Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1937), A.D.HeiDie (1922), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2640), anoniem (1604), Error Chick (1534), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

lekkertje heb een hele leuke verjaardag gehad (L) was toppie (Y)
het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
! SNYVES !
was goed feesje schijt aan de regen en noisekick was weer top !!! kei hard staan ragguuuuuuuuuu
Mega ge-wel-dig gewoon!!! Klasse feessie gehad! Volgend jaar zeker weer, ik vond em zelfs beter dan Defqon! :)
!!!_­Martijn_!!­
Evil Activities Don't blow the speakers... en Jump Style was super! Mooi feestjuh en veel mooie meidjes :respect:
!!!JOR
TOP muziek!:D, dr werd lkkr hard gedraait, alles goed geregeld , beetje jammer van het weer..
!mirjam!
leuk feest evil activities :respect: alleen was het wel beter
WHAIAHIWIWEHRWA Topfeest!
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek ;) Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was :lief:
zuperrrrrrrrrrrrr
(BST) neaf
Diep relax feest
Decibel was vet! Super locatie en leuke sfeer! Wel een beetje nat maar echt super!
(k)Jad­orspla­ce
Zware tegenvaller...
egt un geweldig feest!!!!
(L)Sab­rina:b­ounce:
het was werkelijk waar een super feest :D:D:D:D
(L)Sha­ronaá(­L)
was echt zeer geslaagd feestje alleen jammer van de regen (A)evil activities(A)
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
tja mijn stemming was opper best maar vondt t gewoon een saai feest :/ beetje jammer vorig jaar was veel leuker
* de Kale *
Wederom super feestje !! Alleen FUCK de gemeente met geluidsoverlast :S Oja Hardcore tent volgende keer maar meer open maken ?!!
*­ Joey *­ :bier:
Zekerr vet feestje :bounce: Bassdrum Project & Coone!! :jaja: Weer kon veel erger.. :)
* Natje (L)
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuw­e mensen leren kennen. :) Industrial Area :kwijl: G­eluid st­­ond in 't begin wel zacht daar. Hardcore­ Area vie­l wel tege­n, het geluid vond ik niet ve­el.. De or­ganisatie hadden de tent van Hardstyle ­e­n Hardcor­e beter om kunnen wisselen. Gelukkig t­och­ het gro­otste deel van de dag erg mooi weer g­ehad...!! :D
DECIBEL OVERRULED DEFQON!!! & :respect: voor MC Da Hustla wat een brute stem zeg! :respect: het was G E W E L D I G !!!
* Silvie
Geweldig feest.. volgend jaar zeker weer... :D
't was super!...beetje jammer van de hoofdpijn maa­­r ondanks de regen gewoon gaaf nog! En lekker bij­ darkraver gezeten..En super mooi vuurwerk!!! :)
*!­ [B]renda !*­
Wat een MEGA feesie weer (Y) :respect:
:cheer: Limburg Vs. Zeeland :cheer: was weer (Y) gezellig(Y) :respect: Paul(L) You Rock 2 Times :jaja:
***­Joepske&­Maykie***­
Topfeesie!!!! Zelfs de regen kon de pret niet drukken!!! (Y) :respect: :bounce:
**mariss**
SUPER GAAF FEEST :D:D
*_[K]elly_*
Het was een leuk feestje, alleen jammer van de regen :(
Gezellig hoor , moet wel ver lopen van jump naar hardcore en bij de hardcore wasut vies blegh en smerige w.c voor de rest heel leuk met kevin :lief:
was gezellig!!
Super leuk feestje gehad:D volgend jaar gewoon weer!!
*ferdi*
twas weer un super feest, evil activities geweldig
*­hardco­retomm­ie*­
Was een topfeest, lekker druk en veel gezellig mensen weer gezien :D
Volgend jaar weer :bounche:
was echt een toppp feest :respect:
*MiLoOo*
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus (Y)
*NAOMI*
KUTREGEN!!!!
*Pim*
heb me goed vermaakt:P jmmr van de regen maar een egte begaaier heeft er sgijt aan tog?:D
*Sid*
Vet feestje weeral. De grand finale van Panic...Krijg er nog kippevel van :-p de regen was een kleine dumper,maar net zoals vorig jaar...blijve geve!!! :D
*Steph@nie*
Lekkr Technoen.. :respect: PetDuo
super! alleen sfeer was maar bij sommige tenten goed en jammer van de regen. terror en hardcore mocht iets groter! verder super vet feest :)
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word o:)
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen:S vorig jaar was zowieso beter:jaja:
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
-=VanDalen=-
Keer wat anders in de regen :kwijl: maar ow zo heerlijk!! :respect:
-The-Fish-
Geniaaal!
super feestje:bounce:(Y)
...­::: Dennis :::...­
Een feest om niet te vergeten! Wat werd er heerlijk gedraaid, vanaf minuut 1 af.. Grote dank aan de organisatie!!
Tering vet feest :bounce: ... jammer van de regen op t laatste moment..
///?
hardstyle is niet wat het geweest is maar sfeer was geweldig
0kkie
Super feest! Nog best gemazzeld met het weer.. jammer dat het geluid niet helemaal top meer was op het einde!
super feest :respect:
Dit was gewoon un kk bruut feest!!(Y):bounce: Wel prijzig maar zn geld zeer zeker waard!:yes::respect:
het was weer een dodelijk feest!!!!!!!!
:9 -MiKe¥- :9
VET ! Gas erop Het was n mooi feesje! en ja de regen was wel te verw88 :9
:bier:­gaby:b­ier:
goed tot dat het ging regenen
vet feest, maar de volume bij panic had zeker omhoog gegooid moeten worden. hardcore stage werd kk goed gedraaid
:bounce: BasssKick :bounce:
Super goed feestje, qua locatie geluid en line up, spierpijn als de mtf, maar die tyfus regen, maar mocht me pret zeker niet drukken, de hardcore tent was :respect: meer dan goed
:bounce: ierus :bounce:
was leuk om meegemaakt te hebben, de hardcore tent was het leukst :D
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
was wel lachuh feesie
Goed feest! Leuke lokatie! Partyraiser, Brian Fury, Rude Awakening (Y) Alleen Producer gemist :/ jammer van de regen, maar was al gauw weer droog 8)
:jaja:­Milan:­jaja:
Woow Noize Supressor:respect: Hij flikt het telkens weer he:d
:lijn: SuuSie :lijn:
het was gewoon te los heb het super naar mijn zin gehad jammer dat de muziek bij paul zachter moes van de gemente maar het was meer dan geweldig :D :D :D
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
beetje matig allemaal
=Hardstyler=
dit was echt een top feest weer ga zo door B2S
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>> **­ Mr.­Nice **­ <<
Het was een vet feest :jaja: Beter als vorig jaar, maar nog niet geweldig. B2S heeft bij deze wel bewezen dat ze kunnen groeien (Y). :respect: Pila / Vince / Robert Natus / Unexcist / Rude Awakening / Pet Duo :respect:.
>>Melluh<<
Super feest !!! Top lokatie :) Main stage zeer mooi gedaan :respect: Volgend jaar zeker weer 8)
@dem@
wat een vet feest er werd goed gedraaid en een goed geluid op naar volgend jaar
:bounce: Was weer helemaal geweldig :bounce: Super gezellig :cheer:
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
heb echt een topdag gehad met me lekkere man en me knallertjes thnx en volgend feest weer ;) (L)
Goejje Feesjuhh:D:D T Was me Wel Weer Gasse:P...Op Naar __ DECIBEL OUTDOOR 2007 __
goed vermaakt alleen beetje te dronken hehe dus om 7uur zijn we al naar huis gegaan.moe maar voldaan :D
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
[K]ruimel
Geweldig feest!!!! Spierpijn!!! top top top!!!!! PROPHET!!
netjes ver feesie!!!
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
was een bruut feest alleen jmmr van de regen:D:D:D:D
ging er weer aardig op..precies op tijd binne voor PARTYRAISER...was weer SUPER...wesley tot de volgende x...alleen dat KK-WEER op het eind
[terro­r]Neop­hyte
vet feest! Chosen few & Yves :respect:
]0$ke
het was een goed feestje volgend jaar weer
mooi feestje :D
_Lin,,
Super Feest :respect:
_Scorpia_
Echt een super feest. alleen jammer van de regen. :respect: TommyKnocker :respect: partyraiser
`raMo.
Het was ZEKER een vet feest, jammer van de regen, only no-one can stop us!
Aapie!
Jammer van de regen 's avonds, maar de bikkels stampen door :D Zeer vet feestje! Southstylers en Max B Grant! :respect:
adje_afca !!
:respect:
ALLES KAPOT!
Bruut feestje :D
Alpha One {Smashing Faces}
:respect:
Ammie013
twas egt supervet. jammer da ik als enigste in me dierenpak was :P
Anthony G.
Supers....leuk om je weer eens te zien zusje heerl­­­­ijk Los in de regen doen we vaker para !:P!!! :respect: Early
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
art und joy
heb me masterlijk vermaakt, :respect: vet feest ,g­­­oede line-up :respect: jammer van het weer aan he­­t eind ­alleen
AS
Zeker vet feestje :K jammer van de regen maar ondanks dat goed vermaakt :bounce:
Axel!
Echt een UBER feest, geweldig!! Heerlijk weer, sfe­­er was super, veel bekenden, music top, area's mooi aangekle­e­d, jump-tent vele malen beter dan vorig jaar, ko­rt­om prima vermaakt! Meest bij early-rave, hardst­yle­, jump en main geweest, top! Hardcore tent was­ té ­schel en hardtrance had groter gemogen.. Nex­t time­ Kris (Dark-E) solo net als Coone ;). Mega afs­luiting­ op Main, een woord UBER!(y):) Thx!
b) sender
was egt een gruwelijk feest goeie sweer en die regen maakte et eigenlijk gewoon af..:yes: :bounce:
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
Oldskool it is!!
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
Was er helaas maar heel kort.. maar was toppie (y)
Basje74
Het was zeker een schoeftig feestje. Alleen jammer dat ik de laatste uur heb moeten missen, dus ook Noize Suppressor.
Bass-Shifter
Super feestje. Tatanka en TechnoBoy deden het dunnetjes over van vorige week. Heer-lijk. Stampen in de regen met de southstylers :bounce:
Baztard
Was weer super feestje!
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
De meester weer aan het werk gezien :respect: wel jammer dat op het einde de buit binnen was en je maar moes zien hoe je naar huis kwam...
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
super vet, zeer goed geregeld alleen jammer dat ik producer heb gemist....distortion en mc RAW..GEKKENHUIS:bounce:
Bies
Helemaal geweldig!!! Jammer van dat heueltje :O
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
BON-O B) :D
Was wreed feest en die regen had ook wel iets :bounce:
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
BOOSDOENER :bier:
KNALLE KNALLE KNALLE!!! wat een vet feesie he!
Breda-Mike
geweldig feest maar 1 minpuntje en dat was de lange afstand van de hardcore naar de industrial.
Brummeke
Was zeker weer een goeie!! Muziek was in de wijde omtrek te horen, dus niks te klagen gehad :D
echt weer een geslaagd feest:D zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel:D
Was wel weer een gezellig feestje. Werd ziekelijk hard gedraaid in de techno :). Jammer van de regen en dat doordoor eigenlijk de gewenste avondplanning niet door kon gaan. Industrial was jammer genoeg niet overdekt namelijk :(. Verder me eigen erg goed vermaakt!
Buri :bier:
van het BEGIN tot het EINDE!! TOP! QBASE MFUCKERS!!
Caatje btbw
Idustrial/Schranz :respect: !!! Unexist :yes: & afsluiting Rude awakening :bounce: ---> Geweldig feest weer :D
Carloss...
Was weer een super geslaagd feestje ;):p:P
CHRiSPy
Heerlijk genoten! :respect: Chosen Few, Vince (Noiken in de koiken :yes: ) en Stanton :respect:
chrizzle
Overal lekker geluid, meeste stages zelfs TE hard. DJ´s die ik heb gehoord hebben allemaal extreem lekker gedraaid. Super sfeertje @ jump tent de hele tijd. Alleen wegrijden daar... pff stonden gewoon 45 min STIL, terwijl we naast de ingang geparkeerd stonden, waar ging dat over?!
Chrizzoo
Echt dik feest:D vooral @ Industrial.. maar vond op het einde zlfs de hardstyle goed klinken hoe komt da nou :P
:respect: was zeker een goei feestje, regen was wel minder, maar boeit niks.. Duro was heilig
supervettt!!! jammer van die rotbuien!!!
goed
Cisca,,*
Was weer een mooi feestje!! Foto's zijn ook leuk geworden,,
code22
was wel leuk heb me goed vermaakt :bounce:
Colinda(f)
:D Super Feesie :P hoppataaa gas erop en gaaaaaaan :bounce: Op Naar Decibel 2007:D Bedankt Iedereen(K)
conehead
Mooi feesje! Jammer van geluid en tekort aan bar's in de tenten
coofa
Bass D en Gizmo :respect: wow wat een goede combi was dat alleen maar vette oude early's uit de doos en yves knalde erna er nog ff een paar meer bij in :respect: en voor de rest de sfeer bij charly & theo was super toen de mengtafel t begaf door de regen! ow ja en thnx voor t speedcity tour shirtje die wilde ik 9 jaar gelede al hebbe
Brute sjeit
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer:D:D Echt top!
goan en goan
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
Da Kooi-Jeffrey
geweldig egt geslaagt feest maar de regen mocht weg blijven:P
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
fantastisch!!! beter dan vorig jaar!!!!
Zeker wel TOP Feestje!!!:D
DaMi
was ect te gek staan nu nog op de camping gezllig groepje weer zeeland bedankt wahaha :respect: Tommyknocker :respect: echt een wereld set keurig man !!!
Dannyehv
echt weer een Geweldig feestje :D
Gewelidig Goed vermaakt en panic als afsluiter TOP !!! :D
was weer een top feessie!! :bounce:
DarkSpacer
Heerlijke Party ook met de regen :bounce:
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
Dave turpin
Gewoon Perfect
De House Paus
BETERE VERJAARDAG KENDE NIE HEBBEN - nondejuu wat zijn deze feestjes heerlijk
de JVR //­ Symbiotic
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering :D Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet (Y) De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk :D en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien :respect:
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
deBor
Zeer geslaagt feesie , en beters zo een huisie op ­de Beekse Bergen op loopafstand (y)
Deesje ;-)
top feestje jammer van het weer s avonds maar verder niks te klagen :):)
superfeestje alleen jammer van regen was zeike nat
Super vermaakt!!! Alleen die piep in me oren he
He-le-maal geweldig! Super gezellig!
DerekRaver
geweldig feest (Y)
DH-Harry-DH
was kk losssssssssssss
Was vet!!! (L)
DiFFuS
Muziek was goed, weer was kut, en de dames waren weer lekker :P
Distractor B)
Was jammer dat we er zo laat waren en weer vroeg weg gingen, maar desondanks heb ik me heerlijk vermaakt :D Vet feestje, vette opzet ook (Y)
DJ Catastrophy
erg lekker feestje gehad :D
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
Dj Djon-E
vet hoor
DJ Gakko
Erg genoten :yes: super feestje!
Dj Hydra
van 11 tot bijna 11 gefeest... waren aardig wat speakers opgeblazen geloof ik... mainstage... hardcore:s Tommyknocker was helemaal vet... en duro was ook wel de shit... snuive snuive :D
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
vond het weer nog meevallen, super feessie !!!!!!!!!!
Djim
DJ REINER!!!! :bounce:
Dokter-Baco!!­
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Tril­o­k Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wa­t een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
Dolle:bah:
Dit was echt weer een goed feeske!!:D Mooie locatie,snoeiharde geluid,vette sfeer(y) :respect:tommyknocker Volgend jaar zkr weer!!
Dr. Gonzo...
Feest in één woord : Technoboy :respect:
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
*zucht* ik ben verliefd (L)
Dryade
Oeh B) Dit was gewoon genieten :D DefQon overtroff­en, das duidelijk :D Tommyknocker (L)
duko
lekker druk & toch beter als vorig jaar:P Technoboy_O_
ED RAKET
was weer knetter los daar!! maar heb wel betere decibels meegemaakt
:respect: TOP FUIF :respect:
Eierdop..
Helemaaal toppiej(Y) enne mensen als het regent hoeven jullie niet te rennen als of er een 1 of ander eng monster achter jullie aaan komt!! hahahaha :loser:
had er meer van verwacht :( en wat was dj duro miss­elijkmakend zeg :dood:
Elollie
Een paar heeeeeele VETTE sets gehoord:kwijl: Uitblinkers waren Pet Duo:respect: Chosen Few, Charly&Theo en als afsluiting in de techno> Rude Awakening:cheer:
Falling dreams
Jaa was un Leukk feesje weeeer he :D(Y)
Federi­coLope­z
vet feest en we hebben nog meer zon gehad dan voorspeld:P
:respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
was gezellig net thuis prima vermaakt alleen jammer van de regen :) dj's(Y)
Flexy
teveel terroristische aanslagen
Locatie was gewoon kut, veel te uitgerekt. Zonder WWS was wel relaxed, moeten ze vaker doen
Lekker feestje gehad :D Heel gezellig met me moppies :cheer:
Freaky Mouse
Vet
Freakymiky
M'n eerste Decibel, maar meer dan geslaagd!
Zeker vette party early rave KIPPEVEL echt vet gruwelijk :respect: mc raw:respect: jammer van de regen maar zeker goed vermaakt(Y)
Ondanks het weer, of beter gezegt door het weer he­b ik een prachtfeessie meegemaakt. Lekker losgaan ­in je poncho op de Main Stage, was super melig8) Van afsluiter Panic had ik wat meer Mainstream hardcore verwacht later in zijn set, helaas pindakaaaassssss!
Fritske.
Opper feestje meegemaakt! Idd jammer van de regen maar dat mag de pret niet drukken... ambiance!
fucker jovi
zoo menn k space hem nog
FunkyShit
:respect: super!!!
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
Een geweldig feest.. jammer van de regen, maar daar hadden we dan weer poncho's voor! :P
G@bberlee
een geweldig feest lekker geluid alleen jammer dat ik gaar was van de vorige avond :S
Gabber Indiaan
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig:D:D:D:D hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb:P kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER:P
Gertjuh
Jezus wat een gruwelijk feest!!!! ONGELOOFLIJK VET!! ZELFS DE REGEN WAS LEKKER
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Gewoon adje
was geweldig
Vondt het feest begin van de dag matig,slechte lokatie (te groot en hectisch) bij het eten slecht geregeld. Maar na een uurtje of 17.00u echt een super tijd! twas erg lachen die regen had wel wat!! Hopelijk volgend jaar weer, maar op een andere lokatie.
Gewoon Sill
Volgende keeer weer heb me weer geweldig vermaakt.. Mainstage & Hardcore tent (Y)
GINgerrr..
was dik feestje, jammer van de regen maar dat mocht de pret niet drukken ;) werd wel erg goed gedraaid ! :bounce:
glanta
was echt weer super!!!!!!!! lekker ge :bounce: t
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
Gouden­kimmet­je
Leuk dat we met de party-bus vol vriendjes gingen!!! Feest zelf vond ik vorig jaar leuker maar toch goed vermaakt. Hardcore tent het leukst!! Endymion :lief: super set!! Early Rave en Main was ook wel leuk!! Gezellig met al die bekenden!! :kus: voor mijn schatje
jaja, twas weer Gezellig :D :bounce:
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
Hakkuh Annie
De Early was echt kick vooral charly lownois & mental Theo jammer van de regen alleen
was wel een goeie feestje:cheer: zelfs het regen hield ons niet tegen;p charly lownoise en mental theo:respect::bounce:
hardcore-junky-nick
kut man ik wauw ook gaan eerste x dat ik di feest mis KANKERZOOI!!!!!!
hardco­regirl­l aka terror babe(L­)BaZzm­aze
woei woei...was een super feessie, alleen jammer van de regen maja:)lekker gehoust:)
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
Was een leuk feessie alleen jammer dat je in de hardtyle tent de muziek van buite elke keer hoorde !!
Harry Porno
:bounce: :bounce: :bounce:
heejha­llomet­mike
WICKED DUDE ..
voor herhaling vatbaar
here we go
geweldig
Here's Johny!!­
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers :respect:, en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super :respect:, ook :respect: naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!:D
Uiteraard volgend jaar weer(Y)
T was kkwreed:respect:
Super goed Feest :D! Echt Toppie! Volgend jaar weer :respect:
VET feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahha knetterwaus feessie
Hollowman
Was me wl een vette party, nattigheid was een beetje jammer, ma heb wel ff fijn staan plashakken :devil: Ma wtf was er aan de hand met d telefoons daarow?? :S Anywayz, volgend jaar ben we dr weer bij heur.. :bounce:
Heb me erg goed vermaakt :) Lekker geschranzt en leuke mensen daar :cheer:
House-Opa
top, gezellig, relax, vette locatie, geslaagd feestje
housefreakk
super vette locatie !!
Hugo!
super feestje(Y) alleen erg jammer van de regen
HULLY GULLY
Onwijs goed feest!!! kan op geen enkel punt verbeterd worden naar mijn mening!!!
HUM member: Nosferaarsu
bass-d draait ff drop it alsk binnen kom:respect: chosen few :respect:
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
iekkie85
pfffffffff wat een dag....t was echt super
Ingeping
Heb het super naar mn zin gehad (y)
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
Ivanho de la Penja
Heb me meer dan prima vermaakt, ook op de camping veel gelachen! Denk nie dat het volgend jaar weer Decibel is bij de Beekse Berge!!! :P
J Q R D I :banana:
Super feesie... beter als vorig jaar! maar jammer van die regen, maar gelukkig los kunnen gaan in de HardStyle tent B)
J-olie
Was zeker relax :D..! See ya next year :cheer:
J_Rietveld
super vet
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
Jacqueline.
Whaaaaa Kei vet!Regen is geweldig :d :lol: hihi volgend jaar weer hoor!!! :d:d:d Early Rave was echt sweet!
Was helemaal leip alleen kut die regen in de namiddag :(
jAntJuH
de regen, die boeide me geen flikker, want heb toch in een tent gestaan, en de dj's ook niet, maar de mensen wel...! nooit zoveel ouwe bekenden op een feest! thanx y'all (you know who you are), t was kei gezellig!!
GEWELDIG:D zany zany zany maak me geeeeeek :P
Jefferson: Raver ofwat...­B)
Early Rave stage was geweldig:respect: wat een geluid:| verder echt een topfeest, jammer van die regen op t einde maar dat heeft zeker niks afgedaan aan dit feest:D
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen! (H)
Jenna!!!
was wel kicke, alleen een beetje rommelig vergeleken met vorig jaar
geslaagd feest B)
Jeromeke
Heerlijk feestje en nog nooit zoveel lol in de regen gehad :D
MAXIMAAAAAAAAAL! :bounce:
Jo0s
was een goei feeske :D...alleen sunt van de regen :(..werd alles zo smerig buite %)
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
JOHNNY BRAVO
onvergetelijk
jorkie.nl
superfeestje gehad! wel veel liggen lopen, hadden ut beter wat dichter bij elkaar kunnen houden
super:respect:
JP:bounce:
was echt een superfeest:D:D:D vette lokatie(y) bier smaakte weer prima:bier:
En LOS was ik zeker... hihi.. Aardig gek!! Thanks!!
jammerz dat t ging regenen
JunKim_­XL™ [UZ] O:)
Uhh was wel vetjes hoor, ff stampe in de regen HOPPAAAA!!! en de set van DION :respect: was natuurlijk weer super!!!
K!M
super feestje!!!!!!!!!!!!
Kam
Charlie Lownoise & Mental Theo ---> de set van het jaar!!
Kapsoons
Super vet feesje :respect:
Kevin Kaos
TATANKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:P wat een held .. verder luna, pet duo en kanzler was vet B2S complimenten once again
Helemaal waus weer!! Zwaar kikkuh....!!
Kick Noise >H4H.­FM<
Echt superrrrr vet, Goeie muziek en goeie sfeer mooi weg gezet ammel all1 da rege was ff wa minder mar veder GEWELDIGG(Y) Next jear ckrrr weer :P
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Het was gewoon ge-wel-dig! zelf geen last gehad van de regen.. top dag gehad met al me schatjes:yes:
Kipcorn-Friet
Supers feestje!! :bounce:
KIPPENEK
ONDANKS DIE DIKKE DONDERBUI EEN VET FEEST!!!!
koekiebakker
Heerlijk feesie!!! op dat ene buitje na :S Partyraiser Was De MAN
koekoek2
Wie hier niet bij was heeft wat gemist!!!
Koev
Was weer n mooi en wazig dagje! Eruit worden gezet en meteen weer naar binnen geklommen..Francois was Goeie!
Het was een goed feest, alleen de hardcore tent had wel iets groter gemogen... is dat Nederlands? Ow ow ow!
krissy­:cheer­:
yoooo zwaar goed feestje gehad! :cheer: jammer v/d regen,mjèh : lang leve de Poncho's!! See Ya Again Next Year!
l@ur@
het was een geweldig feessie alleen de regen was klote
Gewoon helemaal klasse :respect:
Lady Y
Na 2 jaar willen gaan, dit jaar maar eens geweest! Heb me tot 21:00 erg vermaakt, daarna was ik moe! Binum en Ruthless draaide top (Y)
KUT REGEN!!!!!
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
Language Of Rhythm
Ja ik heb me weer goed vermaakt:yes:
Largemellow
Super feesie... Main was in het begin nie zo veel, maar op het laatst was het echt super vet daar :respect:
LarsTaal
Geniaal Feestje!!! K heb het goed naar mn zin gehad!!!
Legion of the Lost
All hail king VINCE! :respect: Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box :respect: Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor :respect: Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest :s
LEON aka ....­
HEERLIJKE PARTY!! heb overal spierpijn van het schranzen!!
Heerlijk feestje weer, toch vond ik Decibel 10 keer vetter toen het nog snachts gehouden werd! b)
Lievelien
Super! duurde ff voordat de sfeer kwam maar was later (Y) Regen? Hup Poncho aan en gaan :bounce: Charly L & Menthal T. dikke :respect:
Life is Like a Dance
Het beste feest tot nu toe..tering wat heb ik het ­­naar me zin gehad. Carlos...thanks bro. en me maa­t­je Sebas..thanks en verder voor a­llen die­ dit mogelijk hebben gemaakt. :respect: Bass-D en Gizmo :respect: En wat sloot Panic lekker af op de main zeg!! Helemaal losssss!!! En toen was het afgelopen...k had nog wel uren door kunnen gaan. EN TJA HET HAD WEDEROM GEZELLIGER GEKUNT!!!!!!!!
Lightjockey
supetvet, volgend jaar weer :D
geweldig feestje..alleen jammer dat het ff regende
Heb me heel goed vermaakt dit feestje :D Ik had er alleen wel wat meer van verwacht...
Lindaake '82
yeah
Linez
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval :P Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten :D
GEWELDIG !!
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
ik heb nog nooit zoveel op en neer gelopen maar ik heb me zeker vermaakt... volgend jaar weer?!!
Loor
Was een vet feestje! vooral de afsluiting op de main :respect:
LOSGESLAGEN
Vet feestje!!
Suuuuper feestje :D.. Heerlijk gestampt. Ondanks de regen me tering goed vermaakt :P :bounce:
was echt zoooo vet!! (L)
lunatic4life
Lekker feessie...geluid bij darkraver dee pijn aan je oren.... early was ook goed!
Luo Moirs
amok en rude awakin gemist en techno gemist en regen veroorzaakte drukte en leegte ma voor de rest biestig en vet nieuw T-shirt :D
M.I.B.
Zeker weer een vette party... Muziek was super.. En een +punt dat ze planken en zaagsel hebben gestrooid...
Machatte
SUPERsfeer, SUPERmuziek, SUPERmensen!
Mandy (6)
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn ­zin geh­ad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben ;p En o­p de mainstage die lasers :kwijl: En bij de­ early Mentol­ Theo en Charly Lownoise haha die ouw­e nummer ech­t lache :bounce: Op naar volgend jaar :cheer:
(Y) was egt vet hoorr
was een te gek feestje!!!
Mark_V
Was weer echt mega vet, :bounce: :yes:
MARKCOREEE
helemaal kk los en helemaal zwaar uit me naad...focking bruut gwn!!!
Marliefste
Net zo vet!!
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
masta fother­mucker aka sexy mother­fucker
de decibel's waren overduidelijk aanwezig!waren veel bekende maar toch meer onbekende,maar da mocht de pret niet drukken:) en ook positief was de prachtige wandelroute langs het water uiteraart;)kortom zekers de moeite waard!!!!
Master Jay
graf dat je moest betalen voor de WC echt kenker zielig is dat. wat een kut orgi b2s!! klaar
MasterGuido
Super feest! Volgend jaar verwacht ik Decibel weer in de beekse bergen.. :D
MAV
was weer een geweldig feesje maar wanneer komt er nou eens lekker bier !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MC Tha Watcher
echt een crazy feest :respect: goed gezellige puinhoop :jaja: MC Raw & Distortion :respect:
Meertiej(K)
Was me weer een suuper feesiej ondanks dat k*t weer:D
WAS WEER KNALLE.! :D
was weer lekker losjuhss!! super feestje!! :bounce:
Mellie(K)
Het was een super feest..:D:D...betreft het weer hadden we het veel slechter kunnen hebben....En de DJ van de avond PARTYRAISER
Men....
Superdik feest, alleen jammer van die regen!! Maar kheb me wel uitstekend vermaakt...! en de wc`s waren ook lekker super schoon!!!!
Michelicious
slecht rekening gehouden met het voorspelde slechte weer door de organisatie, maar voor de rest was het weer gezellig
Michellûh..
Vet Feesie..!!:D
michieltjuh
nat maar cker vet weer goed vermaakt
Miek *
Super! heb me zeker goed vermaakt :P
Geweldig feestje :D
Mike Velthuijsen
damn gewelig,.. DECI aan de top(H).. Main was super.. jammer van de regen. verpeste me pret NIET btw
Mike..-
oke dan! evil activities, charley lownoise & mental theo,dj paul,tommyknocker & dj panic :respect: top feestje, alleen jammer dat tijdnens noize supressor et geluid echt bagger was!
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
Geweldig feessie alleen toen ik zeiknat was geregend kreeg ik het daarna echt koud!
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
MINUS RUHL
DE TECHNO-TENT !!!!!!!!!!!!!!!! HEFTIG
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Miss Luppie
Wazig en nat feesje 8) geluid vond ik minder,h­elemaal bij Early tot Mad-e-fact&Viper begonnen :respect: Voor de rest heb ik mij goed vermaakt :yes:
MISS-LIZZ
DE INDUSTRIAL WAS ECHT TE VET, EN DE TECHNO OOK 8) Hahhaha TOPPIE
Mister ??
me gekste decibel van de 4x dat ik nu gwst ben!!! weekend lang in zo'n huisje op het park is ook echt helemaal te gek!!!
was weer een mooi feestje goed te doen :)
mothah­hfucke­r
was best een kl**tuh feest zeg en dan nog de k*t regen erbij maak de feest helemaal flop
mr -G
VET
Mriennn
Super (Y)
Mrion
Echt Goed naar me zin gehad!! Zeer Geweldig:P Tommyknocker draaide erg lekker! :respect: jammer v.d regen mjah.. op naar volgend jaar :bounce:
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
echt super knallen
mystery man 1986
hij was lekkah!!!!!!
:respect: DECIBEL OUTDOOR BEEKSE BERGEN :respect: Topper van een locatie/ geweldige sfeer. VOLGEND JAAR WEER!!!!!!
Myth3
Wat een Top feest was dat zeg!!!
Naanie Banaanie
Lalalalala
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
Naughty Devil (6)
Echt Super!!!!!!!!!!!!!!
Naxel
KRach Kraak piep.......... Partyraiser was sjiek ragguh. Amok en Promo was lekker duister, veel piepjes en kraakjes in je oor.
nelisdaman
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden _o_. En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
Nevz
Geweldig feest daar op de beekse bergen, lekker geluidje en vette setjes gedraait in de Hardcore-Area
NICKY*
geweldig
Nico:bier:
:respect: locatie (alhoewel het lingebos toch vetter was.. beetje kleine main dit jaar..) :respect: Organisatie :respect: Eten :respect: Drinken :respect: geluid :respect: B2S :respect:
nighthawk ;D
was een zeer geslaagd feestje, had me er alleen toch nog net iets meer van verwacht!
Nippel FR
top feesie, met de regen kwam er juist extra sfeer, die ik een beetje miste! (Y)!! stuitere!!
Echt een lekker feestje :P(Y) Jump was echt zwaar goed te doen! :worship: Als we gaan dan gaan we harrrrrrrrd!!!! :bounce:
Notorious-:bier:
GOED, MAAR MATIG!!!
was wel geinag alleen jammah dat we bepaalde mensen niet zen tege gekomme
Rrrrrrrammen.. ...Fokkin vet gedraaid :yes: AMOK :respect: kippevel gewoon..wat een ontiegelijke set
onders­teentj­e
geweldig
superfeesie met een zeer gruwelijke lokatie hier m­oeten meer feesten gehouden worden lekker door de ­bosjes rennen op afvalbakken klimmen en natuurlijk­ lekker lijp gestoord idioot doen met de bende pa­rtyraiser ging lekker (Y)(Y) verder noize supressor (Y) :jaja: duro technoboy isaac VS pavo en wat stond het hard bij de main (Y):D niemand hield het daar lang uit wij wel :devil: allemaal doof nu (Y)\
vet hoor heb me prima vermaakt :respect:
charly en theo :D
P@RTYRICO
vond wel geinig!maar verleden jaar was stukken beter!Pet duo:respect:
goed feest, alleen jammer van die regen
Partyangel :devil:
Lekker Feest! En die paar druppels mochten de pret­ niet drukken B) Lang leven de Poncho :respect: !!
PartyBlok (6)
was een erg leuk verjaardagsfeesie :) en de bus was ook lachuh!!
partypind@­(vld)
HET WAS G E W E L D I G weer B2S Bedankt en Dennis(Panic)volgende keer NEEM ik jas gewoon als het regend LOL!!
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
Paul Ajay
Have you ever been mellow :bounce:
Geld betalen voor de wc was kut. Verder GOED geluid :D, alleen jammer van Deepacks HITmix. Technoboy daarentegen was wel super! :respect:
Persian Prins
gekkeeeee huissss t'was wel lache :d
Petertjuhhh
zeker wel een geslaagd feestjuh!!!!
Philips
lekker feestje buiten de toffe buien op het einde
Echt een zwaar Top Feest!! nog beter als vorig jaar!! & Volgend jaar zeker weer!!
wat heerlijk zeg :D
SUPER VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ouwe
Pimmeke
Lekker feesje hoor!!!! Eerst warm weer en de regen kwam lkkr optijd om ff lkkr af te koelen!!! was heerlijk hakkuh in de regen hoor!!
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
Plukje
:D
PMA
GEWELDIGE DAG! Neophyte en Dione de helden van de dag :respect:
heerlijk feessie jammer van de regen
Wat een knaller, de tering zeg!!
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
Q-freak
heerlijke dag eenmaal in de techno nooit meer eruit geweest :P
R.atje
echt super feestje
RaCe-BoY
het was zeker VET VET
rafael12345
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
ram B ofwat ?!­
AUWHOORNEET wouter en ich woare weer SJERP !!! :bier: :vaag:
een zeer goed feest, muziek stond echt hard (niets mis mee)
remonizer
lekker feessie hoor,ruthless was toppie,bass d en gizmo was ook weer lekker nog effe lekker los gegaan op miss monica[wat ken zij ook draaie zeg]later op naar de hc waar t geluid iets te zacht stond voor paul,maar daarna met noize supressor ging t een heel stuk harder,lekker klappe.dus...lekker feessie gehad
was vet feest alleen na afloop was het kut!!!!!!
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
(Y) Zeker goed feestje!! Volgend jaar zkr weer present !! WIJ ZIJN HARDER DAN DE REST :respect:
Rick ;)
Goed zat (f)
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
cd is lekkerrrr
rijnie
Geweldig!! :D:D:D:D:D
Rinus
Tsaaa masterlijk! Tatanka. Paul&rob, Luna te zot g­ewoon! Super geluid in iedere area:respect:
Briljant feestje, Hardstyle tent mag wel 3 keer gr­oter... maar je stond iig droog!!!
super vet feesteeeeee:yes:
Roberto Corleone
Leuk feestje was weer goed begaaie
Robijntje!
GRUWELIJK FEEST!! topdag gehad met al me moppies (L)
rocksjon
industrial was fucking relaxt!!!!!!
Rockxie
Was vet feestjuh heb me prima vermaakt:D:D Heletijd in de Jump Area gestaan;)
Toppertje!!! Tatankaaaaa :respect: Southstylers in de regen :respect:
Roxxxy*
zeker geslaagd feestje
Royke1986
volgend jaar weer beekse berge zwaar geschikte lokatie
rtc18
so was weer een lkkr feest industrial was erg lkkr voor al day mar hardcore tent had wel iets groter gemogen heb nu al weer zin in volgend jaar
Helemaal Toppieee:D Was Echt Superr! Ik Heb Me Prima Vermaakt:)
ruudvaneijk
heerlijke dag gehad. het zag er allemaal goed uit daaro (y) volgend jaar zeker weer :)
sabje3000
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier:S charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
sam the man
was een VET feestje ..kapot gehakt :)
Sarah013
Tommyknocker je was geweldig!
Sasjee­:bounc­e:
Het Was een super feestje:):) zkr op naar volgend jaar :D:D
:respect: Vince, Charly Lownoise & Mental Theo!!! Heb me super vermaakt :yes: (Y)
Het feest was echt zwaar kikke gek:D!!! Zwaar geknald:D
Sebbo
Beste decibel tot nu toe :D
Secabre
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
SEN'
super.. (Y)
sexy blue eyes
:bounce:
Sharky
Was een Zeer Geslaagd Feestje Early Rave :respect:
Sjeppie
gewoon hakken, niet meer, niet minder :)
Sjoko
Was een Sjiek feestjuh!!:D
super gezellig en het weer drukte de pret niet :P
Smoellie
Het was een zeer geslaagd feestje.. :D Prima sfeer, goede muziek, geluid iets minder, getroffen met 't weer, niet gestoort aan da bietje regen.. :bounce: (waren al té veel verwent @ Defqon qua weer :jaja: )
Smulturk
Superfeest..... Jammer van de regen! vond de locatie wel wat uitgerekt.... Ook best sneu als je de hardtrance podium zag waar niemand stond!
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
Sooi
Smullen :D
stampe bij Charly&Th­eo in de regen is geniaaal volgend jaar zeker weer wie moet er nog eet bonne hebbe;p
stefan
Geweldig feest alleen de industrial hadden ze naast de hardcore moeten plaatsen.
Stieven
LEKKER FEESSIIIEEEE!!! :d
Stippe­llijnt­je a.­k.­a.­ De tripka­bouter
PRO PONCHO!! Vet gezellig bij de early rave in de stromende regen!!! :cheer:
Die industrieele tuin was wel geinig hoor :bier:
Streng-DengDeng :bounce:
kon tog weer nie beter.. :respect: b2s
Stuite­rbalud­en
van begin tot het eind lopen stuiteren, gewoon super feestje , volgend jaar zeker weer
supernova
Zeker vet feessie! weergoden toch redelijk met ons gehad alleen catering was ruk! Verder goed vermaakt met mun maatjes:D
Suutjuh
BRUTE FEEST!!! volgend jaar zeker weer...
Sweetn­ess31(­L)
Wat Een Super Feessie Zeg :cheer: Heerlijk lopen knallen met me Toppers (L) Volgend jaar weer :lol:
Superrr!!Echt een tof feest en zeker voor herhaling vatbaar!!:D De sfeer was ook niet te houwen, ondanks de regen.. :D
Tarzan
LUNA:respect: de rest ook goed gedraaid, alleern jammer van die regen tijdens de south stylers, maar dat mocht de pret niet drukken:D
Techno Jack
was weer lekker gek doen daar... :P
Tedder
masterfeest. aleen jammer van de regenbui. Neophyt­­e ,paul elstak, Noise supressor waren w­erelds :respect: aleen jammer om bij thuiskomst opgepakt t­e worden door de juute in wijk. :|
Gruwelijk (y)
TernTerror
Decibel 2006 was weer zeer goed...:respect: Early Rave Area :respect:
goed feest, goed geregeld, goed gedraaid (industrial), en was weer gezellig met kleine liekje
T Was egt een Vet Feestje:recpect: Alleen De industrial Hadde ze naast de hardcore moeten plaatsen
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
Tha Mitchells
lkkr hoor!! heren van Southstylers!! KLASSE! tsja jammer van de regen!
ThaFox
JAja dit was zeker Te VET:) Alleen de parkeerplaatsen:S
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
Thin White Duke
Helden feest :bounce: Zelfs die tering regen kon het feest tijdens charly en theo niet verpesten, uur lang kippevel, GEWELDIG!!! Come show me your hardcore feelings...:P
Timmer :bier:
Het was weer een leuk feesje :) goeie muziek!
TimoH-023-
Was weer een top feesie alleen jammer dat het ´s middags toch nog moest gaan regenen!!! JDA met Outblast :respect:Helemaal top!!!
Toine [Break Zero]
Superrrrrr !!! Echt goed vermaakt! Jammer van de bediening bij het eten-drinken af en toe.. maarja (Y)
Tokkie..
Rob, Paul, en mc Hughie babe... dikke set:D.. verder goed vermaakt... :bier:
Tony the Torment
locatie was goed verzorgd, alleen vond ik t allemaal een beetje langerekt!! t geluid was in alle area's ook niet optimaal!! regen heeft mijn niet zo geboeid!! lekker veel bekenden!!helden van de dag zijn toch wel RAMON en THEO, UNEXIST en AMOK!!!! rogier en bob wij moeten weer eens vaker met zn 3en op stap gaan!!! en nog ef lekker rondgebanjerd met een hele leuke en lieve meid (damm, i'm falling in love with ya)!!!! oja en mn auto ziet er nu uit alsof ik de camel-trophy gedaan heb!!!!
TonYY
jaa zeker mooi feestje! volgend jaar weer van de party !! :)
Toonypack
Leuk feessie,jmr van de regen en blubberzooi,maar daar moet je schijt aan hebben :D
zwaar uit me plaat in die hakke tent :bounce:
Twin Sister
leuk en aardig hot feestje...:yes:
dik feest hoor, echt jammer van de regen! Industrial Area was de shizzle :jaja: Partyraiser & MC Da Hustla :respect: leek wel alsof de boxen eruitklapte :lol:
Up Yours
Was echt een goed feest super goed gedraait door :respect: Neophyte n Tommyknocker ok :respect: ,alleen jammer van de regen maja hoort erbij he
uut Grunn :respect:
SUPERRRR!!!
van belle
(Y)
vdz
anders kreeg je verdomt weinig friet voor 2 bonnetjes
was helemaal geweldig!:D
Vinnna
En of ik me vermaakt heb :D wat een geweldig feest !
VLeeSKLaK
TOP FEEST!!!! vooral neophyte was waaaanzinnig
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
Vonnie O:) Ponnie
Super feest :cheers: In de regen lopen huppelen enzo hehe zkerrr vet !! :respect: Noize Suppressor
VS*
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha ;)
Vw_Michael
geweldig
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
Wannadance
flink staan stampen bij de jump :bounce: al kon het geluid beter!!- Super feest!! :respect: En echt kut om die parking af te rijden... lang staan aanschuiven:S
super feest goede sfeer mega afsluiter
welmoeddd O:)
Was super!! Mooi feestjee..
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
het was toppie...liegebeestjes haha
White-Guy
Super gehad met mijn meisje(L) maar wel de 2e en laatste x decibel...:nocheer: De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen:/
Wouser
Zeer goed vermaakt. Francois :respect:
was wel IJselijk feesje denk:bier:
Ik was helaas niet aanwezig, heb gister me arm gekneust :(
xXDaph­ne1987­Xx
Super feestje!!
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
Yo-Liekah
Was zeker een geslaagd feesje in de achter tuin!!! :D
Wat een vet feest :bounce: :D
zeker vett!! complimenten to b2s ennuh main stage op het laatst HEFTIGGG TOT VOLGEND JAAR ZEKER WEER!!
~!Hanneke!~
echt een te vette party!!!!!!:D
~Will-o'-the-wisp A.­K.­A Dwaall­ichtje­~
Vet feest hoor, echt gezellig!!! En wat die regen betreft SCHIJT AAN!!!
~~ARMIN~~
beetje jammer:S:S maar hardcore was kk hard geloof ik
~~m~~
Het was egt een super mooi feest!!!!!!!!!! volgend jaar zeker weer...
~~Straal~~
het was een gruwlijk feest. lokatie was super. ik heb me erg vermaakt bij Darkraver's love island. Darkraver draaide geweldig
¤Jessos (F)¤
was zwaar knallen:bounce: jammer van de regen maar we krgen van die handige regenjasjes:) verder was het gewoon SUPER:!:d
©
:cheer: Kej leuk --> Vince :respect: jammer dat de witte wijn op was en van de regen!!
:bounce:Super feest was echt te gek gewoon, alleen belachelijk da je moest dokke voor de plee:bounce:
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:
was weer een leuk dagje!! Lkker sfeertje en tot volgend jaar denk ik zo

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)