leuk feest evil activities alleen was het wel beter
WHAIAHIWIWEHRWA Topfeest!
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuwe mensen leren kennen. Industrial Area Geluid stond in 't begin wel zacht daar. Hardcore Area viel wel tegen, het geluid vond ik niet veel.. De organisatie hadden de tent van Hardstyle en Hardcore beter om kunnen wisselen. Gelukkig toch het grootste deel van de dag erg mooi weer gehad...!!
DECIBEL OVERRULED DEFQON!!! & voor MC Da Hustla wat een brute stem zeg! het was G E W E L D I G !!!
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus
super! alleen sfeer was maar bij sommige tenten goed en jammer van de regen. terror en hardcore mocht iets groter! verder super vet feest
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen vorig jaar was zowieso beter
Super goed feestje, qua locatie geluid en line up, spierpijn als de mtf, maar die tyfus regen, maar mocht me pret zeker niet drukken, de hardcore tent was meer dan goed
Het was een vet feest Beter als vorig jaar, maar nog niet geweldig. B2S heeft bij deze wel bewezen dat ze kunnen groeien . Pila / Vince / Robert Natus / Unexcist / Rude Awakening / Pet Duo .
Echt een UBER feest, geweldig!! Heerlijk weer, sfeer was super, veel bekenden, music top, area's mooi aangekleed, jump-tent vele malen beter dan vorig jaar, kortom prima vermaakt! Meest bij early-rave, hardstyle, jump en main geweest, top! Hardcore tent was té schel en hardtrance had groter gemogen.. Next time Kris (Dark-E) solo net als Coone . Mega afsluiting op Main, een woord UBER! Thx!
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
De meester weer aan het werk gezien wel jammer dat op het einde de buit binnen was en je maar moes zien hoe je naar huis kwam...
Was zeker weer een goeie!! Muziek was in de wijde omtrek te horen, dus niks te klagen gehad
echt weer een geslaagd feest zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel
Was wel weer een gezellig feestje. Werd ziekelijk hard gedraaid in de techno . Jammer van de regen en dat doordoor eigenlijk de gewenste avondplanning niet door kon gaan. Industrial was jammer genoeg niet overdekt namelijk . Verder me eigen erg goed vermaakt!
Overal lekker geluid, meeste stages zelfs TE hard. DJ´s die ik heb gehoord hebben allemaal extreem lekker gedraaid. Super sfeertje @ jump tent de hele tijd. Alleen wegrijden daar... pff stonden gewoon 45 min STIL, terwijl we naast de ingang geparkeerd stonden, waar ging dat over?!
Bass D en Gizmo wow wat een goede combi was dat alleen maar vette oude early's uit de doos en yves knalde erna er nog ff een paar meer bij in en voor de rest de sfeer bij charly & theo was super toen de mengtafel t begaf door de regen! ow ja en thnx voor t speedcity tour shirtje die wilde ik 9 jaar gelede al hebbe
Brute sjeit
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer Echt top!
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien
van 11 tot bijna 11 gefeest... waren aardig wat speakers opgeblazen geloof ik... mainstage... hardcore Tommyknocker was helemaal vet... en duro was ook wel de shit... snuive snuive
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Trilok Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wat een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
Zeker vette party early rave KIPPEVEL echt vet gruwelijk mc raw jammer van de regen maar zeker goed vermaakt
Ondanks het weer, of beter gezegt door het weer heb ik een prachtfeessie meegemaakt. Lekker losgaan in je poncho op de Main Stage, was super melig8) Van afsluiter Panic had ik wat meer Mainstream hardcore verwacht later in zijn set, helaas pindakaaaassssss!
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER
Vondt het feest begin van de dag matig,slechte lokatie (te groot en hectisch) bij het eten slecht geregeld. Maar na een uurtje of 17.00u echt een super tijd! twas erg lachen die regen had wel wat!! Hopelijk volgend jaar weer, maar op een andere lokatie.
Leuk dat we met de party-bus vol vriendjes gingen!!! Feest zelf vond ik vorig jaar leuker maar toch goed vermaakt. Hardcore tent het leukst!! Endymion super set!! Early Rave en Main was ook wel leuk!! Gezellig met al die bekenden!! :kus: voor mijn schatje
jaja, twas weer Gezellig
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers , en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super , ook naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!
Was me wl een vette party, nattigheid was een beetje jammer, ma heb wel ff fijn staan plashakken Ma wtf was er aan de hand met d telefoons daarow?? Anywayz, volgend jaar ben we dr weer bij heur..
Heb me erg goed vermaakt Lekker geschranzt en leuke mensen daar
de regen, die boeide me geen flikker, want heb toch in een tent gestaan, en de dj's ook niet, maar de mensen wel...! nooit zoveel ouwe bekenden op een feest! thanx y'all (you know who you are), t was kei gezellig!!
Early Rave stage was geweldig wat een geluid verder echt een topfeest, jammer van die regen op t einde maar dat heeft zeker niks afgedaan aan dit feest
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen!
was een goei feeske ...alleen sunt van de regen ..werd alles zo smerig buite
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig
All hail king VINCE! Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest
Het beste feest tot nu toe..tering wat heb ik het naar me zin gehad. Carlos...thanks bro. en me maatje Sebas..thanks en verder voor allen die dit mogelijk hebben gemaakt. Bass-D en Gizmo En wat sloot Panic lekker af op de main zeg!! Helemaal losssss!!! En toen was het afgelopen...k had nog wel uren door kunnen gaan. EN TJA HET HAD WEDEROM GEZELLIGER GEKUNT!!!!!!!!
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn zin gehad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben En op de mainstage die lasers En bij de early Mentol Theo en Charly Lownoise haha die ouwe nummer echt lache Op naar volgend jaar
de decibel's waren overduidelijk aanwezig!waren veel bekende maar toch meer onbekende,maar da mocht de pret niet drukken en ook positief was de prachtige wandelroute langs het water uiteraartkortom zekers de moeite waard!!!!
Geweldig feessie alleen toen ik zeiknat was geregend kreeg ik het daarna echt koud!
Echt een super feestje Industrial area was echt geweldig Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden . En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
superfeesie met een zeer gruwelijke lokatie hier moeten meer feesten gehouden worden lekker door de bosjes rennen op afvalbakken klimmen en natuurlijk lekker lijp gestoord idioot doen met de bende partyraiser ging lekker verder noize supressor duro technoboy isaac VS pavo en wat stond het hard bij de main niemand hield het daar lang uit wij wel allemaal doof nu \
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
lekker feessie hoor,ruthless was toppie,bass d en gizmo was ook weer lekker nog effe lekker los gegaan op miss monica[wat ken zij ook draaie zeg]later op naar de hc waar t geluid iets te zacht stond voor paul,maar daarna met noize supressor ging t een heel stuk harder,lekker klappe.dus...lekker feessie gehad
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
Het was een zeer geslaagd feestje.. Prima sfeer, goede muziek, geluid iets minder, getroffen met 't weer, niet gestoort aan da bietje regen.. (waren al té veel verwent @ Defqon qua weer )
masterfeest. aleen jammer van de regenbui. Neophyte ,paul elstak, Noise supressor waren werelds aleen jammer om bij thuiskomst opgepakt te worden door de juute in wijk.
Helden feest Zelfs die tering regen kon het feest tijdens charly en theo niet verpesten, uur lang kippevel, GEWELDIG!!! Come show me your hardcore feelings...
locatie was goed verzorgd, alleen vond ik t allemaal een beetje langerekt!! t geluid was in alle area's ook niet optimaal!! regen heeft mijn niet zo geboeid!! lekker veel bekenden!!helden van de dag zijn toch wel RAMON en THEO, UNEXIST en AMOK!!!! rogier en bob wij moeten weer eens vaker met zn 3en op stap gaan!!! en nog ef lekker rondgebanjerd met een hele leuke en lieve meid (damm, i'm falling in love with ya)!!!! oja en mn auto ziet er nu uit alsof ik de camel-trophy gedaan heb!!!!
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha
Super gehad met mijn meisje maar wel de 2e en laatste x decibel... De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen
Ik vond het echt super me eerste grote feest Ook goeie sfeer en leuke mensen hoop volgend jaar weer Partyraiser en NoizeSupressor alleen jammer van de regen.. Verder echt zeeeer geslaagd!!!
was weer een leuk dagje!! Lkker sfeertje en tot volgend jaar denk ik zo
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig