heb me wel stierlijk vermaakt weer ..alleen laat onderhand dat kut heineken is thuis BAH zkr bij ons in brabant!fietstocht is goed verlope jongens wie had dat gedacht!?!het was weer heerlijk coby verder goeie locatie beekse b toch wel jaaaa HARDCORE STATE BRABANT
B2S RULES AGAIN!! Lars..vette binnekomer...Tatanka vette shizzel...SOUTHSTYLERS: nog een keer nog een keer!!! Lekkah in de regen Stanton & Panic MADE MY DAY!!! ik wil terug ZONDER files aub!! Meiden bedankt voor een SUPER DAG!!!
Geweldig feest...goed vermaakt...de hardcore tent was tog well het beste partyraiser
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word
super goed bier en de regen maakte de sfeer helemaal compleet iedereen schuile behalve de die hards early rave / industrial goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben
vorig jaar was beter...maar het was dit jaar ook weer lekker knallen partyraiser was ook weer goed van de partij en het weer...daar letten we gewoon niet op
Ja mooi feestje ja! alleen jammer dat je van de main naar de hc zo'n kuteind moest gaan kruipen om van de naar de andere plek te komen. Da stieklanceren zag er ok wel lache uit trouwes.
Mega feest! echt geweldig.. southstylers lekker doorgaan in die KUTREGEN maar we blijven nederlanders dus toch nog ff wat te klagen : idd 1 bar in zown hardstyle tent..is echt te weinig! en maak nou die plee's gwoon een keer gratis!! dit werkt zo niet! maar het was geweldig! B2S
Was een dik feest.... Partyraiser beukte weer erg lekker (as usual).... Verder dikke afsluiter met Rude Awakening in de Techno.... Heerlijke kraakpiep!!!
Zeker lekker feestje Alleen het eten vond ik wat minder Maaruh dat boeide nie Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super
BASS D , wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant twas super met je! Dikke en voor jullie!
Geweldig! Zeer geslaagd kortom prima vermaakt op de regen na zeker zo goed als defqon of beter! de regen kan de pret niet drukke alleen jammer dat de hardtrance niet overdekt was haha volgende keer weer zeker weten
Super feest, en geweldige locatie bij mij om de hoek!!!!!!!!!!!
Echt een vet feest!! en lekker dichtbij voor de verandering Er werd goed gedraaid, Vooral D-passion en e-noid draaide erg vet De regen was wat minder, maar het heeft ook zn charmes, chaos overal, heerlijk en in de stromende regen hakken bij CL% MT!!! Panic sloot wel erg matig af (N) wat een kutset!! ik heb trouwens nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien
echt geweldig alleen jammer van et geluid in de hc area en de speakers van de industrial area en de regen natuurlijk maja je kunt nie alles hebben kheb me eigen prima vermaakt volgende keer zeker weer to partyraiser & unexist
Was lekker feestje, Hardtechno zaal was geweldig. Early stage ook wel weer lekker Rude Awakening
Wat een MEESTERLIJK feest! Alleen maar in Early gestaan, lekkere setjes gehoord, veel gehakt, veel bekenden, heerlijk weer, dikke lokatie, lekker in de stortregen losgegaan, was gewoon super! Volgend jaar uiteraard weer aanwezig
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER
Vondt het feest begin van de dag matig,slechte lokatie (te groot en hectisch) bij het eten slecht geregeld. Maar na een uurtje of 17.00u echt een super tijd! twas erg lachen die regen had wel wat!! Hopelijk volgend jaar weer, maar op een andere lokatie.
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen viel nog mee met voorspellingen..
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! lekkere setjes van dj rob /joe,ruffneck vette shit man unexist gekke terreur! darkraver en DJ STANTON helemaal los in de oldschool
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest.
Errug mooi feesje! heerlijk doorstampen in de stromende regen hardcore tent had wel wat groter gemogen! verder vette lokatie, lekker uit ons dak gegaaan
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar Maar het was een topdagje! unexist, partyraiser en noize suppressor Héérlijk Jammer dat de tijd zo snel ging
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky Bassdrum Project Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
Twas Zeker Knalluh!! jammer van de regen.. voor de rest top!!
Echt een super feestje Industrial area was echt geweldig Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen
MC alee we hebben fijne podium momenten gehad..vooral met de gietende regen!!!super party decibel,kmis het nu al [img]http://www.planetsmilies.com/smilies/sad/sad0144.gif[/img]
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de rest prima
Om 9 uur al moeten zeggen "de bier is op" beetje jammer, de muziek was erg lkkr en de sweer ook jammer dat iedereen dacht dat het een rugbytent was toen het begon te regennen maar goed vermaakt
Jammer dat het beloofde geasfalteerde parkeerterrein veranderd was in een drassig grasveld Verders was het een geweldig feest! Regen had ook wel weer zn charme. Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
HET WAS G E W E L D I G weer B2S Bedankt en Dennis(Panic)volgende keer NEEM ik jas gewoon als het regend LOL!!
Was master alleen een beetje kut met de toiletten steeds die halve euro, das kut of voor niks of in een keer een bedrag met een stempel, is dat geen idee? En dan een kaartje van een 50 Euri dan kan een keer brullen er toch wel vanaf? Echt helemaal top verder zelfs de regen was goed!!!!
goed feest, de regen mocht de pret niet drukken, wel dat ik bijna niemand kon bellen of smsen zwaar waardelooss vond ik dat! in de hardcore tent vond ik het zo maar een smerige tering zooi! maargoed kleren in de was en ze zijn weer schoon!! Noisekick
Decibel was zeker een top tienertje Ice, Daan was gezellig Melvin, Ferry, Eug en Steve Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie
Ja t was een leuk feestje,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
Kvond de regen super!! Charly Lownoise & Mental Theo vond ik het hoogtepunt van het feest. Hoe t publiek de onderbrekingen door kortsluiting in de apparatuur door de regen opppikte, was in 1 woord uniek!!! Fantastisch!!! 1 Van mn mooiste feesten tot nu toe!!!
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr
Ondanks tegenvallende afsluiters in Safaripark Beekse Plassen gruwelijk vermaakt! Echter mag de afvoer van de bezoekers vanaf de parkeerplaats ernstig in beraad worden genomen..!
Leuk feestje, niet echt helemaal mijn muziek doorgaans, maar in de jump- en hardstyle-area's heb ik me goed vermaakt en de main was vet! Jammer van de regen, maar daar was de kans sowieso groot op.
Zeker vet feessie! weergoden toch redelijk met ons gehad alleen catering was ruk! Verder goed vermaakt met mun maatjes
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! En de regen.. ach, moet kunnen toch
Werke als crew op zo feest is zker ok vooral die mense bij bar7 die door stonde te stampe bij mentol theo en tjarie lonos ofz. super tof... groetjes bar personeel.
Helden feest Zelfs die tering regen kon het feest tijdens charly en theo niet verpesten, uur lang kippevel, GEWELDIG!!! Come show me your hardcore feelings...
qua regen , was wel een relaxt feestje ondanks dat, goeie sfeer enz. jump en de industrial waren duidelijk het gekst mooie aankleding, alleen weer veel te duur
Leuk feest! De regen gelukkig ontdoken door op tijd naar de hardstyle tent te gaan! En daar draaiden ze beter dan bij de main!! En een gezellige after gehad, bedankt voor de bloemen he jongens hahaha
I love my regenpak en laarsjes! En verder: Charly&Theo in de regen, maar het publiek bleef en het was back into time gewoon. Geweldig, wat een happiness, wat een lol, wat een plezier! Dit moment ga ik never nooit niet meer vergeten!
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
Super gehad met mijn meisje maar wel de 2e en laatste x decibel... De regen verziekte gewoon alles en echt klote dat B2S hier geen maatregelen voor had getroffen
Ik vond het echt super me eerste grote feest Ook goeie sfeer en leuke mensen hoop volgend jaar weer Partyraiser en NoizeSupressor alleen jammer van de regen.. Verder echt zeeeer geslaagd!!!
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig