Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1938), A.D.HeiDie (1922), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2640), anoniem (1604), Error Chick (1535), Markiez (2925), L.aD.ii - B.amB.ii (1154), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1093), anoniem (1145), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

egt un masterfeestje weer alleen zo jammor van de regen.. :(
!!!_­Martijn_!!­
Evil Activities Don't blow the speakers... en Jump Style was super! Mooi feestjuh en veel mooie meidjes :respect:
Was een top feestje alleen jammer dat het begon te regenen aan het einde van de middag
zwaaaaaaaar vetttt :P!!!!!
Jaaa was Opzich best wel vet.. Het weer zat ook lekker Mee!! :P:P Alleen dan die latere Regenbui mar dat was de afkoeler van de dag.. .. Verder was het wel goed te doen.. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
'Amy..
INDUSTRIAL :respect: .. zeker goei feestje! zelfs de regen het t nie verpest.. gwoon deurgaaaaaaan:)
((@s))
Was echt super! Volgend jaar weer! De hardstyle tent vond ik het vetst!
((Sjordy))
ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
(6)Ais(6)
hardcore was super :bounce: En wat was ik blij met de industrial :kwijl: stampen in de blubber bij noisekick was gewoon bruut:D
(HuMaaaaNy-BoYtJuH)
ja zo van da het gewoon zwaar de bom was
(L)Nat­alie(L­)
Was helemaal geweldig
Top feest, organisatie was ook helemaal top. Early Rave :D en de Hardcore zaal waren het einde. 1 min puntje dat er betaald moest worden voor de wc
(N.­O.­D.­)Tytanius-VLD(N.­O.­D.­) *­FB*­ [+­1]
wat een zalig feest :D echt super naar mn zin gehad en vooral zo vaag als de tering :vaag: :P
beste party waar ik ben geweest.
* de Kale *
Wederom super feestje !! Alleen FUCK de gemeente met geluidsoverlast :S Oja Hardcore tent volgende keer maar meer open maken ?!!
* Zahne
Nondeju wat was het vet :jaja:
*!­ [B]renda !*­
Wat een MEGA feesie weer (Y) :respect:
**[MARCEL]**
super super super!!!
**Joycee**
Was echt een super feest ! :D
**mariss**
SUPER GAAF FEEST :D:D
**­Robertjuh**­
beetje jammer van t weer...maar de sfeer was goed!
*­><*­Roel V*­><*­
geweldige set van Duro, zoals alle eerdere edities wederom geslaagde Decibel!!
geweldig
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
*david
lossssssssss
*ElleN__(F)
kai vet
*RisS*
Leuk leuk leuk :)
*Sid*
Vet feestje weeral. De grand finale van Panic...Krijg er nog kippevel van :-p de regen was een kleine dumper,maar net zoals vorig jaar...blijve geve!!! :D
*XQ*
goede line up jammer van het weer
weet nie meer :P
Was geweldig :bounce: Vooral bij de Hardstyle & Jump area's geweest!
- Sharonnetje
GE-WEL-DIG !! :respect: Super feest ! En volgend jaar weer 8-) ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad (y) .. Pila & Technoboy :respect:
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word o:)
-->Ex-brabander<--
Super vette party.. afgezien van de regen errug vet, zo zie je toch wie de DIE HARDS zijn en doorgaan ondanks da beetje water:P
-=JoySz=-
Was geweldig feestje! jammer van de regen.. majah dan maar poncho aan en verder gaan ;)
-=VanDalen=-
Keer wat anders in de regen :kwijl: maar ow zo heerlijk!! :respect:
-denies*
't was te gruwelijk... (Y) geen woorden voor :D
-JOSTY-
Vet feessie...de regen mocht de pret nie drukken!!! Jappo & Tieum :respect: geluid kon wel ietsje beter bij de Industrial majah verder nix te klagen!
-TJEERD-
geen foto's???
:respect: Noize Suppressor :respect: en Los,,:D kk gruwelijk feest!!
...*­LADY...­E*...­
WHAHAHA!!!Wat een feest joh...SUPER...volgend jaar ben ik er weer!!!;p;p;p;
Twas zeker vet :D:D
..­::Linn­ie25::­..­
TOP feestje!! jammer van de regen, maar dat heeft het zekers NIET verpest!! TOP gewoon!!! :cheer:
.Gossa
heerlijk feest
Respect voor b2s!!!!!!
.¤~Hellen~¤
Geweldig feestje:Yes:
1896
heb me zeer goed vermaakt :D alleen jammer van de regen
71 Kilo Tom
De italianen waren de grote overheersers :D
:banana: Mad Schone :banana:
Duro was de beste!!!! uperfeest!
:bounce: ierus :bounce:
was leuk om meegemaakt te hebben, de hardcore tent was het leukst :D
:bounce: Teun :bounce:
echt wel weer een zwaar vet feest, ruthless draaide op de mainstage ook aardig lekker
:bounc­e:linD­aa*­
Zeker wel een geslaagd feestje:d voor herhaling vatbaar;)
Knalfeest:D:D:D
Wat een oldermachtigst mooi feest! Mooie mensen, geluid dikke (Y) jammer van de tegen, maar dat hield ons zeker niet tegen!!! op naar volgend jaar :bounce:
:devil­:Kensh­iN:dev­il:
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rr
Goed feest! Leuke lokatie! Partyraiser, Brian Fury, Rude Awakening (Y) Alleen Producer gemist :/ jammer van de regen, maar was al gauw weer droog 8)
Wat een lekker feessie was dit weer(y) Alleen jammer van die blubber bende en het lange wachten bij het uitrijden. Verder goeie sfeer en werd lekker gedraaid, vooral in de hardstyle waar ik het meeste heb staan :bounce:
Decibel bébé!! super vet!!! :respect: heb me mega goed vermaakt! voor de rest heb ik eigenlijk niks te zeggen :P
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
was een lekker feessie alleen die kkregen voorderest (Y)
;­ Infinity © ;­
Was super :D zeker beter dan vorig jaar! Robert Natus!! in de Techno :respect:
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>> **­ Ms.­ Nice **­ <<
Ik heb me goed vermaakt :jaja: Het was beter als vorig jaar ;) Het weer zat gelukkig een beetje mee overdag :) Gezellige dag gehad met friends & m'n schatje (L)
echt zwaar relax yeahhh!!! :respect: ;)
>>Simtec<<
Pet duo wat knallen die lui, goed na me ­zin geha­d, vondt alleen industrial en paar andere ­area's ­wel erg simpel ingedeeld door de organisati­e, zek­er aangezien er erg veel regen werd voorspel­d! en­ volgende keer wat meer bars of een stuk groter, d­e bar in de industrial was echt veelste klein!
twas een super feest!!
Vorig jaar was ie gewoon weg beter
HET VIEL ME ERG TEGEN HAD ER MEER VAN VERWACHT EN OP PARKEERPLAATS ZUID OOK NOG ME FRONTJE VERLOREN VAN EEN PIONEER DEH-6300R KUT KUT KUT:-(
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
[A.­B.­P.­]**­-**­KeesJeger**­-**­
Mega vet feest, flink staan stampen maar ook flink gedaast
heb echt een topdag gehad met me lekkere man en me knallertjes thnx en volgend feest weer ;) (L)
Zeker weer een geslaagd feessie!!
[NL]Hoek[NL]
:respect: evil activities en neophyte:respect: was wel leuk alleen jammer van die kut rege
[OKP] JCVD
was weer geweldig weer viel ook mee en werd lekker geknald :respect: Outblast :respect: Catscan :respect: B2S
[P] a o l o
Echt super!! de regen met poncho's was ook geweldig:P charly&theo:respect:
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig o­­ok, wat een geluidje zeg...Evil Activities :resp­ect:­ , Endymion vs Nexes :respect: Prophet :bounce: en zo kan ik nog wel even doorgaan. En­ applausje voor de organisatie!
]0$ke
het was een goed feestje volgend jaar weer
__DeB.
Was Weer een leuk Feesiee :D :D imaal toppie :P alleen jammer vn de wc :S
Heerlijk die regen:d Superfeestje:d
Zkr mooi feestje!! alleen jammer van de regen aan het eind van de middag
adje_afca !!
:respect:
Ammie013
twas egt supervet. jammer da ik als enigste in me dierenpak was :P
Prima feest! Zeker leuk gehad!! En leuke safari nog haha
Anthony G.
Supers....leuk om je weer eens te zien zusje heerl­­­­ijk Los in de regen doen we vaker para !:P!!! :respect: Early
Antrax.
echt heel erg vet. vooral early buiten. sfeer zat er goed in. de regen was alleen erg jammer vanwege het geluid...
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
heerlijke dag gehad was weer een geslaagd feestje! :bounce: vince draaide lekkr en vooral de laatste set was te mooi NOISE SUPRESSOR
AS
Zeker vet feestje :K jammer van de regen maar ondanks dat goed vermaakt :bounce:
Axel!
Echt een UBER feest, geweldig!! Heerlijk weer, sfe­­er was super, veel bekenden, music top, area's mooi aangekle­e­d, jump-tent vele malen beter dan vorig jaar, ko­rt­om prima vermaakt! Meest bij early-rave, hardst­yle­, jump en main geweest, top! Hardcore tent was­ té ­schel en hardtrance had groter gemogen.. Nex­t time­ Kris (Dark-E) solo net als Coone ;). Mega afs­luiting­ op Main, een woord UBER!(y):) Thx!
B) Trippend FEEST Beest B)
het was gewoon te gruwlijk echt niet normaal meer. we waren lekker uit ons dak gegaan op de chille muziek. echt een top feest. alleen jammer van de regen.
Een EXTREEM vet feestje..:bounce:
Oldskool it is!!
babergi
heb me zeer vermaakt :)....
Bad-Mistery-Girl
Ideaal :D
basz.­NL :aai:
SUPER Neophyte :respect: Evil Activities :respect: en met Charly Lownoise & Mental Theo in de regen vet hard los op live at london :respect: (Y) super feest (Y)(Y)
Bazzhuntahh DH
was egt knalluh... alleen matig dat ik me mobiel was verloren :bier:
Be Free!!
Was een super feest!!!!
Bels-Geak
Dope Feesie !!
Zeg kerl: ut was dan wèl un kei gaaf feesje in ut braobantse Hilvarenbeek, maarrrrrrrrr Ik zag door de druppels de regen niet meer!! :|
Berkel_­CSL [PaRtY-FrEaKeR]
was wir top feesie, prima locatie :D alleen kut van die regen
beukernootje
Moet zeggen dat ik het prima naar m'n zin gehad heb!!
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
helemaal los!!!alleen jammer van die kutregen
Bigboldy
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves :bounce: Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! :respect: Special thnx 2 for me partypeepz;)
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
het was een leker feesje was ech goed de volgende keer weer
Bil
zieke shit :) wat een feestje, helemaal losgegaan maar wc`s gratis zou fijn zijn ja, en helaas regen
Beter dan Defqon. Prima lokatie, gezellig sfeertje, prima gedraaid en alles perfect geregeld. B2S (Y).
Black Widow
Pak een punt! Het is tijd om te ................ snuivuh snuivuh!!!!!
blije eikel
feestje van het jaar voor mij, wat een dikke techno :bounce: :D
Blubke
Super feest, Duro en Luna waren geweldig (Y) en bovendien goede afsluiting :)
Bo3da
Beter dan Defqon... Alleen betalen voor wc was minder en het eten kon beter maar voor de rest alles goed buiten het weer om NOIZE SUPPRESSOR(H)
boomsieboom
im singing in the rain!!!! vond het w
BOSSI FTS
heb betere decibel's meegemaakt. en voor de 2e opeenvolgende week kk nat geworden. :S
Grrrrr... VET VET VET :P Early Rave: Dj Paul, Hardcore: Evil Activities whaaaaaaaa Kvond maar vet :P
Boxtradamuz
Was een dik feest.... Partyraiser beukte weer erg lekker (as usual).... Verder dikke afsluiter met Rude Awakening in de Techno.... Heerlijke kraakpiep!!!
BQB
Zeker leuk feessie.. alleen btje jmmr van het geluid bij de hardcore.. gemeente begon te zeiken zeiden ze :( voor de rest prima vermaakt!! :D :vaag:
enige jammere was t weer...verder heel vet
Was wel weer een gezellig feestje. Werd ziekelijk hard gedraaid in de techno :). Jammer van de regen en dat doordoor eigenlijk de gewenste avondplanning niet door kon gaan. Industrial was jammer genoeg niet overdekt namelijk :(. Verder me eigen erg goed vermaakt!
C 2 Tha arlO
Was weer goed feestje voor de korte tijd die ik er was B)
:respect:
Caatje btbw
Idustrial/Schranz :respect: !!! Unexist :yes: & afsluiting Rude awakening :bounce: ---> Geweldig feest weer :D
CANADIAN
SUPERfeest, zag er leuk uit, heb me goed vermaakt .
Carloss...
Was weer een super geslaagd feestje ;):p:P
Caspèr du Rouge
Zeker lekker feestje :D Alleen het eten vond ik wat minder :( Maaruh dat boeide nie :D Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super :D
chantal_82
super feest(y). heb me goed vermaakt daar. vooral de sfeer in de hardstyle tent was super.
chino01
TopTopTop:D
:respect: was zeker een goei feestje, regen was wel minder, maar boeit niks.. Duro was heilig
ClubbinHero
Top feest! Vooral goed vermaakt bij Luna en Duro! :bounce:
Cold as aYs™ [Fuck You All]
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad :D volgend jaar weer!! :bounce:
Colinda(f)
:D Super Feesie :P hoppataaa gas erop en gaaaaaaan :bounce: Op Naar Decibel 2007:D Bedankt Iedereen(K)
Conan
wat een super geluid bij darkravers pussy hoekje samen met vince en nosferatu!!! en daarna promo bij de techno.....dun tering!!!!
Craniax
D-Block & S-te-Fan , Tatanka, Southstylers heerste vandaag, maar ik weet sowieso niemand op te noemen die vandaag slecht gedraaid heeft; verder de MC's der MC'S , MC DV8 :respect: ...wat was het weer een super feest, vele malen beter dan DefQon...SUPER!:d
d a v i d o f f :[
Oh mensen, Pet Duo! :bounce: Echt helemaal los! :D
D i e n
echt een geweldig feestje :D prima vermaakt volgend jaar zeker weer :D
Ik vond het redelijk had zeker van het geluid meer verwacht ik kon me er niet echt op uit leven . Maar er waren wel een aantal dikke zalen de hardstyle vond ik cool , de techno pompte het geluid ook zeker door de speakers en de Industrial hoek was ook zeker niet verkeerd en de Jump ook maar ik miste de echte vette laag in de speakers en de sfeer was ook wel ok (Y) maar zeker een hoop mooie vrouwen gezien :D ik weet niet of het meisje hier op Partyflock zit die opeens vroeg of we kauwgom hadden bij de main ?
Da Lunacy
Vet feesje! :respect: Pet Duo, Ruffneck, Rude Awakening, Mindustries, Day-mar :respect: En gewoon door staan hakken in de stromende regen bij Charly en Theo !!!
Zeker wel TOP Feestje!!!:D
Daisyo:)
zker hard geknalt:P
danny20
was weer een zeer geslaagt fesstje jammer van de regen, maarjah pontio aan en gaan met die banaan.
Dannyehv
echt weer een Geweldig feestje :D
was weer een top feessie!! :bounce:
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
Dat dus...
SCHIJTFEEST! (n)
Dave turpin
Gewoon Perfect
De FEESTFee B)
Het was VET VET VET!!
De Puta Madre!­
het was helemaal top, alleen op het laatste regen, maar ja mag niet klagen met het goeide weer van de rest van de dag
De_La_KoK
ge-we-dig!! echt super vermaakt.. partyraiser :respect:
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.:)
Deebo
weer prima vermaakt.Top dag gehad.
Defqon.1
Heb me prima vermaakt! (Y) Regen? Lekker belangrijk! Gewoon doorgaan :bounce: €0,50 voor de WC!? Beetje jammer weer... :x
Delete123
Was zekers kk vet weer :D Waxweazle, Vince, Partyraiser, Panic :respect: tot volgend jaar! :cheers:
Di Gorpi
Toppertje!!! Echt een zeer vet feest (Y) volgend jaar zeker weer :D
Distractor B)
Was jammer dat we er zo laat waren en weer vroeg weg gingen, maar desondanks heb ik me heerlijk vermaakt :D Vet feestje, vette opzet ook (Y)
Disturb™
gelweldig feest en die regen dat viel wel mee de rest van de dag geweldig weer gewoon weer toppie
Diva**style
zo ver lopen was t niej, B2S was een top feest keep it going..
dj chosen few
:respect: wat een lekker feest, gezellige mensen :respect:
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
DJ Hyperactivo
Was weer een geil feestje!
Dj Mobius
kut feest!!!! alleen nosferatu & noise suppressor waren erg vet!!!
dj Mortis NL
Leuk om die ouwe gasten van vroeger weer eens gesproken te hebben :D Reiner gemist :( alleen Nossie , Rob en NS waren top (y) voor de rest maar een matig feest :nocheer:
DJ Sjek aka E-Jackt
:respect: CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO :respect:
Dammm Dj rob wat een lekkere set in de oldschool heb andere tenten beetje gemist haha
Djowie de Cowboy
Echt een geweldig feest!! met als hoogtepunt Charly en Theo! :respect:
DnX
Op het weer in de namiddag en het geluidsniveau bij de afsluiter van de mainstage na was het een geslaagd feestje
doosdees
groot maar gezellig
Dr. ePhil
Amok en Rude Awakening!:respect:
Dragoslav M.
Super feest...Alleen in Industrial en Techno geweest... :re­spect: Bryan Fury, Akira, Noisekick, Producer, Min­dustries en Pet Duo :respect:
Drazzic
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig :)
DUBbel Dwars
Echt een super feest, veel beter dan vorig jaar :r­espect: echt GEWELDIG, goed vermaakt :bounce: Pila,­ Duro, Bad Boyz en Technoboy :respect:
dus!!!
techno was lekker geluid,hulde aan ruffneck die daar draaide.
e v ii x
Supper feestje, goed weer lekkere muziek, alleen slechte afsluiting van Panic! jammer..
Bohhhhh PET DUO (Y) :respect:
ed edd n eddie
goed feest goeie sfeer en dik geluid gewoon geweldig:) tot volgend jaar dan maar
:respect: Oldschool :respect: was zeker een goed­ feesie, maar vorig jaar beter naar mijn zin gehad­!
EdJuH :bounce:
was gewoon een tegek feest :d volgend jaar zeker weer
Edster
Gruwelijk feest... Pet Duo gaf een ongelofelijke set:respect:....jammer dat er tijdens het vuurwerk geen muziek was en dat er na het uitvallen van de boxen even wat zachter werd gedraaid maar voor de rest van het echt een topfeest (Y) ondanks de regen waar ik weinig last van heb ondervonden
Eesje
Het was echt fantastisch, ik heb genoten en wat n toplocatie!!!
Eierdop..
Helemaaal toppiej(Y) enne mensen als het regent hoeven jullie niet te rennen als of er een 1 of ander eng monster achter jullie aaan komt!! hahahaha :loser:
Elollie
Een paar heeeeeele VETTE sets gehoord:kwijl: Uitblinkers waren Pet Duo:respect: Chosen Few, Charly&Theo en als afsluiting in de techno> Rude Awakening:cheer:
Endy4Life
2 woorden : Geweldig & Gek
Enovi!!!
zo dat was weer 'n ECHT feestje:D ik miste wel wat mensen(L)
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
Leuk feessie gehad! Het beroerde geluid bij de hard­core was wel een tegenvaller!
Was echt een goe feest!!!Alleen jammer da t zo warm was in de HC zaal..maar jah zker goe vermaakt:bounce:
Zeer geslaagd feesie!!! :D
ErikE
zeeeeeeeeeker goed laage feestje gehad :D
Ernesto85
zeker vet feest !!!!!!
was echt super feestje :)
evelineo
Wat een super feestje! Eerste keer, maar zeker niet de laatste (y)
GEWELDIGGGGGGGG :respect: Superfeest gek hahahaha heerlijk genoten, Baggerhakkuh!!!! masterrrrshit!!!!
volgend jaar gewoon weer. mooie locatie...lekker REGEN... en veel in de warre mensen...lekkerrr:D
Was echt een SUPER FEEST Aleen klote dat de hardcore en de jump zover uit elkaar lagen.. Volgend jaar zeker weer en dan weer camping Safariepark.. :bier: en :xtc:
Fabien '
Super, in een woord geweldig, en dat het begon te ­regenen was juist mooi, regendans op southstylers, HARDSTYLE :­respect:
Was een lekker feessie met regen en modder ;)
Femmos
Was echt een geweldig feest...Decibel blijft bijzonder voor ons: De eerste keer dat we gingen waren we er net achter dat er een kleintje op komst was. Dit jaar de regen die een gezellig sfeertje maakte!!! Met z'n allen in de modder stampen heeft toch wel z'n charme. Muziek was top en de mensen gezellig!
fen
aah mega mega mega feest ben weer lekker uit de panty gegaan..jammer van de regen maar we hebben niet mogen klagen!!!zeker weten volgend jaar weer :cheer:
figuurtje
weinig lasertjes toch :( maar wel vette deuntjes!!
Fleurkut
Goed feest, erg jammer van het weer!
Freaky Mouse
Vet
was echt een SUPER feest NOIZESUPRESSOR!!
Freakymiky
M'n eerste Decibel, maar meer dan geslaagd!
geweldig feest heb me goed vermaakt
fucker jovi
zoo menn k space hem nog
Funky Boefje:p
Muziek was wel lekker maar verder niks bijzonders!! :no:
FunkyShit
:respect: super!!!
g0nn_^
Zeker een tof feest..!!
Gaally
early rave en hardcore :respect: zwaar goed geluid!!! volgend jaar zeker weer :D
Was gewoon baggeren tot je erbij neerbaggerde... :S
Gekkuhuis
het was het feest van het jaar knallen en het weer zat ook gelukkig mee volgend jaar zijn wij er ook weer bij de muziek was vet knallend jongens van b2s ga zo door
Leuk feest alleen volgende keer zonder regen..
Gijs!
Heerlijk feest!!! Mijn held van de dag: Tatanka. Wat ging dat r aan toe zeg:)
Het was fokkin gek :bounce: Amok Disortion Panic te los:bounce:
jaja, twas weer Gezellig :D :bounce:
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
Haagsehoolie
Was weer helemaal losjes :bounce: en Zwaar gezellig.echt helemaal perfect.:respect:
lekker feestje
Happy joy joy!­
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! :jaja:lekkere setjes van :respect: dj rob /joe,ruffneck vette shit man (Y) unexist gekke terreur! darkraver en :respect: DJ STANTON :respect: helemaal los in de oldschool :jaja:
Harco 4 Life
Echt wel vet... Lang leve early rave en de regen in Nederland !! :P :D
Hardcore Heavyweight !!­
Noisekick !! :respect:
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
HardCoreFem
Soooo wat een vette party!! 8) Eerste keer Decibel outdoor en zeer zeker niet de laatse ! :respect: Early Rave, Hardcore, Main Stage :respect: Jammer dat het ging regenen en de tenten propvol stonden :S
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
leuk feestje! Binum draaide top!!!! en charly en theo was vet :D
Super vet!!! De Techno tent was the place 2 be!! Pet Duo & Ruffneck :respect:
zo was lekker feesiej :P
Harry Nak
Helemaal top, keihard los in de plensregen op de op­en air tijdens Lownoise & M.T. , kippevel
here we go
geweldig
Hiddes
Fckn Goed Feest!!! :D:D:D
Hie
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet (Y) ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!:bounce:
T was kkwreed:respect:
Host J-B
LOOSSSSSSS
housechica
zeker een heel geslaagd feestje mooie lokatie en met het binnenkomen allemaal goed geregeld:)
HP-tjuh :bier:
Gvd weer mn enkel naar de hoeruh net als op Q-base 2005. Mja schijt :bier: erbij en verder :bounce: Oftwel was weer ruig fiske :D
super feeestje!! goeie sound flexe sfeer en veel mooie vrouwen DJ Paul en Rob :respect:
IBEX
super vermaakt weer. behalve klein buitje. maja. volgend jaar zkr weer!
iekkie85
pfffffffff wat een dag....t was echt super
Damn, ik heb me wel vermaakt zeg. Op www.woutie.com staan veel foto's maar ook nog een vette film van dit feest, leuk gemaakt ! Greetz, woutie
:jaja: Decibel 2006 is er weer 1tje voor in de boeken hoor :bounce: :cheer: :bounce:
Het was echt een super feest.....!!!! volgend jaar zeker weer...!!:P
Irusjuh
Relax feestje:) relaxte mensen goeie muziek..alleen jammer van de regen maar da mocht de pret niet bederven:P
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
Ivanho de la Penja
Heb me meer dan prima vermaakt, ook op de camping veel gelachen! Denk nie dat het volgend jaar weer Decibel is bij de Beekse Berge!!! :P
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke (K) voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
J.­eroen :bier:
goei feesje :bier: lekker dichtbij
JAAC
Jah de line-up loog er echt niet om,was gewoon een dikk feestje :respect:
jansie78
het was gaaf en gezellig
Absoluut geweldig, eigenlijk geen echte minpuntjes! Goeie sfeer. Technoboy en Neophyte :respect:
Jefferson: Raver ofwat...­B)
Early Rave stage was geweldig:respect: wat een geluid:| verder echt een topfeest, jammer van die regen op t einde maar dat heeft zeker niks afgedaan aan dit feest:D
Jenna!!!
was wel kicke, alleen een beetje rommelig vergeleken met vorig jaar
geslaagd feest B)
Jeske!!
t was super!!! tis mar goed deh we niet smelten he ;)
jessic@
Tering end gereden...en dan niet binnekomen :(:S
Jillicious
Hoppaaaaaa dat was me het feestje weer wel :cheer: Super vermaakt (Y)
JO-E
smaakte goed dit feestje
Joest
Was weer een vet feessie! En een buitje voor het stof was wel lekker!
Jojo :)
:D
Joost kuul
Super feestje!!! T einde vooral met al dat vuurwerk
JORAM.. ;P
whahah heb echt mega naar me zin gehad mensen allemaal bedankt :P
jorkie.nl
superfeestje gehad! wel veel liggen lopen, hadden ut beter wat dichter bij elkaar kunnen houden
Jorr:D
Vet Feest :D beetje jmmr van de regen en de muziek die uitviel :S
kheb me zker vermaakt alleen jammer van het parkeren so he was echt te kut geregeld
super:respect:
vet feest jammer van de slijkzooi maar voor de rest :bier:
Wat een feest!!! ;) een grote gezellige bende!!! jammer dat t zo druk werd met de regen maar het was toen gezellig buiten (Y)
K!M
super feestje!!!!!!!!!!!!
Kam
Charlie Lownoise & Mental Theo ---> de set van het jaar!!
The Decibel space tour:P :vaag:
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Kenanus
leuk feestje maar jammer van de regen
Kenneth (L) JOys
Was egt een super feesje,,! Goed naar me zin gehad
kevin.26
was echt een lekker feest!!! goeie muziek en sfeer...
Kian
Regen was niet eens zo erg, die modder!! :@ Voor de rest ondanks dat ik gaar was een leuk en gezellig feest gehad! Ruffneck, Amok, Technoboy... (y) B)
Kick Noise >H4H.­FM<
Echt superrrrr vet, Goeie muziek en goeie sfeer mooi weg gezet ammel all1 da rege was ff wa minder mar veder GEWELDIGG(Y) Next jear ckrrr weer :P
3 Jaar aan een stuk naar decibel geweest,maar dit was echt het toppunt!! Geweldig! :D
kies voor mij
ALLES WAS GEWOON TOP, ECHT EEN VET FEEST!!!!.. :respect::respect::respect::respect:
Kimm!e...
Top feestie.. en super camping :D:D prima vermaakt!!
Zeker prima feestje...(deja vu emporium?!)
Kipcorn-Friet
Supers feestje!! :bounce:
Kluk Kluk
Super feestje ondanks de harde regenbui, gewoon doorgaan! bedankt party people for the great day!!!!
Was wel goed feestje, de enige grote minpunten waren de RANZIGE Fesj wc's waarje ook nog voor moest betalen:S, het langwerpige terrein(veel te veel lopen), en de slechte regeling op parking, godverdomme anderhalf uur daar gestaan:@
knock,knock
was weer eens een super feest
Koefie!!!
Was weer een goed & gezellig en een lekker knalluh :D
Koffietijd
ik moest werken tot kwart over 8 maar daarna heb ik me ZEKER goed vermaakt
kova
:respect:charly lownoise & mental theo :respect:
KrebsKoppie
Super Feest, alleen jammer van de regen waardoor de hardstyle tent te vol werd:(
Kyraaa
het super vet alleen jammer dat het begon te regenen!! verder was het me eerste feestje en ben ik er dik tevreden over :)
L0t
Een heeeel moooi feestje!!!!!!!!! Super gezellig!! :)
Het was egt geweldig met mijn schatje(L) verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist..:( En de regen tjaa poncho's he;p Maar volgend jaar:no: Denk het niet..:/
Gewoon helemaal klasse :respect:
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
Lanoz
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
Lars..
heerlijk :kwijl:
Legion of the Lost
All hail king VINCE! :respect: Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box :respect: Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor :respect: Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest :s
Lightjockey
supetvet, volgend jaar weer :D
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
likkum
het was weer een lekker feesie!!!!!!!
geweldig feestje..alleen jammer dat het ff regende
Linda:cheer:
nou vond het niet veel aparts zeg maar..
Lindaake '82
yeah
was echt wel mooi feestje, vooral dat vuurwerk op ­het laats! :respect: NEOPHYTE :respect: alleen jam­mer dat niet snachts was! vind nachtfeestjes toch ­beter! en de rosé was op :( en te weinig barretjes­ aan 1 kant maar werd te veel gelopen daardoor en ­was klote met hakke! maar verder geslaagd feestje!­ :bounce:
Luci@
Supervet feessie weer :yes: ondanks die stortbui :S Luna,Duro&Tatanka vetter dan vet!!!!!!!!!!
ik vond het SUPER :D hoogtepunt vd avond: The Prophet,!! dikke lasershow :yes: helemaal top!
M-ystery
Geweldig feesie, regen ach boeiend. CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO en PANIC!!! GEWELDIG!
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
M@rieke
echt een super cool feest betere muziek en beter in gedeeld dan defqon 2006 dies was klote .. haha Decibel de beste<
Maarssenaar
zeer goed
MaaYk!!
super feestje , ik heb me goed vermaakt:D
Malbolgia
Feest was leuk ! Jammer van het weer en ik moest wel de bass in de jump tent opzoeken ! :( Maar voor de rest OK !
ManiaQ
het begon pas echt leuk te worden rond 20H00 uur...
was een te gek feestje!!!
MARKCOREEE
helemaal kk los en helemaal zwaar uit me naad...focking bruut gwn!!!
Marliefste
Net zo vet!!
echt een goed feestje!! de lokatie mag er ook zeker in blijven!! :bounce:
Was echt een vet feest. Bijna heel de dag in Jump gestaan.
ECHT EEN DIK FEEEEST :bounce:
MartinVLD
Super Feest!!!! Jammer dat het geluid aan het einde in de mainstage zo zacht was!!! (speakers opgeblazen ofzo)
:respect: b2s :respect: Voor iedereen die tijdens de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! :respect: Stanton voor het draaien van Smack My Bitch up! en offcourse Partyraiser :respect:
MC Tha Watcher
echt een crazy feest :respect: goed gezellige puinhoop :jaja: MC Raw & Distortion :respect:
mc vaag
supersfeer! nooit gedacht dat charly lownoise & mental theo mij nog zouden kunnen laten hakken...en dan met die poncho's echt lachen gewoon los gaan in de regen,wat een superfeest!
jaha vet!! de weg kwijt
Meeki
zeker weer n top feestje was weer geweldig
WAS WEER KNALLE.! :D
mel1986
Duro..Sterf!!! D-Block & S-Te-Fan Helden :respect: Tatanka :respect: :respect: Lars Tindy boven verwachting goed :) Soutsylers live was ook zeer goed te doen!
Meliss_A
Ja was Gewoon G-E-W-E-L-D-I-G !! :respect: Vlgnd jaar zkr Weer!! :P
Mellanietjuh
oej Yeah,,was egt GEWELDIG !
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
Merle'
Kei relaxt natuurlijk! :D
Michael...
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
michel_bouli
:respect: Karel laaggeluid & Mentale Theo :respect: Wat een vette set..en wat een sfeer kan een stortbui brengen dan :D:P Ruthless draaide ook erg VET!!! :respect:
michieltjuh
nat maar cker vet weer goed vermaakt
Miek *
Super! heb me zeker goed vermaakt :P
mikkechick
Twas Zeker Knalluh!! jammer van de regen.. voor de rest top!!
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
Echt een super feestje :yes: Industrial area was echt geweldig :respect: Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick :respect: ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
MiRELL@
Ik vond het gewoon echt SUPER-vet(Y):cheer:
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Mister ??
me gekste decibel van de 4x dat ik nu gwst ben!!! weekend lang in zo'n huisje op het park is ook echt helemaal te gek!!!
Mnonnie123
TE LOS VOOR WOORDE GEWOONN!! :respect: noize suppressor
Molz
2 Briljante sets gehoord van 2 briljante Italianen: Tommyknocker en Technoboy! :kwijl: Leuk de laatstgenoemde ook nog even ontmoet te hebben! :D
moniq-ie (k)
Wat een goed feest! (y)
was echt een geweldig feestje :D!! ik heb lekker kunnen stampen :bounce:
Mr Mondello
Sow, niet meer normaal dit feest or, echt een Beste feestje!!
Mr visiter
Great Feeling!!
MrPooL
topfeest was het gewoon,nie normaal including me!!!
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
Mus' ®
Geweldig wat een feesie:p
N!cKoS
geweldig
Naaikie
heerlijk feestje heerlijke sfeer en t weer zat ook mee dus zeker een geslaagd feest
zwaar gaaf hea suus
Nevz
Geweldig feest daar op de beekse bergen, lekker geluidje en vette setjes gedraait in de Hardcore-Area
nicefoxygirl
Absolutely Fabulous!
NICKY*
geweldig
Nicobo
Sow hey, wát een feest! Heb me geweldig goed geamuseerd. Dankjewel lieve vriendjes (L) en schatje: je bent m'n alles! :kusje2: DJ PAUL :respect:
Wat een gruwelijk feest hahaha.. echt knalle
nighthawk ;D
was een zeer geslaagd feestje, had me er alleen toch nog net iets meer van verwacht!
Nippel FR
top feesie, met de regen kwam er juist extra sfeer, die ik een beetje miste! (Y)!! stuitere!!
Was Toppie! :bounce: Piraatjuh waar was je nou! :s Stond vet te hakkuh bij de Early Rave in mijn Poncho! :p
NL-power BossieG60
megavetkeigaafsuperluxelekkerheetstampfeesie
Geweldig, jammer van die stortbui!
Goed feessie hoor, eff jammer van de regen...daar zijn tog tenten voor.
Fausto was THA KING voor de rest best goed te doen
oMENLaU
Vet feest en cker een hele aardige dvd jammer geen chose few! :)
Oorsplijtend
Producertje en mr fury top! Akira begon goed maar werd na een kwartier kut! Verder lekker feesie met de stichting
KK vet! Decibel see you next year!!
charly en theo :D
Para J [JWT]
Goed feestje...!!!! Charly en Theo :respect: (L) Regen !!!!!! haha :)
Partyrico
heerlijk feessie heb m weer meesterlijk vermaakt :jaja: mensen met wie k was bedankt!!!
pasco :bounce:
GEWELDIG FEESTJE!!!!
PatriQue!
SUPER FEESTJE WEER HOOR:D:D
Geld betalen voor de wc was kut. Verder GOED geluid :D, alleen jammer van Deepacks HITmix. Technoboy daarentegen was wel super! :respect:
Penis
DIE HARTDCORE TENT KLAPTE ER FLINK OP LOS NOIZE SUPRESSOR WAS WEER BRUUT!!! NOIZE SUPRESSOR RESPECT!!!!!!!!!!!!!!
Philips
lekker feestje buiten de toffe buien op het einde
Echt een zwaar Top Feest!! nog beter als vorig jaar!! & Volgend jaar zeker weer!!
Pien010
LOS LOS LOS prachtig vond ik t !!! De regen en daardoor drukte in tenten en de ranzige sopvloer binnen en buiten zie ik dan ook graag door de vingers :D
pieter paard
vet
wat heerlijk zeg :D
Pithune/­Shadow Interaction
tering vet feest. deepack :worship: wat een helden set was dat!
Plons de Kicker
Plastikman mag je van mij vaker meenemen Steve! (L)
was zekker vet
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
HARDSTYLE GEWELDIG! :respect: lekkerr losss.. echt super feessie!!
Princesje (K)
:respect: Superfeestje gehad met z'n allen, vooral m'n lieverd bedankt.. :kusje:
PRINS PILS
geweldig feestje! petje af voor de organisatie! :respect:
was zeker top, alleen jammer van die 2 uurtjes, maar met regen gewoon doorgegaan in early:)
was weer een geweldig feesstje alleen jammer van de regen maar mogen niet cker niet met de hoeveelheid zon die wel gehad hebben!!! 1 minpuntje maar een bar bij hardstyle en hardcore en weet niet of dat ergens anders ook was maar een bar overal maar als toen de tent volstond was t dringen geblazen!!!!
QLUBTEMPO
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
Ja t was een leuk feestje:bounce::bounce:,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt;)
gewoonweg geweldig !!!!!!!
R-Ðixx
Thank You B2S For This Master Festival & Technoboy sluitte te Grof af....!!!! :respect:
Was egt gruwelijk :D en wil het meisje dat mij zomaar ­zoende later op de dag in de buurt van de jumptent­ zich ff melde :P:P
RAAR MAAR WAAR
zeker een leuk en goed feest goeie sfeer ;)
Rabedoes
WAT EEN SUPERVET FEEST!!!! top!!!! pffff wat sloot Rude Awakening KEIHARD af!!!!
Ralf-HKL
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA :respect:
RaveRoy
I like it r_AW... Rude Awakening, Pet Duo, Tommyknocker :respect: Cha­rly & Theo helaas gemist :(
Raving Miky:xtc:
Vetvaag..:vaag: ma vond t eg gezellig en prima vermaakt;):bounce:
Refeetje (L) Robin
HET WAS WEER HELEMAAL DOL!! ZEER GESLAAGD.. GOIRLE DE GEKSTE :P
(Y) Zeker goed feestje!! Volgend jaar zkr weer present !! WIJ ZIJN HARDER DAN DE REST :respect:
was echt goeie alleen beetje jammer van de regen
riezzie
mega feest echt super
Rinus
Tsaaa masterlijk! Tatanka. Paul&rob, Luna te zot g­ewoon! Super geluid in iedere area:respect:
Rockxie
Was vet feestjuh heb me prima vermaakt:D:D Heletijd in de Jump Area gestaan;)
ROELANDEZ
alleen maar gezellige mensen,top sfeer,top geluid(hardstyle)HEERLIJK FEESJE
Rooi blafhert!­
het was vet tot 7uur met die kut regen...
Royhooo
smidags was wat minder maar saonvond wast het vet bassdrum project(Y) Jump zaal was goed te doen
Rsd kopziek 4-life
vet feessie jammer toen de regen kwam maar zelfs da liet me nie afstoppen..
Helemaal Toppieee:D Was Echt Superr! Ik Heb Me Prima Vermaakt:)
top feessie, top lokatie
ruudvaneijk
heerlijke dag gehad. het zag er allemaal goed uit daaro (y) volgend jaar zeker weer :)
sabje3000
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier:S charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
Sammieee :woop:
Zeker supervet feestje!! :D Heb me echt wel vermaakt in de Industrial :D
Sanne o:)
Super! :cheer:
Sasjee­:bounc­e:
Het Was een super feestje:):) zkr op naar volgend jaar :D:D
:respect: Vince, Charly Lownoise & Mental Theo!!! Heb me super vermaakt :yes: (Y)
Schranzloos
Super feestje, dank naar de regen daardoor kwam er wat plek vrij...
Sebbo
Beste decibel tot nu toe :D
Senna *
uitermate TOP!:respect: ; 1e feestje, en zeer ges­laagd! :D Hardstyle & Jump-tent (Y) ..tot volgend j­aar! :bounce:
Shellie
Heb me goed vermaakt, al vond ik t nie geweldig.. Waren toch wel wat minpuntjes, en de regen was ook nie zo chill.. Geluid was wel super :D
Shizzle Tizzle
Superfeesje! :respect:
SimplyMe
Was wel leuk maar DEFQON WAS 10X BETER!:respect:
sjimbo
Wat een geweld in die techno tent! Jammer dat er iets fout ging bij de set van Nosferatu! verder prima vermaakt! TOP!
Spieter Spetter Spater..Decibel viel bijna in het water! Top Feestje gehad! Lekker beuken!:bounce:
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... :respect: voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi....:D Decibel/b2s... :respect:
Slotsie Santiago Solari
That's the shit...
vet
Geweldig feest!! Jumpstyle was lkkr en hardcore ook :respect: Noize Suppressor :respect::bounce: Kortom volgend jaar weer:D
soppie
Ik vond het weer een super feestje
spacemouse r r r
DEN-HAAG hakkuh was kk chemies bijna nokkie gegaan:P tnx maatjeee
Speek
egT MaTERIAAL OFIETS!! ZKER GOED VERMAAKT DIKKE BASS :RESPECT: PARTYRAISER&TIEUM&NOISEKICK :RESPECT:
spring musje
was een geweldig feessssie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Steindenaar
volgend jaar weer :bier:
Stephhh
Heeeeeeeeerlijk feesie !
zet voortaan de industrial bij de early en bij de hardcore neer, dat scheelt echt kilometers... voor de rest kon t r mee door
StuiterSidnO
GEWELDIG ! Dat zegt genoeg ;) ! Volgend jaar weer :D ! MEGA Dagje gehad :respect:
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan! :p
SuperSok
Was echt een superfeest! Ook de regen kon me niet tegen houden om lekker los te gaan bij de mainstage! :woop:
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest :| Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! :D En de regen.. ach, moet kunnen toch ;)
SuuSje!!!!
Ja ja leuk feestje, ach ja en die regen we zijn niet van suiker!!!
SUZE.
Vermaakt. :)
Suzz!
Echt heel erg vet!Jammer van de regen maar dat heeft het feest absoluut niet verpest!
Sven:jaja:
heerlijk feest , geluid in de hc stond tezacht .
Feest was Top!
Tarzan
LUNA:respect: de rest ook goed gedraaid, alleern jammer van die regen tijdens de south stylers, maar dat mocht de pret niet drukken:D
lekker stampen in de modder:P kvond het allemaal wel ver lopen! maar erg naar me zin gehad! NOISEKICK
Super goed vermaakt. Industrial en de jump waren vet. HC tent te goor, te warm en te druk. OP NAAR NIGHTMARE OUTDOOR!
Teuntjeeeee
Heeerlijk!!! Wat een super feestje!!!
the b@­bes .....­
het was een top feest lekker knalluhhh
The Legend 013 :bier:
Wat hebben toch weer verrekes gelaaaaachen :bier: was super gezellig!!
The_Razzler
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde ­deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon­ te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe­ pwoap remix :respect: Beste liveset was DJ Coone ­:woeptidoe:
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen h­ele tijd lekker in de hardstyle :bounce: Main was ­echt super kut, :kusje: voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
tic
mensen die zeggen dat decibel beter was dan defqon weten niet wat een goed feestje is
tijn..
OMG Deepack! wat een set! BAMBAMABMABMABM! lozz als een wausiej ^^
Was zeker wel super feestje!!! :respect: Ruthless en The Prophet :respect: :bounce:
Geweldig feesje.. Tatanka,Technoboy,Prophet,J.D.A :respect:
Timmethy :vaag:
mooimooi(Y)(Y)
zeker vettt !!:D
Toef
lekker feesie, 4 dagen camping erbij was top weekeind!!
Geweldig weer!! Hardstyle tent heerste! :respect: TATANKA, DURO & TECHNOBOY :respect: Volgend jaar weer!!
tongboy
nou het was gewoon een top feest wau wel langer door gan dan 11 uur
Tony Antonis
So Dit was een goed feest jammer van de laatste uren die regen
TonYY
jaa zeker mooi feestje! volgend jaar weer van de party !! :)
Toonypack
Leuk feessie,jmr van de regen en blubberzooi,maar daar moet je schijt aan hebben :D
tritje
weer n Klapper van n feest achter de rug :cheer: ­schitterend hard gefeest :D pet duo was verassend! (Y)
Tsjabbie
was weer leuk feest heb me prima vermaakt alleen jammer van de regen eind van de middag maar ja je kan niet alles hebben he we morgen blij zijn dat het niet de heelde dag heeft geregend :D
tuneboy
DECIBEL :bounce: Vetjes
nat maar wel goed
Ultra-D-Man
B2S Vet feest! regen verneukte het dus niet want alles was goeie(muziek)!:)
valk 80
heerlij feessie,vooral afteren op de camping moet volgend jaar weer daar top
van belle
(Y)
wunderbar
vanKne­tteren B)
heb me weer prima vermaakt! :respect: B2S :respect: early is me leven:D
Het was weer Superrrr :yes:
poncho's zonder muts beters! maar was super feest!
Vinnna
En of ik me vermaakt heb :D wat een geweldig feest !
Goed te doen ondanks ik op Krukken moes lopen:( wel jammer vant weer, voor de rest super:D
vlerk
ja was weer kanllen hoor..
goed feestje alleen jammer van die stortbui
Vrollie
Eerste keer Decibel: YEEHAA!
super feest goede sfeer mega afsluiter
Nat maar wel relaxed...
wesley (L) kimberly
de regen was kut en dat het zo druk werd in de tenten maar de muziek was enorm goed!!!!
Prima feestje, maar een beetje jammer van het weer....
Industrial was VEEEET! Hardcore-tent was (n) :no:
x__­Mandy:­cheer:
Superrrrr,,, i love Coone mooi afsluiting!!
xXDaph­ne1987­Xx
Super feestje!!
yamaha rider
was een zeer goed feest en volgend jaar weer hoop ik
Yo-Liekah
Was zeker een geslaagd feesje in de achter tuin!!! :D
Wat een vet feest :bounce: :D
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog:D
Zebra's ruiken vreemd
Zeer zwak...
Ik vond het leuk.
{{HARDCORE HOOLIGAN}}
Dik feest en de f*cking regen kan de pret niet drukke!!
~!Hanneke!~
echt een te vette party!!!!!!:D
† Gabberdoom †
leuk feest ;)... veel ouwe gabbers :) ... geluid was minder:P
¤Jessos (F)¤
was zwaar knallen:bounce: jammer van de regen maar we krgen van die handige regenjasjes:) verder was het gewoon SUPER:!:d
Het Was Echt Een Geweldig Feest, Volgend Jaar Zeker Weer... Lkkr Knallen Met Mun Maten, Op Naar Q-Base & Qlimax...
©@$
heftig feest, alleen de tijd ging te snel en de regen was kut
® P.A.V.O. ®
In 1 woord Fantastisch...jammer van de regen.

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)