Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1948), A.D.HeiDie (1933), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2685), anoniem (1623), Error Chick (1545), Markiez (2948), L.aD.ii - B.amB.ii (1159), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1096), anoniem (1150), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

lekkertje heb een hele leuke verjaardag gehad (L) was toppie (Y)
!­ *­Scalp 'M*­ !­
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO riot in NYC!!! Early!!! GIT!!! Grote groep gezellige mensen weer. BEDANKT!!!
! Buizert !
geweldig feestje, vooral de laatste 2 dj's op mainstage waren super, alleen beetje jammer van de wc's
! SNYVES !
was goed feesje schijt aan de regen en noisekick was weer top !!! kei hard staan ragguuuuuuuuuu
!!­ Daneger !!­
Was super Feesie Alleen Jammer Van Die Kut Regen!!!
!! IvO !!
geweldig
!!! Gieps!!!
dol feesje :respect: J.D.A NoizeSupressor wat een lekkere set
!!ReMMeS
waa echt weer een top feestje
Jaaa was Opzich best wel vet.. Het weer zat ook lekker Mee!! :P:P Alleen dan die latere Regenbui mar dat was de afkoeler van de dag.. .. Verder was het wel goed te doen.. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Was Zeker Vet Feestje,, Geluid Was Meesterlijk:respect:
WHAIAHIWIWEHRWA Topfeest!
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
nou was het was leuk tot 18,.00 toen was het ook in een keer over ,kk nepagentjes
(Y)(Y)(Y) supervet, alleen jammer dat t weer t op het laatste liet afweten.
' Lisan
GEWELDIG Feest !! Vooral later op de avond gezellig:D, Dark E & Coon :respect: enne laat Hardtrance weg, staat toch niemand! enne doe de wc's gratis! Verder Superr(Y)
(6)Ais(6)
hardcore was super :bounce: En wat was ik blij met de industrial :kwijl: stampen in de blubber bij noisekick was gewoon bruut:D
(Cinde­rella)­.­
Top(Y):cheer:
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(k)Jad­orspla­ce
Zware tegenvaller...
(k)suz­anne(k­)
helemaal goed! Deepack geweldige set! :respect:
Het was een geweldig feest! jammer van de regen maar volgend jaar zeker weer :)
(STK) Bonehead
was zeer goed te doen, ook in de regen nog goed te doen :P
was egt super feesie!!! alleen jammer dat ik ziek was man...maar als nog was egt super kick
*­ Joey *­ :bier:
Zekerr vet feestje :bounce: Bassdrum Project & Coone!! :jaja: Weer kon veel erger.. :)
't was super!...beetje jammer van de hoofdpijn maa­­r ondanks de regen gewoon gaaf nog! En lekker bij­ darkraver gezeten..En super mooi vuurwerk!!! :)
:cheer: Limburg Vs. Zeeland :cheer: was weer (Y) gezellig(Y) :respect: Paul(L) You Rock 2 Times :jaja:
jaaaa super vet feessie hoor!! Lekker in de regen staan stampen..muziek was superrr!
:bounce:Het was echt Superrrrrrrrrrrrrrrrr:bounce:
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
**_­Jansjuh_**­
Was mooi feestje :D Hebben alleen uur gew8 op ons eten... regen was ook jammer maar stonden lekker binnen :D
vond het een leuk feestje. sfeer was top! was een speciaal feestje
**­wordt verwij­derd**­
Geweldig feest,, heb me super vermaakt!!!! :bounce: Volgend jaar zeker weer!! :D
*­><*­Roel V*­><*­
geweldige set van Duro, zoals alle eerdere edities wederom geslaagde Decibel!!
*^*leonie*^*
top feessie, me zeer goed vermaken, irritant dat je elkaar niet kon bellen als je elkaar kwijt was :s
*david
lossssssssss
*ElleN__(F)
kai vet
*ferdi*
twas weer un super feest, evil activities geweldig
*Linnie
Zeer geslaagd feestje:respect: Op naar volgend jaar:D
*NAOMI*
KUTREGEN!!!!
*Passion*
jammer van de regen, maar zekers een mooi feestje, heb goed genoten:D
*RaNa*
Hardcore tent,, Was SUPER smerig dat is het enigste slechte verder TOP feest
*Steph@nie*
Lekkr Technoen.. :respect: PetDuo
*XQ*
goede line up jammer van het weer
- # *
:bounce: :D SUPERRR LEKKERRR :D :bounce:
Mooi feest hooor!! prima vermaakt (y)
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag ;P
- M'lies
Was Weer Vet !!! Op Naar Night mare outdoor...
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word o:)
:WOEP:was een goei feessie!!!vooral in de HARDSTYLE tent !!!!!! :BOUNCE:
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen:S vorig jaar was zowieso beter:jaja:
-=JoySz=-
Was geweldig feestje! jammer van de regen.. majah dan maar poncho aan en verder gaan ;)
Super Feestje :bounce: :yes:
-Sjors-
Echt te VET... volgende x weer:D Main stage
-The-Fish-
Geniaaal!
-TJEERD-
geen foto's???
-X-debje-X-
zeer goed
super feestje:bounce:(Y)
...mausku...
schooeftiggg
..­:: *­ Sali *­ ::..­
Mega mega :D
Industrial, hardcore, en Earlyrave :respect: echt een knal feest! alleen beetje jammer van de regen de laatste uurtjes!
.¤~Hellen~¤
Geweldig feestje:Yes:
Gruwelijk vet feestje! En het weer zat ook mee ! :D
0kkie
Super feest! Nog best gemazzeld met het weer.. jammer dat het geluid niet helemaal top meer was op het einde!
super feest :respect:
DURO, EVIL ACTIVITIES, ENDYMION, GELUID :respect: superfeestje
1896
heb me zeer goed vermaakt :D alleen jammer van de regen
Dit was gewoon un kk bruut feest!!(Y):bounce: Wel prijzig maar zn geld zeer zeker waard!:yes::respect:
Geen minuut niet naar mijn zin gehad, veels te kort 12 uur DECIBEL, Zo voorbij, dus vogend jaar 24 uur goed??? gr
:banan­a:One2­Annie!­
superr Bruut Feesiee Gewoon :D (Y)(Y)
:bier:­gaby:b­ier:
goed tot dat het ging regenen
:bier:­THOOM:­bier:
was weer een lachen feestje, lokatie ook goed en dichtbij dus mag volgend jaar wel weer zo!!
zekerss een geslaagd feest(Y) vooral industrial/hardcore/jump:YES:
:bounc­e:Gird­:bounc­e:
Goeie sfeer goede muziek wat wil je nog meer ;)
:bounc­e:linD­aa*­
Zeker wel een geslaagd feestje:d voor herhaling vatbaar;)
:jaja:­Milan:­jaja:
Woow Noize Supressor:respect: Hij flikt het telkens weer he:d
Super feesie.. Lekker staan stampen in de regen:bounce:!!
juu kealll brammetje,, zwoa sjerrep woare vr op defQon nog neet s;) geslaagd feestje next year weer!!!
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
was een lekker feessie alleen die kkregen voorderest (Y)
super feesje...
<><mic­hael><­>
zo dat was me het feest wel zeg mmm wat een lekker feestje :p
<Noise is my Message>
Gek Gek Gekker dan Defqon.1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­­­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Disto­rtion :respect:
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>> **­ Ms.­ Nice **­ <<
Ik heb me goed vermaakt :jaja: Het was beter als vorig jaar ;) Het weer zat gelukkig een beetje mee overdag :) Gezellige dag gehad met friends & m'n schatje (L)
>>Melluh<<
Super feest !!! Top lokatie :) Main stage zeer mooi gedaan :respect: Volgend jaar zeker weer 8)
[ Mystical ]
:respect: Tommyknocker, Endymion, Neophyte en Rude Awakening. Jammer dat ik Nosferatu heb gemist door de regen. Maar later op de avond toch nog gezien bij Darkraver love island (Y)
[>T*­i*­n*­T*­i*­n<]
ZO WASE EGT GOED ZO
was egt wel ziekelijk vet feesje
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
was goei feestje :jaja: "het is tijd om te snuiven, snuiven, snuiven" :coke:
[IMB]L­oentje­e
Zekerzzz un BRUUUUT feest:D was egt super :respect: B2s :respect:
Wel geslaagd feest hoor! alleen mocht de hardcore tent wel een beetje groter :P Partyraiser,daY-már,Neophyte, evil activities :respect:
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was weer een mooi feestjuh :woop:
][Het was echt een mega feest!! een dag om ECHT NOOIT te vergeten:D:D(B)(B)((B)(B) oja en we hadden echt kk veel SCHIJT AAN DE REGEN GABBERS zijn Diehards
[NL]TRAUMEN :bier: [NL]
Was goed hoor, leuke mensen ontmoet
[NL]Un­iTeD[N­L]
had er tog wel iets meer van verwacht. noize suppressor en akira waren geweldig :respect:
zeker vermaakt ging er lekker op
_Lin,,
Super Feest :respect:
_Rubje_
:respect: :D geweldig feest!!
_Scorpia_
Echt een super feest. alleen jammer van de regen. :respect: TommyKnocker :respect: partyraiser
_Tim
Wat een feeest !!....Geweldig !!!
`raMo.
Het was ZEKER een vet feest, jammer van de regen, only no-one can stop us!
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
lekker feesiej alleen jammer van de modderpoel en de drukte in de tenten
na zonneschijn komt regen!!
Decibel ... WOOOOOOW !! :D :respect:
GEWELDIG!!! Wat een top feest!! Niet gaan zeuren over de regen, want we hebben het toch nog best getroffen met het weer:D SUPER VET feest!
Prima feest! Zeker leuk gehad!! En leuke safari nog haha
Technoooo was WREEEDDD :P
Antoinetta
kort maar karachtig
Antrax.
echt heel erg vet. vooral early buiten. sfeer zat er goed in. de regen was alleen erg jammer vanwege het geluid...
Arie J Beukenoot
geweldig! in de regen knallen met tieum :jaja: en de rest van de dag industrial :kwijl:
Army Huus
MASTER!!!! alleen jammer van de regen en dat ze al om 22:20 stopten.
Geen gezeik over regen, geluid, ... Hakke in de regen bij Charly en Theo :).. Het was té mooi..
AS
Zeker vet feestje :K jammer van de regen maar ondanks dat goed vermaakt :bounce:
het was zoooooo leukkkkk (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Ava
Helemaal geweldige dag gehad :cheer: het weer, de sfeer, de muziek.. echt top (y)
Azrael
Het zal lastig worden om dit bijna spiritueel intense feest te overtreffen!
heel vet feestje!!! Prophet maakte vanaf 9 uur veel goed. In die tenten werd het volume omlaag gehaald, blij dat ik naar de main ben gelopen!!
b) sender
was egt een gruwelijk feest goeie sweer en die regen maakte et eigenlijk gewoon af..:yes: :bounce:
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
dat kutweer heeft alles verpest :(
Een EXTREEM vet feestje..:bounce:
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
Was een lekker feessie, jammer van die regen, maar­­ had toch al een mooie dag gehad. Love the Hartje­s ;-) :bounce:
Badmutz :bier:
Zeker Mooi Feesje!! Alleen Jammer van e regen op het eind maar zeker geslaogd !!!
Was er helaas maar heel kort.. maar was toppie (y)
niosekick respect
Bazzhuntahh DH
was egt knalluh... alleen matig dat ik me mobiel was verloren :bier:
Zeg kerl: ut was dan wèl un kei gaaf feesje in ut braobantse Hilvarenbeek, maarrrrrrrrr Ik zag door de druppels de regen niet meer!! :|
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Bennie076
leuk feesje weer !! al was het vorig jaar vetter moet ik zeggen !! prophet was weer GEWELDIG zoals de laatste 2 jaar op de grote feesten ! :)
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
Berkel_­CSL [PaRtY-FrEaKeR]
was wir top feesie, prima locatie :D alleen kut van die regen
De meester weer aan het werk gezien :respect: wel jammer dat op het einde de buit binnen was en je maar moes zien hoe je naar huis kwam...
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
Biertj­e:bier­:
Was echt een zwaar relaxed feest :)
Bil
zieke shit :) wat een feestje, helemaal losgegaan maar wc`s gratis zou fijn zijn ja, en helaas regen
TOP!!
bjornoooow
leuk feest alleen die klote vreet en zuip tenten waarom die lange pleuris rijen??????? verder vet feestje
BLISSEY
SUPER :D
BlOnDiE-LiCiOuS
Was me wel weer een feesiej alleen minder van de regen blubber boel...!!!
Bo3da
Beter dan Defqon... Alleen betalen voor wc was minder en het eten kon beter maar voor de rest alles goed buiten het weer om NOIZE SUPPRESSOR(H)
Boefje..(f)
zeker vet feest :jaja: alleen ik vond het iets te groot... liep steeds alle bekenden mis :/ maar evengoed genoten :9 :jaja:
Grrrrr... VET VET VET :P Early Rave: Dj Paul, Hardcore: Evil Activities whaaaaaaaa Kvond maar vet :P
bowiemaster
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo :respect:
Bris
Jammer van die regen.. maar wat een super vet feestje was dit weer..!!! Early Rave vetter dan VET !!!!!! :bounce: Whoeiiiiiii...
C 2 Tha arlO
Was weer goed feestje voor de korte tijd die ik er was B)
jammer van de regen :'(
Carloss...
Was weer een super geslaagd feestje ;):p:P
:respect: B2S! Zeker goed gedaan! Veel beter dan verwacht! Lekker weerje maakte het helemaal compleet! Alleen jammer van de regen..iets meer schuilplaatsen per m2 had wel gemogen, want die regen was wel een beetje voorspelbaar.. ben nu snipverkouden maarja.. heb me wel goed vermaakt en daar gaat het om! :D
helemaal super gewoon geen woorden voor echt van ouds weer lekker hakkuh :respect: gewoon:d
CHRiSPy
Heerlijk genoten! :respect: Chosen Few, Vince (Noiken in de koiken :yes: ) en Stanton :respect:
goed
cK Rotterdam
was gek alleen minder dan ik verwacht had, maar ja misschien had ik me er teveel van voorgeteld
Tsja.. :/
Brute sjeit
crazyjill
het was weer een geslaagd feesie :bounce: alleen jammer van die regen :( maarja dat heeft de sfeer bij mij niet verpest!!!
d a v i d o f f :[
Oh mensen, Pet Duo! :bounce: Echt helemaal los! :D
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
Da Hardbass
Heb betere DB's meegemaakt! En het moet gewoon weer een nachtfestival worden!!
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
Danny Katwyk
house geblazen!!
danny20
was weer een zeer geslaagt fesstje jammer van de regen, maarjah pontio aan en gaan met die banaan.
Dave turpin
Gewoon Perfect
Helemaal KNET!!!!!
De te kloppen man
Top feestje gehad (Y) Goeie sfeer, mooie lokatie, vond het alleen wel ver lopen van de ene naar de andere stage.. Laatste kwartiertje van Southstylers en de hele set van Max B. Grant in de stromende regen staan knallen! Technoboy daarna weer snoeihard, was een waardig afscheid :respect:
knallen tot t eind!!! vet vet vet, early(l)(l)
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.:)
Parkeren ZWAAR KUT :kots:
Defnuh
DECIBEL :respect:
Denn Ash
TECHNOOO, aardig geschranzed, vetste stage van allen. Was wel doorweekt, maar gelukkig kon ik opdrogen in de auto. We stonden toch een uur stil :/
Super vermaakt!!! Alleen die piep in me oren he
DH-Harry-DH
was kk losssssssssssss
Superfeest! :respect: Technoboy & Pila :respect:
Wat een feest :D Afsluiten bij Rude Awakening was geniaal (L)
Dip
Was echt een super vet feest! Heb me eigen echt goed vermaakt. Boeie aan de regen en gewoon gas erop bij Tieum :)
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
DJ HARDBLASTER I'M BACK
Wat een geweldig feest veel bekenden en er werd bijna overal super gedraaid :respect: The Prophet en Southstylers
Dj Hydra
van 11 tot bijna 11 gefeest... waren aardig wat speakers opgeblazen geloof ik... mainstage... hardcore:s Tommyknocker was helemaal vet... en duro was ook wel de shit... snuive snuive :D
Dj Industrius
Feest van het jaar, op naar 2007!! (y)
dj Mortis NL
Leuk om die ouwe gasten van vroeger weer eens gesproken te hebben :D Reiner gemist :( alleen Nossie , Rob en NS waren top (y) voor de rest maar een matig feest :nocheer:
Dj StOOter
t'was weer een gezellig, dol en nat feessie :rot:
Dj Tweaker
was weer een topper vandaag :D geweldige dag voor in t geschiedenisboekie
dj-imuse
was een mooi feestje ! :D
DJ-MAC-D
vet feest zeg volgend jaar weer jaaaahh toch
Southsty­lers zijn goed bezig!!!
Heel geslaagd feesje! geluid in de hardstyle tent en main stage echt super. Er werd super gedraad (southstylers, pavo vs isaac, Prophet enz) kortom geweldig!
Don_Jeffrey
Was mega vet..Alleen jammer van de regen iedereen kwam de tenten binne gelopen en werd het mega druk..Was wel kut maja ondanks was het toch een mega vet feesje!!
Bohhhhh PET DUO (Y) :respect:
EdJuH :bounce:
was gewoon een tegek feest :d volgend jaar zeker weer
Eesje
Het was echt fantastisch, ik heb genoten en wat n toplocatie!!!
Eierdop..
Helemaaal toppiej(Y) enne mensen als het regent hoeven jullie niet te rennen als of er een 1 of ander eng monster achter jullie aaan komt!! hahahaha :loser:
had er meer van verwacht :( en wat was dj duro miss­elijkmakend zeg :dood:
vond het leuk feesie..locatie lingebos vond ik veel beter..maar wel naar mn zin gehad :cheer:
Ennair
Partyraiser na n half uur (Y) Tent zweeterig en heet ma goed vermaakt!!
Zeer geslaagd feesie!!! :D
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
Esthertje :cheer:
gewoon heerlijk :respect:
volgend jaar gewoon weer. mooie locatie...lekker REGEN... en veel in de warre mensen...lekkerrr:D
FeMmIe
supertje!
:respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
Floortje Floor Floor
Lekker feestje... Vooral bij de hardstyle en de main (Y)
VET VET VET..!! Kan er niet meer over zeggen..!
Fr9ddo
ik heb een boot!!!!!
Frank.
Echt het begin van het einde!!!!!!! :-)
Lekker feestje gehad :D Heel gezellig met me moppies :cheer:
Frensmeister
Lekker :) Poncho Pogo :respect:
fucker jovi
zoo menn k space hem nog
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
g0nn_^
Zeker een tof feest..!!
Gabber Indiaan
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig:D:D:D:D hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb:P kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER:P
gekke lijpe bert
helemaal gek best feesie volgend jaar zeker weer :bier:
Geschi­edenis :respect:
er zijn verharde parkeerplaatsen pal voor de deur. Dit zijn zaken die je bij geen enkel terrein tegen komt. Helemaal geweldig dus! En we weten zeker dat de bezoekers dit straks zullen beamen.’’:jaja: verhard :frusty: :lol: maarja, verder top feessie(Y) tenten te lang gestrekt uit elkaar. te veel lopen. Maar mij niet meer gezien op Decibel :no::respect:
Leuk feest alleen volgende keer zonder regen..
gietahh
echt kk vet :D was cker vet lkker gek doen :xtc:
Giles
ja hoor was me dat ff knallen...spijtig van de regen voor de rest topfeest :respect: neophyte:respect: ik nam de overzetboot van hardcore naar industrial...:bounce:
GizmoNL
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen;) viel nog mee met voorspellingen..
Goofy_­Scarback
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus(y) jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus...(y) en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
onverzorgd feest, ben wel beter gewend van ze. jammer
Grundahl
was zeer goed te doen!! door de regen werd het alleen maar vetter!! PILSEN!!
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
hans
echt geweldig feesje :D
Geweldig feest heb me goed vermaakt! Ook al begon­ het te regen, ook toen heb ik me nog geamuseerd! Super na mijn zin gehad.
HARDCORE WAY OF LIFE
zwaar vet feesie :respect:
hardco­refrea­k->vallard!­
was helemaal top feessie!!:respect:
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
leuk feestje! Binum draaide top!!!! en charly en theo was vet :D
HardStyler All The Way
ok
Harley Quinn
ECHT VET FEESTJE
Was zeker vet alle area's waren goed opgebouwd jammer van die regen aant einde maare voor de rest super vet :D :respect:
voor herhaling vatbaar
Krankzinnig lekker, alles was prima :D
Herm
zker wel een beetje dolll
Uiteraard volgend jaar weer(Y)
Hoekie!
Super feestje!!! :bounce:
VET feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hollowman
Was me wl een vette party, nattigheid was een beetje jammer, ma heb wel ff fijn staan plashakken :devil: Ma wtf was er aan de hand met d telefoons daarow?? :S Anywayz, volgend jaar ben we dr weer bij heur.. :bounce:
Hoogersss
Was weer een zeer geslaagd feessie!!! :P
HP-tjuh :bier:
Gvd weer mn enkel naar de hoeruh net als op Q-base 2005. Mja schijt :bier: erbij en verder :bounce: Oftwel was weer ruig fiske :D
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
Ingeping
Heb het super naar mn zin gehad (y)
Was weer gezellig met iedereen :yes: (F), alleen de locatie vond ik persoonlijk een beetje jammer.. :/ Maar was een lekker feestje, HEERLIJK dat de early open air was... en de regen sjaa...dat wisten we natuurlijk van te voren ;)
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
ja moet ik er nou nog op zeggen................ toppie feestje en dark raver superrrrrrrr :respect: volgend jaar weer :bounce :woop:
J.85.!
Zeer goed vermaakt (Y):D
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag:D
j@@p
was weer heftig
jackin­thebox­STIFT
Topfeest!! geluid, sfeer etc. allemaal top!! :respect: Noize Suppressor
was weer een super feesie:Dwerd overal knalluhh!! gedraaid (Y)
janine83
Heb het echt zeer goed naar mijn zin gehad! Echt een superlocatie, mooi opgezet. Best wel getroffen met weer. Werd super gedraaid overal. Volgend jaar zeker weer!
Was echt super
Japser º¹³ :bier:
Kut van de heineken:@ maar verder echt een goeie lokatie die mag zeker blijven is nie te ver weg en verder in 1 woord GEWELDIG FEEST!!!!!!!!!!!!(Y)
Ben allen de laatste 4 uurtjes geweest, maar wat een super feest zeg!!! Goede locatie!!!!
Jeff_
jammer van de regen, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. fet feest gewoon
techno was mijn area
geslaagd feest B)
Jeromeke
Heerlijk feestje en nog nooit zoveel lol in de regen gehad :D
Jessic­a013(F­)
uber geil feessie!!!!!!!!!!!
JOHAN:O
echt een geslaagt feestje
kheb me zker vermaakt alleen jammer van het parkeren so he was echt te kut geregeld
Julie.
Vette Shizzle
Jumix
super feest goed weer gehad.. behalve laaste uurtjes... voor de rest was t super bij charly en theo
JunKim_­XL™ [UZ] O:)
Uhh was wel vetjes hoor, ff stampe in de regen HOPPAAAA!!! en de set van DION :respect: was natuurlijk weer super!!!
K3vin!­ :bier:
Hhahaha, de regen was vetste van hele feest!! Nog nooit zo iets vets gezien! :respect: voor de mensen die bleven staan hehe
Kam
Charlie Lownoise & Mental Theo ---> de set van het jaar!!
The Decibel space tour:P :vaag:
KEF
echt wel een geslaagd feestje,,en die regen dat was nog vetter hahaha
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
Alles viel tegen behalve de muziek, de locatie was echt bagger!Ondanks dat prima vermaakt.......Pet Duo draaide echt top en Technoboy.....zoals altijd!Goed!
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
echt geweldig goed vermaakt :D....maaaaaar...TE druk bij wc's en dan ook nog dokken, b2s neem een voorbeeld aan q-dance zou ik zeggen....geluid was soms ook niet al te best :no:...enneee..regen?? welke regen?? :9
Was wel goed feestje, de enige grote minpunten waren de RANZIGE Fesj wc's waarje ook nog voor moest betalen:S, het langwerpige terrein(veel te veel lopen), en de slechte regeling op parking, godverdomme anderhalf uur daar gestaan:@
koekiewoef
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen :D hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan :D
koekoek2
Wie hier niet bij was heeft wat gemist!!!
Het geluid bij de hardcore kon veel harder
kuwaiti
Vet feestje was weer super
L.­aD.­ii - B.­amB.­ii
Feest was ondanks regen zwaaar geslaagd!!!!!
L@R!SSA
heeeeeeeeerlijk feeeeeeeest :D
l@ur@
het was een geweldig feessie alleen de regen was klote
La Cosa Nostra
Lekker KNET!
lady lie
Was weer een top feestje, Partyblok je verjaardag was top! Lieve Kim en Tjitse bedankt voor de goede zorgen en goed geregeld Liefs lie
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
LauZz
Wat een dag! Super gewoon en wat een after haha! B)
Ondanks de regenval was het echt gekte :D
Li-z
Zeker geslaagd !!
Liesje­gaatlo­s:yes:
Super feest!!!! Beetje regen op het laatst, mocht de pret niet drukken :)
Lightjockey
supetvet, volgend jaar weer :D
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
Loe$$ie
hahah de JUMP tent :respect: echt geweldig bijna hele avond ingestaan :yes: !! op naar volgend jaar super party!!
Loor
Was een vet feestje! vooral de afsluiting op de main :respect:
Lord Terror
mooi feesie.. zelf de regen kreeg ons nie weg dus............. DIE-HARD till the end
Was zeker weer goei feest :D:D:D Next year er zeker weer bij :D:D
lucje_b
zeker geslaagde dag, maar had er meer van verwacht... geluid en aankleding was zeer minimaal (behalve hardstyle en main) en de hardcorezaal was veel te klein:S maar wel ponchopower @ charly lownoise en mental theo B)
Luo Moirs
amok en rude awakin gemist en techno gemist en regen veroorzaakte drukte en leegte ma voor de rest biestig en vet nieuw T-shirt :D
vond het zwaar vet!early rave super gaaf!!!! hardcore tent ook....alleen jammer van de regen vanaf half 8, maar goed was gewoon een zwaar vet feest!! aankleding was vet, goede dj's en niet overdreven duur!!
M.I.B.
Zeker weer een vette party... Muziek was super.. En een +punt dat ze planken en zaagsel hebben gestrooid...
Bruut feestje! op naar volgend jaar!!
Maike-013
GEWELDIG FEEST :D Respect voor de southstylers die ook in de regen stonden net als de rest :D! Echt een geweldig feest, wat door de regen alleen maar vetter werd! Zonder poncho :bounce:
VET,,,, wel klote die regen tegen de avond
MandY!O:)
(Y)
Mark Antoni
was gezellig :Beer: maar lang niet geweldig :respect: voor Vince & noize suppressor:D
Markiez
gekkenhuis :D was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
Marley...
Zo vet!!!
MartinVLD
Super Feest!!!! Jammer dat het geluid aan het einde in de mainstage zo zacht was!!! (speakers opgeblazen ofzo)
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
Mass *
JA, lekker feestje :D Beetje jammer dat het geluid zachter moest :(
MasterGuido
Super feest! Volgend jaar verwacht ik Decibel weer in de beekse bergen.. :D
masterxess
Charly en Theo!!!
MC RG
:respect: BEEKSE FUCKING BERGEN!!! THANX GOOL E.O. WAS ELKE EURO VAN DE 46 WAARD :d:d
jaha vet!! de weg kwijt
Meliss_A
Ja was Gewoon G-E-W-E-L-D-I-G !! :respect: Vlgnd jaar zkr Weer!! :P
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
Michael...
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
Miek *
Super! heb me zeker goed vermaakt :P
Mike Velthuijsen
damn gewelig,.. DECI aan de top(H).. Main was super.. jammer van de regen. verpeste me pret NIET btw
minkie
echte kwaliteit begaaiers!!!
MINUS RUHL
DE TECHNO-TENT !!!!!!!!!!!!!!!! HEFTIG
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
MISS-LIZZ
DE INDUSTRIAL WAS ECHT TE VET, EN DE TECHNO OOK 8) Hahhaha TOPPIE
Miss_PoeS
Superrrrrrr feesie :cheer: evil activities was zwaar los :respect: voor de rest was de early zeker the place to be:d
Mister P
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
heb me goed vermaakt! :)
Jaaa was gezellig :bier: Heb me goed vermaakt !! Tent was wel heet ja..
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
mr -G
VET
Mr Mondello
Sow, niet meer normaal dit feest or, echt een Beste feestje!!
:respect:
Mr.­stIP :) [djstiba]
Was lossssssssss te relax heerlijk weer en relaxe mensen !!! top
Mr_M
Het was opzich best een leuke feestje :) alleen een beetje jammer van de regen... :P Verder lekker kunnen stampen :bounce:
Myth3
Wat een Top feest was dat zeg!!!
Was een best feestje jammer van de regen
Naanie Banaanie
Lalalalala
nanciej
top:D
goed feessie!!! alleen jmmr van de regen...
nicefoxygirl
Absolutely Fabulous!
Nicobo
Sow hey, wát een feest! Heb me geweldig goed geamuseerd. Dankjewel lieve vriendjes (L) en schatje: je bent m'n alles! :kusje2: DJ PAUL :respect:
NiekozZ
vet feestje :D
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
Nynke 8)
Was superdag weer :D
nyo-ig
voor zover ik er was had ik het er wel naar me zin.. huppelend en zwierend door het zand met lau unt zweefkaak . sunt dat het zo moest lopen ..
superfeesie met een zeer gruwelijke lokatie hier m­oeten meer feesten gehouden worden lekker door de ­bosjes rennen op afvalbakken klimmen en natuurlijk­ lekker lijp gestoord idioot doen met de bende pa­rtyraiser ging lekker (Y)(Y) verder noize supressor (Y) :jaja: duro technoboy isaac VS pavo en wat stond het hard bij de main (Y):D niemand hield het daar lang uit wij wel :devil: allemaal doof nu (Y)\
Leuk feest, met de regen bij Deepack gedaan, 1-2-3-4 stampen!!! Mooie actie om op mainstage het geluid uit te laten vallen
KK vet! Decibel see you next year!!
Wat een VET feest,regen,regen,welke regen:D
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega mooi feestje,tweede keer super vet!!! Maten bedankt voor deze knoepertje harde dag
was n mooi feestje op de regen na:P
Pana
T was Vet! Rotterdam Terror Corps 4-ever!
mijn held van de dag die gast met die smurfensokken die ff was wezen zwemmen :vaag: voor de rest was t wel een super feest
Para J [JWT]
Goed feestje...!!!! Charly en Theo :respect: (L) Regen !!!!!! haha :)
Echt een super feessie Max , Southsty­lers en Isaac :respect: thnx Rianne, Brian en Michel :D
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
Party_­Chicky (L)
Wat een opstelling zeg!! Volgende keer iets beter nadenken ;) Maar voor de rest,, Geweldig feest!! :respect.. Bij EA weer helemaal LOS!! :D
Pascal Arnhem
top feest de regen maakt het er niet minder oop super feestje gahad :respect:
pasco :bounce:
GEWELDIG FEESTJE!!!!
Was master alleen een beetje kut met de toiletten steeds die halve euro, das kut of voor niks of in een keer een bedrag met een stempel, is dat geen idee? En dan een kaartje van een 50 Euri dan kan een keer brullen er toch wel vanaf? Echt helemaal top verder zelfs de regen was goed:P!!!!
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
Paul Ajay
Have you ever been mellow :bounce:
Perzik
zeker wel een mooi feestje, jammer van die regen.. verder alles zeer goed geslaagd
Peter [D-Generation]
Was leuk maar zkr minder als vorig jaar! maar heb me verder goed vermaakt ;) Main was vet en Jump was ook goed klappen!
PFSquad MC
Zeer Goeie Dag Gehadt :respect: B2S. Foto's o.a. WWW.PFSQUAD.NL
pietervd
Geweldig feest, lkkr hard, en geweldigge afsluiter
Pigmans
endymion maakte alles goed samen met nexes, geluid stond echt gewoon bruut te hard!! regen maakt het juist leuk, behalve dat de draaitafels verregende en de boxen in hc tent er mee ophielden bij nz!! die ook erg bruut waren :D
Pimpel
wat een geweldig feest zeg... :respect: voor iedereen die in de regen bleven staan tijden charly lownoise en mental theo... Unexist was echt gaaf
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
Plianca (6)Master of disaster(6)
Jaaaa, was weer helemaal geweldig!!!! Begon warm, daarna lekker nat van de regen, maar we gaan gewoon door hej :P
Was egt een fucking vet feessie alleen jammer van die regen :( :P
goed feesie goed vermaakt...beetje jammer van de regen maar boeiuhhh
't was geweldig helemaal toppie
Powered by the Gods
Was snoeien!!!! lekkere vrouwen hehe lang leve 3 vrouwen in de trein w00t
early :respect:
Decibel was (y) zeker een top tienertje :D Ice, Da­an was gezellig :cheer: :respect: Melvin, Ferry, E­ug en Steve :respect: Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie :)
was zeker top, alleen jammer van die 2 uurtjes, maar met regen gewoon doorgegaan in early:)
QB
Tja wat zal ik zeggen. Heb het erg gezellie gehad :D ondanks de regen en de blubber.
Querina
heb alleen maar bij de early gestaan en geen enkele tent van binnen gezien, ook niet tijdens die hoosbui want toen paste er geen mensen meer bij :P was weer gezellig met m'n schatjes :lief:
was weer een top feestje :bounce:
R@$h!d@
2 DJ Nowaxx > super goed gedraaid schatje, ben echt trots op jou!!! :D
RAAR MAAR WAAR
zeker een leuk en goed feest goeie sfeer ;)
RaCe-BoY
het was zeker VET VET
rafael12345
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
RamPag3
leuk feessie jah!!
RaoulDuke
megaaaaaaa vet!(y)
De decoratie was vergeleken met DefQon minder maar de muziek was wel beter. Ook jammer dat je zo`n pokke eind moest lopen voordat je van de ene kant naar de andere kwam. En voor eten moest je te lang wachten door het IQ van de mensen die ons hielpen. Voor de rest GEWELDIG :D
rel frikandel
whoppa was weer lekker!!!!!(B)
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
zeer vet feestje ondanks te regen ging echt nergens over :bounce:
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
Rick ;)
Goed zat (f)
Rick ™
lekker feestje tot 19:30!!!!!!
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
Robijntje!
GRUWELIJK FEEST!! topdag gehad met al me moppies (L)
Robjah
En gaan!
Geweldig genoten 8-)
super feestje:respect:
RoOmieY
vorig jaar beter !! :(
Nice party :D had er wel iets meer van verwacht maar is tog niet tegen gevallen :D
Rosio
SUPER _o_
Royke1986
volgend jaar weer beekse berge zwaar geschikte lokatie
RUDOLF:bier:
het was te doen maar het was naar de regen 1 grote kk bende
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
S.­O.­S brigade
vorig jaar was beter 15 min naar een anderre tent toe lopen kom op zeg!!!!!!!!!
SaMaNtHa
Was een SUPERRR feest :jaja: en heeeerlijk weer!! heb me zwaar goed vermaakt!!! :D
Egt Super :cheer: zelfs in de regen!!
Het feest was echt zwaar kikke gek:D!!! Zwaar geknald:D
Schranzloos
Super feestje, dank naar de regen daardoor kwam er wat plek vrij...
scolla-D&G
:respect: evil activities, neophyte, noize suppressor, bad boyz, b2s :lief:
Pet Duo waren de absolute helden :respect:
SDG-Schat
ín 1 woord SUPER!!! Volgend jaar zeker weer :D :bounce:
sexy blue eyes
:bounce:
Shellie
Heb me goed vermaakt, al vond ik t nie geweldig.. Waren toch wel wat minpuntjes, en de regen was ook nie zo chill.. Geluid was wel super :D
Shizzle Tizzle
Superfeesje! :respect:
Sick Brother 4 life 2
Kvond de regen super!! ;) Charly Lownoise & Mental Theo vond ik het hoogtepunt van het feest. Hoe t publiek de onderbrekingen door kortsluiting in de apparatuur door de regen opppikte, was in 1 woord uniek!!! Fantastisch!!! (Y) 1 Van mn mooiste feesten tot nu toe!!!
SimplyMe
Was wel leuk maar DEFQON WAS 10X BETER!:respect:
Sjaakkie
Super feessie!! Thrilok & Chiren, Tatanka, Duro :bounce: en Technoboy superr!!
SJARRRELL
ech wel vettig alleen jammer van de regen maar weer zekerzzz de moeite waard
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... :respect: voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi....:D Decibel/b2s... :respect:
SjroN
GEWELDIG !!!!!!!!!!! :bounce: Dj coone Maakte het laatste uurtje helmaal af !! :respect:
Smets!
Heel erg vet! eentje voor in de boeken! Early Rave + Hardcore + Industrail (Y) Charly Lownoise & Mental Theo :bounce:
vet
Snaar P
VIP kaarten? De rij bij de VIP was nog langer dan de andere rij.. prima feestje, goed vermaakt, jammer van de regen..
:respect: Super Feest super geluid en leuke mensen :D alleen de plee's kunnen beter gadver
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
Sooi
Smullen :D
soskonijn
deeeeeeeeeeees feestje was gewoon heel vet ja!!!!!! zen der nog doof van!!!!!! gewoonweg perfect :d next year again
Den-Haag HakKûh...:bounce: :jaja:
Speek
egT MaTERIAAL OFIETS!! ZKER GOED VERMAAKT DIKKE BASS :RESPECT: PARTYRAISER&TIEUM&NOISEKICK :RESPECT:
stefan
Geweldig feest alleen de industrial hadden ze naast de hardcore moeten plaatsen.
Stefan S.
hij ging lekker!!
:D heb het aan me zin gehad hoorrr zag er mooi uit ook
muziek~was top! als ik me conditie omhoog wil schroeven dan koop ik wel een abbonement voor futurefitness...wat een kut lokatie!
Steve de Hardst­ylerrr
ooohh vet feessie weer :respect: alleen de regen daarna was wat minder :s maar da mocht de pret nie drukken :D:D
stinkvent
vette shit!! :d :d :d :respect: Noize Suppressor :respect:
zet voortaan de industrial bij de early en bij de hardcore neer, dat scheelt echt kilometers... voor de rest kon t r mee door
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
Stuite­rbalud­en
van begin tot het eind lopen stuiteren, gewoon super feestje , volgend jaar zeker weer
supernova
Zeker vet feessie! weergoden toch redelijk met ons gehad alleen catering was ruk! Verder goed vermaakt met mun maatjes:D
Feest was Top!
Tanja.
was zeker gezelli! enne stuf?? nog motte noedele?? :roflol:
Techno Jack
was weer lekker gek doen daar... :P
Gruwelijk (y)
Super goed vermaakt. Industrial en de jump waren vet. HC tent te goor, te warm en te druk. OP NAAR NIGHTMARE OUTDOOR!
TERRORTEEF
Super feesie was ok lekker weer smiddags, alleen jammer dat het toch nog even ging regenen maar de zweer was super :P
The Grimreaper
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. (Y) Er werd bij de Early Rave open air echt sup­er­ goed gedraaid. :D Zeker door Charly Lownoise en M­ent­al Theo ondanks de regen en kortsluiting bleve­n ze­ gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. :D Volge­nd ja­ar zeker weer van de partij. :bounce:
nice party .. but the rain..
Super feessie, aaridg wat gekkigheid meegemaakt daaro:P
The Vinyl Pimp
feest van het jaar (y)
Thin White Duke
Helden feest :bounce: Zelfs die tering regen kon het feest tijdens charly en theo niet verpesten, uur lang kippevel, GEWELDIG!!! Come show me your hardcore feelings...:P
thrillseeker
geniaal
Was zeker wel super feestje!!! :respect: Ruthless en The Prophet :respect: :bounce:
TimoH-023-
Was weer een top feesie alleen jammer dat het ´s middags toch nog moest gaan regenen!!! JDA met Outblast :respect:Helemaal top!!!
(y)
Toef
lekker feesie, 4 dagen camping erbij was top weekeind!!
Toine [Break Zero]
Superrrrrr !!! Echt goed vermaakt! Jammer van de bediening bij het eten-drinken af en toe.. maarja (Y)
Tokkie..
Rob, Paul, en mc Hughie babe... dikke set:D.. verder goed vermaakt... :bier:
Geweldig weer!! Hardstyle tent heerste! :respect: TATANKA, DURO & TECHNOBOY :respect: Volgend jaar weer!!
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
tongboy
nou het was gewoon een top feest wau wel langer door gan dan 11 uur
Toobjuh
was een vet feesje :) Charly Lownoise en Mental theo gizmo en bass d :respect:
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
TriX in tha MiX
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan:bounce: Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot;p hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
nat maar wel goed
UTCA_Chin
Niet zeiken over het weer... Het was echt knallen! Vooral bij Partyraiser en Unexist :respect:!! Later veel meer rondgelopen maar was wel gezellig :)
v33r
was echt gezellig :) super feestje lekker nat geregent:P haha
Heb me ondanks de regen heel de dag prima vermaakt , Robert Natus en Pet Duo :respect:
Verdelger
Super feest (Y)
Het was weer Superrrr :yes:
Vlaco
Pet Duo :respect:
vldmikey
ut was zeker kk gek da doen we nog een keer
VonEcke
Hupsakee Amok & Rude Awakening , was weer genieten
Vosje jr.
Suppppeeerrrrr VET!!!!! B2S bedankt!!!
mooi feesje jammer van de regen
Wackiejacky
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten! (l)
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
was aardig gekk!!:bounce:
Sow was echt een zwaar bruut feest, echt lekker uit me plaat gegaan :p
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
helemaal uit mijn plaat,veelste kort,doen we snel nog een X!!!!
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
echt weer een te gek feest gehad :) 12 uur lang helemaal los gegaan met m'n lieve vriendinnetjes :bounce: heerlijk weertje ook (L)
jammer van de regen maar voor de rest topdagje gehad..:respect:niosekick:respect:
:bounce: :bounce: GoeeeeeeeeD :bounce: :bounce:
|Prod!gy|
Superrr (y) alleen kutlocatie
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
~*~ReVa~*~
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
~Carpe Diem~
Top feesje!!! op de regen na zeker zo goed als defqon of beter!
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
best naar mn sin gehad...helemaal uit mn naat!!!hehehe...
•° ¤ KellY ¤ °•
Heb het reuze goed naar me zin gehad:D haha volgende keer weer!:)
©
:cheer: Kej leuk --> Vince :respect: jammer dat de witte wijn op was en van de regen!!

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)