......GEWELDIG!!!!! Ckers volgens jaar weer !!!!!
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:bounce:BEAR
je hoorde verschillende muzieken door mekaar/ schraal dat je voor de wc moest betalen/ mainsatge was wel vet
:bounc­e:iive­L:Levi­i:boun­ce:
Super !...volgend jaar weer ;)
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
was wel lachuh feesie
:cheer: Inky Pinky :cheer:
Damn...was echt een meesterlijk goed feessie :D Jammer van de regen, maakte t toch wel erg druk in de hardcore tent :S Maja....voor de rest SUPER :bounce:
:devil: Red Dragon :devil:
Zeer goed vermaakt, was een topper!!
:facepalm:
super feest! alleen jammer van die regen maarja toch zwaar kicken :bounce:
:jaja:­Milan:­jaja:
Woow Noize Supressor:respect: Hij flikt het telkens weer he:d
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
was een lekker feessie alleen die kkregen voorderest (Y)
moeilijk knal feest gwoon :bounce:
<><mic­hael><­>
zo dat was me het feest wel zeg mmm wat een lekker feestje :p
echt zwaar relax yeahhh!!! :respect: ;)
:respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
[ Aszjé ]
De italiane diek op hellraiser heb lere kenne weer gezien :D.. Duchtig staan hakke mi hun in de Early rave :D!! :respect: Tommyknocker, Endymion.. Early rave !! ma vooral :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
gruwelijk vet feestje en ja de regen.......boeie
[C]
Decibell was echt superrrrrr,, we hebben goed gen0ten old skool was t0p (y)
[FF013­]Freak­yFlext­er Only For HIGH SPEED
zker wel de moeite waard vooral laatste uurtje in Indutrial
[FSK] Frunnik :vaag:
muziek & geluid was goed alleen vond de lokatie toch minder dan het lingebos
[H]enny
Master Feestje :buig:
echt een super feestje, en die regen was wel leuk haha:P
[K]ruimel
Geweldig feest!!!! Spierpijn!!! top top top!!!!! PROPHET!!
1 keer,nooit meer
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was weer een mooi feestjuh :woop:
netjes ver feesie!!!
[PFSQUAD] Patrick_­D
SUper :) :respect: to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN :D - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
zeer vet feesje.........:vaag:
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
zeer gaaf feestje heb me geweldig vermaakt E-NOID held jump tent was ook vet skieen met belgen
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
mooi feestje :D
_Scorpia_
Echt een super feest. alleen jammer van de regen. :respect: TommyKnocker :respect: partyraiser
`raMo.
Het was ZEKER een vet feest, jammer van de regen, only no-one can stop us!
Zkr mooi feestje!! alleen jammer van de regen aan het eind van de middag
tedruk en nie echt een mooie party
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
100% knalluh :bier: partyraiser :respect: bier was weer lekker :D
Alet
Echt een super feest! En die set van Charlie en Theo was geweldig! Mooi die oude nummers. Was het geld meer dan waard, had dit niet willen missen.
na zonneschijn komt regen!!
Prima feest! Zeker leuk gehad!! En leuke safari nog haha
Annie en Kull
Feest was egt super. kei goede muziek. alles was goed geregeld.
!!!TOPPERTJE!!! met dank aan mijn mede lastminute decibel ganger! die ik overigens de rest vd avond niet meer heb gezien!!
Technoooo was WREEEDDD :P
Antrax.
echt heel erg vet. vooral early buiten. sfeer zat er goed in. de regen was alleen erg jammer vanwege het geluid...
Appelsien
Was een mooi feestje!!
(y) feest !! + (y) sfeer bij de early, b­­i­jna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen ­F­ew­ en Vinc­e en zelfs de regen kon de pr­et niet­ druk­ken,­ gewoon doorgaaaan !
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
Oldskool it is!!
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
blijft toch lekker stampen he van die deinende houten vlondertjes :lief: voor het derde jaar op een rij most defenatly mijn nummer 1
Was een lekker feessie, jammer van die regen, maar­­ had toch al een mooie dag gehad. Love the Hartje­s ;-) :bounce:
Bartje!!!
Ja mooi feestje ja! alleen jammer dat je van de main naar de hc zo'n kuteind moest gaan kruipen om van de naar de andere plek te komen. Da stieklanceren zag er ok wel lache uit trouwes.
was goed
basz.­NL :aai:
SUPER Neophyte :respect: Evil Activities :respect: en met Charly Lownoise & Mental Theo in de regen vet hard los op live at london :respect: (Y) super feest (Y)(Y)
BeeVee
Heel vet feest :jaja: goed vermaakt. area's wel wat ver uit elkaar, mja dat krijg je gewoon met 10 area's. geluid was goed, aankleding ook en sfeer ook heel goed. jammer van die regen en dat t dan wat druk werd in sommige tenten. Al met al heel goed vermaakt op me eerste Decibel :-D
Bels-Geak
Dope Feesie !!
Zeg kerl: ut was dan wèl un kei gaaf feesje in ut braobantse Hilvarenbeek, maarrrrrrrrr Ik zag door de druppels de regen niet meer!! :|
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
beukernootje
Moet zeggen dat ik het prima naar m'n zin gehad heb!!
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
Biertj­e:bier­:
Was echt een zwaar relaxed feest :)
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
TOP!!
Black Widow
Pak een punt! Het is tijd om te ................ snuivuh snuivuh!!!!!
Gezellig feestje :cheer: Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer :S Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst :jaja: Early Rave :respect: Gouwe ouwe uit leuke oude tijden :D
BLISSEY
SUPER :D
BlOnDiE-LiCiOuS
Was me wel weer een feesiej alleen minder van de regen blubber boel...!!!
Blubke
Super feest, Duro en Luna waren geweldig (Y) en bovendien goede afsluiting :)
Bob*NWK
Beetje jammer van de regen, maar was verder wel ok(Y)
Boefje..(f)
zeker vet feest :jaja: alleen ik vond het iets te groot... liep steeds alle bekenden mis :/ maar evengoed genoten :9 :jaja:
BON-O B) :D
Was wreed feest en die regen had ook wel iets :bounce:
Bossenoot
:bounce: da was weer een geslaagd feestje :bounce:
BoSwEg
zkrs dolle boel! :respect: Partyraiser :respect: Wij zijn harder als de rest! :bounce:
Grrrrr... VET VET VET :P Early Rave: Dj Paul, Hardcore: Evil Activities whaaaaaaaa Kvond maar vet :P
Bouchans
lekker los gegaan, een van mn beste feesten tot nu toe :respect:
bowiemaster
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo :respect:
Boxtradamuz
Was een dik feest.... Partyraiser beukte weer erg lekker (as usual).... Verder dikke afsluiter met Rude Awakening in de Techno.... Heerlijke kraakpiep!!!
BQB
Zeker leuk feessie.. alleen btje jmmr van het geluid bij de hardcore.. gemeente begon te zeiken zeiden ze :( voor de rest prima vermaakt!! :D :vaag:
Br!­L Zonder Br!­L
Jah zker een geslaagd feeske! zeer goed vermaakt. alleen dat die kut gemeente begon te zeiken over geluids overlast! gaat nergens over.
WAS ECHT SUPER!!! THANKS! :D
echt weer een geslaagd feest:D zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel:D
Buri :bier:
van het BEGIN tot het EINDE!! TOP! QBASE MFUCKERS!!
:respect:
C(l)
Was Weer Een super feestje! Prima Vermaakt:)
Caatje btbw
Idustrial/Schranz :respect: !!! Unexist :yes: & afsluiting Rude awakening :bounce: ---> Geweldig feest weer :D
Caspèr du Rouge
Zeker lekker feestje :D Alleen het eten vond ik wat minder :( Maaruh dat boeide nie :D Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super :D
Cherzana
Erg gelachen :), behoorlijk debiel vond ik dat mensen poncho's moesten kopen! Volgend jaar misschien wel weer naar Decibel!
helemaal super gewoon geen woorden voor echt van ouds weer lekker hakkuh :respect: gewoon:d
CHRiSPy
Heerlijk genoten! :respect: Chosen Few, Vince (Noiken in de koiken :yes: ) en Stanton :respect:
Chrizzoo
Echt dik feest:D vooral @ Industrial.. maar vond op het einde zlfs de hardstyle goed klinken hoe komt da nou :P
supervettt!!! jammer van die rotbuien!!!
goed
goede organisatie!!!!
cK Rotterdam
was gek alleen minder dan ik verwacht had, maar ja misschien had ik me er teveel van voorgeteld
Conan
wat een super geluid bij darkravers pussy hoekje samen met vince en nosferatu!!! en daarna promo bij de techno.....dun tering!!!!
Curly-Dance-Girl
:respect: BASS D :respect:, wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant :p twas super met je! Dikke (K) en :hug: voor jullie!
Cyntjuh
Vet feestjuh :respect: Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen... :(
MEGA FEEST! Beter dan vorig jaar..En beter dan DefQon-editie dit jaar! :Respect: To B2S!
D-PROUD HOOLIGAN :-)
Geweldig! Zeer geslaagd kortom prima vermaakt op de regen na zeker zo goed als def­qon of beter! de regen kan de pret niet dru­kke alleen jammer dat de­ hardtrance niet overdekt was haha volgen­de keer weer zeker weten
D.­ VN [FR] :hyper:
d-passion, partyraiser, noisekick :respect: en de rest uit de hardcore zaal ook allemaal gruwelijk :respect:
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
Da Kooi-Jeffrey
geweldig egt geslaagt feest maar de regen mocht weg blijven:P
DA SPOEKIE
het feest was goed de regen was minder vorig jaar was beter dj francois was toppie ,charly lownoise & mental theo improvizeerde heel goed ondanks de storing heb me heel goed kunnen vermaken :p
fantastisch!!! beter dan vorig jaar!!!!
heb me goed vermaakt whoppa:P alleen jammer die regen was net een bezopen kat toen we bij de auto eindelijk aankwamen hahaha!!
goed feestje. maar erg jammer van een aantal minpunten
dabeatjunkie
Was (Y) veel bekenden, lekkere muziek en stralend zomerweer ;p
Dafkuh
Damn Wat een Feest!!!! :D:D :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Dj Paul & Dj Rob :respect:
Daisyo:)
zker hard geknalt:P
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
ik ben een hele grote nerd
DarkSpacer
Heerlijke Party ook met de regen :bounce:
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
Super vermaakt!!! Alleen die piep in me oren he
DH-Harry-DH
was kk losssssssssssss
Los Feest !!!! Beter Dan Vorig Jaar. Regen Kon Het Voor Mij Niet Bederven (H)
Di Gorpi
Toppertje!!! Echt een zeer vet feest (Y) volgend jaar zeker weer :D
Diedus
Binum, DarkE vs Dfeat & Coone SUPERRRRR!!! :D
DiFFuS
Muziek was goed, weer was kut, en de dames waren weer lekker :P
Diva**style
zo ver lopen was t niej, B2S was een top feest keep it going..
Dj Agonizer
toppie leuke dag gehad daar:P
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
DJ Gakko
Erg genoten :yes: super feestje!
geslaagd feest :yes: volgende keer cker weer van de partij
DJ HARDBLASTER I'M BACK
Wat een geweldig feest veel bekenden en er werd bijna overal super gedraaid :respect: The Prophet en Southstylers
Dj Hydra
van 11 tot bijna 11 gefeest... waren aardig wat speakers opgeblazen geloof ik... mainstage... hardcore:s Tommyknocker was helemaal vet... en duro was ook wel de shit... snuive snuive :D
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
Southsty­lers zijn goed bezig!!!
Djowie de Cowboy
Echt een geweldig feest!! met als hoogtepunt Charly en Theo! :respect:
DnX
Op het weer in de namiddag en het geluidsniveau bij de afsluiter van de mainstage na was het een geslaagd feestje
early rave was super!
*zucht* ik ben verliefd (L)
dreekegmo
drukte was indd irritant in de tenten . jumpstyle area draaiede ze hartstikke goed allemal wel maar tog sprong er zoals gewoonlijk eentje boeven uit DJ COONE!!!!!!!!! WAS TOPPIE FEEST NEXT YEAR AGAIN
Dryade
Oeh B) Dit was gewoon genieten :D DefQon overtroff­en, das duidelijk :D Tommyknocker (L)
vuurwerk was een beetje te veel van het goede, had je net zo goed 5 euro minder voor kaartje kunne betalen
Eddie-Loco
Hij was weer Lekker!!!! Jammer van de Regen Vooral Bij Southstylers maarja... Duro :respect:
Edisfred
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor :no: Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor(y) Mooie mensen :P en een lekker sfeertje, TOP :D
Eierdop..
Helemaaal toppiej(Y) enne mensen als het regent hoeven jullie niet te rennen als of er een 1 of ander eng monster achter jullie aaan komt!! hahahaha :loser:
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
jammer dat het ging regenen.
el PEDRO!
Fucking bruut!!! En heb een beste pieeeeeeep nou!! Ongeveer de hele dag voor de box gestaan in de hardstyle tent:D TOP FEESIE (Y)(Y) Technoboy DAMN jij ben altijd de enige die me echt los krijgt! Zn zet was echt geil! En nog 1.5 uur ook :D:D
Mega vet feestje mooi einde ook al da vuurwerk
vond het leuk feesie..locatie lingebos vond ik veel beter..maar wel naar mn zin gehad :cheer:
Ennair
Partyraiser na n half uur (Y) Tent zweeterig en heet ma goed vermaakt!!
Enovi!!!
zo dat was weer 'n ECHT feestje:D ik miste wel wat mensen(L)
er moet meer gefeest worden
spetter,spatter,spater het was leuk in het water !
Eric Greenfield
Geweldig feest! :respect: Stanton :respect:
ErikE
zeeeeeeeeeker goed laage feestje gehad :D
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
Fc den boschweg :bier:
Super vet feest :bounce:Partyraiser & Unexist en Noisekick!!!!!!:bounce:
Felis Silvestris
:resect: whaaaa echt te geweldig gewoon :D:D:D:D:D:D cker vette lokatie.
Femmos
Was echt een geweldig feest...Decibel blijft bijzonder voor ons: De eerste keer dat we gingen waren we er net achter dat er een kleintje op komst was. Dit jaar de regen die een gezellig sfeertje maakte!!! Met z'n allen in de modder stampen heeft toch wel z'n charme. Muziek was top en de mensen gezellig!
super feest!! jammer van het openbaar vervoer heen en weer
Flipkonijn
VET!!!!! alleen véél te kort! volgend jaar wil ik nog de hele nacht doorgaan!
Foxbuster
Was mijn kaartje kwijt :O
Kheb me weer ouderwets zeer goed vermaakt daarzo, alleen de regen was kut maar ja niks aan te doen --> SUPER
Early :respect: lekker :bounce: in de regen :d
Freakymiky
M'n eerste Decibel, maar meer dan geslaagd!
Frensizz
Beste feest ever! :D
Fritske :cheer:
Geweldig 8).. jammer van de regen maar daar is nix aan te doen
fucker jovi
zoo menn k space hem nog
Full Effect
Jaja wat un feessie weer zeg :D decibel ruless :D was knalle met me sgatje en me echte knallers !!
Geweldig
g0nn_^
Zeker een tof feest..!!
Gaally
early rave en hardcore :respect: zwaar goed geluid!!! volgend jaar zeker weer :D
GEN-X
_O_ Weer boeide nie veel.Was super vet iedereen bedankt. I (L) me schatje schatje
Gerse Gerrit :devil:
Super vermaakt!! Beetje heel erg nat geregend.. Maar daarna weer lekker doorgegaan!!
Gewoon adje
was geweldig
Gewoon Sill
Volgende keeer weer heb me weer geweldig vermaakt.. Mainstage & Hardcore tent (Y)
Giles
ja hoor was me dat ff knallen...spijtig van de regen voor de rest topfeest :respect: neophyte:respect: ik nam de overzetboot van hardcore naar industrial...:bounce:
GizmoNL
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen;) viel nog mee met voorspellingen..
Grundahl
was zeer goed te doen!! door de regen werd het alleen maar vetter!! PILSEN!!
Schatjes! Op ML gaan we hand in hand banjeren. maak het helemaal goed.
h4l-jell:b­ounce:
TOPPIE(Y) vond de locatie niet egt geweldig, maar het was cker wel zo VETT:D:D (jammer dat ik dan me voet moet verzwikken over de flesjes:():P
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
1 woord DECIBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!! regen heb niet eens regen gevoeld geweldig­ mwahahahahaha
Haagsehoolie
Was weer helemaal losjes :bounce: en Zwaar gezellig.echt helemaal perfect.:respect:
Hakkuh Annie
De Early was echt kick vooral charly lownois & mental Theo jammer van de regen alleen
weer een heerlijk feestje gehad...~!! alleen barindeling mag de volgende keer wel beterr...
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
leuk feestje! Binum draaide top!!!! en charly en theo was vet :D
hardstyle baby
was een leuk feesie heb me goed ver,aakt daarzo :P:P:Paleen jammer van die ene grote regenn bui :S:S
HardStyler All The Way
ok
Hazinh0
Wat een vet feest, ondanks de regen en blubber. Schijt aan gewoon doorstuiteren :yes:. Het geluid in de Hardcore zaal was zeer goed en in de Industrial was het geluid ook nog wel te doen, maar verder was het geluid echt naad (N) Sfeer was goed. Al met al super vermaakt. DaY-Mar en Neophyte draaide zeer bruut, maar Noisekick :respect: deed het hem toch wel weer. wat een geweld :kwijl:
B2S (y) top fessie!!!
Super goed Feest :D! Echt Toppie! Volgend jaar weer :respect:
Hoochem
Het feest was echt heel goed! Goede sfeer en op de meeste plaatsen een heel goed geluid! Alleen de prijzen van de drink tokens waren wel wat overdreven duur! Verder mezelf prima vermaakt :yes:
Hoogersss
Was weer een zeer geslaagd feessie!!! :P
Host J-B
LOOSSSSSSS
House-Opa
top, gezellig, relax, vette locatie, geslaagd feestje
housefreakk
super vette locatie !!
Hydra
Was weer een lekker feestje ja.. regen.. tja.. gewoon doorgaan :) verder inderdaad te druk.. net gehoord dat "nu" alles op de parkeerterreinen helemaal vaststaat
Icer1x
't was gruwelijk genieten daaro, alleen jammer dat de hardcore tent op ut eind zo zacht draaide
iekkie85
pfffffffff wat een dag....t was echt super
Damn, ik heb me wel vermaakt zeg. Op www.woutie.com staan veel foto's maar ook nog een vette film van dit feest, leuk gemaakt ! Greetz, woutie
dit was een super fesie
Ingeping
Heb het super naar mn zin gehad (y)
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
Ivanho de la Penja
Heb me meer dan prima vermaakt, ook op de camping veel gelachen! Denk nie dat het volgend jaar weer Decibel is bij de Beekse Berge!!! :P
J-Bo's event support
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest. :yes:
J-olie
Was zeker relax :D..! See ya next year :cheer:
J.­eroen :bier:
goei feesje :bier: lekker dichtbij
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
Jasper ®
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat war­en de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bez­ig :respect: Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op :D .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
Ben allen de laatste 4 uurtjes geweest, maar wat een super feest zeg!!! Goede locatie!!!!
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen! (H)
JiLs
vond het wel vet hoor!! zekers... alleen water???? waarom moet dat zo duur zijn :S:S ik vond de regen wel lekker al1 niet mijn natte kleding :D
zeer goed
MAXIMAAAAAAAAAL! :bounce:
JOHAN:O
echt een geslaagt feestje
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
Joost kuul
Super feestje!!! T einde vooral met al dat vuurwerk
Jorr:D
Vet Feest :D beetje jmmr van de regen en de muziek die uitviel :S
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt :jaja: Industrial :respect:
jammerz dat t ging regenen
Jumix
super feest goed weer gehad.. behalve laaste uurtjes... voor de rest was t super bij charly en theo
Just_S
gewoon af! Kunnen ze hier in België toch nog wat van leren!
Juulleke
Heeerrrrrrlijk feestje!!! Hoogtepunten: Nossie, Charly & Theo en de scratchmaster Vince natuurlijk! Lekker onverschillig in de de regen hakkeee. Lasershow bij main was ook zeer de moeite waard!
echt weer een super feest! en die regen... we hebben ons uitstekend erin vermaakt :D
K!M
super feestje!!!!!!!!!!!!
K3vin!­ :bier:
Hhahaha, de regen was vetste van hele feest!! Nog nooit zo iets vets gezien! :respect: voor de mensen die bleven staan hehe
Kapsoons
Super vet feesje :respect:
Was weer kk gek feessie.. Chosen Few was mijn held van de dag :respect: Vorig jaar Decibel was wel vetter maarja!
Kevin - Harder­styles Magazine
Top feest Duro (y)noise supressor(y)
Kevin Kaos
TATANKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:P wat een held .. verder luna, pet duo en kanzler was vet B2S complimenten once again
Kian
Regen was niet eens zo erg, die modder!! :@ Voor de rest ondanks dat ik gaar was een leuk en gezellig feest gehad! Ruffneck, Amok, Technoboy... (y) B)
Kickass!
Lekker los gegaan, Zwaar goed, feest, leuke meiske ontmoet, kon echt niet stuk! :respect: voor Deepack, Tatanka en Technoboy, waat een geweldige sfeer hing er ook, helemaal (y)
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
echt een lekker feest :D vooral bij industrial & hardcore was het heerlijk gas geven :D:D
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
Alles viel tegen behalve de muziek, de locatie was echt bagger!Ondanks dat prima vermaakt.......Pet Duo draaide echt top en Technoboy.....zoals altijd!Goed!
Kocky
was echt super!!!!!!
koekiebakker
Heerlijk feesie!!! op dat ene buitje na :S Partyraiser Was De MAN
Het was een goed feest, alleen de hardcore tent had wel iets groter gemogen... is dat Nederlands? Ow ow ow!
kova
:respect:charly lownoise & mental theo :respect:
Het geluid bij de hardcore kon veel harder
Kyraaa
het super vet alleen jammer dat het begon te regenen!! verder was het me eerste feestje en ben ik er dik tevreden over :)
L.­aD.­ii - B.­amB.­ii
Feest was ondanks regen zwaaar geslaagd!!!!!
lady lie
Was weer een top feestje, Partyblok je verjaardag was top! Lieve Kim en Tjitse bedankt voor de goede zorgen en goed geregeld Liefs lie
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
LauZz
Wat een dag! Super gewoon en wat een after haha! B)
Vet vet vet!!! Zeker op t laatst bij early rave! :D
Echt niet normaal vet weer:) JUMP was TOP!! Alleen jammer van de regen..;)
Ondanks de regenval was het echt gekte :D
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
geweldig feestje..alleen jammer dat het ff regende
Heerlijk feesieee !!! Zkrs Paul Elstak & Rob :9 * :D
little-god-of-hardstyle
Fantastisch; Trilok And chiren, southstylers, Tatanka, Pavo vs. Isaac, SUPER :respect: En zelfde effect als (zw)emporium, zo vet, in de regen!
Live forever
ECHT SUPER GEWOON !!!
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
LoneCowboy
Heerlijk feest, regen was lachuh :D Mindere was dat de tas van m'n maat gejat was :(
ik heb nog nooit zoveel op en neer gelopen maar ik heb me zeker vermaakt... volgend jaar weer?!!
LORD ENZO
was weer helemaal te gek goed weer b2s ga zo door !!!!!!!!!!!!
Was zeker weer goei feest :D:D:D Next year er zeker weer bij :D:D
M o e n s s
kwil terug!!!
VET,,,, wel klote die regen tegen de avond
ge-wel-dig! :kwijl:
Manie85
geslaagd feestje, alleen jammer dat er niemand met me mee wou housen in de regen..
Mark_V
Was weer echt mega vet, :bounce: :yes:
Top feest prima vermaakt en de The Prophet was de man van de avond!!:respect:
Marley...
Zo vet!!!
echt een goed feestje!! de lokatie mag er ook zeker in blijven!! :bounce:
beetje jammer van de vip ingang
MAV
was weer een geweldig feesje maar wanneer komt er nou eens lekker bier !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mayow
zeeeeeeeer geweldig :D
:respect: b2s :respect: Voor iedereen die tijdens de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! :respect: Stanton voor het draaien van Smack My Bitch up! en offcourse Partyraiser :respect:
MC RG
:respect: BEEKSE FUCKING BERGEN!!! THANX GOOL E.O. WAS ELKE EURO VAN DE 46 WAARD :d:d
mc vaag
supersfeer! nooit gedacht dat charly lownoise & mental theo mij nog zouden kunnen laten hakken...en dan met die poncho's echt lachen gewoon los gaan in de regen,wat een superfeest!
jaha vet!! de weg kwijt
Meeki
zeker weer n top feestje was weer geweldig
Megalodon || Oppers­tamper
geluid in de hardcore zaal was goed hard, verder wel een best feessie, leuke locatie, maar zeker nog wel wat punten die beter hadden gekund (zoals gratis wc's en een extra bar in de hardcore tent ofzo
mel1986
Duro..Sterf!!! D-Block & S-Te-Fan Helden :respect: Tatanka :respect: :respect: Lars Tindy boven verwachting goed :) Soutsylers live was ook zeer goed te doen!
Mellie(K)
Het was een super feest..:D:D...betreft het weer hadden we het veel slechter kunnen hebben....En de DJ van de avond PARTYRAISER
Men-Oh
Was super gezellig met onze groep, maar het feest op zich had niet zoveel bijzonders vond ik. Lokatie van vorig jaar was 10x beter...
Merle'
Kei relaxt natuurlijk! :D
MERROLS --
Gruwlijk Feestje:D! Industrail :yes: en zelfs met regen kun je doorgaan! :respect: de Gas erop!(Y)
Decibel is echt flink vooruit gegaan vergeleken met decibel 2003! Goei feessie hoor (Y)
Michel1896
Ik kan nie anders zeggen dan dat het verrekkes goeie was!!! De harde kern, de ondergrond!!!
Geweldig feestje :D
hij was weer lekker alle dj`s :respect:
Vet goed feest!!!
mikkechick
Twas Zeker Knalluh!! jammer van de regen.. voor de rest top!!
Geweldig feessie alleen toen ik zeiknat was geregend kreeg ik het daarna echt koud!
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
MINUS RUHL
DE TECHNO-TENT !!!!!!!!!!!!!!!! HEFTIG
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Miss Mikkers
Super relax feest :D :D Wel geluk gehad met 't mooie weer!! (uitgezonderd die grot bui dan rond -/+ 20:00 )
Helemaal super.. Ondanks dat outdoor feestjes niet helemaal mijn ding is!
Mnonnie123
TE LOS VOOR WOORDE GEWOONN!! :respect: noize suppressor
moniq-ie (k)
Wat een goed feest! (y)
Mr.­stIP :) [djstiba]
Was lossssssssss te relax heerlijk weer en relaxe mensen !!! top
Mriennn
Super (Y)
Mrion
Echt Goed naar me zin gehad!! Zeer Geweldig:P Tommyknocker draaide erg lekker! :respect: jammer v.d regen mjah.. op naar volgend jaar :bounce:
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
Mus' ®
Geweldig wat een feesie:p
echt super knallen
N.ePP.ii
Goed feessie, best weekend ghad :)
Naaikie
heerlijk feestje heerlijke sfeer en t weer zat ook mee dus zeker een geslaagd feest
Nachtb­urgerm­eester
Was een vet feestje
nicefoxygirl
Absolutely Fabulous!
Nippel FR
top feesie, met de regen kwam er juist extra sfeer, die ik een beetje miste! (Y)!! stuitere!!
erg vet feestje!!!!
NL-power BossieG60
megavetkeigaafsuperluxelekkerheetstampfeesie
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
vlgnd jaar weer en t jaar daar op ut jaar daarop drna ook nog . . . . . .
Nynke 8)
Was superdag weer :D
O:) Eefje het Toverteefje O:)
in 1 woord een geweldig verjaardagfeestje :D :bounce::cheer:
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
Olliee
Wat knallen:)
OmeMini
Akira is de MAN!!!:D
charly en theo :D
P@RTYRICO
vond wel geinig!maar verleden jaar was stukken beter!Pet duo:respect:
Wat een VET feest,regen,regen,welke regen:D
Was goed Feest Maar wie zat er trouwens naast mijn in de bus uit Hapert of iets in de buurt van reusel :$ ?
was n mooi feestje op de regen na:P
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Wat een SMERIG lekker Feestje weer dit jaar! Het echte HANDE VOETE WERK :yes: Werd echt smerig lekker gedraaid :D
super ultra mega geweldig beste decibel tot nu toe!!!
Party4life..
leuk maar niet geweldig..:) Partyraiser&Ruffneck :respect:
Party_­Chicky (L)
Wat een opstelling zeg!! Volgende keer iets beter nadenken ;) Maar voor de rest,, Geweldig feest!! :respect.. Bij EA weer helemaal LOS!! :D
PartyBlok (6)
was een erg leuk verjaardagsfeesie :) en de bus was ook lachuh!!
Was master alleen een beetje kut met de toiletten steeds die halve euro, das kut of voor niks of in een keer een bedrag met een stempel, is dat geen idee? En dan een kaartje van een 50 Euri dan kan een keer brullen er toch wel vanaf? Echt helemaal top verder zelfs de regen was goed:P!!!!
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
Peter [D-Generation]
Was leuk maar zkr minder als vorig jaar! maar heb me verder goed vermaakt ;) Main was vet en Jump was ook goed klappen!
Pien010
LOS LOS LOS prachtig vond ik t !!! De regen en daardoor drukte in tenten en de ranzige sopvloer binnen en buiten zie ik dan ook graag door de vingers :D
pieter paard
vet
SUPER VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ouwe
pietervd
Geweldig feest, lkkr hard, en geweldigge afsluiter
Plianca (6)Master of disaster(6)
Jaaaa, was weer helemaal geweldig!!!! Begon warm, daarna lekker nat van de regen, maar we gaan gewoon door hej :P
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
Plukje
:D
goed feesie goed vermaakt...beetje jammer van de regen maar boeiuhhh
heerlijk feessie jammer van de regen
ponx
Charly Lownoise en Mental Theo in de regen... dat zal ik niet snel meer vergeten! Echt een GE-WEL-DIG feestje!
prijntje
wat een watjes joh weg rennen alst gaat regenen echt zielig:jaja: maar AKIRA geweldig gedraaid toen :respect:
Princesje (K)
:respect: Superfeestje gehad met z'n allen, vooral m'n lieverd bedankt.. :kusje:
early :respect:
was echt een super feesiiiiieeeee!! helemaal top!!! :bounce: volgende week weer?? :p
pruikske
dvd is waardeloos amper hardcore te zien
Qiddle Fastro
PET DUO!!! In een woord GEWELDIG!!!!
gewoonweg geweldig !!!!!!!
Zeer vet feesje, Mindustires was vetste van de hele dag _0_
R@VER
Wat een pleurisweer, maar wat een fuckin' phat feest!
RAAR MAAR WAAR
zeker een leuk en goed feest goeie sfeer ;)
Rabedoes
WAT EEN SUPERVET FEEST!!!! top!!!! pffff wat sloot Rude Awakening KEIHARD af!!!!
RaCe-BoY
het was zeker VET VET
RaveSteef
Heerlijk!!
rel frikandel
whoppa was weer lekker!!!!!(B)
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
Rick ;)
Goed zat (f)
riezzie
mega feest echt super
riGGY
volgend jaar zeker weer :D!! Alleen de regen was nie zo mooi
rijnie
Geweldig!! :D:D:D:D:D
Roed/­Wit-Mestreech
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
roomsterr'
:respect: Heb me absoluut 100% vermaakt, Wel jammer v/d regen, maar dat mocht de gezelligheid niet minder om worden ;). Briljant feest!
Royhooo
smidags was wat minder maar saonvond wast het vet bassdrum project(Y) Jump zaal was goed te doen
Roytjh
was zwaar knalluh in duh reguh:P
rtc18
so was weer een lkkr feest industrial was erg lkkr voor al day mar hardcore tent had wel iets groter gemogen heb nu al weer zin in volgend jaar
Helemaal Toppieee:D Was Echt Superr! Ik Heb Me Prima Vermaakt:)
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
S andro
gewoon een zeer geslaagd
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
Schitterend feestje! Zeker leuke mensen leren kennen, al helemaal op de terugweg station ;)
:respect: Vince, Charly Lownoise & Mental Theo!!! Heb me super vermaakt :yes: (Y)
Secabre
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
Genietennnnn
Sierellûh©
Was echt super!! Zeer goed vermaakt met al me vriendjes en vriendinnetjes :D (L) topp!!
Sjannes
super feestje alleen waarom helemaal geen coole poncho foto's??? wat kunnen mensen creatief zijn met een stukje plastic hahaha maar echt lekker feesie!
SjroN
GEWELDIG !!!!!!!!!!! :bounce: Dj coone Maakte het laatste uurtje helmaal af !! :respect:
Skunk'd
was een leuk feestje, ik heb me wel vermaakt. niks meer en niks minder
Slankie...
hop hop hop helemaal geak hoor :respect: BASS D :respect :respect: TECHNOBOY :respect:
super gezellig en het weer drukte de pret niet :P
Smets!
Heel erg vet! eentje voor in de boeken! Early Rave + Hardcore + Industrail (Y) Charly Lownoise & Mental Theo :bounce:
Smoellie
Het was een zeer geslaagd feestje.. :D Prima sfeer, goede muziek, geluid iets minder, getroffen met 't weer, niet gestoort aan da bietje regen.. :bounce: (waren al té veel verwent @ Defqon qua weer :jaja: )
Geweldig feest!! Jumpstyle was lkkr en hardcore ook :respect: Noize Suppressor :respect::bounce: Kortom volgend jaar weer:D
Snaar P
VIP kaarten? De rij bij de VIP was nog langer dan de andere rij.. prima feestje, goed vermaakt, jammer van de regen..
:respect: Super Feest super geluid en leuke mensen :D alleen de plee's kunnen beter gadver
Sooi
Smullen :D
Speek
egT MaTERIAAL OFIETS!! ZKER GOED VERMAAKT DIKKE BASS :RESPECT: PARTYRAISER&TIEUM&NOISEKICK :RESPECT:
Damn, wat was het weer een feestje...! Gelukkig is het in het begin nog vrij lang droog gebleven... De sfeer en muziek waren top!
Godgruwelijk wat een Feestje zeg :respect: Day-mar en Partyraiser :kwijl: Tommyknocker (Y) op naar 2007
Splendid <Mr.­ Blonde>
Ondanks tegenvallende afsluiters in Safaripark Beekse Plassen gruwelijk vermaakt! Echter mag de afvoer van de bezoekers vanaf de parkeerplaats ernstig in beraad worden genomen..! :frusty:
sTAATus :rot:
Vette shit 8)
duidelijk weer een geslaagt iets op naar de volgende nightmaire outdoor
Steindenaar
volgend jaar weer :bier:
muziek~was top! als ik me conditie omhoog wil schroeven dan koop ik wel een abbonement voor futurefitness...wat een kut lokatie!
:D Die ' Indrustrial Stage ',, Volgend jaar er 2 van:P .. Noisekick.. :respect: (Y)
Stoantoafel
Vet feestje! Volgende keer aan 2 kanten een bar bij de hardstyle. maar verder prima vermaakt:D
té groot
StuiterSidnO
GEWELDIG ! Dat zegt genoeg ;) ! Volgend jaar weer :D ! MEGA Dagje gehad :respect:
Heeeeel mooi feestje:) jammer van het einde! :bounce: In de Hardstyle en open air! :respect: Trilok & Chiren
Leuk feestje, niet echt helemaal mijn muziek doorgaans, maar in de jump- en hardstyle-area's heb ik me goed vermaakt en de main was vet! Jammer van de regen, maar daar was de kans sowieso groot op. :)
Eerste grote feeste buiten en twas GEWELDIG:D:bounce:
Sven:jaja:
heerlijk feest , geluid in de hc stond tezacht .
heeeerrrlijjjkk feestje weer!!!!!!! pff rob alweer heerlijk gedraaid in de oldscooltent jongen!!!!
Tedder
masterfeest. aleen jammer van de regenbui. Neophyt­­e ,paul elstak, Noise supressor waren w­erelds :respect: aleen jammer om bij thuiskomst opgepakt t­e worden door de juute in wijk. :|
Gruwelijk (y)
lekker stampen in de modder:P kvond het allemaal wel ver lopen! maar erg naar me zin gehad! NOISEKICK
goed feest, goed geregeld, goed gedraaid (industrial), en was weer gezellig met kleine liekje
Tha Clown
Super naar m'n zin gehad :bounce: ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui B)) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince :respect: (Noiken in de Koiken draaien, HELD :D)
Tha Mitchells
lkkr hoor!! heren van Southstylers!! KLASSE! tsja jammer van de regen!
(Y) Het Was Echt Gewoon ZWAAR Vet!
The Hardest
heerlijk,Noise Suppressor,daymar, en de early rave kortom prima vermaakt
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
The Vinyl Pimp
feest van het jaar (y)
Geweldig feesje.. Tatanka,Technoboy,Prophet,J.D.A :respect:
Tinu5!!
:respect: roburt natus :respect: petduo :respect: akire :respect: pila, voor de rest jammer dat ik rude awakening & the dj producer heb gemist
Vet feest..Francois maakte mijn dag helemaal goed!! :respect:
Toine [Break Zero]
Superrrrrr !!! Echt goed vermaakt! Jammer van de bediening bij het eten-drinken af en toe.. maarja (Y)
Tokkie..
Rob, Paul, en mc Hughie babe... dikke set:D.. verder goed vermaakt... :bier:
Tommy-Lee
Was echt super n de regen met Charly Lownoise en Mental Theo .. Decibel was weer geweldig!!
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
tongboy
nou het was gewoon een top feest wau wel langer door gan dan 11 uur
Tony the Torment
locatie was goed verzorgd, alleen vond ik t allemaal een beetje langerekt!! t geluid was in alle area's ook niet optimaal!! regen heeft mijn niet zo geboeid!! lekker veel bekenden!!helden van de dag zijn toch wel RAMON en THEO, UNEXIST en AMOK!!!! rogier en bob wij moeten weer eens vaker met zn 3en op stap gaan!!! en nog ef lekker rondgebanjerd met een hele leuke en lieve meid (damm, i'm falling in love with ya)!!!! oja en mn auto ziet er nu uit alsof ik de camel-trophy gedaan heb!!!!
TonYY
jaa zeker mooi feestje! volgend jaar weer van de party !! :)
toverb­al:che­er:
en losssssssssssssss was het zeker:cheer:
goldstrike :respect:
tritje
weer n Klapper van n feest achter de rug :cheer: ­schitterend hard gefeest :D pet duo was verassend! (Y)
zwaar uit me plaat in die hakke tent :bounce:
Ultra-D-Man
B2S Vet feest! regen verneukte het dus niet want alles was goeie(muziek)!:)
Un Poco Loco
doll\
dik feest hoor, echt jammer van de regen! Industrial Area was de shizzle :jaja: Partyraiser & MC Da Hustla :respect: leek wel alsof de boxen eruitklapte :lol:
Heb me ondanks de regen heel de dag prima vermaakt , Robert Natus en Pet Duo :respect:
Verdelger
Super feest (Y)
leuk feesje gehad met me mattiezz :D lokatie wat minder als vorig jaar
Victoir
Jump Area :respect: Da Emperor, Marcky, Binum, Dark-E, Coone...(Y) Alleen beetje jammer van het einde, ineens weggedraaid. Voor de rest echt een super feest..!
vldmikey
ut was zeker kk gek da doen we nog een keer
Vosje jr.
Suppppeeerrrrr VET!!!!! B2S bedankt!!!
Vrollie
Eerste keer Decibel: YEEHAA!
Weelos
Was Echt Een Vet Feest!!! ,,Tijdens De Regen Schuilen Onder Een Vuilnisemmer (Y)
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
WLMNL
Deepack, Endymion, Evil Activities :respect: verder zeer goed geluid en goeie sfeer :cheer:
Wouser
Zeer goed vermaakt. Francois :respect:
x__­Mandy:­cheer:
Superrrrr,,, i love Coone mooi afsluiting!!
Helemaal super feestje!! INDUSTRIAL :respect: SCHATJE (L)
||LOOS||™
zeer lekker feest en zeker goed vermaakt :D de regen was ff minder maar daarna weer lekker door :D
~ Spacekonijn ~
Het was echt vvvveeeettt!!!!!! (whoei)
~~Straal~~
het was een gruwlijk feest. lokatie was super. ik heb me erg vermaakt bij Darkraver's love island. Darkraver draaide geweldig
©
:cheer: Kej leuk --> Vince :respect: jammer dat de witte wijn op was en van de regen!!
® P.A.V.O. ®
In 1 woord Fantastisch...jammer van de regen.
Hmm Zeker Mooi feesie!!!
»*­Angela*­«:looser:
twas egt kei vet:) int begin mooi weer,, laterna jammer:( ma dr is goed gedraait:D :respect:Noize Suppressor:respect:
».­°.­W.­ e n d y
Geweldig Feest :D Erg Goed Na Me Zin Gehad... Ook De Regen Prima Doorstaan :)

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)