Ff lekker geknalt bij de Early Rave Paul Elstak Lekker doorgestamp in die kutregen Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! Partyraiserrrr
heb me wel stierlijk vermaakt weer ..alleen laat onderhand dat kut heineken is thuis BAH zkr bij ons in brabant!fietstocht is goed verlope jongens wie had dat gedacht!?!het was weer heerlijk coby verder goeie locatie beekse b toch wel jaaaa HARDCORE STATE BRABANT
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling... was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!
Geweldig feest!!!! Spierpijn!!! top top top!!!!! PROPHET!!
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
Geluid was zeer goed maar hou het voortaan bij indoor feestjes
haha echt een kkvet feesjuh,, Industrial Dj's,, schijt aan de reguh
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig ook, wat een geluidje zeg...Evil Activities :respect: , Endymion vs Nexes Prophet en zo kan ik nog wel even doorgaan. En applausje voor de organisatie!
wat een heerlijk feest! en zo hoort een techno tent ze zijn! vanaf het begin knallen met allemaal zeer lekkere setjes: in t bijzonder Pet Duo, Amok en Awakening
Echt wel vet feest !!! Jump was echt relaxed
GEWELDIG!!! Wat een top feest!! Niet gaan zeuren over de regen, want we hebben het toch nog best getroffen met het weer SUPER VET feest!
Super knal feest! echt een zwaar relaxte daggie gehad @ hardstyle tent los van 11-22uur
Helemaal geweldige dag gehad het weer, de sfeer, de muziek.. echt top
heel vet feestje!!! Prophet maakte vanaf 9 uur veel goed. In die tenten werd het volume omlaag gehaald, blij dat ik naar de main ben gelopen!!
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick jammer van die kk regen
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Mooi feestje! Alleen dat ik werd aangevallen door een losgeslagen beer was even wat minder, shit happens!
Gezellig feestje Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst Early Rave Gouwe ouwe uit leuke oude tijden
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.
Heel geslaagd feesje! geluid in de hardstyle tent en main stage echt super. Er werd super gedraad (southstylers, pavo vs isaac, Prophet enz) kortom geweldig!
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig
kut bosjes , kut bier, kut weer.. mar vooral die kut bosjes mijn enigste goei arm is nu ok naar de hoeruh.. moge ze wel eens snoeie daaro veel te gevaarlijk met al die prikkels..!! mar voor de rest suuuuuuuper feest
Neophyte, Day-Mar, Noize Suppressor... Heerlijke dag, en een beetje regen mocht de pret niet drukken !! Alleen betalen voor de wc? Natte draaitafels... boxen die kraken...
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
weer een heerlijk feestje gehad...~!! alleen barindeling mag de volgende keer wel beterr...
lekker feesie! mooie locatie ook... alleen weer ff jammer van de tweede op een volgende week blubberschoenen!
Was weer gezellig met iedereen (F), alleen de locatie vond ik persoonlijk een beetje jammer.. Maar was een lekker feestje, HEERLIJK dat de early open air was... en de regen sjaa...dat wisten we natuurlijk van te voren
decibel was weer geslaagd vet dat de Industrial buiten was en de Hardcore tent mogen ze volgend jaar wel wat groter maken, veel te druk daar beetje jammer van de regen...... DaY-már Partyraiser Noisekick Akira
Heb het echt zeer goed naar mijn zin gehad! Echt een superlocatie, mooi opgezet. Best wel getroffen met weer. Werd super gedraaid overal. Volgend jaar zeker weer!
beste lokatie hahaahah want dan kan je nog ffkes naar de oniz
geluid was super sfeer ook alleen jammer dat k ff op de ehbo heb gezeten omdat k overal pijn kreeg en de regen op t laatst was ook zeer jammer tenten overvol enz enz enz maar verder supoerfeest volgend jaar zekker weerr aanwezig
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
was een super feestje! MC DA HUSTLA
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt Industrial
Lekker los gegaan, Zwaar goed, feest, leuke meiske ontmoet, kon echt niet stuk! voor Deepack, Tatanka en Technoboy, waat een geweldige sfeer hing er ook, helemaal
was zeer goed, alleen da honde weer was jammer!!!!!!we liepe in plastice regenjassen!!!
Oooooh feest van mijn dromen!! Echt De Beste!
Het was gewoon ge-wel-dig! zelf geen last gehad van de regen.. top dag gehad met al me schatjes
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
All hail king VINCE! Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest
Echt niet normaal vet weer JUMP was TOP!! Alleen jammer van de regen..
Het beste feest tot nu toe..tering wat heb ik het naar me zin gehad. Carlos...thanks bro. en me maatje Sebas..thanks en verder voor allen die dit mogelijk hebben gemaakt. Bass-D en Gizmo En wat sloot Panic lekker af op de main zeg!! Helemaal losssss!!! En toen was het afgelopen...k had nog wel uren door kunnen gaan. EN TJA HET HAD WEDEROM GEZELLIGER GEKUNT!!!!!!!!
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar Maar het was een topdagje! unexist, partyraiser en noize suppressor Héérlijk Jammer dat de tijd zo snel ging
Bruut feestje! op naar volgend jaar!!
jammer van de regen en de beveiliging was niet oprecht
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
lekker feessie hoor,ruthless was toppie,bass d en gizmo was ook weer lekker nog effe lekker los gegaan op miss monica[wat ken zij ook draaie zeg]later op naar de hc waar t geluid iets te zacht stond voor paul,maar daarna met noize supressor ging t een heel stuk harder,lekker klappe.dus...lekker feessie gehad
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr
Geweldig feest!! Jumpstyle was lkkr en hardcore ook Noize Suppressor Kortom volgend jaar weer
dit was echt een kk mooi bruut feest lekker geracht enz... kus mij
Ondanks tegenvallende afsluiters in Safaripark Beekse Plassen gruwelijk vermaakt! Echter mag de afvoer van de bezoekers vanaf de parkeerplaats ernstig in beraad worden genomen..!
Feest!! Bijna hele dag in de Hardstyle tent gestaan!!
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan!
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! En de regen.. ach, moet kunnen toch
Super naar m'n zin gehad ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui ) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince (Noiken in de Koiken draaien, HELD )
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha
Nat maar wel relaxed...
Sow was echt een zwaar bruut feest, echt lekker uit me plaat gegaan
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
Ik vond het echt super me eerste grote feest Ook goeie sfeer en leuke mensen hoop volgend jaar weer Partyraiser en NoizeSupressor alleen jammer van de regen.. Verder echt zeeeer geslaagd!!!
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig