Evil Activities Don't blow the speakers... en Jump Style was super! Mooi feestjuh en veel mooie meidjes
Was een top feestje alleen jammer dat het begon te regenen aan het einde van de middag
zwaaaaaaaar vetttt !!!!!
Jaaa was Opzich best wel vet.. Het weer zat ook lekker Mee!! Alleen dan die latere Regenbui mar dat was de afkoeler van de dag.. .. Verder was het wel goed te doen..
geslaagd feestje!jump wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was
ging wel charly lownoise &mental theo ware fantastisch alleen industrial had groter gemoge en het geluid moet niet alleen van vore kome dan hoor je achterin bekant niks
GE-WEL-DIG !! Super feest ! En volgend jaar weer ! Tot +/- half 8 superlekker weertje gehad .. Pila & Technoboy
was zeker een super strak feest.. Dat het zonnetje ook nog aanwezig was maakte ut helemaal compleet.. Nou maar hopen dat mysteryland ook zo'n vet feest word
Goed feest! Leuke lokatie! Partyraiser, Brian Fury, Rude Awakening Alleen Producer gemist jammer van de regen, maar was al gauw weer droog
Wat een lekker feessie was dit weer Alleen jammer van die blubber bende en het lange wachten bij het uitrijden. Verder goeie sfeer en werd lekker gedraaid, vooral in de hardstyle waar ik het meeste heb staan
Decibel bébé!! super vet!!! heb me mega goed vermaakt! voor de rest heb ik eigenlijk niks te zeggen
Pet duo wat knallen die lui, goed na me zin gehad, vondt alleen industrial en paar andere area's wel erg simpel ingedeeld door de organisatie, zeker aangezien er erg veel regen werd voorspeld! en volgende keer wat meer bars of een stuk groter, de bar in de industrial was echt veelste klein!
twas een super feest!!
Vorig jaar was ie gewoon weg beter
HET VIEL ME ERG TEGEN HAD ER MEER VAN VERWACHT EN OP PARKEERPLAATS ZUID OOK NOG ME FRONTJE VERLOREN VAN EEN PIONEER DEH-6300R KUT KUT KUT
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen bedankt voor alle gezelligheid maatjes!!
GEWELDIG!!! Hop Hop GAS DEROP, en niet te zuinig ook, wat een geluidje zeg...Evil Activities :respect: , Endymion vs Nexes Prophet en zo kan ik nog wel even doorgaan. En applausje voor de organisatie!
Echt een UBER feest, geweldig!! Heerlijk weer, sfeer was super, veel bekenden, music top, area's mooi aangekleed, jump-tent vele malen beter dan vorig jaar, kortom prima vermaakt! Meest bij early-rave, hardstyle, jump en main geweest, top! Hardcore tent was té schel en hardtrance had groter gemogen.. Next time Kris (Dark-E) solo net als Coone . Mega afsluiting op Main, een woord UBER! Thx!
het was gewoon te gruwlijk echt niet normaal meer. we waren lekker uit ons dak gegaan op de chille muziek. echt een top feest. alleen jammer van de regen.
Voor het derde jaar op rij een knalfeest!! Lekker opgewarmd bij Bass-D/Gizmo en Yves Daarna alleen maar vette setjes gehoord met Pet Duo en Tatanka als hoogtepunten!! Special thnx 2 for me partypeepz
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
het was een leker feesje was ech goed de volgende keer weer
Was een dik feest.... Partyraiser beukte weer erg lekker (as usual).... Verder dikke afsluiter met Rude Awakening in de Techno.... Heerlijke kraakpiep!!!
Zeker leuk feessie.. alleen btje jmmr van het geluid bij de hardcore.. gemeente begon te zeiken zeiden ze voor de rest prima vermaakt!!
enige jammere was t weer...verder heel vet
Was wel weer een gezellig feestje. Werd ziekelijk hard gedraaid in de techno . Jammer van de regen en dat doordoor eigenlijk de gewenste avondplanning niet door kon gaan. Industrial was jammer genoeg niet overdekt namelijk . Verder me eigen erg goed vermaakt!
Zeker lekker feestje Alleen het eten vond ik wat minder Maaruh dat boeide nie Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad volgend jaar weer!!
D-Block & S-te-Fan , Tatanka, Southstylers heerste vandaag, maar ik weet sowieso niemand op te noemen die vandaag slecht gedraaid heeft; verder de MC's der MC'S , MC DV8 ...wat was het weer een super feest, vele malen beter dan DefQon...SUPER!
echt een geweldig feestje prima vermaakt volgend jaar zeker weer
Ik vond het redelijk had zeker van het geluid meer verwacht ik kon me er niet echt op uit leven . Maar er waren wel een aantal dikke zalen de hardstyle vond ik cool , de techno pompte het geluid ook zeker door de speakers en de Industrial hoek was ook zeker niet verkeerd en de Jump ook maar ik miste de echte vette laag in de speakers en de sfeer was ook wel ok maar zeker een hoop mooie vrouwen gezien ik weet niet of het meisje hier op Partyflock zit die opeens vroeg of we kauwgom hadden bij de main ?
was een vet feestje, alleen weinig drank tokos en veel te ver lopen voor de volgende tent.. had dichter bij elkaar gemogen. gelukkig zaten we niet vast met de auto toen we weg gingen door al die regen. maar geluid was goed.
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig
Gruwelijk feest... Pet Duo gaf een ongelofelijke set....jammer dat er tijdens het vuurwerk geen muziek was en dat er na het uitvallen van de boxen even wat zachter werd gedraaid maar voor de rest van het echt een topfeest ondanks de regen waar ik weinig last van heb ondervonden
Was echt een geweldig feest...Decibel blijft bijzonder voor ons: De eerste keer dat we gingen waren we er net achter dat er een kleintje op komst was. Dit jaar de regen die een gezellig sfeertje maakte!!! Met z'n allen in de modder stampen heeft toch wel z'n charme. Muziek was top en de mensen gezellig!
het was het feest van het jaar knallen en het weer zat ook gelukkig mee volgend jaar zijn wij er ook weer bij de muziek was vet knallend jongens van b2s ga zo door
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! lekkere setjes van dj rob /joe,ruffneck vette shit man unexist gekke terreur! darkraver en DJ STANTON helemaal los in de oldschool
Soooo wat een vette party!! Eerste keer Decibel outdoor en zeer zeker niet de laatse ! Early Rave, Hardcore, Main Stage Jammer dat het ging regenen en de tenten propvol stonden
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!
Early Rave stage was geweldig wat een geluid verder echt een topfeest, jammer van die regen op t einde maar dat heeft zeker niks afgedaan aan dit feest
Super feestje ondanks de harde regenbui, gewoon doorgaan! bedankt party people for the great day!!!!
Was wel goed feestje, de enige grote minpunten waren de RANZIGE Fesj wc's waarje ook nog voor moest betalen, het langwerpige terrein(veel te veel lopen), en de slechte regeling op parking, godverdomme anderhalf uur daar gestaan
Een heeeel moooi feestje!!!!!!!!! Super gezellig!!
Het was egt geweldig met mijn schatje verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist.. En de regen tjaa poncho's he Maar volgend jaar Denk het niet..
Gewoon helemaal klasse
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
All hail king VINCE! Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest
was echt wel mooi feestje, vooral dat vuurwerk op het laats! NEOPHYTE alleen jammer dat niet snachts was! vind nachtfeestjes toch beter! en de rosé was op en te weinig barretjes aan 1 kant maar werd te veel gelopen daardoor en was klote met hakke! maar verder geslaagd feestje!
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar Maar het was een topdagje! unexist, partyraiser en noize suppressor Héérlijk Jammer dat de tijd zo snel ging
supersfeer! nooit gedacht dat charly lownoise & mental theo mij nog zouden kunnen laten hakken...en dan met die poncho's echt lachen gewoon los gaan in de regen,wat een superfeest!
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
Echt een super feestje Industrial area was echt geweldig Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle
HARDSTYLE GEWELDIG! lekkerr losss.. echt super feessie!!
was zeker top, alleen jammer van die 2 uurtjes, maar met regen gewoon doorgegaan in early
was weer een geweldig feesstje alleen jammer van de regen maar mogen niet cker niet met de hoeveelheid zon die wel gehad hebben!!! 1 minpuntje maar een bar bij hardstyle en hardcore en weet niet of dat ergens anders ook was maar een bar overal maar als toen de tent volstond was t dringen geblazen!!!!
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
Ja t was een leuk feestje,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt
In het begin vond ik de sfeer nog niet echt erin zitten, maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt. Zeiknat, maar het was het allemaal waard!!! Charly Lownoise & Mental Theo Chosen Few, The Viper, Mad-E-Fact, Vince, JDA
viel beetje tegen locatie was veel minder dan verwacht als je van early rave naar oldscool wou moest je een pokke end lopen en om 3 uur was de wijn al op en om 8 uur het bier charly & en theo hebben het nog ene beetje goed weten te maken :respec:
Wat een geweld in die techno tent! Jammer dat er iets fout ging bij de set van Nosferatu! verder prima vermaakt! TOP!
Spieter Spetter Spater..Decibel viel bijna in het water! Top Feestje gehad! Lekker beuken!
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi.... Decibel/b2s...
Was echt een superfeest! Ook de regen kon me niet tegen houden om lekker los te gaan bij de mainstage!
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! En de regen.. ach, moet kunnen toch
Voor de mensen die naar Zwemporium zijn geweest stelde deze regen geen zak voor! Jammer dat het net begon te regenen toen de Southstylers begonnen...Nieuwe pwoap remix Beste liveset was DJ Coone
Vet feestje weer! niks van de regen mee gekregen hele tijd lekker in de hardstyle Main was echt super kut, voor mn lieve vriendjes waar ik het zo leuk mee heb gehad
was weer leuk feest heb me prima vermaakt alleen jammer van de regen eind van de middag maar ja je kan niet alles hebben he we morgen blij zijn dat het niet de heelde dag heeft geregend
Was zeker een geslaagd feesje in de achter tuin!!!
Wat een vet feest
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig