Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1948), A.D.HeiDie (1935), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2686), anoniem (1623), Error Chick (1545), Markiez (2952), L.aD.ii - B.amB.ii (1160), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1097), anoniem (1153), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

het was een top feest !! Heb zeker wel genoten GEWELDIG!
!­ *­Scalp 'M*­ !­
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO riot in NYC!!! Early!!! GIT!!! Grote groep gezellige mensen weer. BEDANKT!!!
!!! Gieps!!!
dol feesje :respect: J.D.A NoizeSupressor wat een lekkere set
!!*­ Claudia *!!­
Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
!Freak!
haha leuk hoor btje hakken in de regen..... mooi feestje geweest:)
Jaaa was Opzich best wel vet.. Het weer zat ook lekker Mee!! :P:P Alleen dan die latere Regenbui mar dat was de afkoeler van de dag.. .. Verder was het wel goed te doen.. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
#070 Jessy
Ff lekker geknalt bij de Early Rave :respect: Paul Elstak :respect: Lekker doorgestamp in die kutregen :P Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! :respect: Partyraiserrrr :respect:
((Sjordy))
ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
(6)CIANO(6)
ROB!!!! Tering, wat een meesterlijk opgebouwd setje weer!! :bounce: :D Is Rotterdam in the house? :yes: Nosferatu & Noize suppressor waren ook kk los gek! :D
(BST) neaf
Diep relax feest
(f) Sharon
was mooi..!!!!! :D
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(k)Jad­orspla­ce
Zware tegenvaller...
(K)Just A.­(K)
wiiieeeh was c-ker een toppie feest ;) :D
(k)suz­anne(k­)
helemaal goed! Deepack geweldige set! :respect:
Ja zeker een leuk feestje, alleen jammer van die regen! :p
ook nie aanwezig:(, Auto kapot en geen geld:|
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
* DEBBY *
vet feest
Haha... Gool Heeft flinkt gemeet daar volgens mij!! :bier: PROOST! t was vet!
* Natje (L)
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuw­e mensen leren kennen. :) Industrial Area :kwijl: G­eluid st­­ond in 't begin wel zacht daar. Hardcore­ Area vie­l wel tege­n, het geluid vond ik niet ve­el.. De or­ganisatie hadden de tent van Hardstyle ­e­n Hardcor­e beter om kunnen wisselen. Gelukkig t­och­ het gro­otste deel van de dag erg mooi weer g­ehad...!! :D
DECIBEL OVERRULED DEFQON!!! & :respect: voor MC Da Hustla wat een brute stem zeg! :respect: het was G E W E L D I G !!!
* Silvie
Geweldig feest.. volgend jaar zeker weer... :D
't was super!...beetje jammer van de hoofdpijn maa­­r ondanks de regen gewoon gaaf nog! En lekker bij­ darkraver gezeten..En super mooi vuurwerk!!! :)
***­ Dieyon ***­
hmmz matig feesje zkr voor decibel feest had ik er wel meer van verw8 :s
Echt een super feestje , zelfs met regen ;-)
DECIBEL was echt zwaar vet man :) op naar volgend jaar
**mariss**
SUPER GAAF FEEST :D:D
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
SUPERRRFEEST ondanks het regen.beter aangekleed als defqon.
Super leuk feestje gehad:D volgend jaar gewoon weer!!
Volgend jaar weer :bounche:
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
*mandy*
was echt een super gaaf feestje!! :bounce: alleen klote dat de hardcore tent zo verrot was!! wat een natte zooi daarbinnen!! :rot: maar we gingen zekerr LOS !! 8)
*NAOMI*
KUTREGEN!!!!
Heb me prima vermaakt :P :cheer:
*Sid*
Vet feestje weeral. De grand finale van Panic...Krijg er nog kippevel van :-p de regen was een kleine dumper,maar net zoals vorig jaar...blijve geve!!! :D
*Steph@nie*
Lekkr Technoen.. :respect: PetDuo
weet nie meer :P
- # *
:bounce: :D SUPERRR LEKKERRR :D :bounce:
- Beffie -
was idd een erg leuk feestje,leuke sfeer gezellig mensen en we hadden een top groepje was gezellig mensen bedankt:d
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag ;P
- MOF -
Wat een super feest
Super Feestje!!:respect:
:WOEP:was een goei feessie!!!vooral in de HARDSTYLE tent !!!!!! :BOUNCE:
-=­terror­gevaar­=­-
het was een gewellig feest goed vermaakt vooral met noisekick partyraiser volgend jaar weer en in de regen feest was zeker wel vet om te doen
-x Maartje x-
Industrial (Y)
-X-debje-X-
zeer goed
Geslaagde dag Decibell :jaja:
..­:: *­ Sali *­ ::..­
Mega mega :D
1, 2 st..puh :d
..LRS..
GODVER WAT EEN LEKKER FEESSIE WEER.. LEKKER SPACEN :P.. TECHNOTENT.. HEEEERLIJKKKKK
..SandrA..
Echt gewoon een SUPER feest!!!:yes: Helemaal niks!!!!! op aan te merken:no: Volgend jaar ckers weer(y)
.Boyciej.
was me weer lekker knalle gister :P PRIMA dag gehad :D
.T.
Hardstyle :bounce: Super feest gehad! :woop:
Gruwelijk vet feestje! En het weer zat ook mee ! :D
zeer lekker feest
0kkie
Super feest! Nog best gemazzeld met het weer.. jammer dat het geluid niet helemaal top meer was op het einde!
100% Pure Colombian :[
Gek feestje: Darkraver's LoveIsland, Mainstage, Hardstyle de gekste! :bounce:
DURO, EVIL ACTIVITIES, ENDYMION, GELUID :respect: superfeestje
1231-1321
lokatie is wel top. volgende keer de hardcore tent wat groter maken, is elk jaar stamp vol! geluid stond veel te zacht in de hc tent!! heel jammer....
392: LX.8
heb me nest als alle andere jaren zeer goed vermaakt! The Producer (L)
met de regen kwam de sfeer! (bij mij tenminste wel)
::BRIAN::
Was weer een Top feestjuh..!! ::respect:: too all the DJ's and MC's ::respect:: En zeker niet te vergeten B2S..!!!!
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was zkr wel een leuk feesje en zeker de Hardcore en Industrial :respect: alleen jammer van die kut regen
:banan­a:One2­Annie!­
superr Bruut Feesiee Gewoon :D (Y)(Y)
:bounce: ierus :bounce:
was leuk om meegemaakt te hebben, de hardcore tent was het leukst :D
:bounc­e:linD­aa*­
Zeker wel een geslaagd feestje:d voor herhaling vatbaar;)
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
was wel lachuh feesie
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
Egt een super dol feestje weer is :respect: Early stage :respect:
:cheer: $­abje
(Y) ja dat zegt genoeg tog :D
:cheer: Daantjuh :cheer:
was wel een leuk feestje jammer van de regen:/ maar het kan zeker niet tippen aan defqon!!!
:devil­:Kensh­iN:dev­il:
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rr
Decibel bébé!! super vet!!! :respect: heb me mega goed vermaakt! voor de rest heb ik eigenlijk niks te zeggen :P
< Japie >
lkkr feest!!!!!
super feesje...
=Hardstyler=
dit was echt een top feest weer ga zo door B2S
>> **­ Ms.­ Nice **­ <<
Ik heb me goed vermaakt :jaja: Het was beter als vorig jaar ;) Het weer zat gelukkig een beetje mee overdag :) Gezellige dag gehad met friends & m'n schatje (L)
(Y) zeker mooi feest en mooie dames daarzo!!! dj paul en noize suppressor :respect:
twas een super feest!!
:respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
@dem@
wat een vet feest er werd goed gedraaid en een goed geluid op naar volgend jaar
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
gruwelijk vet feestje en ja de regen.......boeie
[AMG]r­udy666­[ppt]
was kk wreed
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
[FF013­]Freak­yFlext­er Only For HIGH SPEED
zker wel de moeite waard vooral laatste uurtje in Indutrial
goed vermaakt alleen beetje te dronken hehe dus om 7uur zijn we al naar huis gegaan.moe maar voldaan :D
[KroonJu]
Zeker master, dik voor mekaar, Noize Suppressor en Darkraver island waren zeker goud!! En eindelijk weer eens een paar freiselijke figuren daar!! Zoetermeer en Breda (Y)
[MaRcelL]
genieten&genieten(B)
[Mir]:[
vond t tegevalle :/ vooral die kutregen!!!
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
Zeker weer een geslaagd feessie!!
[NL] stefke [NL]
super feest!!:D
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
was een bruut feest alleen jmmr van de regen:D:D:D:D
[P] a o l o
Echt super!! de regen met poncho's was ook geweldig:P charly&theo:respect:
[PSV]Terror-Waus[EHV]
was echt een dik feest
zeer vet feesje.........:vaag:
][vanka
was een super feest!! goed vermaakt! jammer dat de hardtrance niet overdekt was en geen bar aanwezig, wc's te lang wachten - bij vrouwen weinig tot geen wcpapier- t bier was op een gegeven moment op en de flugel ook(dat hoort niet op zo'n feest)!!
Heerlijk die regen:d Superfeestje:d
_Lin,,
Super Feest :respect:
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
1 woord GEWELDIG!!!!!!!
Was echt coolw... ook het stampen in de regen...
nou het was geweldig:D
Alex S
wat een heerlijk feest! :D en zo hoort een techno tent ze zijn! vanaf het begin knallen met allemaal zeer lekkere setjes: in t bijzonder Pet Duo, Amok en Awakening :respect:
Ammie013
twas egt supervet. jammer da ik als enigste in me dierenpak was :P
Amplify
geweldig genoten :) gelukkig ff een poncho aangeschat... :)
!!!TOPPERTJE!!! met dank aan mijn mede lastminute decibel ganger! die ik overigens de rest vd avond niet meer heb gezien!!
Antrax.
echt heel erg vet. vooral early buiten. sfeer zat er goed in. de regen was alleen erg jammer vanwege het geluid...
ANUBIS666
3e keer decibel voor mij, en het wordt toch echt ieder jaar beter. superdag gehad alleen jammer dat southstylers op de main zo in het water is gevallen. Bijna heel de dag in de hardstyle gestaan, Luna en Duro super gedraaid. Oja en wie was dat lieve meisje uit DEN HOUT waar ik mee sprak toen ik zeiknat voor de hardstyle stond om 20.00uur. Ik moest opeens weg om mn maatje te zoeken. Ben later nog wel terug gelopen maar kon je niet meer vinden. jammer jammer.
Appelsien
Was een mooi feestje!!
heerlijke dag gehad was weer een geslaagd feestje! :bounce: vince draaide lekkr en vooral de laatste set was te mooi NOISE SUPRESSOR
Aureel
was echt geweldig, mooie locatie
Ava
Helemaal geweldige dag gehad :cheer: het weer, de sfeer, de muziek.. echt top (y)
Akira vs Producer damnnn (L)
B) Trippend FEEST Beest B)
het was gewoon te gruwlijk echt niet normaal meer. we waren lekker uit ons dak gegaan op de chille muziek. echt een top feest. alleen jammer van de regen.
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
Een EXTREEM vet feestje..:bounce:
B.A.M.M.
was wel leuk feesje zo in de regen... lekker stampe in de modder!!!
Oldskool it is!!
Was een lekker feessie, jammer van die regen, maar­­ had toch al een mooie dag gehad. Love the Hartje­s ;-) :bounce:
Badmutz :bier:
Zeker Mooi Feesje!! Alleen Jammer van e regen op het eind maar zeker geslaogd !!!
Was er helaas maar heel kort.. maar was toppie (y)
Be Free!!
Was een super feest!!!!
berrys
Geweldig feest .. gezellige mensen ontmoet ;) en :respect: voor de ear­ly rave stage
De meester weer aan het werk gezien :respect: wel jammer dat op het einde de buit binnen was en je maar moes zien hoe je naar huis kwam...
beukernootje
Moet zeggen dat ik het prima naar m'n zin gehad heb!!
Biertj­e:bier­:
Was echt een zwaar relaxed feest :)
Bies
Helemaal geweldig!!! Jammer van dat heueltje :O
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
billies
:kwijl:OH MY FOKKING GOD:kwijl: wat was dit een bijzonder geslaagd feesie....INDUSTRIAL :respect: :respect:
TOP!!
was weer een goeie knalfuif helemaalll gek!!
lijpheid te ziek maar wel zwaar stijl:P:D
Blubke
Super feest, Duro en Luna waren geweldig (Y) en bovendien goede afsluiting :)
Bram [Kliniek]
geweldig feest!
WAS ECHT SUPER!!! THANKS! :D
Breaza
Opzich wel een lekker feestje :D Alleen op een gegeven moment ging dat geluid weer erg zacht, net als 2 jaar terug, dat viel wel een beetje tegen :no:
Bremmel:p
zeer geslaagd feestje :d
Bris
Jammer van die regen.. maar wat een super vet feestje was dit weer..!!! Early Rave vetter dan VET !!!!!! :bounce: Whoeiiiiiii...
Was wel weer een gezellig feestje. Werd ziekelijk hard gedraaid in de techno :). Jammer van de regen en dat doordoor eigenlijk de gewenste avondplanning niet door kon gaan. Industrial was jammer genoeg niet overdekt namelijk :(. Verder me eigen erg goed vermaakt!
C 2 Tha arlO
Was weer goed feestje voor de korte tijd die ik er was B)
:respect:
C(l)
Was Weer Een super feestje! Prima Vermaakt:)
Carloss...
Was weer een super geslaagd feestje ;):p:P
CED79
mooi feest hor...knakkers waren waren vet
chantal_82
super feest(y). heb me goed vermaakt daar. vooral de sfeer in de hardstyle tent was super.
chrizzle
Overal lekker geluid, meeste stages zelfs TE hard. DJ´s die ik heb gehoord hebben allemaal extreem lekker gedraaid. Super sfeertje @ jump tent de hele tijd. Alleen wegrijden daar... pff stonden gewoon 45 min STIL, terwijl we naast de ingang geparkeerd stonden, waar ging dat over?!
Chrizzoo
Echt dik feest:D vooral @ Industrial.. maar vond op het einde zlfs de hardstyle goed klinken hoe komt da nou :P
:respect: was zeker een goei feestje, regen was wel minder, maar boeit niks.. Duro was heilig
ClubbinHero
Top feest! Vooral goed vermaakt bij Luna en Duro! :bounce:
code22
was wel leuk heb me goed vermaakt :bounce:
cosmo:­bounce­:
mainstage was echt super geluid
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer:D:D Echt top!
Curly-Dance-Girl
:respect: BASS D :respect:, wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant :p twas super met je! Dikke (K) en :hug: voor jullie!
D'N PUUKERD
was een zeer goed feest volgend jaar zeker weer en de lokatie was ook perfect
Da Hardbass
Heb betere DB's meegemaakt! En het moet gewoon weer een nachtfestival worden!!
Dafkuh
Damn Wat een Feest!!!! :D:D :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Dj Paul & Dj Rob :respect:
DaMi
was ect te gek staan nu nog op de camping gezllig groepje weer zeeland bedankt wahaha :respect: Tommyknocker :respect: echt een wereld set keurig man !!!
Dannyehv
echt weer een Geweldig feestje :D
De House Paus
BETERE VERJAARDAG KENDE NIE HEBBEN - nondejuu wat zijn deze feestjes heerlijk
De Puta Madre!­
het was helemaal top, alleen op het laatste regen, maar ja mag niet klagen met het goeide weer van de rest van de dag
Deebo
weer prima vermaakt.Top dag gehad.
Defqon.1
Heb me prima vermaakt! (Y) Regen? Lekker belangrijk! Gewoon doorgaan :bounce: €0,50 voor de WC!? Beetje jammer weer... :x
Di Gorpi
Toppertje!!! Echt een zeer vet feest (Y) volgend jaar zeker weer :D
Dikke_­Tinus :honger:
Begin was erg lachen (11.00-12.30), toen stuk minder maar vanaf een uurke of 5 's middags werd de muziek (jump) weer wat beter en werd het alsnog de moeite waard! Toch wel geslaagd dus, jammer alleen dat het zo ging regenen toen we net lekker bij de Early stonden te geven.
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
Het was gezellig echt naar me zin gehad alleen de regen was minder
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
cool festival flink bezopen alleen jammer van die regen 's-avond
DJ Henk
geweldig weer vooral de Techno en Industrial :cheer:
DJ Hyperactivo
Was weer een geil feestje!
DJ Lippie
aay
Dj Tweaker
was weer een topper vandaag :D geweldige dag voor in t geschiedenisboekie
DJ-MAC-D
vet feest zeg volgend jaar weer jaaaahh toch
Dammm Dj rob wat een lekkere set in de oldschool heb andere tenten beetje gemist haha
Heel geslaagd feesje! geluid in de hardstyle tent en main stage echt super. Er werd super gedraad (southstylers, pavo vs isaac, Prophet enz) kortom geweldig!
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
was weer een zeer geslaagd feesje :)
early rave was super!
Dr. ePhil
Amok en Rude Awakening!:respect:
Dr. Gonzo...
Feest in één woord : Technoboy :respect:
dubbeldd
WAS SUPER!!!!!
DulluH
geslaag feestje:P:D alleen jammer van de regen:P volgende jaar zkr weer:P
Eef :mixje:
ja lachen :D.. en als het regent, verstop je je toch gewoon in een KRAT? hhaha :bier:
Eefjew­entelt­eefje O:)
Geweldig Feesie.. Overal naar me zin gehad :cheer: Jammer van de regen, maar (L) me Poncho :D
:respect: TOP FUIF :respect:
el PEDRO!
Fucking bruut!!! En heb een beste pieeeeeeep nou!! Ongeveer de hele dag voor de box gestaan in de hardstyle tent:D TOP FEESIE (Y)(Y) Technoboy DAMN jij ben altijd de enige die me echt los krijgt! Zn zet was echt geil! En nog 1.5 uur ook :D:D
Endymion [Bas]
foto's decibel outdoor 2006 op endymion.nl
Ennair
Partyraiser na n half uur (Y) Tent zweeterig en heet ma goed vermaakt!!
EPHEX
VET!~
Eric Greenfield
Geweldig feest! :respect: Stanton :respect:
YES!! wat een geweldig feest :D Heb he­t prima ­naar mn zin gehad in de stromende regen :yes:
GEWELDIGGGGGGGG :respect: Superfeest gek hahahaha heerlijk genoten, Baggerhakkuh!!!! masterrrrshit!!!!
Fabien '
Super, in een woord geweldig, en dat het begon te ­regenen was juist mooi, regendans op southstylers, HARDSTYLE :­respect:
Ondanks het slechte weer wel een zeer vet feestje :)
Femmos
Was echt een geweldig feest...Decibel blijft bijzonder voor ons: De eerste keer dat we gingen waren we er net achter dat er een kleintje op komst was. Dit jaar de regen die een gezellig sfeertje maakte!!! Met z'n allen in de modder stampen heeft toch wel z'n charme. Muziek was top en de mensen gezellig!
:respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
heb het erg naar m'n zin gehad, eigenlijk alleen maar bij de early geweest :bounce:
super feest!! jammer van het openbaar vervoer heen en weer
Flexy
teveel terroristische aanslagen
Super leuk,,,veel bekende helemaal geweldig :D
Floortje Floor Floor
Lekker feestje... Vooral bij de hardstyle en de main (Y)
Foxhound
goed feest. alles tog wel goed geregeld. partyraiser was de man!! industrial en early rave erea's deden het tog
Freaky Mouse
Vet
was echt een SUPER feest NOIZESUPRESSOR!!
Freakymiky
M'n eerste Decibel, maar meer dan geslaagd!
Frequencies
T was lekker hor
Fritske :cheer:
Geweldig 8).. jammer van de regen maar daar is nix aan te doen
fucker jovi
zoo menn k space hem nog
Funkie­MamaXa­vi
Lokatie was mooi, alleen te groot.. Veel bekende gezien (y) alleen jammer van de regen idd.... Had er meer van verwacht :jaja:
Furdock
Super! Prima naar me zin gehad(Y) Darkravers love island erg gezellig!
Gerald
Top feestje weer :D Geluid ook overal lekker hard! Weinig last van de regen gehad! :D
heeeeerlijk gestampt weer! bij de southstylers inderdaad lekker buiten blijven staan! en doorstampen :) was leuk:)
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Gewoon adje
was geweldig
gietahh
echt kk vet :D was cker vet lkker gek doen :xtc:
Gijs!
Heerlijk feest!!! Mijn held van de dag: Tatanka. Wat ging dat r aan toe zeg:)
Het was een goed feest, techno en early zaal b).
GizmoNL
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen;) viel nog mee met voorspellingen..
jaja, twas weer Gezellig :D :bounce:
h4l-jell:b­ounce:
TOPPIE(Y) vond de locatie niet egt geweldig, maar het was cker wel zo VETT:D:D (jammer dat ik dan me voet moet verzwikken over de flesjes:():P
Haagsehoolie
Was weer helemaal losjes :bounce: en Zwaar gezellig.echt helemaal perfect.:respect:
Happy joy joy!­
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! :jaja:lekkere setjes van :respect: dj rob /joe,ruffneck vette shit man (Y) unexist gekke terreur! darkraver en :respect: DJ STANTON :respect: helemaal los in de oldschool :jaja:
Hardcore Heavyweight !!­
Noisekick !! :respect:
Hardcore Infinity
Neophyte, Day-Mar, Noize Suppressor... :D Heerlijke dag, en een beetje regen mocht de pret niet drukken !! Alleen betalen voor de wc? Natte draaitafels... boxen die kraken... :P
hardcore terror MoH
nou het was weer een supper feesie hoor mensen vlink uit me dak kunnen gaan hahaa:P:D aleen de regen was wat minder maar ja volgend jaar beter hoop ik
weer een heerlijk feestje gehad...~!! alleen barindeling mag de volgende keer wel beterr...
hardco­refrea­k->vallard!­
was helemaal top feessie!!:respect:
hardco­regirl­l aka terror babe(L­)BaZzm­aze
woei woei...was een super feessie, alleen jammer van de regen maja:)lekker gehoust:)
mooie lokatie, tot aan de regen zeer goed te doen,heel veel bekenden en nee, Jo is niet kwijt, maar die zat ergens anders :)
Super vet!!! De Techno tent was the place 2 be!! Pet Duo & Ruffneck :respect:
Decibel was vet feessie alleen die after was zwaarder hahahaha!!!!!
Hardstyle minded!!­ - - Björn
Heerlijk feest! D-block S-te-fan lars tindy tatanka toppers!
Hardst­ylePas­sie
het feest was geweldig alleen de regen was minder en B2S heb het beter georganiseerd als bij emporium
Geweldig feest! :bier::D Feesten in de regen tijd­en­s Chary Lownoise & Mental Theo te vet gewoon!! ­:bounce: Kortom, een mooie ervaring rijker..
Harry Nak
Helemaal top, keihard los in de plensregen op de op­en air tijdens Lownoise & M.T. , kippevel
heejha­llomet­mike
WICKED DUDE ..
Here's Johny!!­
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers :respect:, en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super :respect:, ook :respect: naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!:D
Herm
zker wel een beetje dolll
Heb me erg goed vermaakt :) Lekker geschranzt en leuke mensen daar :cheer:
housechica
zeker een heel geslaagd feestje mooie lokatie en met het binnenkomen allemaal goed geregeld:)
HuiGeNz
superfeest :D
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
iGwenda
Fantastisch!!! :respect: Noize Suppressor :kwijl: :respect:
:jaja: Decibel 2006 is er weer 1tje voor in de boeken hoor :bounce: :cheer: :bounce:
iLo_013n
Super feest! en natuurlijk mooie locatie :D
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
ja moet ik er nou nog op zeggen................ toppie feestje en dark raver superrrrrrrr :respect: volgend jaar weer :bounce :woop:
Ivanho de la Penja
Heb me meer dan prima vermaakt, ook op de camping veel gelachen! Denk nie dat het volgend jaar weer Decibel is bij de Beekse Berge!!! :P
J-Bo's event support
South Stylers..150 man die schijt hadden aan de regen en samen met de heren bleven door feesten. De regen was geen hinder voor mij en de hele middag zelfs genoten van de zon. Vond het weer een geweldig feest. :yes:
J-olie
Was zeker relax :D..! See ya next year :cheer:
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag:D
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
Was een super feestje!hehe lekker wezen noedelen;p
janine83
Heb het echt zeer goed naar mijn zin gehad! Echt een superlocatie, mooi opgezet. Best wel getroffen met weer. Werd super gedraaid overal. Volgend jaar zeker weer!
Was helemaal leip alleen kut die regen in de namiddag :(
Jappie.NL
:bounce: heb me prima vermaakt,leuke mensen,goeie sfeer en`t weer was ook wel prima al met al ;) :respect: voor de organisatie !!!!!!
Jasper ®
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat war­en de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bez­ig :respect: Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op :D .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
Jeff_
jammer van de regen, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. fet feest gewoon
Jefferson: Raver ofwat...­B)
Early Rave stage was geweldig:respect: wat een geluid:| verder echt een topfeest, jammer van die regen op t einde maar dat heeft zeker niks afgedaan aan dit feest:D
Jeroe/\/
Decibell Love Yaaaa
Jeske!!
t was super!!! tis mar goed deh we niet smelten he ;)
Joost kuul
Super feestje!!! T einde vooral met al dat vuurwerk
jorkie.nl
superfeestje gehad! wel veel liggen lopen, hadden ut beter wat dichter bij elkaar kunnen houden
JP:bounce:
was echt een superfeest:D:D:D vette lokatie(y) bier smaakte weer prima:bier:
Julie.
Vette Shizzle
JunKim_­XL™ [UZ] O:)
Uhh was wel vetjes hoor, ff stampe in de regen HOPPAAAA!!! en de set van DION :respect: was natuurlijk weer super!!!
Juulleke
Heeerrrrrrlijk feestje!!! Hoogtepunten: Nossie, Charly & Theo en de scratchmaster Vince natuurlijk! Lekker onverschillig in de de regen hakkeee. Lasershow bij main was ook zeer de moeite waard!
kut regen maar wel echt super
K3vin!­ :bier:
Hhahaha, de regen was vetste van hele feest!! Nog nooit zo iets vets gezien! :respect: voor de mensen die bleven staan hehe
KalePu­nkGabb­er
ouwe styl hakkuh het gekste; early en jump waren het beste vett feesje!!!Poncho hakkuh lukt ook
Was weer kk gek feessie.. Chosen Few was mijn held van de dag :respect: Vorig jaar Decibel was wel vetter maarja!
KEF
echt wel een geslaagd feestje,,en die regen dat was nog vetter hahaha
Helemaal waus weer!! Zwaar kikkuh....!!
Het was echt super! Heerlijk staan stampen in de regen! Onvergetelijk! :respect:
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. :respect: for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt:P
Klompvoet
decibel was gewoon te gek
Kloostertje
heb me absoluut vermaakt in de hardstyle, jammer dat deepack aan het kutten was en dan de tent pas los ging bij 1 2 STAMPUUh... maar je ken niet alles hebben, maar technoboy wat een held :respect:
knakkie_1982
het was tering vet alleen jammer van die stink regen en dat ik iedereen kwijt was en het vreselijk koud had
Knaller :bier:
partyraiser :D
knock,knock
was weer eens een super feest
Koefie!!!
Was weer een goed & gezellig en een lekker knalluh :D
Het geluid bij de hardcore kon veel harder
kuwaiti
Vet feestje was weer super
Kyraaa
het super vet alleen jammer dat het begon te regenen!! verder was het me eerste feestje en ben ik er dik tevreden over :)
L@­dyKlènne..;­P
Zeker beter dan de laaste defcon...:yes: Een dikke - punt..1,5 uur over doen om weg te komen op de parkeerplaats..maar gelukkig was t wel gezellig met de mensen om ons heen...(Y)
heerlijk genoten alleen jammer van de regen :(
Het was egt geweldig met mijn schatje(L) verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist..:( En de regen tjaa poncho's he;p Maar volgend jaar:no: Denk het niet..:/
Gewoon helemaal klasse :respect:
jaaaaaaa was weer super na 3 jaar gemist te hebben ZEKER weer van de partij volgend jaar!!:D
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
Leipe Shit Ouwe'
Hardstyle was echt Vet!! DURO en Tatanka:respect: The Prophet moet weer een x nieuwe platen gaan kopen..
VET ja..NOIZE SUPPRESSPOR :respect:
Li-z
Zeker geslaagd !!
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
geweldig feestje..alleen jammer dat het ff regende
Linez
We melten de mensjuh van Decibel, tis ze lekker niet gelukt... Onweer was gaaf vanuit de techno-tent... Industrial rulede BIGTIME! Day-mar is mijn heldin en Amies zien we terug bij het afval :P Ruig was het met t Jumpmeisje en Gijs nam zn timetabel mee naar het volgende feeske! Pijnstillers, alcohol en antibiotica waren de shit voor dit vette dagje feesten :D
Linkshandig
Niet naar mijn zin gehad. Early rave was bagger en daar kwam ik toch echt voor. Lokatie is niks. Decibel moet gewoon terug naar de Binnemaas.
GEWELDIG !!
LoneCowboy
Heerlijk feest, regen was lachuh :D Mindere was dat de tas van m'n maat gejat was :(
LORD ENZO
was weer helemaal te gek goed weer b2s ga zo door !!!!!!!!!!!!
Lord Terror
mooi feesie.. zelf de regen kreeg ons nie weg dus............. DIE-HARD till the end
Wat een feest.. wat een feest
ik had meer regen verwacht,
Lydidia
Vond het een vet feestje. Jammer van de regen en chosen few :S
Maarssenaar
zeer goed
maglite
hou op schei uit, nat kinderfeest!
VET,,,, wel klote die regen tegen de avond
MaiKsKe
Jah was weer supper alleen de regen maakte het druk in de tente da was alleen klote maar verders Toppie :D
Mandy (6)
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn ­zin geh­ad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben ;p En o­p de mainstage die lasers :kwijl: En bij de­ early Mentol­ Theo en Charly Lownoise haha die ouw­e nummer ech­t lache :bounce: Op naar volgend jaar :cheer:
MandY!O:)
(Y)
Mark_ster87
Weer helemaal LOS!:bounce: :respect:Catscan :respect:NOIZE SUPPRESSOR gruwelijk die bas :D
Mass *
JA, lekker feestje :D Beetje jammer dat het geluid zachter moest :(
MC Tha Watcher
echt een crazy feest :respect: goed gezellige puinhoop :jaja: MC Raw & Distortion :respect:
jaha vet!! de weg kwijt
WAS WEER KNALLE.! :D
Men-Oh
Was super gezellig met onze groep, maar het feest op zich had niet zoveel bijzonders vond ik. Lokatie van vorig jaar was 10x beter...
Men....
Superdik feest, alleen jammer van die regen!! Maar kheb me wel uitstekend vermaakt...! en de wc`s waren ook lekker super schoon!!!!
michel_bouli
:respect: Karel laaggeluid & Mentale Theo :respect: Wat een vette set..en wat een sfeer kan een stortbui brengen dan :D:P Ruthless draaide ook erg VET!!! :respect:
Michellûh..
Vet Feesie..!!:D
MIGEILUS
Echt Super feest! Shit wat was het snel voorbij...
hij was weer lekker alle dj`s :respect:
Mike Velthuijsen
damn gewelig,.. DECI aan de top(H).. Main was super.. jammer van de regen. verpeste me pret NIET btw
Mike..-
oke dan! evil activities, charley lownoise & mental theo,dj paul,tommyknocker & dj panic :respect: top feestje, alleen jammer dat tijdnens noize supressor et geluid echt bagger was!
Mikey 2much
Meer 'n socialising event, de hele dag staan ouwehoeren en niet echt staan feesten. Vorig jaar veel beter.
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
MiRELL@
Ik vond het gewoon echt SUPER-vet(Y):cheer:
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Mister ??
me gekste decibel van de 4x dat ik nu gwst ben!!! weekend lang in zo'n huisje op het park is ook echt helemaal te gek!!!
Nah ni lulle het was gewoon een moeiluk kicke feessi jammah van de rege ma opperbest vermaakt van A tot Z ;p
Mnonnie123
TE LOS VOOR WOORDE GEWOONN!! :respect: noize suppressor
Molshoop
Het feest was speciaal door het baggerweer!!! De muziek vond ik tegenvallen, vooral de hardcore, maar de sfeer vond ik geweldig.. allemaal los in de regen, echt vet!!!
heb me goed vermaakt! :)
Jaaa was gezellig :bier: Heb me goed vermaakt !! Tent was wel heet ja..
Mr visiter
Great Feeling!!
Was weer een leuk feestje!
Mr.Sven
Goed vermaakt alleen vielen de Dj's mij tegen :respect: Evil Activities :respect:
Mriennn
Super (Y)
MrPooL
topfeest was het gewoon,nie normaal including me!!!
Mus' ®
Geweldig wat een feesie:p
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
:respect: DECIBEL OUTDOOR BEEKSE BERGEN :respect: Topper van een locatie/ geweldige sfeer. VOLGEND JAAR WEER!!!!!!
Neomi!!
top feestje:D, alleen kut weer:@ maja
zwaar gaaf hea suus
Nevz
Geweldig feest daar op de beekse bergen, lekker geluidje en vette setjes gedraait in de Hardcore-Area
NiekozZ
vet feestje :D
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
Nippel FR
top feesie, met de regen kwam er juist extra sfeer, die ik een beetje miste! (Y)!! stuitere!!
NiQa
Helemaal een top feest!!!! Jammer van de regen maar verder helemala te gek!!! :bounge:
wat een heerlijke vage bedoeling was t!!! zeker erg vet... enneuhh beetje regen ga je niet kapot aan mense!! kom kom!!doorstampe!
ging wel defqon was beter, maar waar blijven de foto`s ????
NrG010
distortion, rob&paul, stanton, panic :respect:
Rrrrrrrammen.. ...Fokkin vet gedraaid :yes: AMOK :respect: kippevel gewoon..wat een ontiegelijke set
O:) Eefje het Toverteefje O:)
in 1 woord een geweldig verjaardagfeestje :D :bounce::cheer:
Goed feessie hoor, eff jammer van de regen...daar zijn tog tenten voor.
Olliee
Wat knallen:)
OmeMini
Akira is de MAN!!!:D
vet hoor heb me prima vermaakt :respect:
KK vet! Decibel see you next year!!
charly en theo :D
paarhaas
Vanaf duro was de hardstyle mooi. Maar daarvoor was Neophyte geweldig. Het hele feest was super. Ik wil weer terug
mijn held van de dag die gast met die smurfensokken die ff was wezen zwemmen :vaag: voor de rest was t wel een super feest
Paratronix
(y) Volgend jaar weer!!!!! Bryan Fury :respect:
Party Penkel
super feestje, vooral early open air:respect: alleen zeiknat geregent:/
partypind@­(vld)
HET WAS G E W E L D I G weer B2S Bedankt en Dennis(Panic)volgende keer NEEM ik jas gewoon als het regend LOL!!
PartyWiel
Noize Suppressor goede afsluiting :-) Vet feestje verderr !!!!
Patty:loser:
.:P Grandios :bounce: (Y)
Paul Ajay
Have you ever been mellow :bounce:
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
Penis
DIE HARTDCORE TENT KLAPTE ER FLINK OP LOS NOIZE SUPRESSOR WAS WEER BRUUT!!! NOIZE SUPRESSOR RESPECT!!!!!!!!!!!!!!
Perzik
zeker wel een mooi feestje, jammer van die regen.. verder alles zeer goed geslaagd
Heel erg vet!!! En de regen gaf de dag net wat meer glans...
PhoEbster
was lache.. dit jaar cker weer
Echt een zwaar Top Feest!! nog beter als vorig jaar!! & Volgend jaar zeker weer!!
Pien010
LOS LOS LOS prachtig vond ik t !!! De regen en daardoor drukte in tenten en de ranzige sopvloer binnen en buiten zie ik dan ook graag door de vingers :D
pieter paard
vet
hoe verschrikkelijk lekker ws dit feest dan echt niet normaal meer hoe hard er is gestampft
Pimmeke
Lekker feesje hoor!!!! Eerst warm weer en de regen kwam lkkr optijd om ff lkkr af te koelen!!! was heerlijk hakkuh in de regen hoor!!
Pippiej
Geslaagd Feesiiej.. Volgende x Zonnetje En Het Is Compleet..
Pipster
Was weer een TOP dag met lieve en leuke mensen....!! Thanx...! (k)
Plianca (6)Master of disaster(6)
Jaaaa, was weer helemaal geweldig!!!! Begon warm, daarna lekker nat van de regen, maar we gaan gewoon door hej :P
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
PMA
GEWELDIGE DAG! Neophyte en Dione de helden van de dag :respect:
Was egt een fucking vet feessie alleen jammer van die regen :( :P
heerlijk feessie jammer van de regen
Prime Suspect
helemaal geweldig! goede sfeer, er werd super gedraait! en ja die regen, ach het heeft wel wat beuQe in de regen! Southstylers in de regen :respect:
B2S heeft zichzelf overtroffen met de decors! De mainstage was super! Veel bekenden gezien en een hoop lol gehad!
QLUBTEMPO
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
gewoonweg geweldig !!!!!!!
R-Search
Superfeestje :D volgend jaar maar weer denk
R-Ðixx
Thank You B2S For This Master Festival & Technoboy sluitte te Grof af....!!!! :respect:
RAAR MAAR WAAR
zeker een leuk en goed feest goeie sfeer ;)
ram B ofwat ?!­
AUWHOORNEET wouter en ich woare weer SJERP !!! :bier: :vaag:
RamPag3
leuk feessie jah!!
een zeer goed feest, muziek stond echt hard (niets mis mee)
Raving Butterfly
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. 8) Maar verder (Y) op naar Q-base! :bounce:
GEWELDIG.. noisekick egt geweldig!!
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
Rietjuhhh
Super feest gehad, alleen dat geluid mogen ze volgend jaar wel beter regelen :S
KK VET FEEST
robbie's
echt top feest jammer van de regen:S
Roberto Corleone
Leuk feestje was weer goed begaaie
Robijntje!
GRUWELIJK FEEST!! topdag gehad met al me moppies (L)
super feestje:respect:
roomsterr'
:respect: Heb me absoluut 100% vermaakt, Wel jammer v/d regen, maar dat mocht de gezelligheid niet minder om worden ;). Briljant feest!
Rosio
SUPER _o_
Roy B)
4 dagen lang Beekse Bergen was nog beter dan GEWELDIG !!!!!
Royke1986
volgend jaar weer beekse berge zwaar geschikte lokatie
Roytjh
was zwaar knalluh in duh reguh:P
geslaagd feestje!! volgend jaar zeker weer een decibel (en ohh wat n geluid bij sommige podia :D)
S andro
gewoon een zeer geslaagd
:respect: jump area :respect: super kicke!!! :D
sanne (6)
had er meer van verwacht :( was té druk bij de hardcore tent :|
Sanne:­bounce­::bier­:
prachtig prachtig, paul en rob:respect: heerlijke set, das nou echte muziek:bounce:,Limburg/Zeeland:cheer: zoals altijd weer van de partij, geweldig!!!
SARAAAP(L)
super leuke dag gehad (L)
Schranzloos
Super feestje, dank naar de regen daardoor kwam er wat plek vrij...
Serenity
Dj Rob bij de oldschool, CL&MT, Bass D en Gizmo!!
sexy blue eyes
:bounce:
Sharky
Was een Zeer Geslaagd Feestje Early Rave :respect:
Was goed georganiseerd, behalve dat het bier op was dan zodat je heel lang erop moest wachten en dat het geluid bij menthal theo en charly lownoise uitviel. en ze hadden misschien meer eet en drink kraampjes neer moeten zetten.. want het was gewoon te druk.. Maar het feest was verderz super(Y) en ik vond het ook wel een mooie locatie(Y)
Shizzle Tizzle
Superfeesje! :respect:
super feest :respect:
Sjannes
super feestje alleen waarom helemaal geen coole poncho foto's??? wat kunnen mensen creatief zijn met een stukje plastic hahaha maar echt lekker feesie!
sjimbo
Wat een geweld in die techno tent! Jammer dat er iets fout ging bij de set van Nosferatu! verder prima vermaakt! TOP!
skatjebommel
echt weer een heerlijk feestjuuh heb me goed vermaakt zoals altijd beetje jammer dat het ging regenen iedereen wilde naar huis behalve ik :(
Skunk'd
was een leuk feestje, ik heb me wel vermaakt. niks meer en niks minder
schranzelicious!!
Slankie...
hop hop hop helemaal geak hoor :respect: BASS D :respect :respect: TECHNOBOY :respect:
super gezellig en het weer drukte de pret niet :P
vet
:respect: Super Feest super geluid en leuke mensen :D alleen de plee's kunnen beter gadver
snijplank
ik vond het te groot en verkeerd in gedeeld jammer en ze hadden de tenten beter moeten indelen ik nog nooit zo veel mensen zien eten op een house feest ik ga al 15 jaar
soske
grapje
gemisr op naar nigtmare
stefan
Geweldig feest alleen de industrial hadden ze naast de hardcore moeten plaatsen.
Steindenaar
volgend jaar weer :bier:
Stippe­llijnt­je a.­k.­a.­ De tripka­bouter
PRO PONCHO!! Vet gezellig bij de early rave in de stromende regen!!! :cheer:
Die industrieele tuin was wel geinig hoor :bier:
StuiterSidnO
GEWELDIG ! Dat zegt genoeg ;) ! Volgend jaar weer :D ! MEGA Dagje gehad :respect:
SUSIE O:)
was gezellig :respect:
Suzz!
Echt heel erg vet!Jammer van de regen maar dat heeft het feest absoluut niet verpest!
Feest was Top!
swimzie
aaii lekker feessie, gratizzzz:p het zijltje bij de hardcore zaal stond gewoon open:cheer:
Tammys_
Gruwelijk vet & int begin best mooi weer! Jammer vd regen! :/
Tanja.
was zeker gezelli! enne stuf?? nog motte noedele?? :roflol:
TernTerror
Decibel 2006 was weer zeer goed...:respect: Early Rave Area :respect:
Terreur_­op_­Wielen
blubberbel was wel geslaagd super goed vermaakt alleen niet makkelijk met me stoel door die zooi foto's komen op www.worldofhardcore.cjb.net
T Was egt een Vet Feestje:recpect: Alleen De industrial Hadde ze naast de hardcore moeten plaatsen
Terror_­Eendje
Werke als crew op zo feest is zker ok vooral die mense bij bar7 die door stonde te stampe bij mentol theo en tjarie lonos ofz. super tof... groetjes bar personeel.
Ik ben vandaag pas bij aan het komen dus zal wel n goed feestje geweest zijn dnk ik zo
the b@­bes .....­
het was een top feest lekker knalluhhh
THE EMPIRE OF SHADOW
VET MAN ECHT KK BRUUT GEWOON
The Machine
Mainstage was echt bruut, daar kommen we voor. En Roy: "Dit wordt te..." hahaha: DISCOSNATZ!
Thin White Duke
Helden feest :bounce: Zelfs die tering regen kon het feest tijdens charly en theo niet verpesten, uur lang kippevel, GEWELDIG!!! Come show me your hardcore feelings...:P
Geweldig feesje.. Tatanka,Technoboy,Prophet,J.D.A :respect:
TimoH-023-
Was weer een top feesie alleen jammer dat het ´s middags toch nog moest gaan regenen!!! JDA met Outblast :respect:Helemaal top!!!
zeker vettt !!:D
Tjapke
BahBah, wa was dit weer smerig Vet zeg......Whaaaaaa.... toppie oppie,
Toine [Break Zero]
Superrrrrr !!! Echt goed vermaakt! Jammer van de bediening bij het eten-drinken af en toe.. maarja (Y)
Tommy-Lee
Was echt super n de regen met Charly Lownoise en Mental Theo .. Decibel was weer geweldig!!
decibel was egt een mega vet feestje ragte er goed op in de hardcore zaal!!!!:D
tongboy
nou het was gewoon een top feest wau wel langer door gan dan 11 uur
Tony the Torment
locatie was goed verzorgd, alleen vond ik t allemaal een beetje langerekt!! t geluid was in alle area's ook niet optimaal!! regen heeft mijn niet zo geboeid!! lekker veel bekenden!!helden van de dag zijn toch wel RAMON en THEO, UNEXIST en AMOK!!!! rogier en bob wij moeten weer eens vaker met zn 3en op stap gaan!!! en nog ef lekker rondgebanjerd met een hele leuke en lieve meid (damm, i'm falling in love with ya)!!!! oja en mn auto ziet er nu uit alsof ik de camel-trophy gedaan heb!!!!
Toonypack
Leuk feessie,jmr van de regen en blubberzooi,maar daar moet je schijt aan hebben :D
Was weer een topfeestje(Y) De meeste tijd in de Hardcore doorgebracht en we hebben ons daar goed vermaakt :bounce: De regen kon de pret niet bederven iig..(Y)
TriX in tha MiX
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan:bounce: Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot;p hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
Tumult
:| qua regen , was wel een relaxt feestje ondanks ­dat, goeie sfeer enz. jump en de industrial waren d­uidelijk het gekst :yes: mooie aankleding, alleen weer veel te duur
TuningBeats
BIJ JUMP SLECHT GEDRAAID verder wel top veel bekenden
vage:b­anana: TOEB
GEWELDIG GRANDIOOS!!!
Het was cker wel n vet feest, heb me het meest vermaakt in de Hardstyle area en Main Stage was ook wel te doen, en de afsluiting was (y) !!!
zwaar geweldig gefeest daaro mensen was een toppertje
Het was weer Superrrr :yes:
leuk feesje gehad met me mattiezz :D lokatie wat minder als vorig jaar
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
Nat maar wel relaxed...
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam..:D gezellig feesje!
het was toppie...liegebeestjes haha
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
wolt3r
superfeest!
xXDaph­ne1987­Xx
Super feestje!!
yamaha rider
was een zeer goed feest en volgend jaar weer hoop ik
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
Yo-Liekah
Was zeker een geslaagd feesje in de achter tuin!!! :D
Wat een vet feest :bounce: :D
Zebra's ruiken vreemd
Zeer zwak...
Heerlijk los in de regen op Akira, Tieum en Noisekick :respect: in 1 woord GEWELDIG!!!
was zkr vet(y)
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
||LOOS||™
zeer lekker feest en zeker goed vermaakt :D de regen was ff minder maar daarna weer lekker door :D
~ Spacekonijn ~
Het was echt vvvveeeettt!!!!!! (whoei)
~Will-o'-the-wisp A.­K.­A Dwaall­ichtje­~
Vet feest hoor, echt gezellig!!! En wat die regen betreft SCHIJT AAN!!!
~~Straal~~
het was een gruwlijk feest. lokatie was super. ik heb me erg vermaakt bij Darkraver's love island. Darkraver draaide geweldig
©
:cheer: Kej leuk --> Vince :respect: jammer dat de witte wijn op was en van de regen!!
©@$
heftig feest, alleen de tijd ging te snel en de regen was kut

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)