Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1948), A.D.HeiDie (1935), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2691), anoniem (1624), Error Chick (1545), Markiez (2954), L.aD.ii - B.amB.ii (1160), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1097), anoniem (1153), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

lekkertje heb een hele leuke verjaardag gehad (L) was toppie (Y)
het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
het was echt super!! overdag mooi weer alleen 's avonds regen..da was minder.Gelukkig konden we in de tent staan :cheer:
! SNYVES !
was goed feesje schijt aan de regen en noisekick was weer top !!! kei hard staan ragguuuuuuuuuu
!! IvO !!
geweldig
!!­ LAzERQicQ !!­
MAX B GRANT :respect: Ongelooflijk!!! En Southstylers, :respect: WAS KNETTERHARD BEUKEN! :bounce: Vette decor, bruut geluid, DIKKE VETTE BASS, supersfeer! Minpunt: regen. Verder ZIEKELIJK FESTIVAL! Decibel :respect:
!!! Gieps!!!
dol feesje :respect: J.D.A NoizeSupressor wat een lekkere set
zwaaaaaaaar vetttt :P!!!!!
WHAIAHIWIWEHRWA Topfeest!
Decibel was de bom! wat een fest, schitterend! Bad Boyz ware Mag-ni-fiek!
"Nikki"
Echt super naar me zin gehad :)
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
nou was het was leuk tot 18,.00 toen was het ook in een keer over ,kk nepagentjes
zuperrrrrrrrrrrrr
was een super feestje alleen jammer van de regen!!!!! maar jah wel 12uur stampen en helemaal nuchter jeuhh
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(K)*­WeNdY*­(K)
helemaal geweldog...egt een topfeest:respect: zelfs de rege kon het nie verpeste...volgend jaar cker weer!!!
(k)au3
zekers een superfeesie:respect:, wel beetje jammer van de regen:S
Decibel was vet! Super locatie en leuke sfeer! Wel een beetje nat maar echt super!
super lekker feestie!!!
Het was een geweldig feest! jammer van de regen maar volgend jaar zeker weer :)
(L)Sab­rina:b­ounce:
het was werkelijk waar een super feest :D:D:D:D
Top feest, organisatie was ook helemaal top. Early Rave :D en de Hardcore zaal waren het einde. 1 min puntje dat er betaald moest worden voor de wc
was egt super feesie!!! alleen jammer dat ik ziek was man...maar als nog was egt super kick
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feest! heb me super vermaakt!!! Was echt leuk!! :bounce: Emile en Remus Thnx voor het kaartje! 'After' met nimal erg gezellig! haha.. :)
* de Kale *
Wederom super feestje !! Alleen FUCK de gemeente met geluidsoverlast :S Oja Hardcore tent volgende keer maar meer open maken ?!!
*­ Joey *­ :bier:
Zekerr vet feestje :bounce: Bassdrum Project & Coone!! :jaja: Weer kon veel erger.. :)
* Natje (L)
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuw­e mensen leren kennen. :) Industrial Area :kwijl: G­eluid st­­ond in 't begin wel zacht daar. Hardcore­ Area vie­l wel tege­n, het geluid vond ik niet ve­el.. De or­ganisatie hadden de tent van Hardstyle ­e­n Hardcor­e beter om kunnen wisselen. Gelukkig t­och­ het gro­otste deel van de dag erg mooi weer g­ehad...!! :D
***­DonVito***­
Zeer goed feestje, jammer van die regen alleen :(
***­Linda23***­
was echt een baggerzooitje!!! muziek vond ik ook tegen vallen!! NEE geen decibel meer voor mij!!
***­Sharonn***­
Was Weer Een Mooi Feestje :respect: Heb Het Goed Naar Me Zin Gehad Volgend Jaar Zekerss Weer :D :respect:
Was egt super !! niks van regen meegekregen maar The prophet..:respect:
**mariss**
SUPER GAAF FEEST :D:D
**­Miss Bitchy**­
hetw as echt een top feest overdag nat vant zweten en savonds nat van de stortregen en maar doorstampuhh bij industrial hehehe echt toppie
**­Robertjuh**­
beetje jammer van t weer...maar de sfeer was goed!
**saskiaap**
SUUUUUUUPERRRRR feessie!!!!! :bounce: (k)
Superrr Feest.. mooie vage bedoeling allemaal.. ma ging weer lekker!!!
geweldig
*Br!dg3t*
(y)feestje... was weer veel te snel 23:00 :s
*­hardco­retomm­ie*­
Was een topfeest, lekker druk en veel gezellig mensen weer gezien :D
*­Lieke(­L)Died­erik*­
lekka feest.... (Y)
*MiLoOo*
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus (Y)
*Passion*
jammer van de regen, maar zekers een mooi feestje, heb goed genoten:D
*Vanes*
Super feestje:respect: Was echt leuk..Waren een paar dingen die beter hadden gekund
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag ;P
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word o:)
-->Haan<--
Het was super mooi (weer) Lekker in de regen staan hossen
DECIBEL was BrUuT!!!!!!
-=VanDalen=-
Keer wat anders in de regen :kwijl: maar ow zo heerlijk!! :respect:
-Sjors-
Echt te VET... volgende x weer:D Main stage
-The-Fish-
Geniaaal!
-TJEERD-
geen foto's???
-x Maartje x-
Industrial (Y)
:respect: Noize Suppressor :respect: en Los,,:D kk gruwelijk feest!!
...­::: Dennis :::...­
Een feest om niet te vergeten! Wat werd er heerlijk gedraaid, vanaf minuut 1 af.. Grote dank aan de organisatie!!
...­Secret Minds...­
Vanaf toen ik opstond tot dat ik in me bed lag, heb ik me eige uitstekend vermaakt (Y) moete we zekrr vaker doen jongens :D
1, 2 st..puh :d
..SandrA..
Echt gewoon een SUPER feest!!!:yes: Helemaal niks!!!!! op aan te merken:no: Volgend jaar ckers weer(y)
..­†..­Lilly..­†..­
was vorig jaar zeker 10 keer vetter,bier op in sommige tenten,de hardcore tent was meer een sloot dan een tent!!Geluid was zacht en hardcore was veelst te blij,voortaan wat meer beuken:jaja: voor de rest wel vermaakt met me schatje:lief:
.¤~Hellen~¤
Geweldig feestje:Yes:
het was een zeer gaaf feestje! alleen kut van de regen! maar voor de verder rest was alles netjes :D
100% Pure Colombian :[
Gek feestje: Darkraver's LoveIsland, Mainstage, Hardstyle de gekste! :bounce:
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was zkr wel een leuk feesje en zeker de Hardcore en Industrial :respect: alleen jammer van die kut regen
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:bounce: cin :bounce:
het was een vet feest
:rot:A­nnemie­k
:respect:J.D.A .. EVIL Activities Partyraiser :respect:egt super feesje alleen jammer dat het lter regende egt heellang mooi weer gehad:D:D:bounce:
<Noise is my Message>
Gek Gek Gekker dan Defqon.1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­­­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Disto­rtion :respect:
=Hardstyler=
dit was echt een top feest weer ga zo door B2S
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>> **­ Mr.­Nice **­ <<
Het was een vet feest :jaja: Beter als vorig jaar, maar nog niet geweldig. B2S heeft bij deze wel bewezen dat ze kunnen groeien (Y). :respect: Pila / Vince / Robert Natus / Unexcist / Rude Awakening / Pet Duo :respect:.
>> Esther <<
Errrrugggg Lekker feestje ! En zelfs de regen had ook nog wel wat :P! Super feestje, en super gezellig gehad !!
>>> Annetje <<<
Leuk feestje, heb t naar me zin gehad ondanks de regen :P
(Y) zeker mooi feest en mooie dames daarzo!!! dj paul en noize suppressor :respect:
>>Melluh<<
Super feest !!! Top lokatie :) Main stage zeer mooi gedaan :respect: Volgend jaar zeker weer 8)
HET VIEL ME ERG TEGEN HAD ER MEER VAN VERWACHT EN OP PARKEERPLAATS ZUID OOK NOG ME FRONTJE VERLOREN VAN EEN PIONEER DEH-6300R KUT KUT KUT:-(
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
[>T*­i*­n*­T*­i*­n<]
ZO WASE EGT GOED ZO
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
goed vermaakt alleen beetje te dronken hehe dus om 7uur zijn we al naar huis gegaan.moe maar voldaan :D
Wel geslaagd feest hoor! alleen mocht de hardcore tent wel een beetje groter :P Partyraiser,daY-már,Neophyte, evil activities :respect:
[NL] stefke [NL]
super feest!!:D
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Vond t echt een rlx feest, alleen ware de area's echt te ver van mekaar!! zeker :respect: Catscan, Elstak, Tieum, Noisekick en Noise Suppressor!! volgend jaar denk ik tog maar weer!
netjes ver feesie!!!
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes:p
[PFSQUAD] Patrick_­D
SUper :) :respect: to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN :D - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
haha echt een kkvet feesjuh,, Industrial Dj's(y)(y)(y),, schijt aan de reguh
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
zeer gaaf feestje heb me geweldig vermaakt E-NOID held jump tent was ook vet skieen met belgen
][vanka
was een super feest!! goed vermaakt! jammer dat de hardtrance niet overdekt was en geen bar aanwezig, wc's te lang wachten - bij vrouwen weinig tot geen wcpapier- t bier was op een gegeven moment op en de flugel ook(dat hoort niet op zo'n feest)!!
__*­ Trieske *__­
Zeker een goed feestje. :P Goed hard kunnen jumpen zeker op bass drum :):) tot volgend jaar he meesen....
Heerlijk die regen:d Superfeestje:d
_D_O_P_E_Y_
vette shit
Zkr mooi feestje!! alleen jammer van de regen aan het eind van de middag
ABU
Spierpijn.... Jumpen is niet goed voor het lichaam...
adje_afca !!
:respect:
lekker feesiej alleen jammer van de modderpoel en de drukte in de tenten
na zonneschijn komt regen!!
Ammie013
twas egt supervet. jammer da ik als enigste in me dierenpak was :P
Decibel ... WOOOOOOW !! :D :respect:
Angel-Rico
de best duidelijk
Annie en Kull
Feest was egt super. kei goede muziek. alles was goed geregeld.
Technoooo was WREEEDDD :P
goed feest alleen dah weer moest btr !
Antoinetta
kort maar karachtig
Antrax.
echt heel erg vet. vooral early buiten. sfeer zat er goed in. de regen was alleen erg jammer vanwege het geluid...
ANUBIS666
3e keer decibel voor mij, en het wordt toch echt ieder jaar beter. superdag gehad alleen jammer dat southstylers op de main zo in het water is gevallen. Bijna heel de dag in de hardstyle gestaan, Luna en Duro super gedraaid. Oja en wie was dat lieve meisje uit DEN HOUT waar ik mee sprak toen ik zeiknat voor de hardstyle stond om 20.00uur. Ik moest opeens weg om mn maatje te zoeken. Ben later nog wel terug gelopen maar kon je niet meer vinden. jammer jammer.
Appelsien
Was een mooi feestje!!
het was zoooooo leukkkkk (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Atjuhh....
het duurde te kort het moest tot 12 uur of 1 uur duren wij wouden wel doorgaan
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
B) Trippend FEEST Beest B)
het was gewoon te gruwlijk echt niet normaal meer. we waren lekker uit ons dak gegaan op de chille muziek. echt een top feest. alleen jammer van de regen.
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
Bacolul :/
SUPERSSSS vince:respect: alleen jammer van de regen maar dat kon de pret niet drukken :bounce:
was goed
Bass99
Zwaar Bal
basz.­NL :aai:
SUPER Neophyte :respect: Evil Activities :respect: en met Charly Lownoise & Mental Theo in de regen vet hard los op live at london :respect: (Y) super feest (Y)(Y)
Zeg kerl: ut was dan wèl un kei gaaf feesje in ut braobantse Hilvarenbeek, maarrrrrrrrr Ik zag door de druppels de regen niet meer!! :|
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
Berkel_­CSL [PaRtY-FrEaKeR]
was wir top feesie, prima locatie :D alleen kut van die regen
Bianca B)
Super vet feestje :respect: Alleen van die vage pogo hoeren! Zeker op het verkeerde feestje beland..
GEWELDIG
Bigboldy
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves :bounce: Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! :respect: Special thnx 2 for me partypeepz;)
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
BKBobby
sjiek feesje ja :P
blije eikel
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno :bounce: :D
Gezellig feestje :cheer: Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer :S Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst :jaja: Early Rave :respect: Gouwe ouwe uit leuke oude tijden :D
Bo3da
Beter dan Defqon... Alleen betalen voor wc was minder en het eten kon beter maar voor de rest alles goed buiten het weer om NOIZE SUPPRESSOR(H)
Bob*NWK
Beetje jammer van de regen, maar was verder wel ok(Y)
Boefje..(f)
zeker vet feest :jaja: alleen ik vond het iets te groot... liep steeds alle bekenden mis :/ maar evengoed genoten :9 :jaja:
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
BOSSI FTS
heb betere decibel's meegemaakt. en voor de 2e opeenvolgende week kk nat geworden. :S
Grrrrr... VET VET VET :P Early Rave: Dj Paul, Hardcore: Evil Activities whaaaaaaaa Kvond maar vet :P
Boze Wolf :honger:
Toppie (y) alleen de combi friet was HEEL ERUG WEING VOOR VEEL BONNEN :@ moet beter organisatie..
Br!­L Zonder Br!­L
Jah zker een geslaagd feeske! zeer goed vermaakt. alleen dat die kut gemeente begon te zeiken over geluids overlast! gaat nergens over.
echt weer een geslaagd feest:D zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel:D
Dit was egt weer superrrr vet!!! Technoboy was tog wel de beste he :P
C 2 Tha arlO
Was weer goed feestje voor de korte tijd die ik er was B)
jammer van de regen :'(
C@@TJE*078*
WAANZZZZZINNIG :BOUNCE:
Caatje btbw
Idustrial/Schranz :respect: !!! Unexist :yes: & afsluiting Rude awakening :bounce: ---> Geweldig feest weer :D
chino01
TopTopTop:D
Chrisiets
Was zeker een goed feest, alleen vond de lokatie van vorig jaar beer lingebos. Nog steeds van de kaart dus was zeker gezellig , was alleen een beetje nat geregend:P
CHRiSPy
Heerlijk genoten! :respect: Chosen Few, Vince (Noiken in de koiken :yes: ) en Stanton :respect:
Christijan
het was weer gruwelijk genieten
Cisca,,*
Was weer een mooi feestje!! Foto's zijn ook leuk geworden,,
ClubbinHero
Top feest! Vooral goed vermaakt bij Luna en Duro! :bounce:
coofa
Bass D en Gizmo :respect: wow wat een goede combi was dat alleen maar vette oude early's uit de doos en yves knalde erna er nog ff een paar meer bij in :respect: en voor de rest de sfeer bij charly & theo was super toen de mengtafel t begaf door de regen! ow ja en thnx voor t speedcity tour shirtje die wilde ik 9 jaar gelede al hebbe
Brute sjeit
Craniax
D-Block & S-te-Fan , Tatanka, Southstylers heerste vandaag, maar ik weet sowieso niemand op te noemen die vandaag slecht gedraaid heeft; verder de MC's der MC'S , MC DV8 :respect: ...wat was het weer een super feest, vele malen beter dan DefQon...SUPER!:d
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer:D:D Echt top!
Cyntjuh
Vet feestjuh :respect: Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen... :(
Beetje sfeerloos af en toe. Heb me wel vermaakt maar het was bij lange na niet zo leuk/gezellig als vorig jaar. Industrial area was ENORM goed. Mooi plekje, lekker geluid, mooi intiem en bijna underground sfeertje. Ow, en de security was wel ERG aanwezig en ERG streng. Doe je best om die drugs te vinden bij de ingang, maar laat ons daarna alsjeblieft met rust! Alles bij elkaar: kleine deuk in het Decibel-imago.
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
Super feest, en geweldige locatie bij mij om de hoek!!!!!!!!!!!
Da Hardbass
Heb betere DB's meegemaakt! En het moet gewoon weer een nachtfestival worden!!
heb me goed vermaakt whoppa:P alleen jammer die regen was net een bezopen kat toen we bij de auto eindelijk aankwamen hahaha!!
dabeatjunkie
Was (Y) veel bekenden, lekkere muziek en stralend zomerweer ;p
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
Danny Katwyk
house geblazen!!
De te kloppen man
Top feestje gehad (Y) Goeie sfeer, mooie lokatie, vond het alleen wel ver lopen van de ene naar de andere stage.. Laatste kwartiertje van Southstylers en de hele set van Max B. Grant in de stromende regen staan knallen! Technoboy daarna weer snoeihard, was een waardig afscheid :respect:
knallen tot t eind!!! vet vet vet, early(l)(l)
De_La_KoK
ge-we-dig!! echt super vermaakt.. partyraiser :respect:
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
Deesje ;-)
top feestje jammer van het weer s avonds maar verder niks te klagen :):)
Deguh
lang leve de ponchos
superfeestje alleen jammer van regen was zeike nat
Helemaal Top !!
Den Old:P
Het Feestje was weer MOOI jammer van het weer voor de rest was het super:P
Denn Ash
TECHNOOO, aardig geschranzed, vetste stage van allen. Was wel doorweekt, maar gelukkig kon ik opdrogen in de auto. We stonden toch een uur stil :/
Denzity
Vet feest, alleen jammer dat poncho's in de regen niet goed zichtbaar uitgedeeld waren en sommige ijzeren loopplanken omhoog staken, zag veel mensen struikelen.. maar verder was het goed te doen, op de regenbuien na !!!
Was vet!!! (L)
Superfeest! :respect: Technoboy & Pila :respect:
Distorded Freak
Duro , Tatanka,Luna , Technoboy en natuurlijk Southstylers we are a wicked and perverse generation who last for a sign!!!!
Distractor B)
Was jammer dat we er zo laat waren en weer vroeg weg gingen, maar desondanks heb ik me heerlijk vermaakt :D Vet feestje, vette opzet ook (Y)
Dj Agonizer
toppie leuke dag gehad daar:P
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
DJ Hardixx
Wat een superfeest! charly lownoise & menthal theo :respect: Decibel Outdoor :bounce:
cool festival flink bezopen alleen jammer van die regen 's-avond
DJ Lippie
aay
DJ ONLY
Super! :respect:
Dj Tweaker
was weer een topper vandaag :D geweldige dag voor in t geschiedenisboekie
DJ-MAC-D
vet feest zeg volgend jaar weer jaaaahh toch
Dj.Larz
Was zeer geslaagd feessie jammer van de regen
Djexunz
Goed feessie! Alleen jammer dat de set van Lownoise & MenTheo letterlijk in het water viel. Ik was wel benieuwd naar hun setje :9
Don_Jeffrey
Was mega vet..Alleen jammer van de regen iedereen kwam de tenten binne gelopen en werd het mega druk..Was wel kut maja ondanks was het toch een mega vet feesje!!
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
Drazzic
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig :)
dreekegmo
drukte was indd irritant in de tenten . jumpstyle area draaiede ze hartstikke goed allemal wel maar tog sprong er zoals gewoonlijk eentje boeven uit DJ COONE!!!!!!!!! WAS TOPPIE FEEST NEXT YEAR AGAIN
ed edd n eddie
goed feest goeie sfeer en dik geluid gewoon geweldig:) tot volgend jaar dan maar
ED RAKET
was weer knetter los daar!! maar heb wel betere decibels meegemaakt
:respect: Oldschool :respect: was zeker een goed­ feesie, maar vorig jaar beter naar mijn zin gehad­!
Edster
Gruwelijk feest... Pet Duo gaf een ongelofelijke set:respect:....jammer dat er tijdens het vuurwerk geen muziek was en dat er na het uitvallen van de boxen even wat zachter werd gedraaid maar voor de rest van het echt een topfeest (Y) ondanks de regen waar ik weinig last van heb ondervonden
Eef :mixje:
ja lachen :D.. en als het regent, verstop je je toch gewoon in een KRAT? hhaha :bier:
Eesje
Het was echt fantastisch, ik heb genoten en wat n toplocatie!!!
Toppertje en een breezer regenjas !!!! Deed wederom niets voor Defqon onder.... volgend jaar zeker weer (y)
:respect: Pet Duo en Amok :respect:
Elollie
Een paar heeeeeele VETTE sets gehoord:kwijl: Uitblinkers waren Pet Duo:respect: Chosen Few, Charly&Theo en als afsluiting in de techno> Rude Awakening:cheer:
Endy4Life
2 woorden : Geweldig & Gek
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
er moet meer gefeest worden
spetter,spatter,spater het was leuk in het water !
Leuk feessie gehad! Het beroerde geluid bij de hard­core was wel een tegenvaller!
Was echt een goe feest!!!Alleen jammer da t zo warm was in de HC zaal..maar jah zker goe vermaakt:bounce:
Zeer geslaagd feesie!!! :D
ErikE
zeeeeeeeeeker goed laage feestje gehad :D
Esthertje :cheer:
gewoon heerlijk :respect:
GEWELDIGGGGGGGG :respect: Superfeest gek hahahaha heerlijk genoten, Baggerhakkuh!!!! masterrrrshit!!!!
Felis Silvestris
:resect: whaaaa echt te geweldig gewoon :D:D:D:D:D:D cker vette lokatie.
Fer-e
HEHE ondanks de regen nog een kicke feestje :) weheheh mooie openingsfeestje weer na lange pauze :P
Wat een MEESTERLIJK feest! :D Alleen maar in Early gestaan, lekkere setjes gehoord, veel gehakt, veel bekenden, heerlijk weer, dikke lokatie, lekker in de stortregen losgegaan, was gewoon super! Volgend jaar uiteraard weer aanwezig :yes:
Fishcore
EVIL ACTIVITIES was gewoon zwaar vet
Fleurkut
Goed feest, erg jammer van het weer!
Flipkonijn
VET!!!!! alleen véél te kort! volgend jaar wil ik nog de hele nacht doorgaan!
Super leuk,,,veel bekende helemaal geweldig :D
Early :respect: lekker :bounce: in de regen :d
Freakymiky
M'n eerste Decibel, maar meer dan geslaagd!
Zeker vette party early rave KIPPEVEL echt vet gruwelijk :respect: mc raw:respect: jammer van de regen maar zeker goed vermaakt(Y)
Frensizz
Beste feest ever! :D
Geweldig
Funky Boefje:p
Muziek was wel lekker maar verder niks bijzonders!! :no:
FunkyShit
:respect: super!!!
Furdock
Super! Prima naar me zin gehad(Y) Darkravers love island erg gezellig!
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
gabba
Het was weer een tegek feest! Deze editie heeft alle andere overtroffen! B2S :respect:
Was gewoon baggeren tot je erbij neerbaggerde... :S
GEN-X
_O_ Weer boeide nie veel.Was super vet iedereen bedankt. I (L) me schatje schatje
GET OFF THE FLOOR
weer veel te gauw voorbij
Gewoon adje
was geweldig
Leuk feest alleen volgende keer zonder regen..
Giles
ja hoor was me dat ff knallen...spijtig van de regen voor de rest topfeest :respect: neophyte:respect: ik nam de overzetboot van hardcore naar industrial...:bounce:
Het was een goed feest, techno en early zaal b).
GizmoNL
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen;) viel nog mee met voorspellingen..
Het was fokkin gek :bounce: Amok Disortion Panic te los:bounce:
Goeien­dagsch­otel
2005 was beter 2007 nog veel beter
Schatjes! Op ML gaan we hand in hand banjeren. maak het helemaal goed.
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
als je (ZW)Emporium hebt gehad viel het hier nog wel mee...was gewoon keihard knallen vanaf luna in de hardstyle!!!!:respect: B2S :respect:
Haagsehoolie
Was weer helemaal losjes :bounce: en Zwaar gezellig.echt helemaal perfect.:respect:
hakkuh zaguh en knette­ruh!!!­!­
was een super feest! super muziek in de hardcore tent. egt toppie gewoon!
HAMdj
:respect: Miss Monica, Stanton!!!!! :respect: Had je meer tenten dan????
hans
echt geweldig feesje :D
Geweldig feest heb me goed vermaakt! Ook al begon­ het te regen, ook toen heb ik me nog geamuseerd! Super na mijn zin gehad.
hardcore terror MoH
nou het was weer een supper feesie hoor mensen vlink uit me dak kunnen gaan hahaa:P:D aleen de regen was wat minder maar ja volgend jaar beter hoop ik
HardCoreFem
Soooo wat een vette party!! 8) Eerste keer Decibel outdoor en zeer zeker niet de laatse ! :respect: Early Rave, Hardcore, Main Stage :respect: Jammer dat het ging regenen en de tenten propvol stonden :S
hardco­refrea­k->vallard!­
was helemaal top feessie!!:respect:
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
Hardst­ylePas­sie
het feest was geweldig alleen de regen was minder en B2S heb het beter georganiseerd als bij emporium
hc4life87
het was een vet knalluh feest , zeer mooie lokatie :d was wel stampuh in de regen !!! :bounce: noisekick :respect:
HEADFUCK TERRORIST
zeker een mooi festival !
T was kkwreed:respect:
Super goed Feest :D! Echt Toppie! Volgend jaar weer :respect:
geslaagd feest alleen jammer jammer van de regen:(
VET feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke (K) voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
J-Bo's event support
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest. :yes:
J.­eroen :bier:
goei feesje :bier: lekker dichtbij
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag:D
j@@p
was weer heftig
was weer een super feesie:Dwerd overal knalluhh!! gedraaid (Y)
Was helemaal leip alleen kut die regen in de namiddag :(
Jappie.NL
:bounce: heb me prima vermaakt,leuke mensen,goeie sfeer en`t weer was ook wel prima al met al ;) :respect: voor de organisatie !!!!!!
JdB
Vond het ondanks de regen echt een mooi feestje, early rave :respect:
Jeff_
jammer van de regen, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. fet feest gewoon
het was echt een super feest alleen jammer van die­ regen bui en was echt weer gezellig met jullie allemaal
Jenna!!!
was wel kicke, alleen een beetje rommelig vergeleken met vorig jaar
Jessic­a013(F­)
uber geil feessie!!!!!!!!!!!
MAXIMAAAAAAAAAL! :bounce:
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
JOHAN:O
echt een geslaagt feestje
Jojo :)
:D
Goeie Lokatie! :D top feestje!
Jorr:D
Vet Feest :D beetje jmmr van de regen en de muziek die uitviel :S
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt :jaja: Industrial :respect:
Jumix
super feest goed weer gehad.. behalve laaste uurtjes... voor de rest was t super bij charly en theo
JunKim_­XL™ [UZ] O:)
Uhh was wel vetjes hoor, ff stampe in de regen HOPPAAAA!!! en de set van DION :respect: was natuurlijk weer super!!!
KalePu­nkGabb­er
ouwe styl hakkuh het gekste; early en jump waren het beste vett feesje!!!Poncho hakkuh lukt ook
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Kenanus
leuk feestje maar jammer van de regen
kierewiet.nl
dit was weer een zwaar gek feesie kicke lokatie volgas met die bende 11uur lang :roflol: oja brokkenpiloot je :bounce: voor2
Het was echt super! Heerlijk staan stampen in de regen! Onvergetelijk! :respect:
echt een lekker feest :D vooral bij industrial & hardcore was het heerlijk gas geven :D:D
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
Het was gewoon ge-wel-dig! zelf geen last gehad van de regen.. top dag gehad met al me schatjes:yes:
lekker gaan met die banaan! Tieum held!
kleineman APC
zeer zeer vet feest :respect: nosferatu , vince, VS darkraver op ze eiland damm daar was het gezellig :D :respect: to all
Kloostertje
heb me absoluut vermaakt in de hardstyle, jammer dat deepack aan het kutten was en dan de tent pas los ging bij 1 2 STAMPUUh... maar je ken niet alles hebben, maar technoboy wat een held :respect:
Was wel goed feestje, de enige grote minpunten waren de RANZIGE Fesj wc's waarje ook nog voor moest betalen:S, het langwerpige terrein(veel te veel lopen), en de slechte regeling op parking, godverdomme anderhalf uur daar gestaan:@
Kyraaa
het super vet alleen jammer dat het begon te regenen!! verder was het me eerste feestje en ben ik er dik tevreden over :)
L.­aD.­ii - B.­amB.­ii
Feest was ondanks regen zwaaar geslaagd!!!!!
L076
WAs zeker 1 van het vetste feest dit jaar :respect:
L@­dyKlènne..;­P
Zeker beter dan de laaste defcon...:yes: Een dikke - punt..1,5 uur over doen om weg te komen op de parkeerplaats..maar gelukkig was t wel gezellig met de mensen om ons heen...(Y)
Het was egt geweldig met mijn schatje(L) verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist..:( En de regen tjaa poncho's he;p Maar volgend jaar:no: Denk het niet..:/
Lady Y
Na 2 jaar willen gaan, dit jaar maar eens geweest! Heb me tot 21:00 erg vermaakt, daarna was ik moe! Binum en Ruthless draaide top (Y)
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
was weer een masterlijk stamp feest :)
Language Of Rhythm
Ja ik heb me weer goed vermaakt:yes:
Lars..
heerlijk :kwijl:
Heerlijk feest, met een geweldige after :X
Leipe Shit Ouwe'
Hardstyle was echt Vet!! DURO en Tatanka:respect: The Prophet moet weer een x nieuwe platen gaan kopen..
LEON aka ....­
HEERLIJKE PARTY!! heb overal spierpijn van het schranzen!!
Heerlijk feestje weer, toch vond ik Decibel 10 keer vetter toen het nog snachts gehouden werd! b)
geweldig feestje..alleen jammer dat het ff regende
Heb me heel goed vermaakt dit feestje :D Ik had er alleen wel wat meer van verwacht...
Lindaake '82
yeah
Linez
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval :P Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten :D
was echt wel mooi feestje, vooral dat vuurwerk op ­het laats! :respect: NEOPHYTE :respect: alleen jam­mer dat niet snachts was! vind nachtfeestjes toch ­beter! en de rosé was op :( en te weinig barretjes­ aan 1 kant maar werd te veel gelopen daardoor en ­was klote met hakke! maar verder geslaagd feestje!­ :bounce:
Lola
helemaal geweldig! :bounce:
Lord Terror
mooi feesie.. zelf de regen kreeg ons nie weg dus............. DIE-HARD till the end
LOUSJE
VET :cheer:
Luo Moirs
amok en rude awakin gemist en techno gemist en regen veroorzaakte drukte en leegte ma voor de rest biestig en vet nieuw T-shirt :D
Egt Wel Superrr Ruig!!!! Om Niemeer Te Vergeten..! 8)
Machatte
SUPERsfeer, SUPERmuziek, SUPERmensen!
maglite
hou op schei uit, nat kinderfeest!
ge-wel-dig! :kwijl:
Manie85
geslaagd feestje, alleen jammer dat er niemand met me mee wou housen in de regen..
was een te gek feestje!!!
markdegekste
jah goed feesie:D:P
Marley...
Zo vet!!!
ECHT EEN DIK FEEEEST :bounce:
masta fother­mucker aka sexy mother­fucker
de decibel's waren overduidelijk aanwezig!waren veel bekende maar toch meer onbekende,maar da mocht de pret niet drukken:) en ook positief was de prachtige wandelroute langs het water uiteraart;)kortom zekers de moeite waard!!!!
MC Tha Watcher
echt een crazy feest :respect: goed gezellige puinhoop :jaja: MC Raw & Distortion :respect:
mc vaag
supersfeer! nooit gedacht dat charly lownoise & mental theo mij nog zouden kunnen laten hakken...en dan met die poncho's echt lachen gewoon los gaan in de regen,wat een superfeest!
jaha vet!! de weg kwijt
Meeki
zeker weer n top feestje was weer geweldig
Meliss_A
Ja was Gewoon G-E-W-E-L-D-I-G !! :respect: Vlgnd jaar zkr Weer!! :P
was weer lekker losjuhss!! super feestje!! :bounce:
MERROLS --
Gruwlijk Feestje:D! Industrail :yes: en zelfs met regen kun je doorgaan! :respect: de Gas erop!(Y)
HEERLIJK FEESIE!!!!!!!!!! ZEER GESLAAGD!!!!!!!!!!! woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Michel1896
Ik kan nie anders zeggen dan dat het verrekkes goeie was!!! De harde kern, de ondergrond!!!
MIGEILUS
Echt Super feest! Shit wat was het snel voorbij...
Mij_Life
zo dit was weer een super feest ondanks de regen gewoon weer een top sfeer
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
Miss Lizz
(L) nog steeds aan het nagenieten... Pet Duo :respect: wat hebben we lopen springen en gek doen. Mooi feest, weinig gemerkt van die regen! Viel toch best mee??!?
Miss Mikkers
Super relax feest :D :D Wel geluk gehad met 't mooie weer!! (uitgezonderd die grot bui dan rond -/+ 20:00 )
Miss Tails
heerlijk feestje, de main was echt top....regen poe zeg ben toch niet van suiker?!
MISS-LIZZ
DE INDUSTRIAL WAS ECHT TE VET, EN DE TECHNO OOK 8) Hahhaha TOPPIE
Nah ni lulle het was gewoon een moeiluk kicke feessi jammah van de rege ma opperbest vermaakt van A tot Z ;p
was weer een mooi feestje goed te doen :)
Molz
2 Briljante sets gehoord van 2 briljante Italianen: Tommyknocker en Technoboy! :kwijl: Leuk de laatstgenoemde ook nog even ontmoet te hebben! :D
heb me goed vermaakt! :)
Mr.­stIP :) [djstiba]
Was lossssssssss te relax heerlijk weer en relaxe mensen !!! top
Mr_M
Het was opzich best een leuke feestje :) alleen een beetje jammer van de regen... :P Verder lekker kunnen stampen :bounce:
Mrion
Echt Goed naar me zin gehad!! Zeer Geweldig:P Tommyknocker draaide erg lekker! :respect: jammer v.d regen mjah.. op naar volgend jaar :bounce:
Mus' ®
Geweldig wat een feesie:p
In 1 woord: FANTASTISCH!!!!
:respect: DECIBEL OUTDOOR BEEKSE BERGEN :respect: Topper van een locatie/ geweldige sfeer. VOLGEND JAAR WEER!!!!!!
N.ePP.ii
Goed feessie, best weekend ghad :)
goed feessie!!! alleen jmmr van de regen...
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
Naxel
KRach Kraak piep.......... Partyraiser was sjiek ragguh. Amok en Promo was lekker duister, veel piepjes en kraakjes in je oor.
was echt mega rege boute me geen flikker en lekker lopen hakkuh in de early en lekker mensen voor de gek zitte houde:respect\
zwaar gaaf hea suus
Nicole...­ :flower:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa subliem!!! Rude awakening (L) tieum geniaal! en de intro van speedfreak :9 dat geluik *kippenvel*
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
erg vet feestje!!!!
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
No Excuse
GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Amok :respect:
Noizemarine
Super feest!!! super sfeertjuh en goeie muziek en mannen van de avond toch zeker. THA NOIZE SUPPRESSOR !!! :D
ging wel defqon was beter, maar waar blijven de foto`s ????
Notorious-:bier:
GOED, MAAR MATIG!!!
Da was unne goeeie
Nynke 8)
Was superdag weer :D
nyo-ig
voor zover ik er was had ik het er wel naar me zin.. huppelend en zwierend door het zand met lau unt zweefkaak . sunt dat het zo moest lopen ..
Rrrrrrrammen.. ...Fokkin vet gedraaid :yes: AMOK :respect: kippevel gewoon..wat een ontiegelijke set
Geweldig, jammer van die stortbui!
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
Echt zeer goed vermaakt, de technotent was echt een topper!! SCHRANZ!!!
50 cent voor de wc: VIEZE SCHOOIERS! Alle lekkere chickies: bedankt voor het mooie uitzicht:D en alle pillenvreters bedankt voor de sponsoring:D GEWELDIG FEESJE
oOMiSs_­MariSsOo
Top feesje:D!!!! Echt supper!(Y)
vet hoor heb me prima vermaakt :respect:
P@RTYRICO
vond wel geinig!maar verleden jaar was stukken beter!Pet duo:respect:
Pascal Arnhem
top feest de regen maakt het er niet minder oop super feestje gahad :respect:
Peetraatje
Bobedie!
Heel erg vet!!! En de regen gaf de dag net wat meer glans...
pieter paard
vet
Plianca (6)Master of disaster(6)
Jaaaa, was weer helemaal geweldig!!!! Begon warm, daarna lekker nat van de regen, maar we gaan gewoon door hej :P
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
goed feesie goed vermaakt...beetje jammer van de regen maar boeiuhhh
't was geweldig helemaal toppie
heerlijk feessie jammer van de regen
HARDSTYLE GEWELDIG! :respect: lekkerr losss.. echt super feessie!!
prijntje
wat een watjes joh weg rennen alst gaat regenen echt zielig:jaja: maar AKIRA geweldig gedraaid toen :respect:
was zeker top, alleen jammer van die 2 uurtjes, maar met regen gewoon doorgegaan in early:)
QLUBTEMPO
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
gewoonweg geweldig !!!!!!!
R-Search
Superfeestje :D volgend jaar maar weer denk
R@VER
Wat een pleurisweer, maar wat een fuckin' phat feest!
Was egt gruwelijk :D en wil het meisje dat mij zomaar ­zoende later op de dag in de buurt van de jumptent­ zich ff melde :P:P
een zeer goed feest, muziek stond echt hard (niets mis mee)
RaveRoy
I like it r_AW... Rude Awakening, Pet Duo, Tommyknocker :respect: Cha­rly & Theo helaas gemist :(
Raving Butterfly
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. 8) Maar verder (Y) op naar Q-base! :bounce:
Revolution :hyper:
was zeker wel laage feestje ;P
RicardQ
vette locatie!! en heb genoten!!JUMP!!
KK VET FEEST
Roed/­Wit-Mestreech
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
ROELANDEZ
alleen maar gezellige mensen,top sfeer,top geluid(hardstyle)HEERLIJK FEESJE
Roels
Ja was zeker vet feestje, beetje jammer van die regen
Roeltje
Weer zeer geslaagd feestje, Partyraiser en Noize suppresor :D
Geweldig genoten 8-)
RogXS
Was wel goed feestje alleen jammer dat het zo ver lopen was de gebieden :( maar volgend jaar zeker weer
Toppertje!!! Tatankaaaaa :respect: Southstylers in de regen :respect:
roomsterr'
:respect: Heb me absoluut 100% vermaakt, Wel jammer v/d regen, maar dat mocht de gezelligheid niet minder om worden ;). Briljant feest!
Nice party :D had er wel iets meer van verwacht maar is tog niet tegen gevallen :D
Royhooo
smidags was wat minder maar saonvond wast het vet bassdrum project(Y) Jump zaal was goed te doen
RpRemix
Top feessie! pet duo, prophet (Y) En het weer zorgde juist voor een mooie waterval vanaf de tent :D
rtc18
so was weer een lkkr feest industrial was erg lkkr voor al day mar hardcore tent had wel iets groter gemogen heb nu al weer zin in volgend jaar
S.­B.­ :bounce:
Zeer kwant feestje :yes: , "zwemmend" door Decibel :)
:respect: jump area :respect: super kicke!!! :D
S@mple
:respect: PET DUO!!! RENG TENG TENG TENG TENG.....:respect:
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
Salvo
Zwaar knallen :) Was wel weer lekker los ja :) Goeie aankleding enzo :D Toppie! Beter als verleden jaar..
sam the man
was een VET feestje ..kapot gehakt :)
Sanne o:)
Super! :cheer:
Schitterend feestje! Zeker leuke mensen leren kennen, al helemaal op de terugweg station ;)
scolla-D&G
:respect: evil activities, neophyte, noize suppressor, bad boyz, b2s :lief:
SDG-Schat
ín 1 woord SUPER!!! Volgend jaar zeker weer :D :bounce:
Sharon.nl
noisekick gemist en meest ik de jump op hardslyle gestaan maar had t helemaal naar me zin!!!
Was goed georganiseerd, behalve dat het bier op was dan zodat je heel lang erop moest wachten en dat het geluid bij menthal theo en charly lownoise uitviel. en ze hadden misschien meer eet en drink kraampjes neer moeten zetten.. want het was gewoon te druk.. Maar het feest was verderz super(Y) en ik vond het ook wel een mooie locatie(Y)
Shizzle Tizzle
Superfeesje! :respect:
Sick Brother 4 life 2
Kvond de regen super!! ;) Charly Lownoise & Mental Theo vond ik het hoogtepunt van het feest. Hoe t publiek de onderbrekingen door kortsluiting in de apparatuur door de regen opppikte, was in 1 woord uniek!!! Fantastisch!!! (Y) 1 Van mn mooiste feesten tot nu toe!!!
super feest :respect:
SJARRRELL
ech wel vettig alleen jammer van de regen maar weer zekerzzz de moeite waard
Sjeppie
gewoon hakken, niet meer, niet minder :)
Sjorsum
was weer een zwaar de top feest, alleen jammer van het laatste half uurtje
Slager™
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten :S Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr :D:D:D
super gezellig en het weer drukte de pret niet :P
Snaar P
VIP kaarten? De rij bij de VIP was nog langer dan de andere rij.. prima feestje, goed vermaakt, jammer van de regen..
SnelleJelle
Vond het eigenlijk een Geweldig feest, ondanks de ­regen. Alleen die uitzuigerij dat je niet ff na je­ auto mocht om droge kleren aan te doen ( terwijl ­anderen dan voor zouden wachten ) en dat die kut p­oncho's 3 euro kostten ( later deelde ze ze uit ja­, maar toch ) en dat ze veel te weinig schuilplekk­en / tenten hadden gebouwd want je paste echt nergens meer in :s zeiknat en morgen vast ziek dus..... erg jammer. Mja de­ sfeer, muziek en het geluid waren super :D
Sooi
Smullen :D
soskonijn
deeeeeeeeeeees feestje was gewoon heel vet ja!!!!!! zen der nog doof van!!!!!! gewoonweg perfect :d next year again
Den-Haag HakKûh...:bounce: :jaja:
Speek
egT MaTERIAAL OFIETS!! ZKER GOED VERMAAKT DIKKE BASS :RESPECT: PARTYRAISER&TIEUM&NOISEKICK :RESPECT:
dikke shit
sTAATus :rot:
Vette shit 8)
Stefan S.
hij ging lekker!!
this is the sound of..........NOIZESUPPRESSOR .......jaja mooi feeske
Steve de Hardst­ylerrr
ooohh vet feessie weer :respect: alleen de regen daarna was wat minder :s maar da mocht de pret nie drukken :D:D
Die industrieele tuin was wel geinig hoor :bier:
Heeeeel mooi feestje:) jammer van het einde! :bounce: In de Hardstyle en open air! :respect: Trilok & Chiren
SuuSje!!!!
Ja ja leuk feestje, ach ja en die regen we zijn niet van suiker!!!
Suutjuh
BRUTE FEEST!!! volgend jaar zeker weer...
lkkr feestje, beste locatie!!!!! rob en stanton :respect:
T-Fuzz
he le maal pilo:P
regen was kut en de locatie vond ik ook niet zo geweldig vorig jaar was het beter
Tarzan
LUNA:respect: de rest ook goed gedraaid, alleern jammer van die regen tijdens de south stylers, maar dat mocht de pret niet drukken:D
lekker stampen in de modder:P kvond het allemaal wel ver lopen! maar erg naar me zin gehad! NOISEKICK
Terreur_­op_­Wielen
blubberbel was wel geslaagd super goed vermaakt alleen niet makkelijk met me stoel door die zooi foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net
T Was egt een Vet Feestje:recpect: Alleen De industrial Hadde ze naast de hardcore moeten plaatsen
Terror_­Eendje
Werke als crew op zo feest is zker ok vooral die mense bij bar7 die door stonde te stampe bij mentol theo en tjarie lonos ofz. super tof... groetjes bar personeel.
TERRORTEEF
Super feesie was ok lekker weer smiddags, alleen jammer dat het toch nog even ging regenen maar de zweer was super :P
Ik ben vandaag pas bij aan het komen dus zal wel n goed feestje geweest zijn dnk ik zo
(Y) Het Was Echt Gewoon ZWAAR Vet!
The Harder Styles 4 Life
het was opzeker een vet feest, der werd overal lekker hard gedraaid alleen een beetje jammer van de regenbuien in de namiddag
In 1 woord GEWELDIG!
The Machine
Mainstage was echt bruut, daar kommen we voor. En Roy: "Dit wordt te..." hahaha: DISCOSNATZ!
The Rienus
WAAAAAA super feest gehad!!! :respect: :D Dat beetje regen maakte me ook echt vrij weinig uit :) Maaike en Fleur super bedankt (K) TOMMYKNOCKER :respect:
The Vinyl Pimp
feest van het jaar (y)
thrillseeker
geniaal
Was zeker wel super feestje!!! :respect: Ruthless en The Prophet :respect: :bounce:
Timmer :bier:
Het was weer een leuk feesje :) goeie muziek!
Timmethy :vaag:
mooimooi(Y)(Y)
Toef
lekker feesie, 4 dagen camping erbij was top weekeind!!
Toine [Break Zero]
Superrrrrr !!! Echt goed vermaakt! Jammer van de bediening bij het eten-drinken af en toe.. maarja (Y)
Tony Antonis
So Dit was een goed feest jammer van de laatste uren die regen
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
TuningBeats
BIJ JUMP SLECHT GEDRAAID verder wel top veel bekenden
zwaar uit me plaat in die hakke tent :bounce:
Geweldig, volgend jaar weer... (K)
Ultra-D-Man
B2S Vet feest! regen verneukte het dus niet want alles was goeie(muziek)!:)
uut Grunn :respect:
SUPERRRR!!!
vanKne­tteren B)
heb me weer prima vermaakt! :respect: B2S :respect: early is me leven:D
VD
was weer knetter waus
leuk feesje gehad met me mattiezz :D lokatie wat minder als vorig jaar
Vlaco
Pet Duo :respect:
VLeeSKLaK
TOP FEEST!!!! vooral neophyte was waaaanzinnig
Westbaas
(Y)Back in my brain(Y)
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
Whit-ney
Was echt gezellig!
Wouser
Zeer goed vermaakt. Francois :respect:
helemaal uit mijn plaat,veelste kort,doen we snel nog een X!!!!
x__­Mandy:­cheer:
Superrrrr,,, i love Coone mooi afsluiting!!
Jump, Hardcore & Industrial :respect: Geslaagd feestje !! (L)
Y-punt
Zeer geslaagd feestje! :bier:
Yellow.
Masterlijk!!
Megavet! voor de verandering
Zweven!!
Goed vermaakt volledig space tjah diej regen he :roflol:
{ Fred }
Super vet feest!
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
|| Dennis ||
1 woord: geweldig:D!!!
~ Spacekonijn ~
Het was echt vvvveeeettt!!!!!! (whoei)
~*Sammie*~
zeker weer vermaakt :yes: heb nu alleen spierpijn van die flyers uitdelen :P
~*~ReVa~*~
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
~Will-o'-the-wisp A.­K.­A Dwaall­ichtje­~
Vet feest hoor, echt gezellig!!! En wat die regen betreft SCHIJT AAN!!!
~~Straal~~
het was een gruwlijk feest. lokatie was super. ik heb me erg vermaakt bij Darkraver's love island. Darkraver draaide geweldig
† Gabberdoom †
leuk feest ;)... veel ouwe gabbers :) ... geluid was minder:P
Hmm Zeker Mooi feesie!!!
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:
was weer een leuk dagje!! Lkker sfeertje en tot volgend jaar denk ik zo

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)