Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1368), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3650), Rosio (1948), A.D.HeiDie (1937), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2694), anoniem (1625), Error Chick (1546), Markiez (2965), L.aD.ii - B.amB.ii (1161), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1098), anoniem (1160), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

super feest
!!­ Daneger !!­
Was super Feesie Alleen Jammer Van Die Kut Regen!!!
Superfeest wederom!!! Helemaal TOP!!
!Freak!
haha leuk hoor btje hakken in de regen..... mooi feestje geweest:)
!mirjam!
leuk feest evil activities :respect: alleen was het wel beter
SUPER!!
!WILLERSSSS
Was echt mega gezellig
"Nikki"
Echt super naar me zin gehad :)
#070 Jessy
Ff lekker geknalt bij de Early Rave :respect: Paul Elstak :respect: Lekker doorgestamp in die kutregen :P Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! :respect: Partyraiserrrr :respect:
(6)silence is the enemy©­:bier:
heb me wel stierlijk vermaakt weer ..alleen laat onderhand dat kut heineken is thuis :@ BAH zkr bij ons in brabant!fietstocht is goed verlope jongens wie had dat gedacht!?!het was weer heerlijk coby verder:bier: goeie locatie beekse b toch wel jaaaa :jaja: HARDCORE STATE BRABANT :bier:
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
dvd was best leuk maar jammer dat er maar een kant van t podium is gefilmd wat nu sta k dr nie op
(k)Jad­orspla­ce
Zware tegenvaller...
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
Top feest, organisatie was ook helemaal top. Early Rave :D en de Hardcore zaal waren het einde. 1 min puntje dat er betaald moest worden voor de wc
* de Kale *
Wederom super feestje !! Alleen FUCK de gemeente met geluidsoverlast :S Oja Hardcore tent volgende keer maar meer open maken ?!!
*(F)Char(F)*
Muziek goed:) Tenten wel teveel verspreid... ver lopen van de ene kant van het terrein naar de andere... En dan ook nog is die KK regen!!:@
jaaaa super vet feessie hoor!! Lekker in de regen staan stampen..muziek was superrr!
**[MARCEL]**
super super super!!!
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
**saskiaap**
SUUUUUUUPERRRRR feessie!!!!! :bounce: (k)
*Br!dg3t*
(y)feestje... was weer veel te snel 23:00 :s
*EG*
Mwah, t was niet super, ik had er meer van verwacht
Super leuk feestje gehad:D volgend jaar gewoon weer!!
*ferdi*
twas weer un super feest, evil activities geweldig
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
*Kev
Lekker Feestje Weer :bounce:
was echt een toppp feest :respect:
*Passion*
jammer van de regen, maar zekers een mooi feestje, heb goed genoten:D
*Sid*
Vet feestje weeral. De grand finale van Panic...Krijg er nog kippevel van :-p de regen was een kleine dumper,maar net zoals vorig jaar...blijve geve!!! :D
*wHOoPs*
klapkakend stampfestijn :bounce:
*XQ*
goede line up jammer van het weer
- Willie -
Geweldig feest...goed vermaakt...de hardcore tent was tog well het beste:D:D partyraiser :respect:
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
-=­[*­TeRRa|­|TeKK*­]=­-
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling...:bounce: was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!(Y):bounce:
Super feest! Nosferatu :respect: Evil Activities :respect:
-denies*
't was te gruwelijk... (Y) geen woorden voor :D
-The-Fish-
Geniaaal!
-X-debje-X-
zeer goed
:respect: Noize Suppressor :respect: en Los,,:D kk gruwelijk feest!!
...*­LADY...­E*...­
WHAHAHA!!!Wat een feest joh...SUPER...volgend jaar ben ik er weer!!!;p;p;p;
goei feest
..­:: *­ Sali *­ ::..­
Mega mega :D
1, 2 st..puh :d
..vgugfgy
ja cker weer gelagge maar ga nu werke en ben nog steeds wakker goed geregeld....pffffffffff
Respect voor b2s!!!!!!
.T.
Hardstyle :bounce: Super feest gehad! :woop:
het was een zeer gaaf feestje! alleen kut van de regen! maar voor de verder rest was alles netjes :D
1231-1321
lokatie is wel top. volgende keer de hardcore tent wat groter maken, is elk jaar stamp vol! geluid stond veel te zacht in de hc tent!! heel jammer....
19diablo79
op zeker een (Y) feest :bounce: en het weer zeker niet tegen gehad....(die paar druppels :))
:9 -MiKe¥- :9
VET ! Gas erop Het was n mooi feesje! en ja de regen was wel te verw88 :9
::BRIAN::
Was weer een Top feestjuh..!! ::respect:: too all the DJ's and MC's ::respect:: En zeker niet te vergeten B2S..!!!!
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:bier: 076
Weer helemaal los gegaan.... Pila en Duro... :respect: Paul en Rob :Y: en Marcky bij de jump ook meesterlijk. Was weer een supergezellig feestje....:jaja:
:bier: Fennik :bier:
wat een feest :D :bounce: zwaaaar genoten, B2S supergeregeld(Y):D regen kon B2S ook niks aan doen, dus waardering geweldig van mij!!!!!
:bier: Mika di Mare :bier:
SUPERRRR
:bier:­GeRtOs­:bier:
was zeker wel relax alleen regen maar dat kon de pret niet bederven bij mij ginge gewoon door in de tenten
:bounc­e:Gird­:bounc­e:
Goeie sfeer goede muziek wat wil je nog meer ;)
:bounc­e:iive­L:Levi­i:boun­ce:
Super !...volgend jaar weer ;)
:bounc­e:linD­aa*­
Zeker wel een geslaagd feestje:d voor herhaling vatbaar;)
:cheer: Inky Pinky :cheer:
Damn...was echt een meesterlijk goed feessie :D Jammer van de regen, maakte t toch wel erg druk in de hardcore tent :S Maja....voor de rest SUPER :bounce:
:devil­:Kensh­iN:dev­il:
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rr
:mixje:Te WiNkeL :bounce:
heb me super vermaakt :jaja: vond vooral de hardstyle tent echt geweldig en de early rave ook (Y) vond alleen de locatie minder als die van vorig jaar!
:rot:A­nnemie­k
:respect:J.D.A .. EVIL Activities Partyraiser :respect:egt super feesje alleen jammer dat het lter regende egt heellang mooi weer gehad:D:D:bounce:
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
beetje matig allemaal
super feesje...
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>>>ARIE<<<
INDUSTRIAL!!!!!!!!!!!!!! fantastico!
>>Melluh<<
Super feest !!! Top lokatie :) Main stage zeer mooi gedaan :respect: Volgend jaar zeker weer 8)
>>RODI<<
was super echt ernstig genoten alleen me enkels liggen in de kreukels :P maar was het zeker waard :D :respect: binum :respect: hij draaide super keihard jumpe
gruwelijk vet feestje en ja de regen.......boeie
[FF013­]Freak­yFlext­er Only For HIGH SPEED
zker wel de moeite waard vooral laatste uurtje in Indutrial
goed vermaakt alleen beetje te dronken hehe dus om 7uur zijn we al naar huis gegaan.moe maar voldaan :D
echt een super feestje, en die regen was wel leuk haha:P
[K]ruimel
Geweldig feest!!!! Spierpijn!!! top top top!!!!! PROPHET!!
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes:p
[NL]Un­iTeD[N­L]
had er tog wel iets meer van verwacht. noize suppressor en akira waren geweldig :respect:
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
haha echt een kkvet feesjuh,, Industrial Dj's(y)(y)(y),, schijt aan de reguh
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
_­ B _­ r _­ y _­ a _­ n _­ T_­ j _­
Heerlijk Feest gehad ! :) :bounce: VOLGEND jaar CKER weer...
Heerlijk die regen:d Superfeestje:d
_Tim
Wat een feeest !!....Geweldig !!!
Zkr mooi feestje!! alleen jammer van de regen aan het eind van de middag
1 woord GEWELDIG!!!!!!!
ABU
Spierpijn.... Jumpen is niet goed voor het lichaam...
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
100% knalluh :bier: partyraiser :respect: bier was weer lekker :D
Alex S
wat een heerlijk feest! :D en zo hoort een techno tent ze zijn! vanaf het begin knallen met allemaal zeer lekkere setjes: in t bijzonder Pet Duo, Amok en Awakening :respect:
Echt wel vet feest !!! Jump was echt relaxed :)
GEWELDIG!!! Wat een top feest!! Niet gaan zeuren over de regen, want we hebben het toch nog best getroffen met het weer:D SUPER VET feest!
Super knal feest! echt een zwaar relaxte daggie gehad @ hardstyle tent ;) los van 11-22uur :woop:
Zeer lekker feestje!
;D super feest ;D
Arie J Beukenoot
geweldig! in de regen knallen met tieum :jaja: en de rest van de dag industrial :kwijl:
Ava
Helemaal geweldige dag gehad :cheer: het weer, de sfeer, de muziek.. echt top (y)
heel vet feestje!!! Prophet maakte vanaf 9 uur veel goed. In die tenten werd het volume omlaag gehaald, blij dat ik naar de main ben gelopen!!
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
dat kutweer heeft alles verpest :(
Een EXTREEM vet feestje..:bounce:
barrie gammele knie
geweldig
Basje74
Het was zeker een schoeftig feestje. Alleen jammer dat ik de laatste uur heb moeten missen, dus ook Noize Suppressor.
was goed
Jammer van de regen, maar dat heeft het voor mij niet verpest...was echt super!!! :D
Bels-Geak
Dope Feesie !!
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
berrys
Geweldig feest .. gezellige mensen ontmoet ;) en :respect: voor de ear­ly rave stage
De meester weer aan het werk gezien :respect: wel jammer dat op het einde de buit binnen was en je maar moes zien hoe je naar huis kwam...
Betienja
GEWEDLIGG Hahah..
TOP!!
bjornoooow
leuk feest alleen die klote vreet en zuip tenten waarom die lange pleuris rijen??????? verder vet feestje
BKBobby
sjiek feesje ja :P
Blijs Blaas
Mooi feestje! Alleen dat ik werd aangevallen door een losgeslagen beer was even wat minder, shit happens! ;P (Y)
Gezellig feestje :cheer: Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer :S Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst :jaja: Early Rave :respect: Gouwe ouwe uit leuke oude tijden :D
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
BoSwEg
zkrs dolle boel! :respect: Partyraiser :respect: Wij zijn harder als de rest! :bounce:
Boze Wolf :honger:
Toppie (y) alleen de combi friet was HEEL ERUG WEING VOOR VEEL BONNEN :@ moet beter organisatie..
enige jammere was t weer...verder heel vet
Breaza
Opzich wel een lekker feestje :D Alleen op een gegeven moment ging dat geluid weer erg zacht, net als 2 jaar terug, dat viel wel een beetje tegen :no:
echt weer een geslaagd feest:D zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel:D
Dit was egt weer superrrr vet!!! Technoboy was tog wel de beste he :P
Buri :bier:
van het BEGIN tot het EINDE!! TOP! QBASE MFUCKERS!!
C 2 Tha arlO
Was weer goed feestje voor de korte tijd die ik er was B)
cheiz
mooi feest jammer van die bui
Christijan
het was weer gruwelijk genieten
Chrizzoo
Echt dik feest:D vooral @ Industrial.. maar vond op het einde zlfs de hardstyle goed klinken hoe komt da nou :P
supervettt!!! jammer van die rotbuien!!!
goede organisatie!!!!
Classic Girl
geef mij maar een lekker klein knus feestje, vond het het geld niet waard, sorry. dj s draaide wel goed :respect: reiner(K)
Conan
wat een super geluid bij darkravers pussy hoekje samen met vince en nosferatu!!! en daarna promo bij de techno.....dun tering!!!!
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer:D:D Echt top!
crazyjill
het was weer een geslaagd feesie :bounce: alleen jammer van die regen :( maarja dat heeft de sfeer bij mij niet verpest!!!
Cyntjuh
Vet feestjuh :respect: Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen... :(
d a v i d o f f :[
Oh mensen, Pet Duo! :bounce: Echt helemaal los! :D
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
goan en goan
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
Geweldiiigggg!!! I went to heaven for 12 hours on the 19th of august
het ging verrekes
Zeker wel TOP Feestje!!!:D
Daanoo
Leuk feestje alleen die regen!!
goed feestje. maar erg jammer van een aantal minpunten
Daisyo:)
zker hard geknalt:P
Gewelidig Goed vermaakt en panic als afsluiter TOP !!! :D
Dark Joris
op de regen na, rete vet!
DarkSpacer
Heerlijke Party ook met de regen :bounce:
Death By Design
vol gas derop mooi feestje
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.:)
Helemaal Top !!
Den Old:P
Het Feestje was weer MOOI jammer van het weer voor de rest was het super:P
He-le-maal geweldig! Super gezellig!
DEPO
jah jah was toch lekker feesie dacht ik toch alleen die kk regen was een btje kk achjah hebbe we ook weer gehad :bier: :bier:
Was zekers vet!
Wat een feest :D Afsluiten bij Rude Awakening was geniaal (L)
Dip
Was echt een super vet feest! Heb me eigen echt goed vermaakt. Boeie aan de regen en gewoon gas erop bij Tieum :)
Distractor B)
Was jammer dat we er zo laat waren en weer vroeg weg gingen, maar desondanks heb ik me heerlijk vermaakt :D Vet feestje, vette opzet ook (Y)
DJ Hyperactivo
Was weer een geil feestje!
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
DJ Sjek aka E-Jackt
:respect: CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO :respect:
Dj StOOter
t'was weer een gezellig, dol en nat feessie :rot:
Dj Tweaker
was weer een topper vandaag :D geweldige dag voor in t geschiedenisboekie
dj-imuse
was een mooi feestje ! :D
DJ-MAC-D
vet feest zeg volgend jaar weer jaaaahh toch
Dj.Larz
Was zeer geslaagd feessie jammer van de regen
vet meer hoef k nie te zegguh
Heel geslaagd feesje! geluid in de hardstyle tent en main stage echt super. Er werd super gedraad (southstylers, pavo vs isaac, Prophet enz) kortom geweldig!
Dr. Gonzo...
Feest in één woord : Technoboy :respect:
*zucht* ik ben verliefd (L)
Drazzic
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig :)
dubbeldd
WAS SUPER!!!!!
DulluH
geslaag feestje:P:D alleen jammer van de regen:P volgende jaar zkr weer:P
e v ii x
Supper feestje, goed weer lekkere muziek, alleen slechte afsluiting van Panic! jammer..
Eddie-Loco
Hij was weer Lekker!!!! Jammer van de Regen Vooral Bij Southstylers maarja... Duro :respect:
Eesje
Het was echt fantastisch, ik heb genoten en wat n toplocatie!!!
Elollie
Een paar heeeeeele VETTE sets gehoord:kwijl: Uitblinkers waren Pet Duo:respect: Chosen Few, Charly&Theo en als afsluiting in de techno> Rude Awakening:cheer:
Endy4Life
2 woorden : Geweldig & Gek
Endymion [Bas]
foto's decibel outdoor 2006 op endymion.nl
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
er moet meer gefeest worden
spetter,spatter,spater het was leuk in het water !
Eric Greenfield
Geweldig feest! :respect: Stanton :respect:
Esthertje :cheer:
gewoon heerlijk :respect:
was gezellig net thuis prima vermaakt alleen jammer van de regen :) dj's(Y)
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
heb het erg naar m'n zin gehad, eigenlijk alleen maar bij de early geweest :bounce:
Foxhound
goed feest. alles tog wel goed geregeld. partyraiser was de man!! industrial en early rave erea's deden het tog
Fr9ddo
ik heb een boot!!!!!
Kheb me weer ouderwets zeer goed vermaakt daarzo, alleen de regen was kut maar ja niks aan te doen --> SUPER
Early :respect: lekker :bounce: in de regen :d
Lekker feestje gehad :D Heel gezellig met me moppies :cheer:
Frensizz
Beste feest ever! :D
Fritske :cheer:
Geweldig 8).. jammer van de regen maar daar is nix aan te doen
zeker weten een geslaagd feesie..tieum draaiden lekker bij de industrial
Geweldig
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
g0nn_^
Zeker een tof feest..!!
Gerse Gerrit :devil:
Super vermaakt!! Beetje heel erg nat geregend.. Maar daarna weer lekker doorgegaan!!
Gert-Jan
Het regende gelukkig niet de hele dag, maar de sfeer was goed
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Gewoon adje
was geweldig
Leuk feest alleen volgende keer zonder regen..
GINgerrr..
was dik feestje, jammer van de regen maar dat mocht de pret niet drukken ;) werd wel erg goed gedraaid ! :bounce:
glanta
was echt weer super!!!!!!!! lekker ge :bounce: t
GOD :bier:
kut bosjes :9, kut bier, kut weer.. mar vooral die kut bosjes mijn enigste goei arm is nu ok naar de hoeruh.. moge ze wel eens snoeie daaro veel te gevaarlijk met al die prikkels..!! mar voor de rest :D suuuuuuuper feest ;)
Goeien­dagsch­otel
2005 was beter 2007 nog veel beter
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
Grundahl
was zeer goed te doen!! door de regen werd het alleen maar vetter!! PILSEN!!
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
lekker feestje
Hardcore Heavyweight !!­
Noisekick !! :respect:
Hardcore Infinity
Neophyte, Day-Mar, Noize Suppressor... :D Heerlijke dag, en een beetje regen mocht de pret niet drukken !! Alleen betalen voor de wc? Natte draaitafels... boxen die kraken... :P
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
weer een heerlijk feestje gehad...~!! alleen barindeling mag de volgende keer wel beterr...
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
leuk feestje! Binum draaide top!!!! en charly en theo was vet :D
mooie lokatie, tot aan de regen zeer goed te doen,heel veel bekenden en nee, Jo is niet kwijt, maar die zat ergens anders :)
hardstyle baby
was een leuk feesie heb me goed ver,aakt daarzo :P:P:Paleen jammer van die ene grote regenn bui :S:S
PET DUO was geweldig... Top feest alleen jammer van de modder!!
Uiteraard volgend jaar weer(Y)
T was kkwreed:respect:
superrrrrrrrrrrr
housechica
zeker een heel geslaagd feestje mooie lokatie en met het binnenkomen allemaal goed geregeld:)
HULLY GULLY
Onwijs goed feest!!! kan op geen enkel punt verbeterd worden naar mijn mening!!!
iekkie85
pfffffffff wat een dag....t was echt super
:jaja: Decibel 2006 is er weer 1tje voor in de boeken hoor :bounce: :cheer: :bounce:
Insaneology
lekker feesie! mooie locatie ook... alleen weer ff jammer van de tweede op een volgende week blubberschoenen! :D
Was weer gezellig met iedereen :yes: (F), alleen de locatie vond ik persoonlijk een beetje jammer.. :/ Maar was een lekker feestje, HEERLIJK dat de early open air was... en de regen sjaa...dat wisten we natuurlijk van te voren ;)
Irusjuh
Relax feestje:) relaxte mensen goeie muziek..alleen jammer van de regen maar da mocht de pret niet bederven:P
ja moet ik er nou nog op zeggen................ toppie feestje en dark raver superrrrrrrr :respect: volgend jaar weer :bounce :woop:
Ivanhooo
decibel was weer geslaagd :yes: vet dat de Industrial buiten was (Y) en de Hardcore tent mogen ze volgend jaar wel wat groter maken, veel te druk daar :P beetje jammer van de regen...... DaY-már :respect: Partyraiser :respect: Noisekick :respect: Akira :respect:
J Q R D I :banana:
Super feesie... beter als vorig jaar! maar jammer van die regen, maar gelukkig los kunnen gaan in de HardStyle tent B)
J.85.!
Zeer goed vermaakt (Y):D
JAAC
Jah de line-up loog er echt niet om,was gewoon een dikk feestje :respect:
janine83
Heb het echt zeer goed naar mijn zin gehad! Echt een superlocatie, mooi opgezet. Best wel getroffen met weer. Werd super gedraaid overal. Volgend jaar zeker weer!
JANNIE MANNIE
techno, industrial, early rave area dikke shit :D
jansie78
het was gaaf en gezellig
Jappie.NL
:bounce: heb me prima vermaakt,leuke mensen,goeie sfeer en`t weer was ook wel prima al met al ;) :respect: voor de organisatie !!!!!!
Japser º¹³ :bier:
Kut van de heineken:@ maar verder echt een goeie lokatie die mag zeker blijven is nie te ver weg en verder in 1 woord GEWELDIG FEEST!!!!!!!!!!!!(Y)
het was echt een super feest alleen jammer van die­ regen bui en was echt weer gezellig met jullie allemaal
techno was mijn area
me eerste feestje O:) maar heb heeeeerlijk genoten :D
Jippper
beste lokatie hahaahah want dan kan je nog ffkes naar de oniz
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig :bier::jaja:
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
was een super feestje! MC DA HUSTLA :respect:
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt :jaja: Industrial :respect:
jammerz dat t ging regenen
Juf Ilona
Was leuk! Thanks partypeople-tjes! :D Maar ja... regen :( Ondanks alles lekker feestje
Julie.
Vette Shizzle
Super Feest Volgend jaar weer aanwezig:p
echt weer een super feest! en die regen... we hebben ons uitstekend erin vermaakt :D
K!M
super feestje!!!!!!!!!!!!
K3vin!­ :bier:
Hhahaha, de regen was vetste van hele feest!! Nog nooit zo iets vets gezien! :respect: voor de mensen die bleven staan hehe
KDT
Wat een superfeessie! Heb me eigen goed vermaakt.
The Decibel space tour:P :vaag:
Kenneth (L) JOys
Was egt een super feesje,,! Goed naar me zin gehad
Kickass!
Lekker los gegaan, Zwaar goed, feest, leuke meiske ontmoet, kon echt niet stuk! :respect: voor Deepack, Tatanka en Technoboy, waat een geweldige sfeer hing er ook, helemaal (y)
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Oooooh feest van mijn dromen!! Echt De Beste!
Het was gewoon ge-wel-dig! zelf geen last gehad van de regen.. top dag gehad met al me schatjes:yes:
KIPPENEK
ONDANKS DIE DIKKE DONDERBUI EEN VET FEEST!!!!
Klompvoet
decibel was gewoon te gek
Kluk Kluk
Super feestje ondanks de harde regenbui, gewoon doorgaan! bedankt party people for the great day!!!!
knakkie_1982
het was tering vet alleen jammer van die stink regen en dat ik iedereen kwijt was en het vreselijk koud had
Knaller :bier:
partyraiser :D
Kocky
was echt super!!!!!!
kolle :x
opzich best vette techno en industrail was gewoon zalig (L)
GEWELDIG is nog te weinig :d WAS UBEERRRR
La Cosa Nostra
Lekker KNET!
La Martinos
serieus mega feest hardcore tent op het laatst helemaal los en early rave met paul en rob super gewoon
LAAL!
Mooi feestje, alleen die regen was wel beetje verpauperd. Maar dat hoor erbij; het was gewoon hartstikke fantastisch prachtig machtig mooi!
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
Gewoon helemaal klasse :respect:
KUT REGEN!!!!!
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
Language Of Rhythm
Ja ik heb me weer goed vermaakt:yes:
Lanoz
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
LarsTaal
Geniaal Feestje!!! K heb het goed naar mn zin gehad!!!
Legion of the Lost
All hail king VINCE! :respect: Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box :respect: Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor :respect: Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest :s
Echt niet normaal vet weer:) JUMP was TOP!! Alleen jammer van de regen..;)
LEON aka ....­
HEERLIJKE PARTY!! heb overal spierpijn van het schranzen!!
Life is Like a Dance
Het beste feest tot nu toe..tering wat heb ik het ­­naar me zin gehad. Carlos...thanks bro. en me maa­t­je Sebas..thanks en verder voor a­llen die­ dit mogelijk hebben gemaakt. :respect: Bass-D en Gizmo :respect: En wat sloot Panic lekker af op de main zeg!! Helemaal losssss!!! En toen was het afgelopen...k had nog wel uren door kunnen gaan. EN TJA HET HAD WEDEROM GEZELLIGER GEKUNT!!!!!!!!
Linez
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval :P Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten :D
Live forever
ECHT SUPER GEWOON !!!
Loor
Was een vet feestje! vooral de afsluiting op de main :respect:
Lord Terror
mooi feesie.. zelf de regen kreeg ons nie weg dus............. DIE-HARD till the end
Suuuuper feestje :D.. Heerlijk gestampt. Ondanks de regen me tering goed vermaakt :P :bounce:
Louise(k)
was echt toppie met je nancy (k)
Wat een feest.. wat een feest
Was zeker weer goei feest :D:D:D Next year er zeker weer bij :D:D
Luci@
Supervet feessie weer :yes: ondanks die stortbui :S Luna,Duro&Tatanka vetter dan vet!!!!!!!!!!
Leuk, schranz. Pet Duo :respect:
ik had meer regen verwacht,
Luit :bier:
Keivet. Lekker beuken in de regen bij Tieum. Noize Suppressor :respect:
Luo Moirs
amok en rude awakin gemist en techno gemist en regen veroorzaakte drukte en leegte ma voor de rest biestig en vet nieuw T-shirt :D
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
Bruut feestje! op naar volgend jaar!!
jammer van de regen en de beveiliging was niet oprecht
Mark Antoni
was gezellig :Beer: maar lang niet geweldig :respect: voor Vince & noize suppressor:D
Mark_ster87
Weer helemaal LOS!:bounce: :respect:Catscan :respect:NOIZE SUPPRESSOR gruwelijk die bas :D
Mark_V
Was weer echt mega vet, :bounce: :yes:
Markiez
gekkenhuis :D was weer n geslaagde editie, housen in de regen heerlijk!
Marley...
Zo vet!!!
Master Jay
graf dat je moest betalen voor de WC echt kenker zielig is dat. wat een kut orgi b2s!! klaar
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
Mayera
Ja zeker super feesie en geluk met het weer gehad ! Alleen dat wachten bij het eten duurde lang:P Maarr zeker gezellig!
Mayow
zeeeeeeeer geweldig :D
jaha vet!! de weg kwijt
was weer lekker losjuhss!! super feestje!! :bounce:
Mellanietjuh
oej Yeah,,was egt GEWELDIG !
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
Men-Oh
Was super gezellig met onze groep, maar het feest op zich had niet zoveel bijzonders vond ik. Lokatie van vorig jaar was 10x beter...
MERROLS --
Gruwlijk Feestje:D! Industrail :yes: en zelfs met regen kun je doorgaan! :respect: de Gas erop!(Y)
Michael...
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
Michel1896
Ik kan nie anders zeggen dan dat het verrekkes goeie was!!! De harde kern, de ondergrond!!!
Michelicious
slecht rekening gehouden met het voorspelde slechte weer door de organisatie, maar voor de rest was het weer gezellig
michieltjuh
nat maar cker vet weer goed vermaakt
Geweldig feestje :D
Mike..-
oke dan! evil activities, charley lownoise & mental theo,dj paul,tommyknocker & dj panic :respect: top feestje, alleen jammer dat tijdnens noize supressor et geluid echt bagger was!
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Miss Fixet
geweldig feesje... gezellige mensen allemaal.. sfeertje zat er goed in.. maja die regen he en dat we2uur vast zaten op de parkeerplaats
moniq-ie (k)
Wat een goed feest! (y)
Moppiejjj
was egt knalleeen!!! :cheer: superfeessie
was een geweldig feest ondanks het slecht weer
Mr Mondello
Sow, niet meer normaal dit feest or, echt een Beste feestje!!
Mr.­stIP :) [djstiba]
Was lossssssssss te relax heerlijk weer en relaxe mensen !!! top
Mriennn
Super (Y)
Mrion
Echt Goed naar me zin gehad!! Zeer Geweldig:P Tommyknocker draaide erg lekker! :respect: jammer v.d regen mjah.. op naar volgend jaar :bounce:
MrPooL
topfeest was het gewoon,nie normaal including me!!!
:respect: DECIBEL OUTDOOR BEEKSE BERGEN :respect: Topper van een locatie/ geweldige sfeer. VOLGEND JAAR WEER!!!!!!
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
charly lownoise en mental theo draaide helemaal top!!!
N.ePP.ii
Goed feessie, best weekend ghad :)
Naaikie
heerlijk feestje heerlijke sfeer en t weer zat ook mee dus zeker een geslaagd feest
Naxel
KRach Kraak piep.......... Partyraiser was sjiek ragguh. Amok en Promo was lekker duister, veel piepjes en kraakjes in je oor.
was echt mega rege boute me geen flikker en lekker lopen hakkuh in de early en lekker mensen voor de gek zitte houde:respect\
Nevz
Geweldig feest daar op de beekse bergen, lekker geluidje en vette setjes gedraait in de Hardcore-Area
Nico:bier:
:respect: locatie (alhoewel het lingebos toch vetter was.. beetje kleine main dit jaar..) :respect: Organisatie :respect: Eten :respect: Drinken :respect: geluid :respect: B2S :respect:
Nicobo
Sow hey, wát een feest! Heb me geweldig goed geamuseerd. Dankjewel lieve vriendjes (L) en schatje: je bent m'n alles! :kusje2: DJ PAUL :respect:
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
nighthawk ;D
was een zeer geslaagd feestje, had me er alleen toch nog net iets meer van verwacht!
Nilio
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
Mooi feestje, volgend jaar zeker weer!
Nippel FR
top feesie, met de regen kwam er juist extra sfeer, die ik een beetje miste! (Y)!! stuitere!!
ik heb me echt vermaakt was gewoon weer even ouderwets beuken!!!
erg vet feestje!!!!
Echt een lekker feestje :P(Y) Jump was echt zwaar goed te doen! :worship: Als we gaan dan gaan we harrrrrrrrd!!!! :bounce:
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
vlgnd jaar weer en t jaar daar op ut jaar daarop drna ook nog . . . . . .
Noizemarine
Super feest!!! super sfeertjuh en goeie muziek en mannen van de avond toch zeker. THA NOIZE SUPPRESSOR !!! :D
Da was unne goeeie
Nynke 8)
Was superdag weer :D
Rrrrrrrammen.. ...Fokkin vet gedraaid :yes: AMOK :respect: kippevel gewoon..wat een ontiegelijke set
Geweldig, jammer van die stortbui!
O:) Eefje het Toverteefje O:)
in 1 woord een geweldig verjaardagfeestje :D :bounce::cheer:
Was goed Feest Maar wie zat er trouwens naast mijn in de bus uit Hapert of iets in de buurt van reusel :$ ?
goed feest, alleen jammer van die regen
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Wat een SMERIG lekker Feestje weer dit jaar! Het echte HANDE VOETE WERK :yes: Werd echt smerig lekker gedraaid :D
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
PartyBlok (6)
was een erg leuk verjaardagsfeesie :) en de bus was ook lachuh!!
pasco :bounce:
GEWELDIG FEESTJE!!!!
geweldig
Pep
beetje kut geregeld met da voedsel, en jammer dat apparatuur et begaf bij panic. Toch een heerlijk feest ;)
Petertjuhhh
zeker wel een geslaagd feestjuh!!!!
PFSquad MC
Zeer Goeie Dag Gehadt :respect: B2S. Foto's o.a. WWW.PFSQUAD.NL
Philips
lekker feestje buiten de toffe buien op het einde
PhoEbster
was lache.. dit jaar cker weer
hoe verschrikkelijk lekker ws dit feest dan echt niet normaal meer hoe hard er is gestampft
Pipster
Was weer een TOP dag met lieve en leuke mensen....!! Thanx...! (k)
Plons de Kicker
Plastikman mag je van mij vaker meenemen Steve! (L)
't was geweldig helemaal toppie
heerlijk feessie jammer van de regen
Wat een knaller, de tering zeg!!
Prime Suspect
helemaal geweldig! goede sfeer, er werd super gedraait! en ja die regen, ach het heeft wel wat beuQe in de regen! Southstylers in de regen :respect:
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
gewoonweg geweldig !!!!!!!
beetje kopie van defqon.. jammer van de hardtrance :/ voor de rest geslaagd :bounce:
Zeer vet feesje, Mindustires was vetste van de hele dag _0_
was weer een top feestje :bounce:
R@vegr@n
:'( ik heb wat gemist :s fijn dat het een top feest was
R@VER
Wat een pleurisweer, maar wat een fuckin' phat feest!
RAAR MAAR WAAR
zeker een leuk en goed feest goeie sfeer ;)
RaoulDuke
megaaaaaaa vet!(y)
Raving Miky:xtc:
Vetvaag..:vaag: ma vond t eg gezellig en prima vermaakt;):bounce:
remonizer
lekker feessie hoor,ruthless was toppie,bass d en gizmo was ook weer lekker nog effe lekker los gegaan op miss monica[wat ken zij ook draaie zeg]later op naar de hc waar t geluid iets te zacht stond voor paul,maar daarna met noize supressor ging t een heel stuk harder,lekker klappe.dus...lekker feessie gehad
Rick A
Super, Geweldig, Fantastisch!!
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
Ricooow!
het was egt geweldig!
was me het feesie wel weer :D kheb me prima vermaakt! beetje jammer van de regen..
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
Briljant feestje, Hardstyle tent mag wel 3 keer gr­oter... maar je stond iig droog!!!
KK VET FEEST
Robjah
En gaan!
rocksjon
industrial was fucking relaxt!!!!!!
Roels
Ja was zeker vet feestje, beetje jammer van die regen
Geweldig genoten 8-)
Rooi blafhert!­
het was vet tot 7uur met die kut regen...
Roxxxy*
zeker geslaagd feestje
RoyCore
Goed feestje! Lekkere sfeer :D Geluid uitgevallen hahahaha.. 2 euro voor een vuilniszak :(
Roytjh
was zwaar knalluh in duh reguh:P
het was een super leuke dag :D
RpRemix
Top feessie! pet duo, prophet (Y) En het weer zorgde juist voor een mooie waterval vanaf de tent :D
rtc18
so was weer een lkkr feest industrial was erg lkkr voor al day mar hardcore tent had wel iets groter gemogen heb nu al weer zin in volgend jaar
RUDOLF:bier:
het was te doen maar het was naar de regen 1 grote kk bende
Helemaal Toppieee:D Was Echt Superr! Ik Heb Me Prima Vermaakt:)
Ryfle
:respect: wat een feest :respect:
S.­O.­S brigade
vorig jaar was beter 15 min naar een anderre tent toe lopen kom op zeg!!!!!!!!!
sabje3000
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier:S charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
sanne (6)
had er meer van verwacht :( was té druk bij de hardcore tent :|
Egt Super :cheer: zelfs in de regen!!
scolla-D&G
:respect: evil activities, neophyte, noize suppressor, bad boyz, b2s :lief:
Sebbo
Beste decibel tot nu toe :D
Secabre
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
SJARRRELL
ech wel vettig alleen jammer van de regen maar weer zekerzzz de moeite waard
skatjebommel
echt weer een heerlijk feestjuuh heb me goed vermaakt zoals altijd beetje jammer dat het ging regenen iedereen wilde naar huis behalve ik :(
Slager™
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten :S Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr :D:D:D
Geweldig feest!! Jumpstyle was lkkr en hardcore ook :respect: Noize Suppressor :respect::bounce: Kortom volgend jaar weer:D
dit was echt een kk mooi bruut feest lekker geracht enz... kus mij
Sooi
Smullen :D
soppie
Ik vond het weer een super feestje
soskonijn
deeeeeeeeeeees feestje was gewoon heel vet ja!!!!!! zen der nog doof van!!!!!! gewoonweg perfect :d next year again
Splendid <Mr.­ Blonde>
Ondanks tegenvallende afsluiters in Safaripark Beekse Plassen gruwelijk vermaakt! Echter mag de afvoer van de bezoekers vanaf de parkeerplaats ernstig in beraad worden genomen..! :frusty:
dikke shit
spring musje
was een geweldig feessssie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sTAATus :rot:
Vette shit 8)
:D heb het aan me zin gehad hoorrr zag er mooi uit ook
muziek~was top! als ik me conditie omhoog wil schroeven dan koop ik wel een abbonement voor futurefitness...wat een kut lokatie!
stinkvent
vette shit!! :d :d :d :respect: Noize Suppressor :respect:
Stippe­llijnt­je a.­k.­a.­ De tripka­bouter
PRO PONCHO!! Vet gezellig bij de early rave in de stromende regen!!! :cheer:
Stoantoafel
Vet feestje! Volgende keer aan 2 kanten een bar bij de hardstyle. maar verder prima vermaakt:D
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
StuiterSidnO
GEWELDIG ! Dat zegt genoeg ;) ! Volgend jaar weer :D ! MEGA Dagje gehad :respect:
Stuitertje aka Glittertje
(Y) Feest!! Bijna hele dag in de Hardstyle tent gestaan!! :respect:
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan! :p
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest :| Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! :D En de regen.. ach, moet kunnen toch ;)
Suutjuh
BRUTE FEEST!!! volgend jaar zeker weer...
Sven:jaja:
heerlijk feest , geluid in de hc stond tezacht .
T-Fuzz
he le maal pilo:P
Noisekick (y) alleen kut weer! met al da modder!:S
Tanja.
was zeker gezelli! enne stuf?? nog motte noedele?? :roflol:
Tessiej
Was egt Geweldig feest, alleen jammer da me telefoon t nie deed, maar ach, kei goed vermaakt igg:D
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
Tha Clown
Super naar m'n zin gehad :bounce: ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui B)) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince :respect: (Noiken in de Koiken draaien, HELD :D)
Tha Mitchells
lkkr hoor!! heren van Southstylers!! KLASSE! tsja jammer van de regen!
THE EMPIRE OF SHADOW
VET MAN ECHT KK BRUUT GEWOON
The Hardest
heerlijk,Noise Suppressor,daymar, en de early rave kortom prima vermaakt
In 1 woord GEWELDIG!
nice party .. but the rain..
The Rienus
WAAAAAA super feest gehad!!! :respect: :D Dat beetje regen maakte me ook echt vrij weinig uit :) Maaike en Fleur super bedankt (K) TOMMYKNOCKER :respect:
The Space We Are
Duro:respect:
Was zeker wel super feestje!!! :respect: Ruthless en The Prophet :respect: :bounce:
zeker vettt !!:D
Tjapke
BahBah, wa was dit weer smerig Vet zeg......Whaaaaaa.... toppie oppie,
Tokkie..
Rob, Paul, en mc Hughie babe... dikke set:D.. verder goed vermaakt... :bier:
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
Toobjuh
was een vet feesje :) Charly Lownoise en Mental theo gizmo en bass d :respect:
Toonypack
Leuk feessie,jmr van de regen en blubberzooi,maar daar moet je schijt aan hebben :D
toot
ik dacht dat het niet veel beter kon als vorig jaar... maar dit feest overtreft echt alles!!!! :D :D :D :D :D
Un Poco Loco
doll\
Unique (Freestyle)
B2S.....krijgt van mij alle lof man man wat een bizar goed feest
uut Grunn :respect:
SUPERRRR!!!
v33r
was echt gezellig :) super feestje lekker nat geregent:P haha
van belle
(Y)
poncho's zonder muts beters! maar was super feest!
was helemaal geweldig!:D
Victoir
Jump Area :respect: Da Emperor, Marcky, Binum, Dark-E, Coone...(Y) Alleen beetje jammer van het einde, ineens weggedraaid. Voor de rest echt een super feest..!
Vinnna
En of ik me vermaakt heb :D wat een geweldig feest !
Goed te doen ondanks ik op Krukken moes lopen:( wel jammer vant weer, voor de rest super:D
Vlaco
Pet Duo :respect:
VLeeSKLaK
TOP FEEST!!!! vooral neophyte was waaaanzinnig
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
Vonnie O:) Ponnie
Super feest :cheers: In de regen lopen huppelen enzo hehe zkerrr vet !! :respect: Noize Suppressor
goed feestje alleen jammer van die stortbui
Vrollie
Eerste keer Decibel: YEEHAA!
VS*
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha ;)
Nat maar wel relaxed...
Sow was echt een zwaar bruut feest, echt lekker uit me plaat gegaan :p
wesley (L) kimberly
de regen was kut en dat het zo druk werd in de tenten maar de muziek was enorm goed!!!!
Willempie:D
was echt een super bruut top feesie volgend jaar zeker van de partij
wolt3r
superfeest!
Y-punt
Zeer geslaagd feestje! :bier:
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
Wat een vet feest :bounce: :D
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog:D
Megavet! voor de verandering
znilz
Er werd heerlijk gedraaid en de sfeer was ook super!!! TOP feestje
{D©S}C­ornett­o®
Zwaar Bruut Feesie :respect: Bryan Fury & The Dj Producer :respect: Regen of geen Regen Charly & Theo waren Geweldig :bounce:
was zkr vet(y)
{{HARDCORE HOOLIGAN}}
Dik feest en de f*cking regen kan de pret niet drukke!!
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
~ Spacekonijn ~
Het was echt vvvveeeettt!!!!!! (whoei)
~*~ReVa~*~
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
best naar mn sin gehad...helemaal uit mn naat!!!hehehe...
¤Jessos (F)¤
was zwaar knallen:bounce: jammer van de regen maar we krgen van die handige regenjasjes:) verder was het gewoon SUPER:!:d
°*»..Dennie
echt geweldig feest gewoon:D:D:bounce:
Gewoon een mega feestje! :woop: En los, en gaan! :bounce:
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)