Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1943), A.D.HeiDie (1922), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2641), anoniem (1605), Error Chick (1537), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
het was echt super!! overdag mooi weer alleen 's avonds regen..da was minder.Gelukkig konden we in de tent staan :cheer:
egt un masterfeestje weer alleen zo jammor van de regen.. :(
!! IvO !!
geweldig
heb me gezellig vermaakt, GESLAAGD!!!!alleen jammer van de regen en alleen ver lopen van bijv. de hardstyle na de mainstage, en betalen bij de wc....
!WILLERSSSS
Was echt mega gezellig
Leve de poncho's! Wat een mooi verjaardagsfeestje :D. Super met ze allen in de bus, goed geregeld lieverds! En natuurlijk ook voor de rest :knuffel:
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek ;) Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was :lief:
Wat een feest :bounce: echt super... volgend jaar zeker weer van de partij
Was zeker mooi feestje.. en hadden in het begin zeker geluk met het weer :D
(f) Sharon
was mooi..!!!!! :D
dvd was best leuk maar jammer dat er maar een kant van t podium is gefilmd wat nu sta k dr nie op
(k)au3
zekers een superfeesie:respect:, wel beetje jammer van de regen:S
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
egt un geweldig feest!!!!
(L)Sab­rina:b­ounce:
het was werkelijk waar een super feest :D:D:D:D
Top feest, organisatie was ook helemaal top. Early Rave :D en de Hardcore zaal waren het einde. 1 min puntje dat er betaald moest worden voor de wc
beste party waar ik ben geweest.
was egt super feesie!!! alleen jammer dat ik ziek was man...maar als nog was egt super kick
Vet feesJuh weer ho0r,, lekker met alle stampertJes :D En heerlijk in de regen bij de Soundstylers :D:D was geslaagd :yes:
***­mokum verzwikt
Leuk feestje, Lijkt alleen iets teveel op defqon dat maakt het een rip off PARTYRAISER :bounce: :)
Was egt super !! niks van regen meegekregen maar The prophet..:respect:
**­Lotusb­loem**­
Decibel 2006 : Een van de beste feesten tot nu toe. Goede sfeer, top muziek, nergens lang hoeven wachten (wc, eten, drinken) Parkeren was vlak bij en konden ook gelijk weer weg rijden. Heb me zeer goed vermaakt, dus in 1 woord: TOPPIE!!! En ach, dat ene buitje was eigenlijk ook zo weer voorbij, maar ja, sommige mensen moeten nou eenmaal wat te zeiken hebben...
**­wordt verwij­derd**­
Geweldig feest,, heb me super vermaakt!!!! :bounce: Volgend jaar zeker weer!! :D
*-Sjoerd-*
Hardstyle bar heeft schandalig hard gewerkt ;)
was gezellig!!
*­hardco­retomm­ie*­
Was een topfeest, lekker druk en veel gezellig mensen weer gezien :D
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
Het was vet gesellieeeee
*mandy*
was echt een super gaaf feestje!! :bounce: alleen klote dat de hardcore tent zo verrot was!! wat een natte zooi daarbinnen!! :rot: maar we gingen zekerr LOS !! 8)
*NAOMI*
KUTREGEN!!!!
*Sid*
Vet feestje weeral. De grand finale van Panic...Krijg er nog kippevel van :-p de regen was een kleine dumper,maar net zoals vorig jaar...blijve geve!!! :D
*wHOoPs*
klapkakend stampfestijn :bounce:
*Zee
Één woord voor nodig: GEWELDIG..!!
- Beffie -
was idd een erg leuk feestje,leuke sfeer gezellig mensen en we hadden een top groepje was gezellig mensen bedankt:d
Mooi feest hooor!! prima vermaakt (y)
- M'lies
Was Weer Vet !!! Op Naar Night mare outdoor...
- MOF -
Wat een super feest
Was geweldig :bounce: Vooral bij de Hardstyle & Jump area's geweest!
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
-.Jamie..
Lekker feestje (Y)..leuke mensen :jaja: en mijn paraplu deed zn werk B).
-=JoySz=-
Was geweldig feestje! jammer van de regen.. majah dan maar poncho aan en verder gaan ;)
Super feest! Nosferatu :respect: Evil Activities :respect:
Super Feestje :bounce: :yes:
-The-Fish-
Geniaaal!
-TJEERD-
geen foto's???
Gruwelijk feestje jonges :respect:
super feestje:bounce:(Y)
..Valkyria..
Gezellie met zn allen in de bus!:D achterin op de VIP bank:P Heerlijk feestje ook... genieten in het zonnetje en daarna van de regen!! Maakte volgens mij niemand nog wat uit.. iedereen uit zn dak in poncho's (Y) Thanks voor het regelen van de bus lieve Kim&Tjits, was geslaagd!
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak:P
.Boyciej.
was me weer lekker knalle gister :P PRIMA dag gehad :D
Respect voor b2s!!!!!!
Tering vet feest :bounce: ... jammer van de regen op t laatste moment..
zeer lekker feest
19diablo79
op zeker een (Y) feest :bounce: en het weer zeker niet tegen gehad....(die paar druppels :))
het was weer een dodelijk feest!!!!!!!!
:.­:M v/­d K:.­::bounce:
Zekers kwant feest:respect: Regen niet veel van meejgekregen:P
vet feest, maar de volume bij panic had zeker omhoog gegooid moeten worden. hardcore stage werd kk goed gedraaid
:bounc­e:Gird­:bounc­e:
Goeie sfeer goede muziek wat wil je nog meer ;)
:bounce:Hij is gek he:bounce:
alles was toppie!!! wat een super feest!!!!!!
Knalfeest:D:D:D
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
was een lekker feessie alleen die kkregen voorderest (Y)
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
beetje matig allemaal
>>> Annetje <<<
Leuk feestje, heb t naar me zin gehad ondanks de regen :P
>>>ARIE<<<
INDUSTRIAL!!!!!!!!!!!!!! fantastico!
>>Joey-M<<(APC)
de regen was in i woord KUT maar het feest was echt SUPER!! :D :D :bounce: :bounce:
:respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
was egt wel ziekelijk vet feesje
[A]ngeL**
Was lekker feestje.. Alleen jammer van die regen :( had graag heel de tijd bij Mainstage gestaan..
[AMG]r­udy666­[ppt]
was kk wreed
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
[C]
Decibell was echt superrrrrr,, we hebben goed gen0ten old skool was t0p (y)
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Ja wat zal ik eens zeggen........had er meer van verwacht, jammer van de regen en op einde in de hardcore was echt goed maar dan stopt het helaas.....geef mij toch maar sávonds een feestje :D maar heb me zekers weer vermaakt :D
goed vermaakt alleen beetje te dronken hehe dus om 7uur zijn we al naar huis gegaan.moe maar voldaan :D
[H]enny
Master Feestje :buig:
[L]awd­yMiSsC­lawdy(­L)
HELEMAAL GEWELDIG!!
Leuk Leuk Leuk :D :D :D :bounce:
[MaRcelL]
genieten&genieten(B)
1 keer,nooit meer
Zeker weer een geslaagd feessie!!
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Vond t echt een rlx feest, alleen ware de area's echt te ver van mekaar!! zeker :respect: Catscan, Elstak, Tieum, Noisekick en Noise Suppressor!! volgend jaar denk ik tog maar weer!
[NL]Hoek[NL]
:respect: evil activities en neophyte:respect: was wel leuk alleen jammer van die kut rege
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
was een bruut feest alleen jmmr van de regen:D:D:D:D
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes:p
[NL]TRAUMEN :bier: [NL]
Was goed hoor, leuke mensen ontmoet
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
haha echt een kkvet feesjuh,, Industrial Dj's(y)(y)(y),, schijt aan de reguh
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
zeer gaaf feestje heb me geweldig vermaakt E-NOID held jump tent was ook vet skieen met belgen
^mariell
VETVETVET op naar volgend jaar :D
_­ B _­ r _­ y _­ a _­ n _­ T_­ j _­
Heerlijk Feest gehad ! :) :bounce: VOLGEND jaar CKER weer...
mooi feestje :D
Heerlijk die regen:d Superfeestje:d
_FeMmM_
GOEDDDDDDD!!
_Tim
Wat een feeest !!....Geweldig !!!
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
A.S:bounce:
Supeer veett feesjuh:bounce:...volgend jaar weer:yes:
Aapie!
Jammer van de regen 's avonds, maar de bikkels stampen door :D Zeer vet feestje! Southstylers en Max B Grant! :respect:
ABU
Spierpijn.... Jumpen is niet goed voor het lichaam...
tedruk en nie echt een mooie party
adje_afca !!
:respect:
lekker feesiej alleen jammer van de modderpoel en de drukte in de tenten
mooie locatie,alleen jammer dat de muziek uit viel bij de early rave maar ja mog de pret niet drukken
Ammie013
twas egt supervet. jammer da ik als enigste in me dierenpak was :P
Amplify
geweldig genoten :) gelukkig ff een poncho aangeschat... :)
Angel-Rico
de best duidelijk
!!!TOPPERTJE!!! met dank aan mijn mede lastminute decibel ganger! die ik overigens de rest vd avond niet meer heb gezien!!
Zeer lekker feestje!
heerlijke dag gehad was weer een geslaagd feestje! :bounce: vince draaide lekkr en vooral de laatste set was te mooi NOISE SUPRESSOR
Ata
Super feest! :D
Ava
Helemaal geweldige dag gehad :cheer: het weer, de sfeer, de muziek.. echt top (y)
Axel!
Echt een UBER feest, geweldig!! Heerlijk weer, sfe­­er was super, veel bekenden, music top, area's mooi aangekle­e­d, jump-tent vele malen beter dan vorig jaar, ko­rt­om prima vermaakt! Meest bij early-rave, hardst­yle­, jump en main geweest, top! Hardcore tent was­ té ­schel en hardtrance had groter gemogen.. Nex­t time­ Kris (Dark-E) solo net als Coone ;). Mega afs­luiting­ op Main, een woord UBER!(y):) Thx!
heel vet feestje!!! Prophet maakte vanaf 9 uur veel goed. In die tenten werd het volume omlaag gehaald, blij dat ik naar de main ben gelopen!!
Een EXTREEM vet feestje..:bounce:
Was een lekker feessie, jammer van die regen, maar­­ had toch al een mooie dag gehad. Love the Hartje­s ;-) :bounce:
Badmutz :bier:
Zeker Mooi Feesje!! Alleen Jammer van e regen op het eind maar zeker geslaogd !!!
Was er helaas maar heel kort.. maar was toppie (y)
barrie gammele knie
geweldig
Bartje!!!
Ja mooi feestje ja! alleen jammer dat je van de main naar de hc zo'n kuteind moest gaan kruipen om van de naar de andere plek te komen. Da stieklanceren zag er ok wel lache uit trouwes.
Bass99
Zwaar Bal
niosekick respect
Bels-Geak
Dope Feesie !!
BENSCHOPSE GABBER
super gezellig veel bekende alleen jammer dat de wijn en bier op was verders :respect: chosen few :respect: partyraiser: the prophet : respect: panic :respect: cl & mt :respect:
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
berrys
Geweldig feest .. gezellige mensen ontmoet ;) en :respect: voor de ear­ly rave stage
De meester weer aan het werk gezien :respect: wel jammer dat op het einde de buit binnen was en je maar moes zien hoe je naar huis kwam...
beukernootje
Moet zeggen dat ik het prima naar m'n zin gehad heb!!
Bil
zieke shit :) wat een feestje, helemaal losgegaan maar wc`s gratis zou fijn zijn ja, en helaas regen
bitchje
echt een SUPER feestje
Gezellig feestje :cheer: Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer :S Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst :jaja: Early Rave :respect: Gouwe ouwe uit leuke oude tijden :D
BlOnDiE-LiCiOuS
Was me wel weer een feesiej alleen minder van de regen blubber boel...!!!
Blubke
Super feest, Duro en Luna waren geweldig (Y) en bovendien goede afsluiting :)
BNI-AnnEs
Goed vet,,ik heb altijd al gezegt Outdoor GOED RELAX,,uuh alleen regen is minder mja,,nix aan te doen..zkr 1 van me vetste feeste!!
Bo3da
Beter dan Defqon... Alleen betalen voor wc was minder en het eten kon beter maar voor de rest alles goed buiten het weer om NOIZE SUPPRESSOR(H)
Bob*NWK
Beetje jammer van de regen, maar was verder wel ok(Y)
Een zeer geslaagd feest !! :bounce: Er werd goed gedraaid, en er was een prima sfeer (Y)
bowiemaster
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo :respect:
Bramcore
was weer vet!!
Breaza
Opzich wel een lekker feestje :D Alleen op een gegeven moment ging dat geluid weer erg zacht, net als 2 jaar terug, dat viel wel een beetje tegen :no:
Bremmel:p
zeer geslaagd feestje :d
Brummeke
Was zeker weer een goeie!! Muziek was in de wijde omtrek te horen, dus niks te klagen gehad :D
bugstar
super!!!
Buri :bier:
van het BEGIN tot het EINDE!! TOP! QBASE MFUCKERS!!
C(l)
Was Weer Een super feestje! Prima Vermaakt:)
jammer van de regen :'(
Carloss...
Was weer een super geslaagd feestje ;):p:P
CHEDDAR
FUCKING GRUWLIJK OUTDOOR FEEST VAN HET JAAR ZO WIE ZO EN BESTE DECIBEL EDITIE TOT NU TOE VINDT IK!!
supersupersupersvettttt
Christijan
het was weer gruwelijk genieten
:respect: was zeker een goei feestje, regen was wel minder, maar boeit niks.. Duro was heilig
Industrial :lief:
conehead
Mooi feesje! Jammer van geluid en tekort aan bar's in de tenten
crimmie
ondanks de regen was t een superfeest!!!!!!:bounce:
Croma
Echt weer SUPER!!! op naar volgend jaar :D
Curly-Dance-Girl
:respect: BASS D :respect:, wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant :p twas super met je! Dikke (K) en :hug: voor jullie!
Cyntjuh
Vet feestjuh :respect: Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen... :(
D'n BibzZ
Zekerz kwaliteit feesje alleen jammer da het ging regenen
MEGA FEEST! Beter dan vorig jaar..En beter dan DefQon-editie dit jaar! :Respect: To B2S!
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
D-Day
GEWELDIG!!!! Ook tijdens set van Tieum lekker in de regen lopen raggen, niks kon het feest bederven :D:D
D.­ VN [FR] :hyper:
d-passion, partyraiser, noisekick :respect: en de rest uit de hardcore zaal ook allemaal gruwelijk :respect:
Geweldiiigggg!!! I went to heaven for 12 hours on the 19th of august
Daanoo
Leuk feestje alleen die regen!!
goed feestje. maar erg jammer van een aantal minpunten
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
Danny Katwyk
house geblazen!!
Dannyehv
echt weer een Geweldig feestje :D
dansen is voor mietjes
meesterlijk feest...t weer boeide me geen ene reet.deze lokatie is perfect.jammer alleen da ze da smerige heineke bier was kut.voor de rest in 1 woord geweldig.bryan fury:respect:
De House Paus
BETERE VERJAARDAG KENDE NIE HEBBEN - nondejuu wat zijn deze feestjes heerlijk
Death By Design
vol gas derop mooi feestje
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.:)
Deesje ;-)
top feestje jammer van het weer s avonds maar verder niks te klagen :):)
superfeestje alleen jammer van regen was zeike nat
Denn Ash
TECHNOOO, aardig geschranzed, vetste stage van allen. Was wel doorweekt, maar gelukkig kon ik opdrogen in de auto. We stonden toch een uur stil :/
Super vermaakt!!! Alleen die piep in me oren he
DEPO
jah jah was toch lekker feesie dacht ik toch alleen die kk regen was een btje kk achjah hebbe we ook weer gehad :bier: :bier:
DerekRaver
geweldig feest (Y)
Los Feest !!!! Beter Dan Vorig Jaar. Regen Kon Het Voor Mij Niet Bederven (H)
DiFFuS
Muziek was goed, weer was kut, en de dames waren weer lekker :P
Dikke_­Tinus :honger:
Begin was erg lachen (11.00-12.30), toen stuk minder maar vanaf een uurke of 5 's middags werd de muziek (jump) weer wat beter en werd het alsnog de moeite waard! Toch wel geslaagd dus, jammer alleen dat het zo ging regenen toen we net lekker bij de Early stonden te geven.
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
dj chosen few
:respect: wat een lekker feest, gezellige mensen :respect:
DJ Dangerlady
het begon pas om 8uur te regenen hoor!! heel de dag in t zonnetje, super feestje goed georganiseerd
DJ Gakko
Erg genoten :yes: super feestje!
geslaagd feest :yes: volgende keer cker weer van de partij
DJ HMS
super genoten van decibel. alleen jammer van de ha­­­­rdcore modderpoel. ruthless & the prophet echt super gedraait daar :respect:
DJ Hyperactivo
Was weer een geil feestje!
Dj Industrius
Feest van het jaar, op naar 2007!! (y)
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
nogmaals van harte mijn schatje(L) en Wes. lekker beukuhh Partyraiser :respect: and of course the rest of the dj's :respect:
Dj Tweaker
was weer een topper vandaag :D geweldige dag voor in t geschiedenisboekie
Dj.Larz
Was zeer geslaagd feessie jammer van de regen
Southsty­lers zijn goed bezig!!!
Dokter-Baco!!­
super, dik vermaakt, luna tatanka technoboy Tril­o­k Chiren. en wat een geluid. en natuurlijk duro wa­t een heerlijke afsluiter had hij weer van zijn set
Don_Jeffrey
Was mega vet..Alleen jammer van de regen iedereen kwam de tenten binne gelopen en werd het mega druk..Was wel kut maja ondanks was het toch een mega vet feesje!!
doosdees
groot maar gezellig
Dotje :kusje2:
Wat dan? Dit was pas een rlxt en goed feest! Regen? Geen last van gehad!
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
*zucht* ik ben verliefd (L)
DrokZ
zker wel een zuiver feesje.. Partyraiser Noisekick :respect:
vuurwerk was een beetje te veel van het goede, had je net zo goed 5 euro minder voor kaartje kunne betalen
Bohhhhh PET DUO (Y) :respect:
Eddie-Loco
Hij was weer Lekker!!!! Jammer van de Regen Vooral Bij Southstylers maarja... Duro :respect:
EdJuH :bounce:
was gewoon een tegek feest :d volgend jaar zeker weer
Eesje
Het was echt fantastisch, ik heb genoten en wat n toplocatie!!!
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
:respect: Pet Duo en Amok :respect:
had er meer van verwacht :( en wat was dj duro miss­elijkmakend zeg :dood:
Endymion [Bas]
foto's decibel outdoor 2006 op endymion.nl
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
Leuk feessie gehad! Het beroerde geluid bij de hard­core was wel een tegenvaller!
Zeer geslaagd feesie!!! :D
ErikE
zeeeeeeeeeker goed laage feestje gehad :D
was echt super feestje :)
Esther
Was een top feest weer!! Mooie lokatie en super gezellig met me schatje, Brenda en Andre!! Charly Lownoise en Mental Theo waren echt vet!! :respect:
Esthertje :cheer:
gewoon heerlijk :respect:
Fc den boschweg :bier:
Super vet feest :bounce:Partyraiser & Unexist en Noisekick!!!!!!:bounce:
Femmos
Was echt een geweldig feest...Decibel blijft bijzonder voor ons: De eerste keer dat we gingen waren we er net achter dat er een kleintje op komst was. Dit jaar de regen die een gezellig sfeertje maakte!!! Met z'n allen in de modder stampen heeft toch wel z'n charme. Muziek was top en de mensen gezellig!
fen
aah mega mega mega feest ben weer lekker uit de panty gegaan..jammer van de regen maar we hebben niet mogen klagen!!!zeker weten volgend jaar weer :cheer:
Fer-e
HEHE ondanks de regen nog een kicke feestje :) weheheh mooie openingsfeestje weer na lange pauze :P
Fierlj­eppend Fabeldier
Was lekker feestje, Hardtechno zaal was geweldig. Early stage ook wel weer lekker B) Rude Awakening :respect:
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
Fishcore
EVIL ACTIVITIES was gewoon zwaar vet
Kheb me weer ouderwets zeer goed vermaakt daarzo, alleen de regen was kut maar ja niks aan te doen --> SUPER
Frank.
Echt het begin van het einde!!!!!!! :-)
Frensmeister
Lekker :) Poncho Pogo :respect:
fucker jovi
zoo menn k space hem nog
Full Effect
Jaja wat un feessie weer zeg :D decibel ruless :D was knalle met me sgatje en me echte knallers !!
FunkyShit
:respect: super!!!
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
Gaally
early rave en hardcore :respect: zwaar goed geluid!!! volgend jaar zeker weer :D
Gabber Indiaan
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig:D:D:D:D hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb:P kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER:P
GET OFF THE FLOOR
weer veel te gauw voorbij
glanta
was echt weer super!!!!!!!! lekker ge :bounce: t
Het was fokkin gek :bounce: Amok Disortion Panic te los:bounce:
Goeien­dagsch­otel
2005 was beter 2007 nog veel beter
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
h4l-jell:b­ounce:
TOPPIE(Y) vond de locatie niet egt geweldig, maar het was cker wel zo VETT:D:D (jammer dat ik dan me voet moet verzwikken over de flesjes:():P
als je (ZW)Emporium hebt gehad viel het hier nog wel mee...was gewoon keihard knallen vanaf luna in de hardstyle!!!!:respect: B2S :respect:
Haagsehoolie
Was weer helemaal losjes :bounce: en Zwaar gezellig.echt helemaal perfect.:respect:
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
HAMdj
:respect: Miss Monica, Stanton!!!!! :respect: Had je meer tenten dan????
Happy joy joy!­
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! :jaja:lekkere setjes van :respect: dj rob /joe,ruffneck vette shit man (Y) unexist gekke terreur! darkraver en :respect: DJ STANTON :respect: helemaal los in de oldschool :jaja:
Harco 4 Life
Echt wel vet... Lang leve early rave en de regen in Nederland !! :P :D
Hardcore Infinity
Neophyte, Day-Mar, Noize Suppressor... :D Heerlijke dag, en een beetje regen mocht de pret niet drukken !! Alleen betalen voor de wc? Natte draaitafels... boxen die kraken... :P
HardCoreFem
Soooo wat een vette party!! 8) Eerste keer Decibel outdoor en zeer zeker niet de laatse ! :respect: Early Rave, Hardcore, Main Stage :respect: Jammer dat het ging regenen en de tenten propvol stonden :S
Was een leuk feessie alleen jammer dat je in de hardtyle tent de muziek van buite elke keer hoorde !!
het was weer een vet feest alleen jammer van die kut regen maar voor de rest ToPpIe!!!
HEADFUCK TERRORIST
zeker een mooi festival !
Krankzinnig lekker, alles was prima :D
Herm
zker wel een beetje dolll
Uiteraard volgend jaar weer(Y)
VET feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!
holland is gvdmme de hardste
net vijf min thuis was een vet feest jammer vande regen
hahha knetterwaus feessie
Hoochem
Het feest was echt heel goed! Goede sfeer en op de meeste plaatsen een heel goed geluid! Alleen de prijzen van de drink tokens waren wel wat overdreven duur! Verder mezelf prima vermaakt :yes:
House-Opa
top, gezellig, relax, vette locatie, geslaagd feestje
housefreakk
super vette locatie !!
super feeestje!! goeie sound flexe sfeer en veel mooie vrouwen DJ Paul en Rob :respect:
Hugo!
super feestje(Y) alleen erg jammer van de regen
HuiGeNz
superfeest :D
Hydra
Was weer een lekker feestje ja.. regen.. tja.. gewoon doorgaan :) verder inderdaad te druk.. net gehoord dat "nu" alles op de parkeerterreinen helemaal vaststaat
I.T
charly lownoise & mental theo :respect:
IeRtJuW
was helemaaal geweldig..:D
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke (K) voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
J-Bo's event support
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest. :yes:
J-olie
Was zeker relax :D..! See ya next year :cheer:
J.85.!
Zeer goed vermaakt (Y):D
Was helemaal leip alleen kut die regen in de namiddag :(
jansie78
het was gaaf en gezellig
Was echt super
Jappie.NL
:bounce: heb me prima vermaakt,leuke mensen,goeie sfeer en`t weer was ook wel prima al met al ;) :respect: voor de organisatie !!!!!!
JD B)
FUCKING VET!!DECIBEL rules again!! :cheer: In de regen HOPPAAH!
techno was mijn area
jessic@
Tering end gereden...en dan niet binnekomen :(:S
JiLs
vond het wel vet hoor!! zekers... alleen water???? waarom moet dat zo duur zijn :S:S ik vond de regen wel lekker al1 niet mijn natte kleding :D
Jippper
beste lokatie hahaahah want dan kan je nog ffkes naar de oniz
MAXIMAAAAAAAAAL! :bounce:
JO-E
smaakte goed dit feestje
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
JP:bounce:
was echt een superfeest:D:D:D vette lokatie(y) bier smaakte weer prima:bier:
En LOS was ik zeker... hihi.. Aardig gek!! Thanks!!
JunKim_­XL™ [UZ] O:)
Uhh was wel vetjes hoor, ff stampe in de regen HOPPAAAA!!! en de set van DION :respect: was natuurlijk weer super!!!
Wat een feest!!! ;) een grote gezellige bende!!! jammer dat t zo druk werd met de regen maar het was toen gezellig buiten (Y)
Kami
:D Schijt aan de regen, dik gas erop, in 1 woord: GEWELDIG :bounce:
StAnToN!!! :D
KEF
echt wel een geslaagd feestje,,en die regen dat was nog vetter hahaha
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Kelso-gekske
Bryan Fury 8) :respect:
Kevin - Harder­styles Magazine
Top feest Duro (y)noise supressor(y)
kierewiet.nl
dit was weer een zwaar gek feesie kicke lokatie volgas met die bende 11uur lang :roflol: oja brokkenpiloot je :bounce: voor2
Kimm!e...
Top feestie.. en super camping :D:D prima vermaakt!!
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. :respect: for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt:P
Was wel goed feestje, de enige grote minpunten waren de RANZIGE Fesj wc's waarje ook nog voor moest betalen:S, het langwerpige terrein(veel te veel lopen), en de slechte regeling op parking, godverdomme anderhalf uur daar gestaan:@
koekiebakker
Heerlijk feesie!!! op dat ene buitje na :S Partyraiser Was De MAN
koekiewoef
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen :D hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan :D
krissy­:cheer­:
yoooo zwaar goed feestje gehad! :cheer: jammer v/d regen,mjèh : lang leve de Poncho's!! See Ya Again Next Year!
Kronox
SUPERVET!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo, Panic, Tommyknocker & Noize Supressor
krullekop
vet heftig feest !!! DECIBEL RULES !!!!!!!!
Kyraaa
het super vet alleen jammer dat het begon te regenen!! verder was het me eerste feestje en ben ik er dik tevreden over :)
L@R!SSA
heeeeeeeeerlijk feeeeeeeest :D
l@ur@
het was een geweldig feessie alleen de regen was klote
geweldig
heerlijk genoten alleen jammer van de regen :(
Lady Y
Na 2 jaar willen gaan, dit jaar maar eens geweest! Heb me tot 21:00 erg vermaakt, daarna was ik moe! Binum en Ruthless draaide top (Y)
zozozo dat was weer lekker knalluh! haha heb me zeker vermaakt :jaja: volgend jaar weer kerels
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
Leipe Shit Ouwe'
Hardstyle was echt Vet!! DURO en Tatanka:respect: The Prophet moet weer een x nieuwe platen gaan kopen..
Li-z
Zeker geslaagd !!
likkum
het was weer een lekker feesie!!!!!!!
was echt wel mooi feestje, vooral dat vuurwerk op ­het laats! :respect: NEOPHYTE :respect: alleen jam­mer dat niet snachts was! vind nachtfeestjes toch ­beter! en de rosé was op :( en te weinig barretjes­ aan 1 kant maar werd te veel gelopen daardoor en ­was klote met hakke! maar verder geslaagd feestje!­ :bounce:
Loe$$ie
hahah de JUMP tent :respect: echt geweldig bijna hele avond ingestaan :yes: !! op naar volgend jaar super party!!
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
LoneCowboy
Heerlijk feest, regen was lachuh :D Mindere was dat de tas van m'n maat gejat was :(
Loor
Was een vet feestje! vooral de afsluiting op de main :respect:
Suuuuper feestje :D.. Heerlijk gestampt. Ondanks de regen me tering goed vermaakt :P :bounce:
Louise(k)
was echt toppie met je nancy (k)
Leuk, schranz. Pet Duo :respect:
LYSANN.K
ooh 't was zo hard Ge-Nieten!!!! Op naar 2007 :D
ik vond het SUPER :D hoogtepunt vd avond: The Prophet,!! dikke lasershow :yes: helemaal top!
Maaak
super feest.. Geweldig vermaakt!! :D
Maarssenaar
zeer goed
MaiKsKe
Jah was weer supper alleen de regen maakte het druk in de tente da was alleen klote maar verders Toppie :D
was een te gek feestje!!!
Mark_V
Was weer echt mega vet, :bounce: :yes:
Markiez
gekkenhuis :D was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
beetje jammer van de vip ingang
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
Mass *
JA, lekker feestje :D Beetje jammer dat het geluid zachter moest :(
Master Jay
graf dat je moest betalen voor de WC echt kenker zielig is dat. wat een kut orgi b2s!! klaar
Mayow
zeeeeeeeer geweldig :D
:respect: b2s :respect: Voor iedereen die tijdens de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! :respect: Stanton voor het draaien van Smack My Bitch up! en offcourse Partyraiser :respect:
mc vaag
supersfeer! nooit gedacht dat charly lownoise & mental theo mij nog zouden kunnen laten hakken...en dan met die poncho's echt lachen gewoon los gaan in de regen,wat een superfeest!
jaha vet!! de weg kwijt
Mellie(K)
Het was een super feest..:D:D...betreft het weer hadden we het veel slechter kunnen hebben....En de DJ van de avond PARTYRAISER
melodiii.
WOW!!!!!!!!!! helemaal suuuuuuuuper :bounce: jammer van de bui, maar beter dat die pas 's avonds kwam .... volgend jaar weer :lief:
Men-Oh
Was super gezellig met onze groep, maar het feest op zich had niet zoveel bijzonders vond ik. Lokatie van vorig jaar was 10x beter...
MeVrtJ__AiM
EGGGGG TEE GOED GEWOON.. LEKKER LOSSSSSSJ:d:d GEWELDIGG :d
Michel1896
Ik kan nie anders zeggen dan dat het verrekkes goeie was!!! De harde kern, de ondergrond!!!
michel_bouli
:respect: Karel laaggeluid & Mentale Theo :respect: Wat een vette set..en wat een sfeer kan een stortbui brengen dan :D:P Ruthless draaide ook erg VET!!! :respect:
Michellûh..
Vet Feesie..!!:D
Geweldig feestje :D
Mieske!!!
Wat een feest! Plankgazzzzzzz! (y)
mikkechick
Twas Zeker Knalluh!! jammer van de regen.. voor de rest top!!
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
MiSs Little E
MC alee we hebben fijne podium momenten gehad..vooral met de gietende regen!!!super party decibel,kmis het nu al [img]http://www.planetsmilies.com/smilies/sad/sad0144.gif[/img]
Miss Lizz
(L) nog steeds aan het nagenieten... Pet Duo :respect: wat hebben we lopen springen en gek doen. Mooi feest, weinig gemerkt van die regen! Viel toch best mee??!?
Miss Luppie
Wazig en nat feesje 8) geluid vond ik minder,h­elemaal bij Early tot Mad-e-fact&Viper begonnen :respect: Voor de rest heb ik mij goed vermaakt :yes:
Miss Pitbull
heeeeeel veel bekenden!! Was zeker top!!! (Y) het feest zag er ook goed uit!! :flower: alleen jammer dat het even was gaan regenen!!
Miss Tails
heerlijk feestje, de main was echt top....regen poe zeg ben toch niet van suiker?!
Nah ni lulle het was gewoon een moeiluk kicke feessi jammah van de rege ma opperbest vermaakt van A tot Z ;p
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Te DoDelijk :respect:
geweldig in 1 woord goed georganiseerd super feesje
Molshoop
Het feest was speciaal door het baggerweer!!! De muziek vond ik tegenvallen, vooral de hardcore, maar de sfeer vond ik geweldig.. allemaal los in de regen, echt vet!!!
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
echt super knallen
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
:respect: DECIBEL OUTDOOR BEEKSE BERGEN :respect: Topper van een locatie/ geweldige sfeer. VOLGEND JAAR WEER!!!!!!
n0uky
Paul elstak & Rob rockte heel decibel :woop: echt super! En in de regen...gewoon doorgaaaaan! en tijdens charly lownoise en mental theo was het weer ouderwets genieten :respect:
Naaikie
heerlijk feestje heerlijke sfeer en t weer zat ook mee dus zeker een geslaagd feest
nanciej
top:D
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
Naxel
KRach Kraak piep.......... Partyraiser was sjiek ragguh. Amok en Promo was lekker duister, veel piepjes en kraakjes in je oor.
Nico:bier:
:respect: locatie (alhoewel het lingebos toch vetter was.. beetje kleine main dit jaar..) :respect: Organisatie :respect: Eten :respect: Drinken :respect: geluid :respect: B2S :respect:
NiekozZ
vet feestje :D
NiQa
Helemaal een top feest!!!! Jammer van de regen maar verder helemala te gek!!! :bounge:
erg vet feestje!!!!
Noizemarine
Super feest!!! super sfeertjuh en goeie muziek en mannen van de avond toch zeker. THA NOIZE SUPPRESSOR !!! :D
Nynke 8)
Was superdag weer :D
Geweldig, jammer van die stortbui!
onders­teentj­e
geweldig
oOLuci­gnanoO­o IN AZIE!­
goed
charly en theo :D
OXYD
vetteshittttt
Was goed Feest Maar wie zat er trouwens naast mijn in de bus uit Hapert of iets in de buurt van reusel :$ ?
mijn held van de dag die gast met die smurfensokken die ff was wezen zwemmen :vaag: voor de rest was t wel een super feest
Party_­Chicky (L)
Wat een opstelling zeg!! Volgende keer iets beter nadenken ;) Maar voor de rest,, Geweldig feest!! :respect.. Bij EA weer helemaal LOS!! :D
Perzik
zeker wel een mooi feestje, jammer van die regen.. verder alles zeer goed geslaagd
wat heerlijk zeg :D
SUPER VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ouwe
Pimmeke
Lekker feesje hoor!!!! Eerst warm weer en de regen kwam lkkr optijd om ff lkkr af te koelen!!! was heerlijk hakkuh in de regen hoor!!
Was egt een fucking vet feessie alleen jammer van die regen :( :P
poebed­iiwoep­ssie
egt een te vet feesie,,helemaal loss :D
heb me echt goed vermaakt echt een topfeest
was zekker vet
Wat een knaller, de tering zeg!!
Project Hardcore
was echt 1 super feestje het was weer knalluh met vince achter de draaitafels
pruikske
dvd is waardeloos amper hardcore te zien
Decibel was (y) zeker een top tienertje :D Ice, Da­an was gezellig :cheer: :respect: Melvin, Ferry, E­ug en Steve :respect: Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie :)
B2S heeft zichzelf overtroffen met de decors! De mainstage was super! Veel bekenden gezien en een hoop lol gehad!
QB
Tja wat zal ik zeggen. Heb het erg gezellie gehad :D ondanks de regen en de blubber.
gewoonweg geweldig !!!!!!!
Querina
heb alleen maar bij de early gestaan en geen enkele tent van binnen gezien, ook niet tijdens die hoosbui want toen paste er geen mensen meer bij :P was weer gezellig met m'n schatjes :lief:
R@$h!d@
2 DJ Nowaxx > super goed gedraaid schatje, ben echt trots op jou!!! :D
R@vegr@n
:'( ik heb wat gemist :s fijn dat het een top feest was
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
een zeer goed feest, muziek stond echt hard (niets mis mee)
Raving Miky:xtc:
Vetvaag..:vaag: ma vond t eg gezellig en prima vermaakt;):bounce:
RicardQ
vette locatie!! en heb genoten!!JUMP!!
(Y) Zeker goed feestje!! Volgend jaar zkr weer present !! WIJ ZIJN HARDER DAN DE REST :respect:
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
rijnie
Geweldig!! :D:D:D:D:D
dit was egt toppiie!! egt met de goeie mensen ernaartoe gegaan ook... egt een topdag gehad!
KK VET FEEST
super vet feesteeeeee:yes:
Robjah
En gaan!
rocksjon
industrial was fucking relaxt!!!!!!
Ronny P
Goed feestje, eerste keer met mijn schatje feesten was super schat!
roomsterr'
:respect: Heb me absoluut 100% vermaakt, Wel jammer v/d regen, maar dat mocht de gezelligheid niet minder om worden ;). Briljant feest!
Roytjh
was zwaar knalluh in duh reguh:P
RpRemix
Top feessie! pet duo, prophet (Y) En het weer zorgde juist voor een mooie waterval vanaf de tent :D
rtc18
so was weer een lkkr feest industrial was erg lkkr voor al day mar hardcore tent had wel iets groter gemogen heb nu al weer zin in volgend jaar
RUDOLF:bier:
het was te doen maar het was naar de regen 1 grote kk bende
S andro
gewoon een zeer geslaagd
:respect: jump area :respect: super kicke!!! :D
Sabrina,,*
Het was gewoon super vet! :D Regen of niet.. gewoon doorgaan :P
waar blijven die fotos??
Egt Super :cheer: zelfs in de regen!!
Het feest was echt zwaar kikke gek:D!!! Zwaar geknald:D
scolla-D&G
:respect: evil activities, neophyte, noize suppressor, bad boyz, b2s :lief:
Senna *
uitermate TOP!:respect: ; 1e feestje, en zeer ges­laagd! :D Hardstyle & Jump-tent (Y) ..tot volgend j­aar! :bounce:
Sjaakkie
Super feessie!! Thrilok & Chiren, Tatanka, Duro :bounce: en Technoboy superr!!
Sjefkuh
feest was echt vet.. alleen de min punten.. te weinig party tenten boven de bankjes.. was veelste druk binnen toen het regende.. de wc's hou het eens een x op een pisbon damnzzzz zeg.. maar voor de rest super goe....
sjimbo
Wat een geweld in die techno tent! Jammer dat er iets fout ging bij de set van Nosferatu! verder prima vermaakt! TOP!
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... :respect: voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi....:D Decibel/b2s... :respect:
SjroN
GEWELDIG !!!!!!!!!!! :bounce: Dj coone Maakte het laatste uurtje helmaal af !! :respect:
Skunk'd
was een leuk feestje, ik heb me wel vermaakt. niks meer en niks minder
super gezellig en het weer drukte de pret niet :P
Slotsie Santiago Solari
That's the shit...
sn4tch
Buitengewoon feestje weer, jammer van de regen maar dat mocht de pep niet drukken:D
:respect: Super Feest super geluid en leuke mensen :D alleen de plee's kunnen beter gadver
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
sTAATus :rot:
Vette shit 8)
stampe bij Charly&Th­eo in de regen is geniaaal volgend jaar zeker weer wie moet er nog eet bonne hebbe;p
muziek~was top! als ik me conditie omhoog wil schroeven dan koop ik wel een abbonement voor futurefitness...wat een kut lokatie!
:D Die ' Indrustrial Stage ',, Volgend jaar er 2 van:P .. Noisekick.. :respect: (Y)
Stieven
LEKKER FEESSIIIEEEE!!! :d
stinkvent
vette shit!! :d :d :d :respect: Noize Suppressor :respect:
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix :dood: maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen :D:D:D HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
Stuite­rballe­tje :bounce:
Was weer goed te doen...:D
supernova
Zeker vet feessie! weergoden toch redelijk met ons gehad alleen catering was ruk! Verder goed vermaakt met mun maatjes:D
SUZE.
Vermaakt. :)
Sven:jaja:
heerlijk feest , geluid in de hc stond tezacht .
T-Fuzz
he le maal pilo:P
Superrr!!Echt een tof feest en zeker voor herhaling vatbaar!!:D De sfeer was ook niet te houwen, ondanks de regen.. :D
Tanja.
was zeker gezelli! enne stuf?? nog motte noedele?? :roflol:
TB
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vi­nden :jaja: was echt super met een bus vol vriende­n!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn al­len in de poncho's! jammer dat de organisatie e­r zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur k­apot bij de early.. ook het parkeren was weer supe­r geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie­ komen er wel!! :/ schatje was superrr (L)
Terreur_­op_­Wielen
blubberbel was wel geslaagd super goed vermaakt alleen niet makkelijk met me stoel door die zooi foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
(Y) Het Was Echt Gewoon ZWAAR Vet!
The Hardest
heerlijk,Noise Suppressor,daymar, en de early rave kortom prima vermaakt
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
tijn..
OMG Deepack! wat een set! BAMBAMABMABMABM! lozz als een wausiej ^^
supper vet
Vet feest..Francois maakte mijn dag helemaal goed!! :respect:
Tokkie..
Rob, Paul, en mc Hughie babe... dikke set:D.. verder goed vermaakt... :bier:
Geweldig weer!! Hardstyle tent heerste! :respect: TATANKA, DURO & TECHNOBOY :respect: Volgend jaar weer!!
tongboy
nou het was gewoon een top feest wau wel langer door gan dan 11 uur
Tony Antonis
So Dit was een goed feest jammer van de laatste uren die regen
Tony the Torment
locatie was goed verzorgd, alleen vond ik t allemaal een beetje langerekt!! t geluid was in alle area's ook niet optimaal!! regen heeft mijn niet zo geboeid!! lekker veel bekenden!!helden van de dag zijn toch wel RAMON en THEO, UNEXIST en AMOK!!!! rogier en bob wij moeten weer eens vaker met zn 3en op stap gaan!!! en nog ef lekker rondgebanjerd met een hele leuke en lieve meid (damm, i'm falling in love with ya)!!!! oja en mn auto ziet er nu uit alsof ik de camel-trophy gedaan heb!!!!
Toonypack
Leuk feessie,jmr van de regen en blubberzooi,maar daar moet je schijt aan hebben :D
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
TuningBeats
BIJ JUMP SLECHT GEDRAAID verder wel top veel bekenden
Twin Sister
leuk en aardig hot feestje...:yes:
Unique (Freestyle)
B2S.....krijgt van mij alle lof man man wat een bizar goed feest
poncho's zonder muts beters! maar was super feest!
was helemaal geweldig!:D
Victoir
Jump Area :respect: Da Emperor, Marcky, Binum, Dark-E, Coone...(Y) Alleen beetje jammer van het einde, ineens weggedraaid. Voor de rest echt een super feest..!
Vinnna
En of ik me vermaakt heb :D wat een geweldig feest !
Goed te doen ondanks ik op Krukken moes lopen:( wel jammer vant weer, voor de rest super:D
vnes
In 1 woord geweldig !!!!
VonEcke
Hupsakee Amok & Rude Awakening , was weer genieten
goed feestje alleen jammer van die stortbui
VS*
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha ;)
VTM:bo­unce:T­hyske:­bounce­:
MAsterlijk geweldig overtreffent drie worden die een geweldige dag Compleet maken :bounce: Top feessie NOISKICK :respect: Akira :respect:
Vw_Michael
geweldig
weeken­dcalam­iteite­n
wat een dag, echt een best feessie
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam..:D gezellig feesje!
welmoeddd O:)
Was super!! Mooi feestjee..
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
Linksvoorin Hardstyle.. Altijd goed..
Willem.be
beetje weinig show, verder echt vet ... dione af!
WLMNL
Deepack, Endymion, Evil Activities :respect: verder zeer goed geluid en goeie sfeer :cheer:
yamaha rider
was een zeer goed feest en volgend jaar weer hoop ik
Megavet! voor de verandering
Heerlijk los in de regen op Akira, Tieum en Noisekick :respect: in 1 woord GEWELDIG!!!
jammer van de regen maar voor de rest topdagje gehad..:respect:niosekick:respect:
{D©S}C­ornett­o®
Zwaar Bruut Feesie :respect: Bryan Fury & The Dj Producer :respect: Regen of geen Regen Charly & Theo waren Geweldig :bounce:
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:
was weer een leuk dagje!! Lkker sfeertje en tot volgend jaar denk ik zo

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)