Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
twas echt weer een super vet feestje khad ook niet anders verwacht het was ook een leuke lokatie met echt super veel leuke mensen om me heen heb echt een leuke dag gehad,soms wat natjes
Decibel 2006 : Een van de beste feesten tot nu toe. Goede sfeer, top muziek, nergens lang hoeven wachten (wc, eten, drinken) Parkeren was vlak bij en konden ook gelijk weer weg rijden. Heb me zeer goed vermaakt, dus in 1 woord: TOPPIE!!! En ach, dat ene buitje was eigenlijk ook zo weer voorbij, maar ja, sommige mensen moeten nou eenmaal wat te zeiken hebben...
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus
Vet feestje weeral. De grand finale van Panic...Krijg er nog kippevel van de regen was een kleine dumper,maar net zoals vorig jaar...blijve geve!!!
Heb het weer super gezellig gehad, leuk sfeertje, en zeker vette muziek! Vorig jaar was de locatie beter, we hebben nu anderhalf uur moeten wachten totdat we eens naar huis konden. Zo druk met de auto's bij de afsluiting! Volgend jaar zeker weer !!!
Mooi feest hooor!! prima vermaakt
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag
Super goed feestje, qua locatie geluid en line up, spierpijn als de mtf, maar die tyfus regen, maar mocht me pret zeker niet drukken, de hardcore tent was meer dan goed
vorig jaar was beter...maar het was dit jaar ook weer lekker knallen partyraiser was ook weer goed van de partij en het weer...daar letten we gewoon niet op
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden maar om 8 uur was het bier op en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter
Het was een vet feest Beter als vorig jaar, maar nog niet geweldig. B2S heeft bij deze wel bewezen dat ze kunnen groeien . Pila / Vince / Robert Natus / Unexcist / Rude Awakening / Pet Duo .
De italiane diek op hellraiser heb lere kenne weer gezien .. Duchtig staan hakke mi hun in de Early rave !! Tommyknocker, Endymion.. Early rave !! ma vooral NOIZE SUPPRESSOR
Zeker master, dik voor mekaar, Noize Suppressor en Darkraver island waren zeker goud!! En eindelijk weer eens een paar freiselijke figuren daar!! Zoetermeer en Breda
was zeer zeker een goed feessie werd goed gedraaid charly lownoise & mental theo was ook lekker setje en de regen gaf ook wel weer sfeer kortom een zeer geslaagde dag volgend jaar weer
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen bedankt voor alle gezelligheid maatjes!!
was een super feest!! goed vermaakt! jammer dat de hardtrance niet overdekt was en geen bar aanwezig, wc's te lang wachten - bij vrouwen weinig tot geen wcpapier- t bier was op een gegeven moment op en de flugel ook(dat hoort niet op zo'n feest)!!
Beste geluid was bij de techno te horen, maar me het meest vermaakt in de Hardcore tent , alleen jammer dat het geluid daar op het einde een beetje zacht stond, misschien kwam het ook wel door dat techno tentje met belachelijke geluid PIEPPPPPPPP
Het zal lastig worden om dit bijna spiritueel intense feest te overtreffen!
feest !! + sfeer bij de early, bijna heel de dag daar geweest. Waxweazle, Chosen Few en Vince en zelfs de regen kon de pret niet drukken, gewoon doorgaaaan !
Een EXTREEM vet feestje..
Oldskool it is!!
blijft toch lekker stampen he van die deinende houten vlondertjes voor het derde jaar op een rij most defenatly mijn nummer 1
Mooi feestje! Alleen dat ik werd aangevallen door een losgeslagen beer was even wat minder, shit happens!
Gezellig feestje Stampen in de regen vind ik super maar toen die hoosbui begon liepen wij er recht in en konden nergens schuilen. Toen we bij de kraampjes met poncho's kwamen waren we al doorweekt en verkleumd dus hebben we het feest eerder verlaten. Erg jammer Volgend jaar meteen een poncho kopen bij binnenkomst Early Rave Gouwe ouwe uit leuke oude tijden
Een zeer geslaagd feest !! Er werd goed gedraaid, en er was een prima sfeer
Zeker lekker feestje Alleen het eten vond ik wat minder Maaruh dat boeide nie Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super
Was zeker een goed feest, alleen vond de lokatie van vorig jaar beer lingebos. Nog steeds van de kaart dus was zeker gezellig , was alleen een beetje nat geregend
Zeker goed, jammer van de regen en de modderboel erna,
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad volgend jaar weer!!
OW OW OOOOOOWWWW wat een mega feest!!!! Heel de dag in de hardstyle tent gestaan, geluid was ook en lekker dat Technoboy een half uur langer doorging... Een minpuntje: Deepack was WEER om te janken!!
het feest was goed de regen was minder vorig jaar was beter dj francois was toppie ,charly lownoise & mental theo improvizeerde heel goed ondanks de storing heb me heel goed kunnen vermaken
fantastisch!!! beter dan vorig jaar!!!!
Zeker wel TOP Feestje!!!
heb me goed vermaakt whoppa alleen jammer die regen was net een bezopen kat toen we bij de auto eindelijk aankwamen hahaha!!
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
van 11 tot bijna 11 gefeest... waren aardig wat speakers opgeblazen geloof ik... mainstage... hardcore Tommyknocker was helemaal vet... en duro was ook wel de shit... snuive snuive
Was mega vet..Alleen jammer van de regen iedereen kwam de tenten binne gelopen en werd het mega druk..Was wel kut maja ondanks was het toch een mega vet feesje!!
drukte was indd irritant in de tenten . jumpstyle area draaiede ze hartstikke goed allemal wel maar tog sprong er zoals gewoonlijk eentje boeven uit DJ COONE!!!!!!!!! WAS TOPPIE FEEST NEXT YEAR AGAIN
:DSUPER SUPER SUPER en nog eens SUPER.. een geweldige dag gehad ondanks de regen, en daarna lekker in de modder gebanjerd om de auto op gang te krijgen !!
Was echt een geweldig feest...Decibel blijft bijzonder voor ons: De eerste keer dat we gingen waren we er net achter dat er een kleintje op komst was. Dit jaar de regen die een gezellig sfeertje maakte!!! Met z'n allen in de modder stampen heeft toch wel z'n charme. Muziek was top en de mensen gezellig!
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen viel nog mee met voorspellingen..
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus... en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
onverzorgd feest, ben wel beter gewend van ze. jammer
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!
Het feest was echt heel goed! Goede sfeer en op de meeste plaatsen een heel goed geluid! Alleen de prijzen van de drink tokens waren wel wat overdreven duur! Verder mezelf prima vermaakt
Heb het echt zeer goed naar mijn zin gehad! Echt een superlocatie, mooi opgezet. Best wel getroffen met weer. Werd super gedraaid overal. Volgend jaar zeker weer!
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat waren de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bezig Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
Was wel goed feestje, de enige grote minpunten waren de RANZIGE Fesj wc's waarje ook nog voor moest betalen, het langwerpige terrein(veel te veel lopen), en de slechte regeling op parking, godverdomme anderhalf uur daar gestaan
het was een geweldig feessie alleen de regen was klote
geweldig
Het was egt geweldig met mijn schatje verder was het ook wel gezellig..Jammer dat we gewoon ontzettend veel dj's hebben gemist.. En de regen tjaa poncho's he Maar volgend jaar Denk het niet..
Heerlijk feestje weer, toch vond ik Decibel 10 keer vetter toen het nog snachts gehouden werd!
het overtrof vorige jaar niet maar het was SU{ER!!!
was echt wel mooi feestje, vooral dat vuurwerk op het laats! NEOPHYTE alleen jammer dat niet snachts was! vind nachtfeestjes toch beter! en de rosé was op en te weinig barretjes aan 1 kant maar werd te veel gelopen daardoor en was klote met hakke! maar verder geslaagd feestje!
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky Bassdrum Project Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten
Zeker een geslaagd feestje!! Letterlijk m'n nagels verrot getekt in de Jump area ! Oh wat werd hier heerlijk gedraaid; Binum, D-Feat ft. Dark-E Ook de Early Rave en Hardstyle waren zeer goed te doen. Charlie Lownoise & Mental Theo En wat blijft The Prophet toch een geweldenaar
de tering wat hebben we hard staan gabbere.....en vince was zoals gewoonlijk DE man.....samen met evil activities, charly en theo, rob, paul, nosferatu, iedereen dus ole
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen
was natuurlijk een supervet feesie maar heb op het laatst gewoon met me halftamme wause space kop meer als 6 kilometers gelopen om een graf bus te zien, nou kon ik maar een metertje voor me uitkijken maar daar lag het toch echt nie aan maar voor de rest een knalfeest
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
endymion maakte alles goed samen met nexes, geluid stond echt gewoon bruut te hard!! regen maakt het juist leuk, behalve dat de draaitafels verregende en de boxen in hc tent er mee ophielden bij nz!! die ook erg bruut waren
goed feest, de regen mocht de pret niet drukken, wel dat ik bijna niemand kon bellen of smsen zwaar waardelooss vond ik dat! in de hardcore tent vond ik het zo maar een smerige tering zooi! maargoed kleren in de was en ze zijn weer schoon!! Noisekick
heerlijke dag eenmaal in de techno nooit meer eruit geweest
was weer een geweldig feesstje alleen jammer van de regen maar mogen niet cker niet met de hoeveelheid zon die wel gehad hebben!!! 1 minpuntje maar een bar bij hardstyle en hardcore en weet niet of dat ergens anders ook was maar een bar overal maar als toen de tent volstond was t dringen geblazen!!!!
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
Ja t was een leuk feestje,respect voor Deepack,maar vond t jammer dat t geluid bij noise Supressor minder was.Voor de rest heb ik me goed vermaakt
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. Maar verder op naar Q-base!
De decoratie was vergeleken met DefQon minder maar de muziek was wel beter. Ook jammer dat je zo`n pokke eind moest lopen voordat je van de ene kant naar de andere kwam. En voor eten moest je te lang wachten door het IQ van de mensen die ons hielpen. Voor de rest GEWELDIG
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan!
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! En de regen.. ach, moet kunnen toch
Jezus wat een fucking bruut feest, bijna alleen maar in de Early gestaan Het park was niet echt bruut ofzo, maar ik heb echt zwaar gelachen het hele weekend, toch LIPPIE
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vinden was echt super met een bus vol vrienden!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn allen in de poncho's! jammer dat de organisatie er zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur kapot bij de early.. ook het parkeren was weer super geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie komen er wel!! schatje was superrr
masterfeest. aleen jammer van de regenbui. Neophyte ,paul elstak, Noise supressor waren werelds aleen jammer om bij thuiskomst opgepakt te worden door de juute in wijk.
lekker stampen in de modder kvond het allemaal wel ver lopen! maar erg naar me zin gehad! NOISEKICK
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. Er werd bij de Early Rave open air echt super goed gedraaid. Zeker door Charly Lownoise en Mental Theo ondanks de regen en kortsluiting bleven ze gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. Volgend jaar zeker weer van de partij.
Helden feest Zelfs die tering regen kon het feest tijdens charly en theo niet verpesten, uur lang kippevel, GEWELDIG!!! Come show me your hardcore feelings...
Was zeker wel super feestje!!! Ruthless en The Prophet
MAsterlijk geweldig overtreffent drie worden die een geweldige dag Compleet maken Top feessie NOISKICK Akira
mooi feesje jammer van de regen
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
was aardig gekk!!
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam.. gezellig feesje!
Had meer regen verwacht, dus het viel me nog mee! Super feest!
sfeertje vond ik eigenlijk te weinig klagen mogen we niet over het weer...de voorspellingen waren veel erger..!!ik was blij dat ik mocht werken, had t lekker droog
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
Ik vond het echt super me eerste grote feest Ook goeie sfeer en leuke mensen hoop volgend jaar weer Partyraiser en NoizeSupressor alleen jammer van de regen.. Verder echt zeeeer geslaagd!!!
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig