Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1371), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3688), Rosio (1952), A.D.HeiDie (1939), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2704), anoniem (1636), Error Chick (1547), Markiez (2973), L.aD.ii - B.amB.ii (1165), * Zahne (2245), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1099), anoniem (1165), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO riot in NYC!!! Early!!! GIT!!! Grote groep gezellige mensen weer. BEDANKT!!!
egt un masterfeestje weer alleen zo jammor van de regen.. :(
!!!_­Martijn_!!­
Evil Activities Don't blow the speakers... en Jump Style was super! Mooi feestjuh en veel mooie meidjes :respect:
!!!JOR
TOP muziek!:D, dr werd lkkr hard gedraait, alles goed geregeld , beetje jammer van het weer..
zwaaaaaaaar vetttt :P!!!!!
!Freak!
haha leuk hoor btje hakken in de regen..... mooi feestje geweest:)
!WILLERSSSS
Was echt mega gezellig
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek ;) Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was :lief:
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
Helemaal super!! :vaag: Industrial was geweldig! Volgend jaar weer!
(f) Sharon
was mooi..!!!!! :D
hardcore was super flink los gegaan!!! en ja goed feestje alleen kut weer eej
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
twas echt weer een super vet feestje khad ook niet anders verwacht het was ook een leuke lokatie met echt super veel leuke mensen om me heen heb echt een leuke dag gehad,soms wat natjes:P
egt un geweldig feest!!!!
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
WOW!! ECHT EEN SUPER FEEST!!!! zwaar goed vermaakt en leuk dat yvetje tog nog is meegegaan!!! :D.. haha :P de regen was wel eeen goede afkoeler hahah had ik wel ff nodig :vaag:
* Natje (L)
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuw­e mensen leren kennen. :) Industrial Area :kwijl: G­eluid st­­ond in 't begin wel zacht daar. Hardcore­ Area vie­l wel tege­n, het geluid vond ik niet ve­el.. De or­ganisatie hadden de tent van Hardstyle ­e­n Hardcor­e beter om kunnen wisselen. Gelukkig t­och­ het gro­otste deel van de dag erg mooi weer g­ehad...!! :D
* Silvie
Geweldig feest.. volgend jaar zeker weer... :D
't was super!...beetje jammer van de hoofdpijn maa­­r ondanks de regen gewoon gaaf nog! En lekker bij­ darkraver gezeten..En super mooi vuurwerk!!! :)
Vet feesJuh weer ho0r,, lekker met alle stampertJes :D En heerlijk in de regen bij de Soundstylers :D:D was geslaagd :yes:
Wat een super feest, heb me echt gruwelijk vermaakt! :respect:
***­ Dieyon ***­
hmmz matig feesje zkr voor decibel feest had ik er wel meer van verw8 :s
***­Joepske&­Maykie***­
Topfeesie!!!! Zelfs de regen kon de pret niet drukken!!! (Y) :respect: :bounce:
**_Miss_**
Was zeker gezellie, muziek was goed:d alleen jammer dat het zo druk was al je iets wilde eten of drinken... Moest lang w88 voordat ik eindelijk wat had :S Maar voor de rest super hoor :D
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
Gezellig hoor , moet wel ver lopen van jump naar hardcore en bij de hardcore wasut vies blegh en smerige w.c voor de rest heel leuk met kevin :lief:
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
*ElleN__(F)
kai vet
Super leuk feestje gehad:D volgend jaar gewoon weer!!
was echt een toppp feest :respect:
*mandy*
was echt een super gaaf feestje!! :bounce: alleen klote dat de hardcore tent zo verrot was!! wat een natte zooi daarbinnen!! :rot: maar we gingen zekerr LOS !! 8)
Super gezellie gehad had mn vriendjes ;-p
Het was helemaal geweldig.... en het was ook top weer!!!
Heb me prima vermaakt :P :cheer:
*wHOoPs*
klapkakend stampfestijn :bounce:
*XQ*
goede line up jammer van het weer
*Zee
Één woord voor nodig: GEWELDIG..!!
- Willie -
Geweldig feest...goed vermaakt...de hardcore tent was tog well het beste:D:D partyraiser :respect:
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word o:)
-->Ex-brabander<--
Super vette party.. afgezien van de regen errug vet, zo zie je toch wie de DIE HARDS zijn en doorgaan ondanks da beetje water:P
-Sjors-
Echt te VET... volgende x weer:D Main stage
-X-debje-X-
zeer goed
Gruwelijk feestje jonges :respect:
:respect: Noize Suppressor :respect: en Los,,:D kk gruwelijk feest!!
vorig jaar was btrrrr
...­::: Dennis :::...­
Een feest om niet te vergeten! Wat werd er heerlijk gedraaid, vanaf minuut 1 af.. Grote dank aan de organisatie!!
...mausku...
schooeftiggg
1, 2 st..puh :d
geef mij maar defqon.. maar het was wel te doen.. veel bekenden!! hele nacht liggen kotsen haha
..­::Linn­ie25::­..­
TOP feestje!! jammer van de regen, maar dat heeft het zekers NIET verpest!! TOP gewoon!!! :cheer:
..Valkyria..
Gezellie met zn allen in de bus!:D achterin op de VIP bank:P Heerlijk feestje ook... genieten in het zonnetje en daarna van de regen!! Maakte volgens mij niemand nog wat uit.. iedereen uit zn dak in poncho's (Y) Thanks voor het regelen van de bus lieve Kim&Tjits, was geslaagd!
.Yvon.
Echt een super feest beter als defqon alleen jammer van de regen!
Tering vet feest :bounce: ... jammer van de regen op t laatste moment..
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
zeer lekker feest
0kkie
Super feest! Nog best gemazzeld met het weer.. jammer dat het geluid niet helemaal top meer was op het einde!
100% Pure Colombian :[
Gek feestje: Darkraver's LoveIsland, Mainstage, Hardstyle de gekste! :bounce:
super feest :respect:
1896
heb me zeer goed vermaakt :D alleen jammer van de regen
het was weer een dodelijk feest!!!!!!!!
:)
71 Kilo Tom
De italianen waren de grote overheersers :D
met de regen kwam de sfeer! (bij mij tenminste wel)
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:banana: Mad Schone :banana:
Duro was de beste!!!! uperfeest!
:bier: 076
Weer helemaal los gegaan.... Pila en Duro... :respect: Paul en Rob :Y: en Marcky bij de jump ook meesterlijk. Was weer een supergezellig feestje....:jaja:
:bier:A.­F.­C.­A.­:bier: Psychobilly Rebel
super goed bier :D en de regen maakte de sfeer helemaal compleet :D iedereen schuile behalve de die hards :P :respect: early rave / industrial :respect: goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben :P
:bounce: BasssKick :bounce:
Super goed feestje, qua locatie geluid en line up, spierpijn als de mtf, maar die tyfus regen, maar mocht me pret zeker niet drukken, de hardcore tent was :respect: meer dan goed
:bounce: cin :bounce:
het was een vet feest
:bounc­e:linD­aa*­
Zeker wel een geslaagd feestje:d voor herhaling vatbaar;)
Knalfeest:D:D:D
Wat een oldermachtigst mooi feest! Mooie mensen, geluid dikke (Y) jammer van de tegen, maar dat hield ons zeker niet tegen!!! op naar volgend jaar :bounce:
:cheer: Inky Pinky :cheer:
Damn...was echt een meesterlijk goed feessie :D Jammer van de regen, maakte t toch wel erg druk in de hardcore tent :S Maja....voor de rest SUPER :bounce:
:Evelien:
Was zeker weer een goed feestje! Alleen de weg van hc naar jump werd steeds langer en langer :P
Decibel bébé!! super vet!!! :respect: heb me mega goed vermaakt! voor de rest heb ik eigenlijk niks te zeggen :P
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
was een lekker feessie alleen die kkregen voorderest (Y)
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>>RODI<<
was super echt ernstig genoten alleen me enkels liggen in de kreukels :P maar was het zeker waard :D :respect: binum :respect: hij draaide super keihard jumpe
[ Mystical ]
:respect: Tommyknocker, Endymion, Neophyte en Rude Awakening. Jammer dat ik Nosferatu heb gemist door de regen. Maar later op de avond toch nog gezien bij Darkraver love island (Y)
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
was egt wel ziekelijk vet feesje
gruwelijk vet feestje en ja de regen.......boeie
[A]ngeL**
Was lekker feestje.. Alleen jammer van die regen :( had graag heel de tijd bij Mainstage gestaan..
echt een super feestje, en die regen was wel leuk haha:P
[KroonJu]
Zeker master, dik voor mekaar, Noize Suppressor en Darkraver island waren zeker goud!! En eindelijk weer eens een paar freiselijke figuren daar!! Zoetermeer en Breda (Y)
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
was zeer zeker een goed feessie werd goed gedraaid charly lownoise & mental theo was ook lekker setje en de regen gaf ook wel weer sfeer kortom een zeer geslaagde dag volgend jaar weer
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was weer een mooi feestjuh :woop:
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Vond t echt een rlx feest, alleen ware de area's echt te ver van mekaar!! zeker :respect: Catscan, Elstak, Tieum, Noisekick en Noise Suppressor!! volgend jaar denk ik tog maar weer!
[NL]Hoek[NL]
:respect: evil activities en neophyte:respect: was wel leuk alleen jammer van die kut rege
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes:p
zeker vermaakt ging er lekker op
[OKP]KNABBEL
Super Feessie alleen jammer van het parkeerterrein wat was dat een bende!!!! Maja dan ook daar ma effe hakken!!! Iedereen bedankt was gezellig
[P] a o l o
Echt super!! de regen met poncho's was ook geweldig:P charly&theo:respect:
ging er weer aardig op..precies op tijd binne voor PARTYRAISER...was weer SUPER...wesley tot de volgende x...alleen dat KK-WEER op het eind
_­ B _­ r _­ y _­ a _­ n _­ T_­ j _­
Heerlijk Feest gehad ! :) :bounce: VOLGEND jaar CKER weer...
mooi feestje :D
_FeMmM_
GOEDDDDDDD!!
_Rubje_
:respect: :D geweldig feest!!
A.D.HeiDie
Gezellie, Sfeer, foto's, socializen, Muziek, happy together, en Nattigheid
1 woord GEWELDIG!!!!!!!
Zonde van de regen..... Francois had grotere stage mogen hebben... Maar toch heerlijke sound in de regen :D
Was echt coolw... ook het stampen in de regen...
mooie locatie,alleen jammer dat de muziek uit viel bij de early rave maar ja mog de pret niet drukken
Echt wel vet feest !!! Jump was echt relaxed :)
GEWELDIG!!! Wat een top feest!! Niet gaan zeuren over de regen, want we hebben het toch nog best getroffen met het weer:D SUPER VET feest!
Antoinetta
kort maar karachtig
Appelsien
Was een mooi feestje!!
Zeer lekker feestje!
Geen gezeik over regen, geluid, ... Hakke in de regen bij Charly en Theo :).. Het was té mooi..
Akira vs Producer damnnn (L)
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
Was een lekker feessie, jammer van die regen, maar­­ had toch al een mooie dag gehad. Love the Hartje­s ;-) :bounce:
baltazar010
te gek
Barbie_TM
Lekker stampen in de techno tent..
was goed
Bass-Shifter
Super feestje. Tatanka en TechnoBoy deden het dunnetjes over van vorige week. Heer-lijk. Stampen in de regen met de southstylers :bounce:
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
Zeg kerl: ut was dan wèl un kei gaaf feesje in ut braobantse Hilvarenbeek, maarrrrrrrrr Ik zag door de druppels de regen niet meer!! :|
Bennie076
leuk feesje weer !! al was het vorig jaar vetter moet ik zeggen !! prophet was weer GEWELDIG zoals de laatste 2 jaar op de grote feesten ! :)
Betienja
GEWEDLIGG Hahah..
beukernootje
Moet zeggen dat ik het prima naar m'n zin gehad heb!!
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
bitchje
echt een SUPER feestje
BKBobby
sjiek feesje ja :P
Black Widow
Pak een punt! Het is tijd om te ................ snuivuh snuivuh!!!!!
blije eikel
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno :bounce: :D
lijpheid te ziek maar wel zwaar stijl:P:D
Bo3da
Beter dan Defqon... Alleen betalen voor wc was minder en het eten kon beter maar voor de rest alles goed buiten het weer om NOIZE SUPPRESSOR(H)
Bob*NWK
Beetje jammer van de regen, maar was verder wel ok(Y)
AL KLAAR!! Goed te doen...
BON-O B) :D
Was wreed feest en die regen had ook wel iets :bounce:
Boxtradamuz
Was een dik feest.... Partyraiser beukte weer erg lekker (as usual).... Verder dikke afsluiter met Rude Awakening in de Techno.... Heerlijke kraakpiep!!!
Bremmel:p
zeer geslaagd feestje :d
bugstar
super!!!
echt weer een geslaagd feest:D zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel:D
Buri :bier:
van het BEGIN tot het EINDE!! TOP! QBASE MFUCKERS!!
CANADIAN
SUPERfeest, zag er leuk uit, heb me goed vermaakt .
Car --> South
dit was zo fucking gek!!!! ben er nog onder de indruk van whahahahaha
:respect: B2S! Zeker goed gedaan! Veel beter dan verwacht! Lekker weerje maakte het helemaal compleet! Alleen jammer van de regen..iets meer schuilplaatsen per m2 had wel gemogen, want die regen was wel een beetje voorspelbaar.. ben nu snipverkouden maarja.. heb me wel goed vermaakt en daar gaat het om! :D
helemaal super gewoon geen woorden voor echt van ouds weer lekker hakkuh :respect: gewoon:d
supersupersupersvettttt
Christ...
supperrrrrrrrrrrr
chrizzle
Overal lekker geluid, meeste stages zelfs TE hard. DJ´s die ik heb gehoord hebben allemaal extreem lekker gedraaid. Super sfeertje @ jump tent de hele tijd. Alleen wegrijden daar... pff stonden gewoon 45 min STIL, terwijl we naast de ingang geparkeerd stonden, waar ging dat over?!
code22
was wel leuk heb me goed vermaakt :bounce:
Conan
wat een super geluid bij darkravers pussy hoekje samen met vince en nosferatu!!! en daarna promo bij de techno.....dun tering!!!!
Geweldiiigggg!!! I went to heaven for 12 hours on the 19th of august
Da Kooi-Jeffrey
geweldig egt geslaagt feest maar de regen mocht weg blijven:P
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
DA SPOEKIE
het feest was goed de regen was minder vorig jaar was beter dj francois was toppie ,charly lownoise & mental theo improvizeerde heel goed ondanks de storing heb me heel goed kunnen vermaken :p
Dafkuh
Damn Wat een Feest!!!! :D:D :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Dj Paul & Dj Rob :respect:
:respect:NOICEKICK EN AKIRA :respect:
danny20
was weer een zeer geslaagt fesstje jammer van de regen, maarjah pontio aan en gaan met die banaan.
dark negative hardcore
zeker goed feest heb me prima vermaakt :D
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
De Puta Madre!­
het was helemaal top, alleen op het laatste regen, maar ja mag niet klagen met het goeide weer van de rest van de dag
Death By Design
vol gas derop mooi feestje
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
Parkeren ZWAAR KUT :kots:
TOPFEESSIE!!!
Defnuh
DECIBEL :respect:
Defqon.1
Heb me prima vermaakt! (Y) Regen? Lekker belangrijk! Gewoon doorgaan :bounce: €0,50 voor de WC!? Beetje jammer weer... :x
goei feestje weer in brabant! early rave was het gaafste
Denn Ash
TECHNOOO, aardig geschranzed, vetste stage van allen. Was wel doorweekt, maar gelukkig kon ik opdrogen in de auto. We stonden toch een uur stil :/
Was goed te doen hoor, zelfs in de regen! :P
waarom nou die regen? wel goed geregeld, dat grati­s zeiken voor mannen... partyraiser was weer knallen
Los Feest !!!! Beter Dan Vorig Jaar. Regen Kon Het Voor Mij Niet Bederven (H)
Di Gorpi
Toppertje!!! Echt een zeer vet feest (Y) volgend jaar zeker weer :D
Diedus
Binum, DarkE vs Dfeat & Coone SUPERRRRR!!! :D
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
Dj Djon-E
vet hoor
DJ Hardixx
Wat een superfeest! charly lownoise & menthal theo :respect: Decibel Outdoor :bounce:
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
DJ Sjek aka E-Jackt
:respect: CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO :respect:
Dj StOOter
t'was weer een gezellig, dol en nat feessie :rot:
DJ The Reaper
echt geweldig alleen jammer van et geluid in de hc area en de speakers van de industrial area en de regen natuurlijk maja je kunt nie alles hebben kheb me eigen prima vermaakt volgende keer zeker weer :respect: to partyraiser & unexist :respect:
Dj.Larz
Was zeer geslaagd feessie jammer van de regen
Heel geslaagd feesje! geluid in de hardstyle tent en main stage echt super. Er werd super gedraad (southstylers, pavo vs isaac, Prophet enz) kortom geweldig!
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
DON BRIT
zo was weer een super feestje !! heb uitstekend vermaakt hoor lekkere muziek en veel bekende
Don Pablo
Jaja was weer een leuk feestje! Die regen de laatste paar uur was wel kut maar verder een top feestje!
DrokZ
zker wel een zuiver feesje.. Partyraiser Noisekick :respect:
Dryade
Oeh B) Dit was gewoon genieten :D DefQon overtroff­en, das duidelijk :D Tommyknocker (L)
duko
lekker druk & toch beter als vorig jaar:P Technoboy_O_
:respect: Oldschool :respect: was zeker een goed­ feesie, maar vorig jaar beter naar mijn zin gehad­!
Eierdop..
Helemaaal toppiej(Y) enne mensen als het regent hoeven jullie niet te rennen als of er een 1 of ander eng monster achter jullie aaan komt!! hahahaha :loser:
vond het leuk feesie..locatie lingebos vond ik veel beter..maar wel naar mn zin gehad :cheer:
Enovi!!!
zo dat was weer 'n ECHT feestje:D ik miste wel wat mensen(L)
Zeer geslaagd feesie!!! :D
Explode
:respect: The Prophet :respect: Super set!! Op naar Q-Base!!
Fabien '
Super, in een woord geweldig, en dat het begon te ­regenen was juist mooi, regendans op southstylers, HARDSTYLE :­respect:
Ondanks het slechte weer wel een zeer vet feestje :)
Fc den boschweg :bier:
Super vet feest :bounce:Partyraiser & Unexist en Noisekick!!!!!!:bounce:
Was een lekker feessie met regen en modder ;)
was gezellig net thuis prima vermaakt alleen jammer van de regen :) dj's(Y)
Fierlj­eppend Fabeldier
Was lekker feestje, Hardtechno zaal was geweldig. Early stage ook wel weer lekker B) Rude Awakening :respect:
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
flesh is the fever
vet feesje zooon relaxt volk heb me goed vermaakt in the beekse berge !!
Super leuk,,,veel bekende helemaal geweldig :D
Floortje Floor Floor
Lekker feestje... Vooral bij de hardstyle en de main (Y)
Locatie was gewoon kut, veel te uitgerekt. Zonder WWS was wel relaxed, moeten ze vaker doen
Foxbuster
Was mijn kaartje kwijt :O
was echt een SUPER feest NOIZESUPRESSOR!!
Frensizz
Beste feest ever! :D
geweldig feest heb me goed vermaakt
Full Effect
Jaja wat un feessie weer zeg :D decibel ruless :D was knalle met me sgatje en me echte knallers !!
Funky Boefje:p
Muziek was wel lekker maar verder niks bijzonders!! :no:
Een geweldig feest.. jammer van de regen, maar daar hadden we dan weer poncho's voor! :P
g0nn_^
Zeker een tof feest..!!
gabba
Het was weer een tegek feest! Deze editie heeft alle andere overtroffen! B2S :respect:
Gertjuh
Jezus wat een gruwelijk feest!!!! ONGELOOFLIJK VET!! ZELFS DE REGEN WAS LEKKER
Geschi­edenis :respect:
er zijn verharde parkeerplaatsen pal voor de deur. Dit zijn zaken die je bij geen enkel terrein tegen komt. Helemaal geweldig dus! En we weten zeker dat de bezoekers dit straks zullen beamen.’’:jaja: verhard :frusty: :lol: maarja, verder top feessie(Y) tenten te lang gestrekt uit elkaar. te veel lopen. Maar mij niet meer gezien op Decibel :no::respect:
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Vondt het feest begin van de dag matig,slechte lokatie (te groot en hectisch) bij het eten slecht geregeld. Maar na een uurtje of 17.00u echt een super tijd! twas erg lachen die regen had wel wat!! Hopelijk volgend jaar weer, maar op een andere lokatie.
Gijss
Wat een TOP feest, Uitschieters Tatanka, Duro, Darkraver en Nosferatu:respect:
Het was een goed feest, techno en early zaal b).
glanta
was echt weer super!!!!!!!! lekker ge :bounce: t
jaja, twas weer Gezellig :D :bounce:
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
H4L:bounce:
Anders loop je je ff de tering! Maar was cker gezellig :bounce:
Wat een geweldig superfeest was dit zeg.. perfecte locatie.. goed ingericht, prima geluid (dat stond echt snoeihard) leuke sercuritie.... alles bij elkaar gewoon echt een topper. volgend jaar cker weer van de partij!!!!
Haagsehoolie
Was weer helemaal losjes :bounce: en Zwaar gezellig.echt helemaal perfect.:respect:
zeer goed feestje kon niet beter!! :D
Hardcore Heavyweight !!­
Noisekick !! :respect:
weer een heerlijk feestje gehad...~!! alleen barindeling mag de volgende keer wel beterr...
hardco­regirl­l aka terror babe(L­)BaZzm­aze
woei woei...was een super feessie, alleen jammer van de regen maja:)lekker gehoust:)
Was een leuk feessie alleen jammer dat je in de hardtyle tent de muziek van buite elke keer hoorde !!
Harley Quinn
ECHT VET FEESTJE
Harry Porno
:bounce: :bounce: :bounce:
Heb me goed vermaakt. Hebben geluk gehad dat het pas zo laat begon te regenen,snap niet dat mensen daar over vallen,was toch voorspelt dat het zou gaan regenen is wel jammer, maar gewoon doorfeesten. Dj Paul en Dj ROb wat een set, SUPER gewoon ben helemaal uit men dak gegaan toen, :respect: :bounce:
Hazinh0
Wat een vet feest, ondanks de regen en blubber. Schijt aan gewoon doorstuiteren :yes:. Het geluid in de Hardcore zaal was zeer goed en in de Industrial was het geluid ook nog wel te doen, maar verder was het geluid echt naad (N) Sfeer was goed. Al met al super vermaakt. DaY-Mar en Neophyte draaide zeer bruut, maar Noisekick :respect: deed het hem toch wel weer. wat een geweld :kwijl:
hc4life87
het was een vet knalluh feest , zeer mooie lokatie :d was wel stampuh in de regen !!! :bounce: noisekick :respect:
Herm
zker wel een beetje dolll
Uiteraard volgend jaar weer(Y)
superrrrrrrrrrrr
geslaagd feest alleen jammer jammer van de regen:(
Hoogersss
Was weer een zeer geslaagd feessie!!! :P
Host J-B
LOOSSSSSSS
Heb me erg goed vermaakt :) Lekker geschranzt en leuke mensen daar :cheer:
housechica
zeker een heel geslaagd feestje mooie lokatie en met het binnenkomen allemaal goed geregeld:)
housefreakk
super vette locatie !!
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
I.T
charly lownoise & mental theo :respect:
iekkie85
pfffffffff wat een dag....t was echt super
DECIBEL is gewoon het feest der feesten :D was echt kk vet!! volgend jaar dus zeker weer :P
Ingeping
Heb het super naar mn zin gehad (y)
:respect:
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
J-Bo's event support
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest. :yes:
J-olie
Was zeker relax :D..! See ya next year :cheer:
J.85.!
Zeer goed vermaakt (Y):D
J.­eroen :bier:
goei feesje :bier: lekker dichtbij
Jacqueline.
Whaaaaa Kei vet!Regen is geweldig :d :lol: hihi volgend jaar weer hoor!!! :d:d:d Early Rave was echt sweet!
japperd
Was wel goed te doen :D Jammer van het weer...Maar dat gaf er ook wel weer iets leuks aan :P
Jappie.NL
:bounce: heb me prima vermaakt,leuke mensen,goeie sfeer en`t weer was ook wel prima al met al ;) :respect: voor de organisatie !!!!!!
Jefferson: Raver ofwat...­B)
Early Rave stage was geweldig:respect: wat een geluid:| verder echt een topfeest, jammer van die regen op t einde maar dat heeft zeker niks afgedaan aan dit feest:D
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen! (H)
me eerste feestje O:) maar heb heeeeerlijk genoten :D
JiLs
vond het wel vet hoor!! zekers... alleen water???? waarom moet dat zo duur zijn :S:S ik vond de regen wel lekker al1 niet mijn natte kleding :D
Joeri 1805
Decibel 2006 1 woord geweldig feest iedereen was gewoon relax (Y)
JOHNNY BRAVO
onvergetelijk
super:respect:
Jozel
Aii was weer een toppertje! :respect: Marcky :respect: Alleen jammer van de regen...
jammerz dat t ging regenen
Juf Inge
Was weer een zwaar goed feestje :bounce: Wij laten ons door de regen niet klein krijgen!!
Just_S
gewoon af! Kunnen ze hier in België toch nog wat van leren!
Juulleke
Heeerrrrrrlijk feestje!!! Hoogtepunten: Nossie, Charly & Theo en de scratchmaster Vince natuurlijk! Lekker onverschillig in de de regen hakkeee. Lasershow bij main was ook zeer de moeite waard!
kut regen maar wel echt super
KalePu­nkGabb­er
ouwe styl hakkuh het gekste; early en jump waren het beste vett feesje!!!Poncho hakkuh lukt ook
Kami
:D Schijt aan de regen, dik gas erop, in 1 woord: GEWELDIG :bounce:
KDT
Wat een superfeessie! Heb me eigen goed vermaakt.
Kevin Kaos
TATANKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:P wat een held .. verder luna, pet duo en kanzler was vet B2S complimenten once again
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
echt een lekker feest :D vooral bij industrial & hardcore was het heerlijk gas geven :D:D
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
koekiewoef
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen :D hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan :D
KrebsKoppie
Super Feest, alleen jammer van de regen waardoor de hardstyle tent te vol werd:(
La Martinos
serieus mega feest hardcore tent op het laatst helemaal los en early rave met paul en rob super gewoon
lady lie
Was weer een top feestje, Partyblok je verjaardag was top! Lieve Kim en Tjitse bedankt voor de goede zorgen en goed geregeld Liefs lie
Gewoon helemaal klasse :respect:
Lady Y
Na 2 jaar willen gaan, dit jaar maar eens geweest! Heb me tot 21:00 erg vermaakt, daarna was ik moe! Binum en Ruthless draaide top (Y)
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
zozozo dat was weer lekker knalluh! haha heb me zeker vermaakt :jaja: volgend jaar weer kerels
was weer een masterlijk stamp feest :)
langemike
geslaagd :)
Lanoz
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
LauZz
Wat een dag! Super gewoon en wat een after haha! B)
Heerlijk feest, met een geweldige after :X
Ondanks de regenval was het echt gekte :D
Heerlijk feestje weer, toch vond ik Decibel 10 keer vetter toen het nog snachts gehouden werd! b)
Life is Like a Dance
Het beste feest tot nu toe..tering wat heb ik het ­­naar me zin gehad. Carlos...thanks bro. en me maa­t­je Sebas..thanks en verder voor a­llen die­ dit mogelijk hebben gemaakt. :respect: Bass-D en Gizmo :respect: En wat sloot Panic lekker af op de main zeg!! Helemaal losssss!!! En toen was het afgelopen...k had nog wel uren door kunnen gaan. EN TJA HET HAD WEDEROM GEZELLIGER GEKUNT!!!!!!!!
lil-brenny
T Was Lekkr knallen mensen!geweldig genoten
geweldig feestje..alleen jammer dat het ff regende
Linda:cheer:
nou vond het niet veel aparts zeg maar..
Live forever
ECHT SUPER GEWOON !!!
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
LoneCowboy
Heerlijk feest, regen was lachuh :D Mindere was dat de tas van m'n maat gejat was :(
LORD ENZO
was weer helemaal te gek goed weer b2s ga zo door !!!!!!!!!!!!
Louise(k)
was echt toppie met je nancy (k)
lovely-lili
darkraver's love island, helemaal goed!!!! super feestje....
lucje_b
zeker geslaagde dag, maar had er meer van verwacht... geluid en aankleding was zeer minimaal (behalve hardstyle en main) en de hardcorezaal was veel te klein:S maar wel ponchopower @ charly lownoise en mental theo B)
LYSANN.K
ooh 't was zo hard Ge-Nieten!!!! Op naar 2007 :D
vond het zwaar vet!early rave super gaaf!!!! hardcore tent ook....alleen jammer van de regen vanaf half 8, maar goed was gewoon een zwaar vet feest!! aankleding was vet, goede dj's en niet overdreven duur!!
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
super feestje
Maaak
super feest.. Geweldig vermaakt!! :D
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky :respect: Bassdrum Project :respect: Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten :jaja:
(Y) was egt vet hoorr
Manie85
geslaagd feestje, alleen jammer dat er niemand met me mee wou housen in de regen..
Mark Antoni
was gezellig :Beer: maar lang niet geweldig :respect: voor Vince & noize suppressor:D
Markiez
gekkenhuis :D was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
Top feest prima vermaakt en de The Prophet was de man van de avond!!:respect:
Marley...
Zo vet!!!
MC RG
:respect: BEEKSE FUCKING BERGEN!!! THANX GOOL E.O. WAS ELKE EURO VAN DE 46 WAARD :d:d
mc vaag
supersfeer! nooit gedacht dat charly lownoise & mental theo mij nog zouden kunnen laten hakken...en dan met die poncho's echt lachen gewoon los gaan in de regen,wat een superfeest!
MDNSS
top feessie jammer alleen da we zo doorweekt waren da we maar weggegaan zijn haha mjah volgend jaar droge kleren in een kluissie hehe want ik weiger zon poncho aan te doen hahaha
MERROLS --
Gruwlijk Feestje:D! Industrail :yes: en zelfs met regen kun je doorgaan! :respect: de Gas erop!(Y)
Decibel is echt flink vooruit gegaan vergeleken met decibel 2003! Goei feessie hoor (Y)
michel_bouli
:respect: Karel laaggeluid & Mentale Theo :respect: Wat een vette set..en wat een sfeer kan een stortbui brengen dan :D:P Ruthless draaide ook erg VET!!! :respect:
Mieske!!!
Wat een feest! Plankgazzzzzzz! (y)
Mij_Life
zo dit was weer een super feest ondanks de regen gewoon weer een top sfeer
hij was weer lekker alle dj`s :respect:
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
MiRELL@
Ik vond het gewoon echt SUPER-vet(Y):cheer:
Jaaa was gezellig :bier: Heb me goed vermaakt !! Tent was wel heet ja..
moord-recht
was natuurlijk een supervet feesie maar heb op het laatst gewoon met me halftamme wause space kop meer als 6 kilometers gelopen om een graf bus te zien, nou kon ik maar een metertje voor me uitkijken maar daar lag het toch echt nie aan maar voor de rest een knalfeest
Moppiejjj
was egt knalleeen!!! :cheer: superfeessie
was een geweldig feest ondanks het slecht weer
Mr visiter
Great Feeling!!
Was weer een leuk feestje!
:respect:
MRHZ
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo­ druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de res­t prima
Mriennn
Super (Y)
MrPooL
topfeest was het gewoon,nie normaal including me!!!
mystery man 1986
hij was lekkah!!!!!!
Naaikie
heerlijk feestje heerlijke sfeer en t weer zat ook mee dus zeker een geslaagd feest
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
mega :yes:
Neptunes_23
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
was echt mega rege boute me geen flikker en lekker lopen hakkuh in de early en lekker mensen voor de gek zitte houde:respect\
nicefoxygirl
Absolutely Fabulous!
Nicole...­ :flower:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa subliem!!! Rude awakening (L) tieum geniaal! en de intro van speedfreak :9 dat geluik *kippenvel*
nighthawk ;D
was een zeer geslaagd feestje, had me er alleen toch nog net iets meer van verwacht!
Nilio
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
ik heb me echt vermaakt was gewoon weer even ouderwets beuken!!!
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
ging wel defqon was beter, maar waar blijven de foto`s ????
Nothing Is What It Seems
Kk Hard Feest gek, egt Goed Gedraait bij Hardcore
Notorious-:bier:
GOED, MAAR MATIG!!!
NUDIE
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt:bounce:
Nuiver Met Een A
Super vet feestje echt vette locatie als het volgend jaar weer daar is ben ik er zeker weer bij
was wel geinag alleen jammah dat we bepaalde mensen niet zen tege gekomme
Nynke 8)
Was superdag weer :D
nyo-ig
voor zover ik er was had ik het er wel naar me zin.. huppelend en zwierend door het zand met lau unt zweefkaak . sunt dat het zo moest lopen ..
Olliee
Wat knallen:)
oOLuci­gnanoO­o IN AZIE!­
goed
Echt een super feessie Max , Southsty­lers en Isaac :respect: thnx Rianne, Brian en Michel :D
Party_­Chicky (L)
Wat een opstelling zeg!! Volgende keer iets beter nadenken ;) Maar voor de rest,, Geweldig feest!! :respect.. Bij EA weer helemaal LOS!! :D
Partymiller
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld:S Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!:bounce: :bounce:
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
Patty:loser:
.:P Grandios :bounce: (Y)
Paul Ajay
Have you ever been mellow :bounce:
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
Geld betalen voor de wc was kut. Verder GOED geluid :D, alleen jammer van Deepacks HITmix. Technoboy daarentegen was wel super! :respect:
Persian Prins
gekkeeeee huissss t'was wel lache :d
Peter [D-Generation]
Was leuk maar zkr minder als vorig jaar! maar heb me verder goed vermaakt ;) Main was vet en Jump was ook goed klappen!
Philips
lekker feestje buiten de toffe buien op het einde
Pipster
Was weer een TOP dag met lieve en leuke mensen....!! Thanx...! (k)
Was egt een fucking vet feessie alleen jammer van die regen :( :P
poebed­iiwoep­ssie
egt een te vet feesie,,helemaal loss :D
heerlijk feessie jammer van de regen
Wat een knaller, de tering zeg!!
prijntje
wat een watjes joh weg rennen alst gaat regenen echt zielig:jaja: maar AKIRA geweldig gedraaid toen :respect:
Princesje (K)
:respect: Superfeestje gehad met z'n allen, vooral m'n lieverd bedankt.. :kusje:
early :respect:
Pro-Hcore
goed feest, de regen mocht de pret niet drukken, wel dat ik bijna niemand kon bellen of smsen zwaar waardelooss vond ik dat! in de hardcore tent vond ik het zo maar een smerige tering zooi! maargoed kleren in de was en ze zijn weer schoon!! Noisekick :respect:
was zeker top, alleen jammer van die 2 uurtjes, maar met regen gewoon doorgegaan in early:)
QB
Tja wat zal ik zeggen. Heb het erg gezellie gehad :D ondanks de regen en de blubber.
Ja t was een leuk feestje:bounce::bounce:,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt;)
gewoonweg geweldig !!!!!!!
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
RaveSteef
Heerlijk!!
Razer.NL
Geweldig feest.. :respect: charly & theo ... Technoboy :D The viper..
rel frikandel
whoppa was weer lekker!!!!!(B)
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
zeer vet feestje ondanks te regen ging echt nergens over :bounce:
Revolution :hyper:
was zeker wel laage feestje ;P
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
Rietjuhhh
Super feest gehad, alleen dat geluid mogen ze volgend jaar wel beter regelen :S
riGGY
volgend jaar zeker weer :D!! Alleen de regen was nie zo mooi
RimKing
Robert Natus (niet helemaal gehoord helaas..), Torsten Kanzler, PET DUO en Amok waren gruwelijk!!!!!!
Briljant feestje, Hardstyle tent mag wel 3 keer gr­oter... maar je stond iig droog!!!
Roberto Corleone
Leuk feestje was weer goed begaaie
Robijntje!
GRUWELIJK FEEST!! topdag gehad met al me moppies (L)
roomsterr'
:respect: Heb me absoluut 100% vermaakt, Wel jammer v/d regen, maar dat mocht de gezelligheid niet minder om worden ;). Briljant feest!
RoyCore
Goed feestje! Lekkere sfeer :D Geluid uitgevallen hahahaha.. 2 euro voor een vuilniszak :(
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
S0ezie
Helemaal Super :bounce:
S@mple
:respect: PET DUO!!! RENG TENG TENG TENG TENG.....:respect:
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
Salvo
Zwaar knallen :) Was wel weer lekker los ja :) Goeie aankleding enzo :D Toppie! Beter als verleden jaar..
waar blijven die fotos??
Sanne:­bounce­::bier­:
prachtig prachtig, paul en rob:respect: heerlijke set, das nou echte muziek:bounce:,Limburg/Zeeland:cheer: zoals altijd weer van de partij, geweldig!!!
Sant.
Dit is tot nu toe het beste feest waar ik ooit geweest ben!!!
SARAAAP(L)
super leuke dag gehad (L)
Sarah013
Tommyknocker je was geweldig!
Sasjee­:bounc­e:
Het Was een super feestje:):) zkr op naar volgend jaar :D:D
Secabre
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
SEN'
super.. (Y)
Serenity
Dj Rob bij de oldschool, CL&MT, Bass D en Gizmo!!
sexy blue eyes
:bounce:
Was een super feest!! veel gezellige mensen, CU next year
Slager™
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten :S Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr :D:D:D
Slankie...
hop hop hop helemaal geak hoor :respect: BASS D :respect :respect: TECHNOBOY :respect:
Smoellie
Het was een zeer geslaagd feestje.. :D Prima sfeer, goede muziek, geluid iets minder, getroffen met 't weer, niet gestoort aan da bietje regen.. :bounce: (waren al té veel verwent @ Defqon qua weer :jaja: )
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
Sooi
Smullen :D
soskonijn
deeeeeeeeeeees feestje was gewoon heel vet ja!!!!!! zen der nog doof van!!!!!! gewoonweg perfect :d next year again
Stampg­evaart­juh
heerlyk feestjuh b2s bedankt en tot volgend jaar NEXES!!!!! stampgevaar:)
Stampk­aboute­r**­
Twas Helemaal Te Gek :D
:D heb het aan me zin gehad hoorrr zag er mooi uit ook
duidelijk weer een geslaagt iets op naar de volgende nightmaire outdoor
Steindenaar
volgend jaar weer :bier:
Stephhh
Heeeeeeeeerlijk feesie !
Steve de Hardst­ylerrr
ooohh vet feessie weer :respect: alleen de regen daarna was wat minder :s maar da mocht de pret nie drukken :D:D
:D Die ' Indrustrial Stage ',, Volgend jaar er 2 van:P .. Noisekick.. :respect: (Y)
Stuitertje aka Glittertje
(Y) Feest!! Bijna hele dag in de Hardstyle tent gestaan!! :respect:
Was blij dat ik uberhaubt weer op een feest stond! Net 2 weken terug vanuit Afghanistan en werd vrijwel meteen gedumpt! Dit feest was een goeie afleiding! Lekker staan stampen. Alleen jammer van de regen
subliminal_
amok draaide et beste !!!!
supernova
Zeker vet feessie! weergoden toch redelijk met ons gehad alleen catering was ruk! Verder goed vermaakt met mun maatjes:D
SuperSok
Was echt een superfeest! Ook de regen kon me niet tegen houden om lekker los te gaan bij de mainstage! :woop:
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest :| Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! :D En de regen.. ach, moet kunnen toch ;)
SUSIE O:)
was gezellig :respect:
swimzie
aaii lekker feessie, gratizzzz:p het zijltje bij de hardcore zaal stond gewoon open:cheer:
T-Fuzz
he le maal pilo:P
Superrr!!Echt een tof feest en zeker voor herhaling vatbaar!!:D De sfeer was ook niet te houwen, ondanks de regen.. :D
Tammys_
Gruwelijk vet & int begin best mooi weer! Jammer vd regen! :/
TB
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vi­nden :jaja: was echt super met een bus vol vriende­n!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn al­len in de poncho's! jammer dat de organisatie e­r zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur k­apot bij de early.. ook het parkeren was weer supe­r geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie­ komen er wel!! :/ schatje was superrr (L)
TernTerror
Decibel 2006 was weer zeer goed...:respect: Early Rave Area :respect:
goed feest, goed geregeld, goed gedraaid (industrial), en was weer gezellig met kleine liekje
T Was egt een Vet Feestje:recpect: Alleen De industrial Hadde ze naast de hardcore moeten plaatsen
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
ThaFox
JAja dit was zeker Te VET:) Alleen de parkeerplaatsen:S
The Machine
Mainstage was echt bruut, daar kommen we voor. En Roy: "Dit wordt te..." hahaha: DISCOSNATZ!
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen h­ele tijd lekker in de hardstyle :bounce: Main was ­echt super kut, :kusje: voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
tic
mensen die zeggen dat decibel beter was dan defqon weten niet wat een goed feestje is
Geweldig feesje.. Tatanka,Technoboy,Prophet,J.D.A :respect:
TimoH-023-
Was weer een top feesie alleen jammer dat het ´s middags toch nog moest gaan regenen!!! JDA met Outblast :respect:Helemaal top!!!
Vet feest..Francois maakte mijn dag helemaal goed!! :respect:
Tjapke
BahBah, wa was dit weer smerig Vet zeg......Whaaaaaa.... toppie oppie,
Tony the Torment
locatie was goed verzorgd, alleen vond ik t allemaal een beetje langerekt!! t geluid was in alle area's ook niet optimaal!! regen heeft mijn niet zo geboeid!! lekker veel bekenden!!helden van de dag zijn toch wel RAMON en THEO, UNEXIST en AMOK!!!! rogier en bob wij moeten weer eens vaker met zn 3en op stap gaan!!! en nog ef lekker rondgebanjerd met een hele leuke en lieve meid (damm, i'm falling in love with ya)!!!! oja en mn auto ziet er nu uit alsof ik de camel-trophy gedaan heb!!!!
goldstrike :respect:
tritje
weer n Klapper van n feest achter de rug :cheer: ­schitterend hard gefeest :D pet duo was verassend! (Y)
TriX in tha MiX
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan:bounce: Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot;p hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
Tsjabbie
was weer leuk feest heb me prima vermaakt alleen jammer van de regen eind van de middag maar ja je kan niet alles hebben he we morgen blij zijn dat het niet de heelde dag heeft geregend :D
Tumult
:| qua regen , was wel een relaxt feestje ondanks ­dat, goeie sfeer enz. jump en de industrial waren d­uidelijk het gekst :yes: mooie aankleding, alleen weer veel te duur
nat maar wel goed
Up Yours
Was echt een goed feest super goed gedraait door :respect: Neophyte n Tommyknocker ok :respect: ,alleen jammer van de regen maja hoort erbij he
UTCA_Chin
Niet zeiken over het weer... Het was echt knallen! Vooral bij Partyraiser en Unexist :respect:!! Later veel meer rondgelopen maar was wel gezellig :)
Het was cker wel n vet feest, heb me het meest vermaakt in de Hardstyle area en Main Stage was ook wel te doen, en de afsluiting was (y) !!!
vdz
anders kreeg je verdomt weinig friet voor 2 bonnetjes
vldmikey
ut was zeker kk gek da doen we nog een keer
VLeeSKLaK
TOP FEEST!!!! vooral neophyte was waaaanzinnig
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
Vrollie
Eerste keer Decibel: YEEHAA!
VTM:bo­unce:T­hyske:­bounce­:
MAsterlijk geweldig overtreffent drie worden die een geweldige dag Compleet maken :bounce: Top feessie NOISKICK :respect: Akira :respect:
Wackiejacky
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten! (l)
Nat maar wel relaxed...
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
Whit-ney
Was echt gezellig!
Linksvoorin Hardstyle.. Altijd goed..
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
WLMNL
Deepack, Endymion, Evil Activities :respect: verder zeer goed geluid en goeie sfeer :cheer:
x__­Mandy:­cheer:
Superrrrr,,, i love Coone mooi afsluiting!!
Helemaal super feestje!! INDUSTRIAL :respect: SCHATJE (L)
Y-punt
Zeer geslaagd feestje! :bier:
Yellow.
Masterlijk!!
Wat een vet feest :bounce: :D
echt weer een te gek feest gehad :) 12 uur lang helemaal los gegaan met m'n lieve vriendinnetjes :bounce: heerlijk weertje ook (L)
znilz
Er werd heerlijk gedraaid en de sfeer was ook super!!! TOP feestje
{ Fred }
Super vet feest!
was zkr vet(y)
{NL}jo­rdy{NL­}
was een kk vet ffest en heb me best vermaakt alleen helemaal nat geregend :P
{{HARDCORE HOOLIGAN}}
Dik feest en de f*cking regen kan de pret niet drukke!!
|Prod!gy|
Superrr (y) alleen kutlocatie
~!Hanneke!~
echt een te vette party!!!!!!:D
:respect: Echt n TOPfeestje! :cheer:
~Carpe Diem~
Top feesje!!! op de regen na zeker zo goed als defqon of beter!
©
:cheer: Kej leuk --> Vince :respect: jammer dat de witte wijn op was en van de regen!!
©@$
heftig feest, alleen de tijd ging te snel en de regen was kut
® P.A.V.O. ®
In 1 woord Fantastisch...jammer van de regen.
Gewoon een mega feestje! :woop: En los, en gaan! :bounce:
».­°.­W.­ e n d y
Geweldig Feest :D Erg Goed Na Me Zin Gehad... Ook De Regen Prima Doorstaan :)
was weer een leuk dagje!! Lkker sfeertje en tot volgend jaar denk ik zo

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)