Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1371), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3693), Rosio (1953), A.D.HeiDie (1939), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2709), anoniem (1637), Error Chick (1547), Markiez (2975), L.aD.ii - B.amB.ii (1166), * Zahne (2247), 'Luuk (961), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1099), anoniem (1168), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
het was echt super!! overdag mooi weer alleen 's avonds regen..da was minder.Gelukkig konden we in de tent staan :cheer:
! SNYVES !
was goed feesje schijt aan de regen en noisekick was weer top !!! kei hard staan ragguuuuuuuuuu
!! Esmée !!
Super feest!
!!!JOR
TOP muziek!:D, dr werd lkkr hard gedraait, alles goed geregeld , beetje jammer van het weer..
SUPER!!
Decibel was de bom! wat een fest, schitterend! Bad Boyz ware Mag-ni-fiek!
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
$euren
Was een vet feest, Alleen jammer van de regen..!!:)
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek ;) Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was :lief:
'Amy..
INDUSTRIAL :respect: .. zeker goei feestje! zelfs de regen het t nie verpest.. gwoon deurgaaaaaaan:)
((@s))
Was echt super! Volgend jaar weer! De hardstyle tent vond ik het vetst!
Wat een feest :bounce: echt super... volgend jaar zeker weer van de partij
(6)CIANO(6)
ROB!!!! Tering, wat een meesterlijk opgebouwd setje weer!! :bounce: :D Is Rotterdam in the house? :yes: Nosferatu & Noize suppressor waren ook kk los gek! :D
(F)!!­Cath!!­(F)
Top feessie,me eigen zeer goed vermaakt!!
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(k) ANGY
Was weer helemaal toppie:cheer:
Super Gaaf!!..:D
(k)Jad­orspla­ce
Zware tegenvaller...
ook nie aanwezig:(, Auto kapot en geen geld:|
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feest! heb me super vermaakt!!! Was echt leuk!! :bounce: Emile en Remus Thnx voor het kaartje! 'After' met nimal erg gezellig! haha.. :)
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
WOW!! ECHT EEN SUPER FEEST!!!! zwaar goed vermaakt en leuk dat yvetje tog nog is meegegaan!!! :D.. haha :P de regen was wel eeen goede afkoeler hahah had ik wel ff nodig :vaag:
* de Kale *
Wederom super feestje !! Alleen FUCK de gemeente met geluidsoverlast :S Oja Hardcore tent volgende keer maar meer open maken ?!!
* DEBBY *
vet feest
***­Linda23***­
was echt een baggerzooitje!!! muziek vond ik ook tegen vallen!! NEE geen decibel meer voor mij!!
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
**[MARCEL]**
super super super!!!
**_Miss_**
Was zeker gezellie, muziek was goed:d alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had :S Maar voor de rest super hoor :D
**Mar[isa]
hallellujaaa,,, Super feest!!
**­Robertjuh**­
beetje jammer van t weer...maar de sfeer was goed!
SUPERRRFEEST ondanks het regen.beter aangekleed als defqon.
Super leuk feestje gehad:D volgend jaar gewoon weer!!
*­H arders­tylesz­*­
kk doll
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
Het was vet gesellieeeee
*Kev
Lekker Feestje Weer :bounce:
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen :9 Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug :( ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!! (K)
*Linnie
Zeer geslaagd feestje:respect: Op naar volgend jaar:D
*NAOMI*
KUTREGEN!!!!
Het was helemaal geweldig.... en het was ook top weer!!!
*Pim*
heb me goed vermaakt:P jmmr van de regen maar een egte begaaier heeft er sgijt aan tog?:D
*Puta Madre*
:respect: Duro & The Prophet :respect:
*RaNa*
Hardcore tent,, Was SUPER smerig dat is het enigste slechte verder TOP feest
-->Haan<--
Het was super mooi (weer) Lekker in de regen staan hossen
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
-.Jamie..
Lekker feestje (Y)..leuke mensen :jaja: en mijn paraplu deed zn werk B).
-=JoySz=-
Was geweldig feestje! jammer van de regen.. majah dan maar poncho aan en verder gaan ;)
-denies*
't was te gruwelijk... (Y) geen woorden voor :D
Jaah was gewoon super tof!!! bedankt voor het leuke weekend!!!
. JOANNY
Heerlijk feestje gehad :)
...*­LADY...­E*...­
WHAHAHA!!!Wat een feest joh...SUPER...volgend jaar ben ik er weer!!!;p;p;p;
goei feest
1, 2 st..puh :d
..Leo..
Wat een SUPERRRRR feest! :cheer:
..SandrA..
Echt gewoon een SUPER feest!!!:yes: Helemaal niks!!!!! op aan te merken:no: Volgend jaar ckers weer(y)
.Gossa
heerlijk feest
.Yvon.
Echt een super feest beter als defqon alleen jammer van de regen!
Tering vet feest :bounce: ... jammer van de regen op t laatste moment..
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
het was een zeer gaaf feestje! alleen kut van de regen! maar voor de verder rest was alles netjes :D
zeer lekker feest
DURO, EVIL ACTIVITIES, ENDYMION, GELUID :respect: superfeestje
5 minuten!!
"radio kapot "?? "nee industrial hardcore " er is niks beters dan industrial area
71 Kilo Tom
De italianen waren de grote overheersers :D
met de regen kwam de sfeer! (bij mij tenminste wel)
:.­:M v/­d K:.­::bounce:
Zekers kwant feest:respect: Regen niet veel van meejgekregen:P
:banana: Mad Schone :banana:
Duro was de beste!!!! uperfeest!
:bier: Fennik :bier:
wat een feest :D :bounce: zwaaaar genoten, B2S supergeregeld(Y):D regen kon B2S ook niks aan doen, dus waardering geweldig van mij!!!!!
:bier:­gaby:b­ier:
goed tot dat het ging regenen
:bier:­GeRtOs­:bier:
was zeker wel relax alleen regen maar dat kon de pret niet bederven bij mij ginge gewoon door in de tenten
:bounce: BasssKick :bounce:
Super goed feestje, qua locatie geluid en line up, spierpijn als de mtf, maar die tyfus regen, maar mocht me pret zeker niet drukken, de hardcore tent was :respect: meer dan goed
:bounce: cin :bounce:
het was een vet feest
:bounce: DaSanniej :bounce:
Onwijs mooi!!! prima vermaakt daar :D:D :bounce:
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:bounce: Teun :bounce:
echt wel weer een zwaar vet feest, ruthless draaide op de mainstage ook aardig lekker
:bounc­e:Gird­:bounc­e:
Goeie sfeer goede muziek wat wil je nog meer ;)
:jaja:­Milan:­jaja:
Woow Noize Supressor:respect: Hij flikt het telkens weer he:d
:xtc:H­ardsty­leboy:­bounce­:
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden :cheer: maar om 8 uur was het bier op :@ en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo :@ en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor :P alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter :bounce:
moeilijk knal feest gwoon :bounce:
<Noise is my Message>
Gek Gek Gekker dan Defqon.1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­­­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Disto­rtion :respect:
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>>Simtec<<
Pet duo wat knallen die lui, goed na me ­zin geha­d, vondt alleen industrial en paar andere ­area's ­wel erg simpel ingedeeld door de organisati­e, zek­er aangezien er erg veel regen werd voorspel­d! en­ volgende keer wat meer bars of een stuk groter, d­e bar in de industrial was echt veelste klein!
twas een super feest!!
@dem@
wat een vet feest er werd goed gedraaid en een goed geluid op naar volgend jaar
HET VIEL ME ERG TEGEN HAD ER MEER VAN VERWACHT EN OP PARKEERPLAATS ZUID OOK NOG ME FRONTJE VERLOREN VAN EEN PIONEER DEH-6300R KUT KUT KUT:-(
[ Aszjé ]
De italiane diek op hellraiser heb lere kenne weer gezien :D.. Duchtig staan hakke mi hun in de Early rave :D!! :respect: Tommyknocker, Endymion.. Early rave !! ma vooral :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
[AMG]r­udy666­[ppt]
was kk wreed
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
[H]enny
Master Feestje :buig:
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
[L]awd­yMiSsC­lawdy(­L)
HELEMAAL GEWELDIG!!
Leuk Leuk Leuk :D :D :D :bounce:
][Het was echt een mega feest!! een dag om ECHT NOOIT te vergeten:D:D(B)(B)((B)(B) oja en we hadden echt kk veel SCHIJT AAN DE REGEN GABBERS zijn Diehards
[OKP] JCVD
was weer geweldig weer viel ook mee en werd lekker geknald :respect: Outblast :respect: Catscan :respect: B2S
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
haha echt een kkvet feesjuh,, Industrial Dj's(y)(y)(y),, schijt aan de reguh
ging er weer aardig op..precies op tijd binne voor PARTYRAISER...was weer SUPER...wesley tot de volgende x...alleen dat KK-WEER op het eind
was gezelllie :D allen die tyffes regen zeg bahbah
__*­ Trieske *__­
Zeker een goed feestje. :P Goed hard kunnen jumpen zeker op bass drum :):) tot volgend jaar he meesen....
Heerlijk die regen:d Superfeestje:d
_FeMmM_
GOEDDDDDDD!!
`raMo.
Het was ZEKER een vet feest, jammer van de regen, only no-one can stop us!
A.S:bounce:
Supeer veett feesjuh:bounce:...volgend jaar weer:yes:
ABU
Spierpijn.... Jumpen is niet goed voor het lichaam...
Was echt coolw... ook het stampen in de regen...
lekker feesiej alleen jammer van de modderpoel en de drukte in de tenten
Alex S
wat een heerlijk feest! :D en zo hoort een techno tent ze zijn! vanaf het begin knallen met allemaal zeer lekkere setjes: in t bijzonder Pet Duo, Amok en Awakening :respect:
Decibel ... WOOOOOOW !! :D :respect:
Angel-Rico
de best duidelijk
!!!TOPPERTJE!!! met dank aan mijn mede lastminute decibel ganger! die ik overigens de rest vd avond niet meer heb gezien!!
Anthony G.
Supers....leuk om je weer eens te zien zusje heerl­­­­ijk Los in de regen doen we vaker para !:P!!! :respect: Early
Appelsien
Was een mooi feestje!!
Zeer lekker feestje!
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
Akira vs Producer damnnn (L)
(y) feest !! + (y) sfeer bij de early, b­­i­jna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen ­F­ew­ en Vinc­e en zelfs de regen kon de pr­et niet­ druk­ken,­ gewoon doorgaaaan !
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
b) sender
was egt een gruwelijk feest goeie sweer en die regen maakte et eigenlijk gewoon af..:yes: :bounce:
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
dat kutweer heeft alles verpest :(
Barbie_TM
Lekker stampen in de techno tent..
was goed
Be Free!!
Was een super feest!!!!
BeeVee
Heel vet feest :jaja: goed vermaakt. area's wel wat ver uit elkaar, mja dat krijg je gewoon met 10 area's. geluid was goed, aankleding ook en sfeer ook heel goed. jammer van die regen en dat t dan wat druk werd in sommige tenten. Al met al heel goed vermaakt op me eerste Decibel :-D
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
Bels-Geak
Dope Feesie !!
Bies
Helemaal geweldig!!! Jammer van dat heueltje :O
het was een leker feesje was ech goed de volgende keer weer
TOP!!
lijpheid te ziek maar wel zwaar stijl:P:D
BlOnDiE-LiCiOuS
Was me wel weer een feesiej alleen minder van de regen blubber boel...!!!
Een zeer geslaagd feest !! :bounce: Er werd goed gedraaid, en er was een prima sfeer (Y)
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
Bossenoot
:bounce: da was weer een geslaagd feestje :bounce:
Br!­L Zonder Br!­L
Jah zker een geslaagd feeske! zeer goed vermaakt. alleen dat die kut gemeente begon te zeiken over geluids overlast! gaat nergens over.
Bramcore
was weer vet!!
Buri :bier:
van het BEGIN tot het EINDE!! TOP! QBASE MFUCKERS!!
was toppie:)
Car --> South
dit was zo fucking gek!!!! ben er nog onder de indruk van whahahahaha
Heerlijk feestje! (y) Vooral dankzij de super lieve gezellige mensjes met wie we waren. Helemaal super, zoveel LOL (L)
:respect: was zeker een goei feestje, regen was wel minder, maar boeit niks.. Duro was heilig
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
was egt een supper feest goed vermaakt alleen die kut regen had niet gehoeven der na weer erg vet !!!
d a v i d o f f :[
Oh mensen, Pet Duo! :bounce: Echt helemaal los! :D
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
Super feest, en geweldige locatie bij mij om de hoek!!!!!!!!!!!
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
DA SPOEKIE
het feest was goed de regen was minder vorig jaar was beter dj francois was toppie ,charly lownoise & mental theo improvizeerde heel goed ondanks de storing heb me heel goed kunnen vermaken :p
Zeker wel TOP Feestje!!!:D
DaMi
was ect te gek staan nu nog op de camping gezllig groepje weer zeeland bedankt wahaha :respect: Tommyknocker :respect: echt een wereld set keurig man !!!
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
Danielle!!
Was een super feest!!! Alleen jammer dat de witte wijn om 7 uur al op was :)
Darkness - Always be a rubberboot :p
zooo dat was goed zeg, boeiend dat het regende.. gewoon beuqen!
het was gewoon super niet te vatten voor woorden !! alleen terug naar huis ging niet want het verkeersregelaars hadden het te druk met die lampen !!!
knallen tot t eind!!! vet vet vet, early(l)(l)
Death By Design
vol gas derop mooi feestje
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
TOPFEESSIE!!!
DerekRaver
geweldig feest (Y)
DH-Harry-DH
was kk losssssssssssss
Wat een feest :D Afsluiten bij Rude Awakening was geniaal (L)
Distorded Freak
Duro , Tatanka,Luna , Technoboy en natuurlijk Southstylers we are a wicked and perverse generation who last for a sign!!!!
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
Diva**style
zo ver lopen was t niej, B2S was een top feest keep it going..
Dj Agonizer
toppie leuke dag gehad daar:P
DJ Davo
Was zeker wel een dope feest :P, Vince heb klasse gedraaid :yes: en darkie was ook erug dope
geslaagd feest :yes: volgende keer cker weer van de partij
DJ HARDBLASTER I'M BACK
Wat een geweldig feest veel bekenden en er werd bijna overal super gedraaid :respect: The Prophet en Southstylers
Dj Hydra
van 11 tot bijna 11 gefeest... waren aardig wat speakers opgeblazen geloof ik... mainstage... hardcore:s Tommyknocker was helemaal vet... en duro was ook wel de shit... snuive snuive :D
Dj Jeff (APC)
egt superrr feest volgend jaar zeker weer :D:D
DJ The Reaper
echt geweldig alleen jammer van et geluid in de hc area en de speakers van de industrial area en de regen natuurlijk maja je kunt nie alles hebben kheb me eigen prima vermaakt volgende keer zeker weer :respect: to partyraiser & unexist :respect:
Dj Tweaker
was weer een topper vandaag :D geweldige dag voor in t geschiedenisboekie
Dj.Larz
Was zeer geslaagd feessie jammer van de regen
vond het weer nog meevallen, super feessie !!!!!!!!!!
Djexunz
Goed feessie! Alleen jammer dat de set van Lownoise & MenTheo letterlijk in het water viel. Ik was wel benieuwd naar hun setje :9
Heel geslaagd feesje! geluid in de hardstyle tent en main stage echt super. Er werd super gedraad (southstylers, pavo vs isaac, Prophet enz) kortom geweldig!
early rave was super!
Dr. ePhil
Amok en Rude Awakening!:respect:
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
DUBbel Dwars
Echt een super feest, veel beter dan vorig jaar :r­espect: echt GEWELDIG, goed vermaakt :bounce: Pila,­ Duro, Bad Boyz en Technoboy :respect:
DulluH
geslaag feestje:P:D alleen jammer van de regen:P volgende jaar zkr weer:P
vuurwerk was een beetje te veel van het goede, had je net zo goed 5 euro minder voor kaartje kunne betalen
e v ii x
Supper feestje, goed weer lekkere muziek, alleen slechte afsluiting van Panic! jammer..
Edjuh
Geweldig :D :respect: Hakkuh in een poncho b)
EdJuH :bounce:
was gewoon een tegek feest :d volgend jaar zeker weer
Eierdop..
Helemaaal toppiej(Y) enne mensen als het regent hoeven jullie niet te rennen als of er een 1 of ander eng monster achter jullie aaan komt!! hahahaha :loser:
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
jammer dat het ging regenen.
Mega vet feestje mooi einde ook al da vuurwerk
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
Ernesto85
zeker vet feest !!!!!!
Extree­mHardc­ore
vond het echt een klote feest
Fc den boschweg :bier:
Super vet feest :bounce:Partyraiser & Unexist en Noisekick!!!!!!:bounce:
Federi­coLope­z
vet feest en we hebben nog meer zon gehad dan voorspeld:P
FeMmIe
supertje!
Fer-e
HEHE ondanks de regen nog een kicke feestje :) weheheh mooie openingsfeestje weer na lange pauze :P
was gezellig net thuis prima vermaakt alleen jammer van de regen :) dj's(Y)
Flexy
teveel terroristische aanslagen
Flipkonijn
VET!!!!! alleen véél te kort! volgend jaar wil ik nog de hele nacht doorgaan!
Super leuk,,,veel bekende helemaal geweldig :D
Locatie was gewoon kut, veel te uitgerekt. Zonder WWS was wel relaxed, moeten ze vaker doen
Fr9ddo
ik heb een boot!!!!!
Framboos
Top feestje!! t weer was opzich ook niet heel erg! schranz (L)
Early :respect: lekker :bounce: in de regen :d
echt kut da ik eerder naar huis moest om te werke :( maar verder echt geweldiggg!!!! :D
Frensmeister
Lekker :) Poncho Pogo :respect:
Ondanks het weer, of beter gezegt door het weer he­b ik een prachtfeessie meegemaakt. Lekker losgaan ­in je poncho op de Main Stage, was super melig8) Van afsluiter Panic had ik wat meer Mainstream hardcore verwacht later in zijn set, helaas pindakaaaassssss!
Darkraver love island :respect: Echt te vet daarzo! Lekkere ouwe platen, heerlijk genoten daarzo! Voor de rest...Top feest, geweldige afsluisting...Kheb heimwee :(
Funny-Bunny
ik vond het een geslaagd feestje charly lownoise&mental theo vond ik super van de ene kant jammer dat het geluid uitviel door de regen maar toch had het wel iets iedereen met de poncho aan en hoppa :cheer:Noize Suppressor:cheer: niet verwacht maar Rude Awakening vond ik ook wel sjiek
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
gabba
Het was weer een tegek feest! Deze editie heeft alle andere overtroffen! B2S :respect:
super locht
gekke lijpe bert
helemaal gek best feesie volgend jaar zeker weer :bier:
Gekkuhuis
het was het feest van het jaar knallen en het weer zat ook gelukkig mee volgend jaar zijn wij er ook weer bij de muziek was vet knallend jongens van b2s ga zo door
GEN-X
_O_ Weer boeide nie veel.Was super vet iedereen bedankt. I (L) me schatje schatje
Gerald
Top feestje weer :D Geluid ook overal lekker hard! Weinig last van de regen gehad! :D
Gewoon adje
was geweldig
gietahh
echt kk vet :D was cker vet lkker gek doen :xtc:
Gijss
Wat een TOP feest, Uitschieters Tatanka, Duro, Darkraver en Nosferatu:respect:
GizmoNL
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen;) viel nog mee met voorspellingen..
jaja, twas weer Gezellig :D :bounce:
Grundahl
was zeer goed te doen!! door de regen werd het alleen maar vetter!! PILSEN!!
Geweldig! Zeer geslaagd!
Haagsehoolie
Was weer helemaal losjes :bounce: en Zwaar gezellig.echt helemaal perfect.:respect:
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
was wel een goeie feestje:cheer: zelfs het regen hield ons niet tegen;p charly lownoise en mental theo:respect::bounce:
Geil :cheer:
Hardcore Heavyweight !!­
Noisekick !! :respect:
weer een heerlijk feestje gehad...~!! alleen barindeling mag de volgende keer wel beterr...
HardCoreFem
Soooo wat een vette party!! 8) Eerste keer Decibel outdoor en zeer zeker niet de laatse ! :respect: Early Rave, Hardcore, Main Stage :respect: Jammer dat het ging regenen en de tenten propvol stonden :S
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
hardstyle baby
was een leuk feesie heb me goed ver,aakt daarzo :P:P:Paleen jammer van die ene grote regenn bui :S:S
Hardstyle minded!!­ - - Björn
Heerlijk feest! D-block S-te-fan lars tindy tatanka toppers!
zo was lekker feesiej :P
Harry Nak
Helemaal top, keihard los in de plensregen op de op­en air tijdens Lownoise & M.T. , kippevel
Harry Porno
:bounce: :bounce: :bounce:
Heb me goed vermaakt. Hebben geluk gehad dat het pas zo laat begon te regenen,snap niet dat mensen daar over vallen,was toch voorspelt dat het zou gaan regenen is wel jammer, maar gewoon doorfeesten. Dj Paul en Dj ROb wat een set, SUPER gewoon ben helemaal uit men dak gegaan toen, :respect: :bounce:
HENNY070
heeeerlijk feessieee (Y) heb genoteeee :D:D
Super goed Feest :D! Echt Toppie! Volgend jaar weer :respect:
VET feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hollowman
Was me wl een vette party, nattigheid was een beetje jammer, ma heb wel ff fijn staan plashakken :devil: Ma wtf was er aan de hand met d telefoons daarow?? :S Anywayz, volgend jaar ben we dr weer bij heur.. :bounce:
housechica
zeker een heel geslaagd feestje mooie lokatie en met het binnenkomen allemaal goed geregeld:)
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
Icer1x
't was gruwelijk genieten daaro, alleen jammer dat de hardcore tent op ut eind zo zacht draaide
iekkie85
pfffffffff wat een dag....t was echt super
Damn, ik heb me wel vermaakt zeg. Op www.woutie.com staan veel foto's maar ook nog een vette film van dit feest, leuk gemaakt ! Greetz, woutie
DECIBEL is gewoon het feest der feesten :D was echt kk vet!! volgend jaar dus zeker weer :P
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
:respect:
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
J' lijntje
:respect: Duro Man Van De Avond :respect:
janine83
Heb het echt zeer goed naar mijn zin gehad! Echt een superlocatie, mooi opgezet. Best wel getroffen met weer. Werd super gedraaid overal. Volgend jaar zeker weer!
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
GEWELDIG:D zany zany zany maak me geeeeeek :P
JD B)
FUCKING VET!!DECIBEL rules again!! :cheer: In de regen HOPPAAH!
Jefferson: Raver ofwat...­B)
Early Rave stage was geweldig:respect: wat een geluid:| verder echt een topfeest, jammer van die regen op t einde maar dat heeft zeker niks afgedaan aan dit feest:D
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen! (H)
me eerste feestje O:) maar heb heeeeerlijk genoten :D
Jeske!!
t was super!!! tis mar goed deh we niet smelten he ;)
Jillicious
Hoppaaaaaa dat was me het feestje weer wel :cheer: Super vermaakt (Y)
zeer goed
Joeri 1805
Decibel 2006 1 woord geweldig feest iedereen was gewoon relax (Y)
Joest
Was weer een vet feessie! En een buitje voor het stof was wel lekker!
JOHNNY BRAVO
onvergetelijk
Jojo :)
:D
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
Jordaeh
Heel vet feestje, regen was jammer maar te verwachten! Mocht de pret niet drukken, prima naar m'n zin gehad. Waardeloze fouilleren btw.
Jorr:D
Vet Feest :D beetje jmmr van de regen en de muziek die uitviel :S
was een super feestje! MC DA HUSTLA :respect:
jammerz dat t ging regenen
Super Feest Volgend jaar weer aanwezig:p
Juulleke
Heeerrrrrrlijk feestje!!! Hoogtepunten: Nossie, Charly & Theo en de scratchmaster Vince natuurlijk! Lekker onverschillig in de de regen hakkeee. Lasershow bij main was ook zeer de moeite waard!
Kami
:D Schijt aan de regen, dik gas erop, in 1 woord: GEWELDIG :bounce:
Kenanus
leuk feestje maar jammer van de regen
Kenneth (L) JOys
Was egt een super feesje,,! Goed naar me zin gehad
Helemaal waus weer!! Zwaar kikkuh....!!
lekker gaan met die banaan! Tieum held!
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
echt geweldig goed vermaakt :D....maaaaaar...TE druk bij wc's en dan ook nog dokken, b2s neem een voorbeeld aan q-dance zou ik zeggen....geluid was soms ook niet al te best :no:...enneee..regen?? welke regen?? :9
knakkie_1982
het was tering vet alleen jammer van die stink regen en dat ik iedereen kwijt was en het vreselijk koud had
knock,knock
was weer eens een super feest
Het was een goed feest, alleen de hardcore tent had wel iets groter gemogen... is dat Nederlands? Ow ow ow!
KrebsKoppie
Super Feest, alleen jammer van de regen waardoor de hardstyle tent te vol werd:(
GEWELDIG is nog te weinig :d WAS UBEERRRR
krissy­:cheer­:
yoooo zwaar goed feestje gehad! :cheer: jammer v/d regen,mjèh : lang leve de Poncho's!! See Ya Again Next Year!
Het geluid bij de hardcore kon veel harder
L.­aD.­ii - B.­amB.­ii
Feest was ondanks regen zwaaar geslaagd!!!!!
L076
WAs zeker 1 van het vetste feest dit jaar :respect:
L0t
Een heeeel moooi feestje!!!!!!!!! Super gezellig!! :)
L@R!SSA
heeeeeeeeerlijk feeeeeeeest :D
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
Gewoon helemaal klasse :respect:
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
Lanoz
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
Ondanks de regenval was het echt gekte :D
likkum
het was weer een lekker feesie!!!!!!!
Lindaake '82
yeah
Linez
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval :P Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten :D
Heerlijk feesieee !!! Zkrs Paul Elstak & Rob :9 * :D
little-god-of-hardstyle
Fantastisch; Trilok And chiren, southstylers, Tatanka, Pavo vs. Isaac, SUPER :respect: En zelfde effect als (zw)emporium, zo vet, in de regen!
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
Louise(k)
was echt toppie met je nancy (k)
Lucas*
:respect: TheProphet :respect:
LUCKY SLEVIN
geweldig feesje
Leuk, schranz. Pet Duo :respect:
Mooi feest!! De regen maakte het nog gezelliger!! :D
M o e n s s
kwil terug!!!
super feestje
Maaak
super feest.. Geweldig vermaakt!! :D
Maarssenaar
zeer goed
Geweldig
ge-wel-dig! :kwijl:
Manie85
geslaagd feestje, alleen jammer dat er niemand met me mee wou housen in de regen..
Mark Antoni
was gezellig :Beer: maar lang niet geweldig :respect: voor Vince & noize suppressor:D
Mark_V
Was weer echt mega vet, :bounce: :yes:
markdegekste
jah goed feesie:D:P
ECHT EEN DIK FEEEEST :bounce:
Mass *
JA, lekker feestje :D Beetje jammer dat het geluid zachter moest :(
Maxime B.
de tering wat hebben we hard staan gabbere.....en vince was zoals gewoonlijk DE man.....samen met evil activities, charly en theo, rob, paul, nosferatu, iedereen dus :D ole
Mayera
Ja zeker super feesie en geluk met het weer gehad ! Alleen dat wachten bij het eten duurde lang:P Maarr zeker gezellig!
MC RG
:respect: BEEKSE FUCKING BERGEN!!! THANX GOOL E.O. WAS ELKE EURO VAN DE 46 WAARD :d:d
mel1986
Duro..Sterf!!! D-Block & S-Te-Fan Helden :respect: Tatanka :respect: :respect: Lars Tindy boven verwachting goed :) Soutsylers live was ook zeer goed te doen!
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
Men-Oh
Was super gezellig met onze groep, maar het feest op zich had niet zoveel bijzonders vond ik. Lokatie van vorig jaar was 10x beter...
HEERLIJK FEESIE!!!!!!!!!! ZEER GESLAAGD!!!!!!!!!!! woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
michel_bouli
:respect: Karel laaggeluid & Mentale Theo :respect: Wat een vette set..en wat een sfeer kan een stortbui brengen dan :D:P Ruthless draaide ook erg VET!!! :respect:
Michellûh..
Vet Feesie..!!:D
Miek *
Super! heb me zeker goed vermaakt :P
Geweldig feestje :D
hij was weer lekker alle dj`s :respect:
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Miss Lobbi
Wat een super feest mensen! al mijn vriendjuhs dikke (K) was super met jullie!!!!
Miss N-Emmy
Jazekers erg goed vermaakt, alleen jammer dat ging regenen :/
Jaaa was gezellig :bier: Heb me goed vermaakt !! Tent was wel heet ja..
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
Moppiejjj
was egt knalleeen!!! :cheer: superfeessie
Mr Mondello
Sow, niet meer normaal dit feest or, echt een Beste feestje!!
MR SH1N3
PURE GREATNESS !!!!!!!!! 100%
N.ePP.ii
Goed feessie, best weekend ghad :)
nanciej
top:D
NathalieF
Geweldig naar mn zin gehad!Superlocatie/organisatie,Alles was perfect!(ik stond al lekker droog in de hardstyletent voordat de stortbui kwam!
Naughty Devil (6)
Echt Super!!!!!!!!!!!!!!
Neomi!!
top feestje:D, alleen kut weer:@ maja
Neptunes_23
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
was lekker feestje! alleen jammer van de regen, en dat het bier, cola en flügel op was op een geven moment. ook vond ik het best ver van elkaar vandaan liggen allemaal? maar zeker het geld waard!!!
nighthawk ;D
was een zeer geslaagd feestje, had me er alleen toch nog net iets meer van verwacht!
Echt een lekker feestje :P(Y) Jump was echt zwaar goed te doen! :worship: Als we gaan dan gaan we harrrrrrrrd!!!! :bounce:
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
Noizemarine
Super feest!!! super sfeertjuh en goeie muziek en mannen van de avond toch zeker. THA NOIZE SUPPRESSOR !!! :D
Notorious-:bier:
GOED, MAAR MATIG!!!
Da was unne goeeie
NUDIE
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt:bounce:
Nuiver Met Een A
Super vet feestje echt vette locatie als het volgend jaar weer daar is ben ik er zeker weer bij
Nynke 8)
Was superdag weer :D
nyo-ig
voor zover ik er was had ik het er wel naar me zin.. huppelend en zwierend door het zand met lau unt zweefkaak . sunt dat het zo moest lopen ..
ojsky
kankaaaa....die techno!! te waus voor woorden!!!
oOMiSs_­MariSsOo
Top feesje:D!!!! Echt supper!(Y)
Oorsplijtend
Producertje en mr fury top! Akira begon goed maar werd na een kwartier kut! Verder lekker feesie met de stichting
charly en theo :D
Para J [JWT]
Goed feestje...!!!! Charly en Theo :respect: (L) Regen !!!!!! haha :)
super ultra mega geweldig beste decibel tot nu toe!!!
Partyrico
heerlijk feessie heb m weer meesterlijk vermaakt :jaja: mensen met wie k was bedankt!!!
PartySjaak
Asociaal Bruut Feest!!! :D:D Hardcore Mainstage Industrial!!! Panic mooie afsluiter (Y)
geweldig
Peetraatje
Bobedie!
Heel erg vet!!! En de regen gaf de dag net wat meer glans...
PFSquad MC
Zeer Goeie Dag Gehadt :respect: B2S. Foto's o.a. WWW.PFSQUAD.NL
Philips
lekker feestje buiten de toffe buien op het einde
Pimpel
wat een geweldig feest zeg... :respect: voor iedereen die in de regen bleven staan tijden charly lownoise en mental theo... Unexist was echt gaaf
Pipster
Was weer een TOP dag met lieve en leuke mensen....!! Thanx...! (k)
Piraatjuh aKa SpaMafkees
Nah heb alleen duh early gezien en daar egt genotuh met ons groeppie , was weer zwaar hersuhloos hoe het hoort tuh zijn! op nah volgenduh feest!
Plianca (6)Master of disaster(6)
Jaaaa, was weer helemaal geweldig!!!! Begon warm, daarna lekker nat van de regen, maar we gaan gewoon door hej :P
Plukje
:D
't was geweldig helemaal toppie
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
prijntje
wat een watjes joh weg rennen alst gaat regenen echt zielig:jaja: maar AKIRA geweldig gedraaid toen :respect:
Princesje (K)
:respect: Superfeestje gehad met z'n allen, vooral m'n lieverd bedankt.. :kusje:
B2S heeft zichzelf overtroffen met de decors! De mainstage was super! Veel bekenden gezien en een hoop lol gehad!
QB
Tja wat zal ik zeggen. Heb het erg gezellie gehad :D ondanks de regen en de blubber.
Qiddle Fastro
PET DUO!!! In een woord GEWELDIG!!!!
QLUBTEMPO
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
Ja t was een leuk feestje:bounce::bounce:,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt;)
beetje kopie van defqon.. jammer van de hardtrance :/ voor de rest geslaagd :bounce:
R@$h!d@
2 DJ Nowaxx > super goed gedraaid schatje, ben echt trots op jou!!! :D
RAAR MAAR WAAR
zeker een leuk en goed feest goeie sfeer ;)
RamPag3
leuk feessie jah!!
Rated-R
DAMN! DIE OVERSTAP VAN RUFFNECK! NIET VERWACHT, MAAR WAT GOED:D:D:D
Razer.NL
Geweldig feest.. :respect: charly & theo ... Technoboy :D The viper..
De decoratie was vergeleken met DefQon minder maar de muziek was wel beter. Ook jammer dat je zo`n pokke eind moest lopen voordat je van de ene kant naar de andere kwam. En voor eten moest je te lang wachten door het IQ van de mensen die ons hielpen. Voor de rest GEWELDIG :D
rel frikandel
whoppa was weer lekker!!!!!(B)
(Y) Zeker goed feestje!! Volgend jaar zkr weer present !! WIJ ZIJN HARDER DAN DE REST :respect:
Rick ™
lekker feestje tot 19:30!!!!!!
Ricooow!
het was egt geweldig!
cd is lekkerrrr
rijnie
Geweldig!! :D:D:D:D:D
Rinus
Tsaaa masterlijk! Tatanka. Paul&rob, Luna te zot g­ewoon! Super geluid in iedere area:respect:
super vet feesteeeeee:yes:
Roberto Corleone
Leuk feestje was weer goed begaaie
Roeltje
Weer zeer geslaagd feestje, Partyraiser en Noize suppresor :D
ronnie ronnie
heerlijk feesie :respect: hardcore
Roxxxy*
zeker geslaagd feestje
:respect: jump area :respect: super kicke!!! :D
S0ezie
Helemaal Super :bounce:
sanne (6)
had er meer van verwacht :( was té druk bij de hardcore tent :|
Sanne o:)
Super! :cheer:
Sanne:­bounce­::bier­:
prachtig prachtig, paul en rob:respect: heerlijke set, das nou echte muziek:bounce:,Limburg/Zeeland:cheer: zoals altijd weer van de partij, geweldig!!!
Egt Super :cheer: zelfs in de regen!!
Sasjee­:bounc­e:
Het Was een super feestje:):) zkr op naar volgend jaar :D:D
Secabre
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
Senna *
uitermate TOP!:respect: ; 1e feestje, en zeer ges­laagd! :D Hardstyle & Jump-tent (Y) ..tot volgend j­aar! :bounce:
Genietennnnn
Sjorsum
was weer een zwaar de top feest, alleen jammer van het laatste half uurtje
Slager™
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten :S Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr :D:D:D
vet
Snaar P
VIP kaarten? De rij bij de VIP was nog langer dan de andere rij.. prima feestje, goed vermaakt, jammer van de regen..
:respect: Super Feest super geluid en leuke mensen :D alleen de plee's kunnen beter gadver
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
Sofietje (L)
:respect:, Was Super...Volgend jaar weer aanwezig ;)
soppie
Ik vond het weer een super feestje
spacemouse r r r
DEN-HAAG hakkuh was kk chemies bijna nokkie gegaan:P tnx maatjeee
gemisr op naar nigtmare
SUPER naar me zin gehad! veeeel beter dan vorig jaar! snel weer stampen met me knallers!
Steindenaar
volgend jaar weer :bier:
Die industrieele tuin was wel geinig hoor :bier:
zet voortaan de industrial bij de early en bij de hardcore neer, dat scheelt echt kilometers... voor de rest kon t r mee door
Streng-DengDeng :bounce:
kon tog weer nie beter.. :respect: b2s
Ja geslaagd feestje, alleen jammer van die regen inderdaad. Neophyte:respect:
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan! :p
Heeeeel mooi feestje:) jammer van het einde! :bounce: In de Hardstyle en open air! :respect: Trilok & Chiren
Suusjuh :rot:
Jezus wat een fucking bruut feest, bijna alleen maar in de Early gestaan (y) Het park was niet echt bruut ofzo, maar ik heb echt zwaar gelachen het hele weekend, toch LIPPIE ;)
SUZE.
Vermaakt. :)
heeeerrrlijjjkk feestje weer!!!!!!! pff rob alweer heerlijk gedraaid in de oldscooltent jongen!!!!
t0m0x
ik vond het echt een super feest!
Superrr!!Echt een tof feest en zeker voor herhaling vatbaar!!:D De sfeer was ook niet te houwen, ondanks de regen.. :D
Techno Jack
was weer lekker gek doen daar... :P
Gruwelijk (y)
T Was egt een Vet Feestje:recpect: Alleen De industrial Hadde ze naast de hardcore moeten plaatsen
Tessiej
Was egt Geweldig feest, alleen jammer da me telefoon t nie deed, maar ach, kei goed vermaakt igg:D
Tha Clown
Super naar m'n zin gehad :bounce: ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui B)) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince :respect: (Noiken in de Koiken draaien, HELD :D)
Ik ben vandaag pas bij aan het komen dus zal wel n goed feestje geweest zijn dnk ik zo
ThaFox
JAja dit was zeker Te VET:) Alleen de parkeerplaatsen:S
The Grimreaper
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. (Y) Er werd bij de Early Rave open air echt sup­er­ goed gedraaid. :D Zeker door Charly Lownoise en M­ent­al Theo ondanks de regen en kortsluiting bleve­n ze­ gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. :D Volge­nd ja­ar zeker weer van de partij. :bounce:
In 1 woord GEWELDIG!
The Space We Are
Duro:respect:
The_Razzler
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde ­deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon­ te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe­ pwoap remix :respect: Beste liveset was DJ Coone ­:woeptidoe:
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
TimoH-023-
Was weer een top feesie alleen jammer dat het ´s middags toch nog moest gaan regenen!!! JDA met Outblast :respect:Helemaal top!!!
Tinu5!!
:respect: roburt natus :respect: petduo :respect: akire :respect: pila, voor de rest jammer dat ik rude awakening & the dj producer heb gemist
zeker vettt !!:D
Tom ©
Zekerz un chill feesie, volgend jaar weer
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
het was weer geweldig vooral early rave dom door gaan in de regen haha!
Trinity³
Heerlijk feestje :lief: Locatie Beekse Bergen beter dan Lingeos naar mijn mening :jaja: Goed georganiseerd door B2S ook, bijna alles klopte (Y)(Y)(Y)
tritje
weer n Klapper van n feest achter de rug :cheer: ­schitterend hard gefeest :D pet duo was verassend! (Y)
Twin Sister
leuk en aardig hot feestje...:yes:
Geweldig, volgend jaar weer... (K)
v33r
was echt gezellig :) super feestje lekker nat geregent:P haha
Heb me ondanks de regen heel de dag prima vermaakt , Robert Natus en Pet Duo :respect:
Goed te doen ondanks ik op Krukken moes lopen:( wel jammer vant weer, voor de rest super:D
Vlaco
Pet Duo :respect:
goed feestje alleen jammer van die stortbui
VTM:bo­unce:T­hyske:­bounce­:
MAsterlijk geweldig overtreffent drie worden die een geweldige dag Compleet maken :bounce: Top feessie NOISKICK :respect: Akira :respect:
mooi feesje jammer van de regen
Wannadance
flink staan stampen bij de jump :bounce: al kon het geluid beter!!- Super feest!! :respect: En echt kut om die parking af te rijden... lang staan aanschuiven:S
wesley (L) kimberly
de regen was kut en dat het zo druk werd in de tenten maar de muziek was enorm goed!!!!
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
Wezzle_
was egt weer superr vett...
Whit-ney
Was echt gezellig!
Prima feestje, maar een beetje jammer van het weer....
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
Zeker super feestje :woep: :P!!!!
helemaal uit mijn plaat,veelste kort,doen we snel nog een X!!!!
x__­Mandy:­cheer:
Superrrrr,,, i love Coone mooi afsluiting!!
Y-punt
Zeer geslaagd feestje! :bier:
zooo was kk hard loss! super vermaakt met mn lieve schatje!!(L) jammer van de regen op t laatst, maaar t was GEWELDIG :bounce:
Wat een vet feest :bounce: :D
zeker vett!! complimenten to b2s ennuh main stage op het laatst HEFTIGGG TOT VOLGEND JAAR ZEKER WEER!!
jammer van de regen maar voor de rest topdagje gehad..:respect:niosekick:respect:
Zweven!!
Goed vermaakt volledig space tjah diej regen he :roflol:
{D©S}C­ornett­o®
Zwaar Bruut Feesie :respect: Bryan Fury & The Dj Producer :respect: Regen of geen Regen Charly & Theo waren Geweldig :bounce:
was zkr vet(y)
:bounce: :bounce: GoeeeeeeeeD :bounce: :bounce:
||LOOS||™
zeer lekker feest en zeker goed vermaakt :D de regen was ff minder maar daarna weer lekker door :D
~!Hanneke!~
echt een te vette party!!!!!!:D
~*Sammie*~
zeker weer vermaakt :yes: heb nu alleen spierpijn van die flyers uitdelen :P
~Moontje~
Regen??? heerlijke zon!!!!
~Will-o'-the-wisp A.­K.­A Dwaall­ichtje­~
Vet feest hoor, echt gezellig!!! En wat die regen betreft SCHIJT AAN!!!
† Gabberdoom †
leuk feest ;)... veel ouwe gabbers :) ... geluid was minder:P
¤Jessos (F)¤
was zwaar knallen:bounce: jammer van de regen maar we krgen van die handige regenjasjes:) verder was het gewoon SUPER:!:d
©
:cheer: Kej leuk --> Vince :respect: jammer dat de witte wijn op was en van de regen!!
Het Was Echt Een Geweldig Feest, Volgend Jaar Zeker Weer... Lkkr Knallen Met Mun Maten, Op Naar Q-Base & Qlimax...
Goed feestje gehad..Zker goed vermaakt
»*­Angela*­«:looser:
twas egt kei vet:) int begin mooi weer,, laterna jammer:( ma dr is goed gedraait:D :respect:Noize Suppressor:respect:
».­°.­W.­ e n d y
Geweldig Feest :D Erg Goed Na Me Zin Gehad... Ook De Regen Prima Doorstaan :)
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)